Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Ik maak voor het eerst gebruik van de app; playstore op m'n telefoon.. Weet ook niet precies waar ik het moet plaatsen, sorry daarvoor.
Maar als je op je gedownl. apps en my apps dan staan de vorige apps, die je ook hebt verwijderd er nog steeds in je 'history'.
Is het mogelijk om dat te verwijderen, straks krijg ik nog een hele lijst te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jacky00 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:34:
Ik maak voor het eerst gebruik van de app; playstore op m'n telefoon.. Weet ook niet precies waar ik het moet plaatsen, sorry daarvoor.
Maar als je op je gedownl. apps en my apps dan staan de vorige apps, die je ook hebt verwijderd er nog steeds in je 'history'.
Is het mogelijk om dat te verwijderen, straks krijg ik nog een hele lijst te zien.
Je kan naar links en rechts vegen voor "geïnstalleerd" en "alle" apps. De "alle"-apps-lijst bevat echt alle apps die je ooit hebt geïnstalleerd op eender welk toestel met die Google account. Daaruit kan je voorlopig niets wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Wai_AM schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:21:
[...]

12W01 = Pre-retail exemplaar ?
Weet ik niet, maar ik had een 12W01 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is ie binnen bij t-mobile de .73 update.

Wat is het beste manier om deze uit te voeren ik las ergens iets over batterij reset/telefoon helemaal uitschakelen zodat het toestel juist is gekalibreerd.

Moet dit voor of na de update gedaan worden? Zijn er nog andere goede tips?

Of is het gewoon updaten wanneer je wilt en klaar is kees?

Thanks in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:05
Cyleo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:48:
[...]

Het is ook een kwestie van het weten en er daarom op letten. Sinds het roze tint probleem op de desire bekend was viel het mij opeens heel erg op, daarvoor vond ik de kleuren alleen wat apart maar stoorde het mij niet ;-)
Zo merkte ik toen ik mijn Xperia S kreeg, dat mijn desire ook best wel een roze scherm had. Was me eerder eigenlijk niet opgevallen en totaal niet aan gestoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
WeAreLegion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:42:
Nou waar blifjt de eerste die een tft file maakt voor me en de server ;)
Ben er mee bezig, moet eerst alles backuppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 14:50
Gewoon updaten en niet druk maken over batterij. Enige dat nodig is voor het programma is dat de accu meer dan 50% geladen is. Korte accuduur of kalibratie fouten trekken vanzelf wel weg.
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 07:57:
Eindelijk is ie binnen bij t-mobile de .73 update.

Wat is het beste manier om deze uit te voeren ik las ergens iets over batterij reset/telefoon helemaal uitschakelen zodat het toestel juist is gekalibreerd.

Moet dit voor of na de update gedaan worden? Zijn er nog andere goede tips?

Of is het gewoon updaten wanneer je wilt en klaar is kees?

Thanks in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Volgens mij ligt de update server er even uit. Ik wil hem ook update naar .73, maar hij geeft aan dat hij de updateserver niet kan vinden.

Later nog maar eens proberen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
misschien was ie tijdelijk uit,maar ben aan het downloaden T-Mobile .73 update
zo te zien 295,3 MB groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
Damian schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:58:
Volgens mij ligt de update server er even uit. Ik wil hem ook update naar .73, maar hij geeft aan dat hij de updateserver niet kan vinden.

Later nog maar eens proberen.
Dat was bij mij ook, ik heb pc companion verwijderd en opnieuw gedownload daarna lukte het meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

hier nu nogmaals geprobeerd, nu doet hij het wel.

Is er eigenlijk een changelog van deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Damian schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:34:
hier nu nogmaals geprobeerd, nu doet hij het wel.

Is er eigenlijk een changelog van deze update?
Niet echt een officiele, maar onofficieel maakt hij alles beter, en dan voornamelijk de accuduur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:42:
Nou waar blifjt de eerste die een tft file maakt voor me en de server ;)
tweakers account is disabled, kan niet uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wai_AM schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:49:
[...]

tweakers account is disabled, kan niet uploaden
Als goed is staat hij weer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
zit op een traag lijntje :)
Heb het niet getest, gemaakt met nieuwste Flashtool en bij SEUS net klaar met downloaden USB eruit getrokken. Had geen zin om alles opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:04:
zit op een traag lijntje :)
Heb het niet getest, gemaakt met nieuwste Flashtool en bij SEUS net klaar met downloaden USB eruit getrokken. Had geen zin om alles opnieuw te installeren.
Thanks voor uploaden :) en zoveel fout kan je er eigenlijk niet aan doen hoor als zelfde gedan is als andere :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit erg te wachten op android 4 voor de sxs.

dat wordt de kers op de taart voor de sxs.

info over de uitrol datum is zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah daar zit ik ook wel op te wachten, maar echt hoe de telefoon nu is met die .73 update (Generic NL) echt om te smullen. Ik hgebruik hem misschien iets minder dan jullie maar ik heb wel een battery life van tussen 1 en 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Geruchten zijn mid-eind mei. Maar fabrikanten willen zichzelf nog wel tegenspreken of uitstellen.

Vind het wel lang duren. Samsung en HTC zijn wel iets sneller, al duurt het daar ook wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Daarom :) en om heeeeel eerlijk te zijn, vind ik de software op de samsung en htc echt crap (die van samsung helemaal) htc valt nog wel mee dan maar goed dat vind ik natuurlijk en ben ook blij dat ik niet gewacht heb op de SIII fischer price telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin64 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:24:
Geruchten zijn mid-eind mei. Maar fabrikanten willen zichzelf nog wel tegenspreken of uitstellen.

Vind het wel lang duren. Samsung en HTC zijn wel iets sneller, al duurt het daar ook wel lang.
Die kunnen dan weer niet terugvallen op een uiterst stabiele 2.3 versie wat bij de SXS wel zo is. Hoop stiekem toch op veel nieuwe functies bij de ICS-update en veel aanpassingen van Sony zijn kant, beetje terug naar het X10 tijdperk eigenlijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In principe had ICS (als pure upgrade van de huidige ROM en dus zonder nieuwe apps) al lang beschikbaar kunnen zijn. Maar ik begin het gevoel te krijgen (vooral door de aankondiging van de GX en SX) dat Sony een paar extra dingen wil doen.

De toestellen uit 2011 hebben bijvoorbeeld sinds ICS twee gallery's: de gewone ICS-gallery, én de 2.3-gallery vermomd als 'Xperia Gallery'. De integratie met Facebook is enkel beschikbaar in de Xperia Gallery.

Ik denk dat Sony met ICS voor de toestellen van 2012 eerst zijn eigen "Album"-, "Movies"- en "Walkman"-apps wil afmaken, om gezeik met een nieuwe én een oude gallery, of ontbrekende features te vermijden. Waarschijnlijk is er voor die nieuwe apps nog net wat meer tijd nodig. Dat zou ook verklaren waarom er nog geen 'beta' is geweest zoals voor de 2011-toestellen: voor de aankondiging van de GX en SX (die trouwens vervroegd werd omdat de PDF's uitgelekt waren) konden ze moeilijk ineens een beta beschikbaar maken met drie half-afgewerkte apps.

Ik ben in ieder geval wel erg tevreden van 2.3.7. Alles is lekker snel, heel erg stabiel en alle apps werken ten minste goed. Als ik een maandje geleden in onze winkel met onze Nexus S demo (met 4.0.4) stond te prullen viel het mij erg op hoeveel apps nog altijd niet goed werken onder Android 4.

(wat ik hier vooral mee wil zeggen is dat ik inderdaad een hoop extra/nieuwe features verwacht samen met de ICS-update)

[ Voor 4% gewijzigd door AmbroosV op 10-05-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Dat is wel zo ja. Heb zelf de galaxy s gehad hiervoor en ervaren hoe slecht de samsung software kan zijn. Zowel in stijl als technisch. HTC software heb ik geen ervaring mee. Vond sense er nooit goed uitzien maar de nieuwe versie lijkt wel ok.

Hoop wel dat ze in de sony skin de colour banding verbeteren, soms zie je nog een slechte kleur overgang bij gradients.

Wel apart dat veel apps dan nog niet goed onder 4.x werken. Is toch al een tijdje uit nu. Merk wel op dat veel apps nog niet helemaal geschikt zijn voor onze 720p resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Laat Sony maar lekker hun tijd nemen met de ICS release. Ik wil een goed doorontwikkelde release, net zoals de GB release dat ook is. Heb eigenlijk niets te klagen over GB rom, al zou de nieuwere browser van ICS wel een verademing zijn denk ik.

Merk met de .73 release dat dingen in de gallery ook een stuk sneller laden. Toestel voelt sneller aan met algemene dingen zoals overgangen en scrollen. Batterij kan ik nog niets over zeggen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Damian op 10-05-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Xperia_S_6.0.A.3.73_T-Mobile_NL firmware voor Flashtool staat op LordHades FTP server

[ Voor 9% gewijzigd door Wai_AM op 10-05-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:18:
Xperia_S_6.0.A.3.73_T-Mobile_NL firmware voor Flashtool staat op LordHades FTP server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 22:24
Kun je 'gewoon' updaten via de telefoon updater naar android 4.0 als die tzt uitkomt?

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
teiltjemetromme schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:29:
Kun je 'gewoon' updaten via de telefoon updater naar android 4.0 als die tzt uitkomt?
Ja het is gewoon SONY firmware maar dan in een andere formaat zodat je het kan flashen met Flashtool.
Na het flashen heb je hetzelfde als na het flashen met PCcompanion of met SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Sony Xperia NL zegt toch echt eind juni en niet mid-eind mei als het om de ICS update gaat.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Andere landen zijn mischien wel eerder net zoals bij de .73 update. Ik ga zelf ook niet wachten tot de nl versie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke versie kan je nou het camera geluid uitzetten? t-mobile .73 kan het weer niet...

ow wacht, de generic..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Volgens mij is dat alleen niet mogenlijk bij de t-mobile versie. De rest zou het wel moeten kunnen uitschakelen.

Maar waarom zou je t-mobile firmware draaien als je de gewone nl versie kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik weet het, omdat ie nog nieuw is of zo denk ik ;)

en toch maar generic geflashed :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masegate schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:15:
Sony Xperia NL zegt toch echt eind juni en niet mid-eind mei als het om de ICS update gaat.
Lees op XDA bijvoorbeeld berichten dat het zomaar eind mei kan zijn.

@mensen met T-mobile, gewoon Generic erop zetten. Dan heb je zeker binnen 1 maand ICS. Duurt gewoon veel te lang daar!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 22:49
Masegate schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:15:
Eind juni is wellicht gewoon een veilige datum, ze kunnen best eind mei beginnen in Singapore of iets dergelijks maar tegen de tijd dat ICS in alle Nederland provider custimization versies beschikbaar is zal het zo maar eind juni kunnen zijn. Dan gaat iedereen weer lopen haten als het niet gehaald wordt... Als alles nu mee zit en de geruchten van eind mei kloppen dan zal iedereen denken "wow, Sony ligt voor op schema"... Het is allemaal psychologisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eind Q2 is de officiële planning. Omdat op Facebook iedereen anders boos gaat worden zeggen ze gewoon eind juni voor de zekerheid. Maar het zou in principe vroeger moeten zijn. Maar wel nog minstens enkele weken, er staat nog niks op PTCRB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Damian schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:57:
Laat Sony maar lekker hun tijd nemen met de ICS release. Ik wil een goed doorontwikkelde release, net zoals de GB release dat ook is. Heb eigenlijk niets te klagen over GB rom, al zou de nieuwere browser van ICS wel een verademing zijn denk ik.

Merk met de .73 release dat dingen in de gallery ook een stuk sneller laden. Toestel voelt sneller aan met algemene dingen zoals overgangen en scrollen. Batterij kan ik nog niets over zeggen ;)
Van mij mogen ze ook hun tijd nemen, ik erger me nog nergens aan, en ik ben tevreden met hoe het toestel loopt. Natuurlijk had ik graag de nieuwe talk, maps, gmail, browser en calendar gehad van ICS (dit zijn nl. de grootste verbeterpunten) maar GB draait zo snel en soepel op de SXS dat het niet echt nodig is of zo. Als ik wat langer moet wachten op een vloeiende ervaring zoals deze rom dan wil ik dat best. Zolang ik maar niet het gezeik krijg van vastlopende toestelen (Galaxy S2), crashende browser (TF Prime) of andere gekkigheden (HTC One). Al verwacht ik er wel een paar als ik dit lijstje zo zie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeet niet dat je met ICS de mogelijkheid hebt om chrome te installeren op je toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik ben benieuwd hoe de GoT'ers de camera van de SXS gebruiken... "automagisch" of op "normal" met eigen instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 08:50

W84

Had iemand hier niet een service/repair guide gepost? Kan 'm niet vinden. :(

@Dynamix: Op auto kreeg ik echt hele slechte foto's. Op normaal met eigen tweaks zijn ze een stuk mooier. :)

[ Voor 44% gewijzigd door W84 op 10-05-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
W84 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:24:

@Dynamix: Op auto kreeg ik echt hele slechte foto's. Op normaal met eigen tweaks zijn ze een stuk mooier. :)
Ik zeg, delen die instellingen ;)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
W84 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:24:
http://www.sonymania.cz/s...332888_sb_xperia_s_wi.pdf

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Godver, zo snel... thanks man. :) Ik zocht me de *BLIEP*. :P Ik ga 'm namelijk binnenkort maar even zelf inspecteren. Ik ben gelukkig handig zat en opsturen duurt toch veel te lang. Verder krijg je 'm meestal vol krassen en deuken terug. :+

@M-Opensource: Ik zal straks even kieken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga straks mijn abbo verlengen met sxs, en ik zie dat veel van jullie problemen hebben met gele vlekken, waar moet ik oplettwn bij aanschaf,thnks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:18:
Ik ga straks mijn abbo verlengen met sxs, en ik zie dat veel van jullie problemen hebben met gele vlekken, waar moet ik oplettwn bij aanschaf,thnks alvast
Onder de achterklep checken welke versie je hebt. Zover ik weet zou het vanaf 12W16 beter moeten zijn, maar goed ik heb een 12W12 en geen last van gele vlekken. Dus het is ook een kwestie van geluk. En sowieso ook even checken of je dode/hot/stuck pixels hebt. Komt ook vaak voor bij dit toestel helaas. Suc6! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
  • Nu online
Mijn Xperia S vandaag terug gehad, reparatie heeft 3,5 week geduurd. Maar de gele vlekken zijn gelukkig allemaal weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
http://imageshack.us/phot...eenshot2012051017401.png/

Zo 73 is wat mij betreft een hele verbetering, telefoon redelijk veel gebruikt normaal was hij al lang leeg geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Uthar schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:10:
Mijn Xperia S vandaag terug gehad, reparatie heeft 3,5 week geduurd. Maar de gele vlekken zijn gelukkig allemaal weg :)
Hoe is het scherm verder? Ik doel met name op:

- defecte pixels
- gele waas aan onderzijde scherm (niet het vlekkenprobleem)
- te warm (geel) afgesteld

etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Frietsaus op 10-05-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Eindelijk een bericht van een succesvol gerepareerde SXS, mooi!

Iets anders: ik heb net eens geprobeerd om een Sixaxis aan te sluiten op m'n foon. De controller wordt netjes herkend door LiveWare, maar verder kun je er helemaal niets mee :X Er is wel een mogelijkheid via een third party app, maar dan moet je toestel geroot zijn. Ik heb vernomen dat er met de ICS update native ondersteuning komt voor de Sixaxis, dus even wachten nog... Ik zie het wel zitten om de SXS aan te sluiten via HDMI en dan met de controller te besturen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Dynamix op 10-05-2012 19:18 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Weet iemand of er al een pre-rooted .73 Generic NL ergens te downloaden is ?

Die .73 versie werkt prima...alleen die irri. advertenties hadden ze wat mij betreft weg mogen laten.
Snap trouwens ook niet waarom ik continu wordt opgezadeld met al die onverwijderbare faceboek troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
Vandaag een nieuwe telefoon gekregen.. mijn 12W01 was vier weken weg, vandaag een nieuwe 12W16 ABAC binnen :) tot dusver geen problemen met het scherm.. ook meteen ge-upgrade naar tmobile .73.. hij rendert de foto's nu ook als je inzoomt.. dat deed hij bij .67 nog niet toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Is T-Mobile betrouwbaar om deze telefoon bij hun online te bestellen? Dan bedoel ik in het leveren van een telefoon zonder kwaaltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
Ik denk dat hun ook al problemen genoeg hebben gehad. Ik denk dat ze het niet in hun hoofd halen een telefoon op te sturen van de vroegere weken waar vaak problemen mee waren ;) Mijn nieuwe was ook week 16 en denk dat als je er nu één besteld het ook wel w16 zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Dynamix schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:24:
Ik ben benieuwd hoe de GoT'ers de camera van de SXS gebruiken... "automagisch" of op "normal" met eigen instellingen?
Meestal automatisch, want meestal wil ik snel een foto van iets hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonnieB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:37:
Is T-Mobile betrouwbaar om deze telefoon bij hun online te bestellen? Dan bedoel ik in het leveren van een telefoon zonder kwaaltjes.
T-mobile heeft in mijn ogen de beste service wat mij bertreft bij dit toestel, mocht je onverhoopt problemen hebben dan zit je goed bij T-mobile. Maar als jij hem nu online besteld krijg je minimaal een toestel uit 12W16, volgende week misschien al 12W17..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:53:
[...]

T-mobile heeft in mijn ogen de beste service wat mij bertreft bij dit toestel, mocht je onverhoopt problemen hebben dan zit je goed bij T-mobile.
Precies. T-mobile is met deze ellende wat mij betreft erg positief naar voren gekomen. Ik weet inmiddels wel waar ik m'n volgende telefoon koop.

Ik zit nog altijd zonder... Reparatiestatus is nog onveranderd. Sony Mobile NL reageer niet meer op facebook, ondanks de toezegging dat ik deze week m'n xps nog terug krijg. Zie het nog niet gebeuren :(
Ik heb ze maar weer een berichtje gestuurd....

[ Voor 47% gewijzigd door riotrick op 11-05-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:46
riotrick schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:55:
[...]

Precies. T-mobile is met deze ellende wat mij betreft erg positief naar voren gekomen. Ik weet inmiddels wel waar ik m'n volgende telefoon koop.

Ik zit nog altijd zonder... Reparatiestatus is nog onveranderd. Sony Mobile NL reageer niet meer op facebook, ondanks de toezegging dat ik deze week m'n xps nog terug krijg. Zie het nog niet gebeuren :(
Ik heb ze maar weer een berichtje gestuurd....
Dit is echt de reden voor mij om hem nog niet in de winkel in te leveren. Ik heb echt geen zin om mijn toestel zolang kwijt te zijn. Zag op facebook dat iemand hem 10 april al had ingeleverd en nog steeds niet terug 8)7 Mooi 1 maand abbo betalen terwijl je geen toestel hebt (Y).

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 10:53
Frietsaus schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:03:
[...]

- defecte pixels

etc.
Ik heb heb hem een paar dagen. 12W16 ABAC
Geen dode pixels. Controle gedaan via het service menu.

Wit is niet wit. Ik heb een Desire S gehad en daar is wit wit. Ik ervaar het als iets gelig maar totaal niet storend. Van de week even een test doen met het opwarmen.

Verder vind ik het een goed toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Even snel een vraag

Voor de gene die de stock roms gedownload hebben was de snelheid beetje okay? Ik ben van server verhuist ipv van mijn eigen server thuis heb ik een dedicated server gehuurd, op een 1gbit lijn :) dus laat maar even weten ben benieuwd namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Nu toch een reactie van sony mobile nl op facebook:
Rick Schippers

Je gaf dinsdag aan dat ik voor het einde van de week mijn xps retour kan verwachten. Momenteel is de reparatiestatus by dynafix nog altijd ongewijzigd en heb ik nog nergens iets vernomen. Hoe staat het hiermee?

Sony Mobile NL
14 minuten geleden
Sony Mobile NL

Ja klopt. Voor zover de informatie gaat die ik heb gekregen moet dat nog steeds lukken. Ik weet niet of de status melding van Dynafix op dit moment goed aansluit met de werkelijke status. Ik zal rond lunchtijd nogmaals contact opnemen met het repaircenter.
Ben benieuwd.

[ Voor 6% gewijzigd door riotrick op 11-05-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Hebben meer mensen last van dat je batterij heel snel leeg gaat.
Had gisterochtend geladen en 6 uur later al 40% weg, terwijl ik maar 2x heb gebeld.

Nou die 450uur standby gaat echt niet lukken bij mij..
Ik heb alle programma's uitgezet, behalve WA staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[HTC One X] Welk type scherm heb jij?

Sony is niet de enige die last heeft van een gele waas / vlekken, HTC kan er ook wat van.

Ik ga vanmiddag naar Duitsland voor heel dit weekend dus even kijken hoe de S het volhoudt zonder dataverbinding :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:46:
[HTC One X] Welk type scherm heb jij?

Sony is niet de enige die last heeft van een gele waas / vlekken, HTC kan er ook wat van.

Ik ga vanmiddag naar Duitsland voor heel dit weekend dus even kijken hoe de S het volhoudt zonder dataverbinding :)
Ik zit nu al een week in Frankrijk, heb Wifi in het huisje waar ik zit. Het valt mij op dat de telefoon aanzienlijk langer mee gaat zelfs als hij non stop met Wifi is verbonden.

Ik heb geen Battery-info screenshots, dat heb ik namelijk nog nooit gedaan.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
Xentor schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:12:
[...]

Dit is echt de reden voor mij om hem nog niet in de winkel in te leveren. Ik heb echt geen zin om mijn toestel zolang kwijt te zijn. Zag op facebook dat iemand hem 10 april al had ingeleverd en nog steeds niet terug 8)7 Mooi 1 maand abbo betalen terwijl je geen toestel hebt (Y).
Ik heb 20% korting op mijn factuur gekregen van T-Mobile, ik was mijn gsm ook meer dan 4 weken kwijt ;) Toen ik nog eens belde hadden ze beloofd dat ik een nieuwe zou krijgen en een dag later had ik 'm. Het duurt even, maar als je zelf de moeite neemt vind ik de service wel best van T-Mobile. Ben over mijn nieuwe 12W16 ABAC overigens zeer te spreken! Batterij gaat langer mee dan mijn oude 12W01 AAAB en scherm is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
vanputten80 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:48:
[...]

Ik heb heb hem een paar dagen. 12W16 ABAC
Geen dode pixels. Controle gedaan via het service menu.

Wit is niet wit. Ik heb een Desire S gehad en daar is wit wit. Ik ervaar het als iets gelig maar totaal niet storend. Van de week even een test doen met het opwarmen.

Verder vind ik het een goed toestel
Ok, daar kan ik wel mee leven.

Echter staat bij mij de status weer op "wachten op onderdelen (1-2 weken)" :( Ik heb op Sony's facebook de toezegging gekregen dat ik hem deze week terug kon verwachten, maar ik zie het niet gebeuren om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Frietsaus schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:36:
[...]

Ok, daar kan ik wel mee leven.

Echter staat bij mij de status weer op "wachten op onderdelen (1-2 weken)" :( Ik heb op Sony's facebook de toezegging gekregen dat ik hem deze week terug kon verwachten, maar ik zie het niet gebeuren om eerlijk te zijn.
Vanochtend zei sony dat dat nog steeds gaat lukken. Ze gaan rond lunchtijd contact opnemen met het repair center. Geen idee hoe ze het willen regelen verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
  • Nu online
Frietsaus schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:03:
[...]

- defecte pixels

etc.
Nog geen problemen waargenomen. Pixels zien er allemaal goed uit, zie nergens een gele waas en wit is gewoon wit.
Als me de komende dagen nog iets opvalt laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Nu online

JayPe

Ondertitel

Ter herhaling: Toestellen met hardwarecode beginnende met AA en touch firmware versie 7 krijgen mogelijk gele vlekken.

De week nummers zeggen niet zoveel, behalve dan dat vanaf circa 12W14 de nieuwere hardware versies zijn uitgeleverd.

12W16 en nieuwer zouden allemaal probleemloos moeten zijn voor wat betreft gele vlekken.

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:03

RobertowNL

For your gear!

Xentor schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:12:
[...]

Dat was ik :/
Ze hebben nu toegezegd om voor maandag contact op te nemen maar tot nu toe niks gehoord. Op de Sony webchat verwachte dat het reparatiecentrum binnen nu en 3 weken onderdelen ontvangt.
Ondertussen bel ik nog maar even verder met mijn Desire want het leentoestel dat ik heb gekregen was om te huilen.

Vanaf maandag ga ik maar gewoon elke dag bellen, mailen, chatten, facebooken etc totdat ze me een nieuw toestel sturen 8)7 Verwacht weinig kans te hebben

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb ook lang genoeg door lopen drammen bij T-Mobile tot me een nieuwe gaven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:23
Oeps, dubbel post..

[ Voor 98% gewijzigd door drav91 op 11-05-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
Dynamix schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:17:
Eindelijk een bericht van een succesvol gerepareerde SXS, mooi!

Iets anders: ik heb net eens geprobeerd om een Sixaxis aan te sluiten op m'n foon. De controller wordt netjes herkend door LiveWare, maar verder kun je er helemaal niets mee :X Er is wel een mogelijkheid via een third party app, maar dan moet je toestel geroot zijn. Ik heb vernomen dat er met de ICS update native ondersteuning komt voor de Sixaxis, dus even wachten nog... Ik zie het wel zitten om de SXS aan te sluiten via HDMI en dan met de controller te besturen :)
Ik heb gta3 en met een toetsenbord kon ik het spel besturen, andere controllers niet geprobeerd. Dit werkte prima en reageert goed. Daarna heb ik de SXS aangesloten op de televisie via HDMI, zelfde idee als jij. Maar er zit tussen het beeld op de tv en de telefoon een delay van een halve seconde ofzo tussen. Voor foto's enzo te laten zien maakt die delay niet uit, maar gamen kan je niet echt doen.

Een paar weken geleden gaf ik aan dat de maximale batterij capaciteit, die wordt aangeven in het service menu, na verloop van tijd steeds terug loopt. Na battery pull is het weer goed gekalibreerd. Ik heb deze kalibratie al een tijd niet gedaan, hiervoor lijkt mijn batterij prestatie wel beter te worden, maar de capaciteit zakt wel steeds verder in. Het lijkt me niet helemaal de bedoeling. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
drav91 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:05:
[...]

Ik heb gta3 en met een toetsenbord kon ik het spel besturen, andere controllers niet geprobeerd. Dit werkte prima en reageert goed. Daarna heb ik de SXS aangesloten op de televisie via HDMI, zelfde idee als jij. Maar er zit tussen het beeld op de tv en de telefoon een delay van een halve seconde ofzo tussen. Voor foto's enzo te laten zien maakt die delay niet uit, maar gamen kan je niet echt doen.

Een paar weken geleden gaf ik aan dat de maximale batterij capaciteit, die wordt aangeven in het service menu, na verloop van tijd steeds terug loopt. Na battery pull is het weer goed gekalibreerd. Ik heb deze kalibratie al een tijd niet gedaan, hiervoor lijkt mijn batterij prestatie wel beter te worden, maar de capaciteit zakt wel steeds verder in. Het lijkt me niet helemaal de bedoeling. Hebben jullie dit ook?
Weet je zeker dat het niet je televisie is met input lag? Toegegeven, hij loopt niet helemaal synchroon maar als ik mijn BRAVIA op game modus zet dan is de vertragign echt te verwaarlozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drav91 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:05:
[...]

Ja, dat heb ik ook dat na verloop van tijd die maximale capaciteit steeds terug loopt. Battery pull verhelpt het dan weer.

Ik heb het idee dat mijn batterij langer mee gaat wanneer ik hem niet over nacht aan de oplader laat hangen maar hem loshaal wanneer hij op 100% staat. Ook heb ik het idee dat het helpt om af en toe de telefoon eens uit te zetten. Maar goed dit is puur gebaseerd op gevoel en de observatie dat ik dan ineens wel langer met mijn telefoon lijk te doen.

Sinds gisteren de .73 t-mobile erop. Dat lijkt ook uit te maken. Ik dacht namelijk dat mijn circular battery status app het niet meer deed omdat hij echt wel 2 uur op hetzelfde getal bleef staan. >:) Dat gebeurde daarvoor eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Rctworld schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:15:
[...]

Weet je zeker dat het niet je televisie is met input lag? Toegegeven, hij loopt niet helemaal synchroon maar als ik mijn BRAVIA op game modus zet dan is de vertragign echt te verwaarlozen ;)
Hier is een thread over op xda. Er is een work-a-round voor: http://forum.xda-develope...p?p=24061606&postcount=27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:43:
[...]

Ik heb het idee dat mijn batterij langer mee gaat wanneer ik hem niet over nacht aan de oplader laat hangen maar hem loshaal wanneer hij op 100% staat. Ook heb ik het idee dat het helpt om af en toe de telefoon eens uit te zetten. Maar goed dit is puur gebaseerd op gevoel en de observatie dat ik dan ineens wel langer met mijn telefoon lijk te doen.
Dit zou inderdaad kunnen. Wat bij de x10 gebeurde op het moment datde batterij was opgeladen tot 100%, dat deze weer terug zakte naar 90%. Dit is bij mijn SXS niet het geval, deze blijft op 100% staan, dus blijft laden.

Ik heb het ook getest met Sony bravia. Zal straks eens naar de instellingen van tv en telefoon kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Het viel mij trouwens op dat de batterij bij mij veel langer meegaat met opladen via de PC dan via de lader. Ik weet niet of het er mee te maken heeft dat het een snellader is. Maar onderstaande resultaat heb ik nooit kunnen halen via de lader. Opladen via de PC duurt langer, maar is wel effectief. :)

Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/screenshot_2012-05-11_1544.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi , ik heb een vraag

ik wil graag een foto maken van iets van zeer dicht bij, 3cm afstand zeg maar
als ik even wacht wordt het beeld op de sxs scherp maar als ik dan de foto wil maken word het weer wazig

hoe kan dat? het beeld was scherp? hoe zorg ik ervoor dat ik die scherptje behoud tijdens het maken van de foto?

ik heb hem op document gezet om de foto te maken en ik hou de gsm echt stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:24:
Ik gebruik m op normaal, automatisch vindt ik niet geweldig.eninzoomen kan je beyerook laten, dan krijg je zoveel ruis dathet niet om aan te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:11:
hoi , ik heb een vraag

ik wil graag een foto maken van iets van zeer dicht bij, 3cm afstand zeg maar
als ik even wacht wordt het beeld op de sxs scherp maar als ik dan de foto wil maken word het weer wazig

hoe kan dat? het beeld was scherp? hoe zorg ik ervoor dat ik die scherptje behoud tijdens het maken van de foto?

ik heb hem op document gezet om de foto te maken en ik hou de gsm echt stil
Je moet hem niet op document zetten maar of op auto scan of op normaal.
Ik heb m meestal op normaal staan.het ligt er ook waar je van dicht bij een foto van wil maken,als het inderdaad een document is zet m dan op autoscan,en 3 cm is soms te dichtbij dan kan hij niet goed genoeg focussen, dan is iedere minimale beweging al snel teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Voor degene die slechte foto's krijgen: Schakel naar normaal, zet scene op uit, check of scherpstelmodus niet op gezichtsdetectie staat (staat bij mij op Enkel) en vergeet niet de beeldstabilisatie in te schakelen.

Hier trouwens een foto met de focus diep op de blaadjes in het middel. Aardig wat detail vind ik. :)
Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/DSC_0008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:28:
Voor degene die slechte foto's krijgen: Schakel naar normaal, zet scene op uit, check of scherpstelmodus niet op gezichtsdetectie staat (staat bij mij op Enkel) en vergeet niet de beeldstabilisatie in te schakelen.

Hier trouwens een foto met de focus diep op de blaadjes in het middel. Aardig wat detail vind ik. :)
[afbeelding]
ik ga het proberen met jou instellingen.
ik fotografeer trouwens altijd in breedbeeldmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
riotrick schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:44:
[...]

Hier is een thread over op xda. Er is een work-a-round voor: http://forum.xda-develope...p?p=24061606&postcount=27
Dit had ik zelf ook al een behoorlijke tijd uitgevonden, niet zo zeer voor deze problemen maar wel omdat hij standaard op 24Hz ingesteld wordt... 24Hz is normaal filmmodus en als je een TV hebt met bewegings interpolatie(MotionFlow etc) dan moet hij heel wat meer rekenen om op 100/200/400Hz te komen dan als je met een 60Hz signaal begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:31:
[...]

ik ga het proberen met jou instellingen.
ik fotografeer trouwens altijd in breedbeeldmodus.
Wat ook wel leuk werkt is dataanraak focus als je het onderwerp niet in het midden wilt hebben, hoe kan ik trouwens een foto toevoegen aan een berricht?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Haha, net ook even de mijne via HDMI op de TV aangesloten en dat is echt grappig zeg. Helaas is de originele HDMI-kabel een beetje kort, maar het werkt wel super en totaal geen lag en kristalhelder HD-beeld. Zit je opeens Angry Birds op je big ass TV te spelen, haha... geweldig is dit. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je de volgorde van afspelen van foto's bij diashow kan veranderen? Bijvoorbeeld als je je vakantie foto's wil laten zien begint het afspelen op de laatste dag en gaat dan achteruit terug naar dag 1. Heb wel eens verschillende andere apps voor diashow of fotolijst geprobeerd maar daarmee was ook niet mee gelukt.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Je kunt er best aardige foto's mee maken:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-nHgJauY1Rrw/T602D9b-h_I/AAAAAAAAD70/_YQgLWC8n58/s925/DSC_0224.jpg

Mijn ervaring is dat je echter wel moet opletten dat de lens niet vet is. Gebeurt bij mij best snel, ook al zit die verzonken en dan krijgen je foto's een enorme waas bij een beetje tegenlicht.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Transport - Gereed voor verzending bij externe reparatiedienst 11-5-2012 21:07:00
Transport - Product verzonden door externe reparatiedienst 11-5-2012 21:08:51
Reparatie ETD - Reparatie gereed 11-5-2012 21:10:21
\o/

Hopelijk ligt hij snel weer bij TPH. Dinsdagochtend zit in het vliegtuig voor m'n vakantie. Zou mooi zijn als ik em nog mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
riotrick schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:46:
[...]

\o/

Hopelijk ligt hij snel weer bij TPH. Dinsdagochtend zit in het vliegtuig voor m'n vakantie. Zou mooi zijn als ik em nog mee kan nemen.
Misschien niet geheel onbelangrijk, dat de reparatie goed is uitgevoerd en de problemen zijn verholpen ;)

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
BaBy-G schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:50:
[...]

Misschien niet geheel onbelangrijk, dat de reparatie goed is uitgevoerd en de problemen zijn verholpen ;)
Daar ga ik vooralsnog maar even vanuit. Anders sta ik snel weer op de stoep bij tph.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
riotrick schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:53:
[...]

Daar ga ik vooralsnog maar even vanuit. Anders sta ik snel weer op de stoep bij tph.
Ik heb dus ook een Xperia S die last heeft van gele vlekken op het scherm van the PhoneHouse, maar na het horen van jouw horror verhalen durf ik het toestel niet terug te brengen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
riotrick schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:46:
[...]

\o/

Nice, hier nog steeds in behandeling helaas. Ben benieuwd of het goed gerepareerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me uitleggen hoe ik een foto kan invoegen bij een bericht, ik krijg dat niet echt voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:01:
Je kunt er best aardige foto's mee maken:
[afbeelding]

Mijn ervaring is dat je echter wel moet opletten dat de lens niet vet is. Gebeurt bij mij best snel, ook al zit die verzonken en dan krijgen je foto's een enorme waas bij een beetje tegenlicht.
Hele mooie foto, mijn complimenten
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:46:
Kan iemand me uitleggen hoe ik een foto kan invoegen bij een bericht, ik krijg dat niet echt voor elkaar
Alstu! :)

Forum FAQ #forumsoftware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien kijk ik niet goed, maar daar zie ik alleen maar iets staan over het formaat van de foto's, maar niet hoe ik dat moet doen, ik bedoel een stap voor stap begeleiding voor oenen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
W84 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:50:
Het viel mij trouwens op dat de batterij bij mij veel langer meegaat met opladen via de PC dan via de lader. Ik weet niet of het er mee te maken heeft dat het een snellader is. Maar onderstaande resultaat heb ik nooit kunnen halen via de lader. Opladen via de PC duurt langer, maar is wel effectief. :)

[afbeelding]
Kijk eens naar CPU sept, die zegt heel veel over waar je verbruik vandaan komt, maar ik vermoed dat het o.a. komt omdat laden met de lader misschien eerder stopt (90-100% misschien, zoals bij mijn desire, ik weet niet of het zo is :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:00:
[...]

Mischien kijk ik niet goed, maar daar zie ik alleen maar iets staan over het formaat van de foto's
Het valt misschien weg in de lappen met tekst, maar het staat er wel degelijk hoor ;)

Anyway, hierbij de stap voor stap voor oenen ;)

- verklein je foto/plaatje naar iets van 570 x 430 (niet verkleinen kan in principe ook, dan wordt de foto zelf door de site verkleind en wordt het "klikbaar", maar dat is eigenlijk niet comfort de regels van het forum ;))
- upload de foto naar een van de vele gratis hostsites zoals bv http://picturepush.com
- zodra de foto is geupload krijg je een url, kopieer deze
- gebruik op het forum het volgende commando: [img]gekopieerde url[/img]
- voila! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaBy-G schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:10:
[...]

Het valt misschien weg in de lappen met tekst, maar het staat er wel degelijk hoor ;)

Anyway, hierbij de stap voor stap voor oenen ;)

- verklein je foto/plaatje naar iets van 570 x 430 (niet verkleinen kan in principe ook, dan wordt de foto zelf door de site verkleind en wordt het "klikbaar", maar dat is eigenlijk niet comfort de regels van het forum ;))
- upload de foto naar een van de vele gratis hostsites zoals bv http://picturepush.com
- zodra de foto is geupload krijg je een url, kopieer deze
- gebruik op het forum het volgende commando: [[url="gekopieerde url"]afbeelding[/url]]
- voila! :)
Oke thanx
Pagina: 1 ... 50 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.