[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.017 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
redwing schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:11:
[...]

psst -> https://worldoftanks.eu/personal/gifts/

Verder zou ik ook voor de T59 gaan, de Lowe is ook heel leuk, maar de T59 is gewoon een veel snellere en wendbaardere tank. Het is een goede tier8 tank die ook nog eens lekker veel oplevert.
85 euro :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
defiler1974 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:12:
ik ga binnenkort een tier 8 premium kopen en twijfel nog even over welke. Ik heb wat informatie vergaard en wil wat meningen van jullie of mijn informatie klopt.

Lowe: Traag, weinig armor, middelmatige gun met goede accuracy en hoge penetration. Dit lijkt me meer als een TD spelen, achter de linie aan rollen en snipen.
De gun is best goed te noemen hoor, zelfde damage als de KT maar wel ~20mm meer penetration.
Bij de release was de Löwe nog best 'fearsome' omdat hij aardig wat kon bouncen maar dat bleek later gewoon een kwestie van beter mikken.
KV-5: Middelsnelheid, goede armor, gun met hogere reload, heb het idee dat dit een close-range vechter is.
Vind dit zelf een bagger tank, tis ook meer een onderzeeër en de gun is voor zijn tier ietwat ondermaats.
M6A2E1: stevige armor, maar erg groot, redelijke gun. Geen idee wat je met deze tank kan, beetje het midden tussen lowe en KV-5?
Bij de release wat dit een goede tank, kan zeker wel wat bouncen maar de gun is niet je-van-het en mijn inziens ook redelijk langzaam.
wontcachme schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:21:
[...]

De M6A2E1 is overigens een preorder tank die je niet los kan kopen.
Kijk eens op de WoT site, de nieuwe giftshop heeft de tank + de andere 2 pre-order tanks erin staan.
Wat is de IS7 overigens lekker geworden sinds 0.7.0. Gisteren voor het eerst in 5 weken weer gespeeld en alles bounced op mij opeens. Stond in mijn eentje tegenover 5 andere tanks op de heavy straat in himmelsdorf en kilde er 2 en hield alles tegen zonder ook maar 1 hp te verliezen. Alleen een E50 had daarna een keer een lucky shot in mijn reet, maar die was daarna kapot :P
Ja niet normaal, kom serieus beter door een Maus dan de IS7.
75 euro maar dat is inclusief 15000 gold ter waarde van ~50 euro

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:28
psychoclown schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:26:
75 euro maar dat is inclusief 15000 gold ter waarde van ~50 euro
Ik vind het trouwens wel vreemd dat ze die exclusieve speciale pre-order tankjes nu weer gewoon gaan verkopen. Voor het spel is het natuurlijk leuk want dan kom je ze weer wat meer tegen, maar ik vind dat je dat soort tankjes ook echt speciaal moet houden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Ben nu met mn m37 arti aan het grinden. Heb bijna een M7 priest bijelkaar. Ik vraag me nu af waar ik meer credits per game mee kan vangen(gemiddeld). Met een Hedzer of met een M7?M7 piece of crap ;) M37 is er ongeveer gelijk aan maar speelt ook wel eens in lagere tiers

Heeft het zin om de game retail te kopen, kan maar niet vinden wat je daarvoor terug krijgt.

[ Voor 36% gewijzigd door Appie Heijn op 06-01-2012 12:38 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ok ik heb hier al tijden naar gegoogled maar kom er niet uit, Als je een premium tank hebt is alle exp die je dan verdient free exp?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solvinkor
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06-2022
Xenomorphh schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:16:
Ok ik heb hier al tijden naar gegoogled maar kom er niet uit, Als je een premium tank hebt is alle exp die je dan verdient free exp?
Nope, exp op premium tanks gaat gewoon het zelfde als op de 'normale' tanks.
mag je gewoon met gold om zetten naar free exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Solvinkor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:23:
[...]

Nope, exp op premium tanks gaat gewoon het zelfde als op de 'normale' tanks.
mag je gewoon met gold om zetten naar free exp.
oke, bedankt :)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Appie Heijn schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:12:
Ben nu met mn m37 arti aan het grinden. Heb bijna een M7 priest bijelkaar. Ik vraag me nu af waar ik meer credits per game mee kan vangen(gemiddeld). Met een Hedzer of met een M7?

Heeft het zin om de game retail te kopen, kan maar niet vinden wat je daarvoor terug krijgt.
Net gisteren gekocht,

package:
1 week premium
2000 gold
50.000 silver
PzKpfw 38H735 (f) tier2 premium tank

rond de 20 euro content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Die premium tank uit de retail is wel lachen, vaak 5 kills in een potje. Gisteren even vervelend, veel goede spelers in low tier Franse tanks, die bouncen een hoop zeg...

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

A-Tray schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:17:
Die premium tank uit de retail is wel lachen, vaak 5 kills in een potje. Gisteren even vervelend, veel goede spelers in low tier Franse tanks, die bouncen een hoop zeg...
ik heb gisteren de franse T1 en T2 gedaan en nog op de valreep de T3 tankjes kunnen kopen. maar echt al mijn schoten bouncte en ze zijn zo traag dat ik soms even tweakers ging leze oid om later weer eens te kijken waar ik was.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik vind die Franse apparaten tot nu toe gewoon onzin. Een tier 2 gun op een tier 5 heavy? :S Zelfde verhaal met de medium ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Appel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:27:
Ik vind die Franse apparaten tot nu toe gewoon onzin. Een tier 2 gun op een tier 5 heavy? :S Zelfde verhaal met de medium ook nog.
Ik vind het onzin dat ik een AMX40 met mijn 3601h gewoon niet goed kan hitten.. Dat ding is nog wel een light tank :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Xenomorphh schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Ik vind het onzin dat ik een AMX40 met mijn 3601h gewoon niet goed kan hitten.. Dat ding is nog wel een light tank :/
dat was mijn gedachte ook zo vaak gisteravond. waarom bounce ik op tanks die een kartonne armor zouden hebben....
was blij als er een BT-2 of een luch ofzo langs kwam.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

defiler1974 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:37:
[...]

Net gisteren gekocht,

package:
1 week premium
2000 gold
50.000 silver
PzKpfw 38H735 (f) tier2 premium tank

rond de 20 euro content.
Voor mensen die de retail box willen bestellen: Bij Castle Gameshop kun je met de volgende code maar liefst 10% korting krijgen! (elke euro is er eentje ;) )

PLvH81jFZWZb

Resultaat: voor € 8,99 thuis bezorgd.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren mijn bij elkaar gespeelde free exp en gold gebruikt voor de fransen. Ben meteen in de tier 7 heavy begonnen, bevindingen tot nu toe:

De AMX M4 T7 heavy is redelijk traag zonder zijn 2 upgraded engines (beide overigens ook te gebruiken op de T8). De topsnelheid van 35 km/h kan ik nog niet halen en hij accelereert niet bepaald snel.Met enkle de stock engine kun je redelijk eenvoudig de 30-32 km/h bereiken dus hij is stock al iets sneller dan een Tiger en KT (als die eenmaal rolt). De eerste geupgrade gun heeft maar 170 mm penetratie maar de top heeft 212 mm, de damage is wel hetzelfde (240) en de RoF iets lager (0.54s).Ik was enigszins verbaasd dat de tank toch nog aardig wat schoten weet te bouncen maar neemt wel redelijk snel critical hits in plaats van damage (kan soms echt een nadeel zijn). Vooralsnog vind ik de Tiger fijner maar gezien ik me die enkel elite kan herinneren komt mijn volledige conclusie nadat ik deze tank elite hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sapstengel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:35:
[...]

Voor mensen die de retail box willen bestellen: Bij Castle Gameshop kun je met de volgende code maar liefst 10% korting krijgen! (elke euro is er eentje ;) )

PLvH81jFZWZb

Resultaat: voor € 8,99 thuis bezorgd.
Thanks voor de tip PzKpfw 38H735 (f) heb ik al in de garage staan maar als het goed is wordt de tegenwaarde daarvan dan automatisch omgezet naar gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 17:28
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:15:
[...]

Thanks voor de tip PzKpfw 38H735 (f) heb ik al in de garage staan maar als het goed is wordt de tegenwaarde daarvan dan automatisch omgezet naar gold.
Zou je willen laten weten of dat ook zo is, en hoeveel gold je pricies doorvoor krijgt (750?).
r_dewilde schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:29:
[...]

Klopt niet... Je krijgt juist niets.
Ok thx. Weet ik dat ook weer. Dacht anders is het goedkoper om dat te kopen en ipv. direct gold.

[ Voor 26% gewijzigd door Mas-ih op 06-01-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_dewilde
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-06 14:44
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:15:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Als je iets via de gift shop koopt is dat schijnbaar wel zo (en krijg je dus extra goud), maar normaal gesproken bij die akties krijg je gewoon niets als je de tank al hebt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Heeft iemand al geprobeerd om die Tetrach te verkopen? Krijg je daar nog credits voor?

[ Voor 22% gewijzigd door rgras op 06-01-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r_dewilde schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:29:
[...]

Bij de aankoop van premium artikelen als gift wel maar je hebt het al getest dus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Heb er net maar even op gegokt, je krijgt er €150.000,- voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:59:
[...]
Bij de aankoop van premium artikelen als gift wel maar je hebt het al getest dus ?
Ik niet iig, maar bij alle bonus-codes die er tot nu toe voorbij zijn gekomen was het wel zo dat je de tank niet kreeg als je hem al had en dat je ook niets extra's kreeg (dus je moest handmatig eerst de tank verkopen en dan pas de code gebruiken)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen zien ik post tzt de resultaten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
rgras schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:03:
Heb er net maar even op gegokt, je krijgt er €150.000,- voor.
Op je bank rekening ? :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Net retail gekocht! Bedankt voor de code. Net m'n m37 verkocht. Ga de russian spg lijn volgen. Maar wat een bagger ding om mee te starten >:)

Zojuist een Hetzer geadopteerd :)

[ Voor 31% gewijzigd door Appie Heijn op 06-01-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Appie Heijn schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:51:
Net retail gekocht! Bedankt voor de code. Net m'n m37 verkocht. Ga de russian spg lijn volgen. Maar wat een bagger ding om mee te starten >:)

Zojuist een Hetzer geadopteerd :)
Je gaat de SU-26 geweldig vinden! Ik heb hem nog steeds in de garage, kan er maar geen afscheid van nemen.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Sapstengel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:05:
[...]

Je gaat de SU-26 geweldig vinden! Ik heb hem nog steeds in de garage, kan er maar geen afscheid van nemen.
Dat met die draaiende toren lijkt mij wel wat idd...
Bah wat is die hetzer traag... net de op 1 na beste motor gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Appie Heijn op 06-01-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Sapstengel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:05:
[...]

same here :) Geweldig tankje, schiet snel en precies en je kunt er in lage tier battles vaak ook echt de battle mee bepalen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UwErF.gif
Van de WoT Facebook page.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Devs die physics testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Zo mijn mening over de hetzer is veranderd. Wat een beest, heb 15 bounces minimaal gehad van wat van die Franse meuk 3x een incasso, alleen moet de weak spots van die dingen vinden want ik kan maar moeilijk door het panzer van die apparaten komen. Heb er toch nog 4 stuks open gereten :) tijd voor een steviger kanon. Was overigens mid-tier. Ohja out of ammo :D voor het eerst.

[ Voor 5% gewijzigd door Appie Heijn op 06-01-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 15:18
Weet iemand waar ik kan vinden welke van die Franse tanks allemaal die autoloader hebben. Ik zit te twijfelen tussen de light/meduim of heavy tree.
Momenteel heb ik de USA heavy, USSR TD en germany medium/spg ( vind de panther I erg tegenvallen momenteel)

De huidige wiki.worldoftanks.com heeft nog geen franse tanks.

Thx

[ Voor 10% gewijzigd door duk3n op 06-01-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
duk3n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:39:
Weet iemand waar ik kan vinden welke van die Franse tanks allemaal die autoloader hebben. Ik zit te twijfelen tussen de light/meduim of heavy tree.
Momenteel heb ik de USA heavy, USSR TD en germany medium/spg ( vind de panther I erg tegenvallen momenteel)

Thx
Hebben niet alle snelvuurcanons autoloaders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 15:18
Appie Heijn schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:58:
[...]

Hebben niet alle snelvuurcanons autoloaders?
Welke zijn de snelvuur kanons, ik kan niet herleiden welke dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Oh dat is egt awesome, zou heel leuk zijn als je nu eindelijk van riggeltjes af kon rammen :+ Ook leuk met zon zware maus haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Appie Heijn schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:32:
Zo mijn mening over de hetzer is veranderd. Wat een beest, heb 15 bounces minimaal gehad van wat van die Franse meuk 3x een incasso, alleen moet de weak spots van die dingen vinden want ik kan maar moeilijk door het panzer van die apparaten komen. Heb er toch nog 4 stuks open gereten :) tijd voor een steviger kanon. Was overigens mid-tier. Ohja out of ammo :D voor het eerst.
Mijn elite HE hetzer met cloaking device en extended long range sniping is een beest als top tier. Er zijn gewoon te weinig targets op de map als je 9 kills hebt en alles verkracht op 2x vijandelijke spotting range. Zij moeten onder 200 m geraken en ik one-shot ze op 400 m. Wat zuigen de tier 3 Franse tanks met 50 % crews toch hard, ze kunnen nauwelijks elkaar penetreren, doen niks tegen een M3 Lee (zelfs mikken op luikjes, viewports,... helpt niet), langere aimtijd dan een BL-10, minder accuratie dan een arty in TD-modus,... Dan is de top tier Hetzer erg, vooral als het de mijne is die de andere Hetzers opblaast.

In de tier 4 Franse tanks zal ik 75% crews gebruiken en hopen dat de guns minder hard zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Nog even een top potje gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
duk3n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:17:
[...]

Welke zijn de snelvuur kanons, ik kan niet herleiden welke dat zijn.
Als je bij eigenschappen gun kijkt, zie je snelheid. Vergelijk deze met een andere gun, zit meer dan 80 rpm tussen dan is het een snelvuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:24
Appie Heijn schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:20:
[...]

Als je bij eigenschappen gun kijkt, zie je snelheid. Vergelijk deze met een andere gun, zit meer dan 80 rpm tussen dan is het een snelvuur...
Helaas 6 schoten en dan 30seconden herladen is nog steeds +- 8 rpm.

De autoloaders zijn tier 6 medium en hoger en volgens mij tier8 heavy en hoger, niet alle guns hebben het dan. NB dit is uit geheugen van de testserver dus het kan niet geheel kloppen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 07:43
Tier 5 lights ;) AMX12t heeft de eerste autoloader.

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Thx
Vanaf tier 8 heavy en iets lager op de mediums, zit zelf op de tier 7 heavy dus ik moet nog even geduld hebben ;) Overigens rijdt die echt een stuk fijner met de eerste engine en kan ik er ook al beter mee overweg. Zo heb ik gisteren samen met eentje uit mijn clan (hij T29 en ik dus de AMX M4) een IS4 in elkaar gemept :P
Lekker potje man! Company's gingen ook weer lekker W:14 L:2 en er zaten een aantal zeer fijne tussen, oa. Abbey in 3-4 minuten gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:05

Thx
Autoloaders: Light/medium tree vanaf Tier 5. Heavy tree vanaf Tier 8.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
filipy23 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:28:
[...]

Autoloaders: Light/medium tree vanaf Tier 5. Heavy tree vanaf Tier 8.

Babs out!
Dan heb ik mij vergist ik heb op mij pfkpfw II een flak welke om de 10 rounds lang moet reloaden. Ik moet me raar vergist hebben als dit voor 7.1 niet anders was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik zit een beetje te twijfelen welke gun ik zal nemen op mijn hetzer de geupgrade 7,5 of een 10,5. Speel nu met de standaard 7,5 met vooral HE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Begint goed vandaag :)
Victory!
Battle: Cliff Saturday, January 07, 2012 09:53:47
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 3,816 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 55,431
Battle Achievements: Top Gun, Boelter's Medal
8 kills :P
Battle: Siegfried Line Saturday, January 07, 2012 10:40:34
Vehicle: T-54
Experience received: 3,884 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 64,959
Battle Achievements: Top Gun
Deze keer 'maar' 6. Arty compleet solo omdat we tegen een noob team stonden :P

En nog eentje -O- Nu is het bijna niet leuk meer! :P
Victory!
Battle: Siegfried Line Saturday, January 07, 2012 10:48:55
Vehicle: IS-4
Experience received: 3,240 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 51,540
Battle Achievements: Top Gun

[ Voor 54% gewijzigd door Appel op 07-01-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_dewilde
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-06 14:44
Appie Heijn schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:45:
Ik zit een beetje te twijfelen welke gun ik zal nemen op mijn hetzer de geupgrade 7,5 of een 10,5. Speel nu met de standaard 7,5 met vooral HE.
Enkel de 10,5 met HE gebruiken. Al de rest AP en goed mikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
Hey kyozu / psycho

Kun je niet even de startpost editen; misschien 'onze' clan er ook bij zetten, en de link naar clanpage van Got werkt niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Ze hebben de M6A1E2?? en de andere pre-order tanks weer uit de giftshop gehaald.

De hetzer met een 10,5 HE gun was tot nog toe mij favoriete combo, jammer genoeg heb ik mijn crew en tank verkocht toen ik door kon voor de stugIII (overigens ook een leuke TD).

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Blue Boon schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:47:
Ze hebben de M6A1E2?? en de andere pre-order tanks weer uit de giftshop gehaald.
Gelukkig wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Blue Boon schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:47:

De hetzer met een 10,5 HE gun was tot nog toe mij favoriete combo, jammer genoeg heb ik mijn crew en tank verkocht toen ik door kon voor de stugIII (overigens ook een leuke TD).
Ben erg benieuw 700XP te gaan.
Kom maar moeilijk door die b1 heen, zij schieten maar 1-2 op de 10x raak. De rest bounced :D
Ik heb 'm, valt me nog wel een beetje tegen, maja effe wennen..

[ Voor 6% gewijzigd door Appie Heijn op 07-01-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appie Heijn schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:33:
[...]

Dan heb ik mij vergist ik heb op mij pfkpfw II een flak welke om de 10 rounds lang moet reloaden. Ik moet me raar vergist hebben als dit voor 7.1 niet anders was.
Dat klopt, sinds 7.1 hebben sommige tier 2-3 tanks van andere trees ook autoloaders maar dat was voor 7.1 dus niet zo :)
Appel schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:05:
Begint goed vandaag :)

[...]

8 kills :P

[...]

Deze keer 'maar' 6. Arty compleet solo omdat we tegen een noob team stonden :P

En nog eentje -O- Nu is het bijna niet leuk meer! :P

[...]
Laatst ook een keer platoontje met Shockwave en nog iemand. Had in 4 battles 3 top gun waarvan 2x 7+ kills gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat is die Tetrarch een leuk tankje zeg :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zhOBgFFQrYw]

Overigens, ik heb nu ook de IS-4 binnen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik heb vanavond eindelijk meer dan 1 miljoen XP behaald die om te zetten is met Gold :P Zit nu op 1.006.818 XP. En dan te bedenken dat in de 9 maanden dat ik dit nu speel al meerdere malen een flinke lading hiervan gebruikt heb (250k om T34 over te slaan, 90k om gelijk de topgun te hebben op de IS4)

Nu nog 40k Gold om alles om te zetten :P. Zit momenteel op 4K :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Hmm, 130 euro ofzo zou je daar dan aan uit moeten geven. :o

Als je het ervoor over hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
óf pirate gold 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de T32, maar ik vind het een drama. Dat mijn armor van karton is (behalve mijn turret) vind ik nog tot
daar aan toe, maar die gun is gewoon onvoldoende om dezelfde tier heavy's en mediums mee te penetreren.

40% winratio, en ja ik weet dat het adagium is dat alleen beter dan matige spelers met een T32 kunnen spelen.

Enfin, ik ben nog wel op zoek naar een premium tank om goed geld mee te verdienen, zonder dat ik daar € 50+ voor uit wil geven. Is het het waard om door te grinden naar de T34, aangezien dat een premium tank gaat worden? Ga ik daar dan überhaupt nog mee spelen en credits verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:13:
Ik heb de T32, maar ik vind het een drama. Dat mijn armor van karton is (behalve mijn turret) vind ik nog tot
daar aan toe, maar die gun is gewoon onvoldoende om dezelfde tier heavy's en mediums mee te penetreren.

40% winratio, en ja ik weet dat het adagium is dat alleen beter dan matige spelers met een T32 kunnen spelen.
De T32 is een leuke tank. vraag mij of kyozu even naar een platoon, dan coachen we even (ts.wot-regeneration.com) met een platoon schiet die w/l omhoog ipv met al die noobstegenwoordig online
Enfin, ik ben nog wel op zoek naar een premium tank om goed geld mee te verdienen, zonder dat ik daar € 50+ voor uit wil geven. Is het het waard om door te grinden naar de T34, aangezien dat een premium tank gaat worden? Ga ik daar dan überhaupt nog mee spelen en credits verdienen?
T34 zonder upgrades is een balle tank. Zet free xp om óf wacht gewoon tot die premium wordt, maar je hebt niet veel tijd meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marvin- schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:23:
[...]

De T32 is een leuke tank. vraag mij of kyozu even naar een platoon, dan coachen we even (ts.wot-regeneration.com) met een platoon schiet die w/l omhoog ipv met al die noobstegenwoordig online

[...]

T34 zonder upgrades is een balle tank. Zet free xp om óf wacht gewoon tot die premium wordt, maar je hebt niet veel tijd meer ;)
Daar maak ik graag gebruik van. Ik kan overduidelijk wel tips gebruiken.

Overigens, wanneer die T34 elite is, is het dan wel de moeite om daar credits mee te grinden. Met die belachelijke gun (voor tier IX) ga je niet echt veel damage doen, kortom, wellicht is een reguliere tier VI dan wel beter om credits te grinden.

Ik moet nog maar een slordige 130k xp om de T34 te unlocken. En ook nog wat credits bij elkaar te schrapen. Wat niet samen gaat, want het is een dure business met zo'n T32 rijden. Zelfs bij winst draai ik in een potje geregeld verlies.Hopelijk duurt die patch nog even... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
rond de tier 5-7 zit een goede credits balans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:49:
[...]

Daar maak ik graag gebruik van. Ik kan overduidelijk wel tips gebruiken.
Hele brute tank, echt een van mijn favoriete tanks all time!

Potje van vanochtend:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=qxKk_IYPZxI"]YouTube: WoT - T32 - public - 2407.avi[/video]
Overigens, wanneer die T34 elite is, is het dan wel de moeite om daar credits mee te grinden. Met die belachelijke gun (voor tier IX) ga je niet echt veel damage doen, kortom, wellicht is een reguliere tier VI dan wel beter om credits te grinden.
Je kan er credits mee grinden, met alle tanks wel maar het is niet eenvoudig en je moet je tank goed beheersen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
BAH wat is die SU18 toch een bagger arti :( nog 500XP te gaan tot de SU 26 welke wel leuk schijnt te zijn :)
Voor mijn gevoel doe ik er bij USR een stuk langer over dan bij de USA.

[ Voor 26% gewijzigd door Appie Heijn op 08-01-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanmiddag ook weer een paar potjes op de AMX M4 gedaan en met de eerste upgrade is dat best een lekkere tank. Zat in een platoontje met tier 7's en ook al kwamen we soms in tier 10 battles was het goed vertoeven. Meteen ook een een nieuw record met aantal kills behaald op de tank (7) en tevens een nieuw record op zijn meest behaalde exp in een potje(>1800) :)

Tier 10s gingen ook weer eens lekker, zowel de E100 als Maus gedubbeld in de eerste game.
Potje op de E100 was even spanned omdat Haast en ik allebei flink ingesloten werden in Ensk maar konden de boel toch flink opschonen en de andere zijde deed hun werk.
De dubbel op de Maus was zelfs een beetje teleurstellend, Haast was helaas een beetje snel weg door een lelijke detrack en de tegenstander kwam niet door mij heen. Had nog 100%, 4 kills en de rest van ons team was cappen terwijl er nog 2 IS7s in het nauw zaten aan de andere kant van de map. Was helaas niet snel geneog om ze nog even uit te schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:27
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/35bxwyo.jpg

Franse tanks zijn een genot om te spelen. Dankzij de auto loader kan je enorm veel schade doen. Komt regelmatig voor dat er niet genoeg ammo in mn tankje zit :P Al is dit wel een asociaal hoge score voor een tier 6 :D

Vanmiddag gingen de potjes erg gemakkelijk in het bijzijn van Kyozu. Snel weer een platoontje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Heerlijk die SU26 zelfs on the move is ie best snel nauwkeurig. Reload time is ook nog eens acceptabel met 75% crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
oosterhofjf schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:09:
[afbeelding]

Franse tanks zijn een genot om te spelen. Dankzij de auto loader kan je enorm veel schade doen. Komt regelmatig voor dat er niet genoeg ammo in mn tankje zit :P Al is dit wel een asociaal hoge score voor een tier 6 :D

Vanmiddag gingen de potjes erg gemakkelijk in het bijzijn van Kyozu. Snel weer een platoontje doen.
Pff, wat ben jij lucky.. Top tier in een battle met een franse tank..
Heb nu een BDR, 10 potjes gespeeld en alleen maar tegen tier 9.
Heb een AMX 12t, alleen maar tegen tier 9.
Had een AMX 40, alleen maar tegen tier 8.
Had een B1, alleen maar tegen KV (waar je dus niets tegen kan doen.)

Waardeloos zeg. :-( Wil ook wel eens een keertje hoger in de lijst staan..

[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 08-01-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 07:43
SOEFuture schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:44:
[...]

Heb een AMX 12t, alleen maar tegen tier 9.

Waardeloos zeg. :-( Wil ook wel eens een keertje hoger in de lijst staan..
Heb met mijn amx12t continue in dat soort potjes (en zelfs t10) gezeten. Tot T9 kun je ook gewoon damagen, uiteraard niet van voren. Je moet deze tanks ook meer als scout spelen, als je niet de mogelijkheid hebt om met een heavy mee te gaan die voor jou het vuur trekt terwijl jij hem rustig aftikt voor 100 dmg per schot.

In platoons zijn het helemaal geweldige tanks :9. En tot nu toe worden ze alleen maar beter, de amx 13 75 is gewoon een gepimpte 12t >:).

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
kyozu heb je maar 7 kills ooit gehaald 0.o ik in mn gw panther 8 :D alhoewel die verloren, loss van 1800 xp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:27
Marvin- schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:18:
kyozu heb je maar 7 kills ooit gehaald 0.o ik in mn gw panther 8 :D alhoewel die verloren, loss van 1800 xp :P
Als we daar over gaan opscheppen heb ik 11 of 12 kills gehaald :P Maar sommigen gaan daar zelfs overheen

Haal die 8 kills maar in clanwars morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

oosterhofjf schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:44:
Als we daar over gaan opscheppen heb ik 11 of 12 kills gehaald :P Maar sommigen gaan daar zelfs overheen
Team verdween als sneeuw voor de zon, dan maar alles solo met een SU-85 omvertrappen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vmtn6gA564tJpwM0bqLPSV5G/full.gif
Ik schoot naast de Grille en hij schoot raak. 11de kill niet gehaald en verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Laatst online: 04-06 23:37
rapture schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:59:
[...]
Team verdween als sneeuw voor de zon, dan maar alles solo met een SU-85 omvertrappen.
[afbeelding]
Ik schoot naast de Grille en hij schoot raak. 11de kill niet gehaald en verloren.
Gevalletje *#$%#@ team ofniet ? ;)

Had vorige week een mooi potje met mijn broer.
Errug spannend :D

Ik in een Tiger en mijn broer in een IS.

Ik lekker snipen tot ik dood was, had 3 kills kunnen halen.
Mijn broer had een IS met 50% health left.
Hij vocht met een Grille en een Machine gun arty, de Priest.
Hij vocht tegen:
SU152
Jagdpanzer
Jagdpanzer
M41 arty.

Stond hij dan, achter de rotsen 2 jagdpanzers die hem schoten en de SU in aantocht.
Ze dingen allemaal op hem :D
Arty schiet jagdpanzer 1 dood.
Mijn broer jagdpanzer 2.
Toen kwam de SU152 de hoek om rollen, BWAAM mijn broer weg.
Toen was het Priest + grille tegen SU152 en M41.
Wat doet de grille?
Ragt in volle vaart, nadat hij mijn broer dood had tegen de SU152 aan, de SU kan hem dus niet schieten.
Ze draaien wat en de SU probeerd te ontsnappen maar het lukt niet.
Toen kwam meneer M41 op een afstand staan en probeerd de Grille te taken.
BWAAM SU152 dood ( dus een teamkill )
Op dat moment waren de SU152 en de Grille op zo'n manier gedraaid dat de Grille Precies de M41 kon raken!
BWAAM M41 dood.
Win :D
tering, spannendste potje ooit! :D

[ Voor 57% gewijzigd door TheJukeBox op 09-01-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Marvin- schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:18:
Neenee dat is nu mijn record met de AMX M4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:13:

Welke gun gebruik je daarop? de top gun van de T29 is ook te gebruiken op de T32 dit is een Tier 9 gun waar ik met de T29 zelfs IS-3 en Tiger2 mee te lijf ga. ook een T-54 kan je heerlijk in de zijkant raken. ik zie wel dat dit de enige gun is die de T-32 krijgt maar wel vaker T9 en 10 zal zien. maar verkeerd is die gun zeker niet!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:23
T32, vind ik, moet je leren spelen. Vind het een van mijn beste tanks. T34 vind ik daarentegen bagger. Ach, nog 30K xp voor T30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Met de T-32 gister nog een E-50, T-54, T-59, T32 en een IS-3 af weten te houden. T-54 en T-59 hebben het niet overleefd, E-50 nauwelijks, T32 nog 50% over en de IS-3 kwam uit een blinde hoek om mij af te maken.

Alle USA tanks (Heavy T7 t/m T10 en Medium T8 t/m T9) zijn 2x zo goed als de tanks van de andere naties.
Mits je de situatie naar jouw hand zet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Appel schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:27:
...
Alle USA tanks (Heavy T7 t/m T10 en Medium T8 t/m T9) zijn 2x zo goed als de tanks van de andere naties.
Mits je de situatie naar jouw hand zet. ;)
Lees: tank hull down positioneren....of facehuggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Sapstengel schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:30:
[...]

Zou ik met de Patton (en Pershing meen ik) ook niet doen. Die hebben juist amper turret armor.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:40

thijsco19

KTM 990 SMT

TheJukeBox schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:52:
[...]
Toen kwam de SU152 de hoek om rollen, BWAAM mijn broer weg.
[...]
Zulke game ervaring wil ook wel, van je stoel geblazen worden als je tank ontploft :+

Zal zekers wel een leuk potje geweest zijn :)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Soms helpt je tegenstander je er zelfs bij, zo kwam ik in mijn T34 een keer een E75 tegen die met mij wilde facehuggen... :+
Prima! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hier kun je alle 3d modellen zien met modules en crew van alle tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Fest schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:37:
Hier kun je alle 3d modellen zien met modules en crew van alle tanks.
Mooie link! Misschien handig om in de TS te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je hebt gewoon een plattere tankhull voor je nodig. Zoals ik met mijn Tiger II graag low tier tank voor mij heb. Dan ben ik alleen voor tier 10 guns kwetsbaar en steelwallen maar. Vooral als je op afstanden zit dat de vijand jou nauwelijks kan raken en jij kan hen wel raken. Zo kan een KV zich nuttig maken in een tier 9/10 battle, door mijn frontoppervlakte met 80% te reduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Appel schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:06:
Ik ga er toch even een kort mod-postje aan wagen. Het is hier toch compleet dood op het werk.

Edit:
Voordat je JSGME installeert is het slim om met een schone World of Tanks installatie te beginnen. Dus helemaal zonder mods en/of andere aanpassingen!

Om mods te installeren gebruik ik de JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME) die is hier te downloaden.

HOWTO in het Engels:

[...]

Ik gebruik deze tool omdat mods dan makkelijk in- en uitgeschakeld kunnen worden.

OverTargetMarkers voor 0.7.0

Een nette crosshair mod met reload timer.
Heb deze ook ff geprobeerd, maar met de komst van de franzosen mis ik toch een beetje de penetration indicator. Voor de rest een leuke mod. Later weer eens installeren (aanvinken in JSGME)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Net een B1(full XP) ge-oneshot met mn hetzer 10.5 :D AP round, kennelijk op de juiste plek :)
Ook nog maar een B1D erbij en nog een KV3 wat een geweldige tank is dit :D

[ Voor 66% gewijzigd door Appie Heijn op 09-01-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Sapstengel schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:52:
[...]

Heb deze ook ff geprobeerd, maar met de komst van de franzosen mis ik toch een beetje de penetration indicator. Voor de rest een leuke mod. Later weer eens installeren (aanvinken in JSGME)
Ik heb gewoon de penetration idicator in combinatie met de TimeX crosshair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:56:
[...]

Welke gun gebruik je daarop? de top gun van de T29 is ook te gebruiken op de T32 dit is een Tier 9 gun waar ik met de T29 zelfs IS-3 en Tiger2 mee te lijf ga. ook een T-54 kan je heerlijk in de zijkant raken. ik zie wel dat dit de enige gun is die de T-32 krijgt maar wel vaker T9 en 10 zal zien. maar verkeerd is die gun zeker niet!
Ik weet dat ik een beperkte speler ben, maar die gun is niet best. Van alle tier VIII heavies heeft de T32 de slechtste gun (ok afgezien van de KV5). Dat scheelt wel een stukje penetration. Volgens mij was hij ooit Tier 9, maar is ie generfed. Nu is het enige aan deze gun wat tier IX is, de ammokosten.

Tank Damage Penetration

VK: 320/320/420(HP) 200/244/60(mm)
Tiger2 320/320/420(HP) 225/285/60(mm)
Löwe 320/320/420(HP) 234/294/60(mm)
IS3 390/390/465(HP) 225/265/68(mm)
KV5 300/300/360(HP) 167/219/54(mm)

T32 320/320/420(HP) 198/245/53(mm)

Ik lees jullie opmerkingen over de T32 overigens met interesse. Ik zal toch iets niet goed doen als mensen hem zo fijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met 240(HP) 200(mm) reed mijn Tiger II best wel goed en economisch in het money maken. Tuurlijk is 320(HP) 225(mm) handiger om door een Ferdi te schieten, maar de lange herlaadtijden, lage damage per minuut en hoge ammokosten is niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik heb full options op mn PZKPFW III maar dat ding wordt maar niet elite :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Appie Heijn schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:38:
Ik heb full options op mn PZKPFW III maar dat ding wordt maar niet elite :|
Heb je ook alle tanks onderzocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Iemand al ervaring met de hogere tiers Franse Heavies? Ik zit er aan te denken omdat de tree waar ik nu in zit (E100) waarschijnlijk minder gebruikt zal worden in CW vanwege de penetratie problemen. Nu heb ik genoeg xp om gelijk tot een eind in de tier 8 te komen, maar ik wil wel weten dat ze een beetje leuk te spelen zijn. Vooral de autoloader ben ik bang voor vanwege de lange reloadtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Appel schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:51:
[...]

Heb je ook alle tanks onderzocht?
Hoe bedoel je alle tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Vanaf de PzKpfw III kan je de PzKpfw III/IV onderzoeken. Die heb je ook nodig om je tank elite te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/50254601/World%20Of%20Tanks%20Screenshots/shot_002.jpg

De twee ferdinands nagenoeg alleen afgemaakt waarbij eentje in hun basis en de andere op de smalle stuk op de middenweg. Hij kreeg mij maar niet te pakken. Op het middenstuk kwam er ook nog een pz4 van hun, maar die met 3 schoten bijna afgemaakt en met wat hulp van een tank achter mij. De twee scouts waren een platoon en easy te killen. Heb bij die 20hp verloren in totaal :+

* wontcachme houdt van zijn little shit aka sppedy gonzalez aka klein ***ding aka T50-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
psychoclown schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:26:
[...]

Ik heb gewoon de penetration idicator in combinatie met de TimeX crosshair :)
Misschien schrijf ik het niet goed, maar "Adiya's" mod gebruik ik nu. Deze bevalt me wel, vanwege de tank info in sniper mode in combinatie met OTM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Aarge schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:29:
[...]

Misschien schrijf ik het niet goed, maar "Adiya's" mod gebruik ik nu. Deze bevalt me wel, vanwege de tank info in sniper mode in combinatie met OTM.
Werkt OTM nog?
moet ik gewoon die van 7.0 pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Boehoe! :'(

Mijn nieuwe PC is opgebouwd, oude PC geharvest voor onderdelen, blijkt mijn nieuwe Asus P8Z68-V mobo DOA te zijn...

Alleen de lampjes gaan branden, bij startup krijgen de fans een tikje, maar verder niets. Geen piepjes, niets.

Gisteren verzonden naar Salland onder DOA RMA, heel benieuwd hoe snel dit is opgelost.
Balen, voorlopig alleen de laptop, en daar draait WoT niet op!

;w

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
A-Tray schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:22:
Boehoe! :'(

Mijn nieuwe PC is opgebouwd, oude PC geharvest voor onderdelen, blijkt mijn nieuwe Asus P8Z68-V mobo DOA te zijn...

Alleen de lampjes gaan branden, bij startup krijgen de fans een tikje, maar verder niets. Geen piepjes, niets.

Gisteren verzonden naar Salland onder DOA RMA, heel benieuwd hoe snel dit is opgelost.
Balen, voorlopig alleen de laptop, en daar draait WoT niet op!

;w
That's sad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Dankje!

Maar aan de andere kant, hoeveel meer ga ik genieten van een razendsnelle WoT als de apparatuur eenmaal aan de praat is! Nu speelde ik regelmatig met framedrops naar 2 of 3 FPS, en dat op low settings.
Straks gaat alles vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Gisteren een geweldige pot gehad in mijn JPanther. Ik was toptier op el halluf. Eerst het dorpje links in de gaten gehouden om een med rush van pzIII's ed. te voorkomen. Hier een pz4 gedetracked en team schoot 'm af. Toen nog op de richel bij de vijandelijke basis wat damage uitgedeeld en een (als ik me niet vergis een KV gekilled) om vervolgens de flank te verlaten via de eigen basis. Toen naar rechts het heuveltje waar iedereen in A0/A1 verzameld, van midden in het veld te bestoken. Daar het aanvallende team gedecimeerd, 4 units. Vervolgens de heuvel op nog een t14 gekilled en toen terug naar beneden richting enemy base. Daar nog een T28, M43, Sturmpanzer en Panther afgeknald. Screenies zullen nog volgen. Zonder premium toch lekkere XP. Ben lekker aan het sparen om klaar te zijn voor de JP2. Ferdi is wel al geresearched, maar eerst de Tiger gekocht.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Gizzy schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:34:
Gisteren een geweldige pot gehad in mijn JPanther. Ik was toptier op el halluf. Eerst het dorpje links in de gaten gehouden om een med rush van pzIII's ed. te voorkomen. Hier een pz4 gedetracked en team schoot 'm af. Toen nog op de richel bij de vijandelijke basis wat damage uitgedeeld en een (als ik me niet vergis een KV gekilled) om vervolgens de flank te verlaten via de eigen basis. Toen naar rechts het heuveltje waar iedereen in A0/A1 verzameld, van midden in het veld te bestoken. Daar het aanvallende team gedecimeerd, 4 units. Vervolgens de heuvel op nog een t14 gekilled en toen terug naar beneden richting enemy base. Daar nog een T28, M43, Sturmpanzer en Panther afgeknald. Screenies zullen nog volgen. Zonder premium toch lekkere XP. Ben lekker aan het sparen om klaar te zijn voor de JP2. Ferdi is wel al geresearched, maar eerst de Tiger gekocht.
Jagdpanther is dan ook best een fijne tank om mee te raggen :D
Ik wil de Ferdy, moet nog zo'n 57k XP :(
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.