[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:05:
Denk dat velen de druk van junglen niet zo fijn vinden. Je kan als jungler nu eenmaal veel goed, of juist fout doen.
Zo vind ik jungle zelf zeer relaxed om te doen. Maar zodra er ook maar iets fout gaat (Of dit nu een gank is waar geen kill uit komt, of een random death op bot/mid/top) Is het direct "OMG JUNGLE Y U NO GANK" / "OMG WHY DO YOU GANK LIKE THAT". De volgende game denk je wel een tweede keer of je dezelfde ondankbare rol wilt spelen.
ja ik wou al vanaf lvl 1 beginnen met junglen, en was al snel met WW vertrokken maar best toch wachten tot minimum lvl 20 voor je aan de jungle begint ( nu speel ik amper nog WW )
nu heb ik ongeveer 500 wins in normal en ik jungle nog steeds behoorlijk veel, want er zijn indd niet zoveel mensen die dit verkiezen

en meestal heb je potjes waar ze je van alles verwijten als het niet onmiddellijk lukt maar als ik dan eindig met 20/3/10 ofzo dan zijn ze al behoorlijk wat stiller

het irritantste is toch enemy jungle invasion, dit kan je behoorlijk achter zetten
en de vuilste is toch twitch die je blue komt stelen en je probeert te doden
daarom vraag ik toch altijd guards en leash

en soms heb je gewoon uitstekende potjes zeker met een premade team :)
die je overal helpen om succesvol te ganken en dan ben je binnen de kortste keren een gevoederd gevaarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ging vrijdag de jungle in als shyvana en ging me niet bezighouden met ganks maar met het zo snel mogelijk levelen en counterjunglen. Had me al voorbereid op een flamefest maar die bleef uit. Blij dat er op grote tornooien ook getoond wordt dat een jungler niet per se moet ganken om zijn rol goed te vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Ik prefereer ook altijd top/mid in solo queue.

In botlane ben je té afhankelijk van je lane partner en in de jungle is het zo mogelijk nog erger. Daarnaast is mijn jungle-'stijl' ook niet direct geschikt voor solo queue. Ik ben meer een farmer dan een ganker. (fav is Skarner). Daarnaast poog ik bij ganks de kill aan de lane te geven, wat niet altijd goedbesteed goud is. Tel daar bij op dat als ik dan 2/5/15 eindig, je alsnog stapels gezeik krijg van de mensen aan wie je de kills gefeed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Mijn favo lanes: Solo top, Jungle of Mid. AD carry wil ik ook nog wel ns spelen maar ligt eraan welke f2p AD carry er is en of mijn mate een support is waarmee ik op teamspeak zit :p

Voor de rest heb ik geen favo champs, wel heb ik er een paar tussen zitten die echt goede sustain hebben... Zoals Gankplank, Garen, Nasus, Gragas en zo kan ik nog wel even doorgaan :p

Over het jungle gezeik, ik kom eigenlijk geen problemen meer tegen in jungle als ik solo queue. Het enige wat vervelend blijft is inderdaad counter-jungle. Dit is extreem vervelend als je team er ook nog eens niks tegen wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Gideon_92 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:57:
Deze link kwam ik een paar weken geleden tegen op reddit, Misschien is sommige info wat outdated na de nieuwe patches maar het meeste is wel handig.
Deel 1:
www.reddit.com/r/leagueof..._some_useful_information/
Deel2 :
www.reddit.com/r/leagueof...seful_information_part_2/
Deze 2 links had ik inderdaad ook gebookmarked en deze worden ook met regelmaat geupdate ;)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Added a new option, "Show Smartcast Ranges"
stond in de patch notes
maar ik heb die nog niet gevonden, waar zou dit moeten staan?

en mocht dit er toch niet ingeslopen zijn waar zou je dit wel kunnen aanpassen?
ik weet dat je wat moet sjoemelen met een of andere file maar weet niet welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:18:
Added a new option, "Show Smartcast Ranges"
stond in de patch notes
maar ik heb die nog niet gevonden, waar zou dit moeten staan?

en mocht dit er toch niet ingeslopen zijn waar zou je dit wel kunnen aanpassen?
ik weet dat je wat moet sjoemelen met een of andere file maar weet niet welke
Ik geloof in-game onder 'Extra options'.

Wees wel gewaarschuwd dat Smart Cast best anders werkt als je het aan zet. De cast wordt namelijk dan pas gedaan als je een knop los laat, in plaats van al bij het indrukken. ;) Bij het indrukken zie je dan de range, bij het loslaten wordt de skill geactiveerd op het punt waar de cursor dán is. Ook schijnt het de werking van Flash op dezelfde wijze aan te passen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Cloud schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:21:
[...]

Ik geloof in-game onder 'Extra options'.

Wees wel gewaarschuwd dat Smart Cast best anders werkt als je het aan zet. De cast wordt namelijk dan pas gedaan als je een knop los laat, in plaats van al bij het indrukken. ;) Bij het indrukken zie je dan de range, bij het loslaten wordt de skill geactiveerd op het punt waar de cursor dán is. Ook schijnt het de werking van Flash op dezelfde wijze aan te passen.
Ik gebruik deze optie dan ook, helaas werkt het inderdaad niet met flash maar ik heb flash altijd op D en die zet ik dan niet op smartcast en F wel :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thx voor de input :)
ga ik vanavond onmiddellijk testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Gebruiken jullie veel smart casting? kan me voorstellen dat het voor veel champs erg nuttig is. Maar ik gebruik denk ik echt niet veel smart casting. Dat met die range indicator optie maakt het wel weer aantrekkelijk om het te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:52:
Gebruiken jullie veel smart casting? kan me voorstellen dat het voor veel champs erg nuttig is. Maar ik gebruik denk ik echt niet veel smart casting. Dat met die range indicator optie maakt het wel weer aantrekkelijk om het te gebruiken.
Ik gebruik standaard smartcasting, maar bijvoorbeeld een Ryze is niks zonder smartcasting. Hij is er op gebouwd om zijn abilities te spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/2118/41834196.png

Yay, een nieuw hoogtepunt. O+ Kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:58:
[...]

Ik gebruik standaard smartcasting, maar bijvoorbeeld een Ryze is niks zonder smartcasting. Hij is er op gebouwd om zijn abilities te spawnen
Ik speel alles zonder smartcast, en ook Ryze gaat mij meer dan goed af :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qua smartcast ieder zn voorkeur
maar voor mij werkt het wonderen
eenmaal het aanstond merkte ik dat ik makkelijker skills hitte, gewoon omdat er minder delay opzit
waardoor een vijand niet net uit range kon lopen en dat ik erachteraan mocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Veigar heeft me laten beginnen met smartcasting. Op lagere levels Event Horizon luistert de timing van de combo nogal nauw (en met tenacity). Daarnaast speelde ik een hoop Cassiopeia, dus het werd smartcasting voor mij. En toen ik er eenmaal aan begon, kwam ik er niet meer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:08:
Twisted fate : Geestig en sterk later in de game wegens ulti. Doordat vaak veel mensen op elkaar gestackt zijn kan je aardig wat damage doen door je Q te spammen. Was niet de laatste keer.
Ik heb hem ook weer net herontdekt na hem een hele tijd niet gespeeld te hebben.

Ben nu m'n smurf aan het levellen en daar is het mijn enige champ maar ik vind het een verbazend goede pubstomper. Push lane and gank all day.

Verder is het een redelijk safe te spelen mid die maar weinig echte counters kent en zelf een aantal 'mid-pushers' zoals Morg en Sion prima in toom kan houden. De dreiging van stacked deck proc i.c.m. met een Lichbane proc en een niet te dodgen stun gevolgd door Wild Cards maakt het ook dat de meeste mids hem voorzichtig benaderen of de prijs betalen.

Tenslotte de erg goed poke en team util maakt hem ook endgame prima. Ja, leuke champ die eventueel ook AD / AS te spelen is (al vind ik het doodzonde want imo is AP een stuk beter dan AD/AS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste mensen falen met twisted fate. En dan blijft er niet meer over dan een squishy met een makkelijke te ontwijken q (3kaarten) die of feed of weinig heeft toe te voegen in teamfights.

En als ze goed zijn met twisted fate dan denk ik dat ze met hun capaciteiten nog beter zouden zijn met een andere champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Hmm, niet helemaal mee eens. Q is niet te dodgen als je stunned ben en als je gold cards gaat ontwijken ben je te zonen omdat je in dat geval zowel de selectie van de Pick a Card als de gold card zelf uit moet zitten.

Hij heeft idd. een redelijk hoge skillcap maar is ook viable @high ELO en ik zie hem ook steeds vaker gekozen worden. Dat je het met een andere champ beter zou doen is ook betrekkelijk: hij heeft een unieke skillset wat hem meer tot een support AP mid maakt dan een directe AP Carry (in de zin dat je bv. ook support en carry junglers hebt). Ook is het natuurlijk team compo afhankelijk en past hij, zoals gezegd, prima in een poke comp.

Ik zie dan ook niet welke champ je precies bedoeld die ook zijn team brengt wat TF brengt en waar je het beter mee zou doen. K/D/A ratio's zijn ook niet alles en zelf op dat gebied is TF zeker niet ondergewaardeerd in mijn ogen door zijn godly ganks, escapes en kill finishing potentieel.

Ik zie hem dan ook eerder als niet vaak gekozen dan minder goed.

edit:
De fout die ik veel mensen zie maken is dat ze hem beschouwen als een AP burster en hem daarin zien falen. TF is eerder een DPS / Poke Mage en zijn korte cooldowns en mana sustain maken hem moeilijk te verslaan op mid.

[ Voor 11% gewijzigd door djengizz op 06-02-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met TF is dat hij tegen teveel champions zijn lane verliest. Zijn damage is ook best slecht dus je moet het helemaal hebben van pushen met Q en dan teleport ganken. Lukt dit niet goed zal je snel vrij nutteloos worden omdat je gewoon damage mist ten opzichte van andere AP carrys.
Zie hem niet winnnen tegen, morg ,sion,ahri, xerath, swain, morde,vlad, malza, lux, kennen, lb, kassa, gragas, anivia of zilean. Deze pushen allemaal even hard of harder behalve swain LB en kassa maar die hebben dan weer veel meer burst. En als je outpushed word als TF kan je niet ganken. En die assasins daar heb je gewoon geen kans tegen dus dan word ganken ook lastig.
Tuurlijk als je aan het smurfen bent werkt het goed maar ik speel ook eve met groot succes als ik smurf maar dat betekent ook niet dat ze sterk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:49:
Zie hem niet winnnen tegen, morg ,sion,ahri, xerath, swain, morde,vlad, malza, lux, kennen, lb, kassa, gragas, anivia of zilean.
Dit is onzin.

Ga maar eens chauster, hotshot of jiji kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Oke, probleem bestaat nog steeds -_- irritant zo!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Xevoo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:11:
Oke, probleem bestaat nog steeds -_- irritant zo!...
Welke provider heb je? Toevallig ook UPC? Want dan heb ik wel een goed idee waar het aan ligt...

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging niet slecht voor mijn allereerste keer echt junglen :).

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2mri991.png

Lux maakte het ook wel erg makkelijk door twee keer geganked te worden en daarna niet meer te houden. Bevalt mij wel, Rammus is een ideale jungler om het te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:52:
[...]

Dit is onzin.

Ga maar eens chauster, hotshot of jiji kijken.
Als hotshot chauster of jiji met eve of mundo ownen zijn dit dus ook goede champions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:41:
[...]

Als hotshot chauster of jiji met eve of mundo ownen zijn dit dus ook goede champions?
Als zij dit consistent doen op het hoogste nivo doen vs tegenstanders van hun eigen skill nivo wel ja.

Alleen doen ze dat niet met eve etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Tf word dus niet op het hoogste niveau gespeeld want ik heb hem sinds de nerfs op zijn ult range vrijwel nooit meer in een serieuze match gezien. 1 keer in dat kings of europe tournament bij m5 en daar verloor hij zijn lane dan ook gigantisch tegen Ahri. En 1 keer jungle TF in een scrim van goose en die faalde keihard.

Tuurlijk is het een leuke champ om te spelen maar zijn stats/range zijn gewoon niet goed genoeg om tegen een tegenstander van hetzelfde level je lane te winnen/ goede ganks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Hij verloor zijn lane, maar zorgde voor winst in de teamfights. Golden Card op Ahri & ze was dood. Het is dus ingewikkelder dan dat.

Ik vind overigens dat wat er in toernooien door pro's wordt gebruikt, weinig te maken heeft met de kracht van een karakter in solo queue. Teams worden met een idee in gedachten samengesteld, gebaseerdde sterke/zwakke punten van de tegenstander en de eigen teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:19:
Maar Tf word dus niet op het hoogste niveau gespeeld want ik heb hem sinds de nerfs op zijn ult range vrijwel nooit meer in een serieuze match gezien. 1 keer in dat kings of europe tournament bij m5 en daar verloor hij zijn lane dan ook gigantisch tegen Ahri. En 1 keer jungle TF in een scrim van goose en die faalde keihard.
In soloqueue en Azië wordt hij vaak gespeeld.
In toernooi idd wat minder maar dat geldt voor meer champs die verder prima viable zijn. Bij toernooien zie je vaak (het wordt minder maar toch) bewezen team comps of spelers hun beste champs. Zo spelen Hotshot en Chauster geen AP mid en heeft Jiji ook vaker op toernooien TF gespeeld in het verleden.

Ik krijg bij TF toch een beetje het gevoel dat hij leidt aan het Ez (die buiten de NA ladder ook prima functioneert) syndroom en dat hij binnen een bepaalde metagame verguist wordt en te veel mensen dit blind volgen.
Tuurlijk is het een leuke champ om te spelen maar zijn stats/range zijn gewoon niet goed genoeg om tegen een tegenstander van hetzelfde level je lane te winnen/ goede ganks te doen.
Ja, en dat is dus de vraag. Om even je originele post en belachelijk lange counterlijst erbij te nemen:
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:49:
Zijn damage is ook best slecht dus je moet het helemaal hebben van pushen met Q en dan teleport ganken. Lukt dit niet goed zal je snel vrij nutteloos worden omdat je gewoon damage mist ten opzichte van andere AP carrys.
Hoezo is zijn damage slecht?

Hij burst niet maar heeft skills met 6s cooldowns exclusief zijn ingebouwde cdr en mana sustain. Daarnaast zijn twee van zijn damage spells multi target. Dit betekent sustained damage en dus een ander type, DPS gebaseerd. Niet minder damage.
Zie hem niet winnnen tegen, morg ,sion,ahri, xerath, swain, morde,vlad, malza, lux, kennen, lb, kassa, gragas, anivia of zilean.
Een Gragas of Vlad kan ik inkomen, verder is deze lijst veel te lang.
Deze pushen allemaal even hard of harder behalve swain LB en kassa maar die hebben dan weer veel meer burst. En als je outpushed word als TF kan je niet ganken. En die assasins daar heb je gewoon geen kans tegen dus dan word ganken ook lastig.
Hoe outpush je iemand die minion waves one shot (of two spells in dit geval)? Dat wordt op zijn best een free farm lane.

Early game is hij ook niet te outpushen als je als mid niet de eerste blauw krijgt. Midgame met Lichbane is het ook niet meer te doen of wordt het erg moeilijk.
Tuurlijk heeft hij een probleem als hij niet succesvol kan ult ganken want dat is een wezenlijk onderdeel van zijn design maar geldt hetzelfde niet als je let's say een Sion denied? Das toch ook een push, gank en stun bot en volledig viable? In feite zeg je hier: als hij verliest, verliest hij.

Ook stap je verder volledig over zijn team utility en poke heen die buiten de laning ook hun waarde hebben.

en @Wravburn^^^: eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyrus speelde 'm net nog, ook al die koreanen spelen m altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 21:11
De go4lol finale gaat zo beginnen. voor interrese zijn hier de streams van TSM
http://www.solomid.net/streams.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

heeft er iemand anders last van lagspikes van een paar seconden? gewoon willekeurig elke X minuten (1~2 ofzo) 1~5 seconden lag
net een potje met een huisgenoot keihard door gefaald dus... gelijk in de bush gesloopt omdat ik ze niet aan zag komen en vervolgens niet weg kon lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07

Dat spel tegen Ahri, faalde de team setup.

Het idee was (als ik het goed herinner) gp+karthus+tf, dus 3 global ults. Met 2 anderen bot zouden ze dus een 5-man gank op bot kunnen doen zonder enige voorbereiding (lane verlaten, gezien worden door wards tijdens lopen etc).

Ze waren alleen early game zo erg in moeilijkheden, dat de gank nooit opgezet kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
godofal schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:02:
heeft er iemand anders last van lagspikes van een paar seconden? gewoon willekeurig elke X minuten (1~2 ofzo) 1~5 seconden lag
net een potje met een huisgenoot keihard door gefaald dus... gelijk in de bush gesloopt omdat ik ze niet aan zag komen en vervolgens niet weg kon lopen...
ik heb sowieso de laatste tijd veel last van lag. alleen als ik alleen lol aan heb gaat het een beetje 100-200ms anders is het minimaal 500+.

Maar als ik tegenwoordig rechtsboven in kijk dan zie alleen maar de naam van het object. Niet mijn werkelijke ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

dat naam van het object heb ik ook ja
vervelend gedoe zo >.>
straks nog ff potje proberen, kijken of we het nog steeds hebben

yup, heb het nog steeds :X
ondanks dat toch nog gewonnen
vreemdste is nog dat die gozer waar ik mee speel (woont ook hier) er veel minder last van heeft
ik heb constant 1 volle balk, wat random naar 2 of 3 balken schiet, en soms dat er gewoon een seconde of wat helemaal niks gebeurt qua klikken/mensjes zien

lucky me gebeurde het niet tijdens de teamfights, maar kostte me wel een shitload aan CS (caitlyn stond gewoon dik 100 voor met 150 op mij ~40 ofzo 8)7 )
wel gewonnen :9

[ Voor 65% gewijzigd door godofal op 07-02-2012 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Weet iemand of het mogelijk is de recorder van de Own3d broadcaster te gebruiken zonder daadwerkelijk te streamen? Dit zou me toelaten om de videos nadien naar m'n own3d account te uploaden en replays nadien te becommentariëren, aangezien m'n internetverbinding de bottleneck is.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag een prima silence. Game was bijzonder gelijkwaardig opgetrokken en na zo'n veertig minuten bij de top last turret aangekomen kwam skarner aangflashed en shurelyad.
Bam silence hij zonder ulti weer terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Cloud schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:14:
[...]

Welke provider heb je? Toevallig ook UPC? Want dan heb ik wel een goed idee waar het aan ligt...
:Y
Probleem ligt bij UPC zeker?

[ Voor 6% gewijzigd door Xevoo op 07-02-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Xevoo schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 00:00:
[...]

Check. Met gewoon internetten valt het wel mee. Als ik streams kijk dan gaat het wel redelijk, maar hapert wel. En gamen gaat met een lag waar je niet goed van wordt. Moet alles uit zetten, en alleen de game. Ik wordt er persoonlijk niet goed van als ik geen muziekje op de achtergrond heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Free champions deze week :

Amumu
Annie
Blitzcrank
Nasus
Teemo
Sona
Swain
Maokai
Wukong
Graves

Yay. Graves, maokai, wukong sona, teemo & blitzcrank. Trollpotjes on di smurf inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:49:

Amumu
Annie
Blitzcrank
Nasus
Teemo
Sona
Swain
Maokai
Wukong
Graves

Yay. Graves, maokai, wukong sona, teemo & blitzcrank. Trollpotjes on di smurf inc.
Mooi, dat wordt even m'n jungle skills oefenen met Amumu en Maokai en m'n top skills met Nasus (en misschien met Wukong). Ik heb weer genoeg te doen deze week..

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Xevoo schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 00:00:
[...]

Jup. De verbroken verbindingen dan, ik heb verder geen last van lag als ik in-game zit. Zolang ik er maar in kom is alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:49:

Amumu
Annie
Blitzcrank
Nasus
Teemo
Sona
Swain
Maokai
Wukong
Graves

Maokai / Wukong jungle here i comme :*)

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben momenteel bezig met al mijn champs nog eens van onder het stof te halen en ze een voor een te oefenen in normal
heb er momenteel 44 en heb me net nog wat RP gekocht om 10x 6300IP champs te kopen die in sale zijn
dus eindelijk zal ik binnenkort meer dan de helft van de champs in bezit hebben :)
gisteren mn 500ste normal win behaald moehahaha

toen k jungle Udyr nog eens speelde, vond ik die toch echt leuk om te spelen
het enige waar ik niet zo goed in ben met hem is early game gaan ganken
zn bearstance stun is aangenaam om een gank te initiaten maar meestal kom ik net wat tekort om het om te zetten in een kill
nuja eenmaal gefarmed en de build lategame gaat ben je vrij onstopbaar en komen de kills wel binnen rollen
een van mn problemen is dat ik te gefocussed ben op cs farm, bijna met om het even wie ik speel haal ik 300-400 cs, doe ik veel dragon om ons team gold te geven en ik gank daardoor te weinig, ben daar nu wat op aan het letten. Wil wat meer udyr spelen maar alle tips vr early game ganks zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 15:32
speedzor schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:42:
Weet iemand of het mogelijk is de recorder van de Own3d broadcaster te gebruiken zonder daadwerkelijk te streamen? Dit zou me toelaten om de videos nadien naar m'n own3d account te uploaden en replays nadien te becommentariëren, aangezien m'n internetverbinding de bottleneck is.
Voor zover ik weet niet, of ze hebben die functionaliteit er afgelopen 2 á 3 maand in gegooid.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:23:
ben momenteel bezig met al mijn champs nog eens van onder het stof te halen en ze een voor een te oefenen in normal
heb er momenteel 44 en heb me net nog wat RP gekocht om 10x 6300IP champs te kopen die in sale zijn
dus eindelijk zal ik binnenkort meer dan de helft van de champs in bezit hebben :)
gisteren mn 500ste normal win behaald moehahaha

toen k jungle Udyr nog eens speelde, vond ik die toch echt leuk om te spelen
het enige waar ik niet zo goed in ben met hem is early game gaan ganken
zn bearstance stun is aangenaam om een gank te initiaten maar meestal kom ik net wat tekort om het om te zetten in een kill
nuja eenmaal gefarmed en de build lategame gaat ben je vrij onstopbaar en komen de kills wel binnen rollen
een van mn problemen is dat ik te gefocussed ben op cs farm, bijna met om het even wie ik speel haal ik 300-400 cs, doe ik veel dragon om ons team gold te geven en ik gank daardoor te weinig, ben daar nu wat op aan het letten. Wil wat meer udyr spelen maar alle tips vr early game ganks zijn welkom.
Na elke attack een stukje met je tegenstander mee/voor hem uit lopen richting zijn tower. Veel mensen vergeten dat en doen alleen rechtsklikken, en dan kan de tegenstander na de stun relatief eenvoudig gewoon wegrennen. Als jij zorgt dat je jezelf tussen zijn tower en hemzelf positioneert na je stun wordt dat al lastiger.

Verder zou je tiger udyr weer eens kunnen proberen. Die farmt nog snel zat, heeft imo een prettigere item build en voelt toch wat sterker aan.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:31:
[...]

Na elke attack een stukje met je tegenstander mee/voor hem uit lopen richting zijn tower. Veel mensen vergeten dat en doen alleen rechtsklikken, en dan kan de tegenstander na de stun relatief eenvoudig gewoon wegrennen. Als jij zorgt dat je jezelf tussen zijn tower en hemzelf positioneert na je stun wordt dat al lastiger.

Verder zou je tiger udyr weer eens kunnen proberen. Die farmt nog snel zat, heeft imo een prettigere item build en voelt toch wat sterker aan.
Phoenix Udyr heeft snellere clear en is beter voor teamfights, Tiger Udyr is beter voor Dragon/Baron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Cloud schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:17:
[...]

Jup. De verbroken verbindingen dan, ik heb verder geen last van lag als ik in-game zit. Zolang ik er maar in kom is alles goed.
Ja dit is dus bij mij ook het probleem.
Voor wat ik nu heb ontdekt is dat hij voor het laden disconnect. Dan start ik LoL opnieuw op, laat ik de instance afsluiten en log opnieuw in, dan reconnect ik en gaat het gelijk goed.

Gisteravond had ik dat bij iets van 3/ 5 potjes, 2 daarvan gingen wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Voor de mensen met disconnect issues. Het probleem kan ook aan LoL recorder liggen. Door een fout na de laatste patch krijg je disconnctes zodra een game start. Sluit LoL recorder of update het handmatig en het probleem zou opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:57:
[...]

Phoenix Udyr heeft snellere clear en is beter voor teamfights, Tiger Udyr is beter voor Dragon/Baron.
Beter voor teamfights? Met die pussy AoE damage die niemand voelt? Ik betwijfel het. Als ik hun carry tiger strike burst schrikt dat hem gelijk af waardoor hun carry niet kan dps-en terwijl ik met phoenix een stuk langer moet rammen om flinke damage te doen. Ik heb ook lange tijd voornamelijk phoenix strike udyr gespeeld, maar hoe meer ik tiger udyr probeer hoe beter hij me bevalt. Voordelen van tiger udyr:
- Betere Dragon/Baron
- Betere ganks (makkelijker in ieder geval, damage is nagenoeg gelijk heeft iemand eens berekend maar je hebt die derde hit niet nodig voor phoenix proc)
- Beter bestand tegen invasion (1v1 versla je bijna elke jungler met tiger strike)
- Betere lategame damage
- Harde tower pushing met tiger strike
- Betere itembuild (je hoeft je niet op AS te focussen maar kan voor tanky AD items gaan)
- Betere sustain in jungle door andere item build (wriggles)

Wat je daarvoor opoffert:
- Snellere jungle clear
- Wat AoE-damage in teamfights
- Minder snel waves pushen, maar dat kun je dan mooi aan je AD carries overlaten die de farm harder nodig hebben dan jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:45:
[...]

Beter voor teamfights? Met die pussy AoE damage die niemand voelt? Ik betwijfel het. Als ik hun carry tiger strike burst schrikt dat hem gelijk af waardoor hun carry niet kan dps-en terwijl ik met phoenix een stuk langer moet rammen om flinke damage te doen. Ik heb ook lange tijd voornamelijk phoenix strike udyr gespeeld, maar hoe meer ik tiger udyr probeer hoe beter hij me bevalt. Voordelen van tiger udyr:
- Betere Dragon/Baron
- Betere ganks (makkelijker in ieder geval, damage is nagenoeg gelijk heeft iemand eens berekend maar je hebt die derde hit niet nodig voor phoenix proc)
- Beter bestand tegen invasion (1v1 versla je bijna elke jungler met tiger strike)
- Betere lategame damage
- Harde tower pushing met tiger strike
- Betere itembuild (je hoeft je niet op AS te focussen maar kan voor tanky AD items gaan)
- Betere sustain in jungle door andere item build (wriggles)

Wat je daarvoor opoffert:
- Snellere jungle clear
- Wat AoE-damage in teamfights
- Minder snel waves pushen, maar dat kun je dan mooi aan je AD carries overlaten die de farm harder nodig hebben dan jij
Is hier over gediscuseerd dus vandaar :P
Daarbij is Pheonix Udyr ook meer een Tank en Tiger Tanky DPS.

http://www.reddit.com/r/l...1b/a_question_about_udyr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
SaphuA schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:51:
Voor de mensen met disconnect issues. Het probleem kan ook aan LoL recorder liggen. Door een fout na de laatste patch krijg je disconnctes zodra een game start. Sluit LoL recorder of update het handmatig en het probleem zou opgelost moeten zijn.
Ik heb LoL recorder zo staan dat hij niet meer met Windows opstart en gebruik het sindsdien ook niet meer. Het leek daarmee dus ook opgelost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Een andere oplossing kan nog zijn om LoL volledig te verwijderen en de directory indien nodig leeg te maken en dan weer opnieuw te installeren. Sommige mensen hadden wat issues met de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffroiscool schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:52:
[...]

Is hier over gediscuseerd dus vandaar :P
Daarbij is Pheonix Udyr ook meer een Tank en Tiger Tanky DPS.

http://www.reddit.com/r/l...1b/a_question_about_udyr/
Ik heb meegedaan aan die discussie en ondanks dat ik het er destijds mee eens was dat phoenix udyr the way to go is haal ik met tiger udyr betere resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
SaphuA schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:59:
Een andere oplossing kan nog zijn om LoL volledig te verwijderen en de directory indien nodig leeg te maken en dan weer opnieuw te installeren. Sommige mensen hadden wat issues met de laatste patch.
Mja, als hierboven word aangegeven dat het aan UPC ligt (veelgehoorde klacht) dan geloof ik dat ook wel. Hij klaagt ook steeds over mijn firewall (die ik niet heb, afgezien van Windows Firewall en die in mn router).

Ik heb al een keer een repair van de LoL cliënt gedaan, dit hielp niet. Maar ik zal vanavond eens kijken of een herinstallatie wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
man man man wat een hoop problemen gehad overlaatst om mijn LoL terug te laten werken kreeg een mailtje van Nvidia dat er een nieuwe driver update is voor mijn Laptop
ik dacht van Yeuy :D downloaden die handel
dus dat duurde Vershrikkelijk lang ! de download niet maar dat ding implementeren op de pc zeker 3u zitten wachten ....
dan dacht ik ik speel even een ander spel en ja :P framerate en die dingen gingen allemaal een beetje beter
was wel nice

dus de dag erna dacht ik LoL spelen :D ooow yeah !
alles lukt perfect
kom ik op de champion loading screen en vanaf dat ik begin te summonen
Adobe air has stoped working !
dat is dus bij 3 spelletjes gebeurd omdat ik dacht van het zal wel aan LoL liggen
ondertussen had ik al alles gedaan Air geherinstaleerd
LoL recorder verwijderd enz ...
en dan BAM you have been banned cause Leaving games ........ :(
en dan dacht ik het van die driver dat gaat het zijn
ik heb echt een hele dag bezig geweest om dat ding te verwijderen EEN HELE DAG ....
dat wou er maar niet af gaan raaaaagh !
maar uiteindelijk is het gelukt en nu kan ik terug LoL spelen maar alle Mastery en rune pages zijn nu gereset -.-'
en de volledige in game settings ook natuurlijk ik vraag me echt af waarom dat nu gebeurd is maar 1 ding weet ik nu zeker geen Nvidia Drivers meer :P

( Had geen zin om leestekens te plaatsen . :+ behalve de uitroeptekens )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mwa totdat UPC de huidige problemen met de Thomson TWG870U en FW01.41 oplost (zie UPC Internet vragen & problemen topic deel II en http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=42873.0), ga ik geen herinstallatie doen. UPC moet eerst de zaken op orde hebben voordat ik dat ga proberen. :) Heeft nu geen zin.

Tenzij Xevoo geen Thomson modem heeft met de nieuwste firmware, lijkt het me niet een oplossing te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ok een beetje persoonlijke vraag maar ik wil een beetje een tank rol gaan spelen alleen heb ik geen idee welke champion daar het beste bij past en het meest functioneel is in team fights. Heb een beetje gespeeld met Amumu maar behalven zijn ulti vond ik hem aardig waardeloos. Hij is natuurlijk niet waardeloos maar ik vond het waardeloos spelen.
Misschien ligt het een beetje aan mijn verwachtingen maar ik moet toch met een tank iemand ook wel kunnen killen op een gegeven moment? Of is een tank puur voor klappen opvangen en daarmee dus assists krijgen?
En welke tank is aan te raden en waarom?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Cloud schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:47:
Mwa totdat UPC de huidige problemen met de Thomson TWG870U en FW01.41 oplost (zie UPC Internet vragen & problemen topic deel II en http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=42873.0), ga ik geen herinstallatie doen. UPC moet eerst de zaken op orde hebben voordat ik dat ga proberen. :) Heeft nu geen zin.

Tenzij Xevoo geen Thomson modem heeft met de nieuwste firmware, lijkt het me niet een oplossing te bieden.
Dat word vanuit UPC toch geïnstalleerd? Ik moet dat thuis even nakijken, maar ik weet wel zeker dat ik weer Thomson heb.

Een vriend van me waar ik altijd LoL mee speel heeft aan de andere kant ook UPC maar nergens last van, die zal dan wel een andere modem hebben oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Swanfield schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:58:
Ok een beetje persoonlijke vraag maar ik wil een beetje een tank rol gaan spelen alleen heb ik geen idee welke champion daar het beste bij past en het meest functioneel is in team fights. Heb een beetje gespeeld met Amumu maar behalven zijn ulti vond ik hem aardig waardeloos. Hij is natuurlijk niet waardeloos maar ik vond het waardeloos spelen.
Misschien ligt het een beetje aan mijn verwachtingen maar ik moet toch met een tank iemand ook wel kunnen killen op een gegeven moment? Of is een tank puur voor klappen opvangen en daarmee dus assists krijgen?
een tank met een taunt is natuurlijk altijd het handigste vind ik persoonlijk dan verplicht je mensen om je aan te vallen moest ik een tank kiezen zou ik toch voor een rammus of shen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Gisteren met.......... Malphite gespeeld, dat ging ook wel erg lekker. Is gewoon een tank maar je kan er ook mee killen als je wilt... Xevoo is godddddlikeeee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Persoonlijk vind ik Singed een echt leuke tank. Verder is Rammus ook een tank die af en toe wat kills kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:45:

en dan BAM you have been banned cause Leaving games ........ :(
Dat was dan zeker niet de eerste keer... of de vijfde. Pas no 10+ doen ze er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:02:
[...]

Dat was dan zeker niet de eerste keer... of de vijfde. Pas no 10+ doen ze er wat aan.
3 potjes niet kunnen spelen dankzij die driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:02:
[...]

Heeft te maken met het percentage van je totale games played. Zo kan je als je nog maar pas bezig bent na 2 leaves ook al een ban hebben. Don't ask how I know =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ja, Rammus had ik ook al aan gedacht. De Taunt is inderdaad lekker of het achteruit gooien van Singed is natuurlijk ook wel nuttig. Ik zal eens kijken of Rammus een beetje bevalt. Ik heb hem namelijk wel al in mijn champions stal dus is sowieso de moeite waard dan een keer te testen. Voor die ulti die hij doet is dat AP of AD based?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
AP dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 15:32
In mijn ogen heb je niet echt een tank binnen je team nodig, een sterke bruiser doet zijn werk ook erg goed. Kijk shyvana, je krijgt haar moeilijk dood, maar ze doet ook nog een behoorlijke bak damage.

En malphite kan bijvoorbeeld goed een fight iniciaten maar zal maar een klein beetje damage doen. Als de andere 4 teammates er dan in rennen zal het hele andere team op hun springen. Malphite kun je in dat geval gewoon ignoren.

De beste combo is dus om iemand als "tank" of bruiser te hebben die je als team niet kunt negeren.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:03:
[...]

Heeft te maken met het percentage van je totale games played. Zo kan je als je nog maar pas bezig bent na 2 leaves ook al een ban hebben. Don't ask how I know =P
Gezien de tijd en de dingen die Drunk post, neem ik aan dat hij ongeveer lv25 is en dan toch minstens 200 potjes heeft gehad.

Mooi dat ze toch actief wat aan Leavers doen. Als je de eerste keer disconnect door drivers dan moet je maar niet elke keer non-customs gaan doen om het uit testen. Dat soort tuig heb ik vaker gezien, 999ping, 15minuten inladen of pas na 10 minuten reconnecten en dan lopen zeiken dat z'n PC/provider al de hele week loopt te fucken. Ga dan niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:14

Nibbz

Postmaster General

Ik vind Leona een fijne tank. Met haar aoe stun, ben je in group fights ook nog eens bijzonder nuttig. Ook kan ze stunnen met haar E ability (soort charge).

Met een dps erbij, kun je behoorlijk veel damage doen, door al die stuns.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Ik vind een Cho' gath veel betere tank. veel hp door ulti, je Q en W doen veel damage, en het is een van de beste top lanes imo.

(rod of ages, FoN - doe je veel damage early/mid game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:14:
[...]

Gezien de tijd en de dingen die Drunk post, neem ik aan dat hij ongeveer lv25 is en dan toch minstens 200 potjes heeft gehad.

Mooi dat ze toch actief wat aan Leavers doen. Als je de eerste keer disconnect door drivers dan moet je maar niet elke keer non-customs gaan doen om het uit testen. Dat soort tuig heb ik vaker gezien, 999ping, 15minuten inladen of pas na 10 minuten reconnecten en dan lopen zeiken dat z'n PC/provider al de hele week loopt te fucken. Ga dan niet spelen.
excuseert u mij ik ben een lvl 30 met meer dan 500 potjes denk ik :P

oow en het rare was Custom games lukte wel ik had gewoon problemen met bepaalde champs dacht ik het was oo, heel toevallig dat op alle 3 die potjes en akali ingame was :P
customs lukte perfect

[ Voor 12% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 07-02-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Leona is echt de master van CC, tot nu toe een van mijn favoriete tanky champs
Als je eenmaal je combo doet op iemand kunnen ze niks en zitten ze vast tot ze dood zijn (geeft goed gevoel)
MOAR CC! >:)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 30-09 09:42
ALL RANDOM ALL BOT in Dominion is too cool :P
F*ck all random all mid / ARAB ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmm ik dacht dat een tank juist een must have was voor teams.... Maar Leona zal ik op mijn lijstje van kandidaten zetten. Ik zal eens kijken welke bruisers er zijn die mij leuk lijken :)
Tnx voor de tips in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
ik ben zo één die in een periode veel dezelfde champion speelt.
en ben dus opzoek naar een nieuwe/andere champion om goed in te worden.

iemand nog tips of ideeën?
hiervoor kog'maw en soraka veel gespeeld

mvg,

Ocwil

[ Voor 11% gewijzigd door ocwil op 07-02-2012 14:47 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ocwil schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:45:

mvg,

Ocwil
hangt ervan af wat is de speelstijl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Een tank is niet per sé nodig. Een initiator wel; iemand die een gevecht op een voordelige manier voor je team begint. Het is alleen zo dat die persoon meestal wel tanky moet zijn.

Bijvoorbeeld Amumu: Bandage Toss -> Ult is een heel mooi begin van een teamgevecht. Hij moet het echter wel overleven, dus een beetje tanky moet hij in ieder geval zijn. Hetzelfde voor de openingmoves van een Jarvan/Leona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Ik zie nooit een leona top lane o.0, alleen support dus geen gold om hp/armor te kopen dus niet egt handig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik vind nog stteds sejuani een goede tank/slower ik denk ook dat zij de beste slow en cc heeft van LoL op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:55:
Ik zie nooit een leona top lane o.0, alleen support dus geen gold om hp/armor te kopen dus niet egt handig :S
Top lane zou je ook niet support gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Wravburn schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:53:
Een tank is niet per sé nodig. Een initiator wel; iemand die een gevecht op een voordelige manier voor je team begint. Het is alleen zo dat die persoon meestal wel tanky moet zijn.

Bijvoorbeeld Amumu: Bandage Toss -> Ult is een heel mooi begin van een teamgevecht. Hij moet het echter wel overleven, dus een beetje tanky moet hij in ieder geval zijn. Hetzelfde voor de openingmoves van een Jarvan/Leona.
Over initiator's gesproken. Zelf speelt ik het allermeest met Renekton. Ulti aan. erin Slice'n, en met de Q iedereen die in de buurt staat een Rotmep geven :) . Vaak krijg je dan toch redelijk wat focus, dus kun je me Dice en/of Flash er weer uit, of als ik een keer Heal heb, wachten tot je half leven bent en dan dat gebruiken.
Je maatjes hebben op de achtergrond dan alle tijd om de squishies eruit te picken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leona gaat het volgens mij sowieso hard hebben top tegen veel bruisers met wel innate sustain. Denk dat ze op dit moment het best tot haar recht komt naast een adcarry, waar er betere opties zijn die shielden/speedboost/healen. Hoort in een agressive ad lane, zoals nunu waar je traden als het ware mag vergeten en op de juiste moment hard moet toeslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Blijkbaar krijgt Ashe haar Volley een buff next patch :D

[ Voor 26% gewijzigd door SaphuA op 07-02-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:01:
[...]

Ik heb meegedaan aan die discussie en ondanks dat ik het er destijds mee eens was dat phoenix udyr the way to go is haal ik met tiger udyr betere resultaten.
ok vrij veel bijgeleerd over goeie builds op phoenix Udyr

Vicarious wat is jouw build voor Tiger?
kzal vanavond eens testen wat me goed ligt qua build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ocwil schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:45:

hiervoor kog'maw en soraka veel gespeeld

mvg,

Ocwil
Deze arme jongen/meisje ( i dont know :p)
zijn post werd hier een beetje achtergelaten op de forums :)
dacht ik geef hem nog een zetje :P
dus wat is je speelstijl dan kunnen we je eens helpen een champ aan te raden :D

[ Voor 24% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 07-02-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:21:
[...]

ok vrij veel bijgeleerd over goeie builds op phoenix Udyr

Vicarious wat is jouw build voor Tiger?
kzal vanavond eens testen wat me goed ligt qua build
Start met cloth/5
Rush wriggles
Merc Treads
Aegis
Triforce
Tankstuff die je nodig hebt (Raduins/Frozen Heart/Force of Nature)

Runes: AD, armor, magicres, movespeed
Masteries: 0/21/9 met iig alle movespeed masteries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Waarom met cloth/5, als je ook met vampire septer (of hoe dat heet) kan beginnen om uit te bouwen naar wriggles? Geeft lekkere damage, en als je full build hebt kun je die verkopen voor meer tankynish of een madreds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Gropah schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:27:
Waarom met cloth/5, als je ook met vampire septer (of hoe dat heet) kan beginnen om uit te bouwen naar wriggles? Geeft lekkere damage, en als je full build hebt kun je die verkopen voor meer tankynish of een madreds
ik ga akkoord met Gropah :D cloth en health pots is zoo passé :P
gewoon vampiric scepter gaan het bespaart je veel early game gold uit en met de nieuwe jungle kom je perfect uit met je HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:28:
[...]

ik ga akkoord met Gropah :D cloth en health pots is zoo passé :P
gewoon vampiric scepter gaan het bespaart je veel early game gold uit en met de nieuwe jungle kom je perfect uit met je HP
In een premade met fatsoenlijke pull kun je het proberen, maar in soloque is men vaak al te beroerd om ook maar 1 autoattack (met een mage!) te doen op blue en dan is een start met vamp scepter niet sustainable genoeg. Je wilt snel kunnen ganken en om te ganken moet je (bijna) full health zijn ander is het risico te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Wat dacht je gewoon van om met boots te beginnen en 3 pots en direct een lvl 2 gank te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:24:
[...]

Start met cloth/5
Rush wriggles
Merc Treads
Aegis
Triforce
Tankstuff die je nodig hebt (Raduins/Frozen Heart/Force of Nature)

Runes: AD, armor, magicres, movespeed
Masteries: 0/21/9 met iig alle movespeed masteries
ja wriggles rush ik ook wel met vamp scepter maar had een goeie tip gezien waarom cloth+5 goed was om mee te starten

wolves => blue zonder smite => red met smite fast lvl3 voor harde early gank dubbel buff
k thx zal k wel eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet waarom er met lifesteal scepter zou willen gestart worden. Low level heb je toch nooit zoveel damage output dat je er daadwerkelijk veel van terugkrijgt? Is mijn perceptie toch. Proof me wrong !

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:37:
Ik begrijp niet waarom er met lifesteal scepter zou willen gestart worden. Low level heb je toch nooit zoveel damage output dat je er daadwerkelijk veel van terugkrijgt? Proof me wrong ! Is mijn perceptie toch.
samen met turtle stance genoeg om niet te zwaar te zakken in health, je kan blijven junglen met udyr en een vamp scepter
+
dan verspil je je gold niet aan potions en heb je rapper wriggles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:37:
Ik begrijp niet waarom er met lifesteal scepter zou willen gestart worden. Low level heb je toch nooit zoveel damage output dat je er daadwerkelijk veel van terugkrijgt? Proof me wrong ! Is mijn perceptie toch.
Omdat je minder geld gooit in health potions die in principe weggegooid geld zijn. Maar aangezien ze je jungle zo goed helpen vind ik het nog altijd vaak een te prefereren route.

@Jeffro: boots + 3 pots kan ook, maar ook dan zul je merken dat op low levels die grote buffs ondanks je 3 pots en turtle stance behoorlijk pijn doen. Maar als je zeker weet dat je top kan ganken op lvl 2 nadat blue klaar is kun je het altijd overwegen. Cloth+5 is gewoon de meest generieke route die altijd werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:33:
[...]

In een premade met fatsoenlijke pull kun je het proberen, maar in soloque is men vaak al te beroerd om ook maar 1 autoattack (met een mage!) te doen op blue en dan is een start met vamp scepter niet sustainable genoeg. Je wilt snel kunnen ganken en om te ganken moet je (bijna) full health zijn ander is het risico te groot.
ja inderdaad dat scenario ken ik dan vraag je van autotack the wolves and then pull my blue and do some damage :)
allemaal OK allemaal heel postitief ernaatoe vooruitkijkend staat de idiote mid aan de blue te wachten begin jij aan wolves en dent hij in zichzelf ... van ja die zal wel een andere route hebben zeker ... laapt die weg en pult hij blue niet of doet hij gewoon een idiote auto atack ....
Jungling 101 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:40:
[...]

ja inderdaad dat scenario ken ik dan vraag je van autotack the wolves and then pull my blue and do some damage :)
allemaal OK allemaal heel postitief ernaatoe vooruitkijkend staat de idiote mid aan de blue te wachten begin jij aan wolves en dent hij in zichzelf ... van ja die zal wel een andere route hebben zeker ... laapt die weg en pult hij blue niet of doet hij gewoon een idiote auto atack ....
Jungling 101 ?
Niet altijd klagen over autoattacks van je mid he :P
Met sommige champs wil je gewoon je charges houden, bijvoorbeeld Annie wil ik m'n stun direct kunnen gebruiken op de enemy champ :P een paar autoattacks kan natuurlijk ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:43:
[...]

Niet altijd klagen over autoattacks van je mid he :P
Met sommige champs wil je gewoon je charges houden, bijvoorbeeld Annie wil ik m'n stun direct kunnen gebruiken op de enemy champ :P een paar autoattacks kan natuurlijk ook nog ;)
ok bij een annie snap ik het wel nog met haar passive maar
gisteren was het een xerath
zie je daar zo een mastodont van een mage staan aan je blue en ipv een Q skill erop te doen gewoon ZAP and run awaaaaaay

-.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
SaphuA schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:17:
Blijkbaar krijgt Ashe haar Volley een buff next patch :D

[video]
LoL maar wel alle drie mis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 30-09 09:42
Bots hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Wil iemand met mij vanavond een potje duo-queue ranked willen doen?
Pagina: 1 ... 14 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.