Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:19
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:23:
Kan ik nu veilig mijn telefoon van de usb ontkoppelen of moet ik nog ergens op wachten?

[afbeelding]
staat al dat flash gelukt (flash finished) is dus veilig te verwijderen

[ Voor 3% gewijzigd door Wai_AM op 28-03-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wai_AM schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:28:
[...]

staat al dat flash gelukt (flash finished) is dus veilig te verwijderen
Ja dat zag ik ook al staan. Maar toen begon dat ding weer info te geven, dus wist niet zeker of er nog iets kwam of niet. Maar bedankt!

Telefoon (menu/apps) lijken wel sneller te gaan. Nu maar hopen dat mijn batterij het "normaal" gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derde keer goede keer, weer een nieuwe gekregen van Coolblue, en deze is wel in orde! Geen vlekken meer op het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:56
.67 KPN is ook live. net geupdate.

(zag het nog niet staan dus denk post het ff :))

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
  • Laatst online: 26-07-2021
Eindelijk mn sxs binnen maar dan weer geen tijd om er mee te spelen! Na weken te twijfelen over welk toestel ik wilde nemen toch maar gekozen voor de sxs omdat deze naar mijn idee een ander "nice feeling" uitstraald dan al die andere telefoons die op de markt zijn! Eindelijk verlost van mijn htc desire welke op zich nog goed mee kan, maar doordat ik week in week uit een ics update zat te flashen met bugs, toch eindelijk ervan verlost ;) Ik hoop dat we weer met zn allen van allerlei custom roms kunnen flashen zodra deze phone wat langer op de markt is! Eerst even nogmaals lezen hoe ik mn firmware update en mn battery zo lang mogelijk kan laten meegaan... wel jammer als je bedenkt dat ik ooit een lange tijd een nokia e71 heb gehad die een week mee ging... ook met internet erop... ik heb em gewoon netjes terug in de doos gestopt voor vanavond... how sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:00:

Ik ga meteen checken, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:00:

ahaha ik heb een uur geleden een "beta" .67 op mijn telefoon gezet. Moet ik nu weer opnieuw update of kan ik de beta versie er gewoon op laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:39:
[...]

ahaha ik heb een uur geleden een "beta" .67 op mijn telefoon gezet. Moet ik nu weer opnieuw update of kan ik de beta versie er gewoon op laten?
Eh, Sony brengt normaal geen beta's van kleine updates... Waar heb je die dan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 21:58

SaN

Hoe kom je aan die nieuwe update dan? Via software update in de android instellingen krijg ik te zien dat er geen nieuwe updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:50:
[...]

Eh, Sony brengt normaal geen beta's van kleine updates... Waar heb je die dan gehaald?
Met beta bedoel ik: http://www.xdafileserver....0ROMS%20-%20FTF%20format/

Ik weet niet hoe je dat anders moet noemen sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:52:
[...]

Met beta bedoel ik: http://www.xdafileserver....0ROMS%20-%20FTF%20format/

Ik weet niet hoe je dat anders moet noemen sorry!
gewoon firmware bij hun naam noemen

T-Mobile NL .67 firmware
Generic NL .67 firmware
KPN NL .62 firmware ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wai_AM schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:12:
[...]

gewoon firmware bij hun naam noemen

T-Mobile NL .67 firmware
Generic NL .67 firmware
KPN NL .62 firmware ....
Ja dat snap ik. Ik bedoelde van het zijn geen officiële releases van Sony/Providers dus hoe noem je zulke updates dan? Beta's, pre-released, pre-firmas etc, dat bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het zijn gewoon officiele firmwares maar in ander formaat ;) niks beta, pre, of wat dan ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 22:04
Ik heb net m'n Sony Xperia S uitgepakt (castle.nl):

File System Version:
WORLD_6.0.A.3.62

Krijg overigens wel de melding dat er een update klaar staat naar .67

Is dat aan te raden overigens?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Oliesjeik1 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:30:
Ik heb net m'n Sony Xperia S uitgepakt (castle.nl):

File System Version:
WORLD_6.0.A.3.62
zeg niet zoveel over de customization, kan je ook de customization bijvoegen ?

[ Voor 7% gewijzigd door Wai_AM op 28-03-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaN schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:51:
Hoe kom je aan die nieuwe update dan? Via software update in de android instellingen krijg ik te zien dat er geen nieuwe updates zijn.
Updates zijn veel sneller beschikbaar via je computer dan op je telefoon zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Wai_AM schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:33:
[...]

zeg niet zoveel over de customization, kan je ook de customization bijvoegen ?
Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/4050/screenshot201203282021.png

ps. deel ik trouwens nu niet te gedetailleerde informatie... Heb namelijk geen idee haha :D

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nee die software is bij allemaal wel het zelfde ( andere versies) maar dat is het ook wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Oliesjeik1 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:46:
[...]

[afbeelding]

ps. deel ik trouwens nu niet te gedetailleerde informatie... Heb namelijk geen idee haha :D
Customization-versies
Generic NL (PhoneHouse, Coolblue, GSMeasy, ...) 1257-1993
T-Mobile NL1257-8171
KPN NL1257-1995
Generic UK1257-3921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
zat net met smarttags te spelen.

Experiment 1
de verlopen ov-chip kaart schrijven maar lukt niet

experiment 2
de rode smart tag herschrijven :) gelukt!
heb even de witte en blauwe aangemaakt

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-28_2104.png

zal het weer terug naar rood zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
Wai_AM schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:19:
USB otg werkt perfect :)

getest met 2GB usb stick
[afbeelding][afbeelding]
Herkent hij ook NTFS? Lijkt me handig om hem als mediaspeler te gebruiken af en toe, neem ik toch wat makkelijker mee naar China dan een losse :P Maar interne file system ondersteund geen filmpjes groter dan 2GB :(

Overigens gaat de batterij bij mij nu alweer stukken beter, nog niet echt perfect te noemen maar met redelijk intensief gebruik ging hij zo'n 15 uur mee. Alleen hij blijft wel redelijk drainen zelfs als ik hem niet gebruik inderdaad, maarja, komt vanzelf een fix voor zou ik zeggen :)

En met die OV Chipkaart? Kun je ook ergens het saldo uitlezen? Ik had die NXP NFC Info app gedownload maar die zag wel wat voor kaart het was maar geen saldo, ook al zei de beschrijving van de app wel zoiets... Hij zegt wel elke keer dat ie een chip herkent heeft als ik hem op me portomonnee leg nu :P OV Chipkaart, ID kaart, alles...

[ Voor 13% gewijzigd door Rctworld op 28-03-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Rctworld schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:17:
[...]

Herkent hij ook NTFS? Lijkt me handig om hem als mediaspeler te gebruiken af en toe, neem ik toch wat makkelijker mee naar China dan een losse :P Maar interne file system ondersteund geen filmpjes groter dan 2GB :(

Overigens gaat de batterij bij mij nu alweer stukken beter, nog niet echt perfect te noemen maar met redelijk intensief gebruik ging hij zo'n 15 uur mee. Alleen hij blijft wel redelijk drainen zelfs als ik hem niet gebruik inderdaad, maarja, komt vanzelf een fix voor zou ik zeggen :)

En met die OV Chipkaart? Kun je ook ergens het saldo uitlezen? Ik had die NXP NFC Info app gedownload maar die zag wel wat voor kaart het was maar geen saldo, ook al zei de beschrijving van de app wel zoiets... Hij zegt wel elke keer dat ie een chip herkent heeft als ik hem op me portomonnee leg nu :P OV Chipkaart, ID kaart, alles...
Geen NTFS lezen , USB disk van 2 TB wordt wel herkent, maar was 'leeg' volgens mij Xperia S
volgens de pc is er nog maar 50 GB vrij >:) >:) >:)

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-28_2123.png

nope kon geen saldo zien, wel dat het een mifair4k was.
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-28_2129.png

[ Voor 7% gewijzigd door Wai_AM op 28-03-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:01
Ik heb 'm ook sinds maandag, vandaag eindelijk in de gelegenheid een microsim te halen.
Ben lekker aan het ontdekken nu, batterij gedoe, rooten etc. dat komt nog wel. Toestel los gekocht btw.

@ Wai_AM: hoe doe je dat met die nfc tags ? Je hebt er meerdere ?
Ik ben er nog niet achter hoe ik de naam van "thuis" en "slaapkame-r" kan veranderen. Liever zou ik iets hebben van "thuis" en "uithuis" oid.
Ook wil ik graag meer tags gaan kopen, ik vind het best geniaal namelijk en zou er zo al een drie-tal op mijn werkplek weten te plakken ;)

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mir4dor schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:28:
Ik heb 'm ook sinds maandag, vandaag eindelijk in de gelegenheid een microsim te halen.
Ben lekker aan het ontdekken nu, batterij gedoe, rooten etc. dat komt nog wel. Toestel los gekocht btw.

Ik ben er nog niet achter hoe ik de naam van "thuis" en "slaapkame-r" kan veranderen. Liever zou ik iets hebben van "thuis" en "uithuis" oid.
Ook wil ik graag meer tags gaan kopen, ik vind het best geniaal namelijk en zou er zo al een drie-tal op mijn werkplek weten te plakken ;)
In de Liveware-app gewoon echt op de naam van de Tags tappen, en dan kan je de naam aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
mir4dor schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:28:

gewoon met een NFC tag writer app (NXP tagwriter) de codes voor de betreffende tag op de
rode tag schrijven:

Blue (Car) tag: semc://liveware/A1/1/NT1/1/smarttags1
Red (Home) tag: semc://liveware/A1/1/NT1/2/smarttags1
Black (Bedroom): semc://liveware/A1/1/NT1/3/smarttags1
White (Office): semc://liveware/A1/1/NT1/4/smarttags1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Maarre, ligt het nou aan mij of zijn die Smart Tags nog wel een beetje kansloos? Ze doen weinig nuttigs behalve profielen aanpassen, op zich leuk, maar pas echt leuk zou het zijn dat ie niet alleen de wekker app opstart maar ook gelijk je wekker zet. Of dat als je de stekker aansluit hij automatisch alle updates checkt en update in plaats van dat hij dat halverwege de dag ergens doet. Zo "Smart" is het tot nu toe nog niet, wel leuk daar niet van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:35
Zo vandaag ook de gelukkige van de XPS van kpn.
Was 6.2 na update met seus 6.7.
Morgen testen of ik problemen heb met de gps(met sygic Aura)Ben benieuwd.
Verder Wauw wat een mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Wai_AM schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:07:
zat net met smarttags te spelen.

Experiment 1
de verlopen ov-chip kaart schrijven maar lukt niet

experiment 2
de rode smart tag herschrijven :) gelukt!
heb even de witte en blauwe aangemaakt

[afbeelding]

zal het weer terug naar rood zetten :)
Ah ze zijn wel schrijfbaar dus, nice. Kun je eens proberen om eentje met nr 5 aan te maken, en zien of die als smart tag wordt herkend?

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmartTags zijn inderdaad vrij nutteloos en een gimmick :P Is echt gewoon een manier om tussen profielen te wisselen. Maar het is wel goed dat Sony ze erbij doet, al is het maar om NFC te pushen, want het is een geweldig interessante technologie.

Die kosten trouwens ook maar één of twee euro voor Sony om te maken, je kan zelf random NFC-tags kopen voor een erg lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
riotrick schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:44:
[...]

Ah ze zijn wel schrijfbaar dus, nice. Kun je eens proberen om eentje met nr 5 aan te maken, en zien of die als smart tag wordt herkend?
wordt niet herkend, hebben andere al gedaan.
heb gelezen dat je een NFC tag kan maken met je WAP2 sleutel van je WIFI.
hoef je je gasten alleen maar de tag te laten scannen en ze kunnen op je netwerk internetten :)

[ Voor 21% gewijzigd door Wai_AM op 28-03-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
Is er een instelling mogelijk dat je je geheugen in kan zonder pccomp.
Want verkenner vind zooon waardeloos programma.
Werk al jaren met totalcommander maar daarin krijg ik m niet?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wai_AM schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:44:
[...]

wordt niet herkend, hebben andere al gedaan.
heb gelezen dat je een NFC tag kan maken met je WAP2 sleutel van je WIFI.
hoef je je gasten alleen maar de tag te laten scannen en ze kunnen op je netwerk internetten :)
Kan inderdaad, moet je deze URI wegschrijven naar je tag (niet getest, iemand zin om te proberen?)

WIFI:T:WPA;S:jessid;P:jepass;;

Voor een open netwerk vervang je WPA door nopass, en je zet gewoon niets achter P:!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ouwefreaker schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:08:
Is er een instelling mogelijk dat je je geheugen in kan zonder pccomp.
Want verkenner vind zooon waardeloos programma.
Werk al jaren met totalcommander maar daarin krijg ik m niet?????
Nope, doordat de Xperia S al het geheugen geïntegreerd heeft kan je het geheugen niet meer mounten als Mass Storage. Misschien wel na de ICS-update, maar ik denk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
AmbroosV schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:11:
[...]

Nope, doordat de Xperia S al het geheugen geïntegreerd heeft kan je het geheugen niet meer mounten als Mass Storage. Misschien wel na de ICS-update, maar ik denk van niet.
Daar baal ik van zeg.
Verkenner werkt echt K als je even iets wil vergelijken.
Ben bezig Sygic over te zetten met oude route`s.
Maja dan maar klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
ouwefreaker schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:15:
[...]

Daar baal ik van zeg.
Verkenner werkt echt K als je even iets wil vergelijken.
Ben bezig Sygic over te zetten met oude route`s.
Maja dan maar klooien.
Het schijnt met de manier te maken te hebben waarop Android het interne geheugen beheert, ICS gaat wat dat betreft niks helpen want ook de Galaxy Nexus had hier last van. SD Kaart kun je wel als Mass Storage doen maar die heeft de SXS niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heeeel om slachtig maar zou het met USB OTG kunnen? volgens mij wel nameljk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
WeAreLegion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:20:
Heeeel om slachtig maar zou het met USB OTG kunnen? volgens mij wel nameljk.
Waarom? USB OTG is toch juist om de telefoon als host device/manager te gebruiken in plaats van een PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja maar dan kan je usbstick aan telefoon hangen envanaf daar weer over zetten ;) als je echt een hekel heb aan verkenner haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
WeAreLegion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:22:
Ja maar dan kan je usbstick aan telefoon hangen envanaf daar weer over zetten ;) als je echt een hekel heb aan verkenner haha
Die vind ik wel heel erg omslachtig ja 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu al 2 a 3 weken vanalles over een gele vlek dus ben ik toch maar eens op onderzoek gegaan bij mijn xperia s en ja hoor...een gele vlek
Ik had ervoor gezorgd dat heel mijn scherm wit was en toen zag ik het, bovenin mijn scherm
Ik heb het in die 2 of 3 weken nooit gezien en ik zie het nu ook niet, alleen daarstraks toen heel mijn scherm wit was dus ik ga er ook niks mee doen maar het is wel raar dat zoiets kan. Ik moet wel zeggen dat ik hem heel intensief had gebruikt en "Sonny" 45graden was
Jaaaa mijn gsm heeft een naam "Sonny" Sony/sunny=sonny :-D

Ik heb in het weekend in 3u tijd misschien wel 80 of meer foto's gemaakt en mijn gsm had niet veel meer batterij verbruikt dan in normalere toestand dus dit is misschien goed nieuws? Hopen op een goede update dan maar :-)

Mijn batterij valt wel mee, ik kom altijd wel een dag toe of zo goed als,...
Het enige jammere is, stel je bent op vakantie, je hebt dan niet altijd kans om hem te laden dan zou het echt vervelend zijn als je hem niet een dagje intensief kan gebruiken

Wat vinden jullie trouwens van de camera? Ik heb echt al veel prachtige foto's gemaakt, echt niet normaal man.
nog nooit zo een goede camera gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Rctworld schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:24:
[...]

Die vind ik wel heel erg omslachtig ja 8)7 :+
Haha zei ik toch maar goed het zou wel werken ;) ik zou het zelf niet doen hoor daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
@ Wai_AM

Hoi, ik zag net dat je de trotse eigenaar bent van een USB-OTG kabel ;) Zou je wat ervaringen met ons willen delen, zoals hoe het kabeltje precies werkt (drivers? installatie?), snelheid en/of limitaties? Puur uit nieuwsgierigheid; wat zijn eigenlijk die gekleurde speentjes boven de USB-OTG kabel op je foto? ;)

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
AmbroosV schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:10:
[...]

Kan inderdaad, moet je deze URI wegschrijven naar je tag (niet getest, iemand zin om te proberen?)

WIFI:T:WPA;S:jessid;P:jepass;;

Voor een open netwerk vervang je WPA door nopass, en je zet gewoon niets achter P:!
geprobeerd, maar mislukt >:) password was te lang :)
geen zin om password in te korten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
BaBy-G schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:28:
@ Wai_AM

Hoi, ik zag net dat je de trotse eigenaar bent van een USB-OTG kabel ;) Zou je wat ervaringen met ons willen delen, zoals hoe het kabeltje precies werkt (drivers? installatie?), snelheid en/of limitaties? Puur uit nieuwsgierigheid; wat zijn eigenlijk die gekleurde speentjes boven de USB-OTG kabel op je foto? ;)
USB-OTG kabel werkt out of the box :)
= gewoon aankoppelen en het werkt, geen drivers of installatie nodig.
NTFS volumes worden niet gelezen, maar apparaat wordt wel herkend.
2 TB usb 3.0 drive herkend, maar is leeg volgens Xperia S
2 GB usb stick FAT32, kan je gewoon verkennen en alles ermee doen. (niet alles letterlijk en figuurlijk, maar wel alles qua wat je ook kan met zoals een sdcard in je telefoon kan)

andere bevindingen verwijs ik je naar mijn eerdere post over bevindingen van USB-OTG

over de gekleurde items:
Accessoires voor de Sony Xperia S

[ Voor 4% gewijzigd door Wai_AM op 28-03-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Wai_AM schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:39:
[...]

USB-OTG kabel werkt out of the box :)
= gewoon aankoppelen en het werkt, geen drivers of installatie nodig.
NTFS volumes worden niet gelezen, maar apparaat wordt wel herkend.
2 TB usb 3.0 drive herkend, maar is leeg volgens Xperia S
2 GB usb stick FAT32, kan je gewoon verkennen en alles ermee doen. (niet alles letterlijk en figuurlijk, maar wel alles qua wat je ook kan met zoals een sdcard in je telefoon kan)

andere bevindingen verwijs ik je naar mijn eerdere post over bevindingen van USB-OTG

over de gekleurde items:
Accessoires voor de Sony Xperia S
Bedankt! :Y) Jammer dat NTFS niet wordt ondersteund :/

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat ligt aan kernel zelf, daar zal je toch echt custom roms en kernels voor moeten hebben of ze moeten het bij sony zelf doen maar dat denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Aangezien android op linux kernel draait, wat dacht je van een ext volume? Deze kan vervolgens ook weer via windows gelezen worden, ik weet er niet veel van af maar de korte ervaring die ik een aantal geleden heb gehad met linux is dat ik dit nog weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Bloodhatch schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:03:
Aangezien android op linux kernel draait, wat dacht je van een ext volume? Deze kan vervolgens ook weer via windows gelezen worden, ik weet er niet veel van af maar de korte ervaring die ik een aantal geleden heb gehad met linux is dat ik dit nog weet :D
kan EXt4 volumes niet testen nu, zit in mijn desktop en MSI Wind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben aan het overwegen om te rooten. Dit in eerste instantie voor LBE privacy en Droidwall. Maar sowieso ook wel handig ivm custom roms en mods.
Nu heb ik alle stickies gelezen en zie dat je DRM sleutels dan gewist worden. Wat heeft dit concreet voor gevolgen? Voor zover ik begrijp kan ik dan bepaalde DRM beveiligde content niet meer afspelen. Maar wat is dit precies? Zijn dit nu bepaalde mp3's en videos van een of andere Sony site/dienst die ik niet meer kan afspelen?
Werken hier door sommige apps niet meer, bijvoorbeeld TrackID (al zijn er alternatieven + het schijnt wel gewoon te werken). Blijven de Playstation games nog werken? En met wat kan je nog meer problemen krijgen als je geen DRM sleutels meer hebt?

Ik hoop dat iemand hier iets meer en zeker van weet. Ik heb zo'n vermoeden dat het alleen wat video's en mp3's zijn die ik straks niet meer kan afspelen. Maar die had ik waarschijnlijk sowieso nooit bekeken. M.a.w: geen ramp als DRM gewist wordt. Maar ik weet het nog niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Je DRM keys houden op dit moment alleen in dat sony music en video niet werkt, Track ID schijnt gewoon te bljven werken en zover ik weet (ook nagevraagd op XDA) heeft het niks te maken met playstation games, en ook niks met market apps die je gekoch theb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
WeAreLegion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:28:
Je DRM keys houden op dit moment alleen in dat sony music en video niet werkt, Track ID schijnt gewoon te bljven werken en zover ik weet (ook nagevraagd op XDA) heeft het niks te maken met playstation games, en ook niks met market apps die je gekoch theb.
TrackID kun je ook gebruiken als je geen Sony (Ericsson) hebt, maakt niks uit inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nee daarom, het is op dit moment zover ik weet alleen music unlimited en video unlimited :) en ja het moet eerst nog maar eens in nederland uit komen :) en er zijn zat andere diensten die je kan gebruiken voor muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thnx. Dat klinkt alsof het wel weg kan :)
Alleen ik lees 'op dit moment alleen Sony music en video'. Kan ik daar uit concluderen dat er in de toekomst eventueel meer beveiligd wordt met DRM en er dus meerdere dingen misschien niet meer werken? Of denk ik nu te veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Je denkt nu te veel ;) die playstation games gaan er nooit achter, want er zijn zat mensen met een geroote play en daar wwerkt het ook gewoon nog op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ok. Gelukkig! Zolang het maar geen apps of updates betreft... Zonder Sony music en video valt wel te leven ;)
Tijd om te rooten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja moet heel eerlijk bekennen dat ik er nog niet aan tegekomen ben haha maar ga het morgen ook maar even doen. Kan ik gelijk wat dingen uitzeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 19:05
Iemand een idee hoe ik mijn SE Play games kan overzetten op mijn XPS? In de app zelf lukt het niet.
Kopieren van de files naar dezelfde mappen laten ze ook niet magisch in m'n PS pocket verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Weet iemand of het mogelijk is om met die Smarttags een specifiek wifi netwerk te connecten?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk nog een link naar de SEUS software?
Ik kon het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Hallo allen,

Nu sinds 1 week mijn xperia s.
Ben er erg tevreden over! Top toestel(kom van een Hero)
Het enige wat me bezig blijft houden is de batterij..
Heb de .67 update gedaan een batterij rest..
Maar s nachts heb ik wifi uit en 3G uit staan en sinds vandaag heb ik dan 3% drain per uur...
Ik vind het persoonlijk te veel hoe denken jullie hierover?

Verder heb ik nog niet veel gelezen over de NRC tags hier.. Mensen gebruiken het volgens mij niet echt of wel?

Bedankt voor de info tot dusver. Ik heb hier al veel gelezen top!

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
wickedm3n schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 07:01:
Hallo allen,

Nu sinds 1 week mijn xperia s.
Ben er erg tevreden over! Top toestel(kom van een Hero)
Het enige wat me bezig blijft houden is de batterij..
Heb de .67 update gedaan een batterij rest..
Maar s nachts heb ik wifi uit en 3G uit staan en sinds vandaag heb ik dan 3% drain per uur...
Ik vind het persoonlijk te veel hoe denken jullie hierover?

Verder heb ik nog niet veel gelezen over de NRC tags hier.. Mensen gebruiken het volgens mij niet echt of wel?

Bedankt voor de info tot dusver. Ik heb hier al veel gelezen top!
3% is beter dan de meeste hier hebben :) Maar ben met je eens dat het nog steeds te veel is. NFC tags heb ik nog niets mee gedaan, maar ga er wel een in de auto stoppen om bluetooth aan te zetten denk ik. Gewoon omdat het kan. Het is voor mij in ieder geval geen reden geweest om juist voor dit toestel te gaan.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
3% per uur is zonder batterij kalibratie op .62 firmware en net nieuw :)

Zo afgelopen nacht batterij verloop is fenomenaal:
00:06:05 -- 65%
07:31:05 -- 62%

dat is 3% per 7 uren :) een wereld van verschil met wickedm3n

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-29_0851.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-29_0851_1.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-29_0852.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-29_0852_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 09:50
Zo, gisteren ook mijn nieuwe speeltje binnen gekregen :) Nu viel mij iets op wat ik vreemd vind. Met mijn vorige telefoon (Desire HD) hing ik mijn telefoon aan de pc, zette USB tethering aan + wifi hotspot. Zo kon ik op het werk mn tablet voorzien van wifi internet. Echter, als ik dat bij mn Xperia S doe, werkt het niet.

Ten eerste geeft hij de melding (bij het inschakelen van elke optie) "Tethering of hotspot actief". Dat geeft mij al de indruk dat je ze niet tegelijk zou kunnen doen. Daarbij slaat ook het netwerk op mn pc vast (heb geen verbinding meer met internet) als ik USB tethering aanzet.
Aan de andere kant krijgt mijn tablet alleen connectie op het moment dat ik op mn telefoon de USB tethering uitzet, en puur en alleen de hotspot over 3G doe.

Weet iemand of het simpelweg niet mogelijk om met deze telefoon het internet van je pc, via USB tethering, te broadcasten over je wifi hotspot?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Die van mij staat nu 1d en nog paar uurtjes aan en heb nog 9% over maar gebruik hem dan niet zo heel veel. Maar goed het valt dus op het moment bij mij wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Wai_AM schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:03:
3% per uur is zonder batterij kalibratie op .62 firmware en net nieuw :)

Zo afgelopen nacht batterij verloop is fenomenaal:
00:06:05 -- 65%
07:31:05 -- 62%

dat is 3% per 7 uren :) een wereld van verschil met wickedm3n

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Netjes hoor. Dit is met de .67 Generic firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
BillSpaarbank schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:12:
[...]

Netjes hoor. Dit is met de .67 Generic firmware?
Nee, heb T-Mobile .67 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zijn er nog andere firmwares bekend trouwens? Ik heb gister nog iemand op xda even ftp accountje van tweakers gegeven om een andere te uploaden. Als jullie nog andere tegen komen geef dan even een gil aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:42
Moi_in_actie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:10:

Weet iemand of het simpelweg niet mogelijk om met deze telefoon het internet van je pc, via USB tethering, te broadcasten over je wifi hotspot?
Probeer onderstaande,helpt ook bij een arc/s

Does it help if you put ",dun" under APN settings>APN Type ?

If there is something already under APN type field just put a ",dun" next to it, save settings and try it by turning on Wifi hotspot.

Or if the field is empty just put there "default,dun" save setting and try.

Hope it helps.

[ Voor 4% gewijzigd door jejeh op 29-03-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Bah... mijn xps heeft nu ook het gele tint probleem :(

Heb hem een week of twee. Scherm was perfect en nu na twee weken zitten er gele vlekken aan de onderkant en de rechter zijkant. Als de telefoon warm wordt lijkt het veel erger te worden. Het is dan echt overduidelijk helemaal geel. Met op de bekende plek onderin een flinke gele hotspot. En hetzelfde (iets kleiner) in de rechterbovenhoek.

Van het weekend maar een langs the phonehouse :(

Zou dit kunnen ontstaan door het gebruik van een hoesje? Dat de telefoon daardoor wat warmer wordt wat dit probleem triggered. Heb ik in het begin een leren hoesje gebruikt om de telefoon mee te nemen en gebruikte hem gewoon los. De laatste paar dagen heb ik er zo'n tpu gel case omheen zitten.

[ Voor 44% gewijzigd door riotrick op 29-03-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Gisteren binnengekregen, erg mooi toestel maar liep vanmorgen toch wel tegen een heel vervelend probleem aan.
Ik krijg de foon niet gepaired met mijn autoradio, een Kenwood KDC-BT60U.
Met mijn oude telefoons (Galaxy S en LG Optimus 2x) is gewoon bluetooth aan, scannen naar app. dan de radio kiezen en klaar.
Nu echter niet. De SXS ziet de autoradio wel, je kun hem selecteren en hij lijkt te gaan verbinden maar er gebeurd niets. Telefoon draait 6.0.A.3.67
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:42
riotrick schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:29:
Dat snap je toch niet,in de bijna eindfase van een product deel je er toch gewoon een stuk of 50 uit aan naaste ontwikkelaars en laat ze er dan een week of 2/maand mee rondhuppelen.
Neem aan dat zulke dingen dan wel boven komen drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmmm ik heb nog niks gemerkt, maar ik ben ook kleurenblind haha dus zegt niet zo heel veel als ik iets niet zie maar goed zal er eens naar kijken of iemand anders naar laten kijken

Is dat als hij al aanstaat of als je hem aanzet? want dan zie ik wel een gele waas maar das meer van het aanzetten zelf dat beeld moet inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
WeAreLegion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:35:
Mmmm ik heb nog niks gemerkt, maar ik ben ook kleurenblind haha dus zegt niet zo heel veel als ik iets niet zie maar goed zal er eens naar kijken of iemand anders naar laten kijken

Is dat als hij al aanstaat of als je hem aanzet? want dan zie ik wel een gele waas maar das meer van het aanzetten zelf dat beeld moet inschakelen
Ook als je kleurenblind bent valt dit echt wel op hoor. Op de plek waar de gele tint / vlek zit is alles een stuk waziger op je scherm. Ook zijn die plekken feller/minder fel t.o.v. van de andere kleuren eromheen.
Op een witte achtergrond zijn het echt gele vlekken. Op een zwarte achtergrond zijn het lichte witte vlekken. Wel op exact dezelfde plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een nacht van 7 uurtjes is er maar liefst 25% van de accu afgegaan. Ik had wifi en GSM gewoon aanstaan. Ik vraag me nu af of het daar aan ligt of dat het ligt aan een van de apps. Echter heb ik alleen maar 5 apps geïnstalleerd, de rest stond er al op. Iemand een idee?

De accu zelf is prima. Op mijn Asus Transformer doe ik ongeveer 7-8% per aflevering en op de XPS is dat met dezelfde aflevering precies evenveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
jejeh schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:25:
[...]

Probeer onderstaande,helpt ook bij een arc/s

Does it help if you put ",dun" under APN settings>APN Type ?

If there is something already under APN type field just put a ",dun" next to it, save settings and try it by turning on Wifi hotspot.

Or if the field is empty just put there "default,dun" save setting and try.

Hope it helps.
Hmm zo op het eerste gezicht lijkt het niet te werken. Nu ben ik me af aan het vragen of deze feature niet verbonden is aan HTC (Sense). Bij mn Desire HD kon ik namelijk kiezen om bij het verbindingstype van de USB zo in te stellen, dat ik het netwerk van de pc gebruikte voor mn telefoon. Van wat ik zo begrijp van USB tethering bij de Xperia S, betekent dat juist het omgekeerd (telefoon netwerk delen met de pc).
Het zou ook nog kunnen dat het specifiek een feature was van de HTC Sync tool op de pc (weet even niet meer of het pc netwerk delen met mn Desire HD ook werkte zonder HTC Sync installed).

Mocht iemand weten of/hoe het wel mogelijk is, dan hoor ik dat graag.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
Ik kan gewoon tetheren via usb zonder zelf aparte zaken in te stellen. Ik heb alleen de wifi van telefoon uitgezet, usb ingeplugd en usb tether gekozen. De laptop installeerde vanzelf de drivers en het werkt nu.

Gebruik win 7 64 bit en op de telefoon heb ik .67 nl generic op vodafone netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok heb nog even gekeken maar kan niks vinden geen gele vlekken althans dus het valt nog wel mee bij mij maar goed hoop dat het niet komt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 10:20
Ik heb gisteren eindelijk mijn toestel binnen gekregen van bol.com.

Iemand nog nieuwsgierig naar wat voor firmware ofzo? Vertel dan even wat ik moet doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Robin64 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:28:
Ik kan gewoon tetheren via usb zonder zelf aparte zaken in te stellen. Ik heb alleen de wifi van telefoon uitgezet, usb ingeplugd en usb tether gekozen. De laptop installeerde vanzelf de drivers en het werkt nu.

Gebruik win 7 64 bit en op de telefoon heb ik .67 nl generic op vodafone netwerk.
Deze pc op het werk draait nog Windows XP, heb het thuis op mn eigen pc met Win7 Ultimate 64 bit nog niet geprobeerd. Drivers installeert hij hier zo te merken wel prima, in het apparaatbeheer staat iig een Sony telefoon met een of ander typenr erachter.
Maar bij jou met USB tethering, gebruikt je telefoon dan het bekabelde netwerk van je pc, of krijgt je pc het 3G netwerk van je telefoon. Dat eerste moet ik namelijk hebben, 2e niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Moi_in_actie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:38:
[...]

Deze pc op het werk draait nog Windows XP, heb het thuis op mn eigen pc met Win7 Ultimate 64 bit nog niet geprobeerd. Drivers installeert hij hier zo te merken wel prima, in het apparaatbeheer staat iig een Sony telefoon met een of ander typenr erachter.
Maar bij jou met USB tethering, gebruikt je telefoon dan het bekabelde netwerk van je pc, of krijgt je pc het 3G netwerk van je telefoon. Dat eerste moet ik namelijk hebben, 2e niet.
1e heet Revers USB tethering
2e is USB tethering

edit: http://androidforums.com/...ring-using-usb-cable.html
wat jij wilt = Sense has an option called Internet pass-through that allows you to do just that.

[ Voor 12% gewijzigd door Wai_AM op 29-03-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
riotrick schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:44:
[...]

Ook als je kleurenblind bent valt dit echt wel op hoor. Op de plek waar de gele tint / vlek zit is alles een stuk waziger op je scherm. Ook zijn die plekken feller/minder fel t.o.v. van de andere kleuren eromheen.
Op een witte achtergrond zijn het echt gele vlekken. Op een zwarte achtergrond zijn het lichte witte vlekken. Wel op exact dezelfde plekken.
Dan is het blijkbaar bij mij veel minder erg. De vlek rechtsboven is alleen te zien op een witte achtergrond. Het maakt verder niet uit hoe hoog de brightness staat. Maar het is verder niet wazig of iets dergelijks. Op een zwarte achtergrond zie ik de vlekken geen eens.

Ik laat het nog maar even zo, geen zin om m'n toestel een aantal weken kwijt te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 29-03-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Shifty47 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:34:
Ik heb gisteren eindelijk mijn toestel binnen gekregen van bol.com.

Iemand nog nieuwsgierig naar wat voor firmware ofzo? Vertel dan even wat ik moet doen:)
Even zoeken in het topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Dynamix schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:52:
[...]

Dan is het blijkbaar bij mij veel minder erg. De vlek rechtsboven is alleen te zien op een witte achtergrond. Het maakt verder niet uit hoe hoog de brightness staat. Maar het is verder niet wazig of iets dergelijks. Op een zwarte achtergrond zie ik de vlekken geen eens.

Ik laat het nog maar even zo, geen zin om m'n toestel een aantal weken kwijt te zijn.
Het verschilt hier behoorlijk. Als de telefoon een tijdje niet gebruikt is (en dus koel) dan is er weinig te zien. Als je hem even gebruikt en hij wordt warmer dan wordt het veel erger. Op zwarte achtergrond is het dan ook heel duidelijk aanwezig als witte vlekken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dan zou ik hem gewoon terug brengen, want dat is natuurlijk ook niet echt helemaal de bedoeling :) Welvervelend dat je dan je telefoon kwijt bent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
riotrick schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:16:
[...]
Het verschilt hier behoorlijk. Als de telefoon een tijdje niet gebruikt is (en dus koel) dan is er weinig te zien. Als je hem even gebruikt en hij wordt warmer dan wordt het veel erger. Op zwarte achtergrond is het dan ook heel duidelijk aanwezig als witte vlekken :X
wel vervelend, welke winkel? wordt dit dan een test of je problemen hebt/krijgt met unlocked bootloader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:02
riotrick schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:29:

Zou dit kunnen ontstaan door het gebruik van een hoesje? Dat de telefoon daardoor wat warmer wordt wat dit probleem triggered. Heb ik in het begin een leren hoesje gebruikt om de telefoon mee te nemen en gebruikte hem gewoon los. De laatste paar dagen heb ik er zo'n tpu gel case omheen zitten.
Nee, want ik gebruik geen hoesje en heb er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij hoeveel procent valt die uit bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Als die leeg is :) op 1% of iets minder eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:21:
Bij hoeveel procent valt die uit bij jullie?
Bij < 5% pinda's valt die uit mijn jas zak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Even een vraag m.b.t. SEUS en Sony PC Companion:

In de gebruikershandleiding van Xperia S wordt nergens ingegaan op de SEUS applicatie, enkel wordt er gerept over het Sony PC Companion programma. Betekend dit dat SEUS vervangen is/wordt door PC Companion?

Zo nee, wat is het voordeel van SEUS t.o.v. PC Companion?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Oliesjeik1 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:32:
Even een vraag m.b.t. SEUS en Sony PC Companion:

In de gebruikershandleiding van Xperia S wordt nergens ingegaan op de SEUS applicatie, enkel wordt er gerept over het Sony PC Companion programma. Betekend dit dat SEUS vervangen is/wordt door PC Companion?

Zo nee, wat is het voordeel van SEUS t.o.v. PC Companion?
Ben in contact gekomen met SEUS met mijn X10.
Sony Ericsson Update Service
en is puur om Firmware updates te installeren

Pc Companion is meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Wai_AM schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:36:
[...]

Ben in contact gekomen met SEUS met mijn X10.
Sony Ericsson Update Service
en is puur om Firmware updates te installeren

Pc Companion is meer dan dat.
Ok bedankt. Dan installeer ik SEUS niet aangezien je met PC companion ook de firmware kan updaten.

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 17:01

TheFirepit

Vuurbal

Oliesjeik1 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:38:
[...]

Ok bedankt. Dan installeer ik SEUS niet aangezien je met PC companion ook de firmware kan updaten.
Het schijnt wel zo te zijn dat firmware eerder in SEUS beschikbaar komt dan in PC Companion.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
EngelF schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Het schijnt wel zo te zijn dat firmware eerder in SEUS beschikbaar komt dan in PC Companion.
Aha. Maar goed, ik hou dit forum goed in de gaten dus mocht er een update beschikbaar zijn dan hoor ik dat via dit forum zeer snel verwacht ik :)

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Wai_AM schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:19:
[...]

wel vervelend, welke winkel? wordt dit dan een test of je problemen hebt/krijgt met unlocked bootloader ?
Bij the phonehouse gehaald. Ga er van het weekend wel even langs. Mijn bootloader is niet unlocked. Draai gewoon de nomale .67 generic nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
riotrick schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:10:
[...]

Bij the phonehouse gehaald. Ga er van het weekend wel even langs. Mijn bootloader is niet unlocked. Draai gewoon de nomale .67 generic nl.
aah, my bad, sorry, vergist met andere tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

irritant, net m'n Xperia S binnengekregen en aan de slag gegaan om mijn oude 'normale' simkaart te knippen, werkt 'ie niet!

Het gekke is nog dat mijn N900 hem wel pakt, en die heeft niet eens een micro sim slot....waarom moeten die simkaarten ook iedere keer van formfactor veranderen. Wist niet eens dat de Xperia S met micro sim werkte 8)7

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb elke keer dat de drivers niet goed installeren bij mijn SXS.

Wat nu?

Kan ik ze ook apart downloaden en installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
Guumuus schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:35:
irritant, net m'n Xperia S binnengekregen en aan de slag gegaan om mijn oude 'normale' simkaart te knippen, werkt 'ie niet!

Het gekke is nog dat mijn N900 hem wel pakt, en die heeft niet eens een micro sim slot....waarom moeten die simkaarten ook iedere keer van formfactor veranderen. Wist niet eens dat de Xperia S met micro sim werkte 8)7
Welke provider heb je. Volgens mij moest je vodafone kaartjes wat anders knippen dan de rest.
Pagina: 1 ... 28 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.