Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

irritant, net m'n Xperia S binnengekregen en aan de slag gegaan om mijn oude 'normale' simkaart te knippen, werkt 'ie niet!

Het gekke is nog dat mijn N900 hem wel pakt, en die heeft niet eens een micro sim slot....waarom moeten die simkaarten ook iedere keer van formfactor veranderen. Wist niet eens dat de Xperia S met micro sim werkte 8)7

edit *nu ineens weer niet...

[ Voor 188% gewijzigd door Guumuus op 29-03-2012 12:56 ]

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:04
Guumuus schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:35:
irritant, net m'n Xperia S binnengekregen en aan de slag gegaan om mijn oude 'normale' simkaart te knippen, werkt 'ie niet!

Het gekke is nog dat mijn N900 hem wel pakt, en die heeft niet eens een micro sim slot....waarom moeten die simkaarten ook iedere keer van formfactor veranderen. Wist niet eens dat de Xperia S met micro sim werkte 8)7
Zijn ze zo vaak veranderd dan? Volgens mij bestaat de oude sim al zeker 10 jaar. Heb die van mij via een template (volgens mij staat deze nog ergens in dit topic) op maat gesneden (met een stanleymes) en daarna nog wat bijgevijld. Hij deed het iig de 1e keer meteen (ondanks dat ik bijna met m'n stanley mes door de chip heen ging :X )

Marum, heb je wel het kaartje op de goede manier erin gestopt... ? ;) (You never know...)

[ Voor 7% gewijzigd door Oliesjeik1 op 29-03-2012 12:51 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ja weet het wel zeker, ik vind het ook gek want in m'n n900 doet 'ie het gewoon...

en wat betreft het formaat, klopt zo vaak veranderen niet maar ik vond de maat van de normale simkaart eigenlijk wel goed...nu zit ik weer te kloten om mijn telefoon te kunnen gebruiken en dat is frustrerend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:04
Guumuus schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:58:
ja weet het wel zeker, ik vind het ook gek want in m'n n900 doet 'ie het gewoon...
Hmm idd vreemd.
..nu zit ik weer te kloten om mijn telefoon te kunnen gebruiken en dat is frustrerend :D
Heel begrijpelijk :) Succes iig!

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:02
Guumuus schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:58:

en wat betreft het formaat, klopt zo vaak veranderen niet maar ik vond de maat van de normale simkaart eigenlijk wel goed...nu zit ik weer te kloten om mijn telefoon te kunnen gebruiken en dat is frustrerend :D
Dat had ik ook. Toevallig ook met een KPN sim. VErvolgens nog een reepje van de ene kant eraf geknipt en toen deed ie het wel. Het eraf geknipte reepje heb ik aan de andere kant erin geschoven en dat werkt nu al drie weken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

bas-r schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:04:
[...]

Dat had ik ook. Toevallig ook met een KPN sim. VErvolgens nog een reepje van de ene kant eraf geknipt en toen deed ie het wel. Het eraf geknipte reepje heb ik aan de andere kant erin geschoven en dat werkt nu al drie weken prima.
Ja ik heb onderhand al zoveel geknipt en opnieuw geprobeerd dat er bijna niks meer over is van dat ding, alleen de chip zelf is t nu nog bijna. Maar komt wel goed! Die capacitieve knoppen (de welbekende puntjes) heb ik trouwens geen problemen mee! Werkt als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
Guumuus schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:07:
[...]

Ja ik heb onderhand al zoveel geknipt en opnieuw geprobeerd dat er bijna niks meer over is van dat ding, alleen de chip zelf is t nu nog bijna. Maar komt wel goed! Die capacitieve knoppen (de welbekende puntjes) heb ik trouwens geen problemen mee! Werkt als een zonnetje!
Die van mij (Vodafone) is ook veel kleiner dan de plaats waar die in zit maar hij zit zo strak geklemd dat ie echt wel paar weken blijft zitten tot dat KPN in gaat ;)

En die knoppen werken mij soms iets te goed, soms als ik op de spatiebalk wil drukken zit ik ineens op de home knop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:20
Ik zei het voor het geval ik er iemand een dienst mee kan bewijzen. Als dat niet het geval is ga ik ook geen moeite doen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

Rctworld schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:08:
[...]

En die knoppen werken mij soms iets te goed, soms als ik op de spatiebalk wil drukken zit ik ineens op de home knop :9
Nou ja goed ik had van te voren al een aantal reviews etc. gelezen en hoorde her en der toch wat geklaag over die knopjes maar als je gewoon weet waar je moet drukken is er niets aan de hand...

Ik vind de UI van sony trouwens vele malen mooier dan die van Samsung. Oogt een stuk strakker en volwassener dan touchwiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:19
Shifty47 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:25:
[...]

Ik zei het voor het geval ik er iemand een dienst mee kan bewijzen. Als dat niet het geval is ga ik ook geen moeite doen;)
Is eigenlijk handig voor jezelf om andere op te hoogte te brengen welke firmware je hebt om je vragen te beantwoorden. Anders krijg je echt de gekste antwoorden op je vragen war je dan ook niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn SXS ook binnen sinds gisteren. Nu heb ik mijn contacten van mijn oude HTC Legend opgeslagen in een vcf bestand en deze overgezet op mijn Sony. Nu krijg ik echter veel verkeerde telefoonnummers te zien, ze zijn onderbroken door streepjes, zoals dit 06-543-585-10. Ook staat er bij opmerkingen de volgende tekst "<HTCData><Facebook>id:752173905/friendof:725192903</Facebook></HTCData>". Nu is mijn vraag, hoe kan ik mijn contactpersonen het snelst aanpassen en weer koppelen aan Facebook, dit lukt momenteel ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:02:
Ik heb mijn SXS ook binnen sinds gisteren. Nu heb ik mijn contacten van mijn oude HTC Legend opgeslagen in een vcf bestand en deze overgezet op mijn Sony. Nu krijg ik echter veel verkeerde telefoonnummers te zien, ze zijn onderbroken door streepjes, zoals dit 06-543-585-10. Ook staat er bij opmerkingen de volgende tekst "<HTCData><Facebook>id:752173905/friendof:725192903</Facebook></HTCData>". Nu is mijn vraag, hoe kan ik mijn contactpersonen het snelst aanpassen en weer koppelen aan Facebook, dit lukt momenteel ook niet.
Waarom synchroniseer je niet via accountinstellingen bij facebook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 19:05
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:02:
Alles backuppen naar Google en dan gewoon syncen op je nieuwe device, heb hetzelfde probleem als ik een VCF via whatsapp van iemand met een HTC krijg, dit komt door HTC Sence plugins ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:06:
[...]

Alles backuppen naar Google en dan gewoon syncen op je nieuwe device, heb hetzelfde probleem als ik een VCF via whatsapp van iemand met een HTC krijg, dit komt door HTC Sence plugins ergens.
En hoe gaat dit precies in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik een azerty toetsenbord kan selecteren bij de Nederlandse taal.
Bij het Frans kan ik namelijk wel kiezen tussen azerty en querty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:48:
Weet iemand hoe ik een azerty toetsenbord kan selecteren bij de Nederlandse taal.
Bij het Frans kan ik namelijk wel kiezen tussen azerty en querty.
Jammer genoeg gaat dit niet... Daarvoor moet je een ander toetsenbord downloaden op Google Play. Multiling Keyboard kan dit wel. Ik raad je echter aan om gewoon te wennen aan typen op een QWERTY, daar gaan we in de toekomst trouwens allemaal naartoe in België, en dan ga je het minst moeite hebben met nieuwe telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, als je meegedaan hebt aan de presale actie voor de headset pro...wegens groot succes hebben ze niks op voorraad blijkbaar en gaat het nog 8 weken duren...oeps, sorry, binnen 10 weken..

Volgens de brief die ik net binnen heb. Zonder contactgegevens natuurlijk..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 19:05
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:09:
[...]

En hoe gaat dit precies in zijn werk?
Instellingen > accounts en synchronisatie > gmail account selecteren en daar kun je instellen dat je je contacten wilt synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Even een conversatie op facebook gehad met sony mobile over het gele tint probleem:
Rick Schippers: Any update on the yellow tint issue lots of users are reporting? Mine has started to tint after it has been fine for two weeks. Seems to get worse when the phone heats up.

Sony Mobile: Hi Rick. This isn't an issue with all Xperia S handsets so if you've recently purchased the phone, we'd suggest returning it to your retailer however I would like to assure you that the issue is currently being investigated.
- Aimee.

Rick Schippers: I bought it just over two weeks ago. Will go to my retailer this weekend.

Rick Schippers: Do you have any idea if it's a hardware issue or that it could be fixed by a future software update?

Sony Mobile: We don't have any confirmation on that at the moment I'm afraid. We will need to wait for the results from the investigation - Aimee.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is zowiezo een hardwarefout. De gele tint is half en half ook wel een probleem met kijkhoeken. Maar er zijn inderdaad veel schermen bij de eerste batches die het niet goed doen.

Ik ben mijn Xperia S (met backlight-bleeding-vlekken) gisteren gaan omruilen bij Coolblue, de nieuwe had het probleem nog een stuk erger, en dan heb ik weer een nieuwe gekregen. Deze nu heeft het ook nog een héél klein beetje, maar het is alleen zichtbaar wanneer je telefoon aan de onderkant écht warm is. Zoals wanneer je met de lader in op een warme dag een uur lang een spel zit te spelen terwijl je je telefoon vast hebt. Anders merk ik het eigenlijk niet.

http://imgur.com/cUmuu is een goede afbeelding om je scherm te testen op de backlight-vlekken. Zet hem in fullscreen open, en bekijk je telefoon vanop een afstand. Let vooral goed op de randen, en kijk ook of het er allemaal egaal uitziet. Op mijn eerste Xperia S was het helemaal gewolkt (bad glue job).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Sony brengt eigen muziekdienst in april uit in Nederland
Music Unlimited en Video Unlimited komt eraan

nieuws: Sony brengt eigen muziekdienst in april uit in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
AmbroosV schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:18:
Het is zowiezo een hardwarefout. De gele tint is half en half ook wel een probleem met kijkhoeken. Maar er zijn inderdaad veel schermen bij de eerste batches die het niet goed doen.

Ik ben mijn Xperia S (met backlight-bleeding-vlekken) gisteren gaan omruilen bij Coolblue, de nieuwe had het probleem nog een stuk erger, en dan heb ik weer een nieuwe gekregen. Deze nu heeft het ook nog een héél klein beetje, maar het is alleen zichtbaar wanneer je telefoon aan de onderkant écht warm is. Zoals wanneer je met de lader in op een warme dag een uur lang een spel zit te spelen terwijl je je telefoon vast hebt. Anders merk ik het eigenlijk niet.

http://imgur.com/cUmuu is een goede afbeelding om je scherm te testen op de backlight-vlekken. Zet hem in fullscreen open, en bekijk je telefoon vanop een afstand. Let vooral goed op de randen, en kijk ook of het er allemaal egaal uitziet. Op mijn eerste Xperia S was het helemaal gewolkt (bad glue job).
Nog makkelijker: Dead Pixel Check

Ik ga toch maar wel terug naar de Telfort shop. Misschien is het nu geen issue, maar wellicht in de toekomst wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Wai_AM schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:31:
Sony brengt eigen muziekdienst in april uit in Nederland
Music Unlimited en Video Unlimited komt eraan

nieuws: Sony brengt eigen muziekdienst in april uit in Nederland
Ik kijk daar best wel naar uit, aangezien mijn collectie Sony producten gestaagd groeit en spotify nog niet overal even lekker op werkt. Hopelijk komen ze ook met een goede tablet app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebbe...
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 17:12
Dynamix schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:58:
[...]

Nog makkelijker: Dead Pixel Check

Ik ga toch maar wel terug naar de Telfort shop. Misschien is het nu geen issue, maar wellicht in de toekomst wel.
Nog makkelijker is misschien wel de ingebouwde check mogelijkheid...

Bel *#*#7378423#*#*
kies 'service tests'
kies 'display'
en er komen allerlei mooie gekleurde schermen voorbij!

Ook de andere tests zijn interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Had ik inderdaad ook al gevonden, met die kleuren heb ik geen dode pixel kunnen vinden en als ze er toch zitten heb ik ze niet gezien dus geen reden voor mij om terug te sturen.

Ook zie ik die gele vlek niet, kijk ik niet goed of vinden mijn ogen het niet opmerkelijk genoeg? Kan iemand een foto maken van die gele vlek zodat ik het kan vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjebbe... schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:27:
[...]

Bel *#*#7378423#*#*
kies 'service tests'
kies 'display'

bij mij geen dode pixels gevonden, die groene kleur was wel heel fel :-)
gele vlek ook niet gevonden, een uurtje geleden zag ik wel eentje maar tijdens de test was mijn sxs 28graden

heeft iemand de batterij-test al gedaan? deze zou enkele uren kunnen duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:41:
Ik heb elke keer dat de drivers niet goed installeren bij mijn SXS.

Wat nu?

Kan ik ze ook apart downloaden en installeren?
Iemand?

Ik kan niet updaten zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
M'n scherm is bijne perfect. Geen backlight bleeding, en van de gele was heb ik alleen op wit een heel klein beetje last. Niet genoeg om hem terug te brengen, en valt alleen op als je het weet.

Wel is vandaag in 4 uur m'n accu met 20% leeggelopen. In deze 4 uur stond gps/ wifi uit, en heb ik het toestel niet aangeraakt. Tijdens navigatie in de auto is er 2% van de capaciteit afgegaan, terwijl die aan de autolader hing. M'n Desire laadde met deze autolader wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:35
Vandaag de eerste test met sygic aura.400 km gereden en ja hoor ging perfect,geen stoppende gps gehad en de stroom viel ook reuze mee. 1 uur rijden zonder lader van 55 naar 35 % Alleen klaagde battery monitoer dat i vrij warm werd ,maja het is toch gemaakt voor intesief gebruik of zou er wat stuk kunnen gaan daardoor.
Met mijn X10 reisde ik afgelopen zomer 1400 km 14 uur sygic aan en geen problemen gehad.
Heb nog wel een probleem dat de pharot 3100 mijn Xperia s niet wil zien ?
Andere `dingen gaan wel met bluetooth.zijn waar dit wel lukt,Pharot 3100 is wel al 3 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Heb zelf Google Play: CurrentWidget geinstalleerd en je ziet het stroomverbruik soms oplopen naar 700mA. Best veel en ik hoop dat ze dat nog wat naar beneden kunnen brengen.

Verder wat gespeeld met rfid tags op m'n werk. Kan nu al voorspellen dat het aardige rel gaat worden wanneer bedrijven/organisaties als bibliotheken erachter komen dat herschrijfbare rfidtags in boeken plakken toch niet zo'n goed idee is icm steeds meer smartphones met een NFC chip. Wanneer de beveiliging ook van die rfidchip afhankelijk is, overschrijf je de tag gewoon met je phone en loop je zo het gebouw uit zonder dat er een alarm afgaat. Nou ja, lijkt mij dan, of ze moeten wat beter over de beveiliging hebben nagedacht.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn sxp stond uit en ik zag net dat hij oplichte
wat is dat en wat kan ik daaraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Tjebbe... schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:27:
[...]

Bel *#*#7378423#*#*
kies 'service tests'
kies 'display'

d:)b Wat is Android toch heerlijk. In ICS zitten ze overigens in het menu instellingen --> ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Verhaal Nu update ie wel :)

[ Voor 88% gewijzigd door Bloodhatch op 29-03-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Moet zeggen dat mijn telefoon het toch redelijk vol houd nu, dus dat is mooi mee genomen! Ik ben trouwens bezig met website dus kan zijn dat files in eens ergens anders stan kijk daar even naar (je moet als dir niet bestaat zoiezo uitkomen op begin pagina).

Oh en weet iemand van jullie nog een goeie host met dedicated servers met voldoende traffic ? voor niet al te veel ;)

[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 29-03-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Heb hem sinds vandaag en ben er blij mee :) Wel een tegenvaller is de agenda app van sony... Kan ik deze ruilen voor de standaard apk van de aosp roms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
USG-OTG update:

EXT4 filesystem wordt niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Unneoetech schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:07:
Heb hem sinds vandaag en ben er blij mee :) Wel een tegenvaller is de agenda app van sony... Kan ik deze ruilen voor de standaard apk van de aosp roms?
Ja dat zou gewoon moeten werken :) gewoon even de apk installeren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Wai_AM schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:22:
USG-OTG update:

EXT4 filesystem wordt niet gelezen.
En EXT3?

Btw, weet iemand of het mogelijk is om een andere afbeelding te gebruiken voor het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Hmm, nu na bijna 6 dagen in het bezit te zijn van deze telefoon begint zich ook hier een gele vlek onderin te vertonen. Niet heel blij mee uiteraard.

Nu ging ik net een spel spelen (speedX3D) en daar begint het met een zwarte achtergrond waarin de vlek licht is, maar op een gegeven moment word het extra zwart en zie je ook van de vlek niks meer?
Iemand die kan bedenken hoe dit komt? Ik kom niet verder dan dat de backlight op dat punt zou worden uitgezet?

Wel heel jammer en zit te twijfelen of ik terug naar de winkel zal omdat het probleem zich vaker wel dan niet schijnt voor te doen...

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Kickje:
Zeror schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:57:
Weet iemand of het mogelijk is om met die Smarttags een specifiek wifi netwerk te connecten?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat kan volgens mij wel maar niet met de tool die er nu bij zit (moet je even op market kijken) naar iets van nfc launcher ofzo die heeft wel meer opties als ik eht goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:24
Als je een (1) keer het wifi netwerk activeerd dat je wilt gebruiken en hangt daar vervolgens een tag op, dan wordt toch dat specifieke wifi-acces point gedetecteerd als je het scant?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een paar pagina's terug al gereageerd op je eerste post met info hoe je Wi-Fi settings in een tag kan gooien...

Functionaliteit zit standaard in Android dus dat zou zo moeten werken.

[ Voor 23% gewijzigd door AmbroosV op 29-03-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin licht die gele waas onderaan het scherm ook te zien, vooral bij witte achtergronden. Ik hoop dat het software op te lossen is want voor zo een beetje breng ik hem niet terug maar als het erger wordt...
Lijkt erop dat het er toch redelijk veel zijn die dit probleem hebben, ben benieuwd wanneer sony over de brug zal komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
morscha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:00:
....................
-Fix van de gps: Als je na een frisse herstart de gps gebruikt heb ik tot nu toe een erg snelle fix. Als ik dan na een tijdje gps uitzet, en vervolgens na een paar uur weer aan, dan krijg ik geen fix meer. Heb het nu al een paar keer meegemaakt. Ik moet dan de telefoon helemaal uitzetten en weer opnieuw aanzetten om weer een fix te kunnen krijgen. Heb ook gps test gedownload, maar daar is dan niks op te zien, omdat je geen fix krijgt. Heb mijn toestel wel een half uur aan laten staan in de auto ondereweg naar huis om te wachten op een fix. Maar die komt er dan niet.

Hebben meer mensen hier last van?

Groeten uit Arnhem ;)
Ik kan met blijdschap mededelen dat na de .67 update bovenstaande probleem met de GPS niet meer voorkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
ook niet, maar dat was wel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 16:23
Is die gele vlek geen optisch bedrog door het hoge contrast met de zwarte rand?

Ik dacht ook even een gele waas te zien, maar als ik wat hagelwitte A4-tjes over de rand leg is mn scherm gewoon perfect

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
Weet iemand een goed programma om HD films te converteren naar SXS formaat/resolutie met behoud van HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
morscha schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:22:
Weet iemand een goed programma om HD films te converteren naar SXS formaat/resolutie met behoud van HD?
Waarom wil je dat als je die gewoon kan afspelen op je Xperia S met diceplayer of ander zonder te converteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah inderdaad, dice player of bs player dat zijn de beste (vind ik althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:14
Ik krijg mijn SXS vandaag, fijne update van een X10 denk ik zo. Over de spelers gaat mijn voorkeur naar BS Player Lite. Kan ook vanuit netwerk bronnen streamen (ideaal met een Popcorn Hour) en indien je subs mist worden deze automatisch gedownload een aageboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja BS player heeft ook mijn voorkeur idd, gebruik het ook op pc (die zit op tv aangesloten) die subs is wel verdomd handig jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
zal BS player proberen, PC is XBMC the ONE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
Wai_AM schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:23:
[...]

Waarom wil je dat als je die gewoon kan afspelen op je Xperia S met diceplayer of ander zonder te converteren ?
Omdat de films ongeveer 11gb per films zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Handbrake is goed (zoek maar op XDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
morscha schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:32:
[...]
Omdat de films ongeveer 11gb per films zijn.....
LOL, de vraag is dan ook waarom je 11 GB 1080P rips uberhaupt wilt afspelen op je XPS.........
die wil je juist op een zo groot mogelijk LED TV afspelen met XBMC :)

Voor XPS heb je genoeg met 720p versies...... en die dl je binnen 5 minuten als je een snelle verbinding hebt :)
veel sneller dan converteren als je het aan mij ligt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou heel eerlijk gezegd werkt op een telefoon een xvid al goed hoor, resolutie mag dan wel hoog zijn maar beeld is gewoon klein, dus je zal he ter niet echt vanaf zien wel iets maar scheelt je wel veel in ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:39:
Nou heel eerlijk gezegd werkt op een telefoon een xvid al goed hoor, resolutie mag dan wel hoog zijn maar beeld is gewoon klein, dus je zal he ter niet echt vanaf zien wel iets maar scheelt je wel veel in ruimte.
klopt, maar ben helaas verslaafd aan minstens 720p voor series, DVDrips voor films, maar als het erg goed is dan haal ik het ook in 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
Wai_AM schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:37:
[...]

LOL, de vraag is dan ook waarom je 11 GB 1080P rips uberhaupt wilt afspelen op je XPS.........
die wil je juist op een zo groot mogelijk LED TV afspelen met XBMC :)

Voor XPS heb je genoeg met 720p versies...... en die dl je binnen 5 minuten als je een snelle verbinding hebt :)
veel sneller dan converteren als je het aan mij ligt _/-\o_
Het is voor onderweg. Daarom handig op de SXS.

720p versies zijn rond de 5gb. Kan ik een paar films erop pleuren. Daarom dacht ik om ze kleiner te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:45:
Moet zeggen dat mijn telefoon het toch redelijk vol houd nu, dus dat is mooi mee genomen! Ik ben trouwens bezig met website dus kan zijn dat files in eens ergens anders stan kijk daar even naar (je moet als dir niet bestaat zoiezo uitkomen op begin pagina).

Oh en weet iemand van jullie nog een goeie host met dedicated servers met voldoende traffic ? voor niet al te veel ;)
Op welke ROM zit je? Ik zit op de Generic .67 en merk toch 's nachts nog een drain van 30% ondanks herhaalde kalibratie's de ene keer gaat het goed dan mis ik maar 3% en de andere keer weer 30% ondanks het stoppen van veel processen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zals ik al zei als het echt voor onderweg is download dan gewoon de brrips (1,5gig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:49:
Zals ik al zei als het echt voor onderweg is download dan gewoon de brrips (1,5gig)
helemaal mee eens, en nu met USB-OTB, gewoon op een usbstick van 32 GB zetten, nog makkelijker.

Ga switchen van Dice player naar BS player, geen reclame(balk) meer tijdens pauze etc. wanneer ik offline afspeel (USB-OTG)

Vraag af, wanneer ik de Wireless smart pro over 10 weken ofzo ontvangt (ja heb ook de brief gekregen)
en daar een 32 GB Sd card in prop, je die ook kan benaderen met je XPS, zou wel cool zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Wai_AM op 30-03-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Sangre schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:12:
Is die gele vlek geen optisch bedrog door het hoge contrast met de zwarte rand?

Ik dacht ook even een gele waas te zien, maar als ik wat hagelwitte A4-tjes over de rand leg is mn scherm gewoon perfect
Die gele vlekken zijn echt geen optisch bedrog hoor. Bekijk deze foto's eens:

http://forum.xda-develope...?p=23992192&postcount=140

Hoe warmer de telefoon wordt, hoe beter ze zichtbaar worden.

Mijn telefoon is momenteel koel en nu is het vrijwel niet zichtbaar. Van de week met lekker warm weer heb ik in een warme auto met tpu gel case eromheen even een kwartiertje fruit ninja gespeeld. Daarna was het scherm aan alle randen geel met gele hotspots onderin en rechtsboven (erger dan op de foto's hierboven). Duurt zeker meer dan een uur voor het weer minder wordt.

Ik heb inmiddels de gel case er weer afgehaald. Het lijkt momenteel minder voor te komen, maar er is nu wel constant een lichte gele waas te zien onderin, waar dat in de eerste anderhalve week er echt niet was.

Ik heb sterk mijn vermoedens dat warmte het probleem triggered of erger maakt. Er gaan wat gedachtes dat het de lijm is waarmee het scherm vast is geplakt aan de digitizers. Wellicht dat dat bij warmte verkleurd of iets dergelijk en deels de verkleuring bewaart als het een bepaalde tijd / warmte heeft gehad. Maar goed, wellicht is het ook wel een ander probleem met de backlight of een ander deel in lcd.

In ieder geval weet sony van het probleem en zijn ze het aan het onderzoeken.

/Edit:

Sony heeft gereageerd op hun forum: http://talk.sonymobile.com/message/173841#173841
Mijn vermoeden lijkt correct:
OK, we have an official response on this now. I will just paste it here so you get in word by word.

"Sony Mobile Communications has identified that the display on a limited number of Xperia S smartphones may show a slight yellow tint if exposed to temperatures above 40 degrees Celsius. This is limited to a small number of units and the cause of this has been corrected. Any consumer observing this slight yellow tint on the display of their Xperia S is welcome to contact their local customer service centre and Sony Mobile Communications will resolve this at no cost to the consumer."

Any questions? This response basically says it all but I will try to help if you got any queries.

[ Voor 25% gewijzigd door riotrick op 30-03-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazigeside
  • Laatst online: 07-09-2024
Hallo. ik draai momenteel op versie .62 en ik heb de telefoon vanaf gisteren avond laten liggen en 10uur lang niets mee gedaan. de batterij was van 100% naar 50% gegaan. Wifi,auto sync,roaming stond aan, Ik zou graag willen updaten naar .67 om de batterij drain te verminderen maar als ik met de update tool zoek naar updates dan geeft hij aan dat alles up to date is. Is het updaten op het moment alleen mogelijk als je de phone hebt geroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Wazigeside schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:50:
Hallo. ik draai momenteel op versie .62 en ik heb de telefoon vanaf gisteren avond laten liggen en 10uur lang niets mee gedaan. de batterij was van 100% naar 50% gegaan. Wifi,auto sync,roaming stond aan, Ik zou graag willen updaten naar .67 om de batterij drain te verminderen maar als ik met de update tool zoek naar updates dan geeft hij aan dat alles up to date is. Is het updaten op het moment alleen mogelijk als je de phone hebt geroot?
Je kunt met flashtool de officiele roms gewoon updaten zonder te rooten of te unlocken. Roms kun je hier vinden: http://www.xdafileserver....0ROMS%20-%20FTF%20format/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Zie http://www.xperiablog.net...lvr.it&utm_medium=twitter link is volgens mij al voorbij gekomen.
edit: debranden werkt (is) hetzelfde als firmware updaten.

Weet iemand hoe ik kan vinden waar het dichtstbijzijnde sony service centre is, ik wil mijn toestel met gele vlek omruilen na het lezen van riotrick's link? (waarvoor dank)

[ Voor 8% gewijzigd door vaagisdenaam op 30-03-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
vaagisdenaam schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:54:
Zie http://www.xperiablog.net...lvr.it&utm_medium=twitter link is volgens mij al voorbij gekomen.

Weet iemand hoe ik kan vinden waar het dichtstbijzijnde sony service centre is, ik wil mijn toestel met gele vlek omruilen na het lezen van riotrick's link? (waarvoor dank)
Ik heb op het sony forum ook een vraag gesteld hoe dat werkt. Of ik naar thephonehouse kan of dat ik echt een sony service center moet hebben, en waar je die dan kunt vinden. Post hier wel als ik er antwoord op heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Laatst online: 11-05-2024
Wazigeside schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:50:
Om die update te krijgen moet je de telefoon aansluiten op je pc. Dan PC Companion installeren (volg de instructies op je telefoon en op je pc). Als PC Companion is opgestart gaat 'ie checken of er nieuwe software is. Dan krijg je vrij snel een melding dat er een update voor je telefoon is.

Wat precies het nut van de update tool op de telefoon is, is is mij ook niet duidelijk. Systeemupdates voor de telefoon worden blijkbaar niet langs die weg verspreid en updates voor apps gaan via de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
Toch wel ernstige drain, in 8 uur tijd van 80% naar 30% gegaan met data en wifi uit :( Wat dat betreft kan ik hem net zo goed intensief gebruiken, gaat ie net zo lang mee... Maarja, dan weet ik ook zeker dat het niet de accu is, maar gewoon iets wat de telefoon onevenredig veel gebruikt in standby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Via http://www.xperiablog.net...lvr.it&utm_medium=twitter kwam ik uit bij de hulplijn van sony xperia. Er zitten geen service centres in Nederland, ruilen gaat via de verkoper, in mijn geval T-mobile.
rickriot, wellicht heb je hier ook wat aan. Je zal dus naar ThePhoneHouse terugmoeten.
De telefoonist verzekerde me er wel van dat ik alles in de doos moet inruilen, lader en oordopjes inclusief.
overigens was het een 'klein deel' van de eerste oplage en moet het nieuwe exemplaar het probleem niet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
vaagisdenaam schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:08:
Via http://www.xperiablog.net...lvr.it&utm_medium=twitter kwam ik uit bij de hulplijn van sony xperia. Er zitten geen service centres in Nederland, ruilen gaat via de verkoper, in mijn geval T-mobile.
rickriot, wellicht heb je hier ook wat aan. Je zal dus naar ThePhoneHouse terugmoeten.
De telefoonist verzekerde me er wel van dat ik alles in de doos moet inruilen, lader en oordopjes inclusief.
overigens was het een 'klein deel' van de eerste oplage en moet het nieuwe exemplaar het probleem niet hebben...
Super, bedankt voor de info. Ik ga morgen even naar ThePhoneHouse dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
@AmbroosV

misschien dat we de tabel in de TS kunnen updaten naar
Customization-versies
CodeNieuwste versie
Generic NL (PhoneHouse, Coolblue, GSMeasy, ...) 1257-19936.0.A.3.67
T-Mobile NL1257-81716.0.A.3.67
KPN NL1257-19956.0.A.3.62
Generic UK1257-39216.0.A.3.67

zodat we hiernaar kunnen verwijzen.
Mensen kunnen zelf dan zien of er een update is voor hun versie.

wordt een beetje moe van als mensen steeds maar dezelfde vraag stellen en niet vertellen welke firmware ze hebben.

ps mocht kpn ook al op .67 zitten dit dan ook even wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:52
Wai_AM schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:16:
@AmbroosV

misschien dat we de tabel in de TS kunnen updaten naar
Customization-versies
CodeNieuwste versie
Generic NL (PhoneHouse, Coolblue, GSMeasy, ...) 1257-19936.0.A.3.67
T-Mobile NL1257-81716.0.A.3.67
KPN NL1257-19956.0.A.3.62.67
Generic UK1257-39216.0.A.3.67

zodat we hiernaar kunnen verwijzen.
Mensen kunnen zelf dan zien of er een update is voor hun versie.

wordt een beetje moe van als mensen steeds maar dezelfde vraag stellen en niet vertellen welke firmware ze hebben.

ps mocht kpn ook al op .67 zitten dit dan ook even wijzigen
Ik heb mijn KPN SXS gister geupdated naar .67 dus kan bevestigen dat deze er is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
Net even met ThePhoneHouse in Haarlem gebeld. Men was daar nog niet op de hoogte van het probleem. Voordat ik daar met mijn netjes ingepakte doosje sta wacht ik nog even hun telefoontje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Op mijn T-mobile bon staat: ruilen met bon in originele verpakking binnen 8 dagen bij defect.
Dit lijkt mij een defect, bij jou zal dat niet anders zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
vaagisdenaam schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:23:
Op mijn T-mobile bon staat: ruilen met bon in originele verpakking binnen 8 dagen bij defect.
Dit lijkt mij een defect, bij jou zal dat niet anders zijn toch?
Ja alleen mijne heb ik al twee weken. De gele tint begon pas na anderhalve week. Maar goed, ik heb alle mailtjes/forums posts van sony uitgeprint. Ga morgen gewoon even langs ThePhoneHouse, hopelijk doen ze niet te moelijk daar.

[ Voor 17% gewijzigd door riotrick op 30-03-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
In dat geval, houd ons op de hoogte hoe het omruilen dan in zijn werk gaat.
Ik ga dadelijk even denk ik, eens kijken wat ik terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazigeside
  • Laatst online: 07-09-2024
dasooktoevallig schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Om die update te krijgen moet je de telefoon aansluiten op je pc. Dan PC Companion installeren (volg de instructies op je telefoon en op je pc). Als PC Companion is opgestart gaat 'ie checken of er nieuwe software is. Dan krijg je vrij snel een melding dat er een update voor je telefoon is.

Wat precies het nut van de update tool op de telefoon is, is is mij ook niet duidelijk. Systeemupdates voor de telefoon worden blijkbaar niet langs die weg verspreid en updates voor apps gaan via de Play Store.
Ik zie het nu idd. Probleem was dat mijn pc niet so blij was met pc companion en dus een error gaf bij de installatie ervan. Ik heb het probleem echter opgelost en mijn phone heeft nu .67 erop staan. Hopelijk draint die nu een stuk minder dan 50% in 10uur standby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
vaagisdenaam schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:26:
In dat geval, houd ons op de hoogte hoe het omruilen dan in zijn werk gaat.
Ik ga dadelijk even denk ik, eens kijken wat ik terugkrijg.
Ik heb ThePhoneHouse ook alvast even gemaild met een linkje naar het sony topic. Even afwachten wat zij ervan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
riotrick schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:24:
[...]
Ja alleen mijne heb ik al twee weken. De gele tint begon pas na anderhalve week. Maar goed, ik heb alle mailtjes/forums posts van sony uitgeprint. Ga morgen gewoon even langs ThePhoneHouse, hopelijk doen ze niet te moelijk daar.
Maakt volgens mij niets uit. Dit is een fabrieksfout toch?
Zie: http://www.kieskeurig.nl/garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:56
Heb hem nu ook anderhalve week. En krijg ook last van vlekjes, eerst was het in de hoeken niet zo storend. Maar nu begint er ook een onderaan het scherm :(. Kijk het nog aan dit weekend, anders moet hij maar terug naar kpn.

edit//

Trekt wel weer langzaam weg. Las ook dat het blijvend was als hij boven de 40 graden komt.

[ Voor 18% gewijzigd door Xentor op 30-03-2012 13:16 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
ThePhoneHouse Haarlem is op de hoogte van het probleem en je kunt zonder problemen je oude toestel inruilen voor een nieuwe (wel in de doos met toebehoren, natuurlijk).

Ik heb me laten vertellen dat er genoeg Xperia's op voorraad liggen, maar dat men natuurlijk niet kan weten of het probleem zich niet ook met die 'batch' voordoet. Er is mij verteld dat ik het toestel dan wederom zonder problemen kan omruilen.

Straks maar even doen dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
eRixxje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:02:
ThePhoneHouse Haarlem is op de hoogte van het probleem en je kunt zonder problemen je oude toestel inruilen voor een nieuwe (wel in de doos met toebehoren, natuurlijk).

Ik heb me laten vertellen dat er genoeg Xperia's op voorraad liggen, maar dat men natuurlijk niet kan weten of het probleem zich niet ook met die 'batch' voordoet. Er is mij verteld dat ik het toestel dan wederom zonder problemen kan omruilen.

Straks maar even doen dus :-)
Ah super, goede service. Morgen eens kijken of ze in apeldoorn ook al op de hoogte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Ik merk dat de gele vlekken bij mij ook erger worden. Ik ga morgen naar de Telfort winkel. Ook ik zal jullie op de hoogte houden van de afhandeling. Bedankt voor de info, riotrick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 23:05
Ik heb T-Mobile getweet over het scherm probleem. Ik heb er zo nu en dan last van. Ik heb 1 blijvend klein vlekje in de hoek. Bij veel gebruik krijg ik onderin een grote vlek. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zal k dan zo ook maar eens kijken of ik daar last van heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:42

TheFirepit

Vuurbal

Heb hier nergens last van, maar ik gebruik hem dan ook niet als verwarming ;)

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik ook niet maar merk wel dat telefoon in verhouding best warm word, hij is stanaard iets van 27 graden bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 07:54

JayPe

Ondertitel

Vraag: Hoe ' ligt' het toestel op tafel?

Op de foto's lijkt de achterkant bol, maar ligt het toestel desondanks wel lekker op tafel?

Of is het wiebelen?

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
Als het op tafel ligt en je wilt het bedienen dan wiebelt het ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Nu toch maar even met T-Mobile bellen, gaat me toch irriteren die gele vlek.

-edit-

Hmm, ze willen dat ik het toestel ga opsturen:/ Ga hem echt niet weer 2 a 3 weken kwijt zijn door een pruts actie van Sony.

[ Voor 47% gewijzigd door Damian op 30-03-2012 16:20 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 07:54

JayPe

Ondertitel

:( Dat is minder.

Een uitvlakkende bumpercase zal er ook wel niet zijn.

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

FF Sony NL bellen, kijken wat die zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Damian schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:28:
FF Sony NL bellen, kijken wat die zeggen....
Die zullen gewoon zeggen dat je hem opmoet ruilen, dat valt gewoon onder fabrieks garantie hoor, en krijg je zelfs over 1,5 jaar nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

WeAreLegion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:30:
[...]

Die zullen gewoon zeggen dat je hem opmoet ruilen, dat valt gewoon onder fabrieks garantie hoor, en krijg je zelfs over 1,5 jaar nog ;)
Mja dat snap ik, maar ik wil mijn toestel niet 3 weken kwijt zijn.... T-Mobile zegt doodleuk oh geen probleem meneer, u kunt hem gewoon opsturen, dan repareren wij hem wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Damian op 30-03-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Tjah dat is het nadeel tegenwoordig inderdaad. Heb het 1 keer gehad met mijn oude iphone 3 weken weg, en mijn asus tablet ook 3 weken, echt heel erg crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
JayPe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:16:
:( Dat is minder.

Een uitvlakkende bumpercase zal er ook wel niet zijn.
Het toestel ligt verder wel stabiel verder hoor. Er zit ook een klein uitstekend puntje achterop zodat de speaker grill niet helemaal afgesloten wordt als je hem neerlegt.

Maar hij is verder rond aan de onderkant dus je kunt hem idd heen en weer wiebelen. Moet zeggen dat ik er zelf verder geen last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
WeAreLegion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:36:
Tjah dat is het nadeel tegenwoordig inderdaad. Heb het 1 keer gehad met mijn oude iphone 3 weken weg, en mijn asus tablet ook 3 weken, echt heel erg crap.
Ik denk dat dit ook deels afhankelijk is van hoe je het doet.
Vaak zijn mensen hun GSM dan lang kwijt omdat het allemaal via via gaat.
Ik denk dat als je nu hem terug stuurt naar de winkel waar hij vandaan komt dan heb je een kans dat alle gsms die ze de eerstvolgende levering binnen krijgen al voor een klant zijn en dan mag je wachten.

Of je hebt dezelfde kans als bij reparaties. Dat jij hem naar de provider/winkel stuurt en die sturen hem dan naar het reparatie punt en deze stuurt hem erna weer terug naar de provider/winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja dat is ook zo hoor, maar over het algemeen ben je hem als het wat verder in je contract is wel vrij lang kwijt in verhouding. Maar goed ik heb net even gekeken ik zie niks geels zitten dus ik zal het wel niet hebben en warmer als 40 graden word ie niet :)

Ik blifj het een super telefoon vinden en vooral de camera is echt om te kwijlen (voor een telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ik heb hem zojuist ingeruild. T-mobile maakte er geen probleem van, maar ik zit weliswaar nog binnen mijn periode van 8 dagen na aanschaf. Wat opviel was dat de tweede doos van het nieuwe toestel anders gesealed was. Had ik een al gereviseerd toestel of is deze uit een andere batch? Ook heeft deze 50% batterij toen ik hem aanzette, mijn eerste toestel 4%.
Hoe dan ook, nog geen vlek. eerst naar generic .67 nu.
Ben iig weer happy, bedankt voor de hulp en reacties.
Pagina: 1 ... 29 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.