Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-06 22:12
Ik heb vorige week deze case ontvangen:

Afbeeldingslocatie: http://img.auctiva.com/imgdata/1/1/2/9/6/7/5/webimg/557602313_o.jpg?nc=3

Koop deze niet!!

Hij zit goed vast om de telefoon heen en het rubber is prima kwaliteit. Echter zit het gat voor de mirco-usb op de verkeerde plek, waardoor het klepje niet te openen is zonder de case te verwijderen. Elke keer dat ik hem moet opladen moet de case er eerst af.
Dat werkt gewoon niet. Dus ik zeg gedag tegen deze goedkope case. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-06 17:35
Rev! schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:14:
[...]

Thx besteld, hopelijk zijn ze wat sneller als DX de laatste tijd. Heeft iemand ook nog een goed passende screen protector gevonden?

OMG heb ik per ongeluk de case voor een Xperia U besteld, hopelijk willen ze die nog annuleren 8)7
De mijne heeft er ongeveer 10 dagen over gedaan. Met annuleren heb ik geen ervaring. Maar moet geen probleem zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:01

JanB

Het ken rotter !!!

The-Force schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:16:
[...]

Weet je misschien of de SXS ook kan op de Brodit met een hard case erop?
Ik verwacht van niet, de houder sluit boven en onder nauw aan op de telefoon, daar past geen hardcase tussen.

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:01

JanB

Het ken rotter !!!

mir4dor schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:50:
[...]

Ah bedankt voor de link.

Wat is jouw ervaring met dit ding ? Is de telefoon makkelijk te plaatsen en te verwijderen ?
Is het een voorruit plakker of niet ? Ik kan dit niet goed opmaken uit de beschrijving en de foto's namelijk.
Ik ben altijd tevreden over Brodit houders, voor mijn vorige telefoons heb ik ze ook gehad. Nadeel van deze telefoon is dat de USB-aansluiting aan de zijkant zit ipv. aan de onderkant. Je schuift de telefoon er zijdelings in- en uit.

De houder is een houder met een gewricht. Deze kun je op een montage plaat monteren (bv. ook van Brodit, auto specifiek) of aan een arm met zuignap voor de voorruit, deze wordt echter niet meegeleverd. Ik heb een Brodit montage plaat specifiek voor mijn auto die aan de A-stijl gemonteerd zit.

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:11

SaN

De eerste "ebay dock" die ik heb kunnen vinden:

http://www.ebay.com/itm/2...ories&hash=item3cc4ad7427

Nog een beetje nutteloos helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 10:41
Rev! schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:14:
[...]
Thx besteld, hopelijk zijn ze wat sneller als DX de laatste tijd. Heeft iemand ook nog een goed passende screen protector gevonden?
Brando screenprotector:

Ultra-Clear Screen Protector

Anti-Glare Screen Protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Weet iemand wanneer de officiele Sony casings uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
maukoo schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:42:
[...]

www.obostore.com. Daar was hij 10 dollar oid. Ze hebben daar wel meer accessoires.
Mooie site dat obostore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-06 23:03
Gewoon de valenta hoesjes van de galaxy SII gebruiken, past als gegoten.
stevige en tevens mooie hoesjes. en bij de phonehouse zijn ze niet eens zo heel duur.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:06
Dutchzilla schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:52:
stevige en tevens mooie hoesjes. en bij de phonehouse zijn ze niet eens zo heel duur.
Die heb ik ook. Past perfect idd voor € 17,- ;)

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Dutchzilla schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:52:
Op PDAshop.nl staat een recensie waar iemand zegt dat als je het ding op z'n kop houdt, de telefoon er gewoon uit valt, en het hoesje dus eigenlijk te breed is voor het toestel. Dat heb jij niet? Daar ben ik sowieso altijd bang voor bij die multi telefoon hoesjes. De ene telefoon is echt net iets breder of dikker dan de andere, dus past ook net wat beter, of minder.

Nou ben ik een zeikerd, maar ik kan nog weinig geschikts vinden. Een plastic hard case vind ik niks, een silicone case wil ik wel proberen maar dan wel één die het toestel nog vrij genoeg laat (dit vind ik er dus niet uit zien) en een leren hoesje moet wel goed passen.

Ik ga het denk ik maar meteen goed doen, en ik bestel een B1 of B3 Easecase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Nog een andere aanbieder van cases die je naar eigen voorkeur kunt laten maken:

http://www.carrymobile.co...premium-leather-case.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:15
De autohouders van Haicom zijn er eindelijk! Die passen altijd perfect, heb ze al gehad voor mijn Arc S en Neo, altijd heel erg tevreden van geweest. Heel erg stevig ook.

Verluchtingsroosterhouder: Klik je vast in je verluchtingsrooster, naar deze gaat mijn voorkeur uit. De telefoon zit helemaal uit je gezichtsveld, en dat is veel aangenamer autorijden. Zeker als je een autolader hebt.
http://www.ebay.nl/itm/KF...5d3330fb5a#ht_3153wt_1139

Klassieke zuignaphouder:
http://www.ebay.nl/itm/Ha...35bb2b3e2e#ht_2974wt_1139

Fietshouder:
http://www.ebay.nl/itm/Fa...4844ea498b#ht_3075wt_1139

Coolblue zal ze ook nog wel binnenkrijgen, maar ik heb nog nooit een probleem gehad met verschillende Duitse webshops op eBay. Als je één keer zo'n verluchtingshouder hebt kan je daarna meestal ook gewoon alleen de 'schaal' kopen. Die Haicom-schalen passen dan op alle verluchtingshouders, zuignappen en fietshouders van Haicom!

Ik heb een verluchtingsding besteld, zal jullie iets laten weten wanneer hij er is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
Beetje jammer dat ze de volume knop blokkeren, anders was het idd een leuke aanwinst geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448785

Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:50:
Weet iemand wanneer de officiele Sony casings uitkomen?
Ik heb m al in het zwart via MobileFun: http://www.mobilefun.nl/3...8b-hard-shell---zwart.htm is echt perfect. Maar zie dat ie al weer uitverkocht is helaas.

Ze hebben m hier nog wel:

http://www.expansys.nl/so...ck-xperia-s-black-229448/

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 448785 op 13-04-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Anoniem: 448785 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:20:
[...]

Ik heb m al in het zwart via MobileFun: http://www.mobilefun.nl/3...8b-hard-shell---zwart.htm is echt perfect. Maar zie dat ie al weer uitverkocht is helaas.

Ze hebben m hier nog wel:

http://www.expansys.nl/so...ck-xperia-s-black-229448/
http://www.play.com/Mobil...lproducts&urlrefer=search
16,50 inclusief verzendkosten.

Vind het wel duur voor een stuk plastic. Ik ben op zoek naar foto´s voor de officiele casing en die van Nillkin. Als het verschil minimaal is dan ga ik wel die van Nillkin, die is stukken goedkoper.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 113257 op 14-04-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-06 00:48
JanB schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:27:
[...]Ik ben altijd tevreden over Brodit houders, voor mijn vorige telefoons heb ik ze ook gehad. Nadeel van deze telefoon is dat de USB-aansluiting aan de zijkant zit ipv. aan de onderkant. Je schuift de telefoon er zijdelings in- en uit.
Hier ook een zeer tevreden gebruiker van de Brodit houders. Heb er al meerdere gehad. Helaas heb ik wel moeten constateren dat als ik mijn SXS gebruik voor navigatie de lader het niet trekt. Het ene moment laad hij op, het andere moment loopt hij langzaam leeg. Nog geen lange rit gehad, ik zou het nog even wat vaker moeten testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Zijn die Brodit-houders eigenlijk niet zwaar overpriced, bijvoorbeeld vergeleken met die Haicom verluchtingshouders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Natuurlijk. Ze zijn belachelijk duur. Zeker die passieve houder. Dat is alleen een stuk plastic waar deze telefoon in zit. De bevestiging zit er niet eens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452750

TripleM schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:52:
[...]

Ik ga het denk ik maar meteen goed doen, en ik bestel een B1 of B3 Easecase.
Die Easecases zien er wel goed uit, dat is ook iets wat ik zoek... Heeft iemand hier al ervaringen mee? (i.v.m. kwaliteit,...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
Mijn Nilkin Case is binnen twee weken alweer kapot. Dus heeft iemand een andere minder breekbare case die wel wat langer meegaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449290

Anoniem: 452750 schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:53:
[...]

Die Easecases zien er wel goed uit, dat is ook iets wat ik zoek... Heeft iemand hier al ervaringen mee? (i.v.m. kwaliteit,...)
Ik heb zelf deze sinds een kleine week binnen.

Dit is mijn eerste easecase naar aanleiding van een tip hier op dit topic. Ik ben er ontzettend tevreden mee! Ik vind het erg leuk dat je hem helemaal naar je eigen wensen kan aanpassen :9. Helaas was de kleur die ik wilde net out of stock. Ik kan natuurlijk nog niet veel zeggen over de duurzaamheid omdat ik hem nog maar kort heb. Maar hij ziet er kwalitatief goed uit, de stiksels zitten goed en het is mooi leer. De SXS past echt helemaal precies, en ik heb nu nog wat moeite om hem er soms uit te halen. Het leer is nog wat stug en er zit ook een soort padding tussen de binnen en buitenkant dus ik heb het idee dat het erg goed beschermt. Ik heb gekozen voor een magnetische clip en die sluit goed.

Duurde wel een week of 3 voordat ik hem binnen had nadat hij was opgestuurd. Maar dat zetten ze er ook bij in de advertentie. Kortom ik vind het helemaal geweldig en zou misschien ook nog wel een ander model willen aanschaffen voor erbij. :9~

Als je nog vragen hebt of foto's wil dan hoor ik het wel. (de foto's op ebay zijn toevallig van mijn eigen case)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449195

Heeft iemand al de Headset Pro van Sony mogen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453120

Een goed passende en goedkope cover (ca 7,50 incl verzendkosten!) is de TPU Gel Case/Cover For SXS van freebitsuk, zie eBay of www.freebitsuk.co.uk
Maar wie heeft nu 1 GOEDE tip voor 1 echt originele car-holder? Waar de SXS mèt cover in past? Geen zuignap svp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449290 schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:44:
[...]

Ik heb zelf deze sinds een kleine week binnen.

De SXS past echt helemaal precies, en ik heb nu nog wat moeite om hem er soms uit te halen. Het leer is nog wat stug en er zit ook een soort padding tussen de binnen en buitenkant dus ik heb het idee dat het erg goed beschermt.
Bedankt voor deze tip! Maar hoe zit het met de totale dikte? Het lijkt mij dat door die padding tussen het leer dat de totale dikte misschien net té is... Of valt dit ook goed mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452750 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:21:
[...]

Bedankt voor deze tip! Maar hoe zit het met de totale dikte? Het lijkt mij dat door die padding tussen het leer dat de totale dikte misschien net té is... Of valt dit ook goed mee? :)
Ja het geheel is wel vrij dik (totaal precies 2 cm) maar dat komt eerder door het model (soort boekje met extra ruimte voor bankpasjes) dat ik heb uitgezocht dan door de padding vind ik. Als je puur kijkt naar één zijde van het boekje dan denk ik dat het zo'n 4 mm dik is. Door die padding heb ik wel echt het idee dat het mijn SXS goed beschermt. Als je de telefoon in het hoesje schuift zit er op het gedeelte waar het scherm tegenaan komt ook nog een soort zacht suede. Dus je hebt altijd weer een schoon en stofvrij scherm als je hem eruit haalt! _/-\o_

Ik zou gewoon kijken naar een model dat past bij hoe je de telefoon wil gebruiken. Dit boekje past namelijk niet in een broekzak maar wel in een jaszak. Ik zag trouwens op een ander forum dat iemand ook nog allerlei extra tweaks had aangevraagd bij de makers. Zoals gaatjes voor de luidspreker of openingen voor de usb of audiojack. Dus de mogelijkheden zijn eindeloos. Volgens mij hebben ze die mobieltjes ook zelf in huis zodat ze dus precies kunnen weten waar de gaten dan moeten komen.
Anoniem: 449195 schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:53:
Heeft iemand al de Headset Pro van Sony mogen ontvangen?
Ik heb een paar weken terug een brief gekregen dat het nog 10! weken zou duren. Ik heb het in mijn agenda gezet en het zou nu begin juni moeten komen. Dus dat duurt nog wel even :/ Ik heb hem ook nog nergens in een online shop verkrijgbaar gezien. Hij is dus nog helemaal niet uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 449290 op 17-04-2012 09:37 . Reden: nog een reactie gegeven. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:08

Damian

Insane Obtrusion

Iemand toevallig al iets gehoord van de Wireless Headset Pro die we bij T-Mobile er bij zouden krijgen?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
AmbroosV schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:58:
De autohouders van Haicom zijn er eindelijk! Die passen altijd perfect, heb ze al gehad voor mijn Arc S en Neo, altijd heel erg tevreden van geweest. Heel erg stevig ook.

Verluchtingsroosterhouder: Klik je vast in je verluchtingsrooster, naar deze gaat mijn voorkeur uit. De telefoon zit helemaal uit je gezichtsveld, en dat is veel aangenamer autorijden. Zeker als je een autolader hebt.

Klassieke zuignaphouder:

Fietshouder:

Ik heb een verluchtingsding besteld, zal jullie iets laten weten wanneer hij er is!
Heb mijn Haicom-houder een goede week geleden ontvangen, is echt super zoals gewoonlijk. De Xperia S zit er erg stevig in en toch is er nog ruimte aan de linker en rechterkant, dus je gaat de knoppen niet beschadigen. Er is een mooie uitsparing voor de audio jack, en alles past lekker. Alleen de volume-omlaag-knop zit achter een stuk behuizing, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat dat een probleem is.

Aangekocht via de bovenstaande link, aanrader en helemaal niet duur!
(En gemakkelijk te installeren, zeker de verluchtingshouder, in tegenstelling tot zo'n duur Brodit-ding.)

Zal eens wat foto's maken wanneer ik de auto beschikbaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:43

W84

Ik vind zo'n case altijd je foon zo verneuken, dus ik heb net zoals voor m'n oude foon dit gekocht. :)

Waarschijnlijk ga ik zo'n 3rd party dock bestellen, dus ik laat dan wel weten of het een beetje werkt met dat USB-klepje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vzorge schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:12:
Weet iemand of er een goede, niet te dure, sportarmband is waar deze telefoon in past?

To zo ver heb ik alleen deze gevonden: http://www.berrytoday.nl/...and-voor-smartphones.html
Heeft er al iemand een goede sportarmband voor de SXS gevonden? Ik zelf had de tunebelt in gedachten (zie even terug in dit topic) maar wat betreft de maat is de ene uitvoering 1 mm te kort en de daaropvolgende maat veel te groot. Gebruikt iemand al zo'n band en welke is aan te raden voor het sporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Anoniem: 449290 schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:49:
[...]

Heeft er al iemand een goede sportarmband voor de SXS gevonden? Ik zelf had de tunebelt in gedachten (zie even terug in dit topic) maar wat betreft de maat is de ene uitvoering 1 mm te kort en de daaropvolgende maat veel te groot. Gebruikt iemand al zo'n band en welke is aan te raden voor het sporten?
Het lijkt me erg sterk dat 1mm een probleem vormt... Die dingen stretchen toch ook een beetje, en ik heb liever dat mijn telefoon goed vastzit in dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06 13:59
W84 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 05:30:
Ik vind zo'n case altijd je foon zo verneuken, dus ik heb net zoals voor m'n oude foon dit gekocht. :)\
Vind de telefoon zonder case inderdaad ook mooier. Maar ja ik weet van mezelf dat ik zo'n ding altijd wel eens uit m'n handen laat vallen. Dan wil ik toch graag wat bescherming erom hebben.
Dus dan maar een minimale case erom. De roxfit (officiele sony) case is mooi dun, maakt de telefoon niet veel dikker ofzo, en je hebt toch wat bescherming.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
riotrick schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:18:
[...]

Vind de telefoon zonder case inderdaad ook mooier. Maar ja ik weet van mezelf dat ik zo'n ding altijd wel eens uit m'n handen laat vallen. Dan wil ik toch graag wat bescherming erom hebben.
Dus dan maar een minimale case erom. De roxfit (officiele sony) case is mooi dun, maakt de telefoon niet veel dikker ofzo, en je hebt toch wat bescherming.
Hier hetzelfde. Ik vind de telefoon met Nillkin erom al mooi, zonder is die helemaal mooi maar voor de extra bescherming laat ik hem er toch graag omheen zitten. Zeker omdat ik hem nu gewoon ergens kan neerleggen zonder bang te zijn de achterkant te beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 12:34

JayPe

Ondertitel

Ik er iemand die een combi heeft gevonden van het volgende:

- Een flipcase of pouch
- Een hardcase
- Een auto houder

Omdat een case slechts de achterkant bescherd, zou ik graag een pouch of zo'n flipcase gebruiken om m in mijn jaszak/tas/wherever te beschermen. Maar eenmaal in gebruik is zo'n pouch niet handig, en dus heb je het toestel dan 'los' in de hand. Een bumper om de achterkant of zijkanten enigzins te beschermen als je m laat vallen of gewoon op een ruwe ondergrond neer (moet) leggen, is dan wel handig.

En als ie eenmaal in een hard-case of bumper zit, dan klikt ie vaak niet meer in een standaar auto houder..

Om nu elke keer als je van plaats veranderd de hoes/bescherming te wijzigen, dat is wel erg veel werk, al zou je al wel heul veul tijd moeten besparen door van de NFC-tags gebruik te maken natuurlijk ( Pun intended).

Dus: Een hardcase, die ook dicht te klappen is ter bescherming van het scherm tijdens transport, en geschikt om in een autohouder te plaatsen.. Vraag ik te veel? Dan doen we d'r nog een schepje bovenop: Betaalbaar graag, of iets duurder maar 'super mooi', dat mag ook.

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
Mooie dock voor op het nachtkastje

Afbeeldingslocatie: http://www.obostore.com/photos/cradle/ce075a.JPG

http://www.obostore.com/t...sony-xperia-s-p-6246.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AmbroosV schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:05:
[...]

Het lijkt me erg sterk dat 1mm een probleem vormt... Die dingen stretchen toch ook een beetje, en ik heb liever dat mijn telefoon goed vastzit in dat soort dingen.
Ik heb mijn tunebelt inmiddels binnen, type AB83. Razendsnel geleverd via deze site. Van de twee types die ik in optie had, heb ik de kleinste die volgens de beschrijving 1 mm te kort zou zijn. Ambroos had gelijk het is inderdaad wel wat stretchy stof dus ik kan de xperia er mooi in stoppen. Het past precies Enige grote nadeel en dat ligt niet aan de maat, maar als je hem er aan de bovenkant inschuift zit er geen extra flapje waarmee je de SXS kan vastzetten. Van boven is het dus gewoon open. Dat voelt voor mij niet veilig genoeg ook al zit de telefoon er redelijk snug in. Ik heb het nu bovenaan maar met een veiligheidsspeld vastgezet. Zo kan hij er onmogelijk uit vallen.

Verder is de armband ontzettend licht en kan je hem met het klittenband makkelijk verstellen en blijft het goed zitten. Ook zit er een flapje om het overtollige snoer van je headset om heen te wikkelen. Handig. Doordat het dus niet hermetisch af te sluiten is, is het zeker niet waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Laatst online: 19-06 18:39
W84 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 05:30:
Ik vind zo'n case altijd je foon zo verneuken, dus ik heb net zoals voor m'n oude foon dit gekocht. :)

Waarschijnlijk ga ik zo'n 3rd party dock bestellen, dus ik laat dan wel weten of het een beetje werkt met dat USB-klepje. ;)
Thanks, heb deze ook besteld en vandaag ontvangen. Voor nog geen 2 euro mag ik niet klagen :)

Afbeeldingslocatie: http://img546.imageshack.us/img546/8554/dsc0023o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hehe, ja vind ik ook. Alleen is die van mij wel iets te groot (lengte), maar daardoor wel goed beschermd. :)

Mijn dock is trouwens onderweg en ik laat wel weten zodra ik 'm heb incl. foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik kwam trouwens net deze tegen op eBay:
Afbeeldingslocatie: http://i1091.photobucket.com/albums/i386/digital_supermarkets/LT26IBA.jpg

Geen idee of ze origineel zijn, maar ze zien er opzich wel goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
W84 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:58:
Ik kwam trouwens net deze tegen op eBay:
[afbeelding]

Geen idee of ze origineel zijn, maar ze zien er opzich wel goed uit. :)
Orgineel en Ebay, waarschijnlijk niet ;) Zien er wel goed uit ja, heb je een link?

Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.nl/graphics/mobilefun-image.gif

Kwam zelf eindelijk de NFC tags tegen, heb ze hier besteld. Vind ze wel nog flink aan prijs voor een paar van die simpele dingen maar ik vind ze ook wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Soms wel, soms niet. Maar goed... linkje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Bedankt voor de tip. Ik heb hem meteen besteld. Op ebay staan er nu ook een paar zag ik. Heeft een tijd geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die van eBay stonden er al een tijdje en heb ik besteld (compact model), alleen wacht ik nog steeds helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Cyleo schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:01:
[...]

Kwam zelf eindelijk de NFC tags tegen, heb ze hier besteld. Vind ze wel nog flink aan prijs voor een paar van die simpele dingen maar ik vind ze ook wel erg handig.
Aardig aan de prijs zeg.... Ik kreeg een setje met 4 tags gratis van clove bij m'n roxfit hoesje. Waarschijnlijk omdat de pre-order zo lang heeft geduurd.

Zelf heb ik een paar van zulke nfc tags besteld: http://www.tagsfordroid.com.
Deze zijn een stuk groter (1kb ipv 46bytes), zodat ze ook bruikbaar zijn voor apps als Google Play: NFC Task Launcher. En je kunt ze natuurlijk ook gewoon beschrijven met de sony smart tags urls, zodat ze net zo werken als de originele smart tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:55
Ik heb dit hoesje besteld, ik zou hem je niet aanraden om de telefoon iets uitsteek en het hoesje stukken breder is dan de telefoon zelf.

Ik houd me aanbevolen voor tips en echte ervaringen..

http://www.softcase.nl/We...-leer-hoesje-Maat-XL.html

Iemand ervaring met onderstaande?
http://www.mobilesupplies...ony-xperia-s-p-13710.html

[ Voor 19% gewijzigd door vanputten80 op 21-05-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb wederom (had ik voor m'n iPhone 3G/3GS ook gedaan) een hoesje op maat laten maken bij Fabrix. Kost wel 26 euro vanwege de custom size, maar dan heb je wel een sleeve van heel hoge kwaliteit die heel makkelijk uit je zakken te halen is. M'n vorige Mofi sleeve voor mijn Xperia S bleef erg vervelend vastzitten in mijn broekzak.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Um1JA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Toch even melden nog, al heb ik em al een paar weken in bezit inmiddels. Ik heb een Easecase B1 hoesje besteld via Ebay en ik ben er superblij mee. Prachtige kwaliteit, past zoals verwacht helemaal perfect, ik had echt geen beter hoesje kunnen wensen!

[ Voor 21% gewijzigd door TripleM op 23-05-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nou, ik heb mijn dock binnen en hij is zeer mooi. Werkt perfect en er zit zelfs nog wit licht in zoals op het toestel zelf. Met het USB-klepje is er ook totaal geen probleem vanwege de uitsparing in de dock. Wel een klein minpuntje gevonden, want je kan niet bij de power-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Iemand ervaring me deze dock?
http://www.pdashop.be/pro...cradle-sony-xperia-s.html

In België nog niet beschikbaar maar ik ben wel nieuwsgierig of de xperia S er goed in past.
Heb een chinese review gevonden en een commercial maar daar eindigt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Past heus wel, maar die ik heb kost de helft en werkt net zo goed. :)

Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/soonhua/May3006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Vraag me af, waarom niet een touchscreen polish gebruiken ipv screen protector? Echt kleine krasjes krijg je daarmee wel weg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
jayjey schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:52:
[...]

Vraag me af, waarom niet een touchscreen polish gebruiken ipv screen protector? Echt kleine krasjes krijg je daarmee wel weg denk ik.
Ik gebruik die polishdingen nooit meer. Een keertje geprobeerd op mijn Walkman een paar jaar terug, een half uur op zitten vegen om zelfs een paar heel kleine krasjes weg te krijgen, en dan had ik een mooi zichtbare vlek in 't midden van mijn scherm en heb ik aan de randen een of andere beschermlaag ook moeten wegvegen om terug een uniform beeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
Weet iemand waar ik een EP 850- oplader kan kopen? Ik ben de mijne helaas kwijt geraakt :(
Internet afgezocht, maar nog niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
BasvandenHoogen schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 23:04:
Weet iemand waar ik een EP 850- oplader kan kopen? Ik ben de mijne helaas kwijt geraakt :(
Dat vraag je best eens op de Facebookpagina van Sony Mobile NL, die zijn wel goed in dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
Goede tip Ambroos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

BasvandenHoogen schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 23:04:
Op XDA is er een compleet topic over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Laatst online: 15-06 14:40
Smart wireless Headset pro binnen !

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_DSC_0220.jpgAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_DSC_0221.jpgAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_DSC_0222.jpgAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_DSC_0223.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Wai_AM op 23-06-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:08

Damian

Insane Obtrusion

:(

Ik wil hem ook. Erg frusti. Wacht ook al op mijn Raspberry Pi, en dus ook op deze :(

Bevalt ie?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
nog niet geprobeerd, heb een MW600. foto's zodat diegene die nog wachten weten wat ze kunnen verwachten.

- smart wireless headset pro
- flat cable earplugs
- set dopjes
- micro sd to usb stick
- 2 GB micro sd card
- oplader
- usb to mini usb cable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Wai_AM schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:07:
nog niet geprobeerd, heb een MW600. foto's zodat diegene die nog wachten weten wat ze kunnen verwachten.

- smart wireless headset pro
- flat cable earplugs
- set dopjes
- micro sd to usb stick
- 2 GB micro sd card
- oplader
- usb to mini usb cable
Gebruik zelf de mw600 ook al een jaartje na volle tevredenheid. Ben erg benieuwd of dat de smart headset een updgrade is en zo ja, op welk vlak (geluidskwaliteit etc). Zou je hier wat informatie over kunnen geven als je hem uitgeprobeerd het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Cyleo schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:52:
[...]

Gebruik zelf de mw600 ook al een jaartje na volle tevredenheid. Ben erg benieuwd of dat de smart headset een updgrade is en zo ja, op welk vlak (geluidskwaliteit etc). Zou je hier wat informatie over kunnen geven als je hem uitgeprobeerd het.
Ben geen freak wat betreft geluidskwaliteit maar merk geen verschil met de MW600.

+ tov. de MW600
1. SD card mp3 speler
2. Apps en notificaties

-
1. groter dan de mw600

Zie geen reden om de mw600 opzij te leggen en de smart wireless headset pro te gaan gebruiken als
je radio
of muziek vanaf je telefoon
luister.

wil je de + gaan gebruiken dan uiteraard wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 09:15
Hier vandaag ook de headset ontvangen (was zaterdag niet thuis).
Moet zeggen dat ik het wel een leuk dingetje vind! Maar of hij nou 130 euro waard is....
Maar leuk als gratis gadget ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnarruf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 17:22
Volgens de fabrieksopgave kunnen SD-kaarten tot 32Gb worden gebruikt in de headset. Helaas krijg ik geen enkel SD-kaartje groter dan 2Gb aan de praat. Iedere grotere kaart (4 / 8 Gb) wordt steevast geweigerd met de boodschap "sd card full". Met groot interesse volg ik dan ook dit topic: http://communities-origin.sonyericsson.com/message/216906

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ik heb vandaag een 8Gb kaartje geprobeerd, en deze doet het bij mij wel prima!
Ik zou zo niet weten wat er bij mij dan anders is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Sjnarruf schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:08:
Volgens de fabrieksopgave kunnen SD-kaarten tot 32Gb worden gebruikt in de headset. Helaas krijg ik geen enkel SD-kaartje groter dan 2Gb aan de praat. Iedere grotere kaart (4 / 8 Gb) wordt steevast geweigerd met de boodschap "sd card full". Met groot interesse volg ik dan ook dit topic: http://communities-origin.sonyericsson.com/message/216906
Zit er geen formatteeroptie ergens in een menu? Wel eens meegemaakt bij iemands smart phone dat deze geen foto's op de geheugenkaart wilde opslaan. Pas na formateren in de phone zelf werd het als opslagmedium gezien.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
cryonic90 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:46:
Ik heb vandaag een 8Gb kaartje geprobeerd, en deze doet het bij mij wel prima!
Ik zou zo niet weten wat er bij mij dan anders is...
Kijk eens op je PC in welk bestandssysteem dat kaartje geformatteerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
FAT32, enige wat ik wel gedaan heb met dit kaartje is dat ik hem met de cardreader en SDFormatter geformatteerd heb (had hem daarvoor in mn HD2 met WP7 gebruikt).
Daar heb ik gekozen om hem volledig te overwriten en formatteren, geen idee of dat invloed heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Wai_AM schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:27:
[...]

Ben geen freak wat betreft geluidskwaliteit maar merk geen verschil met de MW600.

+ tov. de MW600
1. SD card mp3 speler
2. Apps en notificaties

-
1. groter dan de mw600

Zie geen reden om de mw600 opzij te leggen en de smart wireless headset pro te gaan gebruiken als
je radio
of muziek vanaf je telefoon
luister.

wil je de + gaan gebruiken dan uiteraard wel.
Prima, dat is alles wat ik wou weten ;) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
Heeft iemand het type nummer van de originele in ear headset die standaard word bijgeleverd. De mijne produceert nog maar de helft of misschien nog minder van het volume wat hij eerst deed, erg vervelend ik vond ze juist zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
Sony Nederland weet niet eens waar de oplader EP 850 te koop is in Nederland

https://www.facebook.com/...4251?notif_t=feed_comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet meer of hier die hele discussie was of in de eerste "ervaringen" thread, over of "USB on the go" nou handig is of niet. Ik heb in ieder geval via ebay zo'n usb otg kabeltje gekocht. Die steek je in je usb poort van je xperia S en dan kan je aan de andere kant een usb stick hangen die te benaderen is via file explorer. Op die manier kan je super snel bestanden overzetten.

Ik heb het geprobeerd met een gewone usb stick en dat werkt perfect. Echter ook geprobeerd met die sdkaartlezer stick van Sony die je bij de headset kreeg (CCR 80 oid) en daar krijg ik de melding "usbstick heeft te veel stroom nodig" dus dat is wel een beetje jammer.

Toch handig als je veel foto's maakt met je SXS op vakantie bijvoorbeeld en je wilt ze snel overzetten naar usb zonder tussenkomst van een pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-06 13:07
AmbroosV schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:15:
[...]

Heb mijn Haicom-houder een goede week geleden ontvangen, is echt super zoals gewoonlijk. De Xperia S zit er erg stevig in en toch is er nog ruimte aan de linker en rechterkant, dus je gaat de knoppen niet beschadigen. Er is een mooie uitsparing voor de audio jack, en alles past lekker. Alleen de volume-omlaag-knop zit achter een stuk behuizing, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat dat een probleem is.

Aangekocht via de bovenstaande link, aanrader en helemaal niet duur!
(En gemakkelijk te installeren, zeker de verluchtingshouder, in tegenstelling tot zo'n duur Brodit-ding.)

Zal eens wat foto's maken wanneer ik de auto beschikbaar heb.
Hey AmbroosV, ik zit er ook aan te denken om zo'n houder voor in de auto te kopen (de bovenste uit de links die je eerder gepost hebt). Ik vroeg me alleen af of je de houder ook een kwartslag kan draaien (ik bedoel dan het gedeelte waarin je telefoon zit) zodat je de telefoon in de breedte hebt.

Alvast bedankt voor je antwoord!

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Oliesjeik1 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:39:
[...]

Hey AmbroosV, ik zit er ook aan te denken om zo'n houder voor in de auto te kopen (de bovenste uit de links die je eerder gepost hebt). Ik vroeg me alleen af of je de houder ook een kwartslag kan draaien (ik bedoel dan het gedeelte waarin je telefoon zit) zodat je de telefoon in de breedte hebt.

Het is ondertussen een tijdje geleden dat ik hem nog heb gebruikt en de auto is op vakantie samen met mijn ouders (en de houder ligt er nog in) dus ik kan niet met zekerheid zeggen hoe het weeral werkt, maar ik ben wel vrijwel zeker dat het gaat. Of je hem gewoon kan draaien of dat je het telefoonspecifieke gedeelte er eventjes moet afklikken en in de andere richting terug kan opklikken weet ik niet meer, maar ik denk dat beide opties mogelijk zijn eigenlijk.

Zaterdag kan ik je met zekerheid iets laten weten als ik het niet vergeet. Dus als je zaterdagavond nog niets gehoord hebt zet je hier best even een post, dan krijg ik netjes een melding van die nieuwe post en zie ik het direct ^^ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oliesjeik1 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:39:
[...]

Ik kan misschien nu al wel voor je reageren. Ik heb naar aanleiding van de post van Ambroos ook via Ebay de haicom houder gekocht. Degene die je in het luchtrooster klikt. En het is inderdaad mogelijk om de telefoon te draaien zodat het geheel horizontaal is. Daarvoor hoeft hij niet uit de houder gehaald te worden. Het voelt als een trapsgewijs instelbaar tandwiel wat je draait oid. Ik ben echt super tevreden over de houder! Simpel maar stevig en past volgens mij op elk ventilatierooster. :)

@Ambroos. Nog bedankt voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Anoniem: 449290 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:38:
[...]

Ik kan misschien nu al wel voor je reageren. Ik heb naar aanleiding van de post van Ambroos ook via Ebay de haicom houder gekocht. Degene die je in het luchtrooster klikt. En het is inderdaad mogelijk om de telefoon te draaien zodat het geheel horizontaal is. Daarvoor hoeft hij niet uit de houder gehaald te worden. Het voelt als een trapsgewijs instelbaar tandwiel wat je draait oid. Ik ben echt super tevreden over de houder! Simpel maar stevig en past volgens mij op elk ventilatierooster. :)

@Ambroos. Nog bedankt voor de tip! _/-\o_
Kwam net nog even kijken om hetzelfde te melden, inderdaad trapsgewijs draaibaar!

En graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oude Willem
  • Laatst online: 19:16
Ik had het er al over in het algemeen topic over de Xperia S, maar aangezien het hier eigenlijk hoort en het iets overzichtelijker blijft hier ook maar even:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Genuine-Timri-Desktop-Charger-Sync-POD-Dock-Sony-Xperia-S-LT26i-/00/s/NDUwWDQ1MA==/$T2eC16JHJHYE9nzpcwZ,BQDncW34QQ~~60_35.JPG
Ik ben best wel tevreden met de dock die ik op ebay (hier) heb besteld. Hij voelt solide aan, is redelijk zwaar en heeft rubberen pads onderop dus verschuift niet snel.

Ik heb hem zelfs als carkit gebruikt tijdens de vakantie, met behulp van een sigarettenaansteker-naar-usb om hem van stroom te voorzien. Hij paste met deze dock namelijk precies in een dieper liggend gedeelte van het dashboard en met offline navigatie erbij ging dat uitstekend.

De charger werd echter wel wat dubieus verpakt in een kartonnen doosje zonder bescherming en zonder dat het heel erg goed dichtgetaped was. Maar uiteindelijk stelt zo'n dock natuurlijk ook niet zo heel veel voor electronisch gezien, dus eigenlijk gaf het ook niet heel veel. Er was niks te zien aan de dock zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Oude Willem op 14-08-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:33

KL643

beeldaandemuur

Thanks...heb hem maar besteld :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Oude Willem schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:51:
Ik had het er al over in het algemeen topic over de Xperia S, maar aangezien het hier eigenlijk hoort en het iets overzichtelijker blijft hier ook maar even:

[afbeelding]
Ik ben best wel tevreden met de dock die ik op ebay (hier) heb besteld. Hij voelt solide aan, is redelijk zwaar en heeft rubberen pads onderop dus verschuift niet snel.

Ik heb hem zelfs als carkit gebruikt tijdens de vakantie, met behulp van een sigarettenaansteker-naar-usb om hem van stroom te voorzien. Hij paste met deze dock namelijk precies in een dieper liggend gedeelte van het dashboard en met offline navigatie erbij ging dat uitstekend.

De charger werd echter wel wat dubieus verpakt in een kartonnen doosje zonder bescherming en zonder dat het heel erg goed dichtgetaped was. Maar uiteindelijk stelt zo'n dock natuurlijk ook niet zo heel veel voor electronisch gezien, dus eigenlijk gaf het ook niet heel veel. Er was niks te zien aan de dock zelf.
Hoe doen ze dat met het usb klepje?

• Oude Willem
  • Laatst online: 19:16
Cyleo schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:04:
[...]

Hoe doen ze dat met het usb klepje?
Sorry, beetje late reactie. Volg dit topic voor de rest niet zo. :P

Er zit een sleuf voor, zodat hij daarin valt. Dat werkt prima, hij komt voor mijn idee niet in de verdrukking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coollie
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
AmbroosV schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:58:

Klassieke zuignaphouder:

Fietshouder:

Coolblue zal ze ook nog wel binnenkrijgen, maar ik heb nog nooit een probleem gehad met verschillende Duitse webshops op eBay. Als je één keer zo'n verluchtingshouder hebt kan je daarna meestal ook gewoon alleen de 'schaal' kopen. Die Haicom-schalen passen dan op alle verluchtingshouders, zuignappen en fietshouders van Haicom!

Ik twijfel of ik nu zo een verluchtingshouder of zuignaphouder zou kopen.
Heeft iemand ervaring met die laatste van Haicom ?
Klopt het dat de verluchtingshouder niet van Haicom maar een ander merk is (KFZ ?) voor zover ik kan zien op de Duitse webshop op eBay.
Heeft iemand soms nog extra foto's van de houders ?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Coollie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:00:
[...]

Klopt het dat de verluchtingshouder niet van Haicom maar een ander merk is (KFZ ?) voor zover ik kan zien op de Duitse webshop op eBay.

Alvast bedankt.
KFZ is gewoon een Duitse afkorting voor iets autohouderachtig. Ze zijn wel van Haicom hoor. Ik heb nu een verluchtingshouder voor mijn Xperia S, eerlijk gezegd wil ik geen zuignapgedoe meer. Op het verluchtingsrooster hangt de telefoon helemaal niet in je gezichtsveld, en dat is best wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Ook een beetje afhankelijk van je auto. Ik heb bv een peugeot 306, daar hangen de ventilatieroosters naar voren toe. als je daar een telefoon aanhangt, dan wijst het scherm naar beneden. Niet echt handig dus. Ik kan daarentegen weer prima een zuignap op het raam in de linker onderhoek van m'n raam kwijt.

Afbeeldingslocatie: http://images.pistonheads.com/nimg/22319/1922140-3-L.jpg
zo bedoel ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AmbroosV schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:04:
[...]

KFZ is gewoon een Duitse afkorting voor iets autohouderachtig. Ze zijn wel van Haicom hoor. Ik heb nu een verluchtingshouder voor mijn Xperia S, eerlijk gezegd wil ik geen zuignapgedoe meer. Op het verluchtingsrooster hangt de telefoon helemaal niet in je gezichtsveld, en dat is best wel nice.
Ik heb hem naast de binnenspiegel, en ik vind dat echt een ideale plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coollie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:00:
[...]

Alvast bedankt.
Ik ben echt super tevreden met die verluchtingsroosterhouder waarvan Ambroos de link postte. Ik heb hem inmiddels al in verschillende auto's uitgeprobeerd en het is even een beetje frommelen maar dan zit het perfect. Ik heb hem ook wel eens op het rooster naast mijn buitenspiegel geklikt. Dus tussen de deur en het stuur. Vond ik ook erg prettig. Bijkomend voordeel is dat je SXS perfect koel wordt gehouden door de lucht uit het rooster. Dus geen kans op gele vlekken.

Ik vind de kwaliteit ook prima. De houder is makkelijk te draaien en zit stevig. Ook blijft het usb klepje vrij voor het inprikken in de sigaretten aansteker.

Volgens mij is het met de haicom houders zo, dat het houdertje voor de telefoon hetzelfde is en je de verluchtingshouder of zuignap daar weer op zet. Bestaat dus eigenlijk uit 2 delen die je op elkaar klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Normaal kun je die verluchtingsroosterhouders wel repositioneren om ze recht te houden, zelfs in die 306 moet dat lukken denk ik.

Ik heb in Berlijn in de Sony Style Store een blauwe Krusell-case opgepikt voor m'n Xperia S omdat ik ze nog nooit in België heb gevonden, best leuk ^^ Erg stevig ding, was een hel om mijn Xperia S er terug uit te krijgen om mijn Belgische SIM-kaart terug te steken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een moeilijke vraag, maar misschien dat iemand dit al is tegengekomen.
Ik ben op zoek naar een case/body voor rond mijn Xperia wat volledige bescherming biedt (zoals Otterbox bijvoorbeeld). Na lang zoeken heb ik de Trident Aegis gevonden (Webshop Trident) wat toch al aardig in de buurt komt. Maar ik zou echt heel graag een volledige bescherming willen. (Ik ben brandweerman, en ik wil toch ervoor zorgen dat hij goed beschermd blijft als ik hem in mijn zak heb zitten op interventie). Heeft iemand al toevallig een case zoals dit tegengekomen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Hallo,

De originele in-ear headset van mijn sxs heeft het loodje gelegd.
Nu heb ik al andere headsets geprobeerd maar dan krijg ik een foutmelding.
Kan iemand me een headset aanbevelen die wel werkt op de telefoon? Of het type nummer
van de originele headset benoemen. Ik krijg het niet gevonden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
dirk- schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:48:
Hallo,

De originele in-ear headset van mijn sxs heeft het loodje gelegd.
Nu heb ik al andere headsets geprobeerd maar dan krijg ik een foutmelding.
Kan iemand me een headset aanbevelen die wel werkt op de telefoon? Of het type nummer
van de originele headset benoemen. Ik krijg het niet gevonden namelijk.
Alles wat op de iPhone werkt gaat ook op de Xperia S werken.

De originele kan je niet los kopen, maar deze komt erg in de buurt:
http://www.sonymobile.com...ies/stereo-headset-mh750/

Als je je telefoon ook voor muziek gebruikt is deze best goed:
http://www.sonymobile.com...ccessories/smart-headset/
Heb deze op IFA geprobeerd en was onder de indruk, het geluid is beter dan ik dacht (wel vrij boomy maar veel mensen horen dat graag :+)

Als het goedkoop moet zijn:
http://www.sonymobile.com...es/stereo-headset-mh410c/

En dan blijft voor de rest alles iPhone-compatibel dus ook werken :)
(PS: alles wat compatibel is met de Sony Ericsson Xperia's uit 2012 gaat niet werken op de Xperia S!)

Wil je écht, écht goed geluid (bijna het beste wat Sony in hun gamma heeft) en nog steeds kunnen telefoneren via de ingebouwde microfoon:
https://outlet.sony.nl/sh...s-in-het-oor/XBA4IP.CE7.A
(ja, zonder die outletkorting kosten ze inderdaad €400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
De smart headset lijkt me in dit geval de meest verstandige keuze. Ik ben ook maar een student en die laatste word dan wel erg duur. Was al te spreken voer de standaard headset die erbij geleverd was dus verwacht van de smart headset ongeveer hetzelfde. Wat ik wel miste was de afstandsbediening voor volume, dus is dit een mooie uitkomst. Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
dirk- schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:02:
De smart headset lijkt me in dit geval de meest verstandige keuze. Ik ben ook maar een student en die laatste word dan wel erg duur. Was al te spreken voer de standaard headset die erbij geleverd was dus verwacht van de smart headset ongeveer hetzelfde. Wat ik wel miste was de afstandsbediening voor volume, dus is dit een mooie uitkomst. Bedankt voor de hulp.
Je gaat tevreden zijn, ze klinken erg goed!

Hoop dat je 'm te koop kan vinden in Nederland.
(nevermind, al gevonden: http://www.telecomtelecom...y-control-mh1c-black-bulk)

[ Voor 11% gewijzigd door AmbroosV op 30-10-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Ik heb ze binnen (28 euro) maar heb het volgende probleem. Ik kan de toetsen niet bedienen op de headset. Als ik ze inplug geeft hij het volgende aan: de microfoon en knoppen van het accessoire zijn niet beschikbaar. Hoe los ik dit op?

Ze klinken overigens wel goed ;)

Nog iets vreemds opgemerkt. De telefoon van mijn vader (xperia p) heeft geen problemen met de headset. Samsung galaxy advance ook zonder problemen.

[ Voor 28% gewijzigd door dirk- op 03-11-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
dirk- schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:01:
Ik heb ze binnen (28 euro) maar heb het volgende probleem. Ik kan de toetsen niet bedienen op de headset. Als ik ze inplug geeft hij het volgende aan: de microfoon en knoppen van het accessoire zijn niet beschikbaar. Hoe los ik dit op?

Ze klinken overigens wel goed ;)

Nog iets vreemds opgemerkt. De telefoon van mijn vader (xperia p) heeft geen problemen met de headset. Samsung galaxy advance ook zonder problemen.
Nieuwste versie van Google Play: Smart Connect op je telefoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Ja, alleen word de headset ook hier niet door herkend. Op de p staat deze versie er niet op en daar doet ie het moeilteloos :/

Hij doet het weer opnieuw smart connect geinstalleerd :)

[ Voor 6% gewijzigd door dirk- op 04-11-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Waarom is de oplader bij de Xperia S niet de snellader? Dat was toch eerst zo? :-(

Mjah, ik heb de originele Sony screenprotector eraf gehaald omdat er krassen op zaten. Maar weet iemand waar je die kan halen, want 't was wel een goede.. Heb nu zo'n goedkope screenprotector maar dat begint nu al een klein beetje los te laten aan de zijkant.

Ook he ik even op een paar chinese websites gekeken, maar ik kan geen Bureaustandaards/bureauladers vinden voor de Xperia S.. weet iemand waar ze die wel hebben (voor niet al té duur)?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Klopt snellader en NFC tags werden bij release meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Weet je waar je, voor niet al teveel geld, zo'n snellader kan halen? Heb bij de telefoonboer in de buurt gevraagd en die zei dat ie opladers had maar geen idee had of het snelladers waren of niet.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Als 't 1.5A is is 't een snellader, staat er gewoon op. Of gewoon hier: http://shop.sonymobile.co...er-ep881-black/1268-1635/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
AmbroosV schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:55:
Als 't 1.5A is is 't een snellader, staat er gewoon op. Of gewoon hier: http://shop.sonymobile.co...er-ep881-black/1268-1635/
Ik heb de laatste maanden problemen met het opladen van de telefoon. Via de lader duurt het inmiddels ongeveer 6 uur om de telefoon op te laden. Het ligt iig niet aan de lader want ik heb verschillende laders geprobeerd en ook verschillende roms gedraaid.

Nu kwam ik bij dx.com deze lader tegen:
http://dx.com/p/replaceme...ria-s-lt26i-golden-186828

Kan deze gewoon eenvoudig ingebouwd worden in mijn telefoon zonder dat er grote problemen optreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Geen idee. De batterij in de Xperia S is niet gemaakt om user replaceable te zijn, dus je verliest je garantie onmiddelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
AmbroosV schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:08:
Geen idee. De batterij in de Xperia S is niet gemaakt om user replaceable te zijn, dus je verliest je garantie onmiddelijk.
Ja dat weet ik. Moet nog een half jaar dus op zich is dat niet zo'n heel groot probleem. alleen is deze accu (volgens dx.com) 2600 Mah ipv 1800. Wordt ie dan niet heel snel warm of past ie niet meer? (ik heb geen idee of anderen hem al geprobeerd hebben?)
Pagina: 1 2 3 Laatste