Vraagje, ga na enkele jaren opnieuw gebruik maken van LR. Heb nog meerdere oude catalogus bestanden met mutaties er in die ik weer wil opnemen. Sommige catalogus bestanden zijn behoorlijk oud en de foto folder structuren zijn helaas ook niet overal gelijk gebleven.
Hoe voeg ik de catalogus bestanden het beste samen?
A. Met een nieuwe catalogus beginnen, al mijn foto directories scannen en daarna de catalogus toevoegen. In de hoop dat hij een match maakt tussen de eerder fysiek gevonden bestanden en de bestands vermeldingen in de oude catalogus bestanden.
B. Oude catalogi eerst inlezen. Ben bang dat hij dan alleen maar bij elke folder gaat zeuren dat hij de bestanden niet meer kan vinden.
C. Nog anders... ?
Thanks
Hoe voeg ik de catalogus bestanden het beste samen?
A. Met een nieuwe catalogus beginnen, al mijn foto directories scannen en daarna de catalogus toevoegen. In de hoop dat hij een match maakt tussen de eerder fysiek gevonden bestanden en de bestands vermeldingen in de oude catalogus bestanden.
B. Oude catalogi eerst inlezen. Ben bang dat hij dan alleen maar bij elke folder gaat zeuren dat hij de bestanden niet meer kan vinden.
C. Nog anders... ?
Thanks
:strip_exif()/f/image/lFT6SSqf3n9hkXLg7MANSVou.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5ekI63mytsw6R0Ckmy7go0wt.jpg?f=fotoalbum_large)