http://www.mobilesupplies...ony-xperia-s-p-13829.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:03:
[...]
Misschien op mytrendyphone.nl
Ik heb daar ook een nieuwe bottomcover besteld..
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag een sxs en deze heeft als type 12w15 AAAC. Heb ik dan nog kans dat er gele vlekken op komen of is het bij deze al opgelost.
Ik kan deze kopen simlock vrij voor 380 euro, met de produktie datum zit ik neem ik aan wel goed?

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Deze is perfect! Kopen!aveenhuysen schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:43:
Ik kan deze kopen simlock vrij voor 380 euro, met de produktie datum zit ik neem ik aan wel goed?
[afbeelding]
Hoe zit het tegenwoordig met de gerepareerde toestellen. Nog altijd een gele waas ipv echt wit? Mijn gele vlekken beginnen aardig uit te breiden nu.
AAAC is een hardwarerevisie die nog een risico op vlekken heeft. Om helemaal zeker te zijn ga je best naar het servicemenu (*#*#SERVICE#*#* op het keypad, software info, version info). Als de touch firmware 7 is heb je risico op gele vlekken. Met touch firmware 6 is er zowiezo geen risico op gele vlekken.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:05:
Ik heb sinds vandaag een sxs en deze heeft als type 12w15 AAAC. Heb ik dan nog kans dat er gele vlekken op komen of is het bij deze al opgelost.
Hoe zit het met die klepjes voor de usb en hdmi. Zijn makkelijk hinderlijk? Iemand fotos van open en dicht etc?
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Verwijderd
Sony heeft (in Nederland in ieder geval) op dit moment een tekort aan vervangende onderdelen (het scherm dus). Ik zou dus wachten met het aanbieden van je toestel ter reparatie, want Sony heeft z'n zaakjes nog steeds niet op orde. Zal nog wel een aantal weken duren helaas (ik zit al een maand op mijn toestel te wachten..)SaN schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:50:
Hoe zit het tegenwoordig met de gerepareerde toestellen. Nog altijd een gele waas ipv echt wit? Mijn gele vlekken beginnen aardig uit te breiden nu.
Ik heb eergister mijn SxS helaas moeten inleveren omdat de camera het niet meer deed, voor de rest was ie prima. 
Nu vraag ik me af of het bij mij dan ook langer dan normaal zal duren door al die toestellen met scherm problemen..
Weet iemand dit toevallig?
Nu vraag ik me af of het bij mij dan ook langer dan normaal zal duren door al die toestellen met scherm problemen..
Weet iemand dit toevallig?
Is er trouwens bekend wat de revisies in de hardware zijn van de verschillende letters (AAAA of ACAB)?
De eerste twee letters zijn de hardwarerevisies. Waar de tweede groep letters voor staan weet ik niet echt.
Ik ben sinds 2 dagen in bezit van een xperia S (12W17). Vanochtend stopte het scherm met werken (backlight werkte nog wel), de telefoon functioneerde ook nog gewoon. Ik heb toen de telefoon gereset met de power en volume knop, dit mocht niet baten. Heb toen maar contact opgenomen met de smartcare service van Hi, 'smiddags tussen half 5 en half 6 zou er een monteur langskomen (heb een bevestiging via de mail gehad). Je raadt het al die is dus nooit gekomen, nu moet ik dus het weekend zonder xperia S en zonder bereikbaarheid doorbrengen. Is dit probleem misschien wel is eerder bij iemand voorgekomen of heeft er iemand nog een tip wat ik zou kunnen proberen?
Gr
Gr
[ Voor 3% gewijzigd door SgtPoen op 26-05-2012 20:33 ]
Verwijderd
Dit is bij mij gebeurt toen de telefoon nog 5 dagen oud was. Had contact opgenomen met de winkel waar ik het had gekocht. Die hebben mij doorgegeven dat ik hem terug moest sturen en dat ik een nieuwe zou krijgen. Ik kreeg hem gewoon niet meer aan de praat. Aan het einde van de dag was de batterij leeggeraakt. Toen heb ik hem ook nog een geprobeert op te starten maar zonder resultaat. Het enige wat de telefoon nog doet is zichzelf opladen, voor de rest reageert ie niet meer.....SgtPoen schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:32:
Ik ben sinds 2 dagen in bezit van een xperia S (12W17). Vanochtend stopte het scherm met werken (backlight werkte nog wel), de telefoon functioneerde ook nog gewoon. Ik heb toen de telefoon gereset met de power en volume knop, dit mocht niet baten. Heb toen maar contact opgenomen met de smartcare service van Hi, 'smiddags tussen half 5 en half 6 zou er een monteur langskomen (heb een bevestiging via de mail gehad). Je raadt het al die is dus nooit gekomen, nu moet ik dus het weekend zonder xperia S en zonder bereikbaarheid doorbrengen. Is dit probleem misschien wel is eerder bij iemand voorgekomen of heeft er iemand nog een tip wat ik zou kunnen proberen?
Gr
Dus ik denk dat je een weekendje zonder je Xperia S gaat zitten.
Greetz Tinkeltje.
Probeer hem eens te herstellen via http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/ (gewoon de stapjes volgen).
[ Voor 13% gewijzigd door AmbroosV op 26-05-2012 20:56 ]
Verwijderd
Telefoon nog steeds niet terug. Nu ongeveer al 5 weken kwijt. Er is door TPH een onderzoek gestart afgelopen woensdag omdat ik de reparatie voorwaarden aan hun liet zien namelijk binnen 20 werkdagen telefoon niet terug --> Wordt het toestel vervangen. Ik zou binnen 72 uur bericht krijgen over hoe of wat maar nog steeds niks. Heb afgelopen vrijdag nog contact opgenomen omdat ik geen bericht heb gehad en kreeg als antwoord dat het probleem op dit moment bij sony repair ligt en dat het word ''onderzocht''. Wat ik nu hoop is dat ik hem nog voor de zomervakantie binnenkrijg. En ik weet van nu af aan zeker dat ik niks meer van het merk Sony koop want dit is natuurlijk geen service. Als iets een fabricagefout heeft hoor je het gewoon voor een nieuwe te ruilen want het probleem ligt bij Sony zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:51:
De telefoon was nog maar 8 dagen oud (12w11) en de gele vlekken begonnen.
19 april telefoon ingeleverd bij TPH met gele vlekken klachten.
21 april telefoon aangekomen bij dynafix
23 april product verstuurt naar externe reparatie
24 april aangekomen bij externe reparatie.
Sinds 24 april reparatie in behandeling bij externe reparateur
Ben nu al 2 weken bezig met Sony. Heb al iets van 7-8 keer contact opgenomen.
Heb afgelopen maandag bericht gekregen dat alle sxs 'en zijn gerepareerd en dat ze deze week nog aan de eigenaars teruggestuurt zouden worden.
Afgelopen vrijdag op www.e-repair.nl met mijn i-mei nummer gekeken en daar stond op dat de telefoon nog steeds (al 4 weken) op onderdelen wacht.
Diezelfde vrijdag weer contact opgenomen met Sony. Mij werd gezegd dat dit zo niet hoort en dat ik vrijdag nog teruggebeld zou worden. Maar ben natuurlijk weer niet teruggebeld.
Heb gister weer met TPH gebeld omdat de 20 werkdagen om zijn en die hebben tegen mij gezegd dat een standaart reparatie ''wel eens'' 6 weken kan duren''.
Ik verwacht de telefoon pas over een maandje omdat alles bij sony volgens mij heel chaotisch verloopt.
En weet dat ik vanaf nu af aan mijn telefoons bij t-mobile koop omdat die het veel netter afhandelen door gelijk een nieuw toestel te geven.
Naar om te horen dat het zo slecht verlopen is. Ik heb zelf over het algemeen wel hele goede ervaringen van Sony maar ben er zeker wel bekend bij dat er af en toe rotte appels zijn met de service verhalen van Sony. Toch is het altijd slim om nooit een merk af te branden op een enkele ervaring... Want je hebt gewoon goede producten, en slechte producten, net zoals je ook goede ervaringen hebt met service, maar ook slechte ervaringen. Over het algemeen hoor ik namelijk wel dat de afhandeling bij een heleboel mensen binnen enkele dagen verliep... Jammer dat het bij jou zo klote verloopt.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:57:
[...]
Telefoon nog steeds niet terug. Nu ongeveer al 5 weken kwijt. Er is door TPH een onderzoek gestart afgelopen woensdag omdat ik de reparatie voorwaarden aan hun liet zien namelijk binnen 20 werkdagen telefoon niet terug --> Wordt het toestel vervangen. Ik zou binnen 72 uur bericht krijgen over hoe of wat maar nog steeds niks. Heb afgelopen vrijdag nog contact opgenomen omdat ik geen bericht heb gehad en kreeg als antwoord dat het probleem op dit moment bij sony repair ligt en dat het word ''onderzocht''. Wat ik nu hoop is dat ik hem nog voor de zomervakantie binnenkrijg. En ik weet van nu af aan zeker dat ik niks meer van het merk Sony koop want dit is natuurlijk geen service. Als iets een fabricagefout heeft hoor je het gewoon voor een nieuwe te ruilen want het probleem ligt bij Sony zelf.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Verwijderd
Gelukkig, heb het even gecheckt en ik heb touch firmware 6AmbroosV schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:53:
[...]
AAAC is een hardwarerevisie die nog een risico op vlekken heeft. Om helemaal zeker te zijn ga je best naar het servicemenu (*#*#SERVICE#*#* op het keypad, software info, version info). Als de touch firmware 7 is heb je risico op gele vlekken. Met touch firmware 6 is er zowiezo geen risico op gele vlekken.
Dan zit je veilig! Ik heb een AAAB Touch 6 en geen gele vlekken!Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:26:
[...]
Gelukkig, heb het even gecheckt en ik heb touch firmware 6
Staar je er ook niet blind op, want dan zie je altijd wel iets
Verwijderd
Video met android 4.0.4 op de S.
YouTube: Ice Cream Sandwich 4.0 for Xperia S
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 12:16 ]
Mijn broertje heeft deze telefoon ook, alleen na een nacht opladen is hij vol geladen en loopt hij binnen een uur helemaal leeg. Daarnaast laadt de telefoon heel langzaam op wanneer hij aanstaat tijdens het opladen. Als hij uitstaat dan laadt hij snel op. Iemand bekend met dit probleem?
Klinkt als iets dat hem de hele tijd leegtrekt.Exception schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:08:
Mijn broertje heeft deze telefoon ook, alleen na een nacht opladen is hij vol geladen en loopt hij binnen een uur helemaal leeg. Daarnaast laadt de telefoon heel langzaam op wanneer hij aanstaat tijdens het opladen. Als hij uitstaat dan laadt hij snel op. Iemand bekend met dit probleem?
Ga eens (wanneer hij bijna leeggelopen is) naar Instellingen > Over de telefoon > Accugebruik. Welke dingen staan daar in? Kan je eens op het grafiekje erboven duwen en dan een screenshot sturen van de grote grafiek? Screenshots maak je door de powerknop lang in te drukken en te kiezen voor 'Screenshot maken'.
Wat je ook eens kan proberen is dit: zet de telefoon eens uit, en hou dan de powerknop en volume omhoog samen ingedrukt tot de telefoon drie keer na elkaar trilt.
Ziet er goed uit, leuk om te zien dat sony zich wel enigzins houd aan de design guidelines (ik kijk naar jullie, htc en Samsung)Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:16:
Klinkt eerder als een defecte accu. Binnen een uur leeg is wel erg snel. Volgens mij krijgt geen enkele app dat voor elkaar met een gezonde accu.AmbroosV schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:37:
[...]
Klinkt als iets dat hem de hele tijd leegtrekt.
Ga eens (wanneer hij bijna leeggelopen is) naar Instellingen > Over de telefoon > Accugebruik. Welke dingen staan daar in? Kan je eens op het grafiekje erboven duwen en dan een screenshot sturen van de grote grafiek? Screenshots maak je door de powerknop lang in te drukken en te kiezen voor 'Screenshot maken'.
Wat je ook eens kan proberen is dit: zet de telefoon eens uit, en hou dan de powerknop en volume omhoog samen ingedrukt tot de telefoon drie keer na elkaar trilt.
Ziet er prima uit, alleen wat zonde van die muziekspeler.. Bahh wat zien die nieuwe knopjes er lelijk uit met zo'n rondje eromheenVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:16:
Ik vind de skin okay, maar niet zo coherent als op Gingerbread, maar dat komt dan vooral door de nogal strenge style guidelines van Android 4. Sommige dingen zien er nogal rommelig uit, en ik ben geen fan om de applicatietabs (zoals bvb bij klok/wekker/timer) bovenaan te zetten. Dan heb je bovenaan de notificatiebalk, dan de tabs, en dan pas de eigenlijke applicatie. Bovenaan de notificatiebalk, onderaan de tabs en de applicatie in 't midden lijkt veel 'juister'.
Aan de andere kant is het wel interessant naar de toekomst (en wat jammer voor de Xperia S) dat ze bijna alle functionaliteit die normaal achter de menuknop zit nu gewoon via een menu of knopje beschikbaar maken. Helemaal klaar voor de on-screen buttons in de Xperia GX en andere dus.
Nog leuker zou een menu-optie zijn om de on-screen-keys aan te kunnen zetten indien gewenst.
Aan de andere kant is het wel interessant naar de toekomst (en wat jammer voor de Xperia S) dat ze bijna alle functionaliteit die normaal achter de menuknop zit nu gewoon via een menu of knopje beschikbaar maken. Helemaal klaar voor de on-screen buttons in de Xperia GX en andere dus.
Nog leuker zou een menu-optie zijn om de on-screen-keys aan te kunnen zetten indien gewenst.
[ Voor 28% gewijzigd door AmbroosV op 27-05-2012 23:17 ]
Verwijderd
Probleem is hier inmiddels opgelost met de gratis app: Juice DeffenderAmbroosV schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:37:
[...]
Klinkt als iets dat hem de hele tijd leegtrekt.
Probleem zit hem in het eindeloos synchroniseren. Als ik deze app draai worden bepaalde apps geblokkeerd en slechts periodiek (om de 2,5 uur) ververst. Whatsapp oid wordt om het half uur ververst.
Momenteel 1,5-3 dagen met batterij. (en dan nog 15% over)
Heren en/of dames.
Nog niet zolang ben ik in bezit van de Xperia S. Vanmiddag sloot ik hem voor het eerst aan op de computer. Nu blijkt er een sofware update te zijn (.73) maar ik krijg deze niet geïnstalleerd. Ik kom via Sony PC Companion niet verder dan stap 2. Daar moet ik 5 "bewerkingen" doen, maar na stap 5 (kabel inpluggen en vol. omlaag) gebeurt er niks. Is dit een bekend probleem, of mis ik iets, en zo ja, wat kan ik er aan doen?
bvd
~André
Nog niet zolang ben ik in bezit van de Xperia S. Vanmiddag sloot ik hem voor het eerst aan op de computer. Nu blijkt er een sofware update te zijn (.73) maar ik krijg deze niet geïnstalleerd. Ik kom via Sony PC Companion niet verder dan stap 2. Daar moet ik 5 "bewerkingen" doen, maar na stap 5 (kabel inpluggen en vol. omlaag) gebeurt er niks. Is dit een bekend probleem, of mis ik iets, en zo ja, wat kan ik er aan doen?
bvd
~André
Hallo!cedras schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:32:
Heren en/of dames.
bvd
~André
Probeer de update eens met deze software: http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/
Denk er aan dat je telefoon uit moet staan wanneer je je telefoon aansluit!
Verwijderd
Heb je m soms aan een usb hub hangen,als dat zo is dan gaat het wel als je hem direct aan je pc hangt.cedras schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:32:
Heren en/of dames.
bvd
~André
Dit loste bij mij het probleem op
Verwijderd
Ik heb van iemand op marktplaats een nieuwe xperia s overgenomen in doos.
Heeft hij verkregen bij hi.
Alleen heeft hij geen garantiebon maar de prijs was 250 euro.
Weet iemand mocht ik garantie nodig hebben of je direct bij sony terecht kunt in nederland zonder bon?
Bij apple,htc en samsung is dit iig geen probleem gezien ze het via de imei kunnen.
Heeft hij verkregen bij hi.
Alleen heeft hij geen garantiebon maar de prijs was 250 euro.
Weet iemand mocht ik garantie nodig hebben of je direct bij sony terecht kunt in nederland zonder bon?
Bij apple,htc en samsung is dit iig geen probleem gezien ze het via de imei kunnen.
Je kan in de regel swipen om naar de volgende tab te gaan. Ik heb zelf al even met ics kunnen spelen op andere telefoons en ik vind het erg fijn werken en ben dan ook blij dat sony juist wel deze guidelines heeft overgenomen.AmbroosV schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:13:
Ik vind de skin okay, maar niet zo coherent als op Gingerbread, maar dat komt dan vooral door de nogal strenge style guidelines van Android 4. Sommige dingen zien er nogal rommelig uit, en ik ben geen fan om de applicatietabs (zoals bvb bij klok/wekker/timer) bovenaan te zetten. Dan heb je bovenaan de notificatiebalk, dan de tabs, en dan pas de eigenlijke applicatie. Bovenaan de notificatiebalk, onderaan de tabs en de applicatie in 't midden lijkt veel 'juister'.
Nou, ik was 1 van de weinige die nog nergens last van had, maar mijn telefoon heeft nu ook last van gele vleken in het scherm, dit weer werd hem toch funest blijkbaar. Maar ik wachtnog wel even met inruilen maar tis wel jammer 
Battery life is wel uitstekend verder.
zelfde hier, gebeurd nu boven de 40 graden, verdwijnt wel weer als het weer koeler is.
Zal later even contact opnemen met T-Mobile.
Zal later even contact opnemen met T-Mobile.
Jah het is bij mij nu ook weg idd, nu me toestel is afgekoeld maar goed het is niet goed en tis bekend bij sony, maar goed bel over een paar weken wel als het allemaal wat rustiger is bij ze
Maar volgens mij heeft jou Xperia S toch nog het langst volgehoudenWeAreLegion schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:00:
Nou, ik was 1 van de weinige die nog nergens last van had, maar mijn telefoon heeft nu ook last van gele vleken in het scherm, dit weer werd hem toch funest blijkbaar. Maar ik wachtnog wel even met inruilen maar tis wel jammer
Man - a being in search of meaning
Ik heb geen last van gele vlekken, maar met dat warme weer was een keertje het gehele scherm geel toen ik de foon uit m'n broekzak haalde. Het trok gelukkig weer weg, maar het blijft vreemd.
Verwijderd
Ik ben ook nog steeds vlekkeloosBaBy-G schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 00:04:
[...]
Maar volgens mij heeft jou Xperia S toch nog het langst volgehouden
AAAB 12w11 touch version 7
En ik heb er toch alle testen op laten lopen en er lekker in de zon mee gespeeld, misschien heb ik mazzel of komen ze nog?
Verwijderd
Alles is aanwezig om gele vlekken te doen ontstaan. Zou me dus zorgen makenVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:57:
[...]
Ik ben ook nog steeds vlekkeloos
En ik heb er toch alle testen op laten lopen en er lekker in de zon mee gespeeld, misschien heb ik mazzel of komen ze nog?
Mijn AAAB 12w09 touch version 6 heeft ook nergens last van. Afgelopen weekend was een mooie test, maar hij heeft het overleeft.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:57:
[...]
Ik ben ook nog steeds vlekkeloos
Verwijderd
Gisteren heerlijk op het balkon in de zon. Telefoon op 45 graden en ja hoor een gele vlek!!WeAreLegion schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:00:

Ik heb hem sinds begin maart van T-Mobile. Ik zit te dubben wat ik zal doen. Ik wil absoluut geen furby, liever nog reparatie van mijn eigen toestel. Hoewel ook dat me tegen staat. Ik ben zelf super zuinig op mijn toestel en vind het geen fijn idee dat het naar weet ik waar wordt opgestuurd en dergelijke. Denken jullie dat er nog kans is om van T-mobile een echt nieuwe te krijgen? Ik heb hem tenslotte al meer dan 2 maanden maar het is wel een erkende productie fout van Sony.
@ Wai-AM hou je ons op de hoogte wb je contact met T-mobile?
Iemand trouwens al via T-mobile laten repareren? Hoe lang duurt dat?
Verwijderd
Het is slechts een kwestie van tijd jongens!Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:08:
Mijn AAAB 12w10 touch version 7 heeft ook nergens last van (afkloppen)
Ik heb van T-Mobile een nieuwe gekregen, omdat een refurbished niet meer op voorraad was. Snel bellen dus als ik jou was, dan heb jij ook recht op furby (in plaats van reparatie). En hopen dat ze dan nog steeds op zijnVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:08:
[...]
Gisteren heerlijk op het balkon in de zon. Telefoon op 45 graden en ja hoor een gele vlek!!![]()
Of had ik misschien te lang in de zon gekeken?
Nee het zit er echt! Ik had gehoopt samen met LordHades de uitzondering te zijn op de regel. De SXS heeft het zo lang vlekkeloos gedaan! Ik zie de vlek nu niet meer overigens, maar hij was echt zoals op de plaatjes: boven de homebutton en rechtsbovenin.
Ik heb hem sinds begin maart van T-Mobile. Ik zit te dubben wat ik zal doen. Ik wil absoluut geen furby, liever nog reparatie van mijn eigen toestel. Hoewel ook dat me tegen staat. Ik ben zelf super zuinig op mijn toestel en vind het geen fijn idee dat het naar weet ik waar wordt opgestuurd en dergelijke. Denken jullie dat er nog kans is om van T-mobile een echt nieuwe te krijgen? Ik heb hem tenslotte al meer dan 2 maanden maar het is wel een erkende productie fout van Sony.
@ Wai-AM hou je ons op de hoogte wb je contact met T-mobile?
Iemand trouwens al via T-mobile laten repareren? Hoe lang duurt dat?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik heb mijn gameboy pocket ook weleens te lang in de zon gehad, scherm werd zwart... na een uurtje afkoelen was het scherm weer normaal
Verwijderd
Bedankt voor de tip! Net gebeld, jong jochie aan de lijn die nergens van af weet. Tja u kunt het beste gewoon via myTmobile het toestel voor reparatie aanmelden. En dan wordt het opgehaald. Duurt 2 weken en als ze het niet kunnen oplossen krijgt u een nieuw toestel. Oh ja een nieuw toestel? Ja een gerefurbisht toestel.Damian schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:35:
[...]
Ik heb van T-Mobile een nieuwe gekregen, omdat een refurbished niet meer op voorraad was. Snel bellen dus als ik jou was, dan heb jij ook recht op furby (in plaats van reparatie). En hopen dat ze dan nog steeds op zijn
Dus sowieso geen omruiling aan de deur. Iemand nog tips?
Verwijderd
Opnieuw bellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt en veel klagen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:53:
[...]
Bedankt voor de tip! Net gebeld, jong jochie aan de lijn die nergens van af weet. Tja u kunt het beste gewoon via myTmobile het toestel voor reparatie aanmelden. En dan wordt het opgehaald. Duurt 2 weken en als ze het niet kunnen oplossen krijgt u een nieuw toestel. Oh ja een nieuw toestel? Ja een gerefurbisht toestel.
![]()
Dus sowieso geen omruiling aan de deur. Iemand nog tips?
Ik kan trouwens bijna niet geloven dat mensen met AAAB en firmware 7 zonder vleke vlekken zitten. Volgens mij heb je bij die toestellen altijd het probleem alleen ziet niet iedereen ze of is het nog niet opgetreden.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 12:07 ]
Verwijderd
Waarom niet? wat maakt jou zo zeker dan?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:06:
[...]
Opnieuw bellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt en veel klagen.![]()
Ik kan trouwens bijna niet geloven dat mensen met AAAB en firmware 7 zonder vleke vlekken zitten. Volgens mij heb je bij die toestellen altijd het probleem alleen ziet niet iedereen ze of is het nog niet opgetreden.
heb T-Mobile niet gebeld, maar een tweet gestuurd. wacht op de reactie.
Als ze kunnen repareren gaan ze repareren anders krijg je een zo goed als nieuw toestel .....
Net gebeld, je kan beter via My t-mobile repair verzoek indienen en dan gaan ze ernaar kijken...3m T-Mobile Webcare T-Mobile Webcare @tmobile_webcare
@AM_Wai Vervelend om te lezen!Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de klantenservice op 06 24001200 en vraag naar de afdeling repair & retour. ^RG
Als ze kunnen repareren gaan ze repareren anders krijg je een zo goed als nieuw toestel .....
[ Voor 86% gewijzigd door Wai_AM op 29-05-2012 13:14 ]
Verwijderd
Is er een mogelijkheid om dit venster, wat opkomt als je telefoon via usb aan de computer aansluit uit te zetten? Als je het weg klik komt het vaak even later weer terug en soms staat het venster zelfs dubbel geopend op de taakbalk.
En is er een mogelijk om de sony widgets van het weer en instellingen (bluetooth / Gps aan/uit etc.) op het home screen te zetten als je een andere laucher gebruik?
link werkt nietVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:46:
[afbeelding]
Is er een mogelijkheid om dit venster, wat opkomt als je telefoon via usb aan de computer aansluit uit te zetten? Als je het weg klik komt het vaak even later weer terug en soms staat het venster zelfs dubbel geopend op de taakbalk.
En is er een mogelijk om de sony widgets van het weer en instellingen (bluetooth / Gps aan/uit etc.) op het home screen te zetten als je een andere laucher gebruik?
d'n oliesjeik
Vraagje over Catle.nl:
Ik wil mijn telefoon terug gaan sturen aangezien ik toch een paar weken weg ben. Nu is het zo dat men bij Castle zegt dat je de telefoon ook direct naar een service centrum kan sturen en niet via hen. Echter ben ik van mening dat zij het probleem maar op moeten lossen en ik dus liever naar Castle stuur. Ze gaven aan dat dit geen probleem is maar dat het dan wel 2 weken langer kan duren
.
Dus, wat zal ik doen?
Ik wil mijn telefoon terug gaan sturen aangezien ik toch een paar weken weg ben. Nu is het zo dat men bij Castle zegt dat je de telefoon ook direct naar een service centrum kan sturen en niet via hen. Echter ben ik van mening dat zij het probleem maar op moeten lossen en ik dus liever naar Castle stuur. Ze gaven aan dat dit geen probleem is maar dat het dan wel 2 weken langer kan duren

Dus, wat zal ik doen?
d'n oliesjeik
studentmobiel heeft zelfde service.
wat je zelf prettiger vindt...
wat je zelf prettiger vindt...
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Goed dat ik dit lees. Hier een dikke gele vlek midden onderin het scherm, en gele 'leaking' helemaal aan de bovenrand van het scherm. Zie je niet zo vaak omdat daar bijna altijd de zwarte statusbalk zit.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:16:
[...]
Sony heeft (in Nederland in ieder geval) op dit moment een tekort aan vervangende onderdelen (het scherm dus). Ik zou dus wachten met het aanbieden van je toestel ter reparatie, want Sony heeft z'n zaakjes nog steeds niet op orde. Zal nog wel een aantal weken duren helaas (ik zit al een maand op mijn toestel te wachten..)
Ik heb voor alle zekerheid geinformeerd bij Coolblue hoe de retourprocedure gaat verlopen, maar ik ga uit van een reparatie en in dat geval neem ik de gele vlekken nog even voor lief.
HA Vreemd verhaal (lees ongeloofwaardig) dat het via hen 2 weken langer kan duren. Wat is daar de reden van dan? Zij suggereren dus dat jij hem 2 weken eerder binnen hebt als jij het toestel zelf opstuurt naar een service centrum.Oliesjeik1 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:05:
Vraagje over Catle.nl:
Ik wil mijn telefoon terug gaan sturen aangezien ik toch een paar weken weg ben. Nu is het zo dat men bij Castle zegt dat je de telefoon ook direct naar een service centrum kan sturen en niet via hen. Echter ben ik van mening dat zij het probleem maar op moeten lossen en ik dus liever naar Castle stuur. Ze gaven aan dat dit geen probleem is maar dat het dan wel 2 weken langer kan duren.
Dus, wat zal ik doen?
Trouwens ik zelf ben mijn toestel inmiddels al 5 weken kwijt, als ik jou was zou ik het toestel helemaal niet opsturen. Nog even wachten totdat Sony zijn zaakjes goed op orde heeft.
Zo ongeloofwaardig vind ik het niet. Jij moet het opsturen naar hun ( +1 / 2 werkdagen ), blijf een dag bij Castle liggen en die sturen het dan weer door ( + 1 / 2 / ... werkdagen). Dat is al 1 week. Dan komt het weer terug bij castle, en die moeten het weer naar jou doorsturen. Zie daar, 2 extra weken.poestoe schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:17:
[...]
HA Vreemd verhaal (lees ongeloofwaardig) dat het via hen 2 weken langer kan duren. Wat is daar de reden van dan? Zij suggereren dus dat jij hem 2 weken eerder binnen hebt als jij het toestel zelf opstuurt naar een service centrum.
Trouwens ik zelf ben mijn toestel inmiddels al 5 weken kwijt, als ik jou was zou ik het toestel helemaal niet opsturen. Nog even wachten totdat Sony zijn zaakjes goed inorde heeft.
En als je het naar het service centrum stuurt duurt dat geen 1/ 2 werkdagen? Het enige verschil is het opsturen van Castle naar het repair center, en van repair center naar Castle. Zou max 4 werkdagen extra mogen kosten IMO.FreakyFries schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:04:
[...]
Zo ongeloofwaardig vind ik het niet. Jij moet het opsturen naar hun ( +1 / 2 werkdagen ), blijf een dag bij Castle liggen en die sturen het dan weer door ( + 1 / 2 / ... werkdagen). Dat is al 1 week. Dan komt het weer terug bij castle, en die moeten het weer naar jou doorsturen. Zie daar, 2 extra weken.
Die was ik een klein beetje vergeten denk ikjroz2001 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:06:
[...]
En als je het naar het service centrum stuurt duurt dat geen 1/ 2 werkdagen? Het enige verschil is het opsturen van Castle naar het repair center, en van repair center naar Castle. Zou max 4 werkdagen extra mogen kosten IMO.
tenzij castle een afspraak heeft met het repair center dat zij bijvoorbeeld 1 keer in de week halen en brengen waardoor het maar zo 2 weken kan duren.FreakyFries schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:07:
[...]
Die was ik een klein beetje vergeten denk ikJa, dan blijft er max een week over
zijn best veel bedrijven die volgens mij maar 1x in de weer dingen versturen en ophalen om kosten te besparen.
Nog steeds heb ik mijn toestel niet terug (sinds 10 april weg), bah wat een k.. service van zowel Sony als Castle. Ben er helemaal klaar mee.
Weet iemand hoe "Mijn woorden" lijstje verwijderd kan worden?
Dat ding heeft nu teveel foutieve woorden geleerd...ook al schrijf ik iets goed op 'verbeterd' hij het naar een foutieve die ik per ongeluk ooit had geschreven...
Het lijstje bevat zoveel items dat het geen doen is om ze één voor één te verwijderen. Is hier een ander oplossing voor?
Dat ding heeft nu teveel foutieve woorden geleerd...ook al schrijf ik iets goed op 'verbeterd' hij het naar een foutieve die ik per ongeluk ooit had geschreven...
Het lijstje bevat zoveel items dat het geen doen is om ze één voor één te verwijderen. Is hier een ander oplossing voor?
Computers are useless. They can only give you answers.
Verwijderd
Sinds t weekend (zomerse temperaturen) gele vlekken:-(
12W09. AAAB
Heb mn toestel sinds begin maart via T-Mobile. En ik heb geen enkele trek in repair of zelfs 1 vervangend
toestel. Bah bah bah
12W09. AAAB
Heb mn toestel sinds begin maart via T-Mobile. En ik heb geen enkele trek in repair of zelfs 1 vervangend
toestel. Bah bah bah
Ik merk dat het toetsenbord af en toe ook blijft hangen in het zelf aangemaakte woordenboek. Dan komen er geen normale woorden meer uit, alleen woorden uit het eigen woordenboek.Brainsz schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:02:
Weet iemand hoe "Mijn woorden" lijstje verwijderd kan worden?
Ben sinds enkele dagen ook in het bezig van een Xperia S. Vind het echt een top toestel. Mooi scherm, goede camera en loopt allemaal vloeiend.
Ik zie de laatste berichten met die codes als 12W09 en AAAB.
Hoe kom je daar achter?
Want ik ben best wel benieuwd...
Alvast bedankt
Hoe kom je daar achter?
Alvast bedankt
Staat allemaal onder de klep aan de achterkant op de witte stickerTrezzahn schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:19:
Ben sinds enkele dagen ook in het bezig van een Xperia S. Vind het echt een top toestel. Mooi scherm, goede camera en loopt allemaal vloeiend.
Hoe kom je daar achter?Want ik ben best wel benieuwd...
Alvast bedankt
Mijn nieuwe toestel nu een week in gebruik en hij bevalt zeer goed. Het is een 12W17 AAAC en heb geen gele vlekken kunnen ontdekken. Tevens geen dode pixels.
Zeer tevreden nu want het is verder echt een fijn apparaat. Nu wachten op ISC.
Zeer tevreden nu want het is verder echt een fijn apparaat. Nu wachten op ISC.
Update Ice Cream Sandwich voor Sony Xperia-toestellen beschikbaar
zie de site van androidplanet.nl voor meer informatie, nu de update aan het uitvoeren
zie de site van androidplanet.nl voor meer informatie, nu de update aan het uitvoeren
Nog niet voor ons helaas.sonyfreakje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:41:
Update Ice Cream Sandwich voor Sony Xperia-toestellen beschikbaar
Ik heb als code:
12W14 ABAC
Wat zegt dit over de zogenaamde witte vlekken?
Overigens nog niks weten te ontdekken..
12W14 ABAC
Met die code zou je geen problemen moeten hebben.Trezzahn schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:58:
Ik heb als code:
12W14 ABAC
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Verwijderd
Ik zit al een tijdje te spelen met de instellingen, maar ik kom er niet uit. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Is het mogelijk om in te stellen dat alle geluid in de nacht uitstaat, behalve je ringtone? Dus dat je telefoon wel in de nacht rinkelt, maar geen geluid maakt bij smsjes/email-s etc?
Is het mogelijk om in te stellen dat alle geluid in de nacht uitstaat, behalve je ringtone? Dus dat je telefoon wel in de nacht rinkelt, maar geen geluid maakt bij smsjes/email-s etc?
Zou je met je smart-tags i.i.g. in kunnen stellen. Tenminste, kwam aardig wat mogelijkheden tegen toen ik ermee zat te spelen.
BMW 535D
Dat kan! In het Geluid-menu kan je bij Volume onafhankelijk het volume voor meldingen en beltonen instellen. Sleep daar gewoon Media en Melding helemaal omlaag, en alleen alarmen en beltonen hebben nog volumeVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:48:
Ik zit al een tijdje te spelen met de instellingen, maar ik kom er niet uit. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

(my god, die screenshots blijven toch heeeeeeeeeeerlijk groot)
[ Voor 5% gewijzigd door AmbroosV op 30-05-2012 01:09 ]
Met de smart tags app kun je helaas het media volume niet afzonderlijk regelen. Als je zoeits met nfc tags wilt doen heb je een app als Google Play: NFC Task Launcher nodig.
Verwijderd
Volume, daar was ik nog nooit geweest. Vond het al raar dat het geluid uit stond maar bij een melding ik wel geluid had.AmbroosV schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 01:07:
[...]
Dat kan! In het Geluid-menu kan je bij Volume onafhankelijk het volume voor meldingen en beltonen instellen. Sleep daar gewoon Media en Melding helemaal omlaag, en alleen alarmen en beltonen hebben nog volume
[afbeelding]

Nog geen gele vlekken (geen tests gedaan, maar genoeg gebruikt om zeer warm te worden)
12W13 ABAC, touchversie 7
12W13 ABAC, touchversie 7
Vanmorgen is mijn 12W09 omgeruild i.v.m. vlekken, nu een 12W15 ABAC binnen. Voorlopig is alles goed, ben benieuwd.
Hoe vind jij het scherm? Is wit echt wit of meer gelig?TotalRoef schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:51:
Vanmorgen is mijn 12W09 omgeruild i.v.m. vlekken, nu een 12W15 ABAC binnen. Voorlopig is alles goed, ben benieuwd.
Ik heb een 12W16 ABAC en wit is niet wit. Desire S is veel mooier wat dat betref..
Verwijderd
Via T-mobile? Hoe lang had je je oude toestel al? Omdat ik die van mij iets meer dan 2 maanden heb gaan ze moeilijk doen. Heb jij een bepaalde strategie gehanteerd?TotalRoef schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:51:
Je kan wel alle onderdelen instellen, alleen stelt hij dan alle geluiden in op je gekozen waardes. Voor mij is dat prima, maar als je de rest hetzelfde wil blijven is het een idee om dit appje te gebruiken.riotrick schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:02:
Met de smart tags app kun je helaas het media volume niet afzonderlijk regelen. Als je zoeits met nfc tags wilt doen heb je een app als Google Play: NFC Task Launcher nodig.
Ik vind het scherm wit genoeg, maar wanneer ik het toestel op een wit A4tje leg lijkt het scherm wel ietwat geel. Niet iets waar ik me druk over kan maken.vanputten80 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:56:
[...]
Hoe vind jij het scherm? Is wit echt wit of meer gelig?
Ik heb een 12W16 ABAC en wit is niet wit. Desire S is veel mooier wat dat betref..
@euroja
Ik heb tot 2 dagen voor het verstrijken van de 2 maanden gewacht met bellen, hopelijk heb ik hierdoor een probleem vrij toestel. Na die 2 maanden gaat het toestel idd het reparatie traject in. (via T-Mobile)
Verwijderd
Gelukkig heb ik nog gewacht met het terugsturen van mijn toestel. Castle geeft momenteel aan dat het minimaal 6 weken gaat duren en dat er geen kans is op omruiling voor een nieuw toestel omdat zij hiervoor niet gecompenseerd worden door Sony.
Vorige week kreeg ik vanuit Castle ook nog het volgende bericht:
Geachte heer,
Ik heb vandaag nogmaals met Sony gebeld voor een oplossing voor dit probleem. Er schijnt deze week overleg plaats te vinden op managementniveau en er moet eind deze week/begin volgende week een oplossing komen.
Wellicht helpt het als u zelf ook een klacht indient. Het telefoonnummer is 0900-8998318.
Uiteraard heb ik het servicenummer gebeld, na twee keer 6 minuten gewacht te hebben (daarna wordt de verbinding verbroken) had ik de derde keer wel prijs. De dame aan de andere kant van de lijn kon me alleen vertellen dat het inderdaad minimaal 8 (!) weken gaat duren voordat de benodigde onderdelen weer op voorraad zijn. Om op de hoogte gehouden te worden van de beschikbaarheid van de onderdelen kan je een mail sturen naar questions.nl@support.sonyericsson.com, hierin moet je dan in ieder geval je Imei-nummer, de kleur van het toestel en de winkel waar je deze gekocht hebt vermelden.
Omruilen voor een nieuw toestel wordt niet gedaan. Over compensatie voor de tijd dat het toestel afwezig is wordt momenteel overlegd, daarover kon ze me nog niet meer vertellen. Ik heb aangegeven om een minimale compensatie van € 80,- te willen (480/12*2).
Natuurlijk heb ik ook aangegeven een klacht te willen indienen. Dit gaat niet telefonisch maar moet via het volgende email-adres: xperia.nl@support.sonymobile.com. Dit ga ik zo direct doen.
Vorige week kreeg ik vanuit Castle ook nog het volgende bericht:
Geachte heer,
Ik heb vandaag nogmaals met Sony gebeld voor een oplossing voor dit probleem. Er schijnt deze week overleg plaats te vinden op managementniveau en er moet eind deze week/begin volgende week een oplossing komen.
Wellicht helpt het als u zelf ook een klacht indient. Het telefoonnummer is 0900-8998318.
Uiteraard heb ik het servicenummer gebeld, na twee keer 6 minuten gewacht te hebben (daarna wordt de verbinding verbroken) had ik de derde keer wel prijs. De dame aan de andere kant van de lijn kon me alleen vertellen dat het inderdaad minimaal 8 (!) weken gaat duren voordat de benodigde onderdelen weer op voorraad zijn. Om op de hoogte gehouden te worden van de beschikbaarheid van de onderdelen kan je een mail sturen naar questions.nl@support.sonyericsson.com, hierin moet je dan in ieder geval je Imei-nummer, de kleur van het toestel en de winkel waar je deze gekocht hebt vermelden.
Omruilen voor een nieuw toestel wordt niet gedaan. Over compensatie voor de tijd dat het toestel afwezig is wordt momenteel overlegd, daarover kon ze me nog niet meer vertellen. Ik heb aangegeven om een minimale compensatie van € 80,- te willen (480/12*2).
Natuurlijk heb ik ook aangegeven een klacht te willen indienen. Dit gaat niet telefonisch maar moet via het volgende email-adres: xperia.nl@support.sonymobile.com. Dit ga ik zo direct doen.
Hmmm, ik had een nieuwe originele achtercover besteld (witte en zwarte) en die sluiten veel beter aan. Volgens mij hebben ze die ook aangepast. Het materiaal voelt ook iets ruwer aan.
Verwijderd
Net nog maar weer even met Sony gebeld, en er komt zeer waarschijnlijk geen compensatie voor mensen die hun toestel lange tijd kwijt zijn. Overigens heeft de medewerkster mij ook verteld dat het geen 8 weken gaat duren voordat de toestellen gerepareerd was, dat kon ze met zekerheid zeggen.
Verwijderd
Thnx, heb dit net geprobeert, maar bij smsjes blijft het geluid makenAmbroosV schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 01:07:
[...]
Dat kan! In het Geluid-menu kan je bij Volume onafhankelijk het volume voor meldingen en beltonen instellen. Sleep daar gewoon Media en Melding helemaal omlaag, en alleen alarmen en beltonen hebben nog volume
[afbeelding]
Heb een 12w17 en ik vraag me af of anderen die bij T-Mobile zitten ook vlak voor het afsluiten en het verdwijnen van het witte scherm met T-Mobile logo een groene lijn zien verschijnen. Dit gebeurt heel snel en gaat ook gelijk weer weg en overdag valt het niet zo op. Ook zie ik tijdens het opstarten vlak voor het verschijnen van het Sony logo een groene waas in het scherm, die ook binnen een seconde weer verdwijnt.
Had vorige week ook een 12w17 die heb ik om deze redenen omgeruild. Vandaag dus een nieuwe gekregen en die heeft nu ineens weer hetzelfde verschijnsel. Ik weet niet of dit nou na het updaten van de telefoon is ontstaan of het me overdag gewoon niet op viel...
Is dit normaal? Het scherm is verder prima als de telefoon eenmaal is opgestart.
Had vorige week ook een 12w17 die heb ik om deze redenen omgeruild. Vandaag dus een nieuwe gekregen en die heeft nu ineens weer hetzelfde verschijnsel. Ik weet niet of dit nou na het updaten van de telefoon is ontstaan of het me overdag gewoon niet op viel...
Is dit normaal? Het scherm is verder prima als de telefoon eenmaal is opgestart.
[ Voor 5% gewijzigd door DonnieB op 30-05-2012 22:51 ]
Dat doet die van mij ook wel. Dat is gewoon wat de GPU doet bij het opstarten/afsluiten, niets mis mee.
Verwijderd
Lijkt mij ook muggenzifterij. Dit gaat nergens over i.v.m de gele vlekken!AmbroosV schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:02:
Dat doet die van mij ook wel. Dat is gewoon wat de GPU doet bij het opstarten/afsluiten, niets mis mee.
Verwijderd
Weet niet of dit hier hoort, maar kan ik mijn hotmail contacten toevoegen aan mijn contactenlijst? En kun je deze dan ook direct samenvoegen met de mobiele nummers van die personen?
Gewoon met deze app: Google Play: HotmailVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:31:
Weet niet of dit hier hoort, maar kan ik mijn hotmail contacten toevoegen aan mijn contactenlijst? En kun je deze dan ook direct samenvoegen met de mobiele nummers van die personen?
Die synced voor zover ik weet ook gewoon met het telefoonboek, is de officiële app. Het kan ook met Exchange Activesync en de ingebouwde mailclient van Sony, maar die van Hotmail zelf is betrouwbaarder voor Hotmail.
Oke bedankt voor het melden. Dan maak ik me er verder niet meer druk over.AmbroosV schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:02:
Trouwens, als je de telefoon wilt loskoppelen van de pc kan je dan gewoon het kabeltje uit de telefoon trekken?
Volgens mij is het normaal gesproken aanbevolen om een USB device eerst in Windows zelf via 'hardware verwijderen' los te koppelen, maar voor deze telefoon zie ik niet zo'n optie.
Veilig verwijderen is niet nodig voor toestellen die werken met MTP. Normaal is dat omdat Windows op de achtergrond doorwerkt aan het overzetten van gegevens bij mass storage (cachegedoe), maar MTP gebruikt geen caching. Zodra alle file transfers dicht zijn mag je je telefoon inderdaad gewoon uittrekken.DonnieB schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:59:
[...]
Oke bedankt voor het melden. Dan maak ik me er verder niet meer druk over.
Trouwens, als je de telefoon wilt loskoppelen van de pc kan je dan gewoon het kabeltje uit de telefoon trekken?
Volgens mij is het normaal gesproken aanbevolen om een USB device eerst in Windows zelf via 'hardware verwijderen' los te koppelen, maar voor deze telefoon zie ik niet zo'n optie.
Oke, dat is dan duidelijk. Bedankt.
[ Voor 64% gewijzigd door DonnieB op 31-05-2012 01:02 ]
Weet iemand of de Xperia S ook AVRCP-profielen ondersteund?
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1609371The-Force schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:41:
Geen ondersteuning in de officiële firmware.
Das jammer, zit naar BT speakers te kijken voor in de tuin en leek me wel makkerlijk met de Creative D200..Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:52:
[...]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1609371
Geen ondersteuning in de officiële firmware.
Hij ondersteunt het wel, echter versie 1.0, wat alleen play/stop enz is, geen metadata streamen in ieder geval. Versie 1.3/1.4 streamt dat wel.The-Force schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:41:
Misschien straks in android 4.0 wel, en anders gewoon wachten tot er een Cyanogenmod is, die ondersteund het zeker.
Nee, is een beperking in Android zelf. Gebruik zelf mijn telefoon ook om audio te streamen naar mijn autoradio en het werkt prima, alleen is het niet zo heel chique omdat je de artiest niet ziet en dat soort dingen, maar de basisfunctionaliteit is er en je hoeft niet meer naar je telefoon te kijkenDamian schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:30:
[...]
Hij ondersteunt het wel, echter versie 1.0, wat alleen play/stop enz is, geen metadata streamen in ieder geval. Versie 1.3/1.4 streamt dat wel.
Misschien straks in android 4.0 wel, en anders gewoon wachten tot er een Cyanogenmod is, die ondersteund het zeker.
dat zeg ik toch?Cyleo schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:57:
[...]
Nee, is een beperking in Android zelf. Gebruik zelf mijn telefoon ook om audio te streamen naar mijn autoradio en het werkt prima, alleen is het niet zo heel chique omdat je de artiest niet ziet en dat soort dingen, maar de basisfunctionaliteit is er en je hoeft niet meer naar je telefoon te kijken
Dit topic is gesloten.