Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:20
Voor platina is Grounded niet vereist. Hooguit survivor +.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Ah shit haha..
Vriend van mij zei: Je kunt het beste op Hard beginnen.
Had misschien toch beter Survivor moeten doen, ben wel een ervaren speler en had Survivor echt wel gehaald. Dat had New Game + ook wat beter gemaakt..

Misschien over een tijdje dan maar een nieuwe playthrough op Survivor, alles pakken en dan door naar new game +.

Nu even de game laten bezinken en de DLC spelen.. Game heeft indruk gemaakt, dat is zeker.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01
TgR_KILLER schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:33:
Net weer een paar potjes online gedaan, 1 potje ging super goed en was op een gegeven moment zelfs op rampage xD andere potjes gingen wat minder.. Heb nu weer zon hunter attack, maar nu ik qua weken verder kom is er een kans dat ik 100% population verlies.. dus als het beetje ruk gaat.. ben ik ook echt de lul :(
Ja, het wisselt weleens. Ik heb vanavond ook nog een paar potjes geprobeerd en het ging niet fantastisch, dus ik ben er maar mee gestopt. Ging mij te veel ergeren aan al die individualisten die denken een team van vier man alleen aan te kunnen. Bijkomend nadeel van solo-ers die over de map rondrennen: het spawn mechanisme is volledig de kwijt weg. Vooral op grotere maps. Minder fijn wanneer er inneens een half team in je rug hangt, net nadat je daar zelf gespawned bent.

Overigens, bewaar de eenvoudige doelen voor de 100% wipe missies en doe moeilijkere doelen tijdens de andere missies. Een heel makkelijk doel is bijvoorbeeld het craften van gift items. Kies de support pre-set of beter nog een custom build met crafter 3 en je haalt dat doel in één dag. Een zelfde verhaal geldt voor het marken van vijanden, die is ook erg makkelijk. Je kan ze allebei zeker twee keer inzetten bij een 100% wipe. De revives missie is wat meer team afhankelijk, maar ook heel makkelijk. Zelfde verhaal voor healing van teammates. Dan heb je zo al zes keer gemakkelijk een 100% wipe gehaald. Voor de zevende en laatste 100% wipe kan je wel een downs missie riskeren, je hebt er tenslotte maar 3 nodig in 3 dagen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Kwistnix op 23-08-2014 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Thanks voor de tips.. speel altijd met mijn custom builds en daar kan ik nog niet mee giften. Vergeten dat het met de standaard builds wel kan natuurlijk.

revives heb ik laatste keren al gebruikt met de juiste skillz waren die wel ok.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:07
Ben nu level 12 met mp. Heb het eigenlijk wel een beetje gezien, bij gebrek aan beter speel ik nog maar even door. Het is wel aardig, maar duidelijk een game die het van zijn sp moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Bleh, ik wil verder met de firefly campaign, maar join steeds matches in progress die al voorbij de 18 reinforcements zijn, dus dan telt de match niet als dag. Gewoon al 3 keer achter elkaar. Beetje frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik zit in week 6 en heb pas 1 keer gehad dat ik een game joinde welke al bezig was.

ps iemand zin om vanavond wat potjes samen te spelen?

[ Voor 25% gewijzigd door TgR_KILLER op 23-08-2014 19:33 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie kunnen mij wel toevoegen ,
Ik heb nou al 3 keer de 12 weken cyclus voltooid en ben nu voor de vierde keer bezig...

Heerlijke MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:36:
Ik heb nou al 3 keer de 12 weken cyclus voltooid en ben nu voor de vierde keer bezig...

Heerlijke MP
Ik zal je vanavond even toevoegen, wil deze week met de multiplayer gaan beginnen. Bijna mijn Survivor+ playtrough klaar. Daarna dus de multiplayer trophies. De Grounded run doe ik later wel weer eens, vind platinum belangrijker dan 100%. ;)

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:36:

Heerlijke MP
Wel handig als je je PSN vermeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Zie De Sheet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Indrukwekkend al die lage deaths hier. Ik heb het op hard gespeeld en ben een 159 keer doodgegaan. :/ Eigenlijk wel een paar keer minder omdat ik mensen wilde laten zien hoe bruut je af en toe wordt gedood. :P

Af en toe wilde ik toch teveel Rambo zijn. De volgende playthrough probeer ik veel meer stealth te spelen en vaker mijn pijl en boog te gebruiken. Ik ontdekte de kracht hiervan pas heel laat in het spel.

Het pittigste level vond ik eigenlijk het laatste level.
spoiler:
Bij de fireflies.
Op gegeven moment ging ik dood en spawnde ik op een plek waar ik bijna meteen werd ontdekt door de AI. Het heeft mij enorm veel moeite gekost om daar doorheen te komen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
spoiler:
Dat hele laatste level kan je heel makkelijk stealthen met als enige kills de firefly die als laatste het trappenhuis uit komt vliegen en de chirurg. Het is een beetje lastig omschrijven, maar misschien kan ik wel een keer een filmpje opnemen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

FallenAngel666 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:53:
spoiler:
Dat hele laatste level kan je heel makkelijk stealthen met als enige kills de firefly die als laatste het trappenhuis uit komt vliegen en de chirurg. Het is een beetje lastig omschrijven, maar misschien kan ik wel een keer een filmpje opnemen of zo.
Ik volg veel guides van PS4Trophies. Diegene die het inspreekt is een normale vent, duidelijk en soms ook grappig. Makkelijk om te volgen. Hij heeft ook een guide gemaakt van de laatste chapter in TLOUr. Uiteraard bevat de video spoilers dus ik gooi 'm maar even onder een spoiler tag. ;)
Zeker een aanrader, ik skipte af en toe wat door en deed vooral veel zelf maar als ik er even echt niet uitkwam keek ik hier naar.

[ Voor 4% gewijzigd door Frankaro op 25-08-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ah dat scheelt, want dat is dus precies mijn aanpak! :)
spoiler:
Met als enige verschil dat ik @ 5:17 altijd even een fles achter die twee fireflies gooi, zodat mij gegarandeerd niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Inderdaad. die pijl en boog kwam ik ook te laat achter.. Vooral bij Clickers handig.
Hierdoor heb ik Left Behind direct op Survivor gespeeld, kijken hoe me dat af zou gaan. Dat ging eigenlijk heel redelijk. Het was wel even wennen dat je geen Listen Mode hebt, maar met pijl en boog en de bakstenen en flessen is het best goed te doen.

spoiler:
Voordeel met Ellie is wel dat ze altijd een zakmesje had natuurlijk. Met Joel kun je niet altijd een clicker afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Alleen als je een baksteen hebt, of een melee wapen of een gun met ammo. Eigenlijk bijna altijd wel dus :)
Pijl en boog is een van m'n favoriete wapens. Ook in multi player erg sterk, mits geupgradet.

[ Voor 30% gewijzigd door Kwistnix op 25-08-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in mijn grounded en grounded + playtroughs totaal minder dan 10 keer dood gegaan.

Playtrough op Survivor zelfs 0 keer..

Nu ben ik dan wel ruim 120 keer dood gegaan in mijn Grounded Playtrough , maar dat komt omdat ik geen kogels gebruik nu.(Persoonlijke doelstelling)
Dus veel trial and Error..

Ik kom morgen weer online knallen met TLOU , vanavond is een netflix avondje haha

On-line loop ik vaak met de automatische wapen rond , en dan parts sparen tot ik het militaire geweer kan kopen..
Dan is er vaak geen houden meer aan haha.

Pijl en boog vind ik vaak gruwelijk irritant , dan hoor je die pijlen langs je hoofd vliegen maar je weet vaak niet waar ze vandaan komen :P

In het hele spel vind ik eigenlijk maar 1 lastig stukje zitten als je op Grounded speelt . dat is als David en Ellie samen werken.
Voor de rest is het logisch nadenken en rustig aan doen en goed denken wat je wilt gaan doen.

Mijn psn staat trouwens hieronder

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik mis nog op de sheet :P moet je dat zelf invullen of hoe werkt dat? :P
Ben vaak wel in voor een potje TLoU =) recklezz84 @ PSN

Edit. Net ff vlug 2 potjes gedaan voor ik zo mijn nest in duik. Ging best goed eigenlijk, in het eerste potje verdwenen beide teams zon beetje helemaal toen we met 4-1 achter stonden. Het was ik tegen 1 van het andere team, ik maakte 2 kills en toen stond het 1-2 toen de timer begon te lopen. Ik vlug rond rennen om hem weer te vinden en toen zag ik hem ineens op de radar achter me verschijnen. Ik vlug omdraaien en met mijn geupgrade houten stok een schaar in zijn nek gepland :D een 1-1 is beter dan veliezen haha.

2de ronde redelijk dik gewonnen, goede teamplay, veel heals en revives en de rest redelijk hard afgemaakt.

Wel raar dat wat soms echt gewoon niet wil lukken nu wel lukte. Het 1e potje met loadout met full auto rifle gespeeld en de andere met de burst.. beide rondjes gingn prima. Ligt echt aan de map denk ik ofzo. Of het is puur geluk hebben :P

[ Voor 53% gewijzigd door TgR_KILLER op 25-08-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnen nu en enkele weken een PS4 aanschaffen, weet alleen nog niet welk spel ik er bij zal nemen. Nu ziet TLOU er super uit, en is het ongetwijfeld een van de beste spellen die er op het moment zijn. Dat lijkt dus een no-brainer, maar toch is er iets dat me tegenhoudt... Ik heb helemaal niks met zombies! Heb nog nooit een zombie-spel of -film gespeeld/gezien die ik wat aan vond.

Hoe belangrijk is de rol van de zombies in het spel? En is het overdreven of valt het allemaal wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Het is geen zombiespel. De wereld komt aan z'n eind doordat een variant van de cordyceps schimmel overslaat op mensen. Net als in het dierenrijk beïnvloed die schimmel het gedrag van de geïnfecteerde en in dit geval worden mensen er hyper-aggressief van. De uitwerking van de infectie heeft wel iets weg van het rage virus uit de film 28 days later. Zonder al te veel te spoilen, het spel begint tijdens de uitbraak en slaat dan 20 jaar over. Dan wordt duidelijk dat de wereld inmiddels is vergaan, omdat men geen vaccin heeft kunnen ontwikkelen om de verspreiding van de infectie een halt toe te roepen. Overblijfselen van de mensheid leven in quarantaine gebieden in de restanten van grote steden. Daarbuiten is het ieder voor zich en zijn de geïnfecteerden nog steeds een bedreiging. In die setting speelt het verhaal. Ja, je zal het tegen geïnfecteerden moeten openemen op een aantal punten, maar de "normale" mensen zijn nog veel gevaarlijker. De verhalen van en de band tussen de hoofdrolspelers staat centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Inderdaad wat FallenAngel zegt. Je bent meer tegen mensen aan het vechten dan tegen de infected. Het is gewoon een briljante game :)

Zoek anders gewoon even wat gameplay video's op YouTube ofzo. Zo ben ik een jaar geleden al overgehaald om een PS4 te kopen met TLoU (en ja, toen was hij er nog niet, of niet eens in de planning.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:42:
Ik ga binnen nu en enkele weken een PS4 aanschaffen, weet alleen nog niet welk spel ik er bij zal nemen. Nu ziet TLOU er super uit, en is het ongetwijfeld een van de beste spellen die er op het moment zijn. Dat lijkt dus een no-brainer, maar toch is er iets dat me tegenhoudt... Ik heb helemaal niks met zombies! Heb nog nooit een zombie-spel of -film gespeeld/gezien die ik wat aan vond.

Hoe belangrijk is de rol van de zombies in het spel? En is het overdreven of valt het allemaal wel mee?
Het zijn natuurlijk niet echt zombies ;)
Het wordt afgewisseld met zowel infected als mensen die je tegenkomt, dus het is niet constant en alleen maar infected. De focus ligt op de onderlinge relatie en dat is gewoon heel goed weergegeven.
Ik heb er persoonlijk ook niet zoveel mee, maar toen TLOU uit reviews met "beste game voor de PS3" bestempeld werd kon ik het niet laten om m niet te kopen. En dat is geen slechte koop geweest. ;)
Overweeg m nu nog voor de PS4 te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:42:

Mag ik vragen hoe je erbij komt dat er zombies in zitten? Ik zie veel mensen dit lukraak roepen, waaruit ik opmaak dat ze zich totaal niet in het verhaal of de game verdiept hebben. Zombies zijn ondoden. Hier zitten geen zombies in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:50:
[...]

Mag ik vragen hoe je erbij komt dat er zombies in zitten? Ik zie veel mensen dit lukraak roepen, waaruit ik opmaak dat ze zich totaal niet in het verhaal of de game verdiept hebben. Zombies zijn ondoden. Hier zitten geen zombies in.
Dat is wat ik er over gehoord heb, heb al talloze filmpjes gezien, daar heb ik ze een aantal keer over zombies gehoord. Vond al wel dat het geen "typisch zombiespel" was, dat is dus niet zo gek aangezien het dus helemaal geen zombies zijn.

Als ik het zo hoor is het gewoon een spel dat je móet hebben op de PS4, mits je hem nog niet op de PS3 gespeeld hebt. Dus ik ga maar even een keertje shoppen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Ik heb ook totaal niks met zombies. Was ook het eerste dat mij tegenhield in het begin.
Toen verder gekeken dan m'n neus lang is en begreep dat het een ervaring is. Het is een game, maar zoals je vaak bij goede films hebt, is het een ervaring. Iets waar je na het kijken of uitspelen nog eens over gaat nadenken.

Ik zou bijna zeggen dat het een must-have is om ook menselijkheid te begrijpen. Heel de game is namelijk menselijk gedrag, ongeacht of je het goed zou keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Hmm, veel lag in m'n matches nu. Paar keer neergeschoten terwijl ik al lang en breed in dekking was, achter een muur bijvoorbeeld. Ook voor het eerst in elkaar geslagen met een melee aanval van een onzichtbare(!) vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Moet zeggen dat de multiplayer toch wel pittig is zeg... Ben nu in week 2, maar gaat niet van harte.

Gister goede potjes gedaan, vandaag alleen maar met mensen die rennen, niet reviven en meteen weglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Mja, wen er maar aan. Zo gaat het iets te vaak.
Ik zag ook dat de preset hernoemd zijn. Omdat het kan, of zo.

[ Voor 40% gewijzigd door Kwistnix op 26-08-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Zo irritant, teamgenoten die steeds sprinten zodat ze zichtbaar zijn op de radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Volgens mij werkte MP vandaag sowieso niet lekker, of het kwam door het onderhoud ofzo? Ik heb een 15 min zitten wachten op een match en kreeg maar niks. Toen maar weer doorgegaan op mijn single player plus playthrough :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PSN had weer wat probleempjes, dat lag het aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Waar ik ook gestoord van word is dat mensen loepzuiver blijven als je op ze schiet met een revolver of zelfs een rifle. Ik heb zelf toch aardig veel last van damage wobble als ik geraakt word. Loopt iedereen met sharpshooter 3 rond tegenwoordig?

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-09 15:20
Ik heb alleen die multiplayer trophys nog nodig maar dat gaat wel ff duren zeg.

PSN: Space-o-saurus

• ChrisLNFF
Mp lukt niet. Can not connect to server.....

• Kuhr89
  • Nu online
PSN ligt er ook uit tot morgenochtend.

• ChrisLNFF
Wel vreemd dat je dan nog wel de lobby in kan komen en er gezocht wordt naar een match. Wees dan duidelijk en geef in het menu al aan dat mp niet mogelijk is.

• Kuhr89
  • Nu online
Ja inderdaad. Merkte het om 19:00 ook al. Alles deed het gewoon, behalve het vinden van een match.

Ik merk trouwens dat ik alleen bij Survivor een game kan vinden. Die andere twee duurt het super lang. Is dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Matchmaking bij TLoUR is wel flink beter nu. Als in je hebt sneller een match.
De nieuwe maps vind ik niet echt boeiend. Beach is wel ok.

[ Voor 27% gewijzigd door Kwistnix op 30-08-2014 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Alle trophies binnen alleen de MP nog. Maar dat gaat wel nog ff duren. Net eerste potje pas gespeelt Maar merkte al op dat je met teamplay een stuk verder komt. Helaas weinig friends in mijn lijst die Tlou spelen. Ben dus nog op zoek naar mensen die regelmatig de mp spelen.
Stuur maar een invite naar downing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ja de meta-game duurt mij ook te lang. Twee keer 12 weken is gewoon te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Firefly journey gehaald. Weinig zin om nog eens de 12 weken vol te maken met de hunters.

Het weggeven van crafted weapons is wel een ideaal middel om je 100% bevolking te redden trouwens. Veel makkelijker om te doen dan downs of executions maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ja, voor trophy hunten is het redelijk afzien als de multi-player mode je niet ligt. Ik heb er normaliter niet zo veel mee, maar bij dit spel moest ik gewoon de 100% completion hebben. En stiekem vind ik de multi-player toch wel leuk, alleen enorm vaak enorm frustrerend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Aangekomen op het minst leuke stuk; het hotel ;)
Nu dus maar weer even verder met de multiplayer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Hotel vind ik juist een van de beste stukken!
spoiler:
Het stuk in de kelder is - de eerste keer althans - een van de meest benauwende stukken uit het spel. Erg creepy. En daarna, voor wat betreft de karakter ontwikkeling van Ellie en de verstandhouding met Joel, dat Ellie voor het eerst iemand neerschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Nu online

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Super goed spel ! Heb hem voor de PS4 gekocht en sindsdien battlefield nauwelijks nog aangeraakt.
Ben meteen op 'hard' begonnen en moet zeggen dat behoorlijk pittig is. Sommige stukken heb ik minstens tien opnieuw aan moeten beginnen. Maar het geeft voldoening als je er dan toch uit komt. Naarmate ik verder kom spreekt het verhaal en de personages me ook steeds meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Heerlijke game! Ik ben nu een beetje begonnen met de multiplayer en vind hem behoorlijk verslavend. Wel irritant als teammates je positie gaan verraden door de rennen enzo. Wie spelen nog meer actief TLOU online? Voeg me maar toe dan kunnen we een keer samen gaan.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:45
Die MP kan me echt niet bekoren. Het zou best leuk kunnen zijn, maar het trekt me niet om me erin te verdiepen. Ik ben nu bezig om de game uit te spelen op Grounded en dan ben ik er wel klaar mee. Heb ik alle singleplayer Trophies binnen behalve alle wapens helemaal upgraden. Ik kwam namelijk net 10 dingetjes te kort in mijn vorige playtrhough.

Op grounded is Ellie wel super irritant zeg. Ze loopt continue in de weg als ik me verstop. Ook loopt ze geregeld langs een "badguy"of infected zonder gesnapt te worden..vaag

[ Voor 20% gewijzigd door steefje op 09-09-2014 11:24 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel net gekocht, moet even wennen aan het schietsysteem.
Op het moment dat ik richt, waar ik blijkbaar net iets te lang overdoe...vliegen de kogels me al om de oren.
Maar dat loopt vast wel los.

Edit:

Hoe kom ik aan een groter holster?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2014 22:55 ]

• peto84
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:13:
Spel net gekocht, moet even wennen aan het schietsysteem.
Op het moment dat ik richt, waar ik blijkbaar net iets te lang overdoe...vliegen de kogels me al om de oren.
Maar dat loopt vast wel los.

Edit:

Hoe kom ik aan een groter holster?
Zoek een werkbank ;)

Je kunt ze niet missen.

psnprofiles

Verwijderd

peto84 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 01:14:
[...]

Zoek een werkbank ;)

Je kunt ze niet missen.
Thnx! :)
Welke materialen moet je verzamelen om een holster te kunnen maken?

• ChrisLNFF
Gewoon parts verzamelen, maakt verder niet uit wat. Holsters zijn wel een aanrader. Verder eerst de meest gebruikte wapens upgraden. Bij mij waren dat de boog en de shotgun, geloof ik.

Ik heb spel wel 2 keer moeten spelen om alles te kunnen upgraden (joel + wapens), dus je hebt nog wat te doen;)

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

ChrisLNFF schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:59:
Gewoon parts verzamelen, maakt verder niet uit wat. Holsters zijn wel een aanrader. Verder eerst de meest gebruikte wapens upgraden. Bij mij waren dat de boog en de shotgun, geloof ik.

Ik heb spel wel 2 keer moeten spelen om alles te kunnen upgraden (joel + wapens), dus je hebt nog wat te doen;)
Heb je geluk gehad. Ik heb Survivor en Survivor+ gedaan maar moet nog de 9mm en de revolver upgraden. Heb wel 300 pillen over. 8)7 Ach eerst maar de multiplayer doen en dan maar eens aan een Grounded run beginnen.

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:59:

Thnx!
Dat twee keer spelen was vast geen straf. ;)
Dan te bedenken dat ik lang getwijfeld heb om tot aanschaf over te gaan.

Edit:
Ik heb eindelijk de mogelijkheden mijn wapens te upgraden.
zal beginnen met je tip om de holsters te upgraden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 18:44 ]

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik heb deze game nu op de PS3 (normal) en PS4 (hard) gespeeld. Overigens heb ik nog nooit een console gehad, de PS3 was geleend om er bekend mee te raken en de PS4 is van mij.

TLOU was voor mij de game om de controls van de playstation te leren kennen en dan heb je het zwaar in het begin.

Ik ben helemaal ondersteboven van dit spel. Ik heb nog nooit een computerspel gezien van dit kaliber qua mood, sfeer en bovenal de emotioneel zeer volwassen verhaal lijn die je aan het denken zet. Los van het feit dat het er ook gewoon fantastisch uitziet op de PS4.

TLOU uitgespeeld, Left behind, uitgespeeld en ook de 4 comics (American Dreams) gelezen. NaughtyDog heeft zoveel effort in de karakters gestopt, met name ook Ellie, dat het uitspelen van het spel ook een gevoel van verlies oproept, einde van het verhaal geen Joel en met name Ellie meer.

spoiler:
En je vraagt je af hoe het met Ellie, Joel en de mensheid zal aflopen op lange termijn. Ze zijn survivors, maar dat waren Marlene, Henry, Sam, Tess, etc, ook.

Left behind was een goede aanvulling op het oorspronkelijke verhaal en geeft veel extra dimensie aan Ellie.

Als er in de game markt iets is wat in de buurt komt qua kwaliteit en diepgang als TLOU hou ik mij aanbevolen, maar het zou me niet verbazen als ik nu gewoon 'verwend' ben.

Het is verkeerd om appels met peren te vergelijken, maar het verhaal van TLOU is beter dan dat van menig film, sterker nog, als het een film zou zijn geweest zou hij in mijn top 10 komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Q op 11-09-2014 01:20 ]

Nog even geduld dus. De film komt eraan.

• Q
  • Nu online

Q

Ik hoop dat de film recht doet aan de diepgang van het spel -> dus dat er dezelfde morele ambiguïteit in zit. Ik meen te hebben gelezen dat het een afwijkend verhaal van het spel wordt.

[ Voor 25% gewijzigd door Q op 11-09-2014 08:22 ]

• Kwistnix
Ik verwacht er niet te veel van eerlijk gezegd. Filmadapties van games zijn vaak niet al te best (understatement). Het is ook zo goed als niet te doen om een gelijkwaardig verhaal te vertellen in pakweg 2 uur, met dezelfde diepgang. Als 't maar geen verkapte zombie "horror" film wordt.

• ChrisLNFF
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:23:
[...]

Thnx!
Dat twee keer spelen was vast geen straf. ;)
Dan te bedenken dat ik lang getwijfeld heb om tot aanschaf over te gaan.

Edit:
Ik heb eindelijk de mogelijkheden mijn wapens te upgraden.
zal beginnen met je tip om de holsters te upgraden.
De 2e keer spelen ging bij mij een stuk sneller, de meeste filmpjes drukte ik weg omdat ik ze al kende. Verder gaat alles iets makkelijker omdat Joel in het begin al vrij ver gevorderd is, je neemt je vooruitgang uit de eerste playtrough mee naar de 2e keer dat je gaat spelen. Voor de trophys is het dus aan te raden om de moelijkheidsgraad de 2e keer wat hoger te zetten.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 13:05

BLACKfm

o_O

FallenAngel666 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:53:
Ik verwacht er niet te veel van eerlijk gezegd. Filmadapties van games zijn vaak niet al te best (understatement). Het is ook zo goed als niet te doen om een gelijkwaardig verhaal te vertellen in pakweg 2 uur, met dezelfde diepgang. Als 't maar geen verkapte zombie "horror" film wordt.
Ik zeg meerdere delen, voor elk seizoen een film :).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:24
Ga binnenkort ook een ps4 kopen :) . Ga Fifa sowieso aanschaffen en misschien Driveclub, als die goed wordt ontvangen.

Daarnaast wil ik deze mogelijk als mijn eerste game aanschaffen, omdat ik hem heb gemist op de ps3, maar twijfel eerlijk gezegd nog een beetje. Eind dit jaar komen namelijk ook nog far cry4/ac unity en gta v next-gen uit. En na de aanschaf van 3 games en ook nog eens ps plus is mijn budget en tijd wel aardig op. Lees overal dat dit één van de beste games ooit is maar heb normaal gesprokken niet zoveel met zombie films (ja ik weet dat het eigenlijk geen zombies zijn, maar het ziet er wel heel erg zo uit) en voor mijn gevoel heb ik liever een game die voor de next-gen is gemaakt dan een remake van een last-gen game. Uncharted vind ik trouwens wel één van de beste series ooit.

Steekt deze er echt nog zo ver bovenuit op dit moment, dat het voor echt iedereen een must-buy is, of raden jullie om even te wachten op het najaar?

[ Voor 20% gewijzigd door Matedeor op 12-09-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx chris!

Ik ben nog niet bijzonder ver maar de shotgun is wel een favoriet van me.
Daar heb ik alleen de clip capacity met 1 'blokje' van verhoogd, van de bow alleen de range met 1 'blokje'.

Nu kan ik voor 49 onderdelen upgraden...
Mijn voorkeur gaat uit omdat allemaal aan de shotgun te besteden...echter heb ik geen idee in hoeverre de bow straks van pas komt. ...of hoe noodzakelijk is scope, voor de rifle?

(Heb dat gedeelte met de lift net gehad, nog aardig in het begin)
Wat heeft echt hoge prioriteit bij het upgraden v/d shotgun?

-reload speed
-fire rate
-clip capacity: heb ik, 1 'blokje'.
-recoil
-range

Of moet ik meer/ook in de bow investeren? (En vooral wat)
-reload speed
-range: heb ik, 1 'blokje'
-draw speed

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2014 21:01 ]

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Meer mensen problemen met online te spelen????

• peto84
Duurt af en toe wel lang voor je een match hebt ja. Maar is meestal tijdelijk. Vanmiddag ook al even last van gehad. 15 min later ging het weer normaal.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Nu online

Q

Matedeor schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:45:
En na de aanschaf van 3 games en ook nog eens ps plus is mijn budget en tijd wel aardig op. Lees overal dat dit één van de beste games ooit is maar heb normaal gesprokken niet zoveel met zombie films (ja ik weet dat het eigenlijk geen zombies zijn, maar het ziet er wel heel erg zo uit) en voor mijn gevoel heb ik liever een game die voor de next-gen is gemaakt dan een remake van een last-gen game.
Steekt deze er echt nog zo ver bovenuit op dit moment, dat het voor echt iedereen een must-buy is, of raden jullie om even te wachten op het najaar?
TLOU is voor mij de beste game die ik ooit gespeeld heb. Maar niet zozeer qua gameplay, maar het hele pakket, met de sfeer, emotie, muziek, het verhaal, voice acting, echt wat een spel.

Het is van de makers van uncharted dus tja. Ik heb de PS4 met TLOU samen gekocht, wat iets korting geeft en je krijgt 'Left Behind' er bij.

GTA5 duurt nog even op de PS4, kun je mooi TLOU spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matedeor schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:45:
Ga binnenkort ook een ps4 kopen :) . Ga Fifa sowieso aanschaffen en misschien Driveclub, als die goed wordt ontvangen.

Daarnaast wil ik deze mogelijk als mijn eerste game aanschaffen, omdat ik hem heb gemist op de ps3, maar twijfel eerlijk gezegd nog een beetje. Eind dit jaar komen namelijk ook nog far cry4/ac unity en gta v next-gen uit. En na de aanschaf van 3 games en ook nog eens ps plus is mijn budget en tijd wel aardig op. Lees overal dat dit één van de beste games ooit is maar heb normaal gesprokken niet zoveel met zombie films (ja ik weet dat het eigenlijk geen zombies zijn, maar het ziet er wel heel erg zo uit) en voor mijn gevoel heb ik liever een game die voor de next-gen is gemaakt dan een remake van een last-gen game. Uncharted vind ik trouwens wel één van de beste series ooit.

Ik heb niks met zombiegames en films en vermijd horror films. Maar TLOU was echt fantastisch. Eigenlijk zitten er geen eens zo veel zombiescènes in. Vaak vecht je tegen normale mensen. En de zombiescènes zijn niet echt eng ofzo. De game hint heel duidelijk wanneer er iets gevaarlijke in de buurt is, dus echt schrik momenten zijn er ook niet. Over de pluspunten van het spel heb je vast genoeg gelezen. Gewoon kopen als je kan, deze zou ik niet willen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Het zijn ook niet echt zombies he, zoals hier al eens uitgebreid is aangegeven.

Ikzelf ben nu net voorbij aan waar Joël gewond raakt door ergens op te vallen. Het blijft me verbazen dit spel. Het zuigt je zo diep erin, je leeft mee. Ellie is ook zo gaaf ^^

Voordat ik dit ging spelen had ik natuurlijk screenshots gezien verder niet echt dingen erover gelezen. Ik wilde er aan beginnen zonder al te veel te weten. Echter viel het me gelijk op dat toen ik starte, het meisje waarmee je speelt een ander was/is dan op de cover. "vreemd" dacht ik nog tot ik de intro uitgespeede :| :'(

Zo zitten er veel momenten in. Kwa film zou het kunnen, maar dan moet je een lange maken en een goed scenario schrijver die de essentie van het spel weet: overleven en emotionele binding. Niet horror/vechten, ja dat zit erin maar is niet de hoofdzaak. Net als The walking dead, het is overleven in een wereld die ten onder is, mensen die gevaarlijker zijn dan de zombies in het geval van the walking dead. In het geval van TLOU ja, het zou kunnen werken. Met de juiste acteurs, zij die Arya speelt voor Ellie? Maar helaas hebben eigenlijk alle verfilmingen ons zwaar teleur gesteld. Dus ik houd m'n hart vast.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb lang getwijfeld om tot aanschaf (van deze game, PS4) over te gaan, omdat ik totaal niet gek op stealth ben.
Maar het is een hele mooie combi, het schieten met de shotgun, geeft een geweldige voldoening.
Een aanrader!

Het grootste nadeel vind ik het niet terug kunnen gaan wanneer je bv door een deur bent gegaan wat je in een 'ander level' brengt...
Kom je bv 1 onderdeel tekort om meerdere upgrades van je wapens door te voeren, ga je vervolgens door een deur en daar vind je allerlei upgrades....kun je niet meer terug.
Dan moet je weer een deel v/h spel spelen voordat je weer een werktafel tegenkomt.

Of een ander klein nadeel is dat je niet de optie hebt om je upgrades te 'verkopen/inruilen' (handig wanneer je een wapen/upgrade niet meer nodig bent) zoals je dat bij Resident Evil 4 wel kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Net het eerste wtf momentje in de mp. Lichamen verdwenen niet, bleven liggen en bleven ook roepen om hulp. De kluis van de vijand kon niet geopend worden. Op het einde werd ik neergeschoten en bleef ook mijn scherm rood en respawnde ik niet. Heel raar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Q
  • Nu online

Q

Ik was wat interviews aan het doorspitten met ND. Voor wie nog vragen heeft over de betekenis van het einde:

spoiler:
Moraal: Hoe ver ga je om je (stief) dochter te beschermen. Joel offert de kans op een vaccin (vele mensenlevens) op om Ellie in leven te houden.

ND heeft zelf aangegeven dat Joel met 'de leugen' als doel heeft om Ellie (tegen zichzelf) te beschermen, desnoods ten koste van de relatie tussen haar en Joel. Als ze maar overleeft.

Overige Trivia: Ellie's 'okay' op het einde is identiek qua afsluiting van de film 'The Road'. In The Road zegt 'the boy' Okay tegen een leven met een nieuw gezin, dus het lijkt er op dat Ellie met haar Okay dus in feite ook de leugen van Joel (bewust) accepteert om door te kunnen gaan met haar leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
ChrisLNFF schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:45:
Net het eerste wtf momentje in de mp. Lichamen verdwenen niet, bleven liggen en bleven ook roepen om hulp. De kluis van de vijand kon niet geopend worden. Op het einde werd ik neergeschoten en bleef ook mijn scherm rood en respawnde ik niet. Heel raar.
Ik had ook vaak last van connectie problemen en giga lag. Zat je in de lobby met 8 man en zodra dan de mapvote voorbij was was het ineens 1 tegen 1.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Had ik ook last van inderdaad. Ook onzichtbare spelers die je vanuit het niets neermeppen, spelers die niet dood leken te gaan en veel gekreun niet stervende spelers, weird

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Ach, ben nu bijna klaar met de hunters en dan heb ik die trophy ook. Denk niet dat ik dan nog doorga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

fonsmeister schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:30:
Had ik ook last van inderdaad. Ook onzichtbare spelers die je vanuit het niets neermeppen, spelers die niet dood leken te gaan en veel gekreun niet stervende spelers, weird
Dit had ik ook, mijn hele magazijn van een burst weapon leeggeschoten op een tegenstander gevolg: ik werd neergeschoten door diezelfde gast. Werd ook zomaar ineens uit de multiplayer gezet, niet gekicked maar ineens weer in het hoofdmenu. Beetje balen want daardoor waren er wel 8 nieuwe zieken bij gekomen. Ben nu in week 6 van de Hunters kant, daarna nog fireflies. Moet zeggen dat de multiplayer me verder goed bevalt en het zeker vermakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:19:
Thnx chris!

Ik ben nog niet bijzonder ver maar de shotgun is wel een favoriet van me.
Daar heb ik alleen de clip capacity met 1 'blokje' van verhoogd, van de bow alleen de range met 1 'blokje'.

Nu kan ik voor 49 onderdelen upgraden...
Mijn voorkeur gaat uit omdat allemaal aan de shotgun te besteden...echter heb ik geen idee in hoeverre de bow straks van pas komt. ...of hoe noodzakelijk is scope, voor de rifle?

(Heb dat gedeelte met de lift net gehad, nog aardig in het begin)
Wat heeft echt hoge prioriteit bij het upgraden v/d shotgun?

-reload speed
-fire rate
-clip capacity: heb ik, 1 'blokje'.
-recoil
-range

Of moet ik meer/ook in de bow investeren? (En vooral wat)
-reload speed
-range: heb ik, 1 'blokje'
-draw speed
Tja, dat ligt toch echt aan je persoonlijke voorkeur. Ik vind de bow nog net wat beter dan de shotgun. Hij is stil, dodelijk en vaak kun je je pijlen weer oprapen. De shotgun is dan weer heel goed voor wanneer je in een groepje vijanden belandt.

De sniper rifle kan soms heel handig zijn, zeker bij shootouts met menselijke tegenstanders maak je vrij makkelijk headshots. Wanneer je 'm volledig upgrade dan is een schot in de borst al meteen dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 15:41
ChrisLNFF schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:26:
[...]

Tja, dat ligt toch echt aan je persoonlijke voorkeur. Ik vind de bow nog net wat beter dan de shotgun. Hij is stil, dodelijk en vaak kun je je pijlen weer oprapen. De shotgun is dan weer heel goed voor wanneer je in een groepje vijanden belandt.
Ik moet die boog toch echt eens meer gaan gebruiken. Zit inmiddels al zowat in het laatste hoofdstuk, maar mijn voorkeur gaat meestal toch uit naar andere wapens. Het enige wat ik stealth doe is besluipen van achteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:26:
[...]

De sniper rifle kan soms heel handig zijn, zeker bij shootouts met menselijke tegenstanders maak je vrij makkelijk headshots. Wanneer je 'm volledig upgrade dan is een schot in de borst al meteen dodelijk.
Die drie wapens samen vullen elkaar erg goed aan.

Ik heb me tot dusver prima weten te redden met de shotgun...mijn shotgun begint wat vorm ( wat upgrades betreft) te krijgen.
Die zou ik het liefst zo snel mogelijk van alle upgrades willen voorzien...maar dan doe ik de overige wapens weer tekort.
Ik vind het soms moeilijk te kiezen wanneer voor welke upgrade voor welk wapen te kiezen...dat komt doordat je niet weet of wat te verwachten in het volgende level...

Teveel keuzes....maar geen fatsoenlijke keuze kunnen maken. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Nu online

Q

Ik heb de indruk dat als je echt goed speelt je het spel met alleen de boog en wat bommen / molotov cocktails kunt uitspelen dus als je wat kiest, upgrade wapens consequent, dus beter 1 goed upgraden dan alles brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx!
Dat was ook mijn dilemma, ik heb zojuist de keuze voor gemaakt tevens de rifle te upgraden, naast de shotgun waar ik al mee bezig was...
Geloof het of niet, maar ik heb direct wat aan mijn vers aangeschafte scope gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verstandigst is om eerst je wapen holsters te upgraden en daarna je hunting rifle. Vervolgens clip capicities van wapens die weinig kogels dragen. De hunting rifle en de boog zijn inderdaad veel nuttiger dan de shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Nu online

Q

Op hard heb ik afgezien van een paar levels waar je niet onder de shotgun uitkomt, alleen maar stealth gespeeld, met de bow, wurgen, gooien van bricks en molotovs.

Ik ben iemand die altijd zijn munitie spaart omdat het later van pas kan komen, om dan het spel te eindigen met veel te veel ammo en items.

Voor iemand die geen console ervaring heeft was spelen op hard goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Ik had bij mijn Survivor+ ook veel te veel ammo op het einde. Dus maar helemaal leeggeschoten op
spoiler:
die dokters.
;) Boog en hunting rifle waren echt onmisbaar, de rest gebruikte ik alleen als het echt niet anders kon.

[ Voor 4% gewijzigd door Frankaro op 16-09-2014 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
bram1984 schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:50:
Het verstandigst is om eerst je wapen holsters te upgraden en daarna je hunting rifle. Vervolgens clip capicities van wapens die weinig kogels dragen. De hunting rifle en de boog zijn inderdaad veel nuttiger dan de shotgun.
Hmm, de hunting rifle gebruik ik zelf eigenlijk bijna niet, de boog wel heel veel.
Ik vind de shotgun nuttiger dan de hunting rifle eigenlijk. Vooral wanneer je tegen "hordes" infected moet vechten, bijvoorbeeld net voor Bill's armory, buiten de school in Bill's town, bij de uitgang van de sewers, tegen de stalkers in de kelder van het hotel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Gisteren uitgespeeld en wat een heerlijk spel is het toch.
Ook maar gelijk ' Left behind' gedaan en daar bleef ik het eerste deel toch behoorlijk op mn hoede. Stenen gooien naar een auto, right dat zal wel misgaan.. hmm gebeurd nog altijd niks. Ook dat het pistool bleef 'hangen' vond ik totaal niks. Pas toen ik nog wat extra kogels opraapte herlade ze het pas en kon ik het gebruiken. Jammer dat Left behind zo kort is, had nog wel wat langer willen spelen.
Zijn er hier die de extra wapens hebben aangekocht? zijn die een beetje goed of?
Het multiplayer voegt aan het verhaal toch verder niks toe? Enkel tegen het andere team knokken :)

Ik heb vooral de boog en shotgun gebruikt. Die hunting rifle is ook heel handig, en behoorlijk dodelijk. Maar voor close combat is de shotgun bijna niet te verslaan. Al vind ik die gun met scope ook heerlijk.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 18:12
vermoedelijk ben ik al een heel eind in de game, wil eigenlijk bijna niet verder spelen daar ik bang ben dat de game over is :-) zegt dus genoeg hoe erg ik de game kan warderen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat je die spijkerbom ontploffen?
Ik gooi het maar vervolgens komt het niet tot ontploffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 18:12
Die ontploft pas als er iemand tegen aan loopt, of je gooit hem tegen iemand bakkes aan, dan gaat hij ook af >:)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:43:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:43:
Als je alleen R2 indrukt legt je poppetje de bom neer en ontploft deze idd pas wanneer een vijand in de buurt is. Als je eerst L2 indrukt kun je mikken waar je de bom wil gooien, met R2 gooi je de bom dan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaar, thnx!
Ik zat maar op een flinke knal te wachten....erop schieten werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 15:41
Zojuist uitgespeeld. Ik heb er van genoten.
Binnenkort maar eens verder met Left Behind :)

Verwijderd

Welk wapen gebruik je wanneer je door je ammo van je shotgun heen bent? (wat is..voor dat wapen een goed alternatief)
Dus van die momenten dat een rifle en een bow dan totaal geen optie is..

Wat waren voor jullie echt onmisbare skills?

-maximum health
-listen mode distance
-crafting speed
-healing speed
-weapon sway
-shiv master

• peto84
Voor shotgun is de shorty een goed alternatief, werkt bijna hetzelfde, iets minder krachtig heb ik het idee, maar veel vijanden zijn nog met 1 schot neer. Een aardig ge-upgrade revolver doet ook wonderen.
Eerste wat ik eigenlijk upgrade is shiv master. Mocht je een keer gepakt worden, ben je niet meteen dood. De rest is eigenlijk niet zo heel interessant om meteen te upgraden.

[ Voor 7% gewijzigd door peto84 op 17-09-2014 18:15 ]

psnprofiles

Verwijderd

peto84 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:10:
Voor shotgun is de shorty een goed alternatief, werkt bijna hetzelfde, iets minder krachtig heb ik het idee, maar veel vijanden zijn nog met 1 schot neer. Een aardig ge-upgrade revolver doet ook wonderen.
Eerste wat ik eigenlijk upgrade is shiv master. Mocht je een keer gepakt worden, ben je niet meteen dood. De rest is eigenlijk niet zo heel interessant om meteen te upgraden.
Thnx!
Ben voor de shorty gegaan.
Nadat ik voor de shorty ging kwam ik geen shotgunammo meer tegen, dat is iets wat me sowieso wel vaker is overkomen.
Ook wel gaar dat je geen full clip aan ammo krijgt bij het upgraden van je wapen. *stelletje aasgieren bij naughtydog. ;)

• Kuhr89
  • Nu online
Ik vond Weapon Sway wel erg handig voor de momenten dat je een vuurwapen nodig had. Daarnaast is het ook handig voor je pijl en boog iets later in de game.
Shiv Master is inderdaad handig. Listen Mode distance en Maximum health zijn eigenlijk de dingen die ik na 1 playthrough helemaal heb geupgrade. Die andere speed dingen heb ik gelaten voor wat het is..

Je hebt altijd wel even een plekje waar je rustig alles kunt craften etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 11:55

Ktenolix

Pijlsnel

Heb het gisteren uitgespeeld, wat een vette game! Het einde was voor mij in eerste instantie nogal vreemd, maar later wel heel erg begrijpelijk. :)

Nu begonnen met de tweede playthrough voor alle collectables. Daarna maar eens Left Behind doen en dan trophy hunten. :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Zodra je met Ellie speelt, (sneeuwlevel) neemt zij nog upgrades van andere wapens (buiten de boog van Joel) mee?

[ Voor 227% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net uitgespeeld (op ps4), wat een SUPER game!

hulde aan de makers! heerlijke verhaallijn en ik leefde ook echt met de characters mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Nu online

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Ook van het weekend uitgespeeld op PS4 !

Meteen op hard begonnen en moet zeggen dat ik er behoorlijk lang mee bezig ben geweest. Erg uitdagende gameplay en super verhaal. Sommige stukken wel 20 keer opnieuw begonnen. Beetje bij beetje een tactiek bedenken: oke die enemy pak ik van achter, dan snel 3 kogels in die, vervolgens komt er eentje om de hoek, snel reloaden, switchen van wapen, dan krijg ik wat ammo van Ellie, etc.
Al met al misschien wel de beste game ervaring die ik de afgelopen jaren heb gehad.

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 11:55

Ktenolix

Pijlsnel

Tweakarim schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:58:
Ook van het weekend uitgespeeld op PS4 !

Meteen op hard begonnen en moet zeggen dat ik er behoorlijk lang mee bezig ben geweest. Erg uitdagende gameplay en super verhaal. Sommige stukken wel 20 keer opnieuw begonnen. Beetje bij beetje een tactiek bedenken: oke die enemy pak ik van achter, dan snel 3 kogels in die, vervolgens komt er eentje om de hoek, snel reloaden, switchen van wapen, dan krijg ik wat ammo van Ellie, etc.
Al met al misschien wel de beste game ervaring die ik de afgelopen jaren heb gehad.
Ik ben deze week begonnen op Grounded Mode. Dat is erg realistisch, maar wel retezwaar. :')

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14

muhda

Time & Space traveler

Van het weekend uitgespeeld op de PS4, het einde was geldig. Vanaf het middenstuk begon mijn drang om het uit te spelen flink te groeien, voornamelijk omdat je nu beter bewapend was (meer wapens) en het verhaal steeds spannender werd. Het begin ging moeizamer bij mij, voornamelijk doordat je veel infected, clickers tegen kwam. Aantal stukken wel 20 keer overgedaan. (Het spel op 'Hard' uitgespeeld)

Ik wilde het spel opnieuw uitspelen, maar door dat je niet wapens mag gebruiken die je later in de game vindt, is dat een heel groot struikelblok voor mij.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste