[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.635 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Rendiertje schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:50:
Wat is eigenlijk de volgende grote LAN in Nederland waar o.a LoL te vinden is met een relatief mooi prijzenpot?

Zelf zit ik daar nog totaal niet in en hoopte dat jullie wat wisten :)
Ligt eraan wat je groot noemt. Ik weet niet hoe het zit met de prijzenpot maar de volgende LAN waarvan ik zelf dit keer wel heen ga is The Identity: http://www.identity-event.nl/

Ben benieuwd wie er nog meer van partij zijn (heb al betaald! :D)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het over LAN's gaat moet je bij mij zijn ^_^!

De grootste LAN's van Benelux zijn The-Party, Eindjehovuhh afgelopen weekend en The Reality in Drachten (Friesland).

Daarnaast heb je nog een relatief nieuw en groeiend evenement: Identity LAN, Groningen.
Ik zal ook daar van de partij zijn, echter mogelijk voor shoutcast en streaming en niet voor gaming (Organisatie)
Tenzij jullie mij een goed team kunnen geven om mee te draaien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Jeffroiscool schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:53:
[...]

Ligt eraan wat je groot noemt. Ik weet niet hoe het zit met de prijzenpot maar de volgende LAN waarvan ik zelf dit keer wel heen ga is The Identity: http://www.identity-event.nl/

Ben benieuwd wie er nog meer van partij zijn (heb al betaald! :D)
ik heb genoeg lans :P volgend weekend nog al eentje ik ga blut komen als het zo blijft doorgaan xD

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:13:
[...]

Achteraf nog gehoord dat ze express niet zijn gaan invaden vanwege drunkendemon zijn connectie probleem.
Respect hoor LLL!
hehe anders was je team waarschijnlijk nog harder afgemaakt. Als drunken ook nog hard gecounterd wordt staan als je lanes continue onder pressure zonder dat je eigen jungler een verschil kan maken omdat ie gecounterd wordt. Pro tip voor het volgende toernooi: fake een disconnect om enemy invade te voorkomen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:55:
[...]
Pro tip voor het volgende toernooi: fake een disconnect om enemy invade te voorkomen.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
[...]

hehe anders was je team waarschijnlijk nog harder afgemaakt. Als drunken ook nog hard gecounterd wordt staan als je lanes continue onder pressure zonder dat je eigen jungler een verschil kan maken omdat ie gecounterd wordt. Pro tip voor het volgende toernooi: fake een disconnect om enemy invade te voorkomen.
hah ja counteren was niet echt mogelijk ik probeerde bot lane een beetje te helpen maarja was al een heeel klein beetje gefeed
het scenario gaat als volgt
jongens ik kom ganken

Ennemy TRIPLE KILL ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan weet je gelijk waar je staat als je dat hoort hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:54:
Als het over LAN's gaat moet je bij mij zijn ^_^!

De grootste LAN's van Benelux zijn The-Party, Eindjehovuhh afgelopen weekend en The Reality in Drachten (Friesland).

Daarnaast heb je nog een relatief nieuw en groeiend evenement: Identity LAN, Groningen.
Ik zal ook daar van de partij zijn, echter mogelijk voor shoutcast en streaming en niet voor gaming (Organisatie)
Tenzij jullie mij een goed team kunnen geven om mee te draaien! :)
Als ik geen team kan vinden wil ik best wel weer een team opzetten met jou erin hoor! :D
Moeten maar kijken als we daar zijn, shoutcasten kan je sowieso doen als je zelf de match niet speelt (misschien ga ik ook shoutcasten maar moet oefenen om met emotie te shoutcasten xD).

The Reality komt pas weer rond Oktober aangezien ze nu maar 1 keer per jaar plaats vinden. Ik wou dat er een keer een LAN in Zuid-Holland kwam D:
[...]

Leuk bedacht maar ik zou het niet kunnen, ik ben te aardig :D
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:57:
[...]

hah ja counteren was niet echt mogelijk ik probeerde bot lane een beetje te helpen maarja was al een heeel klein beetje gefeed
het scenario gaat als volgt
jongens ik kom ganken

Ennemy TRIPLE KILL ... 8)7
Hadden je teammates wel voldoende HP en stonden ze in positie om te kunnen helpen bij de gank?
Dat is natuurlijk ook een factor he :D

[ Voor 13% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-04-2012 11:01 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was ook niet heel serieus bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keb gelukkig het voordeel dat men CoD sponsoren men entree en gear betalen x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:03:
Hoe krijg je dat voor elkaar verdomme! XD
Ik wil ook vaker naar LANS kunnen D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:03:
Hoe heet je dan op Cod?

Dit is offtopic ik weet het :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja, no life CoD-en en geluk hebben :D
@Rendier, zie DM.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:04:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar verdomme! XD
Ik wil ook vaker naar LANS kunnen D:
tjah moesten er nog veel Halo3 compos worden gehouden zou ik ook nog naar veel lans worden gestuurd denk ik
moesten mijn oude sponsors mij nog willen steunen xD
( heb het nog competetief gespeeld vooral in 2v2 )
hopelijk komt er verandering bij Halo4 :)
kan ik mij hier terug eens volledig op storten en terug gaan ownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:05:
Haha ja, no life CoD-en en geluk hebben :D
@Rendier, zie DM.
xbox of pc :) ik zelf xbox :P, nummero 1 van CoD 4 geweest met team :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aim assist ftw :)

ONTOPIC NU AUB XD

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik hier ook, vanwege MW3 PC.
Krijg entree vergoed. Helaas afgelopen weekend verhinderd wegens pasen, dus niet geweest.

Overigens is mijn team met 2 mixers wel aanwezig geweest en hebben de 1ste plaats MW3 compo weten te bemachtigen. Zonder al teveel weerstand though. Als je de finale met 25-3 wint dan zegt dat wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:11:
aim assist ftw :)

ONTOPIC NU AUB XD
Zet je natuurlijk uit, werkt alleen maar tegen je :S

ONTOPIC NU AUB XD <- dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Summoners!

The upcoming patch has generated high levels of excitement in the League of Legends community, with a number of awesome features coming your way on the back of our newest champion Hecarim. We are still in the process of polishing this new content to meet the quality you’ve come to expect, and we think you’ll be very pleased with the results. We are also working to fix recent bugs players have reported on the PBE that may impact your gameplay experience. Stay tuned for more information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Overigens Ahri zaterdag avond aangeschaft. Wat speelt dat lekker zeg :).. In kleine fights (upto 3vs3) vind ik het lekkerder spelen dan Kennen. Alleen in5vs5 vind mis ik de ulti van Kennen echt enorm.. Vooral het herrassen op mid gaat zoveel makkelijker dan met Kennen.. Vanaf level 6 lukt het me keer op keer om mijn tegenstander een keer of 2 a 3 te killen.. Daarna wil zelfs een turretdive ook nog vaak genoeg lukken.. Enige champ tegen wie ik moeite had is een Zilian die al 2500+ games gespeeld had.. Zijn bommen plus ulti, maakte het onmogelijk om te feeden op hem.. Daar tegenover lukte het hem wel om te feeden op mijn teammates :S waardoor ik zelf heel defensief moest spelen en niet in mijn game kwam..

Maar overal ben ik echt blij dat ik Ahri gekocht heb.. Echt super champ..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
server-sided masteries zijn erg prettig. Lokaal is echt irritant als ik eens op de computer van mn vriendin ga spelen ofzo, hoef ik me nu niet meer druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:43:
[...]

server-sided masteries zijn erg prettig. Lokaal is echt irritant als ik eens op de computer van mn vriendin ga spelen ofzo, hoef ik me nu niet meer druk om te maken.
ik zet altijd mijn masteries in champ select xD
duurt een 30 tal seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Grappig zat zelf in LowLandLions in het Guildwars team (hele tijd geleden).. Site is flink geupgrade..

Ben zelf nog LoL nubje maar ben langzaam wat verschillende chars goed aan het leren spelen.. Top met Gangplank en nu aan het oefenen met AD bot Tristana.. Ziggs mid ging ook wel lekker met het free weekje.. Maar denk dat ik mijn IP ga opsparen voor een andere.. Moet dus nog een AP mid/jungler/support of tank hebben waarmee ik goed bekend ben :) Bijna lvl 20 dus denk dat mijn IP eerst op gaat naar de runes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:47:
[...]

ik zet altijd mijn masteries in champ select xD
duurt een 30 tal seconden
Ik speel maar een beperkt aantal champions en daarvoor heb ik altijd de volgende mastery setups:
- 0/21/9 jungle
- 21/9/0 jungle
- 0/21/9 top
- AP (21/0/9)
- Support (0/9/21)
- Kennen (die heeft bij mij 9/9/12 met magicpen in offense, health in defense en energy regen + spellvamp in utility)

Met AD champions gebruik ik de 21/9/0 jungle page, die zijn toch hetzelfde. Scheelt me een hoop klikwerk iedere game en geeft je meer tijd voor picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bechown schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:52:
Grappig zat zelf in LowLandLions in het Guildwars team (hele tijd geleden).. Site is flink geupgrade..

Ben zelf nog LoL nubje maar ben langzaam wat verschillende chars goed aan het leren spelen.. Top met Gangplank en nu aan het oefenen met AD bot Tristana.. Ziggs mid ging ook wel lekker met het free weekje.. Maar denk dat ik mijn IP ga opsparen voor een andere.. Moet dus nog een AP mid/jungler/support of tank hebben waarmee ik goed bekend ben :) Bijna lvl 20 dus denk dat mijn IP eerst op gaat naar de runes..
Offtopic:
Ja LLL is zon beetje de grootste Benelux organisatie die er is, maar richt zich ook internationaal.
Daarnaast vlak op de hielen door gelijkwaardig groeiende organisatie Aetas.
Beiden laatste jaar gigantisch gegroeid in professionaliteit.

Ontopic:
Runepage kan je best 10.000 tot 20.000 IP kosten :+
Vicarious schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:53:
[...]
- Kennen (die heeft bij mij 9/9/12 met magicpen in offense, health in defense en energy regen + spellvamp in utility)
Probeer eens Vladimir, ik gebruik ook die setup voor hem :-)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:25
Weet iemand wanneer de nieuwe sale komt? Vandaag dacht ik? zoja, hoelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Nivali schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:46:
Weet iemand wanneer de nieuwe sale komt? Vandaag dacht ik? zoja, hoelaat?
Die is eral: Taric (292), Swain (487) en Pantheon (487).

[ Voor 73% gewijzigd door Uhmmie op 10-04-2012 12:50 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. nou niet echt champs waar ik op zit te wachten.
Pant misschien. Maar Swain en Taric zeer zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:11:
Hmm.. nou niet echt champs waar ik op zit te wachten.
Pant misschien. Maar Swain en Taric zeer zeker niet.
Swain is wel erg sterk hoor, en harde sustain ook nog eens.
En Taric is een must have support in mijn ogen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I know, je hoort me ook niet zeggen dat ze slecht zijn.
Zijn gewoon niet mijn champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Met een vriendengroepje zijn we sinds kort op de EU west server begonnen, omdat we de lag nogal zat waren.

Na toch maar wat riot punten te hebben aangeschaft om wat champions te kopen heb ik Nautilus aangeschaft en ben ik gister voor de lol AP Nautilus gaan spelen, en damn wat een burst is dat dan >:)

maar wat ik me nou afvraag is, zou AP nautilus op lvl 30 ook nog werken? want low-level normals heb je nog geen voordelen en nadelen van runes, en mocht het wel werken ga ik het zeker vaker doen.

Wat mij overigens opvalt is dat je een aantal champs gigantisch veel ziet op EU die je op US bijna nooit zag, zoals bijvoorbeeld leona..die heb ik in 4 potjes tegen gehad, met een carry er naast en elke keer de lane afgeslacht natuurlijk...

en blijft jammer dat er (nog) geen transfer beschikbaar is... aangezien ik en een aantal van mijn medespelers bijna alle champs met een lading skins op US hebben...

[ Voor 10% gewijzigd door flessuh op 10-04-2012 13:21 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knevel-O
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-10-2023
leona was deze week ook free :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:05
flessuh schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:19:
..

Wat mij overigens opvalt is dat je een aantal champs gigantisch veel ziet op EU die je op US bijna nooit zag, zoals bijvoorbeeld leona..die heb ik in 4 potjes tegen gehad, met een carry er naast en elke keer de lane afgeslacht natuurlijk...

..
En hoezo is dit natuurlijk?
Leona is een zeer viable support. Is in staat de carry goed te beschermen, en lategame zeer belangrijk in teamfights.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
het valt mij bijvoorbeeld op dat als ik Na streams kijk, ik veel Jarvan 4 Jungle zie.
Zelf ben ik dat nog niet tegen gekomen op Eu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Uhmmie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:48:
[...]

Die is eral: Taric (292), Swain (487) en Pantheon (487).
En welke skins zijn er in de aanbieding gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
precies. Zeker low-level zullen mensen gebonden zijn aan de free to paly champs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

powerplay schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:53:
[...]

En hoezo is dit natuurlijk?
Leona is een zeer viable support. Is in staat de carry goed te beschermen, en lategame zeer belangrijk in teamfights.
Ik bedoel ook dat wij werden afgeslacht, door de leona+carry combo..
Vooral laatste potje gister met een leona+akali ging echt nergens over maar toen stond ik als Nautilus met een Ashe op de lane, wel FB gekregen maar daarna was het een slachting... Nou was die akali ook een veel hoger level dan wij.. (wij zijn lvl 10-13, akali was lvl 27 en had dus ook een groot aantal runes...)

Zal vanmiddag mn naam proberen te wijzigen naar de juiste aangezien ik op EU nog op een oude nick aan het spelen ben.

@hierboven, helaas kunnen ze er dan wel redelijk mee spelen in een aantal gevallen }:O

[ Voor 5% gewijzigd door flessuh op 10-04-2012 14:00 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien een verkapte tvp, maar ik ben ook aan LoL begonnen. Ben nu op level 8 en heb Jax eens aangeschaft. Melee mannetjes zijn toch echt mijn ding, maar ik merk dat ik 't in het begin snel afleg tegen ranged volk.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:21:
Misschien een verkapte tvp, maar ik ben ook aan LoL begonnen. Ben nu op level 8 en heb Jax eens aangeschaft. Melee mannetjes zijn toch echt mijn ding, maar ik merk dat ik 't in het begin snel afleg tegen ranged volk.
Jax is ook wel een van de mindere melee champs. In het begin kun je het beste op top lane gaan staan, waar meestal ranged champs zich niet bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Outerspace
Jax is een blinker aan het einde van het spel, in het begin is hij vrij snel dood.

Misschien kun je Riven of Lee-Sin proberen, dat zijn aardig tanky champions met goede CC (Crowd control, zoals stun en slow).
Er zijn natuurlijk nog veeeeeel meeeeer mogelijkheden.

Vergeet niet te joinen op het #GoT kanaal binnenin LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:31:
[...]

Jax is ook wel een van de mindere melee champs. In het begin kun je het beste op top lane gaan staan, waar meestal ranged champs zich niet bevinden.
Ik sta altijd op de onderste of bovenste lane, nooit in het midden.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:40:
@Outerspace
Jax is een blinker aan het einde van het spel, in het begin is hij vrij snel dood.

Misschien kun je Riven of Lee-Sin proberen, dat zijn aardig tanky champions met goede CC (Crowd control, zoals stun en slow).
Er zijn natuurlijk nog veeeeeel meeeeer mogelijkheden.

Vergeet niet te joinen op het #GoT kanaal binnenin LoL
Ik zal het niet vergeten, bedankt voor je tips.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:07

psyy138

blackbulls.nl

kan iemand de free to play champs zeggen ?? :) .. zit op stage vandaar

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:47
de f2p champs van deze week zijn:

Annie, Malphite, Sivir, Veigar, Gragas, Shen, Xin zhao, Miss fortune, Yorick en Lulu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hythrax
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-03-2022
psyy138 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:12:
kan iemand de free to play champs zeggen ?? :) .. zit op stage vandaar
annie, malphite, sivir, gragas, veigar, shen, xin zhoa, gragas, miss fortune. yorick en lulu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Hebben jullie er ook last van dat als je een hero koopt hij de rotation erna gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hythrax
heb je wel eens, ik zelf test vaak de f2p heroes, en koop ze daarna. verder hou ik het bij de champs die ik al heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
nee rendiertje heb ik nooit last van. Volgens mij doet Riot dat speciaal om jou te pesten.

Denken ze die Rendiertje heeft X champ gekocht. Volgende week free maken dan maar:P

TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
blamauci schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:17:
nee rendiertje heb ik nooit last van. Volgens mij doet Riot dat speciaal om jou te pesten.

Denken ze die Rendiertje heeft X champ gekocht. Volgende week free maken dan maar:P

TROLOLOLOLOLOLOLOLOL
Ik meen het serieus, ik zou het bijna gaan denken.

Ik heb het nu bij 1 hero nog niet gehad van de 10 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
stiekem meen ik het ook serieus(het is een complot en je mag het nie weten)

oepserdefloeps nou heb ik het gezegd nou weet je het...

De wereld gaat vergaan nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

heb alle f2p's al behalve lulu... tog maar is ad lulu proberen, deze zag ik gister in 3vs3.

nonde ju wat ownd da zeg met die pix erbij. ik dagt ook al hahaha wtf doen hun ( soraka (AP) lulu (AD) en xin erbij). snapte er al niks van .. easy win :P maar nee hoor easy lose was het...

jullie ooit al tegengekomen??? lulu ad...

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:47
Wel een keer een on-hit lulu. Wits end etc. Die as in combinatie met pix werkt ook wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
psyy138 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:25:

heb alle f2p's al behalve lulu... tog maar is ad lulu proberen, deze zag ik gister in 3vs3.

nonde ju wat ownd da zeg met die pix erbij. ik dagt ook al hahaha wtf doen hun ( soraka (AP) lulu (AD) en xin erbij). snapte er al niks van .. easy win :P maar nee hoor easy lose was het...

jullie ooit al tegengekomen??? lulu ad...
RamonK schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:27:
Wel een keer een on-hit lulu. Wits end etc. Die as in combinatie met pix werkt ook wel lekker :)
Werkt best goed, heb een 1v1 gedaan als AD Lulu. Probleem is wel als ze snel tanky bouwen voordat jij dmg bouwt, dan ben je best useless afgezien van je CC.

Had trouwens die 1v1 gewonnen, was tegen een AD Kennen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Jeffroiscool schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:30:
[...]

[...]

Werkt best goed, heb een 1v1 gedaan als AD Lulu. Probleem is wel als ze snel tanky bouwen voordat jij dmg bouwt, dan ben je best useless afgezien van je CC.

Had trouwens die 1v1 gewonnen, was tegen een AD Kennen xD
je moet mij wel goed quote he :P maar ik ga het vanavond proberen z'n ad lulu.
maar ik wacht met kopen af of die nieuwe champion goed is want heb net wat rp gekocht :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasGouv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:39
#GoT kanaal binnenin LoL zit daar ooit wel eens iemand?
Las laatst iemand die zijn broetje uit elo hell had gehaald met kayle. Hoe heb je dat gedaan en nog een paar tips voor mij wil ook een hogere elo maar volgens mij ben ik gewoon heel slecht.
laaste hitten lukt wel maar wordt snel afgeleid om dam te dealen aan de vijand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
blamauci schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:23:
stiekem meen ik het ook serieus(het is een complot en je mag het nie weten)

oepserdefloeps nou heb ik het gezegd nou weet je het...

De wereld gaat vergaan nou
Zo erg is het niet maar het valt gewoon op snap je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasGouv schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:35:
#GoT kanaal binnenin LoL zit daar ooit wel eens iemand?
Las laatst iemand die zijn broetje uit elo hell had gehaald met kayle. Hoe heb je dat gedaan en nog een paar tips voor mij wil ook een hogere elo maar volgens mij ben ik gewoon heel slecht.
laaste hitten lukt wel maar wordt snel afgeleid om dam te dealen aan de vijand
Mensen zitten daar zeker wel!
Enne, kwestie van oefenen joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk begonnen aan men toch uit de 1100 range.
Queuen samen met iemand van 1600 doet wonderen.
Janna AP bot samen met kogmaw = snoeihard op 1200 elo.
Voor de rest zijn Ahri / olaf / lee sin & maokai way to go op 1100 - 1200 om hoger te geraken. Momenteel 1372 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iedereen zijn andere champions weer the way to go omhoog. Het gaat erom dat je champions speelt waar je goed mee om kan gaan en die niet al te makkelijk te counteren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:23:
Eindelijk begonnen aan men toch uit de 1100 range.
Queuen samen met iemand van 1600 doet wonderen.
Janna AP bot samen met kogmaw = snoeihard op 1200 elo.
Voor de rest zijn Ahri / olaf / lee sin & maokai way to go op 1100 - 1200 om hoger te geraken. Momenteel 1372 :)
Riven is ook leuk als je top kan krijgen. Queen of top lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:27:
Voor iedereen zijn andere champions weer the way to go omhoog. Het gaat erom dat je champions speelt waar je goed mee om kan gaan en die niet al te makkelijk te counteren zijn.
ik zie toch amper mensen die olaf top kunnen counteren. En nu dat veigar free to play is zie ik de insta lock ryzes al komen :p

update: het was 1393 elo atm.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:30:
[...]

ik zie toch amper mensen die olaf top kunnen counteren. En nu dat veigar free to play is zie ik de insta lock ryzes al komen :p
dat zat ik dik aan te komen ja :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gene die een goed sustainable champion willen die 1v1 haast niet te verslaan is moet je Olaf hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Jammer, Gragas en Yorick in de rotation. 2 Champs die ik vrij veel speel.
Verder niet veel interessants deze week, lulu maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrunkenDemon met al zen fanboys.

Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/8003208/640/8003208.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja olaf weet ik niet precies wat ik er mee aanmoet. Kapot CC'en lukt niet. Maar negeren daar doet hij dan teveel schade voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
hmmm hoe heette het ook al weer als je iemands fotos op het internet post zonder toestemming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:44:
hmmm hoe heette het ook al weer als je iemands fotos op het internet post zonder toestemming
QQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:44:
Ja olaf weet ik niet precies wat ik er mee aanmoet. Kapot CC'en lukt niet. Maar negeren daar doet hij dan teveel schade voor.
kennen / teemo => if you wanna see 1 raging olaf player ;')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:44:
Ult baiten en dan wegrennen tot hij afgelopen is. Mooiste is als je een champ hebt met een jump gewoon over een muurtje heen en hij heeft zijn ult gewaste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
http://puu.sh/oTP2

WTF is dit
ik zat in champ select

in een keer zit ik in een andere select met oude bans er nog in
en word er nog meer gebanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
waarom bestaat er geen mogelijkheid om champions die je tijdelijk niet meer nodig hebt, in te ruilen voor runes wat zijn die krengen duur zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:23

Hu9o

Schokkend

badboyqxy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:53:
waarom bestaat er geen mogelijkheid om champions die je tijdelijk niet meer nodig hebt, in te ruilen voor runes wat zijn die krengen duur zeg...
omdat dan het idee van micro transacties een beetje omzeep is geholpen :D

Gewoon meer spelen, dan heb je zo genoeg IP en kan je alles kopen wat je wilt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers leden,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om aanvraag te doen voor een klein aantal riot points aan Riot want ik kom nu 12 RP tekort en heb geen behoefte om opnieuw geld in het spel te investeren.
Ik dacht aan een ticket, maar weet niet of dit mogelijk is.
Ook hoorde ik van websites waar je een voor enquetes een klein aantal RP kunt krijgen.
Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

geen ervaring ermee.. maar je kan het natuurlijk altijd proberen. beetje slijmen enzo.

ze doen soms best makkelijk. ook wel is geld terug gehad voor een skin die ik 2 maanden later niet meer wilde

[ Voor 40% gewijzigd door Ricmaniac op 10-04-2012 22:20 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:19:
Beste Tweakers leden,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om aanvraag te doen voor een klein aantal riot points aan Riot want ik kom nu 12 RP tekort en heb geen behoefte om opnieuw geld in het spel te investeren.
Ook hoorde ik van websites waar je een voor enquetes een klein aantal RP kunt krijgen.
Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt
een leuke tekening maken doet wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers leden,

Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt
Als je een tekening maakt van bv de champ/skin die je wilt kopen met een sad face dan heb je al gouw je missende rp binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe je precies met morgana.

Snare > Pool > Ulti > zhonya's ?
of
Ulti > pool > snare > ?

Doran > Doran > Sorcs > Roa >Zhonya > Deathcap ?

Heb nu maar een nieuwe account gemaakt om te kunnen spelen met wat newbsdieikken. Want mijn hidden elo op mijn main is zo hoog dat er telkens 2 lvl 30's met 900 wins erbij zitten.

Games zonder junglers aan beide kanten. Morgana met clarity. En duwen maar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Sorry maar je gaat een smurf maken omdat je anders tegen mensen zit die gelijke skill hebben? Daarvoor speel je juist, op die manier word je beter. Noobs ownen kan iedereen wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op woensdag 11 april 2012 @ 02:21:
Sorry maar je gaat een smurf maken omdat je anders tegen mensen zit die gelijke skill hebben? Daarvoor speel je juist, op die manier word je beter. Noobs ownen kan iedereen wel..
I fixed it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring hiermee?
Klinkt als een scam, dus dat pad zou ik niet bewandelen. RP kun je alleen door de store of een Riot employee toegekend krijgen, en niet door random websites die enquêtes verstrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:08:
[...]
Klinkt als een scam, dus dat pad zou ik niet bewandelen. RP kun je alleen door de store of een Riot employee toegekend krijgen, en niet door random websites die enquêtes verstrekken.
Voor hier uw Username and Password in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:39:
[...]

http://www.uninstallvirus...11/politie-ransomware.jpg

:')

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:39:
[...]

Ik weet wel dat er bij andere site's (Tribelwars bijvoorbeeld) werd er gevraagd of je een vragenlijst in wilt vullen zo eerlijk mogelijk (niet dus) waarna je premiun punten krijgt.

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat bij LoL ook zoiets zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan mag die wel even gedeeld worden dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:17:
Dan mag die wel even gedeeld worden dan xD
Als ik die wist, dan wist jij die ook wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hythrax
jah op de een of andere manier kom ik ook altijd klote uit met die RP, lijkt alsof ze het erom doen ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
hythrax schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:31:
jah op de een of andere manier kom ik ook altijd klote uit met die RP, lijkt alsof ze het erom doen ook :P
You don't say?

natuurlijk doet riot zoiets bewust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Ik weet dat er site's bestaan, wat ik zelf ook geprobeerd heb :)

Ze vragen dan al je gegevens etc.

Dus henkie lagerman ofzo op 1234 AB + je spam mailadres om te testen.
Maar gezien het feit Riot zulke site's niet ondersteund zou het nooit goed kunnen zijn...

Nou vroeg ik mijzelf af (ik ga naar een heel ander onderwerp toe) is er ooit al iemand die 10000 invites gehaald heeft en naar Riot toe is geweest etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:35:
Ik weet dat er site's bestaan, wat ik zelf ook geprobeerd heb :)

Ze vragen dan al je gegevens etc.

Dus henkie lagerman ofzo op 1234 AB + je spam mailadres om te testen.
Maar gezien het feit Riot zulke site's niet ondersteund zou het nooit goed kunnen zijn...

Nou vroeg ik mijzelf af (ik ga naar een heel ander onderwerp toe) is er ooit al iemand die 10000 invites gehaald heeft en naar Riot toe is geweest etc. ?
Waar denk je dat die shit graves vandaan komt? van speler graves.
Hij moest alleen wel zen naam changen x-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:36:
[...]

Waar denk je dat die shit graves vandaan komt? van speler graves.
Dat wist ik dus echt niet, maar ik dacht dus bij mezelf.

Als ik het nou voor mekaar krijg om het zo te hypen dat er 10.000 man een smurf accountje aanmaakt, en tot level 5 (?) gaat, en ik daarna een verslag maak van hoe het was, dan is dat toch een mooie deal of niet? :+

Edit:

1 Forum Recruiter Badge
10 Tier 3 Champion
25 Forum Title - "Recruiter"
50 A unique "Recruiter" Champion Skin
100 Collector's Pack
150 Forum Title - "Senior Recruiter"
200 10,000 Riot Points ($76)
250 Forum Title - "Master Recruiter"
350 Ultra-rare champion skin - Medieval Twitch
500 Adding name to the "Wall of Fame" in the Riot Office
1,000 Content element named after player (ie map element, champion ability) *
5,000 Permanently unlock all content **
10,000 All expenses paid trip to visit Riot Games and develop a champion w/ Riot Team ***

Moet lukken toch? :>

[ Voor 39% gewijzigd door Rendiertje op 11-04-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er is iemand die dat al een keer gehaald heeft. Maar die achievement tekst is wat misleidend, je gaat niet echt een champion met Riot maken. Dat zou natuurlijk veel te veel tijd kosten. Maar je gaat wel met het champion team meelopen om te kijken hoe het gaat (en je zult vast hier en daar wel wat input hebben).

Volgens mij probeerde die gozer die het haalde toen een nieuwe champion te laten maken van een soort cyber shark op pootjes of iets dergelijks :P Weet niet meer wie het was.. Wel een bekende uit de community in elk geval.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was Lux ook niet van een speler? Tenminste dat dacht ik (zie champ spotlight van Lux).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Cloud schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:46:
Er is iemand die dat al een keer gehaald heeft. Maar die achievement tekst is wat misleidend, je gaat niet echt een champion met Riot maken. Dat zou natuurlijk veel te veel tijd kosten. Maar je gaat wel met het champion team meelopen om te kijken hoe het gaat (en je zult vast hier en daar wel wat input hebben).

Volgens mij probeerde die gozer die het haalde toen een nieuwe champion te laten maken van een soort cyber shark op pootjes of iets dergelijks :P Weet niet meer wie het was.. Wel een bekende uit de community in elk geval.
Was de maker van Control + Alt + Delete comics. Hij had een contest gehouden op de website om champions in te zenden en vervolgens kwam er een poll over welke het moest worden. Orgineel was het een haai, die door hem zelf was gemaakt, maar dat vond hij oneerlijk, dus werd het een olifant. Toen kwam de aap uit de mouw, en hebben de makers van HoN hem maar in de game gestopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Is TotalBiscuit (van de Starcraft / WoW podcasts) ook niet ontzettend ver gekomen? Weet dat hij op een gegeven moment met de podcasts 'What the f*ck is LoL?' of iets dergelijks was begonnen waardoor er gigantisch veel mensen van WoW (die hem al volgden) naar LoL overschakelden...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Snappie88 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:50:
Is TotalBiscuit (van de Starcraft / WoW podcasts) ook niet ontzettend ver gekomen? Weet dat hij op een gegeven moment met de podcasts 'What the f*ck is LoL?' of iets dergelijks was begonnen waardoor er gigantisch veel mensen van WoW (die hem al volgden) naar LoL overschakelden...
Zo ben ik er ook verslaafd aan geraakt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is, ik heb miss wel 10 vrienden van mij minimaal lvl 10 zien worden, maar geen referal laten invoeren :-(
Had nou een Tier 3 champ kunnen krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Maar als die andere bekende mensen het kunnen waarom zou een onbekende nederlander dat dan niet kunnen?

Ik probeer een beetje een hype te creëren op een of andere manier waarom je bekend kan worden.
Als ik nou kan zorgen, op een of andere manier dat mensen een paar uurtje tijd aan mij willen geven, dan ben je er (in theorie) zo, want hoeveel mensen bestaan er niet tegenwoordig op deze aardbol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg, iedereen nieuwe champs beginnen op referal van clouded thought! (of mij :D?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:00:
Probleem is, ik heb miss wel 10 vrienden van mij minimaal lvl 10 zien worden, maar geen referal laten invoeren :-(
Had nou een Tier 3 champ kunnen krijgen :(
Mots mots mots! Ik probeer het zoveel mogelijk maar helaas maar weinig mensen die op mijn linkje hebben geklikt. Misschien maar eens wat meer spammen :P

Ik heb overigens Totalbiscuit een Tweet gestuurd met de vraag hoeveel mensen hij heeft gerecruit :)

Daarnaast gisteren Lulu uitgeprobeerd als Support, damn wat was dat saai zeg. Ik dacht dat Soraka als saaiste champion bestempeld werd, maar Lulu komt absoluut in de buurt.

Yorick top was daarentegen wel weer leuk. Lekker je E spammen. Had een Kennen tegenover me die niet zo ontzettend veel kon doen. Hij was niet zo bijzonder goed alleen, vanavond tegen wat ervaren tegenstanders proberen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Wat ik nu heb meegemaakt :D

Ik heb laatst met Pasen mijn Lee Sin aankoop laten refunden en ik kreeg vanmorgen dus opeens een mail van Riot, dat mijn account een bug had waardoor ik champions had verloren. (niks van gemerkt)
Omdat dit tijdens feestdagen was kreeg ik 2000(!) RP voor het ongemak en is alles restored.

Wat blijkt nou?
Hebben ze Lee Sin terug gegeven :D

Wat het ook is, het lijkt sterk op een communicatie probleem in het team van Riot *O*
Pagina: 1 ... 77 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.