Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Ik ging dus gisteren de Sony Xperia S bestellen.
Ik hou tegenwoordig niet meer zo van de BelCompany omdat dat alleen Vodafone/Sizz is, dus ik ging naar The Phone House. Kom ik uit op (toch) een Vodafone Bel+SMS+Web Smart abonnement voor 1 jaar. Toestel kreeg ik er gratis bij. Gisteravond ook al gebeld door de het logistieke bedrijf om een afspraak te maken. Ze zouden komende donderdagavond komen.
Slim als ik was, dacht ik "heej, ik moet een micro-sim van mijn huidige abo hebben". Dus ik bij T-Mobile een micro-sim besteld. Die heb ik vandaag al in de bus gekregen. Goede service.

Nou ging ik zojuist kijken naar de orderstatus, of er al iets veranderd was. Ja dus... order geannuleerd!

Ik pissig, maar ik dacht "dan ga ik hem maar gewoon nog een keer bestellen".
Kost de telefoon ineens €274 bij datzelfde abonnement. Wat is dat nou weer voor naai-streek?

Iemand enig idee wat ik hier kan doen? Ik sta toch gewoon in mijn recht met die order, aangezien de afleverafspraak al was gemaakt?

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra ik de KPN update wil doen via Sony PC companion geeft hij al 3 dagen de melding 'de server is momenteel overbelast probeer het later nog eens' hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Masegate schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:12:
Ik ging dus gisteren de Sony Xperia S bestellen.
Ik hou tegenwoordig niet meer zo van de BelCompany omdat dat alleen Vodafone/Sizz is, dus ik ging naar The Phone House. Kom ik uit op (toch) een Vodafone Bel+SMS+Web Smart abonnement voor 1 jaar. Toestel kreeg ik er gratis bij. Gisteravond ook al gebeld door de het logistieke bedrijf om een afspraak te maken. Ze zouden komende donderdagavond komen.
Slim als ik was, dacht ik "heej, ik moet een micro-sim van mijn huidige abo hebben". Dus ik bij T-Mobile een micro-sim besteld. Die heb ik vandaag al in de bus gekregen. Goede service.

Nou ging ik zojuist kijken naar de orderstatus, of er al iets veranderd was. Ja dus... order geannuleerd!

Ik pissig, maar ik dacht "dan ga ik hem maar gewoon nog een keer bestellen".
Kost de telefoon ineens €274 bij datzelfde abonnement. Wat is dat nou weer voor naai-streek?

Iemand enig idee wat ik hier kan doen? Ik sta toch gewoon in mijn recht met die order, aangezien de afleverafspraak al was gemaakt?
Je staat (vind ik) gewoon in je recht.
Ik neem aan dat je voor een oplossing naar de Phone House moet gaan aangezien hun jouw de aanbieding deden (je hebt hem daar gehaald neem ik aan?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:19:
Zodra ik de KPN update wil doen via Sony PC companion geeft hij al 3 dagen de melding 'de server is momenteel overbelast probeer het later nog eens' hebben meer mensen hier last van?
Probeer het eens met deze software:
http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Ambroos is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waliwal
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 14:50
Kan iemand mij even duidelijk uitleggen wat nu het minst energievretend is, en wat ik moet installeren daarvoor (Rom ofzoiets?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
wat is dit allemaal, er wordt hier net gedaan alsof de s een batt vreter is. het is een smartphone die verbruiken nou eenmaal veel batt.

mijn G1 dat was pas erg die hield het geen halve dag uit.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zitten precies nog wat gebreken in de software waardoor de Xperia S in standby veel power gebruikt. Niet echt problematisch, maar het blijft jammer. Mijn Arc S en Neo drainen maar een vijftal procent wanneer ze een hele dag (14u lang) in standby zitten, bij de Xperia S is het ongeveer veertig procent atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
(jarig!)
http://www.xperiablog.net...o-xperia-s-display-issue/

Sony Mobile Communications has identified that the display on a limited number of Xperia S smartphones may show a slight yellow tint if exposed to temperatures above 40 degrees Celsius. This is limited to a small number of units and the cause of this has been corrected. Any consumer observing this slight yellow tint on the display of their Xperia S is welcome to contact their local customer service centre and Sony Mobile Communications will resolve this at no cost to the consumer.

nvm is al gepost zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het als je hem online besteld bij t-mobile? Krijg je dan een Xperia met t-mobile troep erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:19
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 05:38:
Hoe zit het als je hem online besteld bij t-mobile? Krijg je dan een Xperia met t-mobile troep erop?
verschillen tussen firmware

uk generic
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37831517

t-mobile NL
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37829760

NL generic
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37831662

mocht je iets niet goed vinden , kan je altijd flashen naar andere firmware zoals met de X10.

[ Voor 9% gewijzigd door Wai_AM op 01-04-2012 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo sinds vorige week ook de trotse bezitter van een Xperia S. Moet zeggen dat het een gave telefoon is!!!! Design vind ik supergaaf. Alleen heb ik een vraag. Weet iemand een goede app om het RAM geheugen af en toe leeg te maken. Vind het namelijk af en toe wel prettig om het te legen. Ik ga hier zeker veel meelezen om tips te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gefeliciteerd! Maar wat vind je daar prettig aan dan? Volgens mij regelt Android dat allemaal wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij word niet alles geregeld. Ik heb een Samsung galxy S gehad, en die had die funktie er standaard op. Ik maakte daar elke dag wel een keer gebruik van om het ram geheugen te legen. Het scheelde wel in batterij duur.

Ik vind de Sony toch wel gaver als mijn oude Samsung. Ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe Android 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
bizar trouwens dat sony de update naar ICS voor de xperia s pas als laatste doet. de toestellen uit 2011 krijgen voorrang.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:29:
Volgens mij word niet alles geregeld. Ik heb een Samsung galxy S gehad, en die had die funktie er standaard op. Ik maakte daar elke dag wel een keer gebruik van om het ram geheugen te legen. Het scheelde wel in batterij duur.
Zoek je even op "task manager" of "task killer" in de play store. Ik denk dat je echter vooral jezelf voor de gek zit te houden met het idee dat het wat uitmaakt. Android sluit zelf processen af indien nodig. Het is hetzelfde als menen dat je bijv. betere cd-kopieën krijgt wanneer je deze op 1x speed kopieert.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raydekok schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:49:
bizar trouwens dat sony de update naar ICS voor de xperia s pas als laatste doet. de toestellen uit 2011 krijgen voorrang.
Ja inderdaad belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
Maaah, gisteren tijdens het verhuizen eerste keer laten vallen al, met etreem veel in-air spins :p Geen schade lijkt het, enkele lichte krasjes maar bij nader inzien vraag ik me af of dat niet van iets anders is. Sowieso zie je ze amper met scherm uit en helemaal niet met scherm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Jammer dat de transparante niet krasbestendig is :9 nieuw blijft ie toch niet. Goede telefoon trouwens, echter mijn record is drie keer opladen op een dag van 0 naar 100. Ik hoop dat dit wat beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:57:
[...]

Zoek je even op "task manager" of "task killer" in de play store. Ik denk dat je echter vooral jezelf voor de gek zit te houden met het idee dat het wat uitmaakt. Android sluit zelf processen af indien nodig. Het is hetzelfde als menen dat je bijv. betere cd-kopieën krijgt wanneer je deze op 1x speed kopieert.
Kan inderdaad zijn het inderdaad niks uitmaakt en wat je zegt dat de processen zelf worden gesloten door Android. Maar niet geschoten is altijd mis he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
meeste processen rebooten toch automatisch weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Zo, dat zijn leuke resultaten. Wou dat ik het kon halen, bij mij zit nog ergens een behoorlijk drain. Rare is dat hij bij echt zware dingen dan weer relatief zuinig is tov mijn HTC Desire (bijvoorbeeld navigeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Cyleo schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:07:
[...]

Zo, dat zijn leuke resultaten. Wou dat ik het kon halen, bij mij zit nog ergens een behoorlijk drain. Rare is dat hij bij echt zware dingen dan weer relatief zuinig is tov mijn HTC Desire (bijvoorbeeld navigeren)
resultaat is wel goed, alleen weet ik niet zeker of ik morgen ochtend wel haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:26:
[...]

Kan inderdaad zijn het inderdaad niks uitmaakt en wat je zegt dat de processen zelf worden gesloten door Android. Maar niet geschoten is altijd mis he.
Eerder in dit topic heeft iemand beschreven dat het juist niet bevorderlijk werkt voor de werking van je telefoon, hij wordt er juist langzamer door. Ik kijk even of ik het nog kan vinden.

Edit:
Het gaat om deze posts:
dasooktoevallig in "Sony Xperia S (deel 1)"
dasooktoevallig in "Sony Xperia S (deel 1)"

Task killer heeft dus eigenlijk geen zin.

[ Voor 19% gewijzigd door Majesty op 01-04-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is heel duidelijk. Bedankt voor de links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 23:05
raydekok schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:49:
Ja echt een rare keuze van Sony. Ik hoop toch dat hij wat sneller komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai nu op de .73 en moet tot nu toe zeggen dat deze tot nu toe nog geen last heeft van een drain. Vanacht maar 5% in vergelijking met de Genic .67 had ik 30% dus ik houd het even bij deze ROM. Zit nu op 18 uur en heb nog 38% over. Kijken hoe lang deze het vol houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben dan ook benieuwd wanneer deze .73 officieel komt, en of hij uberhaupt officieel gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:04:
Draai nu op de .73 en moet tot nu toe zeggen dat deze tot nu toe nog geen last heeft van een drain. Vanacht maar 5% in vergelijking met de Genic .67 had ik 30% dus ik houd het even bij deze ROM. Zit nu op 18 uur en heb nog 38% over. Kijken hoe lang deze het vol houd.
Welke .73 draai je? dan download ik hem even en zet ik hem op de server :)

Trouwens link is aangepast:

http://xdafileserver.nl/Sony%20(Ericsson)/

[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 01-04-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Draai nu ook de 6.0.A.3.73 {1257-6921}. Kijken of batterij nog wat beter wordt. Had hem gisteren op 18 uur met nog 32% over, daarna aan de lader gehangen toen ik ging slapen. In totaal misschien zo'n half uurtje spelletjes gespeeld. Wifi hele dag aan. Zo'n 6 uurtjes op 3g gezeten op werk, half uurtje muziek en bluetooth, wat gebeld en whatsapp. Lijkt me best prima voor een smartphone eerlijk gezegd. Dit was nog op de .67 NL firmware gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:43:
[...]

Welke .73 draai je? dan download ik hem even en zet ik hem op de server :)

Trouwens link is aangepast:

http://xdafileserver.nl/Sony%20(Ericsson)/
De .73 SG welke al op je server staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:45:
[...]

De .73 SG welke al op je server staat ;)
Ah kijk aan :) zo maar eens flashen dan :) ik weet niet meer wat er wel en niet op staat haha het word een beetje een groot project haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
kijk eens aan :)

Xperia S LED mod changes colour of transparent strip

http://www.xperiablog.net...our-of-transparent-strip/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds vrijdag ook een trotse bezitter van de Xperia S tevens ook mijn eerste android toestel. Even een paar vraagjes, uit nieuwsgierigheid heb ik een N64 Emulator gedownload echter stottert deze nog rederlijk, is dit iets wat verholpen kan worden door een andere firmwire te gebruiken of is dit normaal voor zo'n emulator.

Verder wat is een goeie/handige app om meer details over mijn batterij te krijgen zoals % want ik vind het moeilijk schatten van zo'n klein balkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Wai_AM schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:11:
kijk eens aan :)

Xperia S LED mod changes colour of transparent strip

http://www.xperiablog.net...our-of-transparent-strip/
Een klein beetje 1 april achtig, haha. Als het mogelijk zou zijn moet dat niet makkelijk zijn denk ik en daarbij verandert de kleur niet mee met de achtergrond. Op de plaatjes ziet het er mooi uit, eigenlijk iets te mooi haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:43
Ik heb denk ik een probleem.Gisteren via sony bridge for mac willen updaten(wat hijzelf aangaf),maar na 2 uur was de update nog steeds niet gedownload.heb toen de "s" ontkoppeld,met gevolg dat hij nu helemaal niks meer doet,behalve het aangeven midden op het schem van een gevaren driehoekje met een uitroepteken en mobieltje ervoor.
Al van alles geprobeerd(reset),maar er is geen leven in te krijgen.iemand met een eventuele oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

probeer hem via flashtool op een windows of linux pc opnieuw te flashen

[ Voor 6% gewijzigd door rxs op 01-04-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loentje48 schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:36:
Ik heb denk ik een probleem.Gisteren via sony bridge for mac willen updaten(wat hijzelf aangaf),maar na 2 uur was de update nog steeds niet gedownload.heb toen de "s" ontkoppeld,met gevolg dat hij nu helemaal niks meer doet,behalve het aangeven midden op het schem van een gevaren driehoekje met een uitroepteken en mobieltje ervoor.
Al van alles geprobeerd(reset),maar er is geen leven in te krijgen.iemand met een eventuele oplossing?
Power en volume-up indrukken tot hij drie keer trilt.

Als dat niet helpt kan je proberen met Flashtool op Windows of Linux de firmware te reflashen, en dan verlies je (als je oplet) zelfs geen data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:43
Power en volume-up indrukken tot hij drie keer trilt al verscheidene malen geprobeerd,mocht helaas niet helpen.

Misschien raar vraagje maar wat is flashtool,ben niet echt thuis in die termen ;-)
Mijn moeder heeft thuis een windows pc,dus daar zou ik het eventueel kunnen toepassen,alvast vriendelijk bedankt voor de reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat die .73 ook gewoon als officiele update komen? Ben namelijk helemaal niet goed in zelf dat er allemaal op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat is nog niet bekend :) maar het er opzetten is eigenlijk best makkelijk hoor, ik zou gewoon even custom rom topic opzoeken en daar even topic start lezen staat precies wat je moet doen. De files kan je van mijn server af halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
WeAreLegion schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:06:
Dat is nog niet bekend :) maar het er opzetten is eigenlijk best makkelijk hoor, ik zou gewoon even custom rom topic opzoeken en daar even topic start lezen staat precies wat je moet doen. De files kan je van mijn server af halen
De vraag is of je graag Singapore firmware wilt, het verschil is wellicht kleine maar toekomstige updates zullen daarna ook altijd de singapore versie pakken tenzij je hem later weer terug zet naar NL generic.

Overigens mag je er vanuit gaan dat die .73 gewoon uitkomt als normale update omdat het ook een normale update is, alleen hij is nog niet overal beschikbaar. Ik geloof dat T-Mobile UK en sommige Italiaanse providers hun custimization versies zelfs nog niet verder hebben dan .62... Ben ik ff blij dat ik een generic heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zal straks ff met EMMA kijken of ik wat kan zien :) (met dank aan ambroos) ben nu met server bezig om alles in goeie banen te krijgen :)

gemiddeld toch zo'n 1500 bezoekers per dag (en gemiddeld wel 300gb data)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
WeAreLegion schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:26:
Ik zal straks ff met EMMA kijken of ik wat kan zien :) (met dank aan ambroos) ben nu met server bezig om alles in goeie banen te krijgen :)

gemiddeld toch zo'n 1500 bezoekers per dag (en gemiddeld wel 300gb data)
Waar heb je die staan dan? Loopt toch zwaar in de papieren lijkt me zo :+ Respect _/-\o_

Ik blijf voorlopig nog even af van de flashtools en dergelijke, kon er bij de X10 op een gegeven moment geen genoeg van krijgen, bleef de ROM maar wisselen maar dat was ook vooral omdat als de ene net uit was was er al weer een betere en dan vervolgens bleek er toch weer een bug in te zitten en kon je weer terug. Behalve de drain werkt mijn XPERIA S perfect en als die drain binnen een aantal weken verholpen wordt dan zit het voor mij eerst wel goed.

Jammer dat ICS voorlopig nog niet komt, dat wel. Maar het grootste verschil met ICS is de standaard interface, en die gebruik Sony toch sowieso niet... Liever stabiele en snelle Gingerbread dan een gehaaste ICS met bugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Rctworld schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:47:
[...]

Waar heb je die staan dan? Loopt toch zwaar in de papieren lijkt me zo :+ Respect _/-\o_

Ik blijf voorlopig nog even af van de flashtools en dergelijke, kon er bij de X10 op een gegeven moment geen genoeg van krijgen, bleef de ROM maar wisselen maar dat was ook vooral omdat als de ene net uit was was er al weer een betere en dan vervolgens bleek er toch weer een bug in te zitten en kon je weer terug. Behalve de drain werkt mijn XPERIA S perfect en als die drain binnen een aantal weken verholpen wordt dan zit het voor mij eerst wel goed.

Jammer dat ICS voorlopig nog niet komt, dat wel. Maar het grootste verschil met ICS is de standaard interface, en die gebruik Sony toch sowieso niet... Liever stabiele en snelle Gingerbread dan een gehaaste ICS met bugs...
Hij staat op het moment op een 100mbit glasvezel verbinding bij mijn ouders :) dus dat valt wel mee maar ga binnenkort server huren als ik genoeg geld bij elkaar kan krijgen bij i3d.net met 100TB data (en om t starten 2x100mbit contectie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:32
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:16:
Ben sinds vrijdag ook een trotse bezitter van de Xperia S tevens ook mijn eerste android toestel. Even een paar vraagjes, uit nieuwsgierigheid heb ik een N64 Emulator gedownload echter stottert deze nog rederlijk, is dit iets wat verholpen kan worden door een andere firmwire te gebruiken of is dit normaal voor zo'n emulator.

Verder wat is een goeie/handige app om meer details over mijn batterij te krijgen zoals % want ik vind het moeilijk schatten van zo'n klein balkje.
Welke heb je gedownload? Ik gebruik N64oid en Mario Kart, Super Mario 64, Zelda OoT en Majora's Mask, Goldeneye 007 lopen allemaal 100% soepel. Alleen Banjo Kazooie lijkt heel af en toe een framedrop te hebben maar dit is niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb net een witte besteld bij Castle, hopelijk komt hij snel binnen. Wou eerst een Sensation XE bestellen, die was net zo duur en zag er op plaatjes mooier uit. Gisteren het toestel in het echt bekeken, en hij viel enorm tegen. De XperiaS daarentegen zag er heel mooi uit, en heeft natuurlijk ook de betere specs. Nu de ICS update voor de Sensation erg slecht is ben ik helemaal blij dat ik toch voor de Xperia heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
Ga je geen spijt van krijgen, ik ben er harstikke blij mee in ieder geval. Heb ook helemaal geen last van de 3 knopjes onderaan. Wel vind ik hem soms wat lomp in de hand liggen, maar dat heb je sowieso wel met een 4.3 inch scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nee spijt ga je er zekers niet van krijgen. BEn er nog steeds erg blij mee! En blij dat ik niet gewacht heb op de nieuwere, anders blijf je wachten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:36
Ik kan me echt aansluiten bij bovenstaande ! Ik ben niet echt (bewust) een fanboy maar inmiddels heel wat Sony in huis: PS3, PSP, 2x Sony tv, Tablet S en sinds vorige week de Experia S :P

Het rooten lijkt me iets magisch, moet fantastisch zijn maar ik wacht toch nog even. Dit is mijn eerste Android toestel en ik ben nog in de ontdekking fase. Ook wacht ik liever op ICS en eens zien wat er dan veranderd/verbeterd.

Wat vind men trouwens van het geluid met de meegeleverde in-ear plugs + de geluid instellingen van de SXS ? Eindelijk een setje dat wel in mijn oren blijft zitten, de kleinste dopjes + dat deze ook lekker werken met de Tablet S :Y)

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Vanmiddag (koopzondag) even langsgeweest bij ThePhoneHouse met mijn gele vlek probleem. Ze hadden er daar nog niet van gehoord. Verkoper probeerde Sony te bellen. Uiteraard niet bereikbaar op zondag. Verzocht me volgende week weer terug te komen. Helaas nog niet geholpen dus :(

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Zeg eens, kan ik bv savegames van games bewaren als ik flash? Ik wil wel user data wipen, want ik vermoed dat daar de battery drain ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
mir4dor schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:34:
Ik kan me echt aansluiten bij bovenstaande ! Ik ben niet echt (bewust) een fanboy maar inmiddels heel wat Sony in huis: PS3, PSP, 2x Sony tv, Tablet S en sinds vorige week de Experia S :P

Het rooten lijkt me iets magisch, moet fantastisch zijn maar ik wacht toch nog even. Dit is mijn eerste Android toestel en ik ben nog in de ontdekking fase. Ook wacht ik liever op ICS en eens zien wat er dan veranderd/verbeterd.

Wat vind men trouwens van het geluid met de meegeleverde in-ear plugs + de geluid instellingen van de SXS ? Eindelijk een setje dat wel in mijn oren blijft zitten, de kleinste dopjes + dat deze ook lekker werken met de Tablet S :Y)
Shssst, het is altijd nog een Xperia S hè, je hoort het verschil niet maar het is er wel degelijk :+ Herinner me nog dat ik KPN belde om te vragen of ik ze hem op voorraad hadden, zegt die gast tegen me "Maar meneer, de Experia box is altijd op voorraad". Ik was ook niet van plan te gaan bellen met een Experia box 8)7

Rooten is weinig magisch aan trouwens, je hebt meer aanpassingsmogelijkheden maar als normale gebruiker mis je daar weinig aan hoor. Zeker als je nu al tevreden bent met je telefoon...

Maarja, in de categorie Sony fanboy val je best mee hoor, als ik hier alles op moet sommen dan zijn we een half A4-tje verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al lang niet meer zo genoten van mijn muziekbibliotheek als met mijn Xperia S! Net een deel van mijn collectie (een 500 nummers) fatsoenlijk getagged met Picard, dan mijn Xperia S nog artiestafbeeldingen en eventueel ontbrekende album art laten downloaden, en we kunnen luisteren! Last.fm + Xperia Plugin en alles is nog netjes gescrobbled ook!

Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Haha ja hoorde vriend van me er ook al over inderdaad. Ik gebruik google music en spotify en sync dat met me telefoon (dus niet streamen) maar heb dus niet zoveel aan de player :)

Nieuwe site is trouwens online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google Music werkt toch alleen maar in the US? Ik heb geen zin om dat weer aan de praat te krijgen... En Spotify gebruikte ik ook (nog altijd op mijn PC), maar de Android-app van Spotify is als je 't mij vraagt een complete ramp om te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Zit er een hotspot functie op en werkte deze probleemloos met een Vodafone abonnement? Wie zou dat eens willen uitproberen?

@hieronder
Plakken die dingen niet gewoon aan twee kanten, zodat je je Smart Tags kunt vastplakken?

@verder hieronder
Dankjewel :)

[ Voor 38% gewijzigd door -MD- op 02-04-2012 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Bij de smart tags zaten trouwens nog 2 ronde stickers van 3M van dit type.

Waar zijn die voor? De screen protector verwijderen misschien?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
Atomsk schreef op maandag 02 april 2012 @ 01:33:
Bij de smart tags zaten trouwens nog 2 ronde stickers van 3M van dit type.

Waar zijn die voor? De screen protector verwijderen misschien?
Stickers voor je nfc tags.

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
MistaDevine schreef op maandag 02 april 2012 @ 01:16:
Zit er een hotspot functie op en werkte deze probleemloos met een Vodafone abonnement? Wie zou dat eens willen uitproberen?

@hieronder
Plakken die dingen niet gewoon aan twee kanten, zodat je je Smart Tags kunt vastplakken?
Werkt prima!

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Morning

Als 1 van jullie wat download van server zou je even kunnen zeggen of je snelheid beetje goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
WeAreLegion schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:58:
Morning

Als 1 van jullie wat download van server zou je even kunnen zeggen of je snelheid beetje goed is.
~ 6MB/s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mooi :) dan zal het wel werken verder haha, ik gebruikte eerst een programma om site te hosten maar ben geswitched naar apache enzo maar kan dus nu niet meer zien wat elk ip haalt haha :) maar dan zal het verder wel prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
WeAreLegion schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:02:
[...]
Mooi :) dan zal het wel werken verder haha, ik gebruikte eerst een programma om site te hosten maar ben geswitched naar apache enzo maar kan dus nu niet meer zien wat elk ip haalt haha :) maar dan zal het verder wel prima werken.
Yup, bij mij ook prima. Heb een 25mbit verbinding. Haal iets van 2,7mb/s, prima dus.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Experiment smartphone als gewone phone het weekend door, moet toch wel kunnen aangezien dit een basisfunctie is. O-)

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-02_0805.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-02_0806.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-02_0806_1.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-02_0806_2.png

Start 30-03-2012 17:28:44 100%
Eind 02-04-2012 08:04:28 17%

Wifi aan als ik wat internet/data sync, daarna Wifi uit.
GPS, Datasync, BT uit
NFC Aan.
Niks gekilled, wel 2 keer herstart
Tijdje gebeld.

edit: T-mobile NL .67

[ Voor 5% gewijzigd door Wai_AM op 02-04-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01-2021
Wai_AM schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:19:
Experiment smartphone als gewone phone het weekend door, moet toch wel kunnen aangezien dit een basisfunctie is. O-)

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Start 30-03-2012 17:28:44 100%
Eind 02-04-2012 08:04:28 17%

Wifi aan als ik wat internet/data sync, daarna Wifi uit.
GPS, Datasync, BT uit
NFC Aan.
Niks gekilled, wel 2 keer herstart
Tijdje gebeld.
Niet gek dacht ik!

Waarom 2 keer herstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik ga zo die SG .73 even flashen ben benieuwd :)

Trouwens als jullie het te offtopic vinden over server moet je dat gewoon ff zeggen hoor :) heb nogal de neiging om door te draven als ik enthousiast ben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Laatst online: 17:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
FreakyFries schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:28:
[...]

Niet gek dacht ik!

Waarom 2 keer herstart?
Waren 2 momenten toen het met niks doen 2% per uur ging. Na herstart opgelost :)

Zelfs met niks doen gaat er wat software rare dingen doen.

Ga ieder avond nu wat anders testen.
Vanavond hele avond Wifi aan, rest uit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
haha echt als "gewone" mensen eens wisten wat wij met een telefoon doen ipv van hem gewoon gebruiken die verklaren ons voor gek waarshcijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Ja, telefoneren doe je met de telefoon, internetten doe je met de Pc, spelletjes spelen doe je op je console :)
film/serie kijken doe je op je TV, alarm doe je met je wekker, GPS doe je op je routeplanner/Tomtom.

[ Voor 18% gewijzigd door Wai_AM op 02-04-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hoe hebben jullie die .73 geflashed gewoon met Flashtools natuurlijk, maar daarna nog iets gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
WeAreLegion schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:40:
haha echt als "gewone" mensen eens wisten wat wij met een telefoon doen ipv van hem gewoon gebruiken die verklaren ons voor gek waarshcijnlijk :P
Ik heb eerder medelijden met ze, omdat ze nooit het maximale uit hun telefoon halen. Daarbij komt dat ze een supergoede telefoon binnen een week terug naar de winkel brengen en inruilen voor een Galaxy S2 (omdat "iedereen" die heeft) omdat ze vinden dat de accu niet lang genoeg mee gaat. Arme mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Majesty schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:49:
[...]

Ik heb eerder medelijden met ze, omdat ze nooit het maximale uit hun telefoon halen. Daarbij komt dat ze een supergoede telefoon binnen een week terug naar de winkel brengen en inruilen voor een Galaxy S2 (omdat "iedereen" die heeft) omdat ze vinden dat de accu niet lang genoeg mee gaat. Arme mensen!
Ja vind ik ook hoor :) tis echt een monster van een telefoon :D en ben er echt nog elke dag blij mee :) nou moet ik wel zeggen dat ik meer met mijn tablet doe dan met mijn telefoon maar hij werkt wel super, en de camera is sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:45

JayPe

Ondertitel

@Majesteit

Ehm.. tja.. Als je batterij snel leeg is, en je hebt verder geen kaas gegeten van firmware of flashen, bij IceCream Sandwich denk je aan een lik-ijsje tussen 2 wafels.... dan zou ook jij snel terug gaan naar de winkel

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
JayPe schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:53:
@Majesteit

Ehm.. tja.. Als je batterij snel leeg is, en je hebt verder geen kaas gegeten van firmware of flashen, bij IceCream Sandwich denk je aan een lik-ijsje tussen 2 wafels.... dan zou ook jij snel terug gaan naar de winkel
Haha ja dat is het ook en ik weet dat het zo gaat. Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar daarom heb ik juist medelijden met ze.
Om het feit dat ze er niet meer verstand van hebben of willen hebben. En ook niet de wil hebben om zich erin te verdiepen, terwijl ze deze telefoon veel mooier (want daar gaat het uiteindelijk om bij de gewone consument) vinden dan de Galaxy S2, maarja, de batterij is slecht! Dus dan maar een andere minder mooie kopen die het wel goed doet. Uniek zijn heeft dan ook weinig waarde voor het gros van de consumenten, ze kiezen eerder voor zekerheid.

[ Voor 6% gewijzigd door Majesty op 02-04-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Laatst online: 17:02
Majesty schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:56:
[...]

Haha ja dat is het ook en ik weet dat het zo gaat. Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar daarom heb ik juist medelijden met ze.
Nou medelijden waarom,ik heb dat met auto's ,dat ding moet gewoon starten klaar.
Is er wat aan dan gaat ie naar de garage,als ik me overal in moet verdiepen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:29:

Ik vind de Sony toch wel gaver als mijn oude Samsung. Ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe Android 4.0.
Ik zou het wel interessant vinden om wat meningen te horen van mensen die van de Galaxy S naar de Xperia S gegaan zijn. Ik ben namelijk na 1,5 jaar nog altijd zeer tevreden van de Galaxy S, maar ik zou opzich ook weleens een andere telefoon willen en de Xperia S staat bovenaan het lijstje.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:43:
Hoe hebben jullie die .73 geflashed gewoon met Flashtools natuurlijk, maar daarna nog iets gedaan?
Yep gewoon met flashtools en wipe user data en wipe cache uitgevinkt.

Merk echt dat de accu tot nu toe langer meegaat met deze firmware.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:31:
[...]

Ik zou het wel interessant vinden om wat meningen te horen van mensen die van de Galaxy S naar de Xperia S gegaan zijn. Ik ben namelijk na 1,5 jaar nog altijd zeer tevreden van de Galaxy S, maar ik zou opzich ook weleens een andere telefoon willen en de Xperia S staat bovenaan het lijstje.
Het blijft gewoon Android. Het loopt op de Xperia S allemaal wel erg soepel en persoonlijk vind ik het scherm echt veel mooier.

Puntjes waar ik nog minder tevreden over ben zijn de accu en ik zit steeds te wachten tot er vlekken op mijn scherm gaan ontstaan. Mijn scherm is verder prima en heb geen last van de vlekken, maar hoor toch af en toe wel dat ze er na 2 weken opeens zijn. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over het toestel :+

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
K**** zooi, de vrouw neemt ook een keer de auto mee. Loop ik een dag erna richting de auto, zie ik mijn headset van de SXS op de grond naast de auto liggen..... PLAT :( Lekker als er een paar auto's erover heen rijden..... :'(

Heeft iemand nog de originele headset en doet er niks mee? Let me know, me want very much :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
morscha schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:45:
K**** zooi, de vrouw neemt ook een keer de auto mee. Loop ik een dag erna richting de auto, zie ik mijn headset van de SXS op de grond naast de auto liggen..... PLAT :( Lekker als er een paar auto's erover heen rijden..... :'(

Heeft iemand nog de originele headset en doet er niks mee? Let me know, me want very much :)
Je bedoelt gewoon die oortjes? niet dat bluetooth ding neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht 7 uurtjes maar 2% eraf. Heb eerst de telefoon opnieuw opgestart en daarna in airplane mode. Eerste nacht airplane mode ook maar 3% eraf. Daarna alleen wifi uit en toen 20% eraf. Ik denk dat het ligt aan GSM signaal? Volgens mij ligt het niet aan de apps.

Weet iemand een app waarmee je wel bereikbaar kan zijn, maar waarbij GSM minder energie slurpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:47:
Vannacht 7 uurtjes maar 2% eraf. Heb eerst de telefoon opnieuw opgestart en daarna in airplane mode. Eerste nacht airplane mode ook maar 3% eraf. Daarna alleen wifi uit en toen 20% eraf. Ik denk dat het ligt aan GSM signaal? Volgens mij ligt het niet aan de apps.

Weet iemand een app waarmee je wel bereikbaar kan zijn, maar waarbij GSM minder energie slurpt?
Je telefoon op g zetten ipv 3g helpt al behoorlijk. Ga hiervoor naar settings>wireless>mobile network>network mode en zet op GSM only. (een toggle van de markt afhalen is misschien makkelijker ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:47:

normaal .67 firmware: nu is ongeveer 5% per 7 uur, telefoon gewoon aan, niet in airplane mode, geen Wifi, GPS en auto sync uit, in normaal UMTS/GMS mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:06:
[...]

Je telefoon op g zetten ipv 3g helpt al behoorlijk. Ga hiervoor naar settings>wireless>mobile network>network mode en zet op GSM only. (een toggle van de markt afhalen is misschien makkelijker ;) )
3G staat bij mij altijd af, aangezien ik mijn simkaart nog niet heb geactiveerd. Ik heb er verder ook nog niet mee gebeld. Het ging me meer om alleen GSM, of dat niet gewoon om niet gewoon gepolled kan worden zodat je nog wel bereikbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
morscha schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:45:

Dat is wel spijtig, ben nog steeds erg tevreden met de oordopjes, zit lekker diep geluid in zonder extra versterker :) Werkt ook super met mijn VAIO laptop, moet nog een keertje testen met de PS VITA maar verder niks meer dan lof voor dit gratis ding. Hoop dat je snel een nieuwe kunt vinden ;)

Maar hing hij in de deur dan ofzo? Valt er toch niet zomaar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Enige vervelende aan dit type dopjes vind ik dat je tijdens het lopen de kabel tegen je jas hoort tikken :+

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
BillSpaarbank schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:28:
Enige vervelende aan dit type dopjes vind ik dat je tijdens het lopen de kabel tegen je jas hoort tikken :+
Dat is volgens mij redelijk normaal voor in-ears inderdaad, hebben mijn Sennheisers ook last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:46:
[...]

Kreeg een brief van Sony over de bluetooth headset die je bij T-Mobile bij kreeg nog 10 weken wachten i.v.m. de grote vraag 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:36:
[...]

Kreeg een brief van Sony over de bluetooth headset die je bij T-Mobile bij kreeg nog 10 weken wachten i.v.m. de grote vraag 8)7
vorig week ontvangen, er zijn ook mensen die nog eerder die brief kregen. Zo te horen heeft T-Mobile dus zeer goede zaken gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Wai_AM op 02-04-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
Is er een mogelijkheid om de volumeknop ipv de powerknop te gebruiken om de telefoon uit lockstand te halen? Die powerknop zit echt op een onhandige plaats, en al helemaal als je er oordopjes op hebt aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Stridone schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:43:
Is er een mogelijkheid om de volumeknop ipv de powerknop te gebruiken om de telefoon uit lockstand te halen? Die powerknop zit echt op een onhandige plaats, en al helemaal als je er oordopjes op hebt aangesloten.
Nee, zover ik weet nog geen mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Hebben meer mensen er last van dat als de telefoon aan de lader hangt (via pc of netstroom), dat de back, home en menu knoppen minder goed werken en soms blijven hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Naar. 73 heflasht en weer lekker 12 uur met 5 procent kunnen doen. Als ik nu weer apps begin te installeren gaat het gaat weer achteruit, maar nu wet ik in elk geval dat er niets met mijn accu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jroz2001 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:46:
Hebben meer mensen er last van dat als de telefoon aan de lader hangt (via pc of netstroom), dat de back, home en menu knoppen minder goed werken en soms blijven hangen?
Klopt heb ik idd ook ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
mbttr schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:59:
Naar. 73 heflasht en weer lekker 12 uur met 5 procent kunnen doen. Als ik nu weer apps begin te installeren gaat het gaat weer achteruit, maar nu wet ik in elk geval dat er niets met mijn accu is.
Dat lijkt me inderdaad vrij duidelijk, mijn accu doet net zo lang onder belasting als in standby volgens mij :P Als het aan de accu zou liggen zou dat ook niet werken.

Zal het niet iets met de GPS zijn, die verbruikt relatief veel stroom en zou uit moeten zijn in vliegtuigmodus, als ik alleen wifi en data uit zet draint hij bij mij wel als een gek in vliegtuigmodus niet. En in de eerdere versies viel de GPS uit, misschien dat ie nu niet meer uit gaat :+ Je weet het niet hè... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
WeAreLegion schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:46:
[...]

Ja, de standaard headset die erbij geleverd wordt. Niet de bluetooth versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
Rctworld schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:25:
[...]

Dat is wel spijtig, ben nog steeds erg tevreden met de oordopjes, zit lekker diep geluid in zonder extra versterker :) Werkt ook super met mijn VAIO laptop, moet nog een keertje testen met de PS VITA maar verder niks meer dan lof voor dit gratis ding. Hoop dat je snel een nieuwe kunt vinden ;)

Maar hing hij in de deur dan ofzo? Valt er toch niet zomaar uit?
Tsja, geen idee.... :S
Hij is in elk geval plat :(
Pagina: 1 ... 31 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.