Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Bel ze andere even. Ze hebben gewoon en regulier nummer. Deed ik ook altijd.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Format-C schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:11:
Bel ze andere even. Ze hebben gewoon en regulier nummer. Deed ik ook altijd.
Heb ze net gesproken. Ze hadden er nog 20. Dus heb er meteen een besteld :)
Ik vind het "gezeur" over de beschikbaarheid. Onterrecht. Ik heb echt genoeg kaarten voor 509 kunnen krijgen.

Heb het alleen nu pas gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Astennu op 10-01-2012 09:46 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:28
Informatique liegt niet hoor.
Astennu schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:45:
[...]
Ik vind het "gezeur" over de beschikbaarheid. Onterrecht. Ik heb echt genoeg kaarten voor 509 kunnen krijgen.
Precies. Als ik er het geld voor had, had ik inmiddels mijn eigen tempel aan HD7970 kaarten kunnen bouwen. 8)

[ Voor 61% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:58
Dit is bij lange na zo slecht niet als de 480. Alleen al het feit dat OCUK er twee weken geleden al meer dan 100 op voorraad had zegt genoeg. Gutgut, ze kunnen nog geen tienduizenden kaarten leveren. Een 480 begon ZES WEKEN na de launch een beetje binnen te druppelen - en dan ook echt mondjesmaat. Absoluut niet vergelijkbaar, dit is eerder een situatie als bij Cypress.

Denk wel dat ze stom zijn geweest door 9 januari aan tegeven als beschikbaarheidsdatum - heel veel zaken krijgen hun voorraad pas *eind* deze week binnen. Gisteren was dus eigenlijk de verschepingsdatum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ach, bij Salland kon je hem zaterdag al halen, dus die tijden kloppen toch al niet :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werelds schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:59:
Dit is bij lange na zo slecht niet als de 480. Alleen al het feit dat OCUK er twee weken geleden al meer dan 100 op voorraad had zegt genoeg. Gutgut, ze kunnen nog geen tienduizenden kaarten leveren. Een 480 begon ZES WEKEN na de launch een beetje binnen te druppelen - en dan ook echt mondjesmaat. Absoluut niet vergelijkbaar, dit is eerder een situatie als bij Cypress.

Denk wel dat ze stom zijn geweest door 9 januari aan tegeven als beschikbaarheidsdatum - heel veel zaken krijgen hun voorraad pas *eind* deze week binnen. Gisteren was dus eigenlijk de verschepingsdatum :)
Mee eens dat was veel erger.

Er zijn genoeg winkels die de kaarten wel binnen hadden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Er zijn veel winkels die helemaal niks hebben, en ook nooit zullen krijgen.

Dozenschuivers FTL.

De "grote" shops hebben ze, en daarnaast heb je nog een hoop shops die pas een kaart bestellen bij de leverancier nadat ze een order hebben. Bij zo'n shop zou ik nooit, maar dan ook NOOIT bestellen.

Die hebben NOOIT fysieke voorraad.

Zo kan elke kleuter een shop runnen natuurlijk... Er zijn echt heel veel shops die zo werken... :O

Het zijn altijd dezelfde shops die kaarten (of CPU's, of mobo's, of whatever the new part may be) hebben, en dat zijn CDRomland, Alternate, Informatique, Salland, Azerty, 4Launch. En volgens mij heb ik ze dan allemaal wel zo'n beetje gehad. Voorheen had MyCom (en alles wat daar bij hoort) ook vaak wel wat, maar ik heb zo langzamerhand het idee dat dat alleen zo is bij nVidia launches.

Het is iig bij elke launch van een nieuwe high end VGA kaart hetzelfde. En als je echt wil, kan je ALTIJD een kaart bemachtigen. Gewoon bellen. Een beller is sneller. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 10-01-2012 10:18 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die shops laat ik ook links liggen. Ga me bestelling bij mycom maar annuleren. Ben erg benieuwd hoe mijn 7970 het qua oc gaat doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik ook. :D Iig alvast veel plezier ermee, en ik zie je ervaringen met smart tegemoet. Want aan jouw ervaringen heb ik wel wat. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 10-01-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Over ervaringen gesproken. We moeten nog 1 topic maken vandaag. Waar is de ex-jarige nou weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:20
Ben zeker wel nieuwsgierig naar de oc resultaten van een tweaker met deze kaart. Is vast wel iemand die hem nu al lekker in ze systeempje heeft hangen toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:34
Is voor de andere bestellers bij Salland (gigabyte kaart) de verwachte datum ook op 7 feb gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
k1978 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:37:
Ben zeker wel nieuwsgierig naar de oc resultaten van een tweaker met deze kaart. Is vast wel iemand die hem nu al lekker in ze systeempje heeft hangen toch ??
GoT 3DMark Challenge - Deel 11 ;)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phorze schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:44:
Is voor de andere bestellers bij Salland (gigabyte kaart) de verwachte datum ook op 7 feb gezet?
Reken er maar niet op. Ik heb zo vaak meer dan een half jaar op salland moeten wachten en toe kreeg ik nog steeds niets. Elke keer werd de levertijd maar verschoven. Tot dat je zelf annuleerd. Een van de slechtste shops ooit. Ik zou daar zelf niets bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
Astennu schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:03:
[...]

Reken er maar niet op. Ik heb zo vaak meer dan een half jaar op salland moeten wachten rn toe kreeg ik nog steeds niets. Elke keer werd de levertijd maar verschoven. Tot dat je zelf annuleerd. Een van de slechtste shops ooit. Ik zou daat zelf niets bestellen.
Duidelijk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ach de shop is wel goed, alleen niet in dit soort situaties.

Bij launches spelen ze met prijzen en levertijden, en eigenlijk ook een beetje met klanten. Normaal gesproken is het een goede shop met goede service.

Maar in dit geval zou ik ze mijden.

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 10-01-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Salland heeft bij mij ook een niet al te goede indruk achtergelaten wat betreft het leveren van nieuwe producten. Zowel de HD5850 en FX8150 die ik bij hun besteld had heb ik later geannuleerd en bij een andere shop besteld omdat het me te lang duurde.

Voor de rest ook geen problemen met Salland, maar echt nieuwe hardware bestel ik in het vervolg wel elders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:42
ik heb inmiddels een bevestiging van informatique dat die verzonden is :)
Morgen lekker spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Salland is niet fraai. Met de FX 8150 is dit al net zo gegaan. Zie de AMD FX processors levertijden topic
Deze shops met hun voorgespiegelde levertijden maken zich IMHO schuldig aan misleiding. Flevo en Salland melden al tijden dat de FX 8150 snel (binnen 1 tot 5 werkdagen) leverbaar is maar maken dat totaal niet waar. Op deze manier worden naar mijn mening op niet eerlijke wijze consumenten verleid tot aankoop. Omdat je meestal direct betaalt, zit je dus wel min-of-meer aan zón shop vast.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
dirkjesdirk schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:05:
Salland is niet fraai. Met de FX 8150 is dit al net zo gegaan. Zie de AMD FX processors levertijden topic

[...]
Volgens mij vallen al mijn snode "dubbeltje op de eerste rang" plannen in het water. Salland gaat een heel lang verhaal worden heb ik het idee, en micromail heeft er ook geen zin in :
Geachte,

U heeft een GIGABYTE HD 7970 3GB PCI-E (GV-R797D5-3GD-B) videokaart besteld. Helaas kunnen wij

deze videokaart niet leveren voor de bestelde prijs. Vanwege een technische storing stond het product tegen een foutieve prijs op onze website.

Wij kunnen het product aanbieden tegen de correcte prijs van € 535,- incl. BTW. Mocht u hiermee akkoord gaan dan horen wij dit graag, mocht u hier niet mee akkoord gaan dan zullen wij de bestelling annuleren en het aankoopbedrag omgaand terug storten indien van toepassing.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,

Micro-Mail Zeewolde b.v.
Informatique heeft er weer een klant bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Had zelfde mail hehe prutsers.. had niet anders verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen zijn vaak gekoppeld aan toeleverancier, dus vaak licht daar de fout, maarja, als je niet anders had verwacht kan je ze misschien ook geen prutsers noemen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Had niet verwacht dat ze snel zouden leveren !! Maar uiteindelijk wel zouden leveren voor deze prijs. Ik kan nog gerust even met mijn videokaart doen dus heb wel tijd ... En de prijs zal uiteindelijk toch naar de 400 euro gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 12:11
k1978 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:24:
Had niet verwacht dat ze snel zouden leveren !! Maar uiteindelijk wel zouden leveren voor deze prijs. Ik kan nog gerust even met mijn videokaart doen dus heb wel tijd ... En de prijs zal uiteindelijk toch naar de 400 euro gaan
Aangezien de 7970 sneller is als de GTX580 ga ik er niet vanuit dat de prijs lager zal worden dan die van de GTX580 (momenteel +/- 425,-) dus met een beetje geluk zakken ze de komende maanden tot een €450/460 euro.

Denk pas dat de prijs omlaag zal gaan zodra de nieuwe Nvidia's uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo lang dit nog de snelste single GPU kaart is zal de prijs niet echt hoeven zakken.
Maar deze mega grote verschillen qua prijzen komt gewoon omdat ze de mensen die op de eerste rang willen zitten uitmelken. Kijk maar eens naar de beschikbaarheid en prijs per winkel en je weet wie de karige voorraden heeft opgekocht. De rest is afgescheept met een handjevol exemplaren. Handel is immers handel.
Dat hoeft niet te betekenen dat je ze aan het lijntje hoeft te houden maar menig verkoper die provisie krijgt zal daar niet geheel hetzelfde over denken. (Geldt ook voor verkopers in de groothandel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k1978 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:24:
Gaat ook wel gebeuren als je een half jaar tot een jaar wacht. Dan heeft de concurrentie ook iets op de markt en kunnen ze leveren. Maar zo lang wil jij denk ik niet wachten.

Ik vind het ergena over gaan dat mensen zo uithalen naar winkels die producten niet kunnen leveren voor te lage prijzen. Terwijl ze zelf weten dat die prijzen eigenlijk te laag zijn.
ja die winkels moeten beter opletten wat ze op de site zetten. Of controleren wat de leverancier door stuurt maar je kunt niet verwachten dat ze san toch voor die prijs gaan leveren. Dan maken ze heel veel verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
Astennu schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Gaat ook wel gebeuren als je een half jaar tot een jaar wacht. Dan heeft de concurrentie ook iets op de markt en kunnen ze leveren. Maar zo lang wil jij denk ik niet wachten.

Ik vind het ergena over gaan dat mensen zo uithalen naar winkels die producten niet kunnen leveren voor te lage prijzen. Terwijl ze zelf weten dat die prijzen eigenlijk te laag zijn.
ja die winkels moeten beter opletten wat ze op de site zetten. Of controleren wat de leverancier door stuurt maar je kunt niet verwachten dat ze san toch voor die prijs gaan leveren. Dan maken ze heel veel verlies.
Bij Micromail geloof ik oprecht in de fout, in het geval van Salland.. not so much. Ik vind trouwens ook een verschil zitten tussen netjes een mail sturen dat je niet kunt leveren een dag later, en proberen je klanten aan het lijntje te houden door steeds de leverdatum een maandje vooruit te schuiven.

[ Voor 12% gewijzigd door Phorze op 10-01-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ik heb zelf altijd het idee dat het gewoon klanten binden is en ze hopen dan dat je de kaart dus uiteindelijk bij hun bestelt. Maar je hebt gelijk dat Micromail snel en duidelijk vertelt dat het een fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Het is iedere keer weer hetzelfde verhaal. Een aantal shops spelen een spelletje en weten (uit ervaring) dat een X aantal mensen toch wel gaan bijbetalen om het product alsnog te krijgen. Daar gokken ze gewoon op. Ik zou zeggen, bespaar je de moeite, frustratie en tijd. Zijn die paar tientjes dat echt waard? Geef dan iets meer uit bij een shop waarvan je zeker weet dat ze netjes leveren wat ze beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 21:29
Het is afwachten of Salland de levertijd van 07-02-2012 haalt, geen idee, ze hebben geen heel goede reputatie wat dat betreft.
Ik ben dan ook handig genoeg geweest om afhalen te kiezen, en tzt pas te betalen, dan loop ik geen risico :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 23:12
CILLER schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:10:
http://www.informatique.n...e-radeon-hd-7970-3gb.html

Daar is die nog op voorraad voor €509,-
Meteen even besteld, ik heb te weinig vertrouwen dat de orders bij salland of micro-mail.nl geleverd gaan worden.
Nu is hij 519, maar nog steeds een van de goedkopere. Heb hem hier ook besteld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

dutchminator schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Nu is hij 519, maar nog steeds een van de goedkopere. Heb hem hier ook besteld. :D
Ik wacht denk ik toch even op die XFX Black Edition van 1 ghz.

Al die standaard versies zijn mooi, maar niet stil. 60 DB is echt asociaal veel herrie voor een kaartje..

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phorze schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:05:
[...]

Bij Micromail geloof ik oprecht in de fout, in het geval van Salland.. not so much. Ik vind trouwens ook een verschil zitten tussen netjes een mail sturen dat je niet kunt leveren een dag later, en proberen je klanten aan het lijntje te houden door steeds de leverdatum een maandje vooruit te schuiven.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Winkels zoals salland mag je wat mij betreft afzijken en in de grond stampen. Maar het gaat mij om dingen zoals die tablet bij the phonehouse. Waar iedereen loopt te zeuren. Het is een wonder dat ze uberhaubt voor die prijs geleverd hebben. En het dan raar vinden dat ze er nog niet even 100 hebben en dan boos worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeFoRcE schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:17:

Al die standaard versies zijn mooi, maar niet stil. 60 DB is echt asociaal veel herrie voor een kaartje..
60dB zegt helemaal niks, sowieso is dB een slechte schaal. Maar 60dB om 10 meter is idd erg veel voor een videokaart, maar met je oor in de videokaart valt 60dB best nog wel mee (tenzei het weer een hele hoge frequentie heeft).

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
mdcobra schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:54:
Het is afwachten of Salland de levertijd van 07-02-2012 haalt, geen idee, ze hebben geen heel goede reputatie wat dat betreft.
Ik ben dan ook handig genoeg geweest om afhalen te kiezen, en tzt pas te betalen, dan loop ik geen risico :)
Salland heeft niet helemaal zijn ogen dicht, zojuist netjes een mail ontvangen dat het "wegens een verkeerde prijskoppeling leverancier" niet geleverd kan worden.
Als je morgen een kaart wilt, zou ik toch even bij Informatique shoppen. Scheelt wel 70 euro maar dan hoef je niet nog minimaal een maand te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 21:29
Phorze schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:40:
[...]

Salland heeft niet helemaal zijn ogen dicht, zojuist netjes een mail ontvangen dat het "wegens een verkeerde prijskoppeling leverancier" niet geleverd kan worden.
Als je morgen een kaart wilt, zou ik toch even bij Informatique shoppen. Scheelt wel 70 euro maar dan hoef je niet nog minimaal een maand te wachten.
Ah, hier ook een mailtje, wat een ballentent, eerst order updates sturen, dan alsnog annuleren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

-The_Mask- schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:24:
[...]

60dB zegt helemaal niks, sowieso is dB een slechte schaal. Maar 60dB om 10 meter is idd erg veel voor een videokaart, maar met je oor in de videokaart valt 60dB best nog wel mee (tenzei het weer een hele hoge frequentie heeft).
Klopt, maar als je er vergelijkingsmateriaal naast legt (gemeten met dezelfde methode) en één kaart steekt er qua lawaai met kop en schouders bovenuit dan zegt het wel wat.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Informatique heeft er nog altijd leverbaar en gezien Sapphire eigenlijk het beste merk is voor AMD zie ik geen enkele reden om die niet te kopen (als je voor een reference design/koeler gaat), zeker gezien de prijs.
Toch hierbij nog 2 andere opties:
http://www.sicomputers.nl...d7970-3gb-ddr5-pci-e.html
http://afuture.nl/productview.php?productID=339557 (Staat XFX met een product-code van PowerColor?)

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Net de Sapphire besteld bij Informatique, de verkoper wist me te vertellen dat er nog zeven op voorraad waren (nu nog zes dus). Ook zitten bij de Sapphire versie verloopjes voor molex naar pci-e stroom evenals een aantal verloopjes als hdmi->dvi etc. Hopelijk hebben jullie er wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Er zitten inderdaad altijd lekker veel accessoires bij een kaart van Sapphire.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cYua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Mag ook wel voor het geld! 8)7 Maar het scheelt inderdaad weer op de verloopjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
6970/6950/5870/5850 etc hadden dat ook. Bij dat merk krijg je gewoon altijd een doos vol ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik hier even gauw iets vragen?

Morgen ga ik onderdelen voor mn nieuwe pc bestellen. Ik knutsel verder nooit echt aan mn pc, ik laat eens in de zoveel tijd een nieuwe pc maken (met een budget van zo'n 1000 euro) en daar wil ik gewoon een tijd mee vooruit kunnen. Nu wil ik gewoon Battlefield 3 op ultra settings kunnen spelen met minimaal 2x AA op 1280x1024 en met 60+ fps. Nu dacht ik er eerst over om een gtx 570 met 2.5 gb voor 350 te kopen en er dan over een paar maanden nog een in SLI bij te zetten. De gtx 580 biedt in dit opzicht niet veel prestatie winst, maar kost wel zo'n 150 euro (de 3gb versie) duurder. Nu is de HD 7970 uit en dacht ik erover om dan die maar te nemen, maar nu denk ik weer van ja als ik toch al 520 euro ga uitgeven kan ik net zogoed een HD 6990 voor 80 euro extra kopen die echt een grote performence boost geeft in de benchmarks.

Dit is wel een dual GPU kaart, zou ik hier ook "micro-stuttering" mee kunnen krijgen?

Wat zouden jullie mij aanbevelen? Ik ben nu al 3 dagen non stop bezig met het zoeken naar de juiste kaart, maar iedere keer wanneer ik een keus heb gemaakt verander ik toch weer van mening na een uur. Al mn vrienden zeggen ook allemaal iets verschillends en iedere benchmark op de verschillende sites zeggen ook bijna allemaal iets anders ...

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
1280x1024? Misschien een 6950/6970 en een nieuwe monitor?
Afbeeldingslocatie: http://tpucdn.com/reviews/AMD/HD_7970/images/bf3_1280_1024.gif

[ Voor 46% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja :) maar op andere pagina's heb ik weer iets anders gezien, of moet ik voor de 590 gaan?

Ik heb wel een nieuwere monitor, maar ik vind mn oude crt veel fijner spelen, dus ik laat het zo.

En daar geeft een HD 6970 een betere perfomence dan een HD 6990 ... wtf

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Als je zeker weten op 1280x1024 gaat spelen zie ik geen enkel nut in een GTX590. Blijf dan op z'n hoogst bij een GTX570 met 1.25GB. De 2.5GB versie op die resolutie is echt onnozel.

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar klopt die benckmark wel? hoe kan het nou dat die 6970 het beter doet dan een 6990 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:10:
Ja maar klopt die benckmark wel? hoe kan het nou dat die 6970 het beter doet dan een 6990 ...
Omdat in die test crossfire het overduidelijk niet deed en 6990 GPU's zijn iets lager geclockt dan de 6970, dus dan is de 6970 ''sneller''
Wanneer crossfire wel werkt zijn de 6990/GTX 590 min of meer even snel.

Op die resolutie is dat alleen allemaal overkill, ik zou gewoon een 6950 halen en hem unlocken naar een 6970 als ik jou was, meer dan genoeg performance voor max. settings en het scheelt veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Punt is gewoon dat je op jouw resolutie maar 1.310.720 pixels hebt, terwijl bv Full HD (1920 x 1080) er al 2.073.600 heeft... Al die mega-power heeft geen enkel nut, gezien je toch CPU limited bent.
-The_Mask- schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:13:
Of een HD6870 1GB ook meer dan genoeg.
Die zou zijn eisen toch niet halen zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar hey jongens, zie de pc moet ook futureproof zijn he, zodat ik er een paar jaar echt niets aan hoef te doen. En ik hecht echt heel veel waarde aan een hoge fps. 1280x1024 met v-sync uit op een crt monitor is goddelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dan heb je nog altijd meer aan 2x iets goedkoops dan 1 dure. Wat heb je eraan nu iets te kopen waar je 5 jaar mee wilt doen (ik zeg maar wat) en dan zit je aan DX11 vast, terwijl je door 2 (of zelfs 3) x te upgraden krijg je nog eens DX11.1 en DX12.

[ Voor 61% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik hoor de laatste tijd zoveel over dat micro stuttering, dat ik ook wat minder enthousiast over SLI of crossfire ben geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
V-sync uit op een crt monitor is zo ver van goddelijk dat je beter de ruimtevaart in kan.

Tearing waar je niet goed van wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvank
  • Laatst online: 14-08 11:22
Leuk zo'n 7970, eens kijken hoe ze dit gaan oplossen bij Informatique! 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/2980/verpakking4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/2179/verpakking3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/5888/verbogenkaart.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeanor schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:20:
V-sync uit op een crt monitor is zo ver van goddelijk dat je beter de ruimtevaart in kan.

Tearing waar je niet goed van wordt...
Nouja ik heb dat juist enorm op mijn samsung lcd scherm, maar laten we die discussie hier maar niet gaan voeren. Kijk in de toekomst wil ik wel GTA 5 op dat scherm gaan spelen, dus daar moet mn pc ook dan klaar voor zijn.

Als jullie nou gewoon zouden moeten zeggen wat een betere prijs/prestatie verhouding heeft, maar ook een beetje het oog op de toekomst houdt, wat zouden jullie dan kiezen?

Ik bedoel als ik die HD 7970 wil moet ik dat echt vanavond of morgen ochtend doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Zo dat ziet er pijnlijk uit! Ben ook wel benieuwd maar ik ben toch bang dat je niet gelijk een asus terug kunt krijgen helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:26:

Als jullie nou gewoon zouden moeten zeggen wat een betere prijs/prestatie verhouding heeft, maar ook een beetje het oog op de toekomst houdt, wat zouden jullie dan kiezen?
6950 flashen naar een 6970.

@ 7970 pics:
Holy crap. Die kwam met de post?

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:58
dennisvank schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:25:
Neem aan dat die doos in een grotere doos met luchtkussens of iets dergelijks kwam? Anders zouden ze nog kunnen zeggen dat de schuld bij tnt ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee hoe ik zo'n kaart naar een 6970 kan flashen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvank
Paprika schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:28:
[...]

6950 flashen naar een 6970.

@ 7970 pics:
Holy crap. Die kwam met de post?
Correct, in een onbeschadigd pakket ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Google weet het extreem goed (guides enzo).
dennisvank schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:31:
[...]
Correct, in een onbeschadigd pakket ...
Dus hij is zo ingepakt daar. Mmm.... dat is wel erg f*cked up. Sterkte! :/

[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvank
Zeara schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:30:
[...]

Neem aan dat die doos in een grotere doos met luchtkussens of iets dergelijks kwam? Anders zouden ze nog kunnen zeggen dat de schuld bij tnt ligt
Klopt deze was helemaal intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:30:
Ik heb geen idee hoe ik zo'n kaart naar een 6970 kan flashen :(
Oh en als je snel bent (vandaag is de laatste dag van deze actie):
http://www.informatique.n...e-radeon-hd-6970-2gb.html
Dan hoef je hem niet zelf te flashen en heb je een echte 6970 voor 280.

Is nu dus verlopen, nvm. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dat allemaal zo snel gaat. Maar voor 300 heb ik ook al een echte 6970, zie ik op pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paprika schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:31:
Google weet het extreem goed (guides enzo).
Ja handig dan gaat die een HD6970 bios flashen in een willekeurige HD6950 en dat werkt niet natuurlijk. :/

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennisvank schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:25:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
4 maanden RMA met een passief gekoelde oude ruilkaart als tijdelijke vervanging :+

nee informatique kennende zullen ze direct het product vervangen, no questions asked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
http://www.power4pc.be/we...sche_kaart_cgax-7977.html

Direct leverbaar .... voorlopig nog 3 (wel een stevige prijs - €570)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kluyze schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:20:
http://www.power4pc.be/we...sche_kaart_cgax-7977.html

Direct leverbaar .... voorlopig nog 3 (wel een stevige prijs - €570)
Misschien moeten ze de slogan veranderen naar More for More.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Wat er staat klopt toch? Ze hadden alleen geen ruimte voor de volledige zin.
Pay More For Less Quality
(quality -> Club3D duurder dan premium merken bij andere webshops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik zeg rechtbuigen en knallen met dat ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Navi schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:38:
Ik zeg rechtbuigen en knallen met dat ding :+
Ghehe ik snap wat je bedoelt maar ik zou em toch heel snel om laten ruilen. Ik vraag me serieus af hoe ze em zo erg hebben kunnen beschadigen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Astennu schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:58:
[...]

Ghehe ik snap wat je bedoelt maar ik zou em toch heel snel om laten ruilen. Ik vraag me serieus af hoe ze em zo erg hebben kunnen beschadigen :F
De kaart zit ook nog eens niet helemaal in die hoek maar een stuk er vanaf.

Als de kaart het verder doet zou ik het bij een goedkope kaart nog wel zo laten. Probleem is alleen dat als ie een keer kapot gaat het dan gelijk gebruikersschade is en je pech hebt. Dan is 500 euro toch wel erg veel geld.

Als de kaart op een hoek van een pallet zit waarmee je ergens tegen aan rijd krijg je zulke dingen voor elkaar. Geen idee hoe het anders zou komen. Er moet enorm veel gewicht achter gezeten hebben om dit zo te krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 10-01-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
Vaak staat zo'n ding op een pallet en is de pallet ergens tegenaan geklapt. Met vallen verbuig je hem niet zo ver.
Wel zonde maar gezien de schade aan de kaart zou ik hem ook om proberen te ruilen.
Aan de andere kant, als die werkt kun je ook er alleen melding van maken en vragen om hem iets langer om te laten ruilen als hij toch problemen geeft. Zijn hun blij mee (kunnen ze hun kaarten verkopen ipv RMA sturen) en jij kan knallen met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:00:
[...]

De kaart zit ook nog eens niet helemaal in die hoek maar een stuk er vanaf.

Als de kaart het verder doet zou ik het bij een goedkope kaart nog wel zo laten. Probleem is alleen dat als ie een keer kapot gaat het dan gelijk gebruikersschade is en je pech hebt. Dan is 500 euro toch wel erg veel geld.

Als de kaart op een hoek van een pallet zit waarmee je ergens tegen aan rijd krijg je zulke dingen voor elkaar. Geen idee hoe het anders zou komen. Er moet enorm veel gewicht achter gezeten hebben om dit zo te krijgen.
Ja daarom juist. Hoe krijgen ze het voor elkaar terwijl er zo veel ruimte tussen zit 8)7
Ik zou het er ook maar niet op wagen zeker niet voor 500 euro. Of ze moeten je er 200 euro korting op geven :P

ja zo iets of ze hebben die doos tegen een muur aan gesmeten maar zelfs dan krijg je dit volgens mij niet voor elkaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ja zo iets of ze hebben die doos tegen een muur aan gesmeten maar zelfs dan krijg je dit volgens mij niet voor elkaar :/
Dat lukt je met gooien niet. 1 zo'n doos is veel te licht om dat voor elkaar te krijgen. Dit moet wel met een pallet gebeurt zijn, alleen dat heeft genoeg gewicht als je er met 10km/u tegen een muur mee aan rijd. Moet je voor de gein eens proberen met je handen die metalen bracket zo te buigen, krijg je nooit voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:16:
[...]

4 maanden RMA met een passief gekoelde oude ruilkaart als tijdelijke vervanging :+
6200LE :D

Altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:12:
[...]

Dat lukt je met gooien niet. 1 zo'n doos is veel te licht om dat voor elkaar te krijgen. Dit moet wel met een pallet gebeurt zijn, alleen dat heeft genoeg gewicht als je er met 10km/u tegen een muur mee aan rijd. Moet je voor de gein eens proberen met je handen die metalen bracket zo te buigen, krijg je nooit voor elkaar.
Nee inderdaad. En dan vraag ik me ook af of die PCB niet beschadigt is door dat geweld. Stel je zou em gaan gebruiken zou ik er niet raar van opkijken als je in het begin of na een tijdje rare dingen tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Die kaart zit toch ook niet in de hoek van de doos ofwel? Is de doos wel genoeg beschadigd om die schade aan de kaart te hebben? Mij lijkt het dat de doos maar net zo groot als de kaart moet zijn, om die schade tegelijk aan doos en kaart te maken. Volgens mij heeft dan ook de hele kaart een slag gekregen waardoor ook binnen een paar maand schade naar boven kan komen (fan die begint te schuren/kapotte lager, componenten die los komen, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:12:
[...]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NUBEKMkQ9UY&feature=related]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39
Ik was 'm net aan het zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
Ik hoor hier geluiden over het ene merk beter dan de andere, nu ben ik fan van Sapphire, zojuist met tranen in mijn ogen afscheid genomen van mijn 4890 Vapor-X edities maar:

De versies die nu geleverd worden zijn bijna gegarandeerd reference design, wat in feite betekend dat elke kaart identiek is, en dat je dus ook bijvoorbeeld een msi bios op een sapphire kan zetten amirite?

Op zich wel interessant, is dus een kwestie van de fabrikant zoeken met de beste overclock utility..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haywout
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-03 16:58
Ook mijn 7970 binnen van Informatique.. Lijkt er idd dat dat ze er niet zachtzinnig mee zijn omgegaan.
Kaart zelf is niks aan te zien en werkt gewoon goed. De doos waarin het verzonden werd had totaal geen schade en de doos was ook gewoon goed opgevuld.

Afbeeldingslocatie: http://i668.photobucket.com/albums/vv41/haywout/DSCN0429thumb1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i668.photobucket.com/albums/vv41/haywout/DSCN0432thumb2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i668.photobucket.com/albums/vv41/haywout/DSCN0433thumb3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Haywout op 10-01-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk een gerrietje gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
Hmm ik hoop dat mijn kaartje morgen er beter uitziet dan...
Lekker lomp om zo met nieuwe dure kaarten om te gaan. Iemand jaloers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
Met een beetje geluk zaten de Sapphires op een ander pallet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vermoed dat ze het zelf gedaan hebben. Als ik een levering ontvang die er zo uitziet gaat het direct weer terug naar leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvank
Haywout schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:47:
Ook mijn 7970 binnen van Informatique.. Lijkt er idd dat dat ze er niet zachtzinnig mee zijn omgegaan.
Kaart zelf is niks aan te zien en werkt gewoon goed. De doos waarin het verzonden werd had totaal geen schade en de doos was ook gewoon goed opgevuld.
Dus ik ben niet de enige :X Die van mij is inmiddels terug richting Informatique, aan de telefoon gaven ze aan dat deze geruild ging worden voor een Sapphire sinds die Asus nu al niet meer leverbaar is. Maar het ziet er naar uit dat ook deze inmiddels uitverkocht zijn, ik ben bang dat het wachten wordt. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phorze schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:45:
Ik hoor hier geluiden over het ene merk beter dan de andere, nu ben ik fan van Sapphire, zojuist met tranen in mijn ogen afscheid genomen van mijn 4890 Vapor-X edities maar:

De versies die nu geleverd worden zijn bijna gegarandeerd reference design, wat in feite betekend dat elke kaart identiek is, en dat je dus ook bijvoorbeeld een msi bios op een sapphire kan zetten amirite?

Op zich wel interessant, is dus een kwestie van de fabrikant zoeken met de beste overclock utility..
Nee hoor. Het is momenteel allemaal refferenced kortom ze komen allemaal uit dezelfde fabriek. Zodra er straks custom PCB's komen krijg je wel verschillen. En dan zijn de MSI, Asus en Gigabyte kaarten vaak beter maar ook aanzienlijk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Er zit wel nog altijd een verschil (ook tussen reference modellen) qua accessoires en daar kunnen de verschillen echt groot zijn. Zo is een kaart van XFX bijna kaal en zit een Sapphire er vol mee.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cZPT

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cZPX

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cZQ0

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cZQ5

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cZQ8

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cZQc

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cZQP

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 10-01-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar het ging om beter of slechter. Hier gaat het om extra of minder/andere spullen die er bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Was ook niet voor jou, maar een tip voor anderen in het algemeen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paprika schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:09:
Was ook niet voor jou, maar een tip voor anderen in het algemeen :P.
i see :) zeker handig om te weten als je een Eyefinity setup hebt. Weet je meteen wat je er aan kabels bij krijgt. Misschien iets voor in de firstpost?

[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 10-01-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dat zou wel een gigantische lijst worden wanneer de non-reference modellen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Laatst online: 10-09 23:12
NeFoRcE schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Ik wacht denk ik toch even op die XFX Black Edition van 1 ghz.

Volgens de mensen bij guru3d valt het echter reuze mee. Let wel: ze testen het op een andere, maar in mijn ogen reëlere afstand. http://www.guru3d.com/art...d-7970-crossfire-review/9

Ach ja, mocht het niet bevallen en echt een straaljager-in-huis zijn dan stuur ik hem wel terug. Ik ben nu eerder bang dat mijn Informatique-bestelling ook beschadigd aan kan komen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga er vanuit dat dit een uitzondering was. Mijn kaart komt daar ook vandaan ik zal vandaag zien of die van mij heel aan gekomen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Haha, wat nou crisis, hier wordt met honderderden euro's tegelijk gesmeten om een beetje beter te kunnen gamen! ;-)

En qua DB. Tja, ik heb meer vertrouwen in die double fan black xfx. Ik moet toch nog wachten op m'n cpu 3930K (echt een hoop geklooi om dat ding te krijgen!)...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39
Paprika schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:17:
Dat zou wel een gigantische lijst worden wanneer de non-reference modellen uitkomen.
Alle accesoires per fabrikant per kaart? Damn.. :+ Zoiets mogen ze lekker in de PW gaan toevoegen hoor :Y

[ Voor 9% gewijzigd door Fid3lity op 11-01-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
NeFoRcE schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:31:
Haha, wat nou crisis, hier wordt met honderderden euro's tegelijk gesmeten om een beetje beter te kunnen gamen! ;-)

En qua DB. Tja, ik heb meer vertrouwen in die double fan black xfx. Ik moet toch nog wachten op m'n cpu 3930K (echt een hoop geklooi om dat ding te krijgen!)...
Zolang je salaris gewoon door gaat, heb je meestal niet echt heel veel last gelukkig. :o
Astennu schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:04:
Ja maar het ging om beter of slechter. Hier gaat het om extra of minder/andere spullen die er bij zitten.
Las tijdje terug ergens dat AMD bepaalde accessoires bij de launch van de 79x0 erbij stopt maar later weer weghaalt.

Dus denk dat het een never ending story wordt om dit soort dingen te gaan bijhouden (in de TS).

[ Voor 31% gewijzigd door Help!!!! op 11-01-2012 10:06 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
Op zich zou een aftermarket cooler gebaseerd op die double fan wel heel relaxed zijn. Of weet iemand een variant die ook direct de kast uitblaast?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste