[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.864 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-05 14:54

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Lool,

Ik dacht dat de 7.2 de duitse TD lijn? en de T-34 as 7.3 was?

In ieder geval, ze zijn daar inderdaad verbazingwekkend stil geworden allemaal. Ook hoor je helemaal niks meer over "world of planes".

Och ja, ik heb mezelf al wat geleerd intussen om gewoon niet meer te kijken naar die updates. In oktober heb ik me gehaast om de KV, KV-3 lijn te researchen omdat "Soon" TM de russische lijn zou uitkomen. Ik heb nu sinds vorige week de IS-7 en nog steeds is ie niet opgesplitst.

Hetzelfde liedje met de duitse TD lijn. Ik me haasten naar de Ferdi omdat die ook naar de andere lijn ging verdwijnen, in augustus 2011!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
What is the status on some of the features that were delayed from last year? American Heavy changes? Russian tree changes?

The American tree changes are scheduled for 7.2, while the Russian tree change is tentatively scheduled for the following update.
Q: Can we hope to see the second line of German TDs coming in Q1 2012, or they will come later?
A: No, definitely not in Q1.
7.2 Amerikanen
7.3 Russen
7.4? Duitsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Na de IS geresearched te hebben, verder gegaan met de VK3601 voor credits en de Tiger.
Toen de credits er eenmaal waren (en de tiger nog niet geresearched) toch maar de IS gekocht.
Was wel wennen, had er in het begin ook wel even spijt van dat ik niet gewacht heb op de Tiger.
Maar als de crew beter wordt dan is het wel een aardig tankje, alleen erg jammer dat ik zo vaak in tier 9-10 battles ermee kom en daar vrij nutteloos ben. De eerste 122 gun is gewoon te duur in ammo en ook nog eens niet nauwkeurig, en de 100mm is niet echt krachtig genoeg om iets te doen.
Is de 2e 122mm goedkoper in de ammo ? Moet nog de tracks, engine en de 2e 122mm researchen. Wat raden jullie aan om als volgende te pakken ?

Verder ook de Tiger unlocked. VK3601 is echt een heerlijke tank als je crew op 100% zit en alles zit erop. _/-\o_
Redelijk snel, kan wel wat hits hebben en de 88 is een lekkere gun om mee te snipen en doet ook nog lekkere damage tegn hogere tiers. Meestal snel ergens naar voren crossen, wachten en scouten. En dan hier en daar de tier 7-8 het leven zuur maken of zelfs lekker killen. Alleen wordt ik nog wel eens 1 shotted door Russische TD's..... :'(
Maar verder een erg leuke tank om mee te spelen. Als men dit een mini Tiger noemt dan zal ik me ook in de Tiger wel vermaken hoop ik.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Zertaxka schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:31:
Verder ook de Tiger unlocked. VK3601 is echt een heerlijke tank als je crew op 100% zit en alles zit erop. _/-\o_
Redelijk snel, kan wel wat hits hebben en de 88 is een lekkere gun om mee te snipen en doet ook nog lekkere damage tegn hogere tiers. Meestal snel ergens naar voren crossen, wachten en scouten. En dan hier en daar de tier 7-8 het leven zuur maken of zelfs lekker killen. Alleen wordt ik nog wel eens 1 shotted door Russische TD's..... :'(
Maar verder een erg leuke tank om mee te spelen. Als men dit een mini Tiger noemt dan zal ik me ook in de Tiger wel vermaken hoop ik.
De VK3601H is inderdaad een heerlijke tank om mee te spelen. Van 't weekend de Tiger unlocked, nu nog 500k bij elkaar harken om dat ding te kunnen kopen. Dat ga ik niet doen met de VK3601H, want in sommige potjes maak je daar domweg verlies mee, met name als je bottom-tier bent. Als top-tier daarentegen kun je soms de 25k wel aantikken (zonder premium).

De Easy 8 is daarentegen wel een leuke money-maker, die ga ik dan ook gebruiken om 't silver voor de Tiger bij elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Hele weekend de Stug3, PzIV, KV en T-34-85 gebruikt als moneymakers.
Zelfs een paar keer over de 30k met de Stug3 verdiend. :9

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Iemand anders net een update gekregen? Versie is nu 0.7.1b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Iets veranderd?
ik kan het pas deze avond zien, maar ben nu wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Op WoT forum:

.... said:
So Overlord, what did we get with this morning's 7.1b update?

Overlord:
Repaired Fog of War for Clan Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 19:27
Zertaxka schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:31:
Na de IS geresearched te hebben, verder gegaan met de VK3601 voor credits en de Tiger.
Toen de credits er eenmaal waren (en de tiger nog niet geresearched) toch maar de IS gekocht.
Was wel wennen, had er in het begin ook wel even spijt van dat ik niet gewacht heb op de Tiger.
Maar als de crew beter wordt dan is het wel een aardig tankje, alleen erg jammer dat ik zo vaak in tier 9-10 battles ermee kom en daar vrij nutteloos ben. De eerste 122 gun is gewoon te duur in ammo en ook nog eens niet nauwkeurig, en de 100mm is niet echt krachtig genoeg om iets te doen.
Is de 2e 122mm goedkoper in de ammo ? Moet nog de tracks, engine en de 2e 122mm researchen. Wat raden jullie aan om als volgende te pakken ?

2e 122mm schiet dezelfde shells als de eerste. Heeft alleen een hogere RoF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117283

Ik heb bijna de IS-4 unlocked en nu zat ik met een vraag. Heeft het zin daar verder mee te spelen of kan ik die net zo goed met 50% crew kopen en wachten totdat hij premium wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Anoniem: 117283 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:03:
Ik heb bijna de IS-4 unlocked en nu zat ik met een vraag. Heeft het zin daar verder mee te spelen of kan ik die net zo goed met 50% crew kopen en wachten totdat hij premium wordt?
IS-4 wordt geen premium.
Hij wordt een tier X.

Waarschijnlijk bedoel je elite?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ten eerste, het is een beest van een tank :) Plus, alles wat je nu haalt krijg je straks ook op je nieuwe tier 9. Plus daarbij dat je straks gewoon weet hoe je de tier X versie moet spelen en een goed getrainde crew hebt.

Verkoop de IS-3, zet de hele handel over naar de IS-4 en begin vast met grinden voor de IS-7. De experience kun je straks (gratis) naar de Object 252 overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

de IS-4 wordt niet premium, ...
hij wordt tier 10. De T34 van de US wordt premium.
en de IS-4 is leuk, heel leuk, eenmaal full ops. Tis een pakje ownage waar ik niks voor uit de weg ga. Zelfs geen IS-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23:07
IS-4 word geen premium, maar een Tier 10. Als je de tank op dat moment in de garage hebt blijft alles op de IS-4 het zelfde, behalve dat het een tier omhoog gaat. Wel krijg je er dan 'gratis' een Object nogwat bij, wat als Tier 9 vervanger van de IS-4 dient, deze krijgt een 100% crew (gratis, mits je dat een IS-4 hebt).

En je kan beter gewoon doorspelen, want het duurt nog wel een aantal maanden voordat de Russische tanks worden veranderd (in 7.3)

[ Voor 10% gewijzigd door ThomasG op 23-01-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
psychoclown schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:06:
[...]

Die change komt waarschijnlijk met 7.2 en wanneer die komt weet nog niet niemand.
Dan heb ik nog wat tijd om de T34 te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:08
solique schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:41:
Hele weekend de Stug3, PzIV, KV en T-34-85 gebruikt als moneymakers.
Zelfs een paar keer over de 30k met de Stug3 verdiend. :9
Welke gun heb je op de stug? Ik heb die topgun 7,5 geprobeerd maar scoor toch beter met de 10.5.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:29
ThomasG schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:06:
[...]
IS-4 word geen premium, maar een Tier 10. Als je de tank op dat moment in de garage hebt blijft alles op de IS-4 het zelfde, behalve dat het een tier omhoog gaat. Wel krijg je er dan 'gratis' een Object nogwat bij, wat als Tier 9 vervanger van de IS-4 dient, deze krijgt een 100% crew (gratis, mits je dat een IS-4 hebt).

En je kan beter gewoon doorspelen, want het duurt nog wel een aantal maanden voordat de Russische tanks worden veranderd (in 7.3)

@Appel, die experience over zetten gaat automatisch, dat kun je niet kiezen.
Ik vraag mij af of de IS-4 (tier 10) dan nog verder op te waarderen is.
De meeste tier 10 heavies zijn namelijk elite bij aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Anoniem: 26351 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:36:
De VK3601H is inderdaad een heerlijke tank om mee te spelen. Van 't weekend de Tiger unlocked, nu nog 500k bij elkaar harken om dat ding te kunnen kopen. Dat ga ik niet doen met de VK3601H, want in sommige potjes maak je daar domweg verlies mee, met name als je bottom-tier bent. Als top-tier daarentegen kun je soms de 25k wel aantikken (zonder premium).

De Easy 8 is daarentegen wel een leuke money-maker, die ga ik dan ook gebruiken om 't silver voor de Tiger bij elkaar te krijgen.
Moet zelf ook nog iets van 500k. Maar nu de crew op 100% zit en tegen de 70% met de secondary skills, heb ik eigenlijk geen potjes meer met de VK3601 waar ik verlies op draai. Gebeurd soms nog wel eens als ik vrij snel dood ben en geen schot heb gelost maar verder draai ik er geen verlies meer mee.
Als moneymaker is de KV ook wel leuk. Daar draai je zelfs winst mee als je dik verliest en niks hebt geraakt.
En de KV-3 is ook niet slecht, alleen tegen tier 8-10 is het niet altijd cashen.
Appel schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:59:
2e 122mm schiet dezelfde shells als de eerste. Heeft alleen een hogere RoF.
Dacht ik al. Dat wordt dus lekker met de 100mm door knallen. Ammo is veel goedkoper, penetratie is gelijk en door de hogere RoF is de dpm ook wel redelijk gelijk. Nadeel van de 122 vind ik ook de accuracy die beroerd is.
Tenzij het beter wordt als de crew op 100% zit en je meer credits binnen krijgt dan je eruit knalt met de 122 neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Appie Heijn schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:17:
[...]

Welke gun heb je op de stug? Ik heb die topgun 7,5 geprobeerd maar scoor toch beter met de 10.5.
De topgun 7,5 cm StuK 42 L/70
Misschien wat minder damage maar schiet snel en is accuraat op afstand.

Kom te vaak in hogere tier potjes terecht en dan kan ik de afstand goed gebruiken van dichtbij ben je schietvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Yammie74 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:17:
[...]

Ik vraag mij af of de IS-4 (tier 10) dan nog verder op te waarderen is.
De meeste tier 10 heavies zijn namelijk elite bij aanschaf.
Enkel de E-100 niet en ik denk dat deze in hetzelfde straatje zal vallen. Nog een extra gun, net zoals de E-100. Das wat ik denk :P
Dan krijg je een iets tragere Tier 10 dan de IS-7, met wss iets zwaardere gun.
En ik denk wel dat je zal kunnen kiezen wat te doen met je XP, meenemen of niet. Als er effectief een gun te unlocken gaat zijn, zal het wel een 60k zijn, en er dus even over doen :)

anyway. Gewoon die IS-4 kopen en gaan ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
Joindry schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:22:
[...]

Enkel de E-100 niet en ik denk dat deze in hetzelfde straatje zal vallen. Nog een extra gun, net zoals de E-100. Das wat ik denk :P
En ik denk wel dat je zal kunnen kiezen wat te doen met je XP, meenemen of niet. Als er effectief een gun te unlocken gaat zijn, zal het wel een 60k zijn, en er dus even over doen :)

De IS-4 staat al enige tijd in mijn garage te blinken ;)

Ik vroeg mij alleen af (net als bij de T34) hoeveel tijd ik nog moet besteden aan beide tanks?
'Krijg' je straks alle upgrades automatisch, of krijg je de tank zoals je die hebt staan in je garage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Yammie74 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:27:
[...]

De IS-4 staat al enige tijd in mijn garage te blinken ;)

Ik vroeg mij alleen af (net als bij de T34) hoeveel tijd ik nog moet besteden aan beide tanks?
'Krijg' je straks alle upgrades automatisch, of krijg je de tank zoals je die hebt staan in je garage?
IS-4 will be substituted for Object 252.
Players who have an IS-4 in their garage at the time of the revision will get an IS-4 in its new status with old crew, plus they will also get an Object 252 with 100% crew with an extra garage slot. Undistributed experience will remain on Object 252, however can be transferred to a new IS-4 on demand.
No additional refunds are planned.

Draft Procedure of module substitution for IS-4:
If a player had IS-4’s engine researched, the same engine will be researched for both the new IS-4 and Object 252 (or the analogue of this engine if changed).
Radios, turrets, and suspensions will be treated in the same way. IS-4 and Object 252 will have the same modules installed as those previously mounted on old IS-4 or their analogues if changed. Guns, if changed, are likely to be treated in the same way.

Note: Installed equipment and modules in depot for the vehicles affected by the revisions will be sold at their buying price. Some minor changes are still possible but overall concept will remain untouched.
Bron: http://overlord-wot.blogs...revised-and-improved.html

[ Voor 28% gewijzigd door ThomasG op 23-01-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:30

skoozie

SCSI

EN:
Draft Procedure of module substitution for IS-4:
If a player had IS-4’s engine researched, the same engine will be researched for both the new IS-4 and Object 252 (or the analogue of this engine if changed).
Radios, turrets, and suspensions will be treated in the same way. IS-4 and Object 252 will have the same modules installed as those previously mounted on old IS-4 or their analogues if changed. Guns, if changed, are likely to be treated in the same way.
Edit: dus ik denk dat er meerdere modules zullen zijn op de Tier 10 IS-4

[ Voor 4% gewijzigd door skoozie op 23-01-2012 13:30 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:08

wontcachme

You catch me? No you wont

Joindry schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:22:
[...]

Nope. Van wat er tussendoor bekent gemaakt is wordt de IS4 de russische versie van de Maus. Iets sneller dan de Maus, maar wat minder armour, en minder krachtige gun maar waarschijnlijk wat sneller schietend. Puur een defense tank dus

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
Het vervelende van alle die nieuwe tanks is wel dat de title MasterTanker steeds moeilijker te behalen valt.
Ik moet er nu nog 6, waarvan 3x een tier 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
[b]
I play with premium account, I'm also on T29 stage (just got it).

Q: Any chance we get a warning before the database backups made for the public testing of 7.2? I want to definitely have the T34 in the garage to test the conversion process.
(17 January 2012) Overlord A: You have at least 2 weeks. Think, it's enough.
Bron: http://forum.worldoftanks...?/topic/78699-t29-to-t30/

Ze zeggen dus 2 week en dan test versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Appel schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Ten eerste, het is een beest van een tank :) Plus, alles wat je nu haalt krijg je straks ook op je nieuwe tier 9. Plus daarbij dat je straks gewoon weet hoe je de tier X versie moet spelen en een goed getrainde crew hebt.

Verkoop de IS-3, zet de hele handel over naar de IS-4 en begin vast met grinden voor de IS-7. De experience kun je straks (gratis) naar de Object 252 overzetten.
Zit er toch steeds meer aan te denken om ook niet die kant langzaam op te gaan.
Wapper blijft ook maar zeggen wat voor een score ik zou halen op de IS4 als ik het al goed doe met de T34 :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
psychoclown schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:32:
[...]

Zit er toch steeds meer aan te denken om ook niet die kant langzaam op te gaan.
Wapper blijft ook maar zeggen wat voor een score ik zou halen op de IS4 als ik het al goed doe met de T34 :P
Ik heb een T34, wat is daar zo bijzonder aan? Mij ontgaat het een beetje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

Ik vind die T34 echt niet verkeerd hoor. Heel erg mobiel met een flinke gun. Alleen je hull armor is een probleem, je turret is dan weer prima.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Appie Heijn schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Het word een Tier 8 Premium tank, daarom wil ik hem :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik denk gewoon dat de IS-4 vergevingsgezinder is dan de T34. Gisteren een potje gehad waar ik top tier was op Prokhorovka, ik typ, rush rightside, al stay in my cover. (dus het bos)

Zo gezegd zo gedaan. Ik trek first blood door een JP IV te spotten en te oneshotten, ik bounce direct erna 3 vijandige schoten, ik blijf doorrijden. Doe nog een spot of 5, uiteindelijk heel de zooi kapotgeschoten, enkel ik werd beschoten, ik had nog meer dan 1000 hp over toen ik de arty schoot en erna doodramde :P

tegen dan stond het 7>1 en was het een eitje :)
Zelden kom ik potjes tegen waarvan ik denk, nauw deze was wel écht te makkelijk. Die halen de fun er zelfs een beetje uit.

Je kan gewoon met /brainoff modus, nog steeds mooie games maken in de IS-4.

en ow ja, voor deze brainlessmode kreeg ik nog een steel wall ook :)

[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 23-01-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appie Heijn schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Volgens mij had je niet helemaal door dat ik het over de T34 (USA T9) had en niet de T-34 (USSR T5) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
psychoclown schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:28:
[...]

Volgens mij had je niet helemaal door dat ik het over de T34 (USA T9) had en niet de T-34 (USSR T5) ;)
Ah dat verklaard het. Ik dacht al normaal gaat hier hier vooral over de Tier8+ tank, had echt zoiets van WTF is er nou zo spannend aan die T34 als je zo'n übertank hebt. _/-\o_ wel lekker verwarrend trouwens 2x een T-34. Nou zal je het verschil wel zien in-game denk ik ;)

T34 is wel redelijk, moet er alleen nog mee leren spelen. Is de T34-85 een vooruitgang of valt dat tegen?

[ Voor 8% gewijzigd door Appie Heijn op 23-01-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Appie Heijn schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:37:
[...]
T34 is wel redelijk, moet er alleen nog mee leren spelen. Is de T34-85 een vooruitgang of valt dat tegen?
spoiler:
Ja! Met de 100mm is dat gewoon een beest op wielen. Voorheen was die 100mm de gun die je ook nog op de T-44 gebruikt en op de stock T-54 aanwezig is. Je kunt tier 8's met een beetje mikken frontaal pijn doen! Vooral de Lowe is leuk om te pakken te nemen. Natuurlijk wel op weakspots mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

[...]

Ah dat verklaard het. Ik dacht al normaal gaat hier hier vooral over de Tier8+ tank, had echt zoiets van WTF is er nou zo spannend aan die T34 als je zo'n übertank hebt. _/-\o_ wel lekker verwarrend trouwens 2x een T-34. Nou zal je het verschil wel zien in-game denk ik ;)

Appie, een goede tip die ik eens van Psycho kreeg, alleen de russen hebben - in hun naam (op een paar vreemde na...)

de T-34 is dus Russisch: T5 medium
de T-34-85 is ook Russisch: T6 medium
de T34 is Amerikaans: T9 heavy

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Een enorme vooruitgang.
Vooral met de 100MM, al is deze wel iets verzwakt na de laatste patches maar nog steeds een beest.
Met deze gun kan je alles tot Tier 8, soms zelfs een Tier 9 damagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 17:07

ZenTex

Doet maar wat.

Joindry schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:24:
Ik denk gewoon dat de IS-4 vergevingsgezinder is dan de T34. Gisteren een potje gehad waar ik top tier was op Prokhorovka, ik typ, rush rightside, al stay in my cover. (dus het bos)
Zo'n potje had ik gister ook. In heb befaamde Campinovka, huisjeskant.
Zoals gewoonlijk bleef drie kwart van het team campen, maar ik was onze top tier en vroeg om meer mensen voor hill, en er zijn toch altijd wat mensen die naar de top tier lusiteren enkel en alleen okmdat íe top tier is.
Dan nog kwam het traag op gang, onze 2 T-54's werden al opgewacht door 4 van hun mediums en gingen als snel neer. Maar het mooie van de IS-4 is dat íe snel is, dus ik nog nog net 2 mediums van hun wegblaffen voordat onze laatste med neerging.
Eenmaal op de hil aangekomen waren er nog 2 meds en een T34 US heavy en een E-75, de rest van het team was nog niet op de hill aangekomen en er waren al flink wat dooien bij base camp en het kleine heuveltje voor het dorp gevallen. De situatie was uitzichtloos, en 1 van de dooien riep uit frustratie of onze super-IS-4 ons nog kwam redden?
Geen reactie van mij want ik was druk bezien met hun tier 9 heavies, ik had de andere meds al beschadigd en die werden door de teammates van onderaan de heuvel afgemaakt. De T-34 zwwar beschadigd enn uiteindelijk door onze arty afgemaakt (killsteal :p) Ondertussen ontweek ik continue hun arty dur heen en weer te rijden en nooit stil te staan in het duel met de E-75, weer een voordeel van de IS-4, lekker pittig.
Uityeindelijk de E-75 naar 1% geschoten zonder een schrammetje op te lopen, helaas killsteal.
Dus in volle vaart naar de kerk, helaas wisten de arties met 2 near misse me toch naar 60% te schieten.
Daar korte metten gemaakt met de verdedigers rond de kerk en het Arty bos in, 1 arty gespot en gesloopt, volgende arty gespot en naar 9% geschoten, ik rij hem klem en een Arty shell maakte het karweitje af met een 1e klas killsteal (ik enorm pissig wat de kans was 90% dat ik ook het loodje zou leggen door onze eigen arty.

Resultaat: Dikke vette win en een stortvloed aan complimenten voor mij en excuses van de "IS-4 superman"roeper. (die had het hele potje zitten uitkijken, net als de meeste dooien van onze kant, en zaten me ind e gaten te houen tegen beter weten in) Oh, en complimenten van de onfortuinlijke E-75 speler die ik vernederde. Maar als ik een E-75 tegenkom in close combat is íe dood, in close combat is de IS-4 onverwoestbaar mits je weet te anglen, dan kom je met 250 Pen niet meer door dat kijkgaatse heen. (weet ik uit mijn ervaring in de E-75, tot grote frustratie)
4 kills, confederate en een 99% loss om weten te buigen in een win, zo goed als solo. Dat lukt me met geen enkele andere tank. Oja, en 2378 XP, xx2 voor dubbel.
T34 is wel een mooie tank hull down, maar zeker geen tank waarme je lekker mobiel kunt zijn en je snel verplaatsen naar waar je nodig bent.

[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 23-01-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Partial list of update 7.2 features:

Last updated: 23.01.2012

Notice! Dates listed below are subject to change
Vehicles:

Alternate branch of American Tank Destroyers with turrets, starting at T82:

M8A1 (tier IV)
T49 (tier V)
M18 Hellcat (tier VI)
T25-2 (tier VII)
T28 Prototype (tier VIII)

Changes in American Heavy Tank branch:

T30 moved to alternate branch as a tier IX Tank Destroyer
T30 replaced by Т110E5
T34 moved to Premium Tanks
Т34 replaced by М103

Maps (working titles, subject to change)

Province
Live Oaks

New features:

In-game novice training;
Approx. 20 additional crew skills and qualifications;
Remaining rounds indicator for guns with multi-round autoloading mechanisms;
Reworked team lists and ‘Tab’ key tables;
New additional camouflage for each nation;
Corrected German camouflage patterns;
Clan emblems;
Repairing vehicle module/healing crew member in one click when one module/one crew member is damaged/wounded;
User-friendly reticle settings.

Release dates: February 2012
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Hv6AVHYrMsY&hd=1]
Hopelijk gaan ze nog wat aan die physics doen, dit is wel erg onrealistisch.

En nieuwe effecten (night maps!)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1iiojtONlvY&feature=youtu.be&hd=1]

[ Voor 9% gewijzigd door rgras op 23-01-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Oud filmpje al trouwens.
Die crew skill changes komen er dus ook al aan met 7.2? Toch maar gauw dat vinkje weer aanzetten bij elite tanks voor snellere crewtraining.

En ik word serieus opgewonden van leuke Russich sprekende dames. :Y, Ah, Olga!

Edit: @ Rgras: sommige dingen waren nog niet bekend, dwz hier nog niet gepost.
Maar dat filmpje is denk ik minimaal 2 maanden oud, dus misschien dat het wat realistischer is geworden.

[ Voor 71% gewijzigd door ZenTex op 23-01-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik was ze hier nog niet tegen gekomen, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:04

rapture

Zelfs daar netwerken?

ZenTex schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:54:
4 kills, confederate en een 99% loss om weten te buigen in een win, zo goed als solo. Dat lukt me met geen enkele andere tank. Oja, en 2378 XP, xx2 voor dubbel.
T34 is wel een mooie tank hull down, maar zeker geen tank waarme je lekker mobiel kunt zijn en je snel verplaatsen naar waar je nodig bent.
Amerikaanse heavies zag ik vanuit de lagere tiers altijd als snipebare XP-pinata's aan. Met 175 of 200 mm penetratie schiet je zo door de hull. Het dwingt geen respect van mediums, TDs,... af zoals de E-75 of IS-4 kunnen doen. IS-4 is wel evil door de ogen van een T-50-2. Je kan het zelfs langs achteren niet penetreren, alleen detracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:17

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:20:
En ik word serieus opgewonden van leuke Russich sprekende dames. :Y, Ah, Olga!
Ze ziet er goed uit, en vind der stem ook niet verkeerd :P. +1

Ben benieuwd naar de 20 nieuwe crewskills. :9~ Benieuwd of ze goed/leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
skoozie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:47:
[...]

Appie, een goede tip die ik eens van Psycho kreeg, alleen de russen hebben - in hun naam (op een paar vreemde na...)

de T-34 is dus Russisch: T5 medium
de T-34-85 is ook Russisch: T6 medium
de T34 is Amerikaans: T9 heavy
Thanks m8 ik snap um. :)
Waar kan ik een basic KV het beste raken trouwens? Ik krijg er geen hoogte van namelijk. Turret lijkt mij niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Appie Heijn op 23-01-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

rapture schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:10:
[...]
Amerikaanse heavies zag ik vanuit de lagere tiers altijd als snipebare XP-pinata's aan. Met 175 of 200 mm penetratie schiet je zo door de hull. Het dwingt geen respect van mediums, TDs,... af zoals de E-75 of IS-4 kunnen doen. IS-4 is wel evil door de ogen van een T-50-2. Je kan het zelfs langs achteren niet penetreren, alleen detracken.
Mee eens. Daarentegen is een T34 op de juiste plek een ramp als je niet kunt flanken.

Maar inderdaad, een IS-4 is gewoon immun voor Mediums en heavy<Tier 8.
Had toevallig gisteren een potje waarbij als enige een full health T-54 en vijandelijke, bijna dode IS-4 over waren. De T-54 speelde zeer goed, en deed rondjes rond een wrak. Maar hij kreeg er maar een paar procentjes af, de IS-4 won.

Eerder vond ik de E-75 toch net iets lekkerder spelen, maar uiteindelijk is de IS-4 mits juist gespeeld dé ultieme tier 9. Dat ding heeft gewoon geen zwaktepunten. (op gun depression na misschien)
Zoals ik eerder al zei, als ik een E-75 tegenkom in close combat is hij dood, vaker wel dan niet heb ik dan nog 100% health over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Laatst online: 02-03 08:42
@ZenTex, dan speelt de E75 niet goed ;)

Als een IS-4 goed richt komt hij door mij heen, ik ook door hem op zijn onderplaat en viewport, IS-4 spelers zijn (statistiek) gezien, vrij slechte spelers :P ( no offence ) en heb hierdoor ook een w/l rate van 66 % :) ook mijn average is >950 :P Dus de meeste tier 9's kunnen gewoon niet spelen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Een IS-4 die wél goed speelt en angled is zo goed als ondoordringbaar. Bodemplaat niet, viewport niet, optics niet.
Daarentegen komt de S-70 met gemak door de bodemplaat van de E-75 heen, ook geangled, en anders is er nog die joekel van een commanders hatch.

Wil trouwens nog wel een trainings match met een E-75 doen tegen een IS-4 om te testen.Vice versa mag ook. Heb beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Laatst online: 02-03 08:42
Donderdag maar een keertje doen dan :P? ben nu druk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
38h735 is echt een leuke tank, begin het apparaat steeds meer te waarderen. :) Dat ding kan zoveel hebben. Het enige probleem is dat je 2 teammates moet hebben om extra firepower te geven. En af en toe wil arty nog wel eens roet in het eten gooien, gemiddeld neem ik toch 4 enemy tanks mee. En meestal sta ik in de circel met de overwinning.

En altijd top-tier tot nog toe >:)

Victory!
Battle: Mines maandag 23 januari 2012 20:21:31
Vehicle: SU-26
Experience received: 703
Credits received: 7.758
Battle Achievements: Top Gun, Reaper

Oh ja! I'm the reaper. Su26 is nog steeds lache. >:)

[ Voor 89% gewijzigd door Appie Heijn op 23-01-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Nou zoals ik al in mijn post zei:
De T34 is van de USA en de T-34 (zie het streepje) is van de USSR :)
ZenTex schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:51:
Een IS-4 die wél goed speelt en angled is zo goed als ondoordringbaar. Bodemplaat niet, viewport niet, optics niet.
Daarentegen komt de S-70 met gemak door de bodemplaat van de E-75 heen, ook geangled, en anders is er nog die joekel van een commanders hatch.

Wil trouwens nog wel een trainings match met een E-75 doen tegen een IS-4 om te testen.Vice versa mag ook. Heb beide.
Heb zelf een E75 maar ik vind de viewport van dat ding altijd irritant, 50% van de tijd bounce ik wanneer ik erop schiet. Gelukkig weet ik waar ik anders moet schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

FF oefenen dan, Psycho?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Bah net de su5 gekocht, nu volledig uitgerust met 75% crew en het is echt om te janken, zelfs top gun doet niet veel damage. Agh nog maar 47k te gaan :(

[ Voor 10% gewijzigd door Appie Heijn op 23-01-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Maar schiet wel als een machinegeweer. Enige nadeel is dat de ammo zeer beperkt is. Qua DPS is íe niet onaardig. Vergeet niet dat het maar een tier 4 is, maar je wel de hoogste tiers kunt damagen, iets wat geen enkele tier 4 tank of TD kan. En mochten ze geluk hebben en 1% eraf schien zijn ze meestal 2 seconden later dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
ZenTex schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:25:
Maar schiet wel als een machinegeweer. Enige nadeel is dat de ammo zeer beperkt is. Qua DPS is íe niet onaardig. Vergeet niet dat het maar een tier 4 is, maar je wel de hoogste tiers kunt damagen, iets wat geen enkele tier 4 tank of TD kan. En mochten ze geluk hebben en 1% eraf schien zijn ze meestal 2 seconden later dood.
Ja dat machinegeweer effect was me ook al opgevallen. 16 shells inderdaad. Wellicht wil ik zelf wat te snel. Tis geen XP leverancier. Net als de T-34 trouwens.

De III/IV doet het iets beter volgens mij. En de hetzer en de Stug doen het helemaal lekker wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420887

Leuke battles gespeeld in de su5: 56% victories, 384XP/battle.

Vooral leuk wanneer je aan het eind van een battle een Tiger op afstand houd, omdat ie het hoekje niet om durft te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Juist tree changes is februari.
Denken jullie dat ik het nog haal ( de T34 ) ?
Zit op het moment op de T29, heb de Turret en Tracks en ik heb nog 10k exp over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42763

TheJukeBox schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:26:
Zit op het moment op de T29, heb de Turret en Tracks en ik heb nog 10k exp over.
Je wil ook de 105mm researchen alvorens door te gaan naar de T32, motoren weet ik niet zeker (maar meestal wel verstandig). Dan nog door de T32 heen om de T34 te unlocken en aan te schaffen. Als de patch een keer op tijd komt zal het krap worden, maar een kans heb je zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

TheJukeBox schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:26:
Als je student bent en kan permitteren om 16 uur per dag gemiddeld te spelen. Eten maakt met een microgolfoven boven op je koelkast en een voorraadje voedsel hebt dat je kan maken zonder van je stoel weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
rapture schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:01:
[...]
Als je student bent en kan permitteren om 16 uur per dag gemiddeld te spelen. Eten maakt met een microgolfoven boven op je koelkast en een voorraadje voedsel hebt dat je kan maken zonder van je stoel weg te gaan.
lol :P
Student, met 40 uur stage p/w :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

En de croque machien niet vergeten voor tijdens de stille momenten in-game nog snel wat croque monsieurs te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Ik zie in ieder geval dat ik de T34/T30 niet ga halen. Ik heb nu volgens mij de M6 vrijgespeeld (lang geleden al) en dan zou ik er ruim 200k xp tegenaan moeten gooien om de T32 te unlocken met 105mm gun. En dan begint de hele grind naar de T34 nog. Nee, mij niet gezien.

Ik heb net even de T34 en de IS-4 zitten vergelijken, maar die laatste overtreft de T34 in alles behalve RoF. Ik dacht altijd dat de T34 zo'n goede gun had maar de S70 van de IS-4 heeft meer damage en penetration en zelfs de accuracy is hetzelfde.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik vecht nu met franse tanks om voor de AMX 50 100 te gaan omdat ik veel positieve verhalen daarover hoor. Momenteel heb ik de D2 en heb gemerkt dat hij erg traag is ondanks alle upgrades. Wat zijn goede speeltips met die tank om een beetje xp te scoren? Schiet niet op zo met 100 xp per potje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Al die tankjes zijn redelijk zwaar bepantserd, maar traag en een zwakke gun. Tenzij je top tier bent word het dus lastig andere tanks te beschadigen, terwijl de hogere tiers makkelijk door jouw pantser heen komen. Dit is met de B1 Heavy niet anders en de BDR helemaal een grap, vooral door de potjes waar je in terecht komt. Je bent geen partij voor die andere tier V heavy, de KV.
Gewoon in 2e lijn mee rollen en proberen te raken wat je raken kunt, een betere strategie kan ik niet bedenken.
De ARL (tier 6) daarentegen is een super tank met de top gun, 212 penetration voor tier 6! Kost wel aardig wat XP. De AMX 45 (tier 7) heeft iets minder armour als de ARL maar bounced wel redelijk als je je goed positioneerd, en heeft dezelfde top gun als de ARL, maar depression is nul, hou daar rekening mee. Een beetje een tank als de tiger, fragiel maar kan prima snipen. Bij zowel de ARL als de AMX '45 is de turret de grote weakspot.
Enfin, tot de ARL is het vooral veel slikken, tot dan zijn de tankjes 1 grote grap, dus even de kiezen op elkaar en doorbijten.
Pas met de AMX50 krijg je de beschikking over de befaamde revolver helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
volgens mij heb k bij die zsm de volgende tank gekocht..ik vond het pas bij de arl44 leuk worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:06
Tijdje terug zat ik ook te denken om de t34 te halen als gratis premium. Met de aankomst van Franse tanks die ik momenteel speel dacht ik niet genoeg tijd te hebben. Nu zit ik echter komende weken ziek thuis vanwege mn *** knie en kan ik behoorlijk veel spelen als ik wil :P Zou het te doen zijn om van 0 te beginnen en de T34 te halen? :P

Als wargaming nou een definitieve datum zou geven van de update dan zou ik het misschien nog proberen :P

Achja.. Komende dagen heb ik waarschijnlijk mijn bat chat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

oosterhofjf schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:41:

Als wargaming nou een definitieve datum zou geven van de update dan zou ik het misschien nog proberen :P
Als je toch zoveel tijd hebt zou ik het gewoon proberen. Als je lekker doorspeelt namelijk en focust op 1 tank (met een alternatieve tank uit een andere lijn die upgrades met elkaar gemeen hebben, bijv. motoren en guns voor maximale efficiency), kun je héél snel XP grinden.
Moet je wel gefocust spelen voor XP en niet voor de lol, dus niet fouten maken waarvan je weet dat het fouten zijn maar toch doet omdat het fun is. ;)

En die datum is al zo vaak verschoven, het zijn flink wat updates, o.a introducties van een geheel nieuwe lijn en crewskills. Het zou me niets verbazen als dit nog een tijdje duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:06
http://worldoftanks.eu/news/1013-celebrate-french-tanks/

Oh yeah. Hopen op triple money en lage aanschafprijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 13:30
Huh wordt de Type 59 niet meer in de store verkocht?
http://worldoftanks.eu/news/947-type-59-game-store-removal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-04 16:14
Zou dat even welkom zijn. Ik heb ruim voldoende XP voor de E-75 alleen een groot gebrek aan liquid assets..

Ik gebruik m'n SU-85 voor credits maar die zit tegenwoordig in zwaar vaarwater vanwege de moeilijke matchmaking. 7 van de 10 potjes zit ik bij de bottom 5.

Wat vinden jullie eigenlijk de beste moneymaker? Ik wissel zelf tussen VK3601H en SU-85.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155467

Mijn moneymakers zijn: VK3601H, JagdPanzer4 en JagdPanther. Met de JagdPanzer heb ik m'n record gehaald van 32k creds (zonder premium) Ik ben bang dat wanneer ik met de Ferdinand ga spelen ik m'n moneymakers ook echt nodig heb. De weg naar de JagdTiger wordt nog een dure : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Löwe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Anoniem: 155467 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:45:
Mijn moneymakers zijn: VK3601H, JagdPanzer4 en JagdPanther. Met de JagdPanzer heb ik m'n record gehaald van 32k creds (zonder premium) Ik ben bang dat wanneer ik met de Ferdinand ga spelen ik m'n moneymakers ook echt nodig heb. De weg naar de JagdTiger wordt nog een dure : (
Als je genoeg damage doet zul je niet echt een moneymaker nodig hebben voor de Ferdi. Je kan met gemak je repairkosten er uit halen en met een beetje geluk ook je shells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-04 16:14
True :)

Non-premium had ik erbij moeten zetten.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

xCell schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:47:
[...]

True :)

Non-premium had ik erbij moeten zetten.
Premium is de Type59 ook een goeie, maar die is niet meer te koop en laatste tijd wordt je snel in dat ding geammoracked.

Non-Premium: KV, StugIII, PzIV, M4 Sherman, T20, VK3601H. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Anoniem: 155467 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:45:
Ik ben bang dat wanneer ik met de Ferdinand ga spelen ik m'n moneymakers ook echt nodig heb. De weg naar de JagdTiger wordt nog een dure : (
Nergens voor nodig. Met de Ferdi moet je flink je best doen om verlies te draaien, ook zonder premium.
Vergeet niet dat hij maar tier 8 is, maar welk met een tier 9 tank gun (zoals op de E-75) zodat je extra credits bijeen hark voor het damagen van hogere tier tanks.

Mijn beste moneymaker: Alles behalve tier 9. Ik ben een aantal nieuwe lijnen begonnen en ondanks dat ik enorme sommen kwijt ben aan modules en nieuwe tanks stroomt het geld binnen. Maar met name de ARL44 doet het goed in dat departement vanwege de uber-gun.

[ Voor 19% gewijzigd door ZenTex op 24-01-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ligt het nu aan mij of krijg je in de Tiger I de laatste tijd bij zeker 30% van de potjes een schot in je ammorack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

mijn money machines: T-34-85 en T-43. Af en toe een potje in de Grille voor de afwisseling levert ook lekker op.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
KV draait zelfs met een verlies waar je snel dood was nog winst. VK3601 als je niet bottom tier bent en snel dood gaat. Zelde met de KV-3. Pz III/IV is ook een goede, zelfde verhaal als de KV eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rgras schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:02:
Ligt het nu aan mij of krijg je in de Tiger I de laatste tijd bij zeker 30% van de potjes een schot in je ammorack?
Tiger heb ik er geen last van.

Type59 heb ik elke keer Ammo Rack hits.
IS-3 en IS-4 altijd dat men driver dood is.
En bij men Ferdi en Jagdtiger mijn gun.
En Patton en Panther II is het altijd men turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
ZenTex schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:59:
[...]

Nergens voor nodig. Met de Ferdi moet je flink je best doen om verlies te draaien, ook zonder premium.
Vergeet niet dat hij maar tier 8 is, maar welk met een tier 9 tank gun (zoals op de E-75) zodat je extra credits bijeen hark voor het damagen van hogere tier tanks.
De Ferdi heeft zelfs een tier 10 gun; dezelfde die de Maus ook heeft, maar dan met een hogere RoF. Wat een beest is dat eigenlijk zeg. Ik wil nu 175k xp bij elkaar grinden om klaar te zijn voor de Stug E-100, maar dat is beslist geen straf!
Mogelijk dat ik voor de 350k ga zodat ik de Jagdtiger ook kan unlocken.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nemean schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:12:
[...]

Tiger heb ik er geen last van.

IS-3 en IS-4 altijd dat men driver dood is.
En bij men Ferdi, mijn gun.
Volledig akkoord en bij mijn IS-7 is het ook steeds de gun. Gisteren in zeker de helft van de potjes mijn gun naar de haaien geschoten. Volgens mij is dat omdat er continu HE gespammed wordt naar de front van deze tanks.

@bramsd, vr die 2* duitse td heb je toch nog tijd genoeg, is blijkbaar maar Q2 wanneer de split zal uitkomen. ik heb me gehaast (moet nu nog 30k) om 2*178k Xp te verzamelen op mijn ferdi. Voor mij is het, samen met de IS-4, de leukste tank in dailies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Hmm triple money bij het opblazen van een franse tank. Of bedoelde je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Of ze introduceren een consumable waarmee je jezelf in een Franse tank kan overgeven en alsnog het volledige aantal punten krijgt. :+

[ Voor 7% gewijzigd door rgras op 24-01-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

rgras schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:39:
Of ze introduceren een consumable waarmee je jezelf in een Franse tank kan overgeven en alsnog het volledige aantal punten krijgt. :+
Een wit vlaggetje waarmee je van kant mag wisselen :)

O neen, das eerder Italië. Maar toch, zou leuk zijn, voor 5k credits wissel je met een tank van de vijand van team, enkel te gebruiken voor de start van de ronde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Double credit rate op mijn AMX 50 100 zou ik wel leuk vinden, maak sowieso wel winst maar een keer echt wat aan een special hebben zou ook leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Een wit vlaggetje waarmee je van kant mag wisselen :)

O neen, das eerder Italië. Maar toch, zou leuk zijn, voor 5k credits wissel je met een tank van de vijand van team, enkel te gebruiken voor de start van de ronde. :)
Ik zie het al voor me, multi klikken, whoops verkeerde team, ff 3 man wisselen :D

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Volgens mij bedoelen ze gewoon dat de Franse 'feest' vieren, en dus de hele tank voladen met stokbrood.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

ThomasG schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:57:
Volgens mij bedoelen ze gewoon dat de Franse 'feest' vieren, en dus de hele tank voladen met stokbrood.. :')
de Tier 1, 2, 3 en 4 tanks schieten al met stokbroden in plaats van kogels. die krengen komen echt nergens doorheen....

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:08

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:43:
Double credit rate op mijn AMX 50 100 zou ik wel leuk vinden, maak sowieso wel winst maar een keer echt wat aan een special hebben zou ook leuk zijn ;)
Goede tank, maar de credit rate is bagger. Ik moet vaak al moeite doen om quite te spelen bij games met XP boven de 1000 :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

een week lang geen franse tanks, da's pas feest.

Of een week lang alleen maar franse tanks.

Stokbroden als AP munitie gebruiken, en wijnflessen voor HE? Zou ook leuk zijn.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Ik had vooral verwacht dat de Franse tanks een stuk sneller zouden zijn, je moet immers zo snel mogelijk het slagveld kunnen ontvluchten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Hehe, leuk ja. Dat lijkt me wel een aardige 'Christmas special'. Beetje tanks Bordeaux verven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik verwacht dat inderdaad de French only module word geintroduceerd.
Waar de russen de removed speed governor hebben, krijgen de fransen de witte vlag module, of de x10 speedbonus bij achteruitrijden. Of misschien een French only bonus bij een hele battle ongespot blijven en geen schot gelost te hebben?

Die Franse tanks mogen dan wel met stokbroden schieten, vanaf tier 6 gebruiken ze fossiele stokbroden, want die dingen doen pijn. De tankjes zijn ook redelijk snel, dus ik denk dat de motor brandstof word aangelengd met stevige Franse Cognac..

Vraag: hoe noem je een battle in je Franse tank waarbij je meteen aan het begin quit?
Antwoord: Een franse slag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
ZenTex schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:33:
Vraag: hoe noem je een battle in je Franse tank waarbij je meteen aan het begin quit?
Antwoord: Een franse slag. :+
Le Rageqouite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437420

Ook ik ben gisteren eens begonnen na hard aanzetten van een vriend. Het spel is best leuk, alleen in vergelijking met WWII Online is dit wel erg makkelijke arcade. De vele coupon codes zijn wel leuk met wat gratis goud en 3 dagen premium, maar ik weet nog niet of ik er zelf voor zal gaan betalen. In verband met het arsenaal aan tanks in WWII Online ben ik maar eens begonnen aan de Russische lijn, daar ken ik er niet zoveel van.

Iets wat me wel snel opviel, al zal dat ook wel komen doordat ik nog bij de beginners zit: Mensen zijn zo slecht in dit spel. Ik was opgelucht om te horen dat je gewoon je battle kunt verlaten en wat anders kunt doen, want van de replays werd ik echt gek. Potjes verloren die we echt nooit mochten verliezen, zoals een 1v7 en dan 1 voor 1 naar hem toe gaan in plaats van tegelijk gaan en hem omsingelen, of zelfs cappen. Verloren we dus. ;(

Leukste potje was toch wel waar we alle kills hadden van het team: scorebord.

Ik ben nog altijd in mijn BT-2, omdat ik meer ervaring wil opdoen en wat wil sparen voor ik verder ga, maar mocht iemand een keertje samen willen spelen, mijn naam is RainbowSmash (profiel pagina). Ik kan overigens wel best slecht tegen verliezen als het door een actie/meerdere acties komt die ik zelf nog beter had gedaan als beginner (dus replays kijken zit er echt niet in want dan heb ik geen zin meer om te spelen :P). :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik zou zeggen: Geef er een paar centen aan uit en zorg dat je zo snel mogelijk uit de lage tiers komt en een tankje unlocked waarme je zelf nuttig kunt zijn, zeg een tier 6.
Die low level battles bestaat niet enkel uit beginners, maar ook spelers die een nieuwe lijn beginnen maar óók die rare dingen doen. Reden: low tier battles zijn grappig om te doen, maar je wilt ze het liefst zo snel mogelijk achter de rug hebben en er weinig tijd aan kwijt zijn. In de hogere tiers word het iets beter, maar niet veel, ook daar zijn er een hoop idioten. echter, het vijandelijke team bestaat ook vaak uit randdebielen en er is niets leukers dan daar je voordeel mee te behalen.

Wil je echt serieus aan de slag, grind je dan een weg naar tier 8 en meld je aan bij GoT voor tank company battles, en ga platoonen met clangenoten voor betere teamplay met 2 of 3 man.

Echt serieus word het pas als je clanwars gaat spelen. Daarvoor moet je wel de beschikking hebben over een tier X tank, dus dat betekent flink doorgrinden, al moet ik zeggen dat als je je focust het best snel kan gaat. Vooral als je een goede speler bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Leukste potjes zijn naar mijn mening als je samen rijdt en elkaars noden/eisen kan aanvoelen.

Een duet met 2 mediums kan heerlijk zijn. Ik had eentje met beiden in laatste procentjes hp. Vijandelijke gun wijs naar de andere kant, ik kom te voorschijn, schieten, dan zie je de turret draaien, de andere medium komt tevoorschijn om hem te flanken,... Netjes just in time het beslissende schot op het doelwit geven zodat we geen vuur meer moeten opvangen. Op deze manier met 2 low hp'ers eventjes een flank afslachten.

Als de ritme verstoort wordt en je schiet/beweegt elke keer te vroeg/laat (out of sync) ipv netjes op maat, dan kan je gaan vloeken.

Het alternatief voor perfect aanvoelen en timing, is een platoon commander die non-stop aan micromanagement doet. Bij wijze van spreken met links,rechts,links,links, rechts,... zijn platoon members moet aansturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05 10:49
Is er een soort van procedure die je door moet gaan om bij de GoT in WOT te joinen? Ik heb nu 2 Tier 8 tanks en wil graag tank company's gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 17-05 17:02
SgtPoen schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:47:
Is er een soort van procedure die je door moet gaan om bij de GoT in WOT te joinen? Ik heb nu 2 Tier 8 tanks en wil graag tank company's gaan spelen.
1. Applicatie invullen
2. ....
3. Profit!

GoT heeft tegenwoordig geen toelatingseisen meer afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Die AMX '45 is soms zo slecht nog niet.
Ik als top tier in Murovanka, magische bos kant. Mocht ik in m'n 1tje verdedigen tegen hun hoofdmacht. Heb hun tiger P, KV-3 en IS mogen vernietigen en 4 andere tanks mogen beschadigen.
Lemmingzijde wist door te stoten. Ik legde uiteindelijk het loodje, maar heb hard geknokt voor een win. Uitendelijk 7 schoten weten te bouncen. :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.