Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 14 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.344 views

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Gisteren voor het eerst een Maus en een E-100 gekilled in één game. Op Mines, ik in IS-4 er waren 2 t10 tanks in beide kampen. Start linksboven en da ga ik vaak schuilen aan de linkerkant van C8. Onze 2 t10 gaan naa rhet eilandje... Komt daar direct aan maus vanachter de bekende hoek gedraaid in E7. ik krijg drie vrije schoten in zijn flank :P (arty nam ook nog kleine 1000 hp) Net voor hij sterft komt dan de E100 op me afgereden , hij heeft zin in pvp blijkbaar. ik krijg een schot in em terwijl hij onderweg is, hij raakt mij, 0% damage (lucky me) mijn tweede schot sets him on fire :) in totaal een goeie 400hp firedamage. (ligt het trouwens aan mij of brandt die E-100 écht wel vaak) onze arty raakt em ook nog eens goed en double detracked hem. Ik maak het af. De hele tijd stond in C9 in het hoekje, een KT op en af te rijden om op mij te schieten. Somebody should tell him sloping was reworked, 4 schoten, 4 bounces op me :P
3 minuten in het spel, hun 2 T10 tanks waren dood.
Ik herinner me net dat mijn replayfunctie aanstond, vanavond eens kijken :)

Volgens mij is overlord dood ofzo, hij heeft in twee weken niks gepost.

[Voor 3% gewijzigd door Joindry op 28-12-2011 09:00]

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 21:08
Gisteren een battle met in totaal 10 T59's... Battle of the wallet warriors werd er geroepen.
JE ziet toch ook wel veel beginnende spelers die in zo'n heavy kruipen, cannon fodder :)

Ik had er twee te pakken met mijn Jagdpnz IV voordat ik werd gekilled.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 19:54
A-Tray schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:24:
Gisteren een battle met in totaal 10 T59's... Battle of the wallet warriors werd er geroepen.
JE ziet toch ook wel veel beginnende spelers die in zo'n heavy kruipen, cannon fodder :)

Ik had er twee te pakken met mijn Jagdpnz IV voordat ik werd gekilled.
T59's zijn mediums :+

• A-Tray
Point taken :)

Je snapt me wel, T59's, een behoorlijk percentage Lowe kruisridders, je pikt de beginners er zo tussenuit!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• TheJukeBox
A-Tray schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:27:
Point taken :)

Je snapt me wel, T59's, een behoorlijk percentage Lowe kruisridders, je pikt de beginners er zo tussenuit!
Jep.

ook al vind ik ze wel schijt irrietant.
Trouwens.
Het niveau in WoT is wel erg laag.
heb al 2 dagen dat ik echt in van die rot potjes kom waar je team zo dood gaat.
Zit ik in mn jagdpanther te spelen op himmelsdorf:

Ik zeg tegen ons team:
The 2 tier 9 meds ( E-50, Patton ) will come from hill.
Wat doen ze, vol de andere kant op raggen om vervolgens afgeslacht te worden van achter door de meds -.-.
Daar sta je dan met je jagdpanther, tegen een E-50 en een Patton...

Edit: typo

• Joindry

Joindry

Ik ben, zeker met Lowe rijders, daar wel voorzichtig in geworden. Lowe rijders zijn écht wel vaak ervaren spelers die gewoon aan het cashen zijn.
Ik heb het meeste games in mijn Lowe. (450 ongeveer) en als ik me niet vergis is Appel ook een doorwinterd Lowe rijder. Hij schijt gewoon geld en daarom is hij leuk. (niet Appel, de Lowe, wel mocht Appel geld schijten was ie wss ook een stuk toffer, maar dat terzijde ;) ) Dat en om te snipen is er eigenlijk geen betere.

@the jukebox, en wat? je kon niet winnen ofzo? :+

[Voor 11% gewijzigd door Joindry op 28-12-2011 09:43]

• TheJukeBox
Joindry schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:39:
Ik ben, zeker met Lowe rijders, daar wel voorzichtig in geworden. Lowe rijders zijn écht wel vaak ervaren spelers die gewoon aan het cashen zijn.
Ik heb het meeste games in mijn Lowe. (450 ongeveer) en als ik me niet vergis is Appel ook een doorwinterd Lowe rijder. Hij schijt gewoon geld en daarom is hij leuk. (niet Appel, de Lowe, wel mocht Appel geld schijten was ie wss ook een stuk toffer, maar dat terzijde ;) ) Dat en om te snipen is er eigenlijk geen betere.

nee kon niet winnen, wat ben ik toch een noob :(

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:55
Joindry schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:39:

YouTube: [Lowe] Who's the real money maker now! You Chinese knock-offs!

:Y) B) O-)

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
Mijn hoogst geinde credits licht rond de 88k met mijn T30. Kan je nagaan hoeveel credits prem's krijgen!
Joindry schreef op woensdag 28 december 2011 @ 08:56:
Ligt het trouwens aan mij of brandt die E-100 écht wel vaak?
Ja de E100's staan best vaak in de fik als je (un)lucky bent.
TheJukeBox schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:32:
[...]

Jep.

Trouwens.
Soms zitten er echt rotpotjes tussen, gisteren ook 2x mijn T34 proberen te dubbelen samen met MRCL en plato maar dat ging voor geen meter. Eerste keer was op Karelia waar we in een tier 9 potje zaten met in ieder geval 3 onwijs domme E75 spelers (oa. in het open blijven staan etc), we hadden alledrie nog 2 kills.
Daarnaast een potje op Swamp waar ik dacht ondersteuning te krijgen in het Noorden want iedereen reed, at first, achter me aan.. mooi niet dus, tier 10s, 9s en arty bleven lekker achter een grote rots campen heel de pot. Die gasten heb ik dan ook wel even mooi laten weten not amused te zijn..
patrickos85 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:20:
Mijn hoogst geinde credits licht rond de 88k met mijn T30. Kan je nagaan hoeveel credits prem's krijgen!
98k met de E100 vond ik ook niet echt slecht O-)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Joindry

Joindry

Ik dacht dat dat maar 110% was eigenlijk met een premium tank? Maar als je het combineert met premium zit je wel aan 165% inkomsten en de kosten voor ammo en wrak zijn ook lager. Waardoor je meer winst overhoudt.

Maar bij mij 117k met de Lowe, 92k met Ferdi.
Je moet het wel los zien van Premium trouwens want je moet wel erg veel doen wil ik met een van mijn tanks hoger dan 100k kan halen ook al is het een 2.25+k potje.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verdorie Appel, je gaat over mijn Lowe-score heen:

Victory!
Battle: Malinovka dinsdag 15 november 2011 16:56:52
Vehicle: Löwe
Experience received: 2.197
Credits received: 155.832
Battle Achievements: Top Gun, Confederate

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:44

Dark Angel

Corvette LS Power

Nice one. Ben zelf nooit hoger gekomen als 131K heb bijna 500 potjes met de lowe.
En met de T59 heb ik max 103 kunnen behalen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
zooo gisteren ook maar weer eens teruggekeerd naar wot na wat fanatiek ge-swtorred te hebben en moest eerst een patch van 1gig downloaden,ingame viel het me een beetje op dat mn skins van bepaalde tanks af waren ennuh is er ook nog iets met mn tanks gebeurd? leek wel of mn tiger een lagere vuursnelheid had dan ik gewend was? heb ik nog iets game breakings gemist? ga maar weer verder naar de E-100 lijkt me leuk om erbij te hebben naast de JT ,VK2801 en een zooitje lagere tanks die ik bezit in mn garage.

hoop gauw ten strijde te mogen trekken tegen de franse tanks :D hoest met iedereen? fijne dagen gehad?

edit : is er trouwens iets aan de arty's gedaan? viel me op dat ze afwezig waren in grote getalen

[Voor 7% gewijzigd door Vivaladen op 28-12-2011 11:53]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• Joindry

Joindry

Int kort, ja sommige tanks moet je de skins er opnieuw opzetten, de JT zou beter moeten zijn nu nu angle normalisation verminderd werd. Hij bounced al soms iets langs voor. Je Tiger is idd trager gaan schieten, maar zijn alfa bleef dezelfde, je damage van je long 88 ging omhoog.

en euhm prettige feestdag vandaag aan iedereen :P
Zie ook de flinke patch notes (bijv. in de TS).

Anoniem: 396115

Nog 300k en dan heb ik mijn T32 bij elkaar gespaard. Dan eens kijken hoe hij bevalt....

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Die ga je leuk vinden, helemaal na de turret upgrade en je eerste paar bounces!

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Als je de T29 leuk vindt dan vind je de T32 geweldig ;)

• Vivaladen
ooow dankje Psycho! dat zijn idd een hoop patchnotes zeg, had ik ff niet aan gedacht aan de TS!
maar wat wordt er precies bedoeld met "16 groups + spaced armour" ? verder was het behoorlijk duidelijk, reload tijd bij een hoop tanks omhooggegooid,gelukkig blijft de alfa hetzelfde, die 16 groups + spaced armour heeft zeker een positief effect op het bouncen met de tiger?

Dat wilt zeggen dat de berekening van armordiktes/penetratie/bounciness etc wederom verbeterd is ;)
Waar je eerst bijv. 8 verschillende groepen had heb je er nu dus 16 en is er dus een nauwkeurigere indeling van armordikte.

• Vivaladen
psychoclown schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:26:
Dat wilt zeggen dat de berekening van armordiktes/penetratie/bounciness etc wederom verbeterd is ;)
Waar je eerst bijv. 8 verschillende groepen had heb je er nu dus 16 en is er dus een nauwkeurigere indeling van armordikte.
hartstikke bedankt :)

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05 07:37
Toch vraag ik me af wat je hebt aan dat betere schademodel. Van lange afstand zijn je guns doorgaans te onzuiver om een bepaald onderdeel te raken. Van dichtbij rijd een tank meestal te hard om echt een goede plek te raken. Ik mik meestal eerst op tracks en daarna op die richel voor op een tank of de turret als het een duitse tank is. (flanken en achterkant zijn altijd prijs).

Ik speel nu in Tier5 tanks met 100% crew, maar verandert dit nog naar hogere tiers? Krijg je dan meer kans om te mikken en een betere accuracy?

[Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 28-12-2011 12:49]

• Appel
defiler1974 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:49:
Toch vraag ik me af wat je hebt aan dat betere schademodel. Van lange afstand zijn je guns doorgaans te onzuiver om een bepaald onderdeel te raken. Van dichtbij rijd een tank meestal te hard om echt een goede plek te raken. Ik mik meestal eerst op tracks en daarna op die richel voor op een tank of de turret als het een duitse tank is. (flanken en achterkant zijn altijd prijs).

Ik speel nu in Tier5 tanks met 100% crew, maar verandert dit nog naar hogere tiers? Krijg je dan meer kans om te mikken en een betere accuracy?
Je kan van afstand inderdaad niet op een bepaald onderdeel mikken. Maar je shell kan alsnog een bepaalde groep raken van afstand.

Het beste schiet je natuurlijk op de zij of achterkant van een tank. Mocht je het toch via de voorkant willen spelen dan moet je de onder plaat hebben.

Als dit de voorkant van een tank zou moeten voorstellen <
Dan moet je op het deel mikken dat naar onder wijst.
defiler1974 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:49:
Ligt ook grotendeels aan de gun die je op je tank zet.
Daarnaast kun je met equipment ook het een en anders verbeteren ;)

• Joindry

Joindry

Je hebt mikken en mikken natuurlijk. Op 700m is het gewoon schieten en hopen dat je raakt. Op 3m met rijdende tanks ook. Maar bij urban map kan je wel heel bepaalde plekken nemen als jij net vanachter een hoekje komt en de ander is gefocussed op iemand anders van jouw team.

Welke tank rij je specifiek? Naar hogere tiers wordt het vooral belangrijker goed te mikken omdat je vaker zal bouncen. Stilstaan en schieten hoort er dan gewoon bij. Bij tier 5 gaat alles er nog wat vrolijker aan toe.
Ik vond TD een goede leerschool om met een heavy te leren rijden. Stilstaan, mikken, schieten, jezelf wegstoppen, ...

• defiler1974
Appel schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:55:
[...]

Je kan van afstand inderdaad niet op een bepaald onderdeel mikken. Maar je shell kan alsnog een bepaalde groep raken van afstand.

Het beste schiet je natuurlijk op de zij of achterkant van een tank. Mocht je het toch via de voorkant willen spelen dan moet je de onder plaat hebben.

Als dit de voorkant van een tank zou moeten voorstellen <
Dan moet je op het deel mikken dat naar onder wijst.
De onderplaat is trouwens toch altijd "sloped" (als de tank plat staat), dus dan heb je hoge kans op bounce. Tenzij de tank natuurlijk de heuveltop over komt. Maar dat bedoelde ik te zeggen, wat voor zin heeft een uitgebreid schademodel als je deze maar in een heel klein deel van de gevallen echt kan gebruiken? Dan had je net zo goed een random generator kunnen gebruiken voor schade.

• defiler1974
Joindry schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:57:
Je hebt mikken en mikken natuurlijk. Op 700m is het gewoon schieten en hopen dat je raakt. Op 3m met rijdende tanks ook. Maar bij urban map kan je wel heel bepaalde plekken nemen als jij net vanachter een hoekje komt en de ander is gefocussed op iemand anders van jouw team.

Welke tank rij je specifiek? Naar hogere tiers wordt het vooral belangrijker goed te mikken omdat je vaker zal bouncen. Stilstaan en schieten hoort er dan gewoon bij. Bij tier 5 gaat alles er nog wat vrolijker aan toe.
Ik vond TD een goede leerschool om met een heavy te leren rijden. Stilstaan, mikken, schieten, jezelf wegstoppen, ...
tanks die ik rij (in volgorde op prioriteit leopard rij ik het meest):
1. Leopard, met die 50mm gun is het moeilijk door een hoop armor te komen.
2. Hetzer, met 75mm (laatste gun), 100mm is niet zo goed meer na de patch en HE nerf
3. Pzkpfw III/IV, 75mm gun (laatste gun), grappige tank waar je af en toe goede potjes mee speelt
4. Grille, met 155mm

overigens is tier 5 een stuk minder leuk geworden, alleen met mijn hetzer zit ik nog wel eens top tier. Met leopard is het nu dramatisch, regelmatig met tier 9 aan het vechten (naja, in elkaar geschoten worden dus).

[Voor 10% gewijzigd door defiler1974 op 28-12-2011 13:06]

• Joindry

Joindry

defiler1974 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:59:

Dan had je net zo goed een random generator kunnen gebruiken voor schade.
Die zit er ook deels op eigenlijk. En dat maakt het net leuk, die armorgroepen, je moet weten waar ze zitten en wanneer je er kan van profiteren, moet je het ook gewoon keihard doen. Met je Pz III/IV bvb.
Ik heb er ook veel mee gespeeld en hij is vandaag nog steeds mijn "funtank" Lees 100%cammo, bino's cammonet en rammer. Je hebt net niet genoeg pen om alles te kunnen doen van je eigen tier. Dus je moet opletten waar je schiet, de KV langs voor wordt moeilijk bvb.

Maar met een beetje skill, geduld en luck kan je zelfs een Tiger killen.
het is trouwens een tank waarbij je met de top gun een verdomd slechte acc hebt al rijdend en stilstaand een heel goede.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Tiger II met stock gun speelt lekkerder dan mijn elite IS-3. Er is meer controle over waar je de vijand raakt en dat compenseert het gebrek aan penetratie van de stock gun. Meer armor voor peekaboo en close combat. Hoge rate of fire om mediums af te slachten. Je kan als top tier een hele flank solo tegenhouden, opruimen en 1/3 van de vijandelijke team kill is eerder regel. Met 57 % wins ben ik goed op weg naar 60 %, je bent meer in controle en rijdt als een baas.
TheJukeBox schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:32:
Trouwens.
Het winnen van een oorlog wordt weleens gedefinieerd als "Minder fouten dan je tegenstander maken.". Hoe slecht de teams ook zijn, de vijand kan mogelijk nog dommer zijn en je gaat je eigen fouten moeten inperken voor een win.
Joindry schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:57:
De top 10 kill records met Tigers werden gehaald door crews die het vak in een StuG geleerd hebben.
defiler1974 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:59:
[...]

De onderplaat is trouwens toch altijd "sloped" (als de tank plat staat), dus dan heb je hoge kans op bounce. Tenzij de tank natuurlijk de heuveltop over komt. Maar dat bedoelde ik te zeggen, wat voor zin heeft een uitgebreid schademodel als je deze maar in een heel klein deel van de gevallen echt kan gebruiken? Dan had je net zo goed een random generator kunnen gebruiken voor schade.
Als je penetratie hoog genoeg is gewoon proberen en grote kans dat je er gewoon doorheen komt.
Zo kan ik met mijn KT beter een Maus afweren dan met mijn T32 omdat die simpelweg niet zo makkelijk door de turret weakspot en lower frontplate komt. Het komt allemaal aan op het kennen van de tanks en waar je het beste kunt raken maar bovenal want jouw tank/gun kan.

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:56
rgras schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:45:
[...]

Een tijdje geleden kon je codes aanvragen voor wat credits en een gratis tank (kan je verkopen voor 170.000 credits), heb je dat al gedaan? Je kan namelijk 10 van deze codes invoeren, wat al snel 1.700.000 credits oplevert. :)

http://www.computerbild.d...lds-of-tanks-6895480.html
Dankje voor de link! Misschien handig om te vermelden: wanneer je geen vrij slots hebt en je activeert de actie code krijg je de tank en dus een (vrije) slot erbij! >:)
Sowieso hoef je je bij dit soort acties niet druk te maken om enige vrije slots, wanneer je met een code een tank krijgt krijg je er altijd een tankslot bij ongeacht of je vrije slots hebt of niet.

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:56
psychoclown schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:31:
Sowieso hoef je je bij dit soort acties niet druk te maken om enige vrije slots, wanneer je met een code een tank krijgt krijg je er altijd een tankslot bij ongeacht of je vrije slots hebt of niet.
ok, dat wist ik niet. Nou dat is dan altijd mooi :D

• Joindry

Joindry

uhuh, intussen heb ik wel al een reeks aan slots verzameld, die russische tree split zal nu gewoon een nice to have worden denk ik.

Iemand die de testverser speelt trouwens? Hebben jullie het gevoel dat de franse tanks goeie of slechte cammowaardes gekregen hebben? Gezien de armor kan dit wel eens belangrijk zijn. Beyond visual snel 6shells pompen kan Prokhorovka een heel andere map maken :P

Kan je dan bij je autoloader bvb kiezen om er 2HE in te steken en de andere 4 AP? of moet het allemaal hetzelfde zijn?

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:27

thijsco19

KTM 990 SMT

Appel schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:54:
[...]

Goed om te horen! Heb je nu ook een beetje door hoe het werkt?
ik begin het te begrijpen d:)b

Joindry schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:58:
uhuh, intussen heb ik wel al een reeks aan slots verzameld, die russische tree split zal nu gewoon een nice to have worden denk ik.

Iemand die de testverser speelt trouwens? Hebben jullie het gevoel dat de franse tanks goeie of slechte cammowaardes gekregen hebben? Gezien de armor kan dit wel eens belangrijk zijn. Beyond visual snel 6shells pompen kan Prokhorovka een heel andere map maken :P
of ze goede camo waardes hebben weet ik niet (daar heb ik niet veel verstand van).
Kan je dan bij je autoloader bvb kiezen om er 2HE in te steken en de andere 4 AP? of moet het allemaal hetzelfde zijn?
nee dat kan jammer genoeg niet, je moet kiezen of 6AP of 6HE of 6GOLD, en uiteraard 4 shells als je er max 4 in kan stoppen.

[Voor 66% gewijzigd door thijsco19 op 28-12-2011 16:03]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

thijsco19 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:47:
of ze goede camo waardes hebben weet ik niet (daar heb ik niet veel verstand van
  • Slecht, graaf maar in, verstop je achter de gebouwen/rotsen.
  • Ok, als je op 400 m zonder struik kan schieten zonder gespot te worden.
  • Goed als je van achter een struik, de vijand op 200 m kan beschieten zonder gespot te worden.
  • Smerig als je achter een struik dat onder 100 m kan volhouden.
  • Goddelijk als de vijand klaagt dat ze 25 m (zonder struik) van jouw cloaking device staan om eerst one-shotted te worden voordat de server de moeite neemt om te checken of de 704/ISU gezien kan worden.

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:49
Joindry schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:58:

De camo waarde is niets bijzonders, maar zeker te benutten. heb met de tier 6 en 7 mediums regelmatig voor struikje gespeeld. met binocs heb je een viewrange van 500m lekker spotten en dan 6 schoten lossen en wegrijden.

Het is niet mogelijk om 2 verschillende ammo shells te laden. Wel is het mogelijk om te herladen terwijl je 3/6 bent. Stel ik heb nog 2 shells geladen en er staat teveel tank tegenover me dan druk ik 2x 3 en dan weer 2x 1 om weer 6 shells te laden.

Iemand al bevindingen over de franse heavies? heb een beetje mee gespeeld, maar altijd low tier dus kan niet echt een realistisch beeld krijgen.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Nice Appel en naar de andere spelers toe...Dat is nou "Situational Awarness"

Ik heb me gister ook kostelijk vermaakt met Mab en Superbabs als "TrollSquad"
Op Malinovka beetje lopen snipen naar de andere zijde van de map met de KV 152mm DerpGun.
Daar knalde ik een 3601 weg op 543m die aan het rijden was, vlak daarvoor ook al eentje op +- 400m gepakt.
Die gozer was goed pissedoff en vervloekte onze scout.
Pics or it didnt happen......

Hierbij ook de replay....Malinovka Derpsniper
Verder op Komarin het eiland schoongeveegd met zijn 3en waarbij een IS, en 2kv3's (geloof ik) het moesten ontgelden. Komarin replay

Kv met derpgun in een platoon met tier 8 is ook superfun, beetje tier X tanks damagen en genieten als ze niet meer om een hoekje durven te kijken omdat ze weten dat er 2 van die jongens staan te wachten om wat uit te delen.
Zelfde platoon op Karelia vanaf base I het zuiden dichtgehouden door 2 man in hun KV met Derp, de tier 8 plus durfde niet meer verder om het hoekje te komen.

Star Citizen referralcode

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:06

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Echt alleen maar campende tanks laatste potjes, die maar bang zijn dat hun tankjes er aan gaan. Kan er niks aan doen en mezelf dan maar dood rijden zodat ik eindelijk een fatsoenlijk potje kan gaan doen.. Vreselijk dat soort mensen die van elke map Malinovka proberen te maken.

Indien iemand Louischuck tegen komt, teamkill hem aub. Deze kerel is nu voor de 2e keer in mijn match gekomen met z'n E-75 en staat weer lekker te campen in base. Sommige mensen zijn echt totally retarded.

Gut 29% win rating met E-75, nu begrijp ik waarom die kerel speelt als een idioot. En 375 matches op een leichtraktor.

[Voor 38% gewijzigd door Nemean op 28-12-2011 18:04]

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Campen? Je bedoelt afk als ie een winratio heeft van 29%?

Daar moet je toch wel aardig je best voor doen volgens mij...

Crizyz op Steam

Hoe kan ik me aanmelden voor GOT trouwens. Een berichtje via de WOT site voldoende?

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Even aan Vicecomes, hdv111 of SpiderWolf vragen.

Kun je ingame aanspreken evt. :)

Crizyz op Steam

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:50
Nu kwam ik net deze tegen, een variant van de retail versie, krijg je online de code:
http://www.gamestop.com/p...anks-with-bonus-dlc/92632

- 1.800 gold
- 1.050.000 credits
- T2 Light Tank (premium)
- 1 week premium

voor € 15 ($19.99), dat lijkt mij wel een goede deal (vergeleken met de europese). Maar nu ben ik bang dat deze alleen werkt voor de amerikaanse versie. Weet iemand toevallig of deze ook werkt voor de europese versie?

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
KV met derp is inderdaad een leuk speeltje. Heb wel eens gehad dat er een Type 59 aan kwam rijden met 50% hp over die wel even dacht mijn KV uit te schakelen. Boem, Type 59 dood. >:)

Vraag me wel af hoe het gaat worden met de KV-1 en KV-2, en of je er op achter uit gaat met de KV-2, ten opzichte van de KV nu. Ook komt er waarschijnlijk er een Marder III aan, maar historisch gezien is het niet zomaar een Marder II met meer armor (aldus wikipedia).

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

crizyz schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:53:
Campen? Je bedoelt afk als ie een winratio heeft van 29%?

Daar moet je toch wel aardig je best voor doen volgens mij...
Nee, campen. Echt in de buurt van de spawn in een bosje staan te kijken en de meeste shells die zijn loop hebben verlaten waren richting de vogels dan op de tanks zelf, want aimen was hilarisch om te kijken.

Anoniem: 420887

Nemean schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:46:
[...]

Nee, campen. Echt in de buurt van de spawn in een bosje staan te kijken en de meeste shells die zijn loop hebben verlaten waren richting de vogels dan op de tanks zelf, want aimen was hilarisch om te kijken.
Klinkt als een bot...

• Joindry

Joindry

Inderdaad, dan zou je mss nog aan 29% kunnen raken, als je echt nooit iets bijdraagt in een potje.

psychoclown schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:17:
Als je de T29 leuk vindt dan vind je de T32 geweldig ;)
Ik vraag me dat af. In eerste instantie een grote downgrade en na veel research dezelfde gun als mijn T29, maar een iets dikkere turret en een tier hoger.

Dus nog betere hulldown plekjes vinden om dan dood ge-artied te worden :-)

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Anoniem: 396115 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 08:02:
[...]

Ik vraag me dat af. In eerste instantie een grote downgrade en na veel research dezelfde gun als mijn T29, maar een iets dikkere turret en een tier hoger.

Wanneer je de gun geresearched hebt op de T29, hoef je die uiteraard niet opnieuw te researchen...

De "iets" dikkere turret bounced "veel" meer shells. Voeg daaraan het lage profiel toe en je hebt een heerlijke tank! Let wel, eenmaal hull down wil niet zeggen dat je stil kunt gaan staan. Blijf altijd in beweging!

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

[...]

Ach dat valt best mee, hull is ook een stuk meer bounce gevoelig en de gun is een tier 9 gun en uitermate geschikt voor de T29 en T32 (voor de T34 is die niet meer afdoende). Is bij mij in ieder geval wel terug te vinden in de stats, average damage op de T29 ligt op 1515 en op de T32 op 2051 terwijl ze dezelfde gun gebruiken :)

• Vae Victus
  • Laatst online: 22-03 21:56

Vae Victus

Awesome God

Anoniem: 396115 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:56:
Hoe kan ik me aanmelden voor GOT trouwens. Een berichtje via de WOT site voldoende?
Stuur je ingame naam maar door, dan krijg je een invite.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Appel
[...]

Het is de best bepantserde Amerikaanse tank in het spel :P

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

door de positieve reacties van de USA heavy's ga ik weer twijfelen of ik de heavy lijn ga volgens of de medium lijn.
wat vinden jullie?

bij de USA lijn ben ik nu bij de M4 Sherman.
voor de rest ben ik in de Duiste heavy lijn bezig (richting de E-100) en de Russische TD lijn + USA TD.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Appel
thijsco19 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:51:
door de positieve reacties van de USA heavy's ga ik weer twijfelen of ik de heavy lijn ga volgens of de medium lijn.
wat vinden jullie?

bij de USA lijn ben ik nu bij de M4 Sherman.
voor de rest ben ik in de Duiste heavy lijn bezig (richting de E-100) en de Russische TD lijn + USA TD.
Ik raad je aan om gewoon beide lijnen te pakken. T1 en M6 zijn zwaar klote. Ik vond de Easy 8 ook niet leuk.

Maar vanaf de T29 en T20 word het super leuk! En het grootste voordeel? De USA lijnen hebben mij echt goed leren spelen.

WoT moeilijkheidsgraden:
Easy: USSR
Medium: GER
Hard: USA

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Allereerst leuk dat er gelijk gereageerd word :)

Ik denk dat allebei de lijnen moeilijk gaat worden in verband met het geen premium account hebben en geen 'money-maker' hebben. Ik moet nu al erg sparen voor een volgende tank te kunnen kopen.

Na de M4 Sherman ga ik de M4A3E2 kopen, of vinden jullie dat de E8 beter is?

Wat bedoel je precies met die moeilijkheidsgraden?

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-07-2022
Appel schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:06:
Ik ga er toch even een kort mod-postje aan wagen. Het is hier toch compleet dood op het werk.

Edit:
Voordat je JSGME installeert is het slim om met een schone World of Tanks installatie te beginnen. Dus helemaal zonder mods en/of andere aanpassingen!

Om mods te installeren gebruik ik de JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME) die is hier te downloaden.

HOWTO in het Engels:

[...]

Ik gebruik deze tool omdat mods dan makkelijk in- en uitgeschakeld kunnen worden.

OverTargetMarkers voor 0.7.0

Een nette crosshair mod met reload timer.
Die OTM is volgens mij goed te doen, want ik hoef maar 1 versie te downloaden. Die corsair mod is een lastige, want welke versie van 7 moet ik nou nemen?

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Aarge schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:28:
Die OTM is volgens mij goed te doen, want ik hoef maar 1 versie te downloaden. Die corsair mod is een lastige, want welke versie van 7 moet ik nou nemen?
Appel schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:38:
Ik ga er even van uit dat jij World of Tanks hebt geinstalleerd op de volgende locatie: C:\Games\World of Tanks\
Dan is de locatie van je mods: C:\Games\World of Tanks\MODS

Het is een beetje trial en error om de crosshair goed te krijgen met een AP indicator, dus ik heb 'm even voor je gezipped.

Pak de bestanden uit en zorg ervoor dat dit het uiteindelijke pad is: C:\Games\World of Tanks\MODS\v7finalAIO\res\gui\flash\

Daar staan dan de swf bestanden.
Ik hoop dat het lukt met de mooie uitleg van Appel.

thijsco19 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:07:
Wat bedoel je precies met die moeilijkheidsgraden?
Hoe de Trees zich verhouden ten opzichte van elkaar, de USSR zijn allround wel goed en kun je bijna niks mee fout doen. De duitsers hebben vaak dikke armor en goed accuracy maar is de damage lager.
De USA hebben uitmuntende tanks maar ze zijn enkel goed als je ze goed speelt, lukt je dit dan zul je ook in alle tanks goed overweg kunnen :)
Aarge schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:28:
[...]

v7 final moet je hebben :)

[Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 29-12-2011 17:48]

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 20:43
Weet iemand welke MOD ervoor zorgt dat de tanks van de tegenstander een kleurtje krijgen zodat je weet waar de zwakkere delen zitten?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Appie Heijn schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:11:
Weet iemand welke MOD ervoor zorgt dat de tanks van de tegenstander een kleurtje krijgen zodat je weet waar de zwakkere delen zitten?
Dat is geen mod, das een texturepack. And in my opinion gewoon een dikke cheat. Tis nu nog afwachten op WarGaming tot ze dit eens verbieden.

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 20:43
Ah dat wist ik niet. Toch bedankt!

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Joindry

Joindry

Ik vind die texturepacks eigenlijk even fair/unfair als de gewone OTM, Ze laten beiden zien waar je beter wel en niet op knalt. Bij de ene moet je wel nog een beetje nadenken bij de andere hoeft het niet.

Een echte cheat neen. Het is niet omdat je met je Pz IV op de weakspot van een E-75 knalt dat ie plots schade gaat oplopen. Het blijft ene bounce. Dat zou een cheat zijn. Of dat je plots altijd de ammorack gaat raken, dat is een cheat. Het is gewoon voor de luie spelers :P
Ik gebruik ze enkel op t9 en t10 tanks. En tegenwoordig enkel nog om te weten welk wiel het aandrijvingswiel is. Al de rest weet ik nu wel al top of mind zitten. Bij veel tanks ben je er nauwelijks iets mee, bij de patton is is toch gewoon half rood gekleurd, overal waar je schiet kan dat ding in brand vliegen.

Valt allemaal wat te relativeren vind ik. Als je dat een cheat vind, is het verwijderen van gras en rook en explosies ook een cheat, omdat je belemmeringen weghaalt. Er zijn er ook veel die dat doen. (ik niet btw, dan vind ik het er te lelijk uitzien)

Gisteren trouwen een leuk potje gehad op Campernova. écht waar. Gek he, bij de start rushten onze 3 T10 naar de overzijde en bijna alle andere heavy volgden, het werd een 15-3 eindscore op 4 minuten :)
ik wist niet waar ik het had.

[Voor 10% gewijzigd door Joindry op 30-12-2011 08:38]

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-06 21:58
Appel schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:38:
[...]

Het is de best bepantserde Amerikaanse tank in het spel :P
Nee dat is de T32. Die heeft nog net iets meer hull armor.

Babs out!

• filipy23
Appel schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:56:
[...]
Ik raad je aan om gewoon beide lijnen te pakken. T1 en M6 zijn zwaar klote. Ik vond de Easy 8 ook niet leuk.
T1 is wat magertjes. De M6 is prima te doen zodra je de 90mm hebt. Dat is gewoon een goede gun op dat Tier. De easy 8 moet je liggen. Ik vind hem zelf erg leuk om te spelen, maar appel vind hem zwaar *** zoals hij boven zegt.

Babs out!

• filipy23
thijsco19 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:07:
Na de M4 Sherman ga ik de M4A3E2 kopen, of vinden jullie dat de E8 beter is?
De Jumbo (M4A3E2) is beter dan de Easy 8. Hij is wel langzamer, maar heeft godschuwelijk goed front armor. Als je daarmee top tank bent komt er NIEMAND door je frontplate en turret heen.

Babs out!

• filipy23
Nemean schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:16:
[...]

Dat is geen mod, das een texturepack. And in my opinion gewoon een dikke cheat. Tis nu nog afwachten op WarGaming tot ze dit eens verbieden.
Overlord heeft inderdaad laatst nog een keer gezegd dat dit illegaal is. Zeker omdat ze nu ook camo voor geld verpatsen.

Babs out!

• A-Tray
Misschien kun je je post editen in plaats van steeds een nieuwe :)

Gisteren weer lekker gespeeld, mijn Jagdpnz IV is echt een heerlijk tank, ik ben heel laat met de TD lijn begonnen, maar nu wil ik alledrie de tier VI TD´s hebben, de Jgdpnz IV, de SU-100 en de Slugger.
En daarna maar lekker door naar de volgende tiers!

Mijn SU-14 arty heb ik verkocht. Sinds 7.0 raak ik er nog geen schuur mee als ik er tegenaan sta.
De lol is er af met die tank.

De enige arty die ik nu nog heb is mijn gouden oude SU-26. Geweldig leuke tank om mee te spelen. Regelmatig meer dan 5 kills in een potje daarmee!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

filipy23 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:39:
[...]

Nee dat is de T32. Die heeft nog net iets meer hull armor.

Babs out!
De opmerking betrof ook de T32 ;)

OTM laat toch niet zien waar je een tank het beste kunt raken??? Volgens mij geeft hij enkel de HP weer ipv percentage en laat bij elk schot zien hoeveel HP eraf gaat. Lijkt mij een "faire" MOD

[Voor 3% gewijzigd door Sapstengel op 30-12-2011 08:56]

• Joindry

Joindry

Sapstengel schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:55:
[...]

De opmerking betrof ook de T32 ;)

OTM laat toch niet zien waar je een tank het beste kunt raken??? Volgens mij geeft hij enkel de HP weer ipv percentage en laat bij elk schot zien hoeveel HP eraf gaat. Lijkt mij een "faire" MOD
Ja, maar daar kan je wel uit afleiden welke tank je nauw beter eerst raakt en welke niet... Als jij 390 damage doet (bl-9) en je hebt plots 3 tanks voor je

Allen kan je ze in de zijkant raken, dus de kans op een bounce ofzo is klein.

stock zieje dit:
IS3: 27%
IS4: 22%
Ferdi: 34%

welke kies je? Ik de ferdi, kan op bounce in kleinste, hij heeft de hoogste alfa en veruit het minste HP.

met OTM zieje dit
IS3: 389/1450 HP
IS4: 405/1890 HP
Ferdi: 408/1200 HP

Mijn keuze is verandert, vandaar dat ik deze een even groot voordeel vind.

Speelt bij mij vooral een rol met mijn Ferdi, omdat die zo een hoge alfa heeft, kijk ik vaak naar wat minder dan 1000 HP heeft. dan is het dood in 2 schoten. Bijna alle heavy's hebben een tragere reload dan mij. Dus als we beiden een schot lossen, kan ik als eerste terug vuren. Heeft de tank minder dan 1000 HP over, keer ik niet terug in dekking. Dan weet ik hoe "geweldig" ik uit positie mag komen.

Met die procenten weet je het ongeveer, maar er is niks irritanter dan een enemy tank (of meerdere) die 50 HP overhouden en kunnen ontkomen of nog erger een tweede schot op mij kunnen plaatsen. (1200HP is nu eenmaal niet veel als je IS-4 tuig enzo wil afmaken. peek a boo met een TD is nu eenmaal niet zo handig.

[Voor 14% gewijzigd door Joindry op 30-12-2011 09:58]

Appel schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:56:
[...]

Maar vanaf de T29 en T20 word het super leuk! En het grootste voordeel? De USA lijnen hebben mij echt goed leren spelen.
Pff dat goed leren spelen hoop ik ook nog me te laten overkomen met de USA heavies.....
Joindry schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:24:
[...]

welke kies je? Ik de ferdi, kan op bounce in kleinste, hij heeft de hoogste alfa en veruit het minste HP.

met OTM zieje dit
IS3: 389/1450 HP
IS4: 405/1890 HP
Ferdi: 408/1200 HP
Ligt er natuurlijk wel aan hoe je het ingesteld heb :P
Zelf vind ik procenten fijner om aan te zien, het is rustiger en ik kan toch swtichen met Alt.

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:14:
[...]

Ligt er natuurlijk wel aan hoe je het ingesteld heb :P
Zelf vind ik procenten fijner om aan te zien, het is rustiger en ik kan toch swtichen met Alt.
Ok ok, jij speelt niet vals :P

Ik bedoel gewoon, het is eigenlijk ook een voordeel dat je hebt. Maar dit is niet cheaten.
Je vision op 900m kunnen zetten, je penn verhogen naar 300, ... dat is cheaten. Bots, ...

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
filipy23 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:43:
[...]

De Jumbo (M4A3E2) is beter dan de Easy 8. Hij is wel langzamer, maar heeft godschuwelijk goed front armor. Als je daarmee top tank bent komt er NIEMAND door je frontplate en turret heen.

Babs out!
klopt ik vind het dan ook een leuk tankje voor zijn tier. Stond een keer te headbangen met een panzerJager IV die schoot 3 keer op mijn frontarmour maar kwam er niet doorheen. Welke gun gebruiken jullie btw?
Ik gebruik de howitzer. Met die A2 gun kom je echt nergens doorheen als je tegen tier7+ staat. Howitzer doet niet veel dmg als je zo'n tier7 van voren raakt maar soms als je van achteren kan raken kan het soms best pijn doen >:)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Joindry schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:24:
[...]

Ok ok, jij speelt niet vals :P

Ik bedoel gewoon, het is eigenlijk ook een voordeel dat je hebt. Maar dit is niet cheaten.
Je vision op 900m kunnen zetten, je penn verhogen naar 300, ... dat is cheaten. Bots, ...
Hoho heb het ook niet over 'valsspelen'.
En daarnaast heeft wargaming met 7.0 hun eigen versie van OTM ingebouwd.
Zelf vind ik het juist enorm fijn vanwege dat het er beter uitziet, ik graag met een snelle blik wil zien wie waar staat in mijn team en omdat ik de customizability onwijs fijn vind :)
Zal wellicht een dezer dagen wel wat leuke filmpjes maken en dan mijn OTM configuratie vergelijken met die van jezelf. Zal je verbazen hoe het per persoon verschilt!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:44:
[...]

Hoho heb het ook niet over 'valsspelen'.
Ik ook niet, maar ik haalde enkel aan dat OTM evenveel voordeel biedt als de circusskins. Dus of je vind ze beiden cheaten of geen van beiden. (ik dus duidelijk optie 2)

Het was een cynische toon die erin zat :P

Bij mij staat ie gewoon op naam voertuig en HP
en onder de ALT in % en Naam.
Meer hoef ik niet te hebben. Het enige wat een beetje krom is, is wanneer je in platoon speelt de shield zo ergens links komt te zweven, lijkt soms alsof de tank links ervan in mijn platoon zit plots :P

de -XXX HP is gewoon leuk. Zeker om de fireburn rate te zien bij sommige tanks.

In de TS staat swamp trouwens nog onder de naam Steppes :P en als beschrijving magje er bijzetten, gewoon een kutmap in 10 minuutjes in elkaar geflansed. Lijkt meer op een paintbalterrein dan een slagveld :/

[Voor 44% gewijzigd door Joindry op 30-12-2011 13:36]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik krijg toch elke keer een glimlach op m'n gezicht wanneer ik de replies van Joindry lees. Een paintbalterrein, hoe kom je er op. xD

• TheJukeBox
Ik wil overtarget markers weer installeren.
Heb mijn World of Tanks geinstalleerd op de D:/ schijf.
Nu zie ik in WoT alleen het mapje "updates" staan en geen Res meer.
Weet iemand waar ik die kan vinden ?

Oh, en over die opmerkingen van Joindry...
Ik krijg ook altijd een glimlach :+

• Joindry

Joindry

Nemean schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:11:
Ik krijg toch elke keer een glimlach op m'n gezicht wanneer ik de replies van Joindry lees. Een paintbalterrein, hoe kom je er op. xD
Wel het was niet niet bedoeld als mop, maar ik vind het écht een triest terrein. Dus vind het grappig of niet.

Neem vlak terrein, zet één groot obstakel centraal, wat andere kleine obstakels errond die ervoor zorgen dat je onderweg wat cover hebt en op de randen zetten we wat cammocover. Gooi der nog een vlag bij centraal de map en je kan capture the flag spelen.

ipv nieuwe maps te blijven spuwen zouden ze beter nog wat maps onder handen nemen (zoals ze ooit deden met steppes...)

"and special for 7.1 a new map" ...
O no wait, its a sh*t on a stick

[Voor 4% gewijzigd door Joindry op 30-12-2011 13:35]

Joindry schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:26:
[...]

ipv nieuwe maps te blijven spuwen zouden ze beter nog wat maps onder handen nemen (zoals ze ooit deden met steppes...)
Volgens mij hebben ze Steppes nooit aangepakt :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:26:
[...]

Wel het was niet niet bedoeld als mop, maar ik vind het écht een triest terrein. Dus vind het grappig of niet.

Neem vlak terrein, zet één groot obstakel centraal, wat andere kleine obstakels errond die ervoor zorgen dat je onderweg wat cover hebt en op de randen zetten we wat cammocover. Gooi der nog een vlag bij centraal de map en je kan capture the flag spelen.

"and special for 7.1 a new map" ...
O no wait, its a sh*t on a stick
Het was misschien niet grappig bedoeld maar het brengt me wel steeds een glimlach. :+
Maar je hebt gelijk, Campinovka mag ook wel is onder handen worden genomen :P.

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:45:
[...]

Volgens mij hebben ze Steppes nooit aangepakt :)
Excuses, Steppes Karelia

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zit er net een ventje/vrouwtje/onzijdige-persoontje/meerzijdig-persoontje helemaal te ragen op me in-game, vervolgens neemt ie ook nog de tijd om men stats te bekijken en om nog eens een gesprek te starten. Sommige mensen zijn echt triest. Overigens mensen beoordelen op Win/Loss ratio, heb het nog nooit begrepen.
Aan de ene kant hebt je gelijk want je bent afhankelijk van je team maar anderzijds als je een goede speler bent of in een platoon speelt kun je wel degelijk (grote) invloed hebben op je eigen win/loss ratio.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:04:
Aan de ene kant hebt je gelijk want je bent afhankelijk van je team maar anderzijds als je een goede speler bent of in een platoon speelt kun je wel degelijk (grote) invloed hebben op je eigen win/loss ratio.
De laatste tijd speel ik veel lone-wolf en dan kom je in redelijke kut potjes terrecht kan ik vertellen ;). Tuurlijk kan je invloed hebben er op. Maar in the end ben je niet altijd een one-man-army. Soms neem je veel kills voor je rekening en nog verliest je team het.

Zit nu overigens op 100k richting de IS-4. Weet niet of ik het ga redden om de IS-4 te halen maar ga het wel proberen. :P

[Voor 9% gewijzigd door Nemean op 30-12-2011 15:44]

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als je speelt als een baas, full control met een solopwnmobile aan een flank, minstens 5 kills hebt... Dan rusht de vijand door de andere flank en/of center, vertrappelt 3/4 van je team en gaat cappen terwijl jouw tank ergens halverwege op de map tegen de grond vastgelijmd is.

• Fest
  • Niet online
Iedereen kan wel lekker zeuren dat ze veel verliezen dankzij een geweldig noob-team, wat vaak het geval ook zal zijn. Maar je wint net zo vaak dankzij een noob-tegenstander.

Als je goed bent, win je gewoon meer dan 50%, punt uit.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

In my opinion zijn stats uit eindelijk toch bullsh*t, tenzij je wilt pronken met een 'e-penis' (wat natuurlijk af en toe wel leuk is ;) ). Speel het spel sowieso voor mijn plezier en of ik er nu goed in ben of niet daar zullen meningen altijd over verschillen. Vind het leuker om te zien hoe iemand speelt en om te zien of iemand volgens tactics speelt dan dat iemand kan laten zien dat hij 60% wins heeft. Overigens houdt iedereen ook een andere speelstijl er op na.

Hier trouwens nog een leuke guide gevonden via Reddit:

http://forum.worldoftanks...to-play-american-mediums/

@Sapstengel: Indeed. :Y

[Voor 91% gewijzigd door Nemean op 30-12-2011 18:43. Reden: [Toevoeging]]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Fest schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:46:
Iedereen kan wel lekker zeuren dat ze veel verliezen dankzij een geweldig noob-team, wat vaak het geval ook zal zijn. Maar je wint net zo vaak dankzij een noob-tegenstander.

Als je goed bent, win je gewoon meer dan 50%, punt uit.
Overall Stats vind ik juist weinig Interessant. Iets interessanter zijn de individuele tank stats.
Per type tank is de hitratio erg verschillend bijvoorbeeld. Win lose ratio is vaak per tier sterk verschillend. Met statistiek kun je recht krom lullen en vice versa.

Het belangrijkste gegeven is mate van fun, spanning, teamwork en voldaan gevoel. Allemaal subjectief en niet in cijfers uit te drukken.

[Voor 6% gewijzigd door Sapstengel op 30-12-2011 18:42]

• Fest
  • Niet online
Sapstengel schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:41:
[...]

Overall Stats vind ik juist weinig Interessant. Iets interessanter zijn de individuele tank stats.
Per type tank is de hitratio erg verschillend bijvoorbeeld. Win lose ratio is vaak per tier sterk verschillend. Met statistiek kun je recht krom lullen en vice versa.

Het belangrijkste gegeven is mate van fun, spanning, teamwork en voldaan gevoel. Allemaal subjectief en niet in cijfers uit te drukken.
Statistiek per tank zegt ook meer dan overall statistiek. Maar dan nog ben je gewoon slecht als je niet meer dan 50% wint, per tank of gemiddeld.

En ook slechte spelers kunnen het spel leuk vinden, alleen jammer dat er soms zulke slechte bij zitten die mijn fun verpesten.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Fest schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:10:
[...]

Statistiek per tank zegt ook meer dan overall statistiek. Maar dan nog ben je gewoon slecht als je niet meer dan 50% wint, per tank of gemiddeld.

En ook slechte spelers kunnen het spel leuk vinden, alleen jammer dat er soms zulke slechte bij zitten die mijn fun verpesten.
Mijn win loss op mijn IS-3 is iets van rond de 40 en die van mijn Patton rond de 47. Terwijl mijn accuracy altijd boven de 70 tot 80 zit. En toch heel wat kills haal, en tuurlijk kun je zeggen dat het aan de persoon ligt die de tank bestuurd, maar toch blijf je de factor houden die "team" heet, die hun verstand op 0 zetten en als een lemming train naar 1 kant rijden. Daarom vind ik zelf de individuele tank stats niet echt iets unieks.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Fest schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:10:
[...]

En dat laat ik mij niet overkomen....als ik in een n00b team zit kan ik nog steeds lol hebben. Vooral omdat je jezelf daardoor in een target rich environment begeeft...dan ga ik altijd met een grote glimlach en guns blazing ten onder...à la scarface scène. (ik weet dat hij die scène overleeft;))

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik had de BL-9 links laten liggen op de IS-3 omdat het toch een lange grind is naar de IS-4 en die 44K best veel is.. uiteindelijk heb ik hem toch maar gepakt. Die gun is echt geweldig!

@Hier onder zo kun je het inderdaad opvatten, maar de mensen die dus om stats geven, geilen er op? :+

[Voor 22% gewijzigd door Nemean op 30-12-2011 20:57]

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:44
ach ja, mensen met kut stats zullen roepen dat het niet belangrijk is en niets zegt... :) trololol

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
Ik speel omdat ik het leuk vind. Wat mijn stats zijn boeien mij in mindere maten. Alsnog ben ik geen slechte speler al zeg ik hetzelf :)

• hypnos
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, nu heb ik de code ingevoerd, maar er staat verderop dat je dat pas ná de 7.1 update moet doen...
Hopelijk gaat dit goed.
Lol staat er toch wel redelijk duidelijk :P

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee