Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:01

TheFirepit

Vuurbal

WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:41:
[...]

ja naar gekeken inderdaad, van de 11 uur op dit moment is het:

[afbeelding]
Als het zo bekijk gaat hij inderdaad niet in deep sleep. Aangezien er mensen zijn die er niet zoveel last van hebben is het waarschijnlijk een probleem van de versie die jij draait (UK rom toch?). Of van een bepaalde app.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
EngelF schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:48:
[...]

Als het zo bekijk gaat hij inderdaad niet in deel sleep. Aangezien er mensen zijn die er niet zoveel last van hebben is het waarschijnlijk een probleem van de versie die jij draait (UK rom toch?). Of van een bepaalde app.
Ja ik draai de UK versie inderdaad, ik zal zo cpuspy er eens opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
riotrick schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:18:
[...]

De wekker gaat niet af als je telefoon uit staat met android.
O, je kunt echt merken dat ik nog nooit android gebruikt heb. Zit er geen slaapmodus o.i.d. op? Android kennende zal er vast wel een app voor zijn als dit er niet standaard op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok Cpuspy staat er op en zag al dat hij wel gewoon 19 uur in deep sleep is geweest dus dat is het probleem maar goed ik heb hem nu gelocked en zal hem even uur laten liggen kijken wat hij doet, en anders flash ik wel even opnieuw die rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:01:
Ok Cpuspy staat er op en zag al dat hij wel gewoon 19 uur in deep sleep is geweest dus dat is het probleem maar goed ik heb hem nu gelocked en zal hem even uur laten liggen kijken wat hij doet, en anders flash ik wel even opnieuw die rom :)
Ik zit er aan te denken ook maar terug te gaan naar de 62 ROM, maar dan de World en niet die van T-Mobile.
Misschien ook maar gelijk unlocken en rooten, dan kan ik wat apps kopieeren en een meer custom ROM maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:05:
[...]

Ik zit er aan te denken ook maar terug te gaan naar de 62 ROM, maar dan de World en niet die van T-Mobile.
Misschien ook maar gelijk unlocken en rooten, dan kan ik wat apps kopieeren en een meer custom ROM maken.
Die 62 versie is geen rooted img voor toch, das de 63 en 67 alleen maar goed als je ergens een link heb voor de world versie dan graag een link :) (ik ben bezig met het maken van ftp server voor xda) zal hem hier ook wel posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Klinkt als een wakelock. Ik zou BetterBatteryStats eens installeren om te checken of er een app in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dynamix schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:06:
Klinkt als een wakelock. Ik zou BetterBatteryStats eens installeren om te checken of er een app in de weg zit.
Dit is wat history aangeeft van dat programma:

BatterStats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
ik draai sinds gisteren de geroote .67 zal vandaag eens kijken hoe hij draait. zal ook batt statt eens posten. zal wel snel een cm9 komen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
raydekok schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:25:
ik draai sinds gisteren de geroote .67 zal vandaag eens kijken hoe hij draait. zal ook batt statt eens posten. zal wel snel een cm9 komen.
Oh grappig heb jou uitgelegt hoe je hem moest rooten haha (op xda ben ik Korumera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:27:
[...]

Oh grappig heb jou uitgelegt hoe je hem moest rooten haha (op xda ben ik Korumera)
ow echt haha grappig. thanx. rooten doe ik al sinds de G1 en ook een tijdje geblogged voor androidworld.nl maar het rooten van de xps was het lastigst. weer andere manieren en weinig documentatie moet ik zeggen.
groen lampje, blauw lampje volume up of down enz. ik ga het denk ik eens duidelijk uitschrijven. maar goed nu dus wel root.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:12:
[...]

[afbeelding]
Check de stats nog eens als je morgen wakker wordt. Dan heb je een goed beeld en wellicht een duidelijke oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
Sony kondigt Xperia sola met ‘floating touch’ aan

http://www.androidworld.n...a-met-floating-touch-aan/

met filmpje over floating touch

http://www.xperiablog.net...nounced-aka-mt27i-pepper/

[ Voor 30% gewijzigd door Wai_AM op 13-03-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
mwah, geen concurrent voor de S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
vraag af of er een toestel komt met alle technologieën in een toestel.

Xperia SUPER :)

1280x720 whitemagic floating touch 12 mp Xmor en kleuren led strip met de drie button op de strip!

[ Voor 8% gewijzigd door Wai_AM op 13-03-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
Mooie techniek dat floating touch!
Zou mooi zijn als dit ook op de S komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Wai_AM schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:45:
vraag af of er een toestel komt met alle technologieën in een toestel.

Xperia SUPER :)

1280x720 whitemagic floating touch 12 mp Xmor en kleuren led strip met de drie button op de strip!
+ een touch knoppen op transparent balk net zoals in de P :P

[ Voor 3% gewijzigd door joost89 op 13-03-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:35
Beste mensen ,als je echt wat meer uit je batterij wilt halen zul je toch moeten rooten en unlocken.
Al die meuk eraf,een andere kernel , ik kom op 2 a 3 % afname in den nachte. [ arc s ] .

[ Voor 18% gewijzigd door jejeh op 13-03-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
Ik heb de S nu sinds vorige week donderdag. Ben er zeer tevreden over. Het scherm is echt meesterlijk. Design is top! Wel moet ik flink wennen aan de drie puntjes, maar dit zal een kwestie van tijd zijn.

Wat mij tot nu toe opvalt zijn de volgende punten:

-De accu duur. Ik moet ongeveer elke 9 uur opladen. Dit schijnt na een week niet meer voor moeten komen. Ik hoop dat dit inderdaad beter wordt!

-Fix van de gps: Als je na een frisse herstart de gps gebruikt heb ik tot nu toe een erg snelle fix. Als ik dan na een tijdje gps uitzet, en vervolgens na een paar uur weer aan, dan krijg ik geen fix meer. Heb het nu al een paar keer meegemaakt. Ik moet dan de telefoon helemaal uitzetten en weer opnieuw aanzetten om weer een fix te kunnen krijgen. Heb ook gps test gedownload, maar daar is dan niks op te zien, omdat je geen fix krijgt. Heb mijn toestel wel een half uur aan laten staan in de auto ondereweg naar huis om te wachten op een fix. Maar die komt er dan niet.

Hebben meer mensen hier last van?

Groeten uit Arnhem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Laatst online: 11-05-2024
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:12:
[...]

[afbeelding]
Je telefoon wordt erg vaak wakker gemaakt door een of andere app. Daarbij wordt contact met internet gemaakt via de mobiele dataverbinding (dus niet wifi). Waarschijnlijk wordt het beeldscherm dan ook even licht. Beeldscherm en 3G verbinding zijn verreweg de grootste energieverbruikers. Omdat dat erg vaak gebeurt, wordt je telefoon een groot deel van de tijd actief gehouden en wordt veel energie verbruikt.

Je zou dus moeten zoeken naar een app die dat gedrag veroorzaakt. In dit geval zal dat een app zijn die vaak een status verzendt of ophaalt. Begin dus bij apps voor sociale netwerken. Deïnstalleer voorgeïnstalleerde apps die je niet nodig hebt. Op andere webforums heb ik Foursquare langs zien komen als veroorzaker van extreem accuverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:01

TheFirepit

Vuurbal

Net de Xperia S ook binnen gekregen van KPN. Het is de generic UK versie zonder meuk van KPN erop :-)

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dasooktoevallig schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:01:
[...]

Je telefoon wordt erg vaak wakker gemaakt door een of andere app. Daarbij wordt contact met internet gemaakt via de mobiele dataverbinding (dus niet wifi). Waarschijnlijk wordt het beeldscherm dan ook even licht. Beeldscherm en 3G verbinding zijn verreweg de grootste energieverbruikers. Omdat dat erg vaak gebeurt, wordt je telefoon een groot deel van de tijd actief gehouden en wordt veel energie verbruikt.

Je zou dus moeten zoeken naar een app die dat gedrag veroorzaakt. In dit geval zal dat een app zijn die vaak een status verzendt of ophaalt. Begin dus bij apps voor sociale netwerken. Deïnstalleer voorgeïnstalleerde apps die je niet nodig hebt. Op andere webforums heb ik Foursquare langs zien komen als veroorzaker van extreem accuverbruik.
Ja ik ga zo opnieuw de UK versie flashen haal alles er af, factory reset doen en dan es kijken wat hij doet :) en anders maar bootloader unlocken en rooten en alles er uitslopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe gewoon 20 uur met mijn accu, deed ik ook met mijn htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
EngelF schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:04:
Net de Xperia S ook binnen gekregen van KPN. Het is de generic UK versie zonder meuk van KPN erop :-)
kan je een screens shot maken van de service info pagina ?

*#*#7378423#*#*

en mocht je een backup voor mede tweakers willen maken van je firmware?

[ Voor 11% gewijzigd door Wai_AM op 13-03-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
morscha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:00:
-Fix van de gps: Als je na een frisse herstart de gps gebruikt heb ik tot nu toe een erg snelle fix. Als ik dan na een tijdje gps uitzet, en vervolgens na een paar uur weer aan, dan krijg ik geen fix meer. Heb het nu al een paar keer meegemaakt. Ik moet dan de telefoon helemaal uitzetten en weer opnieuw aanzetten om weer een fix te kunnen krijgen. Heb ook gps test gedownload, maar daar is dan niks op te zien, omdat je geen fix krijgt. Heb mijn toestel wel een half uur aan laten staan in de auto ondereweg naar huis om te wachten op een fix. Maar die komt er dan niet.
Naar mijn idee is dit een algemeen probleem in gingerbread. Ik heb het ook af en toe op xperia s. Exact hetzelfde gebeurt op alle gingebread roms op de htc desire. Evenals de stock rom op de HTC Desire HD, die vertoond ditzelfde gedrag. In froyo werkte de gps zonder problemen, in gingebread zie ik het op meerdere telefoons zo nu en dan voorkomen.

Dan nog iets anders. Er zit op de telefoon zo'n shatterproof sheet. Mijn ervaring met normale screenprotectors is dat die na een tijdje altijd flinke krassen beginnen te vertonen. Ik ben een beetje bang dat dit met het shatterproof sheet ook gaat gebeuren.

Nu kun je al op verschillende plekken screenprotectors kopen voor de xperia s. Maar wat is het beste om te doen? Deze over het shatterproof sheet gebruiken? Of er niet op doen en het shatterproof sheet na een tijdje verwijderen als er krassen in komen en dan vervangen door een normale screenprotector?

Hebben mensen hier al ervaring mee op eerder SE telefoons?

[ Voor 23% gewijzigd door riotrick op 13-03-2012 12:13 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@LordHades:

Als die met de officiële ROM na een week of zo nog geen normaal laad- en ontlaadpatroon heeft, wordt het waarschijnlijker dat je een toestel met een defecte accu hebt. Die zit bij de Xperia S ingebouwd, dus dan is het wel handig om garantie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:07:
[...]

kan je een screens shot maken van de service info pagina ?

*#*#7378423#*#*

en mocht je een backup voor mede tweakers willen maken van je firmware?
Zal waarschijnlijk de zelfde versie zijn als die bij XDA staat maar backups kunnen nooit kwaad!

@dasooktoevallig

Ja nou ja het komt waarschijnlijk echt door een app want laden gaat wel gewoon normaal (vrij snel zelfs). Maar goed ik zet anders t-mobile wel even terug en doe dan herstel via PCC en dan kijk ik het een weekje aan en anders maar terug naar de winkel voor een nieuwe.

[ Voor 28% gewijzigd door WeAreLegion op 13-03-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:14:
[...]

Zal waarschijnlijk de zelfde versie zijn als die bij XDA staat maar backups kunnen nooit kwaad!
Yeap, Als medetweakers het willen kan je misschien op je ftp hosten, alle NL firmware versies?
Dit was het geval op XDA voor de X10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:16:
[...]

Yeap, Als medetweakers het willen kan je misschien op je ftp hosten, alle NL firmware versies?
Dit was het geval op XDA voor de X10
Ja hoor das geen problem, heb vandaag voor xda snelheid laten verhogen naar 100mbit upload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg mijn xperia s volgende week binnen (studentmobiel)
Toch zag ik tot mijn schrik de review van de website besteproduct.nl
daarin lieten ze de krassen in het scherm zien na een aantal weken in gebruikname.
Ik heb hiervoor de desire-z een dik jaar gehad. En zonder protector had ik geen krasje in het scherm dankzij het gorilla glass. Hoe zijn jullie ervaringen na een kleine week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:20:
daarin lieten ze de krassen in het scherm zien na een aantal weken in gebruikname.
Ik heb hiervoor de desire-z een dik jaar gehad. En zonder protector had ik geen krasje in het scherm dankzij het gorilla glass. Hoe zijn jullie ervaringen na een kleine week.
Geen krasje of wat dan ook je moet niet alles geloven wat je op internet leest (behalve dit dan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:20:
ook geen krasjes hier, draag hem in jas zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las het niet, het is duidelijk te zien op de youtube review van besteproduct.
http://www.besteproduct.n...okken__video_review_.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een speciale accessoire topic? Ik kan het namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
even een kleine vertaling gedaan voor het unlocken en het rooten.

firmware updaten niet maar die komt vast nog.

[Voordat je begint met het unlocken van je bootloader]
zoek de IMEI-code voor je apparaat: toets # 06 # in de telefoonkiezer en bel. Hiermee krijg je een pop-up waar je EMEI nummer in staat. Neem deze over. Allen de cijfers zijn van belang.
download het fastboot pakket met usb-drivers (http://j.mp/xps_fastboot_pkg)

zorg ervoor dat je een Windows-computer met USB-kabel hebt om de telefoon aan te sluiten.
schakel je telefoon uit, hou het volume omhoog en steek dan de usb in de pc. Als er een blauw lampje gaat branden dan zit je in fastboot. Windows zal opzoek gaan naar de juiste drivers. Zorg ervoor dat de drivers geinstalleerd worden die je net hebt gedownload in het fastboot pakket (deze staan in de map usb_driver)
als de drivers zijn geinstalleerd koppel je je xps weer los en start je gewoon weer op.

De officiële manier.
Ga naar: http://unlockbootloader.sonymobile.com/ en lees alles! Installeer dus ook android ADB.
Onderaan de pagina Klik op 'Start Unlocking the Bootloader'
Ten eerste moet u bevestigen dat het mogelijk is om de bootloader van je telefoon te ontgrendelen door het controleren van het service menu. In je telefoon, open je de kiezer en voer je * # * # 7378423 # * # * om de service te openen.

In je telefoon, tikt je op service info> Configuratie> Rooting Status. Indien toegestaan Bootloader unlock staat er “yes”, dan kun je verder met de volgende stap. Als het nee zegt, of indien de status ontbreekt, kan het apparaat niet worden ontgrendeld.
nadat je hebt gecontroleerd of je de bootloader kunt ontgrendelen, ga je naar de onderkant van de pagina en klik op "Doorgaan"
hier krijg je “bent u zeker dat u door wilt gaan?” kies “ja”
ga dan akkoord met de "juridische voorwaarden"
uiteindelijk krijg je een "Create Unlock aanvraag" pagina, voer je IMEI-nummer (soms ook het laatste cijfer moet worden verwijderd om dit te laten werken), naam en e-mailadres
Je zou nu een unieke unlock-code moeten krijgen.Bewaar deze sleutel goed. Hiermee unlock je de bootloader.
Extract fastboot_with_Android_USB_file.rar en open fastboot map
open hier een terminal scherm.
Sluit je telefoon aan in de fastboot-modus (zet de telefoon uit, houd de knop Volume omhoog en steek de stekker in de USB-kabel) [zorg ervoor dat stuurprogramma's zijn geïnstalleerd, zoals hierboven uitgelegd)
In de terminal type je “fastboot.exe-i 0x0fce getVar versie”
Als een waarde wordt teruggegeven (het zal 0,5 zijn), betekent dit dat de telefoon goed is aangesloten.
Type “fastboot.exe-i 0x0fce oem unlock 0xSLEUTEL” en vervang SLEUTEL met de sleutel (unlock code) die je eerder gekregen hebt.
Je hebt nu je bootloader onlocked.

In het engels een uitleg en video:
-Instructions: http://www.theandroidsoul.com/how-to...-play-neo-pro/
-Video: YouTube: How To Unlock Xperia Arc Boot loader \[www.TheAndroidSoul.com HD]

Rooten:
Alleen voor unlocked bootloaders!

Heb je nog versie .62 dan zul je eerst de firmware moeten updaten.

Download: (voor 63 Firmware)
http://eddy.uni-duisburg.de/bin4ry/s...ooted_63fw.img~~V
MD5: f291ebd36871356bd911fef4cbb1ba19 * system_xps_prerooted_63fw.img

Download: (voor 67 Firmware)
http://eddy.uni-duisburg.de/bin4ry/s...ooted_67fw.img~~V
MD5: 88a9045a82c5f9221fd8b7db3abd4686 system_xps_prerooted_67fw.img

Sluit het apparaat in de fastboot-modus (blauwe LED).
Open een opdrachtprompt en typ:

voor .63:
fastboot flash system system_xps_prerooted_63fw.img

hierna heb je meteen root toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:25:
Is er een speciale accessoire topic? Ik kan het namelijk niet vinden.
Accessoires voor de Sony Xperia S

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Misschien moet ik (of iemand anders) of met meerdere even een Root/custrom rom topic maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:28:
Misschien moet ik (of iemand anders) of met meerdere even een Root/custrom rom topic maken? :)
wil wel input leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:28:
lijkt me een goed idee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
raydekok schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:26:

Rooten:
Alleen voor unlocked bootloaders!

