Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk platinum trophy gehaald! online trophies duren wel het langst...
super game. maar nu gaat hij toch weer de kast in en is het wachten op gta 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
westergas schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:41:
Maar het schieten gaat onandig vanwege de controls, niet vanwege een hoofdpersoon die vanwege een verhaal-technische reden niet met een wapen om kan gaan.
Ik vind het schieten juist een van de hoogtepunten en technisch tofste dingen uit de hele game, terwijl ik ook een muis gamer ben.

Ik kan echt prima overweg met de controls, dus wellicht een kwestie van oefenen. De "sway" draagt juist enorm bij aan de beklemmende sfeer en de zenuwachtige toestand waarin je character zich bevindt. Wat mij betreft de perfecte keuze voor deze game, met name omdat je ermee voorkomt dat mensen guns blazing headshots uit kunnen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:09

PBP

Ik heb met het schieten ook geen probleem, waar ik wel een beetje bang voor was aangezien ze bij Uncharted3 iets hebben aangepast waardoor het minder fijn aanvoelde. Uncharted2 had daar geen last van en Last of Us ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:50:
Ik heb met het schieten ook geen probleem, waar ik wel een beetje bang voor was aangezien ze bij Uncharted3 iets hebben aangepast waardoor het minder fijn aanvoelde. Uncharted2 had daar geen last van en Last of Us ook niet.
Off: ik kwam er laatst pas achter (2 jaar te laat), maar in de control options van Uncharted 3 kun je iets aanpassen waardoor het aimen veel lekkerder werkt. Iets wat in deel 2 standaard al zo voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 16:09

PBP

bram1984 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:30:
[...]

Off: ik kwam er laatst pas achter (2 jaar te laat), maar in de control options van Uncharted 3 kun je iets aanpassen waardoor het aimen veel lekkerder werkt. Iets wat in deel 2 standaard al zo voelt.
Ja ze hebben een patch uitgebracht geloof ik. Alleen toen had ik de game al uitgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klassenoudste
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 20:51
Vandaag van mijn ps3 de laser laten vervangen. Werkt nu weer prima dus ik kan weer door met The Last of Us!

Misschien dat deze game net de doodsteek heeft gegeven maar de oude laser zal al wel niet goed meer geweest zijn. Hoop dat mijn ps3 het nu toch in ieder geval vol houdt tot de release van de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Sinds een paar dagen deze game in bezit.
Dit is echt zo'n spel die je gewoon niet uit kan zetten of "even" kan spelen.

De sfeer, verhaal, graphics... Top!!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46
Kort geleden de intro
spoiler:
(tot het moment dat je 20 jaar later wakker wordt)
gespeeld bij een vriend van me. Helemaal geweldig!

Dus zojuist de game besteld bij DirectGame.nl :)

Ben benieuwd hoe de rest is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Gisteren begonnen met de game, wat speelt het lekker zeg! En de sfeer is geniaal.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 23:27

KennyPlox

feest vierende banaan

Hmm ik zit in een dilemma...

Heb de intro bekeken en het leek me echt geweldig; de genre van het spel staat mij ook heel erg aan. Enige probleem is dat ik niet zo van de horror games ben, zit er echt veel horror in ofzo?

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Valt echt wel mee hoor, het is meer een action/adventure game

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
KennyPlox schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:29:
Hmm ik zit in een dilemma...

Heb de intro bekeken en het leek me echt geweldig; de genre van het spel staat mij ook heel erg aan. Enige probleem is dat ik niet zo van de horror games ben, zit er echt veel horror in ofzo?
Geloof me, je krijgt er geen spijt van.
Het is niet overdreven horror. Gewoon goed verhaal, prachtige omgevingen, sfeer.
Aanrader!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Bedankt beide, ga hem deze week nog halen denk ik :)

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik ook bang voor, maar het valt erg mee hoeveel scary shit erin zit. Precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
pdebie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:18:
Kort geleden de intro
spoiler:
(tot het moment dat je 20 jaar later wakker wordt)
gespeeld bij een vriend van me. Helemaal geweldig!

Dus zojuist de game besteld bij DirectGame.nl :)

Ben benieuwd hoe de rest is :)
De game binnen 24 uur binnen en uiteraard meteen gespeeld. Ben nu net aangekomen bij 'the cargo', maar tot dusver zeer goed spel!

Ik speel op normal, maar hij is al pittig nu op sommige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Ik heb hem ook gekocht.. Waarschijnlijk dinsdag binnen.

Zijn er nog dingen die je echt moet weten? Weet wel dat je combat zoveel mogelijk moet mijden, en dat stealth beter is. Wat nog meer?

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
KennyPlox schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:09:

Zijn er nog dingen die je echt moet weten? Weet wel dat je combat zoveel mogelijk moet mijden, en dat stealth beter is. Wat nog meer?
Heel veel exploren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil

1. Loop niet altijd gelijk overal direct op af.
Ik bekijk alle ruimtes, huizen, onlogische paden etc...
Kost wat meer tijd, maar:
Je vindt echt vanalles
Past ook bij de hele situatie
Het loont!
Sommige ruimtes/huizen zien er echt gaaf uit
Maximaal genieten van het spel!

2. Neem je tijd

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Lekker op normal spelen om het verhaal in een goede flow mee te krijgen en niet ieder moeilijk moment 5 keer overnieuw hoeven te spelen :) Na het uitspelen kun je dan altijd nog een keer kiezen om hem op hard of nog moeilijker spelen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Speel m eerst voor het verhaal, daarna een 2e keer om echt alles te ontdekken en te exploren. Maar ren niet zo snel mogelijk door de wereld heen, rondkijken kan best leuk zijn en het wat moeilijker/makkelijker maken,
Begin niet te moeilijk, want op 'normal' is het ook al lastig op sommige momenten..
En te veel dezelfde missie overdoen leidt tot onnodige frustaties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:24
Wil nog nog spelen met een surround headset, en of de Pulse elite of een externe Amp waar ik mijn normale headset aan vast kan koppelen.

Maar kan geen externe AMP vinden die 6.3mm ondersteund :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
dutchgio schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:13:
Begin niet te moeilijk, want op 'normal' is het ook al lastig op sommige momenten..
Daar ben ik achter gekomen ja.

spoiler:
In een omgevallen kantoor gebouw waar je de eerste keer Clickers tegenkomt.

Maar begrijp ik het goed? De Clickers zijn blind, dus dan maakt het niet uit dat je het zoeklicht gebruikt? Alleen even in de gaten houden dat er geen Runners in dezelfde ruimte zijn die het licht wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. Pak juist wel gelijk de moeilijkste stand, alleen gebruik wel de Listen Mode (iets wat ik niet gedaan heb). Dit maakt het gewoon een stuk spannender en uitdagender.
2. Onderschat molotovs en rookbommen niet, ze zijn effectiever dan je denkt.
3. Indien je een item op wilt pakken en je inventory zit vol; kijk in je rugzak hoeveel je van alles hebt, en craft indien mogelijk iets met de items waarvan je zoveel hebt.
4. Gebruik een headset!
5. Onderzoek elk hoekje en gaatje.

@ Hierboven: clickers zijn blind ja, ze hebben namelijk geen ogen. Ook runners reageren niet op je zaklamp. Dit wordt allebei aan het begin ook verteld. Je hoeft je lamp dus niet uit te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 12-08-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ow runners ook niet? Dat heb ik dat gemist. Loop ik elke keer in het donker te klooien :')
Ah ja, maakt het wel spannend! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me voorstellen dat het stuk in dat metrostelsel in dat geval vrij lastig is ja. :+

Beter opletten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Zo ver ben ik nog niet. Ben net voorbij de omgevallen toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor de zekerheid maar in spoiler gezet:
spoiler:
Om maar te zwijgen over het hotel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdebie schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:43:
Zo ver ben ik nog niet. Ben net voorbij de omgevallen toren.
Dan ben je er bijna. Die shit hebben ze ook in een van de demo's uitgebreid laten zien, voordat de game uit was. You'll know it when you see it. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Heb hem nu ook eindelijk :)
Maar god...Clickers zijn echt vreselijk. Geen enkele manier om ze neer te krijgen als je geen shiv's/bombs/molotov's hebt.
Ben nu op weg naar een school, en echt heel de weg ernaartoe is bezaaid met Clickers. En dan heb je net de spullen niet om shiv's te maken :+

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Je kan ze toch wurgen? :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:10
Clickers niet echt, pijl en boog of afleiden met steen of fles

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Steekwapens doen het ook erg goed, maar heb je er vaak niet veel van.

Als je de weg naar de school al bezaaid met clickers vindt; er staat je nog een leuke verassing te wachten.
Maar dat duurt nog wel even

spoiler:
de tunnel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Inmiddels al even voorbij de toren en in the capitol aangekomen. Beetje voorspelbare scene, maar echt briljant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritual
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-09 08:59
Het spel heeft geweldige graphics en het verhaal is fantastisch, het sprak me heel erg aan. Ookal is het verhaal een beetje sci-fi, het spel zie er heel realistisch uit! De gameplay zelf is een uitdaging, het is zeker niet eenvoudig en je kan het je heel moeilijk maken met het hoogste spelniveau. De playtime vond ik wel te kort, rond de 15 uur deed ik erover, met redelijk veel collecten. Toch vond ik het spel zeker de €60,- waard. Als je graphics net zoals ik erg belangrijk vind is dit een must-have! Dit spel is wel meer voor de serieuzere gamers, aangezien je niet zoveel vrijheid hebt in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 16:04
Waar heb je de online pass voor nodig? Ik kan dit spel van iemand overnemen maar de online pass is gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:04
Bij mij loopt het spel de hele tijd vast. Save games lopen vast bij het laden, nieuwe games die ik begin kom ik tot aan het stuk dat ze in de auto stappen, dan beginnen er mensen door de auto heen te vliegen en je vliegt opeens naas een helikopter. Vervolgens start de PS3 opnieuw op..

Meer mensen met deze problemen? Heb het op meerdere playstations geprobeerd bij vrienden, allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Dubrillion schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:03:
Waar heb je de online pass voor nodig? Ik kan dit spel van iemand overnemen maar de online pass is gebruikt.
Voor multiplayer volgens mij.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ben in de war met neersteken. Dat kan wel toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Met een shiv ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 16:04
Ik heb gisteren The last of us gekocht op PSN. Ik kreeg er Tokyo Jungle bij maar nog niet gespeeld.
Vanmorgen even vlug twintig minuten gespeeld. De opening grijpt je al gelijk vast. Vanmiddag even goed ervoor gaan zitten en flink wat tijd spelen. Ik vind het nu al vet :D

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Ik heb onlangs ook een ps3 aangeschaft voor 170 euries bij de dixons met de last of us, supergame maar mijn god wat moet ik wennen aan een controller, ik ben een muis gewent en zelfs op normal is het extreem moeilijk als je niet gewent bent om te spelen met een controller. Wordt nog veel oefenen voordat ik dat onder de knie krijg.

• dutchgio
in2duhCore schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:07:
Ik heb onlangs ook een ps3 aangeschaft voor 170 euries bij de dixons met de last of us, supergame maar mijn god wat moet ik wennen aan een controller, ik ben een muis gewent en zelfs op normal is het extreem moeilijk als je niet gewent bent om te spelen met een controller. Wordt nog veel oefenen voordat ik dat onder de knie krijg.
Ik wil niet flauw doen, maareh, niet de meest handige aankoop om nu nog een ps3 te halen terwijl in november nummertje 4 uit komt?!

• in2duhCore
  • Laatst online: 31-03 17:57
dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:35:
[...]

Ik wil niet flauw doen, maareh, niet de meest handige aankoop om nu nog een ps3 te halen terwijl in november nummertje 4 uit komt?!
deze was aardig goedkoop, 169 euries, en de games kosten ook niets meer (uncharted 2,3 etc voor 10 euro per stuk) Koop volgend jaar waarschijnlijk pas een ps4 aangezien ik nog niets gepreorderd heb.

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
[...]

en waarom is dat niet handig? er zijn nog genoeg goede titels (waaronder last of us om het ontopic te houden) die je op de ps3 kunt spelen.. plus dat die nu ook nog allemaal voor mooie prijzen te krijgen zijn.

alsof de ps3 nu ineens is afgeschreven. sowieso niet met de titels die nog gaan komen. als je nog geen ps3 hebt zou ik je juist aanraden om eerst nog een ps3 te halen.
[...]

Een handiger moment is er niet:

- De PS3 is goedkoper dan ooit
- De games zijn goedkoper dan ooit en nog niet speelbaar via Gaikai
- De PS3 beleeft zo een beetje z'n sterkste jaar met exclusives ooit.
- PS Plus biedt meer dan ooit met de Instant Game Collection.

Hoezo niet handig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

http://www.latestnewsexpl...f-tlou-alternate-endings/

wellicht leuk om te lezen als je het al hebt uitgespeeld :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Barbas
  • Laatst online: 10:59

Barbas

Gallego!

Wat een vet spel is dit toch! Intense sfeer, spannend, mooie graphics, goed verhaal (tot nu toe). Zit nu op 47% en heb me nog geen moment verveeld. Zit vaak op het puntje van me stoel tijdens het spelen.

Als ik een minpuntje moet benoemen dan is het wel de AI. Lopen doodleuk langs bewakers als ik aan het schuilen ben. Weet niet of de moeilijkheidsgraad hier iets mee te maken heeft. Speel zelf op normal.
Ik bookmark ´m even. Ben benieuwd :D

Mejor así

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:59
Waar blijft de nieuwe info m.b.t. het DLC nou...
Dit zou toch eind augustus worden aangekondigd meen ik?

PS5

• dutchgio
Resteleiro schreef op donderdag 05 september 2013 @ 07:32:
Wat een vet spel is dit toch! Intense sfeer, spannend, mooie graphics, goed verhaal (tot nu toe). Zit nu op 47% en heb me nog geen moment verveeld. Zit vaak op het puntje van me stoel tijdens het spelen.

Als ik een minpuntje moet benoemen dan is het wel de AI. Lopen doodleuk langs bewakers als ik aan het schuilen ben. Weet niet of de moeilijkheidsgraad hier iets mee te maken heeft. Speel zelf op normal.

[...]

Ik bookmark ´m even. Ben benieuwd :D
Ik speel het nu voor de tweede keer. De eerste keer heb ik m op normal uitgespeeld, nu op de moeilijkste mode.
Verschil is duidelijk merkbaar, je speelt heel anders zonder listening mode, en de AI is ook anders.
Je moet veel creatiever omgaan met de middelen die je hebt.

Verwijderd

Heerlijke game, gepre-ordered bij Bol.com en eens ik begon te spelen, kon ik niet meer stoppen. Verhaal spreekt mij heel erg aan, graphics zijn goed al kan het wat mij betreft nog niet tippen aan Uncharted. Vind overgang tussen de 'filmpjes' en gameplay vaak wel erg soepel. En het einde.. Nja ervaar het zelf ;) Zit in ieder geval van begin tot het einde erg goed in elkaar.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:10
Deed me sterk denken aan het kijken van een goede serie, je wilt weten wat er hierna gebeurd. Wat een geweldige game! De sluip stukjes zijn soms ook lastig waardoor je bepaalde situaties overnieuw moest doen omdat je te snel wilde :) het gehele spel voelt als een goed verhaal aan.. Ook dat ze met elkaar babbelen onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week komt er info over de eerste DLC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Laatst online: 11:10
bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:09:
[...]

Een handiger moment is er niet:

- De PS3 is goedkoper dan ooit
- De games zijn goedkoper dan ooit en nog niet speelbaar via Gaikai
- De PS3 beleeft zo een beetje z'n sterkste jaar met exclusives ooit.
- PS Plus biedt meer dan ooit met de Instant Game Collection.

Hoezo niet handig?
Hier ook! Zaterdag een ps3 aangeschaft met the last of us. Prijzen zijn nu zeer gunstig en men moet niet vergeten dat er op de 360 momenteel niets noemenswaardigs wordt uitgebracht. Vooral voor mensen (zoals ik) die van dit genre houden. Ik vermaak me wel met deze game en de uncharted reeks tot de next gen consoles uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Heb het spel nu 2 keer aangezet en in totaal zo'n 2,5 tot 3 uur gespeeld, maar ik vind het spel een enorme tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Navuri schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:10:
Heb het spel nu 2 keer aangezet en in totaal zo'n 2,5 tot 3 uur gespeeld, maar ik vind het spel een enorme tegenvaller.
Dat kan. Als je dit soort posts echter plaatst, helpt het ook altijd wel mee om te onderbouwen wat je er precies goed of slecht aan vindt. Dit voegt vrijwel niets toe en hier heeft eigenlijk niemand iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
bram1984 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:48:
[...]

Dat kan. Als je dit soort posts echter plaatst, helpt het ook altijd wel mee om te onderbouwen wat je er precies goed of slecht aan vindt. Dit voegt vrijwel niets toe en hier heeft eigenlijk niemand iets aan.
In willekeurige volgorde:

* Joel beweegt als een bejaarde. Zijn loopsnelheid is hetzelfde als wanneer de speler te zwaar bepakt rondloopt in Skyrim. Heel erg vermoeiend.
* Misschien is het later in het spel anders, maar in de eerste 2/3 uur is het spel net zo lineair als Final Fantasy XIII. Je wordt de hele tijd rond gecommandeerd door die dame (geen idee hoe ze heet).
* Dialogen lopen gewoon door terwijl je als speler zijnde in een gebouw loopt en je gesprekspartner ergens onderaan een trap staat.
* De AI van de 'vijanden' is nog dommer dan de dialogen. Ik ben letterlijk een handvol keren nog geen meter van iemand verwijderd die mij onmogelijk niet gezien kan hebben en toch kan ik hem besluipen en neerhalen.
* Er zijn talloze momenten waarop je simpelweg ergens naartoe moet lopen zonder dat er veel om je heen gebeurt. Het oogt allemaal prachtig, maar ook erg saai.
* De besturing inclusief inventory zijn een compleet mysterie voor mij. Het moedigt mij totaal niet aan om dingen in elkaar te knutselen, op onderzoek uit te gaan of om nieuwe dingen uit te proberen.
* Misschien een kleine ergernis, maar ik kan er ook niets aan doen. Joel en Ellie zijn niet bepaald originele karakters waar ik me in wil verdiepen. Als ik Gerard Butler en Ellen Page wil zien huur ik wel een film.

Ik begrijp niet waarom dit spel zulke lovende kritieken krijgt. Het ziet er allemaal mooi uit, maar ik heb zelden zulke stroperige gameplay meegemaakt. Hoofdpersonen kijken niet de goede kant op, vijanden reageren niet of nauwelijks, 3 headshots is te weinig om iemand neer te halen, Je wandelt van saaie dialoog naar saaie dialoog. Waar is alle fun en snelheid van Uncharted gebleven? Die spellen speelden als een actiefilm terwijl dit stroperig voortkabbelt.

Ongetwijfeld zullen hele volksstammen dit 'het spel van de PS3' vinden, maar ik kan afgezien van de mooie graphics weinig vinden waar ik enthousiast over ben geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
De game is ook niet bedoeld om als freeflow smooth en snel door heen te jagen. Deels is het bewust zo gedaan om het vermoeiend te maken om door de levels heen te komen.

Al en al, ik kan me wel vinden in de kritiek maar het zit mij niet dwars. Het is gewoon een slow paced game. Had ook moeite er in te komen.

Wel mijn persoonlijke Goty van dit jaar.
Het spel was rond release niet voor niks uit verkocht, jij zoekt gewoon andere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Navuri schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:37:
[...]

* Joel beweegt als een bejaarde. Zijn loopsnelheid is hetzelfde als wanneer de speler te zwaar bepakt rondloopt in Skyrim. Heel erg vermoeiend.
Dat heet realisme. Er zijn weinig games waarbij de animaties zo ontzettend goed in elkaar zitten. Ren jij in het echt ook continue?
* Misschien is het later in het spel anders, maar in de eerste 2/3 uur is het spel net zo lineair als Final Fantasy XIII. Je wordt de hele tijd rond gecommandeerd door die dame (geen idee hoe ze heet).
Die dame heet Tess, en als je ook maar een beetje bekend bent met de games van Naughty Dog, dan had je dit van tevoren kunnen weten. Dit zijn gewoon geweldige rollercoaster ervaringen en ik houd ervan.
* Dialogen lopen gewoon door terwijl je als speler zijnde in een gebouw loopt en je gesprekspartner ergens onderaan een trap staat.
Nou nou, wat een dealbreaker. Misschien kun je je ook focussen op de overige 10.000 punten die wel fantastisch in elkaar zitten. Ik vind het een beetje mierenneuken.
* De AI van de 'vijanden' is nog dommer dan de dialogen. Ik ben letterlijk een handvol keren nog geen meter van iemand verwijderd die mij onmogelijk niet gezien kan hebben en toch kan ik hem besluipen en neerhalen.
Is bewust gedaan. Het spel is namelijk al moeilijk genoeg op de hogere niveaus. Ook een beetje mierenneuken, aangezien de AI op zat punten echt heel goed is, met name die van Ellie.
* Er zijn talloze momenten waarop je simpelweg ergens naartoe moet lopen zonder dat er veel om je heen gebeurt. Het oogt allemaal prachtig, maar ook erg saai.
En wat zou er dan precies moeten gebeuren? Instorten Call Of Duty bruggen? Wellicht dat je je met die game beter vermaakt. Ik vraag me af of je jezelf wel inleest, voordat je een game koopt?
* De besturing inclusief inventory zijn een compleet mysterie voor mij. Het moedigt mij totaal niet aan om dingen in elkaar te knutselen, op onderzoek uit te gaan of om nieuwe dingen uit te proberen.
Laat de besturing nu een van de beste ooit zijn. Het inventory systeem is real time, en niet lame zoals al die andere games: pauzeren. Je hebt volgens mij op de makkelijkste graad gespeeld. Op de twee hoogste heb je al die shit ontzettend nodig. Geen idee waar je het over hebt dus. Hebben we wel dezelfde game gespeeld?
* Misschien een kleine ergernis, maar ik kan er ook niets aan doen. Joel en Ellie zijn niet bepaald originele karakters waar ik me in wil verdiepen. Als ik Gerard Butler en Ellen Page wil zien huur ik wel een film.
Het is Ashley Johnson, en niet Ellen Page. En welke karakters vind je wel origineel? Drake en Sully, seriously?

Ik begrijp niet waarom dit spel zulke lovende kritieken krijgt. Het ziet er allemaal mooi uit, maar ik heb zelden zulke stroperige gameplay meegemaakt. Hoofdpersonen kijken niet de goede kant op, vijanden reageren niet of nauwelijks, 3 headshots is te weinig om iemand neer te halen, Je wandelt van saaie dialoog naar saaie dialoog. Waar is alle fun en snelheid van Uncharted gebleven? Die spellen speelden als een actiefilm terwijl dit stroperig voortkabbelt.

Ongetwijfeld zullen hele volksstammen dit 'het spel van de PS3' vinden, maar ik kan afgezien van de mooie graphics weinig vinden waar ik enthousiast over ben geworden.
Voor de rest kom je enorm over als een troll (sorry dat ik het zeg). Als Uncharted liefhebber geniet ik hier juist extra veel van. Je vindt het raar dat 3 headshots (richt je eigenlijk wel goed?) niet voldoende zijn, maar tegelijkertijd prijs je Uncharted waar je als Drake de goedzak 10.000 man aan gort schiet, sprongen maakt die onmogelijk zijn, de meest dodelijke vallen overleeft en vanuit de spierkracht van je 2 armen op 2 meter hoge platformen springt. En de AI in Uncharted, haha, die is lekker hoogstaand joh. :F

Verder:

- Animaties zijn beter dan in Uncharted
- Karakter ontwikkeling is beter dan in Uncharted
- Verhaal is beter dan in Uncharted
- Realisme is beter dan in Uncharted
- Gameplay is beter dan in Uncharted (meer gepolijst en dieper)
- AI is zeker beter dan in Uncharted

En zo zijn er meer dingen die beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
bram1984 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Voor de rest kom je enorm over als een troll (sorry dat ik het zeg). Als Uncharted liefhebber geniet ik hier juist extra veel van. Je vindt het raar dat 3 headshots (richt je eigenlijk wel goed?) niet voldoende zijn, maar tegelijkertijd prijs je Uncharted waar je als Drake de goedzak 10.000 man aan gort schiet, sprongen maakt die onmogelijk zijn, de meest dodelijke vallen overleeft en vanuit de spierkracht van je 2 armen op 2 meter hoge platformen springt. En de AI in Uncharted, haha, die is lekker hoogstaand joh. :F

Verder:

- Animaties zijn beter dan in Uncharted
- Karakter ontwikkeling is beter dan in Uncharted
- Verhaal is beter dan in Uncharted
- Realisme is beter dan in Uncharted
- Gameplay is beter dan in Uncharted (meer gepolijst en dieper)
- AI is zeker beter dan in Uncharted

En zo zijn er meer dingen die beter zijn.
1. Ik denk dat jij hier aan het trollen bent. Jij vraagt mij om mijn mening en begint daarna een opsomming te geven over dingen die ik niet eens benoem.
2. Als jij zegt 'is beter', dan wil dat nog niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is. Wie heeft jou tot koning benoemd?
3. Dit is het topic van 'The Last of Us', en niet die van Uncharted. Blijkbaar begrijp je mijn post niet, anders zou je niet zulke rare uitspraken doen. Misschien moet je m'n post nog eens nalezen en je reactie aanpassen. Iemand om z'n mening een 'troll' noemen. Are you kidding me? Is alles wat jij mooi, goed, 'het beste ooit' vind ook meteen waarheid en mag niemand daar iets van vinden? Ik vind het spel niet goed. De graphics zijn goed, maar daar houdt het voor mij op. Als jij het daar niet mee eens bent dan maakt mij dat helemaal niets uit. Je vroeg naar m'n mening. DIe gaf ik. Als die mening je niet zint...jammer dan. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Navuri op 01-10-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je noemt buiten de snelheid allerlei dingen die in Uncharted hetzelfde of slechter werken (AI, headshots, dialogen) en noemt dingen die echt totaal nergens op slaan (nodigt niet uit tot verzamelen/crafting? jij slaat 5 clickers in elkaar met je blote vuisten ofzo?). Daarom kom je als een troll over. En ja, er zitten wat vage AI glitches in, maar die wegen lang niet op tegen de enorme hoeveelheid aspecten waarin deze game zijn pure schoonheid laat zien. Als je dat niet ziet snap je het niet en heb je een enorm bord voor je kop ja, in mijn optiek.

En als je de snelheid van Uncharted had verwacht, dan heb je je, nogmaals, echt totaal niet goed ingelezen in wat voor game je in huis haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
bram1984 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:10:
Je noemt buiten de snelheid allerlei dingen die in Uncharted hetzelfde of slechter werken (AI, headshots, dialogen) en noemt dingen die echt totaal nergens op slaan (nodigt niet uit tot verzamelen/crafting? jij slaat 5 clickers in elkaar met je blote vuisten ofzo?). Daarom kom je als een troll over. En ja, er zitten wat vage AI glitches in, maar die wegen lang niet op tegen de enorme hoeveelheid aspecten waarin deze game zijn pure schoonheid laat zien. Als je dat niet ziet snap je het niet en heb je een enorm bord voor je kop ja, in mijn optiek.

En als je de snelheid van Uncharted had verwacht, dan heb je je, nogmaals, echt totaal niet goed ingelezen in wat voor game je in huis haalt.
Ja ik heb een 'bord voor m'n kop' omdat ik het spel niet zo geweldig vind als jij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat zeg ik toch niet. Ik onderbouw toch waarom ik dat zeg?

De game is slow paced en suspensvol, animaties zijn dermate goed, dat het lijkt alsof je continue een cutscene bekijkt.

Jij vervolgens: boeh, ik vind het stom omdat het niet zo snel is als Uncharted en omdat ik geen 10.000 mannetjes in één setpiece kan omleggen. Vervolgens is de AI dom (kun je nagaan hoe lomp die 10.000 mannetjes in Uncharted wel niet zijn).

De karakters brengen emoties over die je zelden terug ziet in een game.

Jij vervolgens: boeh, ik vind ik ze niet origineel en wil me er niet in verdiepen. Dus vraag ik: vind je Drake en Sully dan niet helemaal oppervlakkig.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben een groot Uncharted fan en heb verder niets tegen die game, alleen vind ik sommige punten van je echt onbegrijpelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
bram1984 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:40:
Nee, dat zeg ik toch niet. Ik onderbouw toch waarom ik dat zeg?

De game is slow paced en suspensvol, animaties zijn dermate goed, dat het lijkt alsof je continue een cutscene bekijkt.

Jij vervolgens: boeh, ik vind het stom omdat het niet zo snel is als Uncharted en omdat ik geen 10.000 mannetjes in één setpiece kan omleggen. Vervolgens is de AI dom (kun je nagaan hoe lomp die 10.000 mannetjes in Uncharted wel niet zijn).

De karakters brengen emoties over die je zelden terug ziet in een game.

Jij vervolgens: boeh, ik vind ik ze niet origineel en wil me er niet in verdiepen. Dus vraag ik: vind je Drake en Sully dan niet helemaal oppervlakkig.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben een groot Uncharted fan en heb verder niets tegen die game, alleen vind ik sommige punten van je echt onbegrijpelijk. :)
Ik ga nog 1 keer op je post reageren en dan houd het echt op. Lees mijn post nog eens na en leg mij geen woorden en/of zinnen in de mond. Nergens zeg ik dat ik me er niet in wil verdiepen, dat maak jij er al 3 posts lang van. Jij doet net alsof The Last of Us de allereerste game aller tijden is en dat alles wat hiervoor gemaakt prut is of helemaal niet bestaat. Wat maakt mij het nou ene zier uit wat jij van The Last of Us vind? Helemaal niks. En het maakt me ook niets uit dat jij allemaal rare vergelijkingen wil maken terwijl je mijn post (ik zeg het nogmaals) niet begrijpt. Ik ga niet meer op je reageren. Je reacties zijn te kinderachtig voor woorden. Lezen is je sleutelwoord. En leg anderen geen woorden in de mond om je eigen posts kracht bij te zetten. Ik kan niet serieus op je posts ingaan als je zulke rare dingen schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eh..
Nergens zeg ik dat ik me er niet in wil verdiepen, dat maak jij er al 3 posts lang van.
* Misschien een kleine ergernis, maar ik kan er ook niets aan doen. Joel en Ellie zijn niet bepaald originele karakters waar ik me in wil verdiepen.
Laat ik er verder ook maar over op houden dan, als je zelf niet eens weet wat je post. Heeft weinig zin zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:51
Navuri schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:37:
[...]

Het is niet voor niets dat het een loopsnelheid genoemd word 8)7
De introductie duurt inderdaad lang, maar als je het vergelijkt met wat je te wachten staat valt het reuze mee
is het nou echt zo storend :?
Jij bedoelt clickers neem ik aan, die kunnen je niet zien alleen horen
Dat zijn juist de momenten om je inventory aan te vullen, als je goed zoekt vind je veel voorraad,munitie,kluizen etc.etc.
van alle spellen die ik gespeeld heb vond ik deze inventory het meest gebruiksvriendelijk, als jij dit niet onder de knie krijgt na een paar uur spelen ligt het echt aan jou
Waarom gebruik je je ps3 niet alleen als blue ray speler dat zal je veel ergernissen besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Heads-up: discussies zijn prima, maar zorg ervoor dat het niet uit de hand loopt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Laatst online: 29-01-2023
Ik heb dit spel gelijk gespeeld op de moeilijkste graad. In het begin vond ik de vijanden nogal dom omdat ze gewoon langs ellie heen liepen. Zolang ze je niet in de gaten hadden was het redelijk simpel. Maar na 60 % voltooid te hebben vond ik dat de AI best wel indrukwekkend was. Misschien kwam het door het level design, maar de groep vijanden gingen opeens de ruimte beter benutten.

Bv in het ziekenhuis moest ik tegen 5 man vechten. Sommige liepen gewoon om om mij te gaan flanken terwijl de andere mij aan het afleiden waren. Als ik ze schoot dan renden ze weg of gingen ergens achter zitten en terwijl ze dat deden had ik een punt 45 in me nek zitten van zo een gast die aan het flanken was.

Dat vond ik wel erg goed gedaan in het spel.

Of in de auto tunnel waarbij je een dozijn aan monsters voor je kiezen kreeg. Daar moest je echt tactisch gaan spelen met geluid van de stenen en flessen.

Deed me denken aan uncharted 1 waar de ai ook zo vet was ( uc 2 en 3 was but imo )

Tuurlijk zitten er veel issues in waarbij je denkt,,, nou dat is wel beetje apart maar was niet storend genoeg om niet te genieten van het spel.

Deed me denken aan een combinatie van Half life meets uncharted en zelfs een stukje het gevoel van tombraider de laatste versie, zoals dat punt dat je op een hert jaagt, is echt zo vet gedaan.

Wat ik ook vet vond was het feit dat je meerdere malen ergens naar toe moest en dat je dus echt naar dat punt heen moest gaan. De school bv.

Ik vond alleen na 60 % gespeeld te hebben de overgangen heel abrupt tussen bepaalde situaties in... Het leek wel alsof dat punten waren die later gevuld gaan worden voor dlc's. Ik miste bv na het shot van sam het logisch vervolg..

Anyway een leuk en zeer vermakend spelletje.

ps Ik had zoveel ellende met dit spel mbt vastlopers en problemen met textures dat ik pas nadat ik eerst mijn lens had vervangen en toen mijn hd pas kon genieten van lange speel momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:20

westergas

rikkie_pc

Navuri schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:10:
+1
Ben aan mijn tweede walktrought van The Witcher 2 begonnen ipv door te gaan met TLOU. Kan me totaal niet motiveren om TLOU te spelen. Wil hem eigenlijk op marktplaats V&A zetten maar het is een kado van mijn vriendin dus ik zal hem toch moeten spelen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 11-10-2013 23:50 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
innerchild schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:08:

Ik vond alleen na 60 % gespeeld te hebben de overgangen heel abrupt tussen bepaalde situaties in... Het leek wel alsof dat punten waren die later gevuld gaan worden voor dlc's. Ik miste bv na het shot van sam het logisch vervolg..
dat gevoel had ik ook, vooral latere chapters die ik een stuk boeiender/mooier vond sluiten eigenlijk niet aan op de eerste helft van de game. afzonderlijk en alsof die door een andere team zijn gemaakt en samengepakt als 1 game. maar goed, dat vond niemand anders hier en verder mag je bijna geen kritiek leveren helaas ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Zo, gisteren uitgespeeld en voor het eerst dit topic gezien (wilde zo min mogelijk van het spel weten).

Heerlijk spel hoor, met een leuke moeilijkheidsgraad op normal.

Er zitten een aantal zeer goede dingen in het spel die je zelden ziet, juist omdat TLOU alles met minder doet.
Er zitten hele stukken in waar er eigenlijk helemaal niets gebeurt behalve wat dialogen of een simpele puzzel. Toch zorgt dit voor belangrijke karakter ontwikkelingen en een stuk realisme dat er niet achter elke boom een clicker zit.
Er zitten ook bijna geen schrikmomenten in, juist waar je ze wel verwacht. Dit zorgt ervoor dat ALS je een schrikmoment hebt je ook daadwerkelijk schrikt. Dit hebben ze goed geleerd van bijvoorbeeld Uncharted 3, waar letterlijk in ELK klimstukje weer wat instort en je wel honderd keer door het oog van de naald gaat. Dit gebeurt daar zo vaak dat het compleet voorspelbaar en ronduit vervelend wordt.
En tenslotte heb je ook minder ammo/items waardoor je altijd zuinig moet spelen en nooit als een Rambo er doorheen kan vliegen.

Dat geluid zo'n belangrijk onderdeel is van het spel is ook leuk. En per encounter moet je echt kijken of je lomp gaat schieten, stealth kills maakt, of gewoon probeert te ontwijken. Al wordt het later in het spel steeds lastiger om de stealth kills te maken.
Ook leuk is de variatie in de encounters. De ene keer lig je onder sniper vuur, de andere keer wordt je ingesloten, of moet je juist zeer agressief van A naar B. Elk hoofdstuk speelt bijna anders hierdoor.

Geen minpunten? Natuurlijk niet heel veel afwisseling van monsters, en ik blijf het niet fijn vinden zoals naughty dog de buttons mapt. En de ladder / vlot puzzels waren wel HEEL makkelijk.

Maar toch voor mij één van de beste games van deze generatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vind je niet goed aan de controls dan? Ik vind het bijvoorbeeld stukken fijner spelen dan een Rockstar game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik wilde zeggen, neem Tomb Raider als voorbeeld, dat vond ik goede controls. Maar ik speelde die op de PC met 360 controller.

Maar wat blijkt nu, de mapping is daar op de PS3 ook 'verkeerd' (vanuit mijn voorkeur)
Kijk maar:
http://tombraiders.net/st...controls/TR9controls.html

Op de 360 controller schiet en aim je met triggers , en op de PS3 schiet en aim je met shoulder buttons. Grappig, ik wist niet dat dat altijd structureel anders ging.

Overigens staan Rockstar games ook niet bekend om fijne controls dus daar zou ik hetzelfde zeggen waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, op PS3 schiet en aim je met de shoulders. Niet getreurd, op de PS4 gaat alles met de analoge triggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Schieten en aimen met de L1/R1 knoppen is dan ook veel beter, waarom zou dat analoog moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar staat dat het analoog moet zijn? Mij maakt het verder niet uit, doe het net zo lief met de triggers (zullen ze met een reden zo heten? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 18:45
Net uitgespeeld, super spel (een van de betere singleplayers van deze generatie imo), maar die trophies 8)7
Niet dat ik echt actief platinums wil, maar als ik een spel deftig op normal uitspeel wil ik toch iets meer dan 5% trophy completion zien... Ze gaan er zowat van uit dat we het spel op survival+ nog eens doorspelen met een guide op onze schoot die we elke 5 seconden mogen checken om te zien of we niets vergeten zijn...
Ook multiplayer kon me na een uurtje niet echt meer boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

DenHond schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 17:58:
Net uitgespeeld, super spel (een van de betere singleplayers van deze generatie imo), maar die trophies 8)7
Niet dat ik echt actief platinums wil, maar als ik een spel deftig op normal uitspeel wil ik toch iets meer dan 5% trophy completion zien... Ze gaan er zowat van uit dat we het spel op survival+ nog eens doorspelen met een guide op onze schoot die we elke 5 seconden mogen checken om te zien of we niets vergeten zijn...
Ook multiplayer kon me na een uurtje niet echt meer boeien.
Ik heb de Multiplayer helemaal niet gespeeld, ik vond de multi van Uncharted zo bagger slecht dat ik er gewoonweg geen zin in had.
Wel een van de beste spellen die ik gespeeld heb.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
kuusj98 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:07:
[...]

Ik heb de Multiplayer helemaal niet gespeeld, ik vond de multi van Uncharted zo bagger slecht dat ik er gewoonweg geen zin in had.
Wel een van de beste spellen die ik gespeeld heb.
Uncharted multiplayer kon mij ook niet echt boeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DenHond schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:23:
[...]
Uncharted multiplayer kon mij ook niet echt boeien...
Na 3 potjes had ik het wel gezien: been there, done that gevoel.
Variatie is ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:58
SToRM666 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:38:
Schieten en aimen met de L1/R1 knoppen is dan ook veel beter, waarom zou dat analoog moeten zijn?
De L1/R1 knoppen zijn toch ook analoog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Game inmiddels uitgespeeld, erg goede game, GOTY wat mij betreft.
Toch nog wat items gemist, terwijl ik alles uitkam.
Vergeten in de backpack van Ellie te kijken, zaten nog een aantal leuke dingen in.

Hoe wissel je van outfit voor Ellie en Joel ?
Wel gekocht, maar ik zie nergens hoe je dat kan veranderen.
Nu een New Game Plus beginnen. :)

Het einde was interessant, weet nog niet wat ik er van moet denken.
E3 13: The Last of Us - Naughty Dog Spoiler Interview

Soundtrack was ook bijzonder goed: :)

[ Voor 86% gewijzigd door nFo op 03-11-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ben nu eindelijk dit spel 's aan het spelen, na het een tijd links te hebben laten liggen. Moet zeggen dat het wat prettiger speelt met praktisch onbeperkt ammo. Hoop het deze week uit te spelen om dan nog net voor de launch van de PS4 Beyond: Two Souls te kunnen doen. Tot nog toe vind ik TLoU het spel van het jaar, op een gedeelde eerste plaats met GTA5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:37
Afgelopen maandag gekocht, donderdag uitgespeeld. Wat mij betreft spel van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

The Last of Us: Left Behind DLC Revealed 8)
The Last of Us: Left Behind is Naughty Dog’s first ever single-player DLC. Bruce, Neil, and the rest of the team are getting close to wrapping work on this new campaign, which will meet the quality and gameplay what you’ve come to expect with The Last of Us, along with a few surprises...
http://www.naughtydog.com...hind_dlc_on_ps3_revealed/
http://www.thelastofus.playstation.com/left-behind.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
Ik hoop echt dat left behind dit jaar nog uitkomt. Spijtig genoeg de enige singleplayer dlc wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Begin volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 15:02
Heb het spel gespeeld en uitgespeeld. Erg mooi en goed verhaal alleen:

spoiler:
Het einde? Dit begrijp ik niet helemaal en stond een klein beetje verbouwereerd. Is die DLC die nog uitkomt een voortzetting daar op of het ik nou echt iets gemist? Ze zegt of Boston nou echt zo was en hij zei ja en bam klaar?? Heb de eind credits maar gestopt. Hoop toch dat die DLC een vervolg is ofzo? Excuus als dit al is neergezet of dat ik er overheen gelezen heb aangezien ik niet veel gelezen heb hierover omdat er teveel spoilers aanwezig zouden zijn. Het internet in het algemeen dus.
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Beatz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 03:41:
Heb het spel gespeeld en uitgespeeld. Erg mooi en goed verhaal alleen:

spoiler:
Het einde? Dit begrijp ik niet helemaal en stond een klein beetje verbouwereerd. Is die DLC die nog uitkomt een voortzetting daar op of het ik nou echt iets gemist? Ze zegt of Boston nou echt zo was en hij zei ja en bam klaar?? Heb de eind credits maar gestopt. Hoop toch dat die DLC een vervolg is ofzo? Excuus als dit al is neergezet of dat ik er overheen gelezen heb aangezien ik niet veel gelezen heb hierover omdat er teveel spoilers aanwezig zouden zijn. Het internet in het algemeen dus.
Thanks.
Storywise is het geen abrupt einde, vanuit een gameplay perspecief wel weer een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
Psyonara schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:56:
[...]

Storywise is het geen abrupt einde, vanuit een gameplay perspecief wel weer een beetje.
Ok dank je wel.
spoiler:
(weet niet of dit een spoiler zou zijn. Vandaar ook de aanpassing) En de reden waarom ik zo verbouwd was is omdat ik net gesaved had en de volgende dag verder zou gaan. Afijn, nadat ik dus de volgende dag de game had opgestart en nog geen 2 minuten bezig was kreeg ik ineens de credits. Dus daarom stond ik een beetje van ok??

Die DLC die eraan komt is dat een vervolg van het verhaal? Zo ziet het er wel een beetje uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Beatz op 30-11-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
DLC speelt zich af na de comic serie en voor de 'main story'

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 30-11-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
Ike. schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:22:
DLC speelt zich af na de comic serie en voor de 'main story'
Oh ok. Dank jullie wel voor jullie antwoorden. Dan ben ik benieuwd naar de DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Voor de The Last of Us zeg maar, voordat je Joel ontmoet.
Met Ellie, al weten we nu al wat er gaat gebeuren met haar vriendin.

[ Voor 82% gewijzigd door nFo op 01-12-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Hoop wel dat het een beetje degelijke DLC is en niet zo als die van de laatste Bioshock. Voor 15 euro verwacht is toch wel iets meer dan nog geen twee uur gameplay.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:00

inXs

known as inXs

Zo uitgespeeld... Lang geleden dat ik een spel zo lang, zo geboeid kon spelen! Dit had ik alleen met uncharted en met de meeste final fantasys.. Zeer goed spel, goede sfeer en zeer goede muziek. Jammer dat het afgelopen is, hopen is de DLC wat waard!

spoiler:
Het einde kwam inderdaad redelijk abrubt, maar qua spelverloop is het logisch... Alleen de laatste vraag van Ellie: 'is alles waar over de fireflys' en hij zegt: 'ja'.. Ging dit over de opmerking van hem dat er meerdere zijn die immuun zijn? En klopt het nou dat Ellie meer geïnfecteerd is geraakt op haar onderarm, op het moment dat ze de auto uit stapt?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
inXs schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 23:00:
Zo uitgespeeld... Lang geleden dat ik een spel zo lang, zo geboeid kon spelen! Dit had ik alleen met uncharted en met de meeste final fantasys.. Zeer goed spel, goede sfeer en zeer goede muziek. Jammer dat het afgelopen is, hopen is de DLC wat waard!

spoiler:
Het einde kwam inderdaad redelijk abrubt, maar qua spelverloop is het logisch... Alleen de laatste vraag van Ellie: 'is alles waar over de fireflys' en hij zegt: 'ja'.. Ging dit over de opmerking van hem dat er meerdere zijn die immuun zijn? En klopt het nou dat Ellie meer geïnfecteerd is geraakt op haar onderarm, op het moment dat ze de auto uit stapt?
spoiler:
Heb dat meerdere horen zeggen heb het zelf met de benodigde cutscene's nog bekeken maar zie niet een verschil. Misschien wil ik het niet zien of jullie zijn bang dat jullie het zien ik weet niet wat het is.
Wat dat betreft kan het zijn dat onze eigen fantasie dingen wil uitwerken one way or the other :P
Hoewel het uiteindelijk mij niks zou verbazen dat er anderen ook mogelijk immuum zijn. Maar aan de andere kant is Ellie's infectie meer een co-existant iets als je de doctors op het einde hoort. Dus al zou het meer verspreiden een grote kans dat er als nog niks met haar gaat gebeuren dan dat je haar visueel ge-infecteerd zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
inXs schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 23:00:

spoiler:
spoiler:
Nee, Joel liegt dat hij barst. Je hebt zelf kunnen zien dat Ellie de enige is. Hij vindt het belangrijker haar niet kwijt te raken, dan de mensheid een cure te geven. Daarom is het einde ook zo briljant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
@Bram1984, je hebt helemaal gelijk man. Hij ziet Ellie als zijn dochter en die wil hij niet weer kwijtraken. Op het moment dat hij tegen Ellie liegt zit hij ook aan het horloge, dat hij in de eerste scene van het spel van z'n dochter heeft gekregen.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33

scorpie

Supra Addict

Van de week begonnen aan deze game, en ik moet zeggen: Wat een pareltje :)
Af en toe wel even frustratie puntjes / puntjes van verbetering (Als Ellie weer eens in de weg loopt, of als ze ongezien voor een vijand langsloopt.)

Other than that, wat een topgame! Het verhaal is erg meeslepend.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

scorpie schreef op donderdag 26 december 2013 @ 16:46:
Van de week begonnen aan deze game, en ik moet zeggen: Wat een pareltje :)
Af en toe wel even frustratie puntjes / puntjes van verbetering (Als Ellie weer eens in de weg loopt, of als ze ongezien voor een vijand langsloopt.)

Other than that, wat een topgame! Het verhaal is erg meeslepend.
Idd, ben 2 weken geleden ook eraan begonnen, sommige technische minpunten zijn er, maar echt GOTY als je het mij vraagt.
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste