Mwoah, slechts tijdelijk. Op 1920x1080@30FPS settings zo'n 120GB per game, maar met Avidemix gewoon te comprimeren naar 400-800MB per game. Daarna plemp ik waardige games meestal op YouTube, ben je er gelijk vanaf.Jeffroiscool schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:11:
[...]
Onthoud wel dat Frapsen/Dxtory erg veel schijfruimte kost
Heuh! Die zijn er dan zeker wel 5 minuten geleden opgezet xDspeedzor schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:39:
[...]
http://www.google.be/webh...7a&ion=1&biw=1920&bih=965
Meer dan genoeg hits.
Ik heb daar al best wel vaak naar gezocht
Verwijderd
huh moet ik zolang al spelen om dit weekend pas erachter te komen dat je Shaco's clone kan controleren
net zoals Morde's Ghost en Malzahar's Voidling door met alt te klikken.. zucht
nu vind k shaco nog smeriger om mee te spelen
tevens een prog vr mn keyboard afgehaald dat door een single duw op een knop in teamchat verkondigd wanneer jouw blue en red (of die van hen), dragon en baron respawnen, aangezien ik massaal veel jungle .. heel handig
tevens een prog vr mn keyboard afgehaald dat door een single duw op een knop in teamchat verkondigd wanneer jouw blue en red (of die van hen), dragon en baron respawnen, aangezien ik massaal veel jungle .. heel handig
Pas geleden wat mooie potjes met Teemo gedaan, wat een leuke champ!
Lekker irritant zijn met een on-hit build is echt geweldig! Max att speed ftw!
Morgen maar ff Teemo aanschaffen, kan ik weer verder met mensen volblazen met dartpijltjes en oooooveral shrooms plaatsen
Lekker irritant zijn met een on-hit build is echt geweldig! Max att speed ftw!
Morgen maar ff Teemo aanschaffen, kan ik weer verder met mensen volblazen met dartpijltjes en oooooveral shrooms plaatsen
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Zo kwam ik er een week geleden achter dat je met S alle movement & auto attacks kan stoppenVerwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:46:
huh moet ik zolang al spelen om dit weekend pas erachter te komen dat je Shaco's clone kan controleren

Deze geeft meteen de juiste tijd van de spawntimer aan ? (JungleTimer i guess?)Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:46:
Verwijderd
Ik had vroeger voor RtCW een prog gebouwd welke de spawntijden van de tegenstander hardop zei in ventrilo. Kan ik vast niet meet vinden.. Zoiets zal vast ook wel gebruikt worden door de pro's?
welk toetsenbord en waarvandaan dan?Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:46:
Verwijderd
Super praktisch voor junglers die buffs uitdelen, zo hoeft je ap/ad niet achter je aan te lopen om de buff te lasthitten. Wel oppassen met de mastery die alsnog damage toebrengt aan minions die jouw aanvallenatlantisx schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:54:
[...]
Zo kwam ik er een week geleden achter dat je met S alle movement & auto attacks kan stoppen
weet wel zeker dat de pro's dat niet gebruikenVerwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:58:
Ik had vroeger voor RtCW een prog gebouwd welke de spawntijden van de tegenstander hardop zei in ventrilo. Kan ik vast niet meet vinden.. Zoiets zal vast ook wel gebruikt worden door de pro's?
zeker niet als je het gewoon kan zien xDLapeno schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:25:
[...]
weet wel zeker dat de pro's dat niet gebruiken
you had me at EHLO
dat ook , maar je mag geen andere software gebruiken op offline toernoeien. waarom zou je dan een gewoonte aanleren waar je alleen online wat aan hebt
Verwijderd
Er zat uiteraard ook een waarschuwing bij dat het over x seconden zou gebeuren. En je moest het wel handmatig aanzetten bij een constatering.
Dat het offline niet mag is opzich wel een goed argument om het niet te gebruiken ;-)
Dat het offline niet mag is opzich wel een goed argument om het niet te gebruiken ;-)
Want we gaan allemaal binnenkort meedoen aan pro tournooien?
Volgens mij is het gebruiken van zo'n tool niet perse verboden en er zijn een paar hele mooie te krijgen.
Gebruik het zelf niet, aangezien ik de tijd in chat nog altijd het makkelijkst vind.
Volgens mij is het gebruiken van zo'n tool niet perse verboden en er zijn een paar hele mooie te krijgen.
Gebruik het zelf niet, aangezien ik de tijd in chat nog altijd het makkelijkst vind.
[ Voor 61% gewijzigd door SaphuA op 13-02-2012 11:35 ]
Het is dan ook veel gemakkelijker om gewoon in de chat te typen wanneer ze respawnen, moet je niet al die toetsen kennen. En idd, op tournooien mag je geen software gebruiken.
Even iets anders: iemand die wel vaker een stukje uit een replay opneemt om op youtube te zetten? Heb daarnet een leuke actie tevoorschijn getoverd met Lee Sin die ik wel aan een maat zou willen tonen, dan is youtube wel zo handig
http://www.2shared.com/file/v3z2Z-KS/__-__-___68_.html
Actie begint rond de 31ste minuut, waar ik Rammus en Mordekaiser ga aanvallen na een verloren teamfight.
Edit: ohja, m'n vraag
Iemand die dit regelmatig doet en dit snel even kan doen voor mij? Ik heb er enkele weken geleden al eens naar gekeken, maar Fraps en dat gedoe is niets voor mij. Ofwel zit er een 30s limiet op, ofwel captured hij m'n scherm niet, etc.
Maar ik voel me ongemakkelijk om iemand te vragen het voor mij te doen, dus ik ga nog even proberen vandaag!
Even iets anders: iemand die wel vaker een stukje uit een replay opneemt om op youtube te zetten? Heb daarnet een leuke actie tevoorschijn getoverd met Lee Sin die ik wel aan een maat zou willen tonen, dan is youtube wel zo handig
Actie begint rond de 31ste minuut, waar ik Rammus en Mordekaiser ga aanvallen na een verloren teamfight.
Edit: ohja, m'n vraag

Iemand die dit regelmatig doet en dit snel even kan doen voor mij? Ik heb er enkele weken geleden al eens naar gekeken, maar Fraps en dat gedoe is niets voor mij. Ofwel zit er een 30s limiet op, ofwel captured hij m'n scherm niet, etc.
Maar ik voel me ongemakkelijk om iemand te vragen het voor mij te doen, dus ik ga nog even proberen vandaag!
[ Voor 24% gewijzigd door speedzor op 13-02-2012 11:43 ]
Ik zou zeggen; ga je gang en post de YouTube link? Of had je er een vraag over?
Edit: Ahja, nu is het duidelijk
(Of ik las het net verkeerd).
Als je het zelf wilt gaan proberen raad ik je iig aan om het in slowmotion te recorden, dat geeft veel vrijheid voor als je het wilt gaan editen.
Edit: Ahja, nu is het duidelijk
Als je het zelf wilt gaan proberen raad ik je iig aan om het in slowmotion te recorden, dat geeft veel vrijheid voor als je het wilt gaan editen.
[ Voor 57% gewijzigd door SaphuA op 13-02-2012 12:01 ]
Ik denk dat hij bedoeld of iemand het voor hem wilt opnemen en op Youtube wilt zettenSaphuA schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:38:
Ik zou zeggen; ga je gang en post de YouTube link? Of had je er een vraag over?
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
even een vraagje tussendoor:
Ik ben net begonnen met LOL te spelen en vind het best wel leuk.
ik volg dit topic al een tijdje en het gaat vaak over Elo, wat houd dat precies in?
Is het een soort skill level?
Ik ben net begonnen met LOL te spelen en vind het best wel leuk.
ik volg dit topic al een tijdje en het gaat vaak over Elo, wat houd dat precies in?
Is het een soort skill level?
Origineel is ELO van het schaken: Wikipedia: Elo-rating
Het is inderdaad een meting van skill. Helaas in dit geval op teambasis.
Het is inderdaad een meting van skill. Helaas in dit geval op teambasis.
Verwijderd
Misschien in het waarschuwing gedeelte waar nu slowchat afgeraden wordt, een verwijzing zetten naar het feit dat er een zoekfunctie aanwezig is ?
Hoe vaak hebben we elo, runes & masteries nu al niet uitgelegd
No offence @ Rendiertje, iedere eerste poster heeft wel een dergelijke vraag. Na een tijd merk je gewoon dat het vaak terugkeert
No offence @ Rendiertje, iedere eerste poster heeft wel een dergelijke vraag. Na een tijd merk je gewoon dat het vaak terugkeert
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 12:16 ]
Of openingspost aanpassen en naar de FAQ linkenVerwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:13:
Misschien in het waarschuwing gedeelte waar nu slowchat afgeraden wordt, een verwijzing zetten naar het feit dat er een zoekfunctie aanwezig is ?
Dat gebeurd al zo'n beetje
[ Voor 4% gewijzigd door Xevoo op 13-02-2012 12:16 ]
Tja, het eerste Google hit op 'LoL elo' geeft al voldoende uitleg. Ik twijfelde nog of ik op de post zou reageren of niet, dus ben blij dat jij het doet
Verwijderd
Ter referentie:
http://leagueoflegends.wikia.com/
Voor alle basisvragen over skills, Elo en dergelijke grappen. Staan zelfs heel gedetailleerde dingen over werkingen van items met Spellvamp etc.
http://leagueoflegends.wikia.com/
Voor alle basisvragen over skills, Elo en dergelijke grappen. Staan zelfs heel gedetailleerde dingen over werkingen van items met Spellvamp etc.
Een vraagje over jungelen. Een maat van mij Jungelt met Warwick en start dan met ganken op L6 vanwege de ulti. Is dat een beetje gangbaar? Wanneer zou een jungeler moeten gaan ganken? En hoeveel tijd staat daar een beetje voor? Ik heb namelijk in mijn solo top lane meestal mijn tegenstanders al onder de helft van hun HP en dan zit hij ergens op L3/4
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
als de enemy echt laag is dan zou ik voor lvl 6 gaan ganken wegens het feit dat hij het niet verwacht(meeste ww ganken pas vanaf 6).Swanfield schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:38:
Een vraagje over jungelen. Een maat van mij Jungelt met Warwick en start dan met ganken op L6 vanwege de ulti. Is dat een beetje gangbaar? Wanneer zou een jungeler moeten gaan ganken? En hoeveel tijd staat daar een beetje voor? Ik heb namelijk in mijn solo top lane meestal mijn tegenstanders al onder de helft van hun HP en dan zit hij ergens op L3/4
wegens het feit dat hij pas vanaf lvl 6 ganked is IMO ww niet zo hele goede jungler early game
[ Voor 3% gewijzigd door ItzHitman op 13-02-2012 12:42 ]
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Ganks zijn niet afhankelijk van je level maar situationeel.
Als een lane gepushed is, summoners down zijn of een lane hulp nodig heeft zijn dit momenten om te ganken.
Natuurlijk kun je een gank plannen maar bovenstaande overruled dit vaak. Ook zou moeten gelden dat hulp aan de lanes belangrijker is dan je jungle.
Het hele argument dat WW pas ganked vanaf 6 (wat ik ook vaker hoor) is dus imo ook onzin. Tot level 6 kan er veel te veel gebeuren in de lanes. Neem gewoon op level 4 een puntje in Bloodlust voor wat meer gank potentieel en neem bv. ghost i.p.v. flash op WW. Je kunt dan prima ganken pre 6 met red buff.
Als een lane gepushed is, summoners down zijn of een lane hulp nodig heeft zijn dit momenten om te ganken.
Natuurlijk kun je een gank plannen maar bovenstaande overruled dit vaak. Ook zou moeten gelden dat hulp aan de lanes belangrijker is dan je jungle.
Het hele argument dat WW pas ganked vanaf 6 (wat ik ook vaker hoor) is dus imo ook onzin. Tot level 6 kan er veel te veel gebeuren in de lanes. Neem gewoon op level 4 een puntje in Bloodlust voor wat meer gank potentieel en neem bv. ghost i.p.v. flash op WW. Je kunt dan prima ganken pre 6 met red buff.
Helemaal mee eens. Overigens hoeft het ook niet altijd een gank te zijn als je je lane wilt helpen. Als je 2 botlaners beide low zijn en de tegenstanders full health, ga dan alsjeblieft niet ganken maar neem gewoon de lane even over terwijl je teammates recallen ipv proberen te ganken en een double kill weg te geven.djengizz schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:49:
Ganks zijn niet afhankelijk van je level maar situationeel.
Wel wil ik er nog even bij zeggen dat Warwick momenteel een van de tragere junglers is en daardoor eigenlijk niet heel viable momenteel. Hij wordt heel makkelijk gecounterjunglet omdat hij er een half uur over doet om zijn eigen jungle door te komen en komt zo dus ook hard achter te staan in levels en farm. En een underleveled warwick is in no-time dood en doet geen damage. Ik speel warwick om die reden ook alleen solo top momenteel. Daar blijft hij nog steeds erg sterk als je hem CDR/tanky bouwt.
Vicariously I live while the whole world dies
Ok! Tnx voor de antwoorden. Het was gewoon jammer omdat de mogelijkheid er al een paar keer was. Hoe snel moet je L6 zijn als jungeler? Ik heb niet echt het idee dat hij het sneller kon doen als dat hij nu deed. Ben je solo lane dan ook al L6 of is/moet hij eerder L6 zijn dan jij?
Edit: Nou ik was eigenlijk mijn lane met Heimerdinger aan het domineren. Mijn twee tegenstanders waren half HP beide dus er waren mogelijkheden
Edit: Nou ik was eigenlijk mijn lane met Heimerdinger aan het domineren. Mijn twee tegenstanders waren half HP beide dus er waren mogelijkheden
[ Voor 21% gewijzigd door Swanfield op 13-02-2012 12:55 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Je moet minimaal je botlane kunnen bijhouden qua levels, liefst ietsje daarboven.Swanfield schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:54:
Ok! Tnx voor de antwoorden. Het was gewoon jammer omdat de mogelijkheid er al een paar keer was. Hoe snel moet je L6 zijn als jungeler? Ik heb niet echt het idee dat hij het sneller kon doen als dat hij nu deed. Ben je solo lane dan ook al L6 of is/moet hij eerder L6 zijn dan jij?
Verwijderd
Ik heb in het begin veel met warwick gejungled en ben ook niet meer onder de indruk van hem. Voornamelijk zijn clear is niet snel genoeg. Voor level 6 heeft hij geen CC. Enige doel van je ganks voor level 6 is je lanes ademruimte geven en flashes te burnen zodat je na level 6 wel de kills kan afmaken.
Of je hele teamcomp moet er op afgesteld zijn om veel CC te hebben in lanes, maar dan is bv shyvana veel effectiever vanwege haar snelle clears, counterjungling en damage.
Of je hele teamcomp moet er op afgesteld zijn om veel CC te hebben in lanes, maar dan is bv shyvana veel effectiever vanwege haar snelle clears, counterjungling en damage.
Ok tnx!
de indeling van de website ziet er goed uit alleen er is nu nog niet zoveel content maar dat komt natuurlijk wel met de tijdItzHitman schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:23:
er is trouwens een nieuwe site voor guides , champion rotation enz.
http://www.lolpro.com/
het is misschien handig deze ook in de frontpage te zetten ?
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Verwijderd
inderdaad de jungle timer
http://www.reddit.com/r/l...script_for_jungle_creeps/
is oorspronkelijk voor logitech G11 denk ik maar werkt op veel logitech keyboards met programmeerbare toetsen
en toevallig game ik op een G11 dus was ideaal voor mij
het is ook nog een Beta versie, ik kwam hem toevallig tegen.ocwil schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:29:
[...]
de indeling van de website ziet er goed uit alleen er is nu nog niet zoveel content maar dat komt natuurlijk wel met de tijd
ik vind de guides erop zeer gedetailleerd voor een beta
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Verwijderd
Hij is niet viable kan ik ergens met je inkomen, gezien er veel andere champions zijn die het beter doen dan hem, maar hem tot de tragere junglers rekenen is een beetje kort door de bocht. Ik start warwick jungle met enkel een long sword en merk dat ik ongeveer even snel mijn routes doe als met andere junglers desondanks dat warwick moet inboeten aan aoe ten opzichte van alle andere "snelle" junglers. Waar haal je het argument dat hij zo traag de jungle clearet ? Het enige wat vervelend is op warwick dit moment, is zijn mana gebruik. Hij beschikt over de minste basemana's in game terwijl zijn q een van de meest kostelijke is. Aoe zou ik ook wel leuk vinden, maar minder prioriteit.Vicarious schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:53:
[...]
Wel wil ik er nog even bij zeggen dat Warwick momenteel een van de tragere junglers is en daardoor eigenlijk niet heel viable momenteel. Hij wordt heel makkelijk gecounterjunglet omdat hij er een half uur over doet om zijn eigen jungle door te komen en komt zo dus ook hard achter te staan in levels en farm. En een underleveled warwick is in no-time dood en doet geen damage. Ik speel warwick om die reden ook alleen solo top momenteel. Daar blijft hij nog steeds erg sterk als je hem CDR/tanky bouwt.
Je moet niet terug na je route en dat is zijn sterkte. Je kan onmiddellijk verder gaan en een lane overnemen waar dit nodig moest zijn. In theorie is het zeker mogelijk om voor lvl 6 te ganken maar zoals aangegeven is ghost/exhaust hier een handig gegeven voor, net als redbuff. Feit is wel dat deze "halve" ganks niets voorstellen tegenover zijn gankpotentieel vanaf level 6. Vandaar misschien de perceptie dat warwick pas vanaf level 6 kan ganken, aangezien voor level 6 al een hele hoop criteria zullen moeten kloppen om een geslaagde gank af te leveren.
Nouja ik heb het gewoon een keertje getimet en met warwick was ik echt significant trager dan junglers als Udyr, Skarner en Lee Sin. Shyvana jungle ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat die niet ook veel sneller is en zo zijn er nog wel een paar, inderdaad met AoE damage. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn als zijn ganks goed zijn. Zo jungle ik bijvoorbeeld graag met pantheon en Jarvan. Dat zijn ook 'trage' junglers, maar die kunnen vanaf lvl 2/3 een uitstekende gank plaatsen. Dat maakt ze voor mij viable. Als ik traag jungle en OOK NOG tot lvl 6 moet wachten voor een fatsoenlijke gank maakt dat een jungler voor mij amper viable.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:36:
[...]
Hij is niet viable kan ik ergens met je inkomen, gezien er veel andere champions zijn die het beter doen dan hem, maar hem tot de tragere junglers rekenen is een beetje kort door de bocht. Ik start warwick jungle met enkel een long sword en merk dat ik ongeveer even snel mijn routes doe als met andere junglers desondanks dat warwick moet inboeten aan aoe ten opzichte van alle andere "snelle" junglers. Waar haal je het argument dat hij zo traag de jungle clearet ? Het enige wat vervelend is op warwick dit moment, is zijn mana gebruik. Hij beschikt over de minste basemana's in game terwijl zijn q een van de meest kostelijke is. Aoe zou ik ook wel leuk vinden, maar minder prioriteit.
Je moet niet terug na je route en dat is zijn sterkte. Je kan onmiddellijk verder gaan en een lane overnemen waar dit nodig moest zijn. In theorie is het zeker mogelijk om voor lvl 6 te ganken maar zoals aangegeven is ghost/exhaust hier een handig gegeven voor, net als redbuff. Feit is wel dat deze "halve" ganks niets voorstellen tegenover zijn gankpotentieel vanaf level 6. Vandaar misschien de perceptie dat warwick pas vanaf level 6 kan ganken, aangezien voor level 6 al een hele hoop criteria zullen moeten kloppen om een geslaagde gank af te leveren.
Verwijderd
pfff met goed team valt dat allemaal wel meeVicarious schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:41:
[...]
Nouja ik heb het gewoon een keertje getimet en met warwick was ik echt significant trager dan junglers als Udyr, Skarner en Lee Sin. Shyvana jungle ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat die niet ook veel sneller is en zo zijn er nog wel een paar, inderdaad met AoE damage. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn als zijn ganks goed zijn. Zo jungle ik bijvoorbeeld graag met pantheon en Jarvan. Dat zijn ook 'trage' junglers, maar die kunnen vanaf lvl 2/3 een uitstekende gank plaatsen. Dat maakt ze voor mij viable. Als ik traag jungle en OOK NOG tot lvl 6 moet wachten voor een fatsoenlijke gank maakt dat een jungler voor mij amper viable.
zn prelvl6 ganks zijn zwakker dan die van vele maar ie is wel goed om de vijand even terug te pushen uit de lane
hij kan wel heel vroeg dragon solo doen, denk lvl 6 met madreds razor en twee potion of vamp scepter
en daarbovenop kan ie ook baron vrij vroeg solo doen, belangrijkste item is dan wel madreds bloodrazer
maar ja ik jungle hem ook bijna niet meer omwille van zn zwakke early ganks, waar je nog eens mag opletten dat ze niet tegen je keren
Met een goed team kan ik gragas jungle ook wel doen, dat is een beetje flauw natuurlijk. Ik beoordeel nu de individuele jungler warwick, en die vind ik momenteel gewoon matig. Op lvl 6 kun je prima dragon doen als je madreds razor hebt, maar hoe heb je dat gold bij elkaar gekregen dan? Moet je wel even in lane wat minions hebben kunnen killen want in de jungle gaat dat best traag. JE gold moet je binnenhalen met GP/5 items of ganks. Bovendien duurt het alsnog een half uur ofzo voor je die dragon dood hebtVerwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:49:
[...]
pfff met goed team valt dat allemaal wel mee
zn prelvl6 ganks zijn zwakker dan die van vele maar ie is wel goed om de vijand even terug te pushen uit de lane
hij kan wel heel vroeg dragon solo doen, denk lvl 6 met madreds razor en twee potion of vamp scepter
en daarbovenop kan ie ook baron vrij vroeg solo doen, belangrijkste item is dan wel madreds bloodrazer
maar ja ik jungle hem ook bijna niet meer omwille van zn zwakke early ganks, waar je nog eens mag opletten dat ze niet tegen je keren
Nieuwe jungle heeft hem wel pijn gedaan maar geeft je wel weer de mogelijkheid om boots of een DPS item te starten en meer offensieve keuzes in je runes en masteries te maken. Long sword is idd een goede start keus en geeft WW early toch een hoop single target DPS.
Maar in grote lijnen wel eens met hierboven. WW is van een 'soms een goede keus' naar 'een keus die soms niet automatisch verliest' gegaan en er zijn simpelweg te veel betere alternatieven.
Maar in grote lijnen wel eens met hierboven. WW is van een 'soms een goede keus' naar 'een keus die soms niet automatisch verliest' gegaan en er zijn simpelweg te veel betere alternatieven.
Verwijderd
je begint met short sword(415g) + potionVicarious schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:55:
[...]
Met een goed team kan ik gragas jungle ook wel doen, dat is een beetje flauw natuurlijk. Ik beoordeel nu de individuele jungler warwick, en die vind ik momenteel gewoon matig. Op lvl 6 kun je prima dragon doen als je madreds razor hebt, maar hoe heb je dat gold bij elkaar gekregen dan? Moet je wel even in lane wat minions hebben kunnen killen want in de jungle gaat dat best traag. JE gold moet je binnenhalen met GP/5 items of ganks. Bovendien duurt het alsnog een half uur ofzo voor je die dragon dood hebt
cloth armor (300g) upgrade naar madreds = 285g
dus je hebt 585g nodig
en die potion is optioneel dus kan je nog eens 35g uitsparen en heb je maar 550g nodig
blue naar small golems en alles ertussen doen en je hebt dikke 400 dan doe je nog es wolves en wraiths en golems
als je tussendoor nog ergens een lane kan helpen en wat minions pikt
ja dan ben je er aardig snel
met zn W en madreds proc doe je dragon ook nog aardig snel, k niet supersnel
maar ja er zijn betere junglers, very true
Ik denk overigens dat het jungle WW echt zou helpen als ze de procentuele damage van zijn Q ook voor minions zouden laten gelden.
Hij schaalt nu zo slecht mee qua damage in de jungle omdat de scaling van de creeps beter is geworden waardoor hij veel te langzaam wordt met name in de midgame. Early is het zo slecht nog niet en zijn het vooral mana problemen.
Hij schaalt nu zo slecht mee qua damage in de jungle omdat de scaling van de creeps beter is geworden waardoor hij veel te langzaam wordt met name in de midgame. Early is het zo slecht nog niet en zijn het vooral mana problemen.
hoor ik daar een uitdaging ? vanavond in de 5v5 een jungle warwick?
Dat zou zeker schelen ja. Midgame vind ik het nog wel meevallen omdat je dan die madreds procs hebt, en dan kan eigenlijk elke autoattacker redelijk junglen. Warwick ook omdat hij een AS-buff heeft met zijn W-skill. Voor Jungle WW is het misschien nog wel praktisch om na je madreds razor en boots een wits end te rushen om je jungle speed nog enigszins on par te houden.djengizz schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:12:
Ik denk overigens dat het jungle WW echt zou helpen als ze de procentuele damage van zijn Q ook voor minions zouden laten gelden.
Verwijderd
jup is indd een goed idee, de extra AS is zowiezo een goed ideeVicarious schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:17:
[...]
Dat zou zeker schelen ja. Midgame vind ik het nog wel meevallen omdat je dan die madreds procs hebt, en dan kan eigenlijk elke autoattacker redelijk junglen. Warwick ook omdat hij een AS-buff heeft met zijn W-skill. Voor Jungle WW is het misschien nog wel praktisch om na je madreds razor en boots een wits end te rushen om je jungle speed nog enigszins on par te houden.
bij ww vind ik het soms wel moeilijk om de juiste keuze te maken
madreds + boots
en dan ofwel wits end, madreds bloodrazor of wriggles
hangt ook een beetje van het vijandige team af maar ik denk dat wits end meestal de beste keuze is
Bloodrazor rushen is gewoon kut omdat je veel te squishy bent dan (de proc kost naar verhouding veel teveel geld) en wriggles heb je niet nodig voor de lifesteal door je passive en je Q-skill. Aangezien je AD op ww meestal relatief laag is, is lifesteal dan een wasted stat. Je zou hoogstens nog voor tanky items of GP/5 kunnen gaan als alternatief, maar wriggles en bloodrazor zou ik zeker niet doen.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:41:
[...]
jup is indd een goed idee, de extra AS is zowiezo een goed idee
bij ww vind ik het soms wel moeilijk om de juiste keuze te maken
madreds + boots
en dan ofwel wits end, madreds bloodrazor of wriggles
hangt ook een beetje van het vijandige team af maar ik denk dat wits end meestal de beste keuze is
[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 13-02-2012 14:45 ]
Verwijderd
Net de soraka changes gezien op youtube. Dat word denk ik mana regen seals plus mana regen masteries.
En dan nog word het lastig om niet oom te raken. De mana reduce voor starcall betekent eigenlijk helemaal niks aangezien starcall de lane teveel pushed. Ik pakte deze skill pas op lvl zeven en als het erg erg goed ging op 5.
Increased effectiveness van de mana recharge op anderen is mss wel leuk voor AP champs bot?
Soraka + Cass bot wellicht. Of een mana hungry ad carry als sivir en graves.
En dan nog word het lastig om niet oom te raken. De mana reduce voor starcall betekent eigenlijk helemaal niks aangezien starcall de lane teveel pushed. Ik pakte deze skill pas op lvl zeven en als het erg erg goed ging op 5.
Increased effectiveness van de mana recharge op anderen is mss wel leuk voor AP champs bot?
Soraka + Cass bot wellicht. Of een mana hungry ad carry als sivir en graves.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 14:49 ]
Ik pak altijd 1 puntje in starcall op lvl 4 om ad carries van mn tower weg te halen als die kneus die ik bij me heb moet recallen of dood is gegaan.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:45:
Net de soraka changes gezien op youtube. Dat word denk ik mana regen seals plus mana regen masteries.
Het recorden werkt wel, maar openen in een bewerkingsprogramma (Camtasia & Windows live movie maker) zorgt ervoor dat m'n PC crashed. Als iemand niet weet wat te doen, dan mag je het zeker doen in mijn plaats, maar het is zeker geen ramp indien nietspeedzor schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:34:
Het is dan ook veel gemakkelijker om gewoon in de chat te typen wanneer ze respawnen, moet je niet al die toetsen kennen. En idd, op tournooien mag je geen software gebruiken.
Edit: ohja, m'n vraag![]()
Heeft hier iemand ervaring met Sejuani jungle? Ze is al een tijdje uit en ik kom haar eigenlijk nooit tegen... aangezien ik nieuwe junglers wil uitproberen ben ik benieuwd naar ervaringen.
Ik heb haar slechts 1x geprobeerd en ondanks dat haar jungle snelheid wel ok was en ganks gezien haar skillset ok lijken, ik het helemaal niks vond door haar totale gebrek aan damage en haar nutteloosheid in teamfights. Prima om mee te chasen enzo, maar aan een single target slow heb je niet zo gek veel in een teamfight imo.broc85 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:51:
Heeft hier iemand ervaring met Sejuani jungle? Ze is al een tijdje uit en ik kom haar eigenlijk nooit tegen... aangezien ik nieuwe junglers wil uitproberen ben ik benieuwd naar ervaringen.
Verwijderd
Als de nieuwe soraka niet bevalt. Dan ga ik denk overstappen op Janna. Wel jammer aangezien soraka erg makkelijk speelde. Skills van cooldown > gebruiken > Infinite sustain.Vicarious schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:46:
[...]
Ik pak altijd 1 puntje in starcall op lvl 4 om ad carries van mn tower weg te halen als die kneus die ik bij me heb moet recallen of dood is gegaan.
Janna heeft een slow een disable en een shield. Daar gaat een hoop meer skill in zitten. Ben benieuwd of ik dat ga trekken.
Sejuani Jungle is als goed gespeeld echt erg sterk, toen sejuani f2p was een tijdje terug heb ik echt genoten van Sejuani. De snelheid in jungle is matig maar de ganks zijn oh zo sterk. De slow is buitengewoon handig en de Q is leuk om een gank mee te openen.broc85 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:51:
Verwijderd
Heb ze gisteren eens bovengehaald en vind ze heel sterk in premades.(cfr mijn posts toen ze net uitkwambroc85 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:51:
W-Q-W nemen en dan E maxen. Je ganks zijn heel gevaarlijk aangezien je met je dash (Q) vrij ver kan springen en ondertussen alles wat je tegenkomt damage dealt. Eens je met je dash bij een enemy bent, activeer je die aoe skill (W) en als ze willen weglopen hieruit permafrost je ze (E). Flashen ze alsnog weg kan je nog kiezen om je ulti er naartoe te gooien (aoe ulti ftw).
Imagine clustered teamfights where every enemy has a skarner bugging him -> Sejuani !
Ik kan me wel voorstellen dat dat in pre-mades wel lekker werkt. Helaas speel ik grotendeels soloqueue. Bedankt voor de reacties iig.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:56:
[...]
Heb ze gisteren eens bovengehaald en vind ze heel sterk in premades.(cfr mijn posts toen ze net uitkwam)
W-Q-W nemen en dan E maxen. Je ganks zijn heel gevaarlijk aangezien je met je dash (Q) vrij ver kan springen en ondertussen alles wat je tegenkomt damage dealt. Eens je met je dash bij een enemy bent, activeer je die aoe skill (W) en als ze willen weglopen hieruit permafrost je ze (E). Flashen ze alsnog weg kan je nog kiezen om je ulti er naartoe te gooien (aoe ulti ftw).
Imagine clustered teamfights where every enemy has a skarner bugging him -> Sejuani !
Uit mijn ervaring is ze ook zeer goed te spelen met solo queue, ijzersterke ganks heeft sejuanibroc85 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:57:
[...]
Ik kan me wel voorstellen dat dat in pre-mades wel lekker werkt. Helaas speel ik grotendeels soloqueue. Bedankt voor de reacties iig.
Ik zou tegenwoordig eerder voor Ionic Spark gaan op Warwick. Het helpt een hoop met z'n farmsnelheid. Nu ben ik niet zo'n WW-speler, maar het lijkt me in ieder geval de moeite waard om te proberen als je WW leuk vind maar langzaam.
Voor mijn gevoel is er een rijtje Shyvana->Skarner->Sejuani. Shyvana heeft veel snelheid, veel dmg, veel tankiness. Skarner minder snelheid/tankiness/dmg maar meer CC. En Sejuani heeft minste dmg/snelheid/tankiness, maar het meeste CC.
Je moet Sej dus echt als een ganker spelen, omdat ze qua farmsnelheid tegenvalt. Ik vind haar persoonlijk te langzaam. (Dat komt misschien dus dat ik onbewust denk dat haar W een frosty versie van de W van Shyva is.) Verder is ze wel ijzersterk in teamfights, (als je team meewerkt).
Voor mijn gevoel is er een rijtje Shyvana->Skarner->Sejuani. Shyvana heeft veel snelheid, veel dmg, veel tankiness. Skarner minder snelheid/tankiness/dmg maar meer CC. En Sejuani heeft minste dmg/snelheid/tankiness, maar het meeste CC.
Je moet Sej dus echt als een ganker spelen, omdat ze qua farmsnelheid tegenvalt. Ik vind haar persoonlijk te langzaam. (Dat komt misschien dus dat ik onbewust denk dat haar W een frosty versie van de W van Shyva is.) Verder is ze wel ijzersterk in teamfights, (als je team meewerkt).
Verwijderd
Heb ik onlangs geprobeerd. Blijf wit's end wel verkiezen eerlijk gezegd aangezien je met de proc niet zoveel bent als warwick vanop ionic spark. Wel leuk dat je het bouwt via een ruby crystal.Wravburn schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:03:
Ik zou tegenwoordig eerder voor Ionic Spark gaan op Warwick. Het helpt een hoop met z'n farmsnelheid. Nu ben ik niet zo'n WW-speler, maar het lijkt me in ieder geval de moeite waard om te proberen als je WW leuk vind maar langzaam.
Ik zal binnenkort weer eens een jungle warwick game spelen om eens te kijken of ik mijn mening moet herzien. Kan alleen niet garanderen dat dat in een got5v5 gebeurt, want dan pick ik liever een champion die me zeker weten goed ligt om een leuke game te krijgen.DrFlash schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:13:
hoor ik daar een uitdaging ? vanavond in de 5v5 een jungle warwick?
Nog een nadeel van WW is dat je ulti gecounterd wordt door een item wat heel veel carries bouwen. En de carry is nu juist degene die je in teamfights wilt ultie' en.
Even 3 vraagjes van een net beginnende speler ^^
1: Is er ergens een lijst te vinden van aankomende champs die voor een bepaalde periode gratis te spelen zijn? Met het oog op aanschaffen van champs is het toch wel fijn om zelf te kunnen testen. Beetje lullig als je dan 6300 ip gebruikt en je vind het achteraf helemaal geen fijne champ om mee te spelen.
2: Er word veel gesproken over jungelen....terwijl volgens mij de basis qua invullen van lanes 2/1/2 hoort te zijn toch? Mocht iemand gaan jungelen mis je toch meteen iemand op een lane? Wat doe je met jungelen precies en wat is daar de meerwaarde van.
3: Ik heb nu een aantal potjes gespeeld en het valt me op dat vaak aan het einde van een potje mensen beginnen te typen dat men elkaar gaat reporten en soms niet eens met uitleg waarom. Is dit een report om een eventuele OP aan te geven? Of is dit puur om mensen die keihard failen aan te geven? Het laatste lijkt me een beetje ver gezocht want iedereen moet het leren lijkt mij?
1: Is er ergens een lijst te vinden van aankomende champs die voor een bepaalde periode gratis te spelen zijn? Met het oog op aanschaffen van champs is het toch wel fijn om zelf te kunnen testen. Beetje lullig als je dan 6300 ip gebruikt en je vind het achteraf helemaal geen fijne champ om mee te spelen.
2: Er word veel gesproken over jungelen....terwijl volgens mij de basis qua invullen van lanes 2/1/2 hoort te zijn toch? Mocht iemand gaan jungelen mis je toch meteen iemand op een lane? Wat doe je met jungelen precies en wat is daar de meerwaarde van.
3: Ik heb nu een aantal potjes gespeeld en het valt me op dat vaak aan het einde van een potje mensen beginnen te typen dat men elkaar gaat reporten en soms niet eens met uitleg waarom. Is dit een report om een eventuele OP aan te geven? Of is dit puur om mensen die keihard failen aan te geven? Het laatste lijkt me een beetje ver gezocht want iedereen moet het leren lijkt mij?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
1:De lijst met gratis champs verandert iedere dinsdag, enige regelmaat die erin zit is dat een nieuw gereleasde champ 2 weken na zijn release gratis te spelen is.
2: Jungle geeft als voordeel dat de xp niet verdeelt wordt door 2 mensen in 1 lane, waardoor je dus sneller hoger lvl bent en meer creepkills haalt.
3: Report is voor personen die zich misdragen tijdens een game, schelden, bewust feeden, spammen etc.
2: Jungle geeft als voordeel dat de xp niet verdeelt wordt door 2 mensen in 1 lane, waardoor je dus sneller hoger lvl bent en meer creepkills haalt.
3: Report is voor personen die zich misdragen tijdens een game, schelden, bewust feeden, spammen etc.
1. Nee, die is er niet. Je kunt hoogstens wachten en hopen dat die specifieke champ free2play wordt.Donnas-A schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:53:
Even 3 vraagjes van een net beginnende speler ^^
2. Vaak 1/1/2 (top lane solo). Zo heb je als je bottom met een support speelt die geen creeps farmt feitelijk 3 lanes die solo kunnen farmen, PLUS een jungler, dus 4 solo lanes. Dan hoef je de creeps niet te delen en farmt iedereen in het team het efficientst.
3. Negeren die knakkers. Mensen die verliezen raken gefrustreerd en uit machteloosheid willen ze dan dat je hun teammates gaan reporten. Ik report alleen overduidelijke trolls, feeders en leavers/afk'ers.
Beide bedankt voor jullie snelle reactie.
Het is me nu duidelijk dat je dus niet een paar dagen vooraf kan bekijken welke champs free2play worden
Jungelen kan je dus het beste doen met een tank en daarbij dmg item + healing potions?
En het reporten zal ik dan maar niet al te serieus nemen :-)
Maar wordt zo`n report eigenlijk wel behandeld en wat zijn daar de consequenties van?
Het is me nu duidelijk dat je dus niet een paar dagen vooraf kan bekijken welke champs free2play worden
Jungelen kan je dus het beste doen met een tank en daarbij dmg item + healing potions?
Maar wordt zo`n report eigenlijk wel behandeld en wat zijn daar de consequenties van?
[ Voor 12% gewijzigd door MetalPool op 13-02-2012 16:10 ]
Dat verschilt nogal. Je hebt tanks die goed kunnen junglen, maar ook de wat betere gankers om mensen te verrassen in een lane als ze te ver naar jouw toren doorpushen. dan kun je ze van achterlangs verrassen. De beste junglers staan hier beschreven:Donnas-A schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:06:
Beide bedankt voor jullie snelle reactie.
http://rog.clgaming.net/tier-lists/46-jungle/latest
Is natuurlijk geen heilige lijst, maar is wel een goede graadmeter. Hoe lager in de tier list, hoe kleiner de kans is dat je er goed mee kan junglen.
LET OP: junglen op low levels is erg lastig! Je hebt armor runes en bepaalde masteries nodig om echt goed te kunnen junglen, anders maken de jungle creeps je af en level je te langzaam ten opzichte van je lane omdat je steeds terug moet om bij te healen. Op low levels kun je eigenlijk alleen junglen met junglers die veel sustain hebben (denk aan warwick en nunu en fiddlesticks met ingebouwde heals).
Ok thanks!
Ik zal die lijst eens bekijken en mij misshien eens gaan wagen aan het jungelen.
Ik zie daar namelijk wel veel voordelen in zeker als je sneller wilt zijn in het levelen!
Al zal het wel moeilijk zijn voor de top lane (als hij alleen staat) als de tegenstander aggressief is.
Kans is groot dat hij dan gepakt wordt! Maar ja jungelen is dan volgens mij niet echt voor puggs
maar meer voor teams die dit van te voren afspreken met elkaar!
Ik hou het iig nog even bij 2/1/2 puur om beter te worden.
Jungelen word later voor mij pas interresant
Ik zal die lijst eens bekijken en mij misshien eens gaan wagen aan het jungelen.
Ik zie daar namelijk wel veel voordelen in zeker als je sneller wilt zijn in het levelen!
Al zal het wel moeilijk zijn voor de top lane (als hij alleen staat) als de tegenstander aggressief is.
Kans is groot dat hij dan gepakt wordt! Maar ja jungelen is dan volgens mij niet echt voor puggs
Verwijderd
gisterenavond heerlijk spel gehad
kspeel tryndasaur jungle
tegenstander heeft geen jungler
ik dacht eigenlijk liever bij red beginnen maar ik zie het graag als ze toch mn blue proberen stelen, had zo'n vermoeden na hun teamcomp te zien. Dan weet ik al dat ik daar niet teveel tijd moet verspillen met ernaar toe te lopen en kan ik wat later hun blue stelen. en anders begin ik voor de verandering eens met blue
dus ik sta aan blue en plots zijn ze daar tada
ryze op de leashplek mag al lopen voor zn leven, gragas (top) verstoort ze al met een tonnetje
en ze zitten alle 5 achter mij, ik pak hit of twee en loop naar mid tussen de torens, is hun ryze zo dom om mij te volgen, pakt twee turret hits en ik crit hem dood FB yihaa
ik doe wolves, wraiths, red, golems, wil weer nr wolves ryze pingt om hulp
ga naar mid in de bosjes onze ryze flasht en prisont hun ryze ik spin ftw en hopla ryze 2x dood door mij
ik b koop nog wat shit, ik ga via onze jungle camps naar hun blue
gank ryze nog eens uit de jungle achter hem gekomen (3x)
ga top even gragas helpen tegen double lane, blijkbaar bush warded en besluit om even wat creeps te helpen pushen en dan terug onze jungle in, de smeerlappen hadden de kleintjes bij mn blue laten staan, ff opkuisen
terug naar huisterug de jungle in bot een gank die slaagt en me nog een kill heeft, dragon, ryze mid nog eens in de pan hakken (4x)
naar top, hun rood stelen, ashe komt ternauwernood weg met flash achter hun toren maar garen sterft in het proces dankzij onze gragas en hop nog een assist
terug naar mid en ryze nog eens ganken (5x) too easy
bot even verkeerde move en met hun blitzgrab onder hun toren gestorven mn ult was nog op cd
en dan is mn build wriggles berserkers zeal en nog long sword
hun blue weer langs mid turret naar ryze (6x) en dan
even naar top waar plots 3 man op me springt (nog steeds warded) haal nog een assist maar sterf door ignite
oja wel mid turret en top turret al down bij hen door mij vergeten wanneer ik heb geholpen om dit te doen
mid zeker na elke gank van ryze wat geholpen met de wave om wat op de toren te slaan
en top eens toen we ashe hadden uit lane gepushed
en weer terug vr een BF sword
red, dragon, turret dive wukong en blitz met 3 allies op mn hielen maar maar 1 minion onder hun toren
neem turret fire wukong gaat invis met maar heel weinig hp, loop door ult aan, kill wukong , en blitz sla ik nog wat op maar ben zelf heel erg low health en net einde ult maar kkill hem ook nog net rond 20min grens
ondertussen waren mn 3 teammates bot turret aan het plat leggen
en dan volgde de surrender en de rage dat ryze me had gefeed
moehahaha zo lekker ff stompen kan zo goed voelen
ook al is het met tryn
kspeel tryndasaur jungle
ik dacht eigenlijk liever bij red beginnen maar ik zie het graag als ze toch mn blue proberen stelen, had zo'n vermoeden na hun teamcomp te zien. Dan weet ik al dat ik daar niet teveel tijd moet verspillen met ernaar toe te lopen en kan ik wat later hun blue stelen. en anders begin ik voor de verandering eens met blue
dus ik sta aan blue en plots zijn ze daar tada
ryze op de leashplek mag al lopen voor zn leven, gragas (top) verstoort ze al met een tonnetje
en ze zitten alle 5 achter mij, ik pak hit of twee en loop naar mid tussen de torens, is hun ryze zo dom om mij te volgen, pakt twee turret hits en ik crit hem dood FB yihaa
ik doe wolves, wraiths, red, golems, wil weer nr wolves ryze pingt om hulp
ga naar mid in de bosjes onze ryze flasht en prisont hun ryze ik spin ftw en hopla ryze 2x dood door mij
ik b koop nog wat shit, ik ga via onze jungle camps naar hun blue
gank ryze nog eens uit de jungle achter hem gekomen (3x)
ga top even gragas helpen tegen double lane, blijkbaar bush warded en besluit om even wat creeps te helpen pushen en dan terug onze jungle in, de smeerlappen hadden de kleintjes bij mn blue laten staan, ff opkuisen
terug naar huisterug de jungle in bot een gank die slaagt en me nog een kill heeft, dragon, ryze mid nog eens in de pan hakken (4x)
naar top, hun rood stelen, ashe komt ternauwernood weg met flash achter hun toren maar garen sterft in het proces dankzij onze gragas en hop nog een assist
terug naar mid en ryze nog eens ganken (5x) too easy
bot even verkeerde move en met hun blitzgrab onder hun toren gestorven mn ult was nog op cd
en dan is mn build wriggles berserkers zeal en nog long sword
hun blue weer langs mid turret naar ryze (6x) en dan
even naar top waar plots 3 man op me springt (nog steeds warded) haal nog een assist maar sterf door ignite
oja wel mid turret en top turret al down bij hen door mij vergeten wanneer ik heb geholpen om dit te doen
mid zeker na elke gank van ryze wat geholpen met de wave om wat op de toren te slaan
en top eens toen we ashe hadden uit lane gepushed
en weer terug vr een BF sword
red, dragon, turret dive wukong en blitz met 3 allies op mn hielen maar maar 1 minion onder hun toren
neem turret fire wukong gaat invis met maar heel weinig hp, loop door ult aan, kill wukong , en blitz sla ik nog wat op maar ben zelf heel erg low health en net einde ult maar kkill hem ook nog net rond 20min grens
ondertussen waren mn 3 teammates bot turret aan het plat leggen
en dan volgde de surrender en de rage dat ryze me had gefeed
ook al is het met tryn
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 16:26 ]
Oefen het anders even in coop vs ai of custom games waarin je bots toevoegt! Tuurlijk is dat niet heel representatief omdat bots supermakkelijk te ganken zijn, maar je kunt wel zien of je jezelf in leven kunt houden in de jungle, wat handige routes zijn etc.Donnas-A schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:16:
Ok thanks!
Die pokémon heb ik ook! ^^Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:21:
gisterenavond heerlijk spel gehad
kspeel tryndasaur jungle
Ik vind Alistar ook een goede jungler voor beginners: hij is gratis te krijgen, kan makkelijk een volle jungle clearen zonder runes of alle masteries (ook zonder pull), flexibel in zijn start items en ook zijn ganks zijn redelijk.Vicarious schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:10:
Op low levels kun je eigenlijk alleen junglen met junglers die veel sustain hebben (denk aan warwick en nunu en fiddlesticks met ingebouwde heals).
Ik jungle Alistar eigenlijk nooit, maar met zijn AoE damage passive en zijn heal voor sustain kan dat wel eens goed werken ja. Goede tip!djengizz schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:52:
[...]
Ik vind Alistar ook een goede jungler voor beginners: hij is gratis te krijgen, kan makkelijk een volle jungle clearen zonder runes of alle masteries (ook zonder pull), flexibel in zijn start items en ook zijn ganks zijn redelijk.
Verwijderd
malphite vond ik ook nog verrassend makkelijk junglen
heeft ook AoE op zn W, slow op Q en een knockup ult en heel durable
Verwijderd
Vind malphite een beetje matig ganks pre 6 zijn ongeveer net zo slecht als die van WW, je hebt geen flexibele start positie want onder blue ben je na 2 camps oom. En amumu doet ongeveer hetzelfde maar dan beter.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:06:
malphite vond ik ook nog verrassend makkelijk junglen
Vind warwick trouwens prima viable als jungle. Cons zijn inderdaad dat hij niet de snelste clear heeft en pre 6 zeer matig ganks. Maar je hebt wel een 40% attack speed bonus voor je ad carry en zeker als je top ook een auto attacker is is dat alleen al een hele goede toevoeging aan een teamfight. Ook is hij zon beetje niet te counter junglen omdat hij overal kan starten en als hij red heeft pakt hij je waarschijnlijk wel 1v1.
Zou trouwens wel een keer in een premade team een buff de ad setup willen proberen. Met nunu support bot, WW top, AP janna mid , en taric jungle. Als je dan een carry pakt met goede range maar niet echt een steroid zoals cait lijkt me dat die gigantisch hard owned als hij alle buffs tegelijk krijgt.
Neem dan Sivir, die heeft met haar ult ook nog een buffVerwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:34:
[...]
Vind malphite een beetje matig ganks pre 6 zijn ongeveer net zo slecht als die van WW, je hebt geen flexibele start positie want onder blue ben je na 2 camps oom. En amumu doet ongeveer hetzelfde maar dan beter.
Vind warwick trouwens prima viable als jungle. Cons zijn inderdaad dat hij niet de snelste clear heeft en pre 6 zeer matig ganks. Maar je hebt wel een 40% attack speed bonus voor je ad carry en zeker als je top ook een auto attacker is is dat alleen al een hele goede toevoeging aan een teamfight. Ook is hij zon beetje niet te counter junglen omdat hij overal kan starten en als hij red heeft pakt hij je waarschijnlijk wel 1v1.
Zou trouwens wel een keer in een premade team een buff de ad setup willen proberen. Met nunu support bot, WW top, AP janna mid , en taric jungle. Als je dan een carry pakt met goede range maar niet echt een steroid zoals cait lijkt me dat die gigantisch hard owned als hij alle buffs tegelijk krijgt.
Verwijderd
denk dat vayne met haar 4 steroids ook vrij ziek scalet met die setup :]Vicarious schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:55:
[...]
Neem dan Sivir, die heeft met haar ult ook nog een buffEn zorg dat Janna een Stark haalt.
Verwijderd
Nou ik denk niet dat je een champ wilt met een goede steroid want dan ga je over de 2.5 attack speed cap.Vicarious schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:55:
[...]
Neem dan Sivir, die heeft met haar ult ook nog een buffEn zorg dat Janna een Stark haalt.
Nunu + ww buff = + 105% attack speed.
Zeker als je nog een phantom dancer haalt. En de support moet natuurlijk idd een stark halen.
Gp, of nidalee zijn ook te overwegen in deze setup dus het is ook sowieso mogelijk een redelijk gebalanceerd team te maken al zal je wel vastzitten aan ap janna vrees ik.
Ik jungle mao veel, en op level 4 heb je al voldoende cc om een sterke gank te plaatsen mid of top als je laner maar oplet en niet te ver uit pushed.
je ulti die je op level 6 krijgt is ook meer waardevol in team gevechten dan 1 op 1 in de lane fase.
je ulti die je op level 6 krijgt is ook meer waardevol in team gevechten dan 1 op 1 in de lane fase.
[ Voor 25% gewijzigd door DrFlash op 13-02-2012 20:02 ]
Een snelle level 2 gank met root is ook errug sterkDrFlash schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:01:
Ik jungle mao veel, en op level 4 heb je al voldoende cc om een sterke gank te plaatsen mid of top als je laner maar oplet en niet te ver uit pushed.
Zoals hierboven gezegd lukt zelfs lvl 2 al inderdaad. Zeker als je iemand in de lane hebt met een beetje CC of flinke damage early game. Maokai is early game een van de sterkste gankers en is lategame erg nuttig als disruptive/initiating tank, imo een van de sterkste jungle picks van het moment.DrFlash schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:01:
ok ... DIT WAS GENIAAL 
Beep Boop son ... Beep Boop
Die swain en annie farm =x my god
die swain was mijn supportFanatic_FS schreef op maandag 13 februari 2012 @ 22:09:
Die swain en annie farm =x my god
Beep Boop son ... Beep Boop
6 wins 10 loses ranked.
1097 elo.
Is dit elo hell of carry-baar? Ik heb zo'n beetje altijd een leaver in mijn team dus dat schiet niet op.
Wat is even snel een pubstomp machine of pubstomp rol om naar zo'n 1400 elo te komen? Ik dacht aan Mordekaiser ofzo. Of twitch die het laatst een 4v5 game gecarryed heeft. Ik moet ff uit die 1100/1200 elo gebied komen. Vol met trolls.
1097 elo.
Is dit elo hell of carry-baar? Ik heb zo'n beetje altijd een leaver in mijn team dus dat schiet niet op.
Wat is even snel een pubstomp machine of pubstomp rol om naar zo'n 1400 elo te komen? Ik dacht aan Mordekaiser ofzo. Of twitch die het laatst een 4v5 game gecarryed heeft. Ik moet ff uit die 1100/1200 elo gebied komen. Vol met trolls.
De TSM dramasoap 
Xpecial en Reginald zitten al minstens 15 minuten (sinds ik de stream heb aangezet) ruzie hebben over een opmerking in het begin van hun vorige match.
Edit: ziet er naar uit dat CLG.eu de scrim heeft stopgezet
TheOddOne zit al een tijdje niet eens meer aan z'n pc

Xpecial en Reginald zitten al minstens 15 minuten (sinds ik de stream heb aangezet) ruzie hebben over een opmerking in het begin van hun vorige match.
Edit: ziet er naar uit dat CLG.eu de scrim heeft stopgezet

[ Voor 26% gewijzigd door speedzor op 13-02-2012 23:56 ]
That's Bay Life bro, fk it!speedzor schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:50:
De TSM dramasoap
Klopt. Snoopeh kijkt nu naar Regi's stream. En ze zijn nog steeds ruzie aan 't maken over het ruzie makenspeedzor schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:50:
De TSM dramasoap
Edit: ziet er naar uit dat CLG.eu de scrim heeft stopgezetTheOddOne zit al een tijdje niet eens meer aan z'n pc

Mee eens dat de bonussen van Havoc en Vampirism niet het beste zijn wat de offense tree heeft te bieden en eventueel te vervangen zijn.speedzor schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 00:40:
http://www.reddit.com/r/L...cher_in_the_mastery_tree/
Thoughts zijn altijd welkom
Maar...
Vanuit een theoretisch oogpunt is het geen goed idee om het te vervangen met een mastery die iets makkelijker maakt wat betere mechanics op kunnen vangen (lasthitten dus) en neemt het lane control weg van de speler. Het kan in theorie toch ongewild harder je lane pushen.
Ook wil je een carry wel equippen met een farming tool i.p.v. damage of sustain (die overigens wel schaalt itt Butcher)? Vanuit een item oogpunt met zijn beperkte slots is het antwoord vaak nee. Zou voor de masteries niet hetzelfde moeten gelden?
Aan de andere kant, als het je betere lane performance geeft lijkt het me zeker een valide keus.
Het is ook nogal afhankelijk van voorkeur. Ook hele kleine zaken ga je merken zoals bv. de lifesteal van vampirism op een AD carry (die hetzelfde is als een Dorans) en het geeft sustain waar ik mijn speelstijl op aanpas (bewust of niet).
Dus in short: persoonlijke keus imo totdat je mechanics perfect zijn
edit:
Het kan ook zo zijn dat de stats die je weglaat (%damage en lifesteal) zo veel betere synergie hebben met de champ of de build die je doet dat ze een duidelijk betere keus vormen imo.
Denk hierbij aan lifesteal op een Mundo of Tryn of de %damage op AP hypercarries ala Karthus of Rumble (en misschien high burst AP champs ook wel).
De synergie maakt in deze gevallen de stat zo veel meer kost efficiënt dat het een superieure keus kan zijn over Butcher.
[ Voor 15% gewijzigd door djengizz op 14-02-2012 01:16 ]
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=589286
Patchlog!
Sight Wards and Vision Wards now have a 0.5 second cooldown
Nu kan ik niet meer spammen
Patchlog!
Nu kan ik niet meer spammen
Verwijderd
Kan je de patchnotes posten aub ? Ik kan deze vanop het werk niet lezen.
Alistar
Ashe
Gankplank
Heimerdinger
Janna
Malphite
Sivir
Lee Sin
Volibear
Ziggs
Freechampions deze week, niets dat ik speciaal wil gaan testen deze week of het moet malphyte jungle es zijn.
Alistar
Ashe
Gankplank
Heimerdinger
Janna
Malphite
Sivir
Lee Sin
Volibear
Ziggs
Freechampions deze week, niets dat ik speciaal wil gaan testen deze week of het moet malphyte jungle es zijn.
Verwijderd
New Skins in the Store
Heartseeker Vayne
Subterranean Nautilus
Abyssal Nautilus
PVP.net v1.54
Co op versus AI
Added Ziggs, Master Yi, Nasus, Ezreal, and Nidalee to the bot roster
Players can now add many more of the Beginner bots to Custom Games
Spectator
Major item purchases will now be visually distinguished on the Scoreboard
Ranked Teams
Match History and End of Games stats for Ranked Teams are now accessible via the Team Profile
General
PVP.net will now wait for 8 seconds after a queue dodge before requeuing
League of Legends v1.0.0.134
Nautilus, the Titan of the Depths
Staggering Blow (Passive) – Nautilus’ first basic attack against a target deals bonus physical damage and immobilizes the opponent briefly. Staggering Blow cannot trigger on the same target more than once every 12 seconds.
Dredge Line - Nautilus throws his anchor forward. If he hits an enemy, he'll drag himself to his target and his target to him. If he hits terrain, he'll drag himself to the terrain and the cooldown is reduced.
Titan’s Wrath- Nautilus places a shield on himself that absorbs additional damage based on his maximum health. While the shield is active, Nautilus' attacks deal damage over time to units around him.
Riptide- Nautilus slams the ground, causing the earth to ripple out in waves. Each wave deals damage and slows the targets hit. This slow decays over time. Multiple waves that hit the same target deal reduced damage.
Depth Charge(Ultimate) – Nautilus launches a depth charge towards a target that picks up speed as it travels. This charge knocks up all enemies it encounters while traveling and explodes on impact, stunning the target and launching them into the air.
Ahri
Spirit Rush
The allied ultimate HUD indicator will now remain green until all 3 spell casts are used
Cooldown between casts increased to 1 second from 0.75
Cooldown increased to 110/95/80 seconds from 90/80/70
Alistar
Pulverize mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 80/90/100/110/120
Headbutt mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 70/85/100/115/130
Triumphant Roar mana cost increased at later ranks to 20/35/50/65/80 from 20/30/40/50/60
Cassiopeia
Fixed a bug where Miasma's slow was not stacking with many other slows in the game
Noxious Blast ability power ratio reduced to 0.8 from 0.9
Twin Fang damage reduced to 50/85/120/155/190 from 60/95/130/165/200
Gangplank
Parrley mana cost increased to 50/55/60/65/70 from 40/45/50/55/60
Raise Morale range reduced to 1200 from 1500
Heimerdinger
Fixed a bug where H28G Evolution Turrets could survive when Heimerdinger died if they were being teleported to
Irelia
Transcendent Blades' allied ultimate HUD indicator will now remain green until all 4 spell casts are used
Kennen
Thundering Shuriken cooldown increased to 8/7/6/5/4 from 7/6/5/4/3
Maokai
Vengeful Maelstrom's allied ultimate HUD indicator will now turn grey as soon as it is cast
Nunu
Fixed a bug where Absolute Zero's slow did not grant assists
Rammus
Defensive Ball Curl armor and magic resist values reduced to 40/60/80/100/120 from 50/75/100/125/150
Riven
Blade of the Exile's allied ultimate HUD indicator will now remain green until the shockwave cast is used
Ryze
Overload mana ratio reduced to 7.5% from 8%
Shen
Ki Strike
Damage increased to 10-112 (+10% bonus Health) from 10-95 (+8% bonus Health)
Cooldown is now reduced by 1.5 seconds whenever Shen attacks instead of 2 seconds when being attacked
Now grants Shen 10/20/30 energy when he Ki Strikes
Damage now scale correctly with all sources of bonus Health (% health runes, Juggernaut mastery)
Added a buff timer for Ki Strike's cooldown (like Ziggs' Short Fuse)
Vorpal Blade
Energy cost adjusted to 60 from 70/65/60/55/50
Damage adjusted to 60/105/150/195/240 (+0.6 ability power) from 70/105/140/175/210 (+0.75 ability power)
Heal effect changed to 6/10/14/18/22 (+2% of Shen's maximum Health) from 18/26/34/42/50
If Vorpal Blade deals the killing blow, it will now trigger 33% of the heal effect for Shen
Allied damaging spells can now trigger the heal effect, in addition to attacks (Vorpal Blade cannot trigger itself)
Feint
Feint duration increased to 3 seconds from 2.5
Energy cost reduced to 40 from 45
Shield amount adjusted to 70/120/170/220/270 (+0.6 ability power) from 50/100/150/200/250 (+0.75 ability power)
While Feint is active, Ki Strike’s cooldown reduction on hit is increased to 3 seconds from 1.5
Shadow Dash
Cooldown reduced to 10/9.5/9/8.5/8 seconds from 10
Energy cost increased to 120 from 120/115/110/105/100
Restores 40 energy per champion affected (rather than a flat 50 energy if you affect one)
Now deals 50/85/120/155/190 damage (+0.5 ability power) to Champions
Taunt duration adjusted to 1.5 seconds from 1/1.25/1.5/1.75/2
Shadow Dash now grants Shen 50% physical damage reduction from taunted targets
Stand United
Channel time increased to 3 seconds from 2.5
Shield duration reduced to 5 seconds from 7.5
Shield amount increased to 250/550/850 from 200/475/750
Shyvana
Fixed a bug where Flame Breath could shred the armor of shred-immune units (Dragon, Baron Nashor)
Dragon's Descent allied ultimate HUD indicator will now go grey immediately after using
Sona
Power Chord damage adjusted to 10 per level from 14 + 9 per level
Hymn of Valor passive attack damage and ability power aura reduced at earlier ranks to 4/8/12/16/20 from 8/11/14/17/20
Aria of Perseverance passive armor and magic resist aura reduced at earlier ranks to 3/6/9/12/15 from 7/9/11/13/15
Song of Celerity passive movement speed aura reduced at earlier ranks to 4/8/12/16/20 from 8/11/14/17/20
Soraka
Improved Soraka's basic attack to be more responsive
Starcall mana cost adjusted to 20/30/40/50/60 from 35/40/45/50/55
Astral Blessing mana cost adjusted to 80/110/140/170/200 from 90/110/130/150/170
Infuse
No longer affects Soraka when cast on allies and cannot be cast on self
Ally mana restore increased to 40/80/120/160/200 Mana from 25/50/75/100/125
Talon
Shadow Assault's allied ultimate HUD indicator will now go grey immediately after casting
Vladimir
Crimson Pact will now correctly work with all sources of bonus Health (% health runes, Juggernaut mastery)
Hemoplague damage amplification reduced to 12% from 14%
Tides of Blood healing bonus adjusted to 4/5/6/7/8% per rank from 8% at all ranks
Volibear
Fixed a bug where Majestic Roar could reduce minion movement speed to 0
Warwick
Eternal Thirst now deals 3-16 magic damage per stack, and restores an equal amount of health
Infinite Duress damage changed to 250/335/420 (+2.0 bonus attack damage) from 200/300/400 (+1.67 total attack damage)
Base attack speed increased to 0.679 from 0.644
Wukong
Cyclone's allied ultimate HUD indicator will now go grey immediately after using
Fixed a bug where Crushing Blow could reduce the armor of shred-immune units (Dragon, Baron Nashor)
Xerath
Arcane Barrage's allied ultimate HUD indicator will now remain green until all 3 spell casts are used
Zilean
Fixed a bug where Chronoshift could prevent a clone from expiring, allowing them to survive indefinitely until killed
Items
Hextech Revolver spell vamp reduced to 12% from 15%
General
The disconnect notification will now only be shown to enemy players if a player disconnects and remains disconnected for 5 minutes. The message will continue to be shown without a delay for allied players.
Heal and Clarity summoner spells will now restore health/mana to the caster even if they are untargetable when the summoner spell is cast (Fizz's Playful/Trickster, Vladimir's Sanguine Pool, Zhonya's Hourglass)
Baron Nashor can no longer critically strike, but his base damage has been increased 10% to compensate
Updated Baron Nashor's character stats so that his attack damage reflects how much damage he actually deals
Kill messages in chat now have team colors and display who was slain
Added Colorblind colors for Morgana’s spell shield and Spectator pings
Fixed a bug where some particles would flicker unintentionally
Fixed a bug where kill indicators were missing golden borders
Co-Op Versus AI
Improved Ashe's use of Enchanted Crystal Arrow on long range targets
Sivir will no longer get Sanguine Blade on Summoner's Rift
Changed the disconnect adjustment to remove the Fighter instead of the Tank on Summoner's Rift
Heartseeker Vayne
Subterranean Nautilus
Abyssal Nautilus
PVP.net v1.54
Co op versus AI
Added Ziggs, Master Yi, Nasus, Ezreal, and Nidalee to the bot roster
Players can now add many more of the Beginner bots to Custom Games
Spectator
Major item purchases will now be visually distinguished on the Scoreboard
Ranked Teams
Match History and End of Games stats for Ranked Teams are now accessible via the Team Profile
General
PVP.net will now wait for 8 seconds after a queue dodge before requeuing
League of Legends v1.0.0.134
Nautilus, the Titan of the Depths
Staggering Blow (Passive) – Nautilus’ first basic attack against a target deals bonus physical damage and immobilizes the opponent briefly. Staggering Blow cannot trigger on the same target more than once every 12 seconds.
Dredge Line - Nautilus throws his anchor forward. If he hits an enemy, he'll drag himself to his target and his target to him. If he hits terrain, he'll drag himself to the terrain and the cooldown is reduced.
Titan’s Wrath- Nautilus places a shield on himself that absorbs additional damage based on his maximum health. While the shield is active, Nautilus' attacks deal damage over time to units around him.
Riptide- Nautilus slams the ground, causing the earth to ripple out in waves. Each wave deals damage and slows the targets hit. This slow decays over time. Multiple waves that hit the same target deal reduced damage.
Depth Charge(Ultimate) – Nautilus launches a depth charge towards a target that picks up speed as it travels. This charge knocks up all enemies it encounters while traveling and explodes on impact, stunning the target and launching them into the air.
Ahri
Spirit Rush
The allied ultimate HUD indicator will now remain green until all 3 spell casts are used
Cooldown between casts increased to 1 second from 0.75
Cooldown increased to 110/95/80 seconds from 90/80/70
Alistar
Pulverize mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 80/90/100/110/120
Headbutt mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 70/85/100/115/130
Triumphant Roar mana cost increased at later ranks to 20/35/50/65/80 from 20/30/40/50/60
Cassiopeia
Fixed a bug where Miasma's slow was not stacking with many other slows in the game
Noxious Blast ability power ratio reduced to 0.8 from 0.9
Twin Fang damage reduced to 50/85/120/155/190 from 60/95/130/165/200
Gangplank
Parrley mana cost increased to 50/55/60/65/70 from 40/45/50/55/60
Raise Morale range reduced to 1200 from 1500
Heimerdinger
Fixed a bug where H28G Evolution Turrets could survive when Heimerdinger died if they were being teleported to
Irelia
Transcendent Blades' allied ultimate HUD indicator will now remain green until all 4 spell casts are used
Kennen
Thundering Shuriken cooldown increased to 8/7/6/5/4 from 7/6/5/4/3
Maokai
Vengeful Maelstrom's allied ultimate HUD indicator will now turn grey as soon as it is cast
Nunu
Fixed a bug where Absolute Zero's slow did not grant assists
Rammus
Defensive Ball Curl armor and magic resist values reduced to 40/60/80/100/120 from 50/75/100/125/150
Riven
Blade of the Exile's allied ultimate HUD indicator will now remain green until the shockwave cast is used
Ryze
Overload mana ratio reduced to 7.5% from 8%
Shen
Ki Strike
Damage increased to 10-112 (+10% bonus Health) from 10-95 (+8% bonus Health)
Cooldown is now reduced by 1.5 seconds whenever Shen attacks instead of 2 seconds when being attacked
Now grants Shen 10/20/30 energy when he Ki Strikes
Damage now scale correctly with all sources of bonus Health (% health runes, Juggernaut mastery)
Added a buff timer for Ki Strike's cooldown (like Ziggs' Short Fuse)
Vorpal Blade
Energy cost adjusted to 60 from 70/65/60/55/50
Damage adjusted to 60/105/150/195/240 (+0.6 ability power) from 70/105/140/175/210 (+0.75 ability power)
Heal effect changed to 6/10/14/18/22 (+2% of Shen's maximum Health) from 18/26/34/42/50
If Vorpal Blade deals the killing blow, it will now trigger 33% of the heal effect for Shen
Allied damaging spells can now trigger the heal effect, in addition to attacks (Vorpal Blade cannot trigger itself)
Feint
Feint duration increased to 3 seconds from 2.5
Energy cost reduced to 40 from 45
Shield amount adjusted to 70/120/170/220/270 (+0.6 ability power) from 50/100/150/200/250 (+0.75 ability power)
While Feint is active, Ki Strike’s cooldown reduction on hit is increased to 3 seconds from 1.5
Shadow Dash
Cooldown reduced to 10/9.5/9/8.5/8 seconds from 10
Energy cost increased to 120 from 120/115/110/105/100
Restores 40 energy per champion affected (rather than a flat 50 energy if you affect one)
Now deals 50/85/120/155/190 damage (+0.5 ability power) to Champions
Taunt duration adjusted to 1.5 seconds from 1/1.25/1.5/1.75/2
Shadow Dash now grants Shen 50% physical damage reduction from taunted targets
Stand United
Channel time increased to 3 seconds from 2.5
Shield duration reduced to 5 seconds from 7.5
Shield amount increased to 250/550/850 from 200/475/750
Shyvana
Fixed a bug where Flame Breath could shred the armor of shred-immune units (Dragon, Baron Nashor)
Dragon's Descent allied ultimate HUD indicator will now go grey immediately after using
Sona
Power Chord damage adjusted to 10 per level from 14 + 9 per level
Hymn of Valor passive attack damage and ability power aura reduced at earlier ranks to 4/8/12/16/20 from 8/11/14/17/20
Aria of Perseverance passive armor and magic resist aura reduced at earlier ranks to 3/6/9/12/15 from 7/9/11/13/15
Song of Celerity passive movement speed aura reduced at earlier ranks to 4/8/12/16/20 from 8/11/14/17/20
Soraka
Improved Soraka's basic attack to be more responsive
Starcall mana cost adjusted to 20/30/40/50/60 from 35/40/45/50/55
Astral Blessing mana cost adjusted to 80/110/140/170/200 from 90/110/130/150/170
Infuse
No longer affects Soraka when cast on allies and cannot be cast on self
Ally mana restore increased to 40/80/120/160/200 Mana from 25/50/75/100/125
Talon
Shadow Assault's allied ultimate HUD indicator will now go grey immediately after casting
Vladimir
Crimson Pact will now correctly work with all sources of bonus Health (% health runes, Juggernaut mastery)
Hemoplague damage amplification reduced to 12% from 14%
Tides of Blood healing bonus adjusted to 4/5/6/7/8% per rank from 8% at all ranks
Volibear
Fixed a bug where Majestic Roar could reduce minion movement speed to 0
Warwick
Eternal Thirst now deals 3-16 magic damage per stack, and restores an equal amount of health
Infinite Duress damage changed to 250/335/420 (+2.0 bonus attack damage) from 200/300/400 (+1.67 total attack damage)
Base attack speed increased to 0.679 from 0.644
Wukong
Cyclone's allied ultimate HUD indicator will now go grey immediately after using
Fixed a bug where Crushing Blow could reduce the armor of shred-immune units (Dragon, Baron Nashor)
Xerath
Arcane Barrage's allied ultimate HUD indicator will now remain green until all 3 spell casts are used
Zilean
Fixed a bug where Chronoshift could prevent a clone from expiring, allowing them to survive indefinitely until killed
Items
Hextech Revolver spell vamp reduced to 12% from 15%
General
The disconnect notification will now only be shown to enemy players if a player disconnects and remains disconnected for 5 minutes. The message will continue to be shown without a delay for allied players.
Heal and Clarity summoner spells will now restore health/mana to the caster even if they are untargetable when the summoner spell is cast (Fizz's Playful/Trickster, Vladimir's Sanguine Pool, Zhonya's Hourglass)
Baron Nashor can no longer critically strike, but his base damage has been increased 10% to compensate
Updated Baron Nashor's character stats so that his attack damage reflects how much damage he actually deals
Kill messages in chat now have team colors and display who was slain
Added Colorblind colors for Morgana’s spell shield and Spectator pings
Fixed a bug where some particles would flicker unintentionally
Fixed a bug where kill indicators were missing golden borders
Co-Op Versus AI
Improved Ashe's use of Enchanted Crystal Arrow on long range targets
Sivir will no longer get Sanguine Blade on Summoner's Rift
Changed the disconnect adjustment to remove the Fighter instead of the Tank on Summoner's Rift
Nautilus ziet er toch wel weer leuk uit. Lijkt mij een bad ass
Ben benieuwd of hij ook schade gaat doen maar CC heeft hij voldoende in ieder geval.
huh? Die snap ik niet.
Shen aardige rework gehad, maar het zal nog moeten blijken of hij nu viable is. Het probleem zat hem voor mij meer in zijn kit dan in zijn cijfertjes, maar we zullen zien. Soraka zal nu vermoedelijk early game met 2 a 3 mana pots starten om te compenseren voor de wijziging op Infuse en Warwick heeft zo te zien ook een redelijke buff gehad. Ben benieuwd of hij nu weer wat meer viable wordt in de jungle, misschien vannacht als ik thuiskom van trainen eens proberen!
ohja, van de free champs lijken alleen Voli en Ziggs me nog wel eens leuk om te proberen. Maar aangezien toch vast iedereen ziggs zal instalocken deze week zal daar wel weinig van komen
Die vayne skin van hierboven vind ik echt verschrikkelijk trouwens
huh? Die snap ik niet.
Shen aardige rework gehad, maar het zal nog moeten blijken of hij nu viable is. Het probleem zat hem voor mij meer in zijn kit dan in zijn cijfertjes, maar we zullen zien. Soraka zal nu vermoedelijk early game met 2 a 3 mana pots starten om te compenseren voor de wijziging op Infuse en Warwick heeft zo te zien ook een redelijke buff gehad. Ben benieuwd of hij nu weer wat meer viable wordt in de jungle, misschien vannacht als ik thuiskom van trainen eens proberen!
ohja, van de free champs lijken alleen Voli en Ziggs me nog wel eens leuk om te proberen. Maar aangezien toch vast iedereen ziggs zal instalocken deze week zal daar wel weinig van komen
Die vayne skin van hierboven vind ik echt verschrikkelijk trouwens

[ Voor 17% gewijzigd door Vicarious op 14-02-2012 09:14 ]
Ulgh, Nautilus valt me toch een beetje tegen. Hij leek wel een leuke skillset te hebben aan de hand van de hints die gegeven werden, maar enkel zijn Q is een beetje bijzonder.
Soraka nerfs
Sona nerfs ben ik het wel mee eens.
Ben benieuwd naar de Shen remake.
Edit: "Baron Nashor can no longer critically strike, but his base damage has been increased 10% to compensate."
Goede change imo. Die crits waren insane soms!
Edit: "Changed the disconnect adjustment to remove the Fighter instead of the Tank on Summoner's Rift"
Volgens mij bedoelen ze daarmee dat ze de champion met de Fighter role uit de game halen wanneer een speler disconnect in een Coop vs AI game.
Soraka nerfs
Ben benieuwd naar de Shen remake.
Edit: "Baron Nashor can no longer critically strike, but his base damage has been increased 10% to compensate."
Goede change imo. Die crits waren insane soms!
Edit: "Changed the disconnect adjustment to remove the Fighter instead of the Tank on Summoner's Rift"
Volgens mij bedoelen ze daarmee dat ze de champion met de Fighter role uit de game halen wanneer een speler disconnect in een Coop vs AI game.
[ Voor 52% gewijzigd door SaphuA op 14-02-2012 09:30 ]
Hahahahaha geniaal bedachtDrFlash schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:32:
http://www.reddit.com/r/l...ge/i_keep_getting_banned/
echt fantastisch stukje tekst :-)
lol deze comment :
Here we go again.
Look, what you call "joke and laugh about how horrible they are" is actually what we normal people call "verbal harassment." You're probably the type of person who hides their action behind this veil of blissful ignorance to how damaging your words are towards others. Not to mention I'm reading statements throughout this whole post about how "you're the best on the team."
I wish LoL had the equivalent of DotA's "Welcome to DotA, you suck" blog post. Because you aren't good. At all! Unless you've reached the top 5% of players, there's always something you can improve on (and even then, pros always find ways to get better). Your constant remarks towards your teammates telling them how they suck, your "gg - get good noobs," your elitist attitude is precisely why you got banned.
inb4 This is all satirical to begin with.
Oh shit, this actually is satirical. I got screwed so hard.
fml, gg
Edit: Thanks for the love guys, I totally deserve this, lmao. The shame, it burns.
Here we go again.
Look, what you call "joke and laugh about how horrible they are" is actually what we normal people call "verbal harassment." You're probably the type of person who hides their action behind this veil of blissful ignorance to how damaging your words are towards others. Not to mention I'm reading statements throughout this whole post about how "you're the best on the team."
I wish LoL had the equivalent of DotA's "Welcome to DotA, you suck" blog post. Because you aren't good. At all! Unless you've reached the top 5% of players, there's always something you can improve on (and even then, pros always find ways to get better). Your constant remarks towards your teammates telling them how they suck, your "gg - get good noobs," your elitist attitude is precisely why you got banned.
inb4 This is all satirical to begin with.
Oh shit, this actually is satirical. I got screwed so hard.
fml, gg
Edit: Thanks for the love guys, I totally deserve this, lmao. The shame, it burns.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.