Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-06 01:46
Mede-auteur:
  • Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-05 11:42

Xentor

Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/xperia/header.png

Dit topic is gemaakt om een discussie te faciliteren over de Sony Xperia S, We willen in dit topic alleen punten zien die te maken hebben met de levertijd en/of abonnement vorm.

Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/xperia/watwelwatniet.png

Wat willen we wel in dit topic zien:
- Aanbiedingen van de Sony Xperia S.
- Wanneer de Sony Xperia S te verwachten is.
- Vragen over aanbiedingen die horen bij de Sony Xperia S.

Wat willen we niet zin in dit topic:
- Discussie over de winkel. Dit kan in de pricewatch
- Discussie over het toestel zelf. Dit kun je posten in het Sony Xperia tech topic.
- Offtopic gepraat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc.
- De GOT regels.

Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/xperia/prijzen.png

Hiervoor hebben we de pricewatch.

Wel komen hier prijzen te staan die niet in de pricewatch staan.

Aangekondigde release datum door Sony zelf is 3 maart.
Verwachte verkoop van toestel begint in de week van 5 maart.
Wordt verwacht dat het toestel in de week van 5 of 12 maart geleverd wordt.

Shopnaam:Prijs:Al te preorderen?
Passiontec436.90 Ja
Smartphoneshop459Ja
Phonehouse489.99Ja
StudentMobiel429Ja
Hi330?Ja
Bol.com469,-Ja
Telfort.nlNiet los te koopJa
Kpn.com419,95Ja
T-Mobile.nl?Ja
T-Mobile shops431,38N/A

Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/xperia/specificaties.png

Afmetingen:128 x 64 x 10.6 mm
Gewicht:144G
CPU:Qualcomm MSM8260 Snapdragon 1.5GHz Dual Core
GPU:Adreno 220
Scherm4.3" Bravia Reality Display, 1280x720, no air gap (342ppi)
Camera/video 12 megapixel, 1080p video, Sony Exmor R (met LED-flash)
Front camera 1.3 megapixel (720p video) front camera
RAM: 1GB
Connectiviteit WiFi (b/g/n), Bluetooth, GPS, GLONASS, NFC, FM
ROM 32 GB
Battery 1750mAh

Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/xperia/links.png

Tech topic: Sony Xperia S
Hands on Tweakers.net

[ Voor 118% gewijzigd door AmbroosV op 26-03-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Goed bezig, ik hoop dat de provides snel gaan aangeven of ze hem gaan leveren of niet. Ik zag op de twitter account van ze al langskomen dat hij te preordenen was bij een telefoonaanbieder in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383825

Hoppa, bij Hi in de pre-order met abbo's. Hi shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Anoniem: 383825 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 01:20:
Wow die is best prijzig daar. Als ik bij smartphoneshop.nl hem wil afsluiten met abbonnement en dan voor tmobile ismart 200. Hoef je maar 21 euro bij te betalen.

35 euro p/m voor 200min/sms en 1gb data.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Bij T-mobile nog geen prijzen bekend, maar ze gaan hem leveren ;) T-mobile site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 16:20
Anoniem: 383825 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 01:20:
Nou, doe mij m dan maar voor die toestelprijs los (€330) die ze er bij hebben staan als je geen abo neemt! :o. Wil hem wel erg graag hebben!

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
DP Kunst schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:05:
[...]

Nou, doe mij m dan maar voor die toestelprijs los (€330) die ze er bij hebben staan als je geen abo neemt! :o. Wil hem wel erg graag hebben!
Ja vind het ook vreemd. 330 is wel HEEL laag. Denk dat je hem niet los kunt gaan krijgen zonder abbo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05 09:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Ik denk haast niet 30 jan. Maar misschien wel een iets vervroegde introductie? Laten we hopen ergens in februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
450 pond is dan wel weer stevig aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is gewoon een fout van play.com volgens mij. Begin maart liggen ze normaal pas in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
AmbroosV schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:05:
Is gewoon een fout van play.com volgens mij. Begin maart liggen ze normaal pas in de winkel.
precies....maart komt die gewoon uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383825

Xentor schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:03:
[...]

Ja vind het ook vreemd. 330 is wel HEEL laag. Denk dat je hem niet los kunt gaan krijgen zonder abbo ;).
Grappig, als je de goedkoopste abbo optie kiest (1 jaar, 27,50 p/m) betaal je €349,95 voor het toestel.

Toestelprijs €330,00 €349,95

Grapjassen daar bij Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
AmbroosV schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:05:
Klopt, iemand van sony heeft al gezegd dat het onrealistisch is dat hij dan al in de winkel ligt.

source

Dus dat word wachten tot maart :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 11:31
Ik krijg net een mail van The Phone House dat de Xperia S besteld kan worden. Volgens de site is de levertijd 1 tot 2 weken... Dat komt dan weer ongeveer overeen met de datum van play.com. Ze hebben alleen nog geen aanbieding i.c.m. een abonnement. Losse prijs is 489 euro.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Chevalric schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:50:
Ik krijg net een mail van The Phone House dat de Xperia S besteld kan worden. Volgens de site is de levertijd 1 tot 2 weken... Dat komt dan weer ongeveer overeen met de datum van play.com. Ze hebben alleen nog geen aanbieding i.c.m. een abonnement. Losse prijs is 489 euro.
Hmm moet hem in combinatie met abbonoment hebben. Zelfde als shop in de pricewatch. Wel los te bestellen maar ook nog niet met abbo.

Hoop dat de providers snel de prijzen bekent maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294494

Bij KPN is hij ook te pre-orderen. De rest van de telco's rept nog met geen woord over de S...

Sony Xperia S € 419,95
http://www.kpn.com/mobiel...69&AddonSubscriptionSkus=

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 294494 op 27-01-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
Anoniem: 294494 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:02:
Bij KPN is hij ook te pre-orderen. [..]

Sony Xperia S - € 419,95
Zozo, dat is geen verkeerde prijs voor een telefoon die nog niet uit is, ben benieuwd wat de 'prijsvechters' hier van gaan maken. Mocht hij snel na launch onder de 400 EUR schieten, wat me niet onrealistisch lijkt, word hij wel interessant om bij een 1-jarig contract te nemen.

offtopic:
Aan de technische kant ben wel ietswat huiverig over die Qualcomm MSM8260, dat is natuurlijk niet de meest moderne SoC (zie HTC Sensation/Evo 3D). Ook op 1.5Ghz blijft die dual-core Scorpion cpu slechts een getweakte ARM Cortex A8 met singlechannel DDR2.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@SirNobax: Lees het tech topic eens door zou ik zeggen ;)

Bij Bol.com is 'ie nu ook te koop voor €469,-
http://www.bol.com/nl/s/e...dex.html?_requestid=33542

Prijzen van The Phone House zijn ook bekend: €489,99
http://www.phonehouse.nl/telefoon/sony/xperias/bestel/

Telfort heeft hem ook een eervolle vermelding gegeven op de site. Alleen te bestellen met abbo, niet zonder.
http://shop.telfort.nl/telefoons/Sony/Sony-Xperia-S.html

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 294494 op 28-01-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05 09:02
Als bol.com hem heeft voor 469 dan moet 400 euro toch zeker haalbaar zijn.

offtopic
beetje jammer weer dan ondanks dat dit product nog nooit in de winkels heeft gelegen en nog niet eens te koop is bol.com al een 'van/advies prijs' van 529,00 euro heeft. waar is dat op gebaseerd :S de verkoop advies prijs is 499

[ Voor 3% gewijzigd door HitDyl op 28-01-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KPN heeft hem al voor iets meer dan 400...

Kpn.com 419,95

Ga er dus maar vanuit dat de prijs wel onder de 400 gaat duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:06
Chevalric schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:50:
Er staat nu echter:
"Let op: De verwachting dat de Sony Xperia S vanaf maart leverbaar is. Je kunt het toestel vanaf nu al wel vast bestellen."

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je de Xperia S bij KPN.com kopen zonder dat je er een abo bijneemt? (prepaid dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat weet ik niet, heb het nog niet kunnen vinden, maar KPN geeft wel een toestelprijs op. Als KPN het toestel voor €419 kan krijgen, misschien dat anderen hem dan wel voor minder kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Word waarschijnlijk gewoon maart. Play.com heeft het ook weer aangepast nu naar 13 feb. Maar ga er maar vanuit dat die ook weer uitgesteld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony zelf heeft op een forum laten weten dat de release inderdaad voor maart is. Play.com is gewoon smerige trucjes aan 't gebruiken om klanten aan te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-05 19:57

ronaldm3

Apple Watch :)

Centralpoint.nl zegt dat ze hem kunnen leveren vanaf 22-2-2012!:)

Beter... bring it on! :P

23-2-2012... van uitstel komt..... :(

[ Voor 18% gewijzigd door ronaldm3 op 02-02-2012 20:21 . Reden: Data ]

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:06
ronaldm3 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:34:
Centralpoint.nl zegt dat ze hem kunnen leveren vanaf 22-2-2012!:)

Beter... bring it on! :P

23-2-2012... van uitstel komt..... :(
Inmiddels 24-2. Tja.....beetje ongeloofwaardig allemaal.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:33
Lijkt me niet dat kpn en hi 'm los gaan leveren.
Ik bestel wel bij Bol ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Zojuist besteld bij de phonehouse.

Zo te zien waren de prijzen bekend en maar direct besteld. Ik heb via internet besteld met een iSmart 200 abbo en hoefde niks bij te betalen.

Dacht eerst van laat ik het in de winkel doen misschien voordeel, maar bleek dat ik in de winkel zelf even 100 euro bij moest leggen als ik hem daar wou pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat voor leverdatum heb je gekregen? Of was die niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 294494 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:33:
Op phonehouse.nl staat heel groot begin maart, dus nog 4 weekjes ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Anoniem: 294494 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:33:
In de order staat ook groot aangegeven verwachting maart.

Alleen in de winkel zeiden ze +/- 20 feb en in de andere order mail staat ook 1 tot 2 weken.
Maar neem aan dat de man uit de winkel zich ook heeft vergist en keek naar de 1 tot 2 weken, zoals deze auto gegenereerd is in het 2e order mailtje ;).

Dus ik ga gewoon uit van begin maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Ze hebben zojuist bij de phonehouse alle prijzen weer offline gehaald. Maar mijn bestelling staat nog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Ik zag 't ook net, balen. Had ik nou maar al een keuze gemaakt. Weet nog niet zeker of ik nou voor Bel+SMS+Web of Bel+SMS+Web Smart moet gaan. Op zich heeft de Smart variant best wel wat voordeeltjes, maar het prijsverschil is wel groot. Twijfel, twijfel, twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:21
Chevalric schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:12:
Ik zag 't ook net, balen. Had ik nou maar al een keuze gemaakt. Weet nog niet zeker of ik nou voor Bel+SMS+Web of Bel+SMS+Web Smart moet gaan. Op zich heeft de Smart variant best wel wat voordeeltjes, maar het prijsverschil is wel groot. Twijfel, twijfel, twijfel.
Weet je dat ik die abonnementen van KPN niet eens zo heel slecht vind geworden? Ik zat altijd bij Telfort, maar die hanteert nog steeds per minuut afrekenen en is ineens niet meer zo voordelig. Abbo's zijn duurder geworden. Wel continue maanden met korting geven, wat het weer ondoorzichter maakt.

Het Bel-sms-web-xl is best competitief ineens nu, vooral vanwege het per seconde betalen en zeker als je het met een nieuw toestel wilt. Sim only is het niet zo interessant. Ook hoge snelheid van 14,4/2 mbit Vodafone lijkt mij duurder en T-mobile durf ik niet aan vanwege het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Student mobiel heeft hem nu ook online staan met abbo prijzen.
Goedkoper dan verwacht, 429 voor het toestel los.

Link ook bijgevoegd in start post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond meerdere winkels af geweest met de vraag of ze al wat voor me konden betekenen. Ik kan kort zijn, geen enkele winkel die ik bezocht heb heet hem al in het systeem staan. Op de vraag: Waarom staat 'ie dan wel op de website en is deze gewoon te pre orderen? hebben ze eigenlijk geen goed antwoord. Vind ik erg vreemd. Prima dat je shops niets voor je kunnen betekenen, maar laat ze dan in ieder geval weten waarom niet.

Het ging om deze winkels:
KPN shop
T-Mobile shop (ik kon hem hier wel reserveren voor 25€... Daaahaaaaag)
The Phone House

Vreemd is dat op de site van bijvoorbeeld KPN de telefoon wel te pre orderen is. En nu zelfs met een stevige aanbieding. Alle Bel - Web - SMS abbo's, zijn ongeacht welke je neemt de eerste 9 (bij 2 jaar) of 3 maanden (bij 1 jaar) voor 25€. Bij het dikste abbo voor 1 jaar betaal je de eerste 3 maanden 25€ en 80€ aanschafkosten voor het toestel. Bij KPN kun je na 3 maanden kosteloos omlaag met je abbo en dus rustig op 30 á 40 euro gaan zitten. De beste verkoper in de winkel legde uit dat hij dit ook zelf had gedaan. Samsung Galaxy S II, 1 jarig abbo, dikke kortingsactie en na 3 maanden flink omlaag. Bijna niets betaald voor de telefoon en na een jaar weer mogelijkheid tot verlengen.

Ik denk dat ik van het weekend maar een pre order ga plaatsen bij KPN. De aanbieding van KPN geld nog voor de hele komende maand hoorde ik in de winkel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou toch nog echt wachten met dingen vastleggen tot na MWC... Ik heb eventjes gesproken met de retail manager van SE in België, en toen ik eventjes vermeldde dat ik van plan was om de Xperia S te pre-orderen was ze toch heel erg snel met mij te laten weten dat ik zeker moet wachten tot MWC, dat Sony daar nog veel interessantere toestellen gaat aankondigen.

De Xperia S is natuurlijk nog altijd een aanrader, maar ik zou toch echt nog eventjes wachten, want het zou best kunnen dat de S niet het flagship van 2012 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
AmbroosV schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:41:
Ik zou toch nog echt wachten met dingen vastleggen tot na MWC... Ik heb eventjes gesproken met de retail manager van SE in België, en toen ik eventjes vermeldde dat ik van plan was om de Xperia S te pre-orderen was ze toch heel erg snel met mij te laten weten dat ik zeker moet wachten tot MWC, dat Sony daar nog veel interessantere toestellen gaat aankondigen.

De Xperia S is natuurlijk nog altijd een aanrader, maar ik zou toch echt nog eventjes wachten, want het zou best kunnen dat de S niet het flagship van 2012 is.
Maarja, kon sinds 21 december al verlengen bij KPN. Abbo afgewacht (duurt tot 21 feb) en toen werd deze aangekondigd. Leek mij een beste optie ivm einde contract datum. Als ik nu weer moet wachten op MWC, betekent dit simpel weg dat het pas in begin april mid april nieuwe mobiel word. Als ze worden aangekondigd zijn bijna nooit direct verkrijgbaar, dus zal het allemaal weer uitstellen zijn. Zo kun je natuurlijk ook bezig blijven ;).

Verder kijk ik heel erg uit naar de Xperia S en hoop dat ik hem snel op de deurmat heb :).

Ohja over dat KPN abbo, heb er even naar gekeken maar heb je wel zeer weinig MB's vind ik zelf. Eerste 3 maand ultra groot verbruiker en daarna 350mb of 500mb (35 euro of 42,50). Vind ik persoonlijk nog duur voor wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hetzelfde als Xentor. Niet dat m'n abbo al is afgelopen, maar wel bijna. Ze gaan idd vast hele mooie toestellen aankondigen, maar dan moet ik nog langer wachten, en dat is het me gewoon niet waard.

Wat betreft die bundel van KPN. Voor mij is die meer dan genoeg. Ik reis bijna niet, en thuis en op m'n werk heb ik wifi. Ook een groot deel van de andere plekken waar ik uithang is er wifi, dus met 350 of 500 mb ga ik het wel redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
AmbroosV schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:41:

Tja, ik wacht al een jaar op (telkens verschillende) nieuwe toestellen. Ik wilde eigenlijk een iPhone, dus sinds januari 2011 gewacht op de aankondiging in juni. Alleen werd die aankondiging uitgesteld tot september en bleek de iPhone 4S niet echt veel nieuws te bieden. Toen een beetje dolende geweest; Windows Phone ben ik niet van overtuigd, Android had geen mooie high-end toestellen en iPhone viel dus tegen.

Ik kan dus wel weer wachten op nieuwere toestellen, maar dan kan ik ook gaan wachten op de iPhone 5. Inmiddels zit ik echter wel met een toestel dat aan het eind van z'n latijn is. En de Xperia S ziet er uit als een prachtige telefoon en de verhalen die ik hier lees over de SE support stemt mij nog positiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:35
Anoniem: 294494 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:17:

Bij KPN kun je na 3 maanden kosteloos omlaag met je abbo en dus rustig op 30 á 40 euro gaan zitten. De beste verkoper in de winkel legde uit dat hij dit ook zelf had gedaan. Samsung Galaxy S II, 1 jarig abbo, dikke kortingsactie en na 3 maanden flink omlaag. Bijna niets betaald voor de telefoon en na een jaar weer mogelijkheid tot verlengen.
Nadeel van het van het omlaagzetten van je abo bij KPN is ook dat je minder MB krijgt en dat is bij het laagste abo iets van 200mb voor mij echt veel te weinig.
en inderdaad zou ik ook wachten tot na de MWC waar daar komt natuurlijk nog veel leuks uit ikzelf ben benieuwd naar de padfone!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Michel242186 op 10-02-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Het valt me op dat een hoop winkels vooralsnog alleen de zwarte in de verkoop hebben. Heb gisteren ook al gemaild met gsmwijzer.nl en die gaven aan dat ze nog niet wisten of de witte ook beschikbaar kwam. Lijkt mij een tekortkoming aan hun kant, maar goed. Dan maar even afwachten op een winkel die de witte wel verkoopt met abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Chevalric schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:09:
Het valt me op dat een hoop winkels vooralsnog alleen de zwarte in de verkoop hebben. Heb gisteren ook al gemaild met gsmwijzer.nl en die gaven aan dat ze nog niet wisten of de witte ook beschikbaar kwam. Lijkt mij een tekortkoming aan hun kant, maar goed. Dan maar even afwachten op een winkel die de witte wel verkoopt met abonnement.
Las op de Sony Ericsson facebook dat de witte alleen bij t-mobile te verkrijgen is de eerste 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:22
Vreemd is dat op de site van bijvoorbeeld KPN de telefoon wel te pre orderen is. En nu zelfs met een stevige aanbieding. Alle Bel - Web - SMS abbo's, zijn ongeacht welke je neemt de eerste 9 (bij 2 jaar) of 3 maanden (bij 1 jaar) voor 25€. Bij het dikste abbo voor 1 jaar betaal je de eerste 3 maanden 25€ en 80€ aanschafkosten voor het toestel. Bij KPN kun je na 3 maanden kosteloos omlaag met je abbo en dus rustig op 30 á 40 euro gaan zitten. De beste verkoper in de winkel legde uit dat hij dit ook zelf had gedaan. Samsung Galaxy S II, 1 jarig abbo, dikke kortingsactie en na 3 maanden flink omlaag. Bijna niets betaald voor de telefoon en na een jaar weer mogelijkheid tot verlengen.

Ik denk dat ik van het weekend maar een pre order ga plaatsen bij KPN. De aanbieding van KPN geld nog voor de hele komende maand hoorde ik in de winkel :).
Kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk mogelijk is? M'n vader vindt het namelijk wat te mooi om waar te zijn, en ik heb zelf ook geen zin om een jaar lang €150,- per maand te moeten betalen voor mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marijni12 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:31:
[...]

Kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk mogelijk is? M'n vader vindt het namelijk wat te mooi om waar te zijn, en ik heb zelf ook geen zin om een jaar lang €150,- per maand te moeten betalen voor mijn telefoon.
Ik ben in de KPN shop geweest en van twee medewerkers onafhankelijk van elkaar gehoord dit nog deze maand geld en dat deze constructie werkt. En goede bekende van mij heeft op deze constructie 3 maanden geleden een BB Bold 9900 gekocht en die kan ook bevestigen dat het werkt. Ik zou zeggen, loop even bij de KPN winkel in de buurt binnen en daar zullen ze het bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
marijni12 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:31:
[...]

Let dan wel even op de dramatisch lage hoeveelheid MB's die je er bij KPN bij krijgt. Ik weet natuurlijk niet wat jullie gebruik is, maar de abbo's met redelijke prijzen geven mij te weinig MB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Anoniem: 294494 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:21:
[...]

Ik ben in de KPN shop geweest en van twee medewerkers onafhankelijk van elkaar gehoord dit nog deze maand geld en dat deze constructie werkt. En goede bekende van mij heeft op deze constructie 3 maanden geleden een BB Bold 9900 gekocht en die kan ook bevestigen dat het werkt. Ik zou zeggen, loop even bij de KPN winkel in de buurt binnen en daar zullen ze het bevestigen.
Bedankt, aan de telefoon kon de KPN mij ook vertellen dat dit kan. Klinkt erg interessant!
Cyleo schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:19:
[...]

Let dan wel even op de dramatisch lage hoeveelheid MB's die je er bij KPN bij krijgt. Ik weet natuurlijk niet wat jullie gebruik is, maar de abbo's met redelijke prijzen geven mij te weinig MB's.
Ik denk dat dat abonnement met 500mb net voldoende is, gewoon vanaf straks altijd wifi aan thuis. Zit nu nog bij Hi met een echt eindeloos online abo, wordt wennen :/

EDIT: heb 'm besteld! Let the waiting game begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Ik ga hem ook bestellen met dezelfde actie. Bedankt voor het melden Gish!

Wel een flinke stap voor mij :P aangezien ik al heel mijn "mobiele leven" bij T-mobile zit. (ruim 10 jaar) Dat is me altijd prima bevallen.

Maar goed, dit is op het moment zo'n beetje de enige mogelijkheid om een abonnement van 1 jaar te nemen met een nieuwe telefoon voor een redelijke prijs.

Ik kijk al uit naar het gebruik van het KPN netwerk. Ik zie daarentegen wel heel erg op tegen de Internetbundel EU van KPN. 100mb per kalendermaand en daarna 50ct per mb... Wat een lachertje. Ik hoop dat ze daar nog iets aan veranderen voor ik op vakantie ga.

KPN biedt trouwens ook de mogelijkheid om je internetbundel uit te breiden met 250mb per maand mocht je over je bundel heen gaan. Dit is wel een redelijke optie geloof ik, zeker aangezien je niks betaald als je toch binnen je bundel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat jullie allemaal genoeg hebben met zo weinig data snap ik toch niet echt, ik gebruik elke maand rond de 2GB aan data :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vanavond meerdere winkels af geweest met de vraag of ze al wat voor me konden betekenen. Ik kan kort zijn, geen enkele winkel die ik bezocht heb heet hem al in het systeem staan. Op de vraag: Waarom staat 'ie dan wel op de website en is deze gewoon te pre orderen? hebben ze eigenlijk geen goed antwoord. Vind ik erg vreemd. Prima dat je shops niets voor je kunnen betekenen, maar laat ze dan in ieder geval weten waarom niet.

Het ging om deze winkels:
KPN shop
T-Mobile shop (ik kon hem hier wel reserveren voor 25€... Daaahaaaaag)
The Phone House

Dat is een super aanbieding :) zit je in totaal op 430 euro 1 jarig uitgerekend. Dat is een hele strakke aanbieding. Thanx voor de tip!! :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AmbroosV schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:12:
Dat jullie allemaal genoeg hebben met zo weinig data snap ik toch niet echt, ik gebruik elke maand rond de 2GB aan data :-P
Tsja, ik denk dat dat bij heel veel mensen heel erg verschillend is. Ik kan begrijpen dat als je veel onderweg bent en vaak op plekken bent waar geen wifi beschikbaar is, dat je veel verbruikt. Bij mij is het gewoon heel simpel. Ik moet 5 minuten fietsen naar mijn werk. Thuis heb ik wifi, op het werk heb ik wifi. Verder heb ik m'n mobiele internet niet echt nodig in het weekend in de kroeg. En als ik reis neem ik nog heel ouderwets een MP3-spelertje mee :).
alwaysleft schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:29:
[...]

Dat is een super aanbieding :) zit je in totaal op 430 euro 1 jarig uitgerekend. Dat is een hele strakke aanbieding. Thanx voor de tip!! :) :9~
Let wel op dat je nog 80 euro moet betalen voor het toestel bij een 1 jarig abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
Ook ik ben geinteresseerd maar ik ben altijd op zoek naar de adder onder het gras.

KPN geeft aan: "Na 3 maanden gratis je abonnement aanpassen met Personal Sim"
Als je voor het abonnement gaat dat standaard is geselecteerd (150 euro per maand) en je kiest voor een 1-jarig abonnement... wil dit zeggen dat je de 4e maand 150 euro moet betalen?
Anoniem: 294494 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:57:
[...]
Let wel op dat je nog 80 euro moet betalen voor het toestel bij een 1 jarig abonnement.
Toestelprijs: 80 euro
Maandprijs: 30 euro
Actie: 3 maanden 25 euro
Aansluitingskosten: 30 euro

12 * 30 + 80 - (3 * 5) + 30 = 455 euro

[ Voor 32% gewijzigd door Bloodhatch op 14-02-2012 13:38 . Reden: reactie naar bovenstaande toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
De adder onder het gras is de internetsnelheid: 2 Mbps down/0,1 Mbps up. Voor een hogere snelheid heb je het Bel-SMS-WebXL abo nodig, maar daar heb je de aanbieding niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Kan je daar na drie maanden niet naar overstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 19-07-2023
Bloodhatch schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:23:
Ook ik ben geinteresseerd maar ik ben altijd op zoek naar de adder onder het gras.

KPN geeft aan: "Na 3 maanden gratis je abonnement aanpassen met Personal Sim"
Als je voor het abonnement gaat dat standaard is geselecteerd (150 euro per maand) en je kiest voor een 1-jarig abonnement... wil dit zeggen dat je de 4e maand 150 euro moet betalen?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Zodra die 4e maand er bij komt, dus 120E er bovenop, wat 575E maakt, is het gelijk niet meer interessant. Vergelijkbare prijzen zal je bij prijsvechters zien als de Xperia S voor 420E te koop zal zijn (al betaal je initieel wel meer voor het toestel, maar dat blijf je houden bij 1-jarige contracten).
(bv. T-mobile iSmart 150: ~235E korting op toestel, 12x30E, 30E aansl.kst. = 575E voor Xperia S, a. 420E)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
SirNobax schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:45:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Zodra die 4e maand er bij komt, dus 120E er bovenop, wat 575E maakt, is het gelijk niet meer interessant. Vergelijkbare prijzen zal je bij prijsvechters zien als de Xperia S voor 420E te koop zal zijn (al betaal je initieel wel meer voor het toestel, maar dat blijf je houden bij 1-jarige contracten).
(bv. T-mobile iSmart 150: ~235E korting op toestel, 12x30E, 30E aansl.kst. = 575E voor Xperia S, a. 420E)
Was ik ook erg benieuwd naar, ben er eerlijk gezegd ook bang voor dat ik de 4e maand €150,- moet gaan neertellen. Maar, de verkoper verzekerde mij dat dit niet het geval was, maar ik had het idee dat die knul mij niet zo snapte. Verlengen was via hem (telefonisch) ook duurder dan via de website van KPN zelf.

• Bloodhatch
Wat je natuurlijk wel kunt doen is het goedkoopste abonnement kiezen, dus die van 30 euro per maand. Dan hoef je niet bang te zijn om de 4e maand 150 euro te betalen lijkt mij.

• SaN

SaN

Maar dan is de telefoon duurder. Ik ga ervan uit dat je het abonnement gewoon kunt wijzigen na de derde maand. Het zou "on-kpn's" zijn om je op die manier te naaien.

• Bloodhatch
Toestelprijs was ik uit het oog verloren bij het veranderen van het abonnement.
Daarbij is het zo dat wanneer je een 2 jarig abonnement neemt dat je zelfs na 8 maanden nog omlaag kunt halen. Hierbij is er geen adder met de actie ná 3 maanden.

Maar met een 1-jarig abonnement heb je dus 3 maanden de actie, vanaf maand 4 is het betalen voor het abonnement wat je hebt afgesloten. Ná 3 maanden is dus maand 4, je kunt in deze maand je abonnement wel naar beneden halen, maar je zult toch vooraf moeten betalen voor maand 4, welke dus 150 euro zou zijn.

Misschien dat iemand hierover al een e-mail naar KPN heeft gestuurd? Of is mijn logica nu onjuist?

Bloodhatch schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:53:
Misschien dat iemand hierover al een e-mail naar KPN heeft gestuurd? Of is mijn logica nu onjuist?
Als je even het topic doorleest kun je zien dat er al meerderen contact hebben gehad met KPN (store, telefoon). Het kan zijn dat ik het tech topic met deze door de war haal, maar volgensmij staat het ergens in deze 3 pagina's. Ik heb zelf gezien bij een goede bekende dat dit mogelijk is en twee shop medewerkers onafhankelijk van elkaar horen vertellen dat dit mogelijk is. Eentje wist mij zelfs te vertellen dat 'ie dit zelf ook had geflikt met een Galaxy S2. Hij vertelde het met een redelijke grijs van tsjek-mij-dat-eens-goed-gedaan-hebben dus ik ga er maar vanuit dat hij mij de waarheid vertelde.

Ik zou zeggen, trek de stoute schoenen aan en bel even met KPN of stap een van hun winkels binnen.

• etwasietsmet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-05 11:06
Het gaat erom dat het nog niet helemaal duidelijk is of de 4e maand, 150 euro betaald moet worden of de bijgestelde 30 euro oid betaald moet worden.

[ Voor 8% gewijzigd door etwasietsmet op 16-02-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelevbebe
  • Laatst online: 30-05 21:47
Ben ik even blij dat ik dit topic tegen het lijf loop. Vette truc, Gish, thanks!

En inderdaad een goeie vraag of de 4e maand dan 150 neergeteld moet worden. Zal ze is mailen ;)
Als dat wel het geval is, is het voordeliger om de 100 te nemen, scheelt je 20 euro :p

Vindt het trouwens toch jammer dat T-Mobile weer exclusief wit levert. Volgens belsimpel.nl blijft het toestelprijs 337 als je zwaardere abbo neemt? Zal wel niet up-to-date zijn?

[ Voor 43% gewijzigd door lelevbebe op 17-02-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Graag hoor ik van je wanneer je antwoord terug hebt van KPN.

:::Geen zin om off-topic te gaan? Lees niet verder:::

Daarbij snap ik de commotie niet om de witte of zwarte versie. Het is smaak en dat verschilt per individu... maar toch wil ik mijn mening kwijt:

Persoonlijk ga ik voor zwart, de witte variant is niet zo mooi als de witte iphone 4s. Waar ik mijzelf aan stoor is dat alles mooi wit is en de voorkant is overheersend zwart.

De algemene uitstraling is alleen van toepassing op dit toestel en de mannelijkheid is alleen van toepassing op telefoons in het algemeen. Witte kleding o.i.d. kan natuurlijk gewoon goed overkomen. De overige punten horen, wat mij betreft, tot de algemene kennis voor vrijwel elk object in de wereld.

StatusZwartWit
Viezigheid slecht zichtbaar++--
Krassen slecht zichtbaar--+
Algemene uitstraling++--
Mannelijkheid ;)+++---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:35
etwasietsmet schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:12:
Het gaat erom dat het nog niet helemaal duidelijk is of de 4e maand, 150 euro betaald moet worden of de bijgestelde 30 euro oid betaald moet worden.
volgens mij kun je na 3 maanden gewoon je abo veranderen en dus zet je hem op de goedkoopste bijvoorbeeld en dan hoef je echt geen 150 euro te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Breaking: Net een folder van The Phone house in de bus. Vanaf maandag 5 maart is die leverbaar bij hun. Zwart op wit in de folder :) :) . Dus nog 16 dagen:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
alwaysleft schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:50:
Breaking: Net een folder van The Phone house in de bus. Vanaf maandag 5 maart is die leverbaar bij hun. Zwart op wit in de folder :) :) . Dus nog 16 dagen:) :)
Dat zou echt fijn zijn ;) Nog eventjes door met mijn Desire dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Michel242186 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:54:
[...]

volgens mij kun je na 3 maanden gewoon je abo veranderen en dus zet je hem op de goedkoopste bijvoorbeeld en dan hoef je echt geen 150 euro te betalen.
kan iemand dit even bevestigd krijgen?? zo ja, dan ga ik deze ook nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelevbebe
Yes, kom net van de infolijn van KPN en daar zeggen ze dat ze per DAG kijken wat voor abo je hebt, en dat die omschakelservice binnen 24uur kan.
Je kan dus als je op dag 1 van de 4e maand omschakelt zonder extra kosten verder met een verlaagd abonnement. Je hebt hooguit 150/30=5eu betaald voor die ene dag ipv 1 of 2 euro.

Ik zeg PRIMA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Crunkzilla schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:33:
Yes, kom net van de infolijn van KPN en daar zeggen ze dat ze per DAG kijken wat voor abo je hebt, en dat die omschakelservice binnen 24uur kan.
Je kan dus als je op dag 1 van de 4e maand omschakelt zonder extra kosten verder met een verlaagd abonnement. Je hebt hooguit 150/30=5eu betaald voor die ene dag ipv 1 of 2 euro.

Ik zeg PRIMA!
maar je kunt dus van het hoogste naar het laagste abo gaan?? :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelevbebe
Dat lijkt me wel ja! Daar had iedereen in dit topic het toch over? Dat KPN-medewerkers zelf ook zo'n truc hadden uitgehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Crunkzilla schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:35:
Dat lijkt me wel ja! Daar had iedereen in dit topic het toch over? Dat KPN-medewerkers zelf ook zo'n truc hadden uitgehaald..
dan wil ik dat ook eerst bevestigd zien door een tweaker ( ik kan helaas niet bellen on de baas zijn werktijd haha) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alwaysleft schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:37:
[...]

dan wil ik dat ook eerst bevestigd zien door een tweaker ( ik kan helaas niet bellen on de baas zijn werktijd haha) :D
Lees even terug. Ik ga het niet nog een keer herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelevbebe
Net toevallig ook bij KPN winkel geweest (zit naast de AH hier), en daar werd bevestigd dat je van 150 naar 30 kunt in 1 maand.

Wel kwam die met een ander verhaal over dat die actie tot 4 maart loopt en de telefoon pas daarna uitkomt.. Toen ik zei dat de website met koeienletters aangeeft dat de Xperia S voor 25euro/m besteld kan worden, zei die letterlijk "ja, maar vraag toch maar na.. de website kennende."

Dus. Ben er persoonlijk van overtuigd dat de actie toch echt wel geldig is bij de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Laatst online: 20-04 21:02
hmm balen, m'n Vodafone abonnement loopt pas 30 april af. Vodafone heeft opzegtermijn van 1 maand en ik wil graag naar KPN voor deze aanbieding, ben al een tijdje niet heel tevreden over Vodafone. Maar met nummerbehoud gaat dat dus niet lukken :(

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelevbebe
Actie loopt tot 1 april hoor ik net!
Wordt niet in de publiciteit gebracht, maar ik werd verzekerd dat ik het bij een winkel in de vorm van een "printscreen van het intern systeem" of iets dergelijks zou kunnen krijgen.

Ze bevestigde ook dat je 200euro bespaart op de telefoon als je deze constructie volgt. Alles is geoorloofd bij KPN met deze actie.

Quote van de website ook nog:
"Na 3 maanden mag je altijd gratis zelf je abonnement naar boven óf beneden bijstellen. Zo hoef je dus niet bang te zijn voor hoge kosten als de actieprijs op je abonnement verlopen is.
...
En wil je na de actieperiode je abonnement naar beneden bijstellen? Dat is geen probleem. Op MijnKPN is dit in een handomdraai gebeurd en het kost je niets."

Maar ik kan dus net aan gebruik maken van de actie, aangezien mijn T-Mobile abo 20 mei afloopt, en nummerbehoud max 2 maanden van tevoren moet worden aangegeven. 20 maart bestellen, staat genoteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crunkzilla schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:14:
Actie loopt tot 1 april hoor ik net!
Wordt niet in de publiciteit gebracht, maar ik werd verzekerd dat ik het bij een winkel in de vorm van een "printscreen van het intern systeem" of iets dergelijks zou kunnen krijgen.
Als dat zo zou zijn is het helemaal fantastisch! Dan kan ik ook gewoon orderen met nummerbehoud! Zou jij die "printscreen van het intern systeem" kunnen bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelevbebe
Ja, of iemand anders die eerder bij een KPN winkel langskomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Zou deze actie zijn (de constructie met het duurste abo en dan verlagen) omdat de KPN van plan is om hun prijzen drastisch te verlagen ná deze actie, maar dan zeggen 'jullie hebben niks te klagen' vanwege de eerder genoemde constructie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Ik vroeg me af hoe lang dit scheme met alle toestellen zou kunnen uitgevoerd worden. Personal SIM abbos bestaan al heel lang waarin je maandelijks gebruik kan aangepast worden.

Ik heb net trouwens ook gelezen dat als je abbo pas afloopt, je krijgt an extra 25 Euro bij op je volgend factuur. Dus is het misschien verstandig om een "gratis" maand op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb net een witte Xperia S gereserveerd bij de T-Mobile winkel op de kinkerstraat... was de eerste na de werknemer daar. Zit redelijk aan T-Mobile vast, wil absoluut een witte.

Wat die kerel me daar vertelde;
€20,- (1000 T-Mobile extra punten) reserveringskosten wat ik heel gek vond maar daar krijg ik het volgende voor...

- De telefoon zeer waarschijnlijk op 5 Maart
- €20,- korting op het toestel (maakte het weer goed)
- EN (en dat wist ik niet eens) de Sony Smart Headset Pro

Info over headset (van de site): "Een stereo headset die stereogeleuid het beste weergeeft. Een waanzinnig handige MP3-player. Een draagbare FM-radio. Plus een Android remote waarmee je op afstand berichten, namen van bellers, mediatitels en nog veel meer kunt weergeven. Je kan zelfs rechtstreeks vanuit je recente gesprekkenlijst bellen." Info Zou een waarde hebben van €130,- maar dat neem ik met een korreltje zout, peper en tabasco.

Ik moet nog even kijken wat er van waar is allemaal maar ik heb een bon gekregen waar "reservering setprijs" in staat, bovendien hou ik de verkoper gewoon aan zijn woord.

Slechte deal? (ja t-mobile is slecht blablabla nieuwe abo's enzo maar ik blijf toch bij t-mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
xvanwaart schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:49:
Ik heb net een witte Xperia S gereserveerd bij de T-Mobile winkel op de kinkerstraat... was de eerste na de werknemer daar. Zit redelijk aan T-Mobile vast, wil absoluut een witte.

€20,- (1000 T-Mobile extra punten) reserveringskosten wat ik heel gek vond maar daar krijg ik het volgende voor...

Info over headset (van de site): "Een stereo headset die stereogeleuid het beste weergeeft. Een waanzinnig handige MP3-player. Een draagbare FM-radio. Plus een Android remote waarmee je op afstand berichten, namen van bellers, mediatitels en nog veel meer kunt weergeven. Je kan zelfs rechtstreeks vanuit je recente gesprekkenlijst bellen." Info Zou een waarde hebben van €130,- maar dat neem ik met een korreltje zout, peper en tabasco.

Ik moet nog even kijken wat er van waar is allemaal maar ik heb een bon gekregen waar "reservering setprijs" in staat, bovendien hou ik de verkoper gewoon aan zijn woord.

Slechte deal? (ja t-mobile is slecht blablabla nieuwe abo's enzo maar ik blijf toch bij t-mobile)
Ik vind het een vrij goede deal eigenlijk, moet misschien zelf ook maar even langs de t-mobile shop hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
xvanwaart schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:49:

Zeker een goede deal! Omdat je zowiezo de witte wil en die is alleen bij t-mobile exclusief in het begin. Als je hem online zou bestellen zou je er geen headset van "130" bij krijgen. ;)
Ik zit ook met smart te wachten, heb hem 6 feb al besteld bij de phonehouse icm abbo. Maar zit te wachten op definitieve leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Nu ook bij Gsmeasy.nl voor 454 euro, geen verzendkosten.

Ze zeggen zelf 3 maart leverbaar. Toen ik daar mijn Galaxy Nexus bestelde waren ze qua levertijd correct en leverden ze hem sneller dan andere shops uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Natuurlijk is er in België nergens informatie te vinden over leverdata etc, enkel bij Coolblue (niet dat dat een probleem is though).

Ik vind 't echt spannend :P Heb heel wat gewerkt tijdens de examenperiode en vakanties en er staat netjes €500 aan de kant voor een nieuwe Sony Ericsson, maar ik wil ook niets bestellen voor zondag (Sony@MWC)... Stress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

eind mei kan ik pas verlengen / overstappen , vis ik ook mooi naast die KPN actie , 1 jarig abbo leek mij ook wel wat , denk toch dat ik dan maar van T-Mobile de overstap naar vodafone ga maken ...

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Nu te koop bij T-Mobile (volgens de mail die ik van ze kreeg) Je krijgt die headset er dan bij...
Prijzen:

iSmart:
Abonnement 1-jarig abonnement 2-jarig abonnement
Prijs toestel Prijs p/m* Prijs toestel Prijs p/m*
iSmart 150 € 309,95 € 29,50 € 29,95 € 29,50
iSmart 200 € 279,95 € 34,50 € 0,00 € 34,50
iSmart 300 € 239,95 € 42,50 € 0,00 € 42,50
iSmart 500 € 179,95 € 59,95 € 0,00 € 59,95
iSmart 1000 € 109,95 € 99,95 € 0,00 € 99,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
xvanwaart schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:04:
Nu te koop bij T-Mobile (volgens de mail die ik van ze kreeg) Je krijgt die headset er dan bij...
Prijzen:

iSmart:
Abonnement 1-jarig abonnement 2-jarig abonnement
Prijs toestel Prijs p/m* Prijs toestel Prijs p/m*
iSmart 150 € 309,95 € 29,50 € 29,95 € 29,50
iSmart 200 € 279,95 € 34,50 € 0,00 € 34,50
iSmart 300 € 239,95 € 42,50 € 0,00 € 42,50
iSmart 500 € 179,95 € 59,95 € 0,00 € 59,95
iSmart 1000 € 109,95 € 99,95 € 0,00 € 99,95
Heb de mail ook gehad, Wel vreemd ze hebben 1 met +rep sim kost hij 0 euro extra en zonder de rep sim kost hij ineens 120 euro bij.

Zal wel een foutje zijn :). Staat alleen een levertijd van 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 06:56
Smartphoneshop.nl staat inmiddels op 07-03-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 09:55
Net gebeld met T-Mobile en de Xperia S in het zwart besteld :)
Aan de telefoon werd mij verteld dat hij gewoon op voorraad is, dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
cryonic90 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:29:
Net gebeld met T-Mobile en de Xperia S in het zwart besteld :)
Aan de telefoon werd mij verteld dat hij gewoon op voorraad is, dus ben benieuwd!
Op voorraad nog wel? Nog gevraagd wanneer ze hem verwachten te leveren?

[ Voor 4% gewijzigd door Xentor op 22-02-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
op de website staat verwachte levertijd 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-05 12:08
Krijg je morgen een arc s thuis gestuurd :P

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan best wel hoor dat ze al in voorraad zijn, de productie is volop bezig. Ik weet niet of Sony een vroegste verkoopsdatum heeft vastgelegd. De eerste unboxings van echte retail devices komen ook al online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
AmbroosV schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:45:
Het kan best wel hoor dat ze al in voorraad zijn, de productie is volop bezig. Ik weet niet of Sony een vroegste verkoopsdatum heeft vastgelegd. De eerste unboxings van echte retail devices komen ook al online.
Zit er aan te denken om mijn order bij de phonehouse te annuleren. Bij de t-mobile site krijg je zelfs nog een gratis headset erbij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339435

Is het niet zo dat als je via t-mobile telefonisch verlengd dat je een korting kan afdingen? Ik vind 280 euro bij een 1 jarig abbo wel aan de dure kant.
En ik zou toch de telefoon in het echt willen zien en voelen voor ik het bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 09:55
Xentor schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:34:
[...]

Op voorraad nog wel? Nog gevraagd wanneer ze hem verwachten te leveren?
Dat werd mij verteld toen ik er naar vroeg ja...
Nee, dat ben ik helaas vergeten... Maar wacht het nog even af en anders bel ik dr gewoon weer achteraan ;)

Andere reden is dat ik op dit moment nog onbeperkt internet heb kunnen afsluiten. Vanaf maart gaan de nieuwe tarieven in werd mij verteld, waarbij het onbeperkte internet zoals nu komt te vervallen.

[ Voor 22% gewijzigd door cryonic90 op 22-02-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje82
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Xentor schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:09:
[...]

Heb de mail ook gehad, Wel vreemd ze hebben 1 met +rep sim kost hij 0 euro extra en zonder de rep sim kost hij ineens 120 euro bij.

Zal wel een foutje zijn :). Staat alleen een levertijd van 3 weken.
Wat is +rep sim?

Overigens, klopt het dat hij 0 euro kost bij een 1-jarig iSmart 150 abo? Dat is goed te doen!

[ Voor 12% gewijzigd door Schaapje82 op 22-02-2012 12:21 ]

"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
Schaapje82 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:18:
[...]

Wat is +rep sim?

Overigens, klopt het dat hij 0 euro kost bij een 1-jarig iSmart 150 abo? Dat is goed te doen!
+rep sim, geen enkel idee wat het betekent.

En moet haast wel foutieve prijs zijn. Zelfs bij het goedkoopste abbo met 1 jaar kost hij 0 euro.

http://gsm.t-mobile.nl/tm...wh.html?xart_id=at12re3b1

6,25 euro per maand voor de eerste 2 maanden daarna 12,50 voor de resterende 10.
Dat zou betekenen dat je 137,50 kwijt bent voor dat jaar + gratis toestel van +/- 450 euro.

8)7

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste