[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:14:
[...]

14 x 240 = 3,360IP (First win games)

De rest lijkt me niet heel moeilijk te verkrijgen, met een gemiddelde van 3/4 potjes per dag kom je er al.
De laatste tijd speel ik wat meer, maar normaal gesproken speel ik 10 games per week. excl weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:15:
Ik meende dus altijd dat er een manier om snel flink wat ip verdienen zou moeten zijn... bijv hele snelle dominion potjes die meer opleveren dan een snel SR potje of iets dergelijks... Dit is dus niet het geval?

Soms speel ik avonden puur om te farmen en dan speel ik voornamelijk dominion, niet omdat ik het leuker vind maar omdat ik het gevoel heb dat het sneller gaat + de mogelijkheid wanneer mn vriendin naar bed wil of iets anders om snel te stoppen.
Ik heb een tijd geleden met 2 andere de 3vs3 ingedoken met een ervan een behoorlijk ervaren trondomere speler :p. Deden een 8tal potjes in 2 uur en hadden mooi wat ip nadien. Kan luck geweest zijn dat het zo vlot verliep, maar met een ietwat comp vlogen we er door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:36:
[...]

Ik heb een tijd geleden met 2 andere de 3vs3 ingedoken met een ervan een behoorlijk ervaren trondomere speler :p. Deden een 8tal potjes in 2 uur en hadden mooi wat ip nadien. Kan luck geweest zijn dat het zo vlot verliep, maar met een ietwat comp vlogen we er door.
ik vind dat er een nieuwe regel moet zijn op dit forum :P
vanaf nu als er Iemand het woord TRONDOMERE© gebruikt dat ze verplicht mij zelfgemaakte professionele avatar moeten gebruiken !

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/fqZz

:+

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:55:
[...]

vanaf nu als er Iemand het woord TRONDOMERE gebruikt dat ze verplicht mij zelfgemaakte professionele avatar moeten gebruiken !

[afbeelding]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:55:
[...]

vanaf nu als er Iemand het woord TRONDOMERE gebruikt dat ze verplicht mij zelfgemaakte professionele avatar moeten gebruiken !

[afbeelding]

idd! :) signed!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
:O y u no singed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Trindonomer?

OT: Heeft iemand toevallig gisteravond een(of meerdere) van de GoT customs opgenomen? Zou graag mezellef op tv willen zien. Had wat problemen met LoLRecorder aan de praat krijgen en ook nog soepel kunnen spelen, dus heb t zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:42:
[...]

Hij kent het woord 'ambetant' waarschijnlijk niet.
mijn excuses voor mn vlaams, NOT :P
ambetant = vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Wravburn schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:27:
Trindonomer?

OT: Heeft iemand toevallig gisteravond een(of meerdere) van de GoT customs opgenomen? Zou graag mezellef op tv willen zien. Had wat problemen met LoLRecorder aan de praat krijgen en ook nog soepel kunnen spelen, dus heb t zelf niet.
Als je in de games zat waar ik speelde, dan heb je hier de 3 matches vanuit mijn standpunt:

http://www.2shared.com/file/cA6n94kp/__-__-___30_.html
http://www.2shared.com/file/9tIQ7gIU/__-__-___29_.html
http://www.2shared.com/file/OIitFmSh/__-__-___28_.html

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Zijn de problemen al helemaal weg met LoLRecorder dan?

Great, kunnen mensen mij zien falen als support D:

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:07
Jeffroiscool schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:07:
[...]

support spelen is moeilijker dan men denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Jeffroiscool schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:07:
[...]

Ik heb ze een week geleden geupdated nadat ik 1x problemen had, en heb er nooit iets van gemerkt.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Dank je voor de replays! Zal vanavond eens kijken.

-Wash (Graves & Cho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ja het is jammer dat ik niet in kon gaan op de twee invites van Speedzor :'( had graag op L30 niveau een keer gespeeld :) Ohwell misschien de volgende keer. Het team waar ik nu in speel begint een beetje op stoom te komen alleen zijn er nog L16 en L18 mensen bij en is er nog niemand L30 :P

Naast dat het kassa is natuurlijk voor Riot maar ging het tempo van uitbrengen van nieuwe champs in seizoen 1 ook zo snel als nu? Is nu volgens mij 1 per maand ofzo?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Swanfield schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:14:
Ja het is jammer dat ik niet in kon gaan op de twee invites van Speedzor :'( had graag op L30 niveau een keer gespeeld :) Ohwell misschien de volgende keer. Het team waar ik nu in speel begint een beetje op stoom te komen alleen zijn er nog L16 en L18 mensen bij en is er nog niemand L30 :P

Naast dat het kassa is natuurlijk voor Riot maar ging het tempo van uitbrengen van nieuwe champs in seizoen 1 ook zo snel als nu? Is nu volgens mij 1 per maand ofzo?
1 per 2 weken

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
dus om de 2 weken is er een nieuwe champion ?
dan loopt de variatie in de champions aardig op :9~

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In dit tempo hebben we in 2014 zo'n 150 champions :')

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
Vicarious schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:32:
In dit tempo hebben we in 2014 zo'n 150 champions :')
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

respect voor de developers

[ Voor 7% gewijzigd door ItzHitman op 09-02-2012 12:35 ]

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Draait alleen maar om $$$$. Zijn genoeg dingen die ze nog kunnen verbeteren maar ze niet doen, aangezien ze daar geen $$$ voor krijgen. Zoveel respect geeft dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

streafer schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:40:
Draait alleen maar om $$$$. Zijn genoeg dingen die ze nog kunnen verbeteren maar ze niet doen, aangezien ze daar geen $$$ voor krijgen. Zoveel respect geeft dat dus niet.
Dit gevoel heb ik ook een beetje.

Te veel champs, maar dingen zoals server infrastructuur, laadtijden, bugs, maps etc worden niet gefixed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, want ALLE developers zijn alleeeennnn maar bezig met nieuwe characters uitpoepen.........

*facepalm*

edit: nice oude account naam in actie: dit is dus b.k.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Natuurlijk niet, maar de mensen die je besteed aan het designen, balancen en programmeren van de champs kun je ook stoppen in de dingen die ik eerder heb genoemd. Daarnaast vind ik 1 champ per maand al genoeg om de variatie er in te houden, wat daarnaast ook tijd geeft voor spelers die iets minder spelen om genoeg IP te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Kan iemand hier de champions posten die in de champion sale zijn? :) kan het momenteel niet checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ben het helemaal eens met het feit dat er teveel champions gereleased worden, maar wat je zegt is wel erg kort door de bocht.

Ten eerste lijkt het me dat Riot een bepaald doel voor ogen heeft met het aantal champions en zullen ze deze twee wekelijkse schedule gewoon blijven aanhouden tot dit aantal bereikt is. Het zal ze echt niet alleen om de $'s gaan.

Ten tweede kun je niet zomaar zeggen dat champion designers zich ook met andere zaken bezig kunnen houden. Je weet hun andere kwaliteiten niet en je weet niet hoeveel tijd ze spenderen aan het designen van een champion. Ze kunnen goed een aantal uurtjes per week reserveren voor champions en verder gewoon aan andere zaken werken.

[ Voor 10% gewijzigd door SaphuA op 09-02-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik heb ook 3 records vanaf mijn POV, zat bij speedzor in het team (sona / Fiddle (fail) en maokai in de laatste pot)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Lapeno schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:10:
[...]

support spelen is moeilijker dan men denkt
Het is altijd alleen jammer dat het niet duidelijk is dat je support aanwezig is in je teamfights. Kijk Sona zie je net iets beter want to stunned ff 4/5 man maar als soraka heal je eigenlijk een beetje en Silence je hun AP carry indien mogelijk maar valt dat gewoon niet op :-(

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:40:
Je hebt gelijk. Wat een onmensen dat ze trachten een steady income te hebben op hun free game. Outlaws !

Al eens bij stilgestaan hoe snel je in een game komt ? Ik herinner me anders nog levendig de queues van 45 minuten en dat je na een potje eruit gegooid werd en je opnieuw kunt queuen voor een uur. De servers die staan te draaien om jouw een game te laten spelen zijn ook niet gratis, en al evenmin is het onderhoud er aan, en dan heb ik het enkel over het servergedeelte.

Heb het echt moelijk met dergelijke opmerkingen zoals je kan merken en zeker als je zo vaag iets loopt te roepen als, er zijn genoeg dingen die ze nog kunnen verbeteren. Geef gerust concrete voorbeelden en je bedenkingen erachter.

@ Jeffro. Alistar spelen, dan heeft iedereen wel gezien wat je gedaan hebt in teamfights :P
Je hebt gelijk dat een goede support niet vaak opgemerkt wordt, maar des te meer als hij een fout maakt.

Op tournaments zie je de casters wel inzoomen op de supports en aangeven wanneer ze iets mooi gedaan hebben. Ik denk dat het voor iemand pas duidelijk wordt hoe goed een bepaalde speler met een support is, als die andere persoon ook ervaring heeft met het spelen van een support.

Van carries kan een wildvreemde het gevoel hebben dat hij het goed doet als hij ziet dat hij meer champions vermoordt dan dat hij gedood wordt, bij supports ligt dit anders natuurlijk en valt het mss niet zo snel op als hij iets goed gedaan heeft. Niet dat ik goede gameplay van carries wil reduceren tot enkel het killen van champions, maar you catch my drift ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onder ons tweakers durf ik wel te beweren dat het belang van een goede support wel duidelijk is en de support dus niet ondergewaardeerd wordt. Dont worry dus Jeffro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:59:
[...]

Je hebt gelijk. Wat een onmensen dat ze trachten een steady income te hebben op hun free game. Outlaws !

Al eens bij stilgestaan hoe snel je in een game komt ? Ik herinner me anders nog levendig de queues van 45 minuten en dat je na een potje eruit gegooid werd en je opnieuw kunt queuen voor een uur. De servers die staan te draaien om jouw een game te laten spelen zijn ook niet gratis, en al evenmin is het onderhoud er aan, en dan heb ik het enkel over het servergedeelte.

Heb het echt moelijk met dergelijke opmerkingen zoals je kan merken en zeker als je zo vaag iets loopt te roepen als, er zijn genoeg dingen die ze nog kunnen verbeteren. Geef gerust concrete voorbeelden en je bedenkingen erachter.
1. Ik zeg nergens dat ik het niet normaal vind.
2. Goed lopende servers hebben is ook kwestie van $$$ anders stoppen mensen met het spelen ervan en raak je dus gewoon klanten kwijt.
3. Er zijn heel veel beloftes gedaan, nieuwe map, stealth anders uitgewerkt etc. Daar hoor je bijna niks over.
4. Bijna alle nieuwe hero's kosten 6300ip. Riot maakt een belofte. Okee we maken ze nu wel eens een keer goedkoper en verzinnen daarmee een nieuwe 4800ip hero. ( was er eerst niet ). Waarbij ik nu moet constateren dat ze nu weer allemaal 6300ip kosten.

moraal van het verhaal.
Een bedrijf mag en moet zeker winst maken, daarvoor is het een bedrijf. Echter ik zou het leuker/beter vinden als het bedrijf zich ook concentreer op dingen die aandacht nodig hebben ipv. persee elke 2 weken een nieuwe 6300ip hero te laten verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
klopt het dat kennen in de champion sale ligt? want dan zeg ik kopuh kopuh kopuh kopuh! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Laatst online: 09:00
streafer schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:10:
[...]

1. Ik zeg nergens dat ik het niet normaal vind.
2. Goed lopende servers hebben is ook kwestie van $$$ anders stoppen mensen met het spelen ervan en raak je dus gewoon klanten kwijt.
3. Er zijn heel veel beloftes gedaan, nieuwe map, stealth anders uitgewerkt etc. Daar hoor je bijna niks over.
4. Bijna alle nieuwe hero's kosten 6300ip. Riot maakt een belofte. Okee we maken ze nu wel eens een keer goedkoper en verzinnen daarmee een nieuwe 4800ip hero. ( was er eerst niet ). Waarbij ik nu moet constateren dat ze nu weer allemaal 6300ip kosten.

moraal van het verhaal.
Een bedrijf mag en moet zeker winst maken, daarvoor is het een bedrijf. Echter ik zou het leuker/beter vinden als het bedrijf zich ook concentreer op dingen die aandacht nodig hebben ipv. persee elke 2 weken een nieuwe 6300ip hero te laten verschijnen.
Of de community beter maken.
Ik speel LoL al haast niet meer puur door de mensen die het spelen.
Je kan geen spel spelen zonder een of andere persoon direct begint dat mensen noobs zijn etc.
Een van de SLECHTSTE communties die ik al gezien heb...

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Maar hoe wil je de community beter maken? Meer bans ed? Wordt al geprobeerd mbv Tribunal.

Goed gedrag aanmoedigen mbv extra IP or RP? Kost het bedrijf te veel geld en mensen blijven toch wel spelen, desnoods in 5p premade (wat ik zelf veel doe) omdat het toch wel een goed spel is.

Het is niet zo makkelijk om duizenden mensen te beinvloeden om iets te doen als het ze niks oplevert of als het ze is aangeleerd dat het geen gevolgen heeft (wat nu dus het geval is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Snobbieh schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:18:
[...]

Of de community beter maken.
Ik speel LoL al haast niet meer puur door de mensen die het spelen.
Je kan geen spel spelen zonder een of andere persoon direct begint dat mensen noobs zijn etc.
Een van de SLECHTSTE communties die ik al gezien heb...
Hehe moet je eens HON gaan spelen.. dat is nog 100x erger.
Maar ook deze community kan stukken beter.

Al is dat ook meteen het moeilijkste voor een spelmaker omdat te doen. Aangezien je daar de minste sturing op kan uitoefenen.

[ Voor 11% gewijzigd door streafer op 09-02-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:22:
Maar hoe wil je de community beter maken? Meer bans ed? Wordt al geprobeerd mbv Tribunal.

Goed gedrag aanmoedigen mbv extra IP or RP? Kost het bedrijf te veel geld en mensen blijven toch wel spelen, desnoods in 5p premade (wat ik zelf veel doe) omdat het toch wel een goed spel is.

Het is niet zo makkelijk om duizenden mensen te beinvloeden om iets te doen als het ze niks oplevert of als het ze is aangeleerd dat het geen gevolgen heeft (wat nu dus het geval is)
Gewoon sneller en meer bannen? Simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jaa hallo no shit sherlock dat het op geld gaat bij Riot games

ze hebben 1 game
het is FREE-TO-PLAY
het is een bedrijf en wat moet een bedrijf doen ?
GELD maken ...
dus ze doen dit op een heel goede commerciele manier
ze doen dit zelf op 1 van de beste manieren die er zijn imo
je kan het spel gratis spelen zonder enige tegenslagen op de gameplay
IEDEREEN IS GELIJK
en als je het spel goed vindt kan je er naar eigen keuze een eigen bepaalde hoeveelheid aan uit geven
als je zegt van ik geef er wekelijks geld aan uit dan zijn het geen uitzuigers of mensen die alleeen maar aan geld denken de mensen van riot maar hebben ze alleen maar een goed spel gemaakt waar mensen zelf ervoor kiezen om veel Extra features te kopen die niks veranderen aan de gameplay (skins , champs , etc )
en als er dingen zijn die de gameplay drastish veranderen kan je ze op 2 manieren krijgen
er hard voor sparen en werken IN GAME
of er echt geld in steken

(champs , runepages )

dus conclusie Riot games is een goed bedrijf die op een diplomatishe en toaal niet geldwolf achtige manier geld verdient als een ander bedrijf

persoonlijk vind ik dit zelf de beste manier je kan met riotgames GEEN miskoop doen want je kan alles al proberen
bijvoorbeeld WoW daar moet je betalen voor het spel te kopen en nog eens maandelijks en als het je niet aanstaat pech want je hebt er al voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:10:
[...]
moraal van het verhaal.
Welke dingen hebben dan die aandacht nodig?

De magma chamber map die al een jaar afgeblazen is ?
De stealth rework changes waar ze mee bezig zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:12:
[...]

Oh en iemand wilde weten wat de discount champs zijn. Van Pendragon's twitter: Singed, Kennen, Warwick, Ezreal.
allright
2 koopjes erbij : Kennen en Ezreal en dan nog 7 te gaan met mn RP
vanavond 47 champs on the wall

en even om te verduidelijken, ik heb al 2x RP gekocht
eerste keer puur voor runepagebundel en paar specifieke champs
en nu tweede keer voor 6300 champs in sale te kunnen kopen
in totaal kleine 60 euro

ik gun het riot van harte nu ik dit spel al meer dan een jaar speel en zie hoeveel uren ik er al heb ingestopt
ik betaal met plezier zo'n bedrag voor een nieuwe goeie game dus ..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:28:
[...]

allright
Kennen ga ik ook zeker weten kopen, Ezreal ben ik nog over aan het twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Het is een gratis spel. "Eisen" is dus een beetje raar. Je betaalt enkel voor skins of een champ(die je ook via andere wegen kan krijgen).

Het is eigenlijk eerder andersom. Als ze minder champions uitbrengen, dan krijgen ze minder geld en hebben ze minder geld 'over'. Champions maken 'kost' ze geen geld, het brengt ze juist geld op.

Daarnaast zijn het uiteraard verschillende teams die champs maken en andere dingen doen. Lijkt me gek om te denken dat de andere teams een beetje aan het pingpongen zijn de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaggy schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:30:
[...]

Kennen ga ik ook zeker weten kopen, Ezreal ben ik nog over aan het twijfelen...
Als je van het snelle klikken ben, dan is Ezreal zeker weten een aanrader :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:34:
[...]

Als je van het snelle klikken ben, dan is Ezreal zeker weten een aanrader :) >:)
ja ik heb wel eens met hem gespeeld en ik weet ook zeker als je hem masterd dan kan je echt beest worden met hem. Maar ik weet niet waarom maar ik geef gewoon liever de voorkeur aan kennen (zon heerlijke ult heeft die gast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Laatst online: 06-05-2021
champdesign is een aparte afdeling bij riot. Deze afdeling houd zich bezig met de champs (ontwerp etc.) terwijl er weer een andere afdeling is die fixes doet. Zo kan je ze dus niet blamen dat ze "te veel" champs uitbrengen.
Vind juist de strategie van riot erg goed. Games waar betaalde spelers een groot voordeel hebben zijn bijna allemaal overleden. Ik heb zelf ook RP gekocht maar dit is onder andere omdat ik al zo veel tijd hierin heb gestoken dat het best wel wat geld waard is.

Morde en yorick zijn disabled wegens een bug.

bron

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

axel101 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:40:
champdesign is een aparte afdeling bij riot. Deze afdeling houd zich bezig met de champs (ontwerp etc.) terwijl er weer een andere afdeling is die fixes doet. Zo kan je ze dus niet blamen dat ze "te veel" champs uitbrengen.
Vind juist de strategie van riot erg goed. Games waar betaalde spelers een groot voordeel hebben zijn bijna allemaal overleden. Ik heb zelf ook RP gekocht maar dit is onder andere omdat ik al zo veel tijd hierin heb gestoken dat het best wel wat geld waard is.

Morde en yorick zijn disabled wegens een bug.

bron
Dan kun je toch nog steeds vinden dat het team dat champions maakt te groot is tov het team dat bugs fixed etc?

Ook vind ik het argument: "de game is gratis dus je mag niet klagen" een beetje flauw worden. Het is een andere businessmodel maar ze verdienen waarschijnlijk net zo veel als andere bedrijven en iets waar zoveel mensen geld in stoppen mag je best je mening over hebben vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:41:
[...]

Dan kun je toch nog steeds vinden dat het team dat champions maakt te groot is tov het team dat bugs fixed etc?

Ook vind ik het argument: "de game is gratis dus je mag niet klagen" een beetje flauw worden. Het is een andere businessmodel maar ze verdienen waarschijnlijk net zo veel als andere bedrijven en iets waar zoveel mensen geld in stoppen mag je best je mening over hebben vind ik.
ze moeten er wel eerst achter komen dat er een bug is ingeslopen, die detecteer je niet altijd zo gemakkelijk

je mag best een mening hebben, en er zijn altijd mensen die klagen als de game nu betalend is of niet of zelfs al gaat het niet over een game :)
je mag klagen van mijn part maar dan wel constructief, zit het je echt hoog stuur Riot een mailtje
wie weet doen ze er wel iets mee wat niet altijd kan gezegd worden van sommige betalende games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

maar wat nou als je nu een tournament hebt en een solo top speler is gespecialiseerd in yorick en mordekaiser :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Nutral schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:52:
maar wat nou als je nu een tournament hebt en een solo top speler is gespecialiseerd in yorick en mordekaiser :(
dan is er een goede reden om deze uit te stellen of voor riot games om er spoed achter te steken als ze zelf het tournooi sponseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:28:
[...]

allright

en even om te verduidelijken, ik heb al 2x RP gekocht
eerste keer puur voor runepagebundel en paar specifieke champs
en nu tweede keer voor 6300 champs in sale te kunnen kopen
in totaal kleine 60 euro

ik gun het riot van harte nu ik dit spel al meer dan een jaar speel en zie hoeveel uren ik er al heb ingestopt
ik betaal met plezier zo'n bedrag voor een nieuwe goeie game dus ..
Dit vind ik persoonlijk de juiste houding. LoL is een van de weinige F2P spellen waar je niet een voordeel behaald door er geld aan uit te geven (behalve dan spacesuit teemo). Als je het dan een super spel vind waar je veel tijd in heb gestoken dan is het toch niet zo heel vreemd om ook de makers eens te bedanken met een donatie? Ik heb genoeg "F2P" spellen gezien waar je moet betalen voor functionaliteit of erger, waar je betaalt om een ingame voordeel te krijgen (betere ammo/wapens, noem maar op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Wat is het voordeel van spacesuit teemo ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:04:
wat zoals in de comment boven jou beschreven staat is dat er geen voordeel aan zit, ik ben zelfs blij dat runes niet beschikbaar zijn met RP. Dit houd het spel wel direct eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:41:
[...]

Hier sluit ik me volledig bij aan. Imo mag het met het aantal champs best wat minder. Dat hoeft niet per se door de afdeling te verkleinen, maar kan ook bereikt worden door wat meer requirements aan de originaliteit/uniqueness van een champion te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
sjaggy schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:05:
[...]

wat zoals in de comment boven jou beschreven staat is dat er geen voordeel aan zit, ik ben zelfs blij dat runes niet beschikbaar zijn met RP. Dit houd het spel wel direct eerlijk.
Doe je ogen eens open voor je een comment geeft ;)
deTwisj schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:03:
[...]

Dit vind ik persoonlijk de juiste houding. LoL is een van de weinige F2P spellen waar je niet een voordeel behaald door er geld aan uit te geven (behalve dan spacesuit teemo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:43:
[...]

mijn excuses voor mn vlaams, NOT :P
ambetant = vervelend
Kijk mij niet aan, ik weet wat het is :p
wildcardxl schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:15:
Ik meende dus altijd dat er een manier om snel flink wat ip verdienen zou moeten zijn... bijv hele snelle dominion potjes die meer opleveren dan een snel SR potje of iets dergelijks... Dit is dus niet het geval?

Soms speel ik avonden puur om te farmen en dan speel ik voornamelijk dominion, niet omdat ik het leuker vind maar omdat ik het gevoel heb dat het sneller gaat + de mogelijkheid wanneer mn vriendin naar bed wil of iets anders om snel te stoppen.
Custom game doen, per 10-12min 40-50 IP ofzo als je een lompe pusher kiest en mid pushed tot nexus

@sjaggy Hoezo Runes voor RP = voordeel? Je koopt niets wat anderen niet (kunnen) hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
Gratis global taunt? Heeft geen enkele andere champ dus is het wel degelijk een voordeel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
broc85 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:14:
[...]

Gratis global taunt? Heeft geen enkele andere champ dus is het wel degelijk een voordeel :+
hmm dan vind ik toch dat mijn overdreven cute fluffy eieren leggende bunny teemo een groter voordeel heeft :P
IEDEREEN WILL HEM DOODKNUFFELEN :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broc85 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:14:
[...]

Het voordeel van astronaut teemo is de animatie waarmee hij verder beweegt die niet overeen komt met de animatie op zijn origineel model en die precies een beetje "hapert". Op deze manier kan er gediscussieerd worden dat je skillshots gemakkelijker kan dodgen.

@broc. Ik vind de meeste yordles wel een redelijke global taunt factor hebben met teemo op nr 1 en ziggs een close second ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:55
Weet er iemand hoe je yorick goed speelt. Ik kan goed op weg met gragas. Maar vanuit yorick is nog nooit iets goed gekomen. Ik vind zijn skills opzich wel fijn, maar deze lijken nooit damage te doen.

Hoe spelen jullie yorick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nivali schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:22:
Weet er iemand hoe je yorick goed speelt. Ik kan goed op weg met gragas. Maar vanuit yorick is nog nooit iets goed gekomen. Ik vind zijn skills opzich wel fijn, maar deze lijken nooit damage te doen.

Hmm runes: flat ad, flat armor, magicres/lvl, flat AD (reden: skills scalen met AD)
Masteries: 0/21/9 voor tankyness.

Goede items:
Manamune, Spirit Visage, Frozen Heart, Trinity Force, Atmogs (very very lategame als je gold over hebt)

Skills:
R > E > W > Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:18:
[...]

Het voordeel van astronaut teemo is de animatie waarmee hij verder beweegt die niet overeen komt met de animatie op zijn origineel model en die precies een beetje "hapert". Op deze manier kan er gediscussieerd worden dat je skillshots gemakkelijker kan dodgen.

@broc. Ik vind de meeste yordles wel een redelijke global taunt factor hebben met teemo op nr 1 en ziggs een close second ;)
Ben het helemaal met je eens... Ziggs heeft dezelfde "aantrekkingsfactor" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivali schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:22:

Beginnen met mana regen item van 390 gold & health pots. Tear asap rushen en dan tanky uitbouwen. Warmogs/Frozen mallet, Atma's, Trini als het goed gaat.

Level eerst je E, dan je Q, dan je W. In fights wil je ervoor zorgen dat je zoveel mogelijk ghouls rond je heen hebt want dan ben je

a) Tankier (je ontvangt minder damage per ghoul up)
b) Gevaarlijker (je doet meer damage per ghoul up).

Vergeet hierbij niet dat je ultimate ook als ghoul telt. In teamfights wil je echter meestal je ad carry ulti geven voor de sick damage :)

Tegen een yorick gaan mensen graag in de bushes wachten tot ze een move kunnen lanceren zodanig dat je hen niet kan harassen met je ghouls in tussen tijd, maar je W spell kan je landen waar je wil, en dus ook in bosjes .. ;)

I remember yorick morrey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als CDR tank met Manamune (rush tear) en AD quints en marks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
karaqz schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:41:
[...]

Natuurlijk. Maar ik weet nog steeds niet of dat zo werkt. Ik weet niet hoe de financiering in elkaar zit. Ik zie het namelijk anders.

Laten we zeggen dat het 100.000 euro kost om een nieuwe champion(+skins) te maken. Deze brengt dan 1.000.000 op. Haal serverkosten en allerlei andere overhead om het spel draaiende te houden er vanaf en je houdt 100.000 over. Daar fixen ze dan de andere 'beloofde' dingen mee. Als je nu ipv 2 champions per maand uitbrengt er maar ééntje doet, heb je juist minder geld voor de 'andere' dingen..

Maar goed, tot we een gedetailleerde begroting van Riot krijgen, is iedereen maar een beetje aan het speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:55
En wat voor boots gebruiken jullie voor Yorick? Verder heb ik alleen nog maar AP runes. zit nu op level 27/28 weet ik zo precies niet. Maar het is waarschijnlijk verstandiger om meer runes aan te schaffen ipv van champions?

Verder nog tips voor yorick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
boots of lucidity voor de CDR spammen die ghouls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LAZORS! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Wravburn schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:31:
[...]

Natuurlijk. Maar ik weet nog steeds niet of dat zo werkt. Ik weet niet hoe de financiering in elkaar zit. Ik zie het namelijk anders.

Laten we zeggen dat het 100.000 euro kost om een nieuwe champion(+skins) te maken. Deze brengt dan 1.000.000 op. Haal serverkosten en allerlei andere overhead om het spel draaiende te houden er vanaf en je houdt 100.000 over. Daar fixen ze dan de andere 'beloofde' dingen mee. Als je nu ipv 2 champions per maand uitbrengt er maar ééntje doet, heb je juist minder geld voor de 'andere' dingen..

Maar goed, tot we een gedetailleerde begroting van Riot krijgen, is iedereen maar een beetje aan het speculeren.
Ik denk dat die theorie opzich wel goed is, maar je kunt het ook zo zien.

Er wordt per maand voor 2 miljoen aan RP gekocht (beetje hoog voor 1 regio, maar wereldwijd zou het best wel eens kunnen). RP wordt immers altijd gekocht, niet alleen als er een nieuwe champ komt. Als er een nieuwe champion komt wordt er 10% meer RP gekocht, dus met 2 champs per maand zou je voor 2.4 miljoen aan RP verkopen. De ontwikkelkosten (totaal) kost denk ik zo'n 80 000 per champ, dus dan hou je een "extra" winst van 240 000 over. Daar kun je leuk de volgende mee bekostigen, maar die 2 miljoen houd je "over" aan servers, bug en nieuwe content anders dan champs, terwijl de verkoop van champs zichzelf bekostigd en 1 keer per kwartaal een extra 500 000 in het laatje brengt.

bedragen zijn fictief, maar verhoudingen zouden ongeveer goed moeten zijn (geschat)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nogmaals het is geen issue dat ze wat aan ons verdienen hoor :) Heb jaren lang voor WoW, UO en andere MMORPG's maandelijks betaald dus zo incidenteel een 2 of 3 tientjes kan er wel van af :)

Vroeg me alleen af in welk tempo het vorig jaar ging omdat ik het eigenlijk best wel snel vind gaan.Daarnaast vind ik de champs een beetje tegenvallen althans veel van de nieuwe.
*Mijn persoonlijke mening* Ik vind van de nieuwe champs van de afgelopen tijd alleen Ahri echt goed vernieuwend en Ziggs ook een beetje maar de rest vanaf Volibear eigenlijk niet zo spannend. Ook de skins die er bij komen vind ik saai (ben nog al een skins fanaat :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Everybody loves Spacesuit Teemo

On-Hit FTW

Madreds Bloodrazor - Maladay - Frozen Mallet
(Wits End)
(mercs)

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@wanfield

Daar heb je inderdaad ook wel een puntje. Nieuwe champs zijn redelijk vaak samenvoegingen van al bestaande abilities met een paar saaie skins. Sommige skins zijn echt anders, zie Ryze, Amumu en Teemo. maar sommige zijn ook gewoon hetzelfde met een paar kleur veranderingen zoals Malphite, Jax en Udyr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ocwil schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:43:
[...]

Everybody loves Spacesuit Teemo

On-Hit FTW

Madreds Bloodrazor - Maladay - Frozen Mallet
(Wits End)
(mercs)
ja ja da wist ik ook wel :P
ik speel zelf veel teemo
maar gwn ik dacht dat er iets speciaal was op de skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
die nieuwe veigar skin had bijvoorbeeld geen nieuwe animaties alleen nieuw kleurtje en zijn stun cage een andere vorm

verder geen nieuwe taunt of dance of andere kleur skills

EDIT:

wou gewoon mijn post wat extra informatie meegeven dus denk doe er even mijn built in :P

[ Voor 22% gewijzigd door ocwil op 09-02-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Nivali schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:37:
En wat voor boots gebruiken jullie voor Yorick? Verder heb ik alleen nog maar AP runes. zit nu op level 27/28 weet ik zo precies niet. Maar het is waarschijnlijk verstandiger om meer runes aan te schaffen ipv van champions?

Verder nog tips voor yorick?
Boots: tabi or mercs. CDR haal ik uit items.

tips:
-Ga naar 40% CDR
-Smijt niet je ghouls onder hun tower
-Ulti de hoogste DPS-er in je team, doe dit niet te vroeg en niet te laat :P
-Gooi je ulti op een tank als er getanked moet worden voor baron / drag of towers
-Je W is een slow gebruik dit
-Je Q reset je AA timer, gebruik dit
-Gebruik je ghouls om skillshots te dodgen (gooi ze in hun pad)
-Time je ghouls met hun last hits (als ze naar voren komen)
-Bewaar je E voor heals early game en spam niet te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Als je kijk naar bijvoorbeeld Teemo en Annie die hebben echt veel hele kicke skins. Maar er zijn er zat die echt mega tegenvallen. Vooral Volibear, Ahri en Viktor hadden echt niks bijzonders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swanfield schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:46:
Als je kijk naar bijvoorbeeld Teemo en Annie die hebben echt veel hele kicke skins. Maar er zijn er zat die echt mega tegenvallen. Vooral Volibear, Ahri en Viktor hadden echt niks bijzonders..
Xerath skins hebben gewoon een ander kleurtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ocwil schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:45:
die nieuwe veigar skin had bijvoorbeeld geen nieuwe animaties alleen nieuw kleurtje en zijn stun cage een andere vorm

verder geen nieuwe taunt of dance of andere kleur skills
Nieuwe animatie's zijn volgens mij ook alleen onderdeel van Legendairy skins, welke een stuk duurder en zeldzamer zijn omdat ze:
A. Er gewoon minder zijn voor lang niet alle champs
B. Ze duur zijn
C. Ze soms limited beschikbaar zijn (geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:46:
[...]

skarner skins zijn gewoon lelijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:46:
[...]

Ben benieuws hoeveel skin-tri-packs ze hebben verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
vind alleen die double packs jammer dat er geen double pack is voor de andere skin
want die is soms mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gropah schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:47:
[...]

Nieuwe animatie's zijn volgens mij ook alleen onderdeel van Legendairy skins, welke een stuk duurder en zeldzamer zijn omdat ze:
A. Er gewoon minder zijn voor lang niet alle champs
B. Ze duur zijn
C. Ze soms limited beschikbaar zijn (geweest)
Heb legendary Heimerdinger en die heeft gewoon de zelfde sounds...echt mega teleurstellend :( Moet ik nog even een post voor maken op het lol forum :P
Leukste legendary tot nu toe die ik gezien heb is Cho'gat gentlemen met aparte soundset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:48:
[...]

Heb legendary Heimerdinger en die heeft gewoon de zelfde sounds...echt mega teleurstellend :( Moet ik nog even een post voor maken op het lol forum :P
Leukste legendary tot nu toe die ik gezien heb is Cho'gat gentlemen met aparte soundset.
Tot deze uitkomt: 8)

YouTube: League of Legends: Pulsefire Ezreal Skin Spotlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nunu Bot by far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
iemand nog iets gehoord van die zogezegde bunny riven skin die ging uitkomen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Drunk3nD3m0n schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:53:
iemand nog iets gehoord van die zogezegde bunny riven skin die ging uitkomen :) ?
Is er sowieso ergens een lijst met skins waar ze mee bezig zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
ik blijf erbij ik wil een hippy teemo skin past heel goed bij het concept van de shrooms
ik ga hiervan eens op paint een idiote tekening maken en opsturen naar riot games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha ha ha ha ha ha.

Best laugh in game.
Hyena warwick gisteren gekocht en die zijn lach is wel een close second :D

@Drunkendemon. Kijk hoger, daar heb ik geschreven wat er speciaal is aan de astronaut teemo.

Nu we toch over skins bezig zijn, mss moet riot een dyrus brand skin maken na zijn toffe stoot van gisteren :

http://elohell.net/images...9ff318051decb619ad820.png

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:56:
[...]

Ha ha ha ha ha ha.

Best laugh in game.
Hyena warwick gisteren gekocht en die zijn lach is wel een close second :D

@Drunkendemon. Kijk hoger, daar heb ik geschreven wat er speciaal is aan de astronaut teemo.
ik blijf erbij de lach van lux boven alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Laatst online: 09:00

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
Snobbieh schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:00:
[...]

Zal wel 1800 RP kosten, zoals Bloodlord Vladimir
Daarom is het een legendary skin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Over skins gesproken. De LoL koorts begint te groeien nu ik alleen nog upgrades uit ops kan halen in swtor en zeker ook door ziggs. Maar gezien ik een half jaar niet gespeeld heb was ik ze interwebz aan het zoeken naar de beschikbare skins. Maar het topic wat op euw forum stond is al een lange tijd niet geupdate. En google heeft alleen custom skin hits :s Weet iemand waar ik de art en evt ingame beelden van de skins kan zien? Screenshots is voldoende (en makkelijker op me werk ;)).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt de thornmail. De damage die hij terugbrengt is dat op basis van degene die slaat zijn potentiele damage. Of op basis van de damage die je ontvangt?
Als het dat laatste is kan ik me voorstellen dat een thornmail niet zo heel veel doet als je armor stacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:14:
Hoe werkt de thornmail. De damage die hij terugbrengt is dat op basis van degene die slaat zijn potentiele damage. Of op basis van de damage die je ontvangt?
Als het dat laatste is kan ik me voorstellen dat een thornmail niet zo heel veel doet als je armor stacked.
Op basis van damage voor reductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
@ye-roon:

Screenshots weet ik niet, maar het kanaal van Ciderhelm heeft alle nieuwe skins van de laatste paar maanden:

YouTube: League of Legends Skin Previews

laatste ~ 60 skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er bestaan hier websites voor.

Lol skin viewer intikken in google.

bvb : http://lol.zones.gamebase.com.tw/skin_view/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
:9~ De reden dat ik ezreal weer (poog) te spelen, do want that skin !
(En nu hopen dat die holo projectie niet in fog of war werkt, Niet dat deze de fog zou revealen, maar het zou toch iets zijn wat de vijand laat schrikken en verkeerde keuzes kan laten maken.
[...]

Check Annie haar legendary skin :'). En Riot maar roepen: Deze is legendary omdat tibbers ook een skin heeft, 1 maand later, winter annie met tibbers ook skinned, Trololol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Reverse annie FTW =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:32
atlantisx schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:44:
Check Annie haar legendary skin :'). En Riot maar roepen: Deze is legendary omdat tibbers ook een skin heeft, 1 maand later, winter annie met tibbers ook skinned, Trololol.
Magnificent twisted fate dan :P

Niks verranderd, ik was ook zo dom om als fanatieke TF speler (toen nog) die skin te kopen. Nja bleek de slechtste legendary te zijn. xD

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Waren Ezreal & Kennen goedkoper vandaag? Of was dat alleen vanmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Champion sales zijn altijd t/m het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dus dan zou het nu nog steeds zo moeten zijn, toch? Waarom zijn ze in de store dan niet omlaag in prijs? (tenzij een champ 12600 kan kosten :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Gropah schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:32:
Dus dan zou het nu nog steeds zo moeten zijn, toch? Waarom zijn ze in de store dan niet omlaag in prijs? (tenzij een champ 12600 kan kosten :S)
Heb het ff nagekeken maar het is dus vrijdag tot maandag :9

En Garen ben ik ineens kwijt? 8)7

Moet ik opnieuw kopen |:(
Pagina: 1 ... 16 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.