Bij wie was dat? Welke provider/winkel.Bloodhatch schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:58:
vandaag was ik het helemaal zat.
[...]
Misschien kwam ik als zo'n stereotype boze klant over, maar ik vind het niet meer normaal. Gaan ze er van uit dat iedereen maar een extra mobiele telefoon heeft of wat? Ik heb ze 3 opties gegeven en hoor ik als het goed is voor 3 uur wat het gaat worden. Anders ga ik verdere stappen ondernemen.
Ook lijkt het alsof het touchscreen niet echt lekker reageert, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Alleen in het donker druk ik er soms een keertje naast, eigenlijk zijn die puntjes helemaal geen probleem. Het touchscreen reageert hier erg goed, beter dan de meeste smartphones.kevin33 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:15:
Ik zie in diverse filmpjes dat de 3 puntjes niet echt lekker reageren, heeft iedereen dit, of is dit exemplarisch?
Ook lijkt het alsof het touchscreen niet echt lekker reageert, heeft iemand hier ervaring mee?
Het enige jammere is dat bij momenten (hangt van de cleanliness van je scherm en vingers af) het oppervlak een beetje stroef is. Door de screenprotector eraf te halen is dat echter ook weer opgelost.
[ Voor 16% gewijzigd door AmbroosV op 14-05-2012 20:25 ]
Ja dat is wat ik al eerder zei.kevin33 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:15:
Ik zie in diverse filmpjes dat de 3 puntjes niet echt lekker reageren, heeft iedereen dit, of is dit exemplarisch?
Als je drukt op de puntjes, dan druk je eigenlijk niet goed.
Je moet er eigenlijk iets boven drukken, en dan werken ze prima.
Hetzelfde heb ik met me toetsenbordje, dus het zou net zo goed aan mijn houding of kijkhoek kunnen liggen natuurlijk
misschien iemand anders die gevoelsmatig ook wat hoger dan de puntjes moet drukken voor reactie ? of juist niet ?
Ik las iets soortgelijks ook op de website van tph.AmbroosV schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:36:
Bij TPH België krijg je bij de meeste merken (Sony, Samsung, HTC en Nokia) na 21 werkdagen in reparatie gewoon een nieuw toestel. Of ze daar rekenen vanaf aankomst bij Dynafix of vanaf handset login in de winkel weet ik niet meer helemaal.
Na navraag bij de klantenservice blijkt dat te gelden voor 20 werkdagen gerekend vanaf de eerste dag bij Dynafix. De mijne is er inmiddels 17 dagen, dus ze hebben tot vrijdag de tijd. Dan wil ik graag een andere (geen xps) telefoon, geen zin meer in gele vlekken en de bijbehorende garantie afwikkeling van Sony. Benieuwd hoe tph daar tegenover staat.
Ik heb er eigenlijk geen last van. Met die 3 puntjes is het wel even wennen voor de juiste positie, maar als je een beetje een veegje over en net boven het puntje maakt zit je altijd goed.kevin33 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:15:
Touchscreen werkt prima met de meegeleverde screenprotector. Werkt even goed, al dan niet beter dan mijn desire.
Enigste probleem was de gele vlekken of waas, maar dat is bij de nieuwe toestellen ook over. En dat de achterkant niet heel stroef is, maar misschien komen er later wel stroeve batterij klepjes. Dus dat is even geduld hebben.
Verder is het een heerlijke telefoon!

heb hem zinds de 24ste ingeleverd bij TPH, nu zouden ze hem dus kunnen vervangen door een nieuwe?
http://www.phonehouse.nl/reparatie-service/
bas-r schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:35:
[...]
Ik las iets soortgelijks ook op de website van tph.
Na navraag bij de klantenservice blijkt dat te gelden voor 20 werkdagen gerekend vanaf de eerste dag bij Dynafix. De mijne is er inmiddels 17 dagen, dus ze hebben tot vrijdag de tijd. Dan wil ik graag een andere (geen xps) telefoon, geen zin meer in gele vlekken en de bijbehorende garantie afwikkeling van Sony. Benieuwd hoe tph daar tegenover staat.
20 werkdagen bij dynafix hebben ze bij mij in ieder geval niet gehaald...bas-r schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:35:
[...]
Ik las iets soortgelijks ook op de website van tph.
Hier mijn Xperia S Xperience
- 27 februari pre-order bij studentmobiel geplaatst
- 8 maart pre-order gecancelled bij studentmobiel, aangezien ze niet op launch day konden leveren. TPH gebeld. In Apeldoorn hadden ze er nog 1 die niet preordered was.
- 8 maart gekocht bij TPH (voor 60euro meer dan bij studentmobiel. Yeah! Als één van de eersten in NL deze telefoon!
- 24/25 maart begonnen de vlekken
- 1 april bij TPH langs geweest. Weggestuurd, omdat ze nog niet van het probleem wisten. Zou later die week worden terug gebeld.
- 3 april gebeld door TPH dat ik hem langs mocht brengen en ze hem op zouden sturen, omdat het langer dan 8 dagen na aankoop was.
- 5 april ingeleverd bij TPH. "We moeten zeggen dat het tot 15 werkdagen duurt, maar meestal gaat het sneller".
- 12 april bij dynafix aangekomen
- 16 april ontvangen door extern reparatiecenter
- 11 mei reparatie gereed en verstuurd naar dynafix
- 14 mei ontvangen door dynafix, verstuurd naar winkel
- 15 mei zou hij bij tph moeten liggen, maar dan ben ik op vakantie
- 21 mei kan ik hem dan eindelijk op halen
Na al deze ellende zo eens meegemaakt te hebben weet ik wel dat ik mijn volgende telefoon via t-mobile koop. Die hebben in ieder geval een policy dat ze binnen 2 maanden na aankoop zo het toestel omruilen als er een productiefout is. Een stuk nettere afhandeling...
[ Voor 32% gewijzigd door riotrick op 14-05-2012 21:44 ]
Zeer lastig om te zien, laat staan een foto hiervan te nemen. In vel zonlicht is dit best wel duidelijk te zien en ik zal toch proberen dit vast te gaan leggen. Waneer we eindelijk eens zon krijgen dan
12W11 AAAB
Daily driver; MB R171 SLK280
Die instelling is echter nergens te vinden. Of toch?
Ik zoek anders een app waarmee dat alsnog kan, maar zonder de mobiel te moeten rooten.
Verwijderd
Is die 4 dagen en nog wat goed te noemen?
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:45:
Is die 4 dagen en nog wat goed te noemen?

[ Voor 44% gewijzigd door chevchelios op 14-05-2012 23:08 ]
Misschien toch even wachten. Ik heb afgelopen woensdag contact gehad met T-mobile. Het toestel was toen niet meer op voorraad, en vrijdag nog niet.WNT schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:04:
Hebben jullie nog t-mobile tips voor mij? Afgelopen dinsdag via webshop sxs besteld. Geen mailtje gehad om een bezorgafspraak te maken. Inmiddels zes keer naar t-mobile gebeld en twee keer naar AMP, de koerier, maar nog geen stap verder. Bij T-mobile ligt hij klaar om afgeleverd te worden alleen krijgt amp dit bericht niet door.... Contract trouwens al wel binnen op papier dat loopt wel
mir4dor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:36:
Heeft nu echt niemand die miniscule krasjes op het scherm opgemerkt? Ik hoor niemand hierover.
Zeer lastig om te zien, laat staan een foto hiervan te nemen. In vel zonlicht is dit best wel duidelijk te zien en ik zal toch proberen dit vast te gaan leggen. Waneer we eindelijk eens zon krijgen dan![]()
12W11 AAAB
Ik heb ook deze miniscule krasjes.mir4dor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:36:
Heeft nu echt niemand die miniscule krasjes op het scherm opgemerkt? Ik hoor niemand hierover.
Zeer lastig om te zien, laat staan een foto hiervan te nemen. In vel zonlicht is dit best wel duidelijk te zien en ik zal toch proberen dit vast te gaan leggen. Waneer we eindelijk eens zon krijgen dan![]()
12W11 AAAB
Dit zijn krassen onbewust door mijzelf veroorzaakt. Niet heel erg aangezien de krassen dus op de screenprotector zitten en niet op het scherm zelf.
Nee. Ik bedoel echt de krasjes door het gebruik.Robin64 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:21:
Bedoel je niet het raster patroon? Dat zijn namelijk de touch sensoren of iets in die richting.
[...]
Ik gaf eerder al aan dat ik niet echt zachte babybillen vingers heb, maar dan toch...
En dan de krasjes op je scherm laten komen?SaN schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:27:
Dan zou ik gewoon de screenprotector eraf halen. Dat soort kleine krasjes krijg je echt niet in het glas met je ruwe vingers
Bij mij zijn het toch echt krasjes die zijn ontstaan in mijn broekzak, dit door een zandkorreltje, een bierdopje(?!), mijn aansteker of misschien ook een keer mijn sleutels? (oeps)
edit: of moet ik mijn nagels een keer beter knippen??
[ Voor 5% gewijzigd door Time op 14-05-2012 23:45 ]
Dat van die screen protector begrijp ik ook wel. Ik wil deze graag zo lang mogelijk erop laten zitten.SaN schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:27:
Dan zou ik gewoon de screenprotector eraf halen. Dat soort kleine krasjes krijg je echt niet in het glas met je ruwe vingers
Ik begrijp alleen niet dat ik er nog niets over heb gelezen. Naast het gele vlekken debacel lijkt me dit toch wel een punt van aandacht.
Koop een brando of Martin Fields screenprotector en plak die eroverheen. Deze zijn erg glad (en dus fijn) en kwalitatief erg goed.Time schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:41:
[...]
En dan de krasjes op je scherm laten komen?
Bij mij zijn het toch echt krasjes die zijn ontstaan in mijn broekzak, dit door een zandkorreltje, een bierdopje(?!), mijn aansteker of misschien ook een keer mijn sleutels? (oeps)
edit: of moet ik mijn nagels een keer beter knippen??
Bedoel je over de standaard protector heen? Werkt dat nog wel goed?Cyleo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:48:
[...]
Koop een brando of Martin Fields screenprotector en plak die eroverheen. Deze zijn erg glad (en dus fijn) en kwalitatief erg goed.
Verwijderd
Waar heb je het over man met mn troll attempt in feite ben jij aan het trollen hier ik voel nu al die energy drain van jou...net een vampier...
Ik ben niet bekend met android telefoons dit is mn eerste en vroeg mij af of dit klopt "4 dagen is dat goed te noemen" mischien dat andere een stuk langer vol houden of zelfs korter, plus ik voegde er aan toe dat "powermax" me hielp om batterij duur te besparen mischien ook iets voor jullie.
Een troll per definitie is iemand die een ruzie wilt uitlokken door een post te plaatsen die OFFTOPIC is of gewoonweg smerig een persoonlijke aktie onderneemt tegen een ander poster.
Jeee man was maar een oprechte vraag die ik stelde...dat je daarvoor gelabeled word...en aub vertel mij waarom het een troll attempt is volgens jou...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 06:44 ]
Als je dit topic hebt een beetje hebt doorgelezen, wat ook van je wordt verwacht, is en lijkt de vraag of 4 dagen uithouden goed is een sarcastische vraag. Daarom werd waarschijnlijk dat troll gepost, maar blijkbaar bedoelde je het serieus en heb je dus in dit topic niet gezocht naar batterijprestaties.
En wat betreft taskkillers, dit verslechterd juist vaak de prestaties van je telefoon. Android handelt dit zelf af. Als er RAM geheugen nodig is, sluit Android zelf ongebruikte apps af. Android presteert beter als het volledige RAM geheugen in gebruik is.
Dit heb ik gisteren al voor je beantwoord. Of bedoel je iets anders?Time schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:48:
Dit heb ik met al mijn toestellen.. Er is weinig aan te doen lijkt me, behalve om de zoveel tijd de protector vervangen.
Je zit nu pas op werkdag 14. Met een beetje pech zien ze komende vrijdag ook niet als werkdag, en is de 20e dag dus pas volgende week vrijdag.Nyokki schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:04:
[afbeelding]
heb hem zinds de 24ste ingeleverd bij TPH, nu zouden ze hem dus kunnen vervangen door een nieuwe?
http://www.phonehouse.nl/reparatie-service/
Heb ik wel, werkt prima. Hoeft natuurlijk niet, als je krasjes hebt zou ik eerst deze verwijderen.Time schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:51:
[...]
Bedoel je over de standaard protector heen? Werkt dat nog wel goed?
Gelukkig heb ik T mobile..
Ahh je hebt gelijk stukje werk vergeten mee te tellen. Jammer net niet voor mn vakantie terug.jroz2001 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:23:
[...]
Je zit nu pas op werkdag 14. Met een beetje pech zien ze komende vrijdag ook niet als werkdag, en is de 20e dag dus pas volgende week vrijdag.
Dan moet je foto geloof ik 1440x1280 zijn.Venta schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:58:
Weet iemand hoe je een volledige foto als achtergrond kunt gebruiken, en niet alleen zo'n stom oranje vierkant hokje?
Verwijderd
In november ergens lekken de opvolgers vast wel weer uit voor de S, gaat inderdaad snel. Misschien solliciteren bij de TPH dus weet niet hoe het met toestellen / kortingen daar zitW84 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:21:
Ja, ik heb ook een paar probleempjes (geen gele vlekken trouwens). Maar die van mij loopt ook een jaar en ik denk dat ik 'm niet op ga sturen. Ik ga 'm zelf een keertje openschroeven. Een jaar is zo voorbij en dan kies ik wel weer een andere uit.
Verwijderd
Ik heb via de Sony chat vernomen dat de Sony Xperia GX (Hayabusa) niet naar Europa en dus ook niet naar Nederland zal komen.
Kan zo ff geen screenshot plaatsen maar gesprek was als volgt:
Wacht even totdat we een tussenpersoon hebben gevonden om je te helpen...
U bent nu in verbinding met Eva Meertens.
maarten: goedemiddag
maarten: wanneer komt de Sony Xperia GX (Hayabusa) naar Europa/ Nederland?
Eva Meertens: deze is alleen beschikbaar in japan
Eva Meertens: zal niet in Europa op de markt komen
maarten: ahha, ok.. en dat kunt u met 100% zekerheid stellen?
maarten: niet dat ik u niet vertrouw
Eva Meertens: ja
maarten: ok, bedankt voor uw uitleg
Eva Meertens: graag gedaan
maarten: hoe staat het met problemen omtrent de Sony Xperia S?
maarten: via tweakers.net heb ik vernomen dat veel mensen gele vlekken hebben op scherm
Eva Meertens: wat wilt u daarover precies weten?
maarten: nou, heeft Sony dit probleem voor nieuwe productiemodellen al uit kunnen bannen?
Eva Meertens: de problemen zijn verholpen
maarten: ik twijfel tussen Sony Xperia S en HTC One X..
maarten: ahha, vanaf welke serie dan?
Hier ontbreekt haar antwoord. Daar kon ze namelijk geen zekerheid over geven.
Ik hak binnenkort de knoop door wat het gaat worden..
@antraxbomb: Dan wil ik ook korting!

Verwijderd
Nee hoor, wel bij de wekker maar misschien dat ze het daar express hebben gedaan zodat je moeite moet doen om hem uit te krijgenloentje48 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:01:
Niemand last van als je een inkomende oproep krijgt,en je wilt opnemen,de slider soms niet goed reageerd?
1x gehad dat ik echt niet kon opnemen terwijl ik die slider wel bewoog, en soms reageert hij inderdaad niet meteen goed. Hopelijk is dat met ics opgelost.loentje48 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:01:
Niemand last van als je een inkomende oproep krijgt,en je wilt opnemen,de slider soms niet goed reageerd?
maar dan druk ik op snooze en zet hem dan direct uit
Ik heb dat 1x gehad toen ik intensief aan het (ps3) gamen was. Ik had dus wat last van klamme handjes.Rev! schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:52:
[...]
1x gehad dat ik echt niet kon opnemen terwijl ik die slider wel bewoog, en soms reageert hij inderdaad niet meteen goed. Hopelijk is dat met ics opgelost.
Ik denk dus dat 'ie slechter reageert bij warme, klamme of vieze handen.
PSN: ButsMG
Verwijderd
Ze waren niet meer op voorraad.
De koerier komt een nieuwe brengen en de oude kapotte mag ik retour sturen wanneer de data overgezet is.
Erg goede service van T-Mobile !
Niet echt netjes om de achternaam er bij te laten staan... Daarnaast is het sowieso geen slimme actie omdat de chat bedoelt is voor product ondersteuning en niet voor product advies, laat staan informatie verstrekken die nog niet gepubliceerd is(Xperia GX). Het ligt in de lijn der verwachting dat de GX naar Europa komt, in ieder geval een variant die er erg op lijkt maar hoogstwaarschijnlijk sowieso onder een andere naam. Sony Mobile heeft daar tot nu toe echter nog niks over los gelaten en ik snap niet dat jij denkt dat de eerste de beste chat medewerker jou die primeur gaat geven... Afwachten dus!Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:52:
Ik kan het juiste topic zo snel niet vinden maar vond het desondanks wel een vermelding waard.
Ik heb via de Sony chat vernomen dat de Sony Xperia GX (Hayabusa) niet naar Europa en dus ook niet naar Nederland zal komen.
Kan zo ff geen screenshot plaatsen maar gesprek was als volgt:
Wacht even totdat we een tussenpersoon hebben gevonden om je te helpen...
U bent nu in verbinding met Eva Meertens.
maarten: goedemiddag
maarten: wanneer komt de Sony Xperia GX (Hayabusa) naar Europa/ Nederland?
Eva Meertens: deze is alleen beschikbaar in japan
Eva Meertens: zal niet in Europa op de markt komen
maarten: ahha, ok.. en dat kunt u met 100% zekerheid stellen?
maarten: niet dat ik u niet vertrouw
maarten: ok, bedankt voor uw uitleg
Eva Meertens: graag gedaan
maarten: hoe staat het met problemen omtrent de Sony Xperia S?
maarten: via tweakers.net heb ik vernomen dat veel mensen gele vlekken hebben op scherm
Eva Meertens: wat wilt u daarover precies weten?
maarten: nou, heeft Sony dit probleem voor nieuwe productiemodellen al uit kunnen bannen?
Eva Meertens: de problemen zijn verholpen
maarten: ik twijfel tussen Sony Xperia S en HTC One X..
maarten: ahha, vanaf welke serie dan?
Hier ontbreekt haar antwoord. Daar kon ze namelijk geen zekerheid over geven.
Ik hak binnenkort de knoop door wat het gaat worden..
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
DLNA werkt bijna altijd vrij vlot. Soms moet je eerst eens een foto/video naar je TV streamen vanuit de gallery voor de muziek werkt, maar met alle TV's die ik heb getest ging dat vlot.Chaos-Zero schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:33:
Heeft iemand wel eens zijn telefoon op de tv aangesloten gehad? Zijn er nog dingen die je gaat missen als je een ander merk smart tv hebt dan die van Sony?
HDMI werkt gewoon altijd. Als je je telefoon met de afstandsbediening van je TV wilt bedienen moet je TV gewoon ondersteuning hebben voor CEC (en het moet ingeschakeld zijn). De meeste TV's hebben dat wel, maar bijna elke fabrikant noemt het anders. Lijstje van Wikipedia:
Trade names for CEC are Anynet+ (Samsung); Aquos Link (Sharp); BRAVIA Link and BRAVIA Sync (Sony); HDMI-CEC (Hitachi); E-link (AOC); Kuro Link (Pioneer); CE-Link and Regza Link (Toshiba); RIHD (Remote Interactive over HDMI) (Onkyo); RuncoLink (Runco International); SimpLink (LG); HDAVI Control, EZ-Sync, VIERA Link (Panasonic); EasyLink (Philips); and NetCommand for HDMI (Mitsubishi).
Top! Heel erg bedankt voor je informatie!AmbroosV schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:44:
[...]
DLNA werkt bijna altijd vrij vlot. Soms moet je eerst eens een foto/video naar je TV streamen vanuit de gallery voor de muziek werkt, maar met alle TV's die ik heb getest ging dat vlot.
HDMI werkt gewoon altijd. Als je je telefoon met de afstandsbediening van je TV wilt bedienen moet je TV gewoon ondersteuning hebben voor CEC (en het moet ingeschakeld zijn). De meeste TV's hebben dat wel, maar bijna elke fabrikant noemt het anders. Lijstje van Wikipedia:
[...]
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Schrap de stel maar.DonnieB schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:57:
Stel dat de Xperia GX wel in Europa wordt uitgebracht, wanneer verwachten jullie dat dit zal gebeuren?
De Europese variant (LT29i) zou tegen het einde van de zomer op de markt moeten zijn. Sony kennende zal het wel eerder september-oktober worden.
Er zijn trouwens ook nieuwe geruchten die zeggen dat Google niet meer met één merk aan Nexus-toestellen werkt, maar dat ze nu met vijf fabrikanten tegelijk een reeks Nexus-toestellen aan het maken zijn. Aangezien er nu niet direct zo extreem veel grote Androidmakers zijn en Sony al veel meehelpt aan Android denk ik dat Sony daar ook wel eens bij zou kunnen zitten.
Voordelen? Cleane Android-toestellen van Sony, snellere updates (want Sony krijgt vroeger toegang tot de code van nieuwe versies), en waarschijnlijk nog betere custom ROM's voor alle huidige toestellen. Nadelen? Voor Sony: ze verliezen misschien wat op hun ecosysteem en speciale features. Voor ons: geen.
[ Voor 47% gewijzigd door AmbroosV op 16-05-2012 01:08 ]
Mijn 12W09 ook. Helaas bij The phone house ArnhemTotalRoef schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:28:
Ook mijn 12W09 begint na anderhalve maand last te krijgen van een gele vlek onderin het scherm (ook bij lage temp)
Gelukkig heb ik T mobile..
Heb echt geen zin dat mijn toestel zo lang weg is...
Apart dat men bij samsung toestellen zo klaagt over de plastic behuizing en goedkope gevoel terwijl de arc naar mijn idee hetzelfde heeft. Die heeft qua feel hetzelfde als de sgs. Vind het matte plastic van de xs wel luxer aanvoelen.
3 minuten draaien; 1 minuut bellenWai_AM schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:26:
Batterij duur probleem opgelost !
![]()
Sony introduces portable hand-cranked USB charger
5 minuten draaien; 1 minuut browsen
want mij eigen pin werkt natuurlijk niet
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik heb nog maar een kansKarter schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:27:
probeer eens 0000
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Waarom? Omdat het kan!!
thxLolhozer schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:29:
Dat staat bij mij op het "pasje" waar ik mijn sim moest uitdrukken. Naast de PUK-code
voortaan maar eerst dingen gaan lezen en niet achter af
[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 16-05-2012 10:32 ]
(zonder abo)
[ Voor 14% gewijzigd door ArcticWolf op 16-05-2012 10:51 ]
NeckermannArcticWolf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:51:
Bij welke webshop zal ik de Xperia S kopen?
(zonder abo)
doe ik iets fout
Kijk gewoon in de pricewatch waar hij het goedkoopst is?ArcticWolf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:51:
(zonder abo)
http://www.4launch.nl/sho...xperia-s--zwart-/tweakers
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
ja dat weet ik zekers ik log gewoon in met XXXXXX@gmail.com. en dan WW en dan krijg je die woorden die je moet invullen en dan gaat die zoeken en zeg naam en ww komen niet over eenFreakyFries schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:20:
Weet je 100% zeker dat de gegevens kloppen?
doe ik het online via pc het zelfde gewoon goed ..
mwja het gaat mij niet om de goedkoopste, ik ben meer op zoek naar iemand die ook een xperia s via een webshop heeft gekocht (gewoon kwa ervaring ben ik benieuwd)Xentor schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:21:
[...]
Kijk gewoon in de pricewatch waar hij het goedkoopst is?
http://www.4launch.nl/sho...xperia-s--zwart-/tweakers
Ik heb hm gekocht bij bol.com aangezien ik daar een kortingsbol had. In eerste instantie koste me dat een hoop frustratie aangezien ze niet in de release week leverde maar achteraf ben ik daar blij om mn tel uit een batch komt waarbij geen gele vlekken zijn. Verder gaat het keurig bij bol.com. Garantieafhandeling heb ik (gelukkig) nog niet mee te maken gehad.ArcticWolf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:26:
[...]
mwja het gaat mij niet om de goedkoopste, ik ben meer op zoek naar iemand die ook een xperia s via een webshop heeft gekocht (gewoon kwa ervaring ben ik benieuwd)
thanks!Shifty47 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:32:
[...]
Ik heb hm gekocht bij bol.com aangezien ik daar een kortingsbol had. In eerste instantie koste me dat een hoop frustratie aangezien ze niet in de release week leverde maar achteraf ben ik daar blij om mn tel uit een batch komt waarbij geen gele vlekken zijn. Verder gaat het keurig bij bol.com. Garantieafhandeling heb ik (gelukkig) nog niet mee te maken gehad.
[ Voor 22% gewijzigd door RobertowNL op 17-05-2012 21:41 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
probeer het uit zou ik zeggen, of flash android 4.0 of zet de brightness zeer laagxavier! schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:
Ik zat te denken, waarschijnlijk een onmogelijk idee... Zou het misschien kunnen dat met de komst van het efficiëntere android 4.0 dat de telefoon minder zwaar hoeft te werken (grafische prestaties gaan op meeste telefoons omhoog). Hierdoor blijft de temparatuur relatief lager en hebben wij geen gele waas meer?
xavier! schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:
Ik zat te denken, waarschijnlijk een onmogelijk idee... Zou het misschien kunnen dat met de komst van het efficiëntere android 4.0 dat de telefoon minder zwaar hoeft te werken (grafische prestaties gaan op meeste telefoons omhoog). Hierdoor blijft de temparatuur relatief lager en hebben wij geen gele waas meer?
weet iemand hier al een oplossing voor ben al een paar uur bezig maar steeds kom ik niet binnenravw schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:23:
[...]
ja dat weet ik zekers ik log gewoon in met XXXXXX@gmail.com. en dan WW en dan krijg je die woorden die je moet invullen en dan gaat die zoeken en zeg naam en ww komen niet over een
doe ik het online via pc het zelfde gewoon goed ..
krijg nu gelijk dat hij niet goed is en ik weet zeker dat alles goed in gevult is ... zie ik iets over het hoofd of wat ?
Waarom? Omdat het kan!!
Waarom? Omdat het kan!!
hoe bedoel je ???Lolhozer schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:10:
Meld je je wel aan bij de Gmail app?
ik doe het via play en ook via standaard account in voeren
[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 16-05-2012 14:28 ]
add google account?ravw schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:27:
[...]
hoe bedoel je ???
ik doe het via play en ook via standaard account in voeren
@ accounts & sync
ja maar dan het zelfde gezeik
ja maar die zet hij er automatisch er bij
kun je DM even aanzetten hier op tweakers? dan gaan we daar wel verder met de troubleshootingravw schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:32:
[...]
ja maar die zet hij er automatisch er bijdat ben ik ook al aan het proberen
Hoe zet je die aanArcticWolf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:38:
[...]
kun je DM even aanzetten hier op tweakers? dan gaan we daar wel verder met de troubleshooting
Verwijderd
Ik zag dat coolbleu uitverkoop heeft en de demo toestellen er bij staan, alleen is het wel een risico i.v.m. De gele koorts vlek typhus, dus wel kijken naar de garantie!ArcticWolf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:51:
(zonder abo)
- Notification-bar toggles
- Gallery met een kaart voor geolocation
- Update voor muziekspeler (naar Walkman, zelfde als nu maar met enkele verbeteringen)
- Location-based WiFi (bvb WiFi automatisch inschakelen als die en die cell-towers in de buurt zijn)
YouTube: Sony Xperia GX (LT29/SO-04D) - First Look
YouTube: Sony Xperia SX (MT28/SO-05D) - Hands-on
Verwijderd
Dit topic is gesloten.