Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn ervaring is dat dit lastig te zeggen is. Op ICS waren Leankernel en Franco erg populair vanwege features en zuinigheid. Maar de ene build verschilt heel erg van de andere. Ik heb op 1 Leankernel 5 uur schermtijd gehaald, op de volgende maar 2. Voor nu draai ik Jamebond sinds vandaag omdat de stock Bigxie kernel amper 2 uur scherm haalde. Tot nu toe is het positief, maar wellicht is de volgende build compleet anders. Voor mij is het belangrijk om bij mijn gemiddled verbruik rond 23:00 nog 30% te hebben voor dr dagen dat ik ongepland de stad in ga. Hopelijk lukt dat met Jamebond. Over het algemeen zijn de kernels die ik hier noem populair en goed.

Na de GN vanaf launch te hebben moet ik concluderen dat het batterijverbruik behoorlijk tegenvalt. Uiteraard heeft de GN een groot scherm, waardoor je veel energie verbruikt, maar ik vind toch dat er desnoods iets in het design aangepast had moeten worden zodat er een 2400+ batterij geleverd kon worden. 1750mA voor een telefoon met deze schermgrootte is eigenlijk not done.

Je kunt heel zuinig met je batterij om gaan als je flink undervolt, scherm op lage brightness, switchen naar 2G (en handmatig op 3G als je wilt browsen), zwarte achtergrond, governor die cores uitschakelt in standby en inverted apps. Persoonlijk vind ik dit echter te veel moeite voor slechts een klein beetje winst.

(normaal zou ik gedurende de dag mijn GN bijladen op laptop of in auto, maar mijn USB poort is stuk na waterschade dus ik heb een externe oplader waar ik mijn batterij 's nachts in oplaad. Overdag doe ik dus met 1 batterij).

[ Voor 41% gewijzigd door Aghanim op 04-08-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Mocht je het zo bezwaarlijk vinden dat de batterij niet zo lang mee gaat als gehoopt, dan kan je toch een nieuwe batterij kopen met meer vermogen :?

Op Ebay staan er genoeg.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Possible schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 09:52:
Mocht je het zo bezwaarlijk vinden dat de batterij niet zo lang mee gaat als gehoopt, dan kan je toch een nieuwe batterij kopen met meer vermogen :?

Op Ebay staan er genoeg.
Of je toestel wordt dikker, of het is een chinees exemplaar die bijlange zijn opgegeven mah niet haalt. Of zijn er degelijke batterijen van dezelfde omvang als de standaard batterij en met een hogere capaciteit? Maar een goede batterij met eenzelfde mah helpt natuurlijk ook, dan kom je al twee maal zo ver :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Precies, dat is allemaal rommrl of te dik. Er is wel een 2000mA batterij die gewoon past. Wellicgt ga ik die halen if mijn toestel zelf repareren, maar dat doet niets af aan het feit dat de GN erg snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 19:06
Aghanim schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:16:
Precies, dat is allemaal rommrl of te dik. Er is wel een 2000mA batterij die gewoon past. Wellicgt ga ik die halen if mijn toestel zelf repareren, maar dat doet niets af aan het feit dat de GN erg snel leeg is.
Let er dan wel op dat er ook NFC in die batterij zit als je wel eens NFC gebruikt. Want bij veel telefoons zit die NFC-chip op de achterkant van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:16:
Kan je deze aanraden. Gebruik m zelf ook als reserve. Met backcover, en het toestel wordt er niet echt opvallend dikker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:52
Ik begin mijn nexus stilaan beu te worden, niet omdat het geen goede telefoon is maar om de zeer sterk wisselende ervaringen in batterijduur.
Toen ik terug was op 4.0.4 (Rascream + franco r19x) was mijn batterijduur weer uitstekend. 4u screen on en een dag standby was geen probleem.
Twee dagen later krijg ik weer, plots uit het niets, slechte batterijduur, max 1u30 screen on en een dag standby. Wakelocks, etc. gecheckt, niets anders dan normaal.
Aangezien XenonHD rom juist een aantal nieuwe features gekregen had, ging ik die flashen. Zo gezegd zo gedaan, franco r225 erop en alle apps. Batterijduur was ineens weer op het oude/goede niveau.

Nu hopen dat het zo blijft.

Een paar ondersteunende screen shots:

22% resterend en bijna 4u screen on, 30% wifi, 70% 3g

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/17832593/wallss/Screenshot_2012-08-05-02-07-05.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/17832593/wallss/Screenshot_2012-08-05-02-07-13.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/17832593/wallss/Screenshot_2012-08-05-02-07-23.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
@hierboven: onmogelijk! Ik haal met Xenon en Jamebond krap 2 uur scherm. Welke tweaks heb je verder uitgevoerd? Kan me haast niet voorstellen dat de Franco kernel de accuduur zou verdubbelen. Niet dat ik je niet geloof, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Of hij zit in een gebied waar de 3g dekking perfect is, met een erg sterk signaal. Ik kan er ook enkel van dromen van die screenshots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dit red ik op JB niet eens met hele dag op wifi, er van uitgaande dat hij ook werkelijk iets heeft gedaan toen het scherm aan stond. Op ICS stond ik altijd aan de andere kant van de balans, met ruim 3 dagen standby of 4+ schermtijd maar met JB is het dramatisch. Ga Franco kernel maar eens proberen, al verwacht ik niet dat mijn schermtijd hierdoor verdubbelt.

Ik woon overigens letterlijk tegenover een 3G mast en heb dus perfect signaal hier.

[ Voor 10% gewijzigd door Aghanim op 05-08-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:59:
[...]

Kan je deze aanraden. Gebruik m zelf ook als reserve. Met backcover, en het toestel wordt er niet echt opvallend dikker van.
Gebruik deze zelf ook, bevalt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Denk dat ik die batterij maar eens ga halen dan. Zojuist Franco 225 geflasht. Morgen maar eens kijken hoeveel schermtijd ik haal, ben benieuwd :)

Edit:

Wellicht voorbarig maar ik denk dat ik AndRo ga bedanken voor de gouden tip: Franco 225!
Ik zit op 49min scherm tijd (wifi aan) en heb nog 88% battery over!!!! Weet niet hoe het kan vergeleken met andere kernels maar tot nu toe is dit geweldig!

[ Voor 47% gewijzigd door Aghanim op 06-08-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Keep us posted, ga mss zelf ook overstag dan :). Is GPU geclocked op 384mhz in zijn kernels? Vind persoonlijk wel dat je dat verschil voelt in scrollen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Kernel is te downloaden in GPU384 en GPU512. Ikzelf heb GPU384 genomen en merk dat alles vloeiend draait. Gisterenavond geflasht en toen ik het toestel startte had ik 95% batterij zonder enige schermtijd. Dit betekent dat onderstaand screenshot dus eigenlijk 5% meer batterij zou hebben wanneer je van 100% uit gaat. Ik ben in elk geval zeer tevreden, normaal had ik nog zo'n 10% over met deze schermtijd.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/47487061/Screenshot_2012-08-06-09-27-46.png

Idle drain 's nachts was 3% in 7 uur slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:52
3G/2G dekking is te zien aan de balk, groen = goede ontvangst, geel-bruin = minder goed, geel = slecht, rood = niet bestaande.

Mijn gebruik zit hem vooral in: browsen, twitter, google+,... met autobrightness (90% van het gebruik binnen, 10
% buiten)

De helft van de tijd had ik goede ontvangst, de andere helft wisselvallig 3g / edge. Dat allemaal op WCDMA preferred.

GSM auto (prl) zal nog iets zuiniger zijn omdat die sneller naar 2g overgaat.

FYI: al mijn resultaten zijn met 2000mah batterij.

[ Voor 14% gewijzigd door AndRo555 op 06-08-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Best lekker die Franco kernel :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/47487061/Screenshot_2012-08-06-17-37-45.png

Tijd startte op 95% batterij, volledige run op wifi met GPS uit. 1x 5 min gebeld, veel whatsapp en apps checken. Browsen ongeveer een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:59:
[...]

Zie op ebay dat de cover niet echt veel dikker wordt. Zou je casing er dan nog rondgeraken, toevallig ervaring met? Ik gebruik de casemate barely there case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:32
nee, de verdikking aan de onderkant gaat met de extended battery niet meer met een sprongetje, maar geleidelijk. De case gaat daar nooit omheen. Weet niet wat voor materiaal het is, misschien rekt het wat mee, maar ook dan gaat het nooit lekker passen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Mmm great, ik heb net mijn bootloader geunlocked en de stock rom geroot, vervolgens ROM-manager geinstalleerd en zo Xenon HD geinstalleerd maar nu blijft hij freezen bij het booten...

Wat nu? :')
Of kan iemand me vertellen wat ik fout heb gedaan? (Stock kernel + XenonHD-08-05-12-signed)

[ Voor 19% gewijzigd door filenox op 07-08-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
data wipe gedaan?
(booten naar CWM recovery en daar kiezen voor factory reset/wipe data)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik heb nu een factory reset gedaan via CWM maar nog steeds zie ik XenonHD, mmmm

works, was dat de bedoeling (deze stap volgen?)

[ Voor 26% gewijzigd door filenox op 07-08-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je weer de stock ROM wilt, zul je die moeten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Mmmm de noobheid straalt er vandaag wel af bij mij..

XenonHD werkt maar zaken zoals de Play Store en de mogelijkheid om een Google-account toe te voegen ontbreken gewoon? Dit kan niet kloppen... Toch?

[ Voor 3% gewijzigd door filenox op 07-08-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
filenox schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:25:
Ik heb nu een factory reset gedaan via CWM maar nog steeds zie ik XenonHD, mmmm

works, was dat de bedoeling (deze stap volgen?)
Telkens men van ROM wijzigt moet men een volledige Factory reset doen.
Als je gewoon een upgrade doet van de ROM die er al op staat dan kan je dit doen zonder factory reset en enkel de cache wipen (ook een optie in CWM). Dit is meestal bij nightlies, bij grote upgrades van dezelfde rom zal je ook factory reset moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
Prulleman schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:43:
nee, de verdikking aan de onderkant gaat met de extended battery niet meer met een sprongetje, maar geleidelijk. De case gaat daar nooit omheen. Weet niet wat voor materiaal het is, misschien rekt het wat mee, maar ook dan gaat het nooit lekker passen
Is een harde case dus meegeven zal dat niet doen. Voorlopig dan toch maar de standaard batterij blijven gebruiken. Case is me toch belangrijker, ook voor de grip te houden, ik vind de nexus zonder case vrij glad en had zeker al op de grond gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:29
filenox schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:33:
Mmmm de noobheid straalt er vandaag wel af bij mij..

XenonHD werkt maar zaken zoals de Play Store en de mogelijkheid om een Google-account toe te voegen ontbreken gewoon? Dit kan niet kloppen... Toch?
Klopt wel, als je de gapps pack niet geflashed heb. Link staat in de OP van het xenonhd topic .

http://goo.im/gapps/gapps-jb-20120726-signed.zip deze dus.
Volgorde van flashen is:
wipen, rom flashen, gapps, evt kernel

[ Voor 13% gewijzigd door DrNizeGuy op 07-08-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ha, ik vroeg me daarnet al af wat dat precies was :P Gapps pack is met succes geinstalleerd, bedankt :)

Edit: Ik had nooit gedacht dat een andere kernel installeren zo makkelijk ging zijn :P

[ Voor 30% gewijzigd door filenox op 07-08-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Zijn er nog mensen waarbij de tekstcorrectie niet wil werken? Als ik een woord typ wordt dat sowieso rood onderstreept. Een Nederlands woordenboek installeren gaat blijkbaar niet want als ik 2 seconden later terug in dat lijstje kijk heb ik weer de optie om een Nederlands woordenboek te installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ja dat werkt niet bij Xenon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:36
Ik heb sinds deze ochtend een Samsung 2000mah batterij.
Ik wilde al een tijdje weten wat de screentime was zonder dat ik andere dingen deed.
Dus vandaag even gedaan:

Dus gewoon Edge, brightness op automatisch, paar keer gebeld en sms-en verzonden, maar voor de rest gewoon scherm aangelaten via een tooltje.

10h screentime, mooi resultaat lijkt me, heb zelfs nog 10% over. :)
Zo'n resultaat ga ik natuurlijk niet halen met constant wifi/3g gebruik

http://localhostr.com/file/930/g8JJxrTxjv1p/Screenshot_2012-08-07-22-17-25.png

http://localhostr.com/file/930/1rvyQ3cx88oy/Screenshot_2012-08-07-22-43-44.png

http://localhostr.com/file/930/2T8rCQ9ngSHq/Screenshot_2012-08-07-22-17-30.png

(Franco kernel + androidme rom)

[ Voor 26% gewijzigd door beOnt op 07-08-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ja maar.. wat heb je gedaan in die 10 uur...
ik heb een beetje het idee dat je je toestel gewoon op een zwart schen aan hebt laten staan, zonder er verder iets mee te doen, puur voor de stats. Ik heb namelijk nog nooit iets gezien wat hierbij in de buurt komt...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Prulleman schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:51:
ja maar.. wat heb je gedaan in die 10 uur...
ik heb een beetje het idee dat je je toestel gewoon op een zwart schen aan hebt laten staan, zonder er verder iets mee te doen, puur voor de stats. Ik heb namelijk nog nooit iets gezien wat hierbij in de buurt komt...
Exact...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
En er zijn geen fixes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:36
Inderdaad, Ik wilde gewoon eens weten hoeveel het verbruik van het scherm echt in beslag neemt, valt feite wel mee. de cpu/gpu en de data verbruikt dus evenveel dan het scherm (bij normaal gebruik)

Nuja jullie hebben wel gelijk, ik doe een aantal screenshots weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
beOnt schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:39:
Ik heb sinds deze ochtend een Samsung 2000mah batterij.
Ik wilde al een tijdje weten wat de screentime was zonder dat ik andere dingen deed.
Dus vandaag even gedaan:

Dus gewoon Edge, brightness op automatisch, paar keer gebeld en sms-en verzonden, maar voor de rest gewoon scherm aangelaten via een tooltje.

10h screentime, mooi resultaat lijkt me, heb zelfs nog 10% over. :)
Zo'n resultaat ga ik natuurlijk niet halen met constant wifi/3g gebruik
Nee, dan red je nog geen 3 uur ;)
Ik heb een keer een test gedaan tussen de twee accu's, verschil is niet echt groot.
Maar als je volledig data gebruikt en je scherm aan laat gaat het ruim 2,5 uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
maar had je een 100% zwart beeld op je scherm, een witte achtergrond, of iets randoms er tussen in.. Dat scheelt namelijk nog HEEL veel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Dat scheeld inderdaad veel, het scherm bleef op het antutu scherm (eerste screenshot) staan, dus voornamelijk grijs.

[ Voor 9% gewijzigd door DrNizeGuy op 08-08-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:43
filenox schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:35:
Zijn er nog mensen waarbij de tekstcorrectie niet wil werken? Als ik een woord typ wordt dat sowieso rood onderstreept. Een Nederlands woordenboek installeren gaat blijkbaar niet want als ik 2 seconden later terug in dat lijstje kijk heb ik weer de optie om een Nederlands woordenboek te installeren..
Ja bij XenonHD ook dat probleem, waardoor ik nu aan het zoeken ben naar een nieuwe ROM. Kwa functionaliteit prachtige ROM, maar de spellingscorrectie is een must-have.

Edit: En bij BAMF ROM ook geen Dutch dictionary... Wat een nare bug is dat toch die er zelfs bij ICS al in zat. Als je 'Woordenboek toevoegen' doet, zie je Nederlands wel verschijnen, maar als je installeert en vernieuwt gebeurt er niks. Waardeloos!
Ik ben nog steeds op zoek naar een Jelly Bean ROM met werkende torch en fastcharge toggles en een werkende dutch dictionary. Wie mij hier aan kan helpen is een held!

[ Voor 27% gewijzigd door stijnos1991 op 08-08-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
De functionaliteit valt toch mee? :P
De enige major features in deze ROM zijn toch het kunnen aanpassen van de Navigation bar en Toggles?

Verder kan het toch niet zooo moeilijk zijn om die Spellingscorrectie te implementeren?

Edit door je Edit: Mmm jammer dat die bug er al zo lang inzit..Voor een ROM kan ik je niet helpen maar een Torch-toggle is al mogelijk dankzij Power Toggles (geen root nodig zelfs). Fast charge is er niet..

[ Voor 38% gewijzigd door filenox op 08-08-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
stijnos1991 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:32:
[...]

Ja bij XenonHD ook dat probleem, waardoor ik nu aan het zoeken ben naar een nieuwe ROM. Kwa functionaliteit prachtige ROM, maar de spellingscorrectie is een must-have.

Edit: En bij BAMF ROM ook geen Dutch dictionary... Wat een nare bug is dat toch die er zelfs bij ICS al in zat. Als je 'Woordenboek toevoegen' doet, zie je Nederlands wel verschijnen, maar als je installeert en vernieuwt gebeurt er niks. Waardeloos!
Ik ben nog steeds op zoek naar een Jelly Bean ROM met werkende torch en fastcharge toggles en een werkende dutch dictionary. Wie mij hier aan kan helpen is een held!
Bigxbie. Ik stoor me overigens niet aan het ontbreken van de controle. Had ik in AOKP ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
In CM10 jellybro (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1771534) werkt de autocorrectie in het nederlands prima. De spellingscontrole zit hier volgens mij helemaal niet in.
Verder is de flashlight toggle in de laatste versie disabled maar ik moest ook laatst reboten om em weer uit te krijgen, dus dat zal er wel mee te maken hebben. Voor fast charge zul je een custom kernel + config app moeten installeren

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
In bixbie zit de controle wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Zo de eerste dag met custom rom en kernel zit er op (franco en xenon hd). Ik eindig nu op 16uren en 26minuten op accu met nog 12% over, 56% ging naar het scherm (1u 52min). :)

Geen enorme verbetering maar dat mag ik ook niet verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:43
Ik heb nu een redelijke configuratie. XenonHD van 05-08-12 met franco 231.
Als toetsenbord 'Jelly Bean Keyboard' uit de play store met 'Dutch for ICS keyboard'. Enige wat nog stuk is, is de torch. Zowel de toggle als app doet het niet. Toggle doet het nu wel, nice!

[ Voor 7% gewijzigd door stijnos1991 op 09-08-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
filenox schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 00:37:
Zo de eerste dag met custom rom en kernel zit er op (franco en xenon hd). Ik eindig nu op 16uren en 26minuten op accu met nog 12% over, 56% ging naar het scherm (1u 52min). :)

Ik heb niet meer op je DM gereageerd, vergeten :) Maar een oplossing heb ik niet, behalve een ander keyboard uit de Play Store nemen met spellingcontrole.

Merk dat het verschil 3G hele dag + slecht bereik en Wifi hele dag+perfect bereik toch wel groot is. Ik haal met Xenon HD + Franco op 3G zo'n 2.5 uur schermtijd en met hele dag Wifi ruim boven de 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:15
stijnos1991 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:32:
[...]

volgens mij heeft de ROM van TeamEOS een werkende flash light en een Nederlandse dictionary. Weet eigenlijk niet meer waarom ik weg ben gegaan van deze rom.
(http://rootzwiki.com/topi...llybean-nightlies-maguro/) (kan om een of andere reden hier op werk geen hyperlinks maken en weet het format niet uit mijn hoofd :F).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
stijnos1991 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:02:
Ik heb nu een redelijke configuratie. XenonHD van 05-08-12 met franco 231.
Als toetsenbord 'Jelly Bean Keyboard' uit de play store met 'Dutch for ICS keyboard'. Enige wat nog stuk is, is de torch. Zowel de toggle als app doet het niet. Toggle doet het nu wel, nice!
Ongelooflijk hoe moeilijk het is om een keyboard te vinden in AZERTY met Nederlands woordenboek..

Edit: gelukt met Jelly Bean Keyboard Pro :)

[ Voor 4% gewijzigd door filenox op 09-08-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Waarom zou er nog geen volledige 4.1 rom van AOKP zijn? Problemen met compilen of de aandacht verlegd naar andere devices? Moet overigens zeggen dat ik ook niet zomaar meer over ga stappen vanaf Xenon, bevalt me eerlijk gezegd meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Ze zijn helemaal opnieuw begonnen, dus niet de code copy/pasten uit de ICS roms en ze willen meteen zo volledig mogelijk zijn. Dat duurt even blijkbaar. Maar ik mis de functies niet echt eerlijk gezeggd, Xenon is redelijk compleet voor mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Dit kan ik nu nog altijd niet snappen :P Wat zijn voor jullie nu dé features die een geroote stock-rom niet kan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Die lijst is te groot en al erg vaak gepost. Maar hier kun je de features van Xenon HD zien.

Voor mij persoonlijk is de het verkleinen van de Navigatie bar en Notification bar een belangrijke. Hierdoor heb je behoorlijk wat meer scherm tot je beschikking. Ook batterij percentage in de notification bar weergeven vind ik prettig. Ook kun je de notification bar knoppen een andere kleur dan de standaard wit geven (bijvoorbeeld rode menu knoppen). Je telefoon 'waken' via volumeknoppen. Met volumeknoppen MP3's browsen tijdens afspelen.
Je lockscreen compleet aanpassen met weer en snelkoppelingen naar apps. Allerlei settings om de performance van de GN te verbeteren. Toggles in de statusbar kiezen/toevoegen/verwijderen. Batterij en data besparende opties. Cores uitzetten in standby, undervolten, LCD Density wijzigen. En zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Ik ben bang dat veel gebruikers niet meer naar AOKP teruggaan als ze eenmaal gewend zijn aan een andere rom, waar je nu dus mooi de tijd voor krijgt. Ikzelf dacht een aantal features enorm te gaan missen maar dat blijkt dus niet zo te zijn :)

[ Voor 48% gewijzigd door Aghanim op 09-08-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Die lijst heb ik al een aantal keer gezien maar dat is geen antwoord op mijn vraag ;) "Wat zijn voor jullie nu dé features die een geroote stock-rom niet kan?"

Als ik zowat alle ROMS bekijk zie ik nooit echt een killerfeature..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
I know, zie post hierboven aangevuld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
- navbar aan kunnen passen. Als je gewend bent dat die kleiner kan, dan is de stock navbar echt way te groot.

- extra opties op de lockscreen. Erg handig
- toggles in de statusbar
- baterij in procenten
- positie klok, batterij aanpassen.

Dat zijn de visuele toevoegingen. Stelt opzich niet veel voor maar als je eraan gewend bent dan mis je het als het er niet is.
Daarnaast zijn er natuurlijk nog de optimalisatie tweaks die voor extra performance zorgen.

met wat hierboven staat dus ^^^

[ Voor 3% gewijzigd door DrNizeGuy op 09-08-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Mmm duidelijk :) Die navbar zal ik dan ook maar eens verkleinen :) DrNizeGuy, wat bedoel je met die Extra opties op de lockscreen? Ik zie enkel de optie om het batterij-percentage te weergeven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Daar komt nog bij (zit er nog niet in) dat je extra apps kan launchen vanaf je lockscreen. Dus ipv je camera en unlocken, dat je bijv. meteen naar berichten, bellen, of een andere app kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
filenox schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 00:37:

Mmm vanavond terug op 12%, deze keer 15u en 46min op de accu, het scherm verbruikte 57%, 2u 30 min :)
Ik heb nu ook een zwarte mms-app geinstalleerd, misschien maakt dat wel een verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
Heb mijn Nexus unlocked en geroot, en dan nu aan het flashen (system.img). Alles ging goed, tot hij ging rebooten. Is nu reeds 15 minuten aan het booten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caoim schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:14:
Heb mijn Nexus unlocked en geroot, en dan nu aan het flashen (system.img). Alles ging goed, tot hij ging rebooten. Is nu reeds 15 minuten aan het booten ..
Batterij verwijderen. Batterij weer plaatsen. Opstarten in recovery. Wipe cache. Wipe dalvik desnoods wipe data/factoy-reset. Reboot de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Haha mooi is dat, ik wou net voor het slapen gaan nog snel de LCD density aanpassen, normaal is dat gewoon app installeren, getal invullen, reboot en klaar... Niet dus. Nexus komt niet verder dan het Google logo.

Natuurlijk lees ik dit avontuur pas als het te laat is :P Nu terug snel naar de stock rom en slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:22:
[...]

Batterij verwijderen. Batterij weer plaatsen. Opstarten in recovery. Wipe cache. Wipe dalvik desnoods wipe data/factoy-reset. Reboot de telefoon.
Was nog vergeten reageren, maar het is uiteindelijk in orde gekomen, waarvoor dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Aghanim schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:43:
Waarom zou er nog geen volledige 4.1 rom van AOKP zijn? Problemen met compilen of de aandacht verlegd naar andere devices? Moet overigens zeggen dat ik ook niet zomaar meer over ga stappen vanaf Xenon, bevalt me eerlijk gezegd meer dan prima.
Volgens mij werken de nightly's al goed genoeg.

Er worden nog steeds features toegevoegd. Dus denk dat het daarom zo lang duurt voor er een milestone release komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Heeft er niemand weet van een rom/mod waarmee je de softbuttons automatisch kan verbergen? Of bv enkel in de browser alleen zou al een grote verbetering zijn. Zou ik net iets handiger vinden dan het verkleinen ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Frigolamptje schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:07:
Heeft er niemand weet van een rom/mod waarmee je de softbuttons automatisch kan verbergen? Of bv enkel in de browser alleen zou al een grote verbetering zijn. Zou ik net iets handiger vinden dan het verkleinen ervan...
En hoe moeten ze dan weer terugkomen? Lijkt me wel handig namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:23

J-P

Syntax erro....

Smultie schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:10:
[...]

En hoe moeten ze dan weer terugkomen? Lijkt me wel handig namelijk :P
Via powermenu kan dat meestal, of je regelt dat met een app als LMT

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Even CM10 geprobeerd van fitsnugly, moet zeggen dat ik de extraatjes meer miste dan ik dacht (aanpasbaarheid van alles), maar voelt performancegewijs toch nog een stuk minder project butter aan dan de stock google versie vind ik... beetje dilemma dus...

Edit: Even Revolution HD proberen, lijkt me enige rom die gebasseerd is op stock jelly bean, met wat performance tweaks

Edit2: Werkt toch beduidend vlotter dan de CM10 based roms, kies nog even voor de performance ipv de aanpasbaarheid. Vind die muziekspeler van CM10 ook wel een stuk minder dan die uit JB.

[ Voor 38% gewijzigd door Frigolamptje op 11-08-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
faizoel schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:26:
[...]

Volgens mij werken de nightly's al goed genoeg.

Er worden nog steeds features toegevoegd. Dus denk dat het daarom zo lang duurt voor er een milestone release komt.
Ik gebruik sinds gisteren de nightly van 8 augustus, stap zo over naar die van de 10e. Heb de franco kernel 225\384GPU erop staan, had de 512, de 384 lijkt minder zuinig.

Maar kan in ieder geval beamen dat de AOKP nightly's tot zover stabiel zijn. Uiteraard nog niet helemaal compleet met alle bekende extra's, maar er valt vooralsnog prima mee te leven en ik vind 4.1.1 duidelijk een stuk soepeler werken dan 4.0.4, dat merk je echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:31
Naar mijn mening is codenameandroid 3.2 de meest feature complete rom voor de maguro tot nu toe. Ik draai hem icm faux 20b6 en dat gaat erg goed. Zitten erg veel features in die ook in ics roms zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
En er is weer een nieuwe versie van XenonHD beschikbaar, changelog:
  • Updated to 4.1.1 JRO03L
  • Added support for Grouper.
  • Added performance settings.
  • Added lock screen weather.
  • Added Bluetooth AVRCP 1.3!
  • Unlinked ringer and notification volume.
  • Added safe volume headset.
  • Added NFC polling settings.
  • Added prebuilt effects for camera.
  • Added color selection and alpha settings for notification toggles.
  • Added lockscreen wallpaper settings.
  • Added option to change navigation bar color and transparency.
  • Fixed bug in lockscreen battery percentage.
  • Added spare parts.
  • Somethings I forgot!
Downloadlink (die op moment van schrijven offline is) http://loota.org/~xenonhd/

Edit: op mijn desktop wilt de site niet laden maar op Android gaat het wel :P
Edit2: de installatie ging goed en alles werkt naar behoren :)

[ Voor 8% gewijzigd door filenox op 13-08-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Ga ik eens proberen. Revolution HD is niet goed voor mijn batterij, was sowieso van plan om terug te gaan naar Bigxie. Maar zal onderweg eens stoppen bij xenon hd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik zou zeker eerst Xenon proberen ja, voor mij veel completer en vloeiender dan Bigxie. Ook de batterij gaat langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ga weer eens de laatste AOKP nightly proberen, na een tijdje CM10 jellybro kang gedraaid te hebben

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
13-12 is net uit zie ik, ga ik ook proberen, bij 10-12 werkt de GPS niet goed. Zijn ook alweer nieuwe Franco kernels uit, zitten nu op r241. Eens kijken of die twee samen een geschikte combinatie zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
GPS chip is sowieso vrij brak. Ik meet tijdens het mountainbiken compleet afwijkende waarden tegenover vrienden met een S2, Desire Z en 4S. Zij hebben allen vergelijkbare waarden, de GN zit er ruim 5% naast. Denk bijvoorbeeld aan het loggen van een GPS route en het bepalen van de gereden afstand. Zij = 39.5km Ik= 37.7km

Met connectivity issues GPS heb ik nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
eerste indruk van aokp 13-08 is goed, draait allemaal smooth, lijkt soepeler dan CM10.. maar blijft lastig te beoordelen...
Begint ook al aardig compleet te worden, mis vooral nog de volgende zaken:
- volume btn track skip
- custom lockscreen targets.

Dit zit al wel in CM10 (in ieder geval die van fitsnugly)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Zojuist ook de laatste nightlies geflasht, na 't terugzetten van m'n apps via MyBackupPro 'n hoop problemen. Na 'n tijdje kloten ben ik er achter gekomen dat LBE Privacy Guard de boosdoener is. Iemand meer deze ervaring?

Vond 't altijd wel 'n fijne app om wat rechten niet te verlenen aan bepaalde apps, dat gaat nu dus niet zomaar meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Talking about flashing, ik heb net de francokernel vervangen door Jame bond. Ik was niet ontevreden over franco maar naar de mogelijkheden kijken kan nooit kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Prulleman schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:54:
ga weer eens de laatste AOKP nightly proberen, na een tijdje CM10 jellybro kang gedraaid te hebben
Hoe was je ervaring daarmee? Voelt het al een beetje als Cyanogenmod? Ik heb het een tijdje terug geprobeerd toen ik net m'n Galaxy Nexus binnen had en het voelde nog iets teveel stock - zeker die controleopties (3G/draadloos/GPS/geluid/backlight) in het pulldown menu wil ik niet meer missen :).

Draai nu gewoon braaf CM9 stable :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
filenox schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:35:
Talking about flashing, ik heb net de francokernel vervangen door Jame bond. Ik was niet ontevreden over franco maar naar de mogelijkheden kijken kan nooit kwaad :)
Ben ik erg tevreden over. Draai de 384mhz versie die op de voorlaatste pagina gepost werd. Voltages kunnen bij ook nog met 50mv naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Eric_Cantona schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 18:24:
Zojuist ook de laatste nightlies geflasht, na 't terugzetten van m'n apps via MyBackupPro 'n hoop problemen. Na 'n tijdje kloten ben ik er achter gekomen dat LBE Privacy Guard de boosdoener is. Iemand meer deze ervaring?

Vond 't altijd wel 'n fijne app om wat rechten niet te verlenen aan bepaalde apps, dat gaat nu dus niet zomaar meer :/
Vandaag ook LBE geinstalleerd, maar mijn tel bleef rebooten (soort van, want ik zag geen boot animation). Heb uiteindelijk moeten wipen, na elke boot was ik net te traag om lbe te stoppen of de deinstalleren.

Nu bezig de laatste versie van AOKP te downloaden. En tegelijkertijd ook MIUI. De vorige versie ervan was aardig vloeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
hmm misschien miui ook nog eens een kans geven.. zijn er tips voor een bepaalde build/versie/bakker? of gewoon de officiële?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Frigolamptje schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:55:
[...]

Ben ik erg tevreden over. Draai de 384mhz versie die op de voorlaatste pagina gepost werd. Voltages kunnen bij ook nog met 50mv naar beneden.
Zo dus gewoon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Borromini schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:41:
[...]

Hoe was je ervaring daarmee? Voelt het al een beetje als Cyanogenmod? Ik heb het een tijdje terug geprobeerd toen ik net m'n Galaxy Nexus binnen had en het voelde nog iets teveel stock - zeker die controleopties (3G/draadloos/GPS/geluid/backlight) in het pulldown menu wil ik niet meer missen :).
Draai nu gewoon braaf CM9 stable :).
Die toggles gaan ook met Power Toggles hoor :)

Ik heb trouwens sinds kort het probleem dat geen enkele app compatibel is met mijn Nexus, komt dit door een custom ROM? :?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L6g4ItaGJtRz3C9fxRVcAJj9/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:16
Ik weet niet welke ROM je gebruikt, maar het is onwaarschijnlijk dat het daaraan ligt. Ik draai de Jelly Bean-nightlies van AOKP (doen het al prima voor dagelijks gebruik) en heb nog nooit zo'n melding gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Idd, wel onderaan nog 'set on boot' aanzetten. En dat het bij mij werkt, is natuurlijk ook nog geen garantie dat het bij jou werkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Net daarom staat het vinkje nog niet aan :P
RetroTycoon schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:14:
Ik weet niet welke ROM je gebruikt, maar het is onwaarschijnlijk dat het daaraan ligt. Ik draai de Jelly Bean-nightlies van AOKP (doen het al prima voor dagelijks gebruik) en heb nog nooit zo'n melding gezien.
XenonHD, erg irritant deze error.. Ik heb net mijn Google account verwijderd en opnieuw toegevoegd maar dat werkt dus niet.. 'Verificatie in twee stappen' stond aan, die staat nu ook af.

[ Voor 85% gewijzigd door filenox op 13-08-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ja, maar dat neemt ruimte op mijn homescreen in beslag :P. En dat wil ik niet :P.

Zo'n widget zat trouwens ook in CM7, nog niet de moeite gedaan om te zien of het standaard in CM9 zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Borromini op 13-08-2012 21:40 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
filenox schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:22:
Net daarom staat het vinkje nog niet aan :P

[...]

XenonHD, erg irritant deze error.. Ik heb net mijn Google account verwijderd en opnieuw toegevoegd maar dat werkt dus niet.. 'Verificatie in twee stappen' stond aan, die staat nu ook af.
Komt omdat je de LCD density hebt gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik heb 'm daarna terug naar de stock-rom geflasht? Is dat niet voldoende? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Oh ja dan zal het dat niet zijn, maar dat is normaal het geval als je dit probleem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Het is opgelost... Don't ask me how I did it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Prulleman schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:17:
hmm misschien miui ook nog eens een kans geven.. zijn er tips voor een bepaalde build/versie/bakker? of gewoon de officiële?
Ik pak altijd die van MIUIandroid.com. Ik heb geen problemen ermee, maar op het forum schijnen er wel wat issues te zijn deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Heb de google play music muziek speler weer geïnstalleerd. Vind die Apollo maar niets: toont geen albumart (download er soms van internet in lage kwaliteit, ipv de album art die je zelf toevoegt aan je muziek) en als ik met Apollo muziek afspeel scoort ook de mediaserver erg hoog in batterijverbruik, dat had ik met Bigxie zeker niet. Eens kijken of dit met play music ook nog zo is, anders toch terug naar Bigxie, want muziek afspelen verbruikt zo echt wel te veel batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik draai momenteel Xenon HD (11.08.2012) met de Jame bond kernel (v3.4) en ik krijg 2267 punten in Quadrant. Dit is een stuk lager dan de 'normale' Galaxy Nexus. Iemand een verklaring?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XNP6bxmYt7kTl3KKMiAw9YHM/thumb.png

Frigolamptje, de reden waarom ik de Google play music-app gebruik is omdat dat de enige speler is die met Google Play overweg kan, vreemd dat niet elke Android-gebruiker hier gebruik van maakt :)

[ Voor 22% gewijzigd door filenox op 14-08-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
haal 2406 met aokp 13-08 nightly, ook iets minder dan gemiddeld, bij mij zit het grootste verschil, net zoals bij jou in het groene balkje > I/O misschien ligt dit aan JB of het feit dat mijn storage ver vol zit.. geen idee.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik heb nog 10GB beschikbaar dus dat is het probleem (bij jou) niet :) Toch wel vreemd dat een zaak zoals IO zo achteruit kan gaan bij een OS dat algemeen veel smoother draait :?

[ Voor 14% gewijzigd door filenox op 14-08-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
filenox schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:49:
Ik draai momenteel Xenon HD (11.08.2012) met de Jame bond kernel (v3.4) en ik krijg 2267 punten in Quadrant. Dit is een stuk lager dan de 'normale' Galaxy Nexus. Iemand een verklaring?
[afbeelding]

Frigolamptje, de reden waarom ik de Google play music-app gebruik is omdat dat de enige speler is die met Google Play overweg kan, vreemd dat niet elke Android-gebruiker hier gebruik van maakt :)
Mja in AOSP roms is hij standaard vervangen door apollo...Wist ook niet dat je play music kon downloaden uit de play store, dacht dat het een systeem app ging zijn.

Ik haal 2428 met zelfde combinatie, ook I/O die een stuk achter blijft. Zou er verder geen aandacht aan besteden als alles vlot draait. Die benchmarks zijn zo artificieel als iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
voor de nexus s is het zelfde te zien met JB:

Google Nexus S (Android 4.0) Android 4.0 ** 2716
Google Nexus S Android 2.3.3 ** 2710
Google Nexus S 4.1 Android 4.1 ** 2269
nieuws: Android 4.1 voor Nexus S krikt prestaties browser op

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Het gaat snel bij XenonHD, slechts 2 dagen na hun vorige release staat er al een nieuwe versie klaar :)
Added lockscreen custom targets. (Settings > Security)
Added screenshot option in power menu.
Added brightness slider widget.
Fixed AVRCP 1.3 and added new features.
Fixed bug of vibrate when ringing not sticking in sound settings.
Updated build prints for Crespo, Maguro, Toro and Grouper to official fingerprints.
New weather icons for lockscreen.
Adjusted the lockscreen clock a bit.
Removed Youtube app and fixed the issue which didn't let youtube app to be installed from Play Store.
Fixed SMS warning dialog.
Updated File Manager.
New torch app.
Updated Apex Launcher to the latest beta.
Added transparency to in call screen.
Etc
Download en overige changelogs: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1667442
Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste