You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Nog even geduld en dan kunnen we met de SP DLC aan de slag.zAo schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:46:
Wie kan er een game aanraden die (bijna) net zoveel emotie kent als TLOU? Na dit avontuur ben ik op zoek naar een nieuwe adventure, om naast BF4 te spelen
Totaal niet te vergelijken, ook niet op een andere manier. De karakters en de emoties in Uncharted zijn zo plat als een kartonnen doos in vergelijking met deze game. Niet per definitie minder vermakelijk, maar wat mij betreft is er niks vergelijkbaars.
geven beide een unieke ervaring maar daarnaast doen ze totaal andere dingen.
2 Brothers schijnt ook een interessante emotionele ervaring te bieden dus komt geloof ik ook nog naar PSN als hij er al niet is.
Journey ook een super spel.
Niemand die een adventure kent die een beetje in de buurt komt? Desnoods op de PC?
Ben benieuwd wanneer we met de DLC aan de slag kunnen.
Persoonlijk zou ik Beyond: Two Souls kunnen aanraden. Wel nagenoeg compleet story driven (dus geen action adventure), maar mij verveelde het niet.zAo schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:46:
Wie kan er een game aanraden die (bijna) net zoveel emotie kent als TLOU? Na dit avontuur ben ik op zoek naar een nieuwe adventure, om naast BF4 te spelen
Je kan altijd de demo eens proberen...
QTE's zijn er wel aardig uitgesloopt en vervangen voor Bullet Time.bram1984 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:34:
Beide games zijn natuurlijk story driven (verhaal gedreven), alleen Beyond is qua gameplay niet te vergelijken en is meer een interactieve film waarbij je niet de vrijheid hebt die TLOU wel biedt. Beyond is meer gestoeld op QTE's met hier en daar wat beperkte bewegingsvrijheid.
Het verhaal en dialogen zijn in de Last of Us een stuk beter dan in Beyond.
Kijkers top 10,
http://www.gamekings.tv/v...ijkers-top-10-games-2013/
[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 04-01-2014 22:52 ]
Sorry, maar waar heb je het over en wie klaagt er hier? We hebben het simpelweg over de verschillen met Beyond. Niets meer, niets minder.nFo schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:00:
In Max Payne klaagt niemand erover.
Brothers volgens mij nu nog net in de aanbieding.Psyonara schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:42:
TLoU is is meer een emotionele ervaring en Uncharted zeker Deel 2 is een manische 8 baan.
geven beide een unieke ervaring maar daarnaast doen ze totaal andere dingen.
2 Brothers schijnt ook een interessante emotionele ervaring te bieden dus komt geloof ik ook nog naar PSN als hij er al niet is.
Journey ook een super spel.
The Walking Dead is qua verhaal misschien nog een beetje te vergelijken met TLoU. Daar buiten is er inderdaad weinig wat te vergelijken valt. De Uncharted games zijn wel erg vermakelijk om te spelen.
PSN id: NL_SToRM
Ik had het over die Bullet Time, werkt ongeveer hetzelfde als in de Max Payne serie.bram1984 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 09:14:
[...]
Sorry, maar waar heb je het over en wie klaagt er hier? We hebben het simpelweg over de verschillen met Beyond. Niets meer, niets minder.
Zelf noemen ze het bij Quantic Dream ook Bullet Time.
Met het verschil dat je in Beyond drie kogels afvuurt en in Max Payne 300,000 kogels.
En dat het bij Beyond alleen Bullet Time in close combat is.
If you haven’t heard yet our first ever single player DLC, The Last of Us: Left Behind, will be available to download in early 2014. The teaser trailer is out and we’ll have ton of news hitting in early January about it so keep your PS3 humming.
http://blog.us.playstatio...nd-looking-ahead-to-2014/
[ Voor 25% gewijzigd door nFo op 07-01-2014 20:46 ]
Ik kan niet wachten op deel 2 (mocht die er komen
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
http://www.computerandvid...y-14-release-date-listed/
14 Februari, noteer dat in je agenda
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
$14.99.scorpie schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:59:
Hands down 1st day buyer van die DLC! Prijs zal me worst wezen, Naughty Dog heeft het begrepen, topgame met topverhaal, daar wil ik prima voor betalen
http://www.vg247.com/2014...4-according-to-store-art/
Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk te zeggen of ik Uncharted of TLoU beter vind. Qua gameplay zijn ze ook niet volledig te vergelijken, dus van mij mogen ze van beide nog meerdere delen uitbrengenscorpie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:47:
Wow, wow, wow, WOW! Vanochtend uitgespeeld, en man, man wat een game! Ik denk dat ik deze nog wel beter vind dan Uncharted
Ik kan niet wachten op deel 2 (mocht die er komen).
[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 15-01-2014 12:23 ]
Als er geen deel 2 komt, dan begrijp ik het ook. Moet je eens zien hoeveel discussies er zijn losgebarsten over onbeantwoorde vragen over de story die Naughty Dog expres niet gaat liggen beantwoorden. Als er een deel 2 komt mooi, zo niet, dan ook mooi. Niet alles hoeft een sequel te hebbe imho.TLoU is one of a kind, een sequel daarvoor uitbrengen kan hoge risico's met zich meenemen. Hoe kun je het verhaal beter maken zonder kwaliteitsverlies, want de story zat erg goed in elkaar.scorpie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:47:
Ik kan niet wachten op deel 2 (mocht die er komen).
Het zijn allebei ontzettend toffe games, maar als ik voor 1 een vervolg mag kiezen, is deze het. De gameplay en verhaalvertelling zijn nét even van een iets hoger niveau, en ik ben wel een fan van die post apocalyptische shit. Ik hoop voor de nieuwe Uncharted ook dat ze wat meer de donkere kant op gaan. Iets brutere actie, iets minder shootouts waarbij je met gemak even 40 man over de kling jaagt en wat meer emotie. Oh wacht, dat is The Last of Us al.SToRM666 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:20:
De DLC is voor mij waarschijnlijk ook wel een day-one. Ik ben benieuwd hoeveel uur gameplay die gaat geven.
[...]
Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk te zeggen of ik Uncharted of TLoU beter vind. Qua gameplay zijn ze ook niet volledig te vergelijken, dus van mij mogen ze van beide nog meerdere delen uitbrengen
iPodKiller schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:33:
[...]
Als er geen deel 2 komt, dan begrijp ik het ook. Moet je eens zien hoeveel discussies er zijn losgebarsten over onbeantwoorde vragen over de story die Naughty Dog expres niet gaat liggen beantwoorden. Als er een deel 2 komt mooi, zo niet, dan ook mooi. Niet alles hoeft een sequel te hebbe imho.TLoU is one of a kind, een sequel daarvoor uitbrengen kan hoge risico's met zich meenemen. Hoe kun je het verhaal beter maken zonder kwaliteitsverlies, want de story zat erg goed in elkaar.
We’ll be revealing much more about what to expect from Left Behind later this week, but to whet your appetite I sat down with actress Ashley Johnson, who so brilliantly brings Ellie to life. Read on to find out more about where the new chapter takes the character.
http://blog.eu.playstatio...ing-ellie-in-left-behind/

[ Voor 93% gewijzigd door nFo op 15-01-2014 21:12 ]
Nou 1 spel/film die ik je kan aanraden met de nadruk op emotie, dan is het wel "The walking dead".zAo schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:46:
Wat een verhaal en emotie. Je moet dit spel eigenlijk zien als een speelbare film waarbij de keuzes die je maakt de inkleuring van het spel weergeven maar waarbij het einde vast staat. Zie het als een kleurplaat met een vaste vorm maar waar iedereen deze anders inkleurt.
Zoveel emotie in dit spel.
YouTube: The Walking Dead - Story Trailer
Echt een aanrader, je kan dit spel zelfs spelen met vrouwen in de buurt
Een ander onder gesneeuwd spel vind ik zelf persoonlijk "Enslaved: Odyssey to the West '
Ook hier is emotie en de onderlinge relatie heel goed uitgevoerd. Download ook de dlc want die is ook erg goed. Bij deze dlc krijg je ook de optie om de single player in 3d te spelen.
YouTube: Enslaved - PS3 / X360 - A Long Way Home Trailer
Dat kan, maar de shell shaded stijltje is expres ivm de stijl hoe de cartoon is getekend.bram1984 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:36:
Ik vind The Walking Dead persoonlijk helemaal geen emotie hebben. Het hele cell shaded stijltje zorgt daar wel voor. De gezichten zien er redelijk "leeg" uit. Bij The Last of Us heb ik een paar keer letterlijk met een brok in mijn keel zitten kijken. Dat heb ik bij The Walking Dead echt geen enkele keer gehad.
Wat voor mij er uit springt zijn de ogen in TWD. Vond de last of us ook niet verkeerd maar qua emotie is het imo beter dan tlou.
Hoe gaan ze combat oplossen in de DLC? Joel is er niet meer bij en Ellie is (neem ik aan) samen met Riley op pad - heimelijk de quarantine zone uit gesneaked, waabij ze beiden geïnfecteerd raken. Ik neem aan dat Marlene er dus ook niet bij is. Voordat ze met Joel op pad ging had ze nog nooit iemand gedood - misschien een enkele geïnfecteerde. Sterker nog ze had nog nooit echt te maken gehad met hunters of andere naargeestige overlevenden. Dus zit combat überhaupt in de DLC en zo ja tegen wie of wat vecht je dan? Of zal Marlene toch ook een substantieel deel uitmaken van de DLC? Ik ben zeer benieuwd!
Ashley Johnson:
It’s definitely different. It’s a little bit more ‘fun’, because you have two teenage girls going through a mall. It’s kind of like a post-pandemic version of two teenage girls hanging out. Definitely not a normal hangout! It’s very different – a little more playful.
There’s a bit of everything in there. You’re really getting a new sense of the environment. You’ll engage in combat that seems familiar from the original campaign, but there are some new touches and nuances too.
http://blog.eu.playstatio...ing-ellie-in-left-behind/

The Last of Us: Left Behind Full Opening Cinematic Trailer
http://blog.eu.playstatio...ler-unveiled/#more-162525
[ Voor 24% gewijzigd door nFo op 22-01-2014 23:18 ]
Alleen twijfel ik wel een beetje door de prijs van 15 euro voor 2 uur gameplay.
Ik twijfel ook. Gisteren het spel uitgespeeld en ik ben zwaar onder de indruk. Nog niet vaak heb ik zo'n vette game gespeeld, die zowel qua gameplay, level design, karakters, verhaal, spanning, sfeer, emotie én graphics uitblinkt. Dit spel doet alles goed, en de morele kant is ook nog 's genuanceerd en niet zwart-wit (Joel als karakter is al een morele studie op zich). The Last of Us eindigt in mijn top 5 van beste games aller tijden.SToRM666 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:45:
Komende vrijdag eindelijk de DLC!
Alleen twijfel ik wel een beetje door de prijs van 15 euro voor 2 uur gameplay.
Dat maakt dat ik in principe de DLC ook zomaar zou halen. Maar daarmee geven we wel het signaal af dat we het goedkeuren om 15 euro te dokken voor een paar uurtjes gameplay. En zelfs bij deze sublieme game heb ik daar moeite mee. We kunnen het overpriced DLC-fenomeen alleen maar bestrijden met onze portemonnee, en normaliter doe ik dat dan ook. DLC wordt naar de aandeelhouders ook altijd gepresenteerd als "very high margin products", oftewel met een voor de ontwikkelaar wel erg gunstige verhouding tussen kosten en verkoopprijs. Daar komt nog bij dat de DLC nog best eens een tandje minder sterk kan gaan worden dan de game zelf. Toch denk ik dat ik maar een uitzondering maak voor Left Behind en 'm toch binnehaal, maar ik wacht wel even op de reviews. Die gaan voor mij doorslaggevend zijn. Left Behind zal vroeg of laat ook vast wel te zien zijn op Youtube, da's ook een optie natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door geert1 op 11-02-2014 12:46 ]
YouTube: The Last of Us Volume 2 Left Behind OST
http://www.amazon.com/The...tal-booklet/dp/B00I8LL0LQ
[ Voor 14% gewijzigd door iPodKiller op 11-02-2014 20:24 ]
wijze woorden
Korte trailer, maar als ik m zo bekijk krijg ik toch wel veel zin om Left Behind te spelen
[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 13-02-2014 20:18 ]
Nou,mocht je het spel niks aan vinden in het begin, dat kan, de eerste chapters(story) komen traag op gang, halverwege de story komt die pas echt op gangTFDev schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:48:
Net gesealed en wel gekocht voor 20 euro. Ik ben heel benieuwd. Heb expres nog geen gameplay filmpjes oid gekeken om me te laten verrassen. Ik hoor er zoveel lovends over. Ik laat er de ps4 voor uitstaan
Yes, inderdaadSToRM666 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:17:
YouTube: The Last of Us: Left Behind - Launch Trailer
Korte trailer, maar als ik m zo bekijk krijg ik toch wel veel zin om Left Behind te spelen
The Last of Us: Left Behind drops tomorrow at 6.00am GMT globally!
Hoe laat is dat ?
http://blog.eu.playstatio...ehind-dlc-trailer-debuts/
[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 13-02-2014 22:07 ]
edit: Hij is inmiddels te spelen. Net het begin bekeken. Ik ga 'm vanavond in een keer uitspelen.
[ Voor 28% gewijzigd door bram1984 op 14-02-2014 11:04 ]
http://www.gamerankings.c...left-behind/articles.html
Die Gamespot review dan: Tom's attempt at redemption: "The DLC rated higher than the main game".
[ Voor 34% gewijzigd door nFo op 14-02-2014 17:52 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verrassende aanpak en achtergrondinfo.
Dan maar alvast de mini-stripreeks eens in huis halen, want daar ben ik nu pas van op de hoogte

Laat de teams hun focus maar op de nieuwe Uncharted & TLOU 2 richten, nog zo snel komen ze uitAlphaBlack_NL schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:25:
Ook net de DLC uitgespeeld erg goede DLC het sloot perfect aan op de main game. Heb nu wel erg veel zin in een GOTY Ps4 versie om weer vanaf begin af aan te spelen. Doe het ND!
Ik had sinds vorige week mijn pre-order geplaatst (PSN), de download start dan uit zichzelf op de dag van release (indien je ps3 op standby staat en er een internetverbinding beschikbaar is).kernie schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:23:
Heb er zin in zeg! Helaas duurt de download nog 550minuten?!
[ Voor 27% gewijzigd door DenHond op 16-02-2014 01:33 ]
Er is een korte recap voor je de dlc startFallenAngel666 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 17:24:
spoiler:Ik ben benieuwd of ze de DLC ook in het verhaal van het orgineel hebben verwerkt, want in principe zou dat wel mogelijk zijn. Dat de DLC automatisch start nadat Joel gewond is geraakt aan het einde van "Fall". Goed excuus om het orgineel voor de 6e keer te spelen
edit: iets te veel spoilers gezet in mijn antwoord
[ Voor 11% gewijzigd door DenHond op 16-02-2014 18:59 ]
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 16-02-2014 19:23 ]
En de eerste nuttige Facebook connectie met een game
Spoilers Ahead:
http://tweakers.net/ext/f/cZtnHpiRUGTau0fMFyLPom16/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f/j115UT4WtpV1hStNSXMjTbBs/full.jpg
Moet je voor de grap eens op de Rode auto gaan staan als je gewonnen hebt met stenen gooien.
Verder nog vergeten om een race arcade te checken, de game ging door.
Wel verloren met waterschieten, nog een keer spelen
Ook leuk dat ook het "missende" stuk uit het hoofd verhaal nog wordt toegevoegd.
Verder de gevechten tussen die Bandits en de Infected, zijn ook erg leuk om te zien.
Even wachten tot ze in de buurt zijn en een steen gooien naar de Infected, popcorn ready.
Ik doelde meer op het cijfer dat Gamespot de Last of Us gaf.Voxalizer schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:46:
Ik heb hem zojuist op hard in een kleine 2 uur uitgespeeld. Hoger dan the main game zou ik het niet waarderen, maar het is de 15 euro dubbel en dwars waard imo.
En die fortune telling skull...
En vierkantje drukken als je een masker op hebt.
[ Voor 147% gewijzigd door nFo op 18-02-2014 22:51 ]
Verwijderd
FUUUU vanavond, morgenavond en eigenlijk het hele weekend geen tijd hebben.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik vind het grafisch schitterend, een dikke 10. De sfeer is super neergezet en de verhaallijn tot dusver ook best boeiend. Alleen het daadwerkelijke spelen vind ik werkelijk geen zak aan. Zit nu op zo'n 60% maar zoek het gewoon niet meer. Met name als ik weer in een kamer met clickers of vijanden kom, na een paar mislukte pogingen (met name clickers) ben ik er wel weer klaar mee. De hele tijd die klote zombies afknallen of langs sneaken vind ik gewoon niet leuk. Het verkennen wel, maar dat stelt weinig voor in vergelijking met Uncharted.
Keek erg uit naar dit spel en ben fan van Uncharted. Daar vind ik soms ook wat teveel de nadruk liggen op het schieten (maar zijn gelukkig 'gewone' mannetjes ipv zombies). Maar gelukkig heb je daar ook veel verkennen, klauteren en puzzelen. Het is wat gevarieerder allemaal.
The Last of Us,.. prachtig spel.. wil het nog wel uitspelen voor het verhaal, niet omdat ik het leuk vind.
Net het orgineel voor de 6e keer uitgespeeld.DenHond schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:52:
[...]
Er is een korte recap voor je de dlc start
edit: iets te veel spoilers gezet in mijn antwoord
Meer mensen met die dilemma?
Ik heb m echter nog wel uitgespeeld en daarom hoop ik eerder op een vervolg op de PS4 dan een HD versie.
Ik hoop uiteraard ook op een (soort van) vervolgdutchgio schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:10:
Ik heb inmiddels ook een PS4, en mijn pds3 inclusief TLoU verkocht.
Ik heb m echter nog wel uitgespeeld en daarom hoop ik eerder op een vervolg op de PS4 dan een HD versie.
Is de DLC net zo goed als de main story en dus -als fan- de moeite waard om 2x te spelen (voor als er een HD versie uitkomt)?
http://www.ign.com/videos...nventing-thief-up-at-noon
nieuws: Naughty Dog overweegt PS4-versie en vervolg op The Last of UszAo schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:12:
[...]
Ik hoop uiteraard ook op een (soort van) vervolgStiekem hoop ik dat Uncharted minder actie zal zijn en meer emotie zal hebben zoals in TLoU.
Is de DLC net zo goed als de main story en dus -als fan- de moeite waard om 2x te spelen (voor als er een HD versie uitkomt)?
Als je daadwerkelijk er een halfuur over doet.FireBladeX schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:09:
Ik vond last of us helemaal geweldig, maar wat is de uitbreiding (Left Behind) zo kort! Binnen half uur was ik er doorheen... en daar betaal je dan 15 euro voor. Beetje teleurgesteld. Kwalitatief was het op zelfde niveau als het spel... maar qua tijdsduur-prijsverhouding, imho echt niet waard.
Ren je er als een kip zonder kop er door heen, niet mijn playstyle.
(als je even anderhalf uur over hebt)
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Mooie docu...Jackal131 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:24:
The making of the last of us. Parchtige documentaire.
(als je even anderhalf uur over hebt)
[video]
Laatste paar dagen wat geruchten over een nieuwe SP dlc en een TLOU 2. Maar reken zelf niet op nog meer nieuwe content voor dit deel.
Nu ben ik de DLC Left Behind aan t downloaden maar er staat bij The Last of Us - Left Behind (DLC 2)
Mis ik nu een eerder SP DLC deel of is die eerste MP DLC?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=798968
https://store.sonyenterta...k.com/#!/en-us/home/games
Als het zelfs op de PSN Store te zien is, dan is er geen twijfel meer mogelijk. Waarschijnlijk is de banner per ongeluk online gekomen? Zo niet, dan is het wel vreemd dat ze het op de site zetten zonder iets aan te kondigen.
Wel een stevige prijs van 60 dollar, wat bij ons wel 60 euro zal worden. Maar als de prijs nog wat verder zakt ga ik m wel nogmaals kopen en spelen op de PS4
[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 09-04-2014 13:29 ]
http://blog.eu.playstatio...bundle-dlc-detailed-full/
Vanaf 13 mei is de season pass niet meer te koop in de PSN Store!!
Tot gister kon ik me redelijk vinden in jouw verhaal. Maar nu ik wat verder in de game ben en de controls lekker onder de knie heb, kan ik niet wachten om weer verder te spelen. Ik vond het spel wat traag op gang komen maar na een uur of 3 spelen neemt de vaart wat toe en vind ik het echt super gaaf. Ik zit volgens mij nog lang niet op 60% maar ik snap nu wel waarom iedereen zo enthousiast is. Ik ben hooked.Tom schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 22:19:
Sinds dag één heb ik The Last of Us. Maar nog altijd niet uitgespeeld. O.a. wegens wat tijdgebrek, maar ook omdat het mij tegenvalt.
Ik vind het grafisch schitterend, een dikke 10. De sfeer is super neergezet en de verhaallijn tot dusver ook best boeiend. Alleen het daadwerkelijke spelen vind ik werkelijk geen zak aan. Zit nu op zo'n 60% maar zoek het gewoon niet meer. Met name als ik weer in een kamer met clickers of vijanden kom, na een paar mislukte pogingen (met name clickers) ben ik er wel weer klaar mee. De hele tijd die klote zombies afknallen of langs sneaken vind ik gewoon niet leuk. Het verkennen wel, maar dat stelt weinig voor in vergelijking met Uncharted.
Keek erg uit naar dit spel en ben fan van Uncharted. Daar vind ik soms ook wat teveel de nadruk liggen op het schieten (maar zijn gelukkig 'gewone' mannetjes ipv zombies). Maar gelukkig heb je daar ook veel verkennen, klauteren en puzzelen. Het is wat gevarieerder allemaal.
The Last of Us,.. prachtig spel.. wil het nog wel uitspelen voor het verhaal, niet omdat ik het leuk vind.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
[ Voor 51% gewijzigd door Jumpman op 30-07-2014 00:00 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik vind de MP juist geweldig. Als je helemaal in wordt gemaakt heeft het gwn met je skills en je teamgenoten te makenFallenAngel666 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:17:
Vermijd wel de multi-player want dat is echt niks. Of je walst over het andere team heen of je wordt helemaal ingemaakt. Zelden een gebalanceerd potje gespeeld. Snap die match making echt niet.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
-----------------
/Spoiler Alert.\
-----------------
Ziet er goed uit met een spannend verhaal.
Dit is de eerste keer dat ik het ga spelen.
Het bracht me een soort Resident Evil 3 gevoel.
Ik ga lekker horroren met dit spel.
Ja dat zeg ik dus. Of je walst over het andere team heen, of je wordt weggespeeld. Dat kan de bedoeling niet zijn van de match making. In Survivors mode gaat het nog enigszins, maar ook daar weigeren mensen vaak als team te spelen en gaan ze liever solo. En een zo'n figuur in je team kan al te veel zijn in 4 tegen 4.ASNNetworks schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 03:01:
[...]
Ik vind de MP juist geweldig. Als je helemaal in wordt gemaakt heeft het gwn met je skills en je teamgenoten te maken
Mijn post ook gelezen?FallenAngel666 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:34:
[...]
Ja dat zeg ik dus. Of je walst over het andere team heen, of je wordt weggespeeld. Dat kan de bedoeling niet zijn van de match making. In Survivors mode gaat het nog enigszins, maar ook daar weigeren mensen vaak als team te spelen en gaan ze liever solo. En een zo'n figuur in je team kan al te veel zijn in 4 tegen 4.
Voeg me anders maar toe allemaal, ik ga me er binnenkort ook aan wagen: Sausbert
Ik ben ook totaal niet van de zombies, en heb dan ook deze game links laten liggen op de PS3, om deze reden. Waar ik wel enorm van was is de Uncharted games. Nu op de PS4 toch maar tot aanschaf overgegaan i.v.m. de goede aanbieding waar ik gebruik van kon maken. Ik heb er nu zo'n twee uur opzitten, en heel vaak denk ik dat gewoon dat ik Uncharted aan het spelen ben (hebben meer mensen dit?). Wat betreft zombies, het verhaal is wel heel pakkend en niet overdreven ongeloofwaardig als in sommige andere games en films. Ik kan er wel van genieten, terwijl ik absoluut niets heb met andere zombie games of films. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik natuurlijk nog maar twee uur gespeeld heb.Morpheus2003 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:35:
Ik twijfel of ik dit spel haal voor de PS4. Ik hou namelijk niet zo van zombies en ander gespuis. Speel liever tegen 'echte mensen'. Is het zo dat in dit spel de zombies je plots aanvallen van achter? Schrikmomenten? Dat soort dingen?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Klopt "puzzels" en het van a naar b komen lijkt erg veel op die van uncharted. Het omhoog boosten van je reisgenoten en zo
Ja zal ik wel doen als ik multi-player weer oppak. Gisteren is namelijk m'n PS4 geleverd, de TLoU Remastered bundle uiteraardbram1984 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:06:
[...]
Mijn post ook gelezen?
Voeg me anders maar toe allemaal, ik ga me er binnenkort ook aan wagen: Sausbert
Ben nu de singleplayer voor de 7e keer aan't spelen en vond het een goed excuus om de Grounded mode eens op te pakken (en daarna natuurlijk Grounded+), maar die is best taai zeg

Vooral wanneer je tegen hordes moet vechten, waar je op een aantal punten niet aan ontkomt.
Heb je al reviews gelezen? Het is een enorm verhalende adventure met een realistische invalshoek en (lichte) survival horror elementen. Ik denk dat de jumpscares op 1 hand te tellen zijn. Het is wel van Naughty Dog hè. Die gasten hebben verhaalvertelling naar een heel ander niveau getild. Ga er nu maar van genieten.Morpheus2003 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:35:
Ik twijfel of ik dit spel haal voor de PS4. Ik hou namelijk niet zo van zombies en ander gespuis. Speel liever tegen 'echte mensen'. Is het zo dat in dit spel de zombies je plots aanvallen van achter? Schrikmomenten? Dat soort dingen?
Last of Us op de PS3 heb ik toen laten liggen, omdat er andere games waren die meer prio hadden toen.
Gisteren de remastered versie opgepikt, en tot nu vind ik het een toffe game. Het doet me een beetje denken aan The walking dead, maar dan in een lichtere vorm.