Klopt, maar ik denk dat de meeste mid-top champs hem best makkelijk kunnen hebben. Ik denk dat een Ziggs dan ook het best tot zijn recht komt met een support.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:20:
[...]
Noem je gelijk ook wel een hele mooie counter opVind Kennen over het algemeen tegen meerdere champions een enorm irritant poppetje.
Heb nu twee keer als Ziggs tegen Kennen mogen spelen in mid lane. Beide keren ook met gemak gewonnen. Zijn E gebruiken als Kennen Rush gebruikt, achter minions blijven en met Q harashen. Ligt ook veel aan de stijl van de speler zelf denk ik. Kennen is mijn main en weet dus wat me te wachten staat als ik tegenover hem sta en kan redelijk inschatten wanneer die wat gaat doen. CC heeft die niet echt maar moet zeggen dat ik het ook niet echt mis. Zijn ult is gewoon nutteloos als je hem op max range iemand wilt hitten maar overall vindt ik de damage gewoon uitstekend. Zal Ziggs zeker vaker gaan spelen.SilentSimon schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:18:
Ik heb gister 3x tegen een Ziggs gestaan als Kennen mid en top, en ik heb 3x zwaar gewonnen in de lane.
Heeft misschien ook te maken omdat die champ nog zo nieuw is en mensen moeten oefenen, maar hij is heel erg squishy en goede escapes heeft hij eigenlijk niet. 2x raken voor Marks, erin flashen, stunnen en killen.
Wat mij vooral opviel is zijn wave clearing potentieel.
Dit maakt hem misschien vs sommige mids wel een goede semi roamer alla Sion. Dit gecombineerd met zijn ult range kan hem denk ik een flink irritante mid voor top en bottom maken denk ik.
Dit maakt hem misschien vs sommige mids wel een goede semi roamer alla Sion. Dit gecombineerd met zijn ult range kan hem denk ik een flink irritante mid voor top en bottom maken denk ik.
De ulti van Ziggs is in elk geval erg grappig om te zien
Gisteren low-health Caitlyn: BOOOM!
Leuke graphics die ulti.
Leuke graphics die ulti.
ik vind well momenteel dat ziggs de leukste death annimation heeft
Beep Boop son ... Beep Boop
Verwijderd
Samen met Rumble dan, want die blijf ik ook nog steeds humor vinden.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:20:
ik vind well momenteel dat ziggs de leukste death annimation heeft
ik zie dat er een aantal mensen zijn die pas later vanavond zin/tijd hebben voor een game. Wat dachten jullie van een uur of 11? denk dat de meeste dan wel online zullen zijn. Ik kan daar dan ook even een match voor invullen op de site?
Vanmiddag als ik thuis kom wil ik ziggs ook erg graag proberen. Ziet er uit als een super gave champion. Decent damage met een erg leuke speelstijl.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
LOL EPIC COMMENT!!111111111Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:53:
is iedereen buiten in de sneeuw gaan spelen, tis hier verdacht stil
Ontopic: Ik had vandaag nog een potje gespeeld (al 2 weken niet meer gedaan), met kog'maw en het is mij erg opgevallen, hoe dom sommige mensen nog zijn..
tja, Je hebt zo van die spelers.nukidin247 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:00:
[...]
LOL EPIC COMMENT!!111111111
Ontopic: Ik had vandaag nog een potje gespeeld (al 2 weken niet meer gedaan), met kog'maw en het is mij erg opgevallen, hoe dom sommige mensen nog zijn..Maar ik moet er weer een klein beetje aan wennen. Toch hebben we het gewonnen
Sommige weten echt niet wat ze doen eigenlijk, die lopen gewoon rond voor wat kills en denken dan "ik ben pro"
Nee iedereen is aan het stil staan in de file terwijl ze benauwd worden van het niet op tweakers en/of lol kunnen zittenVerwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:53:
is iedereen buiten in de sneeuw gaan spelen, tis hier verdacht stil
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
BAM! 15-3-19 Gangplank. Als je tijdens endgame gewoon een (net zo) fed-tryndamere tegenkomt en je crit hem gewoon neer geeft dat zo'n heerlijk gevoel..
Hmm.. ik connect al een aantal dagen erg slecht met League of Legends dat hij blijft hangen op "Logging onto chat service".
Ik heb geen idee wat het aan ligt.
Soms blijft hij ook hangen als ik mn wachtwoord heb ingevoerd en op inloggen enter
Heb LoL recorder niet meer draaien de laatste dagen omdat ik ergens had gelezen dat het daar aan zou liggen..
Soms blijft hij ook hangen als ik mn wachtwoord heb ingevoerd en op inloggen enter
Heb LoL recorder niet meer draaien de laatste dagen omdat ik ergens had gelezen dat het daar aan zou liggen..
heb net nog een geprobeerd van een potje rank te doen was al lang geleden.(wil mijn slechte rank omhoog krijgen). ja vergeet het maar
vlad mid feed -012 ,cait bot feed 0-10 , een andere speler die afkwam dat yi support was. IK ben dan maar solo gegaan Top en fid jungle. 20 minuten en de game was gedaan.
direct op die kut knop surrender drukken.Ik vind het echt klote, dan sommige spelers gewoon slechte gaan door bepaalde spelers die eigenlijk de domste dingen doen,heel de tijd lopen flame,feeden enzzz... spijtig genoegd gebeurd daar niet rap iets aan.
vlad mid feed -012 ,cait bot feed 0-10 , een andere speler die afkwam dat yi support was. IK ben dan maar solo gegaan Top en fid jungle. 20 minuten en de game was gedaan.
direct op die kut knop surrender drukken.Ik vind het echt klote, dan sommige spelers gewoon slechte gaan door bepaalde spelers die eigenlijk de domste dingen doen,heel de tijd lopen flame,feeden enzzz... spijtig genoegd gebeurd daar niet rap iets aan.
