Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 14 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.337 views

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:50

ZenTex

Doet maar wat.

Ik verwacht dat inderdaad de French only module word geintroduceerd.
Waar de russen de removed speed governor hebben, krijgen de fransen de witte vlag module, of de x10 speedbonus bij achteruitrijden. Of misschien een French only bonus bij een hele battle ongespot blijven en geen schot gelost te hebben?

Die Franse tanks mogen dan wel met stokbroden schieten, vanaf tier 6 gebruiken ze fossiele stokbroden, want die dingen doen pijn. De tankjes zijn ook redelijk snel, dus ik denk dat de motor brandstof word aangelengd met stevige Franse Cognac..

Vraag: hoe noem je een battle in je Franse tank waarbij je meteen aan het begin quit?
Antwoord: Een franse slag. :+

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 19:13
ZenTex schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:33:
Vraag: hoe noem je een battle in je Franse tank waarbij je meteen aan het begin quit?
Antwoord: Een franse slag. :+
Le Rageqouite!

Anoniem: 437420

Ook ik ben gisteren eens begonnen na hard aanzetten van een vriend. Het spel is best leuk, alleen in vergelijking met WWII Online is dit wel erg makkelijke arcade. De vele coupon codes zijn wel leuk met wat gratis goud en 3 dagen premium, maar ik weet nog niet of ik er zelf voor zal gaan betalen. In verband met het arsenaal aan tanks in WWII Online ben ik maar eens begonnen aan de Russische lijn, daar ken ik er niet zoveel van.

Iets wat me wel snel opviel, al zal dat ook wel komen doordat ik nog bij de beginners zit: Mensen zijn zo slecht in dit spel. Ik was opgelucht om te horen dat je gewoon je battle kunt verlaten en wat anders kunt doen, want van de replays werd ik echt gek. Potjes verloren die we echt nooit mochten verliezen, zoals een 1v7 en dan 1 voor 1 naar hem toe gaan in plaats van tegelijk gaan en hem omsingelen, of zelfs cappen. Verloren we dus. ;(

Leukste potje was toch wel waar we alle kills hadden van het team: scorebord.

Ik ben nog altijd in mijn BT-2, omdat ik meer ervaring wil opdoen en wat wil sparen voor ik verder ga, maar mocht iemand een keertje samen willen spelen, mijn naam is RainbowSmash (profiel pagina). Ik kan overigens wel best slecht tegen verliezen als het door een actie/meerdere acties komt die ik zelf nog beter had gedaan als beginner (dus replays kijken zit er echt niet in want dan heb ik geen zin meer om te spelen :P). :X

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik zou zeggen: Geef er een paar centen aan uit en zorg dat je zo snel mogelijk uit de lage tiers komt en een tankje unlocked waarme je zelf nuttig kunt zijn, zeg een tier 6.
Die low level battles bestaat niet enkel uit beginners, maar ook spelers die een nieuwe lijn beginnen maar óók die rare dingen doen. Reden: low tier battles zijn grappig om te doen, maar je wilt ze het liefst zo snel mogelijk achter de rug hebben en er weinig tijd aan kwijt zijn. In de hogere tiers word het iets beter, maar niet veel, ook daar zijn er een hoop idioten. echter, het vijandelijke team bestaat ook vaak uit randdebielen en er is niets leukers dan daar je voordeel mee te behalen.

Wil je echt serieus aan de slag, grind je dan een weg naar tier 8 en meld je aan bij GoT voor tank company battles, en ga platoonen met clangenoten voor betere teamplay met 2 of 3 man.

Echt serieus word het pas als je clanwars gaat spelen. Daarvoor moet je wel de beschikking hebben over een tier X tank, dus dat betekent flink doorgrinden, al moet ik zeggen dat als je je focust het best snel kan gaat. Vooral als je een goede speler bent.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Leukste potjes zijn naar mijn mening als je samen rijdt en elkaars noden/eisen kan aanvoelen.

Een duet met 2 mediums kan heerlijk zijn. Ik had eentje met beiden in laatste procentjes hp. Vijandelijke gun wijs naar de andere kant, ik kom te voorschijn, schieten, dan zie je de turret draaien, de andere medium komt tevoorschijn om hem te flanken,... Netjes just in time het beslissende schot op het doelwit geven zodat we geen vuur meer moeten opvangen. Op deze manier met 2 low hp'ers eventjes een flank afslachten.

Als de ritme verstoort wordt en je schiet/beweegt elke keer te vroeg/laat (out of sync) ipv netjes op maat, dan kan je gaan vloeken.

Het alternatief voor perfect aanvoelen en timing, is een platoon commander die non-stop aan micromanagement doet. Bij wijze van spreken met links,rechts,links,links, rechts,... zijn platoon members moet aansturen.

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Is er een soort van procedure die je door moet gaan om bij de GoT in WOT te joinen? Ik heb nu 2 Tier 8 tanks en wil graag tank company's gaan spelen.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:24
SgtPoen schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:47:
Is er een soort van procedure die je door moet gaan om bij de GoT in WOT te joinen? Ik heb nu 2 Tier 8 tanks en wil graag tank company's gaan spelen.
1. Applicatie invullen
2. ....
3. Profit!

GoT heeft tegenwoordig geen toelatingseisen meer afaik.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Die AMX '45 is soms zo slecht nog niet.
Ik als top tier in Murovanka, magische bos kant. Mocht ik in m'n 1tje verdedigen tegen hun hoofdmacht. Heb hun tiger P, KV-3 en IS mogen vernietigen en 4 andere tanks mogen beschadigen.
Lemmingzijde wist door te stoten. Ik legde uiteindelijk het loodje, maar heb hard geknokt voor een win. Uitendelijk 7 schoten weten te bouncen. :)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee