[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
trolling lvl = TIAMAT

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pfWp

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
atleast its stacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:25
troll level = Ghost exhaust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Augment: Power

+3 Ability Power per level +220 Health +6 Health Regen per 5 seconds Ability Augment: Power Transfer increases Viktor's Movement Speed by 30% for 3 seconds.

werkt dit item echt alleen maar op hem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dat item is alleen maar uit te bouwen vanuit item Augment Core (oid) en die is niet te koop in de store. Dus ja, dus is echt viktor exclusive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:41:
Augment: Power

+3 Ability Power per level +220 Health +6 Health Regen per 5 seconds Ability Augment: Power Transfer increases Viktor's Movement Speed by 30% for 3 seconds.

werkt dit item echt alleen maar op hem ?
Lijkt me wel, tenzij je de Movement Speed van de vijandelijke Viktor wil verhogen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
:P wist niet dat dit item voorkwam uit een ability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukidin247 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:48:
[...]

Beide kun je niet doen. Waarom erger je je er zo aan?
Dat EXP balkje kun je wel weghalen. Er is een settings file met de positie van alle elementen van de GUI op het scherm. Als je de coordinaten zo aanpast dat 'ie buiten het scherm valt, is het weg.

Nog zie ik het nut niet van weghalen. Ik kan niet tellen hoe vaak de jungler vraagt hoe dicht ik bij lv6 ben zodat we een zekere kill krijgen als hij ganked. Je bespaart er wat... 15-25 pixels in de hoogte mee?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
ik bedoel mijn lv30 balk. En die kan ik in zo in die file niet vinden. Mijn ingame balk is inderdaad wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
http://www.solomid.net/guides.php?g=20344#chap15

Spell vamp chapter toegevoegd. Het is grotendeels hetzelfde als ik hier een tijdje geleden ook heb geschreven, enkel heb ik er een kleine rekenfout uit gehaald (De rabadon had 10 AP te weinig gekregen) en het is nu wat duidelijker uitgelegd.

Laat het me weten als je er vragen of opmerkingen hebt en kijk ook eens naar de Early game chapters als je tijd hebt. Daar kan ik ook nog altijd feedback over gebruiken.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:45
gisterenavond weer super gespeeld met lux, 11-0-20 =) Is toch mijn favoriete champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
speedzor schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 01:15:
Spell vamp chapter toegevoegd. Het is grotendeels hetzelfde als ik hier een tijdje geleden ook heb geschreven, enkel heb ik er een kleine rekenfout uit gehaald (De rabadon had 10 AP te weinig gekregen) en het is nu wat duidelijker uitgelegd.
Ik denk dat de blue buf nerf ook meer in het voordeel is van de WotA.

Het is nog even afwachten hoeveel de buf voor Swains ult precies gaat worden maar dit gecombineerd met de blue nerf zou een belangrijke factor moeten worden in je keuze van WotA vs Rabadons.

Misschien ook nog een uitgebreider stukje over top lane Swain? Ik zie hem tegenwoordig steeds vaker top in dubbel AP comps waar hij het goed lijkt te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door djengizz op 13-04-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Champion Sale tot 16 april:
Riven (net gekocht :+ ), Fiddlesticks & Karma.

Skins:
Crimson Elite Riven, Charred Maokai, Enchanted Glaio (Zal wel Galio moeten zijn :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

als je een champion net gekocht hebt en 2 dagen later in de sale komt gewoon even een support ticket aanvragen. Ik had vorige week ook Ahri gekocht en 2 dagen erna kwam ze in de sale, ik had een support ticket aangemaakt en kreeg de volgende dag een rp refund. Het was wel 'bijzonder' dat ze het deden zeiden ze in de mail maar misschien heeft mijn purchase history ook meegeholpen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ah nice, Riven in de sale :D Blij dat ik nog 487RP heb laten liggen, denk dat ik hiermee wel Riven ga aanschaffen. Heb haar in de rotation wel eens gespeeld en ze is echt heel leuk om mee te spelen

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Laatst online: 14:12
Mensen, paar post geleden is er een idee langs gekomen.
Voordat de hele discussie opnieuw begint, op pagina 312 staat het.

Nu hebben we (Exalxl en ik) besloten om alvast van start te gaan met de actie.
Nu ik beloofd heb om niet hier referals te gaan sponseren, mogen mensen die een (smurf)account willen maken en tot level 5 trainen mij een DM'tje sturen.

Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:03
Rendiertje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:09:
Mensen, paar post geleden is er een idee langs gekomen.
Voordat de hele discussie opnieuw begint, op pagina 312 staat het.

Nu hebben we (Exalxl en ik) besloten om alvast van start te gaan met de actie.
Nu ik beloofd heb om niet hier referals te gaan sponseren, mogen mensen die een (smurf)account willen maken en tot level 5 trainen mij een DM'tje sturen.

Alvast Bedankt!
Ik heb geen 312 pagina's ;) Je kan misschien beter even linken naar het bericht of quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarluXiaXl schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:58:
Het was wel 'bijzonder' dat ze het deden zeiden ze in de mail maar misschien heeft mijn purchase history ook meegeholpen O-)
Dat zeggen ze blijkbaar altijd. Bij mij was het ook een "one-time courtesy" o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Net even zitten googlen of er ondertussen al een nieuwe datum bekend is voor de Hecarim patch, maar ik kan helaas niks vinden.. Kijk toch wel erg uit naar de nieuwe champ..

Gisteren weer een top match gehad.. Ik kom via de solo queue terecht in een 4man premade.. Hun instant locken alle 4 en er is dus geen tank.. Ik geef aan dat ik wel af en toe met Mundo gespeeld heb, maar verder niet veel ervaring heb met hem.. Geen reactie, dus ik pak Mundo en zonder dat hun iets aangaven (naast mega ping spam) moet ik solo top.. Daar sta ik tov een Morde met gigantisch veel ervaring (achteraf bleek die al 3000+ games gespeeld te hebben en ik ben net 2 dagen 30).. Dus ik vraag na 0/2/0 om hulp want ik redde het gewoon niet.. Maar geen reactie.. Zelfs onze jungler gankte alleen bij zijn eigen vriendjes.. Uit eindelijk wel vol gehouden om niet verder dood te gaan tot de teamfights, maar geen goede start dus..

Vervolgens tijdens de teamfights probeerde ik de aggro te krijgen als we 5vs5 stonden, waarna hun steeds zonder iets te zeggen terug trokken ipv aan te vallen en 1vs5 ga ik ook op mundo niet redden.. Dus ik ging nog een paar keer dood omdat ik totaal geen ondersteuning kreeg van mijn team.. Uit eindelijk de game afgerond met 2/5/4.. Waarbij onze Swain meerdere malen de tegenstanders in rende en riep "Look im Mundo!!!" dus zijn eind score was 0/6/6.. De beste uit onze team was nocturne jungler met een score van 3/4/3.. Die tijdens de teamfights steeds spamde "Mundo please uninstall this game".. Dus echt veel beter was hij ook niet..

Na de match liepen ze dus wel alle 4 in /all te roepen om een report voor mij.. Tegenstanders hebben mij gelukkig niet report, want die gaven aan dat ik echt niet zo slecht speelde als hun zeiden.. Maar ik heb iig van die 4 premades wel mooi 4 reports te pakken... Terwijl ik juist mijn best deed door 1) Een champ te pakken die het team nodig had (maar helaas nog niet zo heelveel ervaring mee had).. 2) De pech had tov iemand te staan met zeer veel ervaring.. 3) Continue bezig om de tegenstanders van mijn team mates op mij te krijgen.. Maarja in het tribunal ziet niemand hoe slecht mijn team zelf speelde.. En dat ik door 4 vriendjes gereport ben zien ze ook niet.. Nu maar hopen dat mensen de chatlog lezen en doorhebben hoe kinderachtig mijn team bezig was..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Als je in zo'n geval gewoon verstandig reageert in de chat is de kans dat je gebanned zal worden vrij klein ;) Iemand dit dit leest in de tribunal zal je niet snel bannen:
Please help me, I can't win top lane.
Terwijl dit een ander verhaal is:
OMG NOOOOB JUNGLAR CAM GENK! FFS STUPED BITSH NABS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
SaphuA schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:12:
Als je in zo'n geval gewoon verstandig reageert in de chat is de kans dat je gebanned zal worden vrij klein ;) Iemand dit dit leest in de tribunal zal je niet snel bannen:

[...]

Terwijl dit een ander verhaal is:

[...]
Het enige wat ik gezegt heb is iets als "I really need help at top.. This morde is outplaying me.." en "Please come gank top. morde is at 40% health and under my turret".. Terwijl nocturne gewoon rustig verder liep van blue naar mid"..

En als reactie op de "Mundo please uninstall this game" reageerde ik alleen met "Im not the only one to blame lol".. Vervolgns heb ik op al hun zielige opmerkingen helemaal niet meer gereageerd..

Ik heb alleen nog even rustig met wat tegenstanders zitten chatten na de game..

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 13-04-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alles wat NA de game gezegd wordt komt iig niet in tribunal, dus mocht je nog heel erg de behoefte voelen om je te verweren is dat de aangewezen plek.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Vicarious schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:24:
alles wat NA de game gezegd wordt komt iig niet in tribunal, dus mocht je nog heel erg de behoefte voelen om je te verweren is dat de aangewezen plek.
Hmm, geen verstandige tip. Dat je dit niet in de tribunal ziet wil niet zeggen dat Riot het niet logged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

SaphuA schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:24:
[...]

Hmm, geen verstandige tip. Dat je dit niet in de tribunal ziet wil niet zeggen dat Riot het niet logged.
Tip #29: Spreid je kansen (en je zaad) ;)

Anyway, ik zit erover na te denken wat RP te kopen voor Riven. Kan eigenlijk ook niet echt wachten op de patch. Zit de laatste tijd een beetje in een dipje met LoL, en start steeds vaker WoT of FFXIV op.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Iemand zin om vanavond wat potjes mee te spelen?
Rond een uurtje of 7 / half 8 ben ik online gok ik, zou leuk zijn om wat 5 man premades te spelen (liefste normal blind pick :9 )

Zit nu op 200 wins ofzo, dus ben niet fantastisch goed maar ik doe m'n best :9

Ik zit er nog steeds over te twijfelen om die 7 page rune bundle te kopen, ik vind 13 euro best veel voor zoiets :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:30
Xevoo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:41:
..

Ik zit er nog steeds over te twijfelen om die 7 page rune bundle te kopen, ik vind 13 euro best veel voor zoiets :')
Beste aankoop wat je kunt doen voor RP imo
Zou nu echt niet meer met 3 Pages kunnen spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Xevoo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:41:
Iemand zin om vanavond wat potjes mee te spelen?
Rond een uurtje of 7 / half 8 ben ik online gok ik, zou leuk zijn om wat 5 man premades te spelen (liefste normal blind pick :9 )

Zit nu op 200 wins ofzo, dus ben niet fantastisch goed maar ik doe m'n best :9

Hey ik weet niet of ik dan online ben (300l aquarium verkocht, die vanavond opgehaald word, dus dat is wel wat werk om weg te krijgen).. Maar anders wil ik wel wat games samen spelen..Ik zit zelf nu iets van 150W/130L.. Ik heb overigens een week terug die bundel gehaald en ik moet zeggen dat ik het toch wel erg handig vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Uhmmie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:49:
[...]

Hey ik weet niet of ik dan online ben (300l aquarium verkocht, die vanavond opgehaald word, dus dat is wel wat werk om weg te krijgen).. Maar anders wil ik wel wat games samen spelen..Ik zit zelf nu iets van 150W/130L.. Ik heb overigens een week terug die bundel gehaald en ik moet zeggen dat ik het toch wel erg handig vind..
Fuck paypal... ik heb het ook net gekocht, laat me alsjeblieft nog ff verslaafd zijn aan dit spel anders ben ik echt geld aan het weggooien :')

Ik zie het wel als je er bent ;)

Add me ingame: Xevoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ach ik zie het zo ik heb al iets van 100 bot games en 280 pvp games gespeeld.. gemiddeld 30 mins.. Dat is zon 190 uur plezier en ik heb er tot nu toe 50 euro aan uitgegeven (en heb nog iets van 800RP over).. Dus dat is iets van 26ct per uur :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang je het nog wat tijd blijft spelen en je hebt al genoeg runes voor een paar pagina's in elkaar te flansen is die rune page bundel een zwaar goeie investering
ik ben zelf aan het overwegen om hem een tweede maal aan te schaffen
heb ondertussen al behoorlijk wat combinatie mogelijkheden
7 sets quints 5 sets marks 4 sets seals 3 sets glyphs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craven schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:32:
[...]

Ik heb geen 312 pagina's ;) Je kan misschien beter even linken naar het bericht of quoten.
Pagina 312: [PC] League of Legends - Deel 6

Beta1 - 30 minuten werk (ik verwacht graag kritische maar wel redelijke feedback):
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/l6hd9rp7x/beta1.png

*Er zijn al nieuwe projecten zo goed als gestart, echter blijft dit nog eventjes geheim ;) *

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaatje is kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk geblokkeerd op je werk? Hier werkt hij, en ook via men iphone x-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:20:
[...]

Mogelijk geblokkeerd op je werk? Hier werkt hij, en ook via men iphone x-)
http://postimage.org/image/psdhi4aqz/

Image is gebroken, reden dat het bij jou werkt is omdat het rechtstreekse URL van het plaatje bij jou in je cache staat.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://exlaxl-gaming.com/Meuk/Afbeeldingen/beta1.png

Fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Project 10K
Ziet er behoorlijk grappig uit.

Maar op welk account gaan jullie die referrals sparen? Een van jullie of hebben jullie daar een smurf voor gebruikt of hoe moet ik dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:26:
Project 10K
Ziet er behoorlijk grappig uit.

Maar op welk account gaan jullie die referrals sparen? Een van jullie of hebben jullie daar een smurf voor gebruikt of hoe moet ik dit zien?
Daar zijn we nog niet echt over uit, want de overige rewards willen we natuurlijk wel zelf houden x-)
Enig advies om dit te beslissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:30:
[...]

Daar zijn we nog niet echt over uit, want de overige rewards willen we natuurlijk wel zelf houden x-)
Enig advies om dit te beslissen?
Als het echt zo non-profit is als beweerd doe je dat natuurlijk op een nieuwe account dat niemand aanraakt. Als je alle andere rewards zelf opstrijkt kom je een beetje ongeloofwaardig over. Zo kunnen mensen ook zien dat het account niets doet via bvb LoLking etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, doet het in je eentje! Hahahaha!
Kill him whenever you have the chance.

Maar moet zeggen dat ik het wel met Rudy eens ben, als je daadwerkelijk non-profit bezig wilt zijn dan zul je ook tegen je andere awards dag dag moeten zeggen, althans niet op je vaste account. En zou er dan dus gewoon een losstaand account voor gaan gebruiken, wat jullie eventueel gedeeld gaan gebruiken of dus totaal niet aan gaan raken zoals Rudy zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Als het echt zo non-profit is als beweerd doe je dat natuurlijk op een nieuwe account dat niemand aanraakt. Als je alle andere rewards zelf opstrijkt kom je een beetje ongeloofwaardig over.
Heb je een punt, maar een account laten voor wat het is, terwijl deze unieke dingen heeft is simpelweg zonde, daarnaast is de 10k prijs al heel wat om weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
[...]

Als het echt zo non-profit is als beweerd doe je dat natuurlijk op een nieuwe account dat niemand aanraakt. Als je alle andere rewards zelf opstrijkt kom je een beetje ongeloofwaardig over. Zo kunnen mensen ook zien dat het account niets doet via bvb LoLking etc.
Zelf dacht ik eraan, om voor de moeite die mensen doen de rewards te verloten aan mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Dat lijkt mij inderdaad de enige optie. Een nieuw account speciaal om de referrals op te sparen. Zeggen dat je non-profit bent, maar wel de rewards willen hebben is niet echt verenigbaar. Als je er geen nieuw account voor maakt ben je de zoveelste sjaak die een hoop referrals wil hebben, ongeacht wat je op je homepage plaatst. Mensen moeten kunnen zien dat je het echt voor de community wil doen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe ga je dat realiseren Rendiertje?
De meeste awards zijn keihard account gebonden of zit ik hier nou zwaar uit m'n nek te lullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
De rewards:

1 Forum Recruiter Badge
10 Tier 3 Champion
25 Forum Title - "Recruiter"
50 A unique "Recruiter" Champion Skin
100 Collector's Pack
150 Forum Title - "Senior Recruiter"
200 10,000 Riot Points ($76)
250 Forum Title - "Master Recruiter"
350 Ultra-rare champion skin - Medieval Twitch
500 Adding name to the "Wall of Fame" in the Riot Office
1,000 Content element named after player (ie map element, champion ability) *
5,000 Permanently unlock all content **
10,000 All expenses paid trip to visit Riot Games and develop a champion w/ Riot Team ***

We kunnen altijd in overleg de rewards weg geven lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:18:
[...]

Pagina 312: [PC] League of Legends - Deel 6

Beta1 - 30 minuten werk (ik verwacht graag kritische maar wel redelijke feedback):
[afbeelding]

*Er zijn al nieuwe projecten zo goed als gestart, echter blijft dit nog eventjes geheim ;) *
Linkjes naar pagina's zijn niet zo nuttig. Ik kom namelijk uit op mijn laatste pagina (201). Het is nogal afhankelijk van je forum settings. Je kan beter even met het "view" knopje linken.

Paar taal/stijlfouten:
2e alinea: "to improve the community we have right now"
3e alinea: "Our first goal"
5e alinea en onderaan: registrate --> register
in de note: purpose ---> goal
onder de tekst: setup --> created
onder de tekst: etcetra --> etcetera
onder de tekst: "and get a chance to become on of us"

Voor de rest ben ik het eens met de losse account. Je kan niet pretenderen non-profit te zijn. Mensen zijn nogal kritisch wat dat betreft op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:35:
We kunnen altijd in overleg de rewards weg geven lijkt mij zo.
Dat zal enkel mogelijk zijn met de 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:32:
[...]

Heb je een punt, maar een account laten voor wat het is, terwijl deze unieke dingen heeft is simpelweg zonde, daarnaast is de 10k prijs al heel wat om weg te geven.
1 - Forum Recruiter Badge
10 - Tier 3 champion
25 - Forum Title – “Recruiter”
50 - Grey Warwick Champion Skin
100 - The League of Legends Digital Collector’s Pack
150 - Forum Title – “Senior Recruiter”
200 - 10,000 Riot Points
250 - Forum Title – “Master Recruiter”
350 - Ultra-rare champion skin [1]- Medieval Twitch
500 - Get your name added to the “Wall of Fame” in the Riot Office
1,000 - A content element will be named after your summoner
5,000 - All current and future content permanently unlocked
10,000 - All expenses paid trip to visit Riot Games and develop a champion with the Riot Design Team

---

Er valt niets weg te geven behalve het laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:36:
[...]

10 - Tier 3 champion
200 - 10,000 Riot Points
350 - Ultra-rare champion skin \[1]- Medieval Twitch
10,000 - All expenses paid trip to visit Riot Games and develop a champion with the Riot Design Team

---

Wel als we het account weggeven ^_^

@Craven - Thnx, zal het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Je kan Riot emailen of het mogelijk is om die lvl1 account te verloten ofzo.
Verder kun je niets weggeven aangezien alle rewards op de account in kwestie belanden, zoals skins etc.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:36:
[...]

10 - Tier 3 champion
200 - 10,000 Riot Points
350 - Ultra-rare champion skin \[1]- Medieval Twitch

---

Ik ben van plan daar contact met Riot over te hebben, want zij moeten gewoon wat aan klikken om jou wat te hebben, dus moet het mogelijk te zijn dat weg te geven.

Except de Forum tittle's

Edit: Voor ideeen of what ever DM mij mensen, we gaan weer hard off topic en anders moet Cloud straks weer zijn ding doen :X

[ Voor 5% gewijzigd door Rendiertje op 13-04-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:37:
Je kan Riot emailen of het mogelijk is om die lvl1 account te verloten ofzo.
Verder kun je niets weggeven aangezien alle rewards op de account in kwestie belanden, zoals skins etc.
Je kan toch zelf het account weggeven? Passwordje en username emailen. Die persoon kan van die 10k Riot Points op het account een namechange doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Beste medetweakers,

Ik de laatste tijd bezig geweest met het aanpassen van de GoT website.
Wat ik en anderen al opgemerkt hebben is dat het gebruik van de site steeds minder wordt. Om het gebruik hiervan te stimuleren zou ik graag aan iedereen willen vragen om feedback te geven over de site.

1. Waarom keren mensen niet terug?
2. Is de site onhandig en moeilijk om te gebruiken?
3. Wat mist er absoluut op de site?
4. Wat kan er verbeterd worden?

Dit zijn allemaal vragen die bij mij opkomen waar ik graag het antwoord uit zou willen halen.

Ik wil de community hier graag bij willen betrekken aangezien de site er voor iedereen hier is.

Voor de mensen die de site nog nooit hebben gezien (dat is mogelijk) kan je hem bereiken op www.fakegaming.eu

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:39:
Beste medetweakers,

Wat ik en anderen al opgemerkt hebben is dat het gebruik van de site steeds minder wordt. Om het gebruik hiervan te stimuleren zou ik graag aan iedereen willen vragen om feedback te geven over de site.

Dit zijn allemaal vragen die bij mij opkomen waar ik graag het antwoord uit zou willen halen.

Ik wil de community hier graag bij willen betrekken aangezien de site er voor iedereen hier is.

Voor de mensen die de site nog nooit hebben gezien (dat is mogelijk) kan je hem bereiken op www.fakegaming.eu
Ik zeg implenteer in de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:25
Op het moment dat je die 10k hebt. Je krijgt maar 5k om naar Riot Games te gaan. Alles daarboven moet je zelf betalen. En gaat dan 1 van jullie of jullie beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Rendiertje heeft overigens gelijk, de meeste praat over het referral-idee kan het beste in een DM plaatsvinden denk ik :)
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:40:
[...]

Ik zeg implenteer in de mijne.
Dat is nauwelijks een antwoord op zijn vragen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Nog een puntje trouwens. Is het niet handiger om je projectje even op te nemen in een los topic? Als je de website online zet kunnen we nog wel verder discussieren over de indeling en functionaliteit ervan. Maar dat gaat teveel off topic hier. Zelfde geld voor de vraag van jeffroiscool denk ik.

Cloud your opinion?

edit: damn you, to late xD

[ Voor 4% gewijzigd door Craven op 13-04-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Beste medetweakers,

paar puntjes:

Userlijst:
Leuk, maar het zijn er veel te veel, en ik kan er niet goed op filteren. (oftewel, ik kan er nu gewoon niks mee)
Wie zijn er nog actief, en op welk niveau?
Zou mooi zijn als je dat automatisch ergens vandaan zou kunnen halen, ik weet niet of er sites zijn waar je dit soort informatie kunt uitlezen.

Matches:
Zo te zien word dat te weinig gebruikt, misschien een idee om een wekelijks terugkerend moment te plannen, waarop je een bepaald type match gaat doen.
Mensen kunnen dan via de site inschrijven voor die match.
Op die manier stimuleer je gebruik van de matchpagina, en word het vanzelf vaker gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Apart topic is wel wat vroeg in elk geval totdat de boel opgestart is kan een DM met de betrokkenen even goed werken. Sowieso, vanwege het aantal van 10k is het handiger het hele feedback gebeuren te integreren in de project site zodat de voertaal Engels kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Er is bijna geen nieuwe content beschikbaar. iig niet op uurlijkse/dagelijkse basis. Ook is je userbase superklein. Dus die twee zijn vooral de boosdoeners. Ook valt er weinig te doen op de site.
2. De layout is vrij basis
3. Content, interactie
4. Zie 3.

Je vervult denk ik weinig wensen met de site. Het als schema gebruiken voor games met GoT mensen is waarschijnlijk de enige nuttige functie. Er zijn al een handje vol LoL sites die in alle andere behoeften voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:45:
Apart topic is wel wat vroeg in elk geval totdat de boel opgestart is kan een DM met de betrokkenen even goed werken. Sowieso, vanwege het aantal van 10k is het handiger het hele feedback gebeuren te integreren in de project site zodat de voertaal Engels kan zijn.
Goeie feedback ^_^
Next onderwerp guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Overigens, zelfde geldt voor de feedback voor Jeffro. Gelieve even per DM aan hem te richten. Dat is sowieso ook wat overzichtelijker voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ondertussen level 9 en nog steeds spelende met Jax. Zoals eerder aangegeven is Jax redelijk goed op het einde, dus in het begin zal ik alleen maar xp harvesten.

Het bevalt mij goed, straks maar eens kijken of het ranked idee wat voor mij is.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Laatst online: 14:01
Excuses had gereplyed middels een tabblad, niet gezien dat het al zover verder in topic zat.

[mbr]*knip*

Deze discussie was afgesloten en het lijkt me niet verstandig deze opnieuw te starten.[/mbr]

[ Voor 118% gewijzigd door Vocalise op 13-04-2012 14:09 . Reden: Eens ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Outerspace schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:55:
Ondertussen level 9 en nog steeds spelende met Jax. Zoals eerder aangegeven is Jax redelijk goed op het einde, dus in het begin zal ik alleen maar xp harvesten.

Het bevalt mij goed, straks maar eens kijken of het ranked idee wat voor mij is.
Hoewel ik je ambities goed vindt, gaat Ranked nog wel even duren. Zelfs als je lvl30 bereikt (vergis je niet, dat kost echt tijd) zou ik niet meteen de Ranked queue induiken. Pas op lvl30 begin je echt te leren, was mijn ervaring. Ik ben te snel begonnen en dat was niet ideaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Gister weer even met Tristana lopen spelen, was een van mijn eerste champions en blijf haar leuk vinden om te spelen. Ik ben alleen heel benieuwd naar jullie builds, voor skills probeer ik altijd direct Q te maxen voor de att speed. Maar in guides lees ik overal dat mensen pas Q op lvl 8 pakken :O
Als items ga ik voor boots/pots - double dorans - greaves - wriggles - PD - IE
Ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben omdat ik wel beter wil worden met Tristana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Nidhiki schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:57:
Gister weer even met Tristana lopen spelen, was een van mijn eerste champions en blijf haar leuk vinden om te spelen. Ik ben alleen heel benieuwd naar jullie builds, voor skills probeer ik altijd direct Q te maxen voor de att speed. Maar in guides lees ik overal dat mensen pas Q op lvl 8 pakken :O
Als items ga ik voor boots/pots - double dorans - greaves - PD - IE
Ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben omdat ik wel beter wil worden met Tristana
Q is leuk, maar voor de het echte werk heb je meer aan W+E.
Af en toe (ligt eraan tegen wie ik speel) doe ik Q op level 4, maar meestal speel ik inderdaad met W+E, je kan dan namelijk lekker poken.
Als je hoger level wordt is je range zoveel groter dat Q pas echt zin begint te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik persoonlijk ga meestal op een AD Carry:
Start: Dorans / Boots + 3 Pots afhankelijk van de situatie
Double Dorans, Berserker Greaves, asap die IE eruit halen en dan PD.

Ik vind anders namelijk dat de damage net te laat komt, terwijl je met IE de hoogste damage increase krijgt als AD carry zijnde, zodra je daarna een zeal haalt, en gelijk doorbouwt in je PD heb je zoveeel damage!

En wriggles.. nja weet niet. Vind het iets voor solo top, indien een goede support heb je op bot die extra ward niet bepaald hard nodig. Daarvoor vind ik een IE rush in geval van AD carry veel te belangrijk.

Full build meestal (je zult afhankelijk van de tegenstanders ook andere items moeten overwegen, maar dit is naar mijn mening een ideale allround build):
Greaves, IE, PD, BT, LW, Banshee / quicksilver

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ok nu al 8 / 10 pages vol zitten :')

Soms niet helemaal de goede runes omdat ik die nog niet heb... misschien dit weekend maar een ip boost kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin vanavond wss weer te streamen op 1600. Ben er eindelijk bijna.
Na 2 weken no lifen met duoqueue.

Jeffro ik ben terug dus kan hier en daar wel even helpen ( weet niet of je me nog herrinert :p )
Dus mocht er iets nodig zijn wil je wel ff helpen :)
ps: je wachtwoord reset link in de mail forward niet door :( dus kan men passwoord niet resetten )
En wriggles.. nja weet niet. Vind het iets voor solo top, indien een goede support heb je op bot die extra ward niet bepaald hard nodig. Daarvoor vind ik een IE rush in geval van AD carry veel te belangrijk.
Ik run sinds kort Wriggles op Kog. Kan je zeggen dat echt wel een goede invloed heeft op men game.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:39:
ik begin vanavond wss weer te streamen op 1600. Ben er eindelijk bijna.
Na 2 weken no lifen met duoqueue.

Jeffro ik ben terug dus kan hier en daar wel even helpen ( weet niet of je me nog herrinert :p )
Dus mocht er iets nodig zijn wil je wel ff helpen :)
ps: je wachtwoord reset link in de mail forward niet door :( dus kan men passwoord niet resetten )

[...]

Ik run sinds kort Wriggles op Kog. Kan je zeggen dat echt wel een goede invloed heeft op men game.
Details graag in DM, dan kijk ik er zo ff naar.

Wriggles is idd erg goed op Kog zeker met zijn long range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik run sinds kort pas wriggles voor wat meer sustain als carry, zo leg je het ook minder snel af tegen ganks etc
Tot nu alleen maar handig gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Het werkt ook goed op Graves vanwege zijn initial tankyness waardoor je nog minder dmg neemt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:57:
Ik run sinds kort pas wriggles voor wat meer sustain als carry, zo leg je het ook minder snel af tegen ganks etc
Tot nu alleen maar handig gevonden :)
Ah herinnert me aan een oude rage van mij. Why the XXXX are you starting with sustain when you are laning with soraka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Nidhiki schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:57:
Als items ga ik voor boots/pots - double dorans - greaves - wriggles - PD - IE
Pak geen double dorans in combinatie met wriggles. Beide geven genoeg sustain (health, damage en lifesteal) om in de lane te blijven, je moet naar omstandigheden kiezen.

Ik probeer altijd boots + BF te rushen op een AD carry, maar afhankelijk van de teams, hoe agressief de tegenstander is, wat de tegenstander bouwt en de hoeveelheid geld ik heb, pas ik het aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Xeiji op 13-04-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:09:
[...]

Ah herinnert me aan een oude rage van mij. Why the XXXX are you starting with sustain when you are laning with soraka.
Als je daarmee lanet is het inderdaad onzin en moet je gewoon IE rushen. Maar als je met een nonsustain support staat en je de lane langzaam verliest en minder goed kan CS'en daardoor is een wriggles niet eens zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:10:
[...]

Als je daarmee lanet is het inderdaad onzin en moet je gewoon IE rushen. Maar als je met een nonsustain support staat en je de lane langzaam verliest en minder goed kan CS'en daardoor is een wriggles niet eens zo slecht.
as I said before, met een goede support een compleet overbodig item voor een AD carry op bot.
double dorans geeft je dan meer dan genoeg sustain, en die ward is een overbodige reden om een wriggles aan te schaffen aangezien dat je support de lane geward hoort te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:37:
[...]

as I said before, met een goede support een compleet overbodig item voor een AD carry op bot.
double dorans geeft je dan meer dan genoeg sustain, en die ward is een overbodige reden om een wriggles aan te schaffen aangezien dat je support de lane geward hoort te houden.
Daar zeg je het al: GOEDE support. Soms verlies je de lane gewoon, dan is een wriggles geen slecht item. Voor de gold die het kost kun je namelijk ineens damage trades winnen met hun AD carry doordat wriggles ook nog armor geeft. Tevens is die wriggles proc met lasthitten wel prettig soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:46:
[...]

Daar zeg je het al: GOEDE support. Soms verlies je de lane gewoon, dan is een wriggles geen slecht item. Voor de gold die het kost kun je namelijk ineens damage trades winnen met hun AD carry doordat wriggles ook nog armor geeft. Tevens is die wriggles proc met lasthitten wel prettig soms :P
Die procs zijn ook enorm goed als je onder je tower moet gaan lasthitten en je support echt geen zak kan/doet.

Ik koop het zelden atm maar kan me voorstellen dat het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:37:
Wriggles into Zeal is in een aantal gevallen en op sommige AD carries zoals Kog prima viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer bouwt een Wriggles uit naar een Zeal? Das nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:52:
Sinds wanneer bouwt een Wriggles uit naar een Zeal? Das nieuw.
Hij bedoeld Zeal bouwen nadat je Wriggles afhebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Nu ik erover nadenk zou wriggles een goed idee zijn geweest voor een potje van gisteren. Support plaatste geen wards en pikte minions in waardoor ik uiteindelijk achter lag vergeleken met de AD carry van het andere team, ook al was ik early game wat kills gegeven (mid was overigens aan het feeden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:34

psyy138

blackbulls.nl

Jeffroiscool schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:53:
[...]

Hij bedoeld Zeal bouwen nadat je Wriggles afhebt
ervoor is slimmer denk ik.
ik koop ook altijd op ad carry eerst zeal daarna bf sword. uiteraard ook eerst schoenen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:48:
[...]

Wriggles into Zeal is in een aantal gevallen en op sommige AD carries zoals Kog prima viable.
of de triple dorans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
yup

En zeal rushen voor een BF sword item schaadt je damage output nogal, beter erna of iig na BF sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeiji schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:53:
Nu ik erover nadenk zou wriggles een goed idee zijn geweest voor een potje van gisteren. Support plaatste geen wards en pikte minions in waardoor ik uiteindelijk achter lag vergeleken met de AD carry van het andere team, ook al was ik early game wat kills gegeven (mid was overigens aan het feeden).
De term feeden niet misplaatsen, 5x doodgaan is niet per definitie feeden, pas als deze dat bewust doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:57:
[...]

De term feeden niet misplaatsen, 5x doodgaan is niet per definitie feeden, pas als deze dat bewust doet.
letterlijk heb je, opzettelijk of niet, toch je tegenstander gefed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:57:
[...]

Feeden hoeft niet intentional te zijn. Maar sorry, outplayed dan -- als Morgana verliezen tegen een Ziggs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien ziggs speelt kan ie het haar absoluut moeilijk maken, dat zeker. Maar verliezen moet je toch wel iets goed fout doen inderdaad. Morgana is mijn favo mid champ, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:41
IMO is ziggs vrij slecht? skillset lijkt wel een beetje op die van gragas. Maar gragas lijkt me vele malen sterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nivali schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:29:
IMO is ziggs vrij slecht? skillset lijkt wel een beetje op die van gragas. Maar gragas lijkt me vele malen sterker?
Ik vind Gragas en Ziggs vrij vergelijkbaar maar de burst van Gragas is misschien wat groter. Ziggs kan het je echter op langere termijn behoorlijk moeilijk maken.

Ik speel graag met beide en vind ze allebei sterk :) Maar als ik zou moeten kiezen, zou ik ook Gragas over Ziggs nemen, simpelweg vanwege zijn sustainability.

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 13-04-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:27:
Indien ziggs speelt kan ie het haar absoluut moeilijk maken, dat zeker. Maar verliezen moet je toch wel iets goed fout doen inderdaad. Morgana is mijn favo mid champ, heerlijk.
Met morgana heb je altijd een shield. en met wat rings erbij krijg altijd wel wat minions ook al speel je super safe. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die de neiging hebben om elke bom die ziggs gooit te koppen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, goeie cc (2 stuks, W en E), mooie burst (2 stuks, passive en Q) en heerlijke teamfight Q/ damage/ range.

Waarom zou deze niet kunnen winnen van een morgana? Omdat ze een spellshield heeft?
Ze heeft aanzienlijk minder range, op haar Q na, maar die is vrij gemakkelijk te dodgen.
Met ziggs hoef je toch niet dichtbij te komen, dus damage zul je amper krijgen van Morgana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shieldje van Morgana is ook zo weer weg met de burst van Ziggs, uiteindelijk kan jij niks op Ziggs als ie achter zn minions blijft terwijl hij je wel gewoon kan poken. Easy farmen doe je sowieso met Morgana, das zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die poke van ziggs is zooo vervelend. Gragas zijn tonnetje vind ik eenvoudiger te dodgen dan die bouncing balls + cirkel van bommetjes.

Hadden gisteren een team met lulu, nidalee, ziggs maokai & caitlynn. Poke much ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Als Morgana gebruik je het schild om het mijnveld uit te komen en de rollende bom van Ziggs te ontwijken. Met je passive spellvamp heb je vervolgens genoeg sustain om in de lane te blijven mocht je toch keer de rollende bom niet ontwijken.

Blijft de tegenstander achter de minions schuilen? Farm zo veel mogelijk en gank andere lanes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat het schildje je helpen om de rollende bom te ontwijken, eerder om wat damage op te vangen. Maar uiteindelijk als je early enkel 1 point in je schild hebt zitten dan gaat 1 zo'n rollende bom van Ziggs meer pijn doen dat dat het schildje je van weerhoudt. Sowieso is de poke van Ziggs met z'n passive + Q behoorlijk groot, om dan nog maar over de rest van z'n abilities te zwijgen.

Op basis van farm en sustain speel je Ziggs sowieso weg.
En op lvl 6 wordt het sowieso erg makkelijk voor je om hem down te krijgen.
1x bind + pool, dan weer even rustig een wave farmen en zodra je de kans hebt nog 1x bind + pool + ulti + ignite meer dan genoeg om hem weg te vagen. Schildje behoud hem ervan om jouw down te krijgen straight up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:44:
Hoe gaat het schildje je helpen om de rollende bom te ontwijken, eerder om wat damage op te vangen. Maar uiteindelijk als je early enkel 1 point in je schild hebt zitten dan gaat 1 zo'n rollende bom van Ziggs meer pijn doen dat dat het schildje je van weerhoudt. Sowieso is de poke van Ziggs met z'n passive + Q behoorlijk groot, om dan nog maar over de rest van z'n abilities te zwijgen.
Door je schild de damage van het mijnveld op te laten vangen word je niet geslowed. Op deze manier heb je meer kans om de rollende bom te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goeie Ziggs gaat echter geen mine field nodig hebben om een Q bom te raken. Ik heb 't in ieder geval vrij weinig nodig en hit bijna al mn Q bommen met Ziggs.

Dat je niet geslowed wordt etc. is wel fijn voor de ganks, die mislukken 90% van de tijd namelijk gewoon snoeihard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Xeiji schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:49:
[...]

Door je schild de damage van het mijnveld op te laten vangen word je niet geslowed. Op deze manier heb je meer kans om de rollende bom te ontwijken.
Poken met Q en Passive of hij harrased je kapot of je gebruikt je shield, op dat moment all in gaan wanneer shield down is -> GG

Poke is veel meer van Ziggs en early game zou je haar moeten kunnen destroyen imo.

Pagina: 1 ... 81 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.