Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:23
Damian schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:30:
[...]"geen metadata streamen in ieder geval"[...]
Beetje opletten kan geen kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28
Damian vraagt zich af of het ondersteund wordt in android 4.x van sony. Cyleo zegt dat het niet in de 4.0 update van sony komt gezien het een beperking is van android.

Dus cyleo reargeert op damians tweede alinea en niet op zijn eerste wat damian dacht. Tenminste zo krijg ik het mee :p

Hoop wel dat de skin beter is in de xperia s update dan bij de 4.0 update voor de arc. Gebruik nu tijdelijk de arc maar heb sinds de update 3 verschillende stijlen in de skin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Xperia S was van in het begin al vrij Holo qua kleurtjes, de applicaties in de 4.0-update voor de Xperia S hebben ook allemaal een facelift gekregen en voldoen nu bijna volledig aan alle Holo-voorwaarden.

Het ziet er consistent maar lijnerig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28
Ik gebruikte altijd het ruby thema dus zag niet veel van de standaard holo kleuren. Hoop dus dat straks met het theme alle kleuren ook weer goed mee veranderen. Vind ik toch wel een groot pluspunt van de huidige skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:27:
De Xperia S was van in het begin al vrij Holo qua kleurtjes, de applicaties in de 4.0-update voor de Xperia S hebben ook allemaal een facelift gekregen en voldoen nu bijna volledig aan alle Holo-voorwaarden.

Het ziet er consistent maar lijnerig uit.
Toch wennen denk als al die knoppen aan de bovenkant komen.

Ambroos,
Weet jij wat je bij die wervingsochtenden van The Phone House moet doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:05:
Ambroos,
Weet jij wat je bij die wervingsochtenden van The Phone House moet doen? :P
Ik werk bij TPH België als student (dus max 50 dagen per jaar) en freelance dev, dus daar weet ik niet direct iets over. TPH België is sinds dit jaar eigendom van Belgacom, dus behalve de naam is er eigenlijk overeenkomst meer tussen de twee vestigingen.

De ICS-update zit er trouwens aan te komen, ik dacht gehoord te hebben dat build .452 klaar is en de laatste fase van certificering en QA is ingegaan, of toch ten minste voor enkele regio's.

[ Voor 17% gewijzigd door AmbroosV op 31-05-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoe zet je trouwens de microfoon functie van de headset uit? Als ik een audiobook luister dan hoor ik mezelf er doorheen ademen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budelstein
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje erover na te denken om deze telefoon te halen, na me X10 is dit denk ik wel een goede upgrade. Gaat mij zowieso meer om het uiterlijk dan om de specs die erin zitten. Al zijn die ook niet slecht natuurlijk. ;)

Nu wacht ik al een tijdje vanwege dat hele "gele vlekken" verhaal en daarom is mijn vraag nu ook of iemand weet vanaf welke versie je niet meer last hebt van de "gele vlekken". Zodat wanneer ik er eentje ga halen deze meteen kan checken hierop.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Niet online
Als het goed is is dat probleem opgelost sinds de week 16 versie. Als je bij T-Mobile zit, en je besteld bij hun je nieuwe telefoon, dan is het vrijwel zeker dat je er één krijgt van de laatste batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budelstein
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Ok thanks,

en week 16 wil zeggen versie 12w16?
Dan kan ik dat meteen checken als ik hem koop, ga hem denk ik wel bij T-Mobile halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
vandaag retour envelope ontvangen van T-Mobile, 2 kleine bubble envelopen.

Denk niet dat ik het ga opsturen.

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_DSC_0435.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Niet online
Budelstein schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:08:
Ok thanks,

en week 16 wil zeggen versie 12w16?
Dan kan ik dat meteen checken als ik hem koop, ga hem denk ik wel bij T-Mobile halen.
Jep, 12w16. Je kunt dat checken wanneer je het klepje eraf haalt om de sim kaart erin te doen. Ik weet bijna zeker dat je bij T-Mobile minimaal de 12w17 krijgt. Maar ik ga er van uit dat andere providers ook niet op hun achterhoofd zijn gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Normaal ga ik één van de dagen ook m'n nieuwe SXS bestellen via smartphoneshop.nl ... Nu stel ik mij de vraag of Coolblue ook vanuit de nieuwe batches uitlevert ... want heb geen zin om het "gele vlekken" syndroom op te lopen ;) Hebben jullie hier enig idee van? Of kan ik best via een KPN shop gaan (het probleem is dat ik bijna zeker wil zijn dat het een simlockvrij toestel zal zijn, omdat het toestel met een belgische simkaart zal gebruikt worden ;-)) Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MM51_Mini schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:42:
Normaal ga ik één van de dagen ook m'n nieuwe SXS bestellen via smartphoneshop.nl ... Nu stel ik mij de vraag of Coolblue ook vanuit de nieuwe batches uitlevert ... want heb geen zin om het "gele vlekken" syndroom op te lopen ;) Hebben jullie hier enig idee van? Of kan ik best via een KPN shop gaan (het probleem is dat ik bijna zeker wil zijn dat het een simlockvrij toestel zal zijn, omdat het toestel met een belgische simkaart zal gebruikt worden ;-)) Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Coolblue is simlockvrij. Ik heb er op dag 1 twee foute gehad van Coolblue en mocht gewoon direct gaan omruilen. Zolang alles nog in 'perfecte' staat is heb je twee weken om gewoon te gaan ruilen moesten er problemen zijn. Ik veronderstel wel dat ze er uit een nieuwe batch hebben.

Best gewoon eens een tweet sturen naar @Coolblue_NL of het vragen op Facebook, ze zijn daar enorm behulpzaam én snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
@ AmbroosV : bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb de vraag gesteld via facebook ... ben benieuwd of ze me hier een "sluitend" antwoord over geven.

Heb je enig idee met de afhandeling van contracten via Coolblue?

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MM51_Mini schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:47:
@ AmbroosV : bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb de vraag gesteld via facebook ... ben benieuwd of ze me hier een "sluitend" antwoord over geven.

Heb je enig idee met de afhandeling van contracten via Coolblue?

Gr,
Geen idee over de contracten, Belg hier en bij ons zijn toestellen en contracten volledig onafhankelijk. Dit hoort wel in een ander topic, dus ik stel voor dat we daar verder praten:
Sony Xperia S (levertijden en prijzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 juni : nog maximaal 30 dagen tot ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53
Zijn er al mensen die de telefoon terug hebben van reparatie centrums? ivm gele vlekken. Of zit er nog steeds een wachttijd op van 8 weken?

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik heb net m'n Xperia S bij 4launch besteld 8)7 :o en ook snel op bestellen gedrukt en betaald voordat ik me bedacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:02
ArcticWolf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:05:
ik heb net m'n Xperia S bij 4launch besteld 8)7 :o en ook snel op bestellen gedrukt en betaald voordat ik me bedacht :D
Je zult er geen spijt van hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:03

Rudios

Lost in space?

Ligt het nu aan mij of is de kleur blauw op het scherm meer voilet dan blauw? Ik vind de kleuren een beetje apart uitzien, ik kan ook alleen maar helderheid instellen, of zijn er nog meer opties om het beeld te tweaken?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit iets te veel geel/rood in het scherm, da's iets typisch Sony. Het blijft wel aanvaardbaar, niet zoals Samsung's AMOLED-schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op windows 8.

seus werkt hier niet op.
pc companion werkt wel maar ik weet niet of je hiermee in windows 8 succesvol de sxs mee kunt updaten.

iemand info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal moet dat wel lukken. Heb je de nieuwste Java geïnstalleerd? SEUS heeft Java nodig om te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
  • Laatst online: 14-09 10:13
Xentor schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:57:
Zijn er al mensen die de telefoon terug hebben van reparatie centrums? ivm gele vlekken. Of zit er nog steeds een wachttijd op van 8 weken?
Heb die van mij al weer een tijdje terug. Heeft ongeveer 3,5 week geduurd. Dacht dat alle gele vlekken weg waren maar nu zit er onderaan mijn scherm over de hele breedte een gele streep/waas.
Opzich minder erg dan die gele vlekken halverwege je scherm maar vind het wel jammer. Ben er alleen nog niet uit of ik hem weer op ga sturen voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://picasaweb.google.com/lh/photo/ciaPNeUe7ebPdQDskj0audMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

https://picasaweb.google....y0liipFm0?feat=directlink

1. Is er een mogelijkheid om dit venster, wat opkomt als je telefoon via usb aan de computer aansluit uit te zetten? Als je het weg klik komt het vaak even later weer terug en soms staat het venster zelfs dubbel geopend op de taakbalk.

Afbeeldingslocatie: https://picasaweb.google.com/lh/photo/Wr02yHhjNjpmwxcEVqMs8tMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

2. Is het mogelijk om de sony widgets van het weer en instellingen (bluetooth / Gps aan/uit etc.) welke op de home screen van de Sony Launcher staan ook met een andere Launcher te gebruiken? b.v. Go Launcher

(hoop dat afbeeldingen nu werken en anders via link)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Rudios schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:02:
Ligt het nu aan mij of is de kleur blauw op het scherm meer voilet dan blauw? Ik vind de kleuren een beetje apart uitzien, ik kan ook alleen maar helderheid instellen, of zijn er nog meer opties om het beeld te tweaken?
Je kan de BRAVIA engine in en uitschakelen, maar dit heeft alleen effect op foto's en video's. Op zich zijn de kleuren van de S juist vrij natuurgetrouw, zie ook de review van tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:35:
2. Is het mogelijk om de sony widgets van het weer en instellingen (bluetooth / Gps aan/uit etc.) welke op de home screen van de Sony Launcher staan ook met een andere Launcher te gebruiken? b.v. Go Launcher
Helaas is dit niet mogelijk. Sony heeft de widgets in de launcher zelf ingebouwd. (HTC doet dat bijv ook met zijn Sense schil)

Ik vind dit zelf ook enorm jammer, want ik zou heel graag de foto widget willen gebruiken icm Go launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Wat vinden jullie... kan dit? :p
Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/133169f2-3e9d-441f-8d46-69e0caed1b2a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/6e8e1cd8-82d4-4828-988d-32de46efe97e.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door W84 op 01-06-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
eeek 8)7 vind het geen gezicht eigenlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door riotrick op 01-06-2012 16:15 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:56
Omgekeerd zou miss wel kunnen, Maar dit.. ;) Sorry
Is niet echt lelijk ofzo, maar zou toch gewoon normaal houden

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Haha, ja ik wilde gewoon even uitproberen. Het heeft wel iets, maar ook weer niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik heb mijn haptische feedback uitgezet, maar toch trilt mijn gsm als ik iets in whatsapp typ..
help iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
Venta schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:00:
Ik heb mijn haptische feedback uitgezet, maar toch trilt mijn gsm als ik iets in whatsapp typ..
help iemand?
Check je toetsenbord instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Venta schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:00:
help iemand?
Haptic Feedback voor toetsenbord is inderdaad een losse instelling bij de toetsenbordinstellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt .75 / .76 nog naar Nederland voor de ICS update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:46:
Komt .75 / .76 nog naar Nederland voor de ICS update?
Inmiddels mag ik toch wel zeggen dat dat echt een loze vraag is, je kunt zonder problemen(zonder verval van garantie, verlies van gegevens oid) gewoon een versie uit een ander land flashen... En de NL Generic komt vast wel, wellicht dat de T-Mobile/KPN/Vodafone whatever versie het niet meer gaat halen omdat het certificeringsproces zo lang duurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik heb net m'n xperia S binnen! ik krijg hem alleen niet aan... kep m'n simkaart naar microsim geknipt en op power gedrukt.
De lader zit er nu in en alleen het ledje linksboven brand rood, maar hij gaat nog steeds niet aan. Is die dan heel erg leeg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
ArcticWolf schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:38:
ik heb net m'n xperia S binnen! ik krijg hem alleen niet aan... kep m'n simkaart naar microsim geknipt en op power gedrukt.
De lader zit er nu in en alleen het ledje linksboven brand rood, maar hij gaat nog steeds niet aan. Is die dan heel erg leeg??
Zolang hij rood is gaat hij bij mij soms ook niet aan, maar je moet de power knop sowieso wel een tijdje indrukken soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
:'( wat is een tijdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
5 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Oh!! hij sprong net aan toen het rode lampje uitging :9 hij was erg leeg ofzo?

ik d8 ff dat ik een defecte had gekregen :(

[ Voor 22% gewijzigd door ArcticWolf op 02-06-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
ArcticWolf schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:52:

Dat kan wel kloppen, al zou hij normaal gesproken half geladen moeten zijn ofzo bij levering. Maar goed, kan nog wel eens verschillen natuurlijk. Bij mij was het gisteravond iig hetzelfde verhaal dat hij niet aanwilde toen ik de oplader aangesloten had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
wow wat een scherm :O
ik had hiervoor een Desire Z, maar deze is zoveel scherper :o

batterij was idd onder de 2%... hij zit nu net boven de 10% O-)

ik moet er wel aan wennen dat ik opeens een telefoon zonder root meer heb :/

[ Voor 48% gewijzigd door ArcticWolf op 02-06-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
ArcticWolf schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:02:
ik moet er wel aan wennen dat ik opeens een telefoon zonder root meer heb :/
Ik zou zeggen: doe dr wat aan! :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
haha ik zie wel... vind het wel best zo misschien ;-)
hoe zie ik welk scherm type ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
ArcticWolf schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:52:

Dat kan wel kloppen, als ik hem vergeet op te laden en toch meeneem komt ie leeg thuis. Vaak gaat ie dan eerst ff laden, en dan opeens schiet beeldscherm aan en krijg je batterij icoontje te zien. Vanaf dit moment kan ik de telefoon ook gewoon aankrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:01:
[...]

Inmiddels mag ik toch wel zeggen dat dat echt een loze vraag is, je kunt zonder problemen(zonder verval van garantie, verlies van gegevens oid) gewoon een versie uit een ander land flashen... En de NL Generic komt vast wel, wellicht dat de T-Mobile/KPN/Vodafone whatever versie het niet meer gaat halen omdat het certificeringsproces zo lang duurt :P
Ja dacht dat ze per land altijd nog wat frequenties optimaliseren of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik las dat je, je DRM keys (permanent) verliest als je hem unlockt, heeft dit enig invloed op het gebruik van de telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover bekend heeft het verliezen van DRM-keys geen effect. Vroeger kon je daardoor TrackID niet meer gebruiken, maar dat is ondertussen niet meer het geval (TrackID werkt gewoon altijd).

Het zou natuurlijk altijd kunnen dat je in de toekomst iets nieuw Sony-exclusief niet (volledig) gaat kunnen gebruiken. Bepaalde mogelijkheden van Music Unlimited of Video Unlimited bijvoorbeeld, of de PlayStation store. Maar aangezien ze daar nu geen beperkingen op zetten verwacht ik ook niet dat dat in de toekomst wel het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:18
Afgelopen vrijdag ook een Xperia S gekocht (bij studentmobiel), hier leveren ze in ieder geval nieuwe modellen ik heb een 12W18 ACAE, nog een nieuwere versie dan de meeste hier geloof ik? Ik zie hier vooral ABAC voorbij komen :P

Ik heb in ieder geval geen enkel probleem gehad met het toestel, erg leuke upgrade vanaf mijn Galaxy S en het scherm is ook echt een heel stuk scherper. :D

Ook de batterij valt me zeker niet tegen, het werd in veel reviews als minpunt aangewezen maar ik merk juist dat de telefoon langer mee gaat dan mijn Galaxy S.
Het scherm zorgt wel voor een groter percentage van het verbruik dan het AMOLED scherm wat ik eerst had maar dat kan ook komen door mijn ruim 3 uur screen on time sinds vanmiddag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
thanks AmbroosV!

hoe zie ik welke type scherm ik heb trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Redblader schreef op zondag 03 juni 2012 @ 02:25:
Afgelopen vrijdag ook een Xperia S gekocht (bij studentmobiel), hier leveren ze in ieder geval nieuwe modellen ik heb een 12W18 ACAE, nog een nieuwere versie dan de meeste hier geloof ik? Ik zie hier vooral ABAC voorbij komen :P

Ik heb in ieder geval geen enkel probleem gehad met het toestel, erg leuke upgrade vanaf mijn Galaxy S en het scherm is ook echt een heel stuk scherper. :D

Ook de batterij valt me zeker niet tegen, het werd in veel reviews als minpunt aangewezen maar ik merk juist dat de telefoon langer mee gaat dan mijn Galaxy S.
Het scherm zorgt wel voor een groter percentage van het verbruik dan het AMOLED scherm wat ik eerst had maar dat kan ook komen door mijn ruim 3 uur screen on time sinds vanmiddag. :P
Dat komt omdat veel reviews hebben getest op oude firmware en het daarna niet meer is aangepast. Sinds de laatste firmware update die nu al een poosje uit is, is het verbruik gewoon normaal voor een telefoon. Ik vind het ook jammer dat tweakers in hun idle gebruik reviews nog steeds die van de .64 firmware laat zien, dat geeft een beetje een verkeerd beeld van deze telefoon. Zeker omdat ik denk dat dit een hele goede concurrent voor veel telefoons kan zijn door zijn in mijn ogen uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Cyleo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:59:
[...]

Dat komt omdat veel reviews hebben getest op oude firmware en het daarna niet meer is aangepast. Sinds de laatste firmware update die nu al een poosje uit is, is het verbruik gewoon normaal voor een telefoon. Ik vind het ook jammer dat tweakers in hun idle gebruik reviews nog steeds die van de .64 firmware laat zien, dat geeft een beetje een verkeerd beeld van deze telefoon. Zeker omdat ik denk dat dit een hele goede concurrent voor veel telefoons kan zijn door zijn in mijn ogen uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
De cijfers op tweakers zijn zeker achterhaald, ik had vannacht maar 5% batterij verloren met 3G gewoon nog aan (Wi-fi trekt de batterij wel sneller leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik merk het verschil nog niet echt... ik merk alleen dat ik graag een 2gb limiet wil ipv m'n huidige 1gb :p
daarom gebruik ik thuis en op het werk altijd wifi, anders vlieg je er zo over heen.
Beetje browsen, facebooken (is geblokkeerd op het werk), mailen en je zit zo op 30mb/dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArcticWolf schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:40:
ik merk het verschil nog niet echt... ik merk alleen dat ik graag een 2gb limiet wil ipv m'n huidige 1gb :p
daarom gebruik ik thuis en op het werk altijd wifi, anders vlieg je er zo over heen.
Beetje browsen, facebooken (is geblokkeerd op het werk), mailen en je zit zo op 30mb/dag
Ik gebruik ongeveer 3GB aan 3G per maand, en dat is dan nog op een verbinding capped op 1Mbps en zonder tethering (laptop heeft aparte sim+modem) :P

[ Voor 5% gewijzigd door AmbroosV op 03-06-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
AmbroosV schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:02:
[...]

Ik gebruik ongeveer 3GB aan 3G per maand, en dat is dan nog op een verbinding capped op 1Mbps en zonder tethering (laptop heeft aparte sim+modem) :P
Mag ik weten wat jij dan in hemels naam doet op je telefoon? Ik heb 1gig en kom nog niet eens op de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:51
Voor 't eerst 5 dagen gehaald met m'n Xperia S! dit met netwerk aan maar 3G, WIFI, NFC en GPS uit!
0.73 FW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Ik heb nog een onbeperkt data abbo (bijna 2 jaar geleden nog net afgesloten voor de prijsverhogingen :P) maar ik merk dat ik eigenlijk bijna alleen Whatsapp gebruik op mobiel internet, ik heb voor het browsen meestal wel een wi-fi netwerk in de omgeving.

Valt me overigens wel op dat bij sommige sites blauw niet echt blauw is op mijn Xperia S, Facebook is bijvoorbeeld meer paars-achtig, is dit normaal?

[ Voor 3% gewijzigd door Redblader op 03-06-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalbuster schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:18:
[...]

Mag ik weten wat jij dan in hemels naam doet op je telefoon? Ik heb 1gig en kom nog niet eens op de helft.
Ik heb bijna nergens waar ik kom een WiFi-verbinding beschikbaar, dan zit je daar al snel aan. Komt dan wat YouTube, Spotify en Grooveshark bij en dan gaat het helemaal supersnel omhoog :P Mijn Spotify synced over 3G op High Quality!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
haha nice ;-)

maar weet iemand hoe ik zie welk type scherm ik heb? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArcticWolf schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:08:
haha nice ;-)

maar weet iemand hoe ik zie welk type scherm ik heb? ;(
Bedoel je een goed of slecht scherm?

1. Aan de achterkant van je toestel staat een code, meestal AAAB of ABAC, recent ook ACAE. Als de eerste twee letters AA zijn moet je naar stap twee. Als de eerste twee letters AB, AC of eender wat anders zijn heb je altijd een goed scherm.
2. In je telefoon ga je naar de dialer, en druk je *#*#SERVICE#*#* in (SERVICE = 7378423). Dan ga je naar Service Info > Software Info. Als er bij Touch Firmware versie 7 staat (in combinatie met AA eerder) heb je een scherm dat waarschijnlijk gele vlekken zal geven. Als daar versie 6 staat heb je altijd een goed scherm.

Ik ben een van de weinigen met een toestel uit de eerste batches (12W11 AAAB) die een goed (Touch v6) scherm heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door AmbroosV op 03-06-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik heb 12W11 AAAB touch v7 :o

heb nog geen last gehad van gele vlekken, gister aan de lader en al m'n apps terug gezet werd die behoorlijk warm en ik had hem ook nog in m'n hand...

[ Voor 82% gewijzigd door ArcticWolf op 03-06-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-11-2019
ArcticWolf schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:16:

heb nog geen last gehad van gele vlekken, gister aan de lader en al m'n apps terug gezet werd die behoorlijk warm en ik had hem ook nog in m'n hand...
Ai... Maar je kunt hem altijd nog naar mij sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
en dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArcticWolf schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:16:

Soms komen de vlekken wat later. Maar het kan natuurlijk altijd dat je geluk hebt en dat ze niet gaan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Heren, Ik heb vandaag via OTA de .73 firmware versie binnengekregen. (unbranded toestel)
Ik kan niet zo snel vinden op internet wat de verschillen zijn met de oude versie. Weet iemand van jullie dit misschien?

Enige verschil dat ik heb kunnen vinden is dat je na de update de mogelijkheid krijgt om een app van EA games te installeren. Zie screenshot:

https://www.dropbox.com/s...nshot_2012-06-03_1550.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ik had die gister ook binnen gekregen... maar heb weinig verschil gemerkt behalve die EA games dinges :>

nja met alles aan en screen brightness op max aan de lader en templerun spelen krijg ik het toestel richting de 38C maar niet daarboven... nja laten we hopen dat ik die gele vlekken niet krijg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ArcticWolf schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:06:
ik had die gister ook binnen gekregen... maar heb weinig verschil gemerkt behalve die EA games dinges :>

nja met alles aan en screen brightness op max aan de lader en templerun spelen krijg ik het toestel richting de 38C maar niet daarboven... nja laten we hopen dat ik die gele vlekken niet krijg :/
Kreeg je de temperatuur wel boven de 38 graden voor de update dan?
(dat zou kunnen betekenen dat ze zo het probleem met de gele vlekken willen voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
nope, maar ja nieuw toestel met .62 erop gelijk naar .73 geupdate :9 dus ik weet niet... maar enige manier om erachter te komen is wachten op een warme dag, of het toestel ff op de verwarming leggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
Nee, denk niet dat die update iets aan de temp doet.
Ik heb hem (hij ligt nu bij repartie vanwege camera problemen ;w ) ook op .73 makkelijk boven de 40 gekregen, geloof dat ik wel meerdere keren 42 heb gezien

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op een bepaald punt (ik dacht rond 42°C) gaat de Xperia S zijn clocks vergrendelen op 50% (ongeveer 750Mhz), daarom dat je hem dan niet veel warmer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
okay ik heb hem nu aan een stress test hangen, hij zit nu op 40C en de CPU is naar max 810mhz gegaan, geen gele vlekken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zit je wel goed.

Ik heb mijn toestel nog nooit zo warm gekregen als de allereerste dag dat ik hem had. Het was die extreem warme week waain hij gereleased was, ik liep ermee in de zon (zwarte), en hij was over 3G automatisch alle apps aan het downloaden en installeren. En ik was de hele tijd met de camera aan het spelen :P Ik denk dat ik bijna mijn vingers heb verbrand die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
haha jah.. dan snap ik het wel dat ie van kleur veranderd :+

ik heb de witte genomen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:55:
Dan zit je wel goed.

Ik heb mijn toestel nog nooit zo warm gekregen als de allereerste dag dat ik hem had. Het was die extreem warme week waain hij gereleased was, ik liep ermee in de zon (zwarte), en hij was over 3G automatisch alle apps aan het downloaden en installeren. En ik was de hele tijd met de camera aan het spelen :P Ik denk dat ik bijna mijn vingers heb verbrand die dag.
Als je een goed exemplaar hebt (heb week 9 versie 6) dan kan het wel wat hebben. Met die warme dagen heb ik de gps aangezet, scherm op max, in het hoesje gedaan en in de zon gelegd. Na drie kwartier op 47 graden (in het batterij test programma) vond ik het wel goed zo. Geen vlekje te bekennen. Echt, superieur toestel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Redblader schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:17:
[...]

De cijfers op tweakers zijn zeker achterhaald, ik had vannacht maar 5% batterij verloren met 3G gewoon nog aan (Wi-fi trekt de batterij wel sneller leeg)
Ja, dat is inderdaad zo,en ook wel apart. Mijn desire was altijd zuiniger met WiFi als ik data aan het pompen was, maar de sxs heeft liever een mobiel netwerk qua accu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Nou ik heb de sxs nu goed getest denk ik, tijdens een stress test op de verwarming 8)7 gelegd... hij is nu gemiddeld 44C en het scherm ziet er goed uit *crosses fingers*

edit:
hij heeft 10~15 min daar gelegen en geen gele vlekken 8)

ik was echt paranoia dat ik ook die vlekken zou krijgen :F

[ Voor 25% gewijzigd door ArcticWolf op 03-06-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
ArcticWolf schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:05:

ik was echt paranoia dat ik ook die vlekken zou krijgen :F
Niet om nu heel negatief te doen maar het kan altijd nog later op komen dagen, volgens mij heeft de grote meerderheid hier op tweakers er uiteindelijk last van gekregen met het model dat jij hebt. :X

Hopelijk krijg je er geen last van maarja, je weet maar nooit. :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Redblader op 03-06-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Google Play: My Railway 30 minuten of meer laten lopen zal je batterij naar 44 graden brengen.

Als er geen vlekken ontstaan is je scherm ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
thanks! nja hope for the best ;-) en anders zien we wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk eraan dat de onderkant van het scherm (waar de vlekken zich meestal voordoen) niet zo snel warm is bij stresstests. Ik zag de vlekken vooral na mijn telefoon een hele dag in mijn hand/broekzak (donkere of zwarte jeans) houden op warme dagen. Daarna dan op een hete trein wat Angry Birds spelen en dan begon ik ze te zien. Stresstests hadden niet zo veel invloed.

Ik zou je telefoon gewoon normaal gebruiken. Als je de vlekken hebt zie je ze wel, zolang de garantie loopt (2 jaar) heb je de kans om je telefoon te laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
haha Wai_AM das best een leuk spel! maar idd hij wordt en blijft 44C als je dat spel speelt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
klopt als je een uurtje of langer volhoudt en er zijn geen vlekken dan is je scherm ok

komen er vlekken dan meteen omruilen! (gele of witte vlek boven home Button)

[ Voor 32% gewijzigd door Wai_AM op 03-06-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:30
Ik had een paar pagina's terug een post gemaakt over mijn xperia S en dan het scherm was uitgevallen, vorige week is deze opgehaald door de smartcare service en gaat terug naar Sony. Maar ik zie dat sommige mensen hun telefoon een hele tijd kwijt zijn door een tekort aan onderdelen, heeft dit alleen te maken met telefoons met gele vlekken of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
SgtPoen schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:47:
Ik had een paar pagina's terug een post gemaakt over mijn xperia S en dan het scherm was uitgevallen, vorige week is deze opgehaald door de smartcare service en gaat terug naar Sony. Maar ik zie dat sommige mensen hun telefoon een hele tijd kwijt zijn door een tekort aan onderdelen, heeft dit alleen te maken met telefoons met gele vlekken of maakt dat niet uit?
Die schermen moeten vervangen worden en omdat het er relatief veel tegelijk zijn hebben moeten ze wachten op onderdelen, daarom duurt het zo lang. Als het ook het scherm is wat kapot is bij jou(en niet zoiets als een inverter oid dan kan het bij jou dus ook wel even duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Die powersaver app bakt er helemaal niks van, hij schakelt gewoon random de powersaver in 8)7 ik wil alleen dat ie hem inschakelt als die onder de 20% komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:51
Voor de mensen met een t-mobile abbo:

Wanneer kwam die draadloze headset alweer? Ik ben die brief kwijt die tmobile heeft gestuurd enkele weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

prekz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:46:

Wanneer kwam die draadloze headset alweer? Ik ben die brief kwijt die tmobile heeft gestuurd enkele weken geleden.
2 maanden terug al volgens mij, maar ze zouden eind april komen volgens de brief van Sony dacht ik

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Hmm ik heb ze nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
ArcticWolf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:06:
Die powersaver app bakt er helemaal niks van, hij schakelt gewoon random de powersaver in 8)7 ik wil alleen dat ie hem inschakelt als die onder de 20% komt.
Ja, en als hij eenmaal is ingeschakeld vind hij het ook wel best, daarna komt die ook niet weer aan. Idee is prima, uitvoering laat te wensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Cyleo schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:07:
[...]

Ja, en als hij eenmaal is ingeschakeld vind hij het ook wel best, daarna komt die ook niet weer aan. Idee is prima, uitvoering laat te wensen over.
Ik gebruik hier Tasker voor. Daar kun je veel meer mee instellen dan de app die Sony biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prekz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:46:

Ik heb ook een brief gekregen ergens in april dat het 10 weken zou duren. Dat heb ik toen uitgeteld in mijn agenda en dan is het aanstaande donderdag precies 10 weken nadat ik de brief heb ontvangen. Dus ik zeg Sony bring it on!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
uhm... heeft iemand dit ook; hij zet de brightness helemaal terug uit zichzelf, wifi aan en autosync uit??? ik heb die powersaver app uitgezet en toch doet ie dit nog... ;( ik zal hem wel helemaal weggooien maar toch is het vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
ArcticWolf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:59:
uhm... heeft iemand dit ook; hij zet de brightness helemaal terug uit zichzelf, wifi aan en autosync uit??? ik heb die powersaver app uitgezet en toch doet ie dit nog... ;( ik zal hem wel helemaal weggooien maar toch is het vreemd.
Weet je wel heel zeker dat je powersafer app uitstaat, en ook die optie die op tijd gaat.

Anders uninstall je die app toch gewoon ff, als je hem wil kan je hem weer van de playstore downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Kan iemand mij misschien bijpraten over die draadloze headset?
Ik heb T-Mobile, maar weet niks van een draadloze headset. Heb ik iets gemist?
Dank jullie wel alvast.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Tijdens de pre-order ronde van tmobile voor de xps kreeg je een bluetooth headset ter waarde van 150 euro er gratis bij. Deze actie was volgens mij geldig tot 14 februari (deze datum weet ik niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prekz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:56:
Hmm ik heb ze nog steeds niet :(
Brief van Sony dd 28 maart "... binnen 10 weken." Dat is dan vóór 6 juni. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Ik heb ook even op het tmobile forum gekeken.

Daar heeft iemand contact gehad met Sony Mobile op 30 mei. Sony vertelde hem dat de headset volgende week bij hun beschikbaar was en dat deze dan wordt uitgeleverd.

Dat houdt dus in dat hij deze week bij sony moet zijn en dat wij hem deze of volgende week krijgen(hoop ik!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
mm bij m'n DZ had ik in 3g watchdog altijd een overzicht van apps... maar bij de SXS laat hij alles combined zien omdat hij de gegevens niet kan uitlezen??
Iemand enig idee hoe ik dat kan veranderen? Iets verbruikt erg veel data maar kan niet vinden wat.... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 04-06-2012 12:58 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.