jawel.. alleen bloatware is gericht op CH, voor de rest exact hetzelfde als de NL versie
Zou kunnen dat het niet werkt als je dat uitzet.Anoniem: 448785 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:12:
Kan m niet flashen komt denk ik om dat partition-image.sin er in zit? Of mag je Wipe data/Cache niet uitzetten?
hijs nog steeds aan het uploaden op je xda file server...
bestandsgrootte wordt steeds groter!
bestandsgrootte wordt steeds groter!
En daar zit de NL taal ook in?AmbroosV schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:10:
http://www.ambroosvaes.be...Generic_CH_1257-3740_.rar
Zwitserland GenericZelfde als op xdafileserver.
Thanks, nu aan het flashenAmbroosV schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:10:
http://www.ambroosvaes.be...Generic_CH_1257-3740_.rar
Zwitserland GenericZelfde als op xdafileserver.
Anoniem: 114616
Goede berichten dus 
En wat voor bloatware zit er bij die versie? Neem aan dat je het er allemaal kan afpleuren?
En wat voor bloatware zit er bij die versie? Neem aan dat je het er allemaal kan afpleuren?
Anoniem: 170423
screenshots graag van verschillende nieuwe dingen.AmbroosV schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:14:
Ik ben nu door de setup aan 't gaan, enorme verbetering qua smoothness
Het toetsenbord is ook vernieuwd en is vrij epic nu!
Enige niet-verwijderbare bloat is Neoreader.
Screenshots komen eraan.
Screenshots komen eraan.
[ Voor 24% gewijzigd door AmbroosV op 21-06-2012 15:19 ]
Anoniem: 114616
Dat is nog te overzien dan. Neoreader is trouwens ook één groot faalprogrammaAmbroosV schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:18:
Enige niet-verwijderbare bloat is Neoreader.
Screenshots komen eraan.
Die van mij kon de config niet instellen ofzo, nu blijft hij boot-loopen, heb ook geen user wipe gedaan, zal kijken of het met wel werkt.
Is er een update beschikbaar voor UK Generic? Ik las hier net van wel, maar hij staat niet op de sony lijst.... :-)
OK heb op de server ff map ICS gemaakt en map GB dan is het wat duidelijker, de versie die online staat is de juiste is CH *zwitserland*
Ik ga er vanuit dat de CH rom die nu over te vinden is nog niet geroot is, klopt dat? In dat geval wacht ik nog even
"Find what you love and let it kill you"
hijs al gerootM-Opensource schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:25:
Ik ga er vanuit dat de CH rom die nu over te vinden is nog niet geroot is, klopt dat? In dat geval wacht ik nog even
Klopg t maar dat is e zo gedaan hoor dat zal niet al te lang durenM-Opensource schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:25:
Jawel, zie:M-Opensource schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:25:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1723610
Met user wipe wilde die ook niet doorflashen... Dus nu met update service aan het herstellen, hopelijk denkt ie wel dat ik 4.0.4 nodig heb
[ Voor 19% gewijzigd door Rctworld op 21-06-2012 15:26 ]
21/026/2012 15:26:34 - ERROR - ERR_SEVERITY="MAJOR";ERR_CODE="0076";ERR_DYNAMIC="failed to set ta config";
o.o?
o.o?
hijs aan het flashen!
data wipe en apps_log wipe disabled, hopelijk doet ie het straks gewoon
data wipe en apps_log wipe disabled, hopelijk doet ie het straks gewoon
Dat had ik inderdaad ook, ik weet niet of dat wellicht aan een oude flashtool ligt ofzo, ik kreeg het in ieder geval niet wegAndroo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:26:
21/026/2012 15:26:34 - ERROR - ERR_SEVERITY="MAJOR";ERR_CODE="0076";ERR_DYNAMIC="failed to set ta config";
o.o?
Hijs is aan het "upgraden" zegt ie
zo te zien werkt alles, hopelijk ben ik ook niks kwijt 
zonder data wipe en apps_log wipe
ja hoor
werkt gewoon goed
ja hoor
[ Voor 29% gewijzigd door ArcticWolf op 21-06-2012 15:32 ]
Anoniem: 448785
Laat ff weten wat je ingesteld hebt als het gelukt is. Ben nu mijn intern geheugen aan t backuppen maar duurt zoooo lang.ArcticWolf schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:30:
Hijs is aan het "upgraden" zegt iezo te zien werkt alles, hopelijk ben ik ook niks kwijt
Alles is echt wel heel erg veel vlotter.
Weet je wat ik dadelijk ga doen? Een deel 2 van dit topic opendoen. De ICS-generatie. Is denk ik wel relevant na net 250 pagina's.
Weet je wat ik dadelijk ga doen? Een deel 2 van dit topic opendoen. De ICS-generatie. Is denk ik wel relevant na net 250 pagina's.
De ICS + post-gele vlekken generatie(behalve ik danAmbroosV schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:34:
Alles is echt wel heel erg veel vlotter.
Selecteer bij flashtool ALLEEN Wipe dalvik!
Data en Apps_log NIET selecteren!
werkte bij mij gewoon goed
Lag toch aan de oude flashtool denk ik
Voor niks alle data gewipet
Ik denk dat wanneer ik straks overga naar ICS dat ik wel alle info, apps enzo gewoon eraf gooi en daarna alles opnieuw instel in een schone ICS. Dat lijkt mij het beste. Ben ik ook gelijk van alle rommel af die ik nu al op mijn telefoon heb gezet
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 21-06-2012 15:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 448785
Thx, hij is bezig.... fingers crossedArcticWolf schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:35:
Selecteer bij flashtool ALLEEN Wipe dalvik!
Hij is aan t opstarten.....
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 448785 op 21-06-2012 15:40 ]
Mijn flashtool zag er iets anders uit, maar volgens mij heb alleen wipe cache aangevinkt en alles lijkt goedgegaan. Hji is nu andriod aan het upgraden (wat ik al 100x heb gezien op mijn Touchpad en dat gaat altijd goed
).
/edit
Ja het is goedgedaan, en alle apps lijken ook nog te werken
smooth dus
/edit
Ja het is goedgedaan, en alle apps lijken ook nog te werken
[ Voor 15% gewijzigd door Rev! op 21-06-2012 15:39 ]
En we zijn vertrokken met Topic deel 2!
Sony Xperia S (deel 2, ICS-generatie)
Ik ga dadelijk screenshots uploaden en de eerste posts updaten met ICS-info!
Hier mag een slotje op, liefst geen posts meer onder!
Ik ga dadelijk screenshots uploaden en de eerste posts updaten met ICS-info!
hij verbruikt wel 100MB meer ram dan GB...Rev! schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:38:
Mijn flashtool zag er iets anders uit, maar volgens mij heb alleen wipe cache aangevinkt en alles lijkt goedgegaan. Hji is nu andriod aan het upgraden (wat ik al 100x heb gezien op mijn Touchpad en dat gaat altijd goed).
/edit
Ja het is goedgedaan, en alle apps lijken ook nog te werkensmooth dus
En we zijn vertrokken met Topic deel 2!
(sorry voor de herhaling)
(sorry voor de herhaling)
Dit topic is gesloten.