Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Deze video legt goed uit hoe je op hogere niveaus moet werken om ammo te besparen.
Moet zeggen die dude is echt goed. Ik ren meestal als een kip zonder kop rond :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Vraagje, ik schaf vanmiddag de game voor de PS3 aan.

Online wordt de season pass nog steeds verkocht. Werkt deze nog steeds (ook al is deze in de store niet meer verkrijgbaar)? Graag alleen reacties van mensen die het zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14
v8power67 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:46:
[video]
Deze video legt goed uit hoe je op hogere niveaus moet werken om ammo te besparen.
Moet zeggen die dude is echt goed. Ik ren meestal als een kip zonder kop rond :P
Zal wel voor tutorial doeleinden zijn, maar dat gedeelte waar je voor t eerst met Bill opstapt gaat rond die kerk kan je makkelijk met sneaken af zonder dat je één clicker hoeft uit te schakelen of af te leiden met bricks / bottles. Ongezien/ongehoord blijven is altijd beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
bram1984 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 20:49:
[...]

Heb je al reviews gelezen? Het is een enorm verhalende adventure met een realistische invalshoek en (lichte) survival horror elementen. Ik denk dat de jumpscares op 1 hand te tellen zijn. Het is wel van Naughty Dog hè. Die gasten hebben verhaalvertelling naar een heel ander niveau getild. Ga er nu maar van genieten.
spoiler:
De eerste keer dat ik de kelder van dat hotel speelde, nadat je in de liftschacht naar beneden bent gevallen, pfff. Dat was echt heel goed gedaan en wat mij betreft een van de spannendste stukjes uit het spel. Overal hoor je infected in het donker en dan moet je een generator starten. Je weet gewoon dat de pleuris gaat uitbreken nadat je dat ding start. De eerste keer stond er ook gelijk een runner achter mij met een bloater op z'n hielen.
Wel jammer dat het zo afhankelijk is van triggers, want zo lang je de generator niet start of niet achter de keycard aan gaat is er geen infected te bekennen en kan je gewoon rondlopen, maar goed de eerste keer weet je dat niet en dan is het een erg effectief stuk, qua spanning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Zucht, heb ik weer last dat ie een kill die ik voor een missie heb gedaan gewoon niet mee telt na dag 1. In game zie ik m wel, maar bij overgang van dag is ie weg. Daardoor ben ik in week 11 gewiped en nu heb ik het bij een outbreak missie. Dat is gewoon zwaar ruk aan die missie opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 07:58:
Hier een vet filmpje om je te overtuigen voor de PS4 versie te gaan :

[video]

-----------------
/Spoiler Alert.\
-----------------

Ziet er goed uit met een spannend verhaal.
Dit is de eerste keer dat ik het ga spelen.
Het bracht me een soort Resident Evil 3 gevoel.

Ik ga lekker horroren met dit spel.
Ik ben er zojuist ook aan begonnen voor het verhaal vooral. Ik heb verder een brief gevonden maar waar in het menu kan ik hem lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 18:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

FallenAngel666 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:41:
Zucht, heb ik weer last dat ie een kill die ik voor een missie heb gedaan gewoon niet mee telt na dag 1. In game zie ik m wel, maar bij overgang van dag is ie weg. Daardoor ben ik in week 11 gewiped en nu heb ik het bij een outbreak missie. Dat is gewoon zwaar ruk aan die missie opzet.
Wat bedoel je precies?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Nou ik kreeg een missiedoel voor het bestrijden van dysentary outbreak. Ik koos voor kills met een double barrel shotgun. In-game maakte ik daarmee kills die met een pop-up aangaven bij te dragen aan de training voor dat missiedoel. Echter zodra het potje over was telden ze niet mee bij de totaal score, terwijl ik wel een van de drie missie dagen kwijt was. Nu was dat in dit geval niet zo erg, maar zo ben in week 11 dus ook gewiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Lol, exploit gevonden. Bij joinen van match in progress tellen de missiedoelen mee in score terwijl en geen dag van de 3 dagen af gaat. Dus net zo lang matchmaken bij een 100% wipe aanval tot je in progress joined tot je de minimale score hebt. No more wipes, ever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:42:
[...]

Ik ben er zojuist ook aan begonnen voor het verhaal vooral. Ik heb verder een brief gevonden maar waar in het menu kan ik hem lezen?
:?

Staat zelfs in je beeld op het moment dat je 'm oppakt....

In je rugzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Pffff, firefly attack op dag 4 van week 12, voorspelbare triestheid. En twee achter elkaar. Gelukkig nog een eenvoudig doel achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:32

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik heb TLOU op de PS3 gespeeld, de remastered versie is echt een mooie verbetering, zeker als je de game op een projector speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FallenAngel666 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:21:
[...]

Zal wel voor tutorial doeleinden zijn, maar dat gedeelte waar je voor t eerst met Bill opstapt gaat rond die kerk kan je makkelijk met sneaken af zonder dat je één clicker hoeft uit te schakelen of af te leiden met bricks / bottles. Ongezien/ongehoord blijven is altijd beter :)
Hmm op mijn hard playthrough lieten die clickers shotgun ammo vallen. Kwam even later goed van pas. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 22:58:
[...]

:?

Staat zelfs in je beeld op het moment dat je 'm oppakt....

In je rugzak.
Ja klopt ik moet dan een klein knopje van opties indrukken maar ik kom dan in het optie menu en niet in mijn rugzak, ik vraag me dus af of de game nu en bug heeft of dat ik het foutje knopje gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:04

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 09:42:
[...]

Ja klopt ik moet dan een klein knopje van opties indrukken maar ik kom dan in het optie menu en niet in mijn rugzak, ik vraag me dus af of de game nu en bug heeft of dat ik het foutje knopje gebruik?
Je gebruikt het verkeerde knopje. Voor je rugzak moet je het touchpad indrukken. Ik heb daar ook even problemen mee gehad voordat ik dat doorhad O-)

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yagermeister schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Je gebruikt het verkeerde knopje. Voor je rugzak moet je het touchpad indrukken. Ik heb daar ook even problemen mee gehad voordat ik dat doorhad O-)
Top bedankt nu kan ik weer verder gamen want wil niets missen van de game. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
bram1984 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 07:59:
[...]

Hmm op mijn hard playthrough lieten die clickers shotgun ammo vallen. Kwam even later goed van pas. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.
Mwah. Ik neem aan dat je die ammo hebt gebruikt in het gevecht rond of in de school, maar ook daar kan je veel met sneaken oplossen. En het spel is wel zo fair dat je nooit helemaal zonder ammo komt te zitten, anders zou je in de gymzaal totaal kansloos zijn. Ik bewaar voor dat gevecht altijd een molotovje of twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:40
Zo heb zojuist de credits voorbij zien lopen. Erg mee vermaakt. Al werd het qua ganeplay wel wat herhalend tegen t einde aan.
Zit nu te twijfelen of ik een nee game plus ga starten op hard of begin met grounted

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:06
Net voor de tweede keer de story doorlopen. De eerste keer was vorig jaar op de PS3 en nu dus de remastered op de PS4. Het blijft een ontzettend tof spel, maar toch blijft het jammer je het spel maar een keer voor de allereerste keer kan spelen. Naast de sterke plottwitsts, kwam ik nog wel een iets tegen wat ik de eerste keer niet gezien heb, maar wat ik wel weer heel goed vond.

Als je in het begin van het lente gedeelte op de snelweg loopt, staat er op de snelweg een camper met de deur open. Voor de geopende deur ligt het lichaam van een volwassen persoon. Als je in de camper binnen kijkt, ligt er op de tafel een foto van een 'happy family'. Op de achterkant van de foto staat de tekst 'Forgive us'. Als je dan achter in de camper kijkt, zie je nog een lichaam van een volwassen persoon en onder een deken liggen twee kleinere lichamen. Daarnaast ligt dan een honkbalknuppel.

Dit soort details maken The Last of Us zo'n ontzettend goed spel om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Zo'n zelfde situatie heb je in dat riool / afwatering gedeelte. Daar wordt het ook nog extra ondersteund door de brieven van Ish en de andere overlevenden. Op een gegeven kom je dan ook in een kamer met afgedekte lichamen van kinderen die zijn omgebracht voor dat de infected bij ze konden komen. Joel reageert daar ook geschokt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spoiler tags dudes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Heel graag inderdaad, ik zit nog midden in deze prachtige game :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:41
Geweldige game dit. Wat mij betreft een van de beste op PS3.
Toch maar eens terughalen bij mn schoonbroer...

Ik mocht van de story mode geen minuut alleen spelen. Het vrouwtje wilde niets missen :)

Online wel geprobeerd, maar ik suck bigtime tegen andere spelers :D
Toch maar eens op YouTube wat tips n tricks kijken en nog eens waging pogen.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik heb het via YouTube gezien op het kanaal van iemand die de hele walkthrough had gemaakt. Vond het toen al een enorm tof spel. Van de week TLOU op de PS4 3 uur zitten spelen bij een maat van me.

Vanmiddag maar even een PS4 / TLOU bundle bestellen.. laatst mijn Xbox360 verkocht, tijd voor een nieuwe console.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:31

OMD

Ik heb vandaag de main story en left behind uitgespeeld.

Ben zeer onder de indruk van het hele spel en ben ook gelijk weer een nieuwe game gestart op survivor :)
Zeker in mijn top 3 all time favourites.

Plus punten:

- binding met de characters. Heb nog nooit zo verbonden gevoeld bij characters van een game. De verhalen, Jokes en sad story's zijn in mijn ogen top notch.
- grafisch echt heel sterk, details tot in de oneindigheid en mooie kleuren.
- besturing voelt aardig vloeiend en lijkt of de devs echt veel werk daar in hebben gestoken.
- craften. Blijf ik een leuk aspect vinden aan games. Grinden naar spullen is tof :)
- het verhaal!

Zijn er dan geen negatieve punten? Jawel:

- gevechten worden wat repetitief tegen het einde.
- AI -> pinda's hebben soms betere inzicht.
- verbeteren van dingen had beter uitgewerkt kunnen worden in mijn ogen.

Al met al krijgt de game van mij een dikke 9,5

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Toch maar even langs de game mania gegaan na het werk, mijn eerste 2.5 uur the last of us zijn achter de rug. Tot het punt waar ik nu ken was ik al redelijk bekend (op youtube al gezien + bij me maat maandag nog gespeeld) maar het verveeld zeker niet!

En ziet er op de LED tv ook nog is super uit, voor mijn gevoel nog veel scherper als op de LCD tv van mijn maat al is die toch ook full HD en dezelfde " (beide 42")

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:27
Uitgespeeld in 3 dagen. Wat een game, niet normaal. Mooi dat er tussen alle jaarlijks terugkerende fast food games (hoi cod, fifa enz) nog de tijd en moeite wordt genomen om dit soort meesterwerken te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Aan zon meesterwerk zit ook wat meer ontwikkeltijd dan een jaar :P dus die kan je niet elk jaar uitbrengen haha.

3 dagen ga ik niet halen xD hoeveel uur speel jij per dag? :o dang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:41
Ik heb er ruim 18 uur over gedaan, maar dan wel lekker op mn gemak.
Nog maar eens opnieuw beginnen als de dagen korter worden. Lekker donker in de kamer, kaarsje aan, biertje erbij, surround op standje 'tikkie te hard'... :D

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Heeft er nog iemand wat meer tips wat betreft het upgraden van wapens? Eerder las ik al van mede tweakers dat het verstandig is om eerst holsters te maken en een scope op de rifle te gooien. Dit heb ik alvast gedaan maar ik heb nog wat tools over voor eventuele andere upgrades (drawing speed van de boog of clip capacity van pistols ofzo?). Ik ben bezig met mijn eerste run op survivor en wil het wat betreft upgraden goed doen :). Zijn er nu nog andere upgrades waarvan jullie zeggen van die zijn echt de moeite waard? Of kan ik de tools verder beter bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaiziks
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 16:02

zaiziks

Da da da

Wat mij een beetje tegenvalt is de AI, ik zit nu
spoiler: title
de eerste verdieping van het ziekenhuis vd Fireflies uit te moorden en het lijkt wel een beetje 'platform-ish', dat je daar rustig je gang kan gaan met bommen en molotov's, dan de ruimte verlaat en in de volgende ruimte weer een groep bad guys op je afkomt. Als de wereld (= ziekenhuis, in dit geval) écht open is, zou dat wel effect hebben.

Verder vermaak me ik me er best mee. Eens geen pulp, en je leeft je zeker wat meer dan anders. Dat Ellie
spoiler: title
af en toe zo'n moppenboekje vind of in de platenwinkel door de bak vinyl bladert, tof.

Ik zet het maar in spoilers, niet iedereen is van the TLOU-op-PS3-tijdperk ;)

La la la la la la la la la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb heel TLOU op Youtube zitten kijken een jaar terug, was net alsof je een film zat te kijken :P

Nu eindelijk zelf ermee aan de slag, speelt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Hmmm, TLoU op Grounded was goed te doen tot het punt
spoiler:
dat je als Ellie speelt tegen die hordes infected. Eerste deel gaat nog, maar tweede deel met die bloater op t laatst is echt zo goed als ondoenlijk. Ook al mis je geen schot dan nog heb je lang geen ammo genoeg, er dropt niks of alleen als je veel geluk hebt, maar dat zou niet van geluk af mogen hangen. Er zijn een paar bricks en flessen om te stunnen, zidat je nog iets aan je mes hebt, maar dat gaat niet altijd als er drie runners rondlopen en David geen van allen aantrekt. Dit stuk was al mijn minst favoriete gedeelte, maar nu is het echt helemaal stuk. Op Survivor heb ik het zonder veel moeite gehaald. Op Grounded kom ik er niet doorheen. Ben tot aan de bloater gekomen, daar wilde ik net een molotov op gooien en toen werd ik door een runner gepakt, omdat David niks toevoegd. Vond Grounded tot nu toe leuk, maar dit gedeelte is slechts frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Even de controller een uurtje weggelegd en nu had ik 'm na drie keer proberen :)
Het betere stenen en flessen werk. En veel rennen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Nipje schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:04:
Heeft er nog iemand wat meer tips wat betreft het upgraden van wapens? Eerder las ik al van mede tweakers dat het verstandig is om eerst holsters te maken en een scope op de rifle te gooien. Dit heb ik alvast gedaan maar ik heb nog wat tools over voor eventuele andere upgrades (drawing speed van de boog of clip capacity van pistols ofzo?). Ik ben bezig met mijn eerste run op survivor en wil het wat betreft upgraden goed doen :). Zijn er nu nog andere upgrades waarvan jullie zeggen van die zijn echt de moeite waard? Of kan ik de tools verder beter bewaren?
Ik merk dat ik veel met de boog speel, vaak gaan tegenstanders met 1 pijl neer en doordat het geen geluid maakt komen anderen niet op je af. Die holsters heb ik ook vrij snel erbij genomen, dat wisselen met x werkt gewoon niet zo lekker. Speel het spel nu voor de 2e keer, om alles te kunnen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Yay, Grounded mode uit! :)
Heerlijk soundtrack toch bij de credits.
Grounded+ dan maar, playthrough nummertje 8, 2e op de PS4 dan welliswaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
TgR_KILLER schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:12:
Aan zon meesterwerk zit ook wat meer ontwikkeltijd dan een jaar :P dus die kan je niet elk jaar uitbrengen haha.

3 dagen ga ik niet halen xD hoeveel uur speel jij per dag? :o dang :P
Toevallig nu 2 weken vrij, mooi moment om een nieuwe console aan te schaffen. Heb mijn 360 2 maanden geleden verkocht dus had nog wat game tijd in te halen zeg maar...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pittige game op easy voor mij omdat ik geen controller gewend ben denk ik, maar de game is goed en kan me volledig vinden in de reacties van andere Tweakers, dat de personages aangrijpen en het verhaal ook erg sterk is. Ik heb al lang niet meer dit gevoel gehad tijdens het gamen en hoop zeker op een deel 2
Zelf zit ik nu net in het riool waar wat moet zwemmen,
spoiler:
net na dat ik Tess heb achter gelaten bij de soldaten
Heb je trouwens overal in het spel een werkbank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:03:
Heb je trouwens overal in het spel een werkbank?
Er zijn er meer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ChrisLNFF schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:58:
[...]Toevallig nu 2 weken vrij, mooi moment om een nieuwe console aan te schaffen. Heb mijn 360 2 maanden geleden verkocht dus had nog wat game tijd in te halen zeg maar...;)
Ah, ja ik heb mijn 360 ook pas verkocht, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik die al 2 jaar zo goed als niet gebruikte :P
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:03:
Pittige game op easy voor mij omdat ik geen controller gewend ben denk ik, maar de game is goed en kan me volledig vinden in de reacties van andere Tweakers, dat de personages aangrijpen en het verhaal ook erg sterk is. Ik heb al lang niet meer dit gevoel gehad tijdens het gamen.
Dit heb ik dus ook, game bijna alleen op de PC. Maar moet zeggen dat de PS4 controller me echt bevalt! Alleen het mikken gaat af en toe nog lastig met een stickie in plaats van een muis, Autoaim heb ik uit staan want ik wil voor de headshots maar dat maakt het nog net wat lastiger :P Tot gisteren was ik op easy nog niet dood gegaan, maar op zon stuk dat je zwaar gerushed wordt ben ik dus wel een paar keer opgevreten :(

Vind vooral al die kleine conversaties leuk tussen de characters, als je beetje van de route af loopt kom je vaak toch op plekjes dat ze ineens met elkaar gaan praten die je anders misschien niet tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:31
Is er ergens een lijstje van PSN namen voor de Multiplayer van TLOU PS4? :)

Vind de multiplayer best wel vet, maar heb nauwelijks mensen in mn lijst die het spelen. En teamwork is wel zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Voor mp consien10 , maar heb alleen de ps4 versie

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
rkwinkel schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:58:
Voor mp consien10 , maar heb alleen de ps4 versie
Ik ook ;)
Zal je toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Voeg mij ook maar toe, gisterenavond mijn eerste potje mp gespeeld. Best geinig, maar met meer Nederlanders misschien nog leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
ChrisLNFF schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:59:
Voeg mij ook maar toe, gisterenavond mijn eerste potje mp gespeeld. Best geinig, maar met meer Nederlanders misschien nog leuker.
Wats je PSN naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
ChrisLNFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Zal jullie ook toevoegen, psn= fonsmeister

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 21:29

Major_ton

Shoot!

Ik heb afgelopen donderdag ook TLOU Remastered uitgespeeld. Ik heb speciaal gewacht op de PS4 versie en dat is het toch wel waard geweest! De eerste playthrough heb ik meteen op hard gedaan, al was ik van te voren wel een beetje bang of ik het niet te moeilijk zou vinden. Zo veel game ik niet meer de laatste tijd. TLOU was de eerste game sinds Uncharted 3 :X. Volgens de stats ben ik 197 dood gegaan, maar ik heb me geen moment gefrustreerd gevoeld en ik ben nu aan een hard+ playthrough begonnen :)

spoiler:
Het einde kwam voor mij een beetje abrupt. Ik had niet gedacht dat het na het ziekenhuis al klaar zou zijn! Ik heb daar heel voorzichtig en zuinig gespeeld (en op dat stuk ben ik dan ook het meest dood gegaan) omdat ik echt het idee had dat daarna een massale eindstrijd zou beginnen. Maar in tegenstelling tot wat anderen er van vinden, zie ik duidelijk mogelijkheden voor een vervolg deel! Fingers crossed...

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Mijn eerste playthrough (op easy) zit erop. Blijft een ontzettend sterk verhaal.

Binnenkort nog maar eens een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:43
Titel moet nog aangepast worden in PS3/PS4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik ben ook maar met de multiplayer begonnen. Verrassend leuk ook al heb ik pas 2 potjes gespeeld. Het vinden van een match duurt wel erg lang (PS4). Jullie kunnen me vinden onder de naam: Zwepp

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Trophys behalen in mp is best makkelijk.

Hoe zie je trouwens of een iemand SP of MP speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
ChrisLNFF schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:44:
Trophys behalen in mp is best makkelijk.

Hoe zie je trouwens of een iemand SP of MP speelt?
Vraag ik me dus ook af. Ik kan bijv alleen zien dat je TLOU speelt, niet of je SP of MP doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Major_ton schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:00:
Ik heb afgelopen donderdag ook TLOU Remastered uitgespeeld. Ik heb speciaal gewacht op de PS4 versie en dat is het toch wel waard geweest!
Ik heb de PS3 versie 6 keer uitgespeeld en pas de PS4: Remastered bundle gekocht en de kwaliteit van de PS3 versie is zonder twijfel het hoogst. De PS4 versie heeft heel veel glitches die de PS3 versie niet had. Grafisch over het algemeen, maar ook de AI lijkt niet helemaal soepel te lopen. Ook weet ik niet helemaal wat ik van de belichting op de PS4 moet vinden. Ik hoop heel erg dat het een en ander nog gepatched gaat worden, want de PS4 port komt op mij een beetje te gehaast over en dit spel verdient beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Online wordt nu echt leuk, de maps zitten enigzins in mijn hoofd en ik heb wat vaste mensen in mijn lijst om te spelen. Het valt mij op dat er redelijk wordt samengewerkt, leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik ben sinds kort weer wat meer aan gamen geslagen. Speel al tijden COD, vaak even snel potjes tussendoor en ben groot fan van Uncharted reeks.

Heb nu TLOU besteld en ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen :) Maar als ik het zo hoor van vrienden, lijkt het enigszins op Uncharted, dus dat kan niet anders dan goed zijn.

Hebben jullie overigens nog andere aanraders in deze categorie? Ik word een beetje dol van alle shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Mmmm Uncharted is meer Run 'n Gun, TLoU is heel wat meer sneakwerk en op zich wel actie maar op een andere manier. Wat dat betreft komt Tombraider 2012 meer in de buurt van Uncharted dan dat TLoU dat doet.

