Neem aan dat je bedoelt normaal doen ingame, op stream mogen ze van mij qua (beeld)spraak helemaal los gaan. Die scheldpartijen en rants zijn soms stiekem best geweldig en rechtvaardigCloud schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:01:
Je kunt ze beter aanpakken via de championship points. Toch? Je bent als team verantwoordelijk voor je spelers. Misdragen de spelers uit het team zich? 10 punten aftrek. 50 punten aftrek? 100?
Je zult zien dat ze dan héél snel normaal gaan doen, al is het maar alleen op stream. Voor de voorbeeldfunctie werkt dat voldoende denk ik.
Ja natuurlijk, op de stream in-game bedoelde ik. Wat ze buiten de game doen kan me niet zoveel schelenVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:19:
[...]
Neem aan dat je bedoelt normaal doen ingame, op stream mogen ze van mij qua (beeld)spraak helemaal los gaan. Die scheldpartijen en rants zijn soms stiekem best geweldig en rechtvaardig
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Ja dan word bijvoorbeeld The Rain Man gebanned en dan kan heel TSM niet meer spelen. Lijkt me niet echt een goede oplossing.Vicarious schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:00:
En daarom moeten mensen dus een IP ban krijgen. Ban staat nu gelijk aan : ik neem wel een van mijn 5 smurfs om verder te trollen. Dan schiet je dus niks op.
Als er duidelijk afspraken komen, en veel mensen ondertekenen dat is het hun eigen fout.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:30:
[...]
Ja dan word bijvoorbeeld The Rain Man gebanned en dan kan heel TSM niet meer spelen. Lijkt me niet echt een goede oplossing.
Als jij te hard rijd en je raakt je rijbewijs kwijt, is het mijn schuld niet als jij niet op je werk kan komen, je moet zelf zorgen voor je eigen dingen, en gezien het feit die mensen een voorbeeldpositie hebben mogen ze daarop aangesproken worden.
@Cloud dit wordt nu heel erg offtopic, waar kan ik bijvoorbeeld op Tweakers het beste een Topic aanmaken?
Verwijderd
Onderwijzen en harder straffen. Bij de main client van die youtube filmpjes promoten met die ene vrouw erin die je vertelt wat wel en niet geoorloofd is en dat ze vanaf nu een nieuw strenger beleid introduceren.
En mss geen ip bans, maar dat voor accounts vanaf hetzelfde ip zelfs nog strenger word gelet op misdragingen.
Wat is riot's standpunt hierin? Zijn er stappen in de planning om dit probleem aan te pakken?
En mss geen ip bans, maar dat voor accounts vanaf hetzelfde ip zelfs nog strenger word gelet op misdragingen.
Wat is riot's standpunt hierin? Zijn er stappen in de planning om dit probleem aan te pakken?
Verwijderd
Misschien weet je niet dat TSM een gaming house heeft? In dit geval zou dus terwijl 1 iemand die niet eens in het main team zit iets fout heeft gedaan, het hele team gebanned zijn van LoL.Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:34:
[...]
Als er duidelijk afspraken komen, en veel mensen ondertekenen dat is het hun eigen fout.
Als jij te hard rijd en je raakt je rijbewijs kwijt, is het mijn schuld niet als jij niet op je werk kan komen, je moet zelf zorgen voor je eigen dingen, en gezien het feit die mensen een voorbeeldpositie hebben mogen ze daarop aangesproken worden.
@Cloud dit wordt nu heel erg offtopic, waar kan ik bijvoorbeeld op Tweakers het beste een Topic aanmaken?
Als ik te hard rijd in iemand anders zijn auto is hij zijn auto toch ook niet kwijt.
Verwijderd
Sorry hoor maar ehh...Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:38:
[...]
Misschien weet je niet dat TSM een gaming house heeft? In dit geval zou dus terwijl 1 iemand die niet eens in het main team zit iets fout heeft gedaan, het hele team gebanned zijn van LoL.
Als ik te hard rijd in iemand anders zijn auto is hij zijn auto toch ook niet kwijt.
Why would Riot give a fuck? Moet je maar verantwoordelijk zijn. De politie kan het ook geen moer schelen als ik zou worden gearresteerd en mijn honkbalteam spelers te kort komt (en zo niet kan spelen)
Verwijderd
Ik ben nu ingame met de jungler van Mtw, voor degene die gister de stream gekeken hebben, diegene van de olaf 8-1 jungle 
Edit : en hij is nu godlike na 11 min
Edit : en hij is nu godlike na 11 min
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 15:55 ]
Verwijderd
Why would Riot give a fuck? Geld, geld geld.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:41:
[...]
Sorry hoor maar ehh...
Why would Riot give a fuck? Moet je maar verantwoordelijk zijn. De politie kan het ook geen moer schelen als ik zou worden gearresteerd en mijn honkbalteam spelers te kort komt (en zo niet kan spelen)
Als zij (te) streng gaan doen, en mensen besluiten massaal over te stappen naar een andere game hebben ze nogal een probleem.
Verwijderd
Weet niet meer zeker wie het was, maar was ook de eerste keer niet meer. Daar is riot veel consequenter in geworden itt vroeger.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:00:
[...]
Inderdaad, zag laatst een screenshotje waar M5 zich flink aan het misdragen was. Alex ofzo was het?
Ja en nee. Riot is namelijk niet gek en weet dat die "fuck it baylife bro"-houding LoL niet tot grote hoogte als eSport gaat brengen. En dát is waar het echte geld voor ze zit.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:51:
[...]
Why would Riot give a fuck? Geld, geld geld.
Als zij (te) streng gaan doen, en mensen besluiten massaal over te stappen naar een andere game hebben ze nogal een probleem.
Ze hoeven ook niet harder te worden voor de casual gamers, maar wel flink harder voor de spelers in een voorbeeldrol (de bekenden). En als die daar niet mee om kunnen gaan, laat ze dan maar uit de spotlight verdwijnen. Ja dat zal wat zieltjes kosten, maar dan gaan mensen wel naar dignitas en dergelijke kijken
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Wie gaat er in godsnaam met een game quitten als een of andere pro gebanned wordt? Vind het hartstikke leuk om er soms naar te kijken, maar als heel CLG, TSM en M5 permanent gebanned worden wegens wangedrag ga ik er niet minder om spelen. 99.99% van de community met mij.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:51:
[...]
Why would Riot give a fuck? Geld, geld geld.
Dat zal spelers misschien wel weerhouden om BM te gaan doen, omdat ze dan niet alleen zichzelf hebben, maar ook hun teammates. En iedereen weet hoe kut het is om op iemand te vertrouwen/verwachten, en als het dan vervolgens niet door kan gaan...Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:30:
[...]
Ja dan word bijvoorbeeld The Rain Man gebanned en dan kan heel TSM niet meer spelen. Lijkt me niet echt een goede oplossing.
Verwijderd
gedeeltelijk offtopic maar TRM is out.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:30:
[...]
Heeft vandaag ook gaming huis verlaten en dwaalt ergens in florida rond
Super troll anivia :
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 16:22 ]
Verwijderd
Ik heb het over strenger beleid in het algemeen. Als mensen vinden dat ze snel gebanned worden in LoL zouden ze over kunnen stappen.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:13:
[...]
Wie gaat er in godsnaam met een game quitten als een of andere pro gebanned wordt? Vind het hartstikke leuk om er soms naar te kijken, maar als heel CLG, TSM en M5 permanent gebanned worden wegens wangedrag ga ik er niet minder om spelen. 99.99% van de community met mij.
Lekker belangrijk. Ze zitten met zn allen in dat huis en zijn dus ook verantwoordelijk voor het gedrag van hun huisgenoten, zeker als ze allemaal dezelfde game spelen. Als ze dan dus een IP ban krijgen stel ik voor dat ze eens goed met TRM gaan praten (hypothetisch dan, want hij is het huis uit)Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:38:
[...]
Misschien weet je niet dat TSM een gaming house heeft? In dit geval zou dus terwijl 1 iemand die niet eens in het main team zit iets fout heeft gedaan, het hele team gebanned zijn van LoL.
Vicariously I live while the whole world dies
Laat maar weer zien hoe belangrijk attack move is
Verwijderd
En hoe belangrijk het is geen down syndrome te hebben. Jezus die Nocturne...SaphuA schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:43:
[...]
Laat maar weer zien hoe belangrijk attack move is
Vicarious schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:34:
[...]
Lekker belangrijk. Ze zitten met zn allen in dat huis en zijn dus ook verantwoordelijk voor het gedrag van hun huisgenoten, zeker als ze allemaal dezelfde game spelen. Als ze dan dus een IP ban krijgen stel ik voor dat ze eens goed met TRM gaan praten (hypothetisch dan, want hij is het huis uit)

Mensen die klagen over ragers...
Alsof je niet boos wordt op die mafklapper die net opzettelijk tegen je auto aan rijd.
[ Voor 4% gewijzigd door atlantisx op 11-04-2012 17:13 ]
Verwijderd
Denkt zeker iedere keer van : Nee nu gaat hij toch niet weer .. xdVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:09:
[...]
En hoe belangrijk het is geen down syndrome te hebben. Jezus die Nocturne...
Verwijderd
Scheve vergelijking. Een betere is; er wordt een feestje gehouden in een huis dat te ver gaat en de politie houdt iedereen die er woont ervoor verantwoordelijk. Zo werkt dat hier dus ook. Sowieso is de vergelijking irl moot. Op gamefora heb je bvb ook geen freedom of speech en kan Riot sowieso bannen where they please.atlantisx schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:09:
[...]
Verantwoordelijk voor je huisgenoten ? Dat zou mooi worden, Meneer uw huisgenoot heeft een delict gepleegd komt u ook maar even mee voor X jaar, Immers woont hij bij u dus heeft u invloed op diegene.
Mensen die klagen over ragers...
Alsof je niet boos wordt op die mafklapper die net opzettelijk tegen je auto aan rijd.
Overigens kun je je IP laten veranderen of van ISP switchen als LoL daadwerkelijk IP bans zou geven.
Hadden ze met counter strike eerder geen hardware bans? Bijvoorbeeld via het MAC adres van je netwerk kaart ofzo?Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:12:
[...]
Scheve vergelijking. Een betere is; er wordt een feestje gehouden in een huis dat te ver gaat en de politie houdt iedereen die er woont ervoor verantwoordelijk. Zo werkt dat hier dus ook. Sowieso is de vergelijking irl moot. Op gamefora heb je bvb ook geen freedom of speech en kan Riot sowieso bannen where they please.
Overigens kun je je IP laten veranderen of van ISP switchen als LoL daadwerkelijk IP bans zou geven.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Sweex netwerk kaartje, 7.95, probleem opgelost.Intruder schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:15:
[...]
Hadden ze met counter strike eerder geen hardware bans? Bijvoorbeeld via het MAC adres van je netwerk kaart ofzo?
Verwijderd
Al je verkeer gaat in de eerste instantie door je router. Moet je dus elke keer 50-75 euro uitgeven aan zo'n dingVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:16:
[...]
Sweex netwerk kaartje, 7.95, probleem opgelost.
Het "fuck it, baylife" team heeft anders wel veruit de meeste fans en dat merkte je ook echt tijdens events aIs PL4. Juist de mensen die en goed zijn en niet het braafste jongetje van de klas zijn geven een sport kleur en maken het populair. Neem bijvoorbeeld een Mohammed Ali of MaradonnaCloud schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:04:
[...]
Ja en nee. Riot is namelijk niet gek en weet dat die "fuck it baylife bro"-houding LoL niet tot grote hoogte als eSport gaat brengen. En dát is waar het echte geld voor ze zit.
Teams als dignitas vol brave nerds zijn daarom ook minder populair. Ze gedragen zich dan wel voorbeeldig, spannend om naar te kijken is het niet.
mac adres kun je gewoon zelf intypen wat je wilt hebben..Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:27:
[...]
Al je verkeer gaat in de eerste instantie door je router. Moet je dus elke keer 50-75 euro uitgeven aan zo'n ding
Die TSM gaste zijn zo.... meh.
Hun huis lijkt net een big brother soap en bij IPL4 deden ze net alsof ze op highschool zaten. natuurlijk is populairiteit belangrijk in (e)sport, maar deze gaste geven LoL ook een slecht imago. Vooral die reginald vind ik #1 douchebag.
Reddit zit atm ook helemaal vol met hun spam alsof het hun facebook wall is.
Hun huis lijkt net een big brother soap en bij IPL4 deden ze net alsof ze op highschool zaten. natuurlijk is populairiteit belangrijk in (e)sport, maar deze gaste geven LoL ook een slecht imago. Vooral die reginald vind ik #1 douchebag.
Reddit zit atm ook helemaal vol met hun spam alsof het hun facebook wall is.
Verwijderd
Hoe moet ik zo'n tekening opsturen en waar moet die aan voldoen?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:56:
[...]
Als je een tekening maakt van bv de champ/skin die je wilt kopen met een sad face dan heb je al gouw je missende rp binnen
Ben niet al te goed met tekenen en al helemaal niet met paint, haha.
Als je dat op reddit instuurt, wel uploaden mbv imgur!, is de kans groot dat er wel iemand is die 5 euro naar je paypal wil overmaken zodat je extra RP kan kopen
Ja maar beide waren nooit zo groot geworden als ze ook niet zo super goed waren. TSM is een goed team, maar begint het toch af te leggen tegen de andere teams.Peertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:45:
[...]
Het "fuck it, baylife" team heeft anders wel veruit de meeste fans en dat merkte je ook echt tijdens events aIs PL4. Juist de mensen die en goed zijn en niet het braafste jongetje van de klas zijn geven een sport kleur en maken het populair. Neem bijvoorbeeld een Mohammed Ali of Maradonna
Ze hebben nu de meeste fans, dat klopt, maar zijn het fans voor de toekomst? Ik denk het namelijk niet. Het zijn vluchtige fans die over een paar maand tot een jaar uitgekeken zijn (ouder en wijzer) op dat huis vol ego's en willen gaan rooten voor een team dat ze waarderen vanwege hun skills ipv troll capaciteit.
Nogmaals ik kijk niet naar nu, ik kijk naar de toekomst van LoL
Dat komt omdat ze op dit moment de skills niet mee hebben, wat ik persoonlijk nogal jammer vind.Teams als dignitas vol brave nerds zijn daarom ook minder populair. Ze gedragen zich dan wel voorbeeldig, spannend om naar te kijken is het niet.
Verder geheel eens met Baristo. LoL heeft bij SC2 spelers al niet het beste imago, de afgelopen IPL heeft dat volgens mij niet verbeterd. Teams als TSM zorgen daar helaas voor. LoL is op dit moment hartstikke - ongelooflijk - groot maar het is nog lang niet uitgehard. Het kan allemaal nog uit elkaar vallen. Dan heb ik het overigens over LoL als eSport niet het casual gamer aspect.
Ik denk dat als meer sponsors de weg vinden naar LoL en ook het prijzengeld en salarissen van pro spelers omhoog gaat die professionalisering vanzelf wel komt.
Zolang teams nog willen streamen tijdens gesponsorde toernooien met hun eigen stream, er team huizen zijn die mee kunnen draaien met de top maar meer op studentenhuizen lijken qua regime en sponsors nog voor een appel en een ei op de eerste rang kunnen zitten zal er niet zo bar veel veranderen denk ik.
In feite is de competitie nog niet hard genoeg voor verregaande professionalisering. Wordt hij dat wel dan zul je wel moeten of zul je niet meer mee kunnen draaien.
Zolang teams nog willen streamen tijdens gesponsorde toernooien met hun eigen stream, er team huizen zijn die mee kunnen draaien met de top maar meer op studentenhuizen lijken qua regime en sponsors nog voor een appel en een ei op de eerste rang kunnen zitten zal er niet zo bar veel veranderen denk ik.
In feite is de competitie nog niet hard genoeg voor verregaande professionalisering. Wordt hij dat wel dan zul je wel moeten of zul je niet meer mee kunnen draaien.
wat is eigelijk het elo niveau wat je op tornooien ziet?
Snelste junglers zijn nu: Dr Mundo, Shyvana, Maokai en Olaf.
ff zoeken op Youtube voor jungle routes en guides.
ff zoeken op Youtube voor jungle routes en guides.
Hun team elo zit rond de 1800 (absolute top qua ranked teams als ik het goed voor heb), soloqueue elo's varieren van 2k tot 2.5k.badboyqxy schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:22:
wat is eigelijk het elo niveau wat je op tornooien ziet?
hmm volgens mij wordt het tijd dat ik dit spel eraf knal, 8 potjes gedaan 0 slechte potjes allemaal positief en 3 gewonnen en 5 verloren, elk potje wordt door iedereen geflamed en altijd naar andere gewezen, terwijl er keihard wordt gefaald. Daarna nog 1 potje hup binnen 3 minuten 0/4 voor enemy team mensen weer flamen etc, prima toen ben ik gaan feeden ik heb nu nog het idee om misschien nog effe alle games afk te gaan tot ik perma ban heb kan ik ook niet meer getempt worden om te spelen! Mensen hier die ook hetzelfde plan hebben ?
gewoon even rust nemen en indien mensen flamen just /ignore name of tab en dan wolkje aanklikken is het ineens stuk rustiger
Ignore user is inderdaad je beste vriend!
kwam net op internet onder een filmpje de volgende vraag tegen
YO QUESTION. IF AN ENEMY NOCT USES HIS ULT CAN U STILL SEE THINGS WITH CV?
weet iemand eigelijk het antwoord hierop zelf nog nooit getest
Nope, heb ik een keer geprobeerdbadboyqxy schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:34:
kwam net op internet onder een filmpje de volgende vraag tegen
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
owke en bedankt voor je snelle reactie
Want daar help je.. wie mee?Jasper 99 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:27:
hmm volgens mij wordt het tijd dat ik dit spel eraf knal, 8 potjes gedaan 0 slechte potjes allemaal positief en 3 gewonnen en 5 verloren, elk potje wordt door iedereen geflamed en altijd naar andere gewezen, terwijl er keihard wordt gefaald. Daarna nog 1 potje hup binnen 3 minuten 0/4 voor enemy team mensen weer flamen etc, prima toen ben ik gaan feeden ik heb nu nog het idee om misschien nog effe alle games afk te gaan tot ik perma ban heb kan ik ook niet meer getempt worden om te spelen! Mensen hier die ook hetzelfde plan hebben ?
@badboy: bekijk de serie 'Rift Myths' op youtube, daarin bekijken ze onder andere zo'n situaties (enkel gebruikten ze TF's ult ipv CV) en zien ze wat er mogelijk is binnen het spel.
hmm ja ignore kan maar is geen flamen op mij maar op andere --> slecht moraal --. meer qq etc ik wordt er gek van, begin een beetje te twijfelen of ik het spel nog voor de lol speel...
Je komt in elke game wel mensen tegen die het voor je verzieken. Mijn advies? Speel samen met vrienden of mensen van Tweakers. Tot nu toe veel plezier gehad, ook al hebben we zowat alle games verloren omdat er elke match wel een of meerdere disconnects waren.Jasper 99 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:32:
hmm ja ignore kan maar is geen flamen op mij maar op andere --> slecht moraal --. meer qq etc ik wordt er gek van, begin een beetje te twijfelen of ik het spel nog voor de lol speel...
Okay, af en toe slechte gameplay ook van mijzelf, als je er maar van leert hè?
Verwijderd
Ja dat viel me wel tegen bij een paar matches gevonden in het got kanaal.
Instabiele internetverbindingen
60% geen Teamspeak
Grote skill lvl verschillen.
60% geen Teamspeak
tuurlijk zijn er grote skilll lv verschillen, je hebt helaas geen elo filter om iemand te vinden die bij jouw niveau past.
Verwijderd
Je score zegt overigens niets. Als jij enkel in je lane blijft en je zwakke tegenstander loopt te duelleren terwijl de andere lanes hulp nodig hebben ben je zelf net zo schuldig. Zoek vrienden om mee te premaden als je solo queue emotioneel niet aan kan.Jasper 99 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:27:
hmm volgens mij wordt het tijd dat ik dit spel eraf knal, 8 potjes gedaan 0 slechte potjes allemaal positief en 3 gewonnen en 5 verloren, elk potje wordt door iedereen geflamed en altijd naar andere gewezen, terwijl er keihard wordt gefaald.
Och gut jij bent één van die kleine kinderen die z'n zin niet krijgt en dan de troll gaat lopen uithangen. Als je toch zo'n insteek hebt en ermee gaat stoppen, blijf hier dan ook vooral weg. Van mensen die zich zo gedragen als jij ingame heeft iedereen schoon genoeg denk ik zo.Jasper 99 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:27:
prima toen ben ik gaan feeden ik heb nu nog het idee om misschien nog effe alle games afk te gaan tot ik perma ban heb kan ik ook niet meer getempt worden om te spelen! Mensen hier die ook hetzelfde plan hebben ?
Gister hadden meerdere mensen last van disconnects dus ik denk niet dat het aan de internetverbindingen van de tweakerts ligt. De skill level verschillen zijn natuurlijk te verwachten, het blijft een random bij elkaar geraapt zooitje dat toevallig op tweakers komt. Maargoed, ik heb daar niet zo'n moeite mee, zo lang mensen het maar proberen en niet flamen heb ik in ieder geval al een leukere game dan ik in soloqueue ooit zal krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:37:
Ja dat viel me wel tegen bij een paar matches gevonden in het got kanaal.
60% geen Teamspeak
Alhoewel: soms heb je mazzel. Ik ging eergister een normal draft game in en kwam bij 4 duitsers. Jungle-rol bleef over en we hadden wat extra CC nodig, dus ik pickte Maokai. Die gasten helemaal blij, al helemaal toen ik op lvl 2 al kwam ganken en hun mid alweer back to base dwong en zn flash liet opofferen. Vervolgens flink in het rond lopen ganken, waarvan de meeste succesvol waardoor uiteindelijk de game vrij makkelijk onze richting op snowballde. Continue goede communicatie, geen flames als er eens een foutje wordt gemaakt (zo probeerde ik iemand te rooten die naar zijn tower flashte waardoor ik uiteindelijk dood ging) en gewoon een leuke game. Daarna nog een keer met die gasten gespeeld als 5 man premade. Die game was ik mid en heb ik mn lane aardig kunnen houden, maar de rest verloor echt keihard waardoor we in 20 min. werden ingemaakt. Alsnog geen enkel gezeur. Leuke gasten wel.
Over algemeen ondervind ik dat het skillniveau van de algemene Tweaker uit dit topic rond de 1300-1600 zit 
Dit kun je goed merken bij de GoT vs GoT games (waar ik weer een keer aan mee wil doen!
)
Dit kun je goed merken bij de GoT vs GoT games (waar ik weer een keer aan mee wil doen!
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Maar Got vs Got games is toch meer voor de fun en om met de gene te spelen waar je verwoed mee aan het discussiëren bent, dan om elkaar echt af te slachten?
Het is ook voor de fun maar er is VEEL meer teamworks etc in deze games waardoor iedereen wat leert.Rendiertje schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:11:
Maar Got vs Got games is toch meer voor de fun en om met de gene te spelen waar je verwoed mee aan het discussiëren bent, dan om elkaar echt af te slachten?
Ik vind ze heerlijk
Dit laat weer eens zien hoe zeldzaam echt leuke (solo)potjes eigenlijk zijn in dit spel: als men er zelfs een post aan wilt wijdenVicarious schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:32:
Alhoewel: soms heb je mazzel....
Dat had ik zelf van de week ook toen ik even snel een ranked potje speelde. Doordat de teams goed gematched waren duurde de game ontzettend lang en schommelde het constant heen en weer. Uiteindelijk verloren we doordat onze Ezrael een flamende kiddy was (de enige in de game) die besloot blue te gaan halen terwijl er een Baron fight aan zat te komen. Maar afgezien van dat was het gewoon een zeldzaam spannende pot.
Toen hij over was wilde ik er ook iets over te schrijven, maar bedacht me toen dat het eigenlijk gek was. Het was gewoon een pot. Gelukkig ben ik niet de enige
offtopic:
Haha, die Singed hieronder
Haha, die Singed hieronder
Dat heb ik weer hoor 
Ashe was dc de hele game, alistar 20 minuten afk.. Heb hier echt een hekel aan
http://img337.imageshack.us/img337/4079/elohellc.png
Verwijderd
lol singedDoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:17:
Dat heb ik weer hoor
Verwijderd
Gisteren ook het geluk gehad eerlijk gezegd. Had een vrij goede vayne naast me en ik nam alistar op zijn vraag, geen probleem denk ik dan. Was mn eerste solo game in maanden en direct een goeie.SaphuA schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:14:
[...]
Dit laat weer eens zien hoe zeldzaam echt leuke (solo)potjes eigenlijk zijn in dit spel: als men er zelfs een post aan wilt wijden
Verwijderd
soms kom je inderdaad leuke mensen tegen in solo queue die het toevoegen waard zijnVicarious schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:32:
[...]
Alhoewel: soms heb je mazzel. Ik ging eergister een normal draft game in en kwam bij 4 duitsers. Jungle-rol bleef over en we hadden wat extra CC nodig, dus ik pickte Maokai. Die gasten helemaal blij, al helemaal toen ik op lvl 2 al kwam ganken en hun mid alweer back to base dwong en zn flash liet opofferen. Vervolgens flink in het rond lopen ganken, waarvan de meeste succesvol waardoor uiteindelijk de game vrij makkelijk onze richting op snowballde. Continue goede communicatie, geen flames als er eens een foutje wordt gemaakt (zo probeerde ik iemand te rooten die naar zijn tower flashte waardoor ik uiteindelijk dood ging) en gewoon een leuke game. Daarna nog een keer met die gasten gespeeld als 5 man premade. Die game was ik mid en heb ik mn lane aardig kunnen houden, maar de rest verloor echt keihard waardoor we in 20 min. werden ingemaakt. Alsnog geen enkel gezeur. Leuke gasten wel.
Singed was hard aan het ragen denk ikDoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:17:
Dat heb ik weer hoor
mede tweakers,
Ik ben toegevoegd aan het tweaker team, maar we hebben nog geen potje gespeeld
.
Dit is imo erg jammer.
Dus mijn voorstel is een datum+tijd plannen wanneer we hard gaan ownen.
Iemand hiermee eens ?
Ik ben toegevoegd aan het tweaker team, maar we hebben nog geen potje gespeeld
Dit is imo erg jammer.
Dus mijn voorstel is een datum+tijd plannen wanneer we hard gaan ownen.
Iemand hiermee eens ?
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Sinds kort Vladamir gehaald, moet zeggen dat hij niet tegenvalt. Niets is leuker dan een champion te slowen, zijn health zo naar beneden te werken dat hij bezwijkt en vervolgens met zijn health de volgende champ af te slachten
Ik denk dat ik ook maar eens het GoT channel ga joinen. Vaak leuker om met meerdere mensen te spelen dan soloque.
Worden er trouwens nog wel eens GoT 5vs5's gedaan? Lijkt me ook wel lachen om eens te doen.
Worden er trouwens nog wel eens GoT 5vs5's gedaan? Lijkt me ook wel lachen om eens te doen.
zo af en toe 's avonds un keer als er genoeg animo isRamonK schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:54:
Ik denk dat ik ook maar eens het GoT channel ga joinen. Vaak leuker om met meerdere mensen te spelen dan soloque.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik hoorde dat er ook een mogelijkheid was om de game te starten met jouw als enige speler erin. Dit lijkt me handig om even het junglen wat te oefenen.
Weet iemand hoe je die precies moet starten?
De game is voor de fun.
Moet zeggen dat ik het zelf wel moeilijk heb als je voor de 4de game op rij een team hebt dat afk gaat, of trolled. Dan vraag je je al snel af waarom je het spel eigenlijk nog speelt . . .
Ik vind niet dat je zomaar afk moet gaan, flamen of trollen. Met geen van de drie help je je team.
Ik hanteer meestal de regel dat ik 20 minuten zonder vooroordeel alles geef. Als na die 20 min blijkt dat of de helft van je team AFK is of aan het trollen is doe je gewoon surrender.
Niet in opboeien, game gedaan en volgende match beter geluk.
Het leukste vind ik ook een balanced match. Kindjes die lopen yellen easy wanneer ze net tegen een trollend of echt slecht team gewonnen heb vind ik lastig (ook in men eigen team). Winnen alsof je co op speelt is evenmin leuk.
Ivm flamen. Als iemand echt aan het feeden was durfde ik er ook op te flamen in het verleden. Maar een (nu al lange) tijd geleden heb ik eens gemerkt dat toen iedereen de persoon die aan het feeden was flamede en ik hem steunde. Zei dat het niets uitmaakte, hij het nog goed kon maken, elke keer dat hij iets goed deed hem echt erover loven.
Die persoon ging na paar minuten echt terug goed spelen!
--> mijn lesje geleerd en hopelijk iedereen hiermee die soms durft flamen :-)
Ik ben namelijk ook zo, dat als ze me flamen en ik geraak geïrriteerd ik slecht speel (niet met opzet, is gewoon zo, men maat waar ik mee premade ziet dit dan duidelijk aan men gameplay).
Dit ging vroeger in custom games zo.badboyqxy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:57:
Ik hoorde dat er ook een mogelijkheid was om de game te starten met jouw als enige speler erin. Dit lijkt me handig om even het junglen wat te oefenen.
Ik weet niet of dit nu nog zo is. Heb dit al lang niet meer geprobeerd.
custom game aanmakenbadboyqxy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:57:
O.R.C. Black Bulls Rugby
Een game starten in je eentje is gewoon mogelijk in een custom inderdaad. Je creert een custom game met teams van 1 man en je gooit er een bot in als tegenstander. Heb ik ook vaak gedaan om jungle te oefenen met nieuwe heroes.
Die opmerkingen over de ragende Singed was gemaakt omdat ie drie rageblades had
Die opmerkingen over de ragende Singed was gemaakt omdat ie drie rageblades had
Nee, viel wel mee maar het was te oneerlijk. We stonden heletijd voor todat alistar afk ging en toen konnen we helemaal niks meer doen.
Verwijderd
Best dat je zo'n custom dan met z'n twee ingaat als je echt puur junglen wilt oefenen. Zonder pull is het namelijk niet echt realistisch in te schatten hoe het zou verlopen in een 'normal' game.
Als het zonder pull goed en snel gaat ben je met pull nog sneller! ;DVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:05:
Best dat je zo'n custom dan met z'n twee ingaat als je echt puur junglen wilt oefenen. Zonder pull is het namelijk niet echt realistisch in te schatten hoe het zou verlopen in een 'normal' game.
Verwijderd
vele gaan het niet echt redden zonder lekkere pull op blauw. En in sommige gevallen kan je ook wolves niet snel genoeg neerkrijgen alleen, en heb je zo al een vrij andere route dan wat je normaal zou nemen.Jeffroiscool schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:07:
[...]
Als het zonder pull goed en snel gaat ben je met pull nog sneller! ;D
jullie snappen mn woordgrapje nietDoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:01:
[...]
Nee, viel wel mee maar het was te oneerlijk. We stonden heletijd voor todat alistar afk ging en toen konnen we helemaal niks meer doen.
Ik snap ook wel dat die singed op het laatst zn items heeft gekocht om dit te kopen. Ik denk dat het een statement was omdat hij zat te ragen
Het is alweer een tijdje geleden dat ik LoL heb gespeeld. Ik kan wel beamen dat de keren die ik met mensen van GoT het gespeeld (op 1 hand te tellen
) dat altijd gezellige potjes waren. Misschien moet ik weer wat meer inloggen en zelf wat potjes proberen op te starten in het GoT kanaal. Ik ben alleen zelf niet echt bijster goed dus meestal volg ik de rest maar / vul ik het laatste gaatje. Dezelfde mentaliteit heb ik ook tijdens het solo spelen. Heel vaak komt dat neer op het vervullen van de support of ranged ad rol. Ik heb weinig ervaring als mid of jungle en echt 0 ervaring als solo top.
Iemand vanavond zin om wat potjes te spelen? Ik zou graag meer willen leren op het gebied van jungle, solo top of mid. Ik heb maar een handvol champions waar ik redelijk comfortabel mee speel. Dit zijn Cho'gath, Udyr, Morgana, Tristana, Ashe, Alistar en Soraka. Daarnaast had ik Ryze voor mid gehaald alleen maar 1x echt mee gespeeld en dat was om te huilen zo slecht. Ik heb ook wel Fiddlesticks en Nocturne maar met beide eigenlijk nooit gejungled. Cho'gath en Udyr heb ik dus alleen mee gejungled, maar beide zijn ook geschikt voor solo top.
Iemand vanavond zin om wat potjes te spelen? Ik zou graag meer willen leren op het gebied van jungle, solo top of mid. Ik heb maar een handvol champions waar ik redelijk comfortabel mee speel. Dit zijn Cho'gath, Udyr, Morgana, Tristana, Ashe, Alistar en Soraka. Daarnaast had ik Ryze voor mid gehaald alleen maar 1x echt mee gespeeld en dat was om te huilen zo slecht. Ik heb ook wel Fiddlesticks en Nocturne maar met beide eigenlijk nooit gejungled. Cho'gath en Udyr heb ik dus alleen mee gejungled, maar beide zijn ook geschikt voor solo top.
Ik wil vanavond wel een paar potjes doen 
Hoe goed iemand is maakt me eigenlijk niet zoveel uit, omdat je vaak met tegenstanders komt die van hetzelfde niveau zijn. Is juist wel grappig als je zoveel verschil hebt omdat je dan totaal geen passieve laning phase meer hebt
Hoe goed iemand is maakt me eigenlijk niet zoveel uit, omdat je vaak met tegenstanders komt die van hetzelfde niveau zijn. Is juist wel grappig als je zoveel verschil hebt omdat je dan totaal geen passieve laning phase meer hebt
Als je met meerdere mensen speelt dan is de kans dat je juist tegenover iemand staat die in feite de betere speler is een stuk groter. Het verschil was voor mij zeker merkbaar wanneer ik met 2 of 3 mensen samen een queue in duikt. Zo heb ik een aantal maten uit engeland die al een 300-400 wins hebben tegenover mijn 100 wins en als ik samen met hun speel verlies ik zeker 3 uit de 4 potjes.
Verwijderd
Gisteren/eergisteren leuke games gehad op Akali na haar maanden niet aangeraakt te hebben.
Leuk stukje eruit geknipt van een teamfight->chase die ik niet dacht te overleven
YouTube: League of Legends - Greedy Akali Play
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=N1t3_1L_oWY]
Leuk stukje eruit geknipt van een teamfight->chase die ik niet dacht te overleven
YouTube: League of Legends - Greedy Akali Play
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=N1t3_1L_oWY]
lol die amumu gaat er in zn eentje in. Niet zon beste engagement van de tegenstander als je het mij vraagt, maar wel mooie chase zo onder de torens door
HAha klink jij niet net zo als de standaard community, genant hoor... Ik speel altijd samen met het team hou het moraal vaak hoog heb 0 leaves, en jij durft iets te zeggen? Gewoon genant tuurlijk als een team 0/4 gaat en allemaal loopt te zeiken we al trolls hebben in de Queue jep dan kan zelfs ik zoeits hebben van prima fuck jullie feed ik ook effe mee. En jij met je scores zeggen niks , nee sure als je bot bent en je bent 6/1/7 doet meerdere ganks als bot nogwel .... probeert lanes nog een beetje te helpen en gewoon early aan team ganks te doen en verliest daarna nog steeds hard omdat mid en top 0/3 en 1/5 staan ja sure dan zeggen scores echt geen reet toch ?Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:11:
[...]
Je score zegt overigens niets. Als jij enkel in je lane blijft en je zwakke tegenstander loopt te duelleren terwijl de andere lanes hulp nodig hebben ben je zelf net zo schuldig. Zoek vrienden om mee te premaden als je solo queue emotioneel niet aan kan.
[...]
Och gut jij bent één van die kleine kinderen die z'n zin niet krijgt en dan de troll gaat lopen uithangen. Als je toch zo'n insteek hebt en ermee gaat stoppen, blijf hier dan ook vooral weg. Van mensen die zich zo gedragen als jij ingame heeft iedereen schoon genoeg denk ik zo.
Verwijderd
Tijdens het rennen dacht ik zo van godver ze loopt me eruit met Strut, toen kwam Olaf er mooi tussen gewandeldRamonK schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:36:
lol die amumu gaat er in zn eentje in. Niet zon beste engagement van de tegenstander als je het mij vraagt, maar wel mooie chase zo onder de torens door
Tsja dan denk je je team maat te redden, maar eigenlijk help je hem de dood in
Die Olaf hit trouwens wel hard zeg, bijna een double kill in 2vs1
Verwijderd
Die True Damage... D:RamonK schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:39:
Tsja dan denk je je team maat te redden, maar eigenlijk help je hem de dood in![]()
En jij hebt nooit een slechte game? Het is een teamgame, dikke kans dat er mensen minder presteren dan jij in een game. Ook kans dat dat ook jou wel eens overkomt. De kans dat alle 5 de teammates in soloqueue goed spelen is geowon heel klein. Als je daar niet tegen kan, moet je gewoon niet spelen.Jasper 99 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:37:
[...]
HAha klink jij niet net zo als de standaard community, genant hoor... Ik speel altijd samen met het team hou het moraal vaak hoog heb 0 leaves, en jij durft iets te zeggen? Gewoon genant tuurlijk als een team 0/4 gaat en allemaal loopt te zeiken we al trolls hebben in de Queue jep dan kan zelfs ik zoeits hebben van prima fuck jullie feed ik ook effe mee. En jij met je scores zeggen niks , nee sure als je bot bent en je bent 6/1/7 doet meerdere ganks als bot nogwel .... probeert lanes nog een beetje te helpen en gewoon early aan team ganks te doen en verliest daarna nog steeds hard omdat mid en top 0/3 en 1/5 staan ja sure dan zeggen scores echt geen reet toch ?
En als anderen trollen ignore je ze. Dan ga je niet zelf mee lopen trollen, dan ben je net zo erg.
Verwijderd
En dit rechtvaardigt het om tientallen games expres te gaan lopen verzieken voor anderen die wél normaal willen spelen tot je gebanned word? Rot toch op met je smoesjes. Daar zijn geen excuses voor.Jasper 99 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:37:
[...]
HAha klink jij niet net zo als de standaard community, genant hoor... Ik speel altijd samen met het team hou het moraal vaak hoog heb 0 leaves, en jij durft iets te zeggen? Gewoon genant tuurlijk als een team 0/4 gaat en allemaal loopt te zeiken we al trolls hebben in de Queue jep dan kan zelfs ik zoeits hebben van prima fuck jullie feed ik ook effe mee. En jij met je scores zeggen niks , nee sure als je bot bent en je bent 6/1/7 doet meerdere ganks als bot nogwel .... probeert lanes nog een beetje te helpen en gewoon early aan team ganks te doen en verliest daarna nog steeds hard omdat mid en top 0/3 en 1/5 staan ja sure dan zeggen scores echt geen reet toch ?
Heb ik dat al gedaan? Denk gewoon dat het daar eens tijd voor wordt als het zo doorgaat.
En Ja ik heb 0 slechte games in ranked, als ik ranked speel speel ik serieus zelfs als ik mijn lane verlies blijf ik serieus spelen en zal ik niet feeden. Maar dat kennen jullie blijkbaar niet.
En trouwens als het zo door gaat dan kom je gewoon op een punt dat je er ook schijt aan gaat krijgen, op 1750 elo waar mensen troll twitch jungle in locken om daarna fb in je lane weg te geven in een lane waar je aan het winnen bent, zodat je daarna je lane niet meer redt! Geweldig, ach we zullen zien ga zo nog wat ranked met een vriend misschien dat het dan weer een beetje normaal loopt.
En Ja ik heb 0 slechte games in ranked, als ik ranked speel speel ik serieus zelfs als ik mijn lane verlies blijf ik serieus spelen en zal ik niet feeden. Maar dat kennen jullie blijkbaar niet.
En trouwens als het zo door gaat dan kom je gewoon op een punt dat je er ook schijt aan gaat krijgen, op 1750 elo waar mensen troll twitch jungle in locken om daarna fb in je lane weg te geven in een lane waar je aan het winnen bent, zodat je daarna je lane niet meer redt! Geweldig, ach we zullen zien ga zo nog wat ranked met een vriend misschien dat het dan weer een beetje normaal loopt.
Tjsa ik moet het helaas met de twee posts boven me eens zijn. Het is gewoon klote voor je team als jij niet je best doet. Het is dan beter om gewoon netjes te blijven, zoals je altijd doet dan dat je terug gaat lopen flamen/trollen.
Ik heb af en toe ook gewoon slechte potjes. Ik doe dan wel mn best maar het lukt gewoon niet. Kan gebeuren naar mijn mening.
Als je niet tegen de trolls en flamers kan in de soloque dan is het naar mijn mening beter om gewoon alleen maar team games te spelen. De tijd die je overhoud kun je dan in wat anders/leukers steken
Ik heb af en toe ook gewoon slechte potjes. Ik doe dan wel mn best maar het lukt gewoon niet. Kan gebeuren naar mijn mening.
Als je niet tegen de trolls en flamers kan in de soloque dan is het naar mijn mening beter om gewoon alleen maar team games te spelen. De tijd die je overhoud kun je dan in wat anders/leukers steken
Toevallig deze kerel? Hij instalocked Twitch iedere keer dat ik hem zie en doet het nog goed ook.Jasper 99 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:55:
Heb ik dat al gedaan? Denk gewoon dat het daar eens tijd voor wordt als het zo doorgaat.
En nee, er is niet zoiets als "0 slechte games in ranked", dat is wat teveel van het goede.
Er is geen rechtvaardiging voor het verpesten van anderen hun games. Ben jij overtuigd van wel, dan ligt het probleem bij jouw houding.
Sorry maar ik vind je bericht verdomt lastig te lezen. Probeer even een betere zinsopbouw te maken.Jasper 99 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:37:
[...]
Wat ik eruit begrijp is dat je gaat feeden als je team een of meer trolls hebben of slechte spelers?
Dat is echt het slechtste wat je kan doen in League of Legends. Want scores zeggen helemaal niks! Echt niks!
Helaas dat bijna iedereen enkel naar scores kijkt en daar hun conclusies uit trekken. 0-4-0 binnen tien minuten is voor velen al genoeg om iemand voor feeder, noob en klootviool uit te maken. Echter ze falen dan in te zien dat je (bijvoorbeeld) top drie keer geganked bent door zowel de jungler als mid.
Zo heb ik ooit een game gehad waar ik zo verschikkelijk slecht ging, niet normaal. Dit kwam door mijn eigen spel maar ook door de goede mid speler van de tegenstander die bot meerdere keren kwam ganken! Hierbij bleef onze mid enkel farmen en ons uitschelden hoe slecht we wel niet waren. Want onze mid had met 110 creep kills en 2 champ kill een goede score en deed toch niks fout.
Dus ik stond bot al snel op 0-6-2 (ofzo) als support. Dus ik ben nog defensiever gaan spelen, heb nog meer wards gekocht en oracle om de vijandige wards te slopen. Uiteindelijk hebben we deze match gewonnen omdat onze mid en top het wel goed bleven doen en omdat ik inzet bleef tonen en het niet opgaf.
Dus ik vind dat er nooit een excuus is om te gaan flamen, feeden of trollen omdat een of twee spelers in jou team een slechte match hebben! Het ergste wat je kan doen is zelf gaan flamen, feeden of trollen.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
En dat bedoelde ik dus. En je zegt het toch van plan te zijn? Moet je vooral doen. Lekker een paar avonden verspillen aan verliezen en expres doodgaan. Heel productief enzo.Jasper 99 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:55:
Kijk een normale reactie, je hebt gelijk maar als mensen al gaan trollen als er 1 kill valt, en gelijk andere lanes gaan schreeuwen omg report this dude wtf... terwijl hij gewoon probeerd dan is dat vermoeiend binnen 5 minuten is het moraal al geslooptRamonK schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:58:
Tjsa ik moet het helaas met de twee posts boven me eens zijn. Het is gewoon klote voor je team als jij niet je best doet. Het is dan beter om gewoon netjes te blijven, zoals je altijd doet dan dat je terug gaat lopen flamen/trollen.
ignore is geen optie want dan kan je ook niet communiceren om goed samen te spelen.
Ik vindt het niet erg als mensen niet winnen terwijl ze toch proberen je ziet het verschil vaak genoeg, maar potjes waar ryze 1/8 loopt binnen 7 minuten dan geloof ik daar weinig van, vooral als je vraagt ofdat hij safe wil spelen.
Teamgames zijn een oplossing maarja niet altijd zijn er genoeg mensen online, ja of gewoon normal spelen dan zou het mij namelijk ook een reet roesten.
Nope niet hem, ik vindt het prima als je twitch locked en goed kan spelen op hem hoor hij kan best dominaten, maar dat gebeurde hier niet!speedzor schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:59:
[...]
Toevallig deze kerel? Hij instalocked Twitch iedere keer dat ik hem zie en doet het nog goed ook.
En nee, er is niet zoiets als "0 slechte games in ranked", dat is wat teveel van het goede.
Er is geen rechtvaardiging voor het verpesten van anderen hun games. Ben jij overtuigd van wel, dan ligt het probleem bij jouw houding.
En ja ik heb zoeits als 0 slechte games in ranked, op dit elo overkomt me dat gewoon nog niet ben ook van 1722 alleen nog maar omlaag getrolled naar 1620 nu ... maarja we zullen zien. Ik ga ook geen units proberen en lanes die ik lose speel ik serieus uit zodat je niet een gefeede lane krijgt.
Nee je begrijpt het niet goed. Ik heb na 9 troll potjes 1 potje die al vanaf queue flame + troll is, en binnen een paar minuten 0/4 liep toen ben ik eens mee gaan doen. en zelfde voor dit verhaal als mensen het proberen prima, dan maakt het niet uit als je soms verliestDreanor schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:01:
[...]
Sorry maar ik vind je bericht verdomt lastig te lezen. Probeer even een betere zinsopbouw te maken.
Wat ik eruit begrijp is dat je gaat feeden als je team een of meer trolls hebben of slechte spelers?
Dat is echt het slechtste wat je kan doen in League of Legends. Want scores zeggen helemaal niks! Echt niks!
Helaas dat bijna iedereen enkel naar scores kijkt en daar hun conclusies uit trekken. 0-4-0 binnen tien minuten is voor velen al genoeg om iemand voor feeder, noob en klootviool uit te maken. Echter ze falen dan in te zien dat je (bijvoorbeeld) top drie keer geganked bent door zowel de jungler als mid.
Zo heb ik ooit een game gehad waar ik zo verschikkelijk slecht ging, niet normaal. Dit kwam door mijn eigen spel maar ook door de goede mid speler van de tegenstander die bot meerdere keren kwam ganken! Hierbij bleef onze mid enkel farmen en ons uitschelden hoe slecht we wel niet waren. Want onze mid had met 110 creep kills en 2 champ kill een goede score en deed toch niks fout.
Dus ik stond bot al snel op 0-6-2 (ofzo) als support. Dus ik ben nog defensiever gaan spelen, heb nog meer wards gekocht en oracle om de vijandige wards te slopen. Uiteindelijk hebben we deze match gewonnen omdat onze mid en top het wel goed bleven doen en omdat ik inzet bleef tonen en het niet opgaf.
Dus ik vind dat er nooit een excuus is om te gaan flamen, feeden of trollen omdat een of twee spelers in jou team een slechte match hebben! Het ergste wat je kan doen is zelf gaan flamen, feeden of trollen.
@jou.....Jasper 99 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:55:
wat denk je nou??? dat je nou zelf niet lijkt op de toxic LoL community zoals je je hier gedraagt op dit forum hierro???
Als je expres gaat lopen feeden verkloot je iemand anders zijn game. als je niet meer wilt spelen Tief je het spel van je PC... Ga nie het spel van andere lopen verkloten. dan ben je net zo erg als de rotte appels in de community en zo kom je nou dus ook mij over.
Begrijp ook wel dat gewoon vooral frustratie is.
Maar denk niet dat je hier veel begrip gaat krijgen voor je situatie als je je zo verwoord.
@cloud: I summon U..... We hebben een MOD NODIG!!!!!!!
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Verwijderd
ik moet eerlijk bekennen ik heb ook nog lopen flamen maar is ondertussen ook al lang geleden, en denk er net hetzelfde over als jouDaemonAngel schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:57:
De game is voor de fun.
Moet zeggen dat ik het zelf wel moeilijk heb als je voor de 4de game op rij een team hebt dat afk gaat, of trolled. Dan vraag je je al snel af waarom je het spel eigenlijk nog speelt . . .
Ik vind niet dat je zomaar afk moet gaan, flamen of trollen. Met geen van de drie help je je team.
Ik hanteer meestal de regel dat ik 20 minuten zonder vooroordeel alles geef. Als na die 20 min blijkt dat of de helft van je team AFK is of aan het trollen is doe je gewoon surrender.
Niet in opboeien, game gedaan en volgende match beter geluk.
Het leukste vind ik ook een balanced match. Kindjes die lopen yellen easy wanneer ze net tegen een trollend of echt slecht team gewonnen heb vind ik lastig (ook in men eigen team). Winnen alsof je co op speelt is evenmin leuk.
Ivm flamen. Als iemand echt aan het feeden was durfde ik er ook op te flamen in het verleden. Maar een (nu al lange) tijd geleden heb ik eens gemerkt dat toen iedereen de persoon die aan het feeden was flamede en ik hem steunde. Zei dat het niets uitmaakte, hij het nog goed kon maken, elke keer dat hij iets goed deed hem echt erover loven.
Die persoon ging na paar minuten echt terug goed spelen!
--> mijn lesje geleerd en hopelijk iedereen hiermee die soms durft flamen :-)
Ik ben namelijk ook zo, dat als ze me flamen en ik geraak geïrriteerd ik slecht speel (niet met opzet, is gewoon zo, men maat waar ik mee premade ziet dit dan duidelijk aan men gameplay).
wat ik soms wel nog doe is ragers even op hun plaats zetten
ook al ragen ze niet op mij, ik kan het gewoon niet aan, het verziekt de teamspirit en ik weet dat als ik het tegen mij krijg ik ook de neiging heb om me te verdedigen en dan speel ik ook slechter puur uit frustratie
in volgorde van frustratie ragers>leavers>trolls
ragers mogen nog zo "goed" zijn ze verzieken gewoon het spel
Verwijderd
Dames Dames Dames...
Ga in DM met elkaar in discussie en invite de mensen die dit willen lezen :-)
Welke champs haten jullie om tegen te spelen?
Speel zelf ook graag olaf, maar ertegen spelen bezorgd me vaak toch wel wat koppijn 
Heb verder als Vlad erg moelijke games gehad tegen Swain, waar ik de lane eigenlijk nooit wist te winnen. Kon het altijd beperken door te zorgen niet te feedden, maar kon er niet echt mee overweg.
Heb verder als Vlad erg moelijke games gehad tegen Swain, waar ik de lane eigenlijk nooit wist te winnen. Kon het altijd beperken door te zorgen niet te feedden, maar kon er niet echt mee overweg.
[ Voor 53% gewijzigd door Kapstok! op 12-04-2012 11:34 ]
League of Legend EUW: Tristanar
Morgana en Kassadin. Ook kan een goede amumu een pain in the ***** zijnVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:31:
Dames Dames Dames...
[ Voor 8% gewijzigd door sjaggy op 12-04-2012 11:34 ]
Kennen op Mid, daarom speel ik ook altijd in solo queus Kennen op mid
KatarinaVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:31:
Dames Dames Dames...
Jax, gp, Kassadin en morde
Njah heb er eigenlijk niet echt tegen gespeeld nog, alleen maar gezien bij een vriend die denkt dat hij alles AD carry moeten bouwen wat met AD scaled x) Verder natuurlijk wel wat meer gespeeld maar gewoon zelden in mn lane gehad.Nivali schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:37:
Niemand die Fiora irritant vind om tegen te spelen?
[ Voor 10% gewijzigd door Kapstok! op 12-04-2012 11:39 ]
League of Legend EUW: Tristanar
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.