@ Astratuner, ik denk dat de reacties zo zijn omdat je verhaaltje niet erg duidelijk is. Dit komt o.a. door je taalgebruik. Maar ook door de informatie die je geeft. Een T19? Geen idee welke tank dat is, maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Misschien dat je een T18 bedoelt, maar dat is een USA tank destroyer, loopt niet naar de medium lijn.
Aanmelden bij een clan die je sowieso via worldoftanks.eu, waarna hij eventueelgeaccepteerd kan worden.
Verder zal je toon ook niet echt voor je in het voordeel werken, zie je onderstaande reactie:
Wat zou je zelf van zo'n reactie vinden (ongeacht de reden voor die reactie)?
Ik denk dat je toch ook liever hebt dat ik je aanspreek zoals ik nu doe, dan dat ik mogelijk zou zeggen "tsja, als ik je andere posts lees zie ik dat je daar ook alleen maar aan het zeiken bent, had dus niet anders verwacht dan dat je dat hier ook komt doen".
Niemand houd ervan om op zo'n manier aangesproken te worden.
En ja, ik heb je post 3x (als het niet vaker is) doorgelezen, maar het blijft mij moeite kosten om er een eenduidig verhaal uit te halen.
Dus, als je nou nog eens rustig opschrijft wat je nou precies bedoelt, misschien dat we je dan verder kunnen helpen.
Het is inderdaad wel zo dat je meer credits verdient met elke tier dat je omhoog gaat (over het algemeen genomen tot aan tier 5 in ieder geval).
Verder zou je eventueel op een gratis premium tankje kunnen wachten, deze zou ook (iets) meer credit income moeten genereren dan een gewone tank. Maar zie ook daarvoor worldoftanks.eu.
Bij premium tanks is het normaal gezien zo dat de income iets hoger is, en repair kosten en dergelijke een stuk lager. Op die manier zou je dus iets sneller aan credits kunnen komen als je de premium tank leuk vind spelen.

[Voor 0% gewijzigd door crizyz op 01-01-2012 20:58. Reden: tiepvaudjus]