Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Mijn toestel wordt pas over 2 weken geleverd, tijd is het probleem nu niet. Ebay: betrouwbaar en gemakkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dit moment zijn er eigenlijk ook maar twee architecturen. De Snapdragon in de S verschilt bijna niet van de SnapdragonS in de 2011-reeks. De Krait dualcores verschillen vanuit een ontwikkelaars-standpunt ook niet zo veel, de meeste libraries geleverd door Qualcomm blijven hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
dank en dank, voor de case en de kabel. voor nog geen 5 euro beiden.

even nog. een case is ook vooral voor kleine beschadigingen? krasjes en dergelijke. je zou mijn desire z eens moeten zien die is nog als nieuw.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
Bloodhatch schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:26:
Mijn toestel wordt pas over 2 weken geleverd, tijd is het probleem nu niet. Ebay: betrouwbaar en gemakkelijk?
Ja, zeker voor die cheape hongkong-stuff :) Dat zijn sellers die dagelijks 100'en dingen verkopen. Achter de naam van een verkoper zie je hoeveel feedback hij heeft gekregen, als dat er duizenden zijn zit je sowieso al goed. Je moet wel weten dat het oprecht 3-4 weken kan duren, daarom betaal je ook geen zak voor shipping :p

En ivm die beschermhoezen; het is deels grip, deels protection. Je kan daarmee niet plots je toestel als een 3310 behandelen en tegen muren smijten, maar als je telefoon valt (niet met het scherm op het punt van een tafel natuurlijk) zullen krachten beter begeleid worden en niet zo snel deukjes en putjes veroorzaken. + krassen komen er niet op, etc etc. Kortom, anderhalve euro waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Bloodhatch schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:26:
Je koopt niet bij Ebay, maar via Ebay. Je koopt bij verkopers die over de hele wereld kunnen zitten, maar voor dit soort accessoires is het meestal Hong Kong of China. Betalen gaat via Paypal, die je weer kunt betalen via automatische incasso van je Nederlandse bankrekening.

Ik gebruik al jaren Ebay en best wel vaak. Nooit een slechte ervaring gehad. Wachttijd voor leveringen uit Hong Kong of China varieert in praktijk van 10 dagen (via luchtpost) tot 21 dagen als de afzender de allergoedkoopste manier neemt (die via andere Aziatische landen kan lopen, dus je kunt een postzegelverzamelaar blij maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Bloodhatch schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:22:
Wordt een beschermhoes nu gebruikt om te beschermen, zoals het woord al zegt, of dient het meer voor extra houvast (indirect beschermend ;))? Ik snap het nut eerlijk gezegd niet echt, een telefoon is toch gewoon om te gebruiken, of beroven de meeste mensen zich van het leven zodra het eerste krasje in zicht is? Ik zie dit soort mensen altijd als mensen die leven in een plastic bubble, om de een of andere reden.

Over iets anders, ik heb nog nooit besteld bij ebay. Is dit echt de moeite waard of kun je de HDMI kabel ook hier kopen zonder een dief te zijn van je eigen portomonnee?

http://www.bol.com/nl/p/c...03004012028575/index.html
Dat hangt er natuurlijk beetje van af hoe je bent als persoon zijnde ;) Ik vind het bijvoorbeeld niet erg om wat meer geld uit te geven aan iets leuks, maar ik ben er wel zuinig op.

Natuurlijk blijft het een gebruiksvoorwerp, maar het is gewoon zonde om nu al een krasje op je toestel te krijgen, terwijl het over 6 maanden al een stuk minder erg is. Ik wacht zelf ook op een mooie degelijke beschermhoes. Liefst een van Sony zelf, een die het toestel wat extra bescherming kan bieden, maar ook het design een beetje intact laat.

Verder levert een gaaf toestel altijd meer op als je deze achteraf nog wilt verkopen ;)

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Trouwens, ivm het cheap zijn; het kan bijvoorbeeld zijn dat de volumeknoppen en cameraknop bij een cheape case niet top reageren, maar voor anderhalve euro wil ik me er gerust aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Ik wil het ook wel eens proberen via ebay, als het niet aankomt dan is 3 euro niet iets om wakker van te liggen... dus nu puur om de ervaring... hoes + kabel:

http://global.ebay.com/Ne...D-LT26i/260974019297/item

http://global.ebay.com/5F...Droid-X/260976241116/item
OF
http://www.ebay.nl/itm/HD...WX435-5FT-/140665483260??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Doe die tweede maar, is een paar cent duurder maar dan heb je hem meteen, die eerste kabel is een veiling, waar ik toevallig ook op aan het bieden ben, en dan bieden we enkel tegen elkaar op :p

Er zijn 2 soorten biedingen; veiligen, en "nu-kopen" veilingen. De laatste zijn soms net iets duurder, maar dan ben je verzekerd van je aankoop, bij gewone veilingen moet je wachten tot de timer afloopt.

Ik zou ook de nu-kopen versie hebben gekocht voor een paar cent extra, maar had hem niet gezien. Achja, veiling loopt vannacht af, als ik hem niet heb koop ik wel een nu-kopen morgenochtend.

Als je het nog niet helemaal begrijpt, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Laten we dit voortzetten in de accessoires topic:

Accessoires voor de Sony Xperia S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
AmbroosV schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:27:
Op dit moment zijn er eigenlijk ook maar twee architecturen. De Snapdragon in de S verschilt bijna niet van de SnapdragonS in de 2011-reeks. De Krait dualcores verschillen vanuit een ontwikkelaars-standpunt ook niet zo veel, de meeste libraries geleverd door Qualcomm blijven hetzelfde.
Zowel de SnapDragon S2 als S3 zijn gebasseerd op de ARM-Cortex A8. De NovaThor CPU uit de Xperia U/P zijn gebasseerd op een Cortex-A9, de Krait CPU in de toekomstige modellen zijn gebasseerd op Cortex-A15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
mbttr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:35:
Trouwens, ivm het cheap zijn; het kan bijvoorbeeld zijn dat de volumeknoppen en cameraknop bij een cheape case niet top reageren, maar voor anderhalve euro wil ik me er gerust aan wagen.
Voor die paar euro's kan je natuurlijk niet echt daar de boot mee ingaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Als je gebeld wordt en niet opneemt, dan stopt ie op gegeven moment en geeft ie de voicemail door. De tijd tot dat stoppen, kan je die ook ergens instellen in Android? Of moet ik dan bij mijn provider Vodafone zijn?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
Rakkerzero schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:04:
Als je gebeld wordt en niet opneemt, dan stopt ie op gegeven moment en geeft ie de voicemail door. De tijd tot dat stoppen, kan je die ook ergens instellen in Android? Of moet ik dan bij mijn provider Vodafone zijn?
Daarvoor moet je volgens mij bij je provider zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De test na 6 uur:

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wkVwEdstLs0Ryyv1XJSxB8Bw/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8xD4eIb52NWud8aDBr1Pa11L/thumb.pngWakelock
BatteryStats

als je ze volgt zie je dat hij bijna 6 uur online is geweest en dat iets hem wakker houd, en bij laatste zie je wat het is.

[ Voor 6% gewijzigd door WeAreLegion op 13-03-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:13
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:07:
De test na 6 uur:

Public
Publieke map
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

als je ze volgt zie je dat hij bijna 6 uur online is geweest en dat iets hem wakker houd, en bij laatste zie je wat het is.
Volgens mij de AlarmManager of ik moet het verkeerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
wat is nu het voordeel van die nieuwe firmware flashes ?

op het moment heb ik van phonehouse de 1252-0023_6.0A.3.62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
maukoo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:17:
[...]

Volgens mij de AlarmManager of ik moet het verkeerd hebben?
Ja klopt probleem daarvan is dat er dus meerdere dingen ondervallen maar goed of ik moet even terug naar tmobile versie kijken of het daar ook bij is of rooten. Want dit ligt verder niet aan de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:19:
[...]

Ja klopt probleem daarvan is dat er dus meerdere dingen ondervallen maar goed of ik moet even terug naar tmobile versie kijken of het daar ook bij is of rooten. Want dit ligt verder niet aan de batterij.
Ja probeer dat maar eens. Ik heb geen last van een battery drain. Eergisteren de telefoon opgeladen (was om 23.00 uur vol) daarna de hele nacht laten liggen met wifi/sync aan. De rest van de dag gewoon normaal gebruik (wat whatsapp, wordfeud internet enz) toen om 23.00 weer op de lader met nog 20% batterij over.

Ik vond trouwens wel een stuk over die AlarmManager en wakelock:
http://developer.android....oid/app/AlarmManager.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja had er ook iets over gelezen wat Dynamix had neer gezet, het is een process die een wake lock van cpu openhoud omdat er nog dingen moeten gebeuren even in het kort gezegt maar goed wat en hoe dont kno ik ga zo maar wer flashen :) en dan test ik het vannacht weer als morgen nog niet zo is dan root ik hem en dan fix ik het zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Alarmmanager is alleen een hulpprogramma dat je systeem wakker maakt als een app een event moet uitvoeren. Je moet nog steeds zoeken naar de app die de alarmmanager zo hard aan het werk houdt.

In tussentijd zou je wellicht kunnen kijken of je de alarmmanager in Applicatiebeheer kunt vinden en of er gegevens zijn die je kunt wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:30:
Ja had er ook iets over gelezen wat Dynamix had neer gezet, het is een process die een wake lock van cpu openhoud omdat er nog dingen moeten gebeuren even in het kort gezegt maar goed wat en hoe dont kno ik ga zo maar wer flashen :) en dan test ik het vannacht weer als morgen nog niet zo is dan root ik hem en dan fix ik het zelf wel.
Van die developers site van google word ik ook niet wijzer. Ben dan ook geen developer haha. Maar misschien kan je dat nog het beste doen; gewoon de firmware flashen die er op stond (bij mij T-Mobile) en dan morgen verder zien. Rooten vind ik zelf nog te riskant... ik wil mijn DRM keys niet verliezen ook al heb ik die waarschijnlijk nooit nodig. Is het misschien in de toekomst mogelijk om het toestel te rooten zonder verlies van de DRM keys net zoals bij HTC zeg maar? Ik heb hiervoor namelijk nog nooit een Sony (Ericsson) gehad alleen een HTC Wildfire en een Desire. En die moest je gewoon rooten met Revolutionary/Unrevoked, super makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dasooktoevallig schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:35:
Alarmmanager is alleen een hulpprogramma dat je systeem wakker maakt als een app een event moet uitvoeren. Je moet nog steeds zoeken naar de app die de alarmmanager zo hard aan het werk houdt.

In tussentijd zou je wellicht kunnen kijken of je de alarmmanager in Applicatiebeheer kunt vinden en of er gegevens zijn die je kunt wissen.
ja battery stats geeft wel aan welke er ondervallen maar ander programma geeft niet aan hoevaak ze getrickerd worden terwijl het toch bijna 1000x is. Er staat echt helemaal niks op wat ik zelf geinstalleerd heb behalve die test apps maar goed ik ga wel even vogelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maukoo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:35:
[...]

Van die developers site van google word ik ook niet wijzer. Ben dan ook geen developer haha. Maar misschien kan je dat nog het beste doen; gewoon de firmware flashen die er op stond (bij mij T-Mobile) en dan morgen verder zien. Rooten vind ik zelf nog te riskant... ik wil mijn DRM keys niet verliezen ook al heb ik die waarschijnlijk nooit nodig. Is het misschien in de toekomst mogelijk om het toestel te rooten zonder verlies van de DRM keys net zoals bij HTC zeg maar? Ik heb hiervoor namelijk nog nooit een Sony (Ericsson) gehad alleen een HTC Wildfire en een Desire. En die moest je gewoon rooten met Revolutionary/Unrevoked, super makkelijk.
Op XDA is te lezen dat een developer bezig is te trachten te unlocken zonder de DRM keys kwijt te raken. Hopen dat het m gaat lukken. Hij zoekt nog vrijwilligers om het te proberen maar ik wil ze ook nog niet opgeven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:39:
[...]

ja battery stats geeft wel aan welke er ondervallen maar ander programma geeft niet aan hoevaak ze getrickerd worden terwijl het toch bijna 1000x is. Er staat echt helemaal niks op wat ik zelf geinstalleerd heb behalve die test apps maar goed ik ga wel even vogelen :)
Ik zit er ook aan te denken even terug te gaan naar de T-Mobile ROM puur om te kijken of het dan beter gaat met de Accuduur. Wil m anders gaan rooten maar weet nog niet of ik die DRM keys ooit in de toekomst nodig ga willen hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:39:
[...]

Op XDA is te lezen dat een developer bezig is te trachten te unlocken zonder de DRM keys kwijt te raken. Hopen dat het m gaat lukken. Hij zoekt nog vrijwilligers om het te proberen maar ik wil ze ook nog niet opgeven >:)
Nou hopen hij het bij het goeie eind heeft!! Ik ga ook geen proefkonijn spelen haha. Ik hou XDA goed in de gaten en ik zie het vanzelf wel. Er zijn toch nog geen custom roms dus rooten heeft nu nog niet heel veel nut.

Edit: oja ik zie het... XDA Unlocking bootloader - preserve /system size and DRM

[ Voor 12% gewijzigd door maukoo op 13-03-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Och die DRM keys, ik doe niks met trackID heb me eigen muziek, download geen films van sony en voor ps games geld het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:39:
[...]

Misschien de camera app die in standby staat voor het snel foto maken ook in slaap stand?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Humma Kavula schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:46:
[...]

Misschien de camera app die in standby staat voor het snel foto maken ook in slaap stand?
Camera valt niet onder het lijstje van Alarm gebeuren 1 van die foto's laat zien wat er allemaal ondervalt ben ze nu allemaal aan het zoeken en kijken of ze idd actief waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
zou iemand mij kunnen helpen...

ik wil graag mijn hotmail account instellen als push, en niet dat hij elk uur ofzo synchroniseert.. hoe moet ik dat doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Venta schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:53:

ik wil graag mijn hotmail account instellen als push, en niet dat hij elk uur ofzo synchroniseert.. hoe moet ik dat doen?

Alvast bedankt!
Dan ga je de Hotmail-app moeten gebruiken in plaats van de ingebouwde mailclient...
In de Hotmail-app ga je trouwens veel meer specifieke opties voor Hotmail vinden.

Als ik je een tip mag geven: overweeg een overstap naar Gmail. Is gewoon beter op elk aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Laatst online: 13-09 20:02
Venta schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:53:

Alvast bedankt!
heb hem werkend zo:
email app
handmatige instelling voor account

domein: hotmail adres
gebruikersnaam : hotmail adres
wachtwoord: je wachtwoord
server: m.hotmail.com
beveiligde verbinding aanvinken

controlefrequentie inbox : kies hier push

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Laatst online: 22-12-2022
Hopaa!! Nu werkt ie prima! Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Wat is ANT services?

Alleen Sony gebruikt dat?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
http://youtu.be/bd1ZIW781dI

Ik ben benieuwd of de telefoon zweetbestendig is ;)

[ Voor 14% gewijzigd door dasooktoevallig op 14-03-2012 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
dasooktoevallig schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:32:
[...]

http://youtu.be/bd1ZIW781dI

Ik ben benieuwd of de telefoon zweetbestendig is ;)
Ok kan het dus gewoon verwijderen.
Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
raydekok schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:37:
[...]

Ok kan het dus gewoon verwijderen.
Thanx.
Ja we zullen eens sportief gaan doen tsss haha :) maar goed het kan inderdaad gewoon weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
raydekok schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:15:
Wat is ANT services?

Alleen Sony gebruikt dat?
Ant is voor draadloze communicatie met sport accessoires. Bv een hartslagmeter of een power meter of cadans sensor op een racefiets. Apps als endomondo kunnen hier mee overweg en die kunnen bv je hartslag meten tijdens een workout.

Ik heb op mijn racefiets een garmin fiets computer (edge 500), die heeft dezelfde ant connectiviteit. In dat soort apparaatjes net als sport horloges kom je het veel tegen. Sony is volgens mij de enige fabrikant die het in een telefoon stopt. Vind het een leuke toevoeging aan een telefoon.

http://www.hartslagmeterc...slagsensor-borstband.html

[ Voor 7% gewijzigd door riotrick op 14-03-2012 01:16 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
riotrick schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 01:10:
[...]

Ant is voor draadloze communicatie met sport accessoires. Bv een hartslagmeter of een power meter of cadans sensor op een racefiets. Apps als endomondo kunnen hier mee overweg en die kunnen bv je hartslag meten tijdens een workout.

Ik heb op mijn racefiets een garmin fiets computer (edge 500), die heeft dezelfde ant connectiviteit. In dat soort apparaatjes net als sport horloges kom je het veel tegen. Sony is volgens mij de enige fabrikant die het in een telefoon stopt. Vind het een leuke toevoeging aan een telefoon.

http://www.hartslagmeterc...slagsensor-borstband.html
Werkt dat met Nike+ of Adidas miCoach gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:38:
[...]

Ja we zullen eens sportief gaan doen tsss haha :) maar goed het kan inderdaad gewoon weg :D
Allemaal leuk maar ik wil bellen niet hardlopen met dat ding. Straks valt ie en dam helpt zo'n case niet.
Nee wel grappig maar weet dat ik em daarvoor nooit ga gebruiken dus dan mag het weg. Net als die trackid of muziek en films downloaden. Daar heb ik een pc voor. Dat zet ik wel over.

Dus is root handig. Ben al een hoop apps kwijt nu. Lekker helemaal naar mijn hand zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
AmbroosV schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:16:
Ik begin (door alle geruchten en nieuwe lanceringen, nu weer de Sola, en de eigenlijk lage prijs van de S) stilletjesaan het gevoel te krijgen dat er heel binnenkort een nieuw topmodel van Sony gaat aankomen, eentje met een Krait dualcore. En met binnenkort denk ik nog voor september.
dat komt mij goed uit :+
mn abo loopt af in september :) ofwel heb ik dan een goedkope S, of een hopelijk hayabusa die zelfde introductieprijs heeft als de S (of goedkoper). ik neem tenminste aan dat je het hierover de hayabusa hebt?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
raydekok schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 01:51:
[...]

Allemaal leuk maar ik wil bellen niet hardlopen met dat ding. Straks valt ie en dam helpt zo'n case niet.
Ik gebruik mijn telefoon daar wel altijd voor. Zo'n band voor om je arm en hij kan er echt niet uitvallen.
Moet nog even een geschikte vinden voor de xperia s.

Afbeeldingslocatie: http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/wireless/detail-page/jabra-sport-bluetooth-lifestyle-lg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok update over de wakeocks die ik heb. Ik ben er nu wel achter dat als vliegtuig modus aanstaat hij geen last van drain heb en ook niet wakker gemaakt word. Al geeft de batterij weergave wel aan dat hij altijd aan is geweest.

Stats

Vliegtuigmodus

Zoals je op 2e screenshot ziet stond hij op vliegtuig modus maar is hij volgens dat ding wel constant aangeweest (maar ben maaar 4% kwijt geraakt)

[ Voor 69% gewijzigd door WeAreLegion op 14-03-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 22:04
Ok, na lang wikken en wegen heb ik afgezien van mijn bestelling van de Samsung Galaxy S2 en nu voor de Sony Xperia S gekozen.

Reden daarvoor zijn o.a.
- Beter scherm
- Camera
- User interface schijnt beter te zijn (ik heb nog nooit android gehad maar goed, dat is wat ik lees. EDIT: ik bedoel de schil van Sony t.o.v. Samsung dan he)
- Tja, niet echt een argument, maar iedereen heeft tegenwoordig een S2 of een Iphone.

Ik zit alleen een beetje met de grootte. De Samsung Galaxy S2 is natuurlijk ook niet klein maar de Xperia S is toch wat dikker en iets langer. Maar goed, we gaan het zien :)

Zijn er mensen die zowel de Galaxy S2 als de Xperia S in bezit hebben (gehad)?

[ Voor 4% gewijzigd door Oliesjeik1 op 14-03-2012 09:55 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

WeAreLegion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:04:
[...]

Je gaat er zeker geen spijt van krijgen, en voor de mensen met die knopjes als het donker is en de balk op licht zie je welke button waar zit, dan is het kwestie van aanwenen dat je er iets boven drukt en klaar!
Ik heb er afgelopen zaterdag bij de PhoneHouse in Lelystad aardig mee kunnen spelen en het voelde goed (Ik heb nu een SE Xperia X10i) en snel. Aan die knopjes wen je snel, ik vind die glazen balk aan de onderkant een mooi design statement.

In zwart vind ik hem mooier dan in het wit.

Alleen het nieuwe abonnement ben ik nog niet overuit maar vermoedelijk ga ik van T-Mobile switchen naar KPN.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:24:
Ok update over de wakeocks die ik heb. Ik ben er nu wel achter dat als vliegtuig modus aanstaat hij geen last van drain heb en ook niet wakker gemaakt word. Al geeft de batterij weergave wel aan dat hij altijd aan is geweest.

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoals je op 2e screenshot ziet stond hij op vliegtuig modus maar is hij volgens dat ding wel constant aangeweest (maar ben maaar 4% kwijt geraakt)
Je bent al een stap verder, zie ik. Zou die alarmmanager ook aangesproken worden voor het syncen van info?

Draai jij gewoon de standaard rom of heb je al de nodige apps geinstalleerd?

(Als Telfort nou eens opschiet met leveren, dan kan ik je meehelpen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Oliesjeik1 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:51:

Ik zit alleen een beetje met de grootte. De Samsung Galaxy S2 is natuurlijk ook niet klein maar de Xperia S is toch wat dikker en iets langer. Maar goed, we gaan het zien :)

Zijn er mensen die zowel de Galaxy S2 als de Xperia S in bezit hebben (gehad)?
Geen S2 gehad, wel een een htc desire (3,7") en htc desire hd (4,3"). Qua dikte viel het toestel me ontzettend mee. Hij is minder dik dan beide htc telefoons.

Als ik hem qua formaat verder vergelijk met de desire hd welke een evengroot scherm heeft, dan zie je dat de xps wat hoger is, maar wel smaller. Het scherm heeft ook net wat andere verhoudingen dan de dhd 1280x720 vs 800x480.

Het formaat van zowel de dhd als de xps is voor mij prima. Groter zou ik niet willen, maar dit is prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dynamix schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:56:
[...]

Je bent al een stap verder, zie ik. Zou die alarmmanager ook aangesproken worden voor het syncen van info?

Draai jij gewoon de standaard rom of heb je al de nodige apps geinstalleerd?

(Als Telfort nou eens opschiet met leveren, dan kan ik je meehelpen...)
Ja alarmmanager word volgens mij ook daar voor bedoelt als hij nog een taak heeft (soort cronjob) dan word hij wakker en doet hij dat. Maar ik draai de UK generic .67 dat is de standaard engelse rom en heb 2 apps geinstalleerd (whatsapp staat er in uk alstandaard op) en dat is het verder.

Maar goed het is echt Gingerbread die moeilijk doet bij sommige het is niet de telefoon zelf anders was hij wel leeg gelopen ondanks vliegtuig modus bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
PlayStation Store now available on the Xperia S, hmmnog niks gezien.

http://www.xperiablog.net...vailable-on-the-xperia-s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
riotrick schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:10:
[...]

Naar mijn idee is dit een algemeen probleem in gingerbread. Ik heb het ook af en toe op xperia s. Exact hetzelfde gebeurt op alle gingebread roms op de htc desire. Evenals de stock rom op de HTC Desire HD, die vertoond ditzelfde gedrag. In froyo werkte de gps zonder problemen, in gingebread zie ik het op meerdere telefoons zo nu en dan voorkomen.
Heb er ook last van. Is hier een oplossing voor of is het gewoon wachten op de upgrade van Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:59:
[...]

Ja alarmmanager word volgens mij ook daar voor bedoelt als hij nog een taak heeft (soort cronjob) dan word hij wakker en doet hij dat. Maar ik draai de UK generic .67 dat is de standaard engelse rom en heb 2 apps geinstalleerd (whatsapp staat er in uk alstandaard op) en dat is het verder.

Maar goed het is echt Gingerbread die moeilijk doet bij sommige het is niet de telefoon zelf anders was hij wel leeg gelopen ondanks vliegtuig modus bijvoorbeeld.
Dus jij vermoedt dat het met de update naar ICS beter wordt?

Ik ben niet zo technisch als jij, maar heb vannacht wel weer getest met wifi, bt, 3g, alles uit en ik ging de nacht in met 48% batterij en kwam eruit met 28% :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anheuer schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:09:
[...]

Dus jij vermoedt dat het met de update naar ICS beter wordt?

Ik ben niet zo technisch als jij, maar heb vannacht wel weer getest met wifi, bt, 3g, alles uit en ik ging de nacht in met 48% batterij en kwam eruit met 28% :|
Nou ICS is imho zoiezo een major stap voor nieuwere telefoons en tablets, maar denk dat het wel zal helpen jah. Het lijkt er op alsof bij sommige de firmware gewoon problemen geeft het heeft echt niks met telefoon te maken namelijk want je even kan doen vannacht is gewoon opladen en vliegtuig modus aanzetten en kijken hoeveel je dan kwijt ben waarschijnlijk een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:59:
[...]

Ik zit nu te denken aan die live widgets van Sony... misschien is dat wel de oorzaak?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:11:
[...]

Nou ICS is imho zoiezo een major stap voor nieuwere telefoons en tablets, maar denk dat het wel zal helpen jah. Het lijkt er op alsof bij sommige de firmware gewoon problemen geeft het heeft echt niks met telefoon te maken namelijk want je even kan doen vannacht is gewoon opladen en vliegtuig modus aanzetten en kijken hoeveel je dan kwijt ben waarschijnlijk een heel stuk minder.
Goeie tip, ga ik doen ja.

Probleem blijft natuurlijk wel dat ik hem 's nachts niet op flight mode wil hebben, en graag overdag ook langer dan een dag met de batterij wil doen.
Bring us ICS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Er komen wel wat gps fixes in de ics release: http://talk.sonymobile.com/message/165872#165872

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dynamix schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:13:
[...]

Ik zit nu te denken aan die live widgets van Sony... misschien is dat wel de oorzaak?!
Heb geen widgets op scherm staan dus ze zouden niet actief moeten zijn maar je weet maar nooit. Wat ik nu gedaan heb is een herstel gedaan met PCC dan download hij de Uk versie opnieuw van hun servers misschien dat er iets corrupt is geraakt. Even uurtje zien en dan weet ik wel genoeg :)

Je kan zien of je zelfde probleem heb als android-systeem een stuk hoger is als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:11:
[...]

Je hebt gelijk, ik had vannacht ook vliegtuigmodus aangezet en maar 1% kwijt in tegenstelling tot 15% tot 20% dus er zit iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:15:
[...]

Heb geen widgets op scherm staan dus ze zouden niet actief moeten zijn maar je weet maar nooit. Wat ik nu gedaan heb is een herstel gedaan met PCC dan download hij de Uk versie opnieuw van hun servers misschien dat er iets corrupt is geraakt. Even uurtje zien en dan weet ik wel genoeg :)

Je kan zien of je zelfde probleem heb als android-systeem een stuk hoger is als de rest.
Bij mij was mobiel stand-by hoger dan android-systeem vanochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anheuer schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:18:
[...]

Bij mij was mobiel stand-by hoger dan android-systeem vanochtend...
Ok nou ja das al een pluspunt, maar dat wil niet zeggen dat er iets niet je telefoon wakker houd trouwens :) maar goed probeer vannavond maar vliegtuig modus en je zal zien dat het weg is die drain :) maar goed ik vogel ondertussen gewoon lekker door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Heb helemaal geen last van batterij drain, zal vanavond eens even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:19:
[...]

Ok nou ja das al een pluspunt, maar dat wil niet zeggen dat er iets niet je telefoon wakker houd trouwens :) maar goed probeer vannavond maar vliegtuig modus en je zal zien dat het weg is die drain :) maar goed ik vogel ondertussen gewoon lekker door
Ga ik zeker doen.
Bij mij was het scherm nog steeds 63% procent trouwens, maar dat kan te maken hebben dat ik natuurlijk gisterochtend opgeladen had, dus de hele dag het scherm gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:20:
Heb helemaal geen last van batterij drain, zal vanavond eens even checken.
Het gebeurd ook niet bij iedereen dat is beetje het vreemde. Wat ik trouwens ook merkte als je UK versie heb dan national roaming aan staat :)

Ok hij is opnieuw ingesteld, heb alleen batterystats geinstlaleer den verder nog niks geupdate. Custom Ref aan gemaakt zodat hij gaat meten vanaf dat moment en kijk over half uurtje wel dan zie ik wel genoeg. Als dat et niet is dan terug naar NL versie en als dat niet werkt dan bneik het zat root ik hem en doe ik het zelf wel.

[ Voor 33% gewijzigd door WeAreLegion op 14-03-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:23:
[...]

Het gebeurd ook niet bij iedereen dat is beetje het vreemde. Wat ik trouwens ook merkte als je UK versie heb dan national roaming aan staat :)
Hmm, die heb ik ook aan staan, zou dat het kunnen zijn?
Vroeg me eigenlijk al af wat dat was, nationaal roamen. Ik dacht dat je dan nog wel netwerk van KPN kon krijgen als je Vodafone-bereik eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anheuer schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:27:
[...]

Hmm, die heb ik ook aan staan, zou dat het kunnen zijn?
Vroeg me eigenlijk al af wat dat was, nationaal roamen. Ik dacht dat je dan nog wel netwerk van KPN kon krijgen als je Vodafone-bereik eruit ligt.
Ja klopt dat houd het in en nee dat is niet wat er voor zorgt met testen stond het uit maar het is wel apart dat het aanstaat, maar je kan het gewoon uit zetten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:23:
[...]

Weet het, ter vergelijking zodat jullie kunnen achterhalen wat er anders is.

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-14_1022.png

de 'schuine lijn' bijna van het midden is ongeveer 7 a 8 uren slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:30:
[...]

Weet het, ter vergelijking zodat jullie kunnen achterhalen wat er anders is.

[afbeelding]

de 'schuine lijn' bijna van het midden is ongeveer 7 a 8 uren slapen :)
En op hoeveel % staat bij jou android-systeem. En bedankt voor de info komen we weer stapje verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:32:
[...]

En op hoeveel % staat bij jou android-systeem. En bedankt voor de info komen we weer stapje verder
nu staat android systeem op 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:33:
[...]

nu staat android systeem op 20%
Ja dat is wel goed als je er op klikt krijg je als goed is ook te zien hoe lang hij hem ingeschakkeld houd, hoeveel uur/miinuten staat hier? en ja vraag veel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Wai_AM schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:01:
PlayStation Store now available on the Xperia S, hmmnog niks gezien.

http://www.xperiablog.net...vailable-on-the-xperia-s/
Je kunt de store + pocket app hier downloaden: http://www.playstation.com/pss/store/en.html

Maar helaas, de store roept nog "not available in your region/country".
Supported countries/regions and models

Japan
Xperia™ arc, Xperia™ acro, Xperia™ PLAY, Xperia™ NX, Xperia™ acro HD

United Kingdom, France, Italy, Germany, Spain, Australia
Xperia™ S

[ Voor 22% gewijzigd door riotrick op 14-03-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Eindelijk die k*t screen protector eraf. Scrollt echt velen malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
xavier! schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:38:
Ga je hem zo laten of een andere screenprotector erop plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:34:
[...]
Ja dat is wel goed als je er op klikt krijg je als goed is ook te zien hoe lang hij hem ingeschakkeld houd, hoeveel uur/miinuten staat hier? en ja vraag veel :D
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-14_1034.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-14_1036.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-14_1036_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok thanks. Die 20% op 20 uur dat is wel prima en van die 20 uur heeft hij hem 6 uur wakker gehouden dat is ook wel normaal. Dus vraag me dan af waar het kan zitten welke versie draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:42:
[...]

Ok thanks. Die 20% op 20 uur dat is wel prima en van die 20 uur heeft hij hem 6 uur wakker gehouden dat is ook wel normaal. Dus vraag me dan af waar het kan zitten welke versie draai je?
Draai de T-Mobile versie .62 firmware, geen mobiel internet, geen wifi/gps aan, totaal geen updates van sociale media of mails tijdens nachtrust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:45:
[...]

Draai de T-Mobile versie .62 firmware, geen mobiel internet, geen wifi/gps aan, totaal geen updates van sociale media of mails tijdens nachtrust.
Okay bedankt voor de info :) ik zal zo even kijken want hij gedaan heeft in een uurtje en dan ook maar even .62 testen. Trouwens die PSstore is niet beschikbaar in nederland dat is wel sucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
riotrick schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:39:
[...]

Ga je hem zo laten of een andere screenprotector erop plakken?
Ik laat hem zo. Ik heb op m'n vorige smartphones ook nooit krassen gehad, hooguit op de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Iphone fan review? Sinds wanneer is 12mp geen 4:3 ratio? 16:9 is toch de 9mp stand van de Xperia S?

http://reviews.cnet.co.uk...-4s-camera-test-50007302/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bloodhatch schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:56:
Iphone fan review? Sinds wanneer is 12mp geen 4:3 ratio? 16:9 is toch de 9mp stand van de Xperia S?

http://reviews.cnet.co.uk...-4s-camera-test-50007302/
ja 9mp is de 16:9 dat klopt

Maar goed sommige mensen zijn gewoon iphone fan en dat blijft zo ik ben android fan en dat blijft zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Die review op CNET slaat echt helemaal nergens op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
joost89 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:16:
Die review op CNET slaat echt helemaal nergens op....
CNET heeft daar wel vaker last van :) is echt een 3e rangs website en dat is het al jaren maar dat weten ze zelf nog niet dat is een beetje jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:57:
[...]

Maar goed sommige mensen zijn gewoon iphone fan en dat blijft zo ik ben android fan en dat blijft zo :P
Hi. Ik volg dit topic al een week en bezit sinds kort ook deze "iphone destroyer".

Anyway ik heb ook last van de battery drain snachts. Nu heb ik het programma Go Power geinstalleerd (welke werkt met Go Launcher Ex.) Het handige aan dit programma is dat je ook kan kijken welke hardware je batterij leegslurpt, niet alleen welke software/apps. Vannacht weer zommaar 25% van me batterij af in standby. Wat blijkt nu de veroorzaker van de drain te zijn: de radio met 99%! De radio is dus de gsm/3g modem van de telefoon.

Nu weten we de reden van onze batterydrain. Ter vergelijking mijn bejaarde Blackberry heeft in de hele nacht maar 2% baterij verbruikt. Je kan dus we'll zeggen dat dit een groot issue is. En nu? Wachten op de update die dit verhelpt of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Je hoeft niet meteen een iphone destroyer te zijn, waarom zo zwart of wit, put on the grey hat ;).

Over Go Power, voor iemand die nieuw is bij Android (zoals ik) is dit een interessante applicatie... en daarbij ook nog eens gratis tegenover die andere app die hier gebruikt wordt om batterijconsumptie te monitoren. Wat is het grote verschil tussen deze twee applicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
even een vraagje: Ik zie wanneer ik mijn lijst met verbindingen open "roaming"staan. Wat is het verschil tussen Roaming en gewoon data-verbruik en wifi? (heeft dat iets te maken met streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zal dat go power eens zo installeren, en blood hij bedoelt dat de telefoon den iphone destoryer is niet hij zelf duh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
xavier! schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:38:
Geen last van restjes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Oops, het is nog vroeg (kan dit smoesje op dit tijdstip nog worden gebruikt? ;)). Kun je screenshots posten als je go power hebt geinstalleerd en in gebruik hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja hoor ben nu nog even klein testje aan doen van half uurtje, alleen data staat aan en 3g en dat is het van morgen leek hij hem niet wakker te houden althans niet volgens battery stats dus ben ben benieuwd :) ik heb er zowat een dagtaak aan joh haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodhatch schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:24:
Je hoeft niet meteen een iphone destroyer te zijn, waarom zo zwart of wit, put on the grey hat ;).

Over Go Power, voor iemand die nieuw is bij Android (zoals ik) is dit een interessante applicatie... en daarbij ook nog eens gratis tegenover die andere app die hier gebruikt wordt om batterijconsumptie te monitoren. Wat is het grote verschil tussen deze twee applicaties?
Go Power is een stuk gedetailleerder als het om aangeven gaat wat je batterij leeg slurpt. Zo geeft ie aan dat de hhmi 3% heeft gebruikt terwijl ik dit nog nooit heb gebruikt maar zal qel de standby van de aansluiting zijn. Ook kun je er veel meer mee zoals schemas maken (profielen) om batterij te sparen. Ik gebruikt het vooral om te kijken wat me batterij leegslurpt. Als je overdag bij hardware kijkt bij Go Power is natuulijk t scherm de grootste boosdoener. Snachts was t scherm 0% en de radio(modem) 99%.
Verder geeft Go Power ook een mooi batterijpercentagemetertje in de statusbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zou je eens screenshots kunnen maken van wat hij laat zien. Laat hij bijvoorbeeld andriod-systeem zien of alles wat er onder hangt want dat heb ik nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:57:
[...]

De 4:3 (12MP) optie maakt foto's van 4000x3000. De 16:9 (9MP) optie maakt foto's van 4000x2250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THEALPHA schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:24:
even een vraagje: Ik zie wanneer ik mijn lijst met verbindingen open "roaming"staan.
Wat is het verschil tussen Roaming en gewoon data-verbruik en wifi? (heeft dat iets te maken met streamen?
Roamen is gebruik maken van een ander / buitenlands netwerk... Bv Telfort of Tele2.. Welke provider heb je?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:37:
Zou je eens screenshots kunnen maken van wat hij laat zien. Laat hij bijvoorbeeld andriod-systeem zien of alles wat er onder hangt want dat heb ik nodig.
Moet Ik ff de laptop opstarten. Ik reageer nu vanaf de xperia s, maar kan geen plaatsjes plaatsen vanaf me telefoon geloof ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:40:
[...]

Moet Ik ff de laptop opstarten. Ik reageer nu vanaf de xperia s, maar kan geen plaatsjes plaatsen vanaf me telefoon geloof ik :p
Niet makkelijk maar als je dat zou willen doen dan graag! :)

Oh en national roaming word ook gebruikt door van die virtuale providers enzo :) je kan het gewoon aanlaten staan maakt verder niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
CLB schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:39:
[...]

Roamen is gebruik maken van een ander / buitenlands netwerk... Bv Telfort of Tele2.. Welke provider heb je?
Klopt. Als je bijvoorbeeld telfort hebt maak je gebruik van het kpn netwerk. De telefoon ziet dit als roaming.
Ben je in het buitenland dan roam je op het netwerk van een buitenlandse provider.

De xps heeft gelukkig wel een optie die "nationaal roamen" toestaat, maar buitenland roamen niet. Zodat je in nederland wel gewoon verbinding hebt, maar zodra je de grens overgaat je data wordt uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
CLB schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:39:
[...]

Ik heb vodafone, maar als ik het zo lees heb ik er in Nederland helemaal niets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
THEALPHA schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:47:
[...]

Ik heb vodafone, maar als ik het zo lees heb ik er in Nederland helemaal niets aan?
Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:37:
https://play.google.com/s...ex.gowidget.gopowermaster

Het werkt overigens ook gewoon zonder go launcher.

[ Voor 6% gewijzigd door riotrick op 14-03-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik snap dat daar screenshots staan maar die zijn niet van onze telefoon en ik wil weten wat die aangeeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
WeAreLegion schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:51:
[...]

Ik snap dat daar screenshots staan maar die zijn niet van onze telefoon en ik wil weten wat die aangeeft ;)
Je kunt de app zo installeren. Werkt prima zonder go launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
riotrick schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:52:
[...]

Je kunt de app zo installeren. Werkt prima zonder go launcher.
Jups en hij geeft inderdaad elk ding apart weer nice :)
Pagina: 1 ... 16 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.