patje01 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:59:
Vanochtend wederom een nieuwe Xperia_S ontvangen. Inmiddels het vijfde toestel. Opgeladen, opgestart en...... weer een geel scherm. De volgende toestellen op rij gehad - 12W08, 12W12, 12W14, 12W15 en nog een 12W15 toestel. Ben er nu wel klaar mee. Ik ga kijken of ik met bijbetaling naar een One X kan overstappen. De Xperia is me gewoon niet gegund denk ik. Natuurlijk zal de One X ook wel zijn probleempjes hebben, maar na 5 toestellen is het voor mij wel even klaar

Niet om het één of ander hoor..., maar na 5 toestellen met dit probleem.
Wat eigenlijk wel meer een probleem wordt gemaakt dan het misschien is.
Ga je je dan niet afvragen of jezelf misschien te kritisch bent ?
Kijk...ik heb/had ook wel het idee dat mijn SXS een beetje gelig was op het service scherm, maar in praktijk
zie ik hier geen -bips- van. dus is er geen probleem wat mij betreft.
Daarbij wordt de term wit zo zachtjes aan een beetje relatief. wat is wit ? hoe helder wil je het ?
Als ik de SGS2 van me maatje pak dan is het wit ook geen RAL9010..ofwel "spierwit"
Ik heb inmiddels gezien dat een aantal toestellen echt geel waren, en dat zijn vooral de eerdere versies.
De latere toestellen lijken mij eigenlijk redelijk prima...nu is het weer "kleurtemperatuur" die niet deugt, zo kunnen we wel bezig blijven of niet ?
Tevens vind ik...en dat is geheel persoonlijk, dus je mag hier flink op los flamen.
Maar het stressen van een toestel en daarbij de temp. zodanig laten oplopen dat het wel problemen moet geven is natuurlijk redelijk debiel.
even een slecht vergelijk....
Ik koop een porsche , zet hem bij de dealer buiten neer en trap hem net zolang in de toerenbegrenzer tot de motor overhit of nog liever...de krukaslagers er uit komen en ga dan zeiken over het gebrek.
Niet erg reeël of wel ?
mijn moraal...hoe erg is het probleem onder normale condities ? En vergelijk het eens met andere schermen.
Ik heb namelijk nog niet eerder een lcd paneel van welk type dan ook gezien waarbij ik me laskap opmoest om het wit te aanschouwen.
nja, brand maar los