Man - a being in search of meaning
Spraakoproepen wordt niet weergegeven terwijl ik wel degelijk heb gebeld, temple run wordt soms wel- soms niet weergegeven in % terwijl ik dat dan toch een half uurtje heb gespeeld.
Het meest vreemde vind ik nog dat ik 's nachts schijnbaar officesuite heb gebruikt voor een % of 4 terwijl ik dan lekker lig te slapen. Ik heb officesuite nog nooit gebruikt.
Dit is slechts een voorbeeld, ik kom meer vreemde accu-gebruik status' tegen ...
Daily driver; MB R171 SLK280
Met die schattingen loopt natuurlijk ook wel eens wat mis. Het is nu niet direct mogelijk om te zeggen welke app exact welke energie gebruik.
Kan ik dus beter: instellingen>over de telefoon>status>accuniveau doen om te kijken wat er nog aan hoeveelheid "peper" in de phone zit
Verwijderd
Nog bedankt voor jou reply alles is gelukt nu nog kijken of die .73 echt zo beter is voor de batterij.Robin64 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:51:
Gewoon updaten en niet druk maken over batterij. Enige dat nodig is voor het programma is dat de accu meer dan 50% geladen is. Korte accuduur of kalibratie fouten trekken vanzelf wel weg.
[...]
Verwijderd
Macro is echt super met de xperia
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2012 08:34 ]
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Dit had ik ook op mijn vorige sxs, bij gaf hij meerdere ongelezen berichten aan maar ik had er helemaal geen. Ik heb door gele vlekken ander toestel gekregen en de app niet meer geactiveerd maar hotmail app gedownload, werkt goed, maar ja dan moet je dus wel hotmail hebbenVidaR-9 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:12:
Mijn vriendin heeft sinds twee weken ook de Sony Xperia S, maar heeft een probleem met de standaard mailapp. Deze blijft namelijk maar 1 ongelezen bericht aangeven, terwijl er geen ongelezen bericht is. Komt mensen dit bekend voor en is hier een oplossing voor?
Verwijderd
Verwijderd
klopt , maar het is een foto in het donker en nog met de oude instellingen.mebrein schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 10:55:
Ik vind de foto van kat niet superscherp. En de belichting van de partij rondom de neus: overbelicht. Wat dat betreft doet de joker het beter. Lekker scherp, met op de achtergrond een lichte blur. De kleuren komen hier prettig over. Ook die van de houtnerf van de ikea billy kast :-) Helemaal niet slecht voor een mobieltje met zo'n kleine lens.
ik zal binnenkort eens een leuke foto maken met mijn nieuwe instellingen.

edit : hier 1 in daglicht en de nieuwe instellingen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2012 12:33 ]
Verwijderd
Ik zag een vergelijkingsvideo op YouTube tussen de SXS en de One X. Viel me op dat de sxs net zo groot is. Is dat met de dikte van de sms niet heel huge in je broekzak?
Heeft de sxs inmiddels de ICS update gehad?
Hoe bevallen de 3 hardware buttons van sxs in het donker nu de icoontjes geen licht geven?
Hoe stevig ca. Zwak is het onderste deel van de sxs? Breekt dat niet af als je 'm in je broekzak hebt en gaat zitten?
behoorlijk stevig toestel hoor. ik heb er een hardcover op zitten zodat ie altijd mooi blijft en voelt altoijd net iets steviger aan.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:50:
Aantal vragen nu ik serieus overweeg de sxs te kiezen ipv de one x of S3
Ik zag een vergelijkingsvideo op YouTube tussen de SXS en de One X. Viel me op dat de sxs net zo groot is. Is dat met de dikte van de sms niet heel huge in je broekzak?
Hoe bevallen de 3 hardware buttons van sxs in het donker nu de icoontjes geen licht geven?
Hoe stevig ca. Zwak is het onderste deel van de sxs? Breekt dat niet af als je 'm in je broekzak hebt en gaat zitten?
knoppen heb ik geen last van hoor je gebruikt ze gewon en dan weet je precies waar ze zitten. de eerste paar keer is even wennen maar ja.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
[b][
Nee, nog niet.
Men zegt eind mei en uiterlijk eind juni.
Het is echter geen gemis voor die enkele maand, 2.3.7. draaid perfect en soepel.
Over een maandje wordt het alleen nog maar beter als de ICS upgrade komt.
Wat mij betreft prima, en beter dan echte toetsen.
Je moet even wennen aan de positie van drukken.
Zoals gezegd geven ze wel licht bij het bedienen, maar dan in het transparante deel.
Ik heb trouwens geen last van het niet kunnen vinden van de toetsen in het donker.
Het drukken gaat redelijk intuïtief, en de drukpuntjes zijn ook zilverkleurig.
Dat onderste deel vind ik wel wat vaag.
Ik heb er wel minimale speling op...maarja, de tijd zal het leren.
Ga er gewoon vanuit dat de heren bij Sony hier wel over nagedacht hebben.
Wat voor instellingen zijn dat?Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:03:
[...]
klopt , maar het is een foto in het donker en nog met de oude instellingen.
ik zal binnenkort eens een leuke foto maken met mijn nieuwe instellingen.
[afbeelding]
edit : hier 1 in daglicht en de nieuwe instellingen.
Ik ben het wachten beu... (ik wacht een maand nu)
Kijk eens aan, mijn vermoeden klopt!
Xperia S is planned to get ICS somewhere around late May/early June. That's what's been said and that's still what we're sticking to. Any other dates (such as "June/July") is just speculation.
The roll out is, as always, gradual and will not happen over night for all phones. Some phones might get the update in late May whilst other will get in i mid June etc.
En daarmee iedereen z'n vermoedenAmbroosV schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:10:
http://talk.sonymobile.com/message/191999#191999
Kijk eens aan, mijn vermoeden klopt!
[...]
ik heb het al eerder geroepen, niet terugbrengen naar the phonehouse. bellen tot zij gek worden. maar goed daar heb je nu niks meer aan. ik zou alsnog gaan bellen en heel duidelijk uitleggen dat je een telefoon hbet gekocht om te gebruiken en niet om te laten slingeren bij een bedrijf die he gaat maken. je koopt een nieuw toestel, dit is niet jou schuld.bas-r schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:44:
Iemand een idee wat de max reparatie termijn bij the phonehouse is?
Ik ben het wachten beu... (ik wacht een maand nu)
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Wel teleurgesteld in de slechte service van Sony.
Ik heb natuurlijk al een paar keer met iemand aan de lijn gehangen. Ik krijg nu sowieso een tegemoedkoming. Daarnaast moet ik wachten tot de termijn is afgelopen die normaal gesproken voor reparatie staat voor er over een oplossing nagedacht gaat worden.raydekok schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:38:
[...]
ik heb het al eerder geroepen, niet terugbrengen naar the phonehouse. bellen tot zij gek worden. maar goed daar heb je nu niks meer aan. ik zou alsnog gaan bellen en heel duidelijk uitleggen dat je een telefoon hbet gekocht om te gebruiken en niet om te laten slingeren bij een bedrijf die he gaat maken. je koopt een nieuw toestel, dit is niet jou schuld.
Volgens de tph medewerker 4 tot 6 weken, maar ik las bij riotrick 20 werkdagen. In de algemene voorwaarden kan ik niks terugvinden. Vandaar mijn vraag, wat is de reparatie termijn van tph?
Hele vette foto, geniaal bijna!dirk- schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:56:
Ik ben ook wel tevreden met de camera nu de instellingen naar mijn idee goed staan
[afbeelding]
Verwijderd

Vraagje: Hebben jullie dat ook, dat als je in de avond een foto maakt van een persoon dat die gene dan een "geel" gezicht krijgt op de foto?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2012 18:56 ]
Verwijderd
Widgets -> Hulpprogramma's.Metalbuster schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:12:
Is er een mogelijkheid om schermdraaien op homescreen te krijgen? Wordt er gek van om iedere keer naar instellingen te moeten.
Heb zelf via widgetsoid een knopje op een homescreen ergens gemaakt voor het draaienMetalbuster schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:12:
Is er een mogelijkheid om schermdraaien op homescreen te krijgen? Wordt er gek van om iedere keer naar instellingen te moeten.
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
klopt dat heb ik ook.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:54:
Vraagje: Hebben jullie dat ook, dat als je in de avond een foto maakt van een persoon dat die gene dan een "geel" gezicht krijgt op de foto?
Holy crap, dat is scherp. Erg netjes!Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:54:
Avifauna
[afbeelding]
Verwijderd
Macro is super
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2012 20:57 ]

Ga naar je foto op die site> rechtermuistoets klikken op de afbeelding>afbeelding locatie kopiëren> deze plakken in de img tag van dit forum.
[ Voor 31% gewijzigd door mir4dor op 12-05-2012 21:11 ]
Verwijderd
Kan dat soms niet met een ipad ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 12:53 ]
edit je berichten en haal de dubbele http:// eens weg. dan werkt het.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:11:
[[url="http://http://doornroosje57.picturepush.com/showformat.php?format=1024&alid=208279&imgid=8235795&clid=64400"]afbeelding[/url]]
Ik zie dat het je nog steeds niet is lukt om een foto/plaatje te postenVerwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:11:
[[url="http://http://doornroosje57.picturepush.com/showformat.php?format=1024&alid=208279&imgid=8235795&clid=64400"]afbeelding[/url]]
Nadat je je foto hebt ge-upload naar Picturepush.com, kopieer dan de laatste link in z'n geheel (zie foto hier beneden) en zet deze tussen [img][/img]

Je kan voordat je je bericht definitief post eerst even op "Bekijk bericht" drukken en kijken of je foto goed is toegevoegd voordat je deze verstuurt
Pas even de opening post aan met deze link voor de roms
Die het overigens nog steeds prima doet.
Nadeel vind ik wel de batterij, met de X10 haalde ik meestal net 1 dag met intensief gebruik, maar dat is me me de S nog niet gelukt. Moet meestal om 20H weer aan de lader.
Heb de laatste versie en nog geen gele vlekken gezien.
Verwijderd
Hè bah! Dit heb ik nu ook sinds vandaag. Mailapp blijft ook op 1 ongelezen bericht staan en dit komt ook als melding op het homescreen, wat voorheen nooit zo was aangezien ik alleen handmatig vernieuw.VidaR-9 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:12:
Mijn vriendin heeft sinds twee weken ook de Sony Xperia S, maar heeft een probleem met de standaard mailapp. Deze blijft namelijk maar 1 ongelezen bericht aangeven, terwijl er geen ongelezen bericht is. Komt mensen dit bekend voor en is hier een oplossing voor?
Ik heb de account al opnieuw ingesteld maar het probleem blijft: 1 ongelezen bericht bij hotmail. De oplossing die Dirk geeft is voor mij niet handig: ik gebruik de standaard mailapp namelijk voor verschillende mailadressen waaronder ook hotmail.En ik vind het dus handig om die met 1 app allemaal te doorlopen. De hotmail app wil ik dus niet apart gaan installeren voor alleen mijn hotmail account.
Heb ook al batterypull gedaan.
Heeft iemand nog ideeën?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Wat heb jij dan voor instellingen?dirk- schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:39:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kom niet meer aan mijn instellingen
scènes uit
9 MP
flitser automatisch
lachdetectie uit
enkele autofocus
iso auto
lichtbalans auto
beelstabilisatie aan
Je kan het het instellingen menu nog naar rechts swipen, dan komt de 2e pagina van instellingen te voorschijnVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kan de instelling beeldstabilisatie niet vinden , waar zit die verstopt?
Widgetsoid heeft een stuk meer mogelijkheden en opties!Venta schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:14:
Ik gebruik nu de app: Intelligente Optimalisatie Box. Weet iemand een alternatief dat beter is? en Waarom?
Vanwaar die 9MP ipv 12MP. Alleen maar voor de 16:9 verhouding?dirk- schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:49:
normaal
scènes uit
9 MP
flitser automatisch
lachdetectie uit
enkele autofocus
iso auto
lichtbalans auto
beelstabilisatie aan
Verwijderd
Mijn toestel is van 12w13 abac....
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb gekeken of al deze programma's ook weer te sluiten zijn, helaas is dat niet het geval.
2) Widgets als Timescape, zijn deze ook in hun totaal van het toestel te verwijderen?
Moeilijke keuze, de Moto is volgens mij steviger, de Xperia heeft weer een betere camera.
Dus, wat moet het gaan worden?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Verwijderd
thx!
Op wit, blauw of lichtgrijs is het het beste zichtbaar. Check trouwens ook gelijk via het service menu onder display of je eventueel defecte pixels hebt.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:09:
Ja klopt, is mij ook opgevalen dat onderkant is iets wat gelig dan bovenkant of ik ben gewoon te erg gefocust na gele vlek, tnks zal ff kijken en is het best te zien op witte achtergrond of zwart ?
Als je zo je best moet doen kan het een kwestie zijn van het willen zien. Ik heb zelf een gele vlek en die zie je echt wel. Het is is echt pisgeel (excuses-moi) en goed duidelijk op wit/grijs en zwart.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:09:
Ja klopt, is mij ook opgevalen dat onderkant is iets wat gelig dan bovenkant of ik ben gewoon te erg gefocust na gele vlek, tnks zal ff kijken en is het best te zien op witte achtergrond of zwart ?

En bij de ander wat subtieler:

Ik zelf heb geen van beide, maar gewoon een creme-achtige waas onderaan.
Dat zijn gewoon de laatst geopende 8 apps, zodat je bijvoorbeeld sneller kan multitasken. Heeft niks te maken met of ze actief zijn of niet. En of apps op de achtergrond actief blijven en internet gebruiken, is afhankelijk van je instellingen. Dit kan staan bij de instellingen van de app of bij de accounts/sync instellingen bij het telefoon menu.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:16:
1) Alles wat ik open (app's, camera, instellingen etc.) blijft staan onder ''recent'' (wanneer je de home home-knop (huisje) enkele seconden ingedrukt houdt). Betekend dit dat deze programma's nog lopen en dat bijvoorbeel in het geval van Facebook, deze nog steeds gebruik maakt van internet zonder dat ik werkelijk ook op Facebook zit? Het is natuurlijk zonde om mb's te verbruiken zonder reden... Is deze lijst daarnaast ook nadelig voor de accu?
Ik heb gekeken of al deze programma's ook weer te sluiten zijn, helaas is dat niet het geval.
2) Widgets als Timescape, zijn deze ook in hun totaal van het toestel te verwijderen?
Helaas wel, 10 mei verzonden en daarna kunnen ze niks meer voor je doen.SaN schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:38:
Iemand ondertussen al ervaring met de procedure van KPN mbt de gele vlekken?
Telefoon is opgehaald door Pro Assist en daarna doorgestuurd naar een reparatie dienst. Hierna op een mailtje met een tracking na niks meer vernomen.
Bellen met KPN resulteert in contact met Pro Assist die zegt dat ze weinig voor je kunnen doen en dat het heel vervelend is. Tevens geven zij aan een mail te sturen naar de reparatie dienst en het antwoord door te sturen, maar het bedrijf waar de telefoons naar verzonden worden ter reparatie reageert daar niet/slecht op

Verder steekt die miep van de klantenservice KPN nog even een mes in je door te zeggen: ''Als u nu 2 dagen eerder contact had gezocht hadden wij de telefoon zo voor u kunnen omruilen''
Afgelopen vrijdag heeft de medewerker van de KPN de zaak geëscaleerd, wat er indirect op neerkwam dat omdat ik een HTC TyTN als leentoestel had ik een maand abonnement niet hoefde te betalen en dat hij dit door zou zetten naar een 2e lijns support. Maar hij kon mij niet vertellen OF en wanneer de case werd opgenomen.
Afgelopen woensdag heb ik ook contact gehad met de Sony chat op de website. Deze gaf mij aan dat de reserve onderdelen nog wel even op zich konden laten wachten (2 tot 3 weken). Op facebook daarin tegen geven ze aan dat ik voor/op aanstaande maandag nog wat over mijn reparatie hoor.
Al met al ben ik nu 1 maand verder en het enige wat ik heb is 25 euro korting. Liever had ik gewoon een goed toestel gehad. Dinsdag ga ik maar even verder zeuren op sociale media, telefoon, mail en chat totdat ze me helemaal zat zijn
Dat zou een net systeem zijn: Meer dan een maand weg is indien mogelijk: vervanging.AmbroosV schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:36:
Bij TPH België krijg je bij de meeste merken (Sony, Samsung, HTC en Nokia) na 21 werkdagen in reparatie gewoon een nieuw toestel. Of ze daar rekenen vanaf aankomst bij Dynafix of vanaf handset login in de winkel weet ik niet meer helemaal.
Maar helaas is dat dus niet het geval
Hier waren de vlekken bij normaal gebruik zichtbaar zoals op de onderste foto (iets helderder). Bij een uurtje gamen, internetten etc ging het meer richting de eerste foto (iets minder erg).W84 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:18:
Kijk, bij de een is het zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door RobertowNL op 13-05-2012 20:27 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Heb ik ook op mijn scherm, was zelf van plan binnenkort ff me verzekering erover aan te spreken. Het is bij mij namelijk echt een mega waas onderin.
[ Voor 11% gewijzigd door Highlandd op 13-05-2012 20:26 ]
Verwijderd
Thnks zal straks ff testen, kwa defecte pixels is mij niet echt opgevallenW84 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:18:
Kijk, bij de een is het zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
had nagekeken en liep mijn toestel tot 40graden oplopen en geen gele vaas, wel een heel kleine puntje defecte pixel....ondekt toen ik een foto bekeek (bij rode kleur)W84 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:33:
Zie de startpost voor het servicemenu. In het servicemenu, ga je naar display en per kleur zie je eventueel defecte pixels. Als je bij de zwarte kleur je toestel in verschillende hoeken beweegt zie je meestal vanzelf wel eventuele defecte pixels.
Verwijderd
Heb je hier ook foto's van? Ziet en voelt het ook slecht dan?SaN schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:14:
ja, bij mij is het er ook al voor een flink deel afgesleten aan de achterkant. Niet op de hoekjes.
Zo das niet best! ik heb het wel maar alleen op de hoeken van het xperia blokje. Je ziet dat het niet mat meer is maar licht glimmend. Ik kan morgen proberen er een foto van te maken maar ik denk dat het op een foto niet goed te zien is.SaN schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:14:
ja, bij mij is het er ook al voor een flink deel afgesleten aan de achterkant. Niet op de hoekjes.
@BlaZerrr: Ik heb ook een zichtbaar puntje. En er zijn meer stuck sub-pixels bij gekomen de laatste tijd.
Verwijderd
Hmmm twijfel of ik ga omruilen, stel als ik een krijg met gele vlekkenW84 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:05:
Er zit een speciale coating op, maar die slijt vrij snel ja. Ik heb ook meerdere glimmende plekjes na slechts een paar weken en het toestel zit nog een tasje ook. Het viel me trouwens op toen ik het toestel net had dat er totaal geen vette vinger te zien was en nu heel snel.
@BlaZerrr: Ik heb ook een zichtbaar puntje. En er zijn meer stuck sub-pixels bij gekomen de laatste tijd.
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet, alleen die bekrast sneller dan die orgenele van xperia ( zo had ik tenminste bij x10 )W84 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 00:04:
Een screenprotector zit er al op hè.
productreview: HTC One X Wit review door CLB
Ik zelf wacht nog even tot ik hier berichten hoor dat de afhandeling vlot gaat, geen zin om 3+ weken zonder te moeten, daarvoor gebruik ik hem teveel en is het probleem te klein.
ik gebruik die van mij al 2 jaar X10 met protectie en nog geen kras te zien hoor en zelf laat hij ook niet eens losVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 00:07:
[...]
Ik weet, alleen die bekrast sneller dan die orgenele van xperia ( zo had ik tenminste bij x10 )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ik quote mezelf maar even want mijn probleempje wordt een beetje ondergesneeuwd door gele vlekkenVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:12:
[...]
Hè bah! Dit heb ik nu ook sinds vandaag. Mailapp blijft ook op 1 ongelezen bericht staan en dit komt ook als melding op het homescreen, wat voorheen nooit zo was aangezien ik alleen handmatig vernieuw.
Ik heb de account al opnieuw ingesteld maar het probleem blijft: 1 ongelezen bericht bij hotmail. De oplossing die Dirk geeft is voor mij niet handig: ik gebruik de standaard mailapp namelijk voor verschillende mailadressen waaronder ook hotmail. En ik vind het dus handig om die met 1 app allemaal te doorlopen. De hotmail app wil ik dus niet apart gaan installeren voor alleen mijn hotmail account.
Heb ook al batterypull gedaan.
Heeft iemand nog ideeën?
Iemand een suggestie behalve dan het niet meer gebruiken van de app? Heeft iemand anders hier uberhaupt last van? Ik heb trouwens .73 t-mobile en het is met deze versie begonnen.
Verwijderd
dat had ik ook , oplossing voor mij was account verwijderen en opnieuw helemaal invoeren.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:47:
[...]
Ik quote mezelf maar even want mijn probleempje wordt een beetje ondergesneeuwd door gele vlekken![]()
Iemand een suggestie behalve dan het niet meer gebruiken van de app? Heeft iemand anders hier uberhaupt last van? Ik heb trouwens .73 t-mobile en het is met deze versie begonnen.
Dus misschien bij hotmail op de webmail inloggen en kijken of daar iets staat. Anders zal ik het helaas ook niet weten.
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:47:
[...]
Ik quote mezelf maar even want mijn probleempje wordt een beetje ondergesneeuwd door gele vlekken![]()
Misschien kwam ik als zo'n stereotype boze klant over, maar ik vind het niet meer normaal. Gaan ze er van uit dat iedereen maar een extra mobiele telefoon heeft of wat? Ik heb ze 3 opties gegeven en hoor ik als het goed is voor 3 uur wat het gaat worden. Anders ga ik verdere stappen ondernemen.Goedemorgen
5 weken geleden heb ik mijn telefoon opgestuurd en ik weet niet wat er precies aan de hand is.
ik heb hier een abo + telefoon aangeschaft, en mijn abo loopt nu al 5 weken door
mij werd gezegd dat de reparatie max. 3 weken zou duren, wat nu bijna het dubbele is en ik heb nog geen feedback of het wel al gerepareerd is.
Volgens mij zat ik ook binnen de 8 of 14 dagen van het herroepingsrecht, kunnen jullie mij geen nieuw toestel sturen of.. ik begrijp het probleem niet echt
----
ik ga even uw ticket bekijken. een moment alstublieft
helaas kan ik hier geen beslissing over maken. ik ga het doorgeven aan mijn leidinggevende. die zal uw Ticket verder in behandeling nemen en hopelijk hier vandaag ook nog een reactie geven.
----
En toen was me geduld helemaal op
----
.. dit word mij steeds weer verteld, maar jullie mogen wel begrijpen dat ik van 9 weken dat ik het abo nu heb, nog maar 1 week de telefoon heb gehad
ik ben erg geduldig maar dat geduld begint wel een beetje op te raken
----
en dat is ook heel begrijpelijk! Ik had u ook graag meer duidelijkheid gegeven, maar ik mag hier echt niet over beslissen. Ik ga het wel nu direct doorzetten met het verzoek er vandaag toch echt op terug te komen
----
u kunt me helpen door aan te geven bij uw leidinggevende, want ik begrijp goed dat u er verder ook niets aan kunt doen, door het vandaag op te lossen. er op terugkomen is niet meer genoeg
oplossen kan dus door een nieuw toestel te sturen of het gerepareerde toestel deze week terug te sturen
ik heb gehoord dat de nieuwste toestellen van de sony xperia s dat probleem niet meer zouden hebben
----
Bij de nieuwe toestellen is het probleem inderdaad opgelost. Ik hoop dat we u een nieuw toestel aan kunnen bieden.
ik geef het voor u door
----
of een 3e oplossing is door alles te vergoeden en het contract te ontbinden
graag zou ik vandaag voor 3 uur horen van uw leidinggevende voor welke optie jullie gaan kiezen
en wens ik u verder nog een fijne dag toe, bedankt voor het te woord staan
+ nog verder correcte afsluiting.
Keurig gedaan toch?! Welke provider was dit? Hou je ons op de hoogte?Bloodhatch schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:58:
vandaag was ik het helemaal zat.
[...]
Misschien kwam ik als zo'n stereotype boze klant over, maar ik vind het niet meer normaal. Gaan ze er van uit dat iedereen maar een extra mobiele telefoon heeft of wat? Ik heb ze 3 opties gegeven en hoor ik als het goed is voor 3 uur wat het gaat worden. Anders ga ik verdere stappen ondernemen.
Verwijderd
Dank voor jullie tips. Account voor de tweede keer opnieuw ingesteld. Hotmail via internet bekeken en geen ongelezen bericht kunnen bespeuren.
In de app steeds op "meer berichten laden" gedrukt en toen kwam er een "nieuw" mailtje binnen van 1-1-1970. Toen was ik nog niet eens geboren en hotmail bestond toen ook nog niet
Dus ik dacht dat ik het lek boven had toen ik die als gelezen kon aanmerken. Helaas geen enkele verandering. Blijft nog steeds staan op 1 ongelezen bericht.
Ik hou me aanbevolen voor nog meer tips!!
Joepie!
Hier de tutorial onderaan staan de activesync settings. Voor een ieder met hetzelfde ongemak
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 14:10 . Reden: Oplossing gevonden! ]
Met wie heb je daar contact als ik vragen mag?Bloodhatch schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:58:
vandaag was ik het helemaal zat.
[...]
Misschien kwam ik als zo'n stereotype boze klant over, maar ik vind het niet meer normaal. Gaan ze er van uit dat iedereen maar een extra mobiele telefoon heeft of wat? Ik heb ze 3 opties gegeven en hoor ik als het goed is voor 3 uur wat het gaat worden. Anders ga ik verdere stappen ondernemen.
Bij mij is er ook weer geen voortgang, over een paar dagen ben ik hem een maand kwijt.
[ Voor 8% gewijzigd door Frietsaus op 14-05-2012 13:47 ]
onze directie heeft vrijdag een klacht ingediend bij Sony Nederland. Wij hopen op van een passende oplossing vanuit Sony Nederland. Tot op heden stelt Sony zich niet coulant op. Herroepingsrecht geldt voor apparatuur die niet in gebruik is geweest en is helaas niet van toepassing op uw klacht. Wij erkennen het probleem en begrijpen uw frustratie. Wij hebben meerdere pogingen ondernomen om de defecte Xperia's (het zijn er een aantal) te laten crediteren, maar tot op heden zonder resultaat. We hopen u snel een update te kunnen geven.
MVG contactpersoon
Verwijderd
Waarom kan T-mobile het wel goed oplossen bij iedereen?Bloodhatch schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:36:
Geachte klant,
onze directie heeft vrijdag een klacht ingediend bij Sony Nederland. Wij hopen op van een passende oplossing vanuit Sony Nederland. Tot op heden stelt Sony zich niet coulant op. Herroepingsrecht geldt voor apparatuur die niet in gebruik is geweest en is helaas niet van toepassing op uw klacht. Wij erkennen het probleem en begrijpen uw frustratie. Wij hebben meerdere pogingen ondernomen om de defecte Xperia's (het zijn er een aantal) te laten crediteren, maar tot op heden zonder resultaat. We hopen u snel een update te kunnen geven.
MVG contactpersoon
Bij T-Mobile krijg je gewoon een splinternieuwe.poestoe schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:14:
Een collega heeft probleem na 1,5 maand opgemerkt. Dit aangemeld bij T-mobile en kreeg een ander Xperia S toestel toegestuurd (ik weet niet of dit een refurbished toestel is). Maar zo kan het dus ook.
Ze hebben een policy wat betreft fabrieksfouten, je kan binnen 2 maanden een nieuwe krijgen.
Ik zit ondertussen aan me 3e XPS, en deze is helemaal prima
Dit topic is gesloten.