:)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:43
Je kunt het wel run and gun proberen, maar ver kom je waarschijnlijk niet omdat gunnen niet zo goed werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

dutchgio schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:59:
Je kunt het wel run and gun proberen, maar ver kom je waarschijnlijk niet omdat gunnen niet zo goed werkt ;)
Runnen gaat verder wel prima en is soms aardig noodzakelijk ;-)

Damn wat hoop ik op een voortzetting van deze franchise! Zelfs zonder de hele wereld erbij te betrekken is Noord Amerika groot genoeg voor meer avontuur. Er zijn mogelijkheden zat.

- Een nieuwe en meer extreme mutatie van het virus ontstaat. Hierdoor komt Tommy's base 'under siege' te liggen waardoor de game geopend kan worden met een lange verdedigingssessie. Vervolgens moeten Joel en Ellie er op uit sneaken voor supplies en een nieuw avontuur begint. Er is duidelijk een nieuwe dynamiek merkbaar tussen de twee wegens een verstoorde verstandhouding, maar ook vanwege Ellie die nu 5 jaar ouder is. Bovendien zijn de 'vijanden' agressiever en wordt je daardoor meer opgejaagd. Dit houdt de spanning er lekker in. Een paar hoofdstukken verder zijn Joel en Ellie weer naar elkaar gegroeid en Ellie begint de keuzes van Joel te begrijpen. Uiteindelijk heb je alle supplies bij elkaar om er vervolgens achter te komen dat de eens zo veilige plek bij Tommy volledig is overlopen en nu een broeinest is van vijanden. Opzoek naar overlevenden ga je als speler een hoop gevaren tegemoet. Hier zijn genoeg dramatische plotwendingen te bedenken, waar iedereen dood is of er misschien toch nog overlevenden zijn. Hoe dan ook, er moet een nieuwe 'thuisbasis' gevonden worden en wederom trek je de grote wereld in. Opzoek naar veiligheid, opzoek naar een nieuw bestaan in een wereld waar nu niet alleen mensen, maar ook dieren zijn gemuteerd. -

Dat het verhaal van Joel en Ellie ten einde zou zijn snap ik dus niet helemaal, want er is nog zoveel te vertellen. Ik kan wel tientallen vervolg scenario's bedenken die echt niet op Hollywood hoeven te lijken.

Ik ben wel benieuwd naar het ultieme vervolg op The Last Of Us in de ogen van anderen hier :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Als er een vervolg komt hoop ik dat ze er een totaal nieuw verhaal van maken met nieuwe karakters, eventueel in een andere tijdsperiode (i.pv. 20 jaar na de cordyceps uitbraak). Ik vind het verhaal van Joel en Ellie prima afgerond zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Nou vandaag binnen en heb er erg van genoten, totdat mijn ps3 ermee stopte. Leest nu geen enkele disc meer, dus ik denk dat de bluray laser kapot is. Overmorgen op vakantie en bij terugkomst maar eens kijken of we hem gaan vervangen.

Wel ongelooflijk zuur dit, had een vrije middag/avond ook nog :(

Ding is ook al bijna 5 jaar oud, dus moest er ooit eens van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuff schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:39:
Ik ben sinds kort weer wat meer aan gamen geslagen. Speel al tijden COD, vaak even snel potjes tussendoor en ben groot fan van Uncharted reeks.

Heb nu TLOU besteld en ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen :) Maar als ik het zo hoor van vrienden, lijkt het enigszins op Uncharted, dus dat kan niet anders dan goed zijn.

Hebben jullie overigens nog andere aanraders in deze categorie? Ik word een beetje dol van alle shooters.
Hehe het lijkt totaal niet op Uncharted. 3rd person is de enige overeenkomst. Verder is alles anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Fuff schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:52:
Nou vandaag binnen en heb er erg van genoten, totdat mijn ps3 ermee stopte. Leest nu geen enkele disc meer, dus ik denk dat de bluray laser kapot is.
Sucks! Daarom heb ik maar besloten gewoon te wachten tot hij uit kwam voor PS4 en meteen een PS4 te kopen ipv een "oude" console.

Maar volgens mij kan er inderdaad nog zat verteld worden over Joel en Ellie, het main story is wel voorbij nu. Maar er kan nog zoveel meer verteld worden over tommy en misschien andere mensen die ze tegen zijn gekomen er weer bij halen zoals Bill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:12:
[...]

Hehe het lijkt totaal niet op Uncharted. 3rd person is de enige overeenkomst. Verder is alles anders.
Klopt ja. Qua gameplay komt het aardig overeen, manier van lopen en rondrennen enzo, maar het is totaal geen run 'n gun zoals uncharted! Maar dit past goed in mijn straatje!
TgR_KILLER schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:15:
[...]

Sucks! Daarom heb ik maar besloten gewoon te wachten tot hij uit kwam voor PS4 en meteen een PS4 te kopen ipv een "oude" console.

Maar volgens mij kan er inderdaad nog zat verteld worden over Joel en Ellie, het main story is wel voorbij nu. Maar er kan nog zoveel meer verteld worden over tommy en misschien andere mensen die ze tegen zijn gekomen er weer bij halen zoals Bill.
Ja balen inderdaad, heb een laser lens besteld op ebay, net €18, als ik thuiskom van vakantie gaan we hem maar vervangen, want alles lijkt erop dat het daaraan ligt.

Ik wacht nog even met kopen van PS4, eerst moet financiële situatie zoiets toelaten, kan geen onverwacht grote aankopen doen helaas. Bij een vriend TLOU gespeeld op de PS4, jeetje wat een verschil in power, super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ugh, Left Behind op Grounded is zo goed als niet te doen
spoiler:
The enemy of my enemy :X
Was al met afstand het minste stuk van de DLC, want loop volledig uit de pas met de rest, maar op Grounded is het echt niet te doen. Nog veel erger dan The Hunt in het orgineel.

