omdat de RP prijs in de aanbieding is, niet de IP prijs.Gropah schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:32:
Dus dan zou het nu nog steeds zo moeten zijn, toch? Waarom zijn ze in de store dan niet omlaag in prijs? (tenzij een champ 12600 kan kosten)
Verwijderd

Big Daddy!
Ik had dit in eerste instantie niet verwacht als champ, ziet er zeker interessant uit
Volgens mij gaat die big daddy mij veel herinneren aan yorick.... hmhmh
Gebeurt wel vakerXevoo schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:33:
[...]
Heb het ff nagekeken maar het is dus vrijdag tot maandag
En Garen ben ik ineens kwijt?![]()
Moet ik opnieuw kopen
0.oMorello
14 Minutes Ago
I think we've got healing-focused characters (Sona, Soraka and Taric, specifically) balanced in their total healing output, but those associated costs aren't always balanced. Soraka having essentially infinite mana really deters this, which we're fixing next patch.
[ Voor 34% gewijzigd door atlantisx op 09-02-2012 19:49 ]
Nooooooooo mijn Soraka
Vicariously I live while the whole world dies
Got5v5 is weer gestart, ik ben zelf met stringr aan het spectaten en ik stream ook op http://en.twitch.tv/xnutral
Even meekijken, hopelijk ook nog meespelen later vanavond.Nutral schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:00:
Got5v5 is weer gestart, ik ben zelf met stringr aan het spectaten en ik stream ook op http://en.twitch.tv/xnutral
Verwijderd
Big Daddy van bioshockVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:42:
[afbeelding]
Big Daddy!
Ik had dit in eerste instantie niet verwacht als champ, ziet er zeker interessant uit
Verwijderd
Gideon_92 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:29:
http://na.leagueoflegends...p?p=20751601#post20751601
hmm interresant soraka nerf
Ben benieuwd. Als ze tegen die nerf ook meer damage output zetten kan het wel leuk worden. Maar als het puur een nerf is dan is dat jammer.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik zit zelf te denken dat ze misschien de silence langer maken en/of meer damage geven.Swanfield schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:01:
Ben benieuwd. Als ze tegen die nerf ook meer damage output zetten kan het wel leuk worden. Maar als het puur een nerf is dan is dat jammer.
Verder gister Kennen weer eens van stal gehaald, die blijft toch wel erg leuk
Verwijderd
Dota's Levi/Tidehunter ripoff.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:42:
[afbeelding]
Big Daddy!
Begrijp ik het goed en willen ze van de supports een soort Nidalee's gaan maken? Een champion met toevallig ook een beetje heal. Hoe dan ook hoop ik dat het Soraka leuker om te spelen maakt.
aaaaah man gisteren eindelijk eens GP gekocht ik moest hem wel ooit eens kopen he 
en man wat is het een zalige jungler
iemand ervaring met critplank solotop ?
is die nog altijd goed of niet ?
en ik weet dat er meerdere goede builds zijn op gp als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn om er 1tje te posten thnx
en ik weet dat er meerdere goede builds zijn op gp als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn om er 1tje te posten thnx
Beep Boop son ... Beep Boop
Kennen is echt de bom!Vicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:12:
[...]
Ik zit zelf te denken dat ze misschien de silence langer maken en/of meer damage geven.
Verder gister Kennen weer eens van stal gehaald, die blijft toch wel erg leuk
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Critplank solotop gaat super goed, er zijn niet veel champions die hem tegen kunnen werken daar, maar eentje daarvan is toch wel Yorick, de rest is redelijk piece of cakeDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:19:
aaaaah man gisteren eindelijk eens GP gekocht ik moest hem wel ooit eens kopen he
Jungle heb ik nog nooit gedaan met GP, maar vind hem echt fijn spelen

Zojuist Ezreal en Kennen even gekocht

Was wel lachen. Ik en die maten van mij hebben ook al een hoop geld uitgegeven en toen kwam het idee om een team te maken met Legendary skins. Dus wij hadden allemaal legendary skins op en toen zei de tegenpartij: Man, you must have rich dads Waarom op wij zeiden: No, we are the rich dadsXevoo schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:32:
[...]
Zojuist Ezreal en Kennen even gekochtMan man man wat geef ik weer veel geld aan Riot
Misschien toch maar eens een hobby zoeken
Was echt lachen
die nieuwe champ wordt big daddy ja van bioshock ja? wel jammer, ik had gehoopt op een octopus man, omdat er ook iets over davy jones bij stond.
ps: jammer dat er nog geen skelet champion is of een echte zombie
Cho'gat Jurasic skin[b][message=37653900,noline]
Over het algemeen doe ik niet veel meer in LoL dan samen met m'n broer Co-op vs AI (hij is niet echt het type voor normals) maar de laatste tijd ook weer eens zelf een normal gedaan. Ik kan merken dat ik teveel duo-lanes heb gespeeld tot nu toe. De keer dat ik eens morgana van stal haalde en in mid stond tegen gragas had ik echt het gevoel als ik geen enkele dreiging vormde. Ik kon geen binding raken al hing mijn leven er vanaf.
Daarnaast had ik wel een zeer aangename game met cho'gath. Ik zat samen met een ahri bot tegen een MF/taric lane. In lane hebben we een aantal kills kunnen maken door mooie taunts van ahri gevolgd door knockup/silence van mij. Daarbij was Taric soms wat te aggresief wanneer MF niet goed in positie stond. In midgame had ik echt een keer het gevoel een tank te zijn, iets wat ik voorheen niet altijd had als ik bruiser/tank speel (singed of chogath meestal). Vooral lekker omdat m'n team ook snel reageerde wanneer het moment daar was want een karthus muur/ahri taunt into rapture zorgt meestal wel voor een opening.
Daarnaast had ik wel een zeer aangename game met cho'gath. Ik zat samen met een ahri bot tegen een MF/taric lane. In lane hebben we een aantal kills kunnen maken door mooie taunts van ahri gevolgd door knockup/silence van mij. Daarbij was Taric soms wat te aggresief wanneer MF niet goed in positie stond. In midgame had ik echt een keer het gevoel een tank te zijn, iets wat ik voorheen niet altijd had als ik bruiser/tank speel (singed of chogath meestal). Vooral lekker omdat m'n team ook snel reageerde wanneer het moment daar was want een karthus muur/ahri taunt into rapture zorgt meestal wel voor een opening.
Verwijderd
Yorick is een zombie, Sion ook.thermisol schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:39:
die nieuwe champ wordt big daddy ja van bioshock ja? wel jammer, ik had gehoopt op een octopus man, omdat er ook iets over davy jones bij stond.
ryze heeft zombie skinthermisol schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:39:
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
HahaSwanfield schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:38:
[...]
Was wel lachen. Ik en die maten van mij hebben ook al een hoop geld uitgegeven en toen kwam het idee om een team te maken met Legendary skins. Dus wij hadden allemaal legendary skins op en toen zei de tegenpartij: Man, you must have rich dads Waarom op wij zeiden: No, we are the rich dads
Was echt lachenBijna allemaal een kind op 2 na
Maar ja er gaat een hoop geld richting Riot
Ik heb nog niet zoveel skins
ja maar hun zijn geen "echte" zombies, van die hersenzuigers, zou leuk zijn als je een zombie had met een soort van morde ulti, dat je een tegenstanders kan zombificeren door een geinfecteerde beet ofzo
en skeletten dan doel ik meer op zombies zoals in een aantal bekende video games, met een zwaard en schild
Wravburn schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:18:
@ye-roon:
Screenshots weet ik niet, maar het kanaal van Ciderhelm heeft alle nieuwe skins van de laatste paar maanden:
YouTube: League of Legends Skin Previews
laatste ~ 60 skins.
ThanksVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:19:
er bestaan hier websites voor.
Lol skin viewer intikken in google.
bvb : http://lol.zones.gamebase.com.tw/skin_view/
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ja, denk dat de karthus toch redelijk zombie is =Pthermisol schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:50:
[...]
ja maar hun zijn geen "echte" zombies, van die hersenzuigers, zou leuk zijn als je een zombie had met een soort van morde ulti, dat je een tegenstanders kan zombificeren door een geinfecteerde beet ofzo
en skeletten dan doel ik meer op zombies zoals in een aantal bekende video games, met een zwaard en schild
Jij bedoelt blijkbaar vampieren ofzo ? Vlad heeft daar iets van weg.
en ik wil scorpion van mortal kombat in LoL 
Ultimate : accros map gewoon "GET OVER HERE !"
en dan nog een leuke kirby op LoL
ultimate : een Yordle kunnen opeten en dan hem worden
...
we kunnen heel ver gaan maarja ik ben blij met LoL nu
ooh ja en dat skelet is dan ook geen slecht idee gewoon het skelet doen van Killer instinct
en dan zijn ulti ... heel luid c-c-c-c-combobreaker roepen en iedereen wordt gesilenced xD
( man wat heb ik een fantasie
)
...
ooh ja en dat skelet is dan ook geen slecht idee gewoon het skelet doen van Killer instinct
en dan zijn ulti ... heel luid c-c-c-c-combobreaker roepen en iedereen wordt gesilenced xD
( man wat heb ik een fantasie
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:41:
en ik wil scorpion van mortal kombat in LoL
...
( man wat heb ik een fantasie)
[afbeelding]

hahahaha
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Nog eentje hoe men zou moeten reageren

Verwijderd
OK 3 dikke lol posts na elkaar
Drunkendemon hoe oud ben jij? killer instinct is zo retro dat ik me plots zelf oud voel
Drunkendemon hoe oud ben jij? killer instinct is zo retro dat ik me plots zelf oud voel
hmm ik ben 18Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:35:
OK 3 dikke lol posts na elkaar
Haha help me even herinneren dat ik mijn kleine die games niet laat spelen op die leeftijd. Straks worden ze net als jij!Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:38:
[...]
hmm ik ben 18en ik heb massaaaaaaas killer instinct en mortal kombat gespeeld als 8/9 jarige met mijn buurjongen
Toch zijn er maar weinig games die me zo hebben kunnen vasthouden als LoL. Games die in me opkomen zijn:
- Diablo 2 (tot 2 jaar geleden nog zeer regelmatig gespeeld in verschillende varianten om de uitdaging erin te houden)
- NHL series (2007-2012) (PS3). Blijft voor mij de beste sportgame die er is.
En dat was het wel. Al het andere heb je na een maandje of 2 a 3 wel weer gezien. En als ik meer tijd om te gamen had misschien nog wel sneller ook. Zo slecht doet Riot het dus nog niet
Wat vinden jullie van Gragas? ik speel hem vaak gewoon in lane met vrienden, maar in mid speelt hij ook heerlijk. Je kunt lang in lane blijven door je W skill en je passive. En de range van je barrel is ook heerlijk! Solo top werkt ook lekker.
Iemand nog een aanrader een beetje zelfde speel style als gragas?
Volgens mij is Gragas wel zoals Miss Fortune en Gangplank...Nivali schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:46:
Wat vinden jullie van Gragas? ik speel hem vaak gewoon in lane met vrienden, maar in mid speelt hij ook heerlijk. Je kunt lang in lane blijven door je W skill en je passive. En de range van je barrel is ook heerlijk! Solo top werkt ook lekker.
Maar ik heb eerlijk gezegd alleen GP nog maar gespeeld xD
jaja ik was een vroege vogel met videospelletjes 
vanaf mijn 4 jaar al mario spelen op de nintendo en golden dragon en die toestanden en sinsdien nooit meer gestopt
vanaf mijn 4 jaar al mario spelen op de nintendo en golden dragon en die toestanden en sinsdien nooit meer gestopt
Dat zou inderdaad niet best zijn!Vicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:44:
[...]
Haha help me even herinneren dat ik mijn kleine die games niet laat spelen op die leeftijd. Straks worden ze net als jij!
LoL staat bij mij denk ik op plaats 2 met meest gespeelde games ooit, maar is wel de enige game die ik nog echt speel. Maakt dus kans om nog hoger te komen.
Mijn top:
- Quake2/3/Live
- LoL
- Guild Wars
- Starcraft 1/2
- Diablo 2
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
true
ok mijn gameverslavingen totnogtoe
Dune (eerste strategy)
Wolfenstein (eerste shooter)
toen was ik ook nog erg jong
Diablo
Diablo 2
Starcraft
Dawn of war 1 (ondertussen outdated graphics, jammer want qua gameplay was dit een vd beste strategy games ooit en de 2e was een teleurstelling)
Total Annihilation
Carmageddon
Quake
Quake 2
HalfLife
Call of Duty MW2
en nu toch al even LoL
en Diablo 3 staat op het binnenkort lijstje
heb nog wel veel meer games gespeeld maar deze staken erboven uit
als ik dit zo bekijk, besef ik dat ik geen leven heb
dus voor alle duidelijkheid dit is verspreid over periode van 20jaar en ben er 30
ok mijn gameverslavingen totnogtoe
Dune (eerste strategy)
Wolfenstein (eerste shooter)
toen was ik ook nog erg jong
Diablo
Diablo 2
Starcraft
Dawn of war 1 (ondertussen outdated graphics, jammer want qua gameplay was dit een vd beste strategy games ooit en de 2e was een teleurstelling)
Total Annihilation
Carmageddon
Quake
Quake 2
HalfLife
Call of Duty MW2
en nu toch al even LoL
en Diablo 3 staat op het binnenkort lijstje
heb nog wel veel meer games gespeeld maar deze staken erboven uit
als ik dit zo bekijk, besef ik dat ik geen leven heb

dus voor alle duidelijkheid dit is verspreid over periode van 20jaar en ben er 30
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 11:52 ]
ik zat laatst in een raar team en kwam uit op mid met signed was lol man
met signed kun je altijd lekker trollen flingen naar turret slow
met signed kun je altijd lekker trollen flingen naar turret slow
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Verwijderd
Iemand gisteren toevallig het televisie programma 'HELP, mijn man heft een hobby!' gezien? Ging over een mannetje die in een computerzaak werkte, en alles opgaf om te kunnen gamen (lees; contact met zijn kinderne en vrouw).
eindresultaat = alle hardware/computers uit het raam geflikkerd
LoL geeft mij de zelfde gameplay, ervaring en lol als Ultima Online vroegah!
Ultima Online was echt geweldig voordat al dat WoW geweld los barsten. Toen zat ik ook vloekend en tierend achter de pc als ik iets verkeerd deed of weer al mijn items kwijt raakte. Nu zit ik ook weer vloekend en tierend achter de pc als ik weer eens iets verkeerd doet of onnodig dood gaat of een kill mist
Gameplay is echt het belangrijkste!
Good old days are back
En ik ben begonnen op een commador 64 dus wie kan dat hier zeggen?
Ultima Online was echt geweldig voordat al dat WoW geweld los barsten. Toen zat ik ook vloekend en tierend achter de pc als ik iets verkeerd deed of weer al mijn items kwijt raakte. Nu zit ik ook weer vloekend en tierend achter de pc als ik weer eens iets verkeerd doet of onnodig dood gaat of een kill mist
Good old days are back
Miss fortune heb ik het idee dat daar totaal geen moeilijkheid aan zit. Dus dat word hem niet.Xevoo schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:47:
[...]
Volgens mij is Gragas wel zoals Miss Fortune en Gangplank...
Maar ik heb eerlijk gezegd alleen GP nog maar gespeeld xD
Gangplank is ook niet bepaald mijn ding.
Als je Gragas leuk vindt zou ik naar Ziggs kijken. Ook een AP mid met dezelfde 'poke' speelstijl.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Was een herhalingVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:52:
Iemand gisteren toevallig het televisie programma 'HELP, mijn man heft een hobby!' gezien? Ging over een mannetje die in een computerzaak werkte, en alles opgaf om te kunnen gamen (lees; contact met zijn kinderne en vrouw).
Inderdaad daar zat ik ook al aan te denken toen hij uit kwam, heb helaas geen RP/IP voor ziggs over. Misschien over een tijdje!
Eigenlijk moet jungle gragas ook wel mogelijk zijn, vooral met zijn W skill en zijn passive. Iemand ervaring mee?
Eigenlijk moet jungle gragas ook wel mogelijk zijn, vooral met zijn W skill en zijn passive. Iemand ervaring mee?
Verwijderd
Ryze is ook een makkelijke champ en je kunt er alle richtingen mee op. Ik speel hem vaak tanky, waardoor je langer in je lane kan blijven, de stun is handig om te initiaten, maar ook als escape. En je R is weer handig om waves snel te clearen en om je health bij te tanken met de spellvamp. Hij is denk ik één van de makkelijkste mids om mee te starten.
Verwijderd
Jaa precies, maarkomop man.. Als je meer om je computer/game geeft dan om je gezin dan zit er toch wel een steekje los?Swanfield schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:54:
[...]
Was een herhalingWas ook wel redelijk herkenbaar maar het ging bij hem ook wel erg ver vond ik hoor. Ach zonde van de hardware
hmm jungle gragas nog niet geprobeerd maar je moet eens AD/AS gragas doen echt lachen gewoon tonnetje drinken erop inspringen met boddyslam en iedereen kopstoten geven echt ongelofelijk grappig om te doen
Verwijderd
Hahaha dat is inderdaad echt zo, vooral als je op een lanparty zit en er zitten een stel met je mee te kijkenDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:56:
hmm jungle gragas nog niet geprobeerd maar je moet eens AD/AS gragas doen echt lachen gewoon tonnetje drinken erop inspringen met boddyslam en iedereen kopstoten geven echt ongelofelijk grappig om te doen
edit:
@Swanfield: jaa precies
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 11:59 ]
YepVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:56:
[...]
Jaa precies, maarkomop man.. Als je meer om je computer/game geeft dan om je gezin dan zit er toch wel een steekje los?
Hoe builden jullie hem dan? misschien wel leuk om te doen?
Ik build trouwens gragas normaal altijd zo:
doransring -> soccer boots -> dorans -> tear -> deathcap -> archangel -> Rylai's -> geen idee verder
gisteren een extra deathcap gedaan. kwam uiteindelijk op 796 ap uit (dacht ik, kan er 100 langs zitten haha)
doransring -> soccer boots -> dorans -> tear -> deathcap -> archangel -> Rylai's -> geen idee verder
gisteren een extra deathcap gedaan. kwam uiteindelijk op 796 ap uit (dacht ik, kan er 100 langs zitten haha)
Sorry, ik zat aan Graves te denken, ik heb het vorige niet gezegdNivali schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:52:
[...]
Miss fortune heb ik het idee dat daar totaal geen moeilijkheid aan zit. Dus dat word hem niet.
Gangplank is ook niet bepaald mijn ding.
Verwijderd
doransringNivali schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:59:
boots
dorans ring
RoA
RabCap
Rylais
verkoop rings voor Void Staff en Morello's Evil Tome of ietmeer defensive items afhankelijk vd situatie
Geen archangel?
Geeft je toch een flinke boost vind ik zelf.
Verder heb ik op begin de extra hp / ap van RoA niet nodig. Dan ga ik liever voor tear.
Ik bouw ook gewoon massive AP. Dus ik zoek eigenlijk een build voor een zo hoog mogelijke ap.
dus kom maar op met je ultieme AP build.
Geeft je toch een flinke boost vind ik zelf.
Verder heb ik op begin de extra hp / ap van RoA niet nodig. Dan ga ik liever voor tear.
Ik bouw ook gewoon massive AP. Dus ik zoek eigenlijk een build voor een zo hoog mogelijke ap.
dus kom maar op met je ultieme AP build.
Ik bouw meestal geen voetbalschoenenNivali schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:59:
Gragas bouw ik meestal inderdaad met double dorans waarna ik meestal voor death cap ga. Soms ook wel RoA maar dan weet ik dit al vroeg en bouw ik geen double dorans; dat duurt te lang. Archangel doe ik ook wel eens bouwen, maar meestal als tweede grote item Rylai's.
Pffrt, niemand die Gragas kan bouwen
Boots + 3 pots
2x dorans ring
Boots of Lucidity
Rabadons deathcap
Void staff
Lich bane
Will of the Ancients
Ik heb even opgezocht in m'n LoLReplay wat ik dan bouw, maar blijkbaar is het spel altijd al gedaan na dit
Eventueel nog een Banshees Veil/Guardian Angel/Zhonyas hourglass/Deathfire Grasp bijbouwen.
Boots + 3 pots
2x dorans ring
Boots of Lucidity
Rabadons deathcap
Void staff
Lich bane
Will of the Ancients
Ik heb even opgezocht in m'n LoLReplay wat ik dan bouw, maar blijkbaar is het spel altijd al gedaan na dit
Eventueel nog een Banshees Veil/Guardian Angel/Zhonyas hourglass/Deathfire Grasp bijbouwen.
zijn vrouw moest via de mail met hem communicerenVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:56:
[...]
Jaa precies, maarkomop man.. Als je meer om je computer/game geeft dan om je gezin dan zit er toch wel een steekje los?

hoe verslaafd kan je zijn
Verwijderd
Tears en double dorans lijkt me een beetje overkill voor mana regen int begin iig.
Kheb gisteren eindelijk onthouden om het GoT kanaal eens te joinen, en dan gelijk ingesteld als startup
Kan ik eindelijk ook eens mee spelen met de echte ekte mannen.
Kheb gisteren eindelijk onthouden om het GoT kanaal eens te joinen, en dan gelijk ingesteld als startup
dat ga ik vanavond ook maar eve doenVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:32:
Tears en double dorans lijkt me een beetje overkill voor mana regen int begin iig.
Kheb gisteren eindelijk onthouden om het GoT kanaal eens te joinen, en dan gelijk ingesteld als startupKan ik eindelijk ook eens mee spelen met de echte ekte mannen.
Boots of Lucidity is wel een goede idd, maar Lich Bane zou ik zelf niet zo snel voor gaan.speedzor schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:24:
Pffrt, niemand die Gragas kan bouwen![]()
Boots + 3 pots
2x dorans ring
Boots of Lucidity
Rabadons deathcap
Void staff
Lich bane
Will of the Ancients
Edit: En als het early game heel goed gaat wil ik nog wel eens voor een early RoA gaan. Gragas zijn vetpens is altijd zo verradelijk, want hij is onderhand net zo squishy als Annie.
Edit: @Rudy: Klopt, maar ik zie dat mid/end game niet zo snel meer gebeuren eigenlijk. Als ik AP Gragas speel wil ik me net als alle andere AP bursters liever niet in melee range bevinden. Hoe vaak ga je uberhaupt de kans krijgen om die combo te doen? Dat geld pomp ik liever ergens anders in.
[ Voor 54% gewijzigd door SaphuA op 10-02-2012 12:40 ]
Verwijderd
Het combo'd wel lekker met de dash. Dash+melee.SaphuA schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:33:
[...]
Boots of Lucidity is wel een goede idd, maar Lich Bane zou ik zelf niet zo snel voor gaan.
Commodore 64, en daar ben ik ook op begonnenSwanfield schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:52:
En ik ben begonnen op een commador 64 dus wie kan dat hier zeggen?
Begonnen met een NESVicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:52:
[...]
Commodore 64, en daar ben ik ook op begonnenHelemaal ziekgespeeld die games toen. Ik had ook een gigantische gamesverzameling toen ik eenmaal een floppydrive had.
en hij werkt nog altijd ik ga vanavond nog eens mijn eerste game spelen die ik ooit heb gespeeld
Kung-Fu
man man man herrineringen
( voor het geval dat er hier mensen zijn die het geen belletje laat rinkelen of onder de 15 jaar zijn

[ Voor 20% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 10-02-2012 13:17 ]
Heyy die ken ik! Maar dan op een ander platform, namelijk: de MSX

Verwijderd
Amiga (ook ten tijde van de commodoreVicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:52:
[...]
Commodore 64, en daar ben ik ook op begonnenHelemaal ziekgespeeld die games toen. Ik had ook een gigantische gamesverzameling toen ik eenmaal een floppydrive had.
Misschien ben ik stiekem wel medeverantwoordelijk voor deze offtopic discussie, maar zullen we weer terug naar LoL gaan?
aaaaaaah ja dit is het LoL forumCloud schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:33:
Misschien ben ik stiekem wel medeverantwoordelijk voor deze offtopic discussie, maar zullen we weer terug naar LoL gaan?
even afgedwaald naar de nostalgie
back to gangplank
heeft iemand een goede solotop(critplank) build voor hem want ik wil dat wel eens uittesten
wat is eigenlijk jullie langste losing streak, ik zit nu op 8 in ranked
Elke keer was het andere team gewoon een stuk beter

uhmm.. deze is wel nice:Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:37:
[...]
aaaaaaah ja dit is het LoL forum
back to gangplank
heeft iemand een goede solotop(critplank) build voor hem want ik wil dat wel eens uittesten
http://www.mobafire.com/l...solo-top-gangplank-178588
dat moet ik idd ook es een keer doenVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:32:
Kheb gisteren eindelijk onthouden om het GoT kanaal eens te joinen, en dan gelijk ingesteld als startupKan ik eindelijk ook eens mee spelen met de echte ekte mannen.
brawlers glovesDrunk3nD3m0n schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:37:
[...]
back to gangplank
2 pots
avarice blade
berserker greaves
zeal
BF sword
infinity edge
vampiric blabla
bloodthirster
youmuus ghostblade
phantom dancer
trinity force
epic
Ik ga met GP meestal Wriggles, dan hangt het ervan af hoe ik begin... moet ik tegen riven bijvoorbeeld? Dan begin ik armor + pots. Als ik daarentegen een easy lane verwacht ga ik meestal voor Philo stone en dan begin ik met health regen + pots.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:37:
[...]
back to gangplank
Daarna boots en wards + pots... hangt er van af of ik tank speel of niet. Meestal ga ik voor boots of lucidity.
Speel ik tank dan ga ik voor Atmogs, beginnend met Warmog.
Speel ik damage dan hang het af van mijn farmen, gaat het lekker dan ga ik voor IE. Anders haal ik ook Heart of Gold.
End game ga ik dan voor Randuins en Shurelias voor de initiate.
edit: de reden waarom ik ook de tank build uitleg is omdat ik al wel eens gehad heb dat ik vergat dat ik de enige champ had die tanky kon zijn en moest initiaten, wil nog wel eens gebeuren zonder tanky jungler
[ Voor 10% gewijzigd door broc85 op 10-02-2012 13:49 ]
iemand nog een goede build voor een carry Orianna ??
2x Doran's blade en dan Wriggles zou ik niet doen. Ga dan voor één van de twee opties.ItzHitman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:44:
[...]
uhmm.. deze is wel nice:
http://www.mobafire.com/l...solo-top-gangplank-178588
Verwijderd
zn passive is per ability use 2% van total HP regenererenSaphuA schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:33:
[...]
Boots of Lucidity is wel een goede idd, maar Lich Bane zou ik zelf niet zo snel voor gaan.
Edit: En als het early game heel goed gaat wil ik nog wel eens voor een early RoA gaan. Gragas zijn vetpens is altijd zo verradelijk, want hij is onderhand net zo squishy als Annie.
dan is die RoA + rings wel goed wat HP om goed te kunnen regeneraten
8x ai! Dat is niet best voor je Elo moet je er voor zorgen dat je een prominentere rol kan spelen in je team als je beter bent dan je teammates. Althans anders kan ik ook niet verzinnen hoorarcanis schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:40:
wat is eigenlijk jullie langste losing streak, ik zit nu op 8 in ranked![]()
@GP ik vond hem eigenlijk niet zo sterk voor solo top

Zelf speel ik hem veel omdat het altijd makkelijk farmen is terwijl je onder druk gezet wordt. Extra gold van zijn Q en makkelijk last hitten als je niet in de buurt kan komen. Zijn ult kan je natuurlijk altijd gebruiken om assists te snoepen en is handig voor initiate met de slow... alle beetjes helpen tenslotte. Daarnaast heeft hij een decent AOE buff.Swanfield schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:51:
[...]
8x ai! Dat is niet best voor je Elo moet je er voor zorgen dat je een prominentere rol kan spelen in je team als je beter bent dan je teammates. Althans anders kan ik ook niet verzinnen hoorOf met een hoop bekende groupen
@GP ik vond hem eigenlijk niet zo sterk voor solo topKan natuurlijk aan mij liggen maar ik vind andere sterker. Hij word wel vaak gekozen en ook in toernooien maar ik vind het niet zo'n sterke champ om heel eerlijk te zijn. Zijn ulti is irritant maar te vermijden en voor zijn Q moet je toch behoorlijk dichtbij staan om te hitten. Maar nogmaals het kan aan mij liggen maar ik vind andere ranged champs top sterker of beter.
Ik vind hem in ieder geval een top tier solo top waar weinig mee kunnen concureren. Welke andere vind jij sterker? Ben op zoek naar een alternatieve solo top naast GP, Irelia en Vlad... binnenkort misschien Rumble proberen.
[ Voor 4% gewijzigd door broc85 op 10-02-2012 13:55 ]
Veel mensen denken dat hij het van zijn Q moet hebben, maar vooral short range maakt hij harde hits. Vroeg in de game (lvl 3/4) sta ik meestal boven in de bosjes, dan E Q AA AA Q en eventueel een ignite erop. Dan moet hij wel erg goed zijn wil hij niet kapot zijnSwanfield schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:51:
[...]
8x ai! Dat is niet best voor je Elo moet je er voor zorgen dat je een prominentere rol kan spelen in je team als je beter bent dan je teammates. Althans anders kan ik ook niet verzinnen hoorOf met een hoop bekende groupen
@GP ik vond hem eigenlijk niet zo sterk voor solo topKan natuurlijk aan mij liggen maar ik vind andere sterker. Hij word wel vaak gekozen en ook in toernooien maar ik vind het niet zo'n sterke champ om heel eerlijk te zijn. Zijn ulti is irritant maar te vermijden en voor zijn Q moet je toch behoorlijk dichtbij staan om te hitten. Maar nogmaals het kan aan mij liggen maar ik vind andere ranged champs top sterker of beter.
@hierboven
Jarvan speelt ook wel lekker solo top, alleen zijn ulti is erg makkelijk uit te komen met flash, Yorick heb ik altijd moeite mee met GP, misschien dat dat wat is?
[ Voor 7% gewijzigd door Xevoo op 10-02-2012 13:59 ]
Inderdaad Rumble of Kennen kan ik ook redelijk mee solo top doen maar waar ik de laatste tijd solo top echt mee domineert is Heimerdingerbroc85 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:55:
[...]
Ik vind hem in ieder geval een top tier solo top waar weinig mee kunnen concureren. Welke andere vind jij sterker? Ben op zoek naar een alternatieve solo top naast GP, Irelia en Vlad... binnenkort misschien Rumble proberen.
heb heimerdinger niet meer gespeeld sinds de tijd dat ie nog 3 turrets had
miss interresant om weer es te spelen
3 zou OP zijnocwil schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:00:
heb heimerdinger niet meer gespeeld sinds de tijd dat ie nog 3 turrets had
Turrents zijn op begin vrij snel kapot vind je niet?Swanfield schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:58:
[...]
Inderdaad Rumble of Kennen kan ik ook redelijk mee solo top doen maar waar ik de laatste tijd solo top echt mee domineert is HeimerdingerKan met gemak twee champs te gelijkertijd terug drukken tot aan de toren
Hoe max jij je skills? turrets first of?
Verwijderd
Hij heeft er ooit 5 gehad.Swanfield schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:01:
[...]
3 zou OP zijnHeb het gelezen idd maar hij is niet veel zwakker geworden. Enige nadeel vind ik zijn stun daarvoor moet je echt in het midden mikken wil je kunnen stunnen en dat is wel effe oefenen. Aan de andere kan turrets, rockets en ulti zijn echt mega fun!
1 punt in je Turret en Grenade en je Rockets maxen, deze doen ziek veel poke damage!
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
http://www.reddit.com/r/l...at_the_intermediate_bots/
Ahaha dit moeten we een keer doen.
Ultimate bravery winnen met Co-op vs AI tegen intermediate bots zonder items te kopen.
Ahaha dit moeten we een keer doen.
Ultimate bravery winnen met Co-op vs AI tegen intermediate bots zonder items te kopen.
Turrets (T), Rockets (R), Stun (S) , Ulti (U)
T, R, R, T, S, U en daarna U wanneer mogelijk en T tot rode turrets dacht bij 4 en daarna R als laatste maakt niet zo gek veel uit.
Turrets zijn interessant tot ze rood worden. Bij L3 krijg je nummero 2 en dan gaat het beginnen.
Ranged kan inderdaad de turrets slopen maar door slim plaatsen kan je een eind komen. Ik zet ze bij ranged meestal iets achter de minions. Daarna heb je rockets en dan kan je ze pijn doen. Dan blijven ze wel even weg
Het is vooral tot je twee turrets heb je lane behouden. Met 2 turrets dan druk uitoefenen.
Turrets zet ik ook in de bosjes om zo zicht te krijgen en daarnaast hebben de tegenstanders het meestal niet in de gaten
Heb tot nu toe echt heel veel lol met Heimerdinger en kan zelfs in grote team fights aardig mee helpen en schade aanrichten. Vooral de druk uitoefenen bij een turret van de tegenpartij is ideaal!
Ohja begin met je build naar een Philo stone.
T, R, R, T, S, U en daarna U wanneer mogelijk en T tot rode turrets dacht bij 4 en daarna R als laatste maakt niet zo gek veel uit.
Turrets zijn interessant tot ze rood worden. Bij L3 krijg je nummero 2 en dan gaat het beginnen.
Ranged kan inderdaad de turrets slopen maar door slim plaatsen kan je een eind komen. Ik zet ze bij ranged meestal iets achter de minions. Daarna heb je rockets en dan kan je ze pijn doen. Dan blijven ze wel even weg
Turrets zet ik ook in de bosjes om zo zicht te krijgen en daarnaast hebben de tegenstanders het meestal niet in de gaten
Heb tot nu toe echt heel veel lol met Heimerdinger en kan zelfs in grote team fights aardig mee helpen en schade aanrichten. Vooral de druk uitoefenen bij een turret van de tegenpartij is ideaal!
Ohja begin met je build naar een Philo stone.
Sterke solo tops imo (in willekeurige volgorde):broc85 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:55:
[...]
Zelf speel ik hem veel omdat het altijd makkelijk farmen is terwijl je onder druk gezet wordt. Extra gold van zijn Q en makkelijk last hitten als je niet in de buurt kan komen. Zijn ult kan je natuurlijk altijd gebruiken om assists te snoepen en is handig voor initiate met de slow... alle beetjes helpen tenslotte. Daarnaast heeft hij een decent AOE buff.
- Lanewick (verliest bijna geen enkele matchup echt en wint er een aantal vrij goed, safe pick als je first pcik hebt ofzo)
- Udyr (turtle/tiger variant. Erg sterk tegen andere melee solo tops. 1v1 win je door de zieke tiger damage gecombineerd met je turtle shield eigenlijk altijd.
- Tryndamere. Heeft wat nerfs gehad maar is met een slow, een gap closer en behoorlijke damage en sustain nog altijd een van de sterkste solo tops
- Riven. Bijna niet te ganken door al die dashes die ook als escapes zijn in te zetten en met die stun erg sterk. Tikje generft, maar nog steeds goed
- Galio. Counterpick voor als je tegen magic damage solo tops komt (denk aan Kennen, Rumble, Swain)
- Nasus. Als de tegenstander een passieve solo top met niet al teveel burst pickt (denk chogath, warwick) kun je top freefarmen en een free farm nasus is na 20 minuten gewoon heel eng in teamfights.
- Gangplank. Is al besproken. Uitstekende farm en daarbij harass met Q. Daarbij wordt die DoT altijd onderschat.
- Rumble. Zieke lategame damage maar ook early game dmv die continue flamethrower in 1v1's een hele hoge DPS output. Zijn enige zwakte zijn ranged champions, dus counter hem daar ook mee!
- Irelia. Ik ben er zelf niet zo goed meer mee omdat ik haar zo weinig speel, maar met een jump, stun/slow en goede sustain zit je in de meeste matchups wel goed.
Kennen, Vladimir en Swain zijn ook redelijke mage picks voor solo top, maar bovengenoemde champs blijf ik sterker vinden voor die plek. Ik zie alle drie de champs liever op mid omdat ze tegen champions als Tryndamere, Irelia en Riven gewoon een probleem hebben, en dat zijn zo'n beetje de meest gekozen picks.
Als je voor een bepaalde champ nog een (korte) build zoekt kan ik die ook nog wel geven. De pick die je neemt zou meoten afhangen van de tegenstander. Pickt die Rumble, ga dan voor GP. Pakt die Swain, neem dan Galio etc.
Je vergeet Trundle,Vicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:26:
[...]
Sterke solo tops imo (in willekeurige volgorde):
- Lanewick (verliest bijna geen enkele matchup echt en wint er een aantal vrij goed, safe pick als je first pcik hebt ofzo)
- Udyr (turtle/tiger variant. Erg sterk tegen andere melee solo tops. 1v1 win je door de zieke tiger damage gecombineerd met je turtle shield eigenlijk altijd.
- Tryndamere. Heeft wat nerfs gehad maar is met een slow, een gap closer en behoorlijke damage en sustain nog altijd een van de sterkste solo tops
- Riven. Bijna niet te ganken door al die dashes die ook als escapes zijn in te zetten en met die stun erg sterk. Tikje generft, maar nog steeds goed
- Galio. Counterpick voor als je tegen magic damage solo tops komt (denk aan Kennen, Rumble, Swain)
- Nasus. Als de tegenstander een passieve solo top met niet al teveel burst pickt (denk chogath, warwick) kun je top freefarmen en een free farm nasus is na 20 minuten gewoon heel eng in teamfights.
- Gangplank. Is al besproken. Uitstekende farm en daarbij harass met Q. Daarbij wordt die DoT altijd onderschat.
- Rumble. Zieke lategame damage maar ook early game dmv die continue flamethrower in 1v1's een hele hoge DPS output. Zijn enige zwakte zijn ranged champions, dus counter hem daar ook mee!
- Irelia. Ik ben er zelf niet zo goed meer mee omdat ik haar zo weinig speel, maar met een jump, stun/slow en goede sustain zit je in de meeste matchups wel goed.
Kennen, Vladimir en Swain zijn ook redelijke mage picks voor solo top, maar bovengenoemde champs blijf ik sterker vinden voor die plek. Ik zie alle drie de champs liever op mid omdat ze tegen champions als Tryndamere, Irelia en Riven gewoon een probleem hebben, en dat zijn zo'n beetje de meest gekozen picks.
Als je voor een bepaalde champ nog een (korte) build zoekt kan ik die ook nog wel geven. De pick die je neemt zou meoten afhangen van de tegenstander. Pickt die Rumble, ga dan voor GP. Pakt die Swain, neem dan Galio etc.
Met Trundle versla ik LaneWick, Irelia, Udyr, Riven, Nasus sowieso
Enorm sterke counter tegen de meeste Solo Tops en kan ook erg goed farmen ^^
http://www.solomid.net/guides.php?g=14175
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Nidalee, Garen, Lee Sin, Yorick, Teemo, Malphite, Singed, Skarner, Volibear, Shen, Wukong.
Ook allemaal mogelijke solotops en er zijn er nog wel een paar die werken of meer situationeel zijn.
Ook allemaal mogelijke solotops en er zijn er nog wel een paar die werken of meer situationeel zijn.
Hmm ik durf je trundle wel aan met Udyr of Lanewick, keertje proberen?
Trundle vermindert je armor, en dat is erg sterk in een 1v1, maar Udyr krijgt met dat shield gewoon een stuk health erbij en heeft heel veel sustain. Ook warwick heeft heel veel sustain en kan jou denk ik na level 6 slopen. Irelia, nasus en Riven geloof ik inderdaad wel.
Geen idee hoe ik Lee Sin, Nidalee, Wukong en Yorick kon vergeten, maar die zijn inderdaad ook allemaal prima picks over het algemeen. De rest is denk ik wel erg situationeel. Singed was bijvoorbeeld voorheen altijd een van de sterkere solo tops, maar als je die early game flink harasst kun je hem zo hard zonen dat hij de hele game bijna niks kan door zijn gebrek aan sustain.djengizz schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:38:
Nidalee, Garen, Lee Sin, Yorick, Teemo, Malphite, Singed, Skarner, Volibear, Shen, Wukong.
edit: vergeet shyvana ook nog
the almighty teemo wordt weer vergeten...djengizz schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:38:
bijna elke champ kan top hangt er net vanaf tegen wie je moet
Met dat schild van Udyr ga jij veels te weinig damage doen. Als ik daadwerkelijk commit op een 1 on 1 krijg je ook een ignite op je bakkes van mij als ik weet dat ik tegen een Udyr/Lanewick moet komen te vechtenVicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:38:
Hmm ik durf je trundle wel aan met Udyr of Lanewick, keertje proberen?Trundle vermindert je armor, en dat is erg sterk in een 1v1, maar Udyr krijgt met dat shield gewoon een stuk health erbij en heeft heel veel sustain. Ook warwick heeft heel veel sustain en kan jou denk ik na level 6 slopen. Irelia, nasus en Riven geloof ik inderdaad wel.
Armor vermindering is van zijn ult waardoor ik sowieso 2 keer zo tanky als jou ben en met mijn verlies jij Attack Damage en krijg ik het erbij waardoor ik samen met mijn Wriggles ook maar ga healen.
Met Gangplank heb ik echter wel moeite als Trundle
Verwijderd
hangt waarschijnlijk ook af van speelstijlVicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:40:
[...]
Geen idee hoe ik Lee Sin, Nidalee, Wukong en Yorick kon vergeten, maar die zijn inderdaad ook allemaal prima picks over het algemeen. De rest is denk ik wel erg situationeel. Singed was bijvoorbeeld voorheen altijd een van de sterkere solo tops, maar als je die early game flink harasst kun je hem zo hard zonen dat hij de hele game bijna niks kan door zijn gebrek aan sustain.
ik harass gelijk wie met singed
en trundle is een troll, nog nooit problemen mee gehad als irelia
maja swaarschijnlijk ook niet hetzelfde niveau als jeffro
iemand AP irelia al eens geprobeerd, was er nog van verschoten hoe goed dat werkte
Verwijderd
Hoe bouw je je lanewick dan? Ben benieuwd, want ik vind hem lategame nogal lacking als je hem tanky bouwt. En als asassin net te kort komen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.