Eindelijk platinum trophy gehaald! online trophies duren wel het langst...
super game. maar nu gaat hij toch weer de kast in en is het wachten op gta 5
super game. maar nu gaat hij toch weer de kast in en is het wachten op gta 5
Verwijderd
Ik vind het schieten juist een van de hoogtepunten en technisch tofste dingen uit de hele game, terwijl ik ook een muis gamer ben.westergas schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:41:
Maar het schieten gaat onandig vanwege de controls, niet vanwege een hoofdpersoon die vanwege een verhaal-technische reden niet met een wapen om kan gaan.
Off: ik kwam er laatst pas achter (2 jaar te laat), maar in de control options van Uncharted 3 kun je iets aanpassen waardoor het aimen veel lekkerder werkt. Iets wat in deel 2 standaard al zo voelt.PBP schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:50:
Ik heb met het schieten ook geen probleem, waar ik wel een beetje bang voor was aangezien ze bij Uncharted3 iets hebben aangepast waardoor het minder fijn aanvoelde. Uncharted2 had daar geen last van en Last of Us ook niet.
Ja ze hebben een patch uitgebracht geloof ik. Alleen toen had ik de game al uitgespeeldbram1984 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:30:
[...]
Off: ik kwam er laatst pas achter (2 jaar te laat), maar in de control options van Uncharted 3 kun je iets aanpassen waardoor het aimen veel lekkerder werkt. Iets wat in deel 2 standaard al zo voelt.
wijze woorden
automation fanboy
denk ik dan...
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Geloof me, je krijgt er geen spijt van.KennyPlox schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:29:
Hmm ik zit in een dilemma...
Heb de intro bekeken en het leek me echt geweldig; de genre van het spel staat mij ook heel erg aan. Enige probleem is dat ik niet zo van de horror games ben, zit er echt veel horror in ofzo?
wijze woorden
denk ik dan...
De game binnen 24 uur binnen en uiteraard meteen gespeeld. Ben nu net aangekomen bij 'the cargo', maar tot dusver zeer goed spel!pdebie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:18:
Kort geleden de introspoiler:gespeeld bij een vriend van me. Helemaal geweldig!(tot het moment dat je 20 jaar later wakker wordt)
Dus zojuist de game besteld bij DirectGame.nl
Ben benieuwd hoe de rest is
denk ik dan...
Heel veel explorenKennyPlox schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:09:
Ik heb hem ook gekocht.. Waarschijnlijk dinsdag binnen.
Zijn er nog dingen die je echt moet weten? Weet wel dat je combat zoveel mogelijk moet mijden, en dat stealth beter is. Wat nog meer?
1. Loop niet altijd gelijk overal direct op af.KennyPlox schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:09:
Zijn er nog dingen die je echt moet weten? Weet wel dat je combat zoveel mogelijk moet mijden, en dat stealth beter is. Wat nog meer?
wijze woorden
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Daar ben ik achter gekomen ja.dutchgio schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:13:
Begin niet te moeilijk, want op 'normal' is het ook al lastig op sommige momenten..
1. Pak juist wel gelijk de moeilijkste stand, alleen gebruik wel de Listen Mode (iets wat ik niet gedaan heb). Dit maakt het gewoon een stuk spannender en uitdagender.KennyPlox schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:09:
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 12-08-2013 09:04 ]
Dan ben je er bijna. Die shit hebben ze ook in een van de demo's uitgebreid laten zien, voordat de game uit was. You'll know it when you see it.pdebie schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:43:
Zo ver ben ik nog niet. Ben net voorbij de omgevallen toren.
denk ik dan...
Voor multiplayer volgens mij.Dubrillion schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:03:
Waar heb je de online pass voor nodig? Ik kan dit spel van iemand overnemen maar de online pass is gebruikt.
AULXJMHR
Ik ben in de war met neersteken. Dat kan wel toch?bram1984 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:07:
Nope kan niet.