Edit: na heel wat pogingen toch gelukt met bijzonder veel geluk. Echter, LB heeft geen Grounded trophy :X

[ Voor 16% gewijzigd door Kwistnix op 14-08-2014 18:32 ]

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zo balen dat er geen upgrade optie komt. Wil hem graag spelen op de ps4 maar daar geen 40 eurie voor over, heb hem namelijk al liggen voor de ps3. Gemiste kans van sony...

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik denk dat ze meer verdienen aan deze keuze dan aan een upgrade optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:52:
Ik denk dat ze meer verdienen aan deze keuze dan aan een upgrade optie :P
Dat ligt eraan. Mischien kopen nu veel huidige bizitters van de game de nieuwe versie niet, terwijl ze een upgrade wel zouden hebben overwogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Natuurlijk weet ik het niet zeker, maar nog steeds denk ik dat ze meer verdienen aan deze keuze dan aan een upgrade optie. De redenen waarom ik dit denk is:

-De TloUR komt uit in een periode waarin zeer weinig boeiende games zijn uitgekomen.
-Het kost 'slechts' €45,-
-Het is een van de beste spellen van de PS3 / vorige generatie.

Aan welke prijs zou je denken als het een upgrade zou zijn? 10/20 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Joh, over een tijdje koop je TLOU gewoon nieuw op de PS4 voor een 'upgrade' prijs. Ik snap de frustratie echter wel, want wachten is niet leuk en als je idd de volle mep al een keer hebt betaald voor de game, dan doe je dat niet graag een tweede keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ach, waarom niet. Ik heb dat op de PS3 ook al een paar keer gehad. Bijvoorbeeld bij Mass Effect 2 en 3, toen de trilogy uitkwam heb ik die gekocht puur om het orgineel te kunnen spelen. Of bij Xcom: Enemy Unknown, toen Enemy Within uitkwam was dat voor PS3 geen DLC pakket, maar heruitgave van het orgineel met de nieuwe toevoegingen. Die heb ik toen ook gekocht. In het geval van TLoU: Remastered had ik 'm direct aangeschaft, ware het niet dat ik juist op de PS4 bundle heb gewacht waar ie bij zat. Ik weet nog niet wat ik met GTA 5 ga doen. Die heb ik een keer uitgespeeld op de PS3 en na erg veel frustratie (in het begin) met multi player weer in de kast gegooid. Ik vond het niet een bijzonder indrukwekkende ervaring, maar wellicht dat ik het nog een keer een kans geef op PS4.

[ Voor 22% gewijzigd door Kwistnix op 15-08-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik heb de GTA games ook nooit leuk gevonden als het om de missies gaat. Alleen Vice City vond ik vermakelijk vanwege de sfeer en de gelijkenissen met Scarface. Het aankloten vind ik dan wel weer te gek en GTA V blinkt daar naar mijn mening echt in uit. Het is echt fantastisch om het vliegveld op te scheuren, een Boeing 747 te jatten en hiermee rond te gaan vliegen. Het wordt helemaal episch als je dat ding succesvol weet te landen op de highway. Alleen al daarom ga ik hem voor de PS4 aanschaffen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:55
Mijn grounded run er bijna opzitten. Paar pittige stukjes na nog best te doen. Je vind toch redelijk wat supplies, weinig ammo. Al heb ik nooit zonder gezeten.

Pittig stukje:
spoiler:
Als je met Ellie speelt en met David die infected moet afhouden bij het hert, pfoe dat was irritant. Steeds als ik dacht nou heb ik het, had ik wel weer een in mijn nek hangen. Uiteindelijk per wave een bepaalde tactiek aangehouden. Beloofde niet veel soeps voor het volgende stuk, maar wonderbaarlijk haalde ik dat in 1 keer.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
peto84 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:54:
Mijn grounded run er bijna opzitten. Paar pittige stukjes na nog best te doen. Je vind toch redelijk wat supplies, weinig ammo. Al heb ik nooit zonder gezeten.

Pittig stukje:
Ja dat stuk is best pittig. Met de laatste patch is het wel een heel stuk beter geworden trouwens. Ik heb het op m'n eerste Grounded run voor de patch gedaan en op Grounded+ na de patch en dat was een wereld van verschil.
spoiler:
David was totaal nutteloos. Kreeg geen infected uitgeschakeld, maar met de laatste patch mept ie ze weer gewoon plat. Ook lijken de ammo drops veel betrouwbaarder, zodat je niet zonder komt te zitten. Dat gebeurde voor de patch dus wel en dan was je aangewezen op stenen en flessen in combinatie met je mes.

Nog frustrerender is trouwens het einde van Left Behind op Grounded. Ik weet niet of je die ooit al hebt gespeeld dus ik zal niks spoilen, ondanks de spoiler tags. Nog frustrerender dan The Hunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:55
FallenAngel666 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:09:
[...]

Ja dat stuk is best pittig. Met de laatste patch is het wel een heel stuk beter geworden trouwens. Ik heb het op m'n eerste Grounded run voor de patch gedaan en op Grounded+ na de patch en dat was een wereld van verschil.
spoiler:
David was totaal nutteloos. Kreeg geen infected uitgeschakeld, maar met de laatste patch mept ie ze weer gewoon plat. Ook lijken de ammo drops veel betrouwbaarder, zodat je niet zonder komt te zitten. Dat gebeurde voor de patch dus wel en dan was je aangewezen op stenen en flessen in combinatie met je mes.

Nog frustrerender is trouwens het einde van Left Behind op Grounded. Ik weet niet of je die ooit al hebt gespeeld dus ik zal niks spoilen, ondanks de spoiler tags. Nog frustrerender dan The Hunt.
Ja reeds gespeeld op ps3. Niet op grounded maar wel op survivor. Welke al pittig genoeg was. Van de week ook op ps4 gedaan. Het laatste gedeelte is vrij lastig. Had 1 balkje health over voor ik daar aankwam en ook nog toen ik het uitgespeeld had. Dus is nog wel te doen zonder geraakt te worden. Zonder gespot te worden lukt mij althans nooit.
Alleen nog Grounded+ straks en dan nog MP. Prima naar mijn zin gehad op de ps3. Kijken of het net zo'n leuke ervaring is op de ps4. De eerste paar potjes waren weer even wennen. Onbekende maps en wapens leken wat anders te reageren.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Multi-player is nog steeds hetzelfde. Tragische matchmaking en ongebalanceerde potjes. Af en toe heb je wel eens een pot waar het gelijk opgaat en spannend is, dan is het ook echt heel gaaf, maar helaas is dat in mijn ervaring vaker uitzondering dan regel.

Edit: net ook weer, team van CoD spelers of zo. Rushen met auto rifles en maar blijven proberen. We hoefden ze alleen maar op te wachten, 15-00 gewonnen. Gaap.

[ Voor 24% gewijzigd door Kwistnix op 16-08-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik speel hem gewoon op easy xD net mijn 2de playthrough gestart, dat je upgrades enzo worden meegenomen in die plus modus is wel erg cool. Daarna ga ik hem eens proberen op normal xD ik ben geen ster in controllers.. daarom ook lang gewacht met weer een console kopen maar tlou kon ik niet laten liggen.

Ook paar keer online gespeeld vandaag, proefding van 48 uur op PSN+ ging wel ok, al stond ik wel steeds onderaan op 1 potje na xD

Ook left behind gestart ergens deze week, ik vermaak me nog wel ff =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:07
Ben de game begonnen op Hard. Mijn teller staat nu op 81x doodgaan haha. Is dit redelijk normaal voor een eerste Playthrough? Ben niet altijd even verstandig geweest..
Zo van: Aaah hier loop ik wel even voorbij...

Wel heel veel kogels besparen, waardoor ik nu denk: ik had wel meer mogen schieten eigenlijk..

Tot nu toe: Geweldige game, wellicht de beste die ik ooit heb gespeeld.. Gelukkig moet ik nog wel even, hij is nog niet uit :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt eraan. Als dit de stand na 10 minuten is, dan bak je er niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Heb er 16u opzitten en ben in de winter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net heb ik Left Behind uitgespeeld na een uurtje of 2 en half spelen.
Het hoofdverhaal had ik al uitgespeeld binnen 3 dagen.

Het is een mooi verhaal en het speelt heerlijk weg.
Ik vindt de game een dikke 9 waard en dat geef ik em ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kuhr89 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:10:
Ben de game begonnen op Hard. Mijn teller staat nu op 81x doodgaan haha. Is dit redelijk normaal voor een eerste Playthrough? Ben niet altijd even verstandig geweest..
Zo van: Aaah hier loop ik wel even voorbij...

Wel heel veel kogels besparen, waardoor ik nu denk: ik had wel meer mogen schieten eigenlijk..

Tot nu toe: Geweldige game, wellicht de beste die ik ooit heb gespeeld.. Gelukkig moet ik nog wel even, hij is nog niet uit :)
Ben net klaar op hard, 27x doodgegaan, waarvan zeker 10x dat de game niet deed wat ik wilde. Nu Grounded nog maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:14:
Net heb ik Left Behind uitgespeeld na een uurtje of 2 en half spelen.
Het hoofdverhaal had ik al uitgespeeld binnen 3 dagen.

Het is een mooi verhaal en het speelt heerlijk weg.
Ik vindt de game een dikke 9 waard en dat geef ik em ook.
Maar meer dan een 9 vind ik het ook echt niet waard. Snap ook niet waar al die 10en vandaan komen :o

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Puntje van kritiek: de overpowered wapens die je als dlc kunt kopen. Spelers die deze wapens hebben zijn echt een stuk sterker dan spelers die ervoor kiezen om geen 2 euro aan zulke onzin uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Gisteren begonnen met de game voor de eerste keer en meteen op Hard. Tot nu toe vind ik het een heerlijke game en ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
ChrisLNFF schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:24:
Puntje van kritiek: de overpowered wapens die je als dlc kunt kopen. Spelers die deze wapens hebben zijn echt een stuk sterker dan spelers die ervoor kiezen om geen 2 euro aan zulke onzin uit te geven.
Mwa, de Enforcer is wel goed, maar ik vind 'm niet overpowered. Met de level 2 upgrade schiet ie mischien wel een beetje te snel, maar dan vind de standaard Revolver op level 2 beter. De rest van de DLC wapens (launcher, double barrel, specter) vind ik niks en zijn sowieso alleen purchasables. Ik geef alleen parts uit aan purchasables wanneer ik een missie heb gekozen met zo'n specifiek wapen. Dan vind ik de military sniper, shotgun en de machete het best - allemaal standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb overigens sinds gisteren ook PSN+ zal ook wel wat meer oefenen met online spelen xD want ik ben het gamen met een controller echt nog niet zo gewend haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erulezz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:22:
[...]

Maar meer dan een 9 vind ik het ook echt niet waard. Snap ook niet waar al die 10en vandaan komen :o
Die komen voort uit het zeer volwassen verhaal, de voice acting en nog tig dingen die niet zo lastig te raden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Net een potje verloren waarbij er 20 teamwijzigingen waren en niemand samen speelde. Als iemand wel teamplay heeft voeg me maar toe. Recklezz84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
bram1984 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:36:
[...]

Die komen voort uit het zeer volwassen verhaal, de voice acting en nog tig dingen die niet zo lastig te raden zijn.
Nu ik hem heb uitgespeeld 5 min geleden snap ik het :P vond het in het midden soms wat minder sterk, maar het einde is geniaal. Nu op naar Left Behind

[ Voor 3% gewijzigd door Erulezz op 19-08-2014 20:31 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Eerste frustratie online weggeslikt.. laatste potjes gingen best aardig. Lekker lame overal bombs droppen en shorty als handgun vrijgespeeld nu xD kills komen ineens stuk makkelijker.

Net ook assault rifle voor het eerst meegehad. Dat werkt ook best lekker.

Waar ik alleen echt niet tegen kan zijn van die knoeperts die je dan niet healen terwijl je naast ze op de grond ligt te kramperen van de pijn :(. Maar ach krijg zelf wel steeds beter in de gaten wanneer je wel iemand kan healen of juist eerst ff moet wachten op de tegenstanderd voor je naast hem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ja, alleen als je een team hebt dat samenwerkt is het te doen. Heel veel gasten doen niet de moeite te healen, die wachten liever tot de tegenpartij doorkomt voor een special execution om dan een goedkope kill te scoren. Echt heel erg frustrerend. Gebeurd mij dat een keer in een potje dan doe ik ook helemaal niks meer voor m'n team. Ook al zou ik er parts mee scoren.
Wat ze er van mij liever vandaag dan morgen nog uithalen zijn molotovs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Interrogation is trouwens ook best een slecht uitgewerkt concept. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er ook daadwerkelijk een lockbox is gekraakt door welk team dan ook. Aanvallen is kansloos en als je om defenders heen stealth dan gaan alsnog alle alarmbellen af zodra je de lockbox aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Gisteren met Recklezz hierboven een potje gespeeld. Ging wel beter dan alleen met mensen die niet praten ;)

Zijn er andere Tweakers die in zijn voor een georganiseerd potje Multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik ben wel ff serieus op zoek naar een betere headset ding xD de oortjes van mijn HTC deden naar een uur f*cking pijn. Nu de oortjes van mijn Samsung bij, die lagen @ work, die zijn in ear en gaat hopelijk beter.

Hoop snel een converter ding te hebben zodat ik gewoon mijn Sennheiser headset kan aansluiten.

Maar op zich gaat het een stuk beter als je gewoon naar iemand kan roepen dat ze dekking moeten zoeken, waar de vijand zit of als je geheald moet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
TgR_KILLER schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:18:
Ik ben wel ff serieus op zoek naar een betere headset ding xD de oortjes van mijn HTC deden naar een uur f*cking pijn. Nu de oortjes van mijn Samsung bij, die lagen @ work, die zijn in ear en gaat hopelijk beter.

Hoop snel een converter ding te hebben zodat ik gewoon mijn Sennheiser headset kan aansluiten.

Maar op zich gaat het een stuk beter als je gewoon naar iemand kan roepen dat ze dekking moeten zoeken, waar de vijand zit of als je geheald moet worden :P
Die officiele PS4 koptelefoon vind ik zelf wel fijn.

Je kan ook een normale stereokoptelefoon met bedrading in je controller pluggen. Als je kabel een microfoon heeft, kom je daar prima mee uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Zo mijn eerste Playthrough zit erop..
Op Hard begonnen en uitgespeeld. 90x doodgegaan uiteindelijk haha..
Kan ik nu trouwens ook Grounded + spelen? Of moet dit op Hard?

Wat een geweldige game is dit zeg....Het verhaal, de spanning, de karakters, alles klopt.
Beste game dat ik heb gespeeld.

Moet alleen Left Behind nog spelen..

Ik hoop dat ze een 2e deel gaan maken, maar ben daar ook juist bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Kashika schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:48:
[...]
Die officiele PS4 koptelefoon vind ik zelf wel fijn.
Zal best fijn zijn maar mij veel te duur :) ik heb al een Sennheiser die me al klauwen met geld heeft gekost :P
Kuhr89 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:33:
Zo mijn eerste Playthrough zit erop..
Op Hard begonnen en uitgespeeld. 90x doodgegaan uiteindelijk haha..
Kan ik nu trouwens ook Grounded + spelen? Of moet dit op Hard?
De plus variant kan je alleen spelen van de moeilijkheid die je hebt uitgespeeld. Dus Hard plus kan je nu doen. Wil je grounded plus spelen zal je hem eerst op grounded normaal moeten uitspelen.

Dit omdat je natuurlijk al je upgrades enzo houd, zou wel makkelijk zijn op easy een hoop te verzamelen en hem dan grounded plus te gaan doen met alle extra skillz :P

Net weer een paar potjes online gedaan, 1 potje ging super goed en was op een gegeven moment zelfs op rampage xD andere potjes gingen wat minder.. Heb nu weer zon hunter attack, maar nu ik qua weken verder kom is er een kans dat ik 100% population verlies.. dus als het beetje ruk gaat.. ben ik ook echt de lul :(

[ Voor 14% gewijzigd door TgR_KILLER op 22-08-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Hm oke haha..

Heb niet echt zin om hem op Hard + te spelen.. Dan speel ik liever de volgende keer opnieuw en dan Grounded. Maar dat is volgens mij echt pittig..
Dus voor Platina moet ik dus Grounded en dan nog Grounded + spelen :P

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste