Gisteren weer een stuk verder gekomen. Het spel bevalt erg goed tot nu toe, alleen stoor ik me wel een beetje aan het feit dat als je zelf aan het sneaken bent dat Ellie gewoon doodleuk aan het rondrennen en praten is met haar zaklamp aan
Aan de andere kant zou het natuurlijk wel zeer frustrerend zijn als je positie telkens verraden wordt door degene die je bij je hebt.
Even over de AI van de Clickers:
spoiler:Ik heb het gemist in de uitleg, maar die beesten zijn blijkbaar blind? Achteraf gezien moet dat wel met zo'n hoofd zonder ogen

Het feit dat je er eigenlijk gewoon naast kunt zitten zonder dat ze je opmerken maakt het wel een stuk gemakkelijker om er voorbij te komen.
Het grappige is ook dat ik de ene keer niet zo onder de indruk ben van de graphics, maar dan kom ik opeens op een stuk dat ik wel even een "wauw" moment heb. De tussenfilmpjes zijn ook erg indrukwekkend. Je zou soms bijna zeggen dat je naar echte acteurs zit te kijken.
Ik ben tot nu toe ook erg te spreken over de afwisseling van omgevingen en vijanden, dat houdt het spel ook leuk om voor een langere tijd te spelen.
Mijn launch PS3 begon trouwens gisteren na 1,5 uur opeens keihard te blazen (leek wel een fantest), dus toen ben ik een tijdje later maar gestopt.
[
Voor 11% gewijzigd door
SToRM666 op 21-06-2013 11:45
]