[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.636 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Teemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:27:
ok, urgot, maar verder?

Heb hem btw wel geprobeerd, maar was niet mijn ding. Te weinig dmg en cc naar mijn idee
Kayle, Teemo, Nidalee, Urgot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Tristana is een goede neutraliser voor ww. Zeker als je 'm blijft badgeren in het begin, dus steeds met basic attacks een beetje health laat leechen en weer terug buiten zijn bereik, zal 'ie ofwel erop gaan gearen (tank mode - en is dus minder gank mode) of zal ergens anders heen gaan/hulp zoeken (neuted). Ik was een vaste tank/bruiser ww, maar bij goede ranged ben je met ww hulpeloos tot je eindelijk je R hebt. En zelfs dan ben je redelijk makkelijk te kiten.

Gister nog een leuk potje gehad: we hadden een leecher die op een gegeven moment afk ging, dus 4 tegen 5 - en gewonnen na 55 mins. Als trist was dat fun endgame: in tien seconden blies ik een vijandelijke tower op. En met teleport is dat heel erg irri ^^...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Typische AD carry top gaat niet werken met een fatsoenlijke jungler.

Ondanks eventuele escapes zijn de afstanden te groot en ben je te squishy. Hierdoor kun je de burst niet aan van bv. een gankende jungler plus een bruiser en kun je itt tot een bruiser ook niet veilig onder je turret farmen want dan wordt je gewoon gedived.
Zo heeft flash een te lange cooldown om op te vertrouwen en kun je met een goed gecoördineerde gank en bv. een gapcloser jou eerst je escape laten gebruiken en je dan pas diven. Tenslotte betekent het uitspelen van je ranged voordeel vs een melee over het algemeen dat je harder pushed en dus automatisch meer overextend.

Diezelfde AD carries zijn al kwetsbaar in een botlane, laat staan zonder support en vs een bruiser top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Sowieso is een Frozen heart redelijk standaard op WW, sta je daar leuk met je tristana.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou me niet zoveel aantrekken van waar je staat met wat voor champ. Heb gisteren bijvoorbeeld tank malz een toplane nidalee compleet zien slopen. Zelf gewonnen met ad annie en ad yi bot (kwam 1x door een champ select bug bij mij 1x bij een ander), taric mid etcetera.
In solo que kan je als je beter bent dan je tegenstander ook gecountered nog je lane makkelijk winnen.
Je hebt alleen wat geluk nodig dat je team niet gelijk in rage mode gaat omdat jij de meta breekt.

Tegen ww zou ik gewoon nidalee, udyr of yorick, lee, vlad of olaf nemen. Ze hebben bijna allemaal evenveel sustain, maar behalve vlad wel veel sterkere early games. Gebruik dat goed en dan kan je de lane makkelijk snowballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:29:
Zou me niet zoveel aantrekken van waar je staat met wat voor champ.
Wel als je wilt winnen.

De meta is er nu eenmaal omdat het de meeste kans op winst geeft, niet omdat iedereen zo graag op die manier speelt en te vastgeroest zit om iets nieuws te proberen. Dat jij de gok wilt nemen dat jij beter bent dan je tegenstander is imo niet iets waar je je teamgenoten mee hoeft op te schepen en hun te dwingen die gok met jou te maken. In ieder geval niet in ranked waar mensen ook werkelijk hun best doen om te winnen en proberen zo gunstig mogelijke kansen daartoe te krijgen dmv picks en team comps.

Wil jij experimenteren of vanuit een achterstand een game aangaan omdat jij je skills hoger inschat doe dat dan in normals of premades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het niet mee eens. Talon mid bijvoorbeeld is heel goed maar past niet in de meta. Heb ik minder kans om te winnen met een Talon mid en bijvoorbeeld kennen/vlad/ een andere ap top? Dat denk ik niet.
Als premade kan je een killane runnen in solo que daarmee heb je ook een veel hogere kans om te winnen ook al klopt het niet volgens de meta. De tegenstander weet gewoon niet hoe hij daar tegen moet spelen.
Je kan ook zat dingen binnen de meta doen die je kans op winnen verkleinen, een counterbare top of mid champ picken als firstpick. Suboptimale champs picken. Duo queen.

En ranked lijkt me ook niet zon rare plek om met dit soort dingen te experimenteren. Je speelt dan namelijk tegen mensen die ook daadwerkelijk hun champions/roles kunnen spelen. Dus als iets werkt kan je daar conclusies uit trekken. In normals werkt alles, ook ap gangplank.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Talon mid, kill lanes en double AP passen allemaal prima binnen de huidige meta.

Jouw opmerking was dat je je niet veel aan moet trekken van welke champ waar en dat is een heel stuk breder.
De zaken die je noemt hierboven die ook werkelijk je winkans verkleinen zoals jezelf counterpicken of buiten de al gekozen team comp picken moet je dus ook niet doen.

Volgens de filosofie van Riot is ranked waar je je beste game laat zien, geen plek dus om te experimenteren. Daar zijn normals en premades voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man, tanky dps Yi is geweldig op de top lane. Keihard een Shen eruit gespeeld. Ben tot nu toe enkel gecountered door Lee Sin. E beginnen, daarna W rushen en vooral niets doen behalve reageren op ganks en last hits pakken. Shen harassed een minuut lang, pop W en alles is ongedaan gemaakt. Tegen de magic damage Mercs en Wits gekocht zodat die Vorpal crap ook <100 deed. Op een gegeven moment ragede hij 'em zwaar. :+
djengizz schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:42:

Volgens de filosofie van Riot is ranked waar je je beste game laat zien, geen plek dus om te experimenteren.
Ik sterf telkens een klein stukje van binnen als iemand 2 uur na een champ release deze instalocked in ranked, vervolgens geen flauw benul heeft van wat 'ie doet.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:59:
Oh man, tanky dps Yi is geweldig op de top lane. Keihard een Shen eruit gespeeld. Ben tot nu toe enkel gecountered door Lee Sin. E beginnen, daarna W rushen en vooral niets doen behalve reageren op ganks en last hits pakken. Shen harassed een minuut lang, pop W en alles is ongedaan gemaakt. Tegen de magic damage Mercs en Wits gekocht zodat die Vorpal crap ook <100 deed. Op een gegeven moment ragede hij 'em zwaar. :+
Bouw je nog ghostblade? Frozen Mallet? Precieze build?

Denk dat je het wel moeilijker gaat krijgen met de nuke type bruiser (zoals idd bv. Lee) vergeleken met de meer tanky types.

Yi heeft namelijk steroids ipv nukes en dit betekent dat damage items die synergy hebben met je steroids (hier dus AD en AS) vaak de ideale build maken. Nuke type champs komen beter weg met het bouwen van meer tankyness zonder hun damage output te veel te schaden vergeleken met een steroid based champ.

Aan de andere kant zijn de schaling en de bases van Yi zo dat dit idd best wel eens goed kan werken, zeker in de laning fase. Zo geven bv. Atma's ook crit wat eigenlijk een core stat is voor Yi vanwege diezelfde steroids.

Interessante gedachte, wel benieuwd hoe je ervaringen zijn na meer games vooral ook op het gebied van zijn eindgame damage en rol. Denk je dat het succes hiervan afhankelijk is van snowballing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:42:
Talon mid, kill lanes en double AP passen allemaal prima binnen de huidige meta.

Volgens de filosofie van Riot is ranked waar je je beste game laat zien, geen plek dus om te experimenteren. Daar zijn normals en premades voor.
Dat is dus niet waar. Ranked is gewoon normal + zichtbare ranking en altijd draftmode. Je kan gewoon ranked spelen met supobtimale runes, slechte champs, domme summoners etcetera zonder dat het reportable is. Zolang dat het geval is zou het raar zijn als je niet gewoon met nieuwe buils/strats/champs zou kunnen experimenteren.

Het is ook niet voor niks dat riot het niet mogelijk maakt om als bepaalde rol te que-en zoals support/ad/ap/bruiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:45:
Dat is dus niet waar. Ranked is gewoon normal + zichtbare ranking en altijd draftmode. Je kan gewoon ranked spelen met supobtimale runes, slechte champs, domme summoners etcetera zonder dat het reportable is.
Dat is het dus wel in de woorden van Riot.

Zowel intentional feeding als gebrek aan teamplay zijn reportable en dit zou eronder kunnen vallen met als maatstaf wat de mensen die met je spelen en het Tribunal er van vinden. Ook de uitspraak dat ranked voor je beste spel is en normals / premades voor oefening komt van Riot.
Het is ook niet voor niks dat riot het niet mogelijk maakt om als bepaalde rol te que-en zoals support/ad/ap/bruiser.
Dat heeft vooral als reden dat dit de meta zou bevriezen.
De meta is nu de meest effectieve speelwijze, dat zegt niet dat dit statisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:01:
[...]

Dat is het dus wel in de woorden van Riot.

Zowel intentional feeding als gebrek aan teamplay zijn reportable en dit zou eronder kunnen vallen met als maatstaf wat de mensen die met je spelen en het Tribunal er van vinden. Ook de uitspraak dat ranked voor je beste spel is en normals / premades voor oefening komt van Riot.
Ja intentional feeding is reportable, maar als ik ad annie speel doe ik niet aan intentional feeding. Voor gebrek aan teamplay kan je me ook niet reporten want je pick heeft niks met je teamplay te maken.
Verder Riot heeft nooit een duidelijke statement gemaakt over het verschil tussen ranked en normals.
Daarom kan je ook gewoon eve spelen als je daar zin in hebt of surge gebruiken als je dat leuk vind.
Zou fijn zijn als ze dit een keer fixen maar dat is voorlopig nog niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Fuck de meta, ik merk dat tussen de 1200-1400 elo de meta heel belangrijk is. Waardoor je ook precies weet wat ze gaan doen. Als jungler maak ik hier dan ook goed gebruik van.

als je juist met nieuwe ideeën aankomt (die werken), kan je verwarring zaaien bij je enemy.

Ik heb eergisteren met mijn broers account iemand uit elo hell gehaald met alleen maar kayle spelen, waardoor mijn broer account zo naar 1430 elo ging. top/jungle/ad carry geen enkele lane kon me handelen, doordat ik weet hoe kayle en hun champion werkt, terwijl hun niet weten hoe kayle werkt.

Lol leer je spelen door met een champion tegen andere champions te spelen, niet andersom

Voorspelbaar gedrag is heel erg gemakkelijk te counteren, terwijl de innovatieve dingen vaak werken doordat niemand weet hoe je er mee dealt.

Zoals vorige week zag je overal pantheon top, mid/jungler jumpen lvl6, nu weet je dat hij dat gaat doen. Maar degene die ermee begon heeft er toch lekker mee gecarried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:20:
Fuck de meta, ik merk dat tussen de 1200-1400 elo de meta heel belangrijk is. Waardoor je ook precies weet wat ze gaan doen. Als jungler maak ik hier dan ook goed gebruik van.

als je juist met nieuwe ideeën aankomt (die werken), kan je verwarring zaaien bij je enemy.

Ik heb eergisteren met mijn broers account iemand uit elo hell gehaald met alleen maar kayle spelen, waardoor mijn broer account zo naar 1430 elo ging. top/jungle/ad carry geen enkele lane kon me handelen, doordat ik weet hoe kayle en hun champion werkt, terwijl hun niet weten hoe kayle werkt.

Lol leer je spelen door met een champion tegen andere champions te spelen, niet andersom

Voorspelbaar gedrag is heel erg gemakkelijk te counteren, terwijl de innovatieve dingen vaak werken doordat niemand weet hoe je er mee dealt.

Zoals vorige week zag je overal pantheon top, mid/jungler jumpen lvl6, nu weet je dat hij dat gaat doen. Maar degene die ermee begon heeft er toch lekker mee gecarried.
Ik denk dat je tegen retards spelen een beetje overanalyseert. Het is niet zo dat ze op 1200 de champ niet kennen, het is waarschijnlijk gewoon zo dat ze baggerslecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat trouwens ook wel een indicatie is dat ranked games niet serieus genomen worden door Riot is het feit dat als je niks kiest je gewoon een random champ gehardlocked krijgt en door kan spelen ipv dat je elo verliest.
Verder is het natuurlijk ook raar dat je free to play champs kan spelen in deze zogenaamd serieuze mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:25:
[...]

Bouw je nog ghostblade? Frozen Mallet? Precieze build?

Denk dat je het wel moeilijker gaat krijgen met de nuke type bruiser (zoals idd bv. Lee) vergeleken met de meer tanky types.

Yi heeft namelijk steroids ipv nukes en dit betekent dat damage items die synergy hebben met je steroids (hier dus AD en AS) vaak de ideale build maken. Nuke type champs komen beter weg met het bouwen van meer tankyness zonder hun damage output te veel te schaden vergeleken met een steroid based champ.

Aan de andere kant zijn de schaling en de bases van Yi zo dat dit idd best wel eens goed kan werken, zeker in de laning fase. Zo geven bv. Atma's ook crit wat eigenlijk een core stat is voor Yi vanwege diezelfde steroids.

Interessante gedachte, wel benieuwd hoe je ervaringen zijn na meer games vooral ook op het gebied van zijn eindgame damage en rol. Denk je dat het succes hiervan afhankelijk is van snowballing?
Ik start met Vamp Scepter en gebruik m'n ranged carry page (15 AD, resistances). Ik help me op wolves/blue tot ik de doublehit krijgt en gebruik die op de vijand op top als ik naar boven wandel (soort Ashe effect dus, mensen die zonder Cloth beginnen verliezen zo makkelijke 1/3e)

Ghostblade pak ik eigenlijk alleen als jungler/backdoor. Vind het echt een bd item en hij is vrij cheap, dus top gebruik ik het niet echt. Ik pak Mercs/Mallet/Atmas/BT/Wit's End(PD ipv Wits als de mages niks voorstellen). Als laatste zou ik waarschijnlijk voor een IE gaan, maar zoveel Gold heb ik nog niet kunnen verdienen. Heb in m'n history een paar vervelende potjes achter de rug, zoals die van net. Top lane aan het winnen, komt de jungler heel obvious door de rivier aangelopen terwijl ik met een dubbele wave bij m'n toren sta en wordt vervolgens afgeslacht, top een kill gevende en een groot voordeel door FB ;w

Vergeleken met jungler ben je vooral early wat zwakker door het lvlen van W en moet je gewoon focussen op farmen. Met bijna 100 AD op lv1 is dat best te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Over Kayle:

speedzor in "[PC] League of Legends - Deel 6"
Mensen, een niet-conventionele pick zoals AP tristana of AP kog'maw is NIET plots een andere meta. Laat dat nu toch eens doordringen dat die twee dingen iets compleet anders zijn.

De huidige meta is een tanky (bruiser) solo top, AP carry solo mid, tanky jungler en support + AD carry bot.
DAT is een meta.
Varianten zijn er ook in omloop, waarvan de double AP carry meta de belangrijkste is (AP carry solo top en AP carry solo mid).
M5 heeft de roaming meta terug leven ingeblazen, en je ziet in soloqueue dat mensen die af en toe terug oppikken (al verschillende keren gehad dat de support bijna niet botlane is en gewoon roamed).
Verder heb je nog kill lane metas zoals er ook ééntje op IEM was met blitz + alistar bot. Daar heb je dan ook gezien dat deze meta zwaar ondergeschikt is de doorgaanse AD + Support.

AP Kog'maw is een verschillende invulling van de doorgaanse meta, maar betekent daarom niet dat je 'schijt aan de meta hebt'. Het is en blijft een AP carry die je solo mid zet.

De definitie van 'metagame' is "De manier waarop het spel wordt gespeeld". Meta-tags in webdesign betekenen ook 'informatie over de webpagina', dit is exact hetzelfde.
Zoals ik hierboven de verschillende setups heb genoemd, heb je ook andere zaken zoals item-meta (g/10 stacking) en composition-meta (aoe setups, pushing setups).

Al deze zaken zijn verschillende soorten metas en je kan uiteraard deze metas samenvoegen (aoe comp met g/10 items in een traditionele setup).
Mijn request voor approval van m'n Swain guide is gedeclined, maar indien ik er enkele hoofdstukken over early-, mid- en lategame en teamfights bij schrijf, dan gaat het toch goedgekeurd worden. Momenteel is het early game gedeelte af denk ik, dus laat me even weten of er opmerkingen over zijn. Ondertussen werk ik verder aan de andere delen :)
http://www.solomid.net/guides.php?g=20344

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat het probleem met die IPL stream is?
http://www.twitch.tv/ipllol
Ik hoor voornamelijk hele crappy pop en japanse? ads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
@speedzor

OK, misschien hoeven we het geen "meta" te noemen, maar nieuwe dingen proberen en perfectioneren is meer rewarding dan inloggen op own3d.tv en dan copieren. als je in een strategy game niet voor je zelf kan denken, blijf je achter in de massa, die alles doen wat al gedaan is. waardoor je groot deel van verbetering voor jezelf weglaat.

De meta voor de masses word gevormed op de top >2K, maar er komen innovatieve ideeën vanaf beneden, doordat deze mensen daarmee zichzelf naar boven werken.

@itsnotrudy

misschien noem je de 1200-1400 elo community baggerslecht, maar het is wel de +25% van de ranked spelers, waarvan er ook smurfs en noobs tussen zitten die games moelijker kunnen maken. de meeste hebben wel goede basics etc, maar zijn gewoon heel erg voorspelbaar.

EDIT: aan het begin van een game kan ik precies vertellen wie in welke lane staat met welke starting items en hoe hij daarna zijn champ lvl'd en bouwd. hoe de jungler zijn route gaat doen en op welke tijden hij waar en hoe hij gaat ganken, meestal kan je tot de 12de minuut gewoon aanvoellen wanneer de ganks komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Baristo op 06-04-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:24:
@itsnotrudy

misschien noem je de 1200-1400 elo community baggerslecht, maar het is wel de +25% van de ranked spelers
Dat maakt mijn punt niet minder valide. De meeste mensen die dit spel überhaupt spelen zijn slecht en/of trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:45
Dat trollen in ranked vind ik dus echt wel banable hoor, rot op met je ad annie als je dat lekker wilt spelen ga je het lekker doen in normal of custom. Ik zou je de hele game uit flamen als jij mijn elo loopt te verzieken met troll picks, prima als je laat zien dat je het probeert en het daadwerkelijk werkt hoor je mij niet, maar ga je vaak dood dan ja... En prima dat jullie dat op 1400 elo doen maar meneertje Baristo jij mag best je fuck de meta tegen mij proberen kijken of het geweldig werkt! Ben wel benieuwd naar ad karthus vs lb of iets dergelijks! _/-\o_ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:16:
Dat trollen in ranked vind ik dus echt wel banable hoor, rot op met je ad annie als je dat lekker wilt spelen ga je het lekker doen in normal of custom. Ik zou je de hele game uit flamen als jij mijn elo loopt te verzieken met troll picks, prima als je laat zien dat je het probeert en het daadwerkelijk werkt hoor je mij niet, maar ga je vaak dood dan ja... En prima dat jullie dat op 1400 elo doen maar meneertje Baristo jij mag best je fuck de meta tegen mij proberen kijken of het geweldig werkt! Ben wel benieuwd naar ad karthus vs lb of iets dergelijks! _/-\o_ :9~ O+
Ik trollpick vrijwel nooit heb de laatste tijd wel een paar keer gehad dat ik geen champs kon zien en daardoor een random pick kreeg. Zou niet weten waarom ik dan zou leaven het is niet mijn fout en ga er ook niet zomaar elo voor verliezen. Het gaat er gewoon om dat het niet reportable is, om suboptimale picks of builds te gebruiken in ranked, hoe jammer veel mensen dat ook zullen vinden.

Zelfde met lane verliezen, bijna elke game verliezen 1 of 2 gasten hun lane hard in het verliezende team. En werkelijk elk potje word je gevraagd om die gasten te reporten. Alsof mensen express hun lane feeden.

Iets heel anders soraka mid zal nu wel FoTM worden. Scarra speelt haar nu op IPL 8)
En zon andere gast scyx17 staat met alleen maar solomid soraka spam nu op #7 op de amerikaanse ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/imm8nm.jpg
Het is eindelijk gelukt om na 1597 en 1599 eens boven de 1600 te komen :) nu volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Zozo goed hoor ;) , weet niet wat het betekend, maar dat maakt niet uit :P
Ik heb vandaag gister ook een accountje aangemaakt, en het is een leuk spel, maar wel 1 groot nadeel: voor je het weet is het al weer 2 uur 8)7. En na een paar potjes begin ik er ook wat van te begrijpen, dus binnenkort ben ik ook lvl 30!

Owja nog een vraag, spelen jullie vooral PvP of met anderen tegen bots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:45
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:30:
[...]

Ik trollpick vrijwel nooit heb de laatste tijd wel een paar keer gehad dat ik geen champs kon zien en daardoor een random pick kreeg. Zou niet weten waarom ik dan zou leaven het is niet mijn fout en ga er ook niet zomaar elo voor verliezen. Het gaat er gewoon om dat het niet reportable is, om suboptimale picks of builds te gebruiken in ranked, hoe jammer veel mensen dat ook zullen vinden.

Zelfde met lane verliezen, bijna elke game verliezen 1 of 2 gasten hun lane hard in het verliezende team. En werkelijk elk potje word je gevraagd om die gasten te reporten. Alsof mensen express hun lane feeden.

Iets heel anders soraka mid zal nu wel FoTM worden. Scarra speelt haar nu op IPL 8)
En zon andere gast scyx17 staat met alleen maar solomid soraka spam nu op #7 op de amerikaanse ladder.
Kijk dat zijn dingen waar je niks aan kan doen, dus maakt niet uit! Nieuwe picks etc kan ook jana kyle of soraka mid why not, maar test het voor je het doet. Daar zijn normals voor. Als het werkt en je kan het go for it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

TheThomas schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 02:06:
Zozo goed hoor ;) , weet niet wat het betekend, maar dat maakt niet uit :P
Ik heb vandaag gister ook een accountje aangemaakt, en het is een leuk spel, maar wel 1 groot nadeel: voor je het weet is het al weer 2 uur 8)7. En na een paar potjes begin ik er ook wat van te begrijpen, dus binnenkort ben ik ook lvl 30!

Owja nog een vraag, spelen jullie vooral PvP of met anderen tegen bots?
Speel aub alleen maar tegen bots als je een champion wil uitproberen. Bots zijn soms te voorspelbaar, soms juist niet. Je kunt er niet op rekenen en ze doen eigenlijk vrij weinig effectiefs. Speel daarom voornamelijk PvP daar leer je een stuk meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:52:
[...]

Dat maakt mijn punt niet minder valide. De meeste mensen die dit spel überhaupt spelen zijn slecht en/of trolls.
;( ik heb 1205 elo

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
fuckerde fuck
lol compo begint op THA party en onze eerste tegenstander ...
LowLandLions :F
wish us luck :)

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Hecarim/Varus Skills and Stats + Patch Changes
By Boubouille 4 hours ago News

The new hecarim patch is now available on PBE and we went through a few things to dig out new skills and changes for you.

Keep in mind that this is an unofficial list of changes, it should be fairly reliable but nothing is final until it's confirmed by Riot.

Hecarim The Shadow of War - Stats

Damage: 56 (+3 per level)
Health: 535 (+95 per level)
Mana: 250 (+40 per level)
Movement Speed: 320
Armor: 20 (+4 per level)
Magic Resist: 31.25 (+1.25 per level)
Health Per 5 Sec: 8
Mana Per 5 Sec: 6.5
Hecarim The Shadow of War - Skills

Warpath
Hecarim ignores unit collision and gains attack damage equal to a percentage of his bonus movement speed.

Devastating Charge
Hecarim gains increasing movement speed for 4 seconds. His next attack knocks the target back dealing 40/75/110/145/180 (+) to 80/150/220/290/360 (+) physical damage based on how far Hecarim has traveled during Devastating Charge.
Cost - 60 Mana
Range - 300
Onslaught of Shadows
Hecarim summons spectral riders and charges forward, dealing 100/200/300 (+0.8) magic damage to anyone they strike.
Hecarim releases a shockwave when he finishes his charge dealing an additional 50/125/200 (+0.4) magic damage and causing neaby enemies to flee from Hecarim for 1 seconds.
Hecarim himself will only move to the targeted location. The riders will always move the full distance.

Cost - 100 Mana
Range - ?
Rampage
Hecarim cleaves nearby enemies for 50/80/110/140/170 (+) physical damage. (50% damage to minions and monsters)
If Hecarim damages at least one enemy with this attack he gains a stack of Rampage, reducing the base cooldown of this skill by 1 second for a short duration. This effect can stack up to 2 times.

Cost - 25 Mana
Range - 20
Spirit of Dread
Hecarim deals 80/125/170/215/260 (+0.8) magic damage over 4 seconds to all nearby enemies. Hecarim is healed for 10/15/20/25/30% of the damage these enemies take from any source.
Hecarim cannot heal more than 60/90/120/150/180 health from minions.

Cost - 50/60/70/80/90 Mana
Range - 575
Varus The Arrow of Retribution - Stats

Damage: 49.5 (+3.2 per level)
Health: 467 (+82 per level)
Mana: 286 (+36 per level)
Movement Speed: 305
Armor: 14.8 (+3.4 per level)
Magic Resist: 30
Health Per 5 Sec: 4.5
Mana Per 5 Sec: 7
Varus The Arrow of Retribution - Skills

Living Vengeance
On kill or assist, Varus temporarily gains Attack Speed. This bonus is larger if the enemy is a champion.

Blighted Quiver
Passive: Varus' basic attacks deal 10/15/20/25/30 (+0.2) bonus magic damage and apply Blight for 6 seconds (stacks 3 times).
Varus' other abilities detonate Blight, dealing magic damage equal to 2/2.8/3.5/4.3/5% (+0.01%) of the target's maximum Health per stack (Max: 360 total damage vs Monsters)

Cost - 55/60/65/70/75 Mana
Range - N/A
Chain of Corruption
Varus flings out a tendril of corruption that deals 150/250/350 (+1) magic damage and immobilizes the first enemy champion hit for 2 seconds.
The corruption then spreads towards nearby uninfected enemy champions, applying the same damage and immobilize if it reaches them.

Cost - 100/45/50 Mana (Bug?)
Range - N/A
Hail of Arrows
Varus fires a hail of arrows that deals 60/100/140/180/220 (+) physical damage and desecrates the ground for 4 seconds.
Desecrated Ground slows enemy Movement Speed by 20/24/28/32/36% and reduces healing effects by 50%.

Cost - 70 Mana
Range - 925
Piercing Arrow
First Cast: Varus starts drawing back his next shot, gradually increasing its range and damage.
Second Cast: Varus fires, dealing 10/43/77/110/143 (+) to 15/65/115/165/215 (+) physical damage, reduced by 15% per enemy hit (minimum 33%).
While preparing to shoot Varus' Movement Speed is slowed by 20%. After 4 seconds, Piercing Arrow fails but refunds half its mana cost.

Cost - 70/75/80/85/90 Mana
Range - 925
Existing Champion Changes

Akali

Base Health increased to 530, up from 510.
Base Armor increased to 20, up from 17.
Janna

Monsoon now costs 150/225/300 Mana, down from 200/275/350 Mana.
Kayle

Divine Blessing now increases movement speed by 18/21/24/27/30% for 3 seconds, up from 15/17/19/21/23% for 2.5 seconds.
Divine Blessing now heals for 60/105/150/195/240, up from 45/85/125/165/205.
Divine Blessing now costs 60/70/80/90/100 Mana, up from 60/65/70/75/80 Mana.
Orianna

Command: Attack now costs 50 Mana at all levels instead of 50/55/60/65/70 Mana.
Sejuani

Arctic Assault now costs 70/75/80/85/90 Mana, down from 70/80/90/100/110 Mana.
Swain

Ravenous Flock now costs an extra 5/6/7 Mana each second to sustain, down from 5/7/9 Mana.
Ziggs

Hexplosive Minefield now slows enemies for 1.5 seconds, down from 2 seconds.
Zilean

Chronoshift now costs 125/150/175 Mana, down from 200 Mana at all ranks.
Time Warp now costs 80 Mana, down from 100 Mana.
Item Changes

Atma's Impaler now grants Attack Damage equal to 1.5% of your maximum Health, down from 2%.
Doran's Blade now grants +80 Health, down from +100 Health.
Doran's Ring now grants +80 Health, down from +100 Health.
Hexdrinker shield effect now lasts 5 seconds, up from 3 seconds.
Wit's End now has a 2150 Item Cost and 700 Recipe Cost. Up from 2000 Item Cost and 550 Recipe Cost.
Runes Changes

Glyph of Insight now grants +0.53 Magic Penetration, up from 0.44
Glyph of Potency now grants +0.92 Ability Power, up from 0.77
Glyph of Warding now grants +1.04 Magic Resist, down from 1.16.
Greater Glyph of Insight now grants +0.68 Magic Penetration, up from 0.57.
Greater Glyph of Potency now grants +1.19 Ability Power, up from 0.99.
Greater Glyph of Warding now grants +1.34 Magic Resist, down from 1.49.
Greater Mark of Warding now grants +0.77 Magic Resist, down from 0.97
Greater Quintessence of Destruction now grants +2 Armor Penetration / +1.3 Magic Menetration. Up from +2 Armor Penetration / +1.13 Magic Penetration.
Greater Quintessence of Insight now grants +2.18 Magic Penetration, up from +1.89.
Greater Quintessence of Warding now grants +4 Magic Resist, down from +4.5.
Lesser Glyph of Insight now grants +0.38 Magic Penetration, up from +0.32.
Lesser Glyph of Potency now grants +0.66 Ability Power, up from +0.55.
Lesser Glyph of Warding now grants +0.74 Magic Resist, down from +0.83.
Lesser Mark of Warding now grants +0.43 Magic Resist, down from +0.54.
Lesser Quintessence of Destruction now grants +1.11 Armor Penetration / +0.72 Magic Penetration. Up from +1.11 Armor Penetration / +0.63 Magic Penetration.
Lesser Quintessence of Insight now grants +1.21 Magic Penetration, up from +1.05.
Lesser Quintessence of Warding now grants +2.22 Magic Resist, up from +2.5.
Mark of Warding now grants +0.6 Magic Resist, down from +0.75.
Quintessence of Destruction now grants +1.55 Armor Penetration / +1.01 Magic Penetration. Up from +1.55 Armor Penetration / +0.88 Magic Penetration.
Quintessence of Insight now grants +1.69 Magic Penetration, up from +1.47.
Quintessence of the Piercing Screech now grants +2.01 Magic Penetration, up from +1.75.
Quintessence of Warding now grants +3.11 Magic Resist, down from +3.5.
http://www.lolpro.com/new...s-and-stats-patch-changes

edit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/clFnT.jpg

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 19:19
Gisteren een normal gespeeld. Ik was tristana. We hadden een udyr jungler, fizz top en ryze en karthus bleven hele pot mid -.-', omdat ze te koppig waren. Uiteindelijk toch met 32-7 teamscore gewonnen omdat het andere team zo erg faalde xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand gisteren trouwens IPL gekeken?
Was wel tof Dig 2x CLG verslagen met dezelfde comp.
Ze gebruikten Lulu top, Soraka mid, Kog als carry, Jungle mundo en 1x taric als support 1x janna.
Early game zijn ze nog niet zo sterk maar rond een minuut of 30 worden ze onkillbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Laatst online: 18-09 19:19
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:10:
Niemand gisteren trouwens IPL gekeken?
Was wel tof Dig 2x CLG verslagen met dezelfde comp.
Ze gebruikten Lulu top, Soraka mid, Kog als carry, Jungle mundo en 1x taric als support 1x janna.
Early game zijn ze nog niet zo sterk maar rond een minuut of 30 worden ze onkillbaar.
Ja heb alle potjes gekeken. Vooral de laatste was tof met die soraka mid. Maar wat een comeback was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waar kan je het terugkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Gewoon op twitch

Staan echter lang niet allemaal netjes gesorteerd en genamed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Gropah schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:21:
Gewoon op twitch

Staan echter lang niet allemaal netjes gesorteerd en genamed...
Ah ik zie het, een 12 uur durende video :P

Wat is de reden dat er geen skins worden gebruikt tijdens de matches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Waarom RP verspillen aan iets wat geen gameplay veranderingen brengt? Ik zelf ben ook van mening dat skins overbodig zijn. Spendeer mijn RP dan ook liever aan champs, runepages of iets anders waar ik effectief wel iets aan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Op toernooien gebruiken ze accounts op de tournament server. Daar hebben ze ongelimiteerd RP en IP tot hun beschikking, maar gaan ze meestal gewoon geen tijd verspillen met skins te unlocken.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
Mijn spel doet het niet? Als ik LoL updater client ding opstart staat er: ''League of Legends is up to date''. Iemand anders ook? En misschien ook nog een oplossing?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
zal wel iets met server zijn, nog neit gekeken maar kon ook niet inloggen

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er staat bij mijn client dat ranked matchmaking en log-in disabled zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ranked games, logins en de website zijn op dit moment niet beschikbaar.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Enig idee wanneer hij weer online komt? Ik kan zowat nooit spelen (tijd te kort etc.) en nu eindelijk wel en dan hebben we dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukidin247 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:56:
Enig idee wanneer hij weer online komt? Ik kan zowat nooit spelen (tijd te kort etc.) en nu eindelijk wel en dan hebben we dit....
Moet je even op de website kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greater Glyph of Insight now grants +0.68 Magic Penetration, up from 0.57.

0.11*9 = a whopping 1 extra mpr on top of the 9*.57= 5.13 mp3
to a total of 6.13mpr
with combined from the 8.5 red mpr
isn't half bad

wacht ff
Glyph of Warding now grants +1.04 Magic Resist, down from 1.16.
dus mr is beter dan mpr

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:59:
[...]

Als je uberhaupt op de website kan ^^

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:59:
[...]

wat ik dus niet kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 06:30
Server is weer online, ik moet alleen 10 minuten wachten omdat iedereen tegelijk probeert te connecten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
10 minuten maar? 8)7 Ik moet 18 minuten wachten én er zijn meer dan 20000 mensen voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:41:
Op toernooien gebruiken ze accounts op de tournament server. Daar hebben ze ongelimiteerd RP en IP tot hun beschikking, maar gaan ze meestal gewoon geen tijd verspillen met skins te unlocken.
als ik riot was dan zou ik bij de tournooileiding er op aan dringen dat 2/5 champs een skin hebben. Commentatoren hebben een gratis leuk opvul momentje en riot stimuleert de verkoop van skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
je weet dat die tornooi account tijdelijk zijn he, die krijg je gewoon. riot krijgt hier door 0-0 winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:04:
[...]

als ik riot was dan zou ik bij de tournooileiding er op aan dringen dat 2/5 champs een skin hebben. Commentatoren hebben een gratis leuk opvul momentje en riot stimuleert de verkoop van skins.
Aan de andere kant ga je dan misschien de kritiek krijgen dat Riot dmv hoog bekeken streams hun skins etaleert en de indruk wekt dat ze uit brutaliteit het erop doet lijken alsof champions er extra tof uitzien zonder erbij te vermelden dat er voor betaald moet worden.
Het lijkt me zowat hetzelfde als de reden waarom ze geen skins geven aan de bots in custom/coop games.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:27:
je weet dat die tornooi account tijdelijk zijn he, die krijg je gewoon. riot krijgt hier door 0-0 winst
Ben ik nu zo onduidelijk. Ik bedoel natuurlijk op die 10.000'en mensen die de streams bekijken.
speedzor schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:30:
[...]

Aan de andere kant ga je dan misschien de kritiek krijgen dat Riot dmv hoog bekeken streams hun skins etaleert en de indruk wekt dat ze uit brutaliteit het erop doet lijken alsof champions er extra tof uitzien zonder erbij te vermelden dat er voor betaald moet worden.
Het lijkt me zowat hetzelfde als de reden waarom ze geen skins geven aan de bots in custom/coop games.
2/5 lijkt me dan nog steeds goed. Commentators kunnen het er ook nog even over hebben.
En ook dat bot idee vind ik erg goed.

2 mooie kansen voor riot die verre van oneerlijke bedrijfsvoering staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd zie ik de skins van champions echt vrijwel nooit. Ja in een loading screen of op de fountain als de game net begint valt het me wel op. Maar als ik daadwerkelijk aan het spelen ben zie ik niet eens het verschil tussen een piltover en gewone blitz of een frostfire annie en een normale.
Heb zelf ook maar 3 skins waarvan 2 voor het spelen van ranked season 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:48:
of een frostfire annie en een normale.
Ik denk dat je dan aan kleurenblindheid lijdt. Alle skills zien er heel anders uit qua kleur en de beer is wit met een sjaal ipv bruin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

champion16 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:12:
[...]

Ja heb alle potjes gekeken. Vooral de laatste was tof met die soraka mid. Maar wat een comeback was dat zeg.
Die combo is zeer goed uitgedacht. En Scarra (AP carry Dignitas) wil AP Soraka generfed hebben, het is gewoon TE sterk, zeker in lane. Soraka is in lane unkillable, haar heal sustain plus armor + haar MR shred maken het superlastig om haar te ganken/killen. Zeker als ze ook nog een praktisch full MR runepage gebruikt. Het is al een tijdje populair, zeker bij high elo spelers op NA en je kunt gewoon niks in lane tegen haar.

Ik vond het met Janna als 3de support (als support bij ad carry) nog beter werken dan met Taric. Die hele comp is vrij geniaal, je hebt 3-4 champs die allemaal shields, heal of selfheals hebben (met Lulu, Soraka, Janna/Taric en Mundo) en dan heb je een ad carry die met z'n abilities voornamelijk magic dmg doet (Kog'maw beste, Corki kan ook). Uiteindelijk kun je ongeveer 1500-3500 dmg negeren door de support spells en summoner heals terwijl Soraka de magic resist van de tegenstander naar 0 spammed waardoor Kog'maw, Lulu, Soraka & Mundo true dmg doen op iedereen met hun abilities. Kog & Mundo doen ook nog eens %health dmg, HotshotGG (top CLG) gaf aan dat Mundo cleavers hitten voor ~700dmg op dat punt. Basically in teamfights zuigt dat team alle enemy cooldowns op en dan is het gewoon de sustained dmg van Kogmaw die iedereen om zeep helpt. Oftewel ~25k tot 30k gold in de game (20-30 minuten afhankelijk van hoe lanes gaan) kun je dat team bijna niet meer killen. Heel slim uitgedacht van Dignitas en het geeft aan dat stats shreds redelijk OP zijn als ze op dit soort manieren ge/misbruikt worden.

Sowieso een aantal interessante dingen voorbij zien komen vannacht. De comp van Dig, AD bot Kayle, en misschien nog wel het interessantste was een Team Solomid met duidelijk uitgedachte en getrainde strategieën. De komende 2 dagen worden interessant :)

[ Voor 8% gewijzigd door scim op 07-04-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vind het ook qua strats denk ik het leukste toernooi tot nu toe.
Al moet ik wel zeggen dat het nou ook weer niet zulke super venieuwende strats zijn. Bijna allemaal supports heb ik ook met vrienden gedaan en daar merkte je ook hetzelfde dat je op een gegeven moment super sterk word.

Ook de nunu kayle combinatie heb ik best vaak langs zien komen op streams. En ook zelf gespeeld, hoef je niet goed voor te zijn je kan perma slowen en doet echt achterlijke damage early.
Mooiste game vond ik zelf die van mono tegen dignitas waar dignitas ongeveer 15K gold achterstond maar toch nog won.

Moraal van dit toernooi tot nu toe is imo wel Kog veel te sterk in pro play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel aan het streamen @ www.own3d.tv/vorenii .
Verwacht geen hoge elo, maar wel wat plezier met vrienden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Iemand anders problemen om ingame te komen? Ik disconnecten net tijdens een game.. Vervolgens crashte de client.. Ik kan wel inloggen, maar zodra ik probeer te reconnecten naar de game.. Krijg ik een melding dat de verbinding mislukt is?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:54
idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik ben er ook uit gegooid. Client reageert nog wel, maar reconnecten wil niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik ben net uit men potje gegooid idd en kan niet meer inloggen

hij zegt dat ik meer dan een uur moet wachten tot ik weer kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kut lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
misschien een update ofzo? heb verder niks gelezen over een downtime ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=648022

Wel goed voor die IPL4, jammer dat M5 niet mee mocht doen

[ Voor 33% gewijzigd door Baristo op 08-04-2012 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
ah tanks :) we wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!
linkje is dood, wat stond er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:52
Gisteren veel lags. Ik zag minions inhakken op een toren die er niet meer was. De minions zelf eigenlijk ook niet meer die bleven hetzelfde doen. Champions die random opdoken. Was wel apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Gister tot iets na 06:00 IPL4 zitten kijken, man dat was genieten :9

Match 2 van MM vs Crs vond ik misschien wel de leukste game die ik "live" gezien heb. Game duurde bijna een uur en kent een geweldige ontknoping :o

/edit:
Hier valt het terug te kijken: http://www.twitch.tv/ipllol/b/314246605
Game 2 begint rond 6:33:00 (dat is inderdaad 6 uur 33 minuten ;) ). En voor wie alleen het einde wil zien moet gebinnen bij 7 uur 22 minuten :)

[ Voor 34% gewijzigd door Peertje op 08-04-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
Ik heb gisteren alleen CLG vs V8 gekeken, CLG is sowieso mijn favoriete NA team.

Ik hoop dat ze binnkort een EU only tourny hebben. EU teams (m5 en clg.eu) vind ik altijd interessant om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peertje schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:00:
Gister tot iets na 06:00 IPL4 zitten kijken, man dat was genieten :9

Match 2 van MM vs Crs vond ik misschien wel de leukste game die ik "live" gezien heb. Game duurde bijna een uur en kent een geweldige ontknoping :o

/edit:
Hier valt het terug te kijken: http://www.twitch.tv/ipllol/b/314246605
Game 2 begint rond 6:33:00 (dat is inderdaad 6 uur 33 minuten ;) ). En voor wie alleen het einde wil zien moet gebinnen bij 7 uur 22 minuten :)
kheb die game gezien, geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
DIG vs. CLG gaat nu beginnen!

---
Deze Blitz :D Wat een troll :9

[YouTube: http://youtu.be/AGZJpERF1gk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna weer 6000 IP, twijfel of ik het ga besteden om mijn twee runepages zo algemeen te maken dat ik alle rollen redelijk kan spelen. Eén page voor AP/support en de ander voor AD/Tank/Jungle. Of een nieuwe page kopen zodat ik in ieder geval uitstekende AD, AP en een andere rol heb. Twijfel!

Gebaseerd op deze guide.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:17:
Bijna weer 6000 IP, twijfel of ik het ga besteden om mijn twee runepages zo algemeen te maken dat ik alle rollen redelijk kan spelen. Eén page voor AP/support en de ander voor AD/Tank/Jungle. Of een nieuwe page kopen zodat ik in ieder geval uitstekende AD, AP en een andere rol heb. Twijfel!

Gebaseerd op deze guide.
Beetje outdated volgens mij. CDR/lvl mandatory, loled.
Marks: Armor Penetration & Magic Penetration
Seals: Armor & Mana Regeneration (Per Level)
Glyphs: Cooldown Reduction (Per Level) & Magic Resistance (Per Level)
Quintessences: Health, Attack Damage & Ability Power
Zou ik persoonlijk van maken:

Marks: Armor Penetration, Magic Penetration, flat AD
Seals: Armor, Health/lvl, AP/lvl
Glyphs: AP/lvl, Mres/lvl
Quintessences: flat AD, flat AP, Movespeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik ben zonet thuisgekomen van een dagje uit (op vakantie atm). Naar wat kijk ik op de IPL stream? Gemengde champions tegen onbekende spelers?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:53:
Ik ben zonet thuisgekomen van een dagje uit (op vakantie atm). Naar wat kijk ik op de IPL stream? Gemengde champions tegen onbekende spelers?
Pro's tegen fans idd. straks komt de finale.

Edit: maar nu eerste bubbbble pop. whahaha

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Hebben jullie ook zo veel last van lag? Bij mij blijft het scherm gewoon hangen, net als hij teammates en vijanden. Nu kan ook niet meer connecten...
Unable to connect to the server. If you have a firewall, it maybe blocking the connection. Please refer to your firewall's documentation. Would you like to retry the connection?

[ Voor 39% gewijzigd door Xeiji op 09-04-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeiji schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:01:
Hebben jullie ook zo veel last van lag? Bij mij blijft het scherm gewoon hangen, net als hij teammates en vijanden. Nu kan ook niet meer connecten...

[...]
Had ineens mega lagg.. Toen disconnect van sommige spelers, en toen ik zelf ook.. ik kan niet reconnecten... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mijn idee met de runepages is dat alle wijzigingen zo marginaal zijn dat je beter kunt stacken, bv een full magic resist runepage, dat schiet tenminste een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navi schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:04:
Mijn idee met de runepages is dat alle wijzigingen zo marginaal zijn dat je beter kunt stacken, bv een full magic resist runepage, dat schiet tenminste een beetje op.
Lol. Niet echt. Dan zijn je runes compleet waardeloos als je lane opponent niet magic damage blijkt te zijn of het vijandelijke team sowieso meer physical doet dan magic, wat vaak het geval is in het eeuwige saaie league of bruisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Peertje schreef op zondag 08 april 2012 @ 19:32:
DIG vs. CLG gaat nu beginnen!

---
Deze Blitz :D Wat een troll :9

[video]
Haha wel mooi dat ze er allemaal in trappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:49:
[...]

Haha wel mooi dat ze er allemaal in trappen :D
Die shit is overigens vaker misgegaan dan goed :P De uploader had dat ergens gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ach de keren dat het wel lukt is het mooi toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrije saaie games vond ik eerlijk gezegd met een paar uitzonderingen. Miste clg.eu & m5 hun agressie & fantastische teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:26:
Vrije saaie games vond ik eerlijk gezegd met een paar uitzonderingen. Miste clg.eu & m5 hun agressie & fantastische teamwork.
Ik denk dat wij naar een ander toernooi hebben gekeken. V8 vs Curse was episch en er was nog een matchup met hele goede games. De finale viel wat tegen, maar ik heb hele mooie games en geinige nieuwe strategies gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik heb de laatste tijd weer veel last van troll spelers enz.

Dat begin echt irritant te worden, na een tijd al op surrender drukken ,afk gaan, of ze beginnen te zagen dat dienen speler dat niet doet of dat doet.OOk spelers die zagen om hun KS in a teamfight van 5v5
(wat ik soms niet versta).

ook veel spelers die alleen maar kijken naar de score voorbeeld.

wordt er soms zot van hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Welkom, you made the cut. Nu ben je een officiele loller :). Grootste probleem van lol; community sux balls voor 80%.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:07:
Welkom, you made the cut. Nu ben je een officiele loller :). Grootste probleem van lol; community sux balls voor 80%.
Report flamer, cu tribunal, cu ban, i fukt ur mum!

Hoe bedoel je? :P

edit:

Was wel leuk om te zien afgelopen weekend op The-Party (LAN).
16 jarige flamer kids kregen bijna stoempjes haha.

edit2:

Drunkendemon, Hythrax, Banzai, Duck en ik deden ook mee aan de competitie voor LoL.
We kwamen natuurlijk gelijk tegen LowLandLions (Hebben uiteindelijk ook de compo gewonnen!)
Hun elo varieerde van 1900-2300 :|

Early game gingen we nog erg goed, uit men hoofd stond het geloof ik al snel 4-1 in ons voordeel.
Daarna werden er gigantisch domme fouten gemaakt waardoor we de game praktisch weg hadden gegooid.
Bottom lane (Hythrax en Banzai) werden finaal afgemaakt, dusdanig dat hun AD carry 3 maal een triple kill heeft gemaakt :|

Top lane (Ik) maakte vladimir genadeloos af, hij begon niks meer tegen me.
Dit hadden de streamers ook opgemerkt en zij vonden het maar al te leuk om mij de wereld in te prijzen en vladimir voor 'slecht' uit te maken voor maar liefst 3500 kijkers.
Mijn ego was weer goed gestreeld hihi 8) .

Voor de liefhebbers heb ik een League Replay File vanuit mijn perspectief om de match te bekijken en hun amazing tristana carry te bewonderen 8)7 (Die had endgame gemiddeld 1 kill per minuut _/-\o_ ).

Download link

Line up LowLandLions:
LLL Sneaky
LLL YoungBuck
LLL Belgianbeast
LLL Phoonie
LLL Alibabba

Line up 824ELO (Leuke naam heh 8)7 ?):
Exlaxl
Drunkendemon
Duck
Banzai
Hythrax

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Hoe kijk ik zoiets terug? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.leaguereplays.com
FF downloaden en dubbelklik het bestandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja had het net gevonden. Alsnog bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:57:
[...]

Report flamer, cu tribunal, cu ban, i fukt ur mum!

Hoe bedoel je? :P

edit:

Was wel leuk om te zien afgelopen weekend op The-Party (LAN).
16 jarige flamer kids kregen bijna stoempjes haha.

edit2:

Drunkendemon, Hythrax, Banzai, Duck en ik deden ook mee aan de competitie voor LoL.
We kwamen natuurlijk gelijk tegen LowLandLions (Hebben uiteindelijk ook de compo gewonnen!)
Hun elo varieerde van 1900-2300 :|

Early game gingen we nog erg goed, uit men hoofd stond het geloof ik al snel 4-1 in ons voordeel.
Daarna werden er gigantisch domme fouten gemaakt waardoor we de game praktisch weg hadden gegooid.
Bottom lane (Hythrax en Banzai) werden finaal afgemaakt, dusdanig dat hun AD carry 3 maal een triple kill heeft gemaakt :|

Top lane (Ik) maakte vladimir genadeloos af, hij begon niks meer tegen me.
Dit hadden de streamers ook opgemerkt en zij vonden het maar al te leuk om mij de wereld in te prijzen en vladimir voor 'slecht' uit te maken voor maar liefst 3500 kijkers.
Mijn ego was weer goed gestreeld hihi 8) .

Voor de liefhebbers heb ik een League Replay File vanuit mijn perspectief om de match te bekijken en hun amazing tristana carry te bewonderen 8)7 (Die had endgame gemiddeld 1 kill per minuut _/-\o_ ).

Download link

Line up LowLandLions:
LLL Sneaky
LLL YoungBuck
LLL Belgianbeast
LLL Phoonie
LLL Alibabba

Line up 824ELO (Leuke naam heh 8)7 ?):
Exlaxl
Drunkendemon
Duck
Banzai
Hythrax
Zijn er ook nog Stream vods?

Edit: Sneaky zei dat hij de hele comp zou streamen, misschien staan jullie er tussen?

http://www.twitch.tv/lllsneaky/videos

Wel leuk als we jullie match van ander perspectief kunnen zien!

Edit 2: GEVONDEN, http://www.twitch.tv/lllsneaky/b/314204932

Bans en Picks beginnen @ 16 minuten.
Kan alleen niet kijken nu, zit op werk en over 9 minuten is er een ontruimingsoefening :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-04-2012 09:51 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah zonde man, gelijk tegen LLL. Het is te verwachten dat je dan wordt afgeslacht, geen schande. Wel leuk dat je top lane nog kon winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Gisteren weer tegen een nieuw probleem aangelopen. Ik vond het al vaker te stil tijdens de champion selection. Maar ik kwam er gisteren dus achter (omdat sommige teammates op skype zaten) dat ik niet altijd de chat zie tijdens de champion selection. Op het moment dat dat zo is, zien hun ook niet wat ik type. Ik was overigens niet de enige met dit probleem, er waren meerdere teammates met exact hetzelfde probleem, dat overigens geheel random lijkt te zijn, met wanneer het optreed.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:42:
Ah zonde man, gelijk tegen LLL. Het is te verwachten dat je dan wordt afgeslacht, geen schande. Wel leuk dat je top lane nog kon winnen :D
Achteraf nog gehoord dat ze express niet zijn gaan invaden vanwege drunkendemon zijn connectie probleem.
Respect hoor LLL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:13:
[...]

Achteraf nog gehoord dat ze express niet zijn gaan invaden vanwege drunkendemon zijn connectie probleem.
Respect hoor LLL!
Beetje sportsmanship mag ook wel in dit spel, als het online niet gebeurt is het wel fijn om offline te hebben :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:58
Wat is eigenlijk de volgende grote LAN in Nederland waar o.a LoL te vinden is met een relatief mooi prijzenpot?

Zelf zit ik daar nog totaal niet in en hoopte dat jullie wat wisten :)
Pagina: 1 ... 76 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.