[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
oooow ja gisteren een leuk potje gehad met een troll ...
een ashe die begon met een warmogs en een foce of nature ....
begon ik tegen haar een ( beetje ) kwaad te worden en zei ik tegen haar alsjeblief verkoop die bullshit en koop iets deftig dat damage doet
en dan had zij het ooooh zo leuke argument tjah ik feed tenminste niet ...

0/0/3 ashe
zei dit tegen een
7/9/12 nunu ...

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:08:
begon ik tegen haar een ( beetje ) kwaad te worden en zei ik tegen haar alsjeblief verkoop die bullshit en koop iets deftig dat damage doet

0/0/3 ashe
zei dit tegen een
7/9/12 nunu ...
Ze heeft een punt... :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:08:

0/0/3 ashe
zei dit tegen een
7/9/12 nunu ...
Tank Ashe is viable hoor :P
Zou in haar geval nog een Frozen heart gehaald hebben. Je bent dan gewoon een ranged initiator met een aoe stun en permaslow! :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
jij ook ni beginnen he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister nog ff snel Blitzcrank paar keer geprobeerd voordat de rotation afliep, interessante champ
Speeld hem als support en dat beviel wel goed early game kan je met rocket grab mooi first blood halen als je het goed afstelt met je laner. Daarna gewoon blijven zonen door te dreigen met nog meer rocket grabs, zodat je later gewoon over ze heen trolled! xD Welke roles zijn nog meer viable voor Blitzcrank, iemand tips hiervoor?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nidhiki schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:13:
Gister nog ff snel Blitzcrank paar keer geprobeerd voordat de rotation afliep, interessante champ
Speeld hem als support en dat beviel wel goed early game kan je met rocket grab mooi first blood halen als je het goed afstelt met je laner. Daarna gewoon blijven zonen door te dreigen met nog meer rocket grabs, zodat je later gewoon over ze heen trolled! xD Welke roles zijn nog meer viable voor Blitzcrank, iemand tips hiervoor?
Mits je de juiste runes gebruikt is hij een viable solo top imo.

1e paar levels kan wat lastiger zijn afhankelijk van wie je hebt maar over het algemeen kan je je E skill spammen voor bijvoorbeeld meer CS (reset je attack timer) of je tegenstander een oplaaier geven als hij in de buurt probeert te komen, in de tussentijd ben je al weer wat naar achter :)

Op level 6 press R to clear minion waves. Met 40% cdr heeft je ult een CD van 22 seconden. OP Moar ^^ In de tussentijd kan je mid lekker helpen ^^

Jungle/Roaming Blitzcrank is ook heel erg viable, stonewall heeft hier laatst nog een video van gemaakt:

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
PVP.net will now wait for 8 seconds after a queue dodge before requeuing

Eindelijk :) :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Heal and Clarity summoner spells will now restore health/mana to the caster even if they are untargetable when the summoner spell is cast (Fizz's Playful/Trickster, Vladimir's Sanguine Pool, Zhonya's Hourglass)
Ja, Laten we onschaadbaarheid buffen, good stuff riot, good stuff.

Shen buff *O*, Nu zelfs schade door middel van de taunt :D.
If Vorpal Blade deals the killing blow, it will now trigger 33% of the heal effect for Shen
Hm, Zou dit ook op minions zijn ? Als je dan solotop gaat kan je vrij gemakkelijk terug op een redelijke hp komen door wat vorpal's te spammen als lasthit. (als je niet in de buurt kan komen voor auto attacks op minions).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
atlantisx schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:52:
[...]

Ja, Laten we onschaadbaarheid buffen, good stuff riot, good stuff.

Shen buff *O*, Nu zelfs schade door middel van de taunt :D.

[...]

Hm, Zou dit ook op minions zijn ? Als je dan solotop gaat kan je vrij gemakkelijk terug op een redelijke hp komen door wat vorpal's te spammen als lasthit. (als je niet in de buurt kan komen voor auto attacks op minions).
Ik denk dat ik ga overwegen Shen weer te spelen xD
Volgens mij is hij nu echt dik OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
http://i.imgur.com/52rnm.jpg :)

Edit: Echt geweldig hier eens door te bladeren, hehe :D
http://www.reddit.com/r/bestoftribunal/

Edit: Was dus niet mijn case ;)

[ Voor 73% gewijzigd door SaphuA op 14-02-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol
FEEDERTROLL :)
wel grappig dat je Wickd zn case mag bekijken

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
6 wins 10 loses ranked (1100 elo). Hoe carry ik me uit deze elo hell?
Sivir? Mordekaiser? Twitch? noem eens een paar leuke roles/champs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Gewoon goed spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:38:
mijn taktiek ahri mid en gefeed worden dan voor 5 minuten gaan roflstompen in andere lanes en dan een 20min surrender is al 3 keer op een rij gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Leer een goed support role

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:40:
[...]

mijn taktiek ahri mid en gefeed worden dan voor 5 minuten gaan roflstompen in andere lanes en dan een 20min surrender is al 3 keer op een rij gelukt :P
Ahri is weer generfed.
Ik dacht ook aan warwick :P

En ja ik ben goed. alleen heb tot nu toe elke game OF een instalocker gehad OF een leaver, schiet niet op.

@boven: Taric had ik 4 wins 0 loses mee? gaat nu slecht, ben afhankelijk van het team

[ Voor 9% gewijzigd door LikeAKing op 14-02-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Wat ook vooral heel belangrijk is is niet ragen... en als er geraged wordt door iemand in je team dat proberen te "defusen". Dus als bijvoorbeeld mid het onwaarschijnlijk slecht doet... en iedereen scheld op jou mid probeer hem dan te helpen. Ookal ben je AD carry, push je lane en ga mid ganken. Leg ook uit aan mid wat hij/zij beter kan doen en probeer de rest te kalmeren. Er is altijd wel iets wat je kan doen om te helpen ookal geef je daarmee je eigen lane tegenstander een klein voordeeltje. De meeste mensen die ik ken spelen igg niet beter als ze verrot gescholden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet nerfed genoeg. Nog steeds faceroll champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:41:
[...]

Ahri is weer generfed.

En ja ik ben goed. alleen heb tot nu toe elke game OF een instalocker gehad OF een leaver, schiet niet op.
get used to it nu zit je in het ELO van mensen die nog maar net ranked gaan spelen dus niet echt zo prettig ik zit nu al een maand of 3 vast op de 800-1000 elo daar heb je geen leavers meer aleen try-hards en feeders en trolls dusja je moet gewoon gaan DUOQen met iemand van een hoger elo voor betere teammates =P of gewoon puur gaan carrien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je geen zak van aantrekken en gewoon spelen ter ontspanning.

Works for me.

Doe enkel nog ranked in premades, kan mss nog veranderen maar solo/duo boeit me niet atm. Ga dan wel normals spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als het skill verschil erg groot is maakt het niks uit en zou je met alles moeten kunnen carryen.

Lastiger wordt het als je wel beter bent dan de gemiddelde speler op jouw ELO maar niet zoveel beter dat je automatisch carried. In dat geval zou ik alles spelen behalve AD carry en support (te veel afhankelijk van een goed team).

Ik denk dat dan een tier 1 jungler of een AP mid waar je goed mee bent je beste kans zijn.
Eventueel solo top al is dat wel moeilijker aangezien dat vaak een redelijk geïsoleerde lane is die minder vaak snowballed. Neem iig TP op je solotop in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 16:17
Wat is snowballed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
djengizz schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:47:
[...]

Als het skill verschil erg groot is maakt het niks uit en zou je met alles moeten kunnen carryen.

Lastiger wordt het als je wel beter bent dan de gemiddelde speler op jouw ELO maar niet zoveel beter dat je automatisch carried. In dat geval zou ik alles spelen behalve AD carry en support (te veel afhankelijk van een goed team).

Ik denk dat dan een tier 1 jungler of een AP mid waar je goed mee bent je beste kans zijn.
Eventueel solo top al is dat wel moeilijker aangezien dat vaak een redelijk geïsoleerde lane is die minder vaak snowballed. Neem iig TP op je solotop in dat geval.
Zowel voor mid als voor solo top geld dat het veel scheelt als je makkelijk en snel je minion waves kan clearen om te ganken. Of, en dat met name voor solo top vanwege de grotere afstanden, een global ult hebt zoals GP waarmee je bot/mid kan helpen.

TP neem ik tegenwoordig bijna altijd precies om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Als je het aan durft google dat woord maar bij afbeeldingen :P

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=snowballed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 16:17
Zit op werk, waarschijnlijk NSFW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nivali schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:52:
[...]

Zit op werk, waarschijnlijk NSFW?
Die versie van snowballen wel ja XD

In LoL termen betekend het eigenlijk dat zodra iets in jouw voordeel speeld dat voordeel steeds groter word en het gat tussen jou en je tegenstander groter word. Je snowballed als een mallemoer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hoeft niet speciaal een champ te zijn waardoor je je games kunt winnen. Gewoon mapoverview, aangezien jij zegt dat je goed bent en dus waarschijnlijk je eigen lane wel kunt domineren, kijken naar een champion die snel een lane kan pushen zodat je kunt helpen in de lanes die moeite hebben om te blijven staan. Liefst nog een champion met enkele CC of gewoon een harde nuke. Voor een toplane: Shyvana / Gangplank / Rumble / Teemo.

En zoals al was voorgesteld, neem teleport en gebruik het niet alleen om maar naar je eigen toplane terug te keren. Maar bijvoorbeeld op een ward in brush bot. etc etc.

Meer dan genoeg opties om een game makkelijk in zijn geheel te carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dan speel ik wel Sivir bot of Morde top. Ahri mid.
Op faceroll champs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:41:
[...]

Ahri is weer generfed.

@boven: Taric had ik 4 wins 0 loses mee? gaat nu slecht, ben afhankelijk van het team
Dan moet je gewoon meer spelen. ( statistiek )zegt dat je binnenkort allemaal enemy team met leavers gaat en/of instalockers.

Ik zou trouwens nooit een support spelen om uit elo te komen, behalve als ik lastpick ben. Reden is dat support lang niet de impact heeft op een game rond die elo. Een goede top of mid is veel invloedrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:56:
Op faceroll champs
Probleem is alleen, dat ranged AD carries een langere tijd nodig hebben om daadwerkelijk een game te kunnen carryen. Tegen de tijd dat JIJ klaar bent om te carryen kan de game al verloren zijn. Dus ik zou niet aanraden dat als je uit een bepaalde ELO weg wilt om dat te doen met een ranged AD carry. Dus dan kun je beter een Ahri mid of Morde top (mid wil overigens net zo goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Heb 1000 matches normal gedaan. ranked leek me eens tijd. :P
@boven: punt is dat morde ook lategame sterk (echt sterk) is.
Ahri ook trouwens :p

[ Voor 41% gewijzigd door LikeAKing op 14-02-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
streafer schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:57:
[...]

Dan moet je gewoon meer spelen. ( statistiek )zegt dat je binnenkort allemaal enemy team met leavers gaat en/of instalockers.

Ik zou trouwens nooit een support spelen om uit elo te komen, behalve als ik lastpick ben. Reden is dat support lang niet de impact heeft op een game rond die elo. Een goede top of mid is veel invloedrijker.
Ik speel wel af en toe support om insta-lockers tegemoet te komen om ragen te voorkomen. Daarnaast kan je (tot de nieuwe patch) zeker als battle-mage soraka vrij veel invloed hebben op een game.

edit: het is niet persé iets wat ik graag doe en ik report mensen die zo hun champ keuze afdwingen eigenlijk ook altijd wel. maar ragen is helaas nog slechter voor je team

[ Voor 11% gewijzigd door broc85 op 14-02-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
eve snel een vraag tussendoor.
ik ben nu lvl 27 en ik speel rond de 2 potjes per dag (wegens stage)

hoe lang gaat het ongeveer duren voordat ik lvl 30 ben ??

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
had je geen ban? 2 weken btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
Ik ???
neej

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ItzHitman schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:02:
eve snel een vraag tussendoor.
ik ben nu lvl 27 en ik speel rond de 2 potjes per dag (wegens stage)

hoe lang gaat het ongeveer duren voordat ik lvl 30 ben ??
Tja hangt van veel dingen af :) of je wint, of je een boost gebruikt. Maar over het algemeen als we ervan uitgaan dat je je 2 games per dag gewoon wint, dan level je elke 3 dagen 1 level ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overschat!
Mensen onderschatten zich wanneer ze het hebben over carryen.
Ze denken dat ze dit kunnen maar eigenlijk is hun speel stijl ook niet bepaald goed!

AD Carry:
Met een AD Carry moet je vooral letten op je positie, waar op het veld sta jij?
sta jij goed voor het aanvallen of sta je goed in de verdediging wanneer je wordt overvallen
Een goeie AD Carry houd rekening met zijn push. wanneer er geen wards zijn speelt hij meer defensief
dan aanvallend, oftewel jij moet de support aan sturen. De support volgt jou! niet andersom.
Wanneer je dit goed onder de knie hebt kan je dit gebruiken met je AD Carry en zal je waarschijnlijk niet zomaar je BOT lane kunnen verliezen

Communicatie:
Maar eigenlijk zou je meer met het team moeten overleggen.
Opbouwende commentaar is meer op zijn plek dan wanneer je iemand afkraakt op zijn speel stijl.
Wanneer die iemand trollt in het praten reageer niet op die gene hij is niet serieus maar dat betekend niet dat hij slecht speelt.
Ook moet je niks zeggen over death's van een ander dit kan ook negatief over komen

Mezelf:
zelf heb ik meerdere malen (ook op andere accounts) geholpen uit de ELO HELL 1100-1300.
ik heb nu de elo van 1412. en zit nu in een team die nog veel te leren heeft over de communicatie
en het verband wanneer wij gaan aanvallen. mocht iemand interesse hebben eens te spelen met mij.

LOL: III2 Adviseur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:04:
[...]

Tja hangt van veel dingen af :) of je wint, of je een boost gebruikt. Maar over het algemeen als we ervan uitgaan dat je je 2 games per dag gewoon wint, dan level je elke 3 dagen 1 level ongeveer.
owk bedankt voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Is de patch nu al uit btw? En die nieuwe champ?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
ik denk het wel om deze reden:

Champion Spotlight: Nautilus, the Titan of the Depths
Posted by Phreak on Mon, 2012-02-13 22:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swanfield schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:13:
Is de patch nu al uit btw? En die nieuwe champ?
Morgen komt deze. Tenzij je een US account hebt, dan vind de patch vandaag plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:18:
[...]
Morgen komt deze. Tenzij je een US account hebt, dan vind de patch vandaag plaats.
:'( jammer, maar niks aan te doen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
owhjah alle updates enz zijn altijd op woensdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Voor degene die Nautilus in actie willen zien, Dyrus gaat net beginnen met een game met Nautilus
http://www.own3d.tv/live/37905/Dyrus

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
speelt iedereen op colorblind fzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nidhiki schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:25:
Voor degene die Nautilus in actie willen zien, Dyrus gaat net beginnen met een game met Nautilus
http://www.own3d.tv/live/37905/Dyrus
IK WIST DAT IE HET GING PROBEREN, Q DOOR MUUR, GAATIE NAAR DE MUUR XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
op twitch tv wordt hij nu ook gespeeld

http://en.twitch.tv/alokin1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Een vrij groot deel van de mensheid is (gedeeltelijk) kleurenblind. Dus vrij veel mensen zullen het graag gebruiken.

Daarnaast is het voor mensen die niet kleurenblind zijn veel duidelijker welke spell van welk team is met de colorblind mode. Dus er zullen ook zat mensen zijn die het puur handig vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
atlantisx schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:35:
[...]

Een vrij groot deel van de mensheid is (gedeeltelijk) kleurenblind. Dus vrij veel mensen zullen het graag gebruiken.

Daarnaast is het voor mensen die niet kleurenblind zijn veel duidelijker welke spell van welk team is met de colorblind mode. Dus er zullen ook zat mensen zijn die het puur handig vinden :).
Hoe kan ik weten dat ik colorblind ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:05

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
" U bent niet kleurenblind... "
dank u :P

Maar colorblind mode is wel mooi idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
damn ik ben net kleurenblind geworden volgens "THE INTERWEBS" xD

Dokters zijn overrated :+

[ Voor 5% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 14-02-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:40:
[...]

En niet alleen volgens the interwebs :P. Een huisarts laat je dezelfde plaatjes op papier zien.
(met als verschil dat ieder scherm natuurlijk een wat ander beeld laat zien, en soms zelfs zo slecht dat je bepaalde kleuren in die plaatjes totaal niet kan zien zelfs al is men niet kleurenblind)

8)7 We gaan weer lekker offtopic :p

[ Voor 29% gewijzigd door atlantisx op 14-02-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:40:
[...]

Dokters zijn overrated :+
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Die champ ziet er zo aantrekkelijk uit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atlantisx schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:42:
[...]

En niet alleen volgens the interwebs :P. Een huisarts laat je dezelfde plaatjes op papier zien.
(met als verschil dat ieder scherm natuurlijk een wat ander beeld laat zien, en soms zelfs zo slecht dat je bepaalde kleuren in die plaatjes totaal niet kan zien zelfs al is men niet kleurenblind)

8)7 We gaan weer lekker offtopic :p
Haha ik zie op 2 verschillende schermen nogal veel verschillen inderdaad. Maar die 5 (de eerste) is op beide schermen voor mij lastig te onderscheiden. Ik zie mintblauwe bolletjes en gewoon groene bolletjes. Ik dacht dat ik alleen mintblauwe bolletjes moest zien en dan is het lastig om er een 5 van te maken.

Anyway, inderdaad een beetje offtopic. Hebben jullie onstream al kunnen ontdekken of de nieuwe champ OP, UP of balanced is of is het nog te vroeg daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:53:
[...]

Haha ik zie op 2 verschillende schermen nogal veel verschillen inderdaad. Maar die 5 (de eerste) is op beide schermen voor mij lastig te onderscheiden. Ik zie mintblauwe bolletjes en gewoon groene bolletjes. Ik dacht dat ik alleen mintblauwe bolletjes moest zien en dan is het lastig om er een 5 van te maken.

Anyway, inderdaad een beetje offtopic. Hebben jullie onstream al kunnen ontdekken of de nieuwe champ OP, UP of balanced is of is het nog te vroeg daarvoor?
ik krijg er het water van in de mond ( de nieuwe champ )
www.myinstants.com/instant/rimshot/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu kijken op NA (lvl 21) hoe de nieuwe soraka bevalt. Zal wel zeggen als ik een nautilus tegen kom.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 plaatje had ik verkeerd. Ik schijn dus kleurenblind te zijn :P Oh well. Ik speel al mijn games in normal mode, en eigenlijk nooit echt problemen gehad met enemy van friendly's te onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze patch wordt ook de patch waar IEM Hannover op gespeeld wordt (al dan niet met enige hotfixes, kuch Shen kuch).

Heb nog niet veel gezien van de nieuwe champ. Net wel Saint WW en Shen zien junglen voor kort in bot games. Shen ziet er extreem goed uit. Z'n sustain en clear time zijn goed, en hij valt praktisch niet te counterjunglen (taunt). Stats die Shen moet gaan kopen zijn attack speed en HP. Ionian spark zal misschien eindelijk een viable item zijn.
WW jungle zag er sneller uit, maar wel met minder sustain. Je zal niet meer zo snel met autoattacks al je hp terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Vind de nerfs van soraka wel erg jammer, vond het concept van een manabattery wel geinig. Nu ben ik bang dat je na 3-4 heals al gewoon OOM gaat. Al helemaal wanneer je met Infuse gaat poken (of je ad carry wat mana geeft). Een goede bot lane tegenstander zal je zo OOM krijgen door telkens aggresief te gaan zodat je wel moet healen.

OT:
Ondanks dat ik het al wist (ben rood-groen "gestoord") gaf de test aan dat ik kleurenblind ben. Het is grappig dat ik de meeste moeite had met plaatjes waar er met maar weinig (in mijn ogen dan) bolletjes de cijfers moesten vormen. Met name de 1ste, 2de en laatste (vlnr) had ik de meeste moeite mee, daar had ik er dan ook 2 fout van. De overige rood/groen gekleurde vond ik ook lastig maar had ze wel goed. De 4de was de enigste waar ik geen moeite mee had (spoiler! nummer 25).

Toch vreemd dat ik in het spel niet met colorblind mode speel. Ik zie het verschil tussen groen en rood op zich wel alleen wanneer ik een vorm moet herkennen met allerlei bolletjes groen en rood door elkaar vind ik het moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warwick changes zijn wel interessant, zoals ik het begrijp doet zn passive nu meer damage maar healed ie minder?

Wat houd die queue dodge change in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:04:
als er nu iemand een QUEUE leaved ga je niet meer rechtstreeks een nieuwe zoeken en met dezelfde mensen in game komen er gaat een kleine pauze tussen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:04:
Warwick changes zijn wel interessant, zoals ik het begrijp doet zn passive nu meer damage maar healed ie minder?

Dan kun je als iemand bij champselect zit te trollen, maar er iemand leavet tijdens champ select nog 8 seconden lang beslissen om uit de queue te gaan om te voorkomen dat je bij dezelfde trolls terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:05:
[...]

als er nu iemand een QUEUE leaved ga je niet meer rechtstreeks een nieuwe zoeken en met dezelfde mensen in game komen er gaat een kleine pauze tussen zitten
Wat dus als voordeel heeft dat je de queue uit kunt als in champ. select al bleek dat je trolls in je team had. Maar dat kan dus alleen als iemand anders eerst queue dodged ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTwisj schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:02:
Vind de nerfs van soraka wel erg jammer, vond het concept van een manabattery wel geinig. Nu ben ik bang dat je na 3-4 heals al gewoon OOM gaat. Al helemaal wanneer je met Infuse gaat poken (of je ad carry wat mana geeft). Een goede bot lane tegenstander zal je zo OOM krijgen door telkens aggresief te gaan zodat je wel moet healen.

OT:

[...]

Ondanks dat ik het al wist (ben rood-groen "gestoord") gaf de test aan dat ik kleurenblind ben. Het is grappig dat ik de meeste moeite had met plaatjes waar er met maar weinig (in mijn ogen dan) bolletjes de cijfers moesten vormen. Met name de 1ste, 2de en laatste (vlnr) had ik de meeste moeite mee, daar had ik er dan ook 2 fout van. De overige rood/groen gekleurde vond ik ook lastig maar had ze wel goed. De 4de was de enigste waar ik geen moeite mee had (spoiler! nummer 25).

Toch vreemd dat ik in het spel niet met colorblind mode speel. Ik zie het verschil tussen groen en rood op zich wel alleen wanneer ik een vorm moet herkennen met allerlei bolletjes groen en rood door elkaar vind ik het moeilijk :P
Ik ben enigsinds blij met de nerfs op Soraka en ook op Sona. Botlane was gewoon TE passive. Men kan bijna letterlijk onder de tower blijven en creeps killen door middel van de summoner heal + een soraka die maar van mana blijft voorzien.

Ik zou eerlijk gezegd graag een nerf zien gebeuren in de summoner heal. Maar ja, wie ben ik. Anderen zullen het waarschijnlijk niet als OP zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

summoner heal is wel ok hoor, je moet er toch een hele summoner spell aan besteden en late game is hij toch niet zo krachtig als een exhaust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:10:
summoner heal is wel ok hoor, je moet er toch een hele summoner spell aan besteden en late game is hij toch niet zo krachtig als een exhaust.
Gaat me ook puur om early game. Ik bedoel late game vallen de meeste summoner spells af, tenzij je het hebt over een cleanse (die overigens vervangen kan worden door QSS), ignite (voor een AP Yi / Tryndamere) of exhaust (voor de meeste AD carries handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:50

Wootlock

Evilution

LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:56:
Op faceroll champs
Grappig dat je die champs OP faceroll champs vind en toch op een erg lage ELO zit ;)

Mapawereness / nadenken wint een game ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat maakt sivir dan meer een faceroll champ ten opzichte van andere AD carries?
Speel zelf veel sivir en ashe, maar merk nou niet veel verschil tussen de twee in verschillende stages van het spel.. Met Ashe kan ik zelfs makkelijker snowballen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Wootlock schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:25:
[...]

Grappig dat je die champs OP faceroll champs vind en toch op een erg lage ELO zit ;)

Mijn team denkt echt niet mee hoor als je dat denkt. allemaal instalocknewbfags

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:25:
[...]

Laat lekker gaan die gozer joh. Als hij verliest ligt het altijd aan OP faceroll champs en als hij ze zelf speelt ligt het weer aan leavers/afk'ers. Vooral geen zelfkritiek hebben. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:27:
Wat maakt sivir dan meer een faceroll champ ten opzichte van andere AD carries?
Speel zelf veel sivir en ashe, maar merk nou niet veel verschil tussen de twee in verschillende stages van het spel.. Met Ashe kan ik zelfs makkelijker snowballen..
Ik vind het zelf wel makkelijker carryen met Sivir. Maar waarom dat precies is zou ik moeilijk kunnen zeggen. Wel kan je heel makkelijk pushen, dat scheelt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
broc85 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:29:
[...]

Ik vind het zelf wel makkelijker carryen met Sivir. Maar waarom dat precies is zou ik moeilijk kunnen zeggen. Wel kan je heel makkelijk pushen, dat scheelt wel.
Waarschijnlijk omdat je inderdaad hard kan pushen en zelfs als je lasthitting mechanics poep zijn je alsnog een hooge creepfarm kan opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
momenteel vind ik niet dat er bij de AD carys champs zijn die er bovenuit steken ik vind ze allemaal een beetje balanced iedereen heeft zijn eigen speciale eigenschap die in elk geval handig kan zijn
ja kan met elke AD carry gaan carryen als je weet hoe je het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:31:
momenteel vind ik niet dat er bij de AD carys champs zijn die er bovenuit steken ik vind ze allemaal een beetje balanced iedereen heeft zijn eigen speciale eigenschap die in elk geval handig kan zijn
ja kan met elke AD carry gaan carryen als je weet hoe je het doet
denk dat het daarom ook belangrijk is om een goeie counter pick of iets dergelijks te nemen
zijn genoeg guides voor

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:50

Wootlock

Evilution

LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:28:
[...]

Nou dan ga je actief in chat tikken van hoe en wat.

Ik speel meestal de jungler, en neem hier dan ook de leiderrol in. geef aan wat je gaat doen/ganken in de lane phase.
vraag ook aan de lanes of het allemaal soepel loopt of er een gank moet plaatsvinden.

In teamfights geef aan op welke enemy de focus moet liggen.
Ga vooral niet ragen en blijf "koel"

Heb menig potje gewonnen door gewoon rustig te blijven ongeacht verloren lanes/dragons/barons :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Vicarious schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:28:
[...]

Laat lekker gaan die gozer joh. Als hij verliest ligt het altijd aan OP faceroll champs en als hij ze zelf speelt ligt het weer aan leavers/afk'ers. Vooral geen zelfkritiek hebben. :z
OP is mijn meest gebruikte woord. ik zeg t altijd

kan je ook met twitch carryen?

[ Voor 4% gewijzigd door LikeAKing op 14-02-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
momenteel is er niks OP in mijn ogen alles valt te counteren en dat is altijd al zo geweest in elke DOTA en het zal zo blijven imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Alleen de vies easy 2 play champions zouden minder rewardend moeten zijn.
Bijvoorbeeld: Corki's zal sterker moeten zijn dan caitlyn.

Zo gaat iedereen een beetje hard 2 play champions leren spelen.
Sommige mensen mainen gewoon Caitlyn omdat makkelijkere wins, snap het niet helemaal. Zo is het toch niets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:37:
[...]

OP is mijn meest gebruikte woord. ik zeg t altijd

kan je ook met twitch carryen?
Tuurlijk, Je kan met iedere champ carryen. Het hangt er maar net van af hoe goed je zelf bent en hoe slecht je tegenstander is :). Zou je zelf ook wel kunnen weten weet je zelf ook wel als je 1000 games hebt gedaan, je bent vast wel een keer een crazy fed Twitch tegen gekomen zijn, of een Soraka die de vijand de grond in trollt.
LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:43:
Alleen de vies easy 2 play champions zouden minder rewardend moeten zijn.
Bijvoorbeeld: Corki's zal sterker moeten zijn dan caitlyn.

Zo gaat iedereen een beetje hard 2 play champions leren spelen.
Sommige mensen mainen gewoon Caitlyn omdat makkelijkere wins, snap het niet helemaal. Zo is het toch niets aan
"easy 2 play" is vrij relatief... Zo kan ik niks met Caitlin maar is Corki/Ashe geen probleem.

[ Voor 31% gewijzigd door atlantisx op 14-02-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
AP soraka heb ik 1 keer gezien, AD janna ook.
Twitch heb ik +- 30 keer gezien, waarvan 25 feeden. etc etc.
Ik zie alleen: Brand, Nidalee, Malzahar, Fiddlesticks, Lee Sin, Shaco, Morgana's etc.
Maar dat komt doordat ik na 1000+ matches nog nooit een ranked heb gedaan en dus nooit volgens de meta had gespeeld.

Ikzelf heb 3x Caitlyn gespeeld waarvan ik me herinner dat ik 11/0 enzo ging. Haar range mag wel eens een reset krijgen trouwens. Lategame is ze "zeker" geen fall off, ze is juist sterk lategame

[ Voor 23% gewijzigd door LikeAKing op 14-02-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:05
LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:28:
[...]

Ga er van uit dat het andere team ook "instalocknewbfags" heeft en jij de positieve kracht van je team bent op ranked. Je zult zelf het verschil moeten maken op ranked.

Speel gewoon de champions waar je het beste mee bent en niet de zogenaamde "OPFACEROLLOMGOMGOMG" champions. Heb vaak genoeg gezien dat mensen zo'n team samenstellen maar er niet aan denken hoe goed ze nu daadwerkelijk zijn met die champions.

Probeer te communiceren met je team en wees positief tegen ze, werkt een stuk beter. Als iemand gaat ragen o.i.d. Meteen een ignore doen. Anders gaat het aflijden en ga je in discussie. Je moet nooit in discussie met iemand gaan, dan blijf je aan het typen en ga je niet meer winnen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
atlantisx schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:43:
[...]

Tuurlijk, Je kan met iedere champ carryen. Het hangt er maar net van af hoe goed je zelf bent en hoe slecht je tegenstander is :). Zou je zelf ook wel kunnen weten weet je zelf ook wel als je 1000 games hebt gedaan, je bent vast wel een keer een crazy fed twitch tegen gekomen zijn, of een soraka die de vijand de grond in trollt.
[...]
Ik geef het eerlijk toe dat het niet niet aan mij zal hebben gelegen... maar had gister echt een heerlijk potje met Soraka. Mijn AD carry was afk/disconnect dus was ik in mijn lane 1 vs 2 (Graves en Alistair). Vrij snel sta ik al onder mijn toren, beetje baiten en ik geloofde het bijna zelf niet maar ze diven en ik krijg first blood dankzij mijn heal summoner spell :) Graves loopt low health weg via tri bush en begint aan z'n cs farm. Komt onze jungler (Rammus) ganken en binnen 5 minuten sta ik 2/0/0. Ipv support soraka, soraka als AP battle mage spelen. Met wat meer baiten en mijn kill voorsprong stonden we ondanks dat we 4 v 5 speelden binnen 20 minuten al bij de tegenstanders innerturrets... Wat een mazzel kan je hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Een team met allemaal 'op' champs zonder veel cc of initiate gaat toch echt verliezen ;)
game is goed gebalanceerd imo

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:45:
AP soraka heb ik 1 keer gezien, AD janna ook.
Twitch heb ik +- 30 keer gezien, waarvan 25 feeden. etc etc.
Ik zie alleen: Brand, Nidalee, Malzahar, Fiddlesticks, Lee Sin, Shaco, Morgana's etc.
Maar dat komt doordat ik na 1000+ matches nog nooit een ranked heb gedaan en dus nooit volgens de meta had gespeeld.

Ikzelf heb 3x Caitlyn gespeeld waarvan ik me herinner dat ik 11/0 enzo ging. Haar range mag wel eens een reset krijgen trouwens. Lategame is ze "zeker" geen fall off, ze is juist sterk lategame
aaah AD/AS janna in dominion echt geniaal je moet het eens proberen :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:50:
[...]

aaah AD/AS janna in dominion echt geniaal je moet het eens proberen :P _/-\o_
Een support als AD spelen is als een keeper op het veld zetten met voetbal.
Waarom zou je dan nog een carry pakken als je gewoon supports als AD kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:53:
[...]

Waarom zou je dan nog een carry pakken als je gewoon supports als AD kunt spelen?
Support is puur een tag op de champion, wat LoL juist zo leuk maakt is dat je iedere champ op nagenoeg iedere manier viable kan spelen. (very high elo is een ander verhaal, maar goed dat is slecht's 5% van de spelers) Zie ook AD ahri, Wat prima werkt. En full AP Pantheon kan ook. Dat het niet overal een perfecte synergy heeft oké, maar het kan gewoon werken als je een degelijk speler bent.

(Zo heeft janna eigenlijk een prima kit voor ad carry. Sterke slow, Shield (die ook nog eens AD geeft), een makkelijk te raken knockup, en nog eens een zeer goede escape/initiate door middel van haar ulti).

Je koopt toch ook niet alle recommended items :)?

[ Voor 5% gewijzigd door atlantisx op 14-02-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominion vergelijken met SR is dan ook basketball vergelijken met voetbal

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:28:
[...]

Je hebt gelijk... ik lees nu de rest van zijn comments and obvious troll is obvious... Je kunt mij haast niet meer wijsmaken dat deze jongen serieus is over zijn uitspraken. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg blij met de buffs en nerfs

Shen ziet er heerlijk uit, die wil ik zeker uitproberen. Allistar kan nu beter headbut en pullverize gebruiken (voorheen koste het echt veel mana, nu is het flink verbeterd), heal kost wat meer mana maar dat is nooit een probleem geweest, je kon heal blijven spammen.
Sona nerfs maakt early game wat moeilijker en er is nog meer teamwork nodig, iets wat ik fijn vind als ik duo queue
Soraka nerf, thank god! Die heal van haar is insane en als ze zelf unlimited mana heeft is daar weinig tegen te doen, mooie is dat de mana die ze geeft is toegenomen, heel fijn met sivir en graves :D
LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:53:
[...]

Support is niet zomaar een champion maar een rol en een manier van spelen. Support is niet alleen healen, Support is je AD carry beschermen, kills feeden, warden, wards clearen, aura item halen etc etc. Je kan met iedere champ supporten, sommige hebben daar gewoon een betere kit voor als andere

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ik moet trouwens mijn negatieve comments over Ziggs terugnemen. Hij speelt een tikkeltje anders, maar als je er eenmaal mee overweg kunt is hij erg leuk om te spelen. Zodra je wat items en blue buff hebt is het insane hoe hard en hoeveel je kunt poken.

Ik blijf er echter nog steeds bij dat hij een iets betere vorm van CC/Escape mag hebben en dat daarvoor in de plaats zijn burst iets omlaag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:03:
[...]

Je hebt gelijk... ik lees nu de rest van zijn comments and obvious troll is obvious... Je kunt mij haast niet meer wijsmaken dat deze jongen serieus is over zijn uitspraken. :F
Zal wel liggen aan dat ik over het algemeen scheit hekel heb aan pc games en multiplayer games?
Ik weet het niet, maar ik kwam van singleplayer games, CoD & Battlefield naar LoL. >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:03:
[...]

:+ nu dat je het zegt :P
ik kan ook wel momenten hebben in LOL van WTF kut team maar ja je bent zelf ook een bijdrage aan je team als ze het moeilijk hebben stel een lane switch voor of ga zelf eens ganken je eigen hoffelijkheid en je grotere hersen inhoud dan je team samen gerekend ( :+ ) kunnen je naar de overwinning leiden

[ Voor 0% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 14-02-2012 14:18 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:11:
[...]

Zal wel liggen aan dat ik over het algemeen scheit hekel heb aan pc games en multiplayer games?
Ik weet het niet, maar ik kwam van singleplayer games, CoD & Battlefield naar LoL. >.>
Maar je leest je eigen teksten toch ook wel? Dat je potjes verliest ligt echt ALTIJD aan je team? Je hebt zelf ALLEEN maar goede games? En omdat je een keer 11/0 staat met een Caitlyn betekent het gelijk dat ze OP is? Zou het niet kunnen dat je gewoon ook vrij makkelijke tegenstanders had? Caitlyn heeft opzich uitgaande van andere AD carries weinig extra's dat ze brengt late game. Een Caitlyn die een goede early game heeft zal net als alle andere champions die genoeg kills hebben gehad simpel weg een potje kunnen winnen. Maar dat ligt niet aan Cait zelf, dat ligt aan je tegenstander. Cait kan early game simpelweg haar lane winnen, maar dat is zo'n beetje ook haar enige echte kracht die ze nog heeft. Haar ult late game geeft niets extra's dan bijvoorbeeld een Vayne, Sivir of Kog'maw. Haar traps kunnen nog enigsinds handig zijn, maar kunnen net zo goed TEGEN haar werken. Neem een Morgana met shield of een Sivir. Dan heeft ze nog haar slow/escape wat handig is, maar geen meerwaarde zal geven in een teamfight. Haar Q gebruik je simpelweg lategame amper tot niet meer aangezien je auto-attack tegen die tijd allang je Q dmg outperformen.

Dus ja, easy to play? Misschien wel, maar er komt meer bij kijken om Cait late game nog viable to maken. Dan dien je over het algemeen een goede speler te zijn (positioning / map awareness) om Cait nuttig te maken. Waar je bij een Corki op een ult skillshot na, voor de rest verder simpelweg alles rechtvooruit kunt knallen.

Weet niet wat het is, maar je kijk op champions vind ik gewoon wat te simplistisch. "Ik sta 11/0 dus het is een easy to play champion". Zelfde wat ik een tijd geleden van je gelezen heb over Akali...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
akali is imo niet makkelijk te spelen
je moet ten eerste al de goede masteries en runes hebben
en daarna vlieg je veel heen en weer over het veld en moet je dus je positionering goed coordineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocwil schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:22:
je moet ten eerste al de goede masteries en runes hebben
en daarna vlieg je veel heen en weer over het veld en moet je dus je positionering goed coordineren
Akali is net als de meeste champions, easy to play - hard to master. Alleen dat laatste vergeten een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even goed voorbeeld voor bovenstaand

Gisteren, ik Allistar samen met Ashe. mid heimer, jungle mumu, top WW

Enemy team had een LB in mid staan die Heimer echt totaal kapot knalde. Vertelde hem MR boots te nemen ipv MP boots maar luisteren deed hij niet. Uiteindelijk ging ik als support zijnde gewoon mid ganken en dankzij mijn boots of mobility kon ik dit zo ongeveer iedere minuut doen en toch nog Ashe supporten (Ashe was slim, ging farmen onder de tower en was niet aan het klagen, beter een iets mindere lane als een compleet verloren mid)

Mumu en ik waren mid dus zo wat aan het babysitten, we konden LB niet vaak killen (heimer had weinig dmg) maar uiteindelijk heeft het er wel voor gezorgd dat we de game wonnen.

voelt goed als je op die manier kan supporten en er nog credits voor krijgt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
oke je hebt gelijk ik versprak mij dan ook
moet zijn:

akali is imo niet makkelijk GOED te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:26:
Even goed voorbeeld voor bovenstaand

Gisteren, ik Allistar samen met Ashe. mid heimer, jungle mumu, top WW

Enemy team had een LB in mid staan die Heimer echt totaal kapot knalde. Vertelde hem MR boots te nemen ipv MP boots maar luisteren deed hij niet. Uiteindelijk ging ik als support zijnde gewoon mid ganken en dankzij mijn boots of mobility kon ik dit zo ongeveer iedere minuut doen en toch nog Ashe supporten (Ashe was slim, ging farmen onder de tower en was niet aan het klagen, beter een iets mindere lane als een compleet verloren mid)

Mumu en ik waren mid dus zo wat aan het babysitten, we konden LB niet vaak killen (heimer had weinig dmg) maar uiteindelijk heeft het er wel voor gezorgd dat we de game wonnen.

voelt goed als je op die manier kan supporten en er nog credits voor krijgt ook.
Zeer netjes gespeeld van je en goed opgelet waar de hulp het meest nodig was om een potje goed te eindigen.
Pagina: 1 ... 20 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.