[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.980 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07 19:43
Joindry schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:25:
Of hoe je kan zien welke tanks je nog nooit gemold hebt? Hebbik me ook al zitten afvragen, Net zoals raider, hebbik ooit nog nooit gezien. Bestaan ze nog wel :P
Dat kan met de dossier tool.

http://wot-dossier.appspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-07 17:11
Of hoe je kan zien welke tanks je nog nooit gemold hebt? Hebbik me ook al zitten afvragen, Net zoals raider, hebbik ooit nog nooit gezien. Bestaan ze nog wel :P
Welke tanks je nog moet mollen is te achterhalen via: http://wot.ctocopok.ru/load_cache_e.php

Met een beetje puzzelen kan je achterhalen welke tanks je nog moet.
Ik moet er nog 4: Object 261, GWType E, M46 Patton en Maus >:)

Heeft iemand van jullie zo'n tank waarmee ik het kan uitproberen in een trainingsmissie? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yammie74 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:28:
[...]

Welke tanks je nog moet mollen is te achterhalen via: http://wot.ctocopok.ru/load_cache_e.php

Met een beetje puzzelen kan je achterhalen welke tanks je nog moet.
Ik moet er nog 4: Object 261, GWType E, M46 Patton en Maus >:)

Heeft iemand van jullie zo'n tank waarmee ik kan uitproberen in een trainingsmissie? :9
helaas, traningskills en teamkills tellen niet mee...bespaar je de moeite ;)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:19
http://wot.ctocopok.ru/load_cache_e.php

Je krijgt daaruit een lijst met alle tanks die je nog niet hebt neergeschoten (en nog veel ,meer stats). Let er wel op dat hier ook premium tanks tussen staan welke je niet nodig hebt voor master tanker.
Ik vind deze trouwens fijner als die appdata overzicht, alhoewel voor mastertanker die juist makkelijker is (geeft gelijk aan wat wel/niet premium tanks zijn)

Ik blijf trouwens nog steeds steken op de top-arties......

[ Voor 12% gewijzigd door redwing op 04-01-2012 12:43 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

redwing schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:40:
[...]

http://wot.ctocopok.ru/load_cache_e.php

Je krijgt daaruit een lijst met alle tanks die je nog niet hebt neergeschoten (en nog veel ,meer stats). Let er wel op dat hier ook premium tanks tussen staan welke je niet nodig hebt voor master tanker.
Ik vind deze trouwens fijner als die appdata overzicht, alhoewel voor mastertanker die juist makkelijker is (geeft gelijk aan wat wel/niet premium tanks zijn)

Ik blijf trouwens nog steeds steken op de top-arties......
De premiums zijn italic gedrukt in het russische overzicht.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hmm, ik moet er incl. de Fransen nog 34. Komt omdat ik voornamelijk in lage tiers speel en dus niet zo snel een E100 o.i.d. tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
rgras schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:53:
Hmm, ik moet er incl. de Fransen nog 34. Komt omdat ik voornamelijk in lage tiers speel en dus niet zo snel een E100 o.i.d. tegen kom.
Och,mijn eerste maus kill was met een hummel, dus zo'n hoge tier hoef je niet te spelen ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:20
Net eindelijk mijn mastertanker gehaald :D Moest afgelopen maanden alleen nog maar een Chaffee. Dat is dus een ramp want die kom je bijna niet tegen. Dan moet die tank nog in jou gebied rijden en zorgen dat je de kill krijgt.

Vanochtend zag ik een chaffee mijn richting op rijden. Ik in mijn hummel: CHARGE! die moet ook wel raar opkijken dat een hummel achter een chaffee aanrijdt :P on the move een mooie kill gehaald met auto aim :P
Duurde daarna 3 seconden voordat ik kapot werd geschoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:03

rapture

Zelfs daar netwerken?

Nog 3k xp voor de beste gun op Tiger II, dan mag de IS-3 verkocht worden en 2 miljoen credits voor IS-4 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:41

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Deze avond eens testen. Ben wel benieuwd, ben er zeker van dat er een gewone, vaakvoorkomende tank zal tussenstaan, als een vk3001h ofoz :)

de chaffee hebbik wel al, daar ben ik zeker van. Ik wss al die premiumtroep nog niet. Speel al tijdje geen low tier meer, dus daar zal nog wel één en ander missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Die premium tanks tellen ook niet mee voor de master tanker ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dan euhm, kunnen het er zoveel niet zijn.
En als het er maar een paar zijn mss eerst eens voor kijken want als de frenchies eindelijk komen kan je anders weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-07 15:59

Vae Victus

Awesome God

Zou je hem 2x kunnen halen als je hem al voor de Franse tanks hebt gehaald?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nee die kun je maar één keer behalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Met dat Franse armor maakt het niet echt uit of je ´m voor of na de release van de Franse tree haalt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSW
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

DSW

Je hebt hier geen toestemming gevraagd en om het enigszins nuttig te houden + discussie waarde te geven lijkt het me duidelijk dat het op het forum kan blijven.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 04-01-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik zit in dubio: 25k voor de laatste engine voor de Tiger of doorsparen voor de Tiger II? Gemiddeld zit ik aan de 1k per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hoe bedoel je 1k per dag? Experience? Zelf heb ik de top engine op de Tiger behaald nadat ik al bezig was met de KT (al doe je enkel de dubbel van elke dag op de Tiger en speel je voor de rest op de KT dan gaat het al sneller) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:28:
Hoe bedoel je 1k per dag? Experience? Zelf heb ik de top engine op de Tiger behaald nadat ik al bezig was met de KT (al doe je enkel de dubbel van elke dag op de Tiger en speel je voor de rest op de KT dan gaat het al sneller) :)
Zit wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

haha, lol, net gechecked, ik hoef enkel nog een T92 te mollen :)
Heeft er iemand eentje staan? dan kunnen we wat experimenteren met simultaan op go te klikken en dan kom ik afgerushed als een halve gare :P
wel cool tooltje, had er nog niet van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:18

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry, ik moet die ook nog. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 04-01-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Joindry schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 17:11:
Heeft er iemand eentje staan? dan kunnen we wat experimenteren met simultaan op go te klikken en dan kom ik afgerushed als een halve gare :P
Ik heb de T92 staan. Je bent niet de eerste die ik een handje help. Ik zou zeggen, kom regelmatig op de GoT/REGEN teamspeak en geef een schreeuw.

BTW, morgen komen de Franse tanks.

[ Voor 3% gewijzigd door Fest op 04-01-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 17:11:
Daar is toch geen lol aan om zo'n medaille op zo'n manier te halen ? Je weet van jezelf toch altijd hoe je hem hebt gekregen wat de hele waarde van de medaille weg haalt ?

Enne inderdaad een leuk tooltje, ik kende die ook nog niet :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Waarde, pff waarde wordt overschat. Al de andere heb ik wel zo gehaald. Maar goed, enkel die stomme tank gaat me dus tegenhouden. Gezien ik na morgen ervantussen ben voor een tweetal weken en dus de hele start ga missen van de franse tanks.

En euhm dank Fest, maar ik ga blijkbaar de franse ook moeten doen. Dus wanneer ik alle franse heb en zou blijken dat ik de t92 nog steeds niet heb. Dan kom ik je even lastigvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Net een potje campinovka gehad. Na de eerste scout zich de dood in reed door gewoon vol recht door te rijden, besloten 4 andere team mates ook maar ff vooruit te gassen. Stonden toen achter met 2 < 6. Toen met een paar andere achter gebleven om te defenden. Toen 5 minuten afgewacht wat er ging gebeuren, maar er kwam niemand. Toen er nog 4 mintuen over waren was het geduld van de tegenstanders op en kwamen ze bijna een voor een onze basis binnenhuppelen. Die waren snel afgemaakt en toen er nog 1.5 minuut over was maar even gerushed en hun arty afgemaakt. En gewonnen + top gunner :)

I'm not always top tier tank, but when I'm, my team is full of retards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 17:44
Sapstengel schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:51:
[...]

De premiums zijn italic gedrukt in het russische overzicht.
Bruut tooltje! Snel even gekeken en de franse niet meegerekend moet ik nog:

Maus
GW Tiger
GW Typ E

SU-14
ОBJECT 261
OBJECT 704
IS-7

T34
T92

Verbaast me hoeveel hoge tiers ik al gemold heb. Zal wel komen omdat ik veel arty speel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Iemand die morgen gaan beginnen met de fransen? :)

Was trouwens wederom (wanneer niet) een goede avond voor TC's in Champion, 16 gewonnen 3 verloren. De laatste tegen [BR1] die ons met Gathering of Tanks in de zomer lastig vielen in Spanje en Frankrijk ;) Was een mooi potje op Himmelsdorf en we hadden één random in een Tiger mee, wonnen erg snel met 15 > 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Nice! Ben zelf eens aan het bioshocken geslagen dus vanavond even overgeslagen.

En durf niet te zeggen dat het daardoor zo goed ging vanavond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:53

Dark Angel

Corvette LS Power

psychoclown schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 00:24:
Iemand die morgen gaan beginnen met de fransen? :)

Was trouwens wederom (wanneer niet) een goede avond voor TC's in Champion, 16 gewonnen 3 verloren. De laatste tegen [BR1] die ons met Gathering of Tanks in de zomer lastig vielen in Spanje en Frankrijk ;) Was een mooi potje op Himmelsdorf en we hadden één random in een Tiger mee, wonnen erg snel met 15 > 0.
Nice jullie zijn dus nog even door gegaan. Ik was gestopt bij 12/2

Kan niet wachten op de nieuwe fransen boom koop gelijk de AMX 13 90 light tank T7 en de AMX 50 -100 T8 moet toch een heel eind komen met 500K xp
De guns zijn wel lekker nauwkeurig meeste grote guns zitten rond de 0.31 of zelfs T9 en hoger 0.3 _/-\o_ sniper guns

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Angel op 05-01-2012 08:37 ]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Laatst online: 17:31

skoozie

SCSI

Ik ge de franse medium + heavy line eens bekijken. die auto loaders klinken wel leuk voor een hit 'n run :D
game is trouwens niet bereikbaar :D

en wat Master Tanker betrefd:
AMX 50 120
AMX40
AMX 13 75
AMX 50 100
Hotchkiss H35
RenaultFT
Lorraine 40 t
AMX38
B1
T30
AMX 50 68t
D2
AMX 12t
ARL_44
D1
Bat Chatillon 25 t
Объект 261
BDR G1B
AMX 13 90
AMX M4(1945)

ik was blijven steken op een T30 en een Object 261
Maar als ik toch de tree doorloop kom ik wss genoeg andere fransjes tegen!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yup, hij ligt plat.... Client update is te downloaden...
LOL! Ze hebben dat nieuwsitem propagandafilmpje over type 59 verwijderd van hun site en het forum....

[ Voor 42% gewijzigd door Sapstengel op 05-01-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Sapstengel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:59:
[...]

[...]

LOL! Ze hebben dat nieuwsitem propagandafilmpje over type 59 verwijderd van hun site en het forum....
Bah, de website is down. Dacht lekker alvast de torrent te starten zodat ik flink wat kan seeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Appel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:14:
[...]

Bah, de website is down. Dacht lekker alvast de torrent te starten zodat ik flink wat kan seeden.
Client update gaat nu nog snel...1 minuut en 231 MB was binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:58

wontcachme

You catch me? No you wont

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Nice! Thanks! :)
Sapstengel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:16:
[...]

Client update gaat nu nog snel...1 minuut en 231 MB was binnen
Ik kan helaas niet remote mijn computer aanzetten en die launcher starten. Wel kan ik bij mijn servertje met torrent-client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:17:
[...]

Nice! Thanks! :)

[...]

Ik kan helaas niet remote mijn computer aanzetten en die launcher starten. Wel kan ik bij mijn servertje met torrent-client.
als die tegenwoordig ook eu in de naam hebben :P
Damn you turbo post edittor

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 05-01-2012 09:19 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Sapstengel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:59:
[...]
[...]
Pff, overrated tank. Gisteren nog in mijn IS3 samen met een KV er 2 neergeknald (+nog een VK3601 + nog zo iets). Die dingen schiet je gewoon zo doorheen. Van voren zijn ze redelijk sterk, maar zo hard schieten ze niet en zodra je ook maar iets van de zijkant kunt raken knalt elke tank er doorheen.

Nu moet ik trouwens wel zeggen dat die KV ook wel wist wat ie deed, iedere keer netjes achter mij/wat rotsen schuilen tijdens reload, wachten totdat ze geschoten hadden en ze dan mooi vol in de zijkant raken :D (ik had er zelf eentje klem gereden in een hoek welke mooi op mijn voorkant kon knallen en de andere waren we met zijn 2en heel rap aan het afmaken)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Torrent urls

compleet: http://downloads.worldoft...latest_install_torrent_eu
patch: http://downloads.worldoft...s/latest_patch_torrent_eu

[ Voor 31% gewijzigd door wontcachme op 05-01-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dark Angel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:33:
[...]

Nice jullie zijn dus nog even door gegaan. Ik was gestopt bij 12/2
Ja en het ging niet slecht ;)
Kan niet wachten op de nieuwe fransen boom koop gelijk de AMX 13 90 light tank T7 en de AMX 50 -100 T8 moet toch een heel eind komen met 500K xp
De guns zijn wel lekker nauwkeurig meeste grote guns zitten rond de 0.31 of zelfs T9 en hoger 0.3 _/-\o_ sniper guns
Had het je al verteld maar zelf ga ik dus voor de AMX M4 (1945).
Ben ook erg benieuwd naar de fransen want ik ben zelf altijd te lui en heb geen zin om op de test server te spelen. Heb er in ieder geval goede dingen over gehoord :)

Full Client trok ik trouwens daarnet met volle snelheid binnen (50Mbit fiber).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik ga binnen een dag of 14 beginnen aan de mediumlijn. dan heb ik eindelijk eens een medium :)
Met als doel de Lorraine medium. Volgens mij zullen het vents, VS (en tot dan rammer) en bino's worden op mn franse blijkjes. Ergens lijkt de rammer me nu iets minder van belang te zijn...

Ik ga wel nog even doorduwen ook om de IS-7 te bereiken. Hopelijk heb ik nog wat tijd tot de 7.2 zal uitkomen.

Vind het wel een beetje zuur dat ik op één tank verwijderd zat van master tanker en er nu weer 21 moet :(
c'est la vié zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439122

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar lees met veel plezier dit topic. Ben een paar weken bezig met het spel, met wisselend succes.

Ik vroeg me af, wat vinden jullie de meest indrukwekkende tank? of iig wat is je hoogste streven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Joindry schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:11:
Ik ga binnen een dag of 14 beginnen aan de mediumlijn. dan heb ik eindelijk eens een medium :)
Met als doel de Lorraine medium. Volgens mij zullen het vents, VS (en tot dan rammer) en bino's worden op mn franse blijkjes. Ergens lijkt de rammer me nu iets minder van belang te zijn...

Ik ga wel nog even doorduwen ook om de IS-7 te bereiken. Hopelijk heb ik nog wat tijd tot de 7.2 zal uitkomen.

Vind het wel een beetje zuur dat ik op één tank verwijderd zat van master tanker en er nu weer 21 moet :(
c'est la vié zeker?
Meeste franse tanks kunnen geen rammer of vertical stab aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dark Angel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:32:
[...]

Meeste franse tanks kunnen geen rammer of vertical stab aan.
Wutnu :|

wth moet ik er dan opsteken? God ja, we zien wel, tegen de tijd ik er mee kan beginnen ga ik al 14 dagen posts kunnen lezen hier van de ervaringen van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En we zijn weer live mensen. Let's play some games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

ligt het aan mij of werkt die "newyear" code niet?

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Fest schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:46:
En we zijn weer live mensen. Let's play some games.
Da's wel erg snel :) Hopen dat ie zonder problemen up blijft dan en daarna eens wat franse tankjes uit proberen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Niet online
Is de patch het zelfde voor US of moet ik de patch nog een keer downloaden daar voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Gleighton schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:59:
Is de patch het zelfde voor US of moet ik de patch nog een keer downloaden daar voor?
Normaal gesproken zijn het verschillende patches.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als je op de US server speelt moet je inderdaad de US patch hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Blue Boon schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:53:
ligt het aan mij of werkt die "newyear" code niet?
NEWYEAREU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Niet online
Op US is deze trouwens NEWYEARNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Op USSR is het NEWYEARFAPUSSRFAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rgras schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:34:
Op USSR is het VODKANEWYEARMOREVODKA
Fixed that for you ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Joindry schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:34:
[...]

Wutnu :|

wth moet ik er dan opsteken? God ja, we zien wel, tegen de tijd ik er mee kan beginnen ga ik al 14 dagen posts kunnen lezen hier van de ervaringen van mensen.
Ja viel mij in de beta al op. Dat jet het niet op kon staan ook niet in de lijsten van modules
Vertical stab hebben alle tanks standaard al dat als ze rijden de aim niet groter word. En denk dat door het magazijn van ammo ook de rammer niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Coated optics lijkt mij dan uitermate geschikt! Overigens kan de Rammer nog wel op de T7 van de heavies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

psychoclown schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:55:
Coated optics lijkt mij dan uitermate geschikt! Overigens kan de Rammer nog wel op de T7 van de heavies :)
Die heeft zeker nog geen auto cannon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Man, ik was even vergeten hoe traag tier 1 was. Maar de Franse tier 1 zit echt vast gelijmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stel je koopt heel veel goud, kan je dan in theorie een IS-7 kopen door je goud om te wisselen in exp? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Anoniem: 439122 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:21:
stel je koopt heel veel goud, kan je dan in theorie een IS-7 kopen door je goud om te wisselen in exp? |:(
Ja, maar je moet die exp wel verdienen.

Stel, een nieuwe speler koopt een premium tank. Een Type-59.

Als hij dan exp gaat vergaren op die tank moet de speler het volgende omzetten om van de MS-1 direct naar de IS-7 te gaan.

Light Tank MS-1 [Stock] -> Heavy Tank KV-3 -> Heavy Tank IS-7
Minimum research cost:
16 212 160 credits
708 210 experience
28 329 goud nodig om de hele bende om te zetten.

Als je geen tanks er tussenin zou kopen heb je feitelijk alleen de credits voor de IS-7 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Sjonge wat is die AMX 40 overpowered zeg voor een light tank nog wel.. Krijg er geen deuk in met mijn A-20..

[ Voor 21% gewijzigd door Xenomorphh op 05-01-2012 13:34 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Appel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Ja, maar je moet die exp wel verdienen.

Stel, een nieuwe speler koopt een premium tank. Een Type-59.

Als hij dan exp gaat vergaren op die tank moet de speler het volgende omzetten om van de MS-1 direct naar de IS-7 te gaan.

Light Tank MS-1 [Stock] -> Heavy Tank KV-3 -> Heavy Tank IS-7
Minimum research cost:
16 212 160 credits
708 210 experience
28 329 goud nodig om de hele bende om te zetten.

Als je geen tanks er tussenin zou kopen heb je feitelijk alleen de credits voor de IS-7 nodig.
Yup zo heb ik het gedaan met mijn E-100 en T30 heel veel spelen met de duitse tanks en arty,lowe en dan in 1x de T10 tanks kopen.
Nu kan ik in een keer de T10 kopen van de Fransen als ik zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
Joindry schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:11:

c'est la vié zeker?
Volgens mij klopt dat niet, want ik vond het volgende hierover:

Master Tanker
Destroy at least one of every type of enemy vehicle currently available in the game. This achievement will not be revoked if new vehicle types appear in the game.

Maar ik kan mij natuurlijk vergissen. Ik merk het vanzelf wel, want ik zou nog 4 tanks moeten voor deze titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Yammie74 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:54:
[...]

Volgens mij klopt dat niet, want ik vond het volgende hierover:

Master Tanker
Destroy at least one of every type of enemy vehicle currently available in the game. This achievement will not be revoked if new vehicle types appear in the game.

Maar ik kan mij natuurlijk vergissen. Ik merk het vanzelf wel, want ik zou nog 4 tanks moeten voor deze titel.
Wat klopt er dan niet aan?
Er staat toch gewoon, als je hem al hebt, mag je hem behouden. Ik had em niet, dus moet ik nu ipv 1 tank terug 21 tanks reapen vooraleer ik ze allemaal heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
Joindry schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:56:
[...]

Wat klopt er dan niet aan?
Er staat toch gewoon, als je hem al hebt, mag je hem behouden. Ik had em niet, dus moet ik nu ipv 1 tank terug 21 tanks reapen vooraleer ik ze allemaal heb.
Dat gaat dan inhouden dat het steeds moeilijker wordt om deze titel te behalen.
Want sommige tanks zie je niet meer zo vaak op de battle fields.
Laat staan de kans dat je desbetreffende tank op je naam weet te zetten.

Op internet vind ik zo snel niets terug wat aangeeft dat nieuwe tanks van invloed zijn op deze titel.
Wat dat betreft zou het een meerwaarde zijn als je ergens direct kon zien in het spel welke tanks je nog moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Appel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Ja, maar je moet die exp wel verdienen.....
hmm misschien dan toch maar is wat euro's omzetten in goud. Is het raadzaam om goud te kopen om enigsinds verder te kopen?

kopen jullie weleens goud om tanks te kopen/premium te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Yammie74 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:06:
[...]

Dat gaat dan inhouden dat het steeds moeilijker wordt om deze titel te behalen.
Want sommige tanks zie je niet meer zo vaak op de battle fields.
Laat staan de kans dat je desbetreffende tank op je naam weet te zetten.

Op internet vind ik zo snel niets terug wat aangeeft dat nieuwe tanks van invloed zijn op deze titel.
Wat dat betreft zou het een meerwaarde zijn als je ergens direct kon zien in het spel welke tanks je nog moet.
Ja idd, het word steeds moeilijker.
Een goeie pagina geleden stond hier een tooltje of 2 om het uit te lezen. Zo kwam ik te weten dat ik er maar één meer moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Ik koop alleen goud om premium te spelen. Heb wel getwijfeld over een investering in een Lowe of een T59, maar wil toch liever op eigen kracht naar de tank toe grinden, dan heb ik er meer plezier van :)

Oh, ik heb ook retail gekocht voor 10 euro bij bol.com, maar dat was voor de leuk. En die Premium die daarbij zat, de PzKpfw 38H735(f) is een tank waar ik heel veel plezier aan beleef. Altijd top tier in de battle!

Ik wil graag mijn aantal potjes/kills 1:1 krijgen, nu zit ik op 1632 battles en 1557 kills. Nog 18 rondjes met 5 kills in de PzKpfw 38H735(f) en ik sta op 1650:1650 8)

Nuttig? Nee. Waarom dan?

Omdat-het-kan.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Anoniem: 439122 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:06:
[...]

hmm misschien dan toch maar is wat euro's omzetten in goud. Is het raadzaam om goud te kopen om enigsinds verder te kopen?

Ik rij standaard met premium rond. Omdat zonder premium op tier 9/10 gewoon veel te veel een grind is. Ik houd het graag lekker makkelijk.

Ook heb ik voor de oude prijs een Lowe gekocht. Te weinig silver? Even een half dagje in dat apparaat en ik ben weer miljonair. Met premium kom je namelijk snel in een situatie waarin je exp te snel gaat voor je credit income.

Easy = Premium account + premium tank
Medium = Premium account OF premium tank
Hard = Geen van beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Appel schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Piece of Cake = Premium account + Tier 8 premium tank
Let's Rock = Premium account + Other premium tank
Come Get Some= Premium account OF premium tank
Damn I'm Good= Geen van beiden.
Duke'd that for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha nice one 8)

maar stel ik (T4, iig lager) zou nog 1 tegenstander hebben met een premium tank T5 zou ik er minder bang voor zijn dan een normale T5 die hem gegrind heeft.. ( gezien hij eerder "dam'n i'm good"is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Anoniem: 439122 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:55:
[...]

maar stel ik (T4, iig lager) zou nog 1 tegenstander hebben met een premium tank T5 zou ik er minder bang voor zijn dan een normale T5 die hem gegrind heeft.. ( gezien hij eerder "dam'n i'm good"is..)
Das voor interpretatie vatbaar. Die Tier 5 premium kan evengoed iemand zijn die al 5000+ games gespeeld heeft en T10 tanks heeft en nu gewoon met zijn premiumtankje aan het grinden is voor meer silver... Vooral de Lowe (t8 welliswaar) staat hiervoor gekend. (Zoals Appel zijn potje hier enkele dagen geleden vermeld)

Mijn Lowe heeft intussen 500 potjes. Als je mij ziet rijden op de achtergrond en je hebt geen schrik, dan ben je fout bezig :P

[ Voor 10% gewijzigd door Joindry op 05-01-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Anoniem: 439122 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:55:
[...]

haha nice one 8)

Nogmaals schaamteloos mijn "Dam I'm good" potjes pluggen. Een tier 8 premium is minder als zijn volledig geupgrade tier 8 collega's. Echter, het komt mij af en toe nog wel eens voor dat ik een IS-4 of E-75 even een toontje lager laat zingen. Noob tier 10's zijn soms ook wel flink de sjaak. E-100's die een scout op afstand belangrijker vinden ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi trouwens dat jullie alle tanks zo uit je hoofd kennen, ik ben laat ik het zo zeggen, meer te vinden op de tankopedia 8)7 weten jullie tijdens het spelen de sterke en zwakke plekken van je tegenstanders zo uit je hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 439122 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:32:
mooi trouwens dat jullie alle tanks zo uit je hoofd kennen, ik ben laat ik het zo zeggen, meer te vinden op de tankopedia 8)7 weten jullie tijdens het spelen de sterke en zwakke plekken van je tegenstanders zo uit je hoofd?
Die leer je na een tijdje wel :) De meeste tanks hebben op de standaard plekken weak-points (machinegweren, klepjes, onderste plaat aan de voorkant) en de uitzonderingen hier van leer je snel genoeg. Als je nl. een keer merkt dat je bij een bepaalde tank niet door die plekken heen schiet ga je vanzelf op zoeken waar je dan wel moet schieten en weet je dat dus de volgende keer.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
thetank schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:37:
[...]

Ga met een snelle Tier5-6 light of medium maar eens spelen. Kom je vaak in een situatie in de city mappen, waarbij je vruchteloos in de achterkant van een heavy staat te schieten. Dan ga je een beetje experimenteren om de plekjes te vinden. Meestal heb je wel wat tijd totdat de heavy zijn turret omdraait en de vlieg even van zijn kont afveegt. Zoek de heavy zonder backup die piekaboe aan het spelen is met een andere heavy.

Heb gisteren ook een schitterend potje gehad met mijn leopard in ruinberg, tegen een VK-5. Continu om hem heen rijden en in zijn flanken en kont schieten en weer snel doorrijden. Had er niet veel hp afgeschoten, maar heb de heavy wel de hele tijd uit de main battle gehouden.

[ Voor 23% gewijzigd door defiler1974 op 05-01-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Meet the scouts:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339380

Heb net eventjes mijn eerste potje gedaan in de AMX-40.. (heb wel alle upgrades gekocht met mijn free exp) Wat een langzaam ding zeg :P
Maar het resultaat:
Victory!
Battle: El Halluf donderdag 5 januari 2012 17:27:47
Vehicle: AMX 40
Experience received: 3.104 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 18.445
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun

Die filmpjes die jullie hier posten van jullie battles, zijn dat gewoon die battle records van WoT zelf of maken jullie die met fraps ofzo? Heb die battle records ook aanstaan, misschien wel eens leuk om er wat te uploaden ergens.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 339380 op 05-01-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Anoniem: 339380 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:45:
Die filmpjes die jullie hier posten van jullie battles, zijn dat gewoon die battle records van WoT zelf of maken jullie die met fraps ofzo? Heb die battle records ook aanstaan, misschien wel eens leuk om er wat te uploaden ergens.
Beide. Neem ik aan tenminste. De replay zelf afspelen met fraps oid, op die manier kun je het capturen en heb je geen performance loss tijdens het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339380

Dat is inderdaad wel een idee ja :P Moet ik dat ook maar eens gaan doen dan, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Anoniem: 439122 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:06:
[...]

Rijd standaard rond met premium account maar premium tanks (afgezonderd van de M6A van de heavy pre-order package vorig jaar april en alle gratis premium tanks) heb ik niet gekocht (en ook niet nodig).
Daarnaast heb ik ook nog gold shells voor CW's (al heb ik het merendeel tijdens de zomersale gekocht) en zet ik zo nu en dat wat exp om maar voornamelijk voor de belangrijkste upgrades op tanks :)
Gewoon spelen je leert ze vanzelf maar ook kun je het logisch beredeneren dat de lower front plate zwakker is dan de upper front plate net als de meeste koepeltjes op de turrets en niet te vergeten de zijkanten en achterkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Werkt er trouwens al bij iemand de over target markers al terug?
zal wel aan mij liggen maar ik krijg em niet in werking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik heb deze er zojuist opgezet: http://www.koreanrandom.c...file/4-overtargetmarkers/
Gewoon op Скачать klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Men crosshair gelijk gebugged door Patch 0.7.1. Gelijk maar weer opzoek naar een nieuwe crosshair die penetration laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Gebruik je toch die in WOT zelf zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rgras schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:38:
Gebruik je toch die in WOT zelf zit?
Dat kan, heb in middels een goeie via een Rus ontvangen ;).

Voor de geïnteresseerde:
http://www.megaupload.com/?d=B79HEHYX

Lol dat sommige mensen nu al een Tier 10 hebben van de Franse lijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Nemean op 05-01-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

hmm ik heb eigenlijk mijn eigen 7.0 terug in werking gekregen, ik haddem gewoon wat fout gezet.
de 7.0 werkt dus ook nog, je moet em alleen opnieuw installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Inderdaad, ik had hem even eruit gehaald voor de installatie (met die JSGME oid) en na de installatie weer terug gezet.

Works like a charm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Laatst online: 17:31

skoozie

SCSI

Stel in settings in bij crosshair: something something armor indicator of penetration indication. als je dan een groen ^ krijgt zou je die tank op 0 meter afstand daar kunnen penetraten, echter verlies je penetration over afstand en heb je ook nog geregeld een afwijking dus het is geen fool proof systeem, maar je leert daardoor wel waar je wel en waar je niet door komt.
En als je er niet door komt switchen naar HE.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
ik ga binnenkort een tier 8 premium kopen en twijfel nog even over welke. Ik heb wat informatie vergaard en wil wat meningen van jullie of mijn informatie klopt.

Lowe: Traag, weinig armor, middelmatige gun met goede accuracy en hoge penetration. Dit lijkt me meer als een TD spelen, achter de linie aan rollen en snipen.

KV-5: Middelsnelheid, goede armor, gun met hogere reload, heb het idee dat dit een close-range vechter is.

M6A2E1: stevige armor, maar erg groot, redelijke gun. Geen idee wat je met deze tank kan, beetje het midden tussen lowe en KV-5?

T59: weinig armor op body, veel armor op turret, redelijke gun, hoge snelheid, dit lijkt me een tank waar je heel veel taken mee kan vervullen, beperkte scouting, sniping, maar volgens mij is zijn sterkste punt dat hij erg manoeuvreerbaar is en snel achter een heavy tank kan opduiken.

Ik hou wel van hybride speelstijl dus ik denk zelf aan een T59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gisteren met mijn free Xp tot aan tier 5 light geraakt van de fransen. Man ik was vergeten hoe hard je tank zuigt wanneer je crew maar 75% is. Combineer dat met het feit dat je gun ook niks waard is, accuracy en snelheid niks zijn. En je hull van karton is. En je hebt een kuttank :P Hijz iet er wel cool uit met zijn dubbele antenne, das ongeveer al :P

Wel nog nooit zo weinig arty ingame gezien als gisteren, dat was dan wel weer een pluspunt.
Ik kwam dus dus gisteren met mijn stock tier 5 light in potjes tussen E-75, IS-4 enzoverder. Echt veel fun heb ik er niet aan gevonden. Ik vraag me af wat voor hel de Tier 7 light gaat zijn qua matchmaking.

Momenteel speelt mijn AMX 12t ongeveer hetzelfde als mijn Pz III/IV. alleen de reload is wat sneller en cammo niet bestaande. Enige voordeel dat hij heeft is zijn lage profiel, maar bounces, neen die heb ik nog niet gehad op mijn 40 mm karton :)

Wel al een t29 kunnen mollen gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

defiler1974 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:12:
ik ga binnenkort een tier 8 premium kopen en twijfel nog even over welke. Ik heb wat informatie vergaard en wil wat meningen van jullie of mijn informatie klopt.

Lowe: Traag, weinig armor, middelmatige gun met goede accuracy en hoge penetration. Dit lijkt me meer als een TD spelen, achter de linie aan rollen en snipen.

KV-5: Middelsnelheid, goede armor, gun met hogere reload, heb het idee dat dit een close-range vechter is.

M6A2E1: stevige armor, maar erg groot, redelijke gun. Geen idee wat je met deze tank kan, beetje het midden tussen lowe en KV-5?

T59: weinig armor op body, veel armor op turret, redelijke gun, hoge snelheid, dit lijkt me een tank waar je heel veel taken mee kan vervullen, beperkte scouting, sniping, maar volgens mij is zijn sterkste punt dat hij erg manoeuvreerbaar is en snel achter een heavy tank kan opduiken.

KV5 heeft een klote gun. Het is een tier 7 gun in tier 8 games met een accuracy van 0.38. De Lowe heeft dan weer een tier 9 gun. En met de KV5 close range is zelfmoord. De R2D2 koepel heeft 0,0 armor en iedereen schiet erop. Maar snipen kan ook niet door de beroerde accuracy.

De M6A2E1 is overigens een preorder tank die je niet los kan kopen.

Wat is de IS7 overigens lekker geworden sinds 0.7.0. Gisteren voor het eerst in 5 weken weer gespeeld en alles bounced op mij opeens. Stond in mijn eentje tegenover 5 andere tanks op de heavy straat in himmelsdorf en kilde er 2 en hield alles tegen zonder ook maar 1 hp te verliezen. Alleen een E50 had daarna een keer een lucky shot in mijn reet, maar die was daarna kapot :P

[ Voor 12% gewijzigd door wontcachme op 06-01-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
wontcachme schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:21:
[...]

KV5 heeft een klote gun. Het is een tier 7 gun in tier 8 games met een accuracy van 0.38. De Lowe heeft dan weer een tier 9 gun. En met de KV5 close range is zelfmoord. De R2D2 koepel heeft 0,0 armor en iedereen schiet erop. Maar snipen kan ook niet door de beroerde accuracy.

Ben zelf af en toe ook wat meer een sniper, twijfel eigenlijk nog tussen de lowe en t59 dan. Met lowe kan je tenminste wel met effect op een maus schieten.

Weet iemand trouwens hoe je het verschil ziet tussen een autoloader gun en een normale gun bij de fransen?

[ Voor 13% gewijzigd door defiler1974 op 06-01-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

defiler1974 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:24:
[...]

Ben zelf af en toe ook wat meer een sniper, twijfel eigenlijk nog tussen de lowe en t59 dan. Met lowe kan je tenminste wel met effect op een maus schieten.
Ja met een lowe kan je een maus pakken, maar wel op de weakpoints aimen dan. En zorg dat de maus niet op jou mikt daarna. Als die goed speelt dan is het één schot en je engine is kapot/in de fik.

T59 heb ik geen ervaring mee verder. KV5 ook niet, maar er is een reden waarom de gold prijs van de Lowe verhoogt is natuurlijk :P.

Lowe vind ik een heerlijke tank. Kuiltje zoeken en bouncen maar met die turret. Wel langzaam, maar dan vangen de anderen de eerste klappen voor je op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:20
defiler1974 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:12:

Je hebt al mooi onderzoek gedaan. Helaas vind ik dat je niet goed ben geïnformeerd op bepaalde punten. De lowe is inderdaad prima te spelen als sniper, maar je kan zeker gebruik maken van armour. De kv 5 heeft een lading vol aan weakspots en de gun is crap. Snelheid is wel boven verwachting voor een zware KV tank lol.

De M6A2E1 is een premium dus die valt helaas meteen af.

De T59 heeft lekker bouncie armour aan de voorkant inc. de hull. De gun is persoonlijk, ik zou graag wat meer accurate gun willen zien.

Veel belangrijker is je speelstijl. Zoals je zelf al aangeeft speel je het liefste als een medium en dan zou ik daar ook voor gaan. Vanuit de REGEN clan hoor ik positieve geluiden over de t59 en veel spelen er liever mee dan met de Lowe (KV5 heeft niemand volgens mij).

Je kan eventueel ook als een gek gaan grinden voor een T34 die zal bij de volgende patch premium worden. Ook gaan er geruchten van een tier 8 jagdtiger TD. Zelf wacht ik nog op mijn "ideale" premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Tier 5+ is autoloader en voor de rest is het proefondervindelijk :P
Maar één schot in zo een frenchy en heel vaak hebje een crewmember mee en somige vervullen een dubbele rol...
en Lowe is idd wel fun en brengt écht goed op. de T-59 (hebbik 5potjes mee gespeeld ofzo) brengt ook wel goed op, maar is niks voor mij. De KV-5, koop die niet, das al wat ik kan zeggen.
T-59 is iets gespecialiseerder om goeie winst mee te maken. Maar je kan ook fun hebben door gewoon rond te knallen.
Met de Lowe kan je nobrainer potjes spelen en (premium) 50-60k winst maken. Joyriden zit er wel niet in. Afstandsrecords zetten voor snipen wel :) mijne staat op 702m, zie ik me niet snel meer verbeteren toch.

je kan met beiden goed geld verdienen, maar nobrainer spelen dan brengt de Lowe beter/makkelijker op.

[ Voor 6% gewijzigd door Joindry op 06-01-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380171

Gister even de Franse medium line ingedoken en tot de AMx-40 gekomen en moet zeggen met dat HEAT kanon is het best een bijtertje hoop dat de rest van de franse meds ook zo is.

Op de heavy tree tot de B1 gekomen maar die is een beetje meh , wel een nieuw record gezet 22 bounces op rij op een andere B1 all over dat ding :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
oosterhofjf schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:30:
[...]

Je hebt al mooi onderzoek gedaan. Helaas vind ik dat je niet goed ben geïnformeerd op bepaalde punten. De lowe is inderdaad prima te spelen als sniper, maar je kan zeker gebruik maken van armour. De kv 5 heeft een lading vol aan weakspots en de gun is crap. Snelheid is wel boven verwachting voor een zware KV tank lol.

De M6A2E1 is een premium dus die valt helaas meteen af.

De T59 heeft lekker bouncie armour aan de voorkant inc. de hull. De gun is persoonlijk, ik zou graag wat meer accurate gun willen zien.

Veel belangrijker is je speelstijl. Zoals je zelf al aangeeft speel je het liefste als een medium en dan zou ik daar ook voor gaan. Vanuit de REGEN clan hoor ik positieve geluiden over de t59 en veel spelen er liever mee dan met de Lowe (KV5 heeft niemand volgens mij).

Je kan eventueel ook als een gek gaan grinden voor een T34 die zal bij de volgende patch premium worden. Ook gaan er geruchten van een tier 8 jagdtiger TD. Zelf wacht ik nog op mijn "ideale" premium.
Allemaal bedankt voor de tips! Het gaat de T59 worden. Ik merk zelf dat ik altijd te onrustig ben voor een sniper, arty of heavy. Ik speel nu ook meestal lights en mediums. Vooral de schaar tactiek gebruiken vind ik het meest succesvol. Niks leukers als een heavy te zien die niet weet op welke tank hij moet gaan schieten omdat er iemand achter hem opduikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

defiler1974 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:48:
[...]
Vooral de schaar tactiek gebruiken vind ik het meest succesvol. Niks leukers als een heavy te zien die niet weet op welke tank hij moet gaan schieten omdat er iemand achter hem opduikt.
Om even te muggeziften op vrijdag,
schaartechniek is eigenlijk het creeëren van twee fronten, in best geval links voor en en rechts voor. Waardoor de vijandige stelling moet kiezen welke ze onder vuur gaan nemen. Maar jouw stellingen de andere volledig kan blijven bereiken. HMG & AT guns hebben meestal eens beperkte draaihoek op statief...

Jij doelt meer op hamer en aambeeld, waarin de kracht gevormd wordt door "het pletten" van de vijandelijke linie. (in realiteit best gevaarlijk gezien je makkelijk kruisvuur krijgt) Maar bij wot best effectief omdat het meestal maar micro gevechtjes zijn.

Gezien ik me verveel wat "paintwork"

sit1

Van situatie 1 naar 3 is de creatie van "de schaar" in het klassieke slagveld.

Links, klassieke fronten rood vijand zwart de goeie. met een klassieke dekkingshoek van HMG en AT.

Rechts, opsplitsen en verdraaien maakte het moeilijker voor mortieren om de afstand goed te houden en HMG en AT konden niet de hele lijn dekken.

sit2
Links, hoe dichter de vijand kwam hoe erger de situatie werd voor hen en voor zwart nauwelijks effect had. Dit noemt dan de "killzone"

rechts, de oplossing, snel veel vorderen opdat de gesplitste linies elkaar bestoken. (zie daar de geboorte van de blitz)

[ Voor 30% gewijzigd door Joindry op 06-01-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
wontcachme schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:21:
[...]
psst -> https://worldoftanks.eu/personal/gifts/

Verder zou ik ook voor de T59 gaan, de Lowe is ook heel leuk, maar de T59 is gewoon een veel snellere en wendbaardere tank. Het is een goede tier8 tank die ook nog eens lekker veel oplevert.

[removed]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.