[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Cloud schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:56:
[...]

Hoewel ik je ambities goed vindt, gaat Ranked nog wel even duren. Zelfs als je lvl30 bereikt (vergis je niet, dat kost echt tijd) zou ik niet meteen de Ranked queue induiken. Pas op lvl30 begin je echt te leren, was mijn ervaring. Ik ben te snel begonnen en dat was niet ideaal :+
Bedankt voor je tip, ik kijk wel of ik mij kan inhouden :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:57:
[...]
Poken met Q en Passive of hij harrased je kapot of je gebruikt je shield, op dat moment all in gaan wanneer shield down is -> GG

Poke is veel meer van Ziggs en early game zou je haar moeten kunnen destroyen imo.
Mensen hebben altijd zoiets van, ik ben Morgana ik ben niet te stoppen want ik heb een spell block shield.
Nja, ik wacht gewoon tot die shield van je op die gigantische lange cooldown zit, hoppakee alles erop.

Ziggs kan ook vrij makkelijk morgana ulti dodgen, gooi bommetje tussen jullie in, ziggs vliegt 100 meter naar voren en morg naar achteren, problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:56:
Een goeie Ziggs gaat echter geen mine field nodig hebben om een Q bom te raken. Ik heb 't in ieder geval vrij weinig nodig en hit bijna al mn Q bommen met Ziggs.

Dat je niet geslowed wordt etc. is wel fijn voor de ganks, die mislukken 90% van de tijd namelijk gewoon snoeihard.
Dat is idd waar. Als de Ziggs geen minefield nodig heeft om z'n Q te raken ben snel de klos als Morgana. Overigens vind ik Morgana niet zo handig. Als Morgana de bindings niet kunt raken is ze er alleen nog om haar ultimate te gebruiken...

Hoe zouden jullie Ziggs counteren, exclusief Kassadin?

[ Voor 4% gewijzigd door Xeiji op 13-04-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeiji schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:17:
[...]
Met hp (sustain) en goede cc, dus bijvoorbeeld een galio of ryze of een heeeeeeele goeie sion (aangezien ziggs range groter is)

edit:
Een leblanc (silence + burst) of soraka (magic resistance / silence/ heal) kan ook

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe snap ik niet waarom ik nog speel. Vandaag drie games gehad waar ik de ad carry was en dat de jungler en de mid alle kills pakken.

Als ik dan 0-4-13 eindig moet je me geen waardeloze ad noemen >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:34

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:20:
Af en toe snap ik niet waarom ik nog speel. Vandaag drie games gehad waar ik de ad carry was en dat de jungler en de mid alle kills pakken.

Als ik dan 0-4-13 eindig moet je me geen waardeloze ad noemen >_>
tip nr 1 geen solo queue :D daar ben ik nu ook ondertussen wel achter gekomen

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:48:
[...]

tip nr 1 geen solo queue :D daar ben ik nu ook ondertussen wel achter gekomen
En in het weekend al helemaaaaaaaaaaaaaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel eigenlijk alleen ranked omdat normal blind niet leuk is en normal draft al helemaal niet met die premades die firstpicks zijn

eerst was ik 9vd10 keer ap mid (kennen) en daarmee won ik echt veel, nu krijg ik op de een of andere manier bijna nooit mid en ben ik vaak support, veel te afhankelijk van je team. Als iemand na een triple heal (eigen summoner heal, en dubbel soraka heal) nog steeds dood gaat dan moet je niet bij de support gaan klagen hoor >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:01:
ik speel eigenlijk alleen ranked omdat normal blind niet leuk is en normal draft al helemaal niet met die premades die firstpicks zijn

eerst was ik 9vd10 keer ap mid (kennen) en daarmee won ik echt veel, nu krijg ik op de een of andere manier bijna nooit mid en ben ik vaak support, veel te afhankelijk van je team. Als iemand na een triple heal (eigen summoner heal, en dubbel soraka heal) nog steeds dood gaat dan moet je niet bij de support gaan klagen hoor >_>
Ja natuurlijk wel!

Je had de enemy gewoon even moeten slowen, polymorphen, stunnen en nockbacken. En als dat niet voldoende is even immunity shield en/of resurrection erop gooien. Tsss wat ben jij een belabberde support Soraka zeg ... ^^

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag Heren(Dames). Ik dacht ook maar eens te posten na dit forum al zo een 3 maanden te volgen. Ik speel vooral op East aangezien ik daar lvl 30 ben en al veel champs heb. Ik heb een vraag over ziggs. Endgame is hij namelijk zo ontzettend traag. Wat zou je hier in de build aan kunnen doen. Iemand enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:26:
Goedemiddag Heren(Dames). Ik dacht ook maar eens te posten na dit forum al zo een 3 maanden te volgen. Ik speel vooral op East aangezien ik daar lvl 30 ben en al veel champs heb. Ik heb een vraag over ziggs. Endgame is hij namelijk zo ontzettend traag. Wat zou je hier in de build aan kunnen doen. Iemand enige tips?
Endgame een lichbane kopen.

Geeft +7% Movespeed

Lich bane:
+350 Mana +80 Ability Power +30 Magic Resist +7% Movement Speed UNIQUE Passive: After using an ability,...

[ Voor 11% gewijzigd door blamauci op 13-04-2012 17:32 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das inderdaad een goeie....moet ik dat maar in mn build proppen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:38:
Das inderdaad een goeie....moet ik dat maar in mn build proppen :p
Np at ur service.:P

Trinity kan je ook nog overwegen maar lijkt me niet handig.

FoN kan ook helpen mocht je tegen een sterk magic damage team staan.

Fon geeft namelijk ook movespeed.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg AD Ziggs met 3 phantom dancers spelen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deaduser5
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 19:57
Xeiji schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:17:
[...]

als je weet hoe je moet positioneren, dan is xerath ook goed tegen ziggs, hij heeft (vrijwel) de langste range van de AP champs, daardoor kun je ziggs goed herassen. Als je dit correct doet, kun je ziggs op lvl 6 insta killen met je ult, en dan win je als het goed is je lane

[ Voor 24% gewijzigd door deaduser5 op 13-04-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Meer mensen problemen met championselect.net? heb het idee dat hij down is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die is harstikke down

http://lolcounter.com/ kun je ook gebruiken maar ik vind championselect toch fijner, staat 9vd10 keer uitleg bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
carrying games ?
this is how :

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pq6z

op 20 minuten stonden we 5/24
ze hadden alle turrets gedestroyed behalve die aan de nexus ....
ik zei gewoon do everything to keep me alive and we in en dat is dus gebeurd >:)

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol die Akali build. :') toepasselijke score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:02:
Lol die Akali build. :') toepasselijke score
je mag 1 keer raden wie die morde aan het feeden was het begint met A en eindigt op KALI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hecarim Bugs

1.
Quote:
Originally Posted by DarrkWolfe
AD ratios on his spells do not get any damage from his passive.

2.
Quote:
Originally Posted by Plasmasm
Hecarim's E lowers attack speed.
And to add to that:

Quote:
Originally Posted by IXenthI
I believe his R, reduces his attack speed by (like) 0.02 [Im not positive on this but worth the check]

3.
Quote:
Originally Posted by archy721
Hecarim can attack over walls.

4.
Quote:
Originally Posted by Tengu Drum
Hecarim stops talking after using his ulti. Using ulti for second time fixed it.

5.
Quote:
Originally Posted by Hoofsterr
You can dodge skill shots with E.
Like
Quote:
Originally Posted by Umbral Invoker
While Hecarim is charging (E) he's immune to the stun and slow from Viktor's Gravity Field. This dissapears when it ends, if he jumps while the stun is active he will be stunned for the rest of the duration. The words appear above his head he just isn't affected at all.

6.
Quote:
Originally Posted by WolfLoki
Abilities showed no cooldown timers after using them 9/10 times, except his Q, which always showed.Also, when using his ultimate, he dashes, but the spectral riders aren't there, I couldn't tell if they do damage or not without being there. But the graphic of them never showed up once, whether I was the one using his ultimate or it was an enemy.

7.
Quote:
Originally Posted by Supremacy
If Hecarim is knocked up while charging towards an enemy with Devastating Charge, he will be knocked up into the air until hit by an enemy attack. While stuck in the knocked-up state, Hecarim will be invisible to the player but still able to move around the map normally.
Similar: E makes Heracim go to the air near the acient golem camp and blue buff. During that time the player can't control him. The rest of the players can only see you in the minimap and not in the actual map.

8.
Quote:
Originally Posted by Aurin Nogitsune
If Hekarim's charge is used and a champion walks within range of a corner, such as in dominion near the middle entrances to each line, Hekarim moves up to the corner and leaps in place and makes a melee swing at a far greater distance than he should be able to, and knocks the target back,but does not actually leap forward and he gets stuck on the corner often leading to the target getting away before he can get around the corner.

9.
Quote:
Originally Posted by Noxian Poppy
"Devastating Charge" is misspelled in Hecarim's "Tips & Items" section

10.
Quote:
Originally Posted by Chagrinn
Hecarim can cancel Ziggs ult, we tested and got the video:
YouTube: League Of Legends Hecarim And Ziggs No Ult Damage Bug

11.
Quote:
Originally Posted by Chagrinn
After using Hecarim's E, every minion you walk through gets knocked back and stunned, is that supposed to be a hidden effect, or is it a glitch?

12.
Quote:
Originally Posted by Stexe
Hecarim's Taunt volume is really low in comparison to his other sounds.

13. This might be caused by the same reason as 7 :
Quote:
Originally Posted by The Slave Master
Only happened once in my many snares Morgana put me in. I was right next to/on top of a destroyed turret when she stunned me with my E and W on. Out of nowhere I warped underground unable to do anything. She killed me shortly after with her W (Pool).

14.
Quote:
Originally Posted by Aidan M xD
Clicking on Hecarim's portrait pregame causes a major bug that prevents exiting his info pages as the right side where the X is, is cut off.

15.
Quote:
Originally Posted by OneOfTheLegends
When I was playing a game yesterday I noticed that hecarim would not respond to wukongs ult all the time. I ulted him twice by him self no one else around and he did not get knocked up or receive damage. I did notice every time this problem would occur he had his E activated he also claimed to have shurelya's activated to... Before you think he out ran me no he did not because I E, Q, then ulted right on him. He was able to run away because he did not get knocked up or receive damage.

16.
Quote:
Originally Posted by DODo1994
Whenever I cast Whimsy as Lulu on enemy Hecarim in order to polymorph him, he turns into a rabbit holding a blue spear, which is his Q passive stacks.

17.
Quote:
Originally Posted by IXenthI
When I played Hecarim, I noticed that the highlights of the aiming(R) were missing, only the AoE circle remained..

18.
Quote:
Originally Posted by Grimmgore
The tool tip is very much bugged. At level 1 when the tool tip said I should be doing between 42 and 84 damage with E (this includes bonus damage) I was doing 77 when it was used point blank and around 122 when near fully charged. This was tested on minions.

19.
Quote:
Originally Posted by Livevil88
Bug, Hecs passive doesnt not always ignore minion collision. i think it happens when set to an attack-move. but have also had it where i wsa bouncing off the front of a minion as it was behind me, stopping me from turning. might happen at high speeds (speed 5 shoes)

---

Godzijdank dat de patch delayed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master Yi Penta! :d Mid Yi OP

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4xHHKBzUGwg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:04:
[...]

je mag 1 keer raden wie die morde aan het feeden was het begint met A en eindigt op KALI
Gelukkig had die morde een slechte build :-)

Lichbane (en rabadons) zijn toch wel core op hem, omdat zijn damage en sustain anders te wensen over laten.

Wota/sorc shoes/lichbane/rabadon geeft 1200+ damage op zijn Q en geeft je zeer veel sustain. Zowel shield als lifesteal.

Wanneer je morde defensief bouwt, wordt hij een stuk minder waardevol. Zijn damage is gewoon niet interessant en met je ultimate kan je dan ook zeer moeilijk low HP targets snipen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
http://www.solomid.net/guides.php?g=20344

Bij deze is de guide approved! Alle vragen omtrent Swain kun je me hier stellen, feedback op de guide zelf kan via DM gestuurd worden.

@Djengizz: Ik heb er geen specifiek solo top hoofdstuk in opgenomen aangezien ik daar niet veel ervaring mee heb, maar er is wel in de runepages aangegeven dat je in zo'n situatie armor seals moet nemen. Om specifiekere details te geven ga ik hem wat meer solo top moeten spelen, liever wat informatie tekort dan halve, incomplete informatie erbij.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knappe guide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Idd, erg tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Mis eigenlijk 1 ding in de guide: movie(s) :Y)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Iemand anders Hecarim op de PBE server gespeeld? Ik zat in een botgame en hij viel mij toch echt vies tegen. Zijn damage blijft voor mijn gevoel vrij laag... Je hebt niet zoveel aan snelheid als je 1vs1 niet wint.. Dat zou dan alleen nuttig zijn als je een ability hebt die je tegenstander slowed oid zodat je team je bij kan halen.. Maar naast die 1s op zijn ult heeft hij dat niet.. Jammer.. Keek erg naar de champ uit, maar in zijn huidige staat vind ik hem maar matig.
Source:
(Passive) Warpath
Hecarim ignores unit collision and gains attack damage equal to 12.5 / 17.5 / 20 / 22.5 / 25% of his bonus movement speed.

(Q) Rampage
Cooldown: 4 / 4 / 4 / 4 / 4 sec
Cost: 25 / 25 / 25 / 25 / 25
Hecarim cleaves nearby enemies, dealing (50 / 80 / 110 / 140 / 170) (+(0.6 per attack damage point)) physical damage. (50% damage to minions and monsters) If Hecarim damages at least one enemy unit with this attack, he gains a stack of Rampage, reducing the base cooldown of this skill by 1 second for a short duration. This effect can stack up to 2 times.

(W) Spirit of Dread
Cooldown: 14 / 14 / 14 / 14 / 14 sec
Cost: 50 / 60 / 70 / 80 / 90
Hecarim deals (80 / 125 / 170 / 215 / 260) (+(0.8 per ability power point)) magic damage over 4 seconds to all nearby enemies. Hecarim is healed for a (10 / 15 / 20 / 25 / 30)% of the damage these enemies take from any source, up to a (60 / 90 / 120 / 150 / 180) cap.

(E) Devastating Charge
Cooldown: 24 / 22 / 20 / 18 / 16 sec
Cost: 60 / 60 / 60 / 60 / 60
Hecarim gains increasing movement speed for 4 seconds. His next attack knocks the target back, dealing (40 / 75 / 110 / 145 / 180) (+(0.5 per attack damage point)) Minimum to (80 / 150 / 220 / 290 / 360) (+(1 per attack damage point)) Maximum physical damage based on how far Hecarim has traveled during Devastating Charge's duration.

(R) Onslaught of Shadows
Cooldown: 140 / 120 / 100 sec
Cost: 100 / 100 / 100
Hecarim summons spectral riders and charges forward, dealing (100 / 200 / 300) (+(0.8 per ability power point)) magic damage to anyone they strike. Hecarim releases a shockwave when he finishes his charge, dealing additional (50 / 125 / 200) (+(0.4 per ability power point)) magic damage and causing nearby enemies to flee in terror for 1 second.
AD bonus van zijn passive is met Movement speed 2 en bijvoorbeeld 1x Trinity Force en 1x Phantom Dancer (wat toch wel aardig wat kost) 70+15%+12%=88.9 * 25% (at max level) = 22.225 AD.. Niet echt schokkend dus..

Aoe range van Rampage voelt echt minimaal aan.. Matige skil.. Niet echt gekeken of het op alle hits onhit triggered.. Maar ik ga er vanuit van niet..

De laatste 2 skills voelde in een AP build nog redelijk sterk.. Maar overal had ik er echt meer van verwacht..

Net nog een potje gespeeld en had nu toch wel erg andere conclusie.. Rampage is ideaal voor Lichbane (beide 2s cd, na rampage stack)..

Item build: Sorc Boots, Lichbane, DC, Rylai's (game was afgelopen daarna)..
Runes: Magic Pentration, Glyph/Seal: AP/lvl, Quint: AP
Skills: W(1),E(1),W(2),Q(1),W(3),R(1),W(4),E(2),W(5),E(3),Q(2),E(4),E(5),Q(2),(Q3),(R3),(Q4),(Q5)..

Q = nog steeds 500/600 damage ivm lichbane..
W = Redelijk aoe met lifegain..
E = catchup + dikke dps + interrupt/knockback.
R = Dikke aoe (geloof dat ie bij mij in totaal ergens rond de 1200 zat op lv15 ofzo) + charge.

Moet zeggen deze build wel erg lekker speelde..

[ Voor 15% gewijzigd door Uhmmie op 14-04-2012 16:12 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:58:
Iemand anders Hecarim op de PBE server gespeeld? Ik zat in een botgame en hij viel mij toch echt vies tegen. Maakt niet uit AD/AP of hybird.. Zijn damage blijft voor mijn gevoel vrij laag... Je hebt niet zoveel aan snelheid als je 1vs1 niet wint.. Dat zou dan alleen nuttig zijn als je een ability hebt die je tegenstander slowed oid zodat je team je bij kan halen.. Maar naast die 1s op zijn ult heeft hij dat niet.. Jammer.. Keek erg naar de champ uit, maar in zijn huidige staat vind ik hem maar matig.

[...]

Dps van zijn passive is met Movement speed 2 en bijvoorbeeld 1x Trinity Force en 1x Phantom Dancer (wat toch wel aardig wat kost) 70+15%+12%=88.9 * 25% (at max level) = 22.225 dps.. Niet echt schokkend dus..

Aoe range van Rampage voelt echt minimaal aan.. Matige skil.. Niet echt gekeken of het op alle hits onhit triggered.. Maar ik ga er vanuit van niet..

De laatste 2 skills voelde in een AP build nog redelijk sterk.. Maar overal had ik er echt meer van verwacht..
DPS en damage zijn 2 hele verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik zou hem nooit AP of AD carry bouwen.

Hij heeft de kit en scaling van een bruiser / jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Heeft iemand een goede replay of youtube film van Pantheon?

Ik probeer hem uit, maar het lukt mij nog niet zo goed... .

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je hem jungle speelt heeft theoddone er pas nog een gemaakt op solomid.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Hecarim nou leuk om mee te spelen of niet? Dat hij misschien under of overpowered is maakt niet uit aangezien dat wel weer in balans wordt gebracht. Maar als je zijn skillset ziet en zijn basic skin dan klinkt dat toch wel errug grappig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wehehehehe

Jungle fratmogs offtank kennen ftw! Was ook nog eens zonder goede jungle mastery
Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/602/fratmogskennen.jpg
Verbaast me dat ik op anivia na nog het meeste gold heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:22
Hey tijdje geleden was er een discussie over de verschillende streams en ik wou dus die van scarra wel es bekijken alleen ik kan hem nergens vinden

iemand een hint of tip waar scarra streamed?

[ Voor 14% gewijzigd door ocwil op 14-04-2012 20:48 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
hmm raar moet ik de verkeerde search query gedaan hebben dank in iedergeval

jammer hij streamed op het moment niet

[ Voor 21% gewijzigd door ocwil op 14-04-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Laatst online: 18:25
ocwil schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:51:

Denk eens aan het tijdverschil. Hij zit daar ergens in amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
supports :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pCzd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol jelle, n1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag even bezig geweest met ryze (mijn eerst champ geloof ik) maar man man man

waarom zou je shaco jungle kiezen als je geen misbruik maakt van je insane early game?
en waarom moet ik vertellen dat je MR moet bouwen als je drie AP's tegen je hebt >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik ook altijd ergerlijk. Dan kiest iemand Shaco in ranked game en verwacht je vroege ganks en dan blijft ie in de Jungle tot level 6 of soms zelfs nog later. Op het moment dat zijn ganks dan niet zo super meer zijn komt ie langswandelen en levert het niks meer op. Dan liever een jungler die ook weinig gankt maar mid/late game meer voorstelt zoals udyr/shyvana etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
ocwil schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:51:

scarra streamed behoorlijk laat omdat hij overdag gewoon school volgt etc, voor ons is dat echt ergens midden in de nacht/vroege ochtend. je kan op zn twitch.tv wel de streams terugkijken van de vorige avond (en elke avonden daarvoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
YbonG schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:33:
[...]

scarra streamed behoorlijk laat omdat hij overdag gewoon school volgt etc, voor ons is dat echt ergens midden in de nacht/vroege ochtend. je kan op zn twitch.tv wel de streams terugkijken van de vorige avond (en elke avonden daarvoor).
aahh gelukkig dan kan ik streams terug kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Gisteren een hoop potjes als Riven gespeeld, zowel jungle als top lane, wat een beest ^^

Wel verschillende potjes ook verloren, maar dit was vaak omdat de bot lane en / of de mid lane aan het feeden waren.
1 potje was heel irritant, 2v1 top, de lane winnen, en dan alsnog verliezen omdat je bot lane het verliest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Van het weekend weer paar leuke potjes met Tristana gehad, begin telkens beter met haar te worden :D Die rocketjump <3 Ook nog eens Nidalee aangeschaft met IP, leek me erg leuke champ en bleek ook zo te zijn :) Die spears met insane dmg zijn erg leuk, nu maar afwachten op de nieuwe champs Hecarim en Varus, vooral benieuwd naar de laatst genoemde 8)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:12
Wanneer wordt de eu eigenlijk gepatched?

Want Hecarim is al in NA uit toch?
PS: zit op stage dus als iemand de rotation weet, be my guest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bV5PS.jpg

Ik kan de fut niet meer opbrengen om te ragen op duoqueuers, de volgende stage van krankzinnigheid is bereikt.
Elke keer de duoqueue scores opsturen naar matchmaking@riotgames.com is m'n voornaamste bezigheid nu :)

Alistar was 400 elo onder de rest, kon er helemaal niets van (3x suicide, combo's die gemist worden, 1v2 chasen), was in één of ander balkan taaltje tegen z'n vriendje Vladimir bezig en ging afk vanaf de 7de minuut.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Rendiertje schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:50:
Wanneer wordt de eu eigenlijk gepatched?

Want Hecarim is al in NA uit toch?
PS: zit op stage dus als iemand de rotation weet, be my guest :)
Woensdag, Hecarimpatch zou vorige week woensdag uitkomen maar door verschillende bugs uitgesteld, nu zou hij dus aankomende woensdag moeten worden uitgerold.

Volgens mij is de nieuwe champ rotation ook pas morgen bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Xevoo schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:55:
[...]

Woensdag, Hecarimpatch zou vorige week woensdag uitkomen maar door verschillende bugs uitgesteld, nu zou hij dus aankomende woensdag moeten worden uitgerold.

Volgens mij is de nieuwe champ rotation ook pas morgen bekend ;)
Okee bedankt!

Meestal wordt de een dag van te voren de rotation door gegeven op LoL

[ Voor 4% gewijzigd door Rendiertje op 16-04-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik wil Alistair gaan jungelen en wil eigenlijk AD gaan. Heb wel wat informatie gevonden op youtube en op mobafire maar wilde eigenlijk jullie ervaringen peilen mbt AD ipv AP en Alistair als jungler?

Ohja en er schijnt een 2500 elo streamer te zijn die vaak Alistair speelt, weet iemand wie dit is?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-07 08:13
Swanfield schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:18:
Ik wil Alistair gaan jungelen en wil eigenlijk AD gaan. Heb wel wat informatie gevonden op youtube en op mobafire maar wilde eigenlijk jullie ervaringen peilen mbt AD ipv AP en Alistair als jungler?

Ohja en er schijnt een 2500 elo streamer te zijn die vaak Alistair speelt, weet iemand wie dit is?
ik jungle ali de laatste tijd superveel, ik begin met boots lvl 1, en probeer wat dmg te krijgen van lane met bleu. dat is een beetje noodzakelijk ivm je hp. op lvl 2 moet je alles ganken in lanes wat los en vast zit. beetje oefenen en je ganks werken voor 80%. ik rush naar philos stone, en dan heart of gold. boots of mobility en een sheen. Vanaf dat punt koop ik eigenlijk eerst zoveel mogelijk wards en de rest van je build zie ik als bonus.

maar ali is echt een beest in de jungle.

Ap of ad is niet echt van belang met alistar als jungle.

[ Voor 3% gewijzigd door Nikr op 16-04-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:07
Swanfield schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:18:

Snoopeh speelt ali, maar wordt meestal gebanned als ze weten dat ze tegen snoopeh moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Lapeno schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:27:
[...]

Snoopeh speelt ali, maar wordt meestal gebanned als ze weten dat ze tegen snoopeh moeten...
Haha ok tnx! Zal eens bekijken. Weet alleen niet wat nu beter/sneller werkt AP of AD. Ik neig heel erg naar AP omdat het zo lekker vertrouwd is maarja

Wat vinden jullie van deze:

Runes
red Attack speed
yellow flat armor
blue magic resist per/level
quints movement speed

Masteries 9/11/10
2 brute force, 2 butcher en weapon expertise
improve smite,armor, 2 in magic resist, tough skin, bladed, indomitable
improve flash, more mana, 3 in mana regen, 2 move speed, buff duration

Items
start boots en 3 health pots
core phil stone, sheen, heart of gold, boots of mobility
end reverie, aegis of legion, force of nature, trinity force, omen or w/e

[ Voor 42% gewijzigd door Swanfield op 16-04-2012 12:05 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trinity wil je best snel hebben, iig je sheen, tijdens ganks is dat essentieel, doet leuke damage, scaled lekker.

Start item boots ook erg goed icm. quints (zo doe ik het ook altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:35:
Trinity wil je best snel hebben, iig je sheen, tijdens ganks is dat essentieel, doet leuke damage, scaled lekker.

Start item boots ook erg goed icm. quints (zo doe ik het ook altijd).
Is niet nodig, gewoon philo en HoG of je moet echt super fed worden.

Jij hoeft niet de dmg te doen, je cc is je power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Wat vinden jullie nu eigenlijk van die rune changes?

Ik moet voor Ahri nog een set AP glyphs kopen en ik vraag me af of ik nu voor die nieuwe flat ga van 1.19AP of gewoon de oude vertrouwen 0.17AP/lvl...Ik heb zelf toch wel erg het idee dat als je lvl 1 t/m6 kan dominaten de wedstrijd vaak (lees 80% van de gevallen) wel bepaald is.. Daarom zou ik eerder voor de flat AP gaan nu deze een boost heeft gekregen.. Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:50:
Dat vind ik ook altijd ergerlijk. Dan kiest iemand Shaco in ranked game en verwacht je vroege ganks en dan blijft ie in de Jungle tot level 6 of soms zelfs nog later. Op het moment dat zijn ganks dan niet zo super meer zijn komt ie langswandelen en levert het niks meer op. Dan liever een jungler die ook weinig gankt maar mid/late game meer voorstelt zoals udyr/shyvana etc
Net nog belachelijker. Een shaco die voordat de minions spawnden al dood was. Enemy had fidlsticks jungle dus invade (ze hadden ook geen cc early)

Ik zeg vier keer: door mid, door mid maar hij stoomt hard door de jungle, jumpt over de wall en gaat dood door garen. Vervolgens snowballed garen top hard en voor je het weet, game verloren omdat shaco als een mongool recht in de armen van 5 man rende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Als je een game verliest door een shaco first death doe je toch iets goed fout.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo? Shaco komt later ganken, kan niet aan z'n jungle beginnen. Hij geeft enemy team een kill en aan zijn verhaal te zien 4 assists, wat betekent een gold advantage vanaf minuut 1. Garen snowballed hard met een gold advantage van 1 kill (ook nog FB) op top, dat is obvious dus shaco, jungler die al achterloopt zal top moeten babysitten. Andere lanes hebben ook moeite, krijgen geen help, game snel afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Een kill voor Garen zo vroeg zonder extra reward, lijkt me niet echt een regelrechte rit naar snowball. Garen zal wat tanky worden en niet zo makkelijk dood te krijgen op top, maar dat hoeft geen loss te betekenen. Misschien dat je top niet meer wint door zijn voordeel, maar de hele game verliezen hoeft echt niet. Garen is verre van een carry. Natuurlijk had je ook een Shaco die niet zo nuttig meer was (ik neem aan dat hij jungle speelde?), dus je nadeel was wat groter door gemiste timings. Maar goed, Shaco is dan sowieso al een hit-or-miss champ in mijn ogen.

Het lijkt mij ook dat er wel wat meer fout gegaan moet zijn :) Had de tegenpartij toevallig een sterke jungler? Want dat zou het wel enigszins kunnen verklaren.

edit:
Ah ja, assist gold heb je nog wel ja. Geeft het hele team wel een kleine edge inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 16-04-2012 14:28 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat in z'n post he, fiddle jungle. Naar mijn mening een goede jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Als de solo top geen armor runes had is het goed mogelijk dat garen ging snowballen. Eens gelaned met een Soraka die vernietigd werd door een garen (op laag level zonder extra voordelen) omdat ze gewoon geen amor had. Waarschijnlijk had garen ook nog eens veel arpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:25:
Hoezo? Shaco komt later ganken, kan niet aan z'n jungle beginnen. Hij geeft enemy team een kill en aan zijn verhaal te zien 4 assists, wat betekent een gold advantage vanaf minuut 1. Garen snowballed hard met een gold advantage van 1 kill (ook nog FB) op top, dat is obvious dus shaco, jungler die al achterloopt zal top moeten babysitten. Andere lanes hebben ook moeite, krijgen geen help, game snel afgelopen.
Ik stond gisteren als Garen met 4-0 voor tegen Nid (solo top - level 8 ), en in de rest van de lanes was nog geen voor of tegen kill gevallen, maar uiteindelijk wel dik verloren na amper meer dan een half uur, omdat het andere team een veel betere tank/damage ap/ad balance had...

Ik ben het met Cloud eens, in je eentje met Garen een gold/kill voordeel (ik ging met het voordeel voor speed boots/Youmuu's Ghostblade/guardian Angel, om niet meer zo snel dood te gaan en Nid bij te houden met haar gruwelijk iritante Cougar), maar het heeft echt geen bal geholpen in de teamfights. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Fiddlesticks is zo mogelijks de zwakste aanneembare jungler van het moment, zoiets wil je gewoon niet in je team hebben.

First blood met 4 assists gaat te weinig gold geven om snel een dorans te gaan halen op level 1 voor je naar de lane vertrekt, het enige dat hij krijgt is een XP-voordeel tot wanneer hij terug gaat. Dan heeft hij een klein voordeel, maar het bepaald zeker niet de match.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Laatst online: 18:25
Voor degene die intresse heeft Scarra is nu aan het streamen.
http://www.twitch.tv/scarra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:20
NM foutje

[ Voor 98% gewijzigd door spookz0r op 16-04-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Gideon_92 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:34:
Voor degene die intresse heeft Scarra is nu aan het streamen.
http://www.twitch.tv/scarra
Lol. Ik zag hem vandaag streamen toen het 02:30 AM lokale tijd was, nu streamed hij terug om 07:35 AM. Dedicatie!

@Spook: Bedoel je dat je in diezelfde match zat? Wat is je ingame naam?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:31:
Staat in z'n post he, fiddle jungle. Naar mijn mening een goede jungler.
Oh ja :) overheen gelezen. Maar hoewel Fiddle lollig is, vind ik hem tegenwoordig absoluut geen top jungler meer. Hij is veel te langzaam in vergelijking met andere junglers en wordt te makkelijk gecountered (gewoon goed warden en hij is vrijwel nutteloos, zeker pre-6).
Xeiji schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:31:
Als de solo top geen armor runes had is het goed mogelijk had garen dan kan snowballen. Eens gelaned met een Soraka die vernietigd werd door een garen (op laag level zonder extra voordelen) omdat ze gewoon geen amor had. Waarschijnlijk had garen ook nog eens veel arpen.
In de huidige meta lijkt het me bijzonder dom op top te gaan staan zonder armor, zeker als je weet dat je vs Garen staat. Maar ook in blind pick zou ik dat nooit doen. Misschien als AP-top, maar dat hoeft ook niet een insta-loss te betekenen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle is enkel leuk wanneer hij zijn ulti erin popt, ulti / fear / silence / drain, geheid een kill, maar gezien zijn trage jungle speed, mana efficiency is het nogal lastig om te concurreren met andere junglers.

Daarnaast hoef je niet te junglen wil je een harde ulti erin knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:20
speedzor schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:37:
[...]

Lol. Ik zag hem vandaag streamen toen het 02:30 AM lokale tijd was, nu streamed hij terug om 07:35 AM. Dedicatie!

@Spook: Bedoel je dat je in diezelfde match zat? Wat is je ingame naam?
Nee was ff scheel aan het kijken las Spookz0r ipv Speedzor :)

Met mijn nick sticht ik ook verwarring op de GoT chat in LoL. Ze denken vaak dat ik jou ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister game gespeeld (blind pick) Ik als vladimir tegen riven.
Normaal niet echt een probleem, maar deze riven, die gebruikte de laatste hit van zijn Q (de 'stun' zeg maar) tegelijkertijd met zijn flash, dus moment van plaatsing van zijn flash werd ik gelijk omhoog geknald, tezamen met zijn andere stun en ignite erop maakte hij de final hits op mij (onder toren)

Heb dat nog niet eerder gezien, kende iemand deze move al?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
heeft iemand nog een goede build voor renekton ??
ik heb het idee dat mijn build niet helemaal goed is( ik bouw heb als een tank)
tips?

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWolf schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:33:
[...]

Ik stond gisteren als Garen met 4-0 voor tegen Nid (solo top - level 8 ), en in de rest van de lanes was nog geen voor of tegen kill gevallen, maar uiteindelijk wel dik verloren na amper meer dan een half uur, omdat het andere team een veel betere tank/damage ap/ad balance had...

Ik ben het met Cloud eens, in je eentje met Garen een gold/kill voordeel (ik ging met het voordeel voor speed boots/Youmuu's Ghostblade/guardian Angel, om niet meer zo snel dood te gaan en Nid bij te houden met haar gruwelijk iritante Cougar), maar het heeft echt geen bal geholpen in de teamfights. :'(
Je build is dan ook vrij slecht =| Swiftness Boots zijn sowieso vreselijke boots met 1-2 uitzonderingen (waar Garen er niet een van is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
ItzHitman schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:55:
heeft iemand nog een goede build voor renekton ??
ik heb het idee dat mijn build niet helemaal goed is( ik bouw heb als een tank)
tips?
Ik zou kijken op www.lolpro.com

daar staan allemaal builds voor hero's en als je snapt waarom je die hero's zo bouwt komt het van zelf :)

[ Voor 47% gewijzigd door Rendiertje op 16-04-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:48:
Gister game gespeeld (blind pick) Ik als vladimir tegen riven.
Normaal niet echt een probleem, maar deze riven, die gebruikte de laatste hit van zijn Q (de 'stun' zeg maar) tegelijkertijd met zijn flash, dus moment van plaatsing van zijn flash werd ik gelijk omhoog geknald, tezamen met zijn andere stun en ignite erop maakte hij de final hits op mij (onder toren)

Heb dat nog niet eerder gezien, kende iemand deze move al?
Pre-casting? Dat kan al heel lang op een heleboel champs. Hetzelfde lukt met bvb Jax's Counterstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garen snowbalde gewoon keihard, die had binnen 10 minuten 5 kills ofzo. daarna ging hij vrolijk rondlopen met fidl om de rest te feeden. Je weet dat het fout gaat als je op 10 minuten al een teamfight bot hebt die je hard verliest omdat ze er één voor één induiken en vragen waarom ik me ult niet gebruik (kennen lvl 1/2 ult kan geen 5 man stunnen >_>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:01:
[...]
Pre-casting? Dat kan al heel lang op een heleboel champs. Hetzelfde lukt met bvb Jax's Counterstrike.
Ik heb na geprobeerd te doen en het vereist toch wel degelijke timing, te vroeg is te vroeg, te laat is te laat.
Die "0.02" seconde dat je in je flash zit moet je de laatste klap van je Q activeren.
Hij land zen flash, maar precies tegelijkertijd word ik de lucht in gegooid.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:01:
[...]

Is inderdaad niet echt nieuw. Ook vrij populair met Udyr's Bear-stance, of WW zijn ultimate. Dit zijn de betere manieren om Flash offensief te gebruiken :)

@hierboven: waarom zo ingewikkeld? Je kunt toch flashen en daarna meteen Q blijven spammen tot die activate procced? Weinig spelers kunnen reageren in die korte tijd na de flash en voor de Q. Tenzij je echt bedoelt dat hij echt mikt op die laatste momenten dat de derde Q activatie geldig is? Maar dat lijkt me onnodig risico nemen. :)
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:02:
Garen snowbalde gewoon keihard, die had binnen 10 minuten 5 kills ofzo. daarna ging hij vrolijk rondlopen met fidl om de rest te feeden. Je weet dat het fout gaat als je op 10 minuten al een teamfight bot hebt die je hard verliest omdat ze er één voor één induiken en vragen waarom ik me ult niet gebruik (kennen lvl 1/2 ult kan geen 5 man stunnen >_>)
Uit je verhaal maak ik op dat Garen hard snowbalde omdat de rest van je team blijkbaar niet slim bezig was. Hij zal geen nadeel van die FB gehad hebben, maar het lijkt me stug dat hij echt dáár door snowbalde :)

[ Voor 13% gewijzigd door Cloud op 16-04-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ach ik werd laatst (volgens mij zelfs door iemand van GoT) ook geflamed dat ik niet genoeg mid gefarmed had en het daardoor dus ook aan mij lag dat we verloren hadden.. Wat die persoon vergat was dat wij geen jungler hadden, terwijl de jungler van de tegenstander om de paar minuten (totaal iets van 6x) een ganks op mij uitvoerde.. En de keren dat ik voor een kill ging hun mid gered werd door Shen zijn ult..

Uit eindelijk ben ik maar 1x dood gegaan tot de teamfights, terwijl we als team iets van 3/15 stonden.. Maarja daardoor had hun Veigar zijn Q wel redelijk goed kunnen levelen, terwijl mijn CS inderdaad maar matig was en dus lag het aan mij dat hun sterker waren in de groep fights..

Ik word er zowiezo niet goed van al dat continue de schuld geven van andere.. En al helemaal niet bij situaties zoals hierboven..

Ik begin dan ook steeds meer te denken om te stoppen met LoL, want voor mij begint de lol er steeds meer af te gaan met al dat gejank.. En ik altijd maar denk dat de community van WoW rot was.. Sinds ik 30 ben, lijkt die van LoL wel 10x erger... Erg jammer want de game zelf vind ik erg leuk...

En nee iedereen op ignore zetten, schiet ook niet op.. Want dan mis je ook de belangrijke dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Cloud schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:06:
[...]
Uit je verhaal maak ik op dat Garen hard snowbalde omdat de rest van je team blijkbaar niet slim bezig was. Hij zal geen nadeel van die FB gehad hebben, maar het lijkt me stug dat hij echt dáár door snowbalde :)
Vandaar mijn idee dat de solo top geen armor had. Misschien dat shaco nog een keer voor het draaiende zwaardje was gesprongen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Uhmmie schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:17:
Ach ik werd laatst (volgens mij zelfs door iemand van GoT) ook geflamed dat ik niet genoeg mid gefarmed had en het daardoor dus ook aan mij lag dat we verloren hadden.. Wat die persoon vergat was dat wij geen jungler hadden, terwijl de jungler van de tegenstander om de paar minuten (totaal iets van 6x) een ganks op mij uitvoerde.. En de keren dat ik voor een kill ging hun mid gered werd door Shen zijn ult..

Uit eindelijk ben ik maar 1x dood gegaan tot de teamfights, terwijl we als team iets van 3/15 stonden.. Maarja daardoor had hun Veigar zijn Q wel redelijk goed kunnen levelen, terwijl mijn CS inderdaad maar matig was en dus lag het aan mij dat hun sterker waren in de groep fights..

Ik word er zowiezo niet goed van al dat continue de schuld geven van andere.. En al helemaal niet bij situaties zoals hierboven..

Ik begin dan ook steeds meer te denken om te stoppen met LoL, want voor mij begint de lol er steeds meer af te gaan met al dat gejank.. En ik altijd maar denk dat de community van WoW rot was.. Sinds ik 30 ben, lijkt die van LoL wel 10x erger... Erg jammer want de game zelf vind ik erg leuk...

En nee iedereen op ignore zetten, schiet ook niet op.. Want dan mis je ook de belangrijke dingen..
Als je geen zin hebt in het geflame kan je ook alleen maar Normal/ranked gaan doen met minimaal 3+ premade team..

Ik doel dat al met mijn teampje van maten sinds level 1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Uhmmie schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:17:

Stoppen wil ik niet, maar dat het erger word naar mate dat je hoger level word valt nogal op inderdaad. Wat je het beste kan doen is met een paar man een groepje vormen waarmee je het leuk vind om te spelen, en die ook nog echt voor de lol spelen ;)

Moet toch wel lukken met zoveel mensen die het spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:06:
[...]
Als een garen FB haalt, terug gaat en dan sterker de lane inkomt tegen een gp die zijn dag niet heeft is het echt snel gebeurt. Ik neem over het algemeen niemand echt iets kwalijk, je kan je dag niet hebben maar om een jungle invade te falen (die we sowieso gewonnen hadden, meer cc en early game dmg) door headfirst erin te gaan nadat er een aantal keer verteld is door mid te gaan en te wachten, sorry maar dan kan ik niet veel anders als hem zijn fout uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:14
Ik ben tegenwoordig maar is begonnen met het verbreden van de champs waarmee ik speel. Ik heb nu in ieder geval op elke rol 1 champ om mee te spelen. Zorgt wel voor een hoop gepruts nog af en toe als ik niet mijn gewoonlijke rol pak (jungle of top). Maar het zorgt ook voor een hoop lol. Ik ga namelijk gewoon uit van potje wat meer passive spelen en heel waarschijnlijk een verloren lane of in ieder geval een lane die ganks nodig heeft.

M.a.w. het zal me een worst wezen of andere spelers mijn skills te laag vinden. Ik speel zo goed als ik kan en daar moet je het mee doen ;).

Junglewick met als starter een doran's ring geeft overigens echt een geniale sustain. Eerst een makkelijke gank pakken na 1 ronde jungle. Daarna kan je vaak al snel doorstomen naar sorcerer boots. En zit je zo op je ulti wat vaak gewoon gegarandeerd een kill is. Echt mijn top jungler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
indien je een thornmail hebt, deze geeft 30% van auto attacks terug in magic damage
en je hebt spell vamp runes betekend dit dat je 6% dan terug krijgt als heal van de 30% van tegenstadner auto attack of werkt die spellvamp alleen op spells?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:40:
[...]

Als een garen FB haalt, terug gaat en dan sterker de lane inkomt tegen een gp die zijn dag niet heeft is het echt snel gebeurt.
Precies. Een GP die zijn dag niet heeft tegen een Garen met wat XP voordeel en een beetje gold. :)
Ik neem over het algemeen niemand echt iets kwalijk, je kan je dag niet hebben maar om een jungle invade te falen (die we sowieso gewonnen hadden, meer cc en early game dmg) door headfirst erin te gaan nadat er een aantal keer verteld is door mid te gaan en te wachten, sorry maar dan kan ik niet veel anders als hem zijn fout uitleggen
Ik heb talloze games gewonnen na first bloods op de meest debiele manieren. Zelfs uit de hand gelopen lvl1 teamfights waar we 0-4 uit kwamen zijn nadien prima te winnen. Ik vind het dan ook erg hard (en ja, onterecht) om Shaco al die schuld in de schoenen te schuiven, hoe dom zijn actie ook was. :) Fouten bij baron fights/dragons/teamfights/late game kunnen snowballen, maar first bloods zijn echt overrated (zeker op niet-carries).

(Volgende alinea is algemeen bedoeld, en niet gericht op jouw situatie)
Maar, dit is algemeen wel hoe het grootste deel van de LoL community in elkaar zit. Diegene die de eerste e/o opvallendste fout maakt, is de sjaak voor de rest van de game. De zondebok is dan gevonden, terwijl het zó vaak onterecht is. Het is eerder de sfeer die het in-game zeiken op diegene kweekt, die games verliest. Daarmee wil ik niet zeggen dat jullie op die Shaco hebben lopen ragen (geen idee), maar het heeft wel raakvlak met wat er mis is met de community. Niet dat er iets aan te doen valt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Craven schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:44:
Ik ben tegenwoordig maar is begonnen met het verbreden van de champs waarmee ik speel. Ik heb nu in ieder geval op elke rol 1 champ om mee te spelen. Zorgt wel voor een hoop gepruts nog af en toe als ik niet mijn gewoonlijke rol pak (jungle of top). Maar het zorgt ook voor een hoop lol. Ik ga namelijk gewoon uit van potje wat meer passive spelen en heel waarschijnlijk een verloren lane of in ieder geval een lane die ganks nodig heeft.

M.a.w. het zal me een worst wezen of andere spelers mijn skills te laag vinden. Ik speel zo goed als ik kan en daar moet je het mee doen ;).

Junglewick met als starter een doran's ring geeft overigens echt een geniale sustain. Eerst een makkelijke gank pakken na 1 ronde jungle. Daarna kan je vaak al snel doorstomen naar sorcerer boots. En zit je zo op je ulti wat vaak gewoon gegarandeerd een kill is. Echt mijn top jungler :)
Zo ben ik ook al een tijdje bezog champs te kopen Gotta catch'em all!

heb nog 2-3 van 4800 en dan nog een stuk of 10-15 van 6300 te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wat er mis is met de community heb je helemaal gelijk in en het is ook nooit mijn bedoeling om te flamen. Ik heb hem verteld dat hij in het vervolg minder suicidale acties moet ondernemen om een goed begin te maken.

Flamen schiet je niets mee op, daardoor verlies je alleen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
ocwil schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:14:
[...]

Zo ben ik ook al een tijdje bezog champs te kopen Gotta catch'em all!

heb nog 2-3 van 4800 en dan nog een stuk of 10-15 van 6300 te gaan
Ip of rp?

Wat raden jullie mij aan, ik ben nu ongeveer level 23, en een maat van mij zegt runes kopen.
Een andere maat zegt haal eerst maar Champions en later Runes als je echt het verschil gaat merken tussen wel en niet runes, wat zouden jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
IP
RP heb ik alleen gebruikt voor 1 champ 7 rune pages en een paar skins [Space Teemo FTW]

Mijn advies is om een paar champs te halen en dan moet je denken aan een stuk of 10
en daarna 3 rune pages of meer maar dan ga ik er vanuit dat je niet gelijk ranked in duikt
als je snel ranked wil doen zou je wel eerst runes moeten gaan halen

[ Voor 73% gewijzigd door ocwil op 16-04-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
ocwil schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:17:
IP
RP heb ik alleen gebruikt voor 1 champ 7 rune pages en een paar skins [Space Teemo FTW]

Mijn advies is om een paar champs te halen en dan moet je denken aan een stuk of 10
en daarna 3 rune pages of meer maar dan ga ik er vanuit dat je niet gelijk ranked in duikt
als je snel ranked wil doen zou je wel eerst runes moeten gaan halen
Een teampje heb ik al wel, maar als ik 7 levels stijg dan heb ik zat Ip voor dat toch? (ik probeer namelijk geen geld uit te geven zolang ik dat nog kan volhouden :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Als je denk dat je eerst genoeg champs hebt om te spelen dan is het tijd om runes te kopen
Ik speelde het in het begin niet zo serieus met ranked enzo nog steeds niet dus ik koop meestal gewoon waar ik zin in heb die nieuwe champ die laatst uit kwam of ik hoor iets over runes en dan upgrade ik me rune book

zo heb ik in het begin een hele tijd met tier 2 runes gelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocwil schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:25:
Als je denk dat je eerst genoeg champs hebt om te spelen dan is het tijd om runes te kopen
Niet echt. Hoeveel je er ook hebt, je zou altijd een basis T3 AD en AP pagina moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Als je speelt voor de fun heb ik toch liever die leuke champ wat eerder dan een T3 rune page
Maar goed smaken verschillen

[ Voor 14% gewijzigd door ocwil op 16-04-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
ocwil schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:32:
Als je speelt voor de fun heb ik toch liever die leuke champ wat eerder dan een T3 rune page
Maar goed smaken verschillen
Nu nog voor de fun maar als ik lvl 30 ben serieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Dan zou ik je rune pages inderdaad goed op orde hebben de champs komen daarnaast wel vanzelf als je weer wat IP over hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Rendiertje schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:34:
[...]

Nu nog voor de fun maar als ik lvl 30 ben serieus..
Ik raad mensen zoiezo aan om altijd runes als eerste te kopen, champions maken je gameplay "leuker" omdat je meer afwisseling hebt. Runes maken je effectiever en dus ook echt "beter".

Maar het is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken, ikzelf heb gewoon een AD en AP rune page gerushed en heb toen alles gelijk opgebouwd. Zit nu op een heleboel champions en heb ook bijna alle rune pages wel compleet. (op een paar na ofc)

het enige wat ik nu nog moet doen is pages kopen D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik had eerst ook champs gekocht van IP.. Nu ik aan mijn 4e runepage begonnen ben, heb ik daar zo'n spijt van.. Had mijn IP nu veel liever aan runes uitgegeven.

Pagina: 1 ... 82 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.