Zo'n potje had ik gister ook. In heb befaamde Campinovka, huisjeskant.
Zoals gewoonlijk bleef drie kwart van het team campen, maar ik was onze top tier en vroeg om meer mensen voor hill, en er zijn toch altijd wat mensen die naar de top tier lusiteren enkel en alleen okmdat íe top tier is.
Dan nog kwam het traag op gang, onze 2 T-54's werden al opgewacht door 4 van hun mediums en gingen als snel neer. Maar het mooie van de IS-4 is dat íe snel is, dus ik nog nog net 2 mediums van hun wegblaffen voordat onze laatste med neerging.
Eenmaal op de hil aangekomen waren er nog 2 meds en een T34 US heavy en een E-75, de rest van het team was nog niet op de hill aangekomen en er waren al flink wat dooien bij base camp en het kleine heuveltje voor het dorp gevallen. De situatie was uitzichtloos, en 1 van de dooien riep uit frustratie of onze super-IS-4 ons nog kwam redden?
Geen reactie van mij want ik was druk bezien met hun tier 9 heavies, ik had de andere meds al beschadigd en die werden door de teammates van onderaan de heuvel afgemaakt. De T-34 zwwar beschadigd enn uiteindelijk door onze arty afgemaakt (killsteal

) Ondertussen ontweek ik continue hun arty dur heen en weer te rijden en nooit stil te staan in het duel met de E-75, weer een voordeel van de IS-4, lekker pittig.
Uityeindelijk de E-75 naar 1% geschoten zonder een schrammetje op te lopen, helaas killsteal.
Dus in volle vaart naar de kerk, helaas wisten de arties met 2 near misse me toch naar 60% te schieten.
Daar korte metten gemaakt met de verdedigers rond de kerk en het Arty bos in, 1 arty gespot en gesloopt, volgende arty gespot en naar 9% geschoten, ik rij hem klem en een Arty shell maakte het karweitje af met een 1e klas killsteal (ik enorm pissig wat de kans was 90% dat ik ook het loodje zou leggen door onze eigen arty.
Resultaat: Dikke vette win en een stortvloed aan complimenten voor mij en excuses van de "IS-4 superman"roeper. (die had het hele potje zitten uitkijken, net als de meeste dooien van onze kant, en zaten me ind e gaten te houen tegen beter weten in) Oh, en complimenten van de onfortuinlijke E-75 speler die ik vernederde. Maar als ik een E-75 tegenkom in close combat is íe dood, in close combat is de IS-4 onverwoestbaar mits je weet te anglen, dan kom je met 250 Pen niet meer door dat kijkgaatse heen. (weet ik uit mijn ervaring in de E-75, tot grote frustratie)
4 kills, confederate en een 99% loss om weten te buigen in een win, zo goed als solo. Dat lukt me met geen enkele andere tank. Oja, en 2378 XP, xx2 voor dubbel.
T34 is wel een mooie tank hull down, maar zeker geen tank waarme je lekker mobiel kunt zijn en je snel verplaatsen naar waar je nodig bent.
[
Voor 9% gewijzigd door
ZenTex op 23-01-2012 16:02
]