[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:12
Nivali schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:37:
Niemand die Fiora irritant vind om tegen te spelen?
Eerst vond ik haar echt *$#%* OP en toen was er Thornmail --> problem solved _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Raar ik zie geen WW top er tussen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Twitch vind ik altijd wel irritant, omdat je altijd het idee hebt dat die stealth naast je zit. Ik durf dan nooit zo agressief te spelen :( Voor de rest vind ik een goede Shaco ook altijd vervelend als die je ineens backstabt voor veel dmg

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Nivali schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:37:
Niemand die Fiora irritant vind om tegen te spelen?
Niet echt... ligt er natuurlijk aan wat je zelf speelt. Als je top Gragas neemt dan is ze niet echt spannend ;-)
Neem je een melee dan kan het knap irritant worden.

Al heb ik nog wel eens een goede Fiora jungler gezien terwijl ik op mid zat... die ult is niet te stoppen ;-)

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Modbreak:Ik zie weer wat rage voorbijkomen. Zullen we dat hoofdstuk maar afsluiten bij deze? :/

Het is duidelijk dat opzettelijk feeden/trollen (wát de reden ook is) niet op enige compassie van deze community kan rekenen. En terecht natuurlijk. Er is geen rechtvaardiging voor, dus probeer mensen ook niet te overtuigen dat deze er wel is.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WW top, (epic sustain, alleen met burst damage + IGNITE in ganks dood te krijgen)
Udyr top, (zie warwick)
Kassadin mid, (ungankable en zelf een erg goede ganker die de top en bot lane kan pressuren)
Shaco jungle. (gewoon haat aan deze kutclown)

Er zijn er wel meer, maar dit zijn de ergsten.

edit: gister nog een Fiora helemaal afgeslacht met Nasus. Ze had echt geen kans :D

[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 12-04-2012 11:49 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
wildcardxl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:34:
Kennen op Mid, daarom speel ik ook altijd in solo queus Kennen op mid :P
Dat had ik ook totdat ik toen op Kennen tov Ahri stond.. Vanaf nu is Ahri mijn favo mid.. Op 9 vd 10 waar ik Ahri mid speel, houdt ik de andere mid compleet onder controle, soms hier en daar een kill.. En vanaf lvl6 vaak regelmatig een kill.

Enige wie ik onwijs irri vind zijn LeBlanc, Malazhar en Kassadin.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
En nocture natuurlijk, ik hou totaal niet van die horoor films en dingen, dus als Nocture zijn ulti doet, sta ik soms strak in me stoel omdat ik me de pleuris schrik (kan ook wel komen door het aantal decibel :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:41
coolz schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:45:
[...]

Niet echt... ligt er natuurlijk aan wat je zelf speelt. Als je top Gragas neemt dan is ze niet echt spannend ;-)
Neem je een melee dan kan het knap irritant worden.

Al heb ik nog wel eens een goede Fiora jungler gezien terwijl ik op mid zat... die ult is niet te stoppen ;-)
Gragas tank build? Ik bouw hem namelijk al tijd al vol AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:52:
En nocture natuurlijk, ik hou totaal niet van die horoor films en dingen, dus als Nocture zijn ulti doet, sta ik soms strak in me stoel omdat ik me de pleuris schrik (kan ook wel komen door het aantal decibel :X )
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Nivali schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:54:
[...]

Gragas tank build? Ik bouw hem namelijk al tijd al vol AP.
Gragas kan je ook prima Tanky AD bouwen.

Je E doet dan rete veel DMG omdat die AD scaling op die skill veel hoger is dan de Ap scaling.

Ulti doet dan wel wat minder Dmg maar de utility die gragas geeft is worth it.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
aangezien dit een tweakers forum is, je als je de folder opent en je zoekt een beedje in die bestanden een mogelijkheid om de muziekstukjes aan te passen. Je kan hier ook een alternatief geluid in stellen voor nocturne uli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
badboyqxy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:00:
[...]

aangezien dit een tweakers forum is, je als je de folder opent en je zoekt een beedje in die bestanden een mogelijkheid om de muziekstukjes aan te passen. Je kan hier ook een alternatief geluid in stellen voor nocturne uli
VET! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral de shaco ja. Daarnaast een teemo met redelijke build of een battlemage soraka *shivver*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
mischien heb je iets aan deze link:

http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=102831

hier wordt uitgelegd waarmee je de geluiden kunt veranderen ;)

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
badboyqxy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:00:
[...]

Oei, zover had ik me nog niet in LoL verdiept :)

Daar gaan we vanavond is naar kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor mij is een goede Shaco jungler ook wel het meest irritante wat ik kan bedenken om tegen te spelen.
Goede tweede plek voor Soraka mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:26

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Fiora totaal geen probleem mee, speel Malphite toplane die op iedere autoattacker poept.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Fanatic_FS schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:12:
Fiora totaal geen probleem mee, speel Malphite toplane die op iedere autoattacker poept.
Enige tips dan voor Malphite? :X
De keren dat ik hem speelde ging nouja, niet echt goed(A)

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik ga voor een vroege philo stone en cloth armor en bouw een vroege frozen heart voor de mana, armor en cdr.
Frozen Heart en Sunfire en je E zorgen ervoor dat Fiora niets van damage meer doet op je.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 16:20
Had ik ook in het begin. Meteen wegrennen ergens vandaan haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
spookz0r schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:22:
[...]

Had ik ook in het begin. Meteen wegrennen ergens vandaan haha :P
Ik denk dat ik het geluid gewoon wijzig in dat deuntje van A-team ofzo :+

I.p.v DARKNESS of You are alone hoor je dan gewoon tudetutututatututada :o

Ik weet alleen niet hoe je dat deuntje typt die is een indicatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 16:20
Ik hoor het deuntje perfect hoor ;) Jeugdsentiment

[ Voor 17% gewijzigd door spookz0r op 12-04-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Rendiertje schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:25:
[...]

Ik denk dat ik het geluid gewoon wijzig in dat deuntje van A-team ofzo :+

I.p.v DARKNESS of You are alone hoor je dan gewoon tudetutututatututada :o

Ik weet alleen niet hoe je dat deuntje typt die is een indicatie ;)
Ben je niet bang dat je dadelijk gaat denken dat er hulp onderweg is i.p.v. dat je gekilled gaat worden.

Misschien is een evil lach een idee:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:28
ach ja ik weet het niet meer :P net met die vriend nog gespeeld top picks 1900 elo en gewoon 1/9 gaan !

was support dus kon niet heel veel doen maarja misschien moet elo me niet meer zo boeie laatste 20 potjes geen leuke game meer gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jasper 99 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:33:
... maarja misschien moet elo me niet meer zo boeie laatste 20 potjes geen leuke game meer gehad..
Ik denk dat dat key is.

Wat ik iig in mijn poker tijd geleerd heb is dat je om tilt vrij te spelen een bepaalde mindset nodig hebt.

Ga er nu maar vanuit dat je ongeveer de helft van je games verliest en laat het worst zijn wat precies daarvan de oorzaak is. Het liefst verlies je natuurlijk altijd door outplayed te worden en niet door één of andere matchmaking crapshoot maar dat is nu eenmaal zo.

Tuurlijk zullen je emoties wat hoger oplopen in bepaalde games maar als je dit kunt afschrijven als een verlies waar je er toch een hoop van gaat hebben is het misschien wat makkelijker. En probeer verder tilt bij jezelf te herkennen en stop ff met spelen als je dit voelt en ga wat anders doen. Losing streaks zal je houden maar tilt verergert ze wel en maakt ook nog eens dat je het plezier eerder verliest.

It's a grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:28
djengizz schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:45:
[...]

Ik denk dat dat key is.

Wat ik iig in mijn poker tijd geleerd heb is dat je om tilt vrij te spelen een bepaalde mindset nodig hebt.

Ga er nu maar vanuit dat je ongeveer de helft van je games verliest en laat het worst zijn wat precies daarvan de oorzaak is. Het liefst verlies je natuurlijk altijd door outplayed te worden en niet door één of andere matchmaking crapshoot maar dat is nu eenmaal zo.

Tuurlijk zullen je emoties wat hoger oplopen in bepaalde games maar als je dit kunt afschrijven als een verlies waar je er toch een hoop van gaat hebben is het misschien wat makkelijker. En probeer verder tilt bij jezelf te herkennen en stop ff met spelen als je dit voelt en ga wat anders doen. Losing streaks zal je houden maar tilt verergert ze wel en maakt ook nog eens dat je het plezier eerder verliest.

It's a grind.
yes true, echter vindt ik mooie potjes verliezen niet erg hoor, dat gebeurt soms maar was teminste wel een fun game. Maar gestompt worden is minder :P ! Maar je hebt gelijk moet gewoon kappen na 1 of 2 losses denk ik anders wordt het toch maar zuurder ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Whehe, gisteren een heleboel keren met Shaco jungle gespeeld... heerlijk! vanuit een bosje achter een nietsvermoedende Teemo deceiven en hem vervolgens helemaal kapot maken! dat zal dat beestje leren xD

Ik heb echt een hekel om tegen Yorick te spelen op top, als ook tegen Vladimir, die krijg ik nooit echt goed gecounterd.

Fiora kan zeer irritant zijn en Jax ook..

Voor de rest valt het wel mee volgens mij :+

Al zal ik er nu ook wel 20 vergeten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
badboyqxy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:29:
[...]

Ben je niet bang dat je dadelijk gaat denken dat er hulp onderweg is i.p.v. dat je gekilled gaat worden.

Misschien is een evil lach een idee:P
Vanzelf kan je daar ook wel aan wennen denk ik zo :)

Alleen even een geschikt deuntje vinden, liefst echt een troll deuntje.
Zelf bedacht ik ook aan New Kids of Micheal Telo met het begin van zijn liedje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hythrax
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-03-2022
Rendiertje schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:13:
[...]

Vanzelf kan je daar ook wel aan wennen denk ik zo :)

Alleen even een geschikt deuntje vinden, liefst echt een troll deuntje.
Zelf bedacht ik ook aan New Kids of Micheal Telo met het begin van zijn liedje :*)
"Bam ! zonne grote vuurbal jong !" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Xevoo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:13:
Whehe, gisteren een heleboel keren met Shaco jungle gespeeld... heerlijk! vanuit een bosje achter een nietsvermoedende Teemo deceiven en hem vervolgens helemaal kapot maken! dat zal dat beestje leren xD

Ik heb echt een hekel om tegen Yorick te spelen op top, als ook tegen Vladimir, die krijg ik nooit echt goed gecounterd.

Fiora kan zeer irritant zijn en Jax ook..

Voor de rest valt het wel mee volgens mij :+

Al zal ik er nu ook wel 20 vergeten xD
tegen yorick is een thornmail een goed idee, niet alleen counter je hiermee zijn autoattack in zijn geval wordt ook de damage van zijn summons op hem uitgedeelt. Of is dit tegenwoordig verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
hythrax schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:15:
[...]

Haha ja zoiets dat zou toch geniaal zijn :D

@Cloud ja dit is offtopic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
hythrax schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:15:
[...]

Leuk voor Brand's ultimate :>

Zelf vind ik het niet fijn om tegen Brand, LB, Kassadin en bepaalde tanks te spelen.
Irritante teamcomps: Rammus jungle, Shen top, AP mid, AD & support bot. Ganks zijn te goed, rammus komt aan het powerball (niet veel reactietijd), shen ult in op Rammus, beide gebruiken taunts, mid en bot doen de damage. Pretty much gg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijtirritant om tegen te spelen op

Top: Riven, Yorick. Beide moeilijk te counteren, Riven = queen of top lane. Speel haar zelf ook en is momenteel op faceroll niveau nog goed te spelen.

Mid: Ahri, extreem lage skillcap om trades te winnen. Ookal dodge je 5x haar Taunt+Orb combo, de ene keer dat het je raakt ben je ook gelijk de helft van je HP kwijt.

Jungle: een goede counterjunglende Udyr en Shyvana

Bot: Graves, Caitlyn. Graves heeft de stats en burst van een tanky DPS waardoor traden bijna onmogelijk of dom is, Caitlyn farmt gewoon hersenloos met een babysitter en harassed met Q tot je laag genoeg bent. (in dit geval is de passieve farmlane schijtirritant, weinig actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
ItzHitman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:05:
[...]

mischien heb je iets aan deze link:

http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=102831

hier wordt uitgelegd waarmee je de geluiden kunt veranderen ;)
En dan stel ik voor dat je deze voor nocturne gebruikt :-)

YouTube: Nyan Cat [original]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Kapstok! schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:13:
[...]

Enige tips dan voor Malphite? :X
De keren dat ik hem speelde ging nouja, niet echt goed(A)
Moet je effe mijn matches bekijken op lolking Ik ga eerst voor de twee standaard 5GP items en daarna voor de schoenen. Dan cooldown van Glacial Shroud en daarna Randuins en dan daarna frozen heart. Als ik tegen AP heavy staat dan neem ik nog wel eens eerst een negatron cloack. Maar over het algemeen alleen maar Armor.

Kills beginnen pas echt op L6 dus een beetje lane behouden en dan met je Q een beetje damage doen. Daarna op L6 E,R,W,Q en dan zijn ze dood :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Gister nog mooi potje gehad met vrienden, een van mn vrienden is goede jungler en hij wilde beter worden met shyvana. Hij vond het geweldig omdat ze zo snel is, en hij wilde toen wat uittesten. Hij wilde beginnen met een invade op enemy red en dan telkens de timer bijhouden om te zorgen dat hun jungler geen enkele keer red buff kon hebben. Leek ons eerst lastig maar met wat hulp van mezelf en andere vriend heeft hij het voor elkaar gekregen.
Was echt geweldig omdat hun jungler echt achter raakte en wij werden alleen maar sterker. Door slim te spelen kan je zo makkelijk de game winnen voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:39:
[...]

Moet je effe mijn matches bekijken op lolking Ik ga eerst voor de twee standaard 5GP items en daarna voor de schoenen. Dan cooldown van Glacial Shroud en daarna Randuins en dan daarna frozen heart. Als ik tegen AP heavy staat dan neem ik nog wel eens eerst een negatron cloack. Maar over het algemeen alleen maar Armor.

Kills beginnen pas echt op L6 dus een beetje lane behouden en dan met je Q een beetje damage doen. Daarna op L6 E,R,W,Q en dan zijn ze dood :)
Ongeveer dit bouw zelf in ieder geval ook elk potje sorceror shoes en een abyssal op malph. Dat is gewoon te lekker voor je damage en je hebt dan nog zat ruimte om armor te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Bedankt voor jullie tips! zal er zeer binnenkort weer is naar kijken, wanneer er weer tijd is om te spelen:P

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:33:
ach ja ik weet het niet meer :P net met die vriend nog gespeeld top picks 1900 elo en gewoon 1/9 gaan !

was support dus kon niet heel veel doen maarja misschien moet elo me niet meer zo boeie laatste 20 potjes geen leuke game meer gehad..
Ligt vooral aan je mindset.
Altijd spelen om te winnen, geen teammates flamen. /All gewoon vermijden of gewoon muten. (vooral in de ranges 1000 - 1400 raad ik dit aan )
Je verwachtingen als je queued met iemand van oa 1900 niet te hoog leggen ook. Iedereen verliest wel eens een match.
Ik doe het zo:
-> Verlies ik 3 matches achter elkaar op ranked dan stop ik voor die dag met ranked en ga ik iets anders doen. Reeksje kijken ditdat. Whatever dat je relax doet voelen.
-> Verlies je 1 game : doe even 10 pushups of situps (just to the get the pump going , it works trust me , en je werkt ondertss ook een beetje aan je conditie :p ) en maak een replay van deze loss en bekijk die als je tijd hebt ( dat je je fouten kan zoeken )

Sinds ik dit begin te doen begin ik eindelijk beter te spelen.
Voor nocturne heb ik dit als geluid:
YouTube: Benny Hill Theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:41:
Gister nog mooi potje gehad met vrienden, een van mn vrienden is goede jungler en hij wilde beter worden met shyvana. Hij vond het geweldig omdat ze zo snel is, en hij wilde toen wat uittesten. Hij wilde beginnen met een invade op enemy red en dan telkens de timer bijhouden om te zorgen dat hun jungler geen enkele keer red buff kon hebben. Leek ons eerst lastig maar met wat hulp van mezelf en andere vriend heeft hij het voor elkaar gekregen.
Was echt geweldig omdat hun jungler echt achter raakte en wij werden alleen maar sterker. Door slim te spelen kan je zo makkelijk de game winnen voor je team.
Hetzelfde spel word gespeeld met de 2de blu voor de mid. Vaak spawned hij vijf minuten nadat hij in het begin is afgemaakt door de jungler. Dus zo rond de zeven minuten is er een kritiek punt waar je blauw gestolen word/kunt stelen. Je een gank kunt doen op blauw/geganked word.
Wie daar een voordeel behaald zorgt ervoor dat de andere mid het heel erg moeilijk gaat krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:41:
[...]

Ongeveer dit bouw zelf in ieder geval ook elk potje sorceror shoes en een abyssal op malph. Dat is gewoon te lekker voor je damage en je hebt dan nog zat ruimte om armor te stacken.
Ja Sorceror boots zat ik ook over te twijfelen en wilde ik een keer proberen. Afijn nu ik hoor dat het fijn werkt ga ik het een keertje doen :) De rest bouw ik redelijk afhankelijk van hoe de match loopt. Wie is er gefeed bijvoorbeeld. Leer daar steeds beter op in te springen en wanneer ik dat doet levert het ook resultaat op.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:43:
[...]

Hetzelfde spel word gespeeld met de 2de blu voor de mid. Vaak spawned hij vijf minuten nadat hij in het begin is afgemaakt door de jungler. Dus zo rond de zeven minuten is er een kritiek punt waar je blauw gestolen word/kunt stelen. Je een gank kunt doen op blauw/geganked word.
Wie daar een voordeel behaald zorgt ervoor dat de andere mid het heel erg moeilijk gaat krijgen.
Of als je ziet dat op dat punt de enemy jungler net aan de andere kant van de map aan het ganken is snel met je mid en anderen de enemy blue stelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:17:
[...]

Of als je ziet dat op dat punt de enemy jungler net aan de andere kant van de map aan het ganken is snel met je mid en anderen de enemy blue stelen :9
Het zijn van die kleine dingen die ik af en toe tegenkom die een makkelijk spel een leuke moeilijke edge geeft die ik leuk vind.
die die die die (slechtste zin ooit)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 16:41
Komt de nieuwe champion sale vandaag, of morgen pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivali schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:41:
Komt de nieuwe champion sale vandaag, of morgen pas?
Dit werd gepost deze voormiddag,2 minuutjes voor jouw post voormiddag.
Als je vorige bezoek geen dagen geleden is, duurt het echt niet zo lang om eventjes door de posts heen te gaan die in tussentijd gevolgd zijn. Op die manier zal je vaak info terugvinden waar je naar op zoek bent. Begrijp me niet verkeerd, ik val je niet aan hier, wil het gewoon eventjes aanhalen omdat het de laatste tijd wel af en toe voorkomt en zeker niet bij jou alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Want champion sale = nieuwe patch?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Champion sale is morgen weer geloof ik (of vannacht?)

Gebruiken jullie allemaal smartcast?

Ik heb gisteren even geprobeerd in een custom game en het werkte op zich wel leuk... maar is het verstandig om het te gaan leren in normals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Smartcast is erg handig, gebruik het nu altijd :) Het grootste verschil was te merken met Ryze, je gooit je spels er zo snel uit dat je echt sneller iemand dood kan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:59:
Want champion sale = nieuwe patch?
Nope :)

My bad. Mijn oprechte excuses Nivali :] Gisteren las ik al streamers ipv casters wat er werkelijk stond, misschien toch es wat meer slaap proberen te halen.

Blijf wel bij mn stelling van herlezen tussen posts in !

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 07:58
Nidhiki schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:03:
Smartcast is erg handig, gebruik het nu altijd :) Het grootste verschil was te merken met Ryze, je gooit je spels er zo snel uit dat je echt sneller iemand dood kan hebben
Wat denk je van LB dan ? sneller combo`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het standaard op elke champion voor qwer. heeeeel af en toe pas ik het nog aan, bij bijvoorbeeld een kayle ult oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
En gebruiken jullie dan ook die smartcast indicator? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een champ als akali zou ik het nevernooit niet gebruiken. Range indicator too stronk. SmartCast range indicator is maar gaar. Hoe bespaart het tijd als je toch nog gaat zitten loeren naar de range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
smartcast is bijv. handig op karthus q maar op mijn nidalee wil ik hem voor de spear niet hebben vind het fijner om tijdens het lopen ik hem nog kan herplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Smartcast werkt toch niet op onclick abilities zoals de Shunpo van katarina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Rendiertje schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:21:
Smartcast is júist voor abilities waarvoor je moet klikken, zodat je niet meer hoeft te doen. Werkt voor praktisch alles in de game, ik kan me zo geen uitzonderingen verzinnen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist wel, hij target automatisch degene waar je cursor op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Werkt juist wel ;) Erg handig, net als met Irelia's BladeSurge, en dan bij een minion wave, je vliegt van links naar rechts 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Het lijkt me vooral heel erg fijn bij champions als ahri, veigar, brand, morgana, zodat je optimale burst damage krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:30
badboyqxy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:19:
smartcast is bijv. handig op karthus q maar op mijn nidalee wil ik hem voor de spear niet hebben vind het fijner om tijdens het lopen ik hem nog kan herplaatsen
De Q van Karthus werkt toch standaard al als Smartcast?
Zelfde als de Q van Cassio dacht ik

Iemand dit bevestigen ? ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powerplay schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:26:
[...]

je moved je muis gewoon ergens en moet op Q drukken, zelfde geld voor cass.
gaat niet automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powerplay schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:26:
[...]

Karthus sowieso ja, cassio heb ik geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Beide correct. Er zijn skills die sowieso al met smart cast werken en daar zal dus niets aan veranderen. :) Andere tip: smartcast kun je ook instellen voor je summoner spells, voor extra snelle combo's. Flash is bijvoorbeeld altijd al smart cast maar je kunt hetzelfde met bijvoorbeeld Ignite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:28:
[...]

Beide correct. Er zijn skills die sowieso al met smart cast werken en daar zal dus niets aan veranderen. :) Andere tip: smartcast kun je ook instellen voor je summoner spells, voor extra snelle combo's. Flash is bijvoorbeeld altijd al smart cast maar je kunt hetzelfde met bijvoorbeeld Ignite doen.
En ook met actives van items!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vindt de smartcast + selfcast optie zo heerlijk voor shields/heals.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:34

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:28:
[...]

En ook met actives van items!
gaaf :) dat wist ik nog niet eens is. niet dat ik het veel gebruik maar alsnog.
vind smartcast echt geniaal gebruik het egt op iedere champion :D ( op een paar naar dan he 8) )
Fanatic_FS schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:31:
Vindt de smartcast + selfcast optie zo heerlijk voor shields/heals.
de selfcast gebruik ik icm met roccat talk en dat weer icm roccat isku en roccat kone. knopje indrukken op je muis en dan doet mijn heal op soraka bv selfcast ipv op een andere. MOOI WAH >:)

[ Voor 41% gewijzigd door psyy138 op 12-04-2012 15:32 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Smartcast + Range Indicator FTW. Zou niet meer zonder kunnen. Nog wel kunnen spammen maar ook de range zien <3

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Jeffroiscool schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:34:
Smartcast + Range Indicator FTW. Zou niet meer zonder kunnen. Nog wel kunnen spammen maar ook de range zien <3
:9~ :9~ :9~

HOE?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moet je smartcast on release instellen ergens geloof ik. Dan kun je de knop inhouden om de range te bekijken en zodra je loslaat cast de spell gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Options bij Interface d8 ik of more options: Show Smartcast Ranges aanzetten

Mocht dat niet werken:

"SmartCastOnKeyRelease" option in your game.cfg (in the ...\League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\release s\0.0.0.x\deploy\data\cfg directory) from 0 to 1.

Mensen zeggen dat het iets trager is dan full smartcast maar idc, nog steeds sneller als klikken en ik ben toch al snel met m'n vingers :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Esc > More Options > Smart Cast Range Indicator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Jeffroiscool schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:41:
[...]

Options bij Interface d8 ik of more options: Show Smartcast Ranges aanzetten

Mocht dat niet werken:

"SmartCastOnKeyRelease" option in your game.cfg (in the ...\League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\release s\0.0.0.x\deploy\data\cfg directory) from 0 to 1.

Mensen zeggen dat het iets trager is dan full smartcast maar idc, nog steeds sneller als klikken en ik ben toch al snel met m'n vingers :D
That's what he said 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Maar als ik shunpo gebruik op katarina, is de kans dan juist niet groter dat ik mis?
Dat je bijvoorbeeld een minion raakt of whatever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik hoop "she" want ik doe niet aan mannen :D

Om maar een idee te geven:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:41:
[...]

moet je smartcast on release instellen ergens geloof ik. Dan kun je de knop inhouden om de range te bekijken en zodra je loslaat cast de spell gelijk.
Geprobeerd maar vind het niets. Beetje defeating the purpose want je wint er geen tijd meer mee. Maar goed, anderen schijnen er wel blij mee te zijn :)
Rendiertje schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:43:
Maar als ik shunpo gebruik op katarina, is de kans dan juist niet groter dat ik mis?
Dat je bijvoorbeeld een minion raakt of whatever?
Natuurlijk dat kan, het vereist wel zeker enige accuratesse met je muis en je moet ten alle tijde weten waar je cursor zich bevindt. Maar goed, als het goed is ben je dat al gewend van Flash al komt het daar doorgaans wat minder precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:51:
[...]

Geprobeerd maar vind het niets. Beetje defeating the purpose want je wint er geen tijd meer mee. Maar goed, anderen schijnen er wel blij mee te zijn :)
Helemaal mee eens :P Ik ben er nu gewoon aan gewend dat bij mij alles smartcast behalve mijn ulti's (daar wil ik vaak wat meer controle om er zeker van te zijn dat ik niet mis). Als ik wil selfcasten gebruik ik alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik vind het voor sommige skills niet erg geschikt, mundo's cleavers bijv. vind ik drama om te smartcasten. Moet eens proberen met range indicator, zo speel SV hem, maar vind het ook gewoon prettig om de baan te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh ik speel overigens niet alles op smart cast hoor. Ik pas per champion mijn keys aan. Er zijn skills die ik inderdaad liever gewoon cast omdat de range belangrijk is, of juist het pad tussen jou en het eindpunt. Doorgaans staan in elk geval de ultimates niet op smartcast (behalve Akali/Ahri).

@hieronder
Kassadin is een voorbeeld waar ik het wel op gebruik ja :) Alles overigens, omdat je met Kass snel het gevecht in wil en weer uit wil.

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 12-04-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
En gebruiken jullie ook Kassa ult smartcast? (is namelijk eentje die gespammed mag en kan worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik gebruik smartcast de laatste tijd op alle champs die ik speel en ik vind het echt ideal.
Ik ben echt zoveel sneller en op den duur heb je de range van je spells goed genoeg door.

[edit] Sinds ik gisteren 30 ben gedinged, meteen ff dat nieuwe spelletje Tribunal geprobeerd :+. Vind het soms alleen wel erg lastig om een goede beslissing te nemen..

Wat ik redelijk vaak zie is dat mensen uit frustraties terug gaan schelden en daar vervolgens door een premade van 4 man voor gereport worden.. Vervolgens worden ze met een score van 0/4/x in een andere game gereport voor feeden, waarop ik dan gewoon voor Pardon kies..

Sommige maken het echter echt enorm bond.. En dan niet bij 1 maar gelijk 5 games vol zware beledigingen, afken en racistisch opmerkingen.. Das weer een duidelijke Punish..

Echter is het overgroten deel echt een dikke twijfel.. Mensen gaan dan wel net te ver.. Maar je ziet niet wat er nu echt in game gebeurd.. Deze skip ik dan maar... Omdat ik het nogal lastig te beoordelen vind.. Gevolg is wel dat ik iets van 50% van de cases skip :o. Iemand anders die zo te werk gaat?

Verder kijk ik ook naar hoeveel moeite er in het report gestopt is.. Reports zonder comments pardon ik eerder. Dan reports waarbij duidelijke uitleg gegeven wordt.

[ Voor 77% gewijzigd door Uhmmie op 12-04-2012 16:39 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:03
Maar jullie staan dus massaal aan het begin van een potje de keybindings in te stellen als je het potje ervoor met een andere champ heb gespeeld? Even ervan uitgaande dat de vorige champ niet alle smartcasts gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Craven schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:39:
Maar jullie staan dus massaal aan het begin van een potje de keybindings in te stellen als je het potje ervoor met een andere champ heb gespeeld? Even ervan uitgaande dat de vorige champ niet alle smartcasts gebruikt.
Waarom niet? Het is in een paar seconden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Massaal? Dat weet ik niet, maar ik doe het in elk geval wel. Vind het sneller te doen dan sommigen die hun hele mastery tree indelen pre-game. :P Ik ben met mijn keys meestal in 10-15 seconden klaar, terwijl mijn champion naar de lane/jungle loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Laatst online: 15-09 10:53
Er is een knop om alles te resetten naar default, dan hoef je alleen nog even naar de smart casts te gaan om ze aan te passen voor je champ, ben je zoals hierboven genoemd zo mee klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

op cassio is smartcast egt een MUST HAVE, dan heb je ze zo veel sneller dood als normaal.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Chronos schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:50:
[...]

Er is een knop om alles te resetten naar default, dan hoef je alleen nog even naar de smart casts te gaan om ze aan te passen voor je champ, ben je zoals hierboven genoemd zo mee klaar.
Er zijn zeer veel mensen die geen default key-layout gebruiken.
De mijne is als volgt bijvoorbeeld:

1234 = skills 1 t/m 4, respectively
QW = Inventory slot 1 en 2
E = Hold/stop
R = Attack

;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:57:
[...]

Er zijn zeer veel mensen die geen default key-layout gebruiken.
De mijne is als volgt bijvoorbeeld:

1234 = skills 1 t/m 4, respectively
QW = Inventory slot 1 en 2
E = Hold/stop
R = Attack

;)
hij mot weer anders doen hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
er was een forum, je deed er 1 enkele verzoek of mensen lol wilde spelen.
je kreeg binnen 1 uur 17 aanmeldingen

dag later
waren er 15 daarvan lv 5 of hoger

Recruiter Forum Icon

Get an icon on the forum under your username.

4-Win IP Boost (11)

Click to Redeem

Increases Influence Points gained to 200%.

Tier 3 Champion

Click to Redeem

975 Riot Points.

[ Voor 1% gewijzigd door badboyqxy op 12-04-2012 17:50 . Reden: overzichtelijker maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Die smart cast met range indicator is marginaal trager dan zonder. Het enige verschil is dat smart cast met range indicator de skill triggered op key release, terwijl normale smart cast dit bij key press is. Dat verschil is een stuk kleiner dan smart cast vs geen smart cast en vrijwel verwaarloosbaar.

Daarnaast heeft smart cast met range indicator enkele voordelen:
In het geval van skillshots kun je de knop in blijven houden om je skill rustig te timen. Handig voor bijvoorbeeld Blitz grabs.

Je kunt een spellcast annuleren met de rechter muisknop (wel wat wennen in het begin).

En als laatste is het voordeel dat je niet iritant hoeft te switchen aan het begin van een game, omdat dit echt voor elke champion en elke skill werkt!

Deze voordelen wegen voor mij wel op tegen de 3ms die je zou winnen met normale smart cast.

[ Voor 13% gewijzigd door SaphuA op 12-04-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffff

ik heb lekkere games vandaag zeg >_>

ik zie enemy een riven kiezen, nou dan counter ik die met teemo, no problem. vervolgens heel de game lang moeten aanhoren hoe hard ik faal (won lane, stond 2-0-1, riven 0-2-0 en mijn cs was een stuk hoger) maar midlane faalde (vlad vs anivia) waardoor enemy anivia fed raakte en top ging campen. als er een 7-0 anivia naar je lane komt kun je daar niets tegen doen.

Uiteindelijk maar iedereen geignored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:59:
Die smart cast met range indicator is marginaal trager dan zonder. Het enige verschil is dat smart cast met range indicator de skill triggered op key release, terwijl normale smart cast dit bij key press is. Dat verschil is een stuk kleiner dan smart cast vs geen smart cast en vrijwel verwaarloosbaar.

Daarnaast heeft smart cast met range indicator enkele voordelen:
In het geval van skillshots kun je de knop in blijven houden om je skill rustig te timen. Handig voor bijvoorbeeld Blitz grabs.

Je kunt een spellcast annuleren met de rechter muisknop (wel wat wennen in het begin).

En als laatste is het voordeel dat je niet iritant hoeft te switchen aan het begin van een game, omdat dit echt voor elke champion en elke skill werkt!

Deze voordelen wegen voor mij wel op tegen de 3ms die je zou winnen met normale smart cast.
Precies, werkt alleen niet op Rumble maar hem speel ik dan gewoon niet XD

Die voordelen wegen inderdaad zwaar op tegen die paar ms, zeker als je al snel bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo werkt smartcast niet op rumble eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:52:
omdat je met de rumble ult een beetje de richting wil aangeven van welk punt tot welk hij zijn ulti moet "leggen". Dit is niet zo evident op smartcast echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde als lazer beam op viktor?

Dat is prima te smartcasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:52:
Alleen op zen E
En met zen R kun je richting betalen, dus begin punt en dan draaihoek kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
kan iemand mij helpen ik zou wat dingen aan mijn lol willen veranderen maar weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken

ik wil mijn level experions bal (dat ik level 30 ben) onder mijn ip bar verwijdern aangezien hij toch onnodig is

ik wil eigelijk naast mijn kills/deaths ook ene plaatje zien van de gene die ik het meest gekille heb

kan wel wat vinden over hoe ik de score balk deafult aan kan zetten en de locatei kan bepalen, maar niks over mijn experionce balky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
badboyqxy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:47:
kan iemand mij helpen ik zou wat dingen aan mijn lol willen veranderen maar weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken

ik wil mijn level experions bal (dat ik level 30 ben) onder mijn ip bar verwijdern aangezien hij toch onnodig is

ik wil eigelijk naast mijn kills/deaths ook ene plaatje zien van de gene die ik het meest gekille heb

kan wel wat vinden over hoe ik de score balk deafult aan kan zetten en de locatei kan bepalen, maar niks over mijn experionce balky
Beide kun je niet doen. Waarom erger je je er zo aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
omdat ik nu toch geen exp meer krijg, dan kan het net zo goed weg. Hou niet van nutteloze info balken
Pagina: 1 ... 80 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.