Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:47
Coollie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:00:
[...]

Ik twijfel of ik nu zo een verluchtingshouder of zuignaphouder zou kopen.
Heeft iemand ervaring met die laatste van Haicom ?
Klopt het dat de verluchtingshouder niet van Haicom maar een ander merk is (KFZ ?) voor zover ik kan zien op de Duitse webshop op eBay.
Heeft iemand soms nog extra foto's van de houders ?

Alvast bedankt.
KFZ is gewoon een Duitse afkorting voor iets autohouderachtig. Ze zijn wel van Haicom hoor. Ik heb nu een verluchtingshouder voor mijn Xperia S, eerlijk gezegd wil ik geen zuignapgedoe meer. Op het verluchtingsrooster hangt de telefoon helemaal niet in je gezichtsveld, en dat is best wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-05 12:08
Ook een beetje afhankelijk van je auto. Ik heb bv een peugeot 306, daar hangen de ventilatieroosters naar voren toe. als je daar een telefoon aanhangt, dan wijst het scherm naar beneden. Niet echt handig dus. Ik kan daarentegen weer prima een zuignap op het raam in de linker onderhoek van m'n raam kwijt.

Afbeeldingslocatie: http://images.pistonheads.com/nimg/22319/1922140-3-L.jpg
zo bedoel ik dus.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
AmbroosV schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:04:
[...]

KFZ is gewoon een Duitse afkorting voor iets autohouderachtig. Ze zijn wel van Haicom hoor. Ik heb nu een verluchtingshouder voor mijn Xperia S, eerlijk gezegd wil ik geen zuignapgedoe meer. Op het verluchtingsrooster hangt de telefoon helemaal niet in je gezichtsveld, en dat is best wel nice.
Ik heb hem naast de binnenspiegel, en ik vind dat echt een ideale plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449290

Coollie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:00:
[...]

Ik twijfel of ik nu zo een verluchtingshouder of zuignaphouder zou kopen.
Heeft iemand ervaring met die laatste van Haicom ?
Klopt het dat de verluchtingshouder niet van Haicom maar een ander merk is (KFZ ?) voor zover ik kan zien op de Duitse webshop op eBay.
Heeft iemand soms nog extra foto's van de houders ?

Alvast bedankt.
Ik ben echt super tevreden met die verluchtingsroosterhouder waarvan Ambroos de link postte. Ik heb hem inmiddels al in verschillende auto's uitgeprobeerd en het is even een beetje frommelen maar dan zit het perfect. Ik heb hem ook wel eens op het rooster naast mijn buitenspiegel geklikt. Dus tussen de deur en het stuur. Vond ik ook erg prettig. Bijkomend voordeel is dat je SXS perfect koel wordt gehouden door de lucht uit het rooster. Dus geen kans op gele vlekken.

Ik vind de kwaliteit ook prima. De houder is makkelijk te draaien en zit stevig. Ook blijft het usb klepje vrij voor het inprikken in de sigaretten aansteker.

Volgens mij is het met de haicom houders zo, dat het houdertje voor de telefoon hetzelfde is en je de verluchtingshouder of zuignap daar weer op zet. Bestaat dus eigenlijk uit 2 delen die je op elkaar klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Normaal kun je die verluchtingsroosterhouders wel repositioneren om ze recht te houden, zelfs in die 306 moet dat lukken denk ik.

Ik heb in Berlijn in de Sony Style Store een blauwe Krusell-case opgepikt voor m'n Xperia S omdat ik ze nog nooit in België heb gevonden, best leuk ^^ Erg stevig ding, was een hel om mijn Xperia S er terug uit te krijgen om mijn Belgische SIM-kaart terug te steken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452750

Even een moeilijke vraag, maar misschien dat iemand dit al is tegengekomen.
Ik ben op zoek naar een case/body voor rond mijn Xperia wat volledige bescherming biedt (zoals Otterbox bijvoorbeeld). Na lang zoeken heb ik de Trident Aegis gevonden (Webshop Trident) wat toch al aardig in de buurt komt. Maar ik zou echt heel graag een volledige bescherming willen. (Ik ben brandweerman, en ik wil toch ervoor zorgen dat hij goed beschermd blijft als ik hem in mijn zak heb zitten op interventie). Heeft iemand al toevallig een case zoals dit tegengekomen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
Hallo,

De originele in-ear headset van mijn sxs heeft het loodje gelegd.
Nu heb ik al andere headsets geprobeerd maar dan krijg ik een foutmelding.
Kan iemand me een headset aanbevelen die wel werkt op de telefoon? Of het type nummer
van de originele headset benoemen. Ik krijg het niet gevonden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
dirk- schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:48:
Hallo,

De originele in-ear headset van mijn sxs heeft het loodje gelegd.
Nu heb ik al andere headsets geprobeerd maar dan krijg ik een foutmelding.
Kan iemand me een headset aanbevelen die wel werkt op de telefoon? Of het type nummer
van de originele headset benoemen. Ik krijg het niet gevonden namelijk.
Alles wat op de iPhone werkt gaat ook op de Xperia S werken.

De originele kan je niet los kopen, maar deze komt erg in de buurt:
http://www.sonymobile.com...ies/stereo-headset-mh750/

Als je je telefoon ook voor muziek gebruikt is deze best goed:
http://www.sonymobile.com...ccessories/smart-headset/
Heb deze op IFA geprobeerd en was onder de indruk, het geluid is beter dan ik dacht (wel vrij boomy maar veel mensen horen dat graag :+)

Als het goedkoop moet zijn:
http://www.sonymobile.com...es/stereo-headset-mh410c/

En dan blijft voor de rest alles iPhone-compatibel dus ook werken :)
(PS: alles wat compatibel is met de Sony Ericsson Xperia's uit 2012 gaat niet werken op de Xperia S!)

Wil je écht, écht goed geluid (bijna het beste wat Sony in hun gamma heeft) en nog steeds kunnen telefoneren via de ingebouwde microfoon:
https://outlet.sony.nl/sh...s-in-het-oor/XBA4IP.CE7.A
(ja, zonder die outletkorting kosten ze inderdaad €400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
De smart headset lijkt me in dit geval de meest verstandige keuze. Ik ben ook maar een student en die laatste word dan wel erg duur. Was al te spreken voer de standaard headset die erbij geleverd was dus verwacht van de smart headset ongeveer hetzelfde. Wat ik wel miste was de afstandsbediening voor volume, dus is dit een mooie uitkomst. Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
dirk- schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:02:
De smart headset lijkt me in dit geval de meest verstandige keuze. Ik ben ook maar een student en die laatste word dan wel erg duur. Was al te spreken voer de standaard headset die erbij geleverd was dus verwacht van de smart headset ongeveer hetzelfde. Wat ik wel miste was de afstandsbediening voor volume, dus is dit een mooie uitkomst. Bedankt voor de hulp.
Je gaat tevreden zijn, ze klinken erg goed!

Hoop dat je 'm te koop kan vinden in Nederland.
(nevermind, al gevonden: http://www.telecomtelecom...y-control-mh1c-black-bulk)

[ Voor 11% gewijzigd door AmbroosV op 30-10-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Ik heb ze binnen (28 euro) maar heb het volgende probleem. Ik kan de toetsen niet bedienen op de headset. Als ik ze inplug geeft hij het volgende aan: de microfoon en knoppen van het accessoire zijn niet beschikbaar. Hoe los ik dit op?

Ze klinken overigens wel goed ;)

Nog iets vreemds opgemerkt. De telefoon van mijn vader (xperia p) heeft geen problemen met de headset. Samsung galaxy advance ook zonder problemen.

[ Voor 28% gewijzigd door dirk- op 03-11-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
dirk- schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:01:
Ik heb ze binnen (28 euro) maar heb het volgende probleem. Ik kan de toetsen niet bedienen op de headset. Als ik ze inplug geeft hij het volgende aan: de microfoon en knoppen van het accessoire zijn niet beschikbaar. Hoe los ik dit op?

Ze klinken overigens wel goed ;)

Nog iets vreemds opgemerkt. De telefoon van mijn vader (xperia p) heeft geen problemen met de headset. Samsung galaxy advance ook zonder problemen.
Nieuwste versie van Google Play: Smart Connect op je telefoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Ja, alleen word de headset ook hier niet door herkend. Op de p staat deze versie er niet op en daar doet ie het moeilteloos :/

Hij doet het weer opnieuw smart connect geinstalleerd :)

[ Voor 6% gewijzigd door dirk- op 04-11-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

Waarom is de oplader bij de Xperia S niet de snellader? Dat was toch eerst zo? :-(

Mjah, ik heb de originele Sony screenprotector eraf gehaald omdat er krassen op zaten. Maar weet iemand waar je die kan halen, want 't was wel een goede.. Heb nu zo'n goedkope screenprotector maar dat begint nu al een klein beetje los te laten aan de zijkant.

Ook he ik even op een paar chinese websites gekeken, maar ik kan geen Bureaustandaards/bureauladers vinden voor de Xperia S.. weet iemand waar ze die wel hebben (voor niet al té duur)?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:39

W84

Klopt snellader en NFC tags werden bij release meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

Weet je waar je, voor niet al teveel geld, zo'n snellader kan halen? Heb bij de telefoonboer in de buurt gevraagd en die zei dat ie opladers had maar geen idee had of het snelladers waren of niet.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Als 't 1.5A is is 't een snellader, staat er gewoon op. Of gewoon hier: http://shop.sonymobile.co...er-ep881-black/1268-1635/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
AmbroosV schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:55:
Als 't 1.5A is is 't een snellader, staat er gewoon op. Of gewoon hier: http://shop.sonymobile.co...er-ep881-black/1268-1635/
Ik heb de laatste maanden problemen met het opladen van de telefoon. Via de lader duurt het inmiddels ongeveer 6 uur om de telefoon op te laden. Het ligt iig niet aan de lader want ik heb verschillende laders geprobeerd en ook verschillende roms gedraaid.

Nu kwam ik bij dx.com deze lader tegen:
http://dx.com/p/replaceme...ria-s-lt26i-golden-186828

Kan deze gewoon eenvoudig ingebouwd worden in mijn telefoon zonder dat er grote problemen optreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Geen idee. De batterij in de Xperia S is niet gemaakt om user replaceable te zijn, dus je verliest je garantie onmiddelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
AmbroosV schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:08:
Geen idee. De batterij in de Xperia S is niet gemaakt om user replaceable te zijn, dus je verliest je garantie onmiddelijk.
Ja dat weet ik. Moet nog een half jaar dus op zich is dat niet zo'n heel groot probleem. alleen is deze accu (volgens dx.com) 2600 Mah ipv 1800. Wordt ie dan niet heel snel warm of past ie niet meer? (ik heb geen idee of anderen hem al geprobeerd hebben?)
Pagina: 1 2 3 Laatste