Heb je nog versie .62 dan zul je eerst de firmware moeten updaten.
Volgens mij is dat niet nodig, je flash meteen betreffende firmware op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ook zal straks wel even naar kijken TS enzo maken ben ik echt crap in nou ja kan het wel geduld niet voor is het meer en ben op moment ook echt 20 dingen te gelijk aan het doen adhd ftw

Wat trouwens wel apart is is het volgende:

Ik hang net telefoon aan PCC om te kijken of die update heeft voor de .67 firmware krijg melding dat die er is en dat er op het moment .62 opstaat en hij is hem nu dus aan het upgraden naar .67 misschien dat daar iets niet helemaal goed zat.

[ Voor 44% gewijzigd door WeAreLegion op 13-03-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Wai_AM schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:32:
[...]

Volgens mij is dat niet nodig, je flash meteen betreffende firmware op je telefoon.
ok dan die indruk kreeg ik niet. heb dus eerst naar .67 geflashed. maar als het zonder kan nog beter. maar dit is nog niet bevestigd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:33:
Ook zal straks wel even naar kijken TS enzo maken ben ik echt crap in nou ja kan het wel geduld niet voor is het meer en ben op moment ook echt 20 dingen te gelijk aan het doen adhd ftw

Wat trouwens wel apart is is het volgende:

Ik hang net telefoon aan PCC om te kijken of die update heeft voor de .67 firmware krijg melding dat die er is en dat er op het moment .62 opstaat en hij is hem nu dus aan het upgraden naar .67 misschien dat daar iets niet helemaal goed zat.
ok vreemd maar je had wel root? die ben je nu dus kwijt. maar die .67 die zie je ook staan bij systeem info. ik hbe een compleet andere rom lijkt het met andere apps. zoals video en music download. dingen. ook een app waarmee je je telefoon helemaal kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:24:
ik las het niet, het is duidelijk te zien op de youtube review van besteproduct.
Hier wordt je idd niet blij van. De reviewer geeft aan dat hij de S een aantal weken in gebruik heeft en er krasjes zichtbaar zijn. Zou het kunnen dat het hier de krasjes zijn op de screenprotector die af fabriek is gemonteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-2V6AtPbW9xs/T18zirkG1RI/AAAAAAAAKjQ/JkFgRYjiTnY/s837/screenshot_2012-03-13_1243.png

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-M0maakBC22A/T18zikcRhXI/AAAAAAAAKjU/Sz8-DxkwoMk/s837/screenshot_2012-03-13_1243_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
raydekok schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:42:
[...]

ok vreemd maar je had wel root? die ben je nu dus kwijt. maar die .67 die zie je ook staan bij systeem info. ik hbe een compleet andere rom lijkt het met andere apps. zoals video en music download. dingen. ook een app waarmee je je telefoon helemaal kan testen.
Nee had geen root, maar wel erg vreemd, ik heb ook video en music enzo hoor :) maar goed heb net factory reset gedaan na het flashen via pcc minimale dingen er op en gewoon eens kijken wat hij doet vannacht.

En heb ook even bij Function Validation gekeken maar het is echt precies de zelfde versie :)

[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 13-03-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin (door alle geruchten en nieuwe lanceringen, nu weer de Sola, en de eigenlijk lage prijs van de S) stilletjesaan het gevoel te krijgen dat er heel binnenkort een nieuw topmodel van Sony gaat aankomen, eentje met een Krait dualcore. En met binnenkort denk ik nog voor september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
AmbroosV schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:16:
Ik begin (door alle geruchten en nieuwe lanceringen, nu weer de Sola, en de eigenlijk lage prijs van de S) stilletjesaan het gevoel te krijgen dat er heel binnenkort een nieuw topmodel van Sony gaat aankomen, eentje met een Krait dualcore. En met binnenkort denk ik nog voor september.
Ik poste gister een link dat er 1 in juli zou komen en dat is niet de sola :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:00:
[...]

Nee had geen root, maar wel erg vreemd, ik heb ook video en music enzo hoor :) maar goed heb net factory reset gedaan na het flashen via pcc minimale dingen er op en gewoon eens kijken wat hij doet vannacht.

En heb ook even bij Function Validation gekeken maar het is echt precies de zelfde versie :)
Zelfde versie als die van mij? Ik ga straks eens wat troepvan de s afgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
raydekok schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Zelfde versie als die van mij? Ik ga straks eens wat troepvan de s afgooien.
Jups :) zelfde codes en noem maar op maar goed hij is nu helemaal leeg, en hangt aan het stroom daar laat ik hem even tijdje aanhangen en dan haal ik hem er af en dan kijk morgen ochtend wat hij gedaan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
riotrick schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:10:
[...]

Naar mijn idee is dit een algemeen probleem in gingerbread. Ik heb het ook af en toe op xperia s. Exact hetzelfde gebeurt op alle gingebread roms op de htc desire. Evenals de stock rom op de HTC Desire HD, die vertoond ditzelfde gedrag. In froyo werkte de gps zonder problemen, in gingebread zie ik het op meerdere telefoons zo nu en dan voorkomen........
Gelukkig om te horen dat ik niet de enige ben. Thanks.

Nog iets anders:

Ik ben op zoek naar een app die automatisch je gesprekken opneemt. Ik had een app op mijn Samsung draaien: "Call recorder". Deze werkte uitstekend, maar op de S werkt deze helaas niet meer.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
Die krasjes zitten volgens mij in de screenprotector, die kun je er gewoon afhalen, dan zit het scherm er nog onbeschadigd onder! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

En weer een review over dit toestel:

http://www.nu.nl/gadgets/...stappen-met-xperia-s.html

Conclusie van Colin Hoek:
Overeind

Over het algemeen imponeert het toestel ons dus. Het scherm, de snelheid en de camera presteren bovengemiddeld. Helaas zorgen Android 2.3 en de niet ideale touchscreenknoppen voor een mindere gebruikservaring. Gelukkig zal het toestel wel een update naar Android 4.0 krijgen en blijft het vlaggenschip van Sony dus overeind.
Hmm, toch eens a.s. mijn abonnement verlengen :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
aReaRe schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:56:
En wwer een review over dit toestel:

http://www.nu.nl/gadgets/...stappen-met-xperia-s.html

Conclusie van Colin Hoek:

[...]

Hmm, toch eens a.s. mijn abonnement verlengen :P
Je gaat er zeker geen spijt van krijgen, en voor de mensen met die knopjes als het donker is en de balk op licht zie je welke button waar zit, dan is het kwestie van aanwenen dat je er iets boven drukt en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:04:
[...]

Je gaat er zeker geen spijt van krijgen, en voor de mensen met die knopjes als het donker is en de balk op licht zie je welke button waar zit, dan is het kwestie van aanwenen dat je er iets boven drukt en klaar!
De Ray heeft hetzelfde "probleem" maar op een gegeven moment ga je gewoon recht onder het scherm drukken en dan doet hij precies wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja ik heb er verder geen problemen mee dat balkje is meer dan genoeg in het donker maar goed sommige moeten er even aan wennen :D.

Ik bedenk me net dat ik ook nog juice defender heb in market die heb ik gekocht voor andere android telefoon als hij zo raar blijft doen dan zet ik gewoon dat er op eens kijken wat hij dat doet maar goed hij is nu opgeladen alle apps zijn geupdate, hij gaat nu zo van stroom af en kijk over 6 uur wat batterystats doet :D

Oh en de FTP server is online link komt straks in TS te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Again, repeat, maar de batterij heeft na het flashen van een nieuwe ROM of het wipen van de user data altijd een paar dagen nodig om zich terug goed te voelen.

Nieuwe FTP staat in TS (post 3)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oh het gaat ook niet om het goed voelen he, het gaat er om dat iets hem wakker houd :) kijk maar naar screenshot die ik iets terug gepost heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:55:
Oh het gaat ook niet om het goed voelen he, het gaat er om dat iets hem wakker houd :) kijk maar naar screenshot die ik iets terug gepost heb :)
nog veel bizarder, we wonen beiden in dezelfde stad ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
raydekok schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:52:
[...]

nog veel bizarder, we wonen beiden in dezelfde stad ook nog eens.
kleine wereld :D dat blijkt wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Even een vraagje over de NFC smarttags. Ik heb er even naar zitten kijken maar vind de instellingen die ik er op aan kan passen wel beperkt. Ik kan bijvoorbeeld wel WIFI aanzetten, maar mn mobiele data verkeer niet uit zetten? Is dit toe te voegen?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Chaos-Zero schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:14:
Even een vraagje over de NFC smarttags. Ik heb er even naar zitten kijken maar vind de instellingen die ik er op aan kan passen wel beperkt. Ik kan bijvoorbeeld wel WIFI aanzetten, maar mn mobiele data verkeer niet uit zetten? Is dit toe te voegen?
Nee die zijn niet toe te voegen maar er zijn andere apps die je kan proberen bijvoorbeeld NFC Task Launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
AmbroosV schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:49:
Again, repeat, maar de batterij heeft na het flashen van een nieuwe ROM of het wipen van de user data altijd een paar dagen nodig om zich terug goed te voelen.

Nieuwe FTP staat in TS (post 3)!
kan je misschien de branding en versie erbij zetten om duidelijk te maken welke het is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:24:
[...]

kan je misschien de branding en versie erbij zetten om duidelijk te maken welke het is ?
Dat kan je toch zien als je inlogt op de ftp? Staan er meerdere ;) maar goed het mogen ook direct links zijn dat maakt me verder niet uit :)

[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 13-03-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel vreemd dat Generic-UK en T-Mo NL bijna 200MB verschillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
AmbroosV schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:38:
Wel vreemd dat Generic-UK en T-Mo NL bijna 200MB verschillen!
Bloatware much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Wat een onzin, het filmpje dan hé ;)

De Xperia S wordt fabrieksaf geleverd met een screenprotector (shatterproof sheet) om het glas te beschermen. Deze screenprotector is vrijwel onzichtbaar, alleen als je heel goed kijkt zie je bij de randen van het scherm dat deze erop zit. In het filmpje zie je DUIDELIJK (00:57) dat niet het glas van het toestel is gekrast, maar de screenprotector zelf!

Of het glas zelf snel krast durf ik niet te zeggen, maar volgens Sony zit er wel krasbestendige laag op het glas. Ik heb een review gezien waarbij de user met mes en vork (letterlijk!) over het glas heen gaat, niks nada, noppes! *O*

Dit is het filmpje, het is in het Russisch, maar de beelden spreken boekdelen ;)

YouTube: Первый взгляд на Sony Xperia S!

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
morscha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:48:
[...]

Mooie techniek dat floating touch!
Zou mooi zijn als dit ook op de S komt :)
Wel leuk dat floating touch, maar ik zie niet echt een meerwaarde hier in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Possibly.

Wanneer ik mijn toestel van The Phone House / GSMwijzer (we zullen zien wie het snelst is) heb ga ik ook eventjes een FTF maken, en dan eens zien hoe groot die is. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
mjkmobI schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:47:
[...]

Hier wordt je idd niet blij van. De reviewer geeft aan dat hij de S een aantal weken in gebruik heeft en er krasjes zichtbaar zijn. Zou het kunnen dat het hier de krasjes zijn op de screenprotector die af fabriek is gemonteerd?
Yes sir! Dat zie je ook heel duidelijk (rand van het scherm) in het filmpje op 00:57. Zie ook het filmpje wat ik hierboven heb gepost ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BaBy-G op 13-03-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:18:
[...]

Ik poste gister een link dat er 1 in juli zou komen en dat is niet de sola :)
Vooralsnog zijn dat alleen nog maar geruchten, maar ik ben wel erg benieuwd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:11
Damn ik twijfel echt hard om hem te halen of niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saitek schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:25:
Doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Nee, niet doen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:41
Doen, geweldig toestel! niets meer dan lof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Misschien doen! >:)
Geintje, de Xperia S is absoluut een aanrader :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door BaBy-G op 13-03-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
FTP is even down hij geeft wat problemen via browsers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs in het licht presteert die reviewer het om 6x onder de stipjes, half op de doorzichtige balk te drukken, logisch ja dat het toestel dan niet reageert.
AmbroosV schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:16:
Dan is toch wel het voordeel kwijt dat SE had met telkens dezelfde architectuur van binnen? Hoop dat Sony nu niet gaat inleveren op de tot nu toe erg soepel werkende software.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:58:
[...]Zelfs in het licht presteert die reviewer het om 6x onder de stipjes, half op de doorzichtige balk te drukken, logisch ja dat het toestel dan niet reageert.[...]
Ja. Eerst drukt hij op de middelste knop en de telefoon reageert onmiddelijk. Dan wil hij laten zien dat de knoppen niet reageren en opeens gaat hij onder de witte puntjes drukken. Dat werkt dan natuurlijk niet. Hij zit dus gewoon het probleem te faken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
[...]

Zelfs in het licht presteert die reviewer het om 6x onder de stipjes, half op de doorzichtige balk te drukken, logisch ja dat het toestel dan niet reageert.

[...]

Dan is toch wel het voordeel kwijt dat SE had met telkens dezelfde architectuur van binnen? Hoop dat Sony nu niet gaat inleveren op de tot nu toe erg soepel werkende software.
Ja dat was mij inderdaad ook opgevallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
[...]
Dat hebben ze met de toestellen voor 2012 in feite al opgegeven, omdat je op die manier met de nieuwe toestellen te gauw achter gaat lopen op de concurrenten (en daar wordt het geld mee verdiend, niet met snelle updates). Er zijn op dit moment al meerdere architecturen als je alleen al kijkt naar de SoC:
  • de Snapdragon S2 van de toestellen uit 2011
  • de Snapdragon S3 van de Xperia S
  • de Novathor processoren in de Xperia P, U en de Sola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dasooktoevallig schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:04:
[...]

Ja. Eerst drukt hij op de middelste knop en de telefoon reageert onmiddelijk. Dan wil hij laten zien dat de knoppen niet reageren en opeens gaat hij onder de witte puntjes drukken. Dat werkt dan natuurlijk niet. Hij zit dus gewoon het probleem te faken.
Zo even een berichtje achtergelaten op hun review :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:31:
[...]

Dat ie naar een opticieen moet met ze schele donder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
http://global.ebay.com/5F...Droid-X/260976241116/item

Dit is toch wat ik nodig heb om op een TV te outen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:31:
[...]

Dat doe je goed, maar kan je je berichtje nog editten en dit linkje nog erbij doen? ;)

YouTube: Первый взгляд на Sony Xperia S!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Haha nice, heb nu voor in totaal 4 euro een case, 6 screen protectors en een HDMI kabel. Nu ded Xperia S nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:13
mbttr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:38:
Haha nice, heb nu voor in totaal 4 euro een case, 6 screen protectors en een HDMI kabel. Nu ded Xperia S nog ;)
Welke case? heb je een linkje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
mbttr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:38:
Voor 4 euro crap kopen om een 500 euro toestel te beschermen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
BaBy-G schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:50:
[...]

Voor 4 euro crap kopen om een 500 euro toestel te beschermen :+
Goh, een gel-case kan niet echt goed of slecht zijn hoor ;) Ga alsjeblieft niet teveel betalen voor een stuk plastic. Je laat het best gewoon niet vallen.

@ hierboven; deze case http://global.ebay.com/Ne...D-LT26i/260974019297/item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
mbttr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:09:
[...]

Goh, een gel-case kan niet echt goed of slecht zijn hoor ;) Ga alsjeblieft niet teveel betalen voor een stuk plastic. Je laat het best gewoon niet vallen.

Het ziet er nog best goed uit ook nog! :D Voor $2,- dan hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
Is het balkje nu nog wel transparant? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Saitek schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:12:
Is het balkje nu nog wel transparant? :p
Dat blijft transparant, ook als je het niet ziet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
Ik bedoel eigenlijk, of je er dan nog wel als het ware 'doorheen' kunt kijken ivm het zwarte achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:32:
[...]

Dat ie naar een opticieen moet met ze schele donder?
Jeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:13
mbttr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:09:
[...]

Thanx! Besteld! voor € 1,57 kan je geen buil vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Wordt een beschermhoes nu gebruikt om te beschermen, zoals het woord al zegt, of dient het meer voor extra houvast (indirect beschermend ;))? Ik snap het nut eerlijk gezegd niet echt, een telefoon is toch gewoon om te gebruiken, of beroven de meeste mensen zich van het leven zodra het eerste krasje in zicht is? Ik zie dit soort mensen altijd als mensen die leven in een plastic bubble, om de een of andere reden.

Over iets anders, ik heb nog nooit besteld bij ebay. Is dit echt de moeite waard of kun je de HDMI kabel ook hier kopen zonder een dief te zijn van je eigen portomonnee?

http://www.bol.com/nl/p/c...03004012028575/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Bloodhatch schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:22:
Over iets anders, ik heb nog nooit besteld bij ebay. Is dit echt de moeite waard of kun je de HDMI kabel ook hier kopen zonder een dief te zijn van je eigen portomonnee?

http://www.bol.com/nl/p/c...03004012028575/index.html
http://www.ebay.nl/itm/HD...h-WX435-5FT-/140665483260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
Ebay is goedkoper, maar duurt ook stukken langer voordat je het hebt..
Pagina: 1 ... 15 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.