[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
DoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:04:
Wil iemand met mij vanavond een potje duo-queue ranked willen doen?
ELO ?

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
1150.. 255win/232 lose. heb elo verloren door in de eerste 15games de queue te dodgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

mja, waarom heb je dan ook qeue's zitten dodgen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:09:
mja, waarom heb je dan ook qeue's zitten dodgen :o
zn OP champ werd toen continu gebanned 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
omdat ik dat toen nog niet wist.. ik leavde omdat ik dacht ik wil geen elo verliezen. omdat je soms word gequeud met trollers enzo, dan weet je al dat je gaat verliezen. en ik speel vaak met malzahar en hij is niet op ahha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
DoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:06:
1150.. 255win/232 lose. heb elo verloren door in de eerste 15games de queue te dodgen :(
ja ik wil wel wat duoQs doen als mijn normale DuoQ partner ( blamauchi ) niet online is :P
we moeten nog even onze epic NUNU MF combo doen :') dat is verschrikkelijk goed in botlane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol
je wil geen elo verliezen door met trolls te matchen en in je onwetendheid verlies je elo door te dodgen
dat is wel ironisch
goeie spelers doen hun elo stijgen zelfs als ze gematched worden met trolls
maar ik begrijp je redenering, trolls zijn niet altijd even leuk om op je team te hebben
nuja als je begint op 1200 en je dodget zak je zo hard weg dat je gewoon gematched wordt met the scum of the earth ipv trolls :)
no personal grudge towards <1200 Elo players :)
you prolly might even kick my smart ass

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
vertel me hoe ik mezelf kan carryn als ik support ben o.0 want soms kom je bij hogere elo gequeued. en dan zijn dat dus trolls..5x achter mekaar. tja daar kan ik dan niks aan doen. want ik supporte prima. En als ik weet dat ik van iemand weet dat hij goed is kan ik veel beter supporten. dan een random ad carry die in 10minuten al 3x dood is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Gewoon doen, en dan een wat meer invloedrijke support pakken zoals blitz, leona, lux, soraka. Zolang je de lane maar wint en dat lekker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:27:
vertel me hoe ik mezelf kan carryn als ik support ben o.0 want soms kom je bij hogere elo gequeued. en dan zijn dat dus trolls..5x achter mekaar. tja daar kan ik dan niks aan doen. want ik supporte prima. En als ik weet dat ik van iemand weet dat hij goed is kan ik veel beter supporten. dan een random ad carry die in 10minuten al 3x dood is gegaan.
sorry voor mij ironisch post .. no pun intended
ja als support is het klotig om hoger te geraken in elo, dan moet je echt wel duoq
je hebt al vele malen meer ranked games gespeeld dan mij hoor dus kans is groot dat je mn ass zou kicken
ik speel gewoon alle rollen me aanpassend aan mn team maar zal niet vlug supporten toch niet op mn elo 1350 vr het ogenblik, omdat als er dan iets fout gaat ik het als support niet kan rechtzetten, terwijl ik als tanky dps of carry nog heel veel invloed heb om het spel te doen omkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:27:
Kies een andere rol. Maar goed, als je na 500+ ranked games nog steeds onder de 1200 zit, dan is dat waarschijnlijk de daadwerkelijke Elo waar je thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Ik hou niet zo van solo top :(.. Ik speel het liefst mid/adcarry/support. Als ik mid ben win ik wel 60-65% van de games. Maar als bijvoorbeeld onze jungler bagger slecht is en geen 1 gank maakt. tja dan kan ik/en mn teammates niet zoveel. En in de elo waar ik nu zit (na een 16 losing spree) krijg ik bij veel games trollers,leavers etc. Toen ik bij 1300+ zat was dat veel en veel minder. En ik denk van mezelf dat ik een waardige 1300elo speler ben.

[ Voor 7% gewijzigd door DoMiNaTiOnZ op 07-02-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:49:
Ik hou niet zo van solo top :(.. Ik speel het liefst mid/adcarry/support. Als ik mid ben win ik wel 60-65% van de games. Maar als bijvoorbeeld onze jungler bagger slecht is en geen 1 gank maakt. tja dan kan ik/en mn teammates niet zoveel. En in de elo waar ik nu zit (na een 16 losing spree) krijg ik bij veel games trollers,leavers etc. Toen ik bij 1300+ zat was dat veel en veel minder. En ik denk van mezelf dat ik een waardige 1300elo speler ben.
Dat zou overtuigender zijn als je W/L 10/12 zou zijn o.i.d.. 500+ games laten je wel een beetje zien waar je thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:41:
[...]
ja als support is het klotig om hoger te geraken in elo, dan moet je echt wel duoq
Ik weet niet waar je deze info vandaan haalt, maar van alle chars dat ik ranked speel heb ik als enige op soraka 100% win. en daar heb ik nog de meeste games mee gespeeld ook.

als support kan je juist je team carryen door juiste beslissingen te maken/de juiste persoon te stunnen/de juiste persoon te healen.

het verschil tussen jouw ad carry "dood" of "30hp over + een assist" komt voor een groot gedeelte neer op de support, zeker early game.

Ik durf dus echt te zeggen dat ik als support een groot aandeel heb gehad in het winnen van games, ondanks dat een andere lane of de jungler misschien faalde.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrFlash schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:55:
[...]

Ik weet niet waar je deze info vandaan haalt, maar van alle chars dat ik ranked speel heb ik als enige op soraka 100% win. en daar heb ik nog de meeste games mee gespeeld ook.

als support kan je juist je team carryen door juiste beslissingen te maken/de juiste persoon te stunnen/de juiste persoon te healen.

het verschil tussen jouw ad carry "dood" of "30hp over + een assist" komt voor een groot gedeelte neer op de support, zeker early game.

Ik durf dus echt te zeggen dat ik als support een groot aandeel heb gehad in het winnen van games, ondanks dat een andere lane of de jungler misschien faalde.
low elo zeker onder 1200 kan je niet uitgaan dat je carry goed genoeg is om te kunnen winnen zelfs al wordt hij goed gesupport

als jij support like a boss, en je carry haalt geen cs geen kills ... dan is het wel klote als je lategame aankomt zelf als support weinig gold hebt en je carry heeft amper gear ...
dan kunnen ze je altijd onder de voet lopen, hoe goed je ook supporte

hij vraagt hoe hij zn elo kan opkrikken, mijn antwoord = de gemakkelijkste manier is geen support spelen want dan ben je minder afhankelijk van je team

dat jij soraka speelt als een boss gaat daar niets aan veranderen, ik zeg niet dat het niet mogelijk is om als support elo op te krikken maar ik ben er zeker van dat het op low elo moeilijker is dan bijna alle andere rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Dat zou overtuigender zijn als je W/L 10/12 zou zijn o.i.d.. 500+ games laten je wel een beetje zien waar je thuishoort.
Lijkt het nou zo, of refresh je nu echt constant in afwachting van die ene post waar je weer een of andere bijdehante troll opmerking op kan maken? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ja dat is waar soraka is wel goed in elo hell
als ik met mijn duoQ partner een game doe met onze nunu / mf combo hebben we niet echt direct een counter behalve soraka die is gewoon zo irritant in lane ze kan de carry heeeeeeeel lang in lane houden en als je dan iemand hebt die weet hoe die moet lasthitten tjah dan ga je het farmverschil snel zien nogal een geluk dat nunu een agressive support is en veel kan gaan zonen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:09:
ja dat is waar soraka is wel goed in elo hell
als ik met mijn duoQ partner een game doe met onze nunu / mf combo hebben we niet echt direct een counter behalve soraka die is gewoon zo irritant in lane ze kan de carry heeeeeeeel lang in lane houden en als je dan iemand hebt die weet hoe die moet lasthitten tjah dan ga je het farmverschil snel zien nogal een geluk dat nunu een agressive support is en veel kan gaan zonen :D
Ook leuk als je laag zit. Geen jungler en top supporten met soraka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je laag in elo zit is nog een leuke zelf semitrollen :)
duoq met een vriend en ga doublejungle :)
blitz + alistar
krachtige disruption ganks en kills oprakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:26:
als je laag in elo zit is nog een leuke zelf semitrollen :)
duoq met een vriend en ga doublejungle :)
blitz + alistar
krachtige disruption ganks en kills oprakelen
Er zijn 2 teams die ik nog een keer zou willen proberen.
solo top champ top en bot. + 3 mid
solo top champ top en bot + 2 junglers.

p.s. van de 1200 naar 1400 is erg lastig voor me. Zit nu zelfs weer onder de 1200. Leuk zo'n hoe krijg ik mezelf van een lage elo naar een hoge elo experiment :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Double jungle met Ali/Blitz is echt zo leuk :D Een tijd terug met BatsAap gedaan en de CC is gewoon te troll. We focuste constant hun Tryndamere die, wat hij ook probeerde, maar niet wegkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:21:
[...]

ja ik wil wel wat duoQs doen als mijn normale DuoQ partner ( blamauchi ) niet online is :P
we moeten nog even onze epic NUNU MF combo doen :') dat is verschrikkelijk goed in botlane
waarom vinden mensen het zo moeilijk mijn nickname goed te spellen??

B-L-A-M-A-U-C-I !!!!!!!!!!

neej joh boeit niet:P

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauchi wanneer ga je weer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:47:
blamauchi wanneer ga je weer spelen?
doe je da nou expres?

ik ben online:P

was op mijn smurf hellokittyonline

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungle mundo volgens die guide op solomid met wits end heart of gold word de nieuwe FoTM
Heb hem nu al best vaak langs zien komen en meestal met goed resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:05:
[...]

doe je da nou expres?

ik ben online:P

was op mijn smurf hellokittyonline
Ja dat deed ik express haha, ooh oke.. ik lig er nu ff uit, moet ff wat andere zaken regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 09:42
Voor die hem niet op de stream gezien hebben:
http://nl.twitch.tv/ddgalter/b/307742376
All random all bot samen met onder andere GeneralObivous ( denk ik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 21:11
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:10:
Voor die hem niet op de stream gezien hebben:
http://nl.twitch.tv/ddgalter/b/307742376
All random all bot samen met onder andere GeneralObivous ( denk ik :P )
ffs. CaptainObvious2

Captain-feeding-Obvious

Edit: Sivir Ult #1... En captainObvious gaat neer.... Wow ik faalde hard!

[ Voor 10% gewijzigd door Gideon_92 op 07-02-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Nu net naar Scarra aan het kijken, ziet er tof uit! Maar 70 viewers nu, maar hij praat constant en in champ select verteld hij welke teammates dat hij herkend, waar ze bekend om staan (hij heeft het dan over voor het grote publiek onbekende high elo spelers) en hij kijkt toch zo vrolijk!
Wat meer op hem beginnen letten denk ik :)

Edit: hij geeft NU europese Riot Nasus codes weg

http://www.justin.tv/scarra/popout

fml, ik zie hem 10 codes typen en heb geen LoL op m'n laptop staan :(

Edit2: TOO, still my hero.
YouTube: TheOddOne Compilation Part 1

[ Voor 35% gewijzigd door speedzor op 08-02-2012 02:29 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

TOO is gewoon te grappig om naar te kijken. Hij is altijd zo aan het ragen, maar vrijwel nooit in de chat. En constant vloeken en gekke stemmetjes opzetten :P

Bedankt voor die compilatie weer even 8,5 minuut lachen ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Idd die compilatie is zo geweldig alleen er missen wel een heleboel :/
Hopelijk komt er meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:08:
[...]

Lijkt het nou zo, of refresh je nu echt constant in afwachting van die ene post waar je weer een of andere bijdehante troll opmerking op kan maken? ;(
ITT: De waarheid = trolling. Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:22:
[...]

je was wel een beetje op een onvriendelijke manier opmerkingen aan het maken da laatste tijd :'(
en kwam nogal snel met grove reacties af :p
( ik denk dat SaphuA eerder dat bedoelt )
net zoals op mijn post van mijn geband wegens mijn Driver problemen die was nogal tamelijk grof
( terwijl je maar al te goed wist dat ik 30 was denk ik :) )

edit: Dit was jouw post
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:14:
[...]

Gezien de tijd en de dingen die Drunk post, neem ik aan dat hij ongeveer lv25 is en dan toch minstens 200 potjes heeft gehad.

Mooi dat ze toch actief wat aan Leavers doen. Als je de eerste keer disconnect door drivers dan moet je maar niet elke keer non-customs gaan doen om het uit testen. Dat soort tuig heb ik vaker gezien, 999ping, 15minuten inladen of pas na 10 minuten reconnecten en dan lopen zeiken dat z'n PC/provider al de hele week loopt te fucken. Ga dan niet spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 08-02-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Een beetje minder persoonlijk mag inderdaad wel, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen. Hou het vriendelijk :)
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:22:
[...]

Ik snap niet hoe die opmerking 'de waarheid' kan zijn. Hoe weet jij dat hij nooit 1300 elo geweest is? Ik zie dat nergens uit blijken.

Hou aannames over elo gewoon voor je. Dat houdt het sfeertje hier een stuk leuker. :)

Verder graag weer on-topic mensen!

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 08-02-2012 11:45 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 08:27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Het is toch o zo makkelijk om anderen "even" te beoordelen met op basis van een situatie waarvan ik aanneem uit jou posts, dat jij deze niet kent. Bovendien is de toon van je post bijzonder kleinerend wat reacties erop niet echt constructiever maken, hoewel ik wel een poging wil doen.

Ik heb wel de elo-range waarover wordt gesproken doorgeworsteld en dat is gewoon niet makkelijk door het grote aantal leavers/afk'ers en trolls. Ik had na +/- 150 a 200 wins/losses een ELO van rondom 1000. Volgens jou redenatie hoor ik daar dus thuis, hoewel ik na een aantal games wat gelukkiger te zijn geweest met mijn team nu rond de 1300 rondzwerf.. Het verschil, slechts 300 elo is echt een verschil van dag en nacht. Natuurlijk heb je hier ook trolls/afk'ers en leavers, maar de frequentie is zoveel lager, dat ik ervan uit ga dat de frequentio op een elo van 1500-1600 deze nog lager zal zijn.

De moraal van mijn verhaal; je moet niet zo snel judgen over iemands situatie. Tuurlijk zal het ELO over een groter aantal matches nauwkeuriger zijn als over een klein aantal, maar dan nog spelen andere factoren een rol. Als je bijvoorbeeld naar zijn win/loss ratio had gekeken had je kunnen concluderen dat hij normaal gesproken een veel hoger ELO had gehad en op basis daarvan durf ik ook wel te stellen dat als hij wat meer geluk met zijn teams gaat krijgen hij een hoger ELO gaat halen als ik ooit zal bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Cloud schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:45:
Hou aannames over elo gewoon voor je. Dat houdt het sfeertje hier een stuk leuker. :)
nog heel even offtopic :+
@ jeffro doe maar die Elo informatie maar weg onder je naam dan ik wil als ik dat zie in een klein donker hoekje gaan zitten en wenen als ik mijn elo bekijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Drunk3nD3m0n schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:49:
[...]

nog heel even offtopic :+
@ jeffro doe maar die Elo informatie maar weg onder je naam dan ik wil als ik dat zie in een klein donker hoekje gaan zitten en wenen als ik mijn elo bekijk :+
lol, gaan we nu allemaal zeuren om onze ELO? D:

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Jeffroiscool schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:50:
[...]

lol, gaan we nu allemaal zeuren om onze ELO? D:
Ruilen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Laten we er geen 'wie heeft de langste hoogste' van maken, want dan bijten we allemaal op één na in het stof :P

JapieTalent's boodschap vind ik erg netjes: 'niet te snel oordelen over anderen'. :)
:D

[ Voor 27% gewijzigd door Cloud op 08-02-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:51:
Laten we er geen 'wie heeft de langste hoogste' van maken, want dan bijten we allemaal op één na in het stof :P
Thx for the credit bro. :P

On a serious note. Zijn er hier nog die af en toe wel es dominion in duiken ? Doe het verre van iedere dag, maar begint toch meer en meer voor te vallen. Voeg me gerust toe.

Veel champions die je anders nooit ziet kan je gewoon bovenhalen in dominion en meestal leuke dingen mee doen. Zie me bvb nooit in onze groep ap mid spelen, maar in dominion kan ik gerust de ziggs es van stal halen en lulzen. Of mighty teemo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Laten we er geen 'wie heeft de langste hoogste' van maken, want dan bijten we allemaal op een Kaluro na in het stof :P

JapieTalent's boodschap vind ik erg netjes: 'niet te snel oordelen over anderen'. :)

[...]

:D
Zo ziet het er een stuk beter uit. ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik speel af en toe ook wel Dominion en vind het ook daadwerkelijk leuk. Maar ik kom teveel oliedomme spelers tegen die niet schijnen te beseffen dat je eerst je eigen twee punten gecapt moet hebben en houden, voordat je andere punten pakt die je niet kunt verdedigen..

Dus ik wil wel eens een potje met je mee gr00v. :) Heb ik in elk geval één iemand die nadenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:54:
[...]

Thx for the credit bro. :P

On a serious note. Zijn er hier nog die af en toe wel es dominion in duiken ? Doe het verre van iedere dag, maar begint toch meer en meer voor te vallen. Voeg me gerust toe.

Veel champions die je anders nooit ziet kan je gewoon bovenhalen in dominion en meestal leuke dingen mee doen. Zie me bvb nooit in onze groep ap mid spelen, maar in dominion kan ik gerust de ziggs es van stal halen en lulzen. Of mighty teemo 8)
hmmm dominion troll ik altijd :P ( jaa hoor nog veel meer dan in normal games jeffro :P ! )
attack speed janna en die dingen :P

het grappige is ookal doe ik riducule builds ik sta altijd in de top3 spelers in die dominion game maar mensen snapen de princiepes van punten cappen en defenden niet echt :P 2 op de 5 loopt te cappen de andere 3 willen eerder een goede k/d ratio ....

[ Voor 15% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 08-02-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ik vind Dominion wel leuk, maar heb echt nog te weinig inzicht in hoe je het spel moet spelen (met 99% van de andere spelers denk ik). Ik ga daardoor dus meestal roamen en een beetje kills pakken en een point capturen als die toevallig in de buurt is.

Er zal best een goede taktiek zijn over wanneer je captured en wanneer je champions killed, maar die is mij niet duidelijk. De map promote dat ook niet echt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1797136

Als je geïnteresseerd bent: in 68 posts geeft Xypherious tips over de abilities van de nieuwe champion.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom doorstreep je de langste ? fok dan kon ik eens iets winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
speedzor schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:55:

Als je geïnteresseerd bent: in 68 posts geeft Xypherious tips over de abilities van de nieuwe champion.
Ik baal nu al dat ik Ziggs heb gekocht, deze champ lijkt me perfect bij mij passen :D Ik voel een tripple jungle aankomen met Ali, Blitz en the new guy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:55:

kan je even de belangrijkste samenvatting hier posten, it would be much appreciated (firewall op het werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Mijn elo is 1337 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zozo l33t hoor :P ik wil de nieuwe champion spelen.. maar ik ga hem niet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik ga die champ sowieso kopen! D:

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
Nieuwe champion is echt cool :)

Passive -
Q - Hookshot, pulls Anchorman towards terrain, or if hits champion (any enemy?) pulls anchorman and that enemy together, but presumably moves Anchorman than enemy less because he's big and heavy
W - Shield that scales with hp.
E - Slow version of Tidehunter's ult, keeping enemies close to you unless they choose to run and get cc'd by the spikes
R - Homing tidal burst that travels up to a maximum amount of time towards a target/until it hits the target. blows up things it hits along the way, blows up and slows on impact of actual target..

Q heeft ongeveer amumu bandage toss range.
source:
http://na.leagueoflegends...d.php?p=20712631#20712631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:28:

Passive -
Q - Hookshot, pulls Anchorman towards terrain, or if hits champion (any enemy?) pulls anchorman and that enemy together, but presumably moves Anchorman than enemy less because he's big and heavy
E - Slow version of Tidehunter's ult, keeping enemies close to you unless they choose to run and get cc'd by the spikes
R - Homing tidal burst that travels up to a maximum amount of time towards a target/until it hits the target. blows up things it hits along the way, blows up and slows on impact of actual target..

source:
Tidehunter ult? :o Ook qua omvang? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:12:
[...]

Ik baal nu al dat ik Ziggs heb gekocht, deze champ lijkt me perfect bij mij passen :D Ik voel een tripple jungle aankomen met Ali, Blitz en the new guy!
Die is echt hard lachen die nieuwe.

Vooral als je een beetje om kan gaan met zijn W. Als je die detonate als je er half opstaat, bounce je lekker ver van waar je was. Als je daar op anticipeert kan je echt grappig dingen doen. Zijn minefield is perfect om in bottlenecks te plaatsen. Zijn bouncing Q gaat belachelijk ver, net als zijn troll ultimate.

Vandaar dat ik hem graag op dominion speel. Als ze je punt aan het cappen zijn zonder iemand in de buurt -> ulti, als ze je punt trachten te invaden als je verdedigt, je minefield + W spell. Q spel om over muren nog net weglopende enemies te fraggen.

Vanavond es dominion induiken dan met een aantal van hier. Blijkbaar redelijk wat geïnteresseerden :P

edit: woops. Wist niet dat we het al over een nog nieuwe hebben. Nevermind

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:28:

Passive -

source:
hmmm wel benieuwd naar wat dat gaat geven en wat zn passive is
zn ult lijkt me wel wat leuks voor in teamfights
zn q is een rare blitz q + terrain displacement
schildje en een slow zijn wel wat mindere truukjes
hangt beetje af voor welke rol hij geschikt zal zijn en als ie ad of ap is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:36:
[...]

Die is echt hard lachen die nieuwe.

Vooral als je een beetje om kan gaan met zijn W. Als je die detonate als je er half opstaat, bounce je lekker ver van waar je was. Als je daar op anticipeert kan je echt grappig dingen doen. Zijn minefield is perfect om in bottlenecks te plaatsen. Zijn bouncing Q gaat belachelijk ver, net als zijn troll ultimate.

Vandaar dat ik hem graag op dominion speel. Als ze je punt aan het cappen zijn zonder iemand in de buurt -> ulti, als ze je punt trachten te invaden als je verdedigt, je minefield + W spell. Q spel om over muren nog net weglopende enemies te fraggen.

Vanavond es dominion induiken dan met een aantal van hier. Blijkbaar redelijk wat geïnteresseerden :P

edit: woops. Wist niet dat we het al over een nog nieuwe hebben. Nevermind
Geen idee waarom, maar hij valt me erg tegen op Dominion. Komt denk ik vooral omdat hij early-game niet echt fantastisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:48:
[...]

hmmm wel benieuwd naar wat dat gaat geven en wat zn passive is
zn ult lijkt me wel wat leuks voor in teamfights
zn q is een rare blitz q + terrain displacement
schildje en een slow zijn wel wat mindere truukjes
hangt beetje af voor welke rol hij geschikt zal zijn en als ie ad of ap is
Dit is een initiator. Q + E is zelfs zonder zijn ult te gebruiken een goede initiate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:53:
[...]

Geen idee waarom, maar hij valt me erg tegen op Dominion. Komt denk ik vooral omdat hij early-game niet echt fantastisch is.
True. Early is hij niet de beste, maar van zodra je een beetje items hebt begin je al snel veel damage te doen. Vooral die ulti scalet nogal hevig vind ik. Daarom dat ik hem gisteren eerst in botlane begonnen ben, en van zodra ik wat beefy werd me ging moeien top in teamfights terwijl een ander me spot overneemt bottomlane.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Niet aan gedacht op hem op Dominion te spelen.(niet dat ik dat zo vaak doe). Ik vind hem meer een poker/zoner dan iets anders, iets wat ik niet direct aan Dominion koppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het nu met ziggs? In het begin zag ik hem vaak en voelde hij erg sterk aan. Is hij nog steeds zo overpwered als dat hij in het begin leek?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
het enige dat ik overpowerd vind aan ziggs is momenteel zijn /laugh :+
voor de rest een heel goede early game "Klootzak" ( sorry om het zo grof te verwoorden )
hij is echt een mid lane pwner met zn passive

[ Voor 5% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 08-02-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik vind Ziggs net een AP Nidalee zonder heal.

Hoge skill cap en die pest je gewoon je lane uit als ze goed is :)

Van afstand kan je blijven poken en mensen doden maar midden in de fight ga je erg snel dood als het niet 1v1 is.

[ Voor 17% gewijzigd door Jeffroiscool op 08-02-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:32
1 v 1 leggen de meeste mensen het ook wel tegen ziggs af hoor, tenzij ze een skill hebben om de bombs te ontwijken.

Vind het echt 1 van de meest geniale champions om te spelen, hoop dat riot hem niet nerfed. Mja zelf vind ik de damage op zijn E veels te hoog.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind Ziggs toch beduidend meer aanwezig in teamfights dan Nidalee. Als je wat afstand houdt kun je met je AoE zo veel damage doen. Je E gebruiken om je R te landen, wat op zo'n korte afstand een eitje is.

Ik heb juist het idee dat ik in teamfights pas echt met hem uit kan pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:26:
Ik vind Ziggs net een AP Nidalee zonder heal.

Hoge skill cap en die pest je gewoon je lane uit als ze goed is :)

Van afstand kan je blijven poken en mensen doden maar midden in de fight ga je erg snel dood als het niet 1v1 is.
Vind ze totaal niet vergelijkbaar. Geen enkele overeenkomende skill. Lang niet zoveel skill nodig om te raken en al z'n troep is AoE. Ik vind hem juist 1v1 slechter dan in teamfights. Bombs zijn niet al te moeilijk te ontwijken en vooral early game funest voor mana.

Wel de ultieme anti-Shaco/anti-Akali mage overigens. Zie oranje wolkje > gooi mijnenveld om jezelf heen en gebruik satchel om weg te jumpen. Akali gewoon kapodtslopen als ze in shroud duikt.

EDIT: -volledig instemmend met Cloud-

Overigens funny momentje. Stond tower te pushen nadat mid had recalled. Ik 6, enemy Shaco 5. Hij stealth erin en gaat naast me op me in hakken. Minefield om hem dichtbij te houden, Q erop, ulti centered op mezelf en nog een Q + passive auto-attack en het was afgelopen. Binnen 2 turret-hits (:

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Ik ben trouwens weer benieuwd welke champions er morgen in de sale zullen komen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:53:
[...]

ziggs met Blasting Wand en Amplifying Tome als start items op dominion doet toch wel pijn en kan je toch wel upgraden in handige items
je moet gewoon van op de achtergrond bommetjes en mijnen smijten in de gevechten
zo kan je top toch wel wat assists of kills sprokkelen en is top heel moeilijk te nemen voor de vijand

gisteren nog een dominion gespeeld met een ziggs bij ons en tegen ons
die tegen ons begon met de doran's ring dominion versie en boots
die bij ons begon blasting wand en amplifying tome en bleef meer op de achtergrond
en hebben we top gruwelijk hard ingenomen dankzij onze ziggs
in geen tijd had ie een rabcap en een rylais en met zn ult heeft ie toch wel menig kills opgeraapt die anders low health waren weggekomen

en tweede spel dat we speelden ging onze ziggs bot om hard te falen tegen een urgot die heel ambetant bleek te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je nu woorden verzinnen om je punt te maken? }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 21:03

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Welk woord zou dat dan zijn? Ik zie niks vreemds of onbegrijpelijk in die post :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
http://www.reddit.com/r/l...his_post_is_1h_30min_old/

"Edit:
Apparently the TSM-house almost caught fire because someone microwaved food for 40 instead of 4 minutes. So no TSM vs. CLG.eu at the moment. "

Jammer. Had echt veel interesse in die match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Gideon_92 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:27:
http://www.reddit.com/r/l...his_post_is_1h_30min_old/

"Edit:
Apparently the TSM-house almost caught fire because someone microwaved food for 40 instead of 4 minutes. So no TSM vs. CLG.eu at the moment. "

Jammer. Had echt veel interesse in die match
"TSM evacuates the house, dyrus gets the house on fire. Stupid guy dyrus Microwaves frozen food for 40 minutes.-"

Kijk ik naar TSM TRM z'n stream: "House on fire. Afk. Fucking Dyrus." :D

TOO z'n twitter: "TSMTheOddOne: Me/reg leave house for 30 mins, @LoLDyrus sets off fire alarms by burning plastic in microwave for 20+ mins"

[ Voor 10% gewijzigd door speedzor op 08-02-2012 19:37 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dyrus :') Wat een mongool is het soms toch ook :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
LOL, hoe krijg je dat voor elkaar XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
dyrus, the mad chemist.

Hehe, wel mooi dat die net op reddit een AMA heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wat een heerlijke pot weer met jungle Rammus. Niet te stoppen als je eenmaal snel een goede gank hebt geplaatst :D. Midden in een teamfight Randuin's Omen aan, W en R en de kills stapelen zich op :).

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/t9797b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:46:
Wow, wat een heerlijke pot weer met jungle Rammus. Niet te stoppen als je eenmaal snel een goede gank hebt geplaatst :D. Midden in een teamfight Randuin's Omen aan, W en R en de kills stapelen zich op :).

[afbeelding]
Protip: Koop Shurelia ipv Thornmail en Warmogs ipv Sunfire Cape. Shurelia + Randuin combo is te goed qua initiate.
Oh en iemand wilde weten wat de discount champs zijn. Van Pendragon's twitter: Singed, Kennen, Warwick, Ezreal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
YouTube: TSM House On Fire Dyrus is dumb

TSM kan goed koken... NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Technisch gezien is Dyrus van Epik Gaming (toch?), dus het ligt niet aan TSM.

Edit: Lol @ Nhat Nguyen. Elke keer dat ik hem bekijk, gaat ie ofwel full zeal Sona, ofwel full AD/AS soraka. Beide als support.

http://static.ec.own3d.tv...edcfg/10955;autoPlay=true
Soraka support, first item dorans blade!

[ Voor 28% gewijzigd door speedzor op 09-02-2012 00:13 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Gisteren 3 heerlijke potten met Heimerdinger :) Is toch ook wel een hele leuke champ hoor! :)

Had gisteren echt twee zeer leuke moment :) Ik zat bottom lane te pushen met mijn turrets en ineens komen er dus twee tegenstanders aan. Ik terug lopen en terwijl ik terug loop Shen in mijn nek hijgt zegt die maat van mij ik kom je wel effe een kill stealen bij je (Warwick). Dus die komt op een gegeven moment uit de bosjes jumped Shen en krijg hem op low health. Shen loopt terug naar zijn turret range en lijkt te ontsnappen maar daar stonden nog 2 van mijn turrets. Ik doe mijn ulti dus en hoppa een kill terwijl die maat van mij zo zijn best deed :)

Tweede moment was bij de bosjes bij de Baren. Wij wilden eigenlijk baren gaan maar op dat moment was de tegenstander met vijf man ook bij de baren om te kijken of wij daar waren. Wij staan met 3 in de bosjes dus die maat van mij zegt rustig aan en we blijven hier wachten tot ze weg zijn. Ik dus voor de zekerheid even 2 turrets neer gezet en ik dacht ach waarom gewoon ook niet proberen. Dus ik gooi een concussion granade om te laten zien dat we in de buurt zitten :) Die maat van mij nog een kleine vloek er uit gooien en ja hoor daar kwamen ze. Dus ik mijn ulti aan en mijn rockets er op en een beetje terug lopen. Word de één na de andere omgelegd en heb ik ineens een triple kill :)

Ik moet ook zo vaak lachen als ik een turret neer gooi en ze gaan er tegen aan hakken of ze vergeten hem :)

Ohja bijna vergeten nog een hilarisch moment de tegenpartij had amumu als jungler dus bijna op zeker dat hij voor de blue zou gaan. Ik teleport naar de verste turret en zet een turret neer bij blue in de bosje. Het duurde even maar ik was optijd terug bij mijn turret voor de minions en ja hoor daar kwam amumu. Werd 5 tot 6 keer geraakt eer hij door had wat er aan de hand was :) Toen ging hij weg en heeft mijn turret daar zeker nog 3 tot 4 minuten gestaan eer ik hem zelf in lane weer nodig had :) Daarna amumu eigenlijk niet meer gezien :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:38:
Welk woord zou dat dan zijn? Ik zie niks vreemds of onbegrijpelijk in die post :)
Hij kent het woord 'ambetant' waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Laatst online: 30-08-2021
de Champion Sneak Peek - Nautilus, the Titan of the Depths staat erop

hier even een direct link ;)

http://euw.leagueoflegend...eek-nautilus-titan-depths

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga er denk ik maar eens voor sparen. Zit nu op 3.6k IP ofzo, denk dat ik voordat ie uitkomt wel in de buurt van de 6.3k ga komen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:13:
Ik ga er denk ik maar eens voor sparen. Zit nu op 3.6k IP ofzo, denk dat ik voordat ie uitkomt wel in de buurt van de 6.3k ga komen.
Ditto genoeg RP uitgegeven de laatste tijd ik heb nu een 2.8 tal IP sparen it is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je eenmaal alle Runes hebt die je nodig hebt is het vrij gemakkelijk per 2 weken 6k te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:23:
Als je eenmaal alle Runes hebt die je nodig hebt is het vrij gemakkelijk per 2 weken 6k te houden
ja maar ... champions kopen moet gebeuren xD " Gotta catch them all "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:25:
[...]

ja maar ... champions kopen moet gebeuren xD " Gotta catch them all "
ik ben het met je eens dat soms de verleiding te groot is om met de gespaarde IP een nieuwe te kopen XD

[ Voor 34% gewijzigd door ItzHitman op 09-02-2012 09:33 ]

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik ben nu lvl 22 en het leek me handig om nu maar eens wat Runes te gaan kopen, maar er zijn nog zoveel leuke champions dat de verleiding is dat ik weer wat champs koop en weer geen IP over heb voor runes,
dus ja: GOTTA CATCH 'M ALL!! :o

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:23:
Yoo. nee.
Ik krijg ongeveer 3150 ip in 2 weken.
En ik speel vrij wat buiten school :P
Ik krijg zo'n 53 ip gemiddeld per potje, jullie meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
LikeAKing schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:38:
[...]

Yoo. nee.
Rond de 90 a 100 ip per match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
en het eerste potje van de dag 150/175 IP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
first win of the day = +150
Dus dan heb ik meestal bijna 300ip.
150 ip gemiddeld per win denk ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ooh nee eerste potje is meer iets van een 200+ ip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Bij FwotD krijg ik 280 ip, voor derest 56 ip +- ofzo ;P
lange matches 100+- maar volgens mij werkt het vrij random

[ Voor 35% gewijzigd door LikeAKing op 09-02-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Rond 90+ bij een Victory, en rond de 50+ bij een Loss, en rond de 200 voor de FwotD
Als je op een dag (Denk aan weekend) ff flink wat potjes speelt heb je zo weer 1k IP op 1 dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
alsjeblieft :

Any match longer than 55 minutes will have the same reward as a 55 minutes long match. (145 IP)
Any match shorter than 25 minutes will have the same reward as a 25 minutes long match. (76 IP)
For a win, the reward is approximately: 18 IP + 2.312 per minute IP.
For a loss, the reward is approximately: 15 IP + 1.430 per minute IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Nidhiki schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:51:
Rond 90+ bij een Victory, en rond de 50+ bij een Loss, en rond de 200 voor de FwotD
Als je op een dag (Denk aan weekend) ff flink wat potjes speelt heb je zo weer 1000k IP op 1 dag
Wow dat zijn dan echt flink wat potjes. Als je 1mil (1000k) IP op 1 dag kan halen.

Respect dat je zoveel tijd hebt op een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Gideon_92 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:55:
[...]

Wow dat zijn dan echt flink wat potjes. Als je 1mil (1000k) IP op 1 dag kan halen.

Respect dat je zoveel tijd hebt op een dag
Lol, nvm zie dat ik iets te enthousiast dat typte, bedoel dus 1k, oftewel 1000IP xD My mistake!
Zoveel tijd heb ik niet namelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:38:
[...]

Yoo. nee.
14 x 240 = 3,360IP (First win games)

De rest lijkt me niet heel moeilijk te verkrijgen, met een gemiddelde van 3/4 potjes per dag kom je er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik meende dus altijd dat er een manier om snel flink wat ip verdienen zou moeten zijn... bijv hele snelle dominion potjes die meer opleveren dan een snel SR potje of iets dergelijks... Dit is dus niet het geval?

Soms speel ik avonden puur om te farmen en dan speel ik voornamelijk dominion, niet omdat ik het leuker vind maar omdat ik het gevoel heb dat het sneller gaat + de mogelijkheid wanneer mn vriendin naar bed wil of iets anders om snel te stoppen.
Pagina: 1 ... 15 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.