Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Online wordt de season pass nog steeds verkocht. Werkt deze nog steeds (ook al is deze in de store niet meer verkrijgbaar)? Graag alleen reacties van mensen die het zeker weten.
Zal wel voor tutorial doeleinden zijn, maar dat gedeelte waar je voor t eerst met Bill opstapt gaat rond die kerk kan je makkelijk met sneaken af zonder dat je één clicker hoeft uit te schakelen of af te leiden met bricks / bottles. Ongezien/ongehoord blijven is altijd beterv8power67 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:46:
[video]
Deze video legt goed uit hoe je op hogere niveaus moet werken om ammo te besparen.
Moet zeggen die dude is echt goed. Ik ren meestal als een kip zonder kop rond
bram1984 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 20:49:
[...]
Heb je al reviews gelezen? Het is een enorm verhalende adventure met een realistische invalshoek en (lichte) survival horror elementen. Ik denk dat de jumpscares op 1 hand te tellen zijn. Het is wel van Naughty Dog hè. Die gasten hebben verhaalvertelling naar een heel ander niveau getild. Ga er nu maar van genieten.
Wel jammer dat het zo afhankelijk is van triggers, want zo lang je de generator niet start of niet achter de keycard aan gaat is er geen infected te bekennen en kan je gewoon rondlopen, maar goed de eerste keer weet je dat niet en dan is het een erg effectief stuk, qua spanning
Verwijderd
Ik ben er zojuist ook aan begonnen voor het verhaal vooral. Ik heb verder een brief gevonden maar waar in het menu kan ik hem lezen?Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 07:58:
Hier een vet filmpje om je te overtuigen voor de PS4 versie te gaan :
[video]
-----------------
/Spoiler Alert.\
-----------------
Ziet er goed uit met een spannend verhaal.
Dit is de eerste keer dat ik het ga spelen.
Het bracht me een soort Resident Evil 3 gevoel.
Ik ga lekker horroren met dit spel.
Wat bedoel je precies?FallenAngel666 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:41:
Zucht, heb ik weer last dat ie een kill die ik voor een missie heb gedaan gewoon niet mee telt na dag 1. In game zie ik m wel, maar bij overgang van dag is ie weg. Daardoor ben ik in week 11 gewiped en nu heb ik het bij een outbreak missie. Dat is gewoon zwaar ruk aan die missie opzet.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:42:
[...]
Ik ben er zojuist ook aan begonnen voor het verhaal vooral. Ik heb verder een brief gevonden maar waar in het menu kan ik hem lezen?
Staat zelfs in je beeld op het moment dat je 'm oppakt....
In je rugzak.
Hmm op mijn hard playthrough lieten die clickers shotgun ammo vallen. Kwam even later goed van pas. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.FallenAngel666 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:21:
[...]
Zal wel voor tutorial doeleinden zijn, maar dat gedeelte waar je voor t eerst met Bill opstapt gaat rond die kerk kan je makkelijk met sneaken af zonder dat je één clicker hoeft uit te schakelen of af te leiden met bricks / bottles. Ongezien/ongehoord blijven is altijd beter
Verwijderd
Ja klopt ik moet dan een klein knopje van opties indrukken maar ik kom dan in het optie menu en niet in mijn rugzak, ik vraag me dus af of de game nu en bug heeft of dat ik het foutje knopje gebruik?bram1984 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 22:58:
[...]
![]()
Staat zelfs in je beeld op het moment dat je 'm oppakt....
In je rugzak.
Je gebruikt het verkeerde knopje. Voor je rugzak moet je het touchpad indrukken. Ik heb daar ook even problemen mee gehad voordat ik dat doorhadVerwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 09:42:
[...]
Ja klopt ik moet dan een klein knopje van opties indrukken maar ik kom dan in het optie menu en niet in mijn rugzak, ik vraag me dus af of de game nu en bug heeft of dat ik het foutje knopje gebruik?

-Te huur
Verwijderd
Top bedankt nu kan ik weer verder gamen want wil niets missen van de game.Yagermeister schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 10:22:
[...]
Je gebruikt het verkeerde knopje. Voor je rugzak moet je het touchpad indrukken. Ik heb daar ook even problemen mee gehad voordat ik dat doorhad
Mwah. Ik neem aan dat je die ammo hebt gebruikt in het gevecht rond of in de school, maar ook daar kan je veel met sneaken oplossen. En het spel is wel zo fair dat je nooit helemaal zonder ammo komt te zitten, anders zou je in de gymzaal totaal kansloos zijn. Ik bewaar voor dat gevecht altijd een molotovje of tweebram1984 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 07:59:
[...]
Hmm op mijn hard playthrough lieten die clickers shotgun ammo vallen. Kwam even later goed van pas. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.
Zit nu te twijfelen of ik een nee game plus ga starten op hard of begin met grounted
PSN ID Binloading_nl
Als je in het begin van het lente gedeelte op de snelweg loopt, staat er op de snelweg een camper met de deur open. Voor de geopende deur ligt het lichaam van een volwassen persoon. Als je in de camper binnen kijkt, ligt er op de tafel een foto van een 'happy family'. Op de achterkant van de foto staat de tekst 'Forgive us'. Als je dan achter in de camper kijkt, zie je nog een lichaam van een volwassen persoon en onder een deken liggen twee kleinere lichamen. Daarnaast ligt dan een honkbalknuppel.
Dit soort details maken The Last of Us zo'n ontzettend goed spel om te spelen.
Heel graag inderdaad, ik zit nog midden in deze prachtige gamebram1984 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 07:25:
Spoiler tags dudes.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Toch maar eens terughalen bij mn schoonbroer...
Ik mocht van de story mode geen minuut alleen spelen. Het vrouwtje wilde niets missen
Online wel geprobeerd, maar ik suck bigtime tegen andere spelers
Toch maar eens op YouTube wat tips n tricks kijken en nog eens waging pogen.
Vanmiddag maar even een PS4 / TLOU bundle bestellen.. laatst mijn Xbox360 verkocht, tijd voor een nieuwe console.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ben zeer onder de indruk van het hele spel en ben ook gelijk weer een nieuwe game gestart op survivor
Zeker in mijn top 3 all time favourites.
Plus punten:
- binding met de characters. Heb nog nooit zo verbonden gevoeld bij characters van een game. De verhalen, Jokes en sad story's zijn in mijn ogen top notch.
- grafisch echt heel sterk, details tot in de oneindigheid en mooie kleuren.
- besturing voelt aardig vloeiend en lijkt of de devs echt veel werk daar in hebben gestoken.
- craften. Blijf ik een leuk aspect vinden aan games. Grinden naar spullen is tof
- het verhaal!
Zijn er dan geen negatieve punten? Jawel:
- gevechten worden wat repetitief tegen het einde.
- AI -> pinda's hebben soms betere inzicht.
- verbeteren van dingen had beter uitgewerkt kunnen worden in mijn ogen.
Al met al krijgt de game van mij een dikke 9,5
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
En ziet er op de LED tv ook nog is super uit, voor mijn gevoel nog veel scherper als op de LCD tv van mijn maat al is die toch ook full HD en dezelfde " (beide 42")
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
3 dagen ga ik niet halen xD hoeveel uur speel jij per dag?
Nog maar eens opnieuw beginnen als de dagen korter worden. Lekker donker in de kamer, kaarsje aan, biertje erbij, surround op standje 'tikkie te hard'...
Verder vermaak me ik me er best mee. Eens geen pulp, en je leeft je zeker wat meer dan anders. Dat Ellie
Ik zet het maar in spoilers, niet iedereen is van the TLOU-op-PS3-tijdperk
La la la la la la la la la
Nu eindelijk zelf ermee aan de slag, speelt heerlijk.
Het betere stenen en flessen werk. En veel rennen.
Ik merk dat ik veel met de boog speel, vaak gaan tegenstanders met 1 pijl neer en doordat het geen geluid maakt komen anderen niet op je af. Die holsters heb ik ook vrij snel erbij genomen, dat wisselen met x werkt gewoon niet zo lekker. Speel het spel nu voor de 2e keer, om alles te kunnen upgraden.Nipje schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:04:
Heeft er nog iemand wat meer tips wat betreft het upgraden van wapens? Eerder las ik al van mede tweakers dat het verstandig is om eerst holsters te maken en een scope op de rifle te gooien. Dit heb ik alvast gedaan maar ik heb nog wat tools over voor eventuele andere upgrades (drawing speed van de boog of clip capacity van pistols ofzo?). Ik ben bezig met mijn eerste run op survivor en wil het wat betreft upgraden goed doen. Zijn er nu nog andere upgrades waarvan jullie zeggen van die zijn echt de moeite waard? Of kan ik de tools verder beter bewaren?
Heerlijk soundtrack toch bij de credits.
Grounded+ dan maar, playthrough nummertje 8, 2e op de PS4 dan welliswaar.
Toevallig nu 2 weken vrij, mooi moment om een nieuwe console aan te schaffen. Heb mijn 360 2 maanden geleden verkocht dus had nog wat game tijd in te halen zeg maar...;)TgR_KILLER schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:12:
Aan zon meesterwerk zit ook wat meer ontwikkeltijd dan een jaardus die kan je niet elk jaar uitbrengen haha.
3 dagen ga ik niet halen xD hoeveel uur speel jij per dag?dang
Verwijderd
Zelf zit ik nu net in het riool waar wat moet zwemmen,
Verwijderd
Er zijn er meer inderdaad.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:03:
Heb je trouwens overal in het spel een werkbank?
Ah, ja ik heb mijn 360 ook pas verkocht, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik die al 2 jaar zo goed als niet gebruikteChrisLNFF schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:58:
[...]Toevallig nu 2 weken vrij, mooi moment om een nieuwe console aan te schaffen. Heb mijn 360 2 maanden geleden verkocht dus had nog wat game tijd in te halen zeg maar...;)
Dit heb ik dus ook, game bijna alleen op de PC. Maar moet zeggen dat de PS4 controller me echt bevalt! Alleen het mikken gaat af en toe nog lastig met een stickie in plaats van een muis, Autoaim heb ik uit staan want ik wil voor de headshots maar dat maakt het nog net wat lastigerVerwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:03:
Pittige game op easy voor mij omdat ik geen controller gewend ben denk ik, maar de game is goed en kan me volledig vinden in de reacties van andere Tweakers, dat de personages aangrijpen en het verhaal ook erg sterk is. Ik heb al lang niet meer dit gevoel gehad tijdens het gamen.
Vind vooral al die kleine conversaties leuk tussen de characters, als je beetje van de route af loopt kom je vaak toch op plekjes dat ze ineens met elkaar gaan praten die je anders misschien niet tegen komt.
Vind de multiplayer best wel vet, maar heb nauwelijks mensen in mn lijst die het spelen. En teamwork is wel zo fijn.
rkwinkel
Ik ookrkwinkel schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:58:
Voor mp consien10 , maar heb alleen de ps4 versie
Zal je toevoegen
Wats je PSN naam?ChrisLNFF schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:59:
Voeg mij ook maar toe, gisterenavond mijn eerste potje mp gespeeld. Best geinig, maar met meer Nederlanders misschien nog leuker.
PSN: fonsmeister

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Binnenkort nog maar eens een keer
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Hoe zie je trouwens of een iemand SP of MP speelt?
Vraag ik me dus ook af. Ik kan bijv alleen zien dat je TLOU speelt, niet of je SP of MP doet.ChrisLNFF schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:44:
Trophys behalen in mp is best makkelijk.
Hoe zie je trouwens of een iemand SP of MP speelt?
Ik heb de PS3 versie 6 keer uitgespeeld en pas de PS4: Remastered bundle gekocht en de kwaliteit van de PS3 versie is zonder twijfel het hoogst. De PS4 versie heeft heel veel glitches die de PS3 versie niet had. Grafisch over het algemeen, maar ook de AI lijkt niet helemaal soepel te lopen. Ook weet ik niet helemaal wat ik van de belichting op de PS4 moet vinden. Ik hoop heel erg dat het een en ander nog gepatched gaat worden, want de PS4 port komt op mij een beetje te gehaast over en dit spel verdient beter.Major_ton schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:00:
Ik heb afgelopen donderdag ook TLOU Remastered uitgespeeld. Ik heb speciaal gewacht op de PS4 versie en dat is het toch wel waard geweest!
Heb nu TLOU besteld en ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen
Hebben jullie overigens nog andere aanraders in deze categorie? Ik word een beetje dol van alle shooters.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Runnen gaat verder wel prima en is soms aardig noodzakelijk ;-)dutchgio schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:59:
Je kunt het wel run and gun proberen, maar ver kom je waarschijnlijk niet omdat gunnen niet zo goed werkt
Damn wat hoop ik op een voortzetting van deze franchise! Zelfs zonder de hele wereld erbij te betrekken is Noord Amerika groot genoeg voor meer avontuur. Er zijn mogelijkheden zat.
- Een nieuwe en meer extreme mutatie van het virus ontstaat. Hierdoor komt Tommy's base 'under siege' te liggen waardoor de game geopend kan worden met een lange verdedigingssessie. Vervolgens moeten Joel en Ellie er op uit sneaken voor supplies en een nieuw avontuur begint. Er is duidelijk een nieuwe dynamiek merkbaar tussen de twee wegens een verstoorde verstandhouding, maar ook vanwege Ellie die nu 5 jaar ouder is. Bovendien zijn de 'vijanden' agressiever en wordt je daardoor meer opgejaagd. Dit houdt de spanning er lekker in. Een paar hoofdstukken verder zijn Joel en Ellie weer naar elkaar gegroeid en Ellie begint de keuzes van Joel te begrijpen. Uiteindelijk heb je alle supplies bij elkaar om er vervolgens achter te komen dat de eens zo veilige plek bij Tommy volledig is overlopen en nu een broeinest is van vijanden. Opzoek naar overlevenden ga je als speler een hoop gevaren tegemoet. Hier zijn genoeg dramatische plotwendingen te bedenken, waar iedereen dood is of er misschien toch nog overlevenden zijn. Hoe dan ook, er moet een nieuwe 'thuisbasis' gevonden worden en wederom trek je de grote wereld in. Opzoek naar veiligheid, opzoek naar een nieuw bestaan in een wereld waar nu niet alleen mensen, maar ook dieren zijn gemuteerd. -
Dat het verhaal van Joel en Ellie ten einde zou zijn snap ik dus niet helemaal, want er is nog zoveel te vertellen. Ik kan wel tientallen vervolg scenario's bedenken die echt niet op Hollywood hoeven te lijken.
Ik ben wel benieuwd naar het ultieme vervolg op The Last Of Us in de ogen van anderen hier :-)
Wel ongelooflijk zuur dit, had een vrije middag/avond ook nog
Ding is ook al bijna 5 jaar oud, dus moest er ooit eens van komen.
Hehe het lijkt totaal niet op Uncharted. 3rd person is de enige overeenkomst. Verder is alles anders.Fuff schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:39:
Ik ben sinds kort weer wat meer aan gamen geslagen. Speel al tijden COD, vaak even snel potjes tussendoor en ben groot fan van Uncharted reeks.
Heb nu TLOU besteld en ben benieuwd hoe me dat gaat bevallenMaar als ik het zo hoor van vrienden, lijkt het enigszins op Uncharted, dus dat kan niet anders dan goed zijn.
Hebben jullie overigens nog andere aanraders in deze categorie? Ik word een beetje dol van alle shooters.
Sucks! Daarom heb ik maar besloten gewoon te wachten tot hij uit kwam voor PS4 en meteen een PS4 te kopen ipv een "oude" console.Fuff schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:52:
Nou vandaag binnen en heb er erg van genoten, totdat mijn ps3 ermee stopte. Leest nu geen enkele disc meer, dus ik denk dat de bluray laser kapot is.
Maar volgens mij kan er inderdaad nog zat verteld worden over Joel en Ellie, het main story is wel voorbij nu. Maar er kan nog zoveel meer verteld worden over tommy en misschien andere mensen die ze tegen zijn gekomen er weer bij halen zoals Bill.
Klopt ja. Qua gameplay komt het aardig overeen, manier van lopen en rondrennen enzo, maar het is totaal geen run 'n gun zoals uncharted! Maar dit past goed in mijn straatje!bram1984 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:12:
[...]
Hehe het lijkt totaal niet op Uncharted. 3rd person is de enige overeenkomst. Verder is alles anders.
Ja balen inderdaad, heb een laser lens besteld op ebay, net €18, als ik thuiskom van vakantie gaan we hem maar vervangen, want alles lijkt erop dat het daaraan ligt.TgR_KILLER schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:15:
[...]
Sucks! Daarom heb ik maar besloten gewoon te wachten tot hij uit kwam voor PS4 en meteen een PS4 te kopen ipv een "oude" console.
Maar volgens mij kan er inderdaad nog zat verteld worden over Joel en Ellie, het main story is wel voorbij nu. Maar er kan nog zoveel meer verteld worden over tommy en misschien andere mensen die ze tegen zijn gekomen er weer bij halen zoals Bill.
Ik wacht nog even met kopen van PS4, eerst moet financiële situatie zoiets toelaten, kan geen onverwacht grote aankopen doen helaas. Bij een vriend TLOU gespeeld op de PS4, jeetje wat een verschil in power, super

Was al met afstand het minste stuk van de DLC, want loop volledig uit de pas met de rest, maar op Grounded is het echt niet te doen. Nog veel erger dan The Hunt in het orgineel.
Edit: na heel wat pogingen toch gelukt met bijzonder veel geluk. Echter, LB heeft geen Grounded trophy

[ Voor 16% gewijzigd door Kwistnix op 14-08-2014 18:32 ]
Dat ligt eraan. Mischien kopen nu veel huidige bizitters van de game de nieuwe versie niet, terwijl ze een upgrade wel zouden hebben overwogen.uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:52:
Ik denk dat ze meer verdienen aan deze keuze dan aan een upgrade optie
-De TloUR komt uit in een periode waarin zeer weinig boeiende games zijn uitgekomen.
-Het kost 'slechts' €45,-
-Het is een van de beste spellen van de PS3 / vorige generatie.
Aan welke prijs zou je denken als het een upgrade zou zijn? 10/20 euro?
[ Voor 22% gewijzigd door Kwistnix op 15-08-2014 11:27 ]
Pittig stukje:
Ja dat stuk is best pittig. Met de laatste patch is het wel een heel stuk beter geworden trouwens. Ik heb het op m'n eerste Grounded run voor de patch gedaan en op Grounded+ na de patch en dat was een wereld van verschil.peto84 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:54:
Mijn grounded run er bijna opzitten. Paar pittige stukjes na nog best te doen. Je vind toch redelijk wat supplies, weinig ammo. Al heb ik nooit zonder gezeten.
Pittig stukje:
Nog frustrerender is trouwens het einde van Left Behind op Grounded. Ik weet niet of je die ooit al hebt gespeeld dus ik zal niks spoilen, ondanks de spoiler tags. Nog frustrerender dan The Hunt.
Ja reeds gespeeld op ps3. Niet op grounded maar wel op survivor. Welke al pittig genoeg was. Van de week ook op ps4 gedaan. Het laatste gedeelte is vrij lastig. Had 1 balkje health over voor ik daar aankwam en ook nog toen ik het uitgespeeld had. Dus is nog wel te doen zonder geraakt te worden. Zonder gespot te worden lukt mij althans nooit.FallenAngel666 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:09:
[...]
Ja dat stuk is best pittig. Met de laatste patch is het wel een heel stuk beter geworden trouwens. Ik heb het op m'n eerste Grounded run voor de patch gedaan en op Grounded+ na de patch en dat was een wereld van verschil.
spoiler:David was totaal nutteloos. Kreeg geen infected uitgeschakeld, maar met de laatste patch mept ie ze weer gewoon plat. Ook lijken de ammo drops veel betrouwbaarder, zodat je niet zonder komt te zitten. Dat gebeurde voor de patch dus wel en dan was je aangewezen op stenen en flessen in combinatie met je mes.
Nog frustrerender is trouwens het einde van Left Behind op Grounded. Ik weet niet of je die ooit al hebt gespeeld dus ik zal niks spoilen, ondanks de spoiler tags. Nog frustrerender dan The Hunt.
Alleen nog Grounded+ straks en dan nog MP. Prima naar mijn zin gehad op de ps3. Kijken of het net zo'n leuke ervaring is op de ps4. De eerste paar potjes waren weer even wennen. Onbekende maps en wapens leken wat anders te reageren.
Edit: net ook weer, team van CoD spelers of zo. Rushen met auto rifles en maar blijven proberen. We hoefden ze alleen maar op te wachten, 15-00 gewonnen. Gaap.
[ Voor 24% gewijzigd door Kwistnix op 16-08-2014 18:21 ]
Ook paar keer online gespeeld vandaag, proefding van 48 uur op PSN+ ging wel ok, al stond ik wel steeds onderaan op 1 potje na xD
Ook left behind gestart ergens deze week, ik vermaak me nog wel ff =)
Zo van: Aaah hier loop ik wel even voorbij...
Wel heel veel kogels besparen, waardoor ik nu denk: ik had wel meer mogen schieten eigenlijk..
Tot nu toe: Geweldige game, wellicht de beste die ik ooit heb gespeeld.. Gelukkig moet ik nog wel even, hij is nog niet uit
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Verwijderd
Het hoofdverhaal had ik al uitgespeeld binnen 3 dagen.
Het is een mooi verhaal en het speelt heerlijk weg.
Ik vindt de game een dikke 9 waard en dat geef ik em ook.
Ben net klaar op hard, 27x doodgegaan, waarvan zeker 10x dat de game niet deed wat ik wilde. Nu Grounded nog maar een keer proberen.Kuhr89 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:10:
Ben de game begonnen op Hard. Mijn teller staat nu op 81x doodgaan haha. Is dit redelijk normaal voor een eerste Playthrough? Ben niet altijd even verstandig geweest..
Zo van: Aaah hier loop ik wel even voorbij...
Wel heel veel kogels besparen, waardoor ik nu denk: ik had wel meer mogen schieten eigenlijk..
Tot nu toe: Geweldige game, wellicht de beste die ik ooit heb gespeeld.. Gelukkig moet ik nog wel even, hij is nog niet uit
Maar meer dan een 9 vind ik het ook echt niet waard. Snap ook niet waar al die 10en vandaan komenVerwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:14:
Net heb ik Left Behind uitgespeeld na een uurtje of 2 en half spelen.
Het hoofdverhaal had ik al uitgespeeld binnen 3 dagen.
Het is een mooi verhaal en het speelt heerlijk weg.
Ik vindt de game een dikke 9 waard en dat geef ik em ook.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
PSN: Alvanosa
Mwa, de Enforcer is wel goed, maar ik vind 'm niet overpowered. Met de level 2 upgrade schiet ie mischien wel een beetje te snel, maar dan vind de standaard Revolver op level 2 beter. De rest van de DLC wapens (launcher, double barrel, specter) vind ik niks en zijn sowieso alleen purchasables. Ik geef alleen parts uit aan purchasables wanneer ik een missie heb gekozen met zo'n specifiek wapen. Dan vind ik de military sniper, shotgun en de machete het best - allemaal standaard.ChrisLNFF schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:24:
Puntje van kritiek: de overpowered wapens die je als dlc kunt kopen. Spelers die deze wapens hebben zijn echt een stuk sterker dan spelers die ervoor kiezen om geen 2 euro aan zulke onzin uit te geven.
Die komen voort uit het zeer volwassen verhaal, de voice acting en nog tig dingen die niet zo lastig te raden zijn.Erulezz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:22:
[...]
Maar meer dan een 9 vind ik het ook echt niet waard. Snap ook niet waar al die 10en vandaan komen
Nu ik hem heb uitgespeeld 5 min geleden snap ik hetbram1984 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:36:
[...]
Die komen voort uit het zeer volwassen verhaal, de voice acting en nog tig dingen die niet zo lastig te raden zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Erulezz op 19-08-2014 20:31 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Net ook assault rifle voor het eerst meegehad. Dat werkt ook best lekker.
Waar ik alleen echt niet tegen kan zijn van die knoeperts die je dan niet healen terwijl je naast ze op de grond ligt te kramperen van de pijn
Wat ze er van mij liever vandaag dan morgen nog uithalen zijn molotovs.
Zijn er andere Tweakers die in zijn voor een georganiseerd potje Multiplayer?
Hoop snel een converter ding te hebben zodat ik gewoon mijn Sennheiser headset kan aansluiten.
Maar op zich gaat het een stuk beter als je gewoon naar iemand kan roepen dat ze dekking moeten zoeken, waar de vijand zit of als je geheald moet worden
Die officiele PS4 koptelefoon vind ik zelf wel fijn.TgR_KILLER schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:18:
Ik ben wel ff serieus op zoek naar een betere headset ding xD de oortjes van mijn HTC deden naar een uur f*cking pijn. Nu de oortjes van mijn Samsung bij, die lagen @ work, die zijn in ear en gaat hopelijk beter.
Hoop snel een converter ding te hebben zodat ik gewoon mijn Sennheiser headset kan aansluiten.
Maar op zich gaat het een stuk beter als je gewoon naar iemand kan roepen dat ze dekking moeten zoeken, waar de vijand zit of als je geheald moet worden
Je kan ook een normale stereokoptelefoon met bedrading in je controller pluggen. Als je kabel een microfoon heeft, kom je daar prima mee uit de voeten.
Op Hard begonnen en uitgespeeld. 90x doodgegaan uiteindelijk haha..
Kan ik nu trouwens ook Grounded + spelen? Of moet dit op Hard?
Wat een geweldige game is dit zeg....Het verhaal, de spanning, de karakters, alles klopt.
Beste game dat ik heb gespeeld.
Moet alleen Left Behind nog spelen..
Ik hoop dat ze een 2e deel gaan maken, maar ben daar ook juist bang voor.
Zal best fijn zijn maar mij veel te duurKashika schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:48:
[...]
Die officiele PS4 koptelefoon vind ik zelf wel fijn.
De plus variant kan je alleen spelen van de moeilijkheid die je hebt uitgespeeld. Dus Hard plus kan je nu doen. Wil je grounded plus spelen zal je hem eerst op grounded normaal moeten uitspelen.Kuhr89 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:33:
Zo mijn eerste Playthrough zit erop..
Op Hard begonnen en uitgespeeld. 90x doodgegaan uiteindelijk haha..
Kan ik nu trouwens ook Grounded + spelen? Of moet dit op Hard?
Dit omdat je natuurlijk al je upgrades enzo houd, zou wel makkelijk zijn op easy een hoop te verzamelen en hem dan grounded plus te gaan doen met alle extra skillz
Net weer een paar potjes online gedaan, 1 potje ging super goed en was op een gegeven moment zelfs op rampage xD andere potjes gingen wat minder.. Heb nu weer zon hunter attack, maar nu ik qua weken verder kom is er een kans dat ik 100% population verlies.. dus als het beetje ruk gaat.. ben ik ook echt de lul
[ Voor 14% gewijzigd door TgR_KILLER op 22-08-2014 22:35 ]
Heb niet echt zin om hem op Hard + te spelen.. Dan speel ik liever de volgende keer opnieuw en dan Grounded. Maar dat is volgens mij echt pittig..
Dus voor Platina moet ik dus Grounded en dan nog Grounded + spelen