[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 91 Laatste
Acties:
  • 176.636 views

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-01 12:18
Waarom heb ik nooit zulke meevallers xD

Maar netjes hoor ^^

[ Voor 22% gewijzigd door Xevoo op 11-04-2012 10:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:36:
[...]

Waar denk je dat die shit graves vandaan komt? van speler graves.
Hij moest alleen wel zen naam changen x-)
Kan hier niets over vinden...

Staat dat ie door een Riot member is gemaakt.

http://leagueoflegends.wi...es_the_Outlaw/SkinsTrivia

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 10:22 ]

Snappie88 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:03:
[...]

Mots mots mots! Ik probeer het zoveel mogelijk maar helaas maar weinig mensen die op mijn linkje hebben geklikt. Misschien maar eens wat meer spammen :P

Ik heb overigens Totalbiscuit een Tweet gestuurd met de vraag hoeveel mensen hij heeft gerecruit :)

Daarnaast gisteren Lulu uitgeprobeerd als Support, damn wat was dat saai zeg. Ik dacht dat Soraka als saaiste champion bestempeld werd, maar Lulu komt absoluut in de buurt.

Yorick top was daarentegen wel weer leuk. Lekker je E spammen. Had een Kennen tegenover me die niet zo ontzettend veel kon doen. Hij was niet zo bijzonder goed alleen, vanavond tegen wat ervaren tegenstanders proberen.
Haha ik was gister helemaal gaar en heb ook even Lulu support geprobeerd maar dat ging nergens over. Ik had een complete mongool als Miss Fortune bij me dus ik eindigde 1/10/5 ofzo en MF ging geloof ik 0/11. Die MF ging ze gewoon onder hun tower aanvallen etc.

Vicariously I live while the whole world dies

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:36:
[...]

Waar denk je dat die shit graves vandaan komt? van speler graves.
Hij moest alleen wel zen naam changen x-)
Niet waar. De speler graves was er veel eerder dan de champion en was totaal niet bezig met referals of wat dan ook. Het was alleen zo dat Riot de nieuwe champ graves wou noemen dus moest hij name change doen. Hiervoor kreeg ook nog eens alle champions dacht ik.

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Sow. Ga ik toch hopen dat ze ooit een champ maken met mijn nickname dan! Ik ben niet iemand die graag veel geld uitgeeft aan een spelletje. Maar alle champs zou iedereen natuurlijk ook graag willen haha

• Xevoo
Ze hadden van mij een full game mogen uitgeven van 50 euro met alle champs, had ik die gekocht, ben nu duurder uit als je ze wilt kopen met RP :9

Verwijderd

Lulu support saai ? xd

Is net een van de leukste around. Je kan constant poken met je q, burst uitdelen met je e of shielden, en trollen met je w of je ad carry een leuke buff geven. Vanaf level 6 godlike 2v2 met die sterke ult van haar. Vooral tegenover een soraka/janna is ze heel sterk vind ik.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09-2025
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:35:
Lulu support saai ? xd

Is net een van de leukste around. Je kan constant poken met je q, burst uitdelen met je e of shielden, en trollen met je w of je ad carry een leuke buff geven. Vanaf level 6 godlike 2v2 met die sterke ult van haar. Vooral tegenover een soraka/janna is ze heel sterk vind ik.
Constant poken met je Q? :P Dan ben je wel heel snel OOM. Imo haar grootste nadeel xD

Maar het is een sterke support idd.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:36:
[...]

Constant poken met je Q? :P Dan ben je wel heel snel OOM. Imo haar grootste nadeel xD

Maar het is een sterke support idd.
Eerlijk gezegd nooit mana problemen op haar. 1-3-26 met ap/armor/mp5 runes, works like a charm.

Weet niet of ik net geluk gehad heb met mn tegenstanders die niet wisten hoe er tegenover te staan, maar meeste lanes won ik vlot met haar als support.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor de liefhebbers begint nu MiG vs CLG:
http://www.own3d.tv/live/...The_Champions_Spring_2012

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-01 18:31

psyy138

blackbulls.nl

ik zou wel willen maar zit op stage dus dan doe ik het ma niet 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Gropah schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:25:
[...]

Niet waar. De speler graves was er veel eerder dan de champion en was totaal niet bezig met referals of wat dan ook. Het was alleen zo dat Riot de nieuwe champ graves wou noemen dus moest hij name change doen. Hiervoor kreeg ook nog eens alle champions dacht ik.
Ook weird overigens dat juist hij zijn naam moet aanpassen. Heb wel eens tegen de speler "Irelia" gespeeld en "Ashe", naar mijn weten bestaan die nog.

EDIT: volgends LoLking ook.
http://www.lolking.net/summoner/na/20565099

• Jeffroiscool
Alweer een maand oud maar blijft epic xD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
'Nidalee', high elo NA speler, heeft onlangs ook zijn naam moeten veranderen hoor ;)

Streaming History

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-01 09:49
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:02:
Ik zeg, iedereen nieuwe champs beginnen op referal van clouded thought! (of mij :D?)
Als ik met jou hulp voor mekaar kan krijgen dat ik mee mag lopen met het champion-maak team van Riot, mag hij jou naam wel hebben :>

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
Noob vraag:
wnnr komt die nieuwe patch en de nieuwe champion ?
was dat niet vandaag

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
ik zocht gauw een paar namen op, elke staat op lolking met alle stats op 0, en sommige zelfs level 30 wel. Kan natuurlijk zijn dat er zoals die Irelia wel een par zijn, maar lijk erop dat Riot de namen dan zelf gebruikt

edit:
Op EUW dan. op NA zie ik wel spelers met namen van champions, maar EUW staan ze op lvl 30 zonder stats

[ Voor 20% gewijzigd door Kapstok! op 11-04-2012 11:19 ]

League of Legend EUW: Tristanar

• Xevoo
ItzHitman schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:17:
Noob vraag:
wnnr komt die nieuwe patch en de nieuwe champion ?
was dat niet vandaag
Normaal gesproken komt de patch op woensdag, maar ik kom vaak 's avonds pas online en dan moet ik eerst patchen, dus weet niet hoe laat :9

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-01 18:31

psyy138

blackbulls.nl

Xevoo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:18:
[...]

Normaal gesproken komt de patch op woensdag, maar ik kom vaak 's avonds pas online en dan moet ik eerst patchen, dus weet niet hoe laat :9
ik denk dat het wel vertraging heeft want bij NA is er nog niks gepatcht volgens mij

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

normaal dinsdag op NA maar die was er gisteren toch niet :(

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2025
Op de 10de gingen de masteries pages weg en vermits ze dit samen met de patch gingen doen vermoed ik dat het normaal al gebeurt zou moeten zijn.
Mogelijks hebben ze een last minute bug gevonden. Zou leuk zijn als ze dit eens vonden voor de patch uitkwam . . .

Verwijderd

DaemonAngel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:23:
Op de 10de gingen de masteries pages weg en vermits ze dit samen met de patch gingen doen vermoed ik dat het normaal al gebeurt zou moeten zijn.
Mogelijks hebben ze een last minute bug gevonden. Zou leuk zijn als ze dit eens vonden voor de patch uitkwam . . .
Zou pas helemaal leuk zijn mocht er moeite gedaan worden om de verspreidde boodschappen eventjes te lezen en te laten inzinken vooraleer verkeerde veronderstellingen te lanceren.
Summoners!

The upcoming patch has generated high levels of excitement in the League of Legends community, with a number of awesome features coming your way on the back of our newest champion Hecarim. We are still in the process of polishing this new content to meet the quality you've come to expect, and we think you'll be very pleased with the results. We are also working to fix recent bugs players have reported on the PBE that may impact your gameplay experience. Stay tuned for more information.

• djengizz
  • Niet online
CLG wordt gestomped in Korea.

Eerst de no-names van Xenics Storm onder leiding van oude SC1 rot Yellow en nu Locodoco en vrienden (MiG).
Koreaanse trainings regime lijkt al zijn vruchten af te werpen.

Overigens is LoL nu ook SC2 aan het voorbij streven qua populariteit in Korea en staat alleen SC1 hier nog boven. Ik verwacht eerlijk gezegd dat Koreaanse teams over niet al te lang hun entree maken in de grotere toernooien of dat deze opgestart gaan worden in Korea (het laatste waarschijnlijker dan het eerste).

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Is een oude replay toch? echte game start later begreep ik..

Verwijderd

Het lijkt me zo pijnlijk als toernooi/ top kampioen ineens gestomped te worden door een koreaans team die nog niemand kent :P

• djengizz
  • Niet online
bechown schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:40:
[...]

Is een oude replay toch? echte game start later begreep ik..
Klopt, ik had hem alleen nog niet gezien.

Vandaag is het:
Game 1 Fnatic vs StarTale
Game 2 Team Hunters vs MiG Blaze

• Timmiewimie
psyy138 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:53:
[...]

ik zou wel willen maar zit op stage dus dan doe ik het ma niet 8)
Same here ]: helaas

Verwijderd

VPN naar huis toe?

• Rendiertje
is niet toegestaan.. :)

• Timmiewimie
Security policies zijn vrij streng hier. Kan natuurlijk wel via RDP mja dat valt natuurlijk niet te kijken.

Verwijderd

Via men iPhone 4S lukt het prima (wel wifi)

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:54:
Via men iPhone 4S lukt het prima (wel wifi)
Wordt geblokkeerd >:)

• Jeffroiscool
Timmiewimie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:53:
[...]

Security policies zijn vrij streng hier. Kan natuurlijk wel via RDP mja dat valt natuurlijk niet te kijken.
OpenSSH server installeren, port openzetten op je pc (22) Putty gebruiken om proxy op te zetten en HF :D

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-01 19:54
wel veel moeite om vervolgens nog op de vloer betrapt te kunnen worden

• Rendiertje
Jeffroiscool schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:58:
[...]

OpenSSH server installeren, port openzetten op je pc (22) Putty gebruiken om proxy op te zetten en HF :D
totdat ze een bandbreedte controle hebben... ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:41:
Het lijkt me zo pijnlijk als toernooi/ top kampioen ineens gestomped te worden door een koreaans team die nog niemand kent :P
Simpele natuurwet :P. Korean > foreigners

• Timmiewimie
badboyqxy schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:59:
wel veel moeite om vervolgens nog op de vloer betrapt te kunnen worden
Geheel mee eens. En dat ik vandaag eens wat meer vrije tijd heb blijkt. Maar voor de rest heb ik het niet altijd even rustig. En dan haal ik liever mijn deadlines enzo dan dat ik idd filmpjes zit te kijken en betrapt word.

• Jeffroiscool
Timmiewimie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:08:
[...]

Geheel mee eens. En dat ik vandaag eens wat meer vrije tijd heb blijkt. Maar voor de rest heb ik het niet altijd even rustig. En dan haal ik liever mijn deadlines enzo dan dat ik idd filmpjes zit te kijken en betrapt word.
Alles doen tot je deadlines allemaal gevuld zijn en dan bakken met tijd over hebben? :P
Niemand let op mij though, iemand kijkt alleen m'n uren maar een beetje na. Zorgen dat het over de 4 uur zit en het zit meestal goed :)

• Rendiertje
Wat zijn de bekende Casters uit de LoL community?

Zelf hoorde ik van een maatje dat Riot mensen zelf wel vaak casten, maar dat er ook mensen zijn die niet van riot zijn maar ook casten.

Wie weet er een paar?

Enne het is voor het goeie doel (A)

• DaemonAngel
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:33:
[...]

Zou pas helemaal leuk zijn mocht er moeite gedaan worden om de verspreidde boodschappen eventjes te lezen en te laten inzinken vooraleer verkeerde veronderstellingen te lanceren.

[...]
Zie je punt niet hoor.
Dus als je een steek geeft moet je misschien zelf de content eens beter lezen?
Staat namelijk in mijne dat het mogelijk delayed is door bugs, je zegt in je quote letterlijk dat er bugs inzate.
Dus gtfo

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:03:

Zelf hoorde ik van een maatje dat Riot mensen zelf wel vaak casten, maar dat er ook mensen zijn die niet van riot zijn maar ook casten.

Wie weet er een paar?

Rustige & goede casters :
Snoopeh
Guardsman Bob
Dan Dinh

Grappige casters :
Dyrus (monotone stem)
TheOddOne (soms)
TheRainMan (zal niet veel streamen aangezien hij het afgetrapt is in het gaming house)

Rage/Kinderachtig/Flame casters
Ocelote

:p

edit : oops effectieve casters bedoel je.

Gekende casters : Phreak, Rivington 3rd, Deman, Zenoth of zoiets(die met zijn lang haar), Jatt heeft ook al eens meegecast ook maar werkt nu voor riot balancing team.

Ik verkies Deman boven alle andere en bij voorkeur samen met rivington.
DaemonAngel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:06:
[...]
Zie je punt niet hoor.
Dus als je een steek geeft moet je misschien zelf de content eens beter lezen?
Staat namelijk in mijne dat het mogelijk delayed is door bugs, je zegt in je quote letterlijk dat er bugs inzate.
Dus gtfo
"Mogelijks hebben ze een last minute bug gevonden. Zou leuk zijn als ze dit eens vonden voor de patch uitkwam "

vs

"Summoners!

The upcoming patch has generated high levels of excitement in the League of Legends community, with a number of awesome features coming your way on the back of our newest champion Hecarim. We are still in the process of polishing this new content to meet the quality you've come to expect, and we think you'll be very pleased with the results. We are also working to fix recent bugs players have reported on the PBE that may impact your gameplay experience. Stay tuned for more information."

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 13:15 ]

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-01 14:59
Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:03:

Wie weet er een paar?

Je hebt die gast van ESL zelf (lange haren, engels accent, geen flauw idee hoe hij heet)
Zelf vind ik 4deman een leuke caster om naar te luisteren, mist helaas wel eens wat actie. Hij is ook wel bekend van Call of Duty 4
Die gast van 4PL is ook wel okee om naar te luisteren, AL Panky (bedankt Gideon)

[ Voor 5% gewijzigd door Intruder op 11-04-2012 13:10 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:07:
[...]

Snoopeh
Guardsman Bob
Dan Dinh

Grappige casters :
Dyrus (monotone stem)
TheOddOne (soms)
TheRainMan (zal niet veel streamen aangezien hij het afgetrapt is in het gaming house)

Ocelote

Dat zijn progamers die hun eigen game casten, maar wie casten er toernooien behalve de Riot mensen?

Edit: Ik wil proberen om de LoL community meer wareness geven van de dingen die ze doen, ik kom zelf namelijk uit de Cod/SC2 community waar het er iets anders aan toeging :P

[ Voor 15% gewijzigd door Rendiertje op 11-04-2012 13:10 ]

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-01 20:53
[...]

Snoopeh
Guardsman Bob
Dan Dinh

Grappige casters :
Dyrus (monotone stem)
TheOddOne (soms)

Ocelote

AL Panky. Hij doet tegenwoordig heel veel casten samen met GmanBob.

Edit;
Phreak, Rivington the 3rd. Deman en er zijn er vast nog wel wat die ik vergeten ben en nog niet in de lijst staat!

[ Voor 12% gewijzigd door Gideon_92 op 11-04-2012 13:17 ]

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

[...]

Snoopeh
Guardsman Bob
Dan Dinh

Grappige casters :
Dyrus (monotone stem)
TheOddOne (soms)

Ocelote

Casters zijn altijd DUO's, heb je je al ooit afgevraagd waarom?
Bij cast-teams heb je twee soorten casters die elkaar aanvullen:
In depth caster: Dit is de caster die tot zeer diep strategisch inzicht beschikt en weet hier ook alle juiste calls te maken.
Entertainer: Dit is de caster die vermakelijk is voor het publiek en de pace er in houdt, zodat het geen dode boel wordt. Een soort van comedian zeg maar.

Het is zeer zeldzaam dat een caster beide bezit, een goed voorbeeld van zo een persoon is day[9].
Dus als je een goede extroverte comedian/publiek vermaker bent met gemiddelde LoL knowledge, kan je nog steeds een top caster worden. Het is echt niet zo dat alleen de in-depth casters met een diepe stem ver kunnen komen.

Het is dan ook veel beter om de casters te onderscheiden in ofwel entertainer ofwel in-depth.

[ Voor 4% gewijzigd door kaluro2 op 11-04-2012 13:14 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Timmiewimie
Jeffroiscool schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:28:
[...]

Alles doen tot je deadlines allemaal gevuld zijn en dan bakken met tijd over hebben? :P
Niemand let op mij though, iemand kijkt alleen m'n uren maar een beetje na. Zorgen dat het over de 4 uur zit en het zit meestal goed :)
Dat is een optie. Maar ik als icter ga me niet t zweet in de naad werken als ik me ook amuseer met de VoD's hihi. En voorzover ik weet controleren ze ook alleen mijn uurtjes en kmtjes. Voor de rest zit ik wel op een vrij open kantoor. Waar de manager zo schuin naast me zit en als ik heel de tijd met de headset op zonder te typen zit te kijke naar mijn scherm dat roept bij hem vragen op.

Kwa Casters:
Ik vind die duitser wel aardig. Echter iriteer ik me soms aan zijn accent. Mja wie ben ik, waarschijnlijk heb ik zoon hard nederlands accent achter mijn engels

[ Voor 10% gewijzigd door Timmiewimie op 11-04-2012 13:13 ]

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10-2025
Timmiewimie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:13:
[...]

Dat is een optie. Maar ik als icter ga me niet t zweet in de naad werken als ik me ook amuseer met de VoD's hihi. En voorzover ik weet controleren ze ook alleen mijn uurtjes en kmtjes. Voor de rest zit ik wel op een vrij open kantoor. Waar de manager zo schuin naast me zit en als ik heel de tijd met de headset op zonder te typen zit te kijke naar mijn scherm dat roept bij hem vragen op.

Kwa Casters:
Ik vind die duitser wel aardig. Echter iriteer ik me soms aan zijn accent. Mja wie ben ik, waarschijnlijk heb ik zoon hard nederlands accent achter mijn engels
Je moet gewoon een beetje doorwerken ;) Jammer dat ik er niet meer ben om je aan het werk te zetten :+ gniffel..

Enige caster die ik altijd tegen lijk te komen is die met die lange zwarte haren en bril waarvan iedereen vind dat die lijkt op die kerel die altijd met gragas wil spelen. Heeft ook zon vreemd accentje door zn engels
Ook laatst op de CeBit live in actie mogen zien :)

• Timmiewimie
Hydrosine schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:19:
[...]

Je moet gewoon een beetje doorwerken ;) Jammer dat ik er niet meer ben om je aan het werk te zetten :+ gniffel..

Enige caster die ik altijd tegen lijk te komen is die met die lange zwarte haren en bril waarvan iedereen vind dat die lijkt op die kerel die altijd met gragas wil spelen. Heeft ook zon vreemd accentje door zn engels
Ook laatst op de CeBit live in actie mogen zien :)
hahaha Ik zit nu bij DSM he. SABIC is voor de mooie jongens helaas!

Hij was btw ook jaar terug op CeBit volgens mij. Is idd een caster die je vrijwel overal tegen komt haha. Zeker bij de high skilled games

• Rendiertje
Het lijkt mij wel leuk om 10.000 invites verstuurd te hebben.

Enige nadeel daar aan is hoe doe je dat?
Na wat overleg gehad met collega's zijn we tot de conclusie gekomen dat mensen je alleen willen supporten als ze er wat voor terug krijgen, dus dacht ik als ik nou de LoL community naar een hoog niveau probeer te krijgen, zullen mensen mij dan wel supporten?

En ideeën die ik binnen krijg kan ik dan rechtstreeks aan Riot vertellen, hoe denken jullie daar over?

Verwijderd

Zal het gedeelte van me bovenstaande post hierin kopiëren :

Phreak.
Gekend van de champion spotlights, heeft geen verdere introductie nodig. Is heel veel verbeterd in het shoutcasten ivm een jaar geleden (logisch) en stoor me zeker niet aan streams waar hij op aanwezig is. Zolang ik niet op zijn handen begin te letten wel, that is :p

Rivington 3rd.
Aangename stem om naar te luisteren, niet de uitvoerigste kennis van de game maar vind hem toch een van de leukere casters around en is ook alom aanwezig.

Deman.
Best. Caster. Ever. Wordt vanzelf blij als ik zie dat deman een game zal casten. De kwaliteit van de kings of europe casts met hij & jatt waren van een heel hoog niveau. Heeft ook meeste ervaring denk ik

Joe Miller
Kan hier ongeveer hetzelfde zetten als Deman. Heel goede caster & aangenaam om te luisteren. Ook vrij komisch over het algemeen

Zenon (die Duitser met zijn lang haar).
Kan het niet helpen maar ben niet zo tuk op zenon zijn casts. De laatste keer dat ik hem bezighoorde zat hij heel vaak foute dingen te zeggen en bleek ook al een tijdje geen patch notes gevolgd te hebben.

Jatt heeft ook al eens meegecast ook maar werkt nu voor riot balancing team en zal helaas niet verder casten denk ik.

Verder heb je die twee die dit weekend IPL gedaan hebben, maar ken ik de naam niet van en vond het eerlijk gezegd niet zo aangenaam om naar te luisteren ook. Ze zaten er ook bij als 2 goons in hun matching clothes.

Oh, en onze homegrown caster Atlantisx niet te vergeten natuurlijk, moeten we nog es overdoen ooit :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 13:28 ]

• djengizz
  • Niet online
Intruder schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:09:
Je hebt die gast van ESL zelf (lange haren, engels accent, geen flauw idee hoe hij heet)
Zelf vind ik 4deman een leuke caster om naar te luisteren, mist helaas wel eens wat actie. Hij is ook wel bekend van Call of Duty 4
Die gast van 4PL is ook wel okee om naar te luisteren, AL Panky (bedankt Gideon)
Eens. Deman en Joe Miller van ESL vind ik ook prettig om naar te luisteren. Beide ervaren casters..

Verder ken ik nog:
Rivington & Phreak = Riot
Dan "I Feel" Dinh
The Red Barron & HatPerson (IPL)
Moletrap & Torch (eigenlijk SC2 shoutcasters, doen de casting voor GOM)

Maar dan nog heeft LoL gewoon zijn eigen tastosis nodig :P.

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Kunnen we hier ook onderscheid maken of de caster een entertainer of in-depth caster betreft? Dat maakt het overzicht zoveel makkelijker.

Bij tastosis: Tasteless is de entertainer, zorgt voor grappige opmerkingen en houdt de snelheid erin. Hij maakt wel veel verkeerde calls.
Artosis: Dit is de in-depth caster die goede calls maakt, strategisch inzicht geeft en Tasteless corrigeert :-). Maar is erg droog en moet qua humor/entertainment op sleeptouw genomen worden door tasteless.

• djengizz
  • Niet online
kaluro2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:30:
Kunnen we hier ook onderscheid maken of de caster een entertainer of in-depth caster betreft? Dat maakt het overzicht zoveel makkelijker.
Het is vaker play-by-play vs in-depth.

Imo hoeft het niet altijd een entertainer te zijn. In het geval van tastosis werkt de combo gewoon goed maar doet Tasteless ook de meeste play-by-play.

Verwijderd

Vind vrijwel alle casters bij LoL wel prima.
Best op dit moment vind ik die AL Panky.
Slechtst WHAT IS GOING ON Hatperson, echt aan die gast geergerd bij IPL hij schreeuwt echt veel.

• Timmiewimie
Ik denk dat we allemaal t liefst zelf casten. Gewoon zelf die muis kunnen gebruiken !

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

djengizz schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:33:
[...]

Het is vaker play-by-play vs in-depth.

Imo hoeft het niet altijd een entertainer te zijn. In het geval van tastosis werkt de combo gewoon goed maar doet Tasteless ook de meeste play-by-play.
Beetje een kwestie van definities denk ik. :)

Play-by-play is vooral op live events van toepassing, tijd voor in-depth is er niet want je kunt niet even pauzeren/terugspoelen. Je moet vertellen wat er gebeurt, dus play-by-play.
In-depth heb je vooral bij casts die achteraf van een replay gedaan worden, waar je nader op de zaken in kunt gaan.

Play-by-play is op zijn beurt m.i. weer op te delen in de verdeling die kaluro ook geeft: entertainers en technische casters. En voor een goede combi heb je doorgaans een van beide nodig, zoals de befaamde Tastosis van de SC2 scene.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Timmiewimie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:42:
Ik denk dat we allemaal t liefst zelf casten. Gewoon zelf die muis kunnen gebruiken !
Het is al vaker gebeurd dat ik op hun minimap zat te klikken om meer te zien wat er gebeurde, tevergeefs !

@hierboven

was er ook niet zoiets als 'color casters' en ander ? Heb die term onlangs horen voorbijkomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 13:45 ]

• Rendiertje
Okee, alvast hartelijk dank!

Welk van al deze casters heeft zich toevallig wel uitgesproken over de community?
Bij welke zou ik het beste zitten als ik de community beter wil maken?

• DaemonAngel
[...]

Snoopeh
Guardsman Bob
Dan Dinh

Grappige casters :
Dyrus (monotone stem)
TheOddOne (soms)

Ocelote

edit : oops effectieve casters bedoel je.

Gekende casters : Phreak, Rivington 3rd, Deman, Zenoth of zoiets(die met zijn lang haar), Jatt heeft ook al eens meegecast ook maar werkt nu voor riot balancing team.

Ik verkies Deman boven alle andere en bij voorkeur samen met rivington.

[...]

"Mogelijks hebben ze een last minute bug gevonden. Zou leuk zijn als ze dit eens vonden voor de patch uitkwam "

vs

"Summoners!

The upcoming patch has generated high levels of excitement in the League of Legends community, with a number of awesome features coming your way on the back of our newest champion Hecarim. We are still in the process of polishing this new content to meet the quality you've come to expect, and we think you'll be very pleased with the results. We are also working to fix recent bugs players have reported on the PBE that may impact your gameplay experience. Stay tuned for more information."
We are also working to fix recent bugs players have reported on the PBE that may impact your gameplay experience.

indien je hier iets anders ziet staan dan bugs waar ik het over had.
En de rest is wat mooier geschreven.
Ik stel voor dat je je Engels wat bijschaafd

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:45:
Welk van al deze casters heeft zich toevallig wel uitgesproken over de community?
Bij welke zou ik het beste zitten als ik de community beter wil maken?
Ik begrijp eigenlijk niet helemaal wat je hier vraagt :) Kun je het eens nader uitleggen?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Timmiewimie
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:44:
[...]

Het is al vaker gebeurd dat ik op hun minimap zat te klikken om meer te zien wat er gebeurde, tevergeefs !

@hierboven

was er ook niet zoiets als 'color casters' en ander ? Heb die term onlangs horen voorbijkomen.
Ja precies. Dan zie je net Hotshotgg op een enemy afgaan en dan klikken ze bijvoorbeeld net naar bot en dan erger ik me als ze dan ook nog de kill missen.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Timmiewimie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:47:
[...]

Ja precies. Dan zie je net Hotshotgg op een enemy afgaan en dan klikken ze bijvoorbeeld net naar bot en dan erger ik me als ze dan ook nog de kill missen.
Daarom heb je bijvoorbeeld in SC2 steeds vaker een casting duo en een observer (of twee). De casters besturen de camera dan niet en kunnen dus alleen kijken. De observer(s) zitten constant op de minimap te loeren voor actie en de casters kunnen 'lullen' wat ze willen. :)

Verwijderd

Timmiewimie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:47:
[...]

Ja precies. Dan zie je net Hotshotgg op een minionwave afgaan en dan klikken ze bijvoorbeeld net naar bot en dan erger ik me als ze dan ook nog de kill missen.
fixed :p

*knip*

[ Voor 22% gewijzigd door Cloud op 11-04-2012 14:34 ]

• c-style
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
Phreak mist vooral allemaal belangrijke dingen. Vind die gozer die je veel op ESL ziet en andere games(zoals counter strike) shoutcast wel goed, ben alleen ff ze naam kwijt.

edit: joe miller heet ie, zie ik net in een bovenstaande post

[ Voor 15% gewijzigd door c-style op 11-04-2012 14:00 ]

YouTube channel steam profiel

Verwijderd

Wanneer komt die Hecarim eigenlijk? las ze abilities en zou hem best wel willen halen voor de fun en giggles :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:59:
Wanneer komt die Hecarim eigenlijk? las ze abilities en zou hem best wel willen halen voor de fun en giggles :D
Deze week, wanneer de patch wordt released.

• Rendiertje
Cloud schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:46:
[...]

Ik begrijp eigenlijk niet helemaal wat je hier vraagt :) Kun je het eens nader uitleggen?
Ik heb een paar pagina's terug gezegd dat ik voor de 10.000 invites wil gaan op LoL.
Daar zijn eigenlijk 3 redenen voor:
1. Omdat het me leuk lijkt enz.
2. Omdat ik de game wil verbeteren (als je uitgenodigd wordt om op Riot langs te komen kan je wel wat dingen zeggen en daarover in discussie gaan met ze)
3. Omdat ik mensen zeggen dat ik het niet ga halen en ik ben nogal eigenwijs >:)

Als ik mensen voor mekaar krijg om een account aan te maken en die tot level 5 te trainen, willen ze daarvoor natuurlijk wel wat terug hebben..

Ik wil dan ook wat terug doen voor de community of whatever. (moet ik nog wat goeds voor bedenken)

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:02:
[...]

Ik heb een paar pagina's terug gezegd dat ik voor de 10.000 invites wil gaan op LoL.
Daar zijn eigenlijk 3 redenen voor:
1. Omdat het me leuk lijkt enz.
2. Omdat ik de game wil verbeteren (als je uitgenodigd wordt om op Riot langs te komen kan je wel wat dingen zeggen en daarover in discussie gaan met ze)
3. Omdat ik mensen zeggen dat ik het niet ga halen en ik ben nogal eigenwijs >:)

Als ik mensen voor mekaar krijg om een account aan te maken en die tot level 5 te trainen, willen ze daarvoor natuurlijk wel wat terug hebben..

Ik wil dan ook wat terug doen voor de community of whatever. (moet ik nog wat goeds voor bedenken)
Start je vaak plannen op die nooit zullen werken?

• c-style
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:06:
[...]

+1 ^_^

YouTube channel steam profiel

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:06:
[...]

Geef jij vaak reactie's die nergens op slaan...

Met zo'n instelling kom je dus nergens :>

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:07:
[...]

Kan niet anders zeggen dat ik het hier mee eens ben.

Je moet dromen hebben, om iets te bereiken. Je moet ergens beginnen, anders begint het nooit en kom je er dus ook nooit.

Ik stream graag, help andere er graag mee. Natuurlijk wil ik er wat mee bereiken, realistische kans dat het lukt? <0%. Kans dat ik plezier heb ik wat ik doe en andere mensen kan helpen: 100%, is namelijk al gelukt en dat zal ook door gaan.

Je moet klein beginnen, maar dat kleine beginsel moet een opzetje zijn naar je droom.

Voor de een is dat een leuk zakcentje verdienen van je hobby, voor de ander is het nooit meer hoeven werken, voor weer een ander is dat een game en community vooruit helpen.

Point is: je moet ergens, klein beginnen en dat uitwerken naar iets groot, maar je kan dat klein nooit beginnen zonder het grote te bedenken.

Als rendiertje 10k referals wil, dan zeg ik vooral, ga ervoor. Verzin manier om mensen dat te laten doen. Dat creert innovatie en vooruitgang. De beste dingen beginnen uit nood, idealen of een probleem binnen een budget.

Ik ben btw ook zeer benieuwd hoe je het wil gaan aanpakken Rendiertje en als je hulp nodig hebt, de DM knop is maar 1 klik weg :P

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:29
DaemonAngel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:10:
[...]

Mijn suggestie om je Engels bij te schaven, ik zou deze opvolgen.
Ik stelde geen vraag, dan staat er meestal een (?).
Ik maakte de reactie dat de patch er nog niet is door bug fixes.
Waarna jij begint te flamen.

End of discussion.
Zet jezelf niet verder voor aap.
Je kan online Engels volgen, of mogelijks geven ze in Nederland cursusen op de middelbare school.
ohh noes. Lol community is invading GoT community :+

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:02:
[...]

[...]
Dat had ik gelezen, maar ik zie nog steeds het verband met bekende casters niet en de vragen die je hier stelt. :)

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cloud schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:44:
[...]

Beetje een kwestie van definities denk ik. :)

Play-by-play is vooral op live events van toepassing, tijd voor in-depth is er niet want je kunt niet even pauzeren/terugspoelen. Je moet vertellen wat er gebeurt, dus play-by-play.
In-depth heb je vooral bij casts die achteraf van een replay gedaan worden, waar je nader op de zaken in kunt gaan.

Play-by-play is op zijn beurt m.i. weer op te delen in de verdeling die kaluro ook geeft: entertainers en technische casters. En voor een goede combi heb je doorgaans een van beide nodig, zoals de befaamde Tastosis van de SC2 scene.
Met in-depth bedoelde ik technisch ja. Waarom X favoured is of Y en waarom X Y doet etc. Beetje verkeerde woordkeuze.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Craven schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:23:
[...]

ohh noes. Lol community is invading GoT community :+
Dat was dus ook exact mijn gedachte. Waarom is het nu zo moeilijk om elkaar op een normale manier aan te spreken?

Wel jammer overigens dat de patch is uitgesteld. Ik keek erg naar de nieuwe champ uit.

[ Voor 28% gewijzigd door Uhmmie op 11-04-2012 14:28 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Rendiertje
Cloud schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:26:
[...]

Dat had ik gelezen, maar ik zie nog steeds het verband met bekende casters niet en de vragen die je hier stelt. :)
Aah nu komt er duidelijkheid :)

Nou kijk, zelf kom ik van de Cod/SC2 community, die meters volwassener is dan LoL.
Cod op competief niveau ligt velen malen hoger qau volwassenheid en rage dan LoL, en zeg nou eerlijk wie is er nou niet een Nuub i go RQ when i dont may take mid of whatever. (elohell }) )

Nu wil ik dus die 10k halen, maar daar moeten mensen moeite voor doen, en ik wil daar natuurlijk wel wat voor terug doen, niet alleen de lusten maar ook de lasten.

Nu zit ik zelf aan het idee om de LoL community op een of andere manier bewust te laten worden van hun gedrag, dus dacht ik aan grote bekende streamers om mee te beginnen.

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:31:
[...]
Cod op competief niveau ligt velen malen hoger qau volwassenheid en rage dan LoL,
Jij en ik weten allebij dat de appel niet ver van de boom valt :X
Anyway, ben een DM aan het tikke naar je.

Verwijderd

Heel nobel doel rendiertje, enkel vrij moeilijk te realiseren maar laat dit je niet in de weg staan.

Feit is dat de community zich wel bewust is van het feit dat er veel rotte appels in de mand zitten en het niet simpel zal zijn een manier te vinden om enerzijds deze community zich te laten inzien van wat er fout gaat en anderzijds overtuigend genoeg zijn dat het de mensen gaat aanzetten effectief te veranderen.

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:35:
Heel nobel doel rendiertje, enkel vrij moeilijk te realiseren maar laat dit je niet in de weg staan.

Feit is dat de community zich wel bewust is van het feit dat er veel rotte appels in de mand zitten en het niet simpel zal zijn een manier te vinden om enerzijds deze community zich te laten inzien van wat er fout gaat en anderzijds overtuigend genoeg is dat het de mensen gaat aanzetten effectief te veranderen.
Maar waar een wil is, is een weg en dat soort nobele uitdrukkingen, als ik het bijvoorbeeld niet doe, doet niemand het...

En als er al een paar mensen zijn die willen veranderen heb ik mijn doel al bereikt.

@Exlaxl: LoL is voor zover ik weet tot nu toe erger. (moet je niet TE veel pubbe :+ )

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat de hele community wel vind dat er rotte appels tussen zitten, maar dat haast niemand naar zichzelf wil kijken. Zo heb ik een vriend, hij is redelijk qua play, maar denkt zelf dat hij bijna godlike is. Daarnaast kan hij zo hard ragen op mensen die het iets minder doen, of iets doen wat hem niet aanstaat, dat is niet grappig meer. Vervolgens zeg je dat tegen hem, lang leve skype, en krijg je een grote bek terug omdat het toch wel allemaal aan iedereen behalve hem ligt.

Dat zijn de mensen die de community kapot maken en dat zijn ook de mensen die niet door hebben dat ze dat zijn.

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:07:
[...]

Njah je doet maar, als je maar geen referrals komt spammen.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Volgens mij heeft het gewoon veel tijd nodig, om LoL volwassener te laten worden. De beste teams, en dan bedoel ik vooral NA, hebben hogere ego's dan elo's. Geen respect, geen waardigheid, niets. "Fuck it, baylife", zegt het allemaal wel denk ik.

Als LoL volwassener moet worden en een echte eSport wil gaan worden, dan zullen dat soort spelers geleidelijk aan wel verdwijnen. Want wie wil zo'n team nu voor langere tijd sponsoren? Ik denk niet dat je daar zelf iets aan kunt veranderen (de community is er véél te groot voor), de sport zal die uitwassen er zelf uit moeten filteren.

Het is een nobel streven maar ik denk dat het echt een onmogelijke opgave is :+ De ego's moeten eerst uit de game weg, dan kan LoL als sport pas vooruit. En ja, dat gaat tijd kosten; jaren.

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:42:
[...]

Njah je doet maar, als je maar geen referrals komt spammen.
Ik zou jou sparen hoor, maar als ik dit lees weet ik meteen waarom ik dit wil proberen O-)

• Uhmmie
  • Laatst online: 04-12-2025
Het grootste probleem van de communitie is dat er 3 'probleem' groepen zijn:

1) De echte trolls
2) De zogenaamde hardcore spelers die het nogal nodig vinden om alles en iedereen af te zeiken en verrot te schelden zodra het even niet gaat zoals hun willen.. (Met hardcore bedoel ik overigens niet skilled.. Want een hoop van deze zelfbenoemde hardcore speler bakken er zelf ook niks van, maar willen dat zelf niet in zien.. Het is toch veel makkelijk om mensen uit groep 3 de schuld te geven???)..
3) De super casuals.. Die spelen voor de lol en hebben totaal niet door hebben dat ze het spel voor andere verpesten, doordat ze totaal geen idee hebben wat ze doen..

Doordat vooral groep 2 en 3 met elkaar botsen en elkaar aanzien voor iemand uit groep 1 gaat de sfeer in LoL zovaak naar de klote... Persoonlijk erger ik mezelf het meeste aan mensen uit groep 2 en pas daarna aan de echte trolls en de casuals neem ik wel voor lief.. Iedereen moet het leren en de 1 doet dat wat sneller dan de ander..

[ Voor 5% gewijzigd door Uhmmie op 11-04-2012 14:47 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Rendiertje
Cloud schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:45:
Volgens mij heeft het gewoon veel tijd nodig, om LoL volwassener te laten worden. De beste teams, en dan bedoel ik vooral NA, hebben hogere ego's dan elo's. Geen respect, geen waardigheid, niets. "Fuck it, baylife", zegt het allemaal wel denk ik.

Als LoL volwassener moet worden en een echte eSport wil gaan worden, dan zullen dat soort spelers geleidelijk aan wel verdwijnen. Want wie wil zo'n team nu voor langere tijd sponsoren? Ik denk niet dat je daar zelf iets aan kunt veranderen (de community is er véél te groot voor), de sport zal die uitwassen er zelf uit moeten filteren.

Het is een nobel streven maar ik denk dat het echt een onmogelijke opgave is :+ De ego's moeten eerst uit de game weg, dan kan LoL als sport pas vooruit. En ja, dat gaat tijd kosten; jaren.
Het hele E-sports gebeuren kan veel en veel beter, en in mijn ogen zijn de grote casters die de vele mensen kunnen aantrekken om zich anders te gedragen.

Ik bedoel netjes op straat netjes in de game? (iets wat mij helemaal geen gek idee lijkt)

En of het onmogelijk is of niet, ik moet en zal het gaan proberen O-)

Verwijderd

Genoeg boosmakerij mensen, het is herhalen op herhalen, oud nieuws. Graag weer back on track.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 14:48 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:47:
[...]

Het hele E-sports gebeuren kan veel en veel beter, en in mijn ogen zijn de grote casters die de vele mensen kunnen aantrekken om zich anders te gedragen.
Ik denk eerder dat niet de casters maar de teams de oorzaak zijn. Alle echte casters die ik ken zijn hartstikke netjes en zul je niet op dit soort dingen betrappen. Maar TSM, CLG; dat zijn voorbeelden voor miljoenen spelers. En laat daar nu ook net de rotte appels zitten. Dus tenzij je een hefboom krijgt tegen dit soort teams, wordt het echt moeilijk. Maar wat?
En of het onmogelijk is of niet, ik moet en zal het gaan proberen O-)
Een goed streven desalniettemin :)

Verwijderd

Punt is ook dat in de "echte" sportwereld er ook vanalles scheef loopt op vlak van professionalisme soms, dus denken dat alles er kan uitgewerkt worden van narigheden is ook niet mogelijk.

Ergens wil ik ook wel dat dit kan uitgroeien tot een pro omgeving waar men elkaar met het nodige respect behandeld ten opzichte van elkaar maar ook ten opzichte van de kijkers, maar als dit ten koste gaat van bijvoorbeeld situaties waar troll dyrus tijdens de finale na de toss het enemy team met een kussen slaat, dan twijfel ik. Er moet nog ruimte zijn voor "humor".

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:50:
Punt is ook dat in de "echte" sportwereld er ook vanalles scheef loopt op vlak van professionalisme soms, dus denken dat alles er kan uitgewerkt worden van narigheden is ook niet mogelijk.
Er valt geen perfectie te behalen, dat is waar.
Ergens wil ik ook wel dat dit kan uitgroeien tot een pro omgeving waar men elkaar met het nodige respect behandeld ten opzichte van elkaar maar ook ten opzichte van de kijkers, maar als dit ten koste gaat van bijvoorbeeld situaties waar troll dyrus tijdens de finale na de toss het enemy team met een kussen slaat, dan twijfel ik. Er moet nog ruimte zijn voor "humor".
Er is natuurlijk maar een groot voorbeeld voor eSports en dat is en blijft SC(2). Daar heerst respect maar vind je ondanks dat nog altijd wel humor (MKP zijn gekke dansje, interviews met Dragon/MC). Misschien komt het ook wel doordat de scene gedomineerd door Koreanen, Azië is sowieso wat respectvoller richting elkaar. Niet te strict voor een lolletje op zijn tijd, maar veruit het grootste deel van de tijd respect.

Nu ben ik niet bekend met de CoD scene, maar voor wat ik ervan gezien heb, zou ik dat echt niet als voorbeeld willen gaan stellen. Dan leg je de lat niet hoog genoeg. ;)

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:50:

Ruimte voor humor blijft er altijd, je hebt en zal mij ook nooit horen zeggen dat humor verboden moet worden.
Maar als grote spelers een keer zich misdragen, wat vaak zat voor komt (kijk maar naar alle RQ van EG-Idra) daar mogen ze best wel op aangesproken worden.

Op pro-niveau heb je gewoon een voorbeeld functie en ik denk/vind dat het geen gek idee is als die mensen daar is op aangesproken worden.

• Jeffroiscool
Zie hier net een hele mooie response van Doublelift in zijn ama @ reddit

Ik voel me best retarded dat ik hier niet aan dacht....
He taught me how to lane. Way back when AD/Support was just getting popular, it was basically a battle of who has the better mechanics (aka CS farm-war all day because sustain was so retarded on Sona and Soraka that you could never actually kill or chunk people in lane). I beat everyone at just the pure lasthitting level.
After a while, people started getting more aggressive and pushing their advantages if they have a strong matchup, so Chauster would basically 1v2 aggro or counteraggro the lane while I just sat back and farmed. This made me look really good but Chauster was really the one doing all the work.
Now people have gotten so good at bot that aggression 100% needs to be coordinated between the AD and the Support with most of it being on the AD.
Basically, if the enemy goes for a CS and you're going for a CS, then fuck your shitty 20 gold lasthit, you can play Corki or Graves and get an auto + Q for 200 damage. The next time they go in for a CS, you can get another auto + Q for 200 damage. What happens after a certain number of times is the opposing AD can no longer CS. So you invest a loss of a few CS early to completely zone and beat your opponent later in the lane.
This is super basic, but what happens when your opponent also knows not to go for a CS if they can be chunked, or even to hit you with an auto + Q when you're the one CSing? The lane gets more tricky, you have to play off of what you predict the enemy AD will do based on how they reacted to your aggression earlier.
I don't know how I played AD for so long without knowing laning fundamentals like that, but Chauster taught it all to me

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:35:

Feit is dat de community zich wel bewust is van het feit dat er veel rotte appels in de mand zitten en het niet simpel zal zijn een manier te vinden om enerzijds deze community zich te laten inzien van wat er fout gaat en anderzijds overtuigend genoeg zijn dat het de mensen gaat aanzetten effectief te veranderen.
De community is zich bewust van de rotte appels, het probleem is dat de meeste boosdoeners niet realiseren wat voor klootzakje ze online zijn (ze denken dat ze het goed doen, iemand die anders beweert kan de @#$^& krijgen) en een ander groot deel doet het gewoon keihard expres (gaan lopen trollen als ze hun favo pick niet krijgen, te veel feeden of kritiek ontvangen)

Dan kan elke streamer hoog of laag springen; tuig blijft tuig zonder afstraffing.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:55:
[...]

Dan kan elke streamer hoog of laag springen; tuig blijft tuig zonder afstraffing.
Klopt helemaal. Daarom was ik aangenaam verrast toen SV een paar maand terug beloond werd met een flinke ban voor wat hij op zijn stream uitspookte. Dat veroorzaakte een flinke rel onder de fanboys maar mag Riot wat mij betreft wel vaker doen. Zet er maar een mannetje/vrouwtje op die streams checkt op overtredingen en direct bestraffen. Zo maak je voorbeelden van voorbeelden. :)

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:56:
[...]

Klopt helemaal. Daarom was ik aangenaam verrast toen SV een paar maand terug beloond werd met een flinke ban voor wat hij op zijn stream uitspookte. Dat veroorzaakte een flinke rel onder de fanboys maar mag Riot wat mij betreft wel vaker doen. Zet er maar een mannetje/vrouwtje op die streams checkt op overtredingen en direct bestraffen. Zo maak je voorbeelden van voorbeelden. :)
Jip. En die zijn er voldoende tegenwoordig.

Ben effe kwijt wie juist, maar er is er een in M5 die ook op een geregelde ban kan rekenen, maar dan gaan ze gewoon verder op hun smurf. Ik vind dat voor professionele streamers er boetes zouden moeten kunnen vastgelegd worden bij onredelijk gedrag. Ze verdienen er tenslotte ook geld aan..
En daarom moeten mensen dus een IP ban krijgen. Ban staat nu gelijk aan : ik neem wel een van mijn 5 smurfs om verder te trollen. Dan schiet je dus niks op.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:58:
[...]

Jip. En die zijn er voldoende tegenwoordig.

Ben effe kwijt wie juist, maar er is er een in M5 die ook op een geregelde ban kan rekenen, maar dan gaan ze gewoon verder op hun smurf. Ik vind dat voor professionele streamers er boetes zouden moeten kunnen vastgelegd worden bij onredelijk gedrag. Ze verdienen er tenslotte ook geld aan..
Inderdaad, zag laatst een screenshotje waar M5 zich flink aan het misdragen was. Alex ofzo was het?

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je kunt ze beter aanpakken via de championship points. Toch? Je bent als team verantwoordelijk voor je spelers. Misdragen de spelers uit het team zich? 10 punten aftrek. 50 punten aftrek? 100?

Je zult zien dat ze dan héél snel normaal gaan doen, al is het maar alleen op stream. Voor de voorbeeldfunctie werkt dat voldoende denk ik.

Verwijderd

Rendier, mijn DM al gezien? heel boek getypt xD

Edit: sorry indirect offtopic, dm gaat 100% over lol x)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 15:07 ]

• Rendiertje
Komt net binnen, ik probeer ook nog werk af te leveren (A)

• Chronos
  • Laatst online: 08-01 09:48
Daarom ook gewoon naar de stream van Scarra kijken, flamed nooit/amper, altijd constructief en vertelt continue waarom hij wat doet, hele goede streamer en veel te weinig populair daarvoor imo :)
Pagina: 1 ... 78 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.