Er zijn wat vage troubles inderdaad. Ik had vandaag een paar disconnects. Uiteindelijk kon ik pas in game komen nadat ik heel LoL opnieuw op had gestart. LoL recorder wist ik al van dus had ik niet aan staan. Al schijnt de laatste patch ervan, de problemen te verhelpen.Xevoo schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:03:
Hmm.. ik connect al een aantal dagen erg slecht met League of Legends dat hij blijft hangen op "Logging onto chat service".
- Mocht je nog steeds niet met chat kunnen verbinden, doe dan dit:
- Sluit je client
- Zet je computer datum minimaal een week vóóruit
- Start client en log in (je zult wat vage meldingen krijgen, gewoon negeren en doorgaan)
- Zodra je in de client zit, pas je je datum weer terug aan naar vandaag
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dat ga ik wss na het weekend eens proberen dan.Cloud schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:13:
[...]
Er zijn wat vage troubles inderdaad. Ik had vandaag een paar disconnects. Uiteindelijk kon ik pas in game komen nadat ik heel LoL opnieuw op had gestart. LoL recorder wist ik al van dus had ik niet aan staan. Al schijnt de laatste patch ervan, de problemen te verhelpen.Hoe stom het bovenstaande ook klinkt, het werkt wel
- Mocht je nog steeds niet met chat kunnen verbinden, doe dan dit:
- Sluit je client
- Zet je computer datum minimaal een week vóóruit
- Start client en log in (je zult wat vage meldingen krijgen, gewoon negeren en doorgaan)
- Zodra je in de client zit, pas je je datum weer terug aan naar vandaag
Kijk, op zich maakt me de chat niets uit als ik gewoon normaal kan spelen. Maar het is wel vervelend dat ik steeds disconnect nadat ik een champ heb gekozen en voor alles geladen word, dan krijg ik League of Legends logo in beeld en daarachter een foutmelding met gezeik over mijn firewall.
Dit had ik dus voor de patch helemaal niet... en nu ineens wel. Heb altijd de poorten op gehad die op portforwarding.com staan. Ook als ik de Windows Firewall uitzet werkt het nog niet.. ik zoek gewoon even voort!
Verwijderd
Vandaag niet een normale game gehad. hoe moeilijk kan het zijn????
laatste game hadden we in het begin gelijk 2 DC's. Dan een enemy team die nog niet durft te pushen/diven en twee teammates die niet willen surrenderen
waarom moet een 3v5 40 minuten duren???
laatste game hadden we in het begin gelijk 2 DC's. Dan een enemy team die nog niet durft te pushen/diven en twee teammates die niet willen surrenderen
Volgens mij zie ik hier een aantal GoT'ers in dit filmpje met uitleg over de support class.
YouTube: Learn 2 Play - Episode 1 feat Xpecial - IPL League of Legends
mijn mumuJaer288 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 02:08:
Volgens mij zie ik hier een aantal GoT'ers in dit filmpje met uitleg over de support class.
[ Voor 32% gewijzigd door Baristo op 04-02-2012 04:29 ]
Oh heerlijk ik heb de laatste potjes met Kennen gruwelijk hard gewonnen, heerlijke champ ook (wellicht toe aan een nerfje?).
Zijn mobility is zó lekker, loopt er nog net een low-hp weg, Lichtning rush en flash en bam!
Zijn mobility is zó lekker, loopt er nog net een low-hp weg, Lichtning rush en flash en bam!
lol, volgens mij zat ik in dat teamVerwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 01:09:
Vandaag niet een normale game gehad. hoe moeilijk kan het zijn????
had iig een potje 5V3 waarbij de tegenstander gelijk al 2 misten en waar ons team gewoon niet meewerkte
dat ik dan voor 't eerst met galio zit werkte ook niet echt mee
was wel vaag, wij allemaal lvl15 ofzo, en dan V3 die allemaal lvl18 zijn

we hadden iig wss dik verloren door gebrek aan teamplay als jullie (aannemende dat jij het was
Nouja vergeet niet: het team met 3 levelt veel sneller omdat ze allemaal solo lanes hebben. Bovendien onderschat het team van 5 de klus waardoor ze soms domme dingen gaan doen (want het is toch 3v5, free win). Dan kunnen die 3 het nog verdomd lang uithouden, en als ze echt goed zijn zelfs winnen.godofal schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 04:57:
[...]
lol, volgens mij zat ik in dat team
had iig een potje 5V3 waarbij de tegenstander gelijk al 2 misten en waar ons team gewoon niet meewerkte
was wel vaag, wij allemaal lvl15 ofzo, en dan V3 die allemaal lvl18 zijn![]()
we hadden iig wss dik verloren door gebrek aan teamplay als jullie (aannemende dat jij het was) die 2 man gewoon hadden gehad
Vicariously I live while the whole world dies
klopt idd, was goed dat ze niet echt goed waren want ik deed behoorlijk stomme acties, speelde als galio solo top tegen akali. ipv te harassen en te pushen en te farmen ging ik gewoon vol op akali
had eigenlijk helemaal geen voordeel, maar door de 3V5 voelt het wel zo
naja, ging redelijk, maar in een "echt" potje kan je het eigenlijk niet flikken wat ik deed

had eigenlijk helemaal geen voordeel, maar door de 3V5 voelt het wel zo
naja, ging redelijk, maar in een "echt" potje kan je het eigenlijk niet flikken wat ik deed
Haha hier wat gluxers in episode van IPL.
Geen idee of je je naam eer wilt aandoen, maar dit is intussen al 3x gepost!Spuitelf schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:16:
Haha hier wat gluxers in episode van IPL.
Heb ff moeten zoeken wat 'gluxers' betekent, maar hier noemen we ze 'tweakers'
Hahaha, Die replay had ik gesubmit 
Vet dattie nu ook op Youtube staat!
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
ben lvl 30 dus denk het niet, buiten dat was ik yorick solo topgodofal schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 04:57:
[...]
lol, volgens mij zat ik in dat team
was wel vaag, wij allemaal lvl15 ofzo, en dan V3 die allemaal lvl18 zijn![]()
we hadden iig wss dik verloren door gebrek aan teamplay als jullie (aannemende dat jij het was) die 2 man gewoon hadden gehad
ik ging steeds vol op nunu, had echt geen zin om die game te spelen.
Hahah woeps... foutje... was te druk bezig en te weinig geslapen vanacht 
Anyway had hem niet gezien op de laatste pagina vandaar de submit ;D
Anyway had hem niet gezien op de laatste pagina vandaar de submit ;D
Dit ELO is zo leuk he

1 Win en dan doe je ranked XD
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Denk hetGropah schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:39:
Is dat niet 1 win in ranked?
Hoe moet je anders je tweede game in ranked doen
1 ranked win maar he, op 1200 ELO kom je altijd bij nieuwe ranked spelers in. Niks vreemds aanJeffroiscool schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:35:
Dit ELO is zo leuk he
[afbeelding]
Ze heeft het ook nog niet het slechtste van hun team gedaan dus. Ook nog een redelijke farm.
Maar je hebt wel gelijk
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Het is inderdaad logischer dat je pas ranked gaat spelen als je al minimaal 100 ranked wins hebtJeffroiscool schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:35:
Dit ELO is zo leuk he
[afbeelding]

Dat is niet 1 win ranked.
Mensen levelen naar level 30 op co-op VS AI games, hij heeft gewoon een gewone game gespeeld en is toen meteen door naar ranked gegaan. Iedereen begint op 1200 Elo, omdat dit het gemiddelde is.
Mensen levelen naar level 30 op co-op VS AI games, hij heeft gewoon een gewone game gespeeld en is toen meteen door naar ranked gegaan. Iedereen begint op 1200 Elo, omdat dit het gemiddelde is.
[ Voor 15% gewijzigd door Nazanir op 04-02-2012 15:19 ]
-
Verwijderd
Daar staat je aantal ranked wins. En level 30 van coop vs AI games zal je niet snel worden denk ik. Krijg je daar niet minder exp van?Nazanir schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:19:
Verwijderd
Ongelooflijk, speel drie keer een prima pot, maar door ontzettende kutteams gewoon keihard verliezen.
Toppunt was wel een Shaco die net zolang bij blue wacht totdat ik 'm dood heb, maar snel nog even een lasthit doet :{!
Toppunt was wel een Shaco die net zolang bij blue wacht totdat ik 'm dood heb, maar snel nog even een lasthit doet :{!
Verwijderd
Dat is wel 1 win Ranked. In Ranked aftermath zie je nooit je Co-op of Normal games. Iedereen begint op 1250 Elo, wat bovengemiddeld is volgens een Riot Admin post. (1250+ is 75% van de Ranked spelers)Nazanir schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:19:
De opmerking van 1 win en dan Ranked was dus gewoon dommig, geen nut om dit te verdedigen met onwaarheden
nee, iedereen begint op 1200, maar na 1 win heb je 50 elo erbij en zit je op 1250.
Verwijderd
100% zeker dat je op 1250 Elo begint.Nutral schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:38:
nee, iedereen begint op 1200, maar na 1 win heb je 50 elo erbij en zit je op 1250.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Elo_rating_system
(since the starting Elo is 1200)
Was ook best een leuk potje om te zien. En goed commentaarJeffroiscool schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:20:
Hahaha, Die replay had ik gesubmit
sudo apt-get rekt
100% zeker dat het 1200 is.Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:43:
[...]
100% zeker dat je op 1250 Elo begint.
En het is alsnog een range waar je inzit waardoor je waarschijnlijk voorlopig vaker nog met mensen met 1200 rating gematched zult worden. Hier komt ook de ELO hell uit voort, omdat je dus ook gematched kunt worden met lolbroeken die net 30 zijn geworden en gelijk ranked willen gaan spelen en net voldoende runes hebben om 1 page te vullen (als je al geluk hebt).
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Wat is momenteel de beste manier om LoL op een Mac te runnen, iemand die dat weet? Ik heb geen zin in een hele instance van Windows ernaast, en de Mac beta client werkt niet meer naar het schijnt. Wine?
Ik vraag wat de beste manier is, niet hoe ik LoL onder WINE run.
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
Die's broken sinds kort
Schijnt dat eraan gewerkt wordt, houd dit forum in de gaten voor nieuws over de nieuwe mac client:
http://leagueoflegendsmac...ndex.cgi?board=ilolupdate
http://leagueoflegendsmac...ndex.cgi?board=ilolupdate
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
Denk dat iLOL voorlopig de beste optie is. Thanks ydegart!
Tijd om eens een wat hogere elo te behalen. (ezreal game 2 keer doodgegaan alleen in teamfights
) en in kills stond het een aardige tijd gelijk tussen de 2 teams.

Verwijderd
Er was in het vorige topic een link gepost naar een site die goede uitleg gaf over attack move. Heeft iemand die nog?
Ik wil graag beter worden met ad carrys en kiten lijkt me een stuk makkelijker als ik goed weet hoe ik attack move. Gezien dit topic zo rap gaat is het niet echt gemakkelijk nazoeken.
Ik wil graag beter worden met ad carrys en kiten lijkt me een stuk makkelijker als ik goed weet hoe ik attack move. Gezien dit topic zo rap gaat is het niet echt gemakkelijk nazoeken.
Go4lol heeft vandaag een indrukkende line-up, o.a.:
Fnatic, SK, AL, M5, TSM(!), CLG, mTw, WW, 3DMAX
Hier het reddit topic met diverse streams:
http://www.reddit.com/r/l..._m5_tsm_sk_fnatic_al_and/
Verwijderd
Is er ergens een tabel met armor resistiance en damage reduction?
Ik ken de grafiek maar ik wil het echt per armor weten. Voor mijn soraka heb ik door de rune combinator 2 seals of armor. Was nieuwschierig hoeveel het uitmaakt als ik die 2 seals vervang door hp/lvl.
En voor ryze. Of ik die zes MR pak in het begin. Of die extra gold voor die extra potion @ start.
Ik ken de grafiek maar ik wil het echt per armor weten. Voor mijn soraka heb ik door de rune combinator 2 seals of armor. Was nieuwschierig hoeveel het uitmaakt als ik die 2 seals vervang door hp/lvl.
En voor ryze. Of ik die zes MR pak in het begin. Of die extra gold voor die extra potion @ start.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2012 18:17 ]
Verwijderd
Haha CLG ligt er al uit.ydegart schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:16:
Go4lol heeft vandaag een indrukkende line-up, o.a.:
Wickd:
The final combo that you guys decided for us will be Evelynn, Soraka, Karma, Teemo and Mundo!,,, but we just realised we play vs 2k+ rated team OW FUCK... hahahaa
En verloren natuurlijk
Mjah als je zo aan het trollen bent verdien je het ook wel een beetje. Die gasten zitten zo te kloten.. tonen geen enkel respect voor de andere teams. Jammer is dat.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:19:
[...]
Haha CLG ligt er al uit.
Wickd:
The final combo that you guys decided for us will be Evelynn, Soraka, Karma, Teemo and Mundo!,,, but we just realised we play vs 2k+ rated team OW FUCK... hahahaa
En verloren natuurlijk
Verwijderd
Ach bijna elk team doet trollpicks in die go4lol dingen. Ze zijn er de hele dag mee bezig en lets face it als je tegen een team van 1600 spelers moet als pro's maakt het niet veel uit wat je picked.
Mjah maar om dan onstream je tegenstanders retards te noemen en dan ook ALLEMAAL trollpicks nemen gaat mij een beetje te fur.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:49:
Ach bijna elk team doet trollpicks in die go4lol dingen. Ze zijn er de hele dag mee bezig en lets face it als je tegen een team van 1600 spelers moet als pro's maakt het niet veel uit wat je picked.
Verwijderd
Het team waar de net tegen verloren was dan ook wel 2100+ haha.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:49:
Verwijderd
Ik heb deze game niet gezien maar heb wel vaker mensen zien streamen tijden go4lol.
Wicked heeft bijvoorbeeld een keer tijdens go4lol nogal wat games achter elkaar nasus gespeeld en daarmee heel hard geowned terwijl hij onstream uitlegde waarom het een slechte champ was.
Dat het een keer naar ze terug komt als ze 5 trollpicks doen tegen een team dat toch niet zo slecht lijkt te zijn is toch gewoon mooi.
En trouwens als ik tegen ze zou spelen zou ik liever hebben dat ze met zon trollteam aan komen zetten en dat ik nog een kans maak. Dan met wickd irelia froggen anivia, yellowpete urgot, snoopeh alistar en dan op 15 minuten mijn nexus gesloopt zien worden.
Wicked heeft bijvoorbeeld een keer tijdens go4lol nogal wat games achter elkaar nasus gespeeld en daarmee heel hard geowned terwijl hij onstream uitlegde waarom het een slechte champ was.
Dat het een keer naar ze terug komt als ze 5 trollpicks doen tegen een team dat toch niet zo slecht lijkt te zijn is toch gewoon mooi.
En trouwens als ik tegen ze zou spelen zou ik liever hebben dat ze met zon trollteam aan komen zetten en dat ik nog een kans maak. Dan met wickd irelia froggen anivia, yellowpete urgot, snoopeh alistar en dan op 15 minuten mijn nexus gesloopt zien worden.
Zojuist opzich een aardige match maokai gespeeld, echter naast de wards die ik meer had moeten plaatsen, had ik andere beslissingen elders kunnen nemen? Ben me namelijk aan het specialiseren op jungling aangezien me dat het meeste boeit binnen het spel.
http://www.leaguereplays.com/replays/match/209951/
Ik heb geprobeerd het te openen, maar na 10 minuten was ziggs nog steeds niet connected en door het tabben werd m'n scherm zwart en kon ik niets meer doen, kom maar eens terug met een normaal ladende replaySpuitelf schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:46:
Zojuist opzich een aardige match maokai gespeeld, echter naast de wards die ik meer had moeten plaatsen, had ik andere beslissingen elders kunnen nemen? Ben me namelijk aan het specialiseren op jungling aangezien me dat het meeste boeit binnen het spel.
Ik heb maar weer eens gepoogd AD carries te spelen na die vids van dezelfde gast die die attack move page heeft gemaakt te kijken.
Gaat veel beter nu!
Gaat veel beter nu!
Ik heb de laatste dagen nogal eens geklaagd over de verbinding met Riot, dat mijn game crashte of een melding over mijn firewall kreeg na het kiezen van een champ en voor het laden.
Vrijdag had ik iets gelezen over Internet Explorer, toen ik deze opende bleek deze geupdate te zijn naar IE9.
Het duurde redelijk lang voordat hij reageerde, uiteindelijk moest ik enkele instellingen goed zetten waarna alles weer naar behoren werkte de gehele zaterdag.
Nu blijkt dat LoL veel instellingen rechtstreeks van IE vandaan haalt, dus misschien dat het daar aan heeft gelegen.
Ik zal het vanavond wel merken
Vrijdag had ik iets gelezen over Internet Explorer, toen ik deze opende bleek deze geupdate te zijn naar IE9.
Het duurde redelijk lang voordat hij reageerde, uiteindelijk moest ik enkele instellingen goed zetten waarna alles weer naar behoren werkte de gehele zaterdag.
Nu blijkt dat LoL veel instellingen rechtstreeks van IE vandaan haalt, dus misschien dat het daar aan heeft gelegen.
Verwijderd
Dat ziet er netjes uit Jeffro
Ik vindt de nieuwe item health/armor ook wel heerlijk, voor m'n Lee Sin
bloedirritant, al die programma's en games die IE-instellingen gebruikenXevoo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:03:
Ik heb de laatste dagen nogal eens geklaagd over de verbinding met Riot, dat mijn game crashte of een melding over mijn firewall kreeg na het kiezen van een champ en voor het laden.

Verwijderd
Misschien wilden ze net eens juist wat stoom aflaten na al de tryhard tornooien en games die ze doen.Vicarious schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:47:
[...]
Mjah als je zo aan het trollen bent verdien je het ook wel een beetje. Die gasten zitten zo te kloten.. tonen geen enkel respect voor de andere teams. Jammer is dat.
Vond het wel grappig om te zien eigenlijk en had mss nog kunnen werken als mundo top had gegaan, soraka mid & evelynn jungle
Gisteren paar potjes dominion gespeeld toen ik wachte op de usual suspects om 5v5's te doen en probeerde een paar champs die ik nog niet had gespeeld in dominion.
Twisted fate : Geestig en sterk later in de game wegens ulti. Doordat vaak veel mensen op elkaar gestackt zijn kan je aardig wat damage doen door je Q te spammen. Was niet de laatste keer.
Trundle : Zag er beter uit in gedachten dan in de realiteit. Kan zijn dat ik er meer moet mee oefenen maar had nooit echt het gevoel goed bij te dragen aan de objectieven in dominion.
Dr Mundo : BEEST. Gewoon hp stacken en niemand kan je iets doen. Ik ben geëindigd met een score van 1850 terwijl de 2e overall iets van een 1400 had. In dominion mundo goes/caps/frags where he pleases.
@Xevoo
Lijkt mij stug. Vrijdag waren er bijzonder veel disconnects op EUW. Ik heb er zelf drie gehad en andere spelers raakten ook hun verbinding vaak kwijt. Als je dan reconnect deed kreeg je de Firewall melding en kon je nog steeds niet verbinden. Pas als het heel LoL afgesloten had en LoL een paar keer opnieuw opgestart kon je er weer in komen. Zo heb ik de eerste X minuten van een game gemist waardoor ik als lvl 1 Ziggs tegenover lvl 5 Ahri kwam te staan. Good stuff.. Overigens wel gewonnen
Dat LoL instellingen uit IE haalt kan wel kloppen, dat doen vrijwel alle internetapplicaties. Die houden doorgaans de instellingen van IE aan als standaard instellingen.
@Jeffro
Nadat ik alle AD carry filmpjes van hem bekeken heb, ging het bij mij ook al een stuk beter. Ik heb vrijwel elke video van hem gezien tot nu toe en leer elke keer weer. Wat mij betreft een van de meest waardevolle bronnen van informatie voor lvl 30 spelers.
Lijkt mij stug. Vrijdag waren er bijzonder veel disconnects op EUW. Ik heb er zelf drie gehad en andere spelers raakten ook hun verbinding vaak kwijt. Als je dan reconnect deed kreeg je de Firewall melding en kon je nog steeds niet verbinden. Pas als het heel LoL afgesloten had en LoL een paar keer opnieuw opgestart kon je er weer in komen. Zo heb ik de eerste X minuten van een game gemist waardoor ik als lvl 1 Ziggs tegenover lvl 5 Ahri kwam te staan. Good stuff.. Overigens wel gewonnen
Dat LoL instellingen uit IE haalt kan wel kloppen, dat doen vrijwel alle internetapplicaties. Die houden doorgaans de instellingen van IE aan als standaard instellingen.
@Jeffro
Nadat ik alle AD carry filmpjes van hem bekeken heb, ging het bij mij ook al een stuk beter. Ik heb vrijwel elke video van hem gezien tot nu toe en leer elke keer weer. Wat mij betreft een van de meest waardevolle bronnen van informatie voor lvl 30 spelers.
Stoom afblazen kun je in solo queue doen, of in ranked premades. Het lijkt me absoluut niet netjes elk team wat je tegenkomt en niet kent, af te doen als scrubs en te gaan trollen. Ik vind het prachtig dat ze hiermee op hun smoel gegaan zijn. Al moet ik zeggen dat daarmee het respect wat ze bij mij opgebouwd hadden na hun winst tegen M5 weer verloren zijn..Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:08:
[...]
Misschien wilden ze net eens juist wat stoom aflaten na al de tryhard tornooien en games die ze doen.
[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 06-02-2012 09:10 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Ik heb nog niet alle videos kunnen kijken maar ik keek die van Caitlyn (waar ik doorgaans samen met Ezreal meer mee speel) en hij zij: Caitlyn is a bully, if you aren't bullying there is no reason to pick Caitlyn. Samen met Soraka ging dat heerlijk. Raakte wel 1 keer offguard waar ik wou heal baiten (harrass van Lux is echt IRRITANT) en ik ineens een ulti van Graves op m'n bakkes kreegCloud schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:08:
@Xevoo
@Jeffro
[...]
Stoom afblazen kun je in solo queue doen, of in ranked premades. Het lijkt me absoluut niet netjes elk team wat je tegenkomt en niet kent, af te doen als scrubs en te gaan trollen. Ik vind het prachtig dat ze hiermee op hun smoel gegaan zijn. Al moet ik zeggen dat daarmee het respect wat ze bij mij opgebouwd hadden na hun winst tegen M5 weer verloren zijn..

Afgezien daarvan ging het idd goed, raak wat je raken kan ookal is het de tank, so I did
Verwijderd
Kan iemand die link dan ff posten met die filmpjes over AD carrys waar over gesproken wordt?
http://www.rakalakalili.com/lessons-vods.htmlVerwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:24:
Kan iemand die link dan ff posten met die filmpjes over AD carrys waar over gesproken wordt?
Ik heb lesson 18 gekeken. Kijk ook naar die spreadsheet van hem, staat veel meer in
https://docs.google.com/s...tNZDB2Q0x3d2xJYjhvSjZ6d1E
Goed bezig
Heb er ook veel van geleerd, vooral inderdaad 'if you aren't bullying as Caitlyn, there is no reason to pick Caitlyn'.. En sindsdien ben ik mijn lanes veel harder gaan winnen. Natuurlijk heb ik al een paar keer teveel risico genomen en mezelf om zeep geholpen, maar als je oplet kun je zo veel meer doen dan je eigenlijk denkt.
@Supreme
Zijn website is: http://www.rakalakalili.com/ en zijn Youtube channel (iets sneller bijgewerkt) is YouTube: Kanaal van RakalakaliliLoL.
Ontstaan vanuit de SummonerSchool reddit, waar ook veel tips te vinden zijn
@Supreme
Zijn website is: http://www.rakalakalili.com/ en zijn Youtube channel (iets sneller bijgewerkt) is YouTube: Kanaal van RakalakaliliLoL.
Ontstaan vanuit de SummonerSchool reddit, waar ook veel tips te vinden zijn
Jammer dat ze niet zo van junglen houden
De laatste tijd ben ik meestal jungler of support en support is toch een beetje een generieke speelstijl.
Hmm... zou het dan toch een probleem van Riot zelf zijn?Cloud schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:08:
@Xevoo
Wel toevallig dan dat ik de volgende dag geen problemen meer had
Het was in ieder geval bloed irritant!
Ik heb sindsdien niet meer gespeeld, dus ik weet niet of het voorbij is. Maar er waren heel veel mensen met problemen op dat moment. Precies de problemen die jij beschrijft.Xevoo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:13:
[...]
Hmm... zou het dan toch een probleem van Riot zelf zijn?
Wel toevallig dan dat ik de volgende dag geen problemen meer had
Het was in ieder geval bloed irritant!
Het valt mij sowieso op dat er altijd veel mensen zijn die solo top willen spelen maar nooit iemand die wil junglen. En dat terwijl ik al een flinke tijd level 30 ben. Meestal komt het er op neer dat ik moet junglen.Vicarious schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:51:
Jammer dat ze niet zo van junglen houdenDe laatste tijd ben ik meestal jungler of support en support is toch een beetje een generieke speelstijl.
Als we te weinig AP hebben jungle ik met Fiddlesticks en anders met Twitch. Dat zijn de twee waarmee ik het fijnste jungle.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Denk dat velen de druk van junglen niet zo fijn vinden. Je kan als jungler nu eenmaal veel goed, of juist fout doen.R420R schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:58:
[...]
Het valt mij sowieso op dat er altijd veel mensen zijn die solo top willen spelen maar nooit iemand die wil junglen. En dat terwijl ik al een flinke tijd level 30 ben. Meestal komt het er op neer dat ik moet junglen.
Zo vind ik jungle zelf zeer relaxed om te doen. Maar zodra er ook maar iets fout gaat (Of dit nu een gank is waar geen kill uit komt, of een random death op bot/mid/top) Is het direct "OMG JUNGLE Y U NO GANK" / "OMG WHY DO YOU GANK LIKE THAT". De volgende game denk je wel een tweede keer of je dezelfde ondankbare rol wilt spelen.
#1 It's always the junglers fault
#2 If not, revert to #1"
[ Voor 23% gewijzigd door atlantisx op 06-02-2012 12:08 ]
Tegenwoordig ben ik zelf van mening dat een gank niet perse om kills moet draaien. Als de lane flink gepushed word wel meer dan anders, maar als alle lanes ongeveer in het midden blijven gaat het mij meer om flashes enzo burnen. Kill is dan leuk, maar hoeft niet perse.
Ben er achter dat ik Jungle en Support wel het leukste vind spelen. Jungle omdat je leuk iemand kan verrassen, probleem is wel dat sommige mensen te veel op je willen gaan leunen en dan krijg je idd dingen zoals "OMG JUNGLE Y U NO GANK" / "OMG WHY DO YOU GANK LIKE THAT". Vooral irritant als ze alleen maar aan het pushen zijn... Jax schijnt nu een beest te zijn in jungle, moet ik binnenkort maar eens gaan proberen
Support is leuk doordat je meer aan teamplay doet dan met andere rollen, iets wat mij altijd wel ligt. Vooral de CC die support kan geven vind ik lekker om mee te werken, alhoewel het nog niet altijd goed gaat
Ben er achter dat ik Jungle en Support wel het leukste vind spelen. Jungle omdat je leuk iemand kan verrassen, probleem is wel dat sommige mensen te veel op je willen gaan leunen en dan krijg je idd dingen zoals "OMG JUNGLE Y U NO GANK" / "OMG WHY DO YOU GANK LIKE THAT". Vooral irritant als ze alleen maar aan het pushen zijn... Jax schijnt nu een beest te zijn in jungle, moet ik binnenkort maar eens gaan proberen
Support is leuk doordat je meer aan teamplay doet dan met andere rollen, iets wat mij altijd wel ligt. Vooral de CC die support kan geven vind ik lekker om mee te werken, alhoewel het nog niet altijd goed gaat
Ik vond jungelen ook wel aardig tot er echt gezeik kwam. Was nog geen eens level 2 en er werd al gelijk geschreeuwd dat ik mij moest melden bij bottom lane.... Daarna geef ik bottom gewoon een kill weg aan iemand, ik dacht het gezeik zal nu wel stoppen hij blij ik btje blij maar nee gelijk weer pingen terwijl ik nog maar net mijn kont weer in de jungle had 
Ik vind het geklaag sowieso erg irritant. Blijkbaar mag je nooit fouten maken en mag je nooit een game hebben waarin het wat minder loopt of waar je simpel weg tegenover een tegenstander staat die gewoon wat beter is. Iedereen moet maar de hele tijd dik ownen en niemand mag een mindere match hebben
Word je echt wel moe van.
Ik vind het geklaag sowieso erg irritant. Blijkbaar mag je nooit fouten maken en mag je nooit een game hebben waarin het wat minder loopt of waar je simpel weg tegenover een tegenstander staat die gewoon wat beter is. Iedereen moet maar de hele tijd dik ownen en niemand mag een mindere match hebben
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ja, helaas is de community nou niet echt denderend. Vind ik zelf ook 1 van de grootste minpunten van de game. Vind het zo irritant dat iedereen altijd BM zit te doen, ragen over jungler/feeders. EZ/BG roepen. Bah, haalt gewoon de fun eruit.
Beste LoL spelers,
Gisteravond bepaalde ik dat ik dit spel toch een kans moest geven, resultaat: Hooked denk ik!
Ik heb nooit een spel als dit gespeeld, maar ik heb SCII en WoW gespeeld waardoor ik de mechanics redelijk lijk te begrijpen.
Casionogwat was mn char, ik heb 4 potjes gespeeld en 2 gewonnen. Ook kon ik de andere spelers prima bijhouden naar mijn idee (had op een bepaald punt zelfs de meeste kills
)
Het lijkt mij heel erg leuk met mensen écht samen te spelen, dus niet zoals in die randomteams een grove tactiek neerzetten, maar echt via teamspeak oid.
Hebben mensen hier op tweakers zin een TOTAL N00B zoals ik in hun 5v5 teampje te hebben
?
Gisteravond bepaalde ik dat ik dit spel toch een kans moest geven, resultaat: Hooked denk ik!
Ik heb nooit een spel als dit gespeeld, maar ik heb SCII en WoW gespeeld waardoor ik de mechanics redelijk lijk te begrijpen.
Casionogwat was mn char, ik heb 4 potjes gespeeld en 2 gewonnen. Ook kon ik de andere spelers prima bijhouden naar mijn idee (had op een bepaald punt zelfs de meeste kills
Het lijkt mij heel erg leuk met mensen écht samen te spelen, dus niet zoals in die randomteams een grove tactiek neerzetten, maar echt via teamspeak oid.
Hebben mensen hier op tweakers zin een TOTAL N00B zoals ik in hun 5v5 teampje te hebben
Heb even een random screenshot van the internets gepakt, maar je kan via de GoT channel altijd vragen een potje mee te doen
. Je kan een channel joinen via -> 
Waar daar dus LolSR staat, Type je dus: GoT in.

[ Voor 5% gewijzigd door atlantisx op 06-02-2012 12:39 ]
Ik denk toch dat het handiger is om even wat meer random games te spelenRMB schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:33:
Hebben mensen hier op tweakers zin een TOTAL N00B zoals ik in hun 5v5 teampje te hebben?
Als je rond L20 ben dan kom je aardig in de buurt denk ik en snap je de game beter en snap je een paar champions enzo en dat speelt gewoon lekker. Lees vooral veel want het is wel een game die wat meer is dan een random poppetje kiezen en wat buttons bashen
Wil best met je spelen hoor maar dat word denk ik niet zo leuk potje
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Hey jou scherm ziet er totaal anders uit!atlantisx schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:37:
Heb even een random screenshot van the internets gepakt, maar je kan via de GoT channel altijd vragen een potje mee te doen. Je kan een channel joinen via -> [afbeelding]
Nm
Zoals er al boven stond, heb even een random screenshot van the internets genomen, Zit niet thuis op dit moment
. (Speel al iets van 3 jaar dus level 10 zou dus niet zo'n beste prestatie zijn).
Wat je post is wel handig inderdaad, eerst wat basis kennis op doen en wat champion's / runes verzamelen is wel handig
.
Wat je post is wel handig inderdaad, eerst wat basis kennis op doen en wat champion's / runes verzamelen is wel handig
Bedankt voor de uitstekende reacties!
Ik zal zeker het GoT channel joinen, is wel zo gezellig!
Ook zal ik natuurlijk een paar dagen gewoon random spelen, maar ik denk als ik met wat ervarenere spelers zoals jullie speel, dat ik nog veel meer en veel sneller leer omdat jullie mij op n00bfoutjes kunnen wijzen
Ook zal ik natuurlijk een paar dagen gewoon random spelen, maar ik denk als ik met wat ervarenere spelers zoals jullie speel, dat ik nog veel meer en veel sneller leer omdat jullie mij op n00bfoutjes kunnen wijzen
Dit is precies de reden dat niemand wil junglen. Zelf jungle ik best graag, maar vind het een stuk relaxter in een premade game.atlantisx schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:05:
[...]
Maar zodra er ook maar iets fout gaat (Of dit nu een gank is waar geen kill uit komt, of een random death op bot/mid/top) Is het direct "OMG JUNGLE Y U NO GANK" / "OMG WHY DO YOU GANK LIKE THAT". De volgende game denk je wel een tweede keer of je dezelfde ondankbare rol wilt spelen.
[...]
Tuurlijk maar je leert de basis echt door een hoop games te spelen en wat filmpjes te bekijken. Kijk eens naar de matches van M5 ofzoRMB schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:48:
Bedankt voor de uitstekende reacties!
Deze link kwam ik een paar weken geleden tegen op reddit, Misschien is sommige info wat outdated na de nieuwe patches maar het meeste is wel handig.
Deel 1:
www.reddit.com/r/leagueof..._some_useful_information/
Deel2 :
www.reddit.com/r/leagueof...seful_information_part_2/
Deel 1:
www.reddit.com/r/leagueof..._some_useful_information/
Deel2 :
www.reddit.com/r/leagueof...seful_information_part_2/
Kan iemand mij in Jip & Janneke taal "ELO" uitleggen ?
Het wordt hier te pas en te onpas gebruikt, en ik snap het gewoon niet. Ik heb een beetje zitten Google'n maar wordt daar niet veel wijzer van.

Het wordt hier te pas en te onpas gebruikt, en ik snap het gewoon niet. Ik heb een beetje zitten Google'n maar wordt daar niet veel wijzer van.
Dat is het rating systeem waarmee wordt gemeten hoe goed iemand is.StarWolf schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:06:
Kan iemand mij in Jip & Janneke taal "ELO" uitleggen ?![]()
1200 begin en voor elke "ranked game" die je speelt krijg je er wat bij of gaat er wat vanaf, afhankelijk of je wint of verliest
De eerste 15games +50 als je wint of -50als je verliest/queue dodged.
Daarna ongeveer +12/-12
Daarna ongeveer +12/-12
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Elo_rating_systemStarWolf schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:06:
Kan iemand mij in Jip & Janneke taal "ELO" uitleggen ?![]()
Elo is de naam van de rating (en van de meneer die het verzonnen heeft) die wordt gegeven om de relatieve 'skill' van mensen ten opzichte van elkaar uit te drukken in een getal. Het is oorspronkelijk bij schaken ontstaan en heeft zich vanuit daar verspreid naar andere sporten en eSports. Je krijgt/verliest punten al naar gelang de Elo van de tegenstander waarvan je wint/verliest.
Het is een beetje een raar systeem om te gebruiken aangezien het voor 1v1 gemaakt is, maar het is allicht beter dan niets.
In praktijk betekent dit dat je punten krijgt als je wint (meer van een hoger elo speler, minder van een lager elo speler), en punten verliest als je verliest (minder van een hoger elo speler, meer van een lager elo speler). In LoL telt men de Elo's van de 5 spelers in een team op, en zet dat tegen dat van de andere 5 spelers.
Het is een beetje een raar systeem om te gebruiken aangezien het voor 1v1 gemaakt is, maar het is allicht beter dan niets.
In praktijk betekent dit dat je punten krijgt als je wint (meer van een hoger elo speler, minder van een lager elo speler), en punten verliest als je verliest (minder van een hoger elo speler, meer van een lager elo speler). In LoL telt men de Elo's van de 5 spelers in een team op, en zet dat tegen dat van de andere 5 spelers.
Ik heb een tijdje geen stream gevolgd, en ik zie net dat GMB van 2000 elo naar 1800 gedaald is, in zowat hetzelfde tijdsframe als mijzelf (maar dan van 1900 naar 1700-1600). Iemand die weet wat er gebeurd is?
Edit: vreemd hoe GMB bij het grootste deel van z'n ranked champions tussen de 40% en 50% winratio zit, en toch meer wins dan losses heeft..
http://www.lol-ranking.co...ode=5x5&topten=0&ym=12_01
Ik zie gelijkenissen
Ben de laatste dagen af en toe wat ranked aan het spelen, we zien wel hoe de mensen zich gedragen.
Edit: vreemd hoe GMB bij het grootste deel van z'n ranked champions tussen de 40% en 50% winratio zit, en toch meer wins dan losses heeft..
Ik zie gelijkenissen
Ben de laatste dagen af en toe wat ranked aan het spelen, we zien wel hoe de mensen zich gedragen.
[ Voor 49% gewijzigd door speedzor op 06-02-2012 13:29 ]
Verwijderd
Hij heeft een tijd 'tegenslag' gehad met zijn teammates (trolls) maar dat was eventjes geleden dan ben ik stoppen met kijken. Zwik was vorige week ook 3 maal met hem in game en zei me dat bob hem niet wist te overtuigen qua gameplay. Misschien in een mindere flow gewoon?speedzor schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:19:
Ik heb een tijdje geen stream gevolgd, en ik zie net dat GMB van 2000 elo naar 1800 gedaald is, in zowat hetzelfde tijdsframe als mijzelf (maar dan van 1900 naar 1700-1600). Iemand die weet wat er gebeurd is?
Ik zie gelijkenissen![]()
Zag wel begin s2 dat hij veel graves speelde of warwick, terwijl er nu iets meer variatie in zit in zijn picks.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.