Lanewick = witsend en daarna tanky denk ik met die extra healing mantel ding.
Zo'n groot niveau heb ik ook weer niet hoor, ik verlies vaak genoeg in de GoT CustomsVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:43:
[...]
hangt waarschijnlijk ook af van speelstijl
ik harass gelijk wie met singed
en trundle is een troll, nog nooit problemen mee gehad als irelia
maja swaarschijnlijk ook niet hetzelfde niveau als jeffro
iemand AP irelia al eens geprobeerd, was er nog van verschoten hoe goed dat werkte
Weet altijd wel dood te gaan. Irelia moet je gewoon op het goede moment aanpakken
Edit: Je moet in principe eerder harassen met Trundle als Irelia want als je de volledige harras krijgt van Irelia word het idd lastig maar als je innitiate met je Q en een paar AA's heb jij vrijwel altijd meer dmg gedaan tenzij ze meer/betere items heeft.
[ Voor 17% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-02-2012 14:52 ]
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
CDR + tanky. Je core items zijn Sorc boots, Wits End, Spirit Visage en Frozen Heart. Op die manier doe je met je Q behoorlijke magic damage en doen je autoattacks ook behoorlijk pijn door wits end magic damage + sorc boots. Bovendien kun je je Q elke 3 seconden ofzo doen met al die CDR en ben je supertanky.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:45:
Hoe bouw je je lanewick dan? Ben benieuwd, want ik vind hem lategame nogal lacking als je hem tanky bouwt. En als asassin net te kort komen.
Vicariously I live while the whole world dies
Hij is het type tanky wat je niet kan negeren als hij je carry ult en zijn Q spam doet ook zeer op squishies.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:45:
Hoe bouw je je lanewick dan? Ben benieuwd, want ik vind hem lategame nogal lacking als je hem tanky bouwt. En als asassin net te kort komen.
Wordt wel een beetje een ult bot late maar nog steeds goed imo. Zijn ult maakt hem een echte 'peeler': hou mensen weg bij je carry en isoleer hun carry.
Eventueel een chalice of harmony early kan ook geen kwaad, als je genoeg herass kan plaatsen op je lane tegenstander. Die chalice verkoop je late game uiteraard weer.Vicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:51:
[...]
CDR + tanky. Je core items zijn Sorc boots, Wits End, Spirit Visage en Frozen Heart. Op die manier doe je met je Q behoorlijke magic damage en doen je autoattacks ook behoorlijk pijn door wits end magic damage + sorc boots. Bovendien kun je je Q elke 3 seconden ofzo doen met al die CDR en ben je supertanky.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Ik zou niet weten waar ik die chalice voor nodig heb. Met die dorans ring waar ik mee start heb ik meestal genoeg mana
Lijkt mij een beetje geldverspilling om eerlijk te zijn.
Nou ik zou de uitdaging wel eens willen aangaan met mijn Heimerdinger tegen Trundle ofzo
Ik zie eigenlijk nooit een trundle (ben nog geen L30) dus ben wel heel benieuwd naar zijn mogelijkheden en of hij inderdaad zo lastig is om te counteren
Daarnaast vind ik het wel leuk om te horen wat jullie van mijn speelstijl vinden 
Zaterdag zal ik wat met de LoL recorder opnemen (is gefixt toch?) en dan zal ik hier één of twee replays posten om jullie oordeel te horen
Ik zie eigenlijk nooit een trundle (ben nog geen L30) dus ben wel heel benieuwd naar zijn mogelijkheden en of hij inderdaad zo lastig is om te counteren
Zaterdag zal ik wat met de LoL recorder opnemen (is gefixt toch?) en dan zal ik hier één of twee replays posten om jullie oordeel te horen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
trundle wordt ook meestal jungle gespeeld, of als hard counter voor yorickSwanfield schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:00:
Nou ik zou de uitdaging wel eens willen aangaan met mijn Heimerdinger tegen Trundle ofzo![]()
Ik zie eigenlijk nooit een trundle (ben nog geen L30) dus ben wel heel benieuwd naar zijn mogelijkheden en of hij inderdaad zo lastig is om te counterenDaarnaast vind ik het wel leuk om te horen wat jullie van mijn speelstijl vinden
Ik denk dat het komt omdat ik nog pre 30 ben want nu is het gewoon een blind pick natuurlijk en dan maar zien tegen wie je staatLapeno schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:01:
[...]
trundle wordt ook meestal jungle gespeeld, of als hard counter voor yorick
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik zit met lanewik vaak zonder mana, je Q kost ontzettend veel mana en als je zonder mana zit ben je vrij weinig waard. Stel ik speel tegen een irelia, dan kan ik constant mij Q raken en omdat die op een lage CD zit spam ik hem redelijk veel.Vicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:55:
Ik zou niet weten waar ik die chalice voor nodig heb. Met die dorans ring waar ik mee start heb ik meestal genoeg manaLijkt mij een beetje geldverspilling om eerlijk te zijn.
Bouw lang niet altijd chalise hoor, maar soms ik het met mijn WW build gewoon nodig.
Ik vind Trundle absoluut sterker op Top als in de Jungle.Lapeno schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:01:
[...]
Tegen Heimerdinger zou hij het lategame lastig hebben en moet hij Heimerdinger op lvl 1-5 compleet proberen te zonen, daarna ben je de klos en kan je niet zo veel meer.
Maar aangezien 90% van de meeste mensen een AD pakt kan je Trundle pakken. Hij is namelijk een natural counter tegen AD Champions
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Het is nochtans heel simpel: Trundle speel je tegen een opponent met heel veel defenses. In de laatste GoT custom had de tegenstander Rammus, Trundle was hier dus een heel sterke pick. Zijn pillar blokkeert de powerball, en zijn ult steelt alle defenses van defensive curl.
Shyvana krijgt ook heel veel defenses in haar ult, Master Yi in zijn meditate, etc etc.
Hij is de beste counter voor tanky DPS, gewoon die ult weten timen en je bent niet neer te halen.
Shyvana krijgt ook heel veel defenses in haar ult, Master Yi in zijn meditate, etc etc.
Hij is de beste counter voor tanky DPS, gewoon die ult weten timen en je bent niet neer te halen.
Verwijderd
Ik ga echt dood op het moment dat ik yorick pick en de tegenstander neemt trundleLapeno schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:01:
[...]
sta je dan met je ghouls
Speelt hier iemand op de US servers?
Ik ben op de US servers begonnen en heb nu zoveel stuff dat ik hier niet meer weg ga.. (heb wel een level 6 accountje op EU maar niet echt zin in)
IGN: Reconhell @ us server
Ik speel heel de dag leagueoflegends ranked ;-)
Voeg me gerust toe.
Ik ben op de US servers begonnen en heb nu zoveel stuff dat ik hier niet meer weg ga.. (heb wel een level 6 accountje op EU maar niet echt zin in)
IGN: Reconhell @ us server
Ik speel heel de dag leagueoflegends ranked ;-)
Voeg me gerust toe.
[ Voor 4% gewijzigd door Reconhell op 10-02-2012 15:14 ]
Switch dan met je botlane en laat je support + ad carry die trundle op solo top helemaal opvreten terwijl jij een 1v2 bot wel aakan met je ghouls (healing ghoul als eerste maxen voor sustain!)Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:10:
[...]
Ik ga echt dood op het moment dat ik yorick pick en de tegenstander neemt trundle
sta je dan met je ghouls
Dan switch ik net zo hard meeVicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:12:
[...]
Switch dan met je botlane en laat je support + ad carry die trundle op solo top helemaal opvreten terwijl jij een 1v2 bot wel aakan met je ghouls (healing ghoul als eerste maxen voor sustain!)
Ik kan overigens ook gewoon onder m'n tower farmen als Trundle met m'n Q
[ Voor 10% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-02-2012 15:14 ]
Verwijderd
@ vicarious: heb je helemaal gelijk in (al moet je team meehelpen)
heb een keer gehad dat er een trundle gepicked werd alleen waren ze zo stom om die in de jungle te zetten
heb een keer gehad dat er een trundle gepicked werd alleen waren ze zo stom om die in de jungle te zetten
Laat we nu over iets anders hebben. Wat is de stand van zaken bij de champion: ziggs?
Overpowerd? Balance? Te Duur? Heb je ziggs gespeeld of tegen gespeeld?
Hij kan in principe wel Jungle en heeft best redelijke ganks maar ten opzichte van andere Gankers vind ik hem te sloom en te blue afhankelijk (voor pillar etc).Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:19:
@ vicarious: heb je helemaal gelijk in (al moet je team meehelpen)
Wahahah geniaal! Leuke challenge is datSHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:16:
http://www.reddit.com/r/l...at_the_intermediate_bots/
Ahaha dit moeten we een keer doen.
Ultimate bravery winnen met Co-op vs AI tegen intermediate bots zonder items te kopen.
Ziggs, heerlijke champion om te spelen, vooral goed in bepaalde team comps. ziggs/amumu werkt bijvoorbeeld heerlijk, uberhaubt met een sterke stun kun je iemand makkelijk dood combo'en.Stefanto schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:21:
Laat we nu over iets anders hebben. Wat is de stand van zaken bij de champion: ziggs?
Vind hem niet OP, op zijn bommetjes (minefield van e) na, die zijn echt ontzettend sterk doen zo veel damage, als een squishy iemand in het midden van de bommetjes terecht komt dan is hij bijna dood door er alleen uit te proberen komen.
Ook kun je paden blokkeren omdat ze slowen en ook aanzienlijke damage doen op de gemiddelde tank.
Als je je W goed gebruikt kun je ook goed van ganks weg komen en andere skills ontwijken. Zijn poke van Q is ook ontzettend sterk.
Zelf is het 1 van mijn favoriete champions om te spelen, al ben ik wel bang dat er binnenkort een nerf aan gaat komen.
Voor zover ik heb gemerkt, is hij early game wat irritant maar best doenbaar. Echter, wanneer hij fed raakt of je zit in een lategame situatie, dan gaat hij je (no pun intended) opblazen in een kwestie van seconden.Stefanto schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:21:
Ik zie hem af en toe in de bans verzeild raken, maar echt ban-worthy heeft hij zich nog niet getoond. Eerst maar eens afwachten wanneer hij door een streamer een tijdje gemained wordt en we dus meer interesse zien verschijnen in hem.
Sterke champion, niet overpowered, vereist wel wat skill en goed inzicht in waar de tegenstander gaat bewegen.

Ik wil dit vanavond wel doen ik heb nog 4 mede strijders nodig !
wie doet er mee ?
Beep Boop son ... Beep Boop
Het is echter erg moeilijk om hem niet te feeden, als je hem geen kills geeft dan pakt hij alle farm wel, met een beetje AP instakill je de caster minions met 1 Q, Met ziggs haal ik meestal 6/6 minions op mid en haal ik ontzettend hoge CS.
Zeker lekker trollen met drunken!Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:27:
[...]
[afbeelding]
wie doet er mee ?
Ziggs is toch onwijs squishy? Die wordt dan toch gesloopt door high mobility burst champs als Leblanc, Kassadin en Ahri die op hem af kunnen jumpen en hard kunnen bursten?
Verwijderd
Paar keer tegen ziggs gestaan mid. Enige irritante is dat hij in lane een echt goede escape is. Verder zijn al zijn skills dmv goede positioning prima te dodgen.
Vind wel zijn autoattack damage aan de hoge kant. En uiteraard fed is die prima, maar dat is praktisch elke carry ;-)
Vind wel zijn autoattack damage aan de hoge kant. En uiteraard fed is die prima, maar dat is praktisch elke carry ;-)
Ziggs pak je dan ook niet als 1e maar als 2eVicarious schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:29:
Ziggs is toch onwijs squishy? Die wordt dan toch gesloopt door high mobility burst champs als Leblanc, Kassadin en Ahri die op hem af kunnen jumpen en hard kunnen bursten?
Ahri zou je nog wel kunnen slopen en Kassadin/LB zou ik probably bannen
Verwijderd
ik weet dat hij jungle kan, heel goed zelfs (mijn broer speelt hem jungle en dat gaat prima) maar als het enemy team een yorick top zet dan ga je trundle niet laten junglenJeffroiscool schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:21:
[...]
Hij kan in principe wel Jungle en heeft best redelijke ganks maar ten opzichte van andere Gankers vind ik hem te sloom en te blue afhankelijk (voor pillar etc).
haha die challenge lijkt me wel vet.
Als je Sivir, Warwick, Nunu, Jarvan IV, Gangplank neemt als team heb je keiharde pushingpower door de attack speed buffs, dat lijkt me wellicht de handigste combi.
Als je Sivir, Warwick, Nunu, Jarvan IV, Gangplank neemt als team heb je keiharde pushingpower door de attack speed buffs, dat lijkt me wellicht de handigste combi.
Inderdaad, hij farmed zo enorm makkelijk. Als je hem zijn blue kunt denien dan gaat het nog lukken, maar dat gaat natuurlijk op voor de meeste APs.Intruder schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:28:
Het is echter erg moeilijk om hem niet te feeden, als je hem geen kills geeft dan pakt hij alle farm wel, met een beetje AP instakill je de caster minions met 1 Q, Met ziggs haal ik meestal 6/6 minions op mid en haal ik ontzettend hoge CS.
Een kleine damage nerf kan ik nog wel inkomen, het zal afwachten worden tot volgende patch.
Ik denk echter dat je kassadin sloopt. Als kassadin er in jumpt en je bent erg snel met je bombs dan outdamage je hem wel (denk ik). kwestie van proberen dus. Voordat kassadin zn silence geraakt heeft kun je denk ik al wel een aantal skills gebruikt hebben. Ook bounced zijn Q niet als iemand dit bij staat, dus dat is ook al een free hit.Jeffroiscool schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:30:
[...]
Ziggs pak je dan ook niet als 1e maar als 2e
Ahri zou je nog wel kunnen slopen en Kassadin/LB zou ik probably bannen
Leblanc kan daarintegen weer terug springen en die zal je knetter hard in maken.
Helemaal goed. Ik heb ziggs namelijk gekocht. Dit vind ik van ziggs tot nu toe:Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:27:
[...]
[afbeelding]
wie doet er mee ?
Ziggs in welke lane?
Ik zou zeggen dat ziggs een goede mid speler is. Ziggs heeft een goed rage omdat hij met zijn Q. Hierdoor kan je de vijand veel damage over tijd geven. Dit heeft ziggs de kans op snel te lvl.
Gang met ziggs?
Ja, dit kan je zeker doen. Ziggs kan mijn al zijn aanvallen veel damage doen. Vooral met zijn ultimate heb je veel range. Hierdoor kan ziggs veel damage in begin van gang. Of bij het afmaken van een gang. Voordat een champion weg rent.
Ziggs OP?
Nee, ik denk van niet. Ziggs heeft veel ervaring nodig vooral omdat je voor voorspellen wat de tegenstander gaat doen. Tip: gebruik je w op de vijand terug te halen/ silence te maken voor ff. Dit geeft je de kans om met je q damage te doen. Je E voor het hem te doen zodat hij niet weg rent. En dat doorgaan met aanvallen en q gebruiken.
Je attack animation van een bom gooien duurt langer dan die van Kassadin's QIntruder schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:33:
[...]
Ik denk echter dat je kassadin sloopt. Als kassadin er in jumpt en je bent erg snel met je bombs dan outdamage je hem wel (denk ik). kwestie van proberen dus. Voordat kassadin zn silence geraakt heeft kun je denk ik al wel een aantal skills gebruikt hebben. Ook bounced zijn Q niet als iemand dit bij staat, dus dat is ook al een free hit.
Leblanc kan daarintegen weer terug springen en die zal je knetter hard in maken.
Als ik een Kassadin zou zijn zou ik gewoon Q->Ult-> W?(die slow iig)
Je slow is E.Jeffroiscool schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:35:
[...]
Je attack animation van een bom gooien duurt langer dan die van Kassadin's Q
Als je dit combo volgt, dan betekend het dat je in feite al dicht genoeg bij Ziggs zou staan zonder je ult te gebruiken, wat onwaarschijnlijk lijkt. Wanneer Ziggs je naar zich toe ziet lopen kan hij je al outrangen met zijn skillshots, dus pak je dan al free damage.
R -> Q -> E is het normale combo en heeft het meeste slaagkans.
Je vergeet dan dat Ziggs op een lange range kan farmen, dus moet je als kassadin R - Q - E doen. Mja geen id wie er zou winnen. Zoals ik al zij, een keer proberen i guess. Kassadin zou moeten kunnen winnen, maar ik denk dat het niet makkelijk word.Jeffroiscool schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:35:
[...]
Je attack animation van een bom gooien duurt langer dan die van Kassadin's Q
Wie heeft er dus zin om als kassadin tegen mn ziggs te gaan spelen? xD
Achja, ik speel Kassadin nooit xD is wel te merken denk ik.speedzor schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:37:
[...]
Je slow is E.
Als je dit combo volgt, dan betekend het dat je in feite al dicht genoeg bij Ziggs zou staan zonder je ult te gebruiken, wat onwaarschijnlijk lijkt. Wanneer Ziggs je naar zich toe ziet lopen kan hij je al outrangen met zijn skillshots, dus pak je dan al free damage.
R -> Q -> E is het normale combo en heeft het meeste slaagkans.
Maar zo'n soort volgorde bedoel ik idd
Jongens echt even minder actief worden op deze thread.
50 nieuwe berichten per 30 minuten

Heb ik nog wat te lezenSHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:40:
Tot nu toe een paar zeer goede Ziggs tegenover mij gehad of ingame. Hele erge goede champ om lekker irritant mee te zijn en te poken. Hij staat nog op mijn lijstje om te kopen maar heb het eigenlijk nog niet gedaan omdat ik er al zoveel heb die ik nog moet spelen 
OP ik denk het niet. Hij is inderdaad zeer makkelijk neer te leggen en in end game word dat nog meer. In team fights is hij echter wel dodelijk vind ik.
OP ik denk het niet. Hij is inderdaad zeer makkelijk neer te leggen en in end game word dat nog meer. In team fights is hij echter wel dodelijk vind ik.
shhhhhht is goed voor SaphuA zijn statistiekenSHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:40:
nee maar echt serieus wie doet er allemaal mee met die intermediate bots zonder items met me ?
Ik weet niet of ik het red vanavond online te zijn anders zou ik zeker mee willen doen.Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:42:
[...]
shhhhhht is goed voor SaphuA zijn statistieken
nee maar echt serieus wie doet er allemaal mee met die intermediate bots zonder items met me ?
Dat krijg je met een Community die net zo actief is als een compleet forumSHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:40:
Leuk feitje:
Bijna 200 members die geregisteerd staan
Verwijderd
trouwens, voor de mac users (is wss al bekend maar toch)
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=583314
Ik kan nu niet en avond ook niet. Eerst volgende keer dat ik weer achter een pc kan game is zondagVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:46:
http://www.fakegaming.eu/...?act=viewmatch&matchid=21
zo, ff match aangemaakt, ik doe mee iig
HIHIJeffroiscool schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:47:
[...]
Dat krijg je met een Community die net zo actief is als een compleet forum
Leuk feitje:
[afbeelding]
Bijna 200 members die geregisteerd staan
Top dat is handigVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:49:
trouwens, voor de mac users (is wss al bekend maar toch)
@work?Reconhell schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:59:
Btw als ik hierheen ga http://irc.tweakers.net/lol
Dan krijg ik een zwart scherm... normaal?
Dan word waarschijnlijk IRC geblockt ofzo, hier kan ik er namelijk wel in.
Nope zit hier gewoon thuis.. en heb het met IE en firefox.. (latest versions ofc.)
had net een update bij het opstarten enig idee wat er is gebeurd?
de ghost form fix miss?
de ghost form fix miss?
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Chrome issue denk ik zo maar, over remote op mijn pc werkt het ook niet, momentje ff channel updaten @ GoT website.
Oh, het is gewoon ubertraag.
Oh, het is gewoon ubertraag.
Hey Jeffro, ik zou graag de volgende aanpassingen nog zien aan de match making functionaliteit van de site (als je een keer tijd hebt, maar ik wil je ook best helpen
).
Match making:
- Manier om berichten te plaatsen onder een match.
- Tentative (misschien) joinen, of gewoon meer dan 10 inschrijvingen toestaan en dan maar zien wie er wel/niet is.
- Na het joinen direct naar de match navigeren ipv dat berichtje laten zien.
- Na het leaven direct naar de match overzicht navigeren ipv dat berichtje laten zien.
- Mogelijkheid voor leader om matches te verwijderen.
- Wat doet dat Status veld?
- Op ID klikken is leijk, zie liever naast Join een linkje View
- Als je een match gejoined hebt, Join vervangen door Leave en Join niet meer laten zien.
- Als je een match gejoined bent de Spectate knop verbergen (of fixen
)
- Als laatste mag dat nieuwsbericht bovenin wat mij betreft wel weg, lijdt erg af.
Match making:
- Manier om berichten te plaatsen onder een match.
- Tentative (misschien) joinen, of gewoon meer dan 10 inschrijvingen toestaan en dan maar zien wie er wel/niet is.
- Na het joinen direct naar de match navigeren ipv dat berichtje laten zien.
- Na het leaven direct naar de match overzicht navigeren ipv dat berichtje laten zien.
- Mogelijkheid voor leader om matches te verwijderen.
- Wat doet dat Status veld?
- Op ID klikken is leijk, zie liever naast Join een linkje View
- Als je een match gejoined hebt, Join vervangen door Leave en Join niet meer laten zien.
- Als je een match gejoined bent de Spectate knop verbergen (of fixen
- Als laatste mag dat nieuwsbericht bovenin wat mij betreft wel weg, lijdt erg af.
Match Delete functie is er trouwens al, je keek er overheen xDSaphuA schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:15:
Hey Jeffro, ik zou graag de volgende aanpassingen nog zien aan de match making functionaliteit van de site (als je een keer tijd hebt, maar wil je ook best helpen).
Match making:
- Manier om berichten te plaatsen onder een match. Komt er nog aan, kopie maken van mijn comment systeem maar dan voor matches gebruiken
- Tentative (misschien) joinen, of gewoon meer dan 10 inschrijvingen toestaan en dan maar zien wie er wel/niet is.Dit idee had ik al, functionaliteit is er deels hier ook al voor.
- Na het joinen direct naar de match navigeren ipv dat berichtje laten zien.Wat dacht je van bericht met link + autoredirect?
- Na het leaven direct naar de match overzicht navigeren ipv dat berichtje laten zien.Same als hierboven!
- Mogelijkheid voor leader om matches te verwijderen.Heb de delete functie al, nog even erin gooien
- Wat doet dat Status veld?X betekend niet gespeeld, Vinkje betekend gespeeld. Laatste optie is gespeeld en gesloten zodat je het report hebt neergezet.
- Op ID klikken is leijk, zie liever naast Join een linkje View Mee eens, 10 seconden actie, momentje xD
- Als je een match gejoined hebt, Join vervangen door Leave en Join niet meer laten zien.if/else dingetje had ff geen prio voordat basis functionaliteit er was.
- Als je een match gejoined bent de Spectate knop verbergen (of fixen)Zelfde als hierboven.
- Als laatste mag dat nieuwsbericht bovenin wat mij betreft wel weg, lijdt erg af.Kan eventueel, misschien maak ik deze optioneel.
Edit:
- Als je een match gejoined hebt, Join vervangen door Leave en Join niet meer laten zien. - Is in de lijst niet goed te doen door de methode die ik gebruikt heb van mensen inschrijven, zou een enorme server load opwekken als ik dit wel zou doen (per match een query in je matchplayers tabel, dat wil je echt niet
- Tentative (misschien) joinen, of gewoon meer dan 10 inschrijvingen toestaan en dan maar zien wie er wel/niet is. Er kunnen al meer als 10 mensen joinen, daarom staat er ook een getal achter de speler naam om aan te duiden wie er eerder was en dus eigenlijk meer prio heeft
- Als laatste mag dat nieuwsbericht bovenin wat mij betreft wel weg, lijdt erg af. Meningen verschillen, daarom is daar nu een optionele checkbox voor die je kan vinden in Account
Edit 2/3: Nog cosmetisch dingetje gedaan voor berichten (in tabelletje gezet
[ Voor 19% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-02-2012 17:08 ]
http://www.lolpro.com/
Nieuwe guide site van Elementz met enkel guides van pro's
Ziet er mooi uit, de builds zijn niet altijd even doorgaans though
Nieuwe guide site van Elementz met enkel guides van pro's
Haha ik wil het echt NET gaan postenspeedzor schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 00:35:
Nieuwe guide site van Elementz met enkel guides van pro'sZiet er mooi uit, de builds zijn niet altijd even doorgaans though
http://t.co/JOGs88Kb
RiotPhreak alive and streaming
RiotPhreak alive and streaming
Verwijderd
YouTube: League of Legends - Nautilus Patch Preview
Vladimirs en Sonas early games worden generfed. Soraka's infuse wordt aangepast. Ze kan die niet meer op zichzelf gebruiken, maar ze geeft wel meer mana aan de ad carry. Ook zijn haar manacosts verminderd.
Vladimirs en Sonas early games worden generfed. Soraka's infuse wordt aangepast. Ze kan die niet meer op zichzelf gebruiken, maar ze geeft wel meer mana aan de ad carry. Ook zijn haar manacosts verminderd.
Ben benieuwd wat ze gaan doen met de aura's van Sona aangezien ze die hadden aangepast. Dat van Soraka vind ik wel goed om te zien, als ik tegen haar moest als een andere support kon ik bijna nooit tegen haar op boksen. Nu moet ze ook tenminste ook haar mana in de gaten houden.
En de Shen ( buff? ) vind ik ook wel leuk
En voor de mensen die het nog hadden gezien:
http://euw.leagueoflegend...lus-titan-depths-revealed
En de Shen ( buff? ) vind ik ook wel leuk
En voor de mensen die het nog hadden gezien:
http://euw.leagueoflegend...lus-titan-depths-revealed
Verwijderd
de aura's van sona zijn wat minder krachtig, je krijgt er minder ms, ad, ap, mr en armour van op de eerste paar lvl's maar lvl 5 is weer de originele waarde (of iig dicht erbij)
graves sona combi word bijvoorbeeld wat zwakker early game omdat graves atm echt gewoon een belachelijke hoeveelheid ad en armour heeft in de eerst paar lvl's (armour vooral door passive) en sona doet daar nog een schepje bovenop.
soraka nerf waardeel ik wel, het is echt gewoon killing om tegen haar in de lane te staan, je moet maar hopen dat je door de heal heen kan nuken of aanvallen op het moment dat ze op cd zijn (al zal een goede soraka alleen healen op het moment dat het absoluut veilig is en bewaren voor figths
triple heal soraka is echt killing, dan moet je je enemy eigenlijk twee keer killen.
shen buff verwelkom ik ook, ik heb nog nooit met hem gespeeld maar nu krijg ik iig het idee dat hij weer wat kan (laatst een shen support gezien, best sterk en die word dus alleen maar beter)
graves sona combi word bijvoorbeeld wat zwakker early game omdat graves atm echt gewoon een belachelijke hoeveelheid ad en armour heeft in de eerst paar lvl's (armour vooral door passive) en sona doet daar nog een schepje bovenop.
soraka nerf waardeel ik wel, het is echt gewoon killing om tegen haar in de lane te staan, je moet maar hopen dat je door de heal heen kan nuken of aanvallen op het moment dat ze op cd zijn (al zal een goede soraka alleen healen op het moment dat het absoluut veilig is en bewaren voor figths
triple heal soraka is echt killing, dan moet je je enemy eigenlijk twee keer killen.
shen buff verwelkom ik ook, ik heb nog nooit met hem gespeeld maar nu krijg ik iig het idee dat hij weer wat kan (laatst een shen support gezien, best sterk en die word dus alleen maar beter)
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 13:06 ]
Verwijderd
Zit te denken voor een quint change op ryze. ipv movementspeed spell vamp quints.
Movement speed vind ik op ryze wel belangrijk, maar zes + 3 van de masteries spellvamp is ook niet niks.
Movement speed vind ik op ryze wel belangrijk, maar zes + 3 van de masteries spellvamp is ook niet niks.
Verwijderd
Gewoon vervangen en matches spelen en kijken hoe het bevalt. Imo is ms nice maar je word beter op het moment je langzamer bent. je houd meer rekening met je positionering omdat je niet zomaar meer weg komt.
ms quints zijn leuk maar imo zijn er veel betere opties voor quints, geld eigenlijk voor alle runes, ms vind ik verspilling van de ruimte tenzij je de runner bent in dominion
ms quints zijn leuk maar imo zijn er veel betere opties voor quints, geld eigenlijk voor alle runes, ms vind ik verspilling van de ruimte tenzij je de runner bent in dominion
Laatste keer dat ik hem speelde was ranked season #1. Was een periode dat hij enigsinds FOTM was, en an sich is hij nog steeds viable. Hij werd echter links en rechts continue ingehaald door betere champions. Ik wil Shen eigenlijk wel eens jungle proberen na deze patch, denk dat zijn ganks ijzersterk kunnen zijn. Solotop is ook wel plek voor hem, en je hoeft geeneens teleport te nemen gezien zijn ulti. Misschien dat je 'm ook als support neer kan zetten. Z'n Vorpal Blade kan je AD carry healen, en je kan lekker irritant zijn met je dash.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:02:
[...]
Ja, ik ga zeker Shen weer erbij pakken

Surfin' paradise!
Je wilt net wel teleport pakken zodat je na een ult op bot om iemand te redden, direct naar top kunt om jouw toren te beschermenSnappie88 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:21:
[...]
Laatste keer dat ik hem speelde was ranked season #1. Was een periode dat hij enigsinds FOTM was, en an sich is hij nog steeds viable. Hij werd echter links en rechts continue ingehaald door betere champions. Ik wil Shen eigenlijk wel eens jungle proberen na deze patch, denk dat zijn ganks ijzersterk kunnen zijn. Solotop is ook wel plek voor hem, en je hoeft geeneens teleport te nemen gezien zijn ulti. Misschien dat je 'm ook als support neer kan zetten. Z'n Vorpal Blade kan je AD carry healen, en je kan lekker irritant zijn met je dash.
Ja, ik ga zeker Shen weer erbij pakken
Verwijderd
shen + tp is idd een goede combi
buiten dat, idd, vorpal blade zorgde ervoor dat zijn ad gewoon goede sustain had en de taunt is heel irritant.
jungle shen met tp, zet een ward top of bot in een bush. dan kun je binnen 30 sec twee lanes ganken
buiten dat, idd, vorpal blade zorgde ervoor dat zijn ad gewoon goede sustain had en de taunt is heel irritant.
jungle shen met tp, zet een ward top of bot in een bush. dan kun je binnen 30 sec twee lanes ganken
De shen aanpassingen klinken goed, maar mogelijk OP. Dan doel ik op Vorpal blade icm AD/AS carry. Als de heal schaalt met Shen zijn health en ook voor de Carry betekend dit dan niet dan een carry gegantische heals krijgt mijn zijn snelle attack speed?
Maar alle love voor shen gezien ik heb, zeker vroeger, erg graag speel.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
dat is endgame, dan is een carry niet meer echt afhankelijk van support om zijn health op pijl te houden maar eerder van zijn eigen ad/lifesteal. Vorpal blade is vooral early game denk, scalings zullen echt niet over de top zijn
Vorpal stacked niet, dus met een hogere attack speed krijg je niet meer health dan met een lage attack speed. Je krijgt wel steeds opnieuw de vorpal blade 'buff' (hp regen over time) Maar er zit een delay van 0.5 sec o.i.d. op het health regen gedeelte. Het is niet zo dat je 2 keer hit in een seconden dat je 2 x de hp regen van vorpal blade krijgt. Je houd gewoon dezelfde regen over time, Maar wel steeds opnieuw.Dreanor schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:07:
De shen aanpassingen klinken goed, maar mogelijk OP. Dan doel ik op Vorpal blade icm AD/AS carry. Als de heal schaalt met Shen zijn health en ook voor de Carry betekend dit dan niet dan een carry gegantische heals krijgt mijn zijn snelle attack speed?
[ Voor 5% gewijzigd door atlantisx op 11-02-2012 17:03 ]
Oh my god, wat een prachtspel. Vandaag pas mee begonnen, maar ik ben nu al helemaal hooked.
Goodbye WoW, here i come LoL
MS zijn één van de beste quints die er zijn imo.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:16:
Op een Ryze met z'n korte range en lage base speed zou ik het laten afhangen van mijn lane tegenstander (dus skillshot champ of niet) of ik ze weg zou laten of niet. Ook omdat je spells relatief lage damage hebben en je er vaak veel kan landen in een combo vind ik MS erg goed op Ryze.
Movespeed quints zijn denk ik de beste quints die er zijn.
Ze zijn bruikbaar op iedere char, ze geven je het hele spel lang een voordeel wat andere runes niet hebben.
Attackdmg/AP quints zijn goed earlygame, maar lategame gaat 6.5dmg niet veel uitmaken.
Ze zijn bruikbaar op iedere char, ze geven je het hele spel lang een voordeel wat andere runes niet hebben.
Attackdmg/AP quints zijn goed earlygame, maar lategame gaat 6.5dmg niet veel uitmaken.
Verwijderd
Succes en veel plezier. Vergeet niet de GoT channel te adden!PcManiaxx schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:31:
Oh my god, wat een prachtspel. Vandaag pas mee begonnen, maar ik ben nu al helemaal hooked.
Verwijderd
Idd early game is het echt belangrijk om skillshots te ontwijken en in een positie te geraken dat je je minions kunt last hitten.djengizz schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:58:
[...]
MS zijn één van de beste quints die er zijn imo.
Op een Ryze met z'n korte range en lage base speed zou ik het laten afhangen van mijn lane tegenstander (dus skillshot champ of niet) of ik ze weg zou laten of niet. Ook omdat je spells relatief lage damage hebben en je er vaak veel kan landen in een combo vind ik MS erg goed op Ryze.
Ik heb de vamp quints gekocht op NA en zal eens zien hoe een lvl 20 ryze zonder movement speed quints bevalt.
Ik kan weer streamen! 
Videokaart problemen opgelost door videokaart uit elkaar te halen en schoon te maken en nieuwe koelpaste te gebruiken
Net ff Ziggs weer gespeeld
http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/308244939#
Ziet er goed uit weer iig
Edit: Verkeerde mic nog in Xsplit
Nu idd opgelost!
Videokaart problemen opgelost door videokaart uit elkaar te halen en schoon te maken en nieuwe koelpaste te gebruiken

Net ff Ziggs weer gespeeld
http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/308244939#
Ziet er goed uit weer iig
Edit: Verkeerde mic nog in Xsplit
Nu idd opgelost!
[ Voor 10% gewijzigd door Jeffroiscool op 11-02-2012 19:33 ]
Een vraagje voor de mensen die RP kopen.
Ik kwam op het idee toen ik op de site van Vodafone was aant kijken en het volgende zag:
2 euro voor een Simkaart met daarop 2 euro beltegoed + 5 euro na registratie = 7 euro
Dit zou betekenen 593 RP via de mobile payment optie, maar gaat dit ook werken? Heb wel eens een keer paar RP gekocht met mobile payment omdat ik maar voor 2 euro nodig had ofzo, maar als dit werkt zou het een stuk goedkoper zijn dan via Paypal.
Iemand ideeen?
Ik kwam op het idee toen ik op de site van Vodafone was aant kijken en het volgende zag:
2 euro voor een Simkaart met daarop 2 euro beltegoed + 5 euro na registratie = 7 euro
Dit zou betekenen 593 RP via de mobile payment optie, maar gaat dit ook werken? Heb wel eens een keer paar RP gekocht met mobile payment omdat ik maar voor 2 euro nodig had ofzo, maar als dit werkt zou het een stuk goedkoper zijn dan via Paypal.
Iemand ideeen?
Verwijderd
Zo ontzettend frustrerend als je weet dat jij goed speelt, maar dat er gesurrender wordt. Had na ongeveer 20-25 minuten al zo'n +110 AP met Veigar's Q en stond op het eind 5/1/1, maar de rest van het team bakte er he-le-maal niks van
.

50% van mijn normal games van level 25 en lager, was zo. Inderdaad heel erg frustrerend, ik heb zelfs mijn muis stuk geslagen lol (die was toch al heel oud....).Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:21:
Zo ontzettend frustrerend als je weet dat jij goed speelt, maar dat er gesurrender wordt. Had na ongeveer 20-25 minuten al zo'n +110 AP met Veigar's Q en stond op het eind 5/1/1, maar de rest van het team bakte er he-le-maal niks van.
Waarom is het ineens zo stil?
ik heb dit een keer geprobeert met 20 euro btg kaartjes (10e + 10 euro tegoed na registratie, tmobile), maar werkte niet. kreeg de smsjes niet door, werd geblokkeerd.Fanatic_FS schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 19:58:
Een vraagje voor de mensen die RP kopen.
Iemand ideeen?
Verwijderd
Een paar weken geleden heb ik dat ook eens gespeelt, de taunt en ult is echt superlekker op een ad carry!speedzor schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 19:14:
Genja speelt AD Ahri in een scrim tegen SK.
Called it
Ga je weer streamen en waar kan ik trouwens het overzicht vinden van wie tegen wie moet spelen?SHEePYTaGGeRNeP schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:59:
We doen weer mee aan go4LoL!
http://www.esl.eu/eu/lol/...st/go4lol/cup76/rankings/
We hebben nog geen stream, ik laat het wel weten als we stream hebben.
We hebben nog geen stream, ik laat het wel weten als we stream hebben.
eindelijk een mannier gevonden om uit ELO hell te komen 

Bah, maar was wel een mooie match
Al hele weekend bezig om een decent potje draft racing te streamen lol,
Hier toch maar een decent potje: http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/308344338#
Best leuk om te doen!
Hier toch maar een decent potje: http://nl.twitch.tv/jeffroiscool/b/308344338#
Best leuk om te doen!
Verwijderd
De mejai soulstealer. Er staat in de tooltip bla bla bla stacks @20 stacks 15% cdr.
Krijg je die cdr ook per stack of alles in een keer bij de 20?
Bij 20 stacks krijg je de 15% cdr.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:48:
De mejai soulstealer. Er staat in de tooltip bla bla bla stacks @20 stacks 15% cdr.
At 20 stacks, your champion gains 15% cooldown reduction.
[ Voor 11% gewijzigd door atlantisx op 12-02-2012 16:52 ]
Yes eindelijk een stukje uit elo hell, van 1100 naar 1319 laatste week gegaan ^^ Internet doet eindelijk normaal.
Als er iemand uit US ranked speelt voeg me gerust toe: Reconhell
Ik livestream ook regelmatig www.livestream.com/reconhell
Als er iemand uit US ranked speelt voeg me gerust toe: Reconhell
Ik livestream ook regelmatig www.livestream.com/reconhell
Ik denk dat dit wel weg kan, niemand zit ooit op dat IRC kanaal. Heeft ook geen nut, want we hebben al een PVP.net GoT kanaal.Voor de slowchatters onder ons is er natuurlijk het chatkanaal in-game (dat veel te rustig is), maar tegenwoordig ook een IRC kanaal!
Heeft er iemand tips / ervaringen voor een andere recorder dan de lol recorder? Ik vind het een waardeloos pakket om eerlijk te zijn.
Iets anders voor replays afgezien van LoL recorder is er niet echt.Swanfield schreef op maandag 13 februari 2012 @ 08:39:
Heeft er iemand tips / ervaringen voor een andere recorder dan de lol recorder? Ik vind het een waardeloos pakket om eerlijk te zijn.
Je zou kunnen overwegen om complete matches met Fraps of Dxtory op te nemen.
Wat ook een andere methode is die ik zelf veel gebruik is om gewoon matches te streamen naar Twitch.tv (Own3d.tv kan natuurlijk ook tenzij je dezelfde recording bug als mij hebt
Die slaat namelijk automatisch je laatste streamsessie op, het leuke hierbij is dat je Teamspeak en je mic erbij kunt horen. Dus stel je krijgt een Penta kill kan je jezelf horen juichen hoe blij je bent door die penta bijvoorbeeld ;P
Wij skypenJeffroiscool schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:03:
[...]
Iets anders voor replays afgezien van LoL recorder is er niet echt.
Je zou kunnen overwegen om complete matches met Fraps of Dxtory op te nemen.
Wat ook een andere methode is die ik zelf veel gebruik is om gewoon matches te streamen naar Twitch.tv (Own3d.tv kan natuurlijk ook tenzij je dezelfde recording bug als mij hebt)
Die slaat namelijk automatisch je laatste streamsessie op, het leuke hierbij is dat je Teamspeak en je mic erbij kunt horen. Dus stel je krijgt een Penta kill kan je jezelf horen juichen hoe blij je bent door die penta bijvoorbeeld ;P
Onthoud wel dat Frapsen/Dxtory erg veel schijfruimte kostSwanfield schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:07:
[...]
Wij skypenMaar zal eens kijken naar Fraps of Dxtory. Twitch.tv zal ik ook wel even uitzoeken
Voor streamen is ergens een mooi topic voor opgesteld, kan hem zelf ff niet vinden maar iemand hier weet vast wel over welke ik het heb
er is trouwens een nieuwe site voor guides , champion rotation enz.
het is misschien handig deze ook in de frontpage te zetten ?
het is misschien handig deze ook in de frontpage te zetten ?
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Bestaat er eigenlijk een stukje software waarmee je je recomended items naar wens kan aanpassen? Elk Item heeft zijn eigen ID ingame, het zou mooi zijn als je met een paar klikken de recommended items kan aanpassen voor een geselecteerde champion.
Anders zou dit misschien wel te ontwikkelen zijn?
Ik zit zelf niet zo in de software ontwikkeling maar ik denk dat dit niet al te moeilijk is?
Ik zit zelf niet zo in de software ontwikkeling maar ik denk dat dit niet al te moeilijk is?
http://www.google.be/webh...7a&ion=1&biw=1920&bih=965Xevoo schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:38:
Bestaat er eigenlijk een stukje software waarmee je je recomended items naar wens kan aanpassen? Elk Item heeft zijn eigen ID ingame, het zou mooi zijn als je met een paar klikken de recommended items kan aanpassen voor een geselecteerde champion.
Meer dan genoeg hits.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.