Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 14 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.335 views

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

hypnos schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:51:
Ja, nu heb ik de code ingevoerd, maar er staat verderop dat je dat pas ná de 7.1 update moet doen...
Hopelijk gaat dit goed.
Enne, heb je nu een code zonder bonus gebruikt? :o

Verder met kyozu hierboven, staat er toch behoorlijk duidelijk. :>

Crizyz op Steam

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 10:41

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

• hypnos
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het staat er inderdaad, maar pas na de code. Dus die had ik al gekopieerd en geplakt.
Iets te snel weer gedaan.

Edit: Ik zie dat ik niet de enige ben.

[Voor 15% gewijzigd door hypnos op 30-12-2011 23:40]

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
hypnos schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:38:
Het staat er inderdaad, maar pas na de code. Dus die had ik al gekopieerd en geplakt.
Iets te snel weer gedaan.

Edit: Ik zie dat ik niet de enige ben.
Nee ik had hem ook al ingevoerd .. hehe . waarom een code geven als je hem toch nog niet kan invoeren. 7(8)7

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Anoniem: 420887

Sapstengel schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:27:
[...]

En dat laat ik mij niet overkomen....als ik in een n00b team zit kan ik nog steeds lol hebben. Vooral omdat je jezelf daardoor in een target rich environment begeeft...dan ga ik altijd met een grote glimlach en guns blazing ten onder...à la scarface scène. (ik weet dat hij die scène overleeft;))
Ik heb altijd de neiging de zwakke flank te gaan dekken, dat is niet altijd leuk en wel altijd slecht voor de statistiek. Net nog geprobeerd in mijn T34 een flank te houden tegen 2x maus, dat was snel over...

Vaker met de lemmings mee dan :? ... (voelt ook niet goed)

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

snakeye schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:48:
[...]

Nee ik had hem ook al ingevoerd .. hehe . waarom een code geven als je hem toch nog niet kan invoeren. 7(8)7
Grote vraag is nu natuurlijk: kun je de code straks nog gebruiken? Of heb je je kans nu verspeeld?

Crizyz op Steam

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

crizyz schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 03:19:
[...]

Grote vraag is nu natuurlijk: kun je de code straks nog gebruiken? Of heb je je kans nu verspeeld?
Een directe quote vanaf Reddit:
[–]BartlorBartlor 1 point 1 hour ago*

WAIT WHAT ? Oh noes :'(

Edit: Looks like I'm not the only idiot out there, our good friend overlord has said that if you cock it up when 7.1 comes out and there's a problem you should create a ticket and support will give you the tank anyway :).

So yay it's idiotproof!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:24
om nog even terug te komen op de player stats. Ja, je bent voor een groot deel afhankelijk van je team, maar je bent daarin een grote factor. Als top tier heb je zeer veel invloed in het spel. Zelfs bij noob teams kan je dan winnen. Het wordt een ander verhaal als je team maar 3 hersencellen heeft. Dan krijg je de verhalen dat een of twee tanks een flank tegenhouden en de rest gewoon verdwijnt.

Als low tier kan je minder uitrichten tenzij je een arty of scout bent (of troll KV :)). zet voor de gein een IS tussen tier X. Dan kan je bijna niks uitvoeren, enkel proberen zo nuttig mogelijk te zijn. Verlies je een potje als een low tier dan is het ieder geval voor een groot deel niet jou schuld.

Nog een lichtpuntje voor als je in een noobteam komt: daar is je kans op een hoop medailles :P Soms hoop ik zelfs dat ik in me eentje tegen 5 tanks kom te staan.

Eergisteren zat ik in mijn E 100 en had al 4 kills 100 % kills (was alleen) totdat de arty me doodschoot. Prima want wij hadden nog 6 tanks en hun nog 1 uiteindelijk. 1 E100 tegen 5 tier 9 en 1 tier 8. Drie maal raden... Ja, we verloren. Hoe? E75 en VK 4502 gingen vrolijk met de achterkant naar de E100 toe rijden. De rest liet allemaal hun zijkant zien. Zulke dingen zijn onvoorstelbaar, maar gebeuren.

Denk dan wel: ach 991 exp met een loss en iets van 40k winst in credits is niet slecht ;)

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:13
Een Patton is geen medium.... Het is een ownage op wielen.
Victory!
Battle: Karelia Saturday, December 31, 2011 11:41:06
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 1,914
Credits received: 59,478
Battle Achievements: Top Gun
Edit:

Dit is gewoon belachelijk toch? :P
Victory!
Battle: Sand River Saturday, December 31, 2011 11:56:07
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 1,486
Credits received: 52,474
Battle Achievements: Sniper
Results for M46 Patton

Battles Participated: 126
Win: 78 (62%)
Loss: 47 (37%)
Survived: 45 (36%)

Battle Preformance

Destroyed: 229 (1.8 tanks per battle)
Max Destroyed in Battle: 6
Hit ratio: 82% (Niet goed in rekenen, maar volgens mij +/- 254 dmg per shot)*
Damage: 310.125 (2461 damage per potje)

Experience:
Total: 127.552
Average: 1.012
Max: 2.265

Hierbij worden natuurlijk ook 0 dmg criticals en detracks mee gerekend. Ook als je een 1% MS-1 zou afschieten telt het als een hit.

[Voor 68% gewijzigd door Appel op 31-12-2011 12:14]

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 08:58
Goed bezig Appel! Ik kijk nog erger uit naar de Patton! Moet nog 70k exp op mijn Pershing na 221 potjes.. Gaat echt rap desondanks ik geen free exp en premium heb! De Pershing speelt echt heerlijk, als de Patton dezelfde speelstijl heeft, maar net wat beter is, wordt het genieten!
_/-\o_ Pershing _/-\o_

• Appel
SOEFuture schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:52:
Goed bezig Appel! Ik kijk nog erger uit naar de Patton! Moet nog 70k exp op mijn Pershing na 221 potjes.. Gaat echt rap desondanks ik geen free exp en premium heb! De Pershing speelt echt heerlijk, als de Patton dezelfde speelstijl heeft, maar net wat beter is, wordt het genieten!
_/-\o_ Pershing _/-\o_
Waar jij je op voor moet bereiden:

Betere gun. Excuus... veel betere gun. Rof is iets beter, penetration is een heel stuk beter en de damage ook nog eens.
20% meer power (Draaien, traverse, acceleratie)
Tracks die heel veel hits opvangen. Je staat wel getracked maar je hebt verder geen damage.
Gewoon lekker schieten terwijl je 47 km/h rijd.

Nog steeds geen armour, de turret is ook iets minder maar die is ook een stuk smaller.
Je linker flank laten zien = ammo rack kapot. Al is ie bij mij nog nooit geëxplodeerd.

Het is de beste medium in het spel. 1 op 1 kun je alles hebben, in grote groepen is het meestal wat minder omdat mensen graag op je schieten. Ze weten namelijk dat je geen armour hebt en een ziekelijk goede gun.

Maar dat kanon wat er op zit.... Zo heerlijk, die is gewoon beter als een BL-9 van de russen (IS-3 en IS-4 zonder de top-gun)

Je schiet frontaal door E-100's en IS-7's heen (Wel mikken!) T30... tjah, wie schiet daar niet doorheen?

Maar het is gewoon pure ownage op tracks. Mijn favoriete tank in het spel.

• SOEFuture
Appel schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:13:
[...]

Waar jij je op voor moet bereiden:

Betere gun. Excuus... veel betere gun. Rof is iets beter, penetration is een heel stuk beter en de damage ook nog eens.
Klinkt goed, vind de beste gun van de Pershing al goddelijk, vooral wanneer je al rijdend (raak) schiet.
20% meer power (Draaien, traverse, acceleratie)
Tracks die heel veel hits opvangen. Je staat wel getracked maar je hebt verder geen damage.
Gewoon lekker schieten terwijl je 47 km/h rijd.
Nog meer power? Nice!
Had gisteren nog een match tegen een E-100, waarbij hij 4 keer mijn tracks/achterkant raakte en steeds geen damage deed. Sprong vier keer omhoog van de verbazing omdat 1 hit mij normaal gezien zou moeten doden, had nog maar 30% hp met een kapotte engine, gun en 2 tracks. Hierdoor wel het potje gewonnen doordat ik hem lang genoeg bezig hield :D
Nog steeds geen armour, de turret is ook iets minder maar die is ook een stuk smaller.
Je linker flank laten zien = ammo rack kapot. Al is ie bij mij nog nooit geëxplodeerd.
Geen armor hebben vind ik juist een uitdaging, één fout = klappen vangen en dat wordt dus meteen zwaar afgestraft. Echter had ik gister 2 keer een Steel Wall gehaald, verbazingwekkend veel bounces op mijn turret ineens. Ik snap soms echt niet dat ze niet gewoon op mijn hull schieten :+
Het is de beste medium in het spel. 1 op 1 kun je alles hebben, in grote groepen is het meestal wat minder omdat mensen graag op je schieten. Ze weten namelijk dat je geen armour hebt en een ziekelijk goede gun.

Maar dat kanon wat er op zit.... Zo heerlijk, die is gewoon beter als een BL-9 van de russen (IS-3 en IS-4 zonder de top-gun)

Je schiet frontaal door E-100's en IS-7's heen (Wel mikken!) T30... tjah, wie schiet daar niet doorheen?

Maar het is gewoon pure ownage op tracks. Mijn favoriete tank in het spel.
Dat van die gun maakt me zeker blij, aangezien ik op het moment best lastig door een IS-7 heen kom. Op die punt midden op de voorkant lukt het af en toe, en die smalle strook langs zijn zijkant (net boven de tracks) is ook niet echt betrouwbaar.. De rest van de Tier 10 tanks is op dit moment al goed doorheen te komen O+

Can't wait!

edit: Hoe heb jij die battle gegevens verkregen? Van die losse matches ook? Of bewaar jij al je matches in een document?

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb sinds kort de E-100, maar ik ben nu al verliefd. Ik speel nog met de Maus-gun, maar die vind ik al prima.
Hier een replay van een heerlijk potje van vanochtend. We komen met 10-2 achter en winnen alsnog: link

• Appel
SOEFuture schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:24:

Dat van die gun maakt me zeker blij, aangezien ik op het moment best lastig door een IS-7 heen kom. Op die punt midden op de voorkant lukt het af en toe, en die smalle strook langs zijn zijkant (net boven de tracks) is ook niet echt betrouwbaar.. De rest van de Tier 10 tanks is op dit moment al goed doorheen te komen O+

Can't wait!

edit: Hoe heb jij die battle gegevens verkregen? Van die losse matches ook? Of bewaar jij al je matches in een document?
Voorkant van een IS-7 blijft natuurlijk lastig. Je moet wel op die punt blijven mikken, het is geen Russische gun he :P Net zoals de Maus, daarbij heb ik soms nog wel eens een bounce op de zijkant.

Die battle gegevens? Als je in WoT zit, moet je op Statistics klikken en daarna kun je zelfs nog een tank selecteren. Daarna heb ik calc.exe erbij gepakt :P

• SOEFuture
Appel schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:36:
[...]

Voorkant van een IS-7 blijft natuurlijk lastig. Je moet wel op die punt blijven mikken, het is geen Russische gun he :P Net zoals de Maus, daarbij heb ik soms nog wel eens een bounce op de zijkant.

Die battle gegevens? Als je in WoT zit, moet je op Statistics klikken en daarna kun je zelfs nog een tank selecteren. Daarna heb ik calc.exe erbij gepakt :P
Haha, precies. Had met een maat getest waar ik die IS-7 kon raken en je moet precies die punt hebben anders gaat het niet lukken met die gun. Bij Duitse tanks ga ik als het mogelijk is altijd voor de zijkant van de turret. Die is erg zwak en heb je een grote kans op crew damage :)

Eerste potje van vandaag:

Victory!
Battle: Mines zaterdag 31 december 2011 14:28:22
Vehicle: M26 Pershing
Experience received: 2.160 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 35.619

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gut er zijn echt alleen maar idiot teams online de laatste tijd. ._.'

• Fest
  • Niet online
Nemean schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:49:
Gut er zijn echt alleen maar idiot teams online de laatste tijd. ._.'
Uhuh, mijn dieptepunt net was dat een paar dode gastjes tegen mij begonnen te zeiken dat ik niks deed in mijn T92. We waren 4 minuten bezig en een T92 heeft een reload van 41 seconde. Vind je het heel gek dat ik nog niet veel geschoten heb...

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Fest schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:48:
[...]

Uhuh, mijn dieptepunt net was dat een paar dode gastjes tegen mij begonnen te zeiken dat ik niks deed in mijn T92. We waren 4 minuten bezig en een T92 heeft een reload van 41 seconde. Vind je het heel gek dat ik nog niet veel geschoten heb...
Bovendien zijn tracers ook terug, je wilt niet weten hoe vaak ik in een team heb gezeten zonder arty omdat ze gewoon vertikken te verkassen. Ach ja, het zei zo. :P

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:42

rapture

Zelfs daar netwerken?

Vlak voor nieuwjaar de IS-4 unlocked, nu nog 1,7 miljoen credits grinden om eentje te kunnen kopen.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rapture schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 23:40:
Vlak voor nieuwjaar de IS-4 unlocked, nu nog 1,7 miljoen credits grinden om eentje te kunnen kopen.
Ik zit weer op 80k, nog 80k te gaan en hoop hem dan ook te hebben. Gok dat ik het niet voor dat de nieuwe heavies worden geintroduceerd, maar aan de andere kant moet het wel te doen zijn denk ik zo.

[Voor 5% gewijzigd door Nemean op 31-12-2011 23:49]

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-05 09:47
De enige tank die ik nog 'moet' voor een extra garage slot is de T30.
De rest heb ik allemaal researched en in mijn garage staan :-)

[Voor 11% gewijzigd door Yammie74 op 01-01-2012 11:58]

oosterhofjf schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:40:
Denk dan wel: ach 991 exp met een loss en iets van 40k winst in credits is niet slecht ;)
Daarom heb ik ook minder problemen met zulk soort losses.
Dan heb ik vaak toch een goed potje gehad, weet ik van mezelf dat het in ieder geval niet aan mij kon liggen en ik heb een leuke score behaald :)
Appel schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:52:
Een Patton is geen medium.... Het is een ownage op wielen.
Doe je goed Appel!
De E50 vind ik ook nog steeds heel erg fijn, doet ook ongelooflijk veel damage per schot.
Heb er enkel nog wel soms domme acties mee, average exp ligt rond de 950 in 270 battles :)
SOEFuture schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:41:
[...]

Haha, precies. Had met een maat getest waar ik die IS-7 kon raken en je moet precies die punt hebben anders gaat het niet lukken met die gun. Bij Duitse tanks ga ik als het mogelijk is altijd voor de zijkant van de turret. Die is erg zwak en heb je een grote kans op crew damage :)
Moet je wel genoeg penetration hebben, met de E50 kon ik voor 7.0 altijd door de voorkant van de IS7 komen maar dat gaat lukt me nu bijna niet meer :(
Nemean schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 21:21:
[...]

Bovendien zijn tracers ook terug, je wilt niet weten hoe vaak ik in een team heb gezeten zonder arty omdat ze gewoon vertikken te verkassen. Ach ja, het zei zo. :P
Aan de ene kant maar goed ook! Heb je goede arty bij je dan heb je bijna gegarandeerd een insta-win en hopelijk komen de noobarties niet meer terug (= minder arty in games :P). Aan de andere kant, er bestaat nu een grote kans dat je echt noobartie in je eigen team hebt zitten.

Wel grappig trouwens, potje laatste werd in de eerste minuut een arty van het andere team gecountered. Zegt hij, cheater I'm going to report you. Heel het team stopte gewoon met wat ze aan het doen waren en moesten toch eerst even reageren. Nog niet eerder 1 iemand zo vaak voor noob uitgemaakt zien worden in 1 minuut :P
Yammie74 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 11:57:
De enige tank die ik nog 'moet' voor een extra garage slot is de T30.
De rest heb ik allemaal researched en in mijn garage staan :-)
Enkel de IS4 heb ik niet maar daar ga ik niet voor grinden :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
Hey,

ik ben vorige week met WoT begonnen en het bevalt me wel. Ik heb al aardig wat op wiki, officiele forum en youtube gekeken maar die laatste vind ik toch niet zo'n goeie dingen maar kom.

Ik ben begonnen met wat ze veelal als het meest newbie friendly omschrijven als de USSR. Dus ik heb wat battles met de MS-1 gedaan tot dat ik mijn volgende tank de BT-2 heb gekocht. Nu als ik vandaag nog wat battles doe dan heb ik genoeg credits (60.900) om dat BT-7 te kopen. Maar dan is de volgende tank wel heel duur A20 voor om en beide 200k. Dat gaat toch wel lang duren denk ik tegen die heb gespaard of het zou moeten dan je ipv 2500 bv 5000 credits krijgt per battle?

Al heb ik wel zien dat als ik naar een andere keuze ja bv de T19 die ik voor een 5400 credits kan kopen kan ik de volgende tank een medium al voor 54k credits kopen? Zouden jullie dit doen want ik zit op het moment zo'n beetje vast van welke weg ik namelijk zou inslagen in de toekomst. Gold kopen heeft pas nu in latere tiers heb ik gelezen dus probeer ik mij nu nog te amuseren met free play. Dus mochten er even mensen die die mij hieromtrend wat tips willen geven van hoe en wat ik nu juist moet doen dan zou ik dat aprecieren.

Verder ook vroeg ik mij of of er geen clan was waar ik bij kan gaan zodat er altijd iemand is waar ik mee kan spelen voor fun en ook om raad aan te vragen enz.

Alvast bedankt en een prettig 2012.
Ik zal je even een tip geven, lees de topic start.
Staan verscheidene antwoorden in op de vragen die je hebt.

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:44
Fest schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:36:
Ik heb sinds kort de E-100, maar ik ben nu al verliefd. Ik speel nog met de Maus-gun, maar die vind ik al prima.
Hier een replay van een heerlijk potje van vanochtend. We komen met 10-2 achter en winnen alsnog: link
Ach het is een prima tank, maar na 1000+ battles met de 15 cm, waarvan de helft met gold in wars en companies, begin je je echt wel te ergeren aan die gun. Je bounced gewoon veel sneller met die shells, ansich is het niet zo dat het een nutteloze gun is, zeer zeker niet. 2900 avg dmg per battle, dus dat wil wel, maar soms heb je op cruciale momenten een random bounce uit het niets. Zeer irritant.

Van de week overigens wel een heel leuke PTS companie potje gehad in de E100, stond ik met 2 andere E100's in de straat direct bij de zuid basis van Ruinberg, we stonden met zijn drieen met onze neus in elkaars kont. Dus 1 in de muur met z'n neus en ik stond als achterste zo halverwege op de weg ge'angeled voor alles wat om de hoek kwam. (geeft trouwens ook leuke TS conversaties, "move your nose abit further up my ass, no abit left, yep perfect!")
Er kwamen 5-6 heavies tegelijk, 2 t30 en is7's, ze hebben een minuut op ons staan schieten, waarvan het meeste op mij. Na een minuut was 1 track damaged en mijn optics ook, geen hp verloren :), en de andere 2 E100 ook gewoon nog 2800 hp. En na een minuut waren die is7's en t30's vrijwel allemaal dood. >:)

Maar doe mij maar snel de franse tier X, daar moet je je best doen om te bouncen op wat dan ook (met gold dan) :) Je hebt dan wel geen armor, maar het is de ideale afwisseling van de E100 :) Zal me uiteindelijk daar wel weer gaan ergeren aan de armor :P

[Voor 7% gewijzigd door Kojoottii op 01-01-2012 14:20]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nog ever terug te komen op uber slechte teams:

Het startte met flink wat top tien tiers (5 om precies te zijn) aan elke kant. En je zou denken dit gaat een interessante match worden op de map: Artic Region.

We spawnde op 1, een IS-7 ging samen met mij naar de bunker, en de rest van het team? Die gingen campen bij de berg om naar beneden te schieten:

Uit eindelijk kwam er nog een Patton terug die gelijk 1750 hit points verloor door een SPG, en de IS-7 ging hier kort na dood door 3 Tier 10 heavies. Ik ben weg gereden om proberen hun arty nog te pakken te krijgen. Maar werd uit eindelijk ook gedood.

Om nog even wat screenshots achter te laten voor jullie vermaak:

Dit was even om terug te komen op het feit dat ik de laatste tijd in dit soort potjes kom. En dan begin ik te twijfelen of het aan mij ligt.

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zojuist een potje met mijn Tiger waarin ik eerst peekaboo deed met een IS4 en later nog met een VK4502B. Resultaat?

Dode IS4 en VK4502B terwijl ik geen HP verloren heb! :D 8)7

• Astratuner
psychoclown schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:36:
Ik zal je even een tip geven, lees de topic start.
Staan verscheidene antwoorden in op de vragen die je hebt.
Had ik wel verwacht hier, zo'n standaard antwoord. Omdat ik dat al had gedaan had ik toch op iets anders gehoopt. Helaas ik zoek het wel ergens anders. ;)

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:44
Tja krijg je vaker zeker zo'n "standaard antwoord" als je zelf geen poot wilt uitsteken om research te doen in het geen je interesseert?

• Astratuner
Lees eerst mijn post nog eens alvorens zo blind in de aanval te trekken...

Ja offense is the best defence ingame! Niet op een fora.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Astratuner schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:37:
Lees eerst mijn post nog eens alvorens zo blind in de aanval te trekken...

Ja offense is the best defence ingame! Niet op een fora.
Er is een begin pagina te grootte van 5 kantjes groot, met daarin ALLE informatie die je nodig hebt. Kijk eerst de techtree na waar je uit eindelijk wilt uit komen en ga dan pas kijken wat nu een goeie tank voor je is. Ook staat er in de begin post dat Tweakers een clan heeft. Ik neem aan dat dit stuk wel veelzeggend is:
http://tweakers.net/ext/f/L22CubFjhZHqCbtp8BCVa8Vn/full.png
Uiteraard is er ook een heuse World of Tanks GoT clan bestaande uit 2 clans:
World of Tanks clan - Gathering of Tweakers | Clan war spelers
World of Tanks clan - Gathering of Tweakers 2 | Casual/Leveling/Fun

Wil je hierin komen en voldoe jij aan de eisen stuur dan een invite via een van de bovenstaande links en geef daarbij aan wat je tweakers nick is. Meld je eveneens aan op het clanforum (zie hieronder).

Om de clans wel met elkaar te kunnen chatten is er het ingame Gathering of Tanks channel opgezet. Deze zal je elke keer joinen zolang je de channel niet wegklikt (al kan het nu spontaan verdwijnen door een bug waar de devs vanaf weten).

Tevens om het topic niet te vervuilen met allemaal clan chat is er een extern forum opgezet. Zit je in een GoT clan dan kun je je aanmelden. Probeer wel eenzelfde nick te nemen als ingame of op tweakers zodat we weten wie we toelaten en niet. Het forum is er tevens om je op de hoogte te houden van de clanbattles dus belangrijk voor degene die mee (willen) doen met clan wars! Het forum vind je hier: Gatheringoftanks.nl - [GoT] Forum.

Daarnaast maakt GoT gebruik van TS3 om met elkaar te kunnen communiceren, overleggen en ouwehoeren. Iedereen is welkom maar we verwachten wel dat men zich gedraagt. Details zijn te vinden op het clanforum en enkel voor leden van de Gathering of Tanks clan.
Natuurlijk is het makkelijk om alle informatie te skippen maar ik denk dat je toch echt de beginpost niet gelezen hebt.

Edit: Ga er verder niet op in, vindt sowieso je manier van reageren niet echt toepasselijk.

• Astratuner
Ik heb verleden jaar me al aangemeld voor de GoT clan via een DM op dit forum. Tot nu toe geen reactie op gekregen dus wederom kort door de bocht van je om dit te stellen.

Natuurlijk een DM is persoonlijk en dit kunnen jullie niet weten dus neem ik jullie dit ook niet kwalijk :) .

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

@ Astratuner, ik denk dat de reacties zo zijn omdat je verhaaltje niet erg duidelijk is. Dit komt o.a. door je taalgebruik. Maar ook door de informatie die je geeft. Een T19? Geen idee welke tank dat is, maar ik heb er nog nooit van gehoord.

Misschien dat je een T18 bedoelt, maar dat is een USA tank destroyer, loopt niet naar de medium lijn.

Aanmelden bij een clan die je sowieso via worldoftanks.eu, waarna hij eventueelgeaccepteerd kan worden.

Verder zal je toon ook niet echt voor je in het voordeel werken, zie je onderstaande reactie:
Astratuner schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:24:
[...]

Had ik wel verwacht hier, zo'n standaard antwoord. Omdat ik dat al had gedaan had ik toch op iets anders gehoopt. Helaas ik zoek het wel ergens anders. ;)
Wat zou je zelf van zo'n reactie vinden (ongeacht de reden voor die reactie)?

Ik denk dat je toch ook liever hebt dat ik je aanspreek zoals ik nu doe, dan dat ik mogelijk zou zeggen "tsja, als ik je andere posts lees zie ik dat je daar ook alleen maar aan het zeiken bent, had dus niet anders verwacht dan dat je dat hier ook komt doen".
Niemand houd ervan om op zo'n manier aangesproken te worden.

En ja, ik heb je post 3x (als het niet vaker is) doorgelezen, maar het blijft mij moeite kosten om er een eenduidig verhaal uit te halen.

Dus, als je nou nog eens rustig opschrijft wat je nou precies bedoelt, misschien dat we je dan verder kunnen helpen.
Het is inderdaad wel zo dat je meer credits verdient met elke tier dat je omhoog gaat (over het algemeen genomen tot aan tier 5 in ieder geval).
Verder zou je eventueel op een gratis premium tankje kunnen wachten, deze zou ook (iets) meer credit income moeten genereren dan een gewone tank. Maar zie ook daarvoor worldoftanks.eu.

Bij premium tanks is het normaal gezien zo dat de income iets hoger is, en repair kosten en dergelijke een stuk lager. Op die manier zou je dus iets sneller aan credits kunnen komen als je de premium tank leuk vind spelen. :)

[Voor 0% gewijzigd door crizyz op 01-01-2012 20:58. Reden: tiepvaudjus]

Crizyz op Steam

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 10:55

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Een als nadeel bij een premium heb je dat de XP die je verdient niet gebruikt kan worden voor het unlocken van een nieuwe tank of andere parts (muv free XP)
Ik denk trouwens dat er weinig games zijn hier die zo makkelijk zijn om mee te beginnen én zo een uitgebreide ts hebben.

Gelukkig jaar iedereen, gratis Maus voor iedereen :P*

*als het aan mij lag

[Voor 5% gewijzigd door Joindry op 02-01-2012 09:07]

• Appel
Joindry schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:07:
Een als nadeel bij een premium heb je dat de XP die je verdient niet gebruikt kan worden voor het unlocken van een nieuwe tank of andere parts (muv free XP)
Ik denk trouwens dat er weinig games zijn hier die zo makkelijk zijn om mee te beginnen én zo een uitgebreide ts hebben.

Gelukkig jaar iedereen, gratis Maus voor iedereen :P*

*als het aan mij lag
Het is geen nadeel, dat kan sowieso niet. Het zou wel een enorm voordeel zijn als Premium 100% (of lager) free exp zou genereren, maar dan is Premium gewoon pay-to-win.
Free Experience

You gain 5% of your vehicle's experience as free experience. This is a bonus and is not subtracted from the vehicle's experience. Free experience can be used in the research of any vehicle.

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 14:49
Als het goed is komen vandaag de onderdelen van mijn nieuwe PC bij mijn zwager die hem gaat bouwen binnen.
Mijn huidige computer (P4 3.0 GHz) loopt echt op zijn allerlaatste benen. WoT gaat nog nét, maar ik heb laats op de veel nieuwere PC van een goede vriend gespeeld en dat is toch wel heel lekker hoor...

Voor de belangstellenden, dit is hem geworden:

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung EcoGreen F4EG HD204UI, 2TB€ 113,16€ 113,16
1Iiyama ProLite E2475HDS€ 161,90€ 161,90
1Sony Optiarc AD-7280S Zwart€ 15,95€ 15,95
1Cooler Master CM Storm Enforcer€ 74,45€ 74,45
1Cooler Master Hyper TX3€ 14,95€ 14,95
1Logitech Cordless Desktop MX 5500 Revolution€ 109,90€ 109,90
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 182,90€ 182,90
1Thermaltake Toughpower XT 675W€ 73,90€ 73,90
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9B Low Profile Blue€ 39,90€ 39,90
1XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZDFC)€ 149,90€ 149,90
1Asus P8Z68-V€ 138,-€ 138,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.074,91

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• A-Tray
Astratuner schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:24:
[...]

Ha Astratuner, welkom in de WoT wereld! Ik hoop dat je net zoveel plezier gaat beleven aan het spel als ikzelf.

De enige vraag die ik niet beantwoord zie worden in de TS is de vraag over het genereren van silver.
Hoe hoger je komt in de tiers, hoe meer silver (en XP) je per battle gaat genereren. Het wordt verhoudingsgewijs wel steeds verder grinden voordat je naar de volgende tier kunt, maar zo leer je het spel echt goed kennen.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Appel
A-Tray schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:05:
[...]

Ha Astratuner, welkom in de WoT wereld! Ik hoop dat je net zoveel plezier gaat beleven aan het spel als ikzelf.

De enige vraag die ik niet beantwoord zie worden in de TS is de vraag over het genereren van silver.
Hoe hoger je komt in de tiers, hoe meer silver (en XP) je per battle gaat genereren. Het wordt verhoudingsgewijs wel steeds verder grinden voordat je naar de volgende tier kunt, maar zo leer je het spel echt goed kennen.
Hoe hoger de tier van de gun hoe hoger de ammo kosten zullen zijn. Echter, de guns worden ook beter en doen daarom meer damage.

Meer damage = meer credits, maar dus ook meer verlies als je mis schiet/bounced.

Dit is een interessant stukje om er meer over te leren.

• Joindry

Joindry

Appel schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:10:
[...]

Het is geen nadeel, dat kan sowieso niet. Het zou wel een enorm voordeel zijn als Premium 100% (of lager) free exp zou genereren, maar dan is Premium gewoon pay-to-win.

[...]
Zo bedoel ik het niet, 100% free XP zou wel redelijke overkill zijn.
Maar het is niet zo (en wel een beetje een nadeel van premium tanks vind ik) dat je met een premiumtank de treeline kan verder in grinden. Stel dat je bvb met de lowe 150k XP moet hebben om naar de KT te gaan...
Maw een premiumtank kan nooit je grindtank worden. Daar had ik niet aan gedacht toen ik begon te spelen.

Enige waar je écht moet op letten als je nieuw bent, de verslavingsfactor :P leave while you can. Run, now!

• A-Tray
crizyz schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 03:19:
[...]

Ik ben ook zo'n ei die de code al heeft ingevoerd voor de update. 8)7 Gelukkig staat op de WoT site het volgende:
We bring to your attention the fact that NEWYEAR code may only be activated after the release of 7.1 update. However, there is no reason to panic in case the code was entered before that - we assure you that all players will receive their gift tank after the update release.
:)

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Fest schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:48:
[...]

Is dit niet hoe dat het altijd gaat?

Gisteren nog een hoop gezeik gehad in mijn M4. Tankje van de tegenstanders reed geen en weer achter een heuveltje. Natuurlijk gaat mijn team niet om de heuvel heen maar één voor één over de heuvel heen. Om daar afgeschoten te worden door een aantal TD's die verstopt waren. Krijg ik een lading gezeik over mij heen dat ik geen team speler ben omdat ik niet mee over de heuvel aanviel.

Of het hoogtepunt tot nu toe in mijn M4. Alle tanks behalve onze artillerie en ik rijden één kant op. De artillerie verstopt zich en daar sta ik dan in onze basis alleen. Ik besluit daar dan maar te blijven en die kant te "verdedigen". Maar nadat ik twee scouts heb gestopt komen de grote tanks van de tegenstander. Na verschillende keren om hulp te hebben gevraagd krijg ik naar mijn hoofd gegooid dat ik eens iets moet gaan doen ipv in onze basis niks te staan doen.

En dan hebben we nog één van mijn favorieten. De front line artillerie. Je weet wel die gasten die mee naar voren rijden met de andere tanks, alleen direct fire kunnen doen en het dan vreemd vinden dat ze meteen worden afgeschoten. Ik vind het prima dat die gasten er zijn, maar waarom heb ik ze altijd in mijn team?

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Geloof me: die hebben we allemaal in ons team.

Enige map waar dat enigszins gedoogd wordt is Himmelsdorf...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• rgras
  • Niet online
Tja, vroeger was ik er niet vies van om mensen die onzinnig dom zaten te klagen een shell in hun achterkant te pompen. Helaas heb ik daarmee moeten ophouden nadat ze het autoban-systeem in werking hebben gesteld. Zo heeft het mij al zo'n 50+ potjes gekost om van mijn blauwe naam af te komen. :P

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 18:42
@Joindry, Paintball terrein: het klopt als een zwerende vinger, nog nooit zo over nagedacht maar wel een goed begin van mn eerste werkdag!

@slechte teams: tijdens het x5 "weekend" ik heb niet eens mijn tanks allemaal een win kunnen geven door de frustatraties. als top tier 1 kant goed bezig houden tegen o.a. 2 toptiers van hun en je verwachtdat de andere kant wel door zou pushen. tot je op eens ziet dat je base gecapd wordt.
of dat je weer eens met minimale medewerking van wat klein spul een goede push uit voert en de enemy opeens in je rug staat te schieten omdat de andere kant het niet kon houden.
maar ook met mn arty (Sturmpanzer2) niet veel bereik, dus ik rijd niet al te ver naar een goede spot, blijk je de frontline te vormen met campende heavies en mediums achter je.

@win/loss stats: leuk die dingen, maar ik speel een tank tot elite en verkoop hem, meestal ook in mn uppie in pubs. stock zakt je gemiddelde altijd in en dat haal je weer op als je hem verkoopt. mensen die in hun elite tank altijd platoonen zullen waarschijnlijk beter win/loss verhoudingen hebben. maar M.I. zeggen ze helemaal niets.

@USSR=easy, GER=medium, USA=hard: ze spelen heel anders. ik kan niet goed met de duitsers overweg, de VK3601 lag me niet, de tiger met de korte 88 ook niet echt. ik mis armor, en penetration lijkt het wel.
de T29 vond ik met de M6 gun al heerlijk, en met de 105mm is het een beest. je bent niet onoverwinnelijk maar als je door goed spel een paar T8 tegen kan houden voel je je wel goed!

@irritant gedrag, laatst zat er iemand ook continue te spammen, 2 maal gezegd dat hij moest ophouden (netjes) en de 3e keer was het een shell in zn zijkant. maar het koomt bijna nooit voor dat ik me daar toe laat verleiden.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 12:45
Wil er nog iemand een welcome code die bij de aanschaf van WOT komt, dus voor nieuwe spelers, dan hoor ik het wel. Ik heb er nog 1 over, hij werkte voor mijn account niet.

flickr - WOT Profile - Game PC

• A-Tray
Gizzy schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:48:
Wil er nog iemand een welcome code die bij de aanschaf van WOT komt, dus voor nieuwe spelers, dan hoor ik het wel. Ik heb er nog 1 over, hij werkte voor mijn account niet.
DM :)

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05 07:37
mijn enigste friendly tank kill:

Map sanddriver linkerkant, ik rij in mijn hetzer richting 1 van de camp spots tussen de rotsen op de richel. Eigenlijk plek voor 1 TD, komt er een stug aanrijden. Die wurmt zich links naast me met veel geschuur en gedraai, zegt niks.
Vervolgens komt er beneden links een tank aanrijden, ik draai en wil vuren, die stug rijdt naar voren en komt er achter dat er echt te weinig ruimte is voor beide en blokkeert mijn schot. Ik kan dus niet vuren of iets doen.

Vervolgens rijdt hij naar achteren, zegt nog steeds niks, en schiet een shell in mn aars. Toen werd ik dus een beetje witheet, rijd rustig naar achteren, zeg tegen hem dat hij het plekje mag hebben. Hij rijdt er netjes in, ik parkeer mijn hetzer tegen zijn achterkant en knal hem naar 0%.

Rechtvaardig? Ja. Goed voor je team? Nee.
Maar af en toe mag het wel voor dit soort figuren vind ik.

• A-Tray
defiler1974 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:06:
mijn enigste friendly tank kill:

Map sanddriver linkerkant, ik rij in mijn hetzer richting 1 van de camp spots tussen de rotsen op de richel. Eigenlijk plek voor 1 TD, komt er een stug aanrijden. Die wurmt zich links naast me met veel geschuur en gedraai, zegt niks.
Vervolgens komt er beneden links een tank aanrijden, ik draai en wil vuren, die stug rijdt naar voren en komt er achter dat er echt te weinig ruimte is voor beide en blokkeert mijn schot. Ik kan dus niet vuren of iets doen.

Vervolgens rijdt hij naar achteren, zegt nog steeds niks, en schiet een shell in mn aars. Toen werd ik dus een beetje witheet, rijd rustig naar achteren, zeg tegen hem dat hij het plekje mag hebben. Hij rijdt er netjes in, ik parkeer mijn hetzer tegen zijn achterkant en knal hem naar 0%.

Rechtvaardig? Ja. Goed voor je team? Nee.
Maar af en toe mag het wel voor dit soort figuren vind ik.
Je zou eigenlijk een gerechtigheids-optie moeten hebben. Dat iemand die dit soort dingen uithaalt na een aantal klachten ineens in een lichtbundel uit de hemel wordt gevangen en dan in brand vliegt en ontploft.

Ik zie het helemaal voor me, inclusief stem uit the hemel: "LET THIS BE A LESSON TO YOU ALL"

Een mens mag dromen... :z

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
A-Tray schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:15:
[...]
Je zou eigenlijk een gerechtigheids-optie moeten hebben. Dat iemand die dit soort dingen uithaalt na een aantal klachten ineens in een lichtbundel uit de hemel wordt gevangen en dan in brand vliegt en ontploft.

Ik zie het helemaal voor me, inclusief stem uit the hemel: "LET THIS BE A LESSON TO YOU ALL"

Maar dat hebben we toch al? Gebeurd mij vaak genoeg dat ik net lekker sta. Boem instagib door artillerie. Bleek ik net niet goed genoeg te staan. Gebeurd vaak in battles met veel t8/9's. Dan ben je al veel eerder gespot dan dat je zelf iets ziet (dan zit ik in mijn M4xxE2).

Mijn enige team kill is trouwens met artillerie. Ik zie een paar tanks in gevecht en mik op de tegenstander. Ik vuur. De tegenstander rijdt iets naar achteren. Een tank van mijn team rijdt iets naar voren. De granaat slaat niet helemaal in waar ik had gemikt. En boem team genoot dood. Dat was ook mijn laatste keer als artillerie.

• defiler1974
A-Tray schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:15:
[...]

Of simpeler, je maakt zo'n persoon bij de start van een volgende battle even een enemy. Sta je dan tussen je 12 ex-teamgenoten als free kill. >:)

• A-Tray
Ryack schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:20:
[...]

Maar dat hebben we toch al? Gebeurd mij vaak genoeg dat ik net lekker sta. Boem instagib door artillerie. Bleek ik net niet goed genoeg te staan. Gebeurd vaak in battles met veel t8/9's. Dan ben je al veel eerder gespot dan dat je zelf iets ziet (dan zit ik in mijn M4xxE2).

Mijn enige team kill is trouwens met artillerie. Ik zie een paar tanks in gevecht en mik op de tegenstander. Ik vuur. De tegenstander rijdt iets naar achteren. Een tank van mijn team rijdt iets naar voren. De granaat slaat niet helemaal in waar ik had gemikt. En boem team genoot dood. Dat was ook mijn laatste keer als artillerie.
Tsja, ik speelde eerst high tier artillerie, had een SU-14 met 203mm "Finger of God" kanon erop.
Was wel leuk voor de 7.0, regelmatig one-shots op bijvoorbeeld Ferdi's en KV's.
Maar sinds de HE nerf en de verlaagde accuracy raakte ik helemaal niets meer. Ik heb hem verkocht.

Grote voordeel van arty spelen is wel dat je precies weet waar je wel en niet kunt staan op de map om arty geen kans te geven.

De enige arty die ik nog heb is mijn SU-26, de enige arty met een draaiende koepel. Wat een geweldig leuk tankje om in te spelen is dat, regelmatig 4 tot 6 kills in een potje.

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-07-2022
Astratuner schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:22:
Hey,

ik ben vorige week met WoT begonnen en het bevalt me wel. Ik heb al aardig wat op wiki, officiele forum en youtube gekeken maar die laatste vind ik toch niet zo'n goeie dingen maar kom.

Ik ben begonnen met wat ze veelal als het meest newbie friendly omschrijven als de USSR. Dus ik heb wat battles met de MS-1 gedaan tot dat ik mijn volgende tank de BT-2 heb gekocht. Nu als ik vandaag nog wat battles doe dan heb ik genoeg credits (60.900) om dat BT-7 te kopen. Maar dan is de volgende tank wel heel duur A20 voor om en beide 200k. Dat gaat toch wel lang duren denk ik tegen die heb gespaard of het zou moeten dan je ipv 2500 bv 5000 credits krijgt per battle?

Al heb ik wel zien dat als ik naar een andere keuze ja bv de T19 die ik voor een 5400 credits kan kopen kan ik de volgende tank een medium al voor 54k credits kopen? Zouden jullie dit doen want ik zit op het moment zo'n beetje vast van welke weg ik namelijk zou inslagen in de toekomst. Gold kopen heeft pas nu in latere tiers heb ik gelezen dus probeer ik mij nu nog te amuseren met free play. Dus mochten er even mensen die die mij hieromtrend wat tips willen geven van hoe en wat ik nu juist moet doen dan zou ik dat aprecieren.

Verder ook vroeg ik mij of of er geen clan was waar ik bij kan gaan zodat er altijd iemand is waar ik mee kan spelen voor fun en ook om raad aan te vragen enz.

Alvast bedankt en een prettig 2012.
Heb je ook gebruik gemaakt van de invite code voor een nieuw account? Z niet,
Kan je beter opnieuw beginnen aangezien je best wel ver bent. Zoek ook even naar bonus code zoals de
Computerbild verhaal.

Enne, welkom.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 12:45
Aarge schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:31:
[...]

Heb je ook gebruik gemaakt van de invite code voor een nieuw account? Z niet,
Kan je beter opnieuw beginnen aangezien je best wel ver bent. Zoek ook even naar bonus code zoals de
Computerbild verhaal.

Enne, welkom.
De welcome code eerder genoemd is nog beschikbaar. Dus indien nodig, doe er je voordeel mee

flickr - WOT Profile - Game PC

• A-Tray
Gizzy schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:38:
[...]

De welcome code eerder genoemd is nog beschikbaar. Dus indien nodig, doe er je voordeel mee
Die deed het inderdaad alleen op een nieuw account, helaas pindakaas :)

Maar, niet geschoten is altijd mis!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Had gisteren wel een erg lullige teamkill. Moutain Pass, start in base II. Ga links en na de gebruikelijke over en weer geknal is het veilig genoeg om de kuil in te rijden met mijn KV-3. Ik rij naar beneden en wil naar rechts om onder de brug door te gaan. Komt er een PzIII met erg weing hp over zo mijn flank in gereden..... |:(

Mensen kijken soms nergens naar. Ook nog een potje in mijn Pz38t. Sta ik tussen 2 gebouwen op Ensk lekker op een T-127 zijn flank in te knallen. Zat in sniper mode dus zag niet wat er om me heen gebeurd. Opeens wringt een teamgenoot tussen mij en een gebouw door, detracked mij en daar sta je dan als arty voer... ;(

Verder lekker met mijn KV-3 aan het rond crossen. Na de patch wilde het met de 107mm gun niet meer lukken dus uit frustratie de 122mm maar geresearched. Was wel een verbetering maar kost ook wel een berg credits. Dus toen ook maar de 100mm gedaan en damn dat had ik veel eerder moeten doen. Speelt erg lekker, snellere RoF en accuracy is ook erg goed. Alleen jammer dat ik zo vaak tegen tier 8-10 ben in gedeeld, echt damage doen is er tegen de hogere tiers jammer genoeg niet bij.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Astratuner
Beste,

ik ben dankzij sommige posts nu eindelijk toch wat wijzer geworden.

Ik zal proberen om in de toekomst mijn zinnen duidelijker te maken en de fouten ook achterwege te laten ok?

Verder die bonus code is dat die je 300 gold geeft als je een nieuwe account registreerd?

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Astratuner schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:50:
Beste,

ik ben dankzij sommige posts nu eindelijk toch wat wijzer geworden.

Ik zal proberen om in de toekomst mijn zinnen duidelijker te maken en de fouten ook achterwege te laten ok?

Verder die bonus code is dat die je 300 gold geeft als je een nieuwe account registreerd?
Er zijn (invite)bonuscodes van de retailpackage, die hebben inderdaad gold volgens mij. Ik heb ook nog een invitecode voor een gratis T2 Light Tank, maar denk dat ik die eerst zelf eens uit ga proberen op een andere account om te kijken of dat wat is. :)

Crizyz op Steam

• Joindry

Joindry

Heb me zonet effe beziggehouden met wat cinematografische screenies te nemen na een vet potje op campernova. Jaja echt, soms hebje der ook leuke potjes op.

Verzin een leuke Horatio one-liner erbij zou ik zeggen :)

1)

2)

Ik moet zeggen dat ik best zelf onder de indruk was van de kwaliteit, wanneer ik speel zet ik het detail wel steeds lager, floral density uit zelfs,

[Voor 5% gewijzigd door Joindry op 02-01-2012 19:36]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Je zou eens de Cameraman mod moeten gebruiken dan heb je geen hud meer, en dan in de replay screenshots nemen.

Ik had een Type59 geoneshot en had daar klein filmpje van gemaakt in hoogste grafische instellingen:

Dan zie je de explosie ook echt goed:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AF7Ia9gGpMk]

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

de kwaliteit van de film is goed, ik zie alleen niet waar je op schiet.

ik ben afgelopen week een nieuwe tak ingedoken, de USSR-TD. Geen idee wat het is, maar het ene na het andere potje zit ik bij mensen die het spel totaal niet snappen. Het is echt grinden naar een beetje niveau. Zit nu bij de SU-85, en het begint gelukkig al beter te worden.

Weet iemand wanneer de 7.1 patch eraan komt, dat kan namelijk ook nooit lang meer gaan duren. :)

All that matters has no mass

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Blue Boon schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:14:

ik ben afgelopen week een nieuwe tak ingedoken, de USSR-TD. Geen idee wat het is, maar het ene na het andere potje zit ik bij mensen die het spel totaal niet snappen. Het is echt grinden naar een beetje niveau. Zit nu bij de SU-85, en het begint gelukkig al beter te worden.

Weet iemand wanneer de 7.1 patch eraan komt, dat kan namelijk ook nooit lang meer gaan duren. :)
Klopt, het is inderdaad niet te zien, maar het was een one shot op een Type59, had nog na gevraagd of het zijn ammo rack was en dat beaamde die. Was gelijk de first blood van het potje. :+

• rgras
  • Niet online
Blue Boon schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:14:

Na de SU-85 wordt het slechter, tot je weer bij de ISU/Object aankomt.
Niet mee eens. De SU-152 vind ik niet bepaald fijn maar de SU-100 is (zeker met de grote 100mm) een onwijs goede TD voor zijn tier.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:36
psychoclown schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 00:27:
Niet mee eens. De SU-152 vind ik niet bepaald fijn maar de SU-100 is (zeker met de grote 100mm) een onwijs goede TD voor zijn tier.
Helemaal mee eens, alleen de SU152 vind ik tegenvallen. De SU-100 is echter nog een heerlijk tankje.

[removed]

• rgras
  • Niet online
Hmm, het zal dan wel aan mij liggen. Heb ze nl. alleen maar in de closed beta gespeeld.

• Joindry

Joindry

Gisteren de vraag ook gesteld op het channel maar geen deftig aantwoord op gekregen.
De IS-7 is ie wat beter na de 7.0 update? maw is de sloped armor nu wel iets waard? Ik ben van plan em aan te schaffen maar als hij nog steeds slechter is dan zijn T9 voorganger spaar ik mijn 6.5 mil liever wat langer voor een andere aanschaf. 6,6mil is nu niet echt iets wat ik zomaar overheb ook :S

Iemand (goede 7.0) ervaring met de IS-7?

• rgras
  • Niet online
Ik bounce er meer op, maar ditzelfde geldt ook voor de IS-4 die in mijn ogen nog steeds de betere is.

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:53

Dark Angel

Corvette LS Power

Gisteren avond een paar leuke potjes gehad.

1 met de VK2801 met de 10.5 er op. Wat is dat toch een leuk tankje.

Baalde van de ding op de laaste Tiger anders had ik die ook wel gehad.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Joindry schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:41:
Gisteren de vraag ook gesteld op het channel maar geen deftig aantwoord op gekregen.
De IS-7 is ie wat beter na de 7.0 update? maw is de sloped armor nu wel iets waard? Ik ben van plan em aan te schaffen maar als hij nog steeds slechter is dan zijn T9 voorganger spaar ik mijn 6.5 mil liever wat langer voor een andere aanschaf. 6,6mil is nu niet echt iets wat ik zomaar overheb ook :S

Iemand (goede 7.0) ervaring met de IS-7?
Heb je niet al mijn reacties over de E50 gelezen? :+

Zonder gein, sinds 7.0 is de neus van de IS7 een stuk lelijker/mooier. Lelijker in de zin van, ik bounce er veel meer op en is het niet meer instawin en mooier aangezien de IS7 spelers nu een tank hebben in plaats van enkel een logge racewagen. Ben erg benieuwd of er nu weer meer IS7s in de CWs gebruikt gaan worden.

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:05:
[...]

Heb je niet al mijn reacties over de E50 gelezen? :+
Nu wel :+

Op mn IS-4 merk ik nu vooral da schoten in mijn zijkant meer bouncen onder een hoek. (maw anglen helpt) Als ze dan wel net gaan mikken op dat schuine voorstukje (en driver hatch) dat je hebt, ben je wel weer de klos, dat blijft zo lek als een zeef.
Maar de turret en nu zijkanten zijn echt goed bij de IS-4. Nu met RSG en top engine is het een beest.

• Appel
IS-7 is een beest geworden! IS-4 schiet je nog steeds dwars door heen :P Al is de driver hatch iets lastiger te raken :) Als je de neus van de IS-7 een beetje aan het dansen kan houden hebben ze zwaar moeite om je frontaal te damagen.

• rgras
  • Niet online
http://screenshot.xfire.com/s/120618237-4.jpg
Dacht dat wij het misschien met een rush zouden kunnen redden, ware het niet dat ons hele team in A5/6 bleef staan.. zelfs nadat zij onze base begonnen te cappen. |:(

• Fest
  • Niet online
Ik denk dat de IS-7's weer de werkpaarden worden in clanwars. In plaats van alleen snelheid en redelijke vuurkracht, hebben ze nu ook de kracht om te bouncen. De voorkant is bijna niet door te komen zolang je blijft 'dansen', een beetje naar voren, achteren, links en rechts bewegen.

Het enige wat nog steeds slecht is, is de armor aan de zij- en achterkant. Zolang je de tegenstander daar niet laat komen, win je meestal wel.

• Appel
Ik vraag me trouwens af wat de nieuwe USA heavies zullen gaan betekenen in Clan Wars/Randoms. Ze zien er namelijk uit als Pattons op steroïden.

Alleen alvast jammer van die enorme commander hatches :( Maar wie weet zijn ze zo cool om het geen deel van de hitbox te laten worden :)

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-01 12:38
Kan het helaas beamen dat de front van de IS7 lastiger te penetreren is, soms word ik er een beetje moe van. Gister mijn gram kunnen halen door een IS7 met full health the oneshotten met mijn e100.. :D

• rgras
  • Niet online
Jezus, ze hebben weer een blik zwakzinnigen opengetrokken en deze het afgelopen uur bij mij ingedeeld.. |:(

• defiler1974
rgras schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:43:
Jezus, ze hebben weer een blik zwakzinnigen opengetrokken en deze het afgelopen uur bij mij ingedeeld.. |:(
Ik had vorige week de gehele voordeelverpakking en bonusaanbieding blikjes zwakzinnigen.
10 keer op een rij een grote klont tanks die naar het midden van een map rijd en
A. daar blijft hangen en schieten op 1 tank, terwijl de basis gecapped wordt.
B. Door 1 tank volledig in puin wordt geschoten.

Het lijkt af en toe wel mini voetbal, zo'n blobje met kleuters die rond de bal aan het schoppen zijn. ( en 1 of 2 verdwaalden die ergens madeliefjes plukken op het veld.)

/rant of

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Anoniem: 155467

Ik wordt misselijk van dat filmpje. Dat is bijna erger dan die Billy Mays reclames met zijn "Another FAAAAAAAAAAAAAAANTASTIC product!"

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kom ik in een potje met mijn Tiger, tussen allemaal tier 10's en tier 9's. Wie prioriteren ze? Mij.

Zie ze al achter hun PC zitten: "Grrr, die tiger blijft mijn camouflage print maar bekrassen!"

• redwing
Nemean schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:12:
Kom ik in een potje met mijn Tiger, tussen allemaal tier 10's en tier 9's. Wie prioriteren ze? Mij.

Zie ze al achter hun PC zitten: "Grrr, die tiger blijft mijn camouflage print maar bekrassen!"
Och, je bent waarschijnlijk het snelst te killen en je kunt ze wel aardig pijn doen als je goed mikt.

[removed]

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

defiler1974 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:38:
[...]

Ik had vorige week de gehele voordeelverpakking en bonusaanbieding blikjes zwakzinnigen.
10 keer op een rij een grote klont tanks die naar het midden van een map rijd en
A. daar blijft hangen en schieten op 1 tank, terwijl de basis gecapped wordt.
B. Door 1 tank volledig in puin wordt geschoten.

Het lijkt af en toe wel mini voetbal, zo'n blobje met kleuters die rond de bal aan het schoppen zijn. ( en 1 of 2 verdwaalden die ergens madeliefjes plukken op het veld.)

/rant of
Ik heb dat ook al de hele avond 20 potjes 1 gewonnen de rest verloren en meestal was mijn platoon alleen over :X

• rgras
  • Niet online
Volgens mijn logger zit ik vandaag op 58,9% winst. Weliswaar omdat ik voornamelijk met mij SU-85 rij, maar toch..

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

rgras schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 23:20:
Volgens mijn logger zit ik vandaag op 58,9% winst. Weliswaar omdat ik voornamelijk met mij SU-85 rij, maar toch..
Wat is dat voor logger?

• Appel

Waarom je altijd de scout moet killen :( Deed het zelf wel redelijk goed, maar gewoon keihard ingemaakt.

• Joindry

Joindry

Gisteren ging het wel goed bij mij. een 110k ownage potje in de Lowe op campinova, een boelters (wittman) in me IS-4 en een goeie dubbel in mn pz III/IV op Abbey. Die begint trouwens echt gevaarlijk te worden de Pz III/IV, 97% cammo. gisteren er nog een mooie defender mee gespeeld op artic region, 3 kills gedaan terwijl ze stonden te cappen :P heeft ons nog de overwinning bezorgd ook.

En toen was er een kantelpunt, dat punt waarop je ieder team sneller sterft dan hun eigen schaduw... Je kent ze wel. Je start met je T9 tank in een team met 3*T10 in platoon en die slagen erin te sterven binnen de drie minuten, zonder één kill te maken... Of zoals Appel zegt, van die potjes waar niemand de scout killed en de hele flank gewiped wordt. Toen was het al snel exit game voor mij.

@skoozie, je had geld nodig dus je gaf er snel 1.8mil uit? 8)7

[Voor 15% gewijzigd door Joindry op 04-01-2012 08:20]

• skoozie
Ik heb weer eens credits nodig. dus ik dacht, laat ik nou eens de S-51 kopen a 1.3M credits. vervolgens kon mijn rammeer er niet op en moest dit een andere rammer worden a 600k creds. blijkt dat dat ding in de potjes waar ik in kwam ongeveer quite speelde... komt dat door de HE nerf, of wordt het beter als de IS de 2e gun heeft?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Appel
skoozie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:18:
Ik heb weer eens credits nodig. dus ik dacht, laat ik nou eens de S-51 kopen a 1.3M credits. vervolgens kon mijn rammeer er niet op en moest dit een andere rammer worden a 600k creds. blijkt dat dat ding in de potjes waar ik in kwam ongeveer quite speelde... komt dat door de HE nerf, of wordt het beter als de IS de 2e gun heeft?
Misschien ligt het eraan dat ik nog niet helemaal wakker ben, maar wat heeft de 2e gun van de IS (Die overigens nice is) te maken met de credit inkomsten van de S-51?

De 2e gun van de IS heeft trouwens een negatief effect op je credit inkomsten. Het is (bijna) dezelfde gun als de eerste 122mm, schiet ook dezelfde ammunitie, maar heeft een hogere RoF met die dure shells :P Echter als je de 122 van de IS gaat vergelijken met andere guns uit zijn tier is het een ondergeschoven kindje. Je moet heel dichtbij komen om net zo effectief te zijn als de Tiger, Tiger P en de T29.
Joindry schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:17:
Of zoals Appel zegt, van die potjes waar niemand de scout killed en de hele flank gewiped wordt. Toen was het al snel exit game voor mij.
Het was trouwens deels mijn schuld dat die scout doorkwam, ik heb 3x kunnen schieten. Daarvan waren sowieso 2 mis en ik vermoed 1 de-track. Maar de rede dat we verloren hebben is omdat alles heavies het gewoon op hebben gegeven.

Als je de arty vroeg in een potje kwijtraakt ben je in het nadeel, sowieso. Maar wat veel mensen niet doorhebben is dat het potje niet ineens onwinbaar. Het is gewoon doel dat je als een idioot in arty cover gaat staan en er niet meer uitkomt. De vijand zal namelijk een stuk agressiever gaan en kunnen spelen, dus is het zaak dat je ze gewoon lekker laat komen.

Dat zie je in Clan Wars en Companies heel vaak, het team dat het beste en het langste camped wint gewoon. Het doel is om de ander te laten komen. Maar in randoms zijn het toch allemaal kippen die hun kop in de kont hebben gestoken :P

[Voor 34% gewijzigd door Appel op 04-01-2012 08:57]

• skoozie
Appel schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:50:
[...]

Misschien ligt het eraan dat ik nog niet helemaal wakker ben, maar wat heeft de 2e gun van de IS (Die overigens nice is) te maken met de credit inkomsten van de S-51?

De 2e gun van de IS heeft trouwens een negatief effect op je credit inkomsten. Het is (bijna) dezelfde gun als de eerste 122mm, schiet ook dezelfde ammunitie, maar heeft een hogere RoF met die dure shells :P Echter als je de 122 van de IS gaat vergelijken met andere guns uit zijn tier is het een ondergeschoven kindje. Je moet heel dichtbij komen om net zo effectief te zijn als de Tiger, Tiger P en de T29.
[...]
Het is inderdaad vroeg, de 2e gun van de S-51 excuus!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-05 11:49
skoozie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:18:
De stock gun zuigt en maakt geen geld. Als je geld wil maken moet je topgun (35000 xp) hebben.
[...]

Maar als je meer damage doet omdat je gun sneller schiet is dat toch een positief effect op je creditinkomsten? Tenzij je niet kunt mikken...

Het is wel zo dat de IS goede camo-waarden heeft dus als je eenmaal je camo skill op 100% (niet aan te raden om te grinden) dan valt ie volgens mij nog best mee. Officiele stats zijn overigens T29 < Tiger P < Tiger < IS

Babs out!

[Voor 49% gewijzigd door filipy23 op 04-01-2012 09:43]

• rgras
  • Niet online
ftp://gottzila.dyndns.org...er/WoT%20Logger1.04_en.7z

Zo komt het er uit te zien:
http://dl.dropbox.com/u/8618385/wotlogger1.png
Zo zie je bijvoorbeeld dat ik gisteren 44 potjes heb gespeeld (vrije dag :) ), waarvan ik er 26 gewonnen heb.

[Voor 14% gewijzigd door rgras op 04-01-2012 10:32]

[...]

Dat zie je in Clan Wars en Companies heel vaak, het team dat het beste en het langste camped wint gewoon. Het doel is om de ander te laten komen. Maar in randoms zijn het toch allemaal kippen die hun kop in de kont hebben gestoken :P
Inderdaad, de kunst van het laten struikelen.
Het andere team in een positie laten manoeuvreren dat ze fouten maken (en dus struikelen).
Daarom moet je een minderheid ook niet zomaar als makkelijk target zien, als ze goed spelen en jij met je team er niet op de juiste manier intreed (met andere woorden spelen met de spelregels van de tegenstander) dan geef je ze gewoon de kans om terug te komen of zelfs te winnen.

Zag ik laatst ook op himmelsdorf met mijn E50 (weliswaar in public). Hup bult op met wat mediums, E100 (van een platoon) de heavy street en de IS7 (zelfde platoon als de E100) meer richting de tracks. Ik push door over de hill samen met een andere med en nemen de weg achter de heavy street gezien er een IS4 de bult op kwam (en mij eenmaal wist te raken). Een andere IS4 (van hetzelfde platoon als die op de bult en er was er nog een in het midden) stond ons daar op te wachten evenals arty maar daar kwamen we al rijdend voorbij, arty dood en de andere medium zat vast. Die 2 IS4s gingen snel achter mij aan en onze andere 2 E50's komen er niet achteraan om ze te killen. Heavy street en de rest ging goed toen ik (nog steeds vluchtende) een IS7 van achter pakte en toen waren enkel de IS4s nog over. Wat doen de halve zolen in mijn team (in totaal nog met een stuk of 6-7 man waarvan de E100 en IS7) .. één voor één op de IS4s af.. Wist het het langste uit te houden, alle IS4s tenminste nog tot de helft weten te krijgen maar ze hebben gewonnen door een cap.

• Joindry

Joindry

Nu echt, Overlord is dood denk ik,
ik zei het een dikke week geleden al. Het is geleden van 14dec dat hij gepost heeft. Er is ook niks meer gekend van de 7.1, enkel nog een vaag nieuwsberichtje hier en daar, die evengoed op voorhand ingesteld konden zijn.

Van nergens komt nog info. Volgens mij hebben ze hun winsten gebonden en zijn ze vertrokken naar de noorderzon :P

• redwing
In de Q&A thread heeft ie gisteren nog gepost dus ik denk niet dat ie dood is ;)

[removed]

Besides, het is volgens mij te merken dat Overlord (eindelijk) geleerd heeft van hun beloftes/toezeggingen voor patches, want hij noemt al een tijdje geen exacte data meer. Nu ze 7.1 aan het afronden zijn ,er al genoeg bekend is over de fransen en hetgeen ik net zei valt er op het blog ook niet zoveel te vertellen.
Als ik hun was zou ik ook echt het enige vertellen wat daadwerkelijk de patches zullen halen, al hetgeen dat er dan nog bijkomt komt juist positiever over dan telkens dingen te moeten schrappen omdat ze zichzelf overschat hebben.

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

rgras schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:31:
[...]

ftp://gottzila.dyndns.org...er/WoT%20Logger1.04_en.7z

Zo komt het er uit te zien:
http://dl.dropbox.com/u/8618385/wotlogger1.png
Zo zie je bijvoorbeeld dat ik gisteren 44 potjes heb gespeeld (vrije dag :) ), waarvan ik er 26 gewonnen heb.
Thanks vanavond eens gaan proberen.

• rgras
  • Niet online
Dark Angel schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:43:
[...]

Thanks vanavond eens gaan proberen.
Het is trouwens gewoon een kwestie van WoT_Logger.exe draaien voordat je WoT gaat spelen.

• redwing
psychoclown schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:40:
Besides, het is volgens mij te merken dat Overlord (eindelijk) geleerd heeft van hun beloftes/toezeggingen voor patches, want hij noemt al een tijdje geen exacte data meer. Nu ze 7.1 aan het afronden zijn ,er al genoeg bekend is over de fransen en hetgeen ik net zei valt er op het blog ook niet zoveel te vertellen.
Als ik hun was zou ik ook echt het enige vertellen wat daadwerkelijk de patches zullen halen, al hetgeen dat er dan nog bijkomt komt juist positiever over dan telkens dingen te moeten schrappen omdat ze zichzelf overschat hebben.
Gezien zijn responses her en der is Overlord het gezeik gewoon zat :D Verder ben ik het er wel mee eens dat ze niet alles in detail moeten vertellen, maar zo'n overzicht als Overlord een tijdje geleden had gemaakt is wel heel handig. Dus gewoon een overzicht van wat de plannen zijn en vooral in welke volgorde alles opgeleverd gaat worden. De exate data is dan van wat minder belang.

[removed]

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-05 09:47
Weet iemand van jullie of de titel master tanker ook te behalen is, door de tanks te mollen in een trainingsmissie?

• Joindry

Joindry

Of hoe je kan zien welke tanks je nog nooit gemold hebt? Hebbik me ook al zitten afvragen, Net zoals raider, hebbik ooit nog nooit gezien. Bestaan ze nog wel :P
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee