Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
Het laatste nieuws over de ics update [ 30-3-12 ].
In juni zijn jullie aan de beurt.

http://www.xperiablog.net...-starting-from-mid-april/

Sony Mobile has confirmed that the Android 4.0 Ice Cream Sandwich update for 2011 Xperia handsets will be starting from mid-April. The first phones to get the update will be the Xperia arc S, Xperia neo V and Xperia ray. This rollout will continue over 4-6 weeks.

Following on these handsets, the second wave of updates will start from end of May/early June. This includes the following handsets: Xperia arc, Xperia PLAY, Xperia neo, Xperia mini, Xperia mini pro, Xperia pro, Xperia active and Sony Ericsson Live with Walkman. The Xperia S will see an upgrade “from the later part of the second quarter”, therefore don’t expect it before June 2012.

Sony Mobile had originally said that ICS update for the Xperia arc S, Xperia neo V and Xperia ray would commence from end of March/early April. They also communicated that the rest of the 2011 line-up would get Android 4.0 from end April/early May. This implies around a month’s delay for some handsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jah dat vind ik dus het enige minpunt op dit moment, nieuwe telefoon doen ze oude versie er op dat snap ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zo als toen met de x10i dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja klopt die heeft mijn vriendin, vond ik ook zo raar iets (maar daar deden ze hem nog wel upgraden). Das enige gemiste kans ze hebben echt en monster afgeleverd, want hij gaat ook mee met de nieuweste telefoons (niet de quadcore natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Ja afgezien van het gele vlekken probleempje ben ik erg blij met deze telefoon. De gingerbread rom loopt verder prima. Kan daar nog wel even mee vooruit.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja maar legt bij mij althans verwachtingen voor ICS wel hoog als ze dit al met GB doen. :) gele vlekken heb ik niet en batterij gaat wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
De batterij is met de .67 rom al een stuk verbeterd. Kan altijd beter, maar ik vind het echt niet zo dramatisch. Wellicht dat er ook nog wat gb updates komen. Er zweeft in sommige landen ook al een .73 rom rond.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oh nee het gaat wel hoor, hij doet het tussen de 17 en 1 dag ongeveer dat vind ik wel prima :) het is niet zo dat het slecht is om hem op te laden steeds zoals dat vroeger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrav
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-11-2023
Helaas heeft deze telefoon ''ANTENNEGATE''

Als je de onderste transparante balk een beetje bedekt( vingers,hoesje) gaat het bereik achteruit. Heb vandaag een nieuw toestel gekregen, met helaas hetzelfde probleem.

Heel jammer dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebbe...
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:03
marcrav schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:00:

Als je de onderste transparante balk een beetje bedekt( vingers,hoesje) gaat het bereik achteruit. Heb vandaag een nieuw toestel gekregen, met helaas hetzelfde probleem.

Heel jammer dus!
'Antennegate...'
Je bent volgens mij de eerste die het meldt..., maar wat voor hoesje heb je in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:19

Heel jammer dus!
bedoel je zo ?
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_2012-03-30170658.jpg
nog altijd volle balken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja ik heb het ook niet hoor net geprobeerd :) en heb toch echt geen kleine handjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:07

TheFirepit

Vuurbal

WeAreLegion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:56:
Ja maar legt bij mij althans verwachtingen voor ICS wel hoog als ze dit al met GB doen. :) gele vlekken heb ik niet en batterij gaat wel redelijk.
GB draait opzich prima. Wat ik wel jammer vindt is dat ze hun toptoestel pas als laatste een update willen gaan geven naar ICS...

Heel jammer dus!
Net even getest door hem te bedekken. Het bereik veranderd dan inderdaad, maar bij mij wordt het er juist beter op :)

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Wooptidoo, 1 streepje minder als ik bij de antenne vasthoud. Niet dat iemand ooit zo z'n telefoon gaat vasthouden maar goed.

Overigens geen enkele last van die gele vlekken. Wel 1 dode pixel die alleen opvalt onder de juiste hoek en zwarte achtergrond. Batterij gaat ongeveer 17 uur mee, dit is dan wel met muziek, 15 minuten spelletje, 1 a 2 oproepen en wat whatsappen. Prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
OK, we have an official response on this now. I will just paste it here so you get in word by word.

"Sony Mobile Communications has identified that the display on a limited number of Xperia S smartphones may show a slight yellow tint if exposed to temperatures above 40 degrees Celsius. This is limited to a small number of units and the cause of this has been corrected. Any consumer observing this slight yellow tint on the display of their Xperia S is welcome to contact their local customer service centre and Sony Mobile Communications will resolve this at no cost to the consumer."

Any questions? This response basically says it all but I will try to help if you got any queries.
Volgens mij gaat het hierbij wel om iets meer mensen dan een "small number" (ik weet uiteraard niet wat Sony onder "small" verstaat ;)). Ik heb eerder het idee dat het hierbij echt om een hardware fout gaat en dat de toestellen van de gehele eeste batch hier vroeg of laat last van gaat krijgen -O-

Ik heb mijn Xperia S nu ruim 3 weken en heb er gelukkig nog geen last van, maar door alle meldingen hier op het forum ben ik nu wel een beetje angstig het toestel zwaar te belasten en kijk ik om de 10 min op het scherm op zoek naar gele vlekken :')

Ik vind het overigens wel netjes hoe Sony dit probleem aanpakt, alhoewel dit natuurlijk allemaal nog wel moet blijken, want talk is cheap ;) Mocht ik een dezer dagen gele vlekken op het scherm krijgen, dan wacht ik sowieso tot de 2e batch van deze toestellen, anders blijf ik aan de gang en uiteraard als er met die gele vlekken te leven valt :)

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah mocht ik het krijgen zou ik hem ook niet gelijk terug brengen, maar dat ben ik. Ik zou gewoon even wachten een maand je of 1 a 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G

Heel jammer dus!
Als ik het toestel met de transparante balk plat op mijn hand leg en de transparante rand aan de bovenzijde met mijn vinger afdek (dus de doorzichte balk volledig afgedekt), dan kost het mij 1 steepje van mijn onvangst.

Persoonlijk is dit voor mij niet zo'n issue aangezien ik in de stad woon met goed bereik, dus van 4 naar 3 streepjes ontvangs bij volledige afdekking van de doorzichtige balk, wat maar zelden voorkomt, is goed te doen. Maar ik kan voorstellen dat als je op een plaats woont waar het onvangst niet al te best is, dit wel voor problemen kan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
EngelF schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:10:

Net even getest door hem te bedekken. Het bereik veranderd dan inderdaad, maar bij mij wordt het er juist beter op :)
Kan je je telefoon ook opladen door alleen je hand er op te leggen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
WeAreLegion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:43:
Jah mocht ik het krijgen zou ik hem ook niet gelijk terug brengen, maar dat ben ik. Ik zou gewoon even wachten een maand je of 1 a 2 :)
Ja idd, het lijkt mij ook verstandiger even de kat uit de boom te kijken (mits er met die gele vlekken te leven valt ;)) Wellicht kan Sony het euvel oplossen door een firmware update. Persoonlijk denk ik van niet, maar wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou dat niet zo zeer, maar als het hardware is dan is kans nog best wel behoorlijk dat eerste batch er last van heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook nog even ivm met die gele vlek
Ik had het nooit opgemerkt totdat ik er naar ging zoeken, sinds toen zie ik het wel :-)

Ik denk dat als je hem nu gaat omruilen je weer hetzelfde probleem gaat krijgen dus ik wacht liever nog even totdat er toestellen geleverd worden zonder het gele vlekken probleem

Of ik hem dan ga omruilen weet ik niet, ik wacht nog een weekje of 2,3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah dat zou ik ook doen hoor verstandig van je :)

Het word tijd dat de grote dev's op xda er 1 krijgen en er mee aan de slag gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu aan mijn derde Xperia S, en die heeft het probleem ook nog altijd lichtjes wanneer hij warm is (maar minder dan de twee andere).

Voor je nog eens wisselt zou ik inderdaad wachten tot de volgende batch, binnen een of twee maanden. Sony heeft toegegeven dat het een bekend probleem is, dus je gaat binnen een jaar nog altijd kunnen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Laatst online: 17-09 22:01
Heeft iemand hier al ervaring met .73?

Zit er namelijk zeer over te denken om hem te flashen, aangezien ik nog steeds probelemen heb met de accu...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles al geprobeerd wat er in dit topic te vinden is om je batterij drain te verminderen maar niks helpt echt. Gisteravond heb ik mijn telefoon gereset en naar .67 geupdate. Ik zit nu op 43% en 5u22m op accu. Dit is een "kleine" verbetering maar nog steeds bagger of is het bij jullie nog erger?

Zonder extra apps
Zonder wifi
Zonder bewegende achtergrond
Helderheid staat op standaard

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 18:12 . Reden: Vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
Heeft trouwens niemand het probleem dat de naden van de behuizing niet helemaal soepel overlopen?

Ik kan de overgang van achterklep naar zijkant voelen als een klein opstaand randje. en de transparante strip is iets kleiner dan de rest dus voel je van die overgang ook randjes.

Ik lees daar verder niks over dus ben ik dan één van de weinige die het heeft of merkt de rest het niet op? Dat vind ik het grootste minpunt van mijn toestel.

Mijn accu duur is dan wel weer goed, gaat ongeveer 1,5 dag mee. Heeft wel even geduurd voordat de accu is ingewerkt. Als je het toestel nog geen twee weken in gebruik hebt kan je nog niet echt gaan klagen over accu duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin64 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:14:
Heeft trouwens niemand het probleem dat de naden van de behuizing niet helemaal soepel overlopen?

Ik kan de overgang van achterklep naar zijkant voelen als een klein opstaand randje. en de transparante strip is iets kleiner dan de rest dus voel je van die overgang ook randjes.

Ik lees daar verder niks over dus ben ik dan één van de weinige die het heeft of merkt de rest het niet op? Dat vind ik het grootste minpunt van mijn toestel.

Mijn accu duur is dan wel weer goed, gaat ongeveer 1,5 dag mee. Heeft wel even geduurd voordat de accu is ingewerkt. Als je het toestel nog geen twee weken in gebruik hebt kan je nog niet echt gaan klagen over accu duur.
Achterklep sluit bij mij ook niet perfect. Ik krijg of links of rechts een kleine "spleet". De transparante strip is bij mij ook smaller dan het scherm maar wel even dik als de zwarte balk met Xperia.

Mijn batterij gaat niet goed. Maar heb mijn telefoon minder dan 2 weken dus misschien is dat het wel, laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Robin64 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:14:

Nee, er zijn meerdere mensen hier op het forum die ook "last" hebben van niet goed sluitende batterijklepjes en/of krakende toestellen, maar in vergelijking wel een stuk minder dan de mensen die last hebben van onverklaarbare "battery drain" en/of gele vlekken op het scherm.

Ik ben een van de gelukkige die vooralsnog geen last heb van het hierboven genoemde, maar ik ben wel bang dat de gele vlekken op het scherm er uiteindelijk wel gaan komen en dan is nog maar de vraag of mijn toekomstige vervangende toestel van deze schoonheidsfoutjes bespaard blijft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 21:58

SaN

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:19:
[...]

Achterklep sluit bij mij ook niet perfect. Ik krijg of links of rechts een kleine "spleet". De transparante strip is bij mij ook smaller dan het scherm maar wel even dik als de zwarte balk met Xperia.

Mijn batterij gaat niet goed. Maar heb mijn telefoon minder dan 2 weken dus misschien is dat het wel, laten we het hopen!
Volgens mij ligt het scherm niet dieper dan de transparante balk. Ik denk dat dat de screenprotector is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
SaN schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:02:
[...]

Volgens mij ligt het scherm niet dieper dan de transparante balk. Ik denk dat dat de screenprotector is.
Volgens mij zegt hij dat ook niet ;)

Het klopt dat de transparante balk bij mij ook ietjes (echt ieniemini) smaller is dan het scherm, máár mijn zwarte balk daaronder is wel weer even breed als het scherm en dat is voor mij prima! :)

Beetje dit effect zegt maar: --------------------__---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 21:58

SaN

De transparante strip is bij mij ook smaller dan het scherm maar wel even dik als de zwarte balk met Xperia
Volgens mij wel ;) De onderste balk is bij mij net zo dik als de transparante strip. Ik heb het idee dat wanneer ik de screenprotector eraf zou halen het allemaal precies gelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb er verder nog niet naar gekkeen dus het is me eigenlijk niet opgevallen maar merk wel dat de onderkant iets losser zit dan de rest van toestel bij mij althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waldo358
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 22:55
Bij mij voel ik ook een randje bij de overgang van de achterklep naar de zijkant. Vind ik niet storend.

Wat ik wel minder vind is dat het zwarte balkje onderaan een beetje los zit. Ik heb alleen de originele verpakking niet meer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen om 7.15u van de lader gehaald, hij staat nu op 25%
Normaal gebruikt : 20min gebeld, internet (weersite, nieuws en weer, forums, beetje facebook,...
Een 3tal U intensief gebruikt schat ik, kan ook wat minder of meer zijn
3g 1u aangehad, wifi 4 a 5u schat ik

Het valt volgens mij wel mee, wat denken jullie?
Het zou wel nog veel beter moeten gaan worden vind ik
Iemand al die update 72 gedaan? Wat zijn de verbeteringen/veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Waldo358 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:55:
Bij mij voel ik ook een randje bij de overgang van de achterklep naar de zijkant. Vind ik niet storend.

Wat ik wel minder vind is dat het zwarte balkje onderaan een beetje los zit. Ik heb alleen de originele verpakking niet meer... :(
Dat zwarte balkje zit bij iedereen wat los volgens mij hoor :) Heb ik namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waldo358
The-Force schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:31:
Gisteren binnengekregen, erg mooi toestel maar liep vanmorgen toch wel tegen een heel vervelend probleem aan.
Ik krijg de foon niet gepaired met mijn autoradio, een Kenwood KDC-BT60U.
Met mijn oude telefoons (Galaxy S en LG Optimus 2x) is gewoon bluetooth aan, scannen naar app. dan de radio kiezen en klaar.
Nu echter niet. De SXS ziet de autoradio wel, je kun hem selecteren en hij lijkt te gaan verbinden maar er gebeurd niets. Telefoon draait 6.0.A.3.67
Iemand een idee?
Iets vergelijkbaars heb ik ook. Ik krijg mijn SXS niet gekoppeld aan een Peugeot 207. De SXS ziet de Peugeot wel en als ik op verbinden druk dan vraagt de auto of ik verbinding wil maken, maar de verbinding maken lukt telkens niet. Ik zie ook geen mogelijkheid om een wachtwoord in te voeren. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waldo358
WeAreLegion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:00:
[...]

Dat zwarte balkje zit bij iedereen wat los volgens mij hoor :) Heb ik namelijk ook.
Offtopic :X maar wil de vraag toch even stellen... Zou een hoesje hier tegen beschermen? De Nilkin waar menigeen zou enthousiast over is, sluit niet over de onderkant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Waldo358 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:05:
[...]

Offtopic :X maar wil de vraag toch even stellen... Zou een hoesje hier tegen beschermen? De Nilkin waar menigeen zou enthousiast over is, sluit niet over de onderkant....
Mmmm nah denk eerlijk gezegd dat je er niet echt bescherming voor nodig heb hoor :) wil je hem kapot maken moet je er toch wel behooorlijk veel kracht opzetten denk ik het zit vaster dan het lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
SaN schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:23:
[...]

Volgens mij wel ;) De onderste balk is bij mij net zo dik als de transparante strip. Ik heb het idee dat wanneer ik de screenprotector eraf zou halen het allemaal precies gelijk is.
Dat hangt er een beetje vanaf hoe je het beredeneert, maar ik denk dat hij de rand (waar de volume en camera knop zit) van het toestel bedoeld en niet zoals jij het beschrijft als je het toestel plat legt. Als dit wel het geval is dan heb je wel gelijk, want de standaard screenprotector steekt idd een beetje uit :)

Dit is iig hoe het is bij mijn toestel (uiteraard overdreven)

Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/7917129/640/7917129.jpg

Dit is denk ik wat hij bedoeld (uiteraard overdreven)

Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/7917178/640/7917178.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
WeAreLegion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:00:
[...]

Niet bij iedereen gelukkig, bij mij zit deze gewoon goed vast (geen speling als ik eraan schud) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 19:05
BaBy-G schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:35:
[...]

Niet bij iedereen gelukkig, bij mij zit deze gewoon goed vast (geen speling als ik eraan schud) ;)
Bij mij kraakt het wat als ik eraan voel, zat er vandaag al aan te denken: Kan dit er niet snel afvallen.
Iemand al uitgevonden hoe dit precies vast zit? Ik gok zelf op lijm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
Voor de duidelijkheid dit is wat ik bedoel:
Als je over de zijkant gaat waar de camera knop gaat en dan naar de transparante balk dan voel ik randjes omdat de balk smaller is. Op deze foto die ik net op internet vind is het wel te zien
Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/9gv3e0gxd/xperia_s_2.jpg
image hosting gif

Ik heb verder geen problemen met het toestel maar dit vind ik wel heel vervelend. De achterkant met alle naden voelt nu goedkoop aan. De achterklep heb ik al verhoogt door er papier onder te stoppen zodat de klep naar zijkant glad voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Je kan dat onderste ding er zo aftrekken om er een andere kleur op te zetten.. Zit dus niet geweldig vast neen.

Ik weet niet wat ik van de batterij moet denken. Ga morgen denk ik nog een keer herflashen om te kijken of ik weer aan mijn 3%/nacht kom, nu zit ik aan 20%/nacht. Punt is wel dat die het overdag wel prima doet, vandaag ook overleefd met uren muziek, uren scherm aan, gebeld, geGPS'd, altijd 3G aan, etc. Als ik hem gewoon enkel gebruik om te bellen enzo, met Wifi aan, gaat er denk ik 5% per uur af ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
mbttr schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:42:
Je kan dat onderste ding er zo aftrekken om er een andere kleur op te zetten.. Zit dus niet geweldig vast neen.

Ik weet niet wat ik van de batterij moet denken. Ga morgen denk ik nog een keer herflashen om te kijken of ik weer aan mijn 3%/nacht kom, nu zit ik aan 20%/nacht. Punt is wel dat die het overdag wel prima doet, vandaag ook overleefd met uren muziek, uren scherm aan, gebeld, geGPS'd, altijd 3G aan, etc. Als ik hem gewoon enkel gebruik om te bellen enzo, met Wifi aan, gaat er denk ik 5% per uur af ofzo.
Dat frontje eraf halen kan alleen met de Xperia U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jawel maar het principe is het zelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 22:06

FZ6

Waldo358 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:02:
[...]

Iets vergelijkbaars heb ik ook. Ik krijg mijn SXS niet gekoppeld aan een Peugeot 207. De SXS ziet de Peugeot wel en als ik op verbinden druk dan vraagt de auto of ik verbinding wil maken, maar de verbinding maken lukt telkens niet. Ik zie ook geen mogelijkheid om een wachtwoord in te voeren. ??
Is 't niet zo dat je autoradio maar een aantal bluetooth-apparaten kan koppelen?
Als dat zo is moet je even je oude toestellen uit 't geheugen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Robin64 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:42:
Voor de duidelijkheid dit is wat ik bedoel:
Als je over de zijkant gaat waar de camera knop gaat en dan naar de transparante balk dan voel ik randjes omdat de balk smaller is. Op deze foto die ik net op internet vind is het wel te zien
[afbeelding]
image hosting gif

Ik heb verder geen problemen met het toestel maar dit vind ik wel heel vervelend. De achterkant met alle naden voelt nu goedkoop aan. De achterklep heb ik al verhoogt door er papier onder te stoppen zodat de klep naar zijkant glad voelt.
Had ik toch gelijk! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
WeAreLegion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:48:
Jawel maar het principe is het zelfde ;)
Is dat gebasseerd op eigen ervaringen of is het puur speculatief? Het is natuurlijk wel een beetje sneu voor de persoon die op aanraden van jou dit gaat proberen en vervolgens zijn Xperia S sloopt, omdat het toch niet het zelfde is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zeg niet dat ze het moeten proberen he :) maar qua design zijn die telefoons bijna gelijk. Dus dat bij de S ding wat losser zit bij sommige is niet zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
WeAreLegion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:25:
Ik zeg niet dat ze het moeten proberen he :) maar qua design zijn die telefoons bijna gelijk. Dus dat bij de S ding wat losser zit bij sommige is niet zo vreemd.
Dan heb ik het misgeïntepretreerd, maar je reactie suggereert wel dat het design van de Xperia S en U bijna het zelfde zijn en daarom de klepjes ook verwisselbaar zijn (wat misschien ook zo is hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Ik denk overigens nu dat het zwarte klepje helemaal niet verwisselbaar is bij de Xperia S en dat je het ook niet zo maar kan verwijderen (als het goed is), aangezien je je lanyard (veiligheidskoordje) daar aan moet bevestigen. Bij het bekijken van de geposte foto van Robin64 hierboven, waar de lanyard duidelijk te zien is, schhoot mij dit net te binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

toch moet het met een fijne zaag mogelijk zijn (wel oppassen dat je geen elektronica raakt)

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waldo358
FZ6 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:53:
[...]

Is 't niet zo dat je autoradio maar een aantal bluetooth-apparaten kan koppelen?
Als dat zo is moet je even je oude toestellen uit 't geheugen gooien.
Nee, heb nog een slot over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
MrJayMan schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:49:
toch moet het met een fijne zaag mogelijk zijn (wel oppassen dat je geen elektronica raakt)
Ongetwijfeld, maar waarom zou je het willen verwijderen? :? Dat zwarte balkje maakt onderdeel uit van het prachtige design, hierdoor komt het transparante balkje, en zeker als deze oplicht, nog beter tot zijn recht! :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door BaBy-G op 30-03-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 17-09 00:06
Zat even een paar topics op XDA te lezen over quick charger, dat hij binnen iets meer dan een uur van 0-100 gaat. Nu heb ik mijn telefoon altijd aan staan als hij oplaad, en hij heeft duidelijk draining problemen momenteel(.73 kan ik nog niet updaten zonder flashtool, en daar was ik nou juist van plan mee te kappen voorlopig) maar het opladen duurt bij mij dan ook +/- 3 uur. Hoe snel laadt hij bij jullie op als hij aan staat?

Met BS Player werkt 1080p video perfect, zelfs via HDMI(heb nu de juiste kabel gevonden :+ ). Helaas gaat de telefoon van zichzelf in 1080p/24 modus die enkel bedoelt is voor bioscoop films... Via het service menu kan ik hem ook instellen op 1080p60 en dan lopen concert video's veel beter maar als ik hem opnieuw opstart is het weer pleite... Iemand enig idee of je dit ergens in kunt stellen?

[ Voor 31% gewijzigd door Rctworld op 31-03-2012 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is .73 on NL te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 05:29:
Als die uit is en mocht die uit komen ;) zover ik nu weet is het vooral een versie voor rond de midden oosten (en spanje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 05:29:
Hij is al te flashen en werkt perfect.
Batterij gebruik is enorm verbeterd! Ik kan als je wil wel wat screenshotjes plaatsen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmmm die .73 is toch nog niet uit in nederland? welke heb je geflashed dan :) links graag dan kan ik hem op me erver zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
TiesB schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:38:
[...]

Hij is al te flashen en werkt perfect.
Batterij gebruik is enorm verbeterd! Ik kan als je wil wel wat screenshotjes plaatsen
ja screenshot plaatsen van service info graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
Hoop dat dit werkt..
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/69711878/screenshot_2012-03-31_0949.png
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/69711878/screenshot_2012-03-31_0949_1.png

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Dat is dus een NIET nl firmware. zie TS voor de NL firmware customization nummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
Oh, snap hem nu ook.. Sorry..
Maar wat is het nadeel dat ik deze heb en niet een echte NL versie?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
TiesB schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:07:
Oh, snap hem nu ook.. Sorry..
Maar wat is het nadeel dat ik deze heb en niet een echte NL versie?
Zijn soms regio specifieke updates, zoals beter ontvangst van de local netwerken, regio crapware etc.
Als je met een totaal andere regio firmware aankomt met garantie claimen kunnen ze erg moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
Ok, dat wist ik niet..
Maar ben eigenlijk zo tevreden over dit batterij gebruik, dat ik geen zin heb om hem weer om te flashen...
Denk je dat dit wel zodanig belangrijk is?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
TiesB schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:12:
Ok, dat wist ik niet..
Maar ben eigenlijk zo tevreden over dit batterij gebruik, dat ik geen zin heb om hem weer om te flashen...
Denk je dat dit wel zodanig belangrijk is?
Zolang je tevreden bent en geen garantie hoeft te claimen totaal niks aan de hand.

Wel handig als je weet wat je oorspronkelijke customization is en een backup hebt in geval van garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
Oke, dan laat ik hem gewoon zo.
Ja, die heb ik gelukkig wel opgeschreven, dus dan kan ik altijd weer gewoon van LordHades' server weer naar die versie flashen (1257_8171 T-Mobile), toch?
Heel erg bedankt voor de hulp trouwens

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
TiesB schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:18:
Oke, dan laat ik hem gewoon zo.
Ja, die heb ik gelukkig wel opgeschreven, dus dan kan ik altijd weer gewoon van LordHades' server weer naar die versie flashen (1257_8171 T-Mobile), toch?
Heel erg bedankt voor de hulp trouwens
klopt, net zo makkelijk terug te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
Mooi

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfs voor garantie maakt de softwareversie niet uit. Daar kijken ze niet naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Heeft die drain niet te maken met de nacht spaarstand of zo?
Hoe zijn jullie instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Sorry als ik hier verwarring heb gezaaid! Ik had es een foto gezien van een witte XPS waar die onderste balk gewoon netjes was afgehaald, en had dat misschien gemixt met de fontjesverwisselbaarheid van de U ;)

TiesB, vanwaar heb je .73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 23:05
Dit kreeg ik van t-mobile nav een tweet over de gele vlekken op het scherm:

Je kunt ervoor kiezen om je toestel voor reparatie aan te melden of kiezen voor een omruiling. Je ontvangt dan wel een gereviceerd toestel. Direct message sent by T-Mobile Webcare (@tmobile_web)

Ik wil hem eigenlijk niet laten repareren omdat ik hem dan lang kwijt ben aan de andere kant weet je niet wat je terug krijgt als je een gereviseerde toestel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Laatst online: 14:42
Ik denk, vraag hier even of anderen mijn probleem ook hebben, is het bijna gesprek van de dag. De batterydrain is wel enorm bij mij zeg. Ik doe ongeveer 12 uur met de accu, en dan ben ik op werk dus doe ik er bijna niks mee. Een half uur in de trein, muziek luisteren, browsen, spelletjes, zorgt voor een drain van ongeveer 20%. Dat kan toch niet goed zijn.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb "box" op mijn sxs, deze werkt
nu heb ik die ook op men ipad geinstalleerd maar daar kan ik niet inloggen op mijn box
hij geeft aan dat het emailadres of wachtwoord fout zijn, weet iemand hoe dat kan?
alles is juist ingevuld, of is dit weer een onnozele apple actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbttr schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:42:

De eerste nacht bij mij ging er ook 25% af met WiFi en GSM aan. De nacht daarna heb ik hem op airplaine mode gezet en toen kreeg ik netjes 3% per nacht. Echter, dat was met slechts een aantal applicaties geinstalleerd. Vandaag had ik Wifi uitgezet en alsnog een drain van 20%. Ik ga nog eens proberen op airplane mode, als hij dan alsnog draint dan ligt het aan een applicatie waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Trouwens, iemand al succesvol die battery test in het service menu gedaan? :p

Ik dacht die vannacht eens te runnen.. Beetje onduidelijk hoor :') Stond zo "plug in charger" in het begin, als je die erin stak kwam er "testing", bleef zo maar staan. Achja, dacht ik, hij regelt het zelf wel. 10 uur later (lange nacht!) staat de teller op 10 uur en nog steeds testing. Ik was het een beetje beu dus haal de lader er maar uit, blijft op testing staan alleen verandert dan de teller niet meer :P

Bijzonder vaag, achja, ik stond tenminste wel op met een 100% geladen toestel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
Van LordHades' xda server (xda.servebeer.com) gedownload en toen geflasht met zo'n tutorial. Gevonden via google; "debrand Sony Xperia S" en dan de bovenste.

[ Voor 3% gewijzigd door TiesB op 31-03-2012 13:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Ah wist niet dat LordHades hem al had. Hoe het flashen werkt weet ik, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:32
Wat een apparaat zeg! Zo blij dat ik hem eindelijk heb. Ben nu wat N64 roms aan het checken met N64oid, werkt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 17-09 00:06
maukoo schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:10:
Dit kreeg ik van t-mobile nav een tweet over de gele vlekken op het scherm:

Je kunt ervoor kiezen om je toestel voor reparatie aan te melden of kiezen voor een omruiling. Je ontvangt dan wel een gereviceerd toestel. Direct message sent by T-Mobile Webcare (@tmobile_web)

Ik wil hem eigenlijk niet laten repareren omdat ik hem dan lang kwijt ben aan de andere kant weet je niet wat je terug krijgt als je een gereviseerde toestel krijgt.
Hoe lang heb je hem al? Gereviseerde toestellen hoef je echt niet te accepteren als hij nog zo nieuw is... Kun je niet beter contact opnemen met @SonyXperiaNL, die zijn stukken behulpzamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op 61% met 7 uur en 45 minuten gebruik.
Hier ben ik wel tevreden mee.

Ik hoop trouwens dat ICS snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:31:
Ik zit op 61% met 7 uur en 45 minuten gebruik.
Hier ben ik wel tevreden mee.

Ik hoop trouwens dat ICS snel komt.
intensief gebruik neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7108/7032258697_1a414c501e_t.jpg
screenshot_2012-03-31_1731 by Stef Venner, on Flickr

Normaal gebruik, 1 dag 2 uur en 30 minuten met nog 20% op de teller.
30 min bellen, 45 minuten browsen, 50 whatsappjes, 30 minuten World of Goo, 45 minuten tetheren, uurtje muziek, en alles aan behalve GPS.

UK Generic .67 is trouwens mijn SW versie

[ Voor 138% gewijzigd door Lucky0wn op 31-03-2012 17:59 . Reden: Plaatje bijgevoegd en software versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/2012-03-31174848.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Welke SW draai jij met welke dingen aan/uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

welke app gebruikt iedereen eigenlijk om dat batterij verloop weer te geven?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:09:
welke app gebruikt iedereen eigenlijk om dat batterij verloop weer te geven?
Dat is een optie bij de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Lucky0wn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:58:
[...]

Welke SW draai jij met welke dingen aan/uitgeschakeld?
T-Mobile NL .67
uitslag dag 1, zondag/maandag eindresultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Wai_AM schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:19:
[...]

T-Mobile NL .67
uitslag dag 1, zondag/maandag eindresultaat
En WIFI, 3G, sync, BT en NFC uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Lucky0wn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:20:
[...]
En WIFI, 3G, sync, BT en NFC uitgeschakeld?
WiFi aan als ik het gebruik, daarna uit.
geen 3g , geen mobiel abo.
BT uit
GPS uit
NFC aan.

zover alleen wat getelefoneerd dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Wai_AM schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:22:
[...]

WiFi aan als ik het gebruik, daarna uit.
geen 3g , geen mobiel abo.
BT uit
GPS uit
NFC aan.

zover alleen wat getelefoneerd dag 1.
Ja zo kan ik het ook,met mijn arc s zou ik zo makkelijk een week uit zingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
jejeh schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:54:
[...]

Ja zo kan ik het ook,met mijn arc s zou ik zo makkelijk een week uit zingen.
Mijn Arc S hield het 2,5 dag uit met volgens mij Arconium Rom en Processor teruggeklokt op 1Ghz

[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 31-03-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
testen of ik met telefoneren het weekend door kan komen, de rest is al eerder getest.
gebruik met Wifi, gps etc , zie mijn vorige testen.

edit:Als je weet wat de telefoon met niks doen verbruikt, dan kan je pas goed vergelijken als ie wel veel te doen heeft.

[ Voor 54% gewijzigd door Wai_AM op 31-03-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Ik ga volgend weekend een test doen met de .73 ROM, goal is om het 3 dagen uit te houden op Paaspop :)
Dat gaat worden: foto's maken, incidenteel smsen en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Laatst online: 17-09 23:05
Rctworld schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:00:
[...]

Hoe lang heb je hem al? Gereviseerde toestellen hoef je echt niet te accepteren als hij nog zo nieuw is... Kun je niet beter contact opnemen met @SonyXperiaNL, die zijn stukken behulpzamer :)
Precies 3 weken nu. Ik heb het nu via Sony geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lucky0wn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:10:
Ik ga volgend weekend een test doen met de .73 ROM, goal is om het 3 dagen uit te houden op Paaspop :)
Dat gaat worden: foto's maken, incidenteel smsen en that's it.
Dat lukt nooit :-P camera is een enorme drain...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
zit nu 57% met nog 8 uur en 8 min te gaan zegt go power master. hij draait nu al 9 uur en 32 min. wifi aan, gebeld, gewhatsapped, 2 x een foto op facebook, nog wat facebooken, verder tapatalk. ik ben er blij mee. en ow voornamelijk wifi maar even naar de winkel met 3g aan en wifi blijft dan ook aan. wifi staat hier altijd aan. heb het idee dat als hij geen wifi heeft het ook niet gebruikt. en ik laat hem niet continu zoeken naar open netwerken.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:50
Voor de KPN toestellen is er nu ook de .67 update via PCC binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Lucky0wn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:59:
[...]

Mijn Arc S hield het 2,5 dag uit met volgens mij Arconium Rom en Processor teruggeklokt op 1Ghz
Ja ok ,mijn toestel gebruikt ongeveer 3 % in 8 uur met alles uit,dus in principe alleen gsm aan.
tel uit das ongeveer 10 % per etmaal met wat bellen zou een week dan wel kunnen .
Pagina: 1 ... 30 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.