Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
PesaH schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:34:
Hmm, goed dat je het zegt AmbroosV, aangezien ik nog nooit een bluetooth headset heb geprobeerd. Toch maar eens ergens testen maar ja waar kun je dat specifieke model nu testen? Anders maar wachten op de mensen uit dit topic die al gepre-ordered hebben bij T-Mobile? Mwa, haha, vrees dat ik dat niet ga redden ;-)
gebruik nu de MW600 en vindt het best wel goede kwaliteit geluid, ben niet zo kritisch qua audio. Heb hem tijdens fietsen op en luister naar de radio, tijdens reizen met de thalys en eurostar is het ook prettig. Gebruik hem in combinatie met mijn X10.

een review op het net.

verwacht van de opvolger dat ie minstens zo goed is.

[ Voor 5% gewijzigd door Wai_AM op 29-02-2012 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
ik heb ook de mw600. Ik vind deze ook goed genoeg.
Waar je wel op moet letten met bluetooth audiosets is dat de kwaliteit nooit zo goed zal zijn als met een koptelefoon met draden. Dit komt omdat de codec die wordt gebruikt een beperkte bitrate ondersteund.

Dus als je een echte audiofiel bent moet je niet gaan voor een bluetooth set. Als je gewoon lekker muziek wilt luisteren en een headset wilt die lekker zit zonder gedoe met draden dan is een bluetooth headset wel heel handig.
Maar over het algemeen is de kwaliteit van de mw600 wel heel goed hoor. De meeste gebruikers zullen zeker geen verschil merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
De MW-600 is prima qua audio, voor een bluetooth headset. Alleen dat de overige features op de X10 niet werkte is zeker slecht te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
@DaannO

Ik heb via het forum begrepen dat je de xperia s al eerder in bezit had en dat je een review ging schrijven. Heb je deze toevallig ergens geplaatst?

Gr. dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de zilveren P naast de zwarte S:
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/13303372817415/Sony-Xperia-P.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/13303373123879/Sony-Xperia-P.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/13303375440010/Sony-Xperia-P.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Contrast van de Xperia S is dan toch duidelijk een stuk beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me meer een kwestie van de focus van de cameralens op de S, but that's my opinion :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:18:
Lijkt me meer een kwestie van de focus van de cameralens op de S, but that's my opinion :)
idd, ik vind de foto ook niet veelzeggend :/

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Nu we het toch hebben over de behuizing, check onderstaande test van de anti-vlek behuizing van de Experia S:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Ik kan hem nog steeds niet bestellen:( Ik krijg mijn abbo van simpel maar niet opgezegd. Ze zijn telefonisch gewoon niet te bereiken en op mail reageren ze niet. Daar wordt je dus mooi simpel van.

Maar hopen dat ze op schriftelijke post wat sneller reageren zodat ik mijn abbo voor de s af kan sluiten bij t-mobile, wat me toch wat beter is bevallen dan dat simpel gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Net vast even m'n simkaart geknipt tot een micro sim met zo'n tang van ebay. Had er een paar adaptertjes bij gekregen zodat je de micro sim ook weer als normale sim kunt gebruiken.

Die adaptertjes, dat vergt wel enig gepriegel om werkend te krijgen... In m'n desire gaat de sim er als het ware op de kop in (chip naar beneden). In de adaptertjes ligt de micro sim als het ware los in het houdertje, dus als je hem op de kop houdt, dan valt de sim eruit. Het geheel micro sim + adapter is ook ietsje dikker geworden.
Paar keer lopen prutsen ermee, maar uiteindelijk zit die weer werken in m'n desire. Klaar om overgezet te worden in de xperia s, zodra die binnen is :)

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:26
riotrick schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:13:
Net vast even m'n simkaart geknipt tot een micro sim met zo'n tang van ebay. Had er een paar adaptertjes bij gekregen zodat je de micro sim ook weer als normale sim kunt gebruiken.

Die adaptertjes, dat vergt wel enig gepriegel om werkend te krijgen... In m'n desire gaat de sim er als het ware op de kop in (chip naar beneden). In de adaptertjes ligt de micro sim als het ware los in het houdertje, dus als je hem op de kop houdt, dan valt de sim eruit. Het geheel micro sim + adapter is ook ietsje dikker geworden.
Paar keer lopen prutsen ermee, maar uiteindelijk zit die weer werken in m'n desire. Klaar om overgezet te worden in de xperia s, zodra die binnen is :)
Niet om te miereneuken hoor maar voor een klein bedrag kan je gewoon bij je provider een microsim krijgen...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
nils7 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:22:
[...]

Niet om te miereneuken hoor maar voor een klein bedrag kan je gewoon bij je provider een microsim krijgen...
Kost 20 euro bij telfort. Tangetje + adaptertjes was 4,50 euro.
Zijn wat meer mensen in m'n omgeving ook die nieuwe telefoons met microsim aanschaffen. Kan ze nu zo knippen, vond ik ook handiger.

[ Voor 18% gewijzigd door riotrick op 29-02-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
De S is wel PlayStation® Certified in tegenstelling tot de P. Weet iemand hier meer van, zijn de playstation spellen gratis, en zijn hier bleutooth? controllers voor. Het lijkt me wel grappig om sommige spellen die ik vroeger speelde op mijn telefoon te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Wat houdt dat playstation certified eigenlijk in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
riotrick schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:27:
[...]

Kost 20 euro bij telfort. Tangetje + adaptertjes was 4,50 euro.
Zijn wat meer mensen in m'n omgeving ook die nieuwe telefoons met microsim aanschaffen. Kan ze nu zo knippen, vond ik ook handiger.
waarom zelf kosten maken?
Mag toch wel verwachten als je bij je provider verlengd je ook gratis een micro sim kaart krijgt bij je Xperia S.
Heb 2 jaar geleden bij mijn X10 ook een nieuwe sim kaart gekregen omdat de oude Ben sim kaarten daar niet op werkte.

Beetje krom ook als de provider je een telefoon verkoopt waarbij je ook zelf nog een sim kaart moet betalen. Is wel netjes als ze dat vooraf tegen je zeggen hoe dat zit voordat je gaat verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlueTooth-controllers werken! Alleen niet zeker of de PS3 DualShock ook werkt. Er zijn ondertussen ook al emulators om PS1 games te kunnen spelen, moet je gewoon zelf voor de image zorgen.

PS Certified wil zeggen dat hij toegang krijgt tot de PlayStation Store met een rits aan extra games en PS1 ports, zoals Crash Bandicoot. Jammer genoeg is de touch-interface niet fijn om mee te werken. Maar het kan wel. Eigenlijk heeft het niet veel nut, die PS Certififed, puur marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Wai_AM schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:36:
[...]

waarom zelf kosten maken?
Mag toch wel verwachten als je bij je provider verlengd je ook gratis een micro sim kaart krijgt bij je Xperia S.
Ik heb niet verlengd. Heb de xperia s gewoon los gekocht. M'n bestaande abonnement loopt nog door tot augustus. Na die tijd ga ik over op een sim-only abonnement

[ Voor 6% gewijzigd door riotrick op 29-02-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
riotrick schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:38:
[...]

Ik heb niet verlengd. Heb de xperia s gewoon los gekocht. M'n bestaande abonnement loopt nog door tot augustus.
ooh vandaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
AmbroosV schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:37:
BlueTooth-controllers werken! Alleen niet zeker of de PS3 DualShock ook werkt. Er zijn ondertussen ook al emulators om PS1 games te kunnen spelen, moet je gewoon zelf voor de image zorgen.

PS Certified wil zeggen dat hij toegang krijgt tot de PlayStation Store met een rits aan extra games en PS1 ports, zoals Crash Bandicoot. Jammer genoeg is de touch-interface niet fijn om mee te werken. Maar het kan wel. Eigenlijk heeft het niet veel nut, die PS Certififed, puur marketing.
Daar was ik al bang voor, dat het vooral marketing was. Neem aan dat die emulators, zij het misschien iets minder goed ook op de P werken? De games heb ik nog wel ergens, al vraag ik me af of bijvoorbeeld final fantasy 7 zou werken, met meerdere cd's enzo. Zou wel vet zijn iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
YouTube: Первый взгляд на Sony Xperia S!

om nog even op het glas terug te komen wat is gebruikt bij ongeveer minuut 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Diablow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:30:
De S is wel PlayStation® Certified in tegenstelling tot de P. Weet iemand hier meer van, zijn de playstation spellen gratis, en zijn hier bleutooth? controllers voor. Het lijkt me wel grappig om sommige spellen die ik vroeger speelde op mijn telefoon te kunnen spelen.
Zover ik weet krijg je een game gratis de rest kun je downloaden dus ik ga ervan uit dat het verder niet gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diablow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:47:
[...]

Daar was ik al bang voor, dat het vooral marketing was. Neem aan dat die emulators, zij het misschien iets minder goed ook op de P werken? De games heb ik nog wel ergens, al vraag ik me af of bijvoorbeeld final fantasy 7 zou werken, met meerdere cd's enzo. Zou wel vet zijn iig.
Multidisc werkt, en aangezien de emulators ook allemaal vlot gaan op de Xperia Play zou de Xperia P in principe snel genoeg moeten zijn. Of de huidige emulators (al) compatibel zijn met de andere CPU en GPU weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Wat mij hier vooral opvalt zijn alle vingervlekken op de achterkant van de S. Dat vind ik wel een minpunt, tenzij je het ook weer gemakkelijk schoonveegt.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:38

TheFirepit

Vuurbal

Chevalric schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:58:
[...]

Wat mij hier vooral opvalt zijn alle vingervlekken op de achterkant van de S. Dat vind ik wel een minpunt, tenzij je het ook weer gemakkelijk schoonveegt.
De achterkant boeit mij niet zo :)

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar dat antivlek principe van het scherm. Het scheen toch zo te zijn dat als je vingervlekken erop had je hem in de zon kon houden en dat deze dan zouden verdwijnen? Heeft iemand daar al een video van gezien?

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EngelF schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:03:
[...]

De achterkant boeit mij niet zo :)

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar dat antivlek principe van het scherm. Het scheen toch zo te zijn dat als je vingervlekken erop had je hem in de zon kon houden en dat deze dan zouden verdwijnen? Heeft iemand daar al een video van gezien?
Dat is de achterkant alleen die dat heeft! Het UV-aspect snap ik niet echt, maar er zijn wel video's een van de vorige pagina's heeft er eentje) die laten zien dat je pen en stift gewoon kan afvegen/weggommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
dirk- schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:54:
YouTube: Первый взгляд на Sony Xperia S!

om nog even op het glas terug te komen wat is gebruikt bij ongeveer minuut 2
Auw, dat is pijnlijk om te zien, maar fijn dat hij zich zo goed houd. Dat belooft wel wat goeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:28
[...]

Aan het materiaal te zien is de achterkant van hetzelfde soort plastic gemaakt als die van mijn X10, en die veeg je erg gemakkelijk schoon. Bovendien zie je je achterkant toch vrij weinig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:51
Komt er uberhaupt nog ene mogelijkheid dat het transparante balkje kan verkleuren bij de S? Of zul je dan zelf moeten gaan prutsen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
wat een zalig filmpje! jip jip het is echt een schoontje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
[...]

Ik vermoed dat je ze niet zo goed kan zien onder normale omstandigheden waarin er minder licht schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saitek schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:05:
Komt er uberhaupt nog ene mogelijkheid dat het transparante balkje kan verkleuren bij de S? Of zul je dan zelf moeten gaan prutsen? :')
Die hardware zit er gewoon niet in, dus nee. Er zelf mee gaan prutsen zou 'k in ieder geval niet doen, kans dat dat lukt is minder dan 0,1% denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:16
Het zou niet de eerste keer zijn dat 'de hardware er gewoon niet in zit' maar het wel is gelukt op een xperia (X10 multitouch anyone?). Maar ik denk dat dit toch een iets ander verhaal is :-)

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer inderdaad dat het maar één kleur LED heeft. Als alternatief ga ik er zo'n programma op zetten wat als screensaver notificaties in verschillende kleuren kan weergeven. Volgens mij kom je dan al een heel eind.
Hoe heette die screensaver nog eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
is het mogelijk om de xperia S te gebruiken om DLNA content van een pc af te streamen, maar weer te geven op je televisie middels HDMI?

en offtopic: kan dit ook met de tablet S? wil 3 dingen kopen; sony bdp-780, tablet S, xperia S. De xperia S lijkt alle 3 de producten te combineren :) behalve dan dat je er geen dvd in kan stoppen ;) dan hoef ik maar 1 product aan te schaffen :+

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiraj_panosian
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-04-2015
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:38:
Erg jammer inderdaad dat het maar één kleur LED heeft. Als alternatief ga ik er zo'n programma op zetten wat als screensaver notificaties in verschillende kleuren kan weergeven. Volgens mij kom je dan al een heel eind.
Hoe heette die screensaver nog eens?
Waarom zou je? Er zit linksboven in een LED-notificatielampje :) Een paar videos terug waar het scherm werd geshowd zag je die rood knipperen en DaanO vertelde dat het in alle kleuren van de regenboog kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
fabstar81 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 01:39:
is het mogelijk om de xperia S te gebruiken om DLNA content van een pc af te streamen, maar weer te geven op je televisie middels HDMI?
Nog geen idee of dit met de ingebouwde dlna software kan. Maar dit kun je in principe met elk android apparaat doen. Een app als BubbleUPnP of iMediaShare kan dit prima.

[ Voor 17% gewijzigd door riotrick op 01-03-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fabstar81 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 01:39:

en offtopic: kan dit ook met de tablet S? wil 3 dingen kopen; sony bdp-780, tablet S, xperia S. De xperia S lijkt alle 3 de producten te combineren :) behalve dan dat je er geen dvd in kan stoppen ;) dan hoef ik maar 1 product aan te schaffen :+
Met een app gaat dat wel lukken, maar standaard niet. De Xperia S heeft standaard alleen een DLNA-server aan boord, geen client.

Bij third party apps ben je daarentegen niet zeker dat ze 1080p over HDMI doen, ik denk dat je dan beperk bent tot 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiraj_panosian schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 02:15:
[...]

Waarom zou je? Er zit linksboven in een LED-notificatielampje :) Een paar videos terug waar het scherm werd geshowd zag je die rood knipperen en DaanO vertelde dat het in alle kleuren van de regenboog kan :)
Perfect! Helemaal niet gezien dat de Xperia S deze optie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Blijf het wel jammer vinden dat er een relatief oude cpu/gpu in zit. Verder een prachtig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
xavier! schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:02:
Blijf het wel jammer vinden dat er een relatief oude cpu/gpu in zit. Verder een prachtig toestel.
Ik heb nu al van meerdere Sony gebruikers vernomen dat de software heel goed geoptimaliseerd is, dus ik maak me echt geen zorgen om de performance. Liever oudere hardware die maximaal benut wordt, dan nieuwe hardware die maar half benut wordt. Daarnaast komt er ook nog ICS, waar ook de nodige winst te behalen valt.

[ Voor 25% gewijzigd door Dynamix op 01-03-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Dynamix schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:41:
[...]

Ik heb nu al van meerdere Sony gebruikers vernomen dat de software heel goed geoptimaliseerd is, dus ik maak me echt geen zorgen om de performance. Liever oudere hardware die maximaal benut wordt, dan nieuwe hardware die maar half benut wordt. Daarnaast komt er ook nog ICS, waar ook de nodige winst te behalen valt.
Liever iets wat stabiel draait dan constant reboot (s2, ik kijk naar jou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeg me al af waarom de doorzichtige balk in de P breder is dan in de U en S. Maar in de P zitten de drukpunten dus ook in die balk verwerkt, toch jammer dat ze dat dan niet bij de S hebben gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin toch weer wat te twijfelen. Smartphoneshop heeft de P in België staan op €399, dus gaat hij waarschijnlijk op andere plaatsen nog goedkoper staan. De S is een beter toestel, maar toch, de P voelt 'innovatiever' aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:26:
Ik begin toch weer wat te twijfelen. Smartphoneshop heeft de P in België staan op €399, dus gaat hij waarschijnlijk op andere plaatsen nog goedkoper staan. De S is een beter toestel, maar toch, de P voelt 'innovatiever' aan.
Dacht dat je al zeker was van je keuze ;) Ik had graag het beste van beide toestellen in 1 gehad. Dan was het niet moeilijk, nu wel namelijk :P

Die prijs is inderdaad heel behoorlijk en zeker nu met die zieke abonnement prijzen kan ik de P makkelijker kopen met een goedkoop abbo erbij.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:20:
Vroeg me al af waarom de doorzichtige balk in de P breder is dan in de U en S. Maar in de P zitten de drukpunten dus ook in die balk verwerkt, toch jammer dat ze dat dan niet bij de S hebben gedaan..
Ja, dat vind ik ook een beetje vreemd. Maar ik vermoed dat dat ook weer duurder is. Ik denk dat ze wel een topmodel wouden hebben maar dat deze niet te duur moet zijn. €450,- voor een topmodel is best redelijk als je dat vergelijkt met de 600 die HTC en Samsung een poosje als adviesprijs hanteren. Ik denk dat ze er daarom deze consessies op hebben gedaan om hem voor die prijs in de winkel te leggen (met een riante marge natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, de Xperia S valt nog wel mee, zeker voor een topmodel. Ik ga daar gewoon voor gaan, en dan misschien in het najaar overstappen naar de LT29i Hayabusa (Krait dualcore) ^^.

Schijnt dat die geen capacitieve buttons meer heeft, maar volledig met onscreen ICS controls gaat werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Laatst online: 11-05-2024
AmbroosV schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 08:52:
[...]
Met een app gaat dat wel lukken, maar standaard niet. De Xperia S heeft standaard alleen een DLNA-server aan boord, geen client.
Dat is gelukkig niet waar. In de whitepaper, die je gewoon van de website van Sony-Ericsson kunt downloaden, staat op pag. 13 onder de DLNA specs:

"M-DMP – Mobile Digital Media Player
Media Types: image, video and music
Summary: Play content stored on another device, for
example, a server or a PC, directly on the phone."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AmbroosV schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:24:
Inderdaad, de Xperia S valt nog wel mee, zeker voor een topmodel. Ik ga daar gewoon voor gaan, en dan misschien in het najaar overstappen naar de LT29i Hayabusa (Krait dualcore) ^^.

Schijnt dat die geen capacitieve buttons meer heeft, maar volledig met onscreen ICS controls gaat werken!
Ik heb toch maar mijn ziel voor een jaar verkocht, dus laat maar komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39

kingfriko

100 % BULLY

zou toch mooi zijn als de S en de P tegelijk uitkwamen , dat je ze even kan betasten voor aanschaf :9
Vind het nu nog erg lastig , de P vind ik mooier kwa afnetingen en alu-body maar de S heeft weer andere voordelen , sneller , betere camera enz.
ze maken het ook niet makkelijk zo 8)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
gelukkig is het voor mij wel duidelijk : de s vanwege de specs, ging ik alleen op het uiterlijk af kies ik natuurlijk de P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
ik vond hier een leuk linkje om te delen

http://www.xperiablog.net...vr.it&utm_medium=facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal, eindelijk een forum gevonnden met veel sony xperia s liefhebbers :-)
heb enkele vraagjes,
de releasedatun is 3 maart maar in welke winkel kun je deze daadwerkelijk halen op 3 maart?

ik wou altijd de zwarte hebben wegens eventuele vuiligheid maar de s heeft nano-techniek waardoor ik misschien toch de witte zou willen kopen. weet iemand hoe goed die nano-techniek werkt? kan hij na een jaar nog even wit en even mooi zijn als nu? geen donkere vlekken op het wit enz...? kunnen die nano-deeltjes ook uiteindelijk opgebruikt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik was vanavond bij de Phone House in Breda om hem te reserveren. Daar hoorde ik dat hun en Typhone (zelfde winkelketen) hem waarschijnlijk pas over 3 weken ofzo kunnen gaan verkopen. Geen idee of dat voor andere winkels ook zo is.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 01-03-2012 22:17 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:02:
hoi allemaal, eindelijk een forum gevonnden met veel sony xperia s liefhebbers :-)
heb enkele vraagjes,
de releasedatun is 3 maart maar in welke winkel kun je deze daadwerkelijk halen op 3 maart?

ik wou altijd de zwarte hebben wegens eventuele vuiligheid maar de s heeft nano-techniek waardoor ik misschien toch de witte zou willen kopen. weet iemand hoe goed die nano-techniek werkt? kan hij na een jaar nog even wit en even mooi zijn als nu? geen donkere vlekken op het wit enz...? kunnen die nano-deeltjes ook uiteindelijk opgebruikt zijn?
Als je een paar pagina's teruggaat zie je een filmpje staan waar iemand gewoon met stift en pen op de witte achterkant schrijft en het gewoon weer kan afvegen :) Héél wit zal hij na twee jaar niet meer zijn, maar je mag wel verwachten dat hij beter wit blijft dan de meeste andere witte telefoons.

De releasedatum in Nederland is 5 maart, zaterdag 3 maart ga je er geen in de winkel vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door AmbroosV op 01-03-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 15:22
ik heb 2 jaar geleden de witte SE X10 gehaald, en hij is nog steeds zo wit als de dag waarop ik hem kocht. Ik denk dus niet dat je je zorgen hoeft te maken hierover. (tenzij je er hele gekke dingen mee wilt doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:37:
[...]

Als je een paar pagina's teruggaat zie je een filmpje staan waar iemand gewoon met stift en pen op de witte achterkant schrijft en het gewoon weer kan afvegen :) Héél wit zal hij na twee jaar niet meer zijn, maar je mag wel verwachten dat hij beter wit blijft dan de meeste andere witte telefoons.
ik had het filmpje gezien maar mijn denkwijze is veel erger :o
pen kan je makkelijk van soorten plastiek afvegen volgens mij, hoewel ik het niet zal proberen :P

maar dit zijn mijn vragen erover, vind deze uitleg maar eens op google, heb je niet echt, die nano-techniek is nog te "nieuw" volgens mij om dit precies te weten...

Hoe goed werkt nano-coating?
Hoelang werkt die nano-coating?
Blijven die nano's voor eeuwig actief? een paar maanden? paar jaren?
Moet ik die nano's zien zoals een soort beschermlaag wat je dus na een verloop van tijd er afveegt?
Stel die nano's verslijten kan je de xperia s in de toekomst dan laten "behandelen" en er dus een "nieuwe laag" nano's erop laten doen?

ik weet het, mijn vragen zijn erg maar als er een nieuwe techniek bestaat wil ik er alles van weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Dit word mijn opvolger van mijn lg vieuwty smart. daarbij is het niet eens mogelijk om er met pen op te schrijven. Het is echteen waardeloos toestel, 8 mega pixels waarvan weinig is te merken, ppi verrassend hoog 311. Noot meer LG, hij is echt aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:03:
[...]

maar dit zijn mijn vragen erover, vind deze uitleg maar eens op google, heb je niet echt, die nano-techniek is nog te "nieuw" volgens mij om dit precies te weten...

[...]

Stel die nano's verslijten kan je de xperia s in de toekomst dan laten "behandelen" en er dus een "nieuwe laag" nano's erop laten doen?
Stel dat het eraf slijt of wat dan ook, dan kun je natuurlijk altijd ook gewoon een keer een nieuwe back cover kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha oke,... ik ga de werking nano-coating eens vragen op een wetenschapsforum, als ik antwoord krijg laat ik het hier weten, dan weet iedereen het :)

nu nog effe nadenken hoe ik het daar ga vragen om niet lomp over te komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phone House Sint-Truiden heeft hem, ik ga hem nu halen en doe in de namiddag een live Q&A!

Zie mijn volgende post.

[ Voor 15% gewijzigd door AmbroosV op 02-03-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
AmbroosV schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:33:
Phone House Sint-Truiden heeft hem, ik ga hem nu halen en doe in de namiddag een live Q&A!
Jouw weekend begint goed! Ik kijk uit naar je live Q&A :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Kan niet wachten!!

Krijg hem over anderhalve week binnen. Heb hem besteld bij Hi, beetje jammer dat het zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus, ik krijg een SMS van mijn collega bij TPH Sint-Truiden (ik werk daar onder vakanties), de Xperia S is binnen. Ik was net toevallig met mijn grootmoeder in het centrum op 100m van de winkel, dus ik ben direct binnengesprongen. Mooi doosje, ik haal hem eruit,

een dummy.

Grapje van de collega's, de eikels :P Ik vond het wel al vreemd (hij komt in België pas uit op 2 april, en zelfs in Nederland pas volgende week), maar dacht dat ze misschien toch al een demo ofzo binnen hadden :P

Eikels eikels eikels :P

Dus sorry aan iedereen die een live Q&A had verwacht, het zal niet voor vandaag zijn :P

(EIKELS! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Het leek me ook al sterk. Bedankt voor de valse hoop ;)

Ben echt heel benieuwd hoe de roll-out zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
Ondanks het feit dat het nog geen 1 april is vind ik dit wel een geslaagde grap, HAHA. Jammer voor je, goed gelovig zijn komt zelden in positief licht naar boven. Maar ik neem aan dat je nog wel een week / 2 weken kunt wachten voor een echte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad ^^ Normaal heb ik die van mij in de loop van volgende week, en dan wel aan €434 ipv de €499 bij TPH :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Haha, prachtig :) Maar hoe was je eerste indruk van het formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag er goed uit eigenlijk. Ik vond hem beter in de hand liggen dan mijn Arc S, de gewichtsverdeling (is normaal hetzelfde als de echte toestellen, Sony maakt goede dummy's) was aangenamer, en bol is toch beter dan hol.

Het design is in ieder geval minimalistisch, en hij leek me iets minder aan te spreken dan op foto's of video's, maar da's waarschijnlijk door het papierachtige dummyscherm.

Wat ik wel een beetje jammer vond is dat je vingerafdrukken op de achterkant in veel licht wél heel duidelijk zag, veel duidelijker dan op mijn Arc. (was een zwarte, op de witte is dat wss helemaal geen probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:02:
heb enkele vraagjes,

Weet iemand hoe goed die nano-techniek werkt?
Correct me if i'm wrong, maar volgends mij word met deze "Nano coating" een coating bedoeld die ongeveer hetzelfde werkt als Teflon en zorgt dat er geen vet/water/vuil aan de oppervlakte kan hechtten.
Hier een filmpje van een waterafstotende nano-coating.

Zulke coatings kunnen slijten bij gebruik, net zoals dat een verflaag van een mobieltje na verloop van tijd langzaam kan slijten.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Klinkt goed. Jouw reactie over de vingerafdrukken staat overigens wel haaks op de ervaring van het Experia Blog.

[ Voor 11% gewijzigd door Dynamix op 02-03-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Dat je een telefoon waterproof kan maken met de coating zie je op dit filmpje waarbij een Iphone zelfs onderwater te besturen is!

YouTube: CES 2012: Nano-coating maakt smartphone waterproof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
:) wow, XDA is goed bezig, root , unlock en relock al beschikbaar voor de Xperia S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad best leuk, maar ook begrijpelijk ^^ De Xperia S is eigenlijk hetzelfde als de toestellen uit 2011, maar met twee CPU's bij elkaar geplakt. Voor de rest zijn ze qua ontwikkeling heel erg gelijkaardig.

Bij de Xperia P en Xperia U zal het wel wat langer duren, zitten veel verschillen in de kernels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm op t mobile.nl staat nu dat de verwachte levertijd 3dagen is. wil dit zeggen dat ie morgen binnen is bij t-mobile, dan de post op en maandag heb je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:08:
hmm op t mobile.nl staat nu dat de verwachte levertijd 3dagen is. wil dit zeggen dat ie morgen binnen is bij t-mobile, dan de post op en maandag heb je hem?
Verkeerde topic...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neen kijk http://gsm.t-mobile.nl/tm....ac=sonyxperias_bestelwit

linkerkant in het roze staat dat de levertijd van de xperia s 3 dagen is, als je hem thuis berzorgd wil hebben.
dus misschien ligt ie morgen in de winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:42:
neen kijk http://gsm.t-mobile.nl/tm....ac=sonyxperias_bestelwit

linkerkant in het roze staat dat de levertijd van de xperia s 3 dagen is, als je hem thuis berzorgd wil hebben.
dus misschien ligt ie morgen in de winkel ?
Verkeerde topic zie Sony Xperia S (levertijden en prijzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srsport
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09-2018
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_s-review-729.php

Gsmarena met een positieve review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Jammer dat GSMArena niet verder ingaat op de kijkhoek van het scherm, wat ze als "niet goed" bestempelen. Ik zou wel eens willen weten hoe dit verschilt ten opzicht van telefoons van andere merken in dit segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_s-review-729p3.php - de benchmarks zijn een perfect voorbeeld van hoe goed Sony (Ericsson) is in het optimaliseren van software. De browser bijvoorbeeld heeft van Sony Ericsson veel verbeteringen gekregen tegenover de standaardbrowser op Gingerbread, en is waarschijnlijk de snelste browser van ALLE Gingerbread-telefoons. En dan heeft de Xperia S tegelijk ook nog meer pixels te renderen.

De Galaxy S2 bijvoorbeeld zou in theorie op alle punten sneller moeten zijn als je puur naar hardware kijkt (processor, GPU, schermresolutie). Hij is echter in alle situaties (behalve BenchmarkPI) toch trager dan de Xperia S.

Ik kijk al uit naar de ICS-update, waar we de verbeteringen van ICS gaan hebben, EN dan ook nog eens de optimalisaties van Sony. Dat gaat pas vonken geven!

Conclusie van GSMArena:
The Sony Xperia S is worlds ahead of the previous Xperia generation and we're genuinely impressed. It's a proper premium droid and would have been absolutely spectacular mere months ago.

The Xperia S hasn't got a quad-core processor (not even a next-gen dual-core) and it only comes with Android 2.3 Gingerbread out of the box for now.

But here's what the Xperia S has going for it: the screen is nothing short of amazing, the camera is one of very few to offer 12MP resolution and the connectivity has plenty of useful features. And Sony really managed to squeeze every ounce of performance out of the Snapdragon chipset inside. Last but not least, we do like the new design line too.

The phone looks great and the build quality is worthy of a flagship. If you can get over the lack of two extra cores and ICS at launch (the update is coming), there's plenty to like about the Sony Xperia S.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat (op misschien de N9 na) de beste conclusie is die ik ooit heb gelezen op GSMArena. En veel ervan klopt ook. Doordat Sony nog steeds de erg slimme 'one platform many devices'-strategie blijft voeren kunnen ze de software veel beter afwerken dan eender welke concurrent, en dat merk je. Geen enkele Android-firmware (zeker geen Gingerbreads) hebben zo enorm veel features standaard aanwezig als de Xperia S. En dat is waarom dit gewoon een geweldige telefoon is!

My god ik kan echt niet wachten tot hij aankomt :P

[ Voor 48% gewijzigd door AmbroosV op 02-03-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ah, kijk al een posje uit naar echt een review. Al noemen ze het hier nog een preview lijkt dit toch reviewmateriaal. Ik ben iig blij dat ik hem besteld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srsport
Ik twijfel sterk over aanschaffen. Had een xperia pro en die werkte al erg goed. De hardware daarvan valt in het niet tegenover de xperia s, dus dat die s fijn werkt twijfel ik niet over. Ben eerder bang dat er binnenkort een betere uitkomt van Sony, door die roadmap die een tijdje terug lekte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

SaN

srsport schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 00:14:
Ik twijfel sterk over aanschaffen. Had een xperia pro en die werkte al erg goed. De hardware daarvan valt in het niet tegenover de xperia s, dus dat die s fijn werkt twijfel ik niet over. Ben eerder bang dat er binnenkort een betere uitkomt van Sony, door die roadmap die een tijdje terug lekte.
Voor mij persoonlijk is het op dit moment de beste telefoon. Ik denk alleen dat dit inderdaad niet heel lang zo blijft. Ik denk maximaal een half jaar.

Daarom wilde ik ook zeker niet voor langer dan een jaar vastzitten aan deze telefoon. Misschien hou ik hem wel langer, maar ik wil wel de optie hebben om te switchen na een jaar mochten er nog grote veranderingen optreden in smartphone wereld :)

Ik was dus erg blij met de KPN actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
srsport schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 00:14:
Er komt in Q3 inderdaad een opvolger voor de Xperia S met een Krait-dualcore. Maar als je zo gaat denken moet je altijd wachten. Sony (Ericsson) brengt nu eenmaal elk half jaar een nieuwe telefoon uit...

Nu, als je al een Xperia Pro hebt is het misschien niet slecht om te wachten op de volgende refresh. De Xperia Pro gaat bij de software update naar ICS bijna alle nieuwe features krijgen die de Xperia S heeft in zijn software.

[ Voor 27% gewijzigd door AmbroosV op 03-03-2012 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
  • Laatst online: 01-02-2024
BaBy-G schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:19:
Jammer dat GSMArena niet verder ingaat op de kijkhoek van het scherm, wat ze als "niet goed" bestempelen. Ik zou wel eens willen weten hoe dit verschilt ten opzicht van telefoons van andere merken in dit segment.
In een review van Phonearena wordt er juist gezegd dat de kijkhoek breed is en het beeld nauwelijks verslechterd.

http://www.phonearena.com...ny-Xperia-S-Review_id2970

Daarentegen vonden ze dat de capacitieve knoppen niet altijd goed reageren, maar zelf denk ik dat je dan nog moet wennen aan de locatie van de punten. Gsmarena repte er geen woord over in hun preview.

Ook zijn deze websites het oneens over de vingerafdrukken op de achterkant van het mat zwarte toestel. Phonearena meldt dat het mat zwarte plastic juist glad is, maar door de vormgeving van de behuizing is het toestel toch stevig vast te houden. Dus een beetje tegenstrijdig, maar het betreft naar mijn mening kleinigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

SaN

Ik denk trouwens, na nog eens wat filmpjes bekeken te hebben, dat dit de eerste telefoon is die ik in het wit mooier vind dan in het zwart. Het is dat ze hem niet direct hebben bij KPN, anders had ik waarschijnlijk wel een witte besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door SaN op 03-03-2012 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srsport
AmbroosV schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 01:07:
[...]

Er komt in Q3 inderdaad een opvolger voor de Xperia S met een Krait-dualcore. Maar als je zo gaat denken moet je altijd wachten. Sony (Ericsson) brengt nu eenmaal elk half jaar een nieuwe telefoon uit...

Nu, als je al een Xperia Pro hebt is het misschien niet slecht om te wachten op de volgende refresh. De Xperia Pro gaat bij de software update naar ICS bijna alle nieuwe features krijgen die de Xperia S heeft in zijn software.
Mijn xperia pro is al stuk, viel in de frituurpan. Ik ben dus wel aan een nieuwe telefoon toe, maar die moet ik los kopen omdat die pro exact aan het begin van mijn abo stuk ging. Een losse telefoon kopen is een dure grap, vandaar mijn twijfel. Dank voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
SaN schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 02:31:
Ik denk trouwens, na nog eens wat filmpjes bekeken te hebben, dat dit de eerste telefoon is die ik in het wit mooier vind dan in het zwart. Het is dat ze hem niet direct hebben bij KPN, anders had ik waarschijnlijk wel een witte besteld.
Over mooie witte telefoons gesproken. By far de mooiste witte telefoon die ik ooit gezien heb is de witte n9:

Afbeeldingslocatie: http://nokiagadgets.com/wp-content/uploads/2011/10/whiten9.jpg

Zou het nooit kopen zo'n meego apparaat, maar mooi is het zeker.
mbttr schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:42:
Jongens, ik twijfel sterk tussen de Xperia S (MET die vette headset die je erbij krijgt) en de Galaxy Note. De eerste komt op 30,5/maand, de tweede op 32,5/maand, allebei T-Mobile. Ik word steeds aangetrokken door dat awesome scherm van de Note maar heb serieus geen idee hoe het me later gaat bevallen (met zitten, fietsen, naar feestjes gaan met dat ding, ...). Wat denken jullie!? :)
Ik vind persoonlijk zo'n note echt te groot. Vind 4,3" echt de max qua grootte. Als het groter wordt kun je het nauwelijks meer met 1 hand bedienen. Iets wat voor mij voor een telefoon toch echt wel belangrijk is.

[ Voor 36% gewijzigd door riotrick op 03-03-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Ardjet2174 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 01:09:
[...]

In een review van Phonearena wordt er juist gezegd dat de kijkhoek breed is en het beeld nauwelijks verslechterd.

Daarentegen vonden ze dat de capacitieve knoppen niet altijd goed reageren, maar zelf denk ik dat je dan nog moet wennen aan de locatie van de punten. Gsmarena repte er geen woord over in hun preview.

Ook zijn deze websites het oneens over de vingerafdrukken op de achterkant van het mat zwarte toestel. Phonearena meldt dat het mat zwarte plastic juist glad is, maar door de vormgeving van de behuizing is het toestel toch stevig vast te houden. Dus een beetje tegenstrijdig, maar het betreft naar mijn mening kleinigheden.
De kijkhoek is voor mij belangrijker dan mat of glad plastic, alhoewel ik mat (denk ik) mooier vind. Jammer dat GSMArena dit niet uitvoeriger heeft besproken, zeker gezien het feit dat ze het geen minor issue vinden. Misschien kan mede-Tweaker DaanO hier wat opheldering over geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
mbttr schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:42:
Jongens, ik twijfel sterk tussen de Xperia S (MET die vette headset die je erbij krijgt) en de Galaxy Note. De eerste komt op 30,5/maand, de tweede op 32,5/maand, allebei T-Mobile. Ik word steeds aangetrokken door dat awesome scherm van de Note maar heb serieus geen idee hoe het me later gaat bevallen (met zitten, fietsen, naar feestjes gaan met dat ding, ...). Wat denken jullie!? :)
Persoonlijk vind ik het Super AMOLED scherm van de Note minder. Begrijp me niet verkeerd, de resolutie van 1280 x 800 is super, de kleurweergave is prima (alhoewel ik vind dat de kleuren iets minder had gemogen), maar het blijft een Pentile-Matrix layout scherm in tegenstelling tot het scherm van de Xperia S wat een RGB-layout heeft.

RGB
Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/7707968/img/7707968.png

Pentile-Matrix
Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/7707992/img/7707992.png

Het is uiteraard een kwestie van smaak en hoe zwaar je er aan tilt, maar ik zweer bij RGB-layout :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AshikSG
  • Laatst online: 23-04-2022
Rakkerzero schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:01:
[...]

Iemand daar al meer van gezien, zoals hoesjes, eventuele dockingstations etc...?
Accessoires voor de Sony Xperia S
Alhoewel er nog niet veel te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Dat zal wel komen als het toestel beschikbaar wordt, zeker gezien de populariteit ervan.
Een oplaad-cradle zou wel welkom zijn, maar dat zal wel niet komen gezien de klepjes voor de aansluitingen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
SaN schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 02:31:
Ik ga waarschijnlijk ook voor de witte :)

Ik zat eerst nog te twijfelen om te kijken wat er nog voor telefoons gaan uitkomen, maar de dingen die ik belangrijk vind, zoals een mooi scherm en een goede camera, heeft de S beide. Surfen en gamen doe ik eigenlijk ook al een stuk minder op mijn telefoon (heb daar nu een Vita voor), dus de extra snelheid die andere toestellen bieden heb ik ook niet echt nodig.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domipost
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 08:12
Ardjet2174 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 01:09:
[...]

Onzin, het is niet zo dat je er echt last van hebt, maar de kijkhoek is zeker slechter dan bij veel andere telfeoons.

Knoppen is denk ik een verhaal van wennen inderdaad. Ik heb er ook last van.

Fingerprints zie je wel een beetje, maar niet zo veel als bij de meeste glanzende toestellen van plastic. Ik zou hem qua gladheid inschatten tussen een toestel met een textuur en een Galaxy S bijvoorbeeld in. Hij is zeker niet echt glad, maar ik heb weleens ruwer soft touch plastic gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Laatst online: 04-11-2023
Ik heb momenteel een iPhone 4S, dus ik vind 4,3" al verschrikkelijk groot. Maar ik vond de Arc S een prachtig toestel met een hele fijne camera, dus als deze daarop weet te verbeteren, ben ik erg tevreden. Daarnaast lijkt het scherm in (p)reviews echt fantastisch te zijn, en de integratie van de Xperia S met de Mac is beter dan bij de Note, wat voor mij ook erg belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik heb een hoop offtopicposts getrashed. Kijk aub eerst even waar je post. Dit is geen dumpbak voor van alles, maar alleen om de telefoon zelf te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Kan iemand bevestigen of de Xperia S, Dragontrail Glass heeft ?
Pagina: 1 ... 7 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.