Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 21:46
ik denk dat je de meeste kans hebt op een goed toestel. de mensen zonder problemen hoor en lees je natuurlijk minder dan degene met problemen. ikzelf heb nergens last van en ben nog steeds hartstikke blij met het toestel.

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01-2021
Kiwietje schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:15:
Hee!
Na het zien van het scherm van de One S van HTC ben ik toch gaan twijfelen om geen Sony Xperia S te halen, maar naar het doorspitten van het forum heb ik het idee dat je echt 50% kans hebt op een telefoon met een geel scherm. Wanneer dit naar de reparatie moet ben je over het algemeen een week of 4 je telefoon kwijt (uit ervaring..)

Is het probleem echt zo groot dat 1 op de 2 telefoons zo'n geel scherm / gele vlekken heeft?
De toestellen die nu aangeschaft worden hebben volgens mij geen problemen meer. En anders vraag je of je de batterij code van het toestel mag zien; dan weet je gelijk of het probleem uitgesloten is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-06 20:02
De toestellen die nu aangeschaft worden hebben volgens mij geen problemen meer. En anders vraag je of je de batterij code van het toestel mag zien; dan weet je gelijk of het probleem uitgesloten is of niet.
[/quote]

Fijn om te horen, dan heb ik straks toch meer vertrouwen in een nieuwe aanschaf. Hoe zit het trouwens met T-mobile, zet die nog steeds branded software op de telefoons (ik heb namelijk geen interesse in custom roms..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Van @phonehousehelpt:
@rickschippers Ik begrijp dat het vervelend is om te wachten op je telefoon.Ik zal morgen weer voor je controleren wat de status is1/2

@rickschippers 2/2 en zal je daarvan op de hoogte houden. Nogmaals excuses voor het lange wachten. Mvg, Peter.

[ Voor 4% gewijzigd door riotrick op 08-05-2012 12:53 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwietje schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:26:
[/quote]

Fijn om te horen, dan heb ik straks toch meer vertrouwen in een nieuwe aanschaf. Hoe zit het trouwens met T-mobile, zet die nog steeds branded software op de telefoons (ik heb namelijk geen interesse in custom roms..)
Branded inderdaad. Bij het starten een T-mobile logo en wat van hun verschrikkelijke apps voraf geinstalleerd ( wel verwijderbaar ). Maar doordat je gewoon veel langer moet wachten op een update ben ik meteen overgegaan op de GenericNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:12
Bloodhatch schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:28:
[...]

Op mijn reacties van vorige week dinsdag en donderdag nog geen antwoord van in het ticket, waar normaal al na 30 minuten gereageerd werd. Vandaag om 8 uur een mail gestuurd naar hun info e-mailadres en voor alsnog geen antwoord. Beetje jammer dit.
Vandaag dan toch een reactie mogen ontvangen.
Geachte heer,

we zijn druk in onderhandeling met Sony en het reparatiecentrum.
We hebben erg veel klanten met hetzelfde probleem.
U ontvangt zsm een respons.
Mijn excuses voor het ongemak.

groeten,
Een nietszeggende reactie eigenlijk...Maar ik wacht het maar af dan hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

W84

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:55:
@W84
De Xperia S heeft een IPS display
Ok dan, bedankt. :) Dan vind ik de kijkhoek nog best tegenvallen voor een IPS display, maar als ik het goed begrijp kan een dode pixel dan niet wit zijn en een hot pixel is niet wit (zou moeten kleuren als een soort diamant). Dus dan zit er wel degelijk iets tussen het display en glas. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
W84 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Ok dan, bedankt. :) Dan vind ik de kijkhoek nog best tegenvallen voor een IPS display, maar als ik het goed begrijp kan een dode pixel dan niet wit zijn en een hot pixel is niet wit (zou moeten kleuren als een soort diamant). Dus dan zit er wel degelijk iets tussen het display en glas. 8)7
Heb je je screenprotector er al afgehaald? Bij mij zat er een stofje tussen de screenprotector en het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Sony Mobile NL: ‎Rico Moons Kevin Scheurwater Rick Schippers Frietsaus Ik kan jullie mededelen dat jullie voor het einde van deze week de Xperia S retour krijgen. Het kan overigens zijn dat de telecomwinkel en Dynafix diit jullie nog niet kan bevestigen, maar ik bij deze wel.
\o/

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 10-12-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

jroz2001 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:14:
[...]

Heb je je screenprotector er al afgehaald? Bij mij zat er een stofje tussen de screenprotector en het scherm.
Huh, wat?! Zit er een screenprotector op? :o Is dat een dikke, want dan zou het kunnen dat daar het stofje onder zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kiwietje schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:15:
Hee!
Na het zien van het scherm van de One S van HTC ben ik toch gaan twijfelen om geen Sony Xperia S te halen, maar naar het doorspitten van het forum heb ik het idee dat je echt 50% kans hebt op een telefoon met een geel scherm. Wanneer dit naar de reparatie moet ben je over het algemeen een week of 4 je telefoon kwijt (uit ervaring..)

Is het probleem echt zo groot dat 1 op de 2 telefoons zo'n geel scherm / gele vlekken heeft?
Ik heb dezelfde twijfels gehad, en voor zover ik kon opmaken uit dit topic is vanaf code 12w13 het probleem opgelost. Ik weet niet of "ABAC" een standaard code is nu... maar 12w13 ABAC en hogere W-nummers lijken nergens last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06 19:00
Is er al iemand met een T-Mobile toestel nieuw of omgeruild van minimaal 12W16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:59:
[...]
Huh, wat?! Zit er een screenprotector op? :o Is dat een dikke, want dan zou het kunnen dat daar het stofje onder zit. :P
Bij de randen kan je hem zien zitten. Dat stofje moet er haast wel onder zitten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Ja, nu je het zegt. Maar ja, is het wel zo handig om die screenprotector eraf te halen? Nu heb ik wel een mooi tasje ter bescherming, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony Xperia S is een erg mooi ding. Qua looks vind ik hem alle overige smartphones teniet doen.. (alhoewel One X ook wel aardig uit ziet).

Heeft iemand al meer info omtrent die Sony Hayabusa? Ik kan het me veroorloven om nog circa 2 maanden te wachten met de aanschaf van een nieuwe smartphone en ben erg benieuwd naar dit dunnere model.

Dat was ook gelijk mijn voornaamste bezwaar.. SXS is imo net wat te dik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent zelf te dik. :+

on topic : ik ben erg tevreden met mijn sxs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 9mm telefoons in mijn handen gehad en dat voelde gewoon totaal niet goed. Geef mij meer deze dikte van de S. Sowieso door de aflopende randen voelt hij zeker niet dik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik moet wat te zeiken hebben ;)

Heb zelf vrij forse handen en zou best met dit formaat overweg moeten kunnen. Ik vind het alleen niet fijn om dergelijke toestellen in mijn broekzak te hebben. Dunner is dan wel beter (al zijn er grenzen).

Hopelijk is de Hayabusa in Juli verkrijgbaar.. het is dat ik daarvan op de hoogte ben. anders had ik de SXS wellicht al wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Ik vind 'm ook heerlijk in de hand liggen. Die superplatte ultralichte foons glippen bij mij altijd zo uit me klauwen. Maar bij de SXS is het door die ronding echt top en deze voel je tenminste trillen in je broekzak en ook totaal geen problemen om in je broekzak te stoppen trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

>:) Ik heb gisteren een update gedaan van. 67 uk (geen idee waarom ik een uk versie geflashed heb) naar de. 73 generic NL, en gelijk na het flashen begon de XS een update te downloaden.

Nu ging de accu al een dag mee, maar sinds gisteren lijkt hij nog eens zolang mee te gaan met dezelfde instellingen.

Zit nu op bijna 14 uur en 69% :-)

Ik kreeg trouwens net nog een update bom van o.a 10 apps....Zou ICS er dan echt aan komen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:18

FZ6

Time schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:14:
Yep...

Vanmiddag mijn nieuwe T-Mobile XPS binnen gekregen (omruil)

12w16.

Heb 'm net 3 kwartier lekker warm laten worden (42 graden) en vooralsnog geen gele vlekken :)
en normale kleuren.

Zou 't dan toch opgelost zijn na 3 nieuwe toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 22:24
Is de doorzichtige balk van de Xperia s tevens de notification light?
Verschillende kleuren e.d.?

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

teiltjemetromme schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:35:
Is de doorzichtige balk van de Xperia s tevens de notification light?
Verschillende kleuren e.d.?
Nope, licht alleen wit op. Er zit een alle-kleuren-van-de-regenboog-LED linksboven. ;)

Trouwens ik mis echt de oude vertrouwde bestandsbeheer zoals op de oude SE toestellen. Je zoekt je rot naar alle files. Beltonen staan daar en muziek weer daar... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 22:24
Disco-pogo-ledje? :+

Wanneer licht deze balk wit op? Soort breathing light?

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Die balk licht alleen op als je op een van de knoppen van het toestel drukt. Maar het ziet er vet uit, dat wel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Time schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:14:
Ik heb vandaag mijn SXS binnengekregen van T-Mobile.
12W16

Enige twee minpuntjes aan de telefoon tot nu toe vind ik
- Het "klepje" op de usb-aansluiting. Die is echt vervelend. Die was op de X10 een stuk beter.
- De smart-tags zijn iets beperkter dan ik had gehoopt. Ik hoopte op in te stellen helderheid van de display en bijvoorbeeld "zet het alarm" ipv "open de alarm-functie" of "begin in spotify een lijst af te spelen" ipv "open spotify"

Verder loopt 'ie als een zonnetje en wacht ik met smart op de ICS update. SonyXperia op twitter meldde vandaag dat het eind juni wordt. Beschamend lang duur het...

[ Voor 53% gewijzigd door ButsMG op 08-05-2012 22:50 ]

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:05:
[...]

Ik heb dezelfde twijfels gehad, en voor zover ik kon opmaken uit dit topic is vanaf code 12w13 het probleem opgelost. Ik weet niet of "ABAC" een standaard code is nu... maar 12w13 ABAC en hogere W-nummers lijken nergens last van te hebben.
Ik zou toch even beter dit forum raadplegen omtrent dit probleem, voordat je mensen van advies voorziet ;)
Vooralsnog zet ik alleen mijn geld op toestellen uit W16 :)

[ Voor 6% gewijzigd door BaBy-G op 08-05-2012 23:02 ]

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een W13 AAAB (de oorspronkelijke versie), maar met Touch-versie 6 - en die is ook helemaal probleemvrij. Het zijn alleen de Touch 7 AAAB's die last hebben van de vlekken. De weeknummering maakt niet zo veel uit. Het makkelijkst om te zien of je een goed toestel hebt is er gewoon voor zorgen dat het géén AAAB is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 12W12 AAAB touch-versie 7 en ik heb op dit moment vanboven en beneden heel lichte gele vlekken. Ik had dit ook pas gemerkt nadat ik mijn scherm helemaal wit had gemaakt. Bij normaal gebruik heb ik er geen last van. Nu ben ik toch aan het twijfelen om mijn gsm binnen te brengen. Is het dit waard? Ik heb (voorlopig ) nog geen last maar het kan natuurlijk altijd dat ze alleen maar erger worden, die indruk heb ik toch alvast. Zou ik nu al langs gaan, of zou ik wachten tot de gele vlekken pas echt irritant beginnen te worden? Heb het toestel gewoon in een Belgische winkel gehaald, dus ik moet het gelukkig niet opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:58:
Ik heb een 12W12 AAAB touch-versie 7 en ik heb op dit moment vanboven en beneden heel lichte gele vlekken. Ik had dit ook pas gemerkt nadat ik mijn scherm helemaal wit had gemaakt. Bij normaal gebruik heb ik er geen last van. Nu ben ik toch aan het twijfelen om mijn gsm binnen te brengen. Is het dit waard? Ik heb (voorlopig ) nog geen last maar het kan natuurlijk altijd dat ze alleen maar erger worden, die indruk heb ik toch alvast. Zou ik nu al langs gaan, of zou ik wachten tot de gele vlekken pas echt irritant beginnen te worden? Heb het toestel gewoon in een Belgische winkel gehaald, dus ik moet het gelukkig niet opsturen.
Wat je best eens kan doen is met een stress test of game je telefoon eens lekker warm laten worden. Meestal verschijnen dan de vlekken. Maar als je er nu al lichte ziet ga je best terug naar de winkel, eventueel met een afdruk van deze post:
http://talk.sonymobile.com/message/173841#173841

(Mag ik ook nog eventjes vragen welke winkel het was? Als het de bepaalde winkelketen is waar ik soms werk kan ik misschien wel iets proberen te versnellen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Hmmm, apart... ik heb ook een 12W12 AAAB TV7 en totaal nergens last van. Ook niet na 40+ graden. Hopelijk blijft het ook zo en binnenkort naar Spanje, dus dan kan ik het sowieso even goed testen. :p

@AmbroosV: Werk je als verkoper of zit je in de reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 00:15:
@AmbroosV: Werk je als verkoper of zit je in de reparatie?
Reparatie is altijd via Dynafix bij alle retailers. Ik zit ergens tussen verkoop en ondersteuning. Verkopers zijn Sales Advisor, ik ben Technisch Commercieel Adviseur, en heb ook een nationale training/IT-functie. Ik doe een beetje vanalles dus :P

Wanneer ik in een winkel aan het werk ben heb je mij als technisch adviseur. Wil je weten of Cyanogenmod draait op toestel X, of toestel Y een update krijgt naar Android 4.0 en wat voor SoC er in toestel Z zit dan moet je bij mij zijn. Ik doe ook software updates etc in-store zodat we veel minder toestellen moeten opsturen naar Dynafix voor dezelfde "software update".

In de zomer ga ik de meeste van onze Belgische winkels afrijden om in elke winkel er voor te zorgen dat alle demotoestellen perfect werken, de nodige beveiliging aan boord hebben, overal het WiFi-netwerk juist werkt en de TV via DLNA benaderbaar is. Die dingen zijn tot nu toe een probleem gebleken voor de meeste winkels, dus hebben ze mij ingeschakeld (studentenjob met bedrijfswagen yay :D ). Ook maak ik tijdens die periode trainingsdocumenten voor winkelstaff waar onder andere een uitgebreid stappenplan inzit voor het updaten van bijna alle toestellen samen met wat algemenere smartphone-uitleg, hoe DLNA in de winkels werkt, wat er interessant is om aan klanten te laten zien, ... Wij proberen namelijk met onze winkelketen een service te bieden die je in weinig (geen?) andere telefoonwinkels hebt!

[ Voor 61% gewijzigd door AmbroosV op 09-05-2012 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Klinkt nice, niet eens een slechte job. Zou ik zelf niet eens verkeerd vinden. :p Ik was trouwens bij de Vodafone-winkel in Rotterdam en daar zat indd iemand van Dynafix voor het fixen van Samsung en HTC. Sony ging helaas niet, want dat moest echt opgestuurd worden. Maar volgens mij stond daar ook zo'n soort kerel als jou die ook met al die zaken bezig was. :)

Ik weet nog steeds niet wat ik met die rare witte punt op me display moet en ik heb niet veel zin om die screenprotector eraf te halen. Ze wilde 'm voor me opsturen, maar ja... dan ben ik 'm weer weet ik veel hoe lang kwijt. Ik heb trouwens wel Sony een mail gestuurd of ik misschien een nieuwe backcover kan krijgen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er best tevreden mee! Als je weet dat ik vorige zomer in juli ben begonnen als 'demoboy' voor tablets en dan twee maand geleden in een mail van de CEO van de Belgische tak vermeld is het snel gegaan. Mijn hoofdbezigheid blijft wel studeren, het is puur vakantiewerk, dus ook max 50 werkdagen/jaar. Echt iemand van Dynafix in een winkel heb ik in België nu wel echt nog nooit gezien, ik denk niet dat ze dat hier doen. Het verschil tussen wat ik doe en wat ze bij Dynafix doen is wel dat ik eigenlijk niet meer kan doen dan je zelf als consument kan. Alleen bij Sony kan ik flashen met EMMA ipv Update Service/PC Companion, maar HTC's bijvoorbeeld kan ik niet flashen, en Samsung's alleen maar als Kies meewerkt of ik de juiste bestanden voor Odin kan vinden (wat meestal niet het geval is, toch niet binnen redelijke termijn). Toch lossen we al veel problemen in de winkel zelf op. Een vraag die ik ook dikwijls krijg van klanten is bijvoorbeeld hoe ze een Azerty-toestenbord op hun Android zetten, standaard is dat altijd Qwerty. Of mensen die een pattern lock/code lock op hun telefoon hebben staan en hun Gmail niet meer weten. Vroeger stuurden ze bij ons al die toestellen op, nu doen we gewoon een factory reset. Sneller voor ons, sneller voor de klant, win-win.

Back on-topic:
Kan je eens proberen een foto te maken van het witte punt? Als het iets onder de screenprotector is zou je normaalgezien wel moeten zien dat er ook wat lucht onder zit, anders vrees ik dat het toch echt in je scherm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/DSC00243.jpg

Zover ik weet zou een hot pixel als een diamant moeten schijnen met tinten van groen bijvoorbeeld, maar dit is echt puur wit. Het zou ook nog kunnen dat de pixel gewoon leeg is en het licht er doorheen schijnt, maar hopelijk is het gewoon een stofje of iets. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
AmbroosV schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 01:00:
. Of mensen die een pattern lock/code lock op hun telefoon hebben staan en hun Gmail niet meer weten. Vroeger stuurden ze bij ons al die toestellen op, nu doen we gewoon een factory reset. Sneller voor ons, sneller voor de klant, win-win.
En hoe checken jullie dat de GSM niet gejat is? Want je Gmail zou je toch eigenlijk wel moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 10:53
Na 2 maanden dit forum gemonitord te hebben, heb ik hem besteld bij Studentmobiel.

Ik hoop dat ik een goed toestel ontvang. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Jammer dat deze niet naar Eurapa komen:

*knip*

[ Voor 57% gewijzigd door smartje74 op 09-05-2012 09:23 . Reden: Link staat reeds in het "LT29i Hayabusa + LT30i Mint (?): de geruchten" topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Laatst online: 25-07 14:21
Mijn McAfee Security is verlopen.
Wat kan ik het beste doen?
1) eraf gooien, want je hebt het toch niet nodig
2) betaald verlengen
3) een andere app installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steven85 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:06:
2) betaald verlengen
Weg ermee, compleet nutteloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Laatst online: 15-09 21:46
2) betaald verlengen
1

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
2) betaald verlengen
1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Is het dan totaal overbodig? Ook geen avg-tje ofzo?

Ik ben trouwens zojuist gebeld door T-Mobile.. na ruim een maand mijn telefoon kwijt te zijn hebben ze eindelijk besloten een nieuwe op te sturen.. hopelijk een van een fatsoenlijke batch :)

En nog even een vraag voor mijn duidelijkheid:
Bevorderd de custom rom van GenericNL nu wèl of niet je battery life?

[ Voor 7% gewijzigd door Venta op 09-05-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Virusscanners zijn echt useless, gewoon weggooien en klaar. Maar goed heeft iemand al wat gehoord van die geile headset die je er bij kreeg? :P we zijn nu toch al weer ruim in mei beland haha

en de Generic NL .73 heeft mijn battery life echt super verbeterd, vooral bij idle is hij echt stuk beter. gister 12% op 16 uur (had telefoon niet nodig)

[ Voor 29% gewijzigd door WeAreLegion op 09-05-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Xperia S nu bijna 2 maanden, al die tijd blij dat ik niet was getroffen door "de gele vlek" tot gisteravond, aan de bovenkant ontstaan allemaal gele vlekken die erger worden met de tijd. Vanmorgen waren ze weg maar snel weer terug helaas. Wat te doen? Hoelang duurt de reparatie ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:55:
Ik heb mijn Xperia S nu bijna 2 maanden, al die tijd blij dat ik niet was getroffen door "de gele vlek" tot gisteravond, aan de bovenkant ontstaan allemaal gele vlekken die erger worden met de tijd. Vanmorgen waren ze weg maar snel weer terug helaas. Wat te doen? Hoelang duurt de reparatie ongeveer?
Bij mij al ruim een maand :) Ik zou nog persoonlijk nog even wachten met terug sturen tot sony wat betere procedures voor elkaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:55:
Je kan altijd proberen om een nieuwe te krijgen ipv een reparatie. Bij een reparatie zou ik ook nog maar even wachten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik hoorde trouwens van iemand dat die gele vleken wel vaker voor komen bij telefoons, en dat het over het algegmeen het lijm is wat gebruikt word, en dat het vanzelf weer weg moet gan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
WeAreLegion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:13:
Ik hoorde trouwens van iemand dat die gele vleken wel vaker voor komen bij telefoons, en dat het over het algegmeen het lijm is wat gebruikt word, en dat het vanzelf weer weg moet gan.
Alleen bij de XPS gaan ze niet vanzelf weg. Sony geeft zelf aan dat de enige oplossing het scherm vervangen is.
Sony heeft ook nooit de oorzaak gemeld. Dus of het de lijm is of iets anders, dat is nooit vermeld.

[ Voor 10% gewijzigd door riotrick op 09-05-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
riotrick schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:14:
[...]

Alleen bij de XPS gaan ze niet vanzelf weg. Sony geeft zelf aan dat de enige oplossing het scherm vervangen is.
Sony heeft ook nooit de oorzaak gemeld. Dus of het de lijm is of iets anders, dat is nooit vermeld.
Jah okay dat is ook weer zo :) maar was meer melding waar het eventueel aan kan liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 14:50
Heb juist het idee dat ze bij de sxs juist met de tijd erger worden in plaats van minder.

Hoop wel dat ze snel de afhandeling verbeteren en versnellen. De gele vlekken en matige afwerking van de behuizing beginnen mij steeds meer te storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zijn er trouwens nog dingen die missen op de fileserver? :)

Heb er een 2e server aangehangen met een DNS roundrobin op een 1gbit verbinding (foutje van hosting provider) dus laat maar weten en zet ik het er op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
@Robin64 zolang er meer sxs toestellen verkocht worden, zal je naar verhouding ook meer mensen horen.

Zelf net na lang twijfelen tussen de Galaxy SII (of toch wachten op de SIII) en de SXS, vanmorgen de SXS opgehaald.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
@Harry
Ik bedoel niet dat je meer met vlekken hoort. Maar dat de vlekken na een tijd meer zichtbaar worden op het toestel als je er last van hebt. In het begin had ik er geen last van. Daarna begon het een beetje te komen en nu komen ze al als ik het in de broekzak heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 00:13:
[...]

Wat je best eens kan doen is met een stress test of game je telefoon eens lekker warm laten worden. Meestal verschijnen dan de vlekken. Maar als je er nu al lichte ziet ga je best terug naar de winkel, eventueel met een afdruk van deze post:
http://talk.sonymobile.com/message/173841#173841

(Mag ik ook nog eventjes vragen welke winkel het was? Als het de bepaalde winkelketen is waar ik soms werk kan ik misschien wel iets proberen te versnellen.)
Ik heb een stress test gedaan en heb ff gegamed om de temp tot 42° te krijgen. De vlekken worden niet erger, ze blijven even "geel"... Ik heb em bij Essec Hasselt gehaald.
Op dit moment storen de vlekken niet echt hoor... Bij normaal gebruik heb ik er niet echt last van (buiten bij het browsen, dan zie ik toch dat het aan de onderkant van mijn scherm toch gelig is).
Ik denk dat ik er nog even mee wacht, en als ze erger worden, dan ga ik terug langs gaan. Heb geen zin om mijn telefoon lang kwijt te zijn ;)
Robin64 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:16:
Heb juist het idee dat ze bij de sxs juist met de tijd erger worden in plaats van minder.
Hier vrees ik dus ook voor. Ik hoop dat het niet zo bij mij gaat zijn, maar het kan alleen maar verergeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Laatst online: 14-09 21:52
Nadat ik op het begin nog geen last van de gele vlek had. Is deze na een tijdje wel gekomen. En nadat ik meerdere malen mijn telefoon op hoge temperatuur had en daarna weer liet afkoelen bleek de gele vlek ook zichtbaar op lagere temperatuur. En ik heb het idee dat de vlek erger wordt in de loop van de tijd... Hij wordt steeds meer zichtbaar op lagere temperaturen....

Ik heb hem nog niet opgestuurd, omdat het zo lang duurt bij de rest. Maar binnenkort toch maar eens doen. Zeker omdat ik nu nog premiummember ben bij KPN, dus een leentoestel krijg. (zal wel geen hoogwaardige vervanger zijn).

Mijn toestelversie: AAAB 12W09 Touchversion 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasvandenHoogen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:58:
Nadat ik op het begin nog geen last van de gele vlek had. Is deze na een tijdje wel gekomen. En nadat ik meerdere malen mijn telefoon op hoge temperatuur had en daarna weer liet afkoelen bleek de gele vlek ook zichtbaar op lagere temperatuur. En ik heb het idee dat de vlek erger wordt in de loop van de tijd... Hij wordt steeds meer zichtbaar op lagere temperaturen....

Ik heb hem nog niet opgestuurd, omdat het zo lang duurt bij de rest. Maar binnenkort toch maar eens doen. Zeker omdat ik nu nog premiummember ben bij KPN, dus een leentoestel krijg. (zal wel geen hoogwaardige vervanger zijn).

Mijn toestelversie: AAAB 12W09 Touchversion 7
Zat er natuurlijk aan te komen dat jij het probleem ook kreeg. Alle ingrediënten voor gele vlekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

@AnbroosV: Had je m'n foto gezien? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:27:
@AnbroosV: Had je m'n foto gezien? :p
Jup, maar ga hem straks eens goed bekijken op mijn pc voor ik er iets over durf zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Vanochtend wederom een nieuwe Xperia_S ontvangen. Inmiddels het vijfde toestel. Opgeladen, opgestart en...... weer een geel scherm. De volgende toestellen op rij gehad - 12W08, 12W12, 12W14, 12W15 en nog een 12W15 toestel. Ben er nu wel klaar mee. Ik ga kijken of ik met bijbetaling naar een One X kan overstappen. De Xperia is me gewoon niet gegund denk ik. Natuurlijk zal de One X ook wel zijn probleempjes hebben, maar na 5 toestellen is het voor mij wel even klaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03

Damian

Insane Obtrusion

patje01 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:59:
Vanochtend wederom een nieuwe Xperia_S ontvangen. Inmiddels het vijfde toestel. Opgeladen, opgestart en...... weer een geel scherm. De volgende toestellen op rij gehad - 12W08, 12W12, 12W14, 12W15 en nog een 12W15 toestel. Ben er nu wel klaar mee. Ik ga kijken of ik met bijbetaling naar een One X kan overstappen. De Xperia is me gewoon niet gegund denk ik. Natuurlijk zal de One X ook wel zijn probleempjes hebben, maar na 5 toestellen is het voor mij wel even klaar :'(
Ben wel benieuwd wat jij dan onder een geel scherm verstaat, kan je er eens een foto van maken ofzo?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Bedoel je dit??? Links mijn huidige toestel die gele vlekken onder op het scherm krijgt vanaf plm 38 graden en recht het toestel wat ik ontvangen vanochtend heb. Het vorige 12W15 toestel zag er precies hetzelfde uit.
Afbeeldingslocatie: http://i1175.photobucket.com/albums/r637/patje01/Zoek_het_verschil1.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door patje01 op 09-05-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03

Damian

Insane Obtrusion

Mja dat vind ik een beetje mierenneuken dus. Ik denk dat als ik de mijne er nu naast zou zeggen hij precies zo eruit zal zien. Dit is een kleurtemperatuur verschil, en dat kan denk ik wel eens wisselen, had ik met mijn HD2 ook. Had er 3 naast elkaar liggen en die waren allemaal anders qua kleurtemp.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Tja smaken verschillen. Ik vind het verschil te groot en dus onacceptabel. De 12W08, 12W12 en 12W14 hadden exact dezelfde kleur al het linker toestel. De 12W15 toestellen zien er dan ook echt vreemd uit met die gele kleur. Zeker met de donkere menustructuur van de Xperia, het gebruiken van apps met een lichte achtergrond of het bezoeken van websites met een witte achtergrond.

[ Voor 4% gewijzigd door patje01 op 09-05-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
Eerst iedereen lokken met een prachtig scherm, vervolgens merk je dat er gele vlekken ontstaan, wat doe je dan? Juist, een minder mooi scherm erin die geen gele vlekken geeft.. is dat de tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:25
Venta schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:59:
Eerst iedereen lokken met een prachtig scherm, vervolgens merk je dat er gele vlekken ontstaan, wat doe je dan? Juist, een minder mooi scherm erin die geen gele vlekken geeft.. is dat de tactiek?
Misschien is de tactiek eerder: Kunnen we het niet fixen? Dan maken we toch gewoon het hele scherm geel, dan vallen die vlekken ook gelijk niet meer op!

Maar goed, ik geloof niet dat ze zo denken, maar het kan best zo zijn dat de nieuwe lijm van zichzelf geler is of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Wij betreuren het natuurlijk ook ontzettend dat er in de eerste levering een toestellen zitten met een display dat niet goed functioneert. Wij zullen daarvoor deze week met een oplossing komen.
Als ik deze post van SonyMobileNL van facebook goed begrijp zou sony dus deze week met een statement moeten komen over hoe ze het willen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
Rctworld schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:04:
[...]

Misschien is de tactiek eerder: Kunnen we het niet fixen? Dan maken we toch gewoon het hele scherm geel, dan vallen die vlekken ook gelijk niet meer op!

Maar goed, ik geloof niet dat ze zo denken, maar het kan best zo zijn dat de nieuwe lijm van zichzelf geler is of iets dergelijks.
Ja ik verwacht ook 't laatste ;) Morgenochtend krijg ik mijn nieuwe SXS binnen, hopelijk 12W16.. heb mijn 12W01 4 weken in bezit gehad van de 10 weken dat het abonnement nu loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:25
Venta schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:12:
[...]

Ja ik verwacht ook 't laatste ;) Morgenochtend krijg ik mijn nieuwe SXS binnen, hopelijk 12W16.. heb mijn 12W01 3 weken in bezit gehad van de 8 weken dat het abonnement nu loopt :P
Mja, ik durf die van mij daarom überhaupt niet op te sturen, het plan is nog steeds dat ik op korte termijn voor lange tijd naar het buitenland ga en dan zit ik niet te wachten op zo'n lange reparatie. Ik wacht wel tot ik terug ben, hopelijk hebben ze dan genoeg schermen en ook schermen die niet geel zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
Venta schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:12:
[...]
Ja ik verwacht ook 't laatste ;) Morgenochtend krijg ik mijn nieuwe SXS binnen, hopelijk 12W16.. heb mijn 12W01 4 weken in bezit gehad van de 10 weken dat het abonnement nu loopt :P
12W01 = Pre-retail exemplaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Hoe lang doen jullie trouwens ongeveer met de batterij? Nu weet ik dat een batterij in het begin nog niet goed zal presteren en na verloop van tijd beter zou moeten worden, maar die van mij trekt toch vrij snel leeg moet ik zeggen. Het display staat op 50%, maar slurpt die nou echt zo veel. :p

@AmbroosV: Ok dan, dan hoor ik het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Ik heb 1,5 tot 2 dagen met wat ik medium gebruik vind en 1 dag met zwaar gebruik. Ook met scherm op 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
Robin64 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:35:
Ik heb 1,5 tot 2 dagen met wat ik medium gebruik vind en 1 dag met zwaar gebruik. Ook met scherm op 50%
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje niet heel erg dit topic gevolgd, maar nu vraag ik me toch af hoe het nu zit met batterijduur en de gele vlekken. Is dit al opgelost of zijn er nog steeds nieuwe telefoons met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:33:
Net eens goed bekeken en wat opgezocht, ik vermoed toch dat het een hot pixel is. Het scherm van de Xperia S is (in tegenstelling tot wat iedereen door een paar foute review denkt) geen IPS maar S-LCD of S-PVA. Er zijn wel meer mensen met je probleem, de screenprotector eraf halen gaat niet helpen. Ik vrees dat je hem gaat moeten opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:49:
Ik heb een tijdje niet heel erg dit topic gevolgd, maar nu vraag ik me toch af hoe het nu zit met batterijduur en de gele vlekken. Is dit al opgelost of zijn er nog steeds nieuwe telefoons met deze problemen?
Zal je mijn ervaringen deze week vertellen.. Hij ligt thuis klaar als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:33:
Hoe lang doen jullie trouwens ongeveer met de batterij? Nu weet ik dat een batterij in het begin nog niet goed zal presteren en na verloop van tijd beter zou moeten worden, maar die van mij trekt toch vrij snel leeg moet ik zeggen. Het display staat op 50%, maar slurpt die nou echt zo veel. :p

Ik heb de helderheid op 60% staan en 3gp altijd aan. Kijk daarnaast regelmatig op internet en whatsapp en na 15 uur op 30-40%.
Kom de dag door dus ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmobile 73 nu beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Hmmm, ik zal het eens een tijdje aankijken dan. Die van mij haalt dat niet zo lang.

@AmbroosV: Thanks. Ik vind het dan alleen wel vreemd dat ik het plekje ook kan zien als het toestel uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:32:
Hmmm, ik zal het eens een tijdje aankijken dan. Die van mij haalt dat niet zo lang.

@AmbroosV: Thanks. Ik vind het dan alleen wel vreemd dat ik het plekje ook kan zien als het toestel uit staat.
Ah? Dan zou het toch kunnen dat het iets onder de screenprotector is. Nu, het is niet echt de bedoeling (volgens Sony) dat je die eraf haalt, dus in principe kan je wel vragen om een nieuw scherm, maar dat is dan je eigen keuze natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Ja, ik kijk wel. Sowieso bedankt! :) Ik zat met een felle lamp te kijken toen ik het toestel had uitgeschakeld en zag het toen ook. Het lijkt me sterk dat je dan de pixel kan zien... denk ik dan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens-b
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-03 20:28
Ik heb de telefoon nu een week of 5 in gebruik (12W11, AAAB). Ben er over het geheel genomen erg tevreden over, maar sinds een week of 2 heb ik ook last van de gele vlekken. Bij mij zitten ze: rechtsbovenin de hoek (rond, ongeveer 5mm radius), onderin (ovaal, bijna schermbreed, middenin ong. 1cm hoog) en links lijkt de zijkant ook iets te verkleuren.

Vermoedelijk zal aansturen op een complete omruiling weinig zin meer hebben, dus opsturen lijkt me de enige optie. Begrijp ik nu goed dat die nieuwere schermen van mindere kwaliteit zijn? Zo ja, slim om even te wachten met opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

patje01 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:59:
Niet om het één of ander hoor..., maar na 5 toestellen met dit probleem.
Wat eigenlijk wel meer een probleem wordt gemaakt dan het misschien is.
Ga je je dan niet afvragen of jezelf misschien te kritisch bent ?

Kijk...ik heb/had ook wel het idee dat mijn SXS een beetje gelig was op het service scherm, maar in praktijk
zie ik hier geen -bips- van. dus is er geen probleem wat mij betreft.
Daarbij wordt de term wit zo zachtjes aan een beetje relatief. wat is wit ? hoe helder wil je het ?
Als ik de SGS2 van me maatje pak dan is het wit ook geen RAL9010..ofwel "spierwit"

Ik heb inmiddels gezien dat een aantal toestellen echt geel waren, en dat zijn vooral de eerdere versies.
De latere toestellen lijken mij eigenlijk redelijk prima...nu is het weer "kleurtemperatuur" die niet deugt, zo kunnen we wel bezig blijven of niet ?

Tevens vind ik...en dat is geheel persoonlijk, dus je mag hier flink op los flamen.
Maar het stressen van een toestel en daarbij de temp. zodanig laten oplopen dat het wel problemen moet geven is natuurlijk redelijk debiel.
even een slecht vergelijk....
Ik koop een porsche , zet hem bij de dealer buiten neer en trap hem net zolang in de toerenbegrenzer tot de motor overhit of nog liever...de krukaslagers er uit komen en ga dan zeiken over het gebrek.

Niet erg reeël of wel ?

mijn moraal...hoe erg is het probleem onder normale condities ? En vergelijk het eens met andere schermen.
Ik heb namelijk nog niet eerder een lcd paneel van welk type dan ook gezien waarbij ik me laskap opmoest om het wit te aanschouwen.

nja, brand maar los ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
hoppa, ik ben 73 t-mobile aan het installeren op het moment. Wel heel erg laat maar ik ben in ieder
geval erg blij dat hij er dadelijk op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Je ziet het denk ik verkeerd. Je stress test het ook niet om een probleem te maken maar om te kijken of je het probleem hebt. Met stressen wordt het sneller zichtbaar. Want als je het probleem hebt heb je niet eens een stress test nodig want na een game, gps navigatie of zelf je broekzak is het al warm genoeg en dat zijn toch wel reële situaties. Met stress testen bespaar je de tijd die het kost om het zichtbaar te maken.

En auto analogieën en tweakers... daar komt nooit wat zinnigs uit :+

Maar als de andere schermen wat warmer van kleur zijn is wel goed. Mijn scherm is te koel in vergelijking met een gecalibreerd scherm. Maar dan moet wit nog wel wit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:54

JayPe

Ondertitel

Turbo-Puppy schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:03:
[...]

Ik koop een porsche , zet hem bij de dealer buiten neer en trap hem net zolang in de toerenbegrenzer tot de motor overhit of nog liever...de krukaslagers er uit komen en ga dan zeiken over het gebrek.
Nee, je koopt een auto met trekhaak in de winter, om van het zomer een caravan mee, over de alpen, naar Italië te nemen. Omdat het nu winter is, alleen korte stukjes woonwerkverkeer doet, en je pas van het zomer naar Italië gaat, ben je toch benieuwd of de auto het wel trekt en niet oververhit raakt. Als stresstest huur je een flinke boedelbak, en doet de verhuizing van je neefje, en neemt je de hele familie mee op de achterbank. Om het extra gezellig te maken rij je niet van Roermond naar Nijmegen, maar rij je naar de Ardennen via Zuid Limburg.

De vraag is: Is jouw dikke 'SUV' een echte alles kunnen met 6 cilinder, of blijkt het slechts een hoog op de poten-staande boodschappenauto met voorwielaandrijving en een 3 cilindertje in het vooronder? Volgens de folder (en de prijs!) is het een alleskunner, het top model van het moment. Maar door een productiefout blijken bij sommige modellen slechts 3 van de 6 cilinders te werken als je de trekhaak flink gebruikt... Daar merk je tijdens het woonwerk verkeer niets van (of in iedergeval niet zo veel).

[ Voor 22% gewijzigd door JayPe op 09-05-2012 18:17 ]

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Inmiddels is de status van mijn toestel "In behandeling bij reparateur (doorlooptijd 1-2 werkdagen)." dus er is eindelijk eens voortgang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Jeej, vorige week ook gebeld. Had mn toestel al bijna 2 maanden. Kreeg ook meteen een nieuwe opgestuurd. Nu een 12W16 zonder gele vlekken. Eind van de week mn 12w09 weer retour naar T-Mobile ;). Best snelle service :)

Edit: Vind idd wel dat het nieuwe scherm helemaal wat geliger is, helemaal als je m naast die oude legt...

[ Voor 20% gewijzigd door DP Kunst op 09-05-2012 20:00 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel tussen een aantal telefoons, waaronder de SXS.

Op dit moment heb ik een Desire HD. Wat op dit apparaat erg prettig werkt is de browser die, als je inzoomt, de pagina aanpast aan het formaat van je beeldscherm.

Kan iemand mij vertellen of de browser van de SXS ook op die manier werkt?

Verder lees ik dat de browser nogal kan haperen. Kan iemand dat bevestigen/ontkennen?

Na meerdere Sony Ericsson telefoons heb ik twee jaar geleden de DHD aangeschaft. De bouwkwaliteit van HTC is echter waardeloos. Hoop dat de SXS de vertrouwde SE/Sony kwaliteit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:54

JayPe

Ondertitel

Ik heb diverse oudere Sony Ericsson's gehad: o.a. W800i, K850i. Waar de Sports Walkman (uit de jaren 80, zo'n waterdichte gele!) nog echt robuust was, is dat tegenwoordig anders: Een stuk kwetsbaarder. Echter, ook met HTC enige ervaring opgedaan; verschillende smartphones van 'in beheer' gehad. Van Slide-phone, via touch naar Trophy. Qua bouwkwaliteit: Mwaoh.

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Volgens mij werkt elke android browser op die manier met de tekst aanpassen aan het zoom level zodat het in beeld past. Bij de standaard sxs browser ook als je dubbel tapt.

De paar keren dat ik de sxs browser getest heb had ik geen echte grote haperingen. Maar ik gebruik de sxs browser dan ook nooit meer. Gebruik zelf Opera mobile die wel vloeiender aanvoelt en handiger is met het zoomen zoals jij beschrijft.

De bouwkwaliteit naar mijn idee wel voldoende. Moet het niet laten vallen. Velen hebbel al deuken en scheuren gekregen na een val. En de afwerking is bij mijn exemplaar nogal matig. Veel naden die niet mooi overlopen. Dit is ook een reden dat deze terug gaat want anderen schijnen dat niet zo te hebben.
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:01:
Ik twijfel tussen een aantal telefoons, waaronder de SXS.

Op dit moment heb ik een Desire HD. Wat op dit apparaat erg prettig werkt is de browser die, als je inzoomt, de pagina aanpast aan het formaat van je beeldscherm.

Kan iemand mij vertellen of de browser van de SXS ook op die manier werkt?

Verder lees ik dat de browser nogal kan haperen. Kan iemand dat bevestigen/ontkennen?

Na meerdere Sony Ericsson telefoons heb ik twee jaar geleden de DHD aangeschaft. De bouwkwaliteit van HTC is echter waardeloos. Hoop dat de SXS de vertrouwde SE/Sony kwaliteit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Dat klopt, want bij mij zit er ook al een scheur in de achterklep. Verder is het een heel degelijk toestel zoals ik gewend ben van Sony (Ericsson). :) De W810i is trouwens ook onverwoestbaar, want die gebruik ik nog steeds als back-up sinds de release. De batterij van dat ding is ook niet leeg te krijgen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Vandaag mijn toestel ontvangen. Wat tests gedaan en geen dode pixels te vinden. Ik merk, net als DP Kunst, ook op dat het scherm iets gelig is. Ik stoor me er nog niet aan.

Net update gedaan naar nieuwste versie. Ben benieuwd, vind het een mooi toestel en werkt fijn!

12W16 ABAC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

De beste manier trouwens om defecte pixels op te sporen is via het Serivce Menu en dan bij de zwarte kleur in een donkere omgeving het toestel in verschillende hoeken bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:58:
Dat klopt, want bij mij zit er ook al een scheur in de achterklep. Verder is het een heel degelijk toestel zoals ik gewend ben van Sony (Ericsson). :) De W810i is trouwens ook onverwoestbaar, want die gebruik ik nog steeds als back-up sinds de release. De batterij van dat ding is ook niet leeg te krijgen. :p
Haha hier hetzelfde verhaal inderdaad. Wat een toptoestel was de W810 zeg, dat ding is onverwoestbaar, hulde voor SE _/-\o_ !

Ik heb met mijn 12W13 ABAC toestel nergens last van. Bouwkwaliteit is super bij mij, geen kraakjes en die naden zijn zo minimaal dat ik me daar onmogelijk aan kan storen. Je moet hem inderdaad niet laten vallen aangezien het opzetstuk onderaan nogal kwetsbaar is ( wel makkelijk te vervangen ). Maar dat is sowieso iet de bedoeling bij zulke toestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou waar blifjt de eerste die een tft file maakt voor me en de server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
vanputten80 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:13:
Vandaag mijn toestel ontvangen. Wat tests gedaan en geen dode pixels te vinden. Ik merk, net als DP Kunst, ook op dat het scherm iets gelig is. Ik stoor me er nog niet aan.

Net update gedaan naar nieuwste versie. Ben benieuwd, vind het een mooi toestel en werkt fijn!

12W16 ABAC
Het is ook een kwestie van het weten en er daarom op letten. Sinds het roze tint probleem op de desire bekend was viel het mij opeens heel erg op, daarvoor vond ik de kleuren alleen wat apart maar stoorde het mij niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Robin64 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:49:
Volgens mij werkt elke android browser op die manier met de tekst aanpassen aan het zoom level zodat het in beeld past. Bij de standaard sxs browser ook als je dubbel tapt.

[...]
Dat is alles wat er nodig is, inzoomen, dubbel tappen en tekst reflowed. Kan je ook direct doen zonder de dubbeltap, dan miet je eerst even about:debug typen en dan naar je settings gaan en het daar aanzetten ;-) dubbeltap vind ik zelf fijner werken omdat altijd aan niet op iedere site even goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Cyleo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:48:
[...]

Het is ook een kwestie van het weten en er daarom op letten. Sinds het roze tint probleem op de desire bekend was viel het mij opeens heel erg op, daarvoor vond ik de kleuren alleen wat apart maar stoorde het mij niet ;-)
Vooral een kwestie van oud en nieuw naast elkaar hebben en vergelijken. Als ik niet beide toestellen tegelijk in handen had had ik het denk ik niet zo snel gezien... Heb wat foto's gemaakt, zal morgen even proberen die te posten...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Pagina: 1 ... 49 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.