Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:23
Duidelijk dat de 4.0 UI GPU versnelling heeft, ziet er stukken vloeiender uit dan op de S. Niet dat de S niet vloeiend werkt maar het is geen constante 60FPS zoals op de SX video. Denk dat dat het meer door 4.0 komt dan door de telefoon :P

En die toggles zijn een aangename toevoeging, maar ze zien er niet uit op de video :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze week zouden ze mijn xperia ophalen, man van proassist aan de deur met merkloos vervangingstoestel. heb hem de deur uitgezet. ga niet weken zonder goede mobiel zitten. heb gezegd dat hij terug moet komen als hij een gelijkwaardig toestel als leentoestel heb. ben benieuwd wanneer ze bellen anders klacht indienen bij kpn. wil ook wel van die gele vlek af maar niet onder deze voorwaarden. waardeloos zeg!!
iemand wel een gelijkwaardige leen telefoon gekregen via kpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
is dat die lease constructie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

KPN niet, alleen Hi en Telfort. Wel beide onderdeel van KPN, maar KPN zelf doet er (nog) niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had mijn scherm van sxs nog een keer nagekeken en volgens mij ziet er stofje onder orgenele screenprotector en is niet defecte pixel, want als ik m recht voor me hou zie ik niks en als ik schuin doe zie ik iets glanzend ( defecte pixel zou toch zwart moeten zijn of zeg ik fout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

LOL, ja dat heb ik dus ook en ik ben er nog steeds niet achter wat het precies is. :+ Is het bij jou ook een heel klein wit puntje dat vooral op zwart heel goed zichtbaar is? Ik zie het dus ook als het toestel uit is. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gecertificeerd voor Bluetooth. Het moment komt steeds dichterbij? :P

https://www.bluetooth.org/tpg/QLI_viewQDL.cfm?qid=19337

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wil dus zeggen dat de software zo goed als af is. Lijkt erop dat ze op schema zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu pas aangesloten op mijn PS3. Moet zeggen dat het zeer soepel werkt via de S ( geen idee of ik alles op de playstation kon afspelen met mijn X10 ) maar bevalt goed :P. Foto's zijn prachtig op een tv scherm ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe de omruiling gaat bij Castle ivm de gele vlek? Ik twijfel ook of ik hem moet omruilen, maar ik heb geen zin om een maand lang mijn toestel kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:37:
LOL, ja dat heb ik dus ook en ik ben er nog steeds niet achter wat het precies is. :+ Is het bij jou ook een heel klein wit puntje dat vooral op zwart heel goed zichtbaar is? Ik zie het dus ook als het toestel uit is. :p
Als mijn scherm uit staat zie ik niks :o Het is alleen te zien bij zwart kleur op scherm (als ik schuin hou, bij andere is niks te merken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:47

Rudios

Lost in space?

Ligt het nu aan mij of aan mijn Xperia S dat buienradar niet goed wordt weergegeven, ook de animatie werkt niet?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Rudios schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:07:
Ligt het nu aan mij of aan mijn Xperia S dat buienradar niet goed wordt weergegeven, ook de animatie werkt niet?
offtopic:
De Buienradar app voor Android is al jaren bagger, de verhouding van de kaart van Nederland is sinds de release op Android al verneukt. Ik zou Rainy Days adviseren.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Als mijn scherm uit staat zie ik niks :o Het is alleen te zien bij zwart kleur op scherm (als ik schuin hou, bij andere is niks te merken)
Oh, wacht sorry... Verkeerd gelezen denk ik. Als het als een soort diamant te zien is gaat het om een defecte pixel ben ik bang. Bij is het gewoon wit en ook zichtbaar in het licht als het scherm is uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, defecte pixel zou dan gewoon zwart moeten zijn, dan zou meer vastlopende pixel zijn...en jammer denk dat ik mijn sxs niet kan omruilen, vandaag is 8 dagen vanaaf mijn aankoop en is vandaag ook alles dicht, tmobile :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Een dode pixel kan zowel zwart als wit zijn, zeker dit laatste als er in de SXS een TN-display zit. Maar een hot of stuck pixel zou je nog kunnen proberen te fixen. Check in de Play Store voor de Apps "Pixel Curer" en "Dead Pixel Detect and Fix". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnks zal ff kijken :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Na lang wachten en communiceren met Sony op Facebook heb ik vandaag mail gekregen van Sony. Ze sturen een splinternieuw toestel op want mijn eigen toestel kan niet tijdig worden gerepareerd. Het heeft lang geduurd, maar eindelijk een duidelijk antwoord waar ik iets mee kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis585

@SonyXperiaNL is er al nieuws over de uitroldatum van android 4.0 op de xperia s?

SonyXperiaNL

@Dennis585 Er is nog geen specifieke datum beschikbaar. We houden rekening met het einde van deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:28:
Een dode pixel kan zowel zwart als wit zijn, zeker dit laatste als er in de SXS een TN-display zit. Maar een hot of stuck pixel zou je nog kunnen proberen te fixen. Check in de Play Store voor de Apps "Pixel Curer" en "Dead Pixel Detect and Fix". :)
lol heb er nu 3 ondekt 8)7 , nu twijfel ik of ik er mee toch terug ga of niet....want ze zijn best onzichtbaar moet ik zeggen vooral als je recht voor je scherm kijkt en in de winkel zouden ze ook 1,2,3 niet zien :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Bij mij zijn er meerdere defecte sub-pixels bijgekomen (schijnt normaal te zijn bij dit type display), maar die vallen ook niet echt op en zijn alleen echt goed zichtbaar als je het toestel beweegt. Die glinsteren zegmaar. Ik stoor me eigenlijk alleen een beetje aan die witte punt, maar dat lijkt echt op het scherm te zitten of onder de screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Laatst online: 16:14
Laguna schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:10:
[...]

offtopic:
De Buienradar app voor Android is al jaren bagger, de verhouding van de kaart van Nederland is sinds de release op Android al verneukt. Ik zou Rainy Days adviseren.
Offtopic: Of gebruik Het Weer, simpele, lichte applicatie en een stuk beter dan de buienradar app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnifix
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Magnifix

Eat, sleep, grill, repeat

Met het risico dat iemand al antwoord heeft gegeven op mijn vragen:
1) zijn er meer mensen die hun Xperia S proberen te koppelen aan de USB van een auto oid? Als ik dat doe probeert de telefoon 4 a 5 keer verbinding te maken, maar dat lukt niet. Dus geen mp3s, maar ook niet opladen :'(

2) wat is dat 12Wxx nummer en waar vind ik dat? Ik heb mijn telefoon net nieuw en ben benieuwd uit welke batch hij is.

3) verbinding maken met de carkit (Parrot mki9100) werkt ook bagger. Ik heb al een vraag bij support van Parrot uitstaan, maar ben benieuwd of er meer mensen zijn met connection issues.

TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:30
Ik kan helaas alleen antwoord geven op je tweede vraag:
Magnifix schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:58:
2) wat is dat 12Wxx nummer en waar vind ik dat? Ik heb mijn telefoon net nieuw en ben benieuwd uit welke batch hij is.
Dit is de productieweek. Waarbij de eerste 2 cijfers het jaar aangeven, en de laatste 2 de week.
12W14 zou bijvoorbeeld week 14 in 2012 aanduiden, oftewel, dat de telefoon tussen 2 en 8 april gemaakt is.

Je vind dit nummer onder het achterklepje op het label rechts-boven aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1: Dat kan wel. Opladen moet normaal lukken, maar de Xperia S (en alle toestellen met intern geheugen) ondersteunen geen Mass Storage, alleen MTP. Komt erop neer dat de telefoons zich niet gedragen als USB-sticks, en veel autoradio's begrijpen MTP niet. Dat opladen niet lukt heeft daar misschien wat mee te maken.

2 heeft TiesB hierboven al beantwoor, met 3 ga je inderdaad best langs bij Parrot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Laatst online: 16:30
AmbroosV schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:11:
1: Dat kan wel. Opladen moet normaal lukken, maar de Xperia S (en alle toestellen met intern geheugen) ondersteunen geen Mass Storage, alleen MTP. Komt erop neer dat de telefoons zich niet gedragen als USB-sticks, en veel autoradio's begrijpen MTP niet. Dat opladen niet lukt heeft daar misschien wat mee te maken.
Dus dan zou het wel moeten lukken als je dit probeert. (Je hebt wel root nodig..)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1606940

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Waar heb je gevonden dat Coolblue uitverkoop is? In één van hun winkels of op hun site?
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:48:
[...]

Ik zag dat coolbleu uitverkoop heeft en de demo toestellen er bij staan, alleen is het wel een risico i.v.m. De gele koorts vlek typhus, dus wel kijken naar de garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:14:
Bij mij zijn er meerdere defecte sub-pixels bijgekomen (schijnt normaal te zijn bij dit type display), maar die vallen ook niet echt op en zijn alleen echt goed zichtbaar als je het toestel beweegt. Die glinsteren zegmaar. Ik stoor me eigenlijk alleen een beetje aan die witte punt, maar dat lijkt echt op het scherm te zitten of onder de screen protector.
Ik kom nu toch pas achter dat ik mijn sxs nog een dag k omruilen(10mei gehaald en dan heb je 8 dagen omruiling))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Je kan het proberen, maar wie weet wat de volgende weer heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Magnifix schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:58:
3) verbinding maken met de carkit (Parrot mki9100) werkt ook bagger. Ik heb al een vraag bij support van Parrot uitstaan, maar ben benieuwd of er meer mensen zijn met connection issues.
Je kan even een update van de Parrot proberen. Dit werkte destijds met mijn CK3100 en Milestone namelijk.
Parrot Update Tool

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM51_Mini schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:13:
Waar heb je gevonden dat Coolblue uitverkoop is? In één van hun winkels of op hun site?

[...]
In een mail die ik kreeg bij google alerts, die verwees naar cool bleu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:08

Ravhin

no <root>...

Balen, mijn S heeft besloten om de simkaart niet meer te herkennen. Normaliter reset je toestel als je de simkaart er uit haalt en er weer in stopt, maar zelfs dat doet-ie niet meer. :F
Vandaag maar in de dubbele noppenenveloppe van de T-mobile reparatieservice gedaan met de extra mededeling dat er twee grote gele vlekken op het scherm komen bij witweergave (die zaten er al op, maar ik vond het niet nodig om hem daar voor terug te sturen ;) ). Het zal mij benieuwen...

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:53
Ik heb iets vreemds. Als ik YouTube app gebruik en dan muziek luister, loopt hij na verloop van tijd vast, vervolgens gaat de muziek door maar reageert de app niet meer. Op te lossen door alle verbindingen te verbreken.

Als ik YouTube opnieuw opstart als de muziek speelt pakt hij de oude sessie niet op. Hij start dan een nieuw filmpje met koffiemolen geluid als gevolg.

Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM51_Mini schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:13:

[...]
Marktplaats.nl > Sony Xperia S Black - Telecommunicatie - Mobiele ...
Mobiele telefoons | Sony Ericsson > Wij zijn ons magazijn aan het opruimen en doen alle ex demo producten weg tegen stuntprijzen De producten worden ...
gsm-telecom.marktplaats.nl/.../559301480-sony-xperia-s-blac...

als je hier op kijkt kom je via marktplaats op coolbleu, en daar staan een aantal xperia"s op voor € 365.-

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:11:
[...]

Marktplaats.nl > Sony Xperia S Black - Telecommunicatie - Mobiele ...
Mobiele telefoons | Sony Ericsson > Wij zijn ons magazijn aan het opruimen en doen alle ex demo producten weg tegen stuntprijzen De producten worden ...
gsm-telecom.marktplaats.nl/.../559301480-sony-xperia-s-blac...

als je hier op kijkt kom je via marktplaats op coolbleu, en daar staan een aantal xperia"s op voor € 365.-
Dat is toch niet goedkoop? 8)7 Ik heb in totaal inclusief een jaar KPN abbo +/- 340 euro betaald voor de XPERIA S... 365 alleen al voor een gebruikt toestel lijkt me dan rijkelijk veel... Goed, KPN was ook een extreme actie toen, maar toch:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Waar zie je staan dat dat voor de nieuwe ICS rom is?

ik word hier niet zo heel erg blij van namenlijk:

Audio/Video Remote Control Profile AVRCP 1.0
Target

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Damian schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:52:
[...]

Waar zie je staan dat dat voor de nieuwe ICS rom is?

ik word hier niet zo heel erg blij van namenlijk:

Audio/Video Remote Control Profile AVRCP 1.0
Target
Kuch * Nozomi_ICS * kuch

Maar verder zegt het nog niet zo heel veel nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:24:
@Ambroos:
misschien is het een idee om wat tips voor de battery drain in de openingpost te zetten? Ik heb ze hier voorbij zien komen maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Ik heb nu een forse drain na een paar weken op .73 te zitten en wilde eigenlijk wat tips raadplegen :)
Ook ik heb spontaan last van de drain. Maximale accutijd is 21 uur..

Voordat mensen roepen: "Ja! Maar het is een smartphone!"

Mijn gebruik:
100% om 07:15. Naar het werk om 07:30 en telefoon in vliegtuigmodus of compleet uitgeschakeld. 16:30 is het batterijniveau gedaald tot 55%. Geen gebruik(!)

Om 20:00 heb ik tussendoor een aantal keer gebeld en wat whatsappjes gestuurd...resultaat: accu moet op de lader.

Auto-synchronisatie uit, 3g/2g switch en overige batterijzuipende apps eraf.

Ik geef het nog een week, dan ga ik terug naar 0.67.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterijduur is hier ook niet geweldig, maar zolang ik de dag doorkom ga ik er toch ook niet over klagen. Gisteren had ik 4 minuten screen on (op 8 uur standby), maar de batterij was gezakt van 100% naar 82%. Mobiel standby waarschijnlijk (gebied met soms HSPA en aanvaardbare EDGE-ontvangst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die van mij trekt ook snel leeg nu zonder al teveel te doen. Ik heb nu de Bravia engine uitgezet en kijken of dat verschil maakt. Op het oog zie ik sowieso geen verschil of ligt dat aan mij? :p

Heeft roaming trouwens veel nut? Die stond standaard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:47:
Die van mij trekt ook snel leeg nu zonder al teveel te doen. Ik heb nu de Bravia engine uitgezet en kijken of dat verschil maakt. Op het oog zie ik sowieso geen verschil of ligt dat aan mij? :p

Heeft roaming trouwens veel nut? Die stond standaard aan.
Alleen bij het kijken van video's en afbeeldingen werkt de Bravia engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ah, vandaar... Maar echt verschil zie ik dan ook niet. Laat maar lekker uit, zeker als je kan besparen op de batterij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag terug van T-Mobile, liet ik mijn toestel aan hun even zien en ik dacht dat ik gek was volgens haar, had zeker 5 minuuten geduurd voor dat ze kon ondekken over mijn defecte sub-pix hehe, maar goed heb nu een nieuwe gekregen van 12w16 en ik had 12w13 en heb echt even gevoel dat onderklepje zit toch beter in en ander scherm ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die balk, onder de transparante strip bedoel? En met ander scherm bedoel je zeker dat die minder wit is zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:41:
Die balk, onder de transparante strip bedoel? En met ander scherm bedoel je zeker dat die minder wit is zeker?
Heb net ook een 12W16 gezien en ja het scherm is minder wit. Maar veel verschil zit er niet in. Zou me daar dus niet druk om maken. Hoeveel vaster moet dat onderste ding nog kunnen bij sommige? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die ik toen zag liggen in de winkel was echt niet mooi van kleur, maar ik hou sowieso meer van koeler beeld. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij vorige had ik eigenlijk meer last van, usb ingang die ging moeilijk in....over n kapje waar camera zit na een keer open ging die niet meer zo mooi sluiten, dooie sub pixels en juist geel achtig scherm nu is meer witachtig en andere problemen zie ik ook niet, dus op dit moment super tevreden (zij zei zelf dat met dit serie moet goed gaan, ze bleef ook langer weg dan met eerste telefoon hehe :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ok dan, mooi! :) Ik kan helaas niet meer terug en kan 'm alleen nog maar opsturen voor reparatie, ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik moet echt zeggen wat een verbetering, na mijn x10 dat ding voelt nu echt verschrikkelijk aan hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:50
Vandaag mijn XS ingeleverd vanwege gele vlekken en afwerking. Heb mij mentaal maar voorbereid op een maand wachten. Moet het nu doen met een 2de hands arc, wat opzich niet zo'n straf is.
Voordeel is wel dat ICS dan waarschijnlijk uit is al ik hem terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:54:
[...]

Dat is toch niet goedkoop? 8)7 Ik heb in totaal inclusief een jaar KPN abbo +/- 340 euro betaald voor de XPERIA S... 365 alleen al voor een gebruikt toestel lijkt me dan rijkelijk veel... Goed, KPN was ook een extreme actie toen, maar toch:P
Hier gaat het om een los toestel, zonder abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 07:56:
[...]

Hier gaat het om een los toestel, zonder abo
Daarom juist, je gaat toch niet zoveel betalen voor een los toestel als je hem inclusief abo(en eerstehands) bijna goedkoper kunt krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn SXS eind april (27-4) ingeleverd bij The Phone House. Was een toestel met de code '12W09' en kreeg last van gele vlekken. Toestel ligt sinds 3-5 bij de 'externe reparatiedienst'.

Heb al meermaals met Sony gebeld, ze hebben me verteld dat ze sowieso geen nieuwe toestellen (meer) sturen, maar ze wachten op "een belangrijk onderdeel", neem maar even aan dat dat dus 't scherm is.
Verder wachten ze ook nog op een "terugkoppeling" van "hogerhand" en dat zou eind volgende week gebeuren..

Sony heeft de zaakjes duidelijk niet op orde, en ik zit al langer met m'n leentoestel dan de Xperia S zelf......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoon was nog maar 8 dagen oud (12w11) en de gele vlekken begonnen.
19 april telefoon ingeleverd bij TPH met gele vlekken klachten.
21 april telefoon aangekomen bij dynafix
23 april product verstuurt naar externe reparatie
24 april aangekomen bij externe reparatie.
Sinds 24 april reparatie in behandeling bij externe reparateur

Ben nu al 2 weken bezig met Sony. Heb al iets van 7-8 keer contact opgenomen.
Heb afgelopen maandag bericht gekregen dat alle sxs 'en zijn gerepareerd en dat ze deze week nog aan de eigenaars teruggestuurt zouden worden.
Afgelopen vrijdag op www.e-repair.nl met mijn i-mei nummer gekeken en daar stond op dat de telefoon nog steeds (al 4 weken) op onderdelen wacht.
Diezelfde vrijdag weer contact opgenomen met Sony. Mij werd gezegd dat dit zo niet hoort en dat ik vrijdag nog teruggebeld zou worden. Maar ben natuurlijk weer niet teruggebeld.

Heb gister weer met TPH gebeld omdat de 20 werkdagen om zijn en die hebben tegen mij gezegd dat een standaart reparatie ''wel eens'' 6 weken kan duren''.

Ik verwacht de telefoon pas over een maandje omdat alles bij sony volgens mij heel chaotisch verloopt.
En weet dat ik vanaf nu af aan mijn telefoons bij t-mobile koop omdat die het veel netter afhandelen door gelijk een nieuw toestel te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Daarom juist, je gaat toch niet zoveel betalen voor een los toestel als je hem inclusief abo(en eerstehands) bijna goedkoper kunt krijgen :P
Volgens mij was de vraag, waar op Ik reageerde,waar hij een xps kon kopen ZONDER abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:51:
De telefoon was nog maar 8 dagen oud (12w11) en de gele vlekken begonnen.
19 april telefoon ingeleverd bij TPH met gele vlekken klachten.
21 april telefoon aangekomen bij dynafix
23 april product verstuurt naar externe reparatie
24 april aangekomen bij externe reparatie.
Sinds 24 april reparatie in behandeling bij externe reparateur

Ben nu al 2 weken bezig met Sony. Heb al iets van 7-8 keer contact opgenomen.
Heb afgelopen maandag bericht gekregen dat alle sxs 'en zijn gerepareerd en dat ze deze week nog aan de eigenaars teruggestuurt zouden worden.
Afgelopen vrijdag op www.e-repair.nl met mijn i-mei nummer gekeken en daar stond op dat de telefoon nog steeds (al 4 weken) op onderdelen wacht.
Diezelfde vrijdag weer contact opgenomen met Sony. Mij werd gezegd dat dit zo niet hoort en dat ik vrijdag nog teruggebeld zou worden. Maar ben natuurlijk weer niet teruggebeld.

Heb gister weer met TPH gebeld omdat de 20 werkdagen om zijn en die hebben tegen mij gezegd dat een standaart reparatie ''wel eens'' 6 weken kan duren''.

Ik verwacht de telefoon pas over een maandje omdat alles bij sony volgens mij heel chaotisch verloopt.
En weet dat ik vanaf nu af aan mijn telefoons bij t-mobile koop omdat die het veel netter afhandelen door gelijk een nieuw toestel te geven.
en TPH reageert ook zekker niet als je ze hierop wijst :
http://www.phonehouse.nl/reparatie-service/

Zullen ze wel weer zeggen dat het door gebrek aan spare parts ofzo. zie het zomber in. Begin er steeds meer spijt mee te krijgen met mn Xperia S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze na 20 werkdagen niet willen ruilen moet je gewoon eventjes naar de hoofdzetel bellen (in België toch). Die lossen dat dan wel op. Winkelmedewerkers doen meestal de moeite niet aangezien het gewoon wat administratieve zooi is. In de winkel hebben ze de machtigingen niet om zomaar een nieuw toestel te ruilen, daarvoor moet eerst toestemming komen van hogerop. En als ze daar ook zo traag zijn aan de telefoon als in België is dat gewoon een 'waste of time' volgens veel mensen.

Daarom dus gewoon bellen naar de hoofdzetel en ze daar alles laten regelen. Moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:58:
[...]

Ook ik heb spontaan last van de drain. Maximale accutijd is 21 uur..

Voordat mensen roepen: "Ja! Maar het is een smartphone!"

Mijn gebruik:
100% om 07:15. Naar het werk om 07:30 en telefoon in vliegtuigmodus of compleet uitgeschakeld. 16:30 is het batterijniveau gedaald tot 55%. Geen gebruik(!)

Om 20:00 heb ik tussendoor een aantal keer gebeld en wat whatsappjes gestuurd...resultaat: accu moet op de lader.

Auto-synchronisatie uit, 3g/2g switch en overige batterijzuipende apps eraf.

Ik geef het nog een week, dan ga ik terug naar 0.67.
Al op .73 dan? En wat zijn de verbruiken de onderdelen volgens de telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:36:
Als ze na 20 werkdagen niet willen ruilen moet je gewoon eventjes naar de hoofdzetel bellen (in België toch). Die lossen dat dan wel op. Winkelmedewerkers doen meestal de moeite niet aangezien het gewoon wat administratieve zooi is. In de winkel hebben ze de machtigingen niet om zomaar een nieuw toestel te ruilen, daarvoor moet eerst toestemming komen van hogerop. En als ze daar ook zo traag zijn aan de telefoon als in België is dat gewoon een 'waste of time' volgens veel mensen.

Daarom dus gewoon bellen naar de hoofdzetel en ze daar alles laten regelen. Moet lukken.
Ze willen gewoon niet omruilen omdat het teveel moeite is. Als ik maandag geen bericht heb van Sony ga ik een klacht indienen bij het hoofdkantoor van TPH.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyokki schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:22:
[...]

en TPH reageert ook zekker niet als je ze hierop wijst :
http://www.phonehouse.nl/reparatie-service/

Zullen ze wel weer zeggen dat het door gebrek aan spare parts ofzo. zie het zomber in. Begin er steeds meer spijt mee te krijgen met mn Xperia S
Nope ze hebben gezegd dat dat het oude reglement is en niet meer van toepassing is.
En ik heb er ook heel erg spijt van dat ik de Sony Xperia S heb gehaalt omdat het alleen maar kloten is met da ding. Ik weet zeker dat als tie terug is na 2-3 maanden weer terug gaat vanwege een onzinnige defect.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Dat is minder. Ik heb mij er ook op ingesteld dat als het toch langer zou duren dan 20 werkdagen, wat ik wel verwacht, ik tenminste een nieuwe ontvang. Vind het wel raar om te zeggen dat het niet meer van toepassing is. Het staat immers nog steeds op hun eigen site. Ben zelf nogal verlegen en hou niet van confilcten maar als het als het zo gaat moet ik dan toch ook maar een lastige klant gaan worden. Vind dat ze geen omruilregeling hebben als slecht maar dit zou te ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen dacht ik dan dat die daar eindelijk was, er was een software update. Maar helaas geen ICS :( ging om iets van EA games.. andere hebben dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:26:
Vanmorgen dacht ik dan dat die daar eindelijk was, er was een software update. Maar helaas geen ICS :( ging om iets van EA games.. andere hebben dit ook gehad?
Al een week geleden. Gekeken wat het was en na 2 minuten weer in de prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hoeven niet te rekenen op een kosteloos vervangend toestel, immers zijn de Xperia's teruggestuurd naar de fabrikant zelf en wachten ze op onderdelen (het scherm).

Dus de 15-werkdagen "garantie" van The Phone House is niet van toepassing, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Ok dat is behoorlijk balen. Maar ik volg die logica die ze hebben dan totaal niet. Ze verkopen toch nog steeds nieuwe toestellen dus kunnen ze die ook wel leveren aan degenen die zo veel hinder ondervinden aan hun domme fout. Of bedoel je dat ze ook helemaal geen nieuwe toestellen meer maken voor verkoop? Als Sony een top android merk wil worden mogen ze hier toch echt wel wat in verbeteren. Deze service is gewoon anti reclame.

En waarom de 20 werkdagen garantie van phone house dan niet van toepassing is slaat ook nergens op. Die regeling is er juist voor als de reparatie te lang duurt. Staat nog steeds letterlijk dat het toestel dan vervangen wordt. Dat ze dan claimen dat het niet meer van toepassing doet de slogan "met de hartelijke service" geen eer aan. Dat de fabrikant langzaam is met reparatie doet mij weinig, ik heb bij hun 490 euro mogen pinnen dan mogen zij het ook oplossen.

Dit is overigens niet boos naar jou bedoeld, mocht dat zo overkomen, maar ben gewoon erg teleurgesteld door deze bizare service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Laatst online: 13-09 23:58
Robin64 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:03:
Ok dat is behoorlijk balen. Maar ik volg die logica die ze hebben dan totaal niet. Ze verkopen toch nog steeds nieuwe toestellen dus kunnen ze die ook wel leveren aan degenen die zo veel hinder ondervinden aan hun domme fout. Of bedoel je dat ze ook helemaal geen nieuwe toestellen meer maken voor verkoop? Als Sony een top android merk wil worden mogen ze hier toch echt wel wat in verbeteren. Deze service is gewoon anti reclame.

En waarom de 20 werkdagen garantie van phone house dan niet van toepassing is slaat ook nergens op. Die regeling is er juist voor als de reparatie te lang duurt. Staat nog steeds letterlijk dat het toestel dan vervangen wordt. Dat ze dan claimen dat het niet meer van toepassing doet de slogan "met de hartelijke service" geen eer aan. Dat de fabrikant langzaam is met reparatie doet mij weinig, ik heb bij hun 490 euro mogen pinnen dan mogen zij het ook oplossen.

Dit is overigens niet boos naar jou bedoeld, mocht dat zo overkomen, maar ben gewoon erg teleurgesteld door deze bizare service.
zoizo als het een oude regeling is moeten ze het niet op hun site verkondigen.
Ik zie nu in de reperatie voorwaarde ook dit staan :
Indien er zich een situatie van overmacht, zoals het niet voorradig zijn van spareparts, voordoet, kan TPH u geen vervangende telefoon aanbieden.

Dus vrees het ergste voor ons, ik ga woensdag gewoon proberen dan zijn er 20 werkdagen voor me om.
Zou fijn zijn als ik hem voor mn vakantie (vrijdag al) een goed toestel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op XDA hebben ze het nu over een release van ICS voor volgende week...

Ben benieuwd, zal nog wel een week of wat duren voordat er ook een T-mobile rom is. Dan maar unlocken dat ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
Inmiddels al ruim een maand geen toestel. Ook geen vervangend toestel ontvangen, abonnement loopt natuurlijk wel gewoon door.

Mijn mails worden beantwoord met 'uiterlijk deze week zullen wij hierop terug komen'' vervolgens hoor ik helemaal niets. Ik heb het nu helemaal gehad met zowel Castle als Sony

Van beide partijen komt geen spul mijn huis meer in! Gatver walgelijke service

edit:
Nog altijd ook geen informatie hoelang reparatie nog gaat duren.

[ Voor 13% gewijzigd door poestoe op 20-05-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien iemand die zich geroepen voelt om een klachten/problemen topic te openen?

Met alle respect, dat bepaalde verkoopkanalen problemen hebben om goede service te verlenen heeft verder weinig te doen met de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
poestoe schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:14:
Inmiddels al ruim een maand geen toestel. Ook geen vervangend toestel ontvangen, abonnement loopt natuurlijk wel gewoon door.

Mijn mails worden beantwoord met 'uiterlijk deze week zullen wij hierop terug komen'' vervolgens hoor ik helemaal niets. Ik heb het nu helemaal gehad met zowel Castle als Sony

Van beide partijen komt geen spul mijn huis meer in! Gatver walgelijke service

edit:
Nog altijd ook geen informatie hoelang reparatie nog gaat duren.
Heb helaas dezelfde ervaringen. Morgen bellen, wil een nieuw toestel komende week en daarna wil ik niets meer met Castle te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin64 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:03:
Nee snap ik, ik baal er zelf ook heel erg van. Ben inmiddels veel meer gewend aan m'n Symbian-leentoestel dan de Xperia S..

Ik mag toch echt hopen dat Sony met een of ander, hoe zal ik het noemen, "sympathiek gebaar" komt voor alle overlast die deze productiefout met zich meebrengt. Erg slechte publiciteit dit, hoop dat ze het goedmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag garantie-zaken elders bespreken. Hiervoor hebben we Shopping Forum. Hier hoort het niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:50:
[modbreak]Graag garantie-zaken elders bespreken. Hiervoor hebben we Shopping Forum. Hier hoort het niet thuis.[/modbreak]
dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik bijna niemand over hoor is die anti vlek coating. Ik heb een witte en zelfs kettingsmeer verdwijnt na een dag of 4. Een goedkope pouch van de markt liet ook zwarte vegen achter die ik zelf niet wegkreeg maar na een week geen spoor meer. Geweldige feature :)

Zou er een levensduur aan die coating zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Mij valt op dat mijn telefoon de laatste tijd vaak crasht en uit zichzelf opnieuw reboot. Dit gebeurd op willekeueige momenten. De laatste keer was het wanneer ik op de muziekspeler tikte om die op de starten. Niet dat hey allemaal heel storend is ofzo, maar zou graag een oplossing zien. Heb de telefoon iets van een maand geleden voor het laatst geupdate. Maar daarvoor gebeurde het ook al wel.

Iemand een idee?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook wel een paar keer een random crash gehad sinds ik de telefoon heb, maar drie of vier keer op de periode dat ik hem nu heb vind 'k nog aanvaardbaar. Dikwijls tijdens games, dan zie je voor een fractie van een seconde wat grafische artefacts en dan reboot hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Zeror schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:22:
Mij valt op dat mijn telefoon de laatste tijd vaak crasht en uit zichzelf opnieuw reboot. Dit gebeurd op willekeueige momenten. De laatste keer was het wanneer ik op de muziekspeler tikte om die op de starten. Niet dat hey allemaal heel storend is ofzo, maar zou graag een oplossing zien. Heb de telefoon iets van een maand geleden voor het laatst geupdate. Maar daarvoor gebeurde het ook al wel.

Iemand een idee?
Moet een app zijn die vastloopt, herken mij hier totaal niet. Dit is juist een van de meest stabiele android telefoons die ik heb gezien.
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:45:
Waar ik bijna niemand over hoor is die anti vlek coating. Ik heb een witte en zelfs kettingsmeer verdwijnt na een dag of 4. Een goedkope pouch van de markt liet ook zwarte vegen achter die ik zelf niet wegkreeg maar na een week geen spoor meer. Geweldige feature :)

Zou er een levensduur aan die coating zitten?
Heb zelf de zwarte en volledig ingepakt, dus merk er zelf niet zoveel van maar leuk om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Laatst online: 12-09 11:52
Zeror schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:22:

Iemand een idee?
Heb ik ook een tijdje gehad, als ik de telefoon niet in gebruik had. Laatste 2 weken geen last meer van gehad. Wat het was? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik achterkapje van sxs kan bestellen,? had gister per ongeluk laten erg bekrasen en nu irriteer ik me enorm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:36:
Weet iemand waar ik achterkapje van sxs kan bestellen,? had gister per ongeluk laten erg bekrasen en nu irriteer ik me enorm :(
ebay

http://www.ebay.com/itm/N...m27c6cfc234#ht_500wt_1413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Die is niet origineel, deze wel:
http://www.ebay.com/itm/O...ories&hash=item3f179761d7

Of een witte:
http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item2c653c1a93

[ Voor 45% gewijzigd door Frietsaus op 21-05-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
http://www.mobilesupplies...ony-xperia-s-p-13829.html

Wellicht kun je hem hier aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik had een vraag vanwege alle problemen omtrent deze telefoon... Want, ik zie door al het bos van gele vlekken syndroom de ervaringen die de mensen zelf met het toesten hebben niet meer...

Als jullie een nieuwe mobiel zouden nemen gegarandeerd zonder problemen, zou je dan weer de xperia s nemen of niet?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 15:57
Vinand schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:08:
Als jullie een nieuwe mobiel zouden nemen gegarandeerd zonder problemen, zou je dan weer de xperia s nemen of niet?
JA, zonder ook maar enig moment van twijfelen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:53
Ik had een vraag vanwege alle problemen omtrent deze telefoon... Want, ik zie door al het bos van gele vlekken syndroom de ervaringen die de mensen zelf met het toesten hebben niet meer...

Zeker weten! Ik heb een 12W16 ABAC CB5 (2 weken oud) en heb geen problemen ervaren. Scherm is prima, geen dode pixels. Hij is wel iets meer gelig dan mijn oude Desire S.

Vind het een super ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online

Zolang je een krijgt uit een recente batch zal er vrij weinig aan mankeren. De eerste toestellen zijn voor zover ik kan beoordelen wel echte probleemtoestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniek toestel tussen al die eenheidsworsten in de Androidwereld. Zou hem zeker weer nemen. Het scherm vind is ontzettend mooi en de Sony UI blijft imo tot de betere horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:58

RobertowNL

For your gear!

Zojuist mijn ''nieuwe'' Xperia S binnen.

10 april met de koerier meegegeven en vandaag weer retrour. De koerier had het over een nieuw toestel of een vervangen binnenwerk omdat hij een andere Imei nummer had dan de oude.

Nu een toestel van week 11 in bezit en naar een stress test van +-15 min zag ik het eerste kleine gele vlekje alweer (netzo als het bij de eerste begon).

Straks eens kijken hoe ze gaan reagren, ben niet van plan om 2 of 3 van de 12 maanden zonder toestel te zitten....

Edit: Contact gehad met Sony, donderdag krijg ik een heel nieuw toestel, hopen dat het een nieuwe batch is :)

[ Voor 10% gewijzigd door RobertowNL op 21-05-2012 14:52 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:47:
[...]

Uniek toestel tussen al die eenheidsworsten in de Androidwereld. Zou hem zeker weer nemen. Het scherm vind is ontzettend mooi en de Sony UI blijft imo tot de betere horen.
Nu nog wachten op ICS, als ik dan ook gelijk van die drama batterij af ben dan zie ik (behalve een beetje geel) weinig minpunten meer.

Al moet ik wel zeggen, het scherm is mooi, maar je went er zo snel aan 8)7 Ik zag de scherpte eigenlijk alleen echt toen ik hem naast mijn X10 hield en die heb ik inmiddels verkocht :P Maarja, ik tuur dan ook jaren de hele dag(of groot gedeelte) naar een 16" 1080p paneel op mijn laptop, hoewel qua PPI niet echt te vergelijken zit ik er wel 3 keer zover vanaf dus in de praktijk is de scherpte wel vergelijkbaar...

En... Nog een hoop app makers moeten met die hogere PPI aan de slag... Veel iconen en schermen zijn niet geoptimaliseerd voor 340 PPI :P

[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 21-05-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:45:
[...]

Nu nog wachten op ICS, als ik dan ook gelijk van die drama batterij af ben dan zie ik (behalve een beetje geel) weinig minpunten meer.

Al moet ik wel zeggen, het scherm is mooi, maar je went er zo snel aan 8)7 Ik zag de scherpte eigenlijk alleen echt toen ik hem naast mijn X10 hield en die heb ik inmiddels verkocht :P Maarja, ik tuur dan ook jaren de hele dag(of groot gedeelte) naar een 16" 1080p paneel op mijn laptop, hoewel qua PPI niet echt te vergelijken zit ik er wel 3 keer zover vanaf dus in de praktijk is de scherpte wel vergelijkbaar...

En... Nog een hoop app makers moeten met die hogere PPI aan de slag... Veel iconen en schermen zijn niet geoptimaliseerd voor 340 PPI :P
Went inderdaad, maar als ik hem bij telefoons van vrienden hou ( galaxy S2, iphone..wat een iel schermpje is het toch ) dan zie je dat verschil ook nog zeer goed, laat staan met de X10 inderdaad. Apps zijn er nog niet allemaal klaar voor idd :P

Vergat nog te zeggen dat de muziekspeler echt top is! Dat Sensme werkt zeer goed en zorgt voor een goede variatie op de fiets :) Hoop alleen dat Sony die videospeler ook nog gaat aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:56:
[...]

Went inderdaad, maar als ik hem bij telefoons van vrienden hou ( galaxy S2, iphone..wat een iel schermpje is het toch ) dan zie je dat verschil ook nog zeer goed, laat staan met de X10 inderdaad. Apps zijn er nog niet allemaal klaar voor idd :P

Vergat nog te zeggen dat de muziekspeler echt top is! Dat Sensme werkt zeer goed en zorgt voor een goede variatie op de fiets :) Hoop alleen dat Sony die videospeler ook nog gaat aanpassen.
Nouja, iPhone 4 is haast niet te zien :P PPI is redelijk vergelijkbaar alleen de iPhone is inderdaad stukken kleiner :P

Muziekspeler doet het inderdaad erg goed, maar de oortjes die erbij zaten waren nog de grootste verassing voor me _/-\o_ Gebruik ze met veel plezier bij alles waar ik ze maar op aan kan sluiten(en dat terwijl ik professionele Sony headsets heb liggen, en paar redelijk dure Sennheisers) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:03:
[...]

Nouja, iPhone 4 is haast niet te zien :P PPI is redelijk vergelijkbaar alleen de iPhone is inderdaad stukken kleiner :P

Muziekspeler doet het inderdaad erg goed, maar de oortjes die erbij zaten waren nog de grootste verassing voor me _/-\o_ Gebruik ze met veel plezier bij alles waar ik ze maar op aan kan sluiten(en dat terwijl ik professionele Sony headsets heb liggen, en paar redelijk dure Sennheisers) :)
Bij de W810i kreeg je ook zeer goede oordopjes en die gebruik ik tot nu eigenlijk nog ( top oordopjes! ). Toch maar even kijken hoe die van de S zijn dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Bij de W810i kreeg je ook zeer goede oordopjes en die gebruik ik tot nu eigenlijk nog ( top oordopjes! ). Toch maar even kijken hoe die van de S zijn dan. :)
Die had ik van de week ook terug gevonden(en de speakers), gek genoeg zien die er bijna hetzelfde uit maar ik vond ze echt ruk klinken(kan ook aan incompatabiliteit met een normale jack liggen oid).

Overigens krijg de Tablet S in Europa een update voor eind mei, hopelijk komt die van de Xperia S gelijk mee. Al vrees ik dat de Tablet S en Xperia S teams (nog) compleet gescheiden werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:52
iemand hier die weet waar je goede hoesjes kan kopen voor de SXS ?

En dan het liefst die je ook aan je riem kan doen want dat vind ik wel een stuk fijner
kom ze alleen maar tegen zonder riem bevestiging

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 21-05-2012 16:01 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 15:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnks, zal gelijk ff bestellen, viel me toch ook dat x10klepje meer krasbestandig was dan sxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Was te verwachten :) Als ik iets heb geleerd met S(E) updates is het wel niet de geruchtenstroom geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frietsaus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:42:
[...]

Zolang je een krijgt uit een recente batch zal er vrij weinig aan mankeren. De eerste toestellen zijn voor zover ik kan beoordelen wel echte probleemtoestellen.
Meeste sxs met AAAB hebben problemen en met ABAC moeten problemen opgelost zijn, zelf heb ik 12w16 ABAC en niks te merken :D
Pagina: 1 ... 53 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.