Mmmm
Okay echt weird, tussen een bepaalde waarden, trilt de koeling/fan en dat resoneert als ik hem zachter of harder dan dat gebied zit is het weg, Als ik kaart iets om hoog druk als hij in dat gebied zit dan is het ook weg. Morgen maar eens naar kijken of ik dat kan oplossen
Ik heb hem nu op 1100/1575 draaien met een volt van 1250 en fan op 65 (maar dan trilt ie) dus nu op 73% en hij word ongeveer 74 graden als ik Far Cry 3 aan spelen ben. Wat opzich wel netjes is in OC test van Guru3D werd de 7950 met zelfde overlock 78 graden (met zelfde fan stand) dus ik ben wel tevreden.
Deze kaarten zijn echt overclock monsters helemaal als je volt om hoog doet, dat is natuurlijk wel oppassen maar denk dat ie dit wel kan houden

Kan altijd nog testen of volt naar beneden kan en dan kijken hoe goed die zich houd
edit:
Heb fan nu op auto staan en dan met rivatuner even OSD aangezet zodat ik zie wat ie doet, maar volt kon naar beneden 1150mv wou die niet starten of althans Far Cry 3 crashte gelijk, 1175mv werkt tot nu toe prima, heb geen artifacts of wat dan ook, en kaart word gelijk 6 graden minder warm, (nu rond de 68 a 69) fan staat op 53% meer heeft ie blijkbaar niet nodig
Echt super fijne kaart dit
[
Voor 19% gewijzigd door
WeAreLegion op 03-12-2012 14:04
]