[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 91 Laatste
Acties:
  • 176.602 views

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:01:
[...]

Tweakers Huiskamer

kom kom terug naar LoL :D

wat denken jullie van de nieuwe champ ?
ik gok een jungler :+ die met trinity force "tons of damage" gaat doen ?
Wat het ook word, een must buy voor mij :+
Alleen al die naam + art, en het maakt me al niet meer uit(A) O-)

League of Legend EUW: Tristanar

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-01 08:53
DoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:54:
Vanochtend ik met Wukong tegen Cho'Gath, Kon gewoon niks doen. Naja wel een beetje damage maar door zn passive was die in 10basic attacks weer vol health. Ik kreeg een gank van shen toen killde we hem maar daarna begon het weer van vooraf aan. Na 15minuten ik: 68cs Cho' Gath 130. Hij was gewoon niet meer te killen. Dus safe onder de tower farmen werkt ook niet erg lekker, want hij bleef zn "silence" maar op mij gooien.

Geïndigd in 7-4-5, met een Cho'Gath die 350 cs had.
dus je hebt niet speciaal gefeed ookal kon je je lane niet winnen? Zelfs met counters kun je proberen nog goed te spelen. Maar dat is niet het ergste mensen die gewoon alleen top blijven bijvoorbeeld niet helpen met dragon niks doen gewoon niet luisteren en wel feeden daar heb ik een hekel aan en die zie je gewoon behoorlijk veel. Prima als je niet kan winnen maar laat igv zien dat je nog probeert.

Verwijderd

Nutral schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:17:
het probleem is dat ze daar een mooie balans proberen te vinden zonder te kijken naar gold costs. Ik kijk naar gold cost per effectieve hp. Daarbij heb ik de kosten van hp en resistance in een formule tegen elkaar gezet en daarbij resistances uitgezet tegen het differentiaal van hp en resistance.
De kosten waren niet mijn initiële insteek. En ook enkel relevant als je van een vast budget uitgaat.

Waarom cheap doen als je keihard aan het carryen of farmen bent?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 17:00 ]

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
DoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:54:
Vanochtend ik met Wukong tegen Cho'Gath, Kon gewoon niks doen. Naja wel een beetje damage maar door zn passive was die in 10basic attacks weer vol health. Ik kreeg een gank van shen toen killde we hem maar daarna begon het weer van vooraf aan. Na 15minuten ik: 68cs Cho' Gath 130. Hij was gewoon niet meer te killen. Dus safe onder de tower farmen werkt ook niet erg lekker, want hij bleef zn "silence" maar op mij gooien.

Geïndigd in 7-4-5, met een Cho'Gath die 350 cs had.
Cho krijgt alleen health bij kills. Als je genoeg damage tegen hem doet, zal hij van een afstand zijn spells moeten gebruiken om health en cs te krijgen. Vooral early game heeft hij mana issues en zou je hem theoretisch zijn farm kunnen ontnemen.

Z.s.m. brutalizer kopen (cho met armor of niet), het zal hem veel pijn doen ;)

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:59:
De kosten waren niet mijn initiële insteek. En ook enkel relevant als je van een vast budget uitgaat.

Waarom cheap doen als je keihard aan het carryen of farmen bent?
wut

Het heeft niks met cheap, budget of je farm te maken.
Je koopt meer met dezelfde hoeveelheid goud, of dit nu veel of weinig goud is.

Overigens zegt de guide die jij aanhaalt helemaal niet dat je 80 resist per 1000 HP moet kopen en komen hun cijfers aardig in de buurt van wat Nutral heeft becijfert voor de mixed resistances. Gold efficiency buiten beschouwing laten maak het ook een beetje een zinloos optimum.

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 17:18
Ai ai, gisterenavond na een zeer lange tijd nog eens met Kayle gespeeld. Ik was daar vroeger wel goed mee, maar nu .. :( haar skills zijn aangepast?! Ik kon er echt niet meer mee overweg. ook al stond ik aan de toren, ziggs en xin konden mijn gewoon insta killen :( . Ze lijkt me echt zwak geworden.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
coase schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:26:
Ai ai, gisterenavond na een zeer lange tijd nog eens met Kayle gespeeld. Ik was daar vroeger wel goed mee, maar nu .. :( haar skills zijn aangepast?! Ik kon er echt niet meer mee overweg. ook al stond ik aan de toren, ziggs en xin konden mijn gewoon insta killen :( . Ze lijkt me echt zwak geworden.
Geen idee hoe lang je al niet meer gespeeld hebt, maar haar skillset en items zijn een hele tijd terug volledig omgegooid dacht ik. Even verdiepen in de patchnotes!

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:16:
[...]

Geen idee hoe lang je al niet meer gespeeld hebt, maar haar skillset en items zijn een hele tijd terug volledig omgegooid dacht ik. Even verdiepen in de patchnotes!
Het is er in ieder geval niet veel beter op geworden. Speelde eerder een heel stuk succesvoller Kayle dan met de nieuwe. Ik vind dat E gebeuren nog steeds geneuzel. Gewoon toggle met eventueel manakosten maken ipv timed bullshit. Dat werkt op Kog omdat het zijn damage zwaar omhoog gooit, maar E downtime maakt van Kayle gewoon een piece of shit. En cooldown bouwen voor E uptime is sowieso stom. Je dumpt geld om CDR te bouwen waar je geen added damage van gaat krijgen.

Shurelia had vóór de remake wel weg mogen gaan bij Riot. ):

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
ugh.. Ik word net geinvite voor een 5vs5 premade.. Gaat onwijs lekker sta iets van 6/0/2.. surrenderen ze op 20mins.. terwijl we 19/19 (team vs team) stonden.. omdat er van ons al 3 turrets kapot waren en van hun alleen mid... zucht.. en vervolgens queuen ze voor de volgende match.

Heb toen maar aangeven dat ik liever met mensen speel die niet zo makkelijk opgeven.. Tegenstanders waren echt slecht.. 2vs1 won ik gewoon van ze (en ik ben echt nog een newbie).. Daarnaast hadden de tegenstanders 5 AP carry terwijl wij gewoon redelijk netjes 3AP, 1 tank en 1 support waren.. Dus endgame hadden we er gewoon overheen gelopen..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:30:
[...]

Het is er in ieder geval niet veel beter op geworden. Speelde eerder een heel stuk succesvoller Kayle dan met de nieuwe. Ik vind dat E gebeuren nog steeds geneuzel. Gewoon toggle met eventueel manakosten maken ipv timed bullshit. Dat werkt op Kog omdat het zijn damage zwaar omhoog gooit, maar E downtime maakt van Kayle gewoon een piece of shit. En cooldown bouwen voor E uptime is sowieso stom. Je dumpt geld om CDR te bouwen waar je geen added damage van gaat krijgen.

Shurelia had vóór de remake wel weg mogen gaan bij Riot. ):
mee eens, ik speel kayle nu ook nooit meer. Het vervelende van die e is inderdaad dat als ie down gaat je zomaar ineens de teamfight inloopt.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:02:
[...]

mee eens, ik speel kayle nu ook nooit meer. Het vervelende van die e is inderdaad dat als ie down gaat je zomaar ineens de teamfight inloopt.
Ik vind haar sowieso zwaar nutteloos zonder E. weak heal, weak nuke.

Verwijderd

Kayle is zeker niet weak in damage, wel squishy, en vrij lastig om te masteren.
Ik gebruik haar solo top of jungle en gaat me eigenlijk meer goed af als slecht af.

Je moet niet vergeten dat het een support / bruiser champ blijft en geen AD carry, daar staan de skills niet naar.
Ik heb wel echt een heel mooi replay file, alles zat mee, geweldige flash ulti saves en een mooie feed op het einde, wil niet mee opscheppen, maar je kan hierdoor wel zien dat Kayle nog best wat in zich heeft!
League Replay File: Kayle Jungle, insta surr 20:00
League Replay File: Kayle, Solo top

Edit:
Moet wel zeggen dat ik niet snel Kayle zal pakken tov. andere champions, simpelweg doordat kayle squishy is en een LeeSin bijv. niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 08:40 ]

Maar je hebt altijd games waarin alles mee zit. Ik ben een hele slechte AD carry, maar ik heb wel eens met Ezrael games 19/2 gespeeld en hard gecarried. Dat maakt Ezrael niet de beste AD carry en dat maakt mij ook geen goede AD carry speler. Dat wil zeggen dat het bij mij meezat en bij de tegenstander tegenzat. Ten opzichte van andere champions vind ik Kayle gewoon een heel matige champion.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:35:
Edit:
Moet wel zeggen dat ik niet snel Kayle zal pakken tov. andere champions, simpelweg doordat kayle squishy is en een LeeSin bijv. niet.
Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:47:
Ten opzichte van andere champions vind ik Kayle gewoon een heel matige champion.
Conclusie kayle! :9

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09-2025
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2012/2012_04_05_hecarim_reveal/Hecarim_base_thumb.jpg

Summoners!

If you’ve been clamoring to add more heavy cavalry to your League of Legends lineup, Hecarim, the Shadow of War has arrived to help you round out your roster. This high mobility fighter features excellent ganking and initiation potential, giving him great flexibility throughout the game. And what’s more, he’s a massive centaur with a host of ghost cavalry ready to trample his opponents under hoof!

So to help deliver your spectral warlord into the fray, Hecarim also boasts a compliment of abilities tailored to allowing him to move at frightening speeds and close distance rapidly. Devastating Charge gives Hecarim a short boost of movement speed to initiate a fight, chase down a fleeing enemy, or even escape when a battle goes south. His Onslaught of Shadows ability can serve to disrupt the enemy ranks in a team fight as well as land Hecarim in prime position to begin laying down heavy area of effect damage. Meanwhile, his Warpath passive gives him a little extra punch for each point of Movement Speed item you acquire, making some of the speedier items into more attractive choices.

In addition to filling out his role as an initiator, Hecarim’s kit also gives him great versatility. His ability to create havoc in an enemy team by laying down area of effect damage makes him a powerful presence in a team fight. Additionally, the speed boost he receives from Devastating Charge can either serve to initiate a gank from the jungle or to escape from an enemy’s gank attempt in a solo lane. Wherever you choose to field this imposing new champion, we think you’ll be happy to have him in your stable!

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2012/2012_04_05_hecarim_reveal/hecarim12_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2012/2012_04_05_hecarim_reveal/hecarim2_thumb.jpg

Abilities:

Warpath (Passive) – Hecarim ignores unit collision and gains attack damage equal to a percentage of his bonus movement speed.
Rampage – Hecarim cleaves nearby enemies dealing physical damage.
Spirit of Dread - Hecarim deals magic damage to nearby enemies for a short duration. Hecarim gains health equal to a percentage of any damage those enemies suffer.
Devastating Charge - Hecarim gains increasing movement speed for a short duration. His next attack knocks the target back and deals additional physical damage based on the distance he has traveled since activating the ability.
Onslaught of Shadows (Ultimate) - Hecarim summons spectral riders and charges forward, dealing magic damage in a line. Hecarim creates a shockwave when he finishes his charge dealing additional magic damage to nearby enemies causing them to flee in terror.

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2012/2012_04_05_hecarim_reveal/hecarim14_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2012/2012_04_05_hecarim_reveal/hecarim5_thumb.jpg

Lore:

Since his first sighting on the northwestern shores of Valoran, the towering, armored specter known as Hecarim struck a chilling fear into the hearts of all who laid eyes upon him. No one had ever seen anything like his titanic, ethereal form before, and the mystery of his sudden arrival was deeply unnerving. When Hecarim began to march eastwards, leaving a trail of desolate, lifeless ground behind him, the villagers of the plains fled their homes for the safety of nearby Demacia. In the city's now-overcrowded taverns, rumors about this inhuman phantom spread in hushed whispers. Some claimed that he was the vengeful shade of an ancient warrior, intent on destroying all living beings; one man insisted that they had seen him leading an entire legion of spectral cavalrymen; others still believed him to be the creation of some hateful necromancer. One Demacian commander, seeking to dispel the terror that had gripped the city, assembled a few of his finest soldiers and rode out to turn back or destroy Hecarim.

The commander led his soldiers to stand in Hecarim's path and braced for his assault. As the apparition bore down on them, an overwhelming sensation of dread gripped the warriors. The men, frozen in fear, could only scream as the ghostly titan ran them down, tearing them apart and trampling them beneath his iron hooves. Hecarim turned to the crippled, cowering commander and uttered a chilling statement: ''This is merely the beginning. No mortal army can withstand the might of the Shadow Isles.'' With that, Hecarim departed, resuming his grim march. Driven to insanity by his nightmarish experience, the commander stumbled back to Demacia, where his dire warnings were dismissed as the ravings of a madman. While Hecarim's origin and intent were still a mystery, his destination became clear when he reached the Institute of War and, in a voice both ominous and commanding, demanded entry into the League of Legends.

''You don't understand...the shadows will consume us all...'' - Former Demacian Commander

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Hecarim ignores unit collision and gains attack damage equal to a percentage of his bonus movement speed.

Dus Movement speed runes, phantom dancer rushen (of Trinity / FoN / lych bane?)

2 stronk
Onslaught of Shadows (Ultimate) - Hecarim summons spectral riders and charges forward, dealing magic damage in a line. Hecarim creates a shockwave when he finishes his charge dealing additional magic damage to nearby enemies causing them to flee in terror.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 08:57 ]

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09-2025
edit: ah het is een centaur achtig beest, dacht het lijkt op een spin :')

Wel een toffe held! Ik ga ook maar beginnen met sparen ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Madje op 06-04-2012 09:02 ]

Ah, ik bewaar mijn 6300+ IP wel voor hem. Zat te twijfelen om Lulu te kopen, maar ik ben nog niet overtuigd van die champion terwijl deze me wel leuk is. Plus dat het natuurljik vrij hipster is om gelijk die nieuwe champion uit te proberen IN RANKED (JK JK :+)

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:46

Nutral

gamer/hardware freak

Eerste champion met boots of swiftness in zn core ? :P

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:57:
Hecarim ignores unit collision and gains attack damage equal to a percentage of his bonus movement speed.

Dus Movement speed runes, phantom dancer rushen (of Trinity / FoN / lych bane?)

2 stronk
Zoiets dacht ik dus ook xD

Hi this is Phreak and I play Hecarim as a Jungler.

I start out with boots and pots which gives me a nice boost of movement speed and a boost in early game damage.

I first get W for the sustain it gives me and put a point in Q and then W again

I gank at level 2 if my teammates have cc, if they don't I continue my jungle route to get red and hit level 4 to put 1 point in my E.

I build Trinity Force for TONS of DAMAGE, since it does TONS of DAMAGE with my movement speed buff.

From there you can decide for yourself if you are going glasscanon by building phantom dancers with lots of movement speed or get some tankier items like Force of Nature, Warmogs and Atma's.

Thanks for tuning in to the League of Legends Heracim Champion Spotlight. This was Phreak, over and out!

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Uhmmie
Crap gisteren 6k ip uitgegeven aan runes.... Had ze nu liever bewaard voor deze nieuwe class want dit is dus precies het soort character wat mij leuk lijkt om te spelen (ik speel vaak dubbel PD op AD alleen al voor de extra movement speed :P Maar nu geen IP meer voor 3xMS Quints.

Wanneer staat deze champ op de planning voor release?

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Volgende week woensdag als het goed is, dus nog ff afwachten :) Ben wel benieuwd naar de spotlight

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

Prentje deed me direct aan de headless horseman denken van in WoW.

Ziet er een leuke champion uit, maar lijkt me een beetje krachtig om movement te laten scalen into damage.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 09:24 ]

• Uhmmie
Nidhiki schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:14:
Volgende week woensdag als het goed is, dus nog ff afwachten :) Ben wel benieuwd naar de spotlight
Helaas denk niet dat ik 6k bij elkaar gefarmed krijg voor die tijd. Sta nu echt op bijna 0 IP geloof ik.. Ook niet echt tijd om iets in die trent bij elkaar te farmen van het weekend... Maarja dan maar zonder die runes..

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:36
Komt er ook een keer een nieuwe map bij of hebben ze hier geen tijd voor?
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:23:
Prentje deed me direct aan de headless horseman denken van in WoW.

Ziet er een leuke champion uit, maar lijkt me een beetje krachtig om movement te laten scalen into damage.
Dat hangt van de cijfertjes af. Maar ik ben een mobility-hoer (gebruik bijna altijd de movespeed quints EN masteries), dus dat sluit uitstekend bij mijn suicidale speelstijl aan.

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:03:
[...]

I start out with boots and pots which gives me a nice boost of movement speed and a boost in early game damage.

I gank at level 2 if my teammates have cc, if they don't I continue my jungle route to get red and hit level 4 to put 1 point in my E.

I build Trinity Force for TONS of DAMAGE, since it does TONS of DAMAGE with my movement speed buff.

From there you can decide for yourself if you are going glasscanon by building phantom dancers with lots of movement speed or get some tankier items like Force of Nature, Warmogs and Atma's.

Thanks for tuning in to the League of Legends Heracim Champion Spotlight. This was Phreak, over and out!
Related:
YouTube: Champion Spotlight - Volibear, the Thunder's Roar

(nsfw)

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07-2025
[...]

Champion spotlight ook niet meer nodig :P
[...]

Seems legit _/-\o_

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10-2025
Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:29:
[...]

Dat hangt van de cijfertjes af. Maar ik ben een mobility-hoer (gebruik bijna altijd de movespeed quints EN masteries), dus dat sluit uitstekend bij mijn suicidale speelstijl aan.
Vicarious ik gebruik ook heel veel MS quints en masteries. Het is gewoon heerlijk om even snel te lopen als mensen met boots ook al heb je er nog geen.

Vooral voor junglers die moeilijker early kunnen ganken zoals amumu kan dit erg handig zijn. Doordat je nog geen boots nodig hebt zo vroeg in de game kun je wat vroeger lane presence tonen. mocht dat nodig zijn.

Tevens vind ik dat Ryze het ook heel goed doet met MS quints in lane.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:59:
Ah, ik bewaar mijn 6300+ IP wel voor hem. Zat te twijfelen om Lulu te kopen, maar ik ben nog niet overtuigd van die champion terwijl deze me wel leuk is. Plus dat het natuurljik vrij hipster is om gelijk die nieuwe champion uit te proberen IN RANKED (JK JK :+)
Vind Lulu uiteindelijk toch maar matig. Terug naar Janna (-:

@Blamauci met enkel MS Quints ben je veel trager dan iemand met Boots of Speed.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 10:31 ]

• Kapstok!
Wat denken kullie mensen overigens over Tiamat? Compleet troll item of toch nog ergens viable?
Het wel is teams kapot zien gan aan complete trollbuilds met Tiamat :+

Verwijderd

Kapstok! schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:31:
Wat denken kullie mensen overigens over Tiamat? Compleet troll item of toch nog ergens viable?
Het wel is teams kapot zien gan aan complete trollbuilds met Tiamat :+
Te duur voor wat het doet. Werkt als gimmick op Fiora's ulti, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.

• blamauci
Tiamat is een matig midgame item. het Is eigenlijk te duur voor de stats die het geeft en de splashrange is te klein.

Enkele champions komen er wel mee weg dit item te kopen.
Zoals Xin,Teemo, Fiora. maar het is geen supergoed item. ook niet superslecht maar helaas zijn veel mensen het niet met mij eens hierover

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik weet niet, het is denk ik een vooral situational item voor teamfights en minions pushen. Op fiora is het misschien ok vanwege de proc maar dat is ook teamfights, hetzelfde voor miss fortune omdat haar doubleup het 2x proct. Het is en blijft een vrij goedkoop ad / sustain item dus als je de area off effect goed kunt gebruiken is het een prima koop.

• Kapstok!
Heb zelf enkel alleen nog maar een Fiora gezien die het stackte, maar die was behoorlijk irritant tot ze ge'cc werd:P

• Xeiji
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:32:
[...]

Te duur voor wat het doet. Werkt als gimmick op Fiora's ulti, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.
Tiamat op Fiora maakt haar ult net een Nunu ult: Boom penta ;)

Verwijderd

Nutral schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:34:
Ik weet niet, het is denk ik een vooral situational item voor teamfights en minions pushen. Op fiora is het misschien ok vanwege de proc maar dat is ook teamfights, hetzelfde voor miss fortune omdat haar doubleup het 2x proct. Het is en blijft een vrij goedkoop ad / sustain item dus als je de area off effect goed kunt gebruiken is het een prima koop.
Het veroorzaakt lane push die je niet wilt. Ook is de splash niet goed genoeg om backdooring sneller te maken. Hoezo teamfight item? Zo dicht gaan ze niet op elkaar staan, lol.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:28:
[...]

Vind Lulu uiteindelijk toch maar matig. Terug naar Janna (-:

@Blamauci met enkel MS Quints ben je veel trager dan iemand met Boots of Speed.
Klopt. Movespeed quints geven 4,5% als je er 3 hebt. De meeste characters hebben 300 base movespeed, dus met quints zit je op 312,5. Lvl 1 boots ga je al mee naar 350 movespeed.

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:36:
[...]

Klopt. Movespeed quints geven 4,5% als je er 3 hebt. De meeste characters hebben 300 base movespeed, dus met quints zit je op 312,5. Lvl 1 boots ga je al mee naar 350 movespeed.
Vergeet de masteries niet he :) en 300 base movespeed hebben weinig mensen. Het is eerder iets van 310/315 als standaard. Met Janna in je team is het aardig te doen :D

• blamauci
Jeffroiscool schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:38:
[...]

Vergeet de masteries niet he :) en 300 base movespeed hebben weinig mensen. Het is eerder iets van 310/315 als standaard. Met Janna in je team is het aardig te doen :D
Op mijn Phoenix udyr page heb ik met quints+masteries 340 MS. dus 10 MS minder als met boots. dat is niet iets wat je direct merkt.

omdat je ook nog eens boots kan starten op phoenix udyr maakt dat MS quints nog meer viable.

met MS quints + masteries en boots start heb je op udyr 400 base MS. wat erg snel is voor early game. EASY GANKS INCOMING

[ Voor 10% gewijzigd door blamauci op 06-04-2012 10:41 ]

Verwijderd

blamauci schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:40:
[...]

Op mijn Phoenix udyr page heb ik met quints+masteries 340 MS. dus 10 MS minder als met boots. dat is niet iets wat je direct merkt.

omdat je ook nog eens boots kan starten op phoenix udyr maakt dat MS quints nog meer viable.

met MS quints + masteries en boots start heb je op udyr 400 base MS. wat erg snel is voor early game. EASY GANKS INCOMING
Maar goed, dat was niet je initiële opmerking.

• Uhmmie
Afhankelijk van het % van MS > AD vraag ik me echt af hoe viable het stacken van PDs gaat zijn op die nieuwe champ. Vanaf 10% ratio gaat dat volgens mij al vrij viable zijn...

■Enhanced Movement 1 increases the base movement speed of a champion by 50.
■Enhanced Movement 2 increases the base movement speed of a champion by 70.
■Enhanced Movement 3 increases the base movement speed of a champion by 90.
■Enhanced Movement 5 increases the base movement speed of a champion by 130.

Voorbeeld bij 2x PD:
Movement 2: 310 + 70 = 380 * 1.30 = 494 = +-50 AD bonus
Movement 3: 310 + 90 = 400 * 1.30 = 520 = +- 52 AD bonus
Movement 5: 310 + 130 = 440 * 1.30 = 572 = +- 57 AD bonus

Denk alleen niet dat ik voor die 2 of 7 extra AD mijn merc's of greaves op ga geven.. Denk dat ik de swiftness/mobility boots toch sneller over zal slaan.

• blamauci
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:45:
[...]

Maar goed, dat was niet je initiële opmerking.
ik snap je niet hetisnietudy……...

Verwijderd

Uhmmie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:46:
Afhankelijk van het % van MS > AD vraag ik me echt af hoe viable het stacken van PDs gaat zijn op die nieuwe champ. Vanaf 10% ratio gaat dat volgens mij al vrij viable zijn...

■Enhanced Movement 1 increases the base movement speed of a champion by 50.
■Enhanced Movement 2 increases the base movement speed of a champion by 70.
■Enhanced Movement 3 increases the base movement speed of a champion by 90.
■Enhanced Movement 5 increases the base movement speed of a champion by 130.

Voorbeeld bij 2x PD:
Movement 2: 310 + 70 = 380 * 1.30 = 494 = +-50 AD bonus
Movement 3: 310 + 90 = 400 * 1.30 = 520 = +- 52 AD bonus
Movement 5: 310 + 130 = 440 * 1.30 = 572 = +- 57 AD bonus

Denk alleen niet dat ik voor die 2 of 7 extra AD mijn merc's of greaves op ga geven.. Denk dat ik de swiftness/mobility boots toch sneller over zal slaan.
Moet je je alleen afvragen hoe viable het is dat soort dingen te bouwen op een melee/bruiser.

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Dat word dan ook gelijk een instant damageboost in combinatie met ghost!

• Uhmmie
RonnieB82 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:49:
Ik denk idd ook wel dat ghost een must wordt in die build.. Ik zie de nieuwe champ echt al zitten :).. Heb nog genoeg RP over van mijn sponsering aan riot.. Dus kopen ga ik het zowiezo wel aangezien ik echt verslaafd ben aan MS op mijn champs..
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:47:
[...]

Moet je je alleen afvragen hoe viable het is dat soort dingen te bouwen op een melee/bruiser.
Nouja het zijn 2 v/d 6 slots.. De rest kan je nog doen en laten wat je wilt.. Force of nature zal hem ook niet misstaan.

Ik denk zelf dat ik deze char echt anti caster zou bouwen..
Items: Merc's, 2x PD, FoN, IE, Trinity Force (volgorde staat nog niet vast).. Zware magic resist / 100% crit / dikke movement speed + abilitys is bijna instant gap closer. Maar dan ga ik er wel vanuit dat ik redelijk wat extra AD boven op IE krijg van zijn passive.
SS: Ghost + Ignite
Runes: MS/ArP/Ar/Mr
Denk alleen dat Tryn dan wel je grootste counter is :P

[ Voor 49% gewijzigd door Uhmmie op 06-04-2012 10:58 ]

RonnieB82 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:49:
En Yoummu's ghostblade! Je kunt een heel aardige tanky ad build maken met een zooi movespeed items. Ik zie hem ook wel zitten.

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:58:
[...]

En Yoummu's ghostblade! Je kunt een heel aardige tanky ad build maken met een zooi movespeed items. Ik zie hem ook wel zitten.
Enkel FoN, Ninjas/Mercs en LB geven defensieve stats... zo tanky word je er niet van lijkt me :P
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:03:
[...]

Enkel FoN, Ninjas/Mercs en LB geven defensieve stats... zo tanky word je er niet van lijkt me :P
Triforce ook nog :P Die geeft je weer wat HP erbij. Bovendien kun je ook nog aan shurelya's denken, die geeft je ook weer een zooi HP en CDR.

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:47
Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:04:
[...]

Triforce ook nog :P Die geeft je weer wat HP erbij. Bovendien kun je ook nog aan shurelya's denken, die geeft je ook weer een zooi HP en CDR.
Randuins omen erbij kan ook altijd nog. Geeft geen movement speed aan jezelf, maar slow op anderen kan net zo waardevol zijn.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:04:
[...]

Fair enough, maar in geval Shurelyas ben je aan het betalen voor een buff voor enkel 1-2 hits die je een escape/chase buff kosten. Lijkt me niet geheel wenselijk.
Intruder schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:05:
[...]

Randuins omen erbij kan ook altijd nog. Geeft geen movement speed aan jezelf, maar slow op anderen kan net zo waardevol zijn.
Heeft vrij weinig te maken met het topic met MS kun je een tanky build bouwen. He gaat immers om de conversie MS > Damage.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 11:06 ]

[...]

HEt gaat er juist om dat je van de movespeed ook damage krijgt op die nieuwe champ.

• Uhmmie
[...]

Maar dat geeft je geen extra AD ;) en daar gaat het hier op dit moment over..

Daarnaast vind ik het jammer dat ze aan die charge niet iets als immune to crowd control effects hebben toegevoegd, zodat je gewoon die 3 of 4 seconde die die charge zal duren gewoon vrij rond kan rennen..

[ Voor 10% gewijzigd door Uhmmie op 06-04-2012 11:08 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:06:
[...]

Fair enough, maar in geval Shurelyas ben je aan het betalen voor een buff voor enkel 1-2 hits die je een escape/chase buff kosten. Lijkt me niet geheel wenselijk.
Waarom niet? Die shurelya's is toch JUIST voor chasen? Wat is er nou relaxter dan dat je dan ook nog flink wat extra damage doet zodat je minder lang hoeft te chasen?

• Uhmmie
Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:07:
[...]

Waarom niet? Die shurelya's is toch JUIST voor chasen? Wat is er nou relaxter dan dat je dan ook nog flink wat extra damage doet zodat je minder lang hoeft te chasen?
Ik denk inderdaad ook niet dat voor de DPS build die shurelya's genoeg toevoegd.. Toen ik net alle movement speeds items bij elkaar had gezocht viel die voor mij iig als eerst af.. Dan heb ik voor chasen liever die yomumi.

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:07:
[...]

Als je Shurelyas gebruikt om het gat te dichten, dan levert je het geen damage op. Die buff is zo kort dat je niet kunt gap-closen en dan ook nog de extra AD kunt gebruiken voor een effectieve aanval. Je zou deze voor een daadwerkelijke damage buff dus moeten gebruiken terwijl je al iemand aan het meppen bent (in dat geval waste je dus een MS team buff aan wat damage). Wellicht is het een leuk item voor hem in het algemeen, maar met het doel extra damage kun je het eigenlijk wel laten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 11:11 ]

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:47
Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:06:
[...]

HEt gaat er juist om dat je van de movespeed ook damage krijgt op die nieuwe champ.
Ow oeps, sorry dan. Had ik nog niet meegekregen. Leuk concept, kijken hoe het word uitgewerkt.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:10:
[...]

Als je Shurelyas gebruikt om het gat te dichten, dan levert je het geen damage op. Die buff is zo kort dat je niet kunt gap-closen en dan ook nog de extra AD kunt gebruiken voor een effectieve aanval. Je zou deze voor een daadwerkelijke damage buff dus moeten gebruiken terwijl je al iemand aan het meppen bent (in dat geval waste je dus een MS team buff aan wat damage). Wellicht is het een leuk item voor hem in het algemeen, maar met het doel extra damage kun je het eigenlijk wel laten.
Ah ok ik dacht dat die 3 seconden wel ruim voldoende zou zijn om je ook nog wat damage mee te laten pakken. Maar met zo'n grote movement stacking en dan ook nog shurelya's erbij krijg je wel flink wat movespeed om te chasen iig :P Master Yi, eat your heart out!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-12-2025
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/dUhmd.jpg
http://imgur.com/dUhmd
lol iemand leavede en had instant queue weer alle champions waren nog gebanned volgens mij scherm

zigs is awesome :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uQJGA.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Rost op 06-04-2012 13:25 ]

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Zo, eindelijk weer gold rating. Het is fijn om weer bij de beste 3% te zijn.

Ik heb met een vriend ff JmanIV Taric bot gegrind en dat ging wel lekker. Altijd leuk om een hele avond legendary te zijn. We hebben 20/22 games gewonnen met JmanIV Taric bot, die 2 losses zijn van 1 afk en een intentional feeder (natuurlijk een LeBlanc die 0/1 in lane ging). Van de 22 keer hebben we 1x laneverloren maar zijn we gecarried, en 2x hadden we het zwaar (gelijke farm, mid game ownde wel weer).
ook kwam het vaak voor dat onze top/mid/jungle heel slecht ging, maar doordat we zo hard ownde dat geen probleem was.

Ik wou eigenlijk recorden hoe we het deden, maar mijn league replay is bugged, misschien fraps ik er eentje binnenkort.

• Xeiji
Gefeliciteerd! Welke rating is gold ongeveer?

Zelf ben ik met Graves aan het spelen nu hij F2P is en het gaat behoorlijk goed :>

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09-2025
Zelf zit ik nu op lvl 18/19 bijna en heb soms wat tijden dat het goed gaat met een champion, maar andere keren ben ik hard aan het (onbedoeld) feeden.
Meestal sta ik mid met Ahri of Lux, maar ik moet het meestal afleggen tegen de AP van de tegenstander.
Als ik AD ga (Caitlyn bijv) dan kan ik redelijk goed meekomen en moet ik vooral voorzichtig spelen dat ik niet als eerste gefocused wordt.
Bij een tankie hero (Volibear, Dr. Mundo) gaat het mij meestal beter af omdat ik niet het gevoel heb zo squishy te zijn en redelijk goed kan ganken.

Ik vroeg mij daarom af hoe jullie een AP hero spelen, en dan in het bijzonder Lux of Ahri: focussen jullie vooral op de creeps of op de vijandige champion. Ik las ook dat jullie zelf wards meenemen om de river in de gaten houden. Dit is dus iets wat ik zelf nooit doe en al mijn goed investeer in AP items. Misschien zou dit al een redelijke indicatie zijn wat ik anders kan doen...

Verwijderd

Xeiji schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:56:
Gefeliciteerd! Welke rating is gold ongeveer?

Zelf ben ik met Graves aan het spelen nu hij F2P is en het gaat behoorlijk goed :>
1520 denk ik. Na mijn succesvolle streak richting de 1600 maar niet helemaal 1571 een losing streak naar onder de 1520. Nu 1526 en ik ben weer gold.

Ik zie de laatste tijd warwick bans / picks. Er is toch niks veranderd aan hem?

• Xeiji
@Madje:
Als je denkt je mid lane niet te kunnen winnen ga je samen met de jungler ganken (ganken moet je sowieso!). De andere lanes zullen lagere levels hebben en op deze manier creëer je een positief effect door jezelf en je teammates fed te krijgen.

Zorg wel dat je pas gaat als er een echte mogelijkheid is voor een gank. Bij een andere lane alleen maar in bushes staan heeft geen nut (je krijgt nl. geen exp en gold van creeps) en vraag altijd of de tegenstander wards heeft staan en waar.

@Outcast within
Mensen zijn bang voor ww, zijn ult + jungler op een squishy = gg
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:07:
[...]

1520 denk ik. Na mijn succesvolle streak richting de 1600 maar niet helemaal 1571 een losing streak naar onder de 1520. Nu 1526 en ik ben weer gold.

Ik zie de laatste tijd warwick bans / picks. Er is toch niks veranderd aan hem?
Hij is niet generft in de afgelopen paar patches, dat is hetzelfde als gebufft zijn tegenwoordig :P Zeg maar wie hem makkelijk de lane uit kan krijgen.

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:13:
[...]

Hij is niet generft in de afgelopen paar patches, dat is hetzelfde als gebufft zijn tegenwoordig :P Zeg maar wie hem makkelijk de lane uit kan krijgen.
Ah nu je het zegt de lifesteal items zijn generfd. En wat andere top champions.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
WW zijn passive is enkele patches terug gebuffed

Streaming History

Verwijderd

WW is echt heel hel op tegen te lanen nu. Een vaste ban van mij tegenwoordig.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 14:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:49:
Gister tegen gelaned als Yi. W rushen en Mres/lvl bouwen. Sustain koning :+

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

WW solo top is inderdaad gruwelijk irritant, de enige manier om hem uit de lane te werken is insta killen of zo veel traden dat hij out of mana raakt. maar het punt is dat hij dan nog niet meteen verliest, echt een immovable object. Vooral ganks kan warwick heel goed faliciteren en de 20% health zonder items van Q maakt dat hij gewoon puur tanky kan bouwen en terwijl iemand heel makkelijk beetje bij beetje neer kan halen.

Ik denk dat warwick een beetje de rol over neemt van irelia, het in lane blijven, farmen en met sustain. (overall safe)
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:49:
Ik maak ook vaak misbruik van Warwick momenteel, er is vrijwel niemand die me de lane uit kan pesten, tenzij ik zelf domme fouten maak.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:52:
[...]

Gister tegen gelaned als Yi. W rushen en Mres/lvl bouwen. Sustain koning :+
Ap yi zou wel eens kunnen werken ja.
Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:52:
[...]

Ik maak ook vaak misbruik van Warwick momenteel, er is vrijwel niemand die me de lane uit kan pesten, tenzij ik zelf domme fouten maak.
Ik ga hem zelf ook weer eens oppakken, ookal vind ik hem echt supersaai om te spelen.

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

met yorick kun je een warwick wel een beetje hebben maar ook dat is nou niet echt een counter.

met kennen veel harrassen en warwick gaat er best aan en out of mana. Maar zodra hij magic resist heeft (wits end) en met 1 gank killt hij je makkelijk, daarna verlies je.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:53:
[...]

Ap yi zou wel eens kunnen werken ja.
Ik speelde geen AP. (-: je W healed al 700 zonder fratsen, wat gigantisch veel is als je verder je mana niet gebruikt en het een paar keer per minuut kan gebruiken. Warwick en Trundle towerdiven me terwijl ik 1/3e HP heb, allebei natuurlijk geen spammable CC dus ik tank ze beide met W terwijl mijn jungler ze afslacht >:)

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat fizz ook wel kan werken tegen WW? Of desnoods olaf met zijn ulti?

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:59:
Ik denk dat fizz ook wel kan werken tegen WW? Of desnoods olaf met zijn ulti?
Grootste probleem is dat Warwick maar op Q hoeft te drukken en zo weer vol HP heeft. Daar helpt Olaf's ultimate niet tegen.

• Xeiji
Met ranged poke zou je ww weg kunnen pesten. Met shen moet het ook te doen zijn.

Verwijderd

Xeiji schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:01:
Met ranged poke zou je ww weg kunnen pesten. Met shen moet het ook te doen zijn.
Ranged poke van o.a. Vlad inderdaad. Ik denk dat de beste WW counters in termen van sustain Lee, Yi, Yorick en Vlad zijn.

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:03:
[...]

Ranged poke van o.a. Vlad inderdaad. Ik denk dat de beste WW counters in termen van sustain Lee, Yi, Yorick en Vlad zijn.
Pantheon is ook een best goed counter voor ww, als hij genoeg mana regen neemt. Als je zeker wilt weten dat je het redt, neem je dan mana regen blue, magic resist yellow, armor pen red en hp quints, evt movement quints.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Xeiji schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:01:
Mwah je maakt er hoogstens een farm lane van met een ranged carry. Ik ga dan namelijk gewoon onder mn tower farmen en blijf met mijn Q altijd >75% HP. Zodra jij 1 foutje maakt ulti ik je, ignite ik je en dan Q eroverheen en je bent behoorlijk wat AP kwijt. Bij een gank van mijn jungler ben je sowieso de sjaak met mijn ulti. Vladimir zou denk ik nog de beste counter voor WW zijn momenteel. Tiger Udyr kan ook vervelend zijn.

edit: sorry, ik ging uit van een ad carry top, met ranged poke bedoel je natuurlijk gewoon ranged abilities als pantheon Q, vlad Q etc.

[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 06-04-2012 15:20 ]

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10-2025
Vicarious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:18:
[...]

Mwah je maakt er hoogstens een farm lane van met een ranged carry. Ik ga dan namelijk gewoon onder mn tower farmen en blijf met mijn Q altijd >75% HP. Zodra jij 1 foutje maakt ulti ik je, ignite ik je en dan Q eroverheen en je bent behoorlijk wat AP kwijt. Bij een gank van mijn jungler ben je sowieso de sjaak met mijn ulti. Vladimir zou denk ik nog de beste counter voor WW zijn momenteel. Tiger Udyr kan ook vervelend zijn.

edit: sorry, ik ging uit van een ad carry top, met ranged poke bedoel je natuurlijk gewoon ranged abilities als pantheon Q, vlad Q etc.
Ook een interessante counter voor WW: MF of Tristana, vanwege de heal decrease shots.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

• Xeiji
Risce schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:26:
[...]

Ook een interessante counter voor WW: MF of Tristana, vanwege de heal decrease shots.
Tristana heeft ook nog eens een goede ontsnappingsmogelijkheid met haar w (+ evt. flash) mocht ww haar ulten.
[...]

Hmm dat zou nog wel kunnen ja. Alhoewel je hem niet snel zal killen kun je hem wel aardig denyen op die manier.

Verwijderd

[...]

Daar verspil je als ranged carry zelf teveel mana aan en ook kan Warwick wachten tot de heal decrease over is. Heal decrease is enkel nuttig in clutch situaties; wanneer een Soraka haar ult cast, wanneer Voli/Mundo, regen aan gaat etc. Sustain over time ga je daar echt niet mee counteren.

• Jeffroiscool
When the world turns its back on you, sometimes you have no choice but to answer with stone-cold revenge. No one knows that better than our newest addition to the League, Varus, the Arrow of Retribution. Wielding a powerful bow consumed by dark magic and an unrelenting thirst for vengeance in his heart, Varus is primed to leave a wasteland of fallen foes in his path.

We teamed up with Gabe and Tycho from Penny Arcade to create a special edition Sneak Peek and Judgment. Read on, summoner, but be vigilant; Varus joins the League in an upcoming patch.

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/April_2012/2012_04_06_varus_teaser/Varus_thumb.jpg

LEAGUE JUDGMENT: VARUS

Candidate: Varus
Date: 7 March, 22 CLE

OBSERVATION

He absorbs his bow, lest he be tempted to use it in the Institute Of War; it slithers into his palm to rest. The polish of the chamber is immaculate, so that in its ornamental shields and blades his form can be seen reflected; "his" form, though he can never recognize it as his own. His arms disappear into black gauntlets of a liquid that can’t entirely decide on a shape; brackish muck creeps from his toes nearly to his navel, scabbing over into plates.

What might seem purely black is, upon closer inspection, almost infinitely complex in color; it travels his surface like an oil. Varus wonders if it might have claimed more since yesterday, lapping as it does at what pure flesh remains. He decides that he is, on the whole, satisfied with their arrangement - even if mirrors show him a creature like this.

I am not broken, he tells himself. Not broken. I simply have a different shape.

REFLECTION

Teaching is learning.

Showing Theshan where to hold the bow, how to draw, and how to remember his breath gave Varus a better understanding of these things himself. His son would need to know these things for himself; his father had been anointed Temple Guardian, after all. He wouldn't always be there.

Varus wasn't there now, strictly speaking; none of this was real, and his clever eyes knew it.

This was some game Summoners played to amuse themselves with aspirants to the League. But here was his son, blessedly alive. He tousled the boy's warm hair. Varus knew what was coming, and he took such blessings where he could. The two of them looked up the hill, up, until they saw the Temple itself.

It was older than the village, much older. A statement from a bygone era of plenty, there was no pragmatism in its construction.

"A Pit of Pallas," said the son who was not his son. "There is a Pit of Pallas there."

"I did not know it at the time, but yes," replied Varus.

"They left a single man in its defense?"

"They did."

Much surprised him about his new role. The old prayers he'd said every day since he was a boy, it seemed, were missing a few grave syllables; the Elders had been holding out.
Tattoos of the clever Owl, applied to the face, chest, and arms had altered his perception; this too was surprising. Then, there was The Pit. Round, and just five feet across, it was hard to imagine that this featureless disc could be the source of so much concern.

He was most surprised, perhaps, when - on his first night's vigil - it began to speak.

Not with words, no - words would have been much easier to deflect. It spoke in moments, mostly: images, sensations. It knew of people, it could taste them on the air. It knew that they had a hive at the base of its hill, where they writhed in their nonsense bodies. Varus could sense its confusion, and something like hurt; the isolation of the temple had accrued in it. It wanted to show him something he would like. It wanted to make something for him. Its urge was to please.

This was not the "implacable beast" he had been sworn to contain.

Once, as Varus entered the sanctum to perform the morning's Rite of Sealing, he was made to see himself, surrounded by others of his village, standing with a young man's vigor while those around him
withered like crops, their skins falling off like sacks. He could sense that it seemed somehow pleased with itself.

"Now?" it offered, confident in the reply.

"No," replied Varus.

When it spoke next, he ceased to exist in the present altogether. Instead he waded through ankle-high blood, the ripples he made growing and rising until they roared and crashed. He heard a voice, then, or the idea of a voice, which said, pleadingly, "Now?"

The bite of the incense, with its teeth of rosemary and oak, cut through the vision. He fell back on the palms of his hands, turning and scrambling to load the brazier. It tipped on its copper chain, spilling and searing his hands.

"NOW?"

It crashed against his mind, but the Owl asserted itself. It gave him will enough to pull himself along the mazelike walls to the doorway, where he could see the village burning; again, he had to see it all again.

He ran, though he didn’t entirely know why; there was a part of him that thought if he took this path, slid down this face instead of that, maybe it would be different. Perhaps he would not find his broken wife alongside his broken boy alongside his broken bow; perhaps he would not pick up that bow and bring it back to the Temple.

He was wrong.

He was given a vision then of a thousand, thousand dead. It was a wedge pounded through his ribs and into his heart. He fell to his knees.

"Now?" It was almost a whisper.

"Now," Varus whispered back. "Now, **** you."

And when he did so it broke a dam deep in the earth, so that the placid disc of the pool reached up from its heart and splashed out, leaving jags of hot black glass standing wherever it touched. It was flowing through the air, around the curling smoke until it struck Varus off his feet. It peeled his hand, digesting it, consuming the bow. It ate both arms, and both legs, stopping out of... respect, if respect it may be called, for the Owl; it would not surpass the markings. In a moment of detached madness, Varus wondered how long that would last.

The Reflection wavered, and a summoner panted with exertion; the images wrested themselves from their bindings, careening through a nightmarish series of scenes with an animal immediacy. The room solidified, rendered overbright by the alien senses which collected the last few years of Varus’ grim past:

Only the tips of each of his toes touched the ground; Varus knew the force couldn't be far. When he overtook them, the cart at the head of the column had the wisdom to encourage its horses. Those without wisdom, or those cursed by circumstance, began to die with terrible speed.

As Varus slowed, an apparatus with a bow's purpose, if not its shape, leapt to life for the first time at his wrist. He needed not be instructed in its use; a man was instantly pierced, burst like a wineskin. This proved a true inspiration to his fellows, who found within themselves a speed they never knew possible; though even at this speed, they were still beings of flesh and blood. Insufficient.

Though what it fired wasn’t an arrow, it behaved as one; it ruined as one, travelled through the Noxian insignia, out of one gasping soldier and into another, exploding with six thirsting tongues that gripped and snared. With every death Varus shot faster, until by the end there was no sense that each shot was discrete. The Prey simply ran until it fell. It was elegant horror.

Time passed quickly. There were more hunts, and more blood; mercies were promised, but withheld. Darkness swirled with the scent of wet leaves, oddly sweet, the broken bodies of men and women rendered wholly abstract in the course of their annihilation. Varus knelt over a sundered cart to seize a communique, pierced through by one of his sharp tendrils; it revealed the names of yet a few more Noxian dogs, responsible for issuing the order...

The ****ing order. What they took from him he would repay a thousand-fold.

A summoner stepped forward, her mask of judgment impassive, her presence sweeping away the last threads of the vision. "Your purpose here is clear. You have discerned that among our Champions there exist Noxian agents. This, all of this," she waved her hand, "is the prosecution of some vendetta."

"You understand, of course, that your vengeance is not the purpose of this League?" she said, eyes narrowed.

"By now, you surely realize," said Varus, or the amalgam which stood before them cloaked in Varus, its tongue swollen and black.

"It is the only purpose I have left."

• Jeffroiscool
Sorry voor dubbelpost maar het maakt het wel duidelijk :)

Ziet er naar uit dat er een weer een mannelijke Ranged AD carry aan komt :D
Deze zijn best zeldzaam op zich xD

• Xeiji
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:37:
[...]

Daar verspil je als ranged carry zelf teveel mana aan en ook kan Warwick wachten tot de heal decrease over is. Heal decrease is enkel nuttig in clutch situaties; wanneer een Soraka haar ult cast, wanneer Voli/Mundo, regen aan gaat etc. Sustain over time ga je daar echt niet mee counteren.
Dat valt wel mee. Telkens als hij terug komt kun je ook met basic attacks poken. Uiteindelijk zal zijn healing niet zo effectief zijn en hij verspilt er ook mana mee. Als hij onder de tower probeert te farmen kun je als ranged poken. Voordat hij onder de tower kan gaan farmen kun je hem ook nog eens effectief zonen voor een paar waves.

Verwijderd

Xeiji schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:47:
[...]

Dat valt wel mee. Telkens als hij terug komt kun je ook met basic attacks poken. Uiteindelijk zal zijn healing niet zo effectief zijn en hij verspilt er ook mana mee. Als hij onder de tower probeert te farmen kun je als ranged poken. Voordat hij onder de tower kan gaan farmen kun je hem ook nog eens effectief zonen voor een paar waves.
En toch blijkt in de praktijk een ranged DPS nooit een counter te zijn tegen een bruiser.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:52:
[...]

En toch blijkt in de praktijk een ranged DPS nooit een counter te zijn tegen een bruiser.
Nu ik er aan denk zou Kennen kunnen dienen als Bruiser? Mensen spelen hem al als AD voor de stuns. Pak je op Kennen gewoon Wit's End, Atmogs en FoN en je bent een aardige bruiser geloof ik. Door je stuns ben je ook echt een threat en je kan blijven chasen?

Gedachten?

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26

psyy138

blackbulls.nl

Jeffroiscool schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:00:
[...]

Nu ik er aan denk zou Kennen kunnen dienen als Bruiser? Mensen spelen hem al als AD voor de stuns. Pak je op Kennen gewoon Wit's End, Atmogs en FoN en je bent een aardige bruiser geloof ik. Door je stuns ben je ook echt een threat en je kan blijven chasen?

Gedachten?
VANAVOND KOPE ^^

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:00:
[...]

Gedachten?
Is dat iets wenselijks? Je bouwt items die het ontvangen van damage tegengaan (en je hierdoor min of meer je team laat zien dat jij een tanky rol op je neemt) terwijl je eigenlijk de bedoeling hebt ranged bezig te zijn.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:03:
[...]

Is dat iets wenselijks? Je bouwt items die het ontvangen van damage tegengaan (en je hierdoor min of meer je team laat zien dat jij een tanky rol op je neemt) terwijl je eigenlijk de bedoeling hebt ranged bezig te zijn.
Ja maar in principe is het gevaar van Kennen altijd als jij hun wilt ulten dat je er recht in staat, door mensen heen E'en is ook altijd een risico omdat je anders zo dood ben omdat je squishy bent. Als Bruiser kan je dat gewoon veilig doen en het bouwt ook nog eens redelijk uit op basis van zijn Skills. Denk een irritante Teemo die niet dood gaat! :D

• Xeiji
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:03:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar als Kennen's q on hit effects (slow -> betere chase) toebrengt kan het wel kunnen werken. Je moet sowieso toch in range zijn van je vijanden wil je je ult te gebruiken.

Lijkt we wel grappig om eens te testen :P

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:10:
[...]

Ja maar in principe is het gevaar van Kennen altijd als jij hun wilt ulten dat je er recht in staat, door mensen heen E'en is ook altijd een risico omdat je anders zo dood ben omdat je squishy bent. Als Bruiser kan je dat gewoon veilig doen en het bouwt ook nog eens redelijk uit op basis van zijn Skills. Denk een irritante Teemo die niet dood gaat! :D
Ik denk dat het net als ranged AD Kennen misschien een rol is die je als specifieke counter kan spelen, maar toch niet het meest efficient is voor de champ zelf. Ik zou in ieder geval wel aan het team laten weten wat je bedoelingen zijn, net als dat je dit moet aangeven als je AD Kennen kiest. Zo kunnen zij hun picks/builds daar op aanpassen.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

We gaan toch niet weer die hele AD kennen discussie doen?

Naja, ik herhaal wel gewoon wat ik toen ook heb gezegt:

AD kennen kan alleen als je iets meer AD dmg wilt en flink meer CC nodig hebt, anders is AP kennen veel beter en wenselijker

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:17:
We gaan toch niet weer die hele AD kennen discussie doen?

Naja, ik herhaal wel gewoon wat ik toen ook heb gezegt:

AD kennen kan alleen als je iets meer AD dmg wilt en flink meer CC nodig hebt, anders is AP kennen veel beter en wenselijker
We hebben het hier over tanky.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hmmk, dan houd ik mijn mond.

Waarneer gaan we trouwens een ranged non-carry AD zien? Ken er volgens mij echt geen... :S En het is wel iets wat ik eigenlijk wil spelen. Ik haat carrien namelijk, om 2 redenen. Ik ben niet pro en kan niet carrien en 2e is dat ik last hitten niet goed kan D:

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gropah schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:19:
Waarneer gaan we trouwens een ranged non-carry AD zien? Ken er volgens mij echt geen... :S
Urgot

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ok, urgot, maar verder?

Heb hem btw wel geprobeerd, maar was niet mijn ding. Te weinig dmg en cc naar mijn idee
Pagina: 1 ... 75 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.