PSN id: NL_SToRM
Ik wil niet flauw doen, maareh, niet de meest handige aankoop om nu nog een ps3 te halen terwijl in november nummertje 4 uit komt?!in2duhCore schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:07:
Ik heb onlangs ook een ps3 aangeschaft voor 170 euries bij de dixons met de last of us, supergame maar mijn god wat moet ik wennen aan een controller, ik ben een muis gewent en zelfs op normal is het extreem moeilijk als je niet gewent bent om te spelen met een controller. Wordt nog veel oefenen voordat ik dat onder de knie krijg.
deze was aardig goedkoop, 169 euries, en de games kosten ook niets meer (uncharted 2,3 etc voor 10 euro per stuk) Koop volgend jaar waarschijnlijk pas een ps4 aangezien ik nog niets gepreorderd heb.dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:35:
[...]
Ik wil niet flauw doen, maareh, niet de meest handige aankoop om nu nog een ps3 te halen terwijl in november nummertje 4 uit komt?!
en waarom is dat niet handig? er zijn nog genoeg goede titels (waaronder last of us om het ontopic te houden) die je op de ps3 kunt spelen.. plus dat die nu ook nog allemaal voor mooie prijzen te krijgen zijn.dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:35:
[...]
Ik wil niet flauw doen, maareh, niet de meest handige aankoop om nu nog een ps3 te halen terwijl in november nummertje 4 uit komt?!
Een handiger moment is er niet:dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:35:
[...]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik bookmark ´m even. Ben benieuwduchiha tijntje schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:34:
http://www.latestnewsexpl...f-tlou-alternate-endings/
wellicht leuk om te lezen als je het al hebt uitgespeeld
Mejor así
PS5
Ik speel het nu voor de tweede keer. De eerste keer heb ik m op normal uitgespeeld, nu op de moeilijkste mode.Resteleiro schreef op donderdag 05 september 2013 @ 07:32:
Wat een vet spel is dit toch! Intense sfeer, spannend, mooie graphics, goed verhaal (tot nu toe). Zit nu op 47% en heb me nog geen moment verveeld. Zit vaak op het puntje van me stoel tijdens het spelen.
Als ik een minpuntje moet benoemen dan is het wel de AI. Lopen doodleuk langs bewakers als ik aan het schuilen ben. Weet niet of de moeilijkheidsgraad hier iets mee te maken heeft. Speel zelf op normal.
[...]
Ik bookmark ´m even. Ben benieuwd
Verwijderd
Hier ook! Zaterdag een ps3 aangeschaft met the last of us. Prijzen zijn nu zeer gunstig en men moet niet vergeten dat er op de 360 momenteel niets noemenswaardigs wordt uitgebracht. Vooral voor mensen (zoals ik) die van dit genre houden. Ik vermaak me wel met deze game en de uncharted reeks tot de next gen consoles uitkomen.bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:09:
[...]
Een handiger moment is er niet:
- De PS3 is goedkoper dan ooit
- De games zijn goedkoper dan ooit en nog niet speelbaar via Gaikai
- De PS3 beleeft zo een beetje z'n sterkste jaar met exclusives ooit.
- PS Plus biedt meer dan ooit met de Instant Game Collection.
Hoezo niet handig?
Dat kan. Als je dit soort posts echter plaatst, helpt het ook altijd wel mee om te onderbouwen wat je er precies goed of slecht aan vindt. Dit voegt vrijwel niets toe en hier heeft eigenlijk niemand iets aan.Navuri schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:10:
Heb het spel nu 2 keer aangezet en in totaal zo'n 2,5 tot 3 uur gespeeld, maar ik vind het spel een enorme tegenvaller.
In willekeurige volgorde:bram1984 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:48:
[...]
Dat kan. Als je dit soort posts echter plaatst, helpt het ook altijd wel mee om te onderbouwen wat je er precies goed of slecht aan vindt. Dit voegt vrijwel niets toe en hier heeft eigenlijk niemand iets aan.
Voor de rest kom je enorm over als een troll (sorry dat ik het zeg). Als Uncharted liefhebber geniet ik hier juist extra veel van. Je vindt het raar dat 3 headshots (richt je eigenlijk wel goed?) niet voldoende zijn, maar tegelijkertijd prijs je Uncharted waar je als Drake de goedzak 10.000 man aan gort schiet, sprongen maakt die onmogelijk zijn, de meest dodelijke vallen overleeft en vanuit de spierkracht van je 2 armen op 2 meter hoge platformen springt. En de AI in Uncharted, haha, die is lekker hoogstaand joh.Navuri schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:37:
[...]
In willekeurige volgorde:
* Joel beweegt als een bejaarde. Zijn loopsnelheid is hetzelfde als wanneer de speler te zwaar bepakt rondloopt in Skyrim. Heel erg vermoeiend.
Dat heet realisme. Er zijn weinig games waarbij de animaties zo ontzettend goed in elkaar zitten. Ren jij in het echt ook continue?
* Misschien is het later in het spel anders, maar in de eerste 2/3 uur is het spel net zo lineair als Final Fantasy XIII. Je wordt de hele tijd rond gecommandeerd door die dame (geen idee hoe ze heet).
Die dame heet Tess, en als je ook maar een beetje bekend bent met de games van Naughty Dog, dan had je dit van tevoren kunnen weten. Dit zijn gewoon geweldige rollercoaster ervaringen en ik houd ervan.
* Dialogen lopen gewoon door terwijl je als speler zijnde in een gebouw loopt en je gesprekspartner ergens onderaan een trap staat.
Nou nou, wat een dealbreaker. Misschien kun je je ook focussen op de overige 10.000 punten die wel fantastisch in elkaar zitten. Ik vind het een beetje mierenneuken.
* De AI van de 'vijanden' is nog dommer dan de dialogen. Ik ben letterlijk een handvol keren nog geen meter van iemand verwijderd die mij onmogelijk niet gezien kan hebben en toch kan ik hem besluipen en neerhalen.
Is bewust gedaan. Het spel is namelijk al moeilijk genoeg op de hogere niveaus. Ook een beetje mierenneuken, aangezien de AI op zat punten echt heel goed is, met name die van Ellie.
* Er zijn talloze momenten waarop je simpelweg ergens naartoe moet lopen zonder dat er veel om je heen gebeurt. Het oogt allemaal prachtig, maar ook erg saai.
En wat zou er dan precies moeten gebeuren? Instorten Call Of Duty bruggen? Wellicht dat je je met die game beter vermaakt. Ik vraag me af of je jezelf wel inleest, voordat je een game koopt?
* De besturing inclusief inventory zijn een compleet mysterie voor mij. Het moedigt mij totaal niet aan om dingen in elkaar te knutselen, op onderzoek uit te gaan of om nieuwe dingen uit te proberen.
Laat de besturing nu een van de beste ooit zijn. Het inventory systeem is real time, en niet lame zoals al die andere games: pauzeren. Je hebt volgens mij op de makkelijkste graad gespeeld. Op de twee hoogste heb je al die shit ontzettend nodig. Geen idee waar je het over hebt dus. Hebben we wel dezelfde game gespeeld?
* Misschien een kleine ergernis, maar ik kan er ook niets aan doen. Joel en Ellie zijn niet bepaald originele karakters waar ik me in wil verdiepen. Als ik Gerard Butler en Ellen Page wil zien huur ik wel een film.
Het is Ashley Johnson, en niet Ellen Page. En welke karakters vind je wel origineel? Drake en Sully, seriously?
Ik begrijp niet waarom dit spel zulke lovende kritieken krijgt. Het ziet er allemaal mooi uit, maar ik heb zelden zulke stroperige gameplay meegemaakt. Hoofdpersonen kijken niet de goede kant op, vijanden reageren niet of nauwelijks, 3 headshots is te weinig om iemand neer te halen, Je wandelt van saaie dialoog naar saaie dialoog. Waar is alle fun en snelheid van Uncharted gebleven? Die spellen speelden als een actiefilm terwijl dit stroperig voortkabbelt.
Ongetwijfeld zullen hele volksstammen dit 'het spel van de PS3' vinden, maar ik kan afgezien van de mooie graphics weinig vinden waar ik enthousiast over ben geworden.
1. Ik denk dat jij hier aan het trollen bent. Jij vraagt mij om mijn mening en begint daarna een opsomming te geven over dingen die ik niet eens benoem.bram1984 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:45:
[...]
Voor de rest kom je enorm over als een troll (sorry dat ik het zeg). Als Uncharted liefhebber geniet ik hier juist extra veel van. Je vindt het raar dat 3 headshots (richt je eigenlijk wel goed?) niet voldoende zijn, maar tegelijkertijd prijs je Uncharted waar je als Drake de goedzak 10.000 man aan gort schiet, sprongen maakt die onmogelijk zijn, de meest dodelijke vallen overleeft en vanuit de spierkracht van je 2 armen op 2 meter hoge platformen springt. En de AI in Uncharted, haha, die is lekker hoogstaand joh.![]()
Verder:
- Animaties zijn beter dan in Uncharted
- Karakter ontwikkeling is beter dan in Uncharted
- Verhaal is beter dan in Uncharted
- Realisme is beter dan in Uncharted
- Gameplay is beter dan in Uncharted (meer gepolijst en dieper)
- AI is zeker beter dan in Uncharted
En zo zijn er meer dingen die beter zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Navuri op 01-10-2013 14:57 ]
Ja ik heb een 'bord voor m'n kop' omdat ik het spel niet zo geweldig vind als jij.bram1984 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:10:
Je noemt buiten de snelheid allerlei dingen die in Uncharted hetzelfde of slechter werken (AI, headshots, dialogen) en noemt dingen die echt totaal nergens op slaan (nodigt niet uit tot verzamelen/crafting? jij slaat 5 clickers in elkaar met je blote vuisten ofzo?). Daarom kom je als een troll over. En ja, er zitten wat vage AI glitches in, maar die wegen lang niet op tegen de enorme hoeveelheid aspecten waarin deze game zijn pure schoonheid laat zien. Als je dat niet ziet snap je het niet en heb je een enorm bord voor je kop ja, in mijn optiek.
En als je de snelheid van Uncharted had verwacht, dan heb je je, nogmaals, echt totaal niet goed ingelezen in wat voor game je in huis haalt.
Ik ga nog 1 keer op je post reageren en dan houd het echt op. Lees mijn post nog eens na en leg mij geen woorden en/of zinnen in de mond. Nergens zeg ik dat ik me er niet in wil verdiepen, dat maak jij er al 3 posts lang van. Jij doet net alsof The Last of Us de allereerste game aller tijden is en dat alles wat hiervoor gemaakt prut is of helemaal niet bestaat. Wat maakt mij het nou ene zier uit wat jij van The Last of Us vind? Helemaal niks. En het maakt me ook niets uit dat jij allemaal rare vergelijkingen wil maken terwijl je mijn post (ik zeg het nogmaals) niet begrijpt. Ik ga niet meer op je reageren. Je reacties zijn te kinderachtig voor woorden. Lezen is je sleutelwoord. En leg anderen geen woorden in de mond om je eigen posts kracht bij te zetten. Ik kan niet serieus op je posts ingaan als je zulke rare dingen schrijft.bram1984 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:40:
Nee, dat zeg ik toch niet. Ik onderbouw toch waarom ik dat zeg?
De game is slow paced en suspensvol, animaties zijn dermate goed, dat het lijkt alsof je continue een cutscene bekijkt.
Jij vervolgens: boeh, ik vind het stom omdat het niet zo snel is als Uncharted en omdat ik geen 10.000 mannetjes in één setpiece kan omleggen. Vervolgens is de AI dom (kun je nagaan hoe lomp die 10.000 mannetjes in Uncharted wel niet zijn).
De karakters brengen emoties over die je zelden terug ziet in een game.
Jij vervolgens: boeh, ik vind ik ze niet origineel en wil me er niet in verdiepen. Dus vraag ik: vind je Drake en Sully dan niet helemaal oppervlakkig.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben een groot Uncharted fan en heb verder niets tegen die game, alleen vind ik sommige punten van je echt onbegrijpelijk.
Nergens zeg ik dat ik me er niet in wil verdiepen, dat maak jij er al 3 posts lang van.
Laat ik er verder ook maar over op houden dan, als je zelf niet eens weet wat je post. Heeft weinig zin zo.* Misschien een kleine ergernis, maar ik kan er ook niets aan doen. Joel en Ellie zijn niet bepaald originele karakters waar ik me in wil verdiepen.
Navuri schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:37:
[...]
In willekeurige volgorde:
* Joel beweegt als een bejaarde. Zijn loopsnelheid is hetzelfde als wanneer de speler te zwaar bepakt rondloopt in Skyrim. Heel erg vermoeiend.
Het is niet voor niets dat het een loopsnelheid genoemd word![]()
* Misschien is het later in het spel anders, maar in de eerste 2/3 uur is het spel net zo lineair als Final Fantasy XIII. Je wordt de hele tijd rond gecommandeerd door die dame (geen idee hoe ze heet).
De introductie duurt inderdaad lang, maar als je het vergelijkt met wat je te wachten staat valt het reuze mee
* Dialogen lopen gewoon door terwijl je als speler zijnde in een gebouw loopt en je gesprekspartner ergens onderaan een trap staat.
is het nou echt zo storend![]()
* De AI van de 'vijanden' is nog dommer dan de dialogen. Ik ben letterlijk een handvol keren nog geen meter van iemand verwijderd die mij onmogelijk niet gezien kan hebben en toch kan ik hem besluipen en neerhalen.
Jij bedoelt clickers neem ik aan, die kunnen je niet zien alleen horen
* Er zijn talloze momenten waarop je simpelweg ergens naartoe moet lopen zonder dat er veel om je heen gebeurt. Het oogt allemaal prachtig, maar ook erg saai.
Dat zijn juist de momenten om je inventory aan te vullen, als je goed zoekt vind je veel voorraad,munitie,kluizen etc.etc.
* De besturing inclusief inventory zijn een compleet mysterie voor mij. Het moedigt mij totaal niet aan om dingen in elkaar te knutselen, op onderzoek uit te gaan of om nieuwe dingen uit te proberen.
van alle spellen die ik gespeeld heb vond ik deze inventory het meest gebruiksvriendelijk, als jij dit niet onder de knie krijgt na een paar uur spelen ligt het echt aan jou
* Misschien een kleine ergernis, maar ik kan er ook niets aan doen. Joel en Ellie zijn niet bepaald originele karakters waar ik me in wil verdiepen. Als ik Gerard Butler en Ellen Page wil zien huur ik wel een film.
Waarom gebruik je je ps3 niet alleen als blue ray speler dat zal je veel ergernissen besparen.
+1Navuri schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:10:
Heb het spel nu 2 keer aangezet en in totaal zo'n 2,5 tot 3 uur gespeeld, maar ik vind het spel een enorme tegenvaller.
[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 11-10-2013 23:50 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
dat gevoel had ik ook, vooral latere chapters die ik een stuk boeiender/mooier vond sluiten eigenlijk niet aan op de eerste helft van de game. afzonderlijk en alsof die door een andere team zijn gemaakt en samengepakt als 1 game. maar goed, dat vond niemand anders hier en verder mag je bijna geen kritiek leveren helaasinnerchild schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:08:
Ik vond alleen na 60 % gespeeld te hebben de overgangen heel abrupt tussen bepaalde situaties in... Het leek wel alsof dat punten waren die later gevuld gaan worden voor dlc's. Ik miste bv na het shot van sam het logisch vervolg..
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
PSN id: NL_SToRM
Ik heb de Multiplayer helemaal niet gespeeld, ik vond de multi van Uncharted zo bagger slecht dat ik er gewoonweg geen zin in had.DenHond schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 17:58:
Net uitgespeeld, super spel (een van de betere singleplayers van deze generatie imo), maar die trophies![]()
Niet dat ik echt actief platinums wil, maar als ik een spel deftig op normal uitspeel wil ik toch iets meer dan 5% trophy completion zien... Ze gaan er zowat van uit dat we het spel op survival+ nog eens doorspelen met een guide op onze schoot die we elke 5 seconden mogen checken om te zien of we niets vergeten zijn...
Ook multiplayer kon me na een uurtje niet echt meer boeien.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Uncharted multiplayer kon mij ook niet echt boeien...kuusj98 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:07:
[...]
Ik heb de Multiplayer helemaal niet gespeeld, ik vond de multi van Uncharted zo bagger slecht dat ik er gewoonweg geen zin in had.
Wel een van de beste spellen die ik gespeeld heb.
Na 3 potjes had ik het wel gezien: been there, done that gevoel.DenHond schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:23:
[...]
Uncharted multiplayer kon mij ook niet echt boeien...
De L1/R1 knoppen zijn toch ook analoog?SToRM666 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:38:
Schieten en aimen met de L1/R1 knoppen is dan ook veel beter, waarom zou dat analoog moeten zijn?
[ Voor 86% gewijzigd door nFo op 03-11-2013 14:19 ]
http://www.naughtydog.com...hind_dlc_on_ps3_revealed/The Last of Us: Left Behind is Naughty Dog’s first ever single-player DLC. Bruce, Neil, and the rest of the team are getting close to wrapping work on this new campaign, which will meet the quality and gameplay what you’ve come to expect with The Last of Us, along with a few surprises...
Storywise is het geen abrupt einde, vanuit een gameplay perspecief wel weer een beetje.Beatz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 03:41:
Heb het spel gespeeld en uitgespeeld. Erg mooi en goed verhaal alleen:
spoiler:Het einde? Dit begrijp ik niet helemaal en stond een klein beetje verbouwereerd. Is die DLC die nog uitkomt een voortzetting daar op of het ik nou echt iets gemist? Ze zegt of Boston nou echt zo was en hij zei ja en bam klaar?? Heb de eind credits maar gestopt. Hoop toch dat die DLC een vervolg is ofzo? Excuus als dit al is neergezet of dat ik er overheen gelezen heb aangezien ik niet veel gelezen heb hierover omdat er teveel spoilers aanwezig zouden zijn. Het internet in het algemeen dus.
Thanks.
Ok dank je wel.Psyonara schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:56:
[...]
Storywise is het geen abrupt einde, vanuit een gameplay perspecief wel weer een beetje.
[ Voor 6% gewijzigd door Beatz op 30-11-2013 20:10 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 30-11-2013 20:23 ]
Oh ok. Dank jullie wel voor jullie antwoorden. Dan ben ik benieuwd naar de DLCIke. schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:22:
DLC speelt zich af na de comic serie en voor de 'main story'
[ Voor 82% gewijzigd door nFo op 01-12-2013 00:41 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
superB
inXs schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 23:00:
Zo uitgespeeld... Lang geleden dat ik een spel zo lang, zo geboeid kon spelen! Dit had ik alleen met uncharted en met de meeste final fantasys.. Zeer goed spel, goede sfeer en zeer goede muziek. Jammer dat het afgelopen is, hopen is de DLC wat waard!
spoiler:Het einde kwam inderdaad redelijk abrubt, maar qua spelverloop is het logisch... Alleen de laatste vraag van Ellie: 'is alles waar over de fireflys' en hij zegt: 'ja'.. Ging dit over de opmerking van hem dat er meerdere zijn die immuun zijn? En klopt het nou dat Ellie meer geïnfecteerd is geraakt op haar onderarm, op het moment dat ze de auto uit stapt?
inXs schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 23:00:
Zo uitgespeeld... Lang geleden dat ik een spel zo lang, zo geboeid kon spelen! Dit had ik alleen met uncharted en met de meeste final fantasys.. Zeer goed spel, goede sfeer en zeer goede muziek. Jammer dat het afgelopen is, hopen is de DLC wat waard!
spoiler:Het einde kwam inderdaad redelijk abrubt, maar qua spelverloop is het logisch... Alleen de laatste vraag van Ellie: 'is alles waar over de fireflys' en hij zegt: 'ja'.. Ging dit over de opmerking van hem dat er meerdere zijn die immuun zijn? En klopt het nou dat Ellie meer geïnfecteerd is geraakt op haar onderarm, op het moment dat ze de auto uit stapt?
Verwijderd
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Idd, ben 2 weken geleden ook eraan begonnen, sommige technische minpunten zijn er, maar echt GOTY als je het mij vraagt.scorpie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:46:
Van de week begonnen aan deze game, en ik moet zeggen: Wat een pareltje
Af en toe wel even frustratie puntjes / puntjes van verbetering (Als Ellie weer eens in de weg loopt, of als ze ongezien voor een vijand langsloopt.)
Other than that, wat een topgame! Het verhaal is erg meeslepend.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq