I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Voor 7.1 heb je een andere versie van OvertargetMarkers nodig. Ook werkt de crosshair die ik in de post heb benoemd niet meer. (Lees: De penetration-indicator is weg)Sapstengel schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:52:
[...]
Heb deze ook ff geprobeerd, maar met de komst van de franzosen mis ik toch een beetje de penetration indicator. Voor de rest een leuke mod. Later weer eens installeren (aanvinken in JSGME)
Ik heb de 0.7.0 versie van OTM (battle.swf en xml-bestand) teruggezet en het werkte zonder problemen (bij mij altans).Appel schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:26:
[...]
Voor 7.1 heb je een andere versie van OvertargetMarkers nodig. Ook werkt de crosshair die ik in de post heb benoemd niet meer. (Lees: De penetration-indicator is weg)
Het klopt inderdaad dat de T32 een van de slechtste guns heeft op T8 maar het totaal plaatje klopt heel erg.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:48:
[...]
Ik weet dat ik een beperkte speler ben, maar die gun is niet best. Van alle tier VIII heavies heeft de T32 de slechtste gun (ok afgezien van de KV5). Dat scheelt wel een stukje penetration. Volgens mij was hij ooit Tier 9, maar is ie generfed. Nu is het enige aan deze gun wat tier IX is, de ammokosten.
Tank Damage Penetration
VK: 320/320/420(HP) 200/244/60(mm)
Tiger2 320/320/420(HP) 225/285/60(mm)
Löwe 320/320/420(HP) 234/294/60(mm)
IS3 390/390/465(HP) 225/265/68(mm)
KV5 300/300/360(HP) 167/219/54(mm)
T32 320/320/420(HP) 198/245/53(mm)
Ik lees jullie opmerkingen over de T32 overigens met interesse. Ik zal toch iets niet goed doen als mensen hem zo fijn vinden.
Nu was de KT ook mijn eerste T8 heavy maar nu gaat het veel beter.
Ja hoor, 7.0 schijnt ook te werken maar ik zou gewoon de 7.1 versie pakkenTheJukeBox schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:15:
[...]
Werkt OTM nog?
moet ik gewoon die van 7.0 pakken?
OTM en TimeX Crosshair mod, voor de rest heb ik geen modsVae Victus schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:22:
[...]
Wat voor mods gebruik je allemaal, dat er ook van die pijlen in beeld komen. Gebruik zelf momenteel nog geen enkele mod. Daar wil ik binnenkort wel even naar kijken.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
0.7.0 werkte bij mij. Maar ik heb 0.7.1 erop gezet.TheJukeBox schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:15:
[...]
Werkt OTM nog?
moet ik gewoon die van 7.0 pakken?
Oke, heb je een link voor me voor 7.1?Aarge schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:56:
[...]
0.7.0 werkte bij mij. Maar ik heb 0.7.1 erop gezet.
Ah thanks dat zal niet meer lang duren.Appel schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:06:
[...]
Vanaf de PzKpfw III kan je de PzKpfw III/IV onderzoeken. Die heb je ook nodig om je tank elite te krijgen.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
http://forum.worldoftanks...argetmarkers/page__st__20
Google is mijn grote vriend. Hoopt ook jouw vriend te zijn.

wel een gemiddelde van 1k nu
PZKPFW II met flak(autoloader) Elite
PZKPFW III met 5cm top gun(7,5 HE bevalt mij niet) (full options)
Hetzer 10.5(spaar nog voor beste radio) hier speel ik het liefst in vanwege de shitload bounces als je hem goed neerzet.
BT-7 net als de kpfw2 voor de fun.
SU26 alleen de radio nog, echt een super leuke arti.
Heeft iemand suggesties voor de next tank? Ik zat zelf te denken aan iets wat op de hetzer lijkt qua vuurkracht maar dan met een turret en een nog wat betere armor. Armor dikte hetzer is bagger maar hij zorgt voor ontzettend veel bounces(vooral met franse tanks
Wat binnen bereik ligt is het volgende:
PZKPFW III/IV
Stug III
A20
Luchs
Iets wat na de franse instaptank komt. Vindt de fransen als tegenstander slecht tot nog toe. Wellicht wel beter in hogere tiers
Iemand suggesties. PS vanaf overmorgen heb ik via retail premium en dus ook wat goud. Ook hier sta ik wel open voor.
[ Voor 4% gewijzigd door Appie Heijn op 10-01-2012 22:06 ]
Hier het videotje van dat potje.
Wel leuk een JT zijn ammo rack raken als hij nog 1300+ heeft

En deze was ook nog erg leuk echt een life saver met nog 1 kogel in mijn magazijn en T59 tegen komen en hem ammo racken.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
[ Voor 18% gewijzigd door MaXeRs op 11-01-2012 08:01 ]
Dat zijn inderdaad erg lekkere potjes! Damn kan niet wachten tot ik van de amx40 af ben. Bounced lekker, maar voelt nog trager dan een kv3, tenzij je een berg af rijdt.Dark Angel schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 07:05:
Gisteren avond met Wapper van Regen een paar potjes gedaan met de AMX13-90 en daarbij haalde hij een potje met 2670XP enkel en ik zetten mijn nieuwe record van 2640XP enkel.
Hier het videotje van dat potje.
Wel leuk een JT zijn ammo rack raken als hij nog 1300+ heeft![]()
En deze was ook nog erg leuk echt een life saver met nog 1 kogel in mijn magazijn en T59 tegen komen en hem ammo racken.
Persoonlijk zou ik voor de StugIII gaan. Imho ook een zeer fun tank, die nog tot tier 7 of 8 tankjes pijn kan doen. Reload is lekker snel, vooral met rammer. Neem aub wel de lange 75mm niet het stompje. Tevens handig om je crew van de hetzer mee te nemen. Ik denk niet dat je meds gaat vinden in de tiers waar je bij kan, die je de ervaring van de hetzer gaan geven. Je kan wel een pzIII/IV nemen, maar daar krijg je max de gun op die nu op de hetzer zit, de korte 7,5 en je bent toch wel een tier hoger. De panzer III die daarvoor zit is ook wel aardig om rond te sjeezen maar damage moet je niet echt verwachten te kunnen doen. Ik gebruikte altijd HE op de PZIII, HE en damage is nou bijna niet meer mogelijk met dat kaliber. De meds zijn in die tiers imho even doorbijten. Als je daarna naar de 3601 gaat, das wel leuk of lekker snipen in de pzIV met de lange 75mm is ook wel aardig.Appie Heijn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:01:
Ik heb op dit moment wel een leuk wagenpark
Hetzer 10.5(spaar nog voor beste radio) hier speel ik het liefst in vanwege de shitload bounces als je hem goed neerzet.
Heeft iemand suggesties voor de next tank? Ik zat zelf te denken aan iets wat op de hetzer lijkt qua vuurkracht maar dan met een turret en een nog wat betere armor. Armor dikte hetzer is bagger maar hij zorgt voor ontzettend veel bounces(vooral met franse tanks) Ben sowieso geen (goede) scout. Dus A-20 wordt hem niet.
PZKPFW III/IV
Stug III
A20
Luchs
Iets wat na de franse instaptank komt. Vindt de fransen als tegenstander slecht tot nog toe. Wellicht wel beter in hogere tiers
Iemand suggesties. PS vanaf overmorgen heb ik via retail premium en dus ook wat goud. Ook hier sta ik wel open voor.
Andere optie is om voor de luchs te gaan en lekker sjeezen, scouten en arty proberen te pakken. Echter is dat wel iets dat je moet liggen en leren, daarnaast loopt die lijn in de techtree dood.
[ Voor 61% gewijzigd door Gizzy op 11-01-2012 08:56 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
[ Voor 101% gewijzigd door Gizzy op 11-01-2012 08:56 ]
ben de AMX40 en de B1 aan het spelen. Gisteren map abby spawn south, B1stock (dus een T4 medium met een T2 gun) ik deed er ruim 3 minuten over om rechts over het vlakke stuk langs de abby te rijden. daar wordt mijn motor aangort geschoten zodat ik een whopping 5km/h over houd op het recht. kom ik met nog 8/9 minuten op de teller eindelijk op de enemy spawn aan (continue rijden) staat dara een AMX40 met HE 2 van mijn team te slopen. ik gebruik een wrak om te schuilen omdat mijn HE op is en mijn AP niets doet tegen hem... vlak voor ik dood ga komen 2 team members mij helpen om die AMX40 te slopen. een heel potje gereden en als schietschijf staan dienen... gelukkig kon ik na dat potje mijn turret upgraqden om maar liefst een T3 gun te kunnen mounten. nog niet kunnen testen.Gizzy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:43:
[...]
Dat zijn inderdaad erg lekkere potjes! Damn kan niet wachten tot ik van de amx40 af ben. Bounced lekker, maar voelt nog trager dan een kv3, tenzij je een berg af rijdt.
[...]
Ik wacht nog tot de fransjes leuk worden!
De hotchkiss bevalt me wel goed, voor de rest vind ik het ook nog maar trage tankjes waar je niet zo heel veel mee kunt. Ik rijd nog rond in de hotchkiss trouwens omdat ik nog een D1 moet vinden en neer schietenskoozie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:12:
[...]
Ik wacht nog tot de fransjes leuk worden!
[removed]
Op een gegeven moment had ik de D1, D2 en B1 al en moest ik nog een AMX38 en een AMX40. die heb ik eindelijk met mijn AMX40 allebij kunnen schieten. Eenmaal in het zicht ook alles op alles zetten om de kill te kunnen maken, meestal met een fatale afloop voor mij luttele seconden laterredwing schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:35:
[...]
De hotchkiss bevalt me wel goed, voor de rest vind ik het ook nog maar trage tankjes waar je niet zo heel veel mee kunt. Ik rijd nog rond in de hotchkiss trouwens omdat ik nog een D1 moet vinden en neer schieten
Dan heb jij nog geluk dat je hem hebt. Ik heb toch meerdere malen pech.skoozie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:58:
[...]
Eenmaal in het zicht ook alles op alles zetten om de kill te kunnen maken, meestal met een fatale afloop voor mij luttele seconden later
Eerst speuren waar de prooi ergens uithangt, dan als een sodemieter die kant op.
En dan denk je met nog één shell de kill op je naam te kunnen zetten, komt er een team mate bij je staan die er met de kill vandoor gaat
Of de prooi wordt al afgeknald voordat ik in de buurt ben.
Of ik ben eerder gedood ... door de prooi zelf
heel herkenbaar allemaal, ik denk ook dat je daarom zoveel marders ziet, die allemaal voor hun mastretanker de low levels willen killen. ook de T2 Tds zie je veel om die reden volgens mij...Yammie74 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:10:
[...]
Dan heb jij nog geluk dat je hem hebt. Ik heb toch meerdere malen pech.
Eerst speuren waar de prooi ergens uithangt, dan als een sodemieter die kant op.
En dan denk je met nog één shell de kill op je naam te kunnen zetten, komt er een team mate bij je staan die er met de kill vandoor gaat
Of de prooi wordt al afgeknald voordat ik in de buurt ben.
Of ik ben eerder gedood ... door de prooi zelf
Met de AMX M4 heb je zeker wel je eerste engine nodig anders ga je echt trager dan een slak (eenmaal op snelheid haal je de 30-32 km/h wel maar dat duurt even). Met de eerste engine haal je de 34 km/h al maar nog niet de top van 35 km/h, wel is de tank gelijk een stuk fijner. De top gun heb je ook wel nodig om echt goed mee te kunnen, exp farmen gaat niet zo snel als met de T29 omdat je veel meer raak moet schieten wil je genoeg damage kunnen doen. Kun je dus zelf bedenken dat als je de eerste engine upgrade nog niet hebt je gewoon overal te laat bent.Gizzy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:43:
[...]
Dat zijn inderdaad erg lekkere potjes! Damn kan niet wachten tot ik van de amx40 af ben. Bounced lekker, maar voelt nog trager dan een kv3, tenzij je een berg af rijdt.
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 11-01-2012 10:41 ]
Zover was ik gisteren dus, ik zat in mijn Hotchkiss en alleen op een flank tegen 3 enemies (2*tetra+D1), de tetra's had ik van 100% naar 0 geschoten en de D1 (die er achter stond) van 100% naar 10% waarna een toegesnelde team member hem af maakte. Aangezien hij de enige was die kwam helpen kun je het hem moeilijk kwalijk nemen (daarna samen doorgestoken naar enemy base) maar je baalt dan wel ff.Yammie74 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:10:
[...]
Check ! (om dezelfde reden heb ik ook de SU26 nog)psychoclown schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 10:40:
Veel marder spelers zijn ook hogere tiers met 100% crew en equipment gewoon omdat het zo'n goede low tier is.
[ Voor 17% gewijzigd door redwing op 11-01-2012 10:51 ]
[removed]
Deze lijkt mij inderdaad wel de moeite waardGizzy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:43:
Persoonlijk zou ik voor de StugIII gaan. Imho ook een zeer fun tank, die nog tot tier 7 of 8 tankjes pijn kan doen. Reload is lekker snel, vooral met rammer. Neem aub wel de lange 75mm niet het stompje. Tevens handig om je crew van de hetzer mee te nemen.
Dit is mij ook al opgevallen, ik vond er weinig meer aan met mijn pzkpfw III icm korte 7,5 en HE. Kan dat met de 7.1 patch te maken hebben? Reload time van dat ding is ook aan de lange kant. Altijd grote afstand bewaren dus. Ik scoor nu veel beter met mijn 5cm door een snelle recon te doen zodat arti een kans krijgt om wat klappen uit te delen. Vervolgens vliegensvlug mij tussen de inmiddels gearriveerde heavy's mengen en van een afstandje proberen hier en daar een weak spot te raken of mij uit te leven op mijn soortgenoten. Als ik de kans krijg snaai ik er af en toe ook nog wel eens een marder of een hetzer bij die het op de heavys heeft gemunt. Die hetzer is zo lekker in zn flank te schietenIk gebruikte altijd HE op de PZIII, HE en damage is nou bijna niet meer mogelijk met dat kaliber. De meds zijn in die tiers imho even doorbijten. Als je daarna naar de 3601 gaat, das wel leuk of lekker snipen in de pzIV met de lange 75mm is ook wel aardig.
[/quote]
Tis niet helemaal mijn ding om echt als scout te dienen en proberen elke game een arti te pakken. Ik wil het liefst wel de battle surviven, dit vind ik ontzettend moeilijk omdat je eigenlijk nooit levend bij de zojuist door mij gekillde arti weg komt.Andere optie is om voor de luchs te gaan en lekker sjeezen, scouten en arty proberen te pakken. Echter is dat wel iets dat je moet liggen en leren, daarnaast loopt die lijn in de techtree dood.
Misschien is het ook wel leuk om de 3601 te kopen? dan kan ik de pzkpfw III/IV en de IV overslaan. Zoek wel een tank waar je een beetje vlot mee XP vergaren kan. Vond het tijdspad van de pzkpfw III vrij lang in vergelijking met bijvoorbeeld de marder en de hetzer, misschien komt het ook wel omdat ik deze een stuk leuker vind om mee te spelen. Verder is een beetje snelheid ook wel gewenst, maakt verder niet zoveel uit als dat pas met top-engine is.
[ Voor 7% gewijzigd door Appie Heijn op 11-01-2012 11:47 ]
Ze zeggen dat de VK3601 een mini Tiger is.Appie Heijn schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:41:
[...]
Deze lijkt mij inderdaad wel de moeite waardMijn crew @ hetzer is rond de 75-80%, springen ze bij een change naar StugIII niet weer naar iets meer dan 50%?
[...]
Dit is mij ook al opgevallen, ik vond er weinig meer aan met mijn pzkpfw III icm korte 7,5 en HE. Kan dat met de 7.1 patch te maken hebben? Reload time van dat ding is ook aan de lange kant. Altijd grote afstand bewaren dus. Ik scoor nu veel beter met mijn 5cm door een snelle recon te doen zodat arti een kans krijgt om wat klappen uit te delen. Vervolgens vliegensvlug mij tussen de inmiddels gearriveerde heavy's mengen en van een afstandje proberen hier en daar een weak spot te raken of mij uit te leven op mijn soortgenoten. Als ik de kans krijg snaai ik er af en toe ook nog wel eens een marder of een hetzer bij die het op de heavys heeft gemunt. Die hetzer is zo lekker in zn flank te schietendoor de goede snelheid en bounce capability gaat het best lekker qua xp vergaring. Zeker met de fug(?)12 radio.
[/quote]
[...]
Tis niet helemaal mijn ding om echt als scout te dienen en proberen elke game een arti te pakken. Ik wil het liefst wel de battle surviven, dit vind ik ontzettend moeilijk omdat je eigenlijk nooit levend bij de zojuist door mij gekillde arti weg komt.
Misschien is het ook wel leuk om de 3601 te kopen? dan kan ik de III/IV en de IV overslaan.
Zelf vind ik hem erg fijn spelen met de 88 en de top engine.
Ik vind dat een verschikkelijke tank. Komt met name ook doordat ik constant in tier 9 battles kom ermee. Kan amper wat uitrichten en 1 tot 2 schoten en ik ben kapot.TheJukeBox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:43:
[...]
Ze zeggen dat de VK3601 een mini Tiger is.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Klote programma neemt de audio uitgang op die je gebruikt. Maar werkt niet met usbmaxers1973 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:00:
Geen geluid jammer.Of ligt het aan mij? Maar zeker een paar goede potten.
En mijn USB headset zat nog in de pc.

Verwijderd
De VK3601H is op zich geen slechte tank. Als je een lage tier in een battle speelt, kun je er nog heel goed mee snipen, zeker met de 8.8 gun. Beetje achteraan blijven hangen en de T-50's, etc. stuk schieten. En pas naar voren als je weet waar de tegenstanders' T8-9 rijden. Ik heb iig veel plezier in mn VK3601Hwontcachme schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:48:
[...]
Ik vind dat een verschikkelijke tank. Komt met name ook doordat ik constant in tier 9 battles kom ermee. Kan amper wat uitrichten en 1 tot 2 schoten en ik ben kapot.
Verwijderd
Hij ligt zo te zien niet heel erg in je bereik, en het duurt eventjes voor hij echt heel goed word, maar anders de KV? Heb hem zelf met de 107mm en vind het 1 van mijn leukste tanks. Als tier 5 schiet je nog redelijk makkelijk gaten in tier8 tanks + je regelmatig bovenaan in het lijstje staat en alles kan gaan 1-shotten zo'n beetje. (heb wel ooit ergens gezien dat ze hem gaan opsplitsen in een KV-1 en KV-2 dacht ik en dan word hij wat minder "overpowered" maar geen idee wanneer dat is.)Appie Heijn schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:01:
Ik heb op dit moment wel een leuk wagenpark
Heeft iemand suggesties voor de next tank? Ik zat zelf te denken aan iets wat op de hetzer lijkt qua vuurkracht maar dan met een turret en een nog wat betere armor. Armor dikte hetzer is bagger maar hij zorgt voor ontzettend veel bounces(vooral met franse tanks) Ben sowieso geen (goede) scout. Dus A-20 wordt hem niet.
PZKPFW III/IV
Stug III
A20
Luchs
TheJukeBox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:43:
Ze zeggen dat de VK3601 een mini Tiger is.
Vk3601 is een bagger tank als ie stock is, maar wordt steeds beter en leuker als je verder komt.wontcachme schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:48:
Ik vind dat een verschikkelijke tank. Komt met name ook doordat ik constant in tier 9 battles kom ermee. Kan amper wat uitrichten en 1 tot 2 schoten en ik ben kapot.
In mijn KV-3 (elite) kom ik ze wel eens tegen en frontaal krijg je ze echt nauwelijks neer.
Nadeel is wel dat als ik zelf in de VK3601 rond rij, ik idd in altijd in t8-9 battles kom, en als stock kan je dan dus echt niks, je verliest er gewoon credits mee. Conical gun heeft lekkere penetratie, maar damage is echt lachwekkend. Dus zo snel mogelijk naar de 88mm gun toe werken, turret researchen en dan begint het al leuk te worden. Moet zelf de engines nog en tracks, maar het begint een erg leuke tank te worden.
[ Voor 0% gewijzigd door Zertaxka op 11-01-2012 12:54 . Reden: spelling ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Mocht ook wel want met gold shells in de conical is/was de tank flink overpowered.
Kijk voor de gein ook eens bij wat mensen in de hall of fame, veel van die gasten die enkel een account hebben geleveled voor de hall of fame (+ESL zoals leden uit RED: Rush), spelen veel met de 3601.
KV heb ik een ontzettende hekel aan om tegen te spelen, heb de weakspots nog niet echt ontdekt, deze waren dan ook erg lastig te raken met de 7,5 howitzer(HE) op de pzkpfw III en kom de KV verder niet vaak tegen. Alleen af en toe met de hetzer, paar HE's erop en hij verliest wel wat XPVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:20:
[...]
Hij ligt zo te zien niet heel erg in je bereik, en het duurt eventjes voor hij echt heel goed word, maar anders de KV? Heb hem zelf met de 107mm en vind het 1 van mijn leukste tanks. Als tier 5 schiet je nog redelijk makkelijk gaten in tier8 tanks + je regelmatig bovenaan in het lijstje staat en alles kan gaan 1-shotten zo'n beetje. (heb wel ooit ergens gezien dat ze hem gaan opsplitsen in een KV-1 en KV-2 dacht ik en dan word hij wat minder "overpowered" maar geen idee wanneer dat is.)
Lijkt me wel een goede kandidaad om IN te spelen. Wil eigenlijk niet het hele upgrade pad naar de KV volgen, neem aan dat ik hem ook zo kan kopen?
VK3601 kan ik pas als ik eerst de III, III-IV heb doorlopen. Zal deze moeten kopen dan aangezien ik weinig lol beleef aan de pzkpfw III.Zertaxka schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:51:
Vk3601 is een bagger tank als ie stock is, maar wordt steeds beter en leuker als je verder komt.
In mijn KV-3 (elite) kom ik ze wel eens tegen en frontaal krijg je ze echt nauwelijks neer.
Nadeel is wel dat als ik zelf in de VK3601 rond rij, ik idd in altijd in t8-9 battles kom, en als stock kan je dan dus echt niks, je verliest er gewoon credits mee. Conical gun heeft lekkere penetratie, maar damage is echt lachwekkend. Dus zo snel mogelijk naar de 88mm gun toe werken, turret researchen en dan begint het al leuk te worden. Moet zelf de engines nog en tracks, maar het begint een erg leuke tank te worden.
Denk dat ik wel een beetje een keuze kan maken.
Light: Pzkpfw II, BT-7
Medium: Pzkpfw III(bijna elite), VK3601(H)
Heavy: KV
TD: Hetzer en wellicht straks de StugIII door nog een beetje XP te vergaren in de hetzer, hetzer wordt dan ook elite
Arti: SU26 (sparen voor elite)
Onderstreepte types zal ik moeten kopen denk ik, oftewel VK3601 en de KV. Eerst m'n retail verpakking binnen hebben
[ Voor 8% gewijzigd door Appie Heijn op 11-01-2012 13:50 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
met de nieuwe engine rij je een stuk flexibeler door het veld heen.Xenomorphh schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:47:
Hmm ik weet neit zo goed wat ik moet doen, heb sinds gister avond de tiger I, maar zit te twijfelen wat ik eerst zal upgraden. De motor of de turret. Ik heb de 88mm gun al van de VK3601 dus die zit nog wel even goed. Wat vinden jullie?
Met de nieuwe 88MM krijg je meer penetratie = meer xp.
aan jou de keus.
Zelf zou ik eerst de engine doen, ben je sneller weg en minder snel dood.
Ik neem aan de je de nieuwe tracks al hebt geresearched.
Meer damage = meer exp en credits dus dan ben je ook sneller in bezit van je eerste engine upgrade
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Deze lijkt mij inderdaad wel de moeite waardGizzy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:43:
Persoonlijk zou ik voor de StugIII gaan. Imho ook een zeer fun tank, die nog tot tier 7 of 8 tankjes pijn kan doen. Reload is lekker snel, vooral met rammer. Neem aub wel de lange 75mm niet het stompje. Tevens handig om je crew van de hetzer mee te nemen.
Ligt er aan of credits (of gold) wil spenderen bij het retrainen, het gebruiken van credits zorgt ervoor dat de penalty van het retrainen lager is en uiteraard is het niveau altijd 75% of hoger. Zie: http://wiki.worldoftanks.com/CrewAppie Heijn schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:24:
[...]
Deze lijkt mij inderdaad wel de moeite waardMijn crew @ hetzer is rond de 75-80%, springen ze bij een change naar StugIII niet weer naar iets meer dan 50%?
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Volgens mij verlies je iets van 25%. Ieder geval ga je van 100 naar 75 %.Appie Heijn schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:24:
[...]
Daar is gelukkig een klein trucje voor
Dan moet ik nog effe wachten tot ze op 100% zittenoosterhofjf schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:13:
[...]
Volgens mij verlies je iets van 25%. Ieder geval ga je van 100 naar 75 %.
Daar is gelukkig een klein trucje voorals je crew 100% is mag je een secondary skill kiezen (camo, repair, firefighting). Als je deze niet gebruikt kan je crew overzetten zonder verlies en heb je meteen weer een 100% crew
scheelt weer gold.
Is dat serieus?oosterhofjf schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:13:
[...]
Daar is gelukkig een klein trucje voorals je crew 100% is mag je een secondary skill kiezen (camo, repair, firefighting). Als je deze niet gebruikt kan je crew overzetten zonder verlies en heb je meteen weer een 100% crew
scheelt weer gold.
Dat is balen ik heb net de crew van mijn vk3601 een secondary skill geleerd.

Ik dacht dat het altijd van 100% naar XX% ging.
De secondary skill blijft tog wel op de zelfde % staan? Hoop ik wel scheelt in iedergeval een aantal potjes spelen.
Ik heb al aantal dagen (lees = 2 weken) geen wot meer gespeeld omdat ik alleen maar in noob-teams kwam waardoor ik elke keer verloor. (en nee het is niet mijn schuld ik had gemiddeld ierder potje 4 killsAppel schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:06:
Ik heb WoT uitgezet, ga niet eens proberen mijn dubbels te doen met het idioot aantal noobs dat vandaag online is
[ Voor 25% gewijzigd door thijsco19 op 11-01-2012 22:12 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Stats tot nu toe:

Niet slecht denk ik
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
jeetje had ik maar zoveel geld en XP...
mooie stats, ik vond het wel een fijn tankje ik schoot regelmatig aardig wat dmg eraf met een kill tot gevolg.
ik ruik 3X dagen?
heerlijkStarting from Thursday, January 12th, 06:30 GMT until Tuesday, January 17th, 06:00 GMT, enter the game to sample the opportunities.
х3 experience for the first victory of the day
60% off gold consumables
20% bonus gold-to-credits conversion
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Niet zoveel gold gebruikt. Ik had een flink deel opgespaard wat de Clan geeft bij warsthijsco19 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:31:
@wontcachme
jeetje had ik maar zoveel geld en XP...
mooie stats, ik vond het wel een fijn tankje ik schoot regelmatig aardig wat dmg eraf met een kill tot gevolg.
Als de geruchten kloppen dat de USA tree in 7.2 wordt aangepast en in 7.3 de Russische dan komt het tegen die tijd wel lekker vol in mijn garage. Alles wat bold is is Top tier tanks nu.
Ik heb nu:
- T30
- Patton
- Pershing
- M40/43
- Lowe
- VK3601
- Pzkfw S35 739
- KV13
- IS7
- IS4
- T50-2
- T50
- A32
- Tetrarch
- AMX M4
Na 7.3 (gezien de snelheid nu qua gamen) heb ik dan een Top tier TD (T30), 4x Heavy tanks (T110, IS7, IS4, AMX nogwat), 1x medium (Patton), 1x een Arty (T92) en een scout (T50-2). Hopelijk dat ook al een eind richting de E100, maar ik vind de duitse tanks niet zo leuk....... Denk dat ik dan ook wel ff uitgegrind ben (hoewel de E50 en T54 ook mooie tankjes zijn
En dan te bedenken dat het met World of Warplanes en World of Battleships denk ik ook weer zo zal gaan

[ Voor 9% gewijzigd door wontcachme op 11-01-2012 22:38 ]
Tering, zoveel silver credits!wontcachme schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:23:
Niet slecht denk ik. Met de komende dagen de 3x dubbel hoop ik toch een heel eind naar de Tier 8 of al in de tier 8 te komen. En zoals te zien heb ik al genoeg free xp om die gelijk ook elite te maken
![]()
Zit op de 150k, ik verdien niet zoveel, met de E-75 amper winst.
Jagdpanther gaat wel.
Zit nu nog maar op de 300k ofzo
Had er gisteren nog 12.5 miljoen, maar toen kwam die dranse tank+equipment en was het 9.3 miljoen. Maar ik heb zoveel credits omdat ik bninnenkort naar de T92 ga (3 miljoen) en de T34 koop voordat die premium wordt (weer 3 miljoen).TheJukeBox schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:26:
[...]
Tering, zoveel silver credits!
Zit op de 150k, ik verdien niet zoveel, met de E-75 amper winst.
Jagdpanther gaat wel.
Zit nu nog maar op de 300k ofzo
Overigens heb ik tegenwoordig ongeveer 15 potjes nodig in de lowe voor 1 miljoen credits. Of iedereen is zo slecht geworden of ik ben zo goed opeens
[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 12-01-2012 08:47 ]
Kijk, daar komt de aap uit de mauw, maar 15 potjes voor 1 miljoen!wontcachme schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:45:
[...]
Overigens heb ik tegenwoordig ongeveer 15 potjes nodig in de lowe voor 1 miljoen credits.
krijg je nooit voor elkaar zonder zo'n Löwe.
Tjonge, 15 is echt niks
Als ik met de King Tiger ( ook tier 8 ) ga spelen, krijgt ik ook iets van 3 - 10k winst, ligt eraan hoe het gaat.
Maar dat is toch nog niks vergeleken met de Löwe!
Als je je crew blijft gebruiken nadat ze 100% hebben bereikt en je zet hun secundaire skill niet aan, gaan ze door naar 102 procent en verder zeg maar. Je ziet het niet, maar de xp gaat niet verloren. Als je ze dan vergenoeg doorgebruikt en je ze dan omtraint naar een nieuwe tank kan het best zijn dat je crew op 80%, 90% of misschien wel 100% uitkomt, afhankelijk van het xp dat je boven de 100% zit.oosterhofjf schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:13:
[...]
scheelt weer gold.
Mm was dus allemaal al verteld. Mm whoops.

Mental note: Read ALL posts before posting.

[ Voor 5% gewijzigd door Gizzy op 12-01-2012 09:32 ]
Staat ook haarfijn uitgelegd in de TSoosterhofjf schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:13:
[...]
Volgens mij begrijp je het verkeerd.thijsco19 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:09:
[...]
Is dat serieus?
Dat is balen ik heb net de crew van mijn vk3601 een secondary skill geleerd.![]()
Ik dacht dat het altijd van 100% naar XX% ging.
De secondary skill blijft tog wel op de zelfde % staan? Hoop ik wel scheelt in iedergeval een aantal potjes spelen.
Wanneer je 100% crew hebt krijg je de mogelijkheid een secondary skill te kiezen.
Doe je dit niet maar speel je wel verder krijgt de crew nog gewoon exp maar slaat dit op (noem het free crew exp). Ga je vervolgens je crew omtrainen naar een andere tank dan gebruikt je crew de 'free crew exp' om weer terug op de 100% primary skill te komen
Heb je de top gun al? Dat is toch wel een aardige gunwontcachme schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:23:
Vanmiddag wat gold en een shitload aan free xp gebruikt om aan de Franse tree te beginnen. Ben daardoor begonnen met een (qua upgrades) elite AMX 4 (1945). Lekkere gun opzich (geen snelschieter), maar wel erg langzaam en amper tot geen armor. 90-40-40 mm![]()
![]()
Stats tot nu toe:
Niet slecht denk ik. Met de komende dagen de 3x dubbel hoop ik toch een heel eind naar de Tier 8 of al in de tier 8 te komen. En zoals te zien heb ik al genoeg free xp om die gelijk ook elite te maken
![]()
Ik zit zelf met rond de 70 battles nu op een gemiddeld exp van net geen 900 op de M4, winrate ook nog in de 70% geloof ik.
In 15 potjes zonder T8 premium tankje 1 miljoen credits halen gaat niet lukken maar in de 15 potjes is 300-400k toch wel te doenTheJukeBox schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:55:
[...]
Kijk, daar komt de aap uit de mauw, maar 15 potjes voor 1 miljoen!
krijg je nooit voor elkaar zonder zo'n Löwe.
Tjonge, 15 is echt niks
Als ik met de King Tiger ( ook tier 8 ) ga spelen, krijgt ik ook iets van 3 - 10k winst, ligt eraan hoe het gaat.
Maar dat is toch nog niks vergeleken met de Löwe!
Top gun heb ik, merk alleen wel dat de crew pas op 80% zit. De kogels vliegen nog vrij vaak alle kanten oppsychoclown schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:27:
[...]
Heb je de top gun al? Dat is toch wel een aardige gun
Ik zit zelf met rond de 70 battles nu op een gemiddeld exp van net geen 900 op de M4, winrate ook nog in de 70% geloof ik.
Overigens gisteren een potje in de M4 met 37xp
Ik was 3rd van boven, er stonden namelijk 2 e-100's in een platoon boven me.
hun rijden en zijn binnen 2 (!) minuten neer, beide.
ons hele team was gewoon zwaar noob.
Ik stond, samen met 2 Type 59's de linkerflank ze verdedigen en de rest van het team de rechter, wat blijkt, hele rechter flank is weg. typ 59 gaan naar de rechterkant om te supporten ( ook een platoon trouwens ) en ik sta links in mn eentje.
de 2 typs gaan dood, want tegen zo'n overmacht kunnen ze niet op.
sta ik daar in m'n eentje, nog 1200hp over.
ik word gespot gelijk hun hele team + 4 arty's op me schieten, was dan ook zo weg
Lachen omdatjke alles bounced, inclusief vijnadelijke B1's, frustrerend omdat je gun redelijk zwak is en je dus ook op hun bounced en die AMX-40 dingen zijn helemaal erg, vooral omdat het een light tank is.
Ook aardig wat frustie potjes meegemaakt aangezien ik een paar keer top gun ben geweest met dat ding, dus ook hun top tiers afgeschoten, 100% HP over en dan blijkt dat dat de enige kills waren van het hele team. Zo 1 keer met 6 kills 800XP voor een loss. Echter ook 3600 (x3) voor top gun en een win. Heb inmiddels ook geleerd hoe een amx-40 aan te pakken, rest van de vijanden negeren en gewoon naar z'n achterkant rijden. ook van de zijkant bounced die B1 alles (net als die amx-40). Potjes gehad waarbij ik 30 keer geraakt werd en geen of amper schade.
Zit nu in de opvolger, ook geen slecht dingetje ondanks dat íe compleet stock is.
Maar van wat ik gelezen heb zijn de Froggies in de hogere tiers uitgerust met vloeipapier pantser, dus ik geniet erg nog maar van.
Doe verder nog de TD lijn van US, maar zit nu in de Wolverine, en dat is erg frustrerend. Ik sta steevast compleet onderin de lijst en ben een 1-shot target voor 3/4 van het vijandelijke team. veel slechte potjes, ik wordt snel gespot ondanks dat ik me verdekt opstel, en tsja, 1-shottable...
Verwijderd
Ik heb de wolverine overgeslagen, maar in de slugger heb ik me altijd prima vermaakt! Nu met de T25AT bezig en die is ook geweldig. Ik heb nog niet eens de beste gun en nu is tie al leuk! veel kills, veel damage en 60% victories.ZenTex schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:52:
Doe verder nog de TD lijn van US, maar zit nu in de Wolverine, en dat is erg frustrerend. Ik sta steevast compleet onderin de lijst en ben een 1-shot target voor 3/4 van het vijandelijke team. veel slechte potjes, ik wordt snel gespot ondanks dat ik me verdekt opstel, en tsja, 1-shottable...
De MM is niet echt leuk voor tier 4/5, maar wat er daarna komt is de moeite waard...
Ik volg de Russische doctrine van een big gun in een mobiele tank met redelijke armor. Liever een T-28, T-34,... dan een bak armor waarmee je bijna geen schade kan uitdelen. Duitsers vallen ook beter mee door hun mobiliteit en lange guns met bruikbare accuratie.
[ Voor 8% gewijzigd door rapture op 12-01-2012 16:59 ]
Gizzy schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:29:
Als je je crew blijft gebruiken nadat ze 100% hebben bereikt en je zet hun secundaire skill niet aan, gaan ze door naar 102 procent en verder zeg maar. Je ziet het niet, maar de xp gaat niet verloren. Als je ze dan vergenoeg doorgebruikt en je ze dan omtraint naar een nieuwe tank kan het best zijn dat je crew op 80%, 90% of misschien wel 100% uitkomt, afhankelijk van het xp dat je boven de 100% zit.
Mm was dus allemaal al verteld. Mm whoops.![]()
Mental note: Read ALL posts before posting.
ik begreep het inderdaad verkeerd, bedankt voor het uitleggen!!psychoclown schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:27:
Volgens mij begrijp je het verkeerd.
Wanneer je 100% crew hebt krijg je de mogelijkheid een secondary skill te kiezen.
Doe je dit niet maar speel je wel verder krijgt de crew nog gewoon exp maar slaat dit op (noem het free crew exp). Ga je vervolgens je crew omtrainen naar een andere tank dan gebruikt je crew de 'free crew exp' om weer terug op de 100% primary skill te komen
[removed]
Vreemd, ze hadden de match making toch kunnen aanpassen? Gewoon maximaal 1 T59 per match.redwing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:10:
Ze gaan de T59 uit de store halenSchijnbaar rijden er toch wat te veel al rond.
Net zoveel lowe's ongeveer 34000 mensen hebben een T-59 en bijna even veel een loweredwing schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:10:
Ze gaan de T59 uit de store halenSchijnbaar rijden er toch wat te veel al rond.
Alleen de KV5 is veel minder verkocht.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Dit is natuurlijk een richtlijn.
All that matters has no mass
Kan best zijn, alleen bestaat de type 59 pas veel korter en daarnaast kom je ze veel meer tegen. Echt vergelijkbaar zijn de 2 dus niet.Dark Angel schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:27:
[...]
Net zoveel lowe's ongeveer 34000 mensen hebben een T-59 en bijna even veel een lowe
Alleen de KV5 is veel minder verkocht.
[removed]
Heb ooit ook wel eens minder ammo meegenomen. Ik dacht dat het wellicht scheelde als je kapot geknald wordt dat je dan niet met 50 patronen de lucht in gaat maar bijvoorbeeld met 25. Geen idee of dat echt zo is. Ik deed het meestal met de BT-7 omdat ie van krantenpapier is maar wel super snel is. Baaibaai tetrachSOEFuture schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:33:
Waarom zou je minder ammo meenemen? Het weegt niets en uiteindelijk betaal je amper wat extra voor de ammo. Ook verschilt dus kans op ammo rack niet per hoeveelheid ammo. Alleen of je wel of niet ammo hebt, right? Ik neem iig altijd zo veel mogelijk ammo mee, moet er niet aan denken ineens zonder te zitten..
Zelfs met 1 shell kan je nog ge1shot worden, het spel herkent alleen aanwezig of leeg....
Vanaf de wikipage overgenomen
"The amount of ammo you are carrying does NOT affect the chance of taking an ammo rack hit."
Doen ze (willen of kunnen??) nu al niet met arty waarbij er soms echt teveel ingame zitten dus waarom dan wel bij de Type 59?rgras schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:26:
[...]
Vreemd, ze hadden de match making toch kunnen aanpassen? Gewoon maximaal 1 T59 per match.
Wat er wel verbeterd mag worden is de verdeling soms potjes met 5 meds aan 1 kant terwijl de andere kant niks heeft om te counteren...
Zat laatst zelfs in een potje met alleen maar meds in mijn team (zelf ook een med) en de andere zijde heavies....die legden het dus af tegen de wolfpacks....
Valt wel op dat er steeds minder arty ingame voorkomt en dat je eens lekker offensief kan spelen.
[ Voor 49% gewijzigd door ShockWave op 13-01-2012 09:49 ]
Het probleem met hogere tiers is dat je lagere tiers moet spelen om er geld mee te verdienen. De t59 trekt die balans een beetje scheef doordat je er te makkelijk geld in verdient.
De tank zelf is niet zo bijzonder en een makkelijke prooi voor zelfde tier normale tanks.
Nu zie je ze ook veel minder dus mischien gaat dat ook gelden voor de Type 59.
Credits grinden met een lager tier tank kan ook leuk zijn neem bijvoorbeeld de KV met de 152mm derp....
Zorg dat je platoonmate(s) dan een tier 8 meenemen of samen de derpgun, deze levert dan ook lekker veel op..15 tot 20K per potje ofzo.
Je kan ook kijken naar de tier 3 of 5 premium tanks deze waren laatst te koop voor half geld, heb met de ram II al eens 20K binnengehaald.
De tetrarch die je laatst kreeg levert ook leuk op.....
De M6A1E2 heb ik gister 1 keer gezien, in de lijst.maxers1973 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:26:
Ach het zelfde geldt voor de m6a1e2 en de lowe.
Ik zie dat ding echt bijna nooit.
Gister was volgens mij de derde keer ofzo.
volgens mij is het ook gewoon een bagger tank, heb er verder geen ervaring mee oid maargoed.
[removed]
De giftshop had hem laatst maar hij werd binnen een paar uur weer offline gehaald vanwege een storm van kritiek door de early adaptors die graag hun tank uniek wilden houden (wat hij stiekem ook is).
De hull is typisch Amerikaans vrij dun maar de Turret...die heeft een heel hoog bounce gehalte.
[ Voor 13% gewijzigd door ShockWave op 13-01-2012 10:38 ]
weet je dan ook of die tank nou "goed" is ofniet?shockwae schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:35:
De M6A1E2 is een premiun tank die bij de preorder package hoorde vrij uniek en ook niet meer verkrijgbaar is.
De giftshop had hem laatst maar hij werd binnen een paar uur weer offline gehaald vanwege een storm van kritiek door de early adaptors die graag hun tank uniek wilden houden (wat hij stiekem ook is).
De hull is typisch Amerikaans vrij dun maar de Turret...die heeft een heel hoog bounce gehalte.
Dat merkte ik gisteren. Zat in een platoon met 3x T30 en kwam in een game met aan beide zijden 6x Tier 10 tanks en 9 Arty's waarvan er in totaal 5x Tier 8 Arty aan beide kantenshockwae schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:41:
Doen ze (willen of kunnen??) nu al niet met arty waarbij er soms echt teveel ingame zitten dus waarom dan wel bij de Type 59?

Overigens is wel te merken dat de Franse tree is uitgekomen:

wel flauw, ik heb nu een SSD in de laptop dus alles laad snel, maar nu rij ik in een tank met 50sec reload
[ Voor 9% gewijzigd door wontcachme op 13-01-2012 10:48 ]
Of een tank goed is of niet hangt van de speler af die hem op de juiste manier weet te gebruiken dat kan een tank maken of breken.TheJukeBox schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:43:
[...]
weet je dan ook of die tank nou "goed" is ofniet?
Gun is geloof ik wel goed maar ken de tank verder zelf ook niet echt.
Denk dan een bijvoorbeeld de type59 speler die denkt op de base te moeten blijven omdat hij defense wil spelen???
Zelfde type59 speler die graag solo als voorhoede denkt het volledige team te ownen.
Löwerijders die in het open veld voorop rijden omdat ze denken onkwetsbaar te zijn..etc etc...
[ Voor 45% gewijzigd door ShockWave op 13-01-2012 11:04 ]
Welke mods heb jij allemaal?wontcachme schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:46:
[...]
Dat merkte ik gisteren. Zat in een platoon met 3x T30 en kwam in een game met aan beide zijden 6x Tier 10 tanks en 9 Arty's waarvan er in totaal 5x Tier 8 Arty aan beide kanten![]()
Dat was huishuggen op westfield
![]()
Overigens is wel te merken dat de Franse tree is uitgekomen:
[afbeelding]
wel flauw, ik heb nu een SSD in de laptop dus alles laad snel, maar nu rij ik in een tank met 50sec reload![]()
J1mB0's Crosshair Mod
PogS Contour Icon
Overtargetmarker kan je zelf aanpassen dmv een editor in de stijl de je wilt..kan deze alleen even niet vinden...
Overtargetmarker editor..versie voor 0.67 maar heb deze ook gebruikt voor de huidige 7.1 versie
via google translate ivm russische site.
Heb wel een tip gebruik de Generic mod enabeler als je meerdere mods gaat gebruiken, je kan ze dan makkelijk wisselen of als ze niet werken hoef je niet gelijk je hele game te herinstalleren als het fout gaat.
In een eerdere post van LzpAppel staat een how to.
zo alles is weer compleet........
[ Voor 45% gewijzigd door ShockWave op 13-01-2012 12:16 . Reden: alles even opgezocht omdat google niet iedereen zijn beste vriend is...;) ]
You sir, are correct. Kan zelf niet meer zonder deze mods. Maakt het gamen net wat betershockwae schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:41:
Ziet er uit als: Overtargetmarker
J1mB0's Crosshair Mod
PogS Contour Icon
Overtargetmarker kan je zelf aanpassen dmv een editor in de stijl de je wilt..kan deze alleen even niet vinden...
Dat is het probleem niet, sterker nog, het is juist het doel van de premium tanks.defiler1974 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:14:
Probleem met de T59 is dat het een makkelijke money machine is. Een verliesrondje kom ik uit op 25K winst, winst kom ik uit op 50-70k winst per potje.
Ze worden juist verkocht omdat ze al elite zijn en een hogere creditgain hebben dan normale tanks.
Je ziet ze minder omdat ze exclusief te koop waren bij de pre-order launch en daarnaast is het niet de meest fijne T8 heavy. Ze hebben een redelijk bouncy armor (zeker voor gelijke of mindere tiers maar ook hogere tiers kunnen hem lelijk bouncen), gun is wel aardig maar in vergelijking met bijv. de T32 wel minder.TheJukeBox schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:27:
[...]
De M6A1E2 heb ik gister 1 keer gezien, in de lijst.
Ik zie dat ding echt bijna nooit.
Gister was volgens mij de derde keer ofzo.
volgens mij is het ook gewoon een bagger tank, heb er verder geen ervaring mee oid maargoed.
Zeker geen bagger tank maar hij is een beetje zoals de KV-5, net niet dus.
Wat is het probleem dan wel met de tank?psychoclown schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:02:
[...]
Dat is het probleem niet, sterker nog, het is juist het doel van de premium tanks.
Ze worden juist verkocht omdat ze al elite zijn en een hogere creditgain hebben dan normale tanks.
[...]
Zoals ik het zie is het een money machine, t.o.v. de KV-5 die lastiger speelt en de lowe die duurder kost.
Doordat je er zo makkelijk geld mee verdient, (je rijdt snel en kan snel schade doen) willen mensen die tank hebben en daardoor komen ze ook in wolfpacks terecht die redelijk effectief zijn in potjes waar geen tactiek in zit.
Zou je de PZ IV in een pack zetten is hij nog effectiever als een T59 denk ik. Dus mijn redenatie is:
T59 kan je makkelijk en snel geld mee verdienen, daardoor kopen veel mensen hem, daardoor kom je hem tegen in wolfpacks.
Counter is simpel, overtuig een paar meds en heavies een counter groep te formeren en je schiet ze helemaal terug naar het stenen tijdperk.
Er zijn er teveel van en ze worden nog steeds te goed verkocht waardoor er teveel in het spel komen. Dat is slecht voor de diversiteit en dat samen met het feit dat veel mensen hem nog als OP zien is dat slecht voor het speldefiler1974 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:39:
[...]
Wat is het probleem dan wel met de tank?
Ik vind het trouwens een goede aktie, maar dan alleen omdat er gewoon teveel in het spel zitten. Voor de rest is het gewoon een leuk tankje.
[removed]
Precies wat ik in mijn post zeg dus. Die tank verdient te makkelijk geld voor zijn prijs, daardoor wordt hij teveel gekocht. Moet bekennen dat ik er ook 1 heb sinds een week, en ik heb zijn prijs in silver al voor de helft terug (1,5M al verdient ermee).redwing schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:58:
[...]
Er zijn er teveel van en ze worden nog steeds te goed verkocht waardoor er teveel in het spel komen. Dat is slecht voor de diversiteit en dat samen met het feit dat veel mensen hem nog als OP zien is dat slecht voor het spel
Ik vind het trouwens een goede aktie, maar dan alleen omdat er gewoon teveel in het spel zitten. Voor de rest is het gewoon een leuk tankje.
Dus het probleem is eigenlijk snel silver verdienen om je hogere tier tanks te kunnen bekostigen. Je kan je gold converteren, maar dat is eenmalig, je kan premium tijd kopen, is ook eindig, of zo'n tank waarmee je bakken geld verdient. En die is permanent.
Dit kan je oplossen door de geldopbrengst van andere tanks (tier 5-6) misschien te verbeteren met een stukje equipment (wat 5000-7500-12500 gold kost).
Dan zullen mensen alleen de T59 kopen om snel toegang tot tier7 te hebben i.p.v. een cash dispenser.
- 2 nieuwe maps in 7.2
- nieuwe crew skills in 7.2
- 2 nieuwe game modes in eerste helft 2012
- IS-6 in eerste helft 2012
- M103 in 7.2
- 7.2 komt in Q1 2012
- physics hoef je niet binnenkort te verwachten
Verwijderd
According to your estimates, with a tank of which tier may I comfortably play without having to care about my net credits? The question applies to both, normal and premium, accounts.
Let us consider a situation, when your win/lose ratio is 50/50. Then you can comfortably play tanks up to tier 6 with a normal account, and up to tier 8 vehicles with a premium. However, your credit gain increases with your tank skills and with higher victory ratio.
Met een Lowe verdien je stukken meer in de zelfde tijd. Een type 59 is gewoon een te leuke tank om mee te spelen en iedereen kan hem kopen. Wat jij nl. zegt geldt eigenlijk voor alle premium tanks en is precies waarvoor ze bedoelt zijn, dat verklaart echter niet waarom dit probleem zich niet voor doet met de andere tier8 premiums.defiler1974 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:17:
[...]
Precies wat ik in mijn post zeg dus. Die tank verdient te makkelijk geld voor zijn prijs, daardoor wordt hij teveel gekocht. Moet bekennen dat ik er ook 1 heb sinds een week, en ik heb zijn prijs in silver al voor de helft terug (1,5M al verdient ermee).
[removed]
http://screenshot.xfire.com/s/120886570-4.jpg
Stond op het laatst nog tegen 5 man, dus heb ik meteen ook de Kolobanov medal.
Nice!rgras schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 00:07:
Eindelijk weer eens top tier in mijn Tiger:
http://screenshot.xfire.com/s/120886570-4.jpg
Stond op het laatst nog tegen 5 man, dus heb ik meteen ook de Kolobanov medal.
Ik had vanmiddag ook een potje dat alles goed ging. Drie van de top tiers uitgeschakeld zonder ook maar iets schade op te lopen. De IS3 geheel zonder hulp en die wist niet wat hem overkwam

What is the status on some of the features that were delayed from last year? American Heavy changes? Russian tree changes?
The American tree changes are scheduled for 7.2, while the Russian tree change is tentatively scheduled for the following update.
Nog wat meer info waarvan ik blij ben om het te horen.Will the 120mm top French guns be used on M103 and T110?
Yes, they will.
I hate some maps. Can you make a feature so that I can check off maps I do not want to play?
We are planning to add a ‘veto’ feature for maps in future. Unfortunately, we cannot give more details at this time.
Veto optie lijkt mij kut. Dan heb je de kans dat een map die jij heel leuk vindt nooit gespeeld wordt omdat 75% hem niet wil spelen.Appel schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:23:
Een leuk linkje gevonden met onder andere wat info over de USA tree
[...]
[...]
Nog wat meer info waarvan ik blij ben om het te horen.
[...]
Ik sta als top tier elke keer weer in m'n ééntje de hoodflank te verdedigen. niet dat ik lekker solo naar die flank ga, nee. Een paar tanks volgen me, maar besluiten nadat het eerste rode puntje op te andere flank verschijnt dan die kant maar op te gaan. Uiteraard faalt de flank met 90% van de tanks jammerlijk, en daar sta ik dan alleen tegen 3 van hun top tiers.
Waarom is dit toch altijd hetzelfde?
Edit: jahoor, 4e keer ahcter elkaar met de E-75. Himmelsdorf. Heavy alley, een loewe en ik vs 5 van hun top tiers, rest gaat over de heuvel, linkerflank een enkele TD.
Een pantoffeldiertje heeft een hoger IQ dan 3/4 van de random spelers!
[ Voor 21% gewijzigd door ZenTex op 14-01-2012 12:57 ]
Dan een potje met 8 Type 59's bij de vijand. Mijn Tiger II met 1/3 team aan de linkerflank een halve team proberen tegen te houden. Zeker 3 van die dingen afgemaakt, toen kwamen ze met 3 van die dingen, Panther II, Löwe,... op mijn overblijvende sniper Tiger II af. Mijn 50% hp werd snel eraf geblazen en verliezen met 1200+ xp. Eenmaal de "commander's tank" of "baas tank" neer is, valt de rest van mijn team ook snel.
Dit topic is gesloten